Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Gyerekeknek osztogatnak 2Rule-mezeket a közmédia műsorában

2018. július 26. 08:40 mdor 67 komment

Az M4 Sport gyerekekről és gyerekeknek szóló, Kisbajnok című műsorának több riportjába is sikerült belecsempészni némi reklámot a 2Rule-nak, Mészáros Lőrinc vadiúj sportmárkájának, szúrta ki a hvg.hu. A műsorban először a felcsúti fociakadémia keretein belül működő RealTanoda növendékei kaptak 2Rule-mezt, amiért sikerült gólt rúgniuk a kapusnak álló műsorvezetőnek.

Ezután a Vasas paraúszó-szakosztályának sportolóit kaptak, minő meglepetés, szintén 2Rule márkájú fürdőköpenyeket. A műsor következő blokkja sem maradhatott 2Rule nélkül, ebben a kétszeres olimpiai bajnok kardvívó Szilágyi Áront faggathatták a gyerekek, akik szintén 2Rule felsőket viseltek. Majd a stáb a kétszeres olimpiai aranyérmes Vári Attila vízilabdázó pólóklubjához utazott Pécsre, ahol szintén 2Rule pólókat kaptak a gyerekek. (A teljes adást itt lehet megnézni.)

Az LMP szerdán fordult a médiahatósághoz a 2Rule egy másik bújtatott köztévés reklámja miatt. Az MTVA M4Sport nevű sporttelevízójában vasárnap, azaz július 22-én este vetített GÓÓÓL című műsorben ugyanis a műsorvezető Molnár Mátyás a zakóján jól látható 2Rule-kitűzőt viselt.

A 2Rule szélsebesen hódítja meg a magyar sportéletet, ők akarják öltöztetni az olimpiai csapatot, a labdarúgó-válogatottat, három focicsapat (Felcsút, Haladás, Diósgyőr) pedig már az ő mezeikben játszik. 

update: Szilágyi Áron időközben kiadott egy közleményt, melyben jelzi, hogy akaratlanul került bele egy olyan termék népszerűsítésébe, amelyet a szerződései nem engednek. Erről hosszabban ebben a cikkben olvashatnak.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a Nanga Parbat rabjai 2018.07.26. 08:58:07

Nemsokára ti is kaptok munkaruhának ;)

CM2131 2018.07.26. 09:18:57

Rohadt jól néznek ki ezek a mezek, remélem minél hamarabb lehet majd kereskedelmi forgalomban is kapni a márkát.

Egyébként a focisták adidas mezben és cipőben voltak, remélem ezért is feljelentést tesz az LMP.

ac07 2018.07.26. 09:22:55

A következő majd az iskolai tornadressz, melegítő, iskolaköpeny lesz az állami fenntartású intézményekben - a szülőknek majd jó esetben nem kell fizetni érte, majd állambácsi megveszi nekik.

registerz 2018.07.26. 09:29:52

@CM2131: Szőrig szopod ezt a bagázst!

szemöldöki (törölt) 2018.07.26. 09:30:09

eu, eu gyere, kérlek segíccs, hogy szponzor csak a nike, adidas, under armour lehessen! Amúgy valóban példanélküli az aktuális szponzor szerepeltetése a tv-ben. Az meg végképp, hogy egy sportoló szponzor cuccban nyilatkozzon, példanélküli, emiatt most valóban meg fog nyílni a pokol kapuja, ami elnyeli egész Magyarországot. ;(
Ezt a szart csak úgy tehetik jóvá, ha megismétlik a 20 és 21. részt a Borostyán című olasz tv-sorozatból!

_most_ 2018.07.26. 09:43:49

@szemöldöki: a köztévének tényleg ez a dolga, hogy a mi pénzükből Mészáros üzletét tolja.

A Mestered 2018.07.26. 09:46:01

@szemöldöki: Nem a szerepeltetéssel van a baj, hanem azzal, hogy ez a "márka" önerőből még 1 darab pólót sem adott volna el. Azért kíváncsi lennék hány millióba kerülnek ezek a pólók a focicsapatoknak. Biztos piaci áron, mint a többi márka :D

Nick-Name 2018.07.26. 09:59:28

@A Mestered: Ahogy az M&M kft se csinált volna jóformán egy munkát se, ha nem lennének a lenyúlt közbeszerzések. Jelen Vegyépszere... 98 és 2002 között az szórta el apuci bányáinak hozadékát. Ami ezt az ócska ruhátilleti, mi a szlogene? "A márka ami a főnöknek is tetszik"? Nyilván kihajítanám ezért a szarért az Adidas meg Nike cuccaimat. Tudom, tudom, nem sok választásuk maradt.

Mr. Neutron 2018.07.26. 09:59:49

A libsik bizonyára szívesebben néznék a tévében, ha olyan mezeket - szigorúan gendersemleges, szívárványszínű, burkaformájú - adnának a gyermekekre, amelyeket Soros György vagy Judith Sargentini tervezett.
:(

A Mestered 2018.07.26. 10:02:26

@Mr. Neutron: Sikeres agymosás áldozata vagy, gratulálok :D

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.07.26. 10:04:07

Ha már a "mipénzünkből" csinálják ezek a germók, akkor legalább itthon magyar munkaerővel és magyar alapanyagból dolgozzanak, faszhomaszájukba.
A világon ilyen nincs hogy gondol egyet viktor azt lesz egy saját márkája bmg.

A Mestered 2018.07.26. 10:07:08

@Nick-Name: Sajnos nem tudom hogy jól értelmezem-e amit írsz.

Ha arra gondolsz, hogy az elmúlt 30 év összes cégét át kellene villágítani, hogy mit loptak el és jól megbüntetni őket, akkor egyetértek, természetesen ebbe belevéve az aktuális "baráti" csoportot is.

Ha viszont a mostaniak bűneit akarod el bagatellizálni a korábbiak bűneinek emlegetésével(..."a korábbiak is loptak"), akkor nagyon nem értek veled egyet.

Mindegy, hogy ki és mikor lop, ugyanúgy büntetni kell.

slowMotion 2018.07.26. 10:08:43

Magyar embernek magyar mezt! Mint ahogy magyar embernek magyar egyetemet.

Remelem hamarosan focistaink is 2rule cipoben fognak focizni,

Mr. Neutron 2018.07.26. 10:09:20

@A Mestered: érdekes, nekem nem derogál, ha a magyarság szellemi kúlturájából táplálkozó mezeket kell néznem. Vajon ez az agymosás, vagy az, ha valaki kritika nélkül behódol a sportszermultik diktátumának és teljesen beszűkülten dicsőíti a Nike, Adidas és társaik globális termékeit? Megsúgom, hogy ezek a cégek az éhbéren tartott Indiai, Kínai, etc. munkások kizsákmányolásán keresik magukat degeszre.

teéjesenmindegy 2018.07.26. 10:10:46

@A Mestered: Már hogy adott volna el, amikor most megy a promózása?
Az összes márka reklámoz. Legfőképpen akkor amikor bevezetésre kerül.

Az a vicces a fajtátokban, hogy ha 2007ben a strabag megépített egy utat, akkor ott senkit nem érdekelt az országban, hogy mennyibe került, és mennyi volt mondjuk a főrészvényes haszna. Aztán azt sem, hogy a pénzét adidas vagy nike részvénybe fektette-e. Az LMP-t pedig soha nem zavarta, ha a focisták adidas vagy nike pólóban nyilatkoztak.

stamp7 2018.07.26. 10:18:26

@teéjesenmindegy: ha’de itt a kozteve musorvezetojen volt a sportmarka logoja. Ritkan nezek koztevet, ha ez bevett gyakorlat, akkor ok. Alig varom a Meszaros es Meszaros Kft munkaruhajaban hireket sorolo “hiradosokat”. ;)

Samott 2018.07.26. 10:21:15

Nem ertem, nem irjak ki a sarokba hogy a musorszam termekelhelyezest tartalmaz? A kereskedelmi tv-ken ez rendszeres.

A Mestered 2018.07.26. 10:22:16

@Mr. Neutron: Valamit nagyon félre olvastál. Én sehol sem dicsőítem a többi márkát, sőt soha nem is vásárolok "márkás" cuccot, mert nem a márkát hanem az árut akarom megvenni.

Am csak úgy megjegyezném, hogy magasról teszek arra, hogy miből "táplálkozik" a mez, ha azt jogtalanul - valószínűleg a magyar emberek kárára - reklámozzák és nyomják be mindenhova. Ha tegyük fel arról lenne szó, hogy megversenyeztetik a különböző márkákat és a minőség/ár alapján ez jönne ki győztesen akkor egy szavam nem lenne, de itt baromira nem volt ilyen.

Samott 2018.07.26. 10:26:34

Nem lehet szerkeszteni, beleneztem, kiirtak: i.imgur.com/A06IWmO.jpg

Egy csomo minden miatt joggal lehet b.sztatni a kozmediat, de ugy tunik itt lyukra futott mindenki.

A Mestered 2018.07.26. 10:27:45

@teéjesenmindegy: "Az a vicces a fajtátokban, hogy ha 2007ben a stra"

Te csököt agyú, látom olvasni sem tudsz, pedig csak 1-2 kommenttel fentebb írtam le, hogy én végig büntetném az elmúlt 30 év összes cégét amelyik mutyizott a kormányokkal. De ez megint miről szól a te részedről. Gyakorlatilag szenté avatod 2rule-t, mert hogy a korábbi kormányok is mennyit loptak... Mindegy, hogy ki mikor és mennyit lopot. meg kell büntetni azokat is, és meg büntetni a mostaniakat is. Am kurvára nem vagyok LMP-s köcsög. Világ életemben jobb oldali voltam, és a mai napig Fideszes lennék ha nem kezdték volna el szétlopni az országot.

TomekKowal 2018.07.26. 10:29:12

Szerintem a legnagyobb reklámot itt kapja az Indexen a sportmárka. Minden napra jut valami hír róla. Nekem például fogalmam nem volna róla, hogy mi ez, ha nem olvasnám az Indexet...de tényleg.

Nick-Name 2018.07.26. 10:30:11

@A Mestered: Dehogy is! Védeni ezeket? Arra gondoltam (csak nem írtam le), hogy ez a lopott pénzen felfújt cég ugyanúgy nem lesz képes megállni a lábán piaci körülmények közt, mint ahogyan a Vegyépszernek sem sikerült. Ha ez a maffia társaság végre rács mögé kerül (bármikor is), úgy omlanak össze ezek a cégek, mint azok a munkák amiket a gázos cégei felújítás címen csináltak.

Thunder_th 2018.07.26. 10:36:14

@Mr. Neutron: "a magyarság szellemi kúlturájából táplálkozó mezeket kell néznem"
Ezen a mondaton azóta röhögök. Nem bírom abbahagyni. Köszi. Te vagy a legjobb troll.

teéjesenmindegy 2018.07.26. 10:36:44

@A Mestered: Te nem LMP-s vagy hanem hülye mint a segg. Mutasd, hol írtam, hogy a strabag, vagy a MM lopott?
Csak felhívtam a balfasz fajtád figyelmét, hogy milyen érdekes, hogy ha a strabag megcsinál egy munkát, abból van X haszna, amit a tulaj abba fektet amibe akar, ha adidas részvénybe akkor abba. És ha a magyar válogatott nyilatkozik akkor adidasmezben van.
Nade ha a MM épít utat, akkor aztál lihegtek

Nick-Name 2018.07.26. 10:37:23

@Thunder_th: Nekem elég a "magyarság szellemi kultúrája" a röhögéshez. A többin inkább sírok.

blah 2018.07.26. 10:45:29

@Mr. Neutron: te tényleg ilyen hülye vagy, vagy ezt tanulod valahol? egy kibaszott állami maffia termékét látjuk, rajtad meg azt, hogy azt a cseppnyi kis agyadat könnyedén kimosták.

Duck Smoki 2018.07.26. 10:53:51

@slowMotion: magyar seggbe magyar lófaxt

vanRob 2018.07.26. 11:01:53

@szemöldöki: Van az úgymond normális szponzori támogatás, meg reklámozás, meg a szponzornak mint magának a normális keretek közötti megjelenítése.
De azért bassza már meg, mészáros saját márkás terméket mi a redves faszért kell a KÖZTÉVÉBEN orrba szájba nyomatni...? Leszarom, ha saját pénzén (ami ugye azért vicces, mert nem is sajátja) vesz műsoridőt, vagy megy ki rendezvényre és ott promotálja magát. De nem. Az ország gázszerelőjének és mindenesének alapból jár, hogy a KÖZTÉVÉN ingyér és szívességből tolják a cuccait.

A Mestered 2018.07.26. 11:05:12

@teéjesenmindegy:
"Mutasd, hol írtam, hogy a strabag, vagy a MM lopott?"
"Az a vicces a fajtátokban, hogy ha 2007ben a strabag megépített egy utat, akkor ott senkit nem érdekelt az országban, hogy mennyibe került, és mennyi volt mondjuk a főrészvényes haszna."

Már a megfogalmazás magában hordozza, hogy a lopásról van szó. Am megjegyezném, hogy akkoriban is mindenki azon pörgött hogy hány milliárd megy el egyetlen kilométerre. Minden évben volt valami hasonló "botrány", csak közben egyesek ezt elfelejtik.

Am továbbra is azon "lihegünk", amin az elmúlt 30 évben, hogy olyan cégek nyernek pályázatokat akik nagyjából a legutolsók lennének egy tiszta tenderen, mert kevesebbet, rosszabbat és drágábban kínálnak mint a többi. Nem beszélve arról, hogy miután megnyerik, még hírtelen megnőnek a költségek és kitolódnak a határidők, miközben a költségnek nem szabadna emelkednie a csúszásért pedig kötbért kellene fizetniük. Sőt már az is divat, hogy utólag emelkedik az ára a befejezett projektnek.

vanRob 2018.07.26. 11:05:38

@teéjesenmindegy: Most s csak azért érdekli a kormányt és pártunkat hogy egy kilométer út mennyibe kerül, hogy abból mennyit tudnak ellopni.

De félreérted, nem a termék promózása a probléma, hanem az, hogy a TE adódból is finanszírozott nemzeti KÖZTÉVÉ-nek nem szabadna, hogy feladata legyen az, hogy mészáros saját márkás termékét népszerüsíti.

teéjesenmindegy 2018.07.26. 11:16:23

@A Mestered:
"Már a megfogalmazás magában hordozza, hogy a lopásról van szó." Nem. Arról van szó, hogy elvégeztek munkákat. Vagy te is a hó végén meglopod a cégedet?
"Am megjegyezném, hogy akkoriban is mindenki azon pörgött hogy hány milliárd megy el egyetlen kilométerre. Minden évben volt valami hasonló "botrány", csak közben egyesek ezt elfelejtik. " Így van. Aztán jöttek a balos szakértők és megmagyarázták, hogy miért ennyi az ennyi. Egyébként marha jó, hogy a világon mindenhol azok magyarázzák meg, hogy mennyibe kerül az út, akik három kapavágást sem tettek életükben.
Tényleg, emelkedhetnek a költségek? Hát ja, 200 km építése alatt, azért lehet, hogy felmerülnek előre nem látható dolgok. De ugyanez van a strabag meg az összes többi esetében.

De maradjunk annál, hogy ha mindegyik útépítő cégnél ugyanaz a rendszer, akkor miért csak azon pörög mindenki, hogy ML mit csinál a hasznával? Miért csak ez van számszerüsítve? Az miért egy sornyi hír, hogy a starbag x milliárdért újítja fel a metró állomásait? Az hol van kielelemezve, hogy te mennyiért csinálnád meg, és mennyi a haszon? A strabag elviszi a nyereségét, az miért nincs nézegetve, hogy Herr XY úr nagyrészvényes mibe fektet?

Thunder_th 2018.07.26. 11:23:19

@teéjesenmindegy: Ugye aközött van némi különbség, hogy az egyik a hasznából befektet mondjuk adidas vagy nike részvénybe. Hiszen mind a két nagy vállalat évtizedek óta piacvezető a versengésükkel rengeteget fejlesztettek saját termékeiken és évtizedes kutatási múlt van mögöttük. A másik meg gründol haveri alapon egy sehol nem jegyzett sportmárkát, amire egyből piacot teremt szintén haveri alapon. Hiszen piaci alapon totálisan versenyképtelen. Ezért van szüksége ennek a feudális rendszernek a megfelelő emberekre a megfelelő helyen. Köztévében, focicsapatoknál, vívószakosztályvezetőknél, hogy megrángassák a megfelelő szálakat. Ez így bizony haveri feudalizmus.

A Mestered 2018.07.26. 11:29:24

@teéjesenmindegy: Te nagyon rápörögtél a strabagra. Minden létező helyen csak azt tudod írni hogy a strabag. elvesztettél valami tendert velük szemben?
Nem csak az elvégzett munkával van a baj. Hanem ahogy megkapták a munkát. Tudod amikor én jelentkezem egy céghez állásra akkor nem az van, hogy velem együtt oda megy 10 ember, akikből 2 fele annyiért sokkal jobban elvégezné munkát, de én kapom meg mert lefizettem a főnököt egy félhavi fizuval. Viszont ezek a cégek mind ezt csinálják és kérlek állj le a strabaggal, mert nincs kedvem századjára is leírni, hogy igen ők is így csinálják, ők is rohadjanak meg, ő róluk is cikkezzen minden oldal és újság.

A tender azért tender, mert a jelentkezők mondják meg az összeget, akik kikalkulálnak amit tudnak, majd mondanak egy árat, ahogy a többi cég is. Lehet kétszer annyit is mondani, vagy 1000-szeres árat is, de ha egyszer megmondtak egy árat, és ők nyernek, akkor bizony annyiért kell elvégezni a munkát. Ha nem fér bele akkor bukó, leírják a többi projektből vagy csődbe mennek, de ne a megbízó fizesse ki az ő hibájukat, mert elszámolták a dolgokat.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.07.26. 11:31:33

@vanRob:

" mészáros saját márkás termékét népszerüsíti. "

Semmi sem a Mészárosé, ő csak aláírja a szerződéseket, minden a Főnié.
Ha Mészáros lehajt egy szakadékba akkor se a Mészáros hozzátartozóira fogják megörökölni a vagyonát, hanem tuti van egy "záradék" hogy az mind Iktorra száll.
Én már azon se lepődnék meg ha gyorsvasútat építenének Felcsútról-Moszkvába, egyedül Mészáros lepődne meg, mert ő később tudná meg mint a sajtó :))

multifarkukutya 2018.07.26. 11:43:30

Tehát Lölö a jelenlegi piaci trendek szerint legyártja, vagyis lefusizza a jelmezeket, és K/F hiányában ezen a szinten konzerválja is. Szegény sportolók, ezt még a focisták sem érdemlik... :( Viszont az általános (alig) rejtett lopás mellett legalább a marketingről nyilvánvaló, hogy azt egy az egyben én fizetem az adóból, az MTVA-n keresztül...

igazi hős 2018.07.26. 12:19:02

A foci a legjobb porhintés már megint. Amíg az emberek a stadionokon hőbörögnek, addig sem a többi, sokkal nagyobb lopásról vagy épp a munka törvénytelen könyvéről beszélnek. Amíg a 2rule-lal van tele a média, addig sem a kafetéria "mészárosításáról" beszélnek. Bárki is csinálja ezt a háttérben, tökéletesen ismeri a népet, szerintem, már oviban is gumicsont volt a jele.

GulyasE 2018.07.26. 12:25:34

Emlekszik meg valaki a trapper farmerra? Nekem az jutott eszembe. Borzaszto ego volt annak idejen.

citrix 2018.07.26. 12:44:18

2Rule ennek semmi értelme. Mészáros Lölő ruhamárkája az NGSZ lehetne. Jövőképet és korlátlan lehetőséget ígér.

Toszkána Grófja 2018.07.26. 13:09:48

@slowMotion: de ezek a 2 rule cuccok nem magyarországon készülnek, még csak nem is magyar alapanyagból, viszont te is fizettél már azokért a mezekért is, amit a bejátszásban láttál.

Gábor6303 2018.07.26. 13:49:24

Rohadjon meg az összes fideszes, turul ruházatban, elásva egy méter mélyen a föld alatt.
Ez a szerény véleményem...

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.07.26. 14:43:32

Mivel Magyarországon, magyar cégről van szó, ezért a nevét magyarul kell kiolvasni és ragozni.

A név tehát helyesen 2Rule = kétrule, ragozva 2Rulét, 2Ruléval, 2Rulénak stb.
Kérem a cikk szerzőjét, javítsa ennek megfelelően.

Ne dőljünk be az anglománoknak! Nemcsak az angol nyelv létezik!
Ráadásul ez angolul nem is jelent semmit.
Ezenkívül ennek még az angol kiejtése sem turul lenne, hanem túrúl, ami esetleg a "tóról" (Honnan jössz? A tóról.) szó vidékies kiejtését rejtheti, például Egerlövő környékén beszélnek így. A turul szót semmiképpen, de hát nem is hiheti senki, hogy ezt a szép magyar ősi jelképet egy ilyen ronda, magyartalan írásmóddal akarja meggyalázni a Nemzeti Lőrinc.

Ez egy szép magyar cég, szép magyar cégnévvel.
Magyar égre magyar csillagot!
Magyar nemzeti hip-hopot (és sportruházati céget)!

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.07.26. 14:47:16

@Mr. Neutron:
"a magyarság szellemi kúlturájából táplálkozó mezeket kell néznem"

Érdekelne, hol jelenik meg ebben a mezben a "magyarság szellemi kúlturája".
Mondjuk eleve izgi ezt attól olvasni, aki a kultúra szót 2 hibával képes csak leírni. Bár mondjuk a 2/3-át eltaláltad.
Vagy a pofátlan lopást gondolod a ""magyarság szellemi kúlturájának"?
Mert az tényleg ott van benne, 100%-ig.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.07.26. 14:51:35

@teéjesenmindegy:
"Hát ja, 200 km építése alatt, azért lehet, hogy felmerülnek előre nem látható dolgok."
200 km építése más országokban 1 év alatt megvan, igaz, ott nem az van, hogy 50 m-en dolgozik valaki, a többi 200 950 méteren meg embert nem látsz (gépet se).
Valamint ha egy cég nem tudja felmérni, hogy milyen dolgok merülhetnek fel egy építkezés során, arra ne bízzanak semmit, mert nem ért hozzá jobban, mint az anyósom, aki még egy négyzetméter utat nem épített.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.07.26. 14:54:34

@GulyasE:
Egyáltalán nem volt égő, nem volt rossz minőség. A fél ország hordta.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2018.07.26. 15:36:18

Megnéztem a rákövetkező adást is: vannak benne termékmegjelenítések. Bár nem hiszem hogy fizettek-e érte külön egyenként. A legutóbbiban volt Puma, Adidas, Nike is. Abban éppen nem volt 2rule.
Áron 'szívta meg' úgymond, mert pont egy olyan adásban szerepelt, ahol szinte kizárólag csak 1 terméket nyomattak végig, És belement abba, hogy más sportolókkal ellentétben (ahogy nézem a másik adásból) nem szerepelt a saját szponzoraival a trikóján az interjú alatt. Gondolom ezért volt az utólagos sajtónyilatkozat is.

Nincs itt semmi látnivaló, lehet tovább állni.

GulyasE 2018.07.26. 15:47:24

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?: en maskepp emlekszem: a kornyezetemben senki nem hordta. Lehet, hogy nem volt rossz minoseg, de nem is nezett ki jol. 16 evesen foleg nem a minoseg erdekel, hanem a kinezet.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.07.26. 16:06:19

@GulyasE:
Nem tudom, mikor voltál 16 éves, de akkoriban bizony rengetegen hordták.
Pedig már létezett Kiskunhalason a Levi's gyár is, és 980 kemény forint volt egy eredeti, narancssárga címkés (talán 630-as vagy 631-es fazonú) eredeti Levi's, és minden ruházati boltban lehetett kapni, míg a piacon korábban 3000-4000 Ft-ot (akkor 2 havi fizetést) elkértek egy farmernadrágért. A Trapper sem volt sokkal olcsóbb, 630 Ft-ért vesztegették. És nem nézett ki rosszabbul, mint egy Wrangler farmer, mivel olyan volt az anyagának a szövése, nem olyan, mint a Lee, Levi's stb. farmeroké.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2018.07.26. 16:26:31

@Mr. Neutron: Mert ugye a magyar mezeket nem ugyanúgy külföldön gyártják, kínai és török alapanyagból. Most keresnek még csak varrodákat, hogy nálunk lehessen varrni a mezeket. Szóval miről hablatyolsz kicsirigó?

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.07.26. 16:28:21

@kis_kiraly:
Az, hogy a játékosokon mi van meccs közben, nem ez a kategória.
Nem lehetsz annyira hülye, hogy nem érted a különbséget.

GulyasE 2018.07.26. 16:34:20

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?: Azert irtam a 16-ot, 78-ban, amikor megjelent a trapper, annyi voltam. En az ecserire mentem farmerert, kb 2000Ft volt, kesobb a 980Ft-os Levi's-re en is emlekszem. Az en kornyezetemben senki fel nem vette volna a trappert. Na mindegy, a 2rule engem erre emlekeztet, raadaskent leontve a "magyarsag szellemi kulturaja" maszlaggal. Egy sport mezben a magyarsag szellemi kulturaja az utolso dolog, amit meg szeretnek talalni. De ha venni lehet majd, biztos, hogy nehany baratomat meglepem vele.

teéjesenmindegy 2018.07.26. 17:00:48

@Thunder_th: " A másik meg gründol haveri alapon egy sehol nem jegyzett sportmárkát, amire egyből piacot teremt szintén haveri alapon."
Tehát az adidas, meg a nike az öröktől fogva van és létezik? Az under armour-ról hallottál 10 éve? Hogy teremtett piacot, mesélj!
Elmeséljem, hogy egy sportszergyártónak nem az a 20db mez hozza a hasznot, amit általában INGYEN adnak a szponzorált csapatoknak?

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.07.26. 18:08:41

@GulyasE:
Szerintem valamivel később, 1980 körül jött a Trapper, és nem tudom, milyen környezeted volt, de országosan igen népszerű volt rockerkörökben, főleg a tizenévesek közt, Alföldi papuccsal (azért nagybetű, mert ez volt a gyár neve) és gázálarctáskával (szimatszatyor).

Az a KétRule teljesen más tészta, amikor az állampolgárok pénzét átcsatornázzák egy magánember zsebébe. Ezt máshol pofátlan lopásnak szokás nevezni.

@teéjesenmindegy:
Hát biztosan nem úgy teremtett piacot, hogy állami pénzen fenntartott állami műsorban nyomatták ezerrel, hogy a magáncég gazdagodjon.
Tudod, a reklámokért máshol FIZETNI szoktak, és nem is keveset.

teéjesenmindegy 2018.07.26. 19:00:26

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?:

És arról van infód, hogy nem fizetett a reklámért?
Illetve, ha valaki, mondjuk a Nike szervez egy Budapest maratont, vagy a Red Bull egy Bp air race-t akkor szerinted azért külön fizet a tévének, hogy beszámoljon róla?

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.07.26. 19:07:06

@teéjesenmindegy:
Persze, fizetett. A mi zsebünkből 80 milliárdot az MTVA-nak.
A Budapest Maratonról nem nagyon szoktak beszámolni, másrészt ha rajtam állna, simán betiltanám azt is, az Air Race-t meg pláne, mert aránytalanul nagy felfordulást okoz a városban, és aránytalanul nagy kényelmetlenséget a budapestiek kb. felének (nagyjából az összes budainak, mert Buda fő közlekedési ütőre nem használható 1 hónapig, de a pesti belső kerültiek is szopnak 1 hétig a zaj miatt, mindennap reggel 10-től este 6-ig - bár mondjuk nyitott ablaknál még Kőbányán meg a Külső-Ferencvárosban is kurva hangos).
Másrészt igen, valószínűleg külön fizetnek érte.

teéjesenmindegy 2018.07.26. 21:33:54

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?: Aham, jó. Szóval fingod fogalmad nincs erről ugye? :D:D
Tudod apám, az úgy van, hogy a Nike azért szervez Nike Maratont, a Red Bull pedig azért RED BULL airrace-t hogy ez a neve, és jó sokszor elmondják. Utána már nem fizetnek, ha ezt megírja a sajtó. OTP liga a fociban megvan?
Annak semmihez semmi köze, hogy neked mi tetszik, vagy mi nem.

Szóval, ha a 2rule csinál egy olyan eseményt, hogy ott gyerekek lőnek kapura, ÉS a gyerekek 2rule cuccban vannak, és a fődíj egy 2rule póló az az ő ügye. Ha erre kimegy a tévé, és leközvetíti, akkor az meg az övék. Legyenek meztelenek a gyerekek, vagy mégis mit kéne tenniük?
Tessék választást nyerni, aztán akkor majd vissza lehet hozni a tévébe a Közjátékot meg Vers Mindenkinek c. műsorokat.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.07.26. 22:22:09

Tököm se érti minek angolosították 2Rule-ra, miért nem Frakk , vagy Mekkelek ?
Lenne rajta egy ugró kutya vagy kecske, külföldön úgy se hordja majd senki, nem hogy a nemzetközi piacra nem fog betörni ezzel a fostarsollyal , de még Erdogán haverunk se fog belőle vásárolni a török liga 3-ba se.

teéjesenmindegy 2018.07.26. 23:22:11

@szociál: Oszt miért fostarsoly? Láttad? Felvetted? Volt a kezedben?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.07.26. 23:27:21

@teéjesenmindegy:
Szerinted nyereséges lesz?
KB annyira mint Vajnapapa fankozoja, rafizeteses hobbi amit mi fizetünk és az EU polgárok, mert abból finanszírozzák.
Bullshit ungraise ligan kívül senki se fogja hordani.

teéjesenmindegy 2018.07.27. 10:25:43

@szociál: Honnan tudjam, hogy nyereséges lesz-e? Még nem láttam, nem fogtam addig mit ítélkezzek?
Hagyjuk már, hogy mit fizetnek az eu polgárok- fel tudok sorolni ezer értelmetlenebb dolgot mint a fánkozó, amiben legalább dolgozik néhány ember. A kilátókban mondjuk senki nem dolgozik ugye?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.07.27. 10:27:37

@teéjesenmindegy:

Hogy lehetsz ennyire naív az isten áldjon meg ????

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.07.27. 10:30:43

@teéjesenmindegy:

Szerinted melyik liga fogja megvásárolni ezt a turulos lóxart ?
Csak nem a Hertha ?
Türkish liga 5. osztály esetleg, de azt is úgy hogy fizet érte a Mészáros.
Szóval ez nyereséges az életben nem lesz, pénzmosodának majd elmegy ez is.

kiborít 2018.07.27. 16:26:00

Mitől jobb a külföldnek adózni a magyar földesurak helyett? Csak azért mert őket nem látjuk?

közösperonos átszállás 2018.07.27. 16:58:51

@szociál: Nem naív, és hát úgy, hogy ezért fizetik.

közösperonos átszállás 2018.07.27. 16:59:41

@teéjesenmindegy: "És arról van infód, hogy nem fizetett a reklámért?"

Szerintem mikor ezt gépelted, azért még te is elröhögted magad. :-)

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2018.07.27. 17:01:23

@teéjesenmindegy:
Nem egészen erről volt szó a cikkben, talán ha megtanulnál olvasni, az sokat segítene.

@szociál:
Erre nem a naiv szót használják. A megfelelő kifejezés az agyatlan Fidesz-seggnyaló.

Orochimaru 2018.07.28. 20:39:23

@szociál: Nem szabadna ennyire negatívnak lenned. Kell egy kis idő, amíg felveszi a versenyt a nagyokkal.
süti beállítások módosítása