A CBS All Access nevű streamingszolgáltatásán (itthon a Netflixen) látható sorozat elég fontos a csatornának, ez az első Trek-sorozat asz Enterprise befejezése óta (2005), új franchise építése folyik, és más sem hiányzik nekik, mint egy botrány. Na, ezt a memót nemigen kapta meg Aaron Harberts és Gretchen Berg, a sorozat két showrunnerje, akiket tegnap rúgtak ki a második évad forgatása közben. A helyükre a sorozat társalkotója és executive producere, Alex Kurtzman lép majd.
A kirúgás oka: a páros a második évad forgatása alatt zsarnokoskodni kezdett a stábbal, az írókat folyamatosan megalázták és olyan munkakörnyezetet teremtettek amiben sokan nem voltak hajlandók tovább dolgozni. Ráadásul, és vélhetően ez volt a nagyobb bűnük, a költségvetést sem tudták megfelelően kezelni, és a 2x01 büdzséje annyira elszállt, hogy a CBS-nél rosszul lettek a számok láttán, ami ráadásul kihat az egész évadra, mert a pénz véges, és ha el tetszik költeni az első részre az egyharmadát, akkor a maradékból kell kihozni a további részeket.
Ez a második showrunner-csere a sorozat mellett, Bryan Fullert azért rúgták ki, mert az elképzelései nem egyeztek meg a CBS-ével - ő kedves volt és takarékos is, csak éppen nem olyan Treket akart, mint a csatorna.
Jót tett a Star Treknek a modernizáció
Van nehezebb dolog egy kultsorozat feltámasztásánál, hogyne lenne, sőt, hálátlanabb is, de ha a szórakoztatóiparnál maradunk, akkor az amatőr késnyelésen és a női szereplőkkel újraforgatott filmklasszikusokon kívül nem tudok nagyobb szopást elképzelni. A sötét, néhol túlságosan is erőszakos sorozat szakított a pasztellszínű, mosolygós Trek-hagyományokkal, és retcon ide, kánon felrúgás oda, olyan első évadot adott nekem, amire lehet építeni, amiből egy új klasszikus is kinőhet.
Csepp a tengeriben · http://www.vasalobolt.hu 2018.06.16. 07:36:29
Zsurmi 2018.06.16. 09:56:54
Legalább vége lesz ennek a förmedvénynek. Keserű most ez a káröröm.
De legalább ott az Orville.
Serrin 2018.06.18. 09:53:07
Öngerjesztő Erg 2018.06.18. 14:54:31
Neocon 2018.06.18. 22:44:37