Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Magyar Idők újságírónak nézte az egyik svéd napilapot

2018. március 26. 10:26 sixx 42 komment

screen_shot_2018-03-26_at_10_13_00_1.png

A Dagens Nyheter ugyanis az, egy liberális napilap, és kurvára nem haditudósító, ahogy a kormánymédia egyik alappillére, Orbán Viktor Nemzeti Sport mellett kedvenc napilapja állítja. Pedig nem szégyen a Google használata, ha már a Dagens láttán nem szólalt meg a vészcsengő, igaz, amilyen időket élünk, még az is lehet, hogy él köztünk valaki, akinek kajakra az a neve, hogy Magyar Idők, és mondjuk álhírek terjesztésével foglalkozik.    

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.03.26. 11:11:40

Mindenki tudja, hogy a svédek is Soros bácsi tenyeréből esznek, és teljességgel nyilvánvaló, hogy ők is a demokrácia, a sajtószabadság, a szabad véleménynyilvánítás, a kalandkereső házi-rénszarvasvadászok, a független, migránsmentes Magyarország legnagyobb ellenségei közé tartoznak. Ne engedjünk az erőszaknak! Majd mi példát mutatunk nekik! Szabad háziállat-kilövési jogot minden magyar miniszterelnök-helyettesnek!

Sandor Szajcz 2018.03.26. 11:25:35

»Fel, fel, oly magasra akarunk szállni, mint Leiter Jakab«.”

Hogy kerültem én ide? 2018.03.26. 11:26:02

Szegény "újságíró"! Milyen csalódott lesz, ha felpattan egy repülőre, mert valakitől hallotta, hogy Stockholmtól délnyugatra várja Kungens Kurva...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2018.03.26. 11:35:09

Looooool :D
Ahhoz mit szóltak, hogy a svédek nyomoznak a fővadász ügyében? :D

Lazacc 2018.03.26. 11:56:12

@nagy1: Képzeld azt, hogy van egy szépen megterített asztal tele minden földi jóval: homár, libamáj, kaviár, bélszín, édesség, gyümölcsök. Azonban az asztal egyik sarkában egy kis tányéron található egy darab szar is! Neked ezek után lenne kedved az egészhez????

Bravehearth 2018.03.26. 12:02:18

@Lazacc: @Lazacc: Változtat ez azon a tényen, hogy a homár, a libamáj, kaviár, bélszín mind mind önmagában is egy remek és fenséges étel??? Mert @nagy1: társunk kb. erre világított rá. Az alapállítás igaz. Vagy te ezt vitatod?
B.

Szilárd vélemény 2018.03.26. 12:35:09

@nagy1: a baj az, hogy így mennyire lehet hinni a Magyar Idők cikkeinek?! Mennyire hiteles egy lap, ami ilyet hibázik? Lesz-e helyreigazítás? A cikk címében Svédország ássa a sajtószabadság sírját, de a valóság az, hogy egy valamilyen, ismeretlen liberális lap írt valamit. Az nem az egész ország. Ahogy pl. sem az index, sem a prostisracok, sem a HVG, sem a magyar idők, stb. nem tükrözik az összes magyar álláspontját egyes témákban. Lehet ez a liberális lap egyébként egy havi 2.000-es példányszámú lap. Erre nem gondoltál? Bár tudom, hogy azok között, akik Magyar Időket és prostisracokat olvasnak, az önálló gondolat ritka, mint a fehér holló.

bigdata 2018.03.26. 12:38:18

@nagy1: mindamellett, vajon mi adott e hírnek friss aktualitást épp most, és vajon egy a sajtószabadságot messziről sem vonyító silány propaganda kiadvány hogy a bánatba szólhat hozzá a sajtószabadsághoz?

sinus67 2018.03.26. 12:40:26

@nagy1:
"Csak ebbe a béna fordítási hibába lehet belekötni a cikkben? Úgy látom, maga a téma, a szólásszabadság korlátozása a magyarországi liberálisokat nem zavarja. "

Nem tisztem védeni a magyarországi liberálisokat, de az a poszt nem a cikk témájáról szól. Ennek a posztnak a címe is az, amiről szól.
Ha téged zavar ez, akkor írj egy cikket a Magyar Idők cikkének témájában. Nem feledve azt, hogy a kormány közeli média a sajtószabadság fellegvára. Nagyon objektív cikkeket, riportokat jelentet meg a satószabadság glóriája alatt. Mármint azt írnak, amit szabad!
:D

A fordítási hibáról csak annyit, hogy a Magyar Idők cikkeiben (is) elég sok a fordítási hiba!
Bocsánat! Félrefordítottam! Ferdítést akartam írni!

balfa 2018.03.26. 12:46:47

@nagy1: ez nem fordítási hiba, hanem műveletlenség és szakmai hozzánemértés. a kontraszelekció és a seggnyalás mindig meghozza a gyümölcsét

Nathria 2018.03.26. 13:06:52

@nagy1: Mondjuk az eredeti szöveget látva igazából még gázabb az egész. :D

toto92 2018.03.26. 13:10:30

Ezekkel az északiakkal csak a baj van, Rákospalotán is utcát neveztek el Rädda Barnenről - csakhogy ilyen személy sose létezett. Mondjuk 1947-ben még nem volt internet.

bpxv.blog.hu/2013/07/29/sved_radda_barnen_rakospalota

dr. mesterséges színezék 2018.03.26. 14:00:14

"még az is lehet, hogy él köztünk valaki, akinek kajakra az a neve, hogy Magyar Idők"

:)
Neked jót tesz ez a kicseszett permanens kampány.

dr. mesterséges színezék 2018.03.26. 14:05:14

@Hogy kerültem én ide?: Mondjuk kevésbé lesz boldog - és talán Bayer Zsoltot is segítségül hívja ahhoz, hogy a felháborodását szavakba formálja -, ha meglátja, hogy egyre szaporodnak az olyan állatkertek, ahol animal petting is a szolgáltatások közé tartozik.

dr. mesterséges színezék 2018.03.26. 14:07:24

@bigdata: " egy a sajtószabadságot messziről sem vonyító silány propaganda kiadvány hogy a bánatba szólhat hozzá a sajtószabadsághoz?"

Ahol Kövér László bolsevikozhat, és a párt színe-java D-209-ezhetett...

Andoron 2018.03.26. 14:21:45

Kedves nagy1, a probléma nem az igazság szintjén kezdődik, mert az egésznek semmi köze hozzá. A cikk Magyar Idők címmel ismét lehoz egy cikket, Svédországról, aminek semmi köze sincs Magyaroszághoz. Mégis miért gond Magyarország számára, hogyan tesznek vagy nem tesznek valamit a svédek. Majd ha nekik nem tetszik, akkor a saját kereteiken belül kifejezik a véleményüket és az élet megy tovább. Ez az egyik probléma, a másik, hogy láthatóan kiragadott cikkről beszélünk, amelyet az iró nem kontextusában akart megérteni, és olvasóinak közvetíteni, csak részleteiben, uszítás jelleggel, ami számomra ugyancsak nem a sajtószabadságot jelképezi (és már megint, miért éppen Svédország... kit érdekel otthon Svédország, Magyarországtól az egyik legtávolabbi EU ország...).

Annak örülök, hogy Ön már máshonnan is, sőt, angol nyelven es a Localtól tájékozódik, ezen a szinten már tudunk beszélgetni, mert nem Maksa híradó szinten mozog. Szóval, ahogy az angol cikk írja, a probléma nem olyan egyszerű, mint amit le lehet képezni sajtószabadság szintjén, mivel komoly diplomáciai problémákat vethet fel. Viszont ebben az esetben úgy gondolom, az újságírónak kutya kötelessége, hiszen ez is a szakmája része, hogy felmérje, mekkora diplomáciai veszélynek teszi ki saját országát, ha lehoz egy-egy hivatalos, hadi jelentést (a cikk jelentést ír, nem sajtót ugyanis, ami megint nem ugyanaz a szint... de gondolom ebben is egyetértünk).

Ne próbáljunk már meg esztelenül itt ál-demokratáskodni, mert egészen biztos vagyok benne, hogy ha az MTV migránsbarát dokumentumfilmet hozna le Svédország szépségeiről, az sem feltétlen menne le adásban.

John Doe3 2018.03.26. 14:28:06

@toto92: Nemcsak az északiakkal... Guszev kapitányról is neveztek el számos utcát, stb. Pedig ő sem létezett szegény (www.valosagonline.hu/index.php?oldal=cikk&cazon=1045&lap=0)

Andoron 2018.03.26. 14:30:36

@toto92: Rädda Barnen nem egy név, de ez kiderül a cikkből is, annyit tesz: gyereket menteni, vagy ha magyarosan akarom mondani: gyerekmentés. A szervezetet nevezték igy.

bigdata 2018.03.26. 14:31:41

@dr. mesterséges színezék: hja kerem, D 209-kor meg a fidesz volt polgari-liberalis. Es a D 209 elnokurnak is sikerult lejjebb tornaszni azt a bizonyos lecet, ami mara mar annyira melyen van, hogy lassan Uj-Zelandon kell keresni. Persze ma mar szep emlek, mivel mindig van lejjebb.

Marvinyo 2018.03.26. 14:32:47

Bezzeg, ha ugyanez a napilap "Magyarország hangosan, üvöltve ásta meg a szólásszabadság sírját" címmel hozna le cikket már menne a vonyítás, hogy mit ugatnak ezek bele, meg ez egy szennylap, blablabla :-)

bigdata 2018.03.26. 14:47:19

@Marvinyo: Idok Magiar szovivo szerint Svedorszagban haboru van, hat normalis, Maaaargaret?

LiterCica 2018.03.26. 14:52:14

@Andoron: Vet du, vem som hade skrämt dem? :-)

dr. mesterséges színezék 2018.03.26. 15:13:00

@bigdata: A D-209-ezés tekintetében nem Medgyessy olyan-amilyen személye a slusszpoén, hanem a fijjuk hozzáállása az ügynökaktákhoz... az a rájuk oly jellemző emberiesség, amivel meg akarják kímélni a zembereket a tényektől.

dr. mesterséges színezék 2018.03.26. 15:17:22

@bigdata: "dok Magiar szovivo szerint Svedorszagban haboru van,"

Naná, hogy van!

Minden harmadik mondatban szerepel, hogy "var".

Tom66 2018.03.26. 15:18:10

Ma már ott tartunk, hogy az emberek kizárólag a saját szemüknek, tapasztalataiknak vagy az ötven éve kint elő rokonaiknak hisznek és nem a sajtónak. A valóság az, hogy a bevándorlással kapcsolatos cenzúra erőteljesen működik Svédországban is, erről teljesen felesleges vitát nyitni.

Énmégújvagyok 2018.03.26. 15:59:42

@Lazacc: Alfonzó mondá Moldovának, amikor színdarabbal próbálkozott!

Énmégújvagyok 2018.03.26. 16:04:07

@sinus67: "Mármint azt írnak, amit szabad!" Szerintem az közelebb áll az igazsághoz, hogy azt írnak, amit DIKTÁLNAK nekik!

antiinternáci 2018.03.26. 16:04:45

És ennek a tévedésnek a felfedése a szerző elképzelése szerint akkor törölné a svéd (illetve általában a nyugati) bolsevista sajtó förtelmes bűneit?

Énmégújvagyok 2018.03.26. 16:13:49

Volt honnan tanulniuk: Pokorni-balneológia:

hvg.hu/itthon/20110225_pokorni_zoltan_balneologia

www.origo.hu/itthon/20110225-pokorni-zoltan-osszekeverte-a-balnakat-a-gyogyfurdokkel.html

Igaz ez még 2011-ben volt, de úgy látszik a "Magyar Idők" alaposan megtanulta a leckét!

zriff 2018.03.26. 17:24:46

Ironikus, ez az álhírtől való rettegés ettől az oldaltól, mert támogatta azokat. Vagy az nem volt álhír, hogy nincs migráció, utána meg van, de mindenki csak szegény szír menekült, többségében nők, gyerekek, a maradék meg többdiplomás informatikus, mérnök, orvos, és aki szerint bűnözők, vallási fanatikusok, terroristák is közéjük vegyülhetnek az xenofób?

tompus 2018.03.26. 17:39:03

Ti meg magatokat nézitek újságírónak, az legalább ugyanekkora tévedés.

Punxsutawney Mormota 2018.03.26. 21:20:54

@balfa: Ha mindezzel rendelkezel, máris el tudsz helyezkedni a habonymédiában :)

Punxsutawney Mormota 2018.03.26. 21:22:08

@zriff: Most hogy meghelikoptereztetted a rénszarvast nyugovóra is térhetsz :D

Void Bunkoid 2018.03.26. 23:05:15

@Énmégújvagyok: Hahahahahahhaha, amikor az origó még ellenzéki lap volt...elmorzsoltam egy könnycseppet :)

2018.03.27. 07:16:44

@toto92: Közterületet elnevezni nem csak emberekről szoktak. 48-as ifjúság útja, Harminckettesek tere stb. stb.

toto92 2018.03.27. 07:37:28

@Andoron: ügyes vagy, ugyan ezt írtam én is.

@beat76: igen, de ezesetben azt hitték, hogy létező személyről van szó.

d.j 2018.03.27. 08:18:43

@zriff: Igen, ezeket az érvet több rettegő fidiótától hallottam már. Linkeld be légyszíves azt a cikket videót vagy bármit, ahol bármelyik ellenzéki vagy nem ellenzéki politikus, újságíró, közéleti személyiség, ezt ebben a formában kimondta.

cukkmukk 2018.03.27. 13:42:24

Eddig sem zavarta össze őket holmiféle valóság, miért pont most tenné?
süti beállítások módosítása