Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Szevasz, Carl!

2018. február 27. 07:07 sixx 45 komment

vlcsnap-2018-02-26-10h39m49s426.png

A The Walking Dead az én személyes Stockholm-szindrómám, a sorozat, amit az "istenbizony soha többé" kategóriába legalább négyszer soroltam be, és komolyan tartottam is magamat ehhez legalább (és legfeljebb) két epizódon át. Aztán csak néztem tovább, nem tudom miért, komolyan, sokszor kerestem már magamban az okokat, a színészek miatt? Azért ne essünk túlzásokba, igazán jó színész egy volt/van volt a sorozatban, és ő is átment a Fear The Walking Deadbe. A sztori? A képregény is átment önismétlésbe, a sorozat is, szóval az sem. A katasztrófaturizmus? Az, hogy tudom, hogy szar, de látni akarom, hogyan szar? Nem tudom megmondani. A nyolcadik évad második felének nyitórészére is visszatértem, hát persze hogy. Spoileres lesz.

Várható volt, hogy ez az epizód arról fog szólni, hogyan harapták meg Carlt végzetesen a zombik, és hogy töltötte az utolsó óráit, hiszen csak egy állandó szereplőről volt szó, akit nem lehetett csak úgy kiírni a sorozatból. És baszki, működött a dolog, rendesen megkönnyeztem azt, ahogy a tök random faszit az erdőben a zombik elől megmentő Carlt hótt banális módon megharapja egy zombi, egy olyan helyzetben, amit ezerszer át és túlélt már, és pont ezért veszélyes persze, mert rutinból tolod ki a szemét a hullának, oda se nézve, és megszívod. De nem is ez volt a szívszorító az egészben, hanem az, ahogy a harapás után Carl búcsúzik, írja a leveleket a faternak meg a többieknek, a húgával játszik, és tulajdonképpen elrendez mindent maga körül, gondoskodik a megmentett csávóról (akit a telep alatti csatornába visz le), és teszi a dolgát, mintha mi sem történt volna, aztán meg meghal odalent. És ez azért volt kurvajó, mert végre nem vállrándítással néztem az epizódot, hanem voltak érzéseim, és ha másért nem is, de már ezért megérte megnézni. 

És ha a sorozat is megállta volna, hogy ennyi, Carl elbúcsúzott, mutatjuk a megrendült népet, sírósricket, ásóricket és temetünk, én sem baszogatnám Scott Gimple-t és az írókat. De nem állta meg.

Nem azt a 15 percet kapta, amit kellett volna neki, hanem 56-ot, és itt a legnagyobb baj ezzel a sorozattal. A mérték hiánya. Az, hogy az alkotóknak nyolc évada sincs gőzük sem arról, mit/mennyit bír el a néző, és addig húzzák túl az egyes témákat, míg a néző azt nem mondja, hogy bazdmeg, menjetek már a picsába. Így volt ez a Kormányzóval, Negan egyórás szadipornójával, mindennel. Miért nem volt elég az az érzelmekre kurva jól rátelepedő montázs, ami láttán a néző kicsit pityeregne és eleresztené a karaktert? Minek kellett ezt is túlírni, addig a pontig, hogy már drukkolsz, hogy lehelje már az utolsót, BAZDMEG, mert megmarom magam ha még egyszer belesír valaki a képernyőmbe, aki nem olyan kaliberű színész, mint Daniel Day Lewis, mert NEKI elhinném, hogy szomorkás a kedve, de Andrew Lincoln nem ilyen. Neki már azt sem hittem el, hogy szerelmes Kiera Knightleyba az Igazából szerelemben. Mindez súlyosbítva a vazelinnel bekent optikán át mutatott jövővel/látomással (amiről legalkább kiderült, hogy a deliráló Carl agyának terméke), a sírós szemmel temető Rickkel és a nagyokat sóhajtó Michonne-nal.

De hogy ne csak baszogatás legyen, Ezekiel kiszabadítása a maga hihetetlenségében is fasza volt. Terminátor Morgan bejött, bár nagyon remélem, hogy a Fear The Walking Deadben nem arról fog szólni a jelenléte, hogy vezekelni megy és a vérszomját kisírni magából oravecznórás bölcsességek mantrázásával, mert azt már láttuk, kösz. Dettó értékelem a Daryl és Dwight közti dinamikát, és azt, hogy a kontinuitásért felelős asszisztencsaj eddig egyszer sem kúrta el, hogyan kell pont úgy Norman Reedus szemébe hullajtani a zsíros haját, hogy ne lásson tőle rendesen, de még pont a menőségbe beférjen. Igen, sajna ebben a részben ezt is ki kellett emelni pozitívumként.

Címkék: tv sorozat amc twd

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a Nanga Parbat rabjai 2018.02.27. 07:47:42

akkor ahogy értem, a mostani részben legalább az akciójeleneteket nem rontották el, mivel nincsenek...

Melchi Zadok 2018.02.27. 07:52:05

mivel annak ideján óriási volt körülötte a hájp, boldog-boldogtalan ajánlgatta, hogy ezt LÁTNI KELL! úgy döntöttem, hogy ok, elkezdem nézni.
már jócskán a 6. évad körül tartott a sorozat, amikor nekikezdtem. egy évadot végignéztem, majd még mielőtt a másodikat elkezdtem volna, megkérdeztem egy a sorozatban jártas ismerősömet, hogy ugye lesz valami csavar ebben a sztoriban, nem arról lesz szó végig, hogy jönnek a zombik és ez nem jó el kell menekülni, aztán továbbmenekülni, de ekkor megintcsak jönnek a zombik és megzombizik azokat, akik még nem azok, aztán menekülés.
azt mondta, hogy de.
a másodikba bele se kezdtem, az elsőt is szenvedés volt végignézni.

bátran mondhatom, ezzel a sorozattal nem az a legnagyobb baj, hogy egy végtelenül buta, sekélyes ostobaság, hanem az, hogy ezt ismétlik folyamatosan. máig rejtély számomra mitől lett sikeres...

Winter is coming 2018.02.27. 07:53:10

Hát ja, pont így vagyok én is, és gondolom sokan mások, hogy mi a francért is nézem még ezt a sorozatot, amikor olyan banális hibákat képesek elkövetni, az ellenfél meg mindig annyira okos, és aztán valami blődséggel nyomjuk csak le őket a végén.

Harlekin87 2018.02.27. 08:09:40

Engem a logikátlansága jobban zavar. Ha lenne ilyen szituáció, egy szerintem értelmes ember azt tenné, hogy elmegy a tengerpartra, keres egy csónakot, majd egy nagyobb szigetet, "kiírtja" a helyi zombikat és éldegél vígan (igen, tudom, hogy akármiben hal meg valaki, zombi lesz, de ez még kezelhető lenne).

drbubo2 2018.02.27. 08:23:52

Én a Z Nation-t nézem, sokkal de sokkal jobb.

Füstölt sprotni olajban 2018.02.27. 08:24:01

Én erre az évadra engedtem el végleg ezt a sorozatot. Eleje óta néztem, már vagy 3x megígértem hogy abbahagyom, de csak erre az évadra sikerült ezt meg is tartanom. Nem bántam meg.

Georges Thenault 2018.02.27. 08:30:45

Azért ezt a morganes ámokfutást se nagyon értem. Negan nélkül az összes savior egy kalap szar, könnyebb őket agyoncsapni, mint egy zombit az erdőben? Tényleg két csávó szétcsap egy szakasz embert és az a legnehezebb dolguk, hogy "csináljam én? ne, majd én"? Bent a moziban hatan lőnek két embert géppisztollyal és a két mukinak kutyabaja se lesz, de a másik hat hullik mint a légy? Igen, idióta vagyok, hogy nézem. És hogy megnézem jövő héten is.

furo80 2018.02.27. 08:31:29

Én az elözö évadnál végleg feladtam. De tényleg.

Irwine_ 2018.02.27. 08:31:44

"Terminátor Morgan bejött, bár nagyon remélem, hogy a Fear The Walking Deadben nem arról fog szólni a jelenléte, hogy vezekelni megy és a vérszomját kisírni magából..."

Hogyan, amikor a Fear évekkel korábban játszódik?

alien 2018.02.27. 09:03:50

mióta jött naegen nem vagyok képes nézni, tehát egy világvége sorozat mindenhol zombik az meg egyedül sétál.
Agyonvágni hátulról sosem deryl (hehe) ki hogy mi lett vele, nemhogy nyalogatja itt az agyvelőcafatos szögesdrótos utőjét

Lacko221 2018.02.27. 09:45:40

Van aki még nézi ezt a szart? Barátok közt zombikkal bazdmeg

sixx · http://comment.blog.hu 2018.02.27. 09:55:18

@Irwine_: ha jó, értem, a két sorozat timeline-ja összeér szépen idén via Morgan.

Nao Nakai 2018.02.27. 10:17:28

Pár részt láttam. Valami börtönben vergődtek....Vergődtek, és vergődtek. Qrvára nem mentek sehova....Nah, nekem kb. Ennyi volt, a Walking Dead. Addig sem jutottam el, hogy megnézzem itt a börtön előtti évadokat, mert ez a pár rész még a kíváncsiságot is kiölte belőlem.

Leadfoot 2018.02.27. 10:58:23

Az a kurva nagy baj, hogy most már teljes a tér- és időbeli zavar, azaz nem lehet követni, hogy ki hol és mit csinál éppen. És ez irtózatosan rossz.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2018.02.27. 10:59:50

@Melchi Zadok: Én is ezért néztem egy ideig mert reméltem hogy majd kirajzolódik valami nagyobb cél amit majd el kell érni.

Nem gyógymód persze de valami évadokon átívelő szál ami értelmet adna a sztorinak. De ez a folyamatos ismétlődés és sehova sem tartás és persze a rétestészta effektus egy idő után kiábrándított a sorozatból.

Teszem azt lehetne legalább egy olyan minimális szál mint pl megtudják, hogy a hadsereg kialakított valahol egy biztonsági zónát mint World War Z könyv-ben és utána szép lassan haladnának arra. A 2 évadban már reménykedtem amikor az a két random alak a vonatokat emlegette de olyan szinten elfelejtették ezt az egészet, hogy arra nincs szó.

A több évadon átívelő történetű sorozatok világában ez az ismétlődés már édeskevés.

Leadfoot 2018.02.27. 11:01:14

@Harlekin87: Ennél sokkal zavaróbbak az apróbb logikátlanságok. Pl. a legutóbbi epizódban Morgan miért nem lőtte le a genyókat? Konkrétan ott voltak a célkeresztjében, de ő inkább megvárta, hogy megtisztítsák az utat. És telis-tele van ilyenekkel az egész.

AtomAntiPatikus 2018.02.27. 11:17:21

Bizisten probatam megnezni az elso evadot teljes egeszeben anno. De nem ment. A zombik egyszeruen csak diszletek voltak, funkcio nelkul. Ha nincsenek a sorozatban anelkul is siman ugyanaz lenne. Ha meg beteszik az egesz brancsot egy korhaz epuletebe, meg talan jobb is lett volna. Korhaz a kaosz szelen. :D
Kerdeztem ismerosoket, hogy de hogy es miert birjak ezt nezni. Volt nagy vallhuzogatas. :D
Persze aki rajongo az rajongo es kesz. Totalisan megertem oket, de ez a sorozat nem nekem valo na. Amennyit lattam: idegesito szereplok, beleszuszmakolt szerelmi es egyebb konfliktusok - hu de kilog a lolab -, meg "miert pont zombik?" kerdes forgatasa a fejemben.

ds9 2018.02.27. 11:19:40

Én nézem, de én úgy vagyok vele, ha már elkezdtem.... Általában az érdekel, hogy mit lehet ebből kihozni, a karakterek érdekeltek, érdekelnek. Mondjuk azt el kell ismerni, hogy néha átmegy egy brazil szappanopera gyorsaságába, értem ezalatt, hogy 10 perc = 30 perc.

Nagyon ritkán adok fel sorozatot, most így fejből kettő, Bones, mert egyszerűen már nem bírtam elviselni Temperence Brannen-t (A Walking Dead-ben hozzá képest minden szereplő szinészóriás és mindenki jelentős személyiségjavuláson megy keresztül, ami neki 10 éven keresztül sem sikerült) és az NCIS:L.A., ott egyszerűen úgy éreztem, hogy nem szól semmiről.

A Walking Dead-ben a szereplők nagy része, főleg Rick, az adandó alkalmak cca. felében igen szar döntést hoz, de igazándiból, a létező emberek nagy része is az életében igen sokszor igen szar döntést hoz (kivéve Donald Trump, mert ő nagyon okos).

Én az első résztől azt hiányolom, miközben folyamatosan kaját és felszerelést keresnek, hogy egyik sem akart elmenni egy Home Depot-ba (amerikai Praktiker), amit (minden jel erre mutat) nem fosztott ki senki és vett volna jelentős mennyiségú betont, maltert, téglát, oszt betonfal, dupla téglafal, ami zombi be nem megy. Még az eszes építész Alexandriában is több ember magas fém falakat csinált (szerintem tök szar megtámasztással, A zombi nem mászik, elég egy 2 méter magas beton, vagy téglafal. Na ilyen döntést sosem hozott senki.

Mondták nekem ugyan, ha valaki ilyen döntést hozott volna, nincsen sorozat, de az ember álmodozásra született .o)

ds9 2018.02.27. 11:23:07

@ds9: A börtönkorszakban is elmehettek volna betonért, tégláért ( a Home Depot országos, van Georgiaban is) és akkor nem a szar kerítésen keresztül kellett volna zombikat szurkálni fémrúddal és döbbenten nézni, amikor a kerítés (amin egy gyerek is átmegy) beszakad.

erkölcsi hulla 2018.02.27. 11:24:03

6. évad fele abbahagytam, uncsi volt. Önismétlés az egész, néha egy egy főszereplőt kivégeznek, hogy ne legyen még unalmasabb. Viszont, az első pár évad tényleg ütött, ez tény.

Coccotti 2018.02.27. 11:34:44

Szókirakóztam közben.

jajmarnemoderalj 2018.02.27. 11:50:42

@ds9: sőt ha minden nap szépen beosztás szerint mindig szúrkálta volna 4-5 ember 0-24-ben a megjelenő zombikat akkor se lett volna ilyen...

de ugyanilyen erővel áshattak volna egy árkot is, idejük bőven lett volna...

Irwine_ 2018.02.27. 11:51:53

@sixx: Áhh, értem. Kösz az infót! :)

lebigmac 2018.02.27. 12:34:31

"A képregény is átment önismétlésbe, a sorozat is, szóval az sem."

@sixx Te amugy melyik kepregenyt olvasod? Gondolom nem azt, amelyikben epp most fedeztek fel egy 40000-es varost es Michonne megtalalta a lanyat. Vagy nekem maradtak ki az ehhez hasonlo reszek korabbrol?

Sorozatot kb 2 evaddal korabban hagytam ra, annak ellenere, hogy eleg nagy fan voltam. A szinvonal egyszeruen katasztrofalis lett.

kecsup 2018.02.27. 12:37:29

Én is ennél az évadnál adtam fel véglegesen. Az előzőt még jórészt áttekertem, és reménykedtem, hogy ez az évad majd szól vmiről. Erre az egész évad két embercsoport harcáról szól, amikor az évek óta tartó zombijárvány után már kaját, meg lőszert sem lehet találni. Logikus, hogy az együttműködés helyett egymást hentelik az emberek. Aztán a Rick megcsókolta az egyik helyi csajt, de az meghalt. Erre rájött egy résszel később, hogy a Michonne-t szereti és összefeküdt vele. Jóvanmá. Delete.

segar 2018.02.27. 13:25:21

Jaja, azt a szőke jócsajt Ricky fiú alá kellett volna opponálni. Egy csomó nézőt veszítettek csak ezzel. Az meg, hogy jobban szereti a fekete csaj szagát, hát..., nem valami hihető.
___
De ami engem foglalkoztatott, hogy ott vannak Áshinktongban (tuti, mert mutatták a Vájtháuszt). Most nem azt mondom, hogy kiránduljanak Trump-hoz, de abban a városban van egy csomó támaszpont (épp Alexandriával átellenben is)... Iszonyú fegyver-arzenállal, raktárakkal, forrásokkal. Ezek meg pár géppityu és konzerv körül rohangálnak évadokon át.
___
A zombik meg baromi lassan járkálnak, de ha elfordulsz rárepülnek a torkodra... Ehhez képest a Zémint-ben konkrétan futnak - mondjuk az érdekes, hogy egy nyolc éves hulla izmai (szinte nulla tápanyaggal) hogy a fenébe működhetnek...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2018.02.27. 13:32:07

sixx, csak nézed?
nem skippelted?!

colonel Tigh 2018.02.27. 13:41:12

Hihetetlen milyen hirtelen vesztettem el teljesen az érdeklődésem a WD iránt. Pedig annyira szerettem, aztán egyszer csak vége lett, már az előző évadot sem bírtam végignézni. Párszor nekifutottam, de már az első részt sem bírtam végignézni. Nemrég letöltöttem az egész évadot, hogy bepótolom, de egyszerűen nem visz rá a lélek. A FtWD meg már az elején érdektelenségbe fulladt nálam. Nekem ennyi volt a WD.

sixx · http://comment.blog.hu 2018.02.27. 13:49:34

@lebigmac: igen, azt. nahát, megint egy újabb kolónia. nahát, megint nem minden stimmel velük. nahát, megint befeszülés lesz. és random bedobva egy lánygyermek. ahogy korábban egy másik, a whisperer főnökasszony lánya. TÖK VÁRATLANUL.

Kentetsu 2018.02.27. 14:05:17

Na ezzel én is így vagyok. Már 3x skippeltem a sorozatot, de mindig újrakezdtem. Kivéve, amikor elkezdtek félévad zárókat -WTF!?- gyártani.
Ott már a perverzióm sem tudott visszacsábítani. Sőt, amikor a FTWD is elkezdte ugyanazt a lemezt - két csoport egymás ellen, a semmi közepén minimális akcióval - azt is kaszáltam. Szóval bekaphatják.
A képregény vonalat viszont vedd elő újra, mert az azért lényegesen mást képvisel, szóval nem tudom mit olvastál... :)
De, elérkezett az a pillanat, amit sosem hittem volna, miszerint egyetértek egy kritikáddal. :D

Costanza 2018.02.27. 14:40:35

All I see is Negan looking at the flowers...

scz_hun 2018.02.27. 15:39:50

@segar: azon fennakadni, hogy egy kitalált lény miként működik táplálék nélkül...hát, a Star Wars sem valóság, nem létezik bolygórobbantó lézernyaláb, se fénykard. Bár utóbbi fasza lenne :D

svonk 2018.02.27. 16:03:12

Ami rettenetesen zavaro, es egyre nagyobb merteket olt, az a koponya, illetve gerincoszlop konnyed atlyukasztasa. Kicsit idegesito, hogy akar egy nem kulonosebben hegyes bottal is egy 10 eves gyerek is siman atszur nyakat, koponyat. Szakmai tapasztalatbol mondom, nem ilyen egyszeru a dolog. Meg korfuresszel sem.

medve97 2018.02.27. 17:52:02

Néztem, néztem, és amire gondoltam végig, hogy ez szánalmas. Nem szívszorító, nem könnyhullatós, nem vicces, nem tragikomikus... egyszerűen Szánalmas a sorozat... Nézem, mert a kedvencem volt, de semmi :( voltak részek az első évadban, amiken lehetett éppen sírni, vagy csak belegondolni min mehetnek keresztül. De mára ez mind üres lett... Gagyik az akciójelenetek, értelmetlenek a történések (hány lehetősége lett volna Ricknek kinyírni Negant??? Vagy 100... Kikerülik az emberek a golyókat, vagy éppen egy bottal szúrják át játszi könnyedséggel... Azért a realitás és fizika talaján kellene maradniuk, mert ez így szörnyű...

segar 2018.02.27. 17:54:41

Amikor még érdekes volt a TWD, voltak a Center for Disease Control-ban (CDC). Ott a nagyeszű bemutatta, hogy mikor bemurdál a csávó, van kis szünet..., majd az agya újra aktivitást mutat. És beindul - vagyis valamilyen biológiai folyamat terjed szét.
___
Annyi alapvető realitás-érzék kapcsolódhat ehhez, hogy az izomrostokat ez a "működő" agy aktiválja (egyébként látnak is, ugye). Az izomrost meg ATP-felhasználásával húzódik össze - energiát fogyaszt a zombiban is. Ehhez enni kell, amit úgyszintén mutogatnak itt-ott. De hogy milliónyi zombi mit eszik éveken át (pedig a mozgáshoz ~minden nap enni kell), azt a hülyeség homálya fedi. (Logikusan max pár hónapba férne bele egy ilyen sztori - mint pl. a 28 nappal később-ben is elszáradt zombik vannak a végefelé...)
___
Szvsz. :|

mollyhooper 2018.02.27. 20:18:10

Én egyedül Jeffrey Dean Morgan miatt nézem, mert gerjedek rá.

robicheck 2018.02.27. 23:56:37

Nekem barátaim ajánlgatták anno a Walking Dead-et amolyan GoT pótléknak. Kb. ilyeneket tudtak csak felbüfögni, amikor kérdeztem tőlük, hogy na mégis mire számítsak (és ezt azóta is minden alkalommal vissza mondom nekik, ha szóba kerül a széria): "Igen, kicsit unalmas az első két évad, azokat végig kell szenvedni. De ne aggódj, mert aztán megtalálja a hangját a sorozat és beindulnak a dolgok!"
Na erre mondtam, hogy köszi, de inkább hagyjuk! Van jobb dolgom is, mint egy pocsék sorozatot nézni...
De láss csodát, ők azóta is nagy erőkkel nézik, de már csak megszokásból...

Speeh · http://flyvikworld.blog.hu 2018.02.28. 08:07:46

Én nem voltam fan a farm után. Nekem ott volt elég. Aztán valahogy mégis folytattam és megint leálltam vele a Kormányzós narratíva közepén. Aztán megint vissza - köszönet a fél évados, majd hónapokkal később folytatjuk trendért, amit persze megértek. Viszont én azért nem vagyok ennyire szélsőséges. Ez a sorozat a hetedik évad feléig jó volt, aztán kezdett elfáradni. Nézem, nézegetem, de alapvetően azt látom, hogy vannak ötletek, még ha nem is az akciódús irány felé mutatók, de a helyzet pszichológiáját boncolgatósokból, viszont nem elég, ezért húznak szálakat a végtelenségig. A storyline most futott ki egy végpontra és egy új kezdődik, így én még adok neki esélyt, mint amikor egy jó eszű, jó tanuló diák kezd ellustulni, egyre rosszabbak a jegyei, és tudod, hogy van benne tehetség, csak ki kell hozni belőle. Azzal viszont egyáltalán nem értek egyet, hogy rosszak a színészek és azzal sem, hogy realitást keresni a zombi szokásokban, mert teljesen felesleges. A "hogyan ölünk bottal és koponyát lékelünk könnyen" problematika viszont nekem is feltűnt. Már az a része, hogy lassan már egy újszülött is képes rá.
When is Gotham coming back? :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2018.02.28. 13:05:54

@sixx: ezt nem mondtam.
mikor te, kb én is akkor tettem félre (8x4), de azóta se éreztem késztetést, hogy folytatni kéne.

Georges Thenault 2018.02.28. 14:52:41

@mollyhooper: Jah, ezt már mondtad párszor. De most csak 3 másodpercig volt, az se bőrjakóba. Pech.

mollyhooper 2018.02.28. 15:18:36

@Georges Thenault: Azokat a részeket amikben nincs benne (nyilván drága a gázsija, sok üres rész van olcsóbb szereplőkkel) nem is szeretem annyira. Ezt a 3 másodpercet meg hagyjuk is, mert ez felbosszantott.

Georges Thenault 2018.02.28. 16:35:01

@mollyhooper: Ott én hangosan felröhögtem, annyira kínos volt.
süti beállítások módosítása