Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kabát Péter nyerte a Celeb vagyok, ments ki innen!-t

2017. december 18. 08:34 mdor 39 komment

21 nézőpróbáló nap után véget ért a Celeb vagyok, ments ki innen!, a győztes Kabát Péter lett. A volt focista mellett Wossala Rozina és Pumped Gabó jutottak a döntőbe, Wossala lett a második, Pumped meg a harmadik helyezett. Az RTL Klub idén elég erős mezőnyt hozott össze a dzsungelbe, a játékosok között ott volt a megpróbáltatásokat kifejezetten nehezen viselő Anger Zsolt, Cicciolina, Köllő Luxusfeleség Babett és Pintér Tibor színész.

Utóbbinak egyébként éppen azután kellett távoznia, hogy rámozdult a nála jóval fiatalabb Tóth Andi egykori X Faktor győztesre. Ezt részben amiatt tette, mert Kabát és Gabó meggyőzték, hogy bejön a lánynak. Szóval egyértelműen Kabáték vitték a vállukon a műsort, a győzelem megérdemelt. 

Kabát ennyire örült:

kaba_t.jpeg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisbutters 2017.12.18. 08:48:24

A Legrosszabb évad volt. Bátorság próbák 50% arról szólt, hogy Kabát nem tud számolni, 30%-ban valami undorító dolgot ettek és 20% -ban ért valamit.
Anger Zsolt már a konyhafőnőkben sem volt a kedvencem, itt végleg lejárata magát. A legelső ember volt aki kikészült de azért Rozina szemébe hazudta, hogy nélküle megették volna már a játékosok egymást. Az meg nem is minősítem hogy sem ő sem Kapát, nem üzenet a gyerekének , hogy hiánnyik, hanem csak a barátnőknek.

Berborosz 2017.12.18. 09:31:25

És az az idétlen műsorvezetés!
Főleg az a Puskás-gyerek! Az ő zenekara, az ő születésnapja, az ő férfiassága!

airsheep 2017.12.18. 11:01:51

@kisbutters:
Anger most nálam is leszerepelt.
Nagyon szeretem mint színész, az Aranyéletben nagyon jól hozta a maffiózó karakterét.
Nem hittem volna hogy magánemberként ennyire más. Számomra elég nagy csalódás volt hogy ennyire nem bírta Afrikát. Lehet hogy a fejébe szállt a népszerűség.

Nem Penny hajója 2017.12.18. 11:07:00

Azért felesleges volt levinni a forgatást Dél-Afrikába, hogy szakadó esőben és 14 fokban vacogjanak a szereplők. Ennyi erővel lehetett volna valamelyik Földközi-tengeri sziget is a helyszín, még jobb idejük is lett volna.
Hogy valami jót is írjak: Cicciolina nekem pozitív csalódás volt. Meg voltam győződve, hogy egy hisztis picsa lesz, ehhez képest a legkisebb nyavalygás nélkül tűrt mindent. Beszarás, hogy már 67 éves...

RobinGood 2017.12.18. 11:22:23

@kisbutters: " Rozina szemébe hazudta, hogy nélküle megették volna már a játékosok egymást." ez nem hazugság, ez egy vélemény :-) a szavaknak van jelentése :-)
Amúgy nekem is csalódás volt, hogy Anger Zsolt milyen hisztis.

kisbutters 2017.12.18. 11:41:38

@airsheep: Nagyon elvan magától szállva az tutit. Mondjuk a konyhafőnökben is a végén már Gordon Ramsaynek képelte magát.
@Nem Penny hajója: Cicciolinát én is nagyon megkedveltem. Végtelenül kedves is volt. Mindenkihez odament és vigasztalta ha megzuhant.
@RobinGood: Nem ez hazugság, mivel semmi valóság alapja nincs. Konkrétan ő zuhant meg legelőször és legjobban is, mégis kit segített volna akkor ő. Szerintem őt ki sem szavazták a nézők hanem az rtl "megszánta" és hazaküldték. Korábban Nyertes Zsuzsa volt így. Amivel semmi baj, nem lehet mindenre felkészülni, csak ne vetítsen.

strangers in the night 2017.12.18. 12:01:27

Lehet nézni jobbról-balról. a show.-t, a két srác csinálta, ők vitték a műsort, mellettük, a klaudia meg a rozi illetve a luxus babett hozott valamit, azért egyszer nézhető volt, a kabát győzelme teljesen megérdemelt, talán a Herczeg korai távozása volt csalódás.

bekov 2017.12.18. 12:04:50

mi volt a tétje ennek a műsornak? luxusgázsi, vagy volt főnyeremény is?

Real Ism 2017.12.18. 12:33:46

A két ,,műsorvezető" nagyon-nagyon kínos volt! A fejem fogtam néha, egy általuk poénnak szánt vergődésen. 0 kémia közöttük, de erőltették nem is kicsit!
A Rambóna ezzel a ,,cukicsi-mukcsi, édi-bédi" nyálas dologgal, kirohasztotta az átlag néző fogsorát. A Puskás meg szimplán semmilyen volt, csak erőlködött.
Balázsék a favorit ebben. (igen lemertem írni) sokszor a felkonfokkal elvitték a showt.

zuhanorepulesss 2017.12.18. 12:34:35

Igen, Anger hamar feladta fejben. Tibi meg nem azért mászott rá a kislányra, mert Pumpedék pumpolták, már előbb is meg akarta dönteni. Akkor azt hitte, nyíltak a szívek és combok. Mondjuk benne nem csalódtam, tudtam, hogy ilyen :D

n3spr3ss0 2017.12.18. 12:38:14

Klaudia jobbat érdemelt volna a negyedik helynél.

Gitram 2017.12.18. 12:44:20

Először is ezért a semmi műsorért kár volt kivinni őket Afrikába. A két műsorvezető egy nulla volt. Remélem még egyszer nem teszitek őket műsorvezetőnek. Röhögtek, vihogtak, komolytalan ok voltakZsoltból én is teljesen kiábrándultam , minek ment ki , remélem senki erőszakból küldte ki. Ilonát óriási hiba volt kiküldeni, mintha ott sem lett volna, elfelejtették hogy már 68 éves.Tenya, azt hitted, hogy a csajozással i tt is benttartanak a nézők, hát belőled is kiábrándultam.Szerintem Rozina is megérdemelte volna a nyereményt. Hát ilyen műsort ne csináljatok. A sok rossz műsorával szemben a TV2 Ázsia expressz műsora viszont nagyon jó volt.

metax 2017.12.18. 12:49:44

@Gitram: "Zsoltból én is teljesen kiábrándultam , minek ment ki ,..."

Pénzért.

noelisha 2017.12.18. 13:17:03

Nem volt ez rossz. Összefoglalom a véleményem :)

Anger: nem lepődtem meg, rendkívül arrogáns, és agresszív, a párját (a Konyhafőnök óta mindenki tudja), hogy HAVER-nak hívja. Igazán szépen beszélt vele ott is. Haver... Ez húsz évesen sem menő, nemhogy ötven évesen. Azért tudja hozni a színészetében a negatív karaktereket, mert van benne bőven belőle, nem kell mélyre nyúlnia egy-egy szerep kedvéért. A főzősben is full undorítóan viselkedett, a döntőben pedig igazán kimutatta a foga fehérjét. Egy állattal nem beszélek így, nemhogy egy másik emberrel, aki elvileg nekem segít.

A dühkitörései full elvonási tünetek (másnak nem tűnt fel?), aztán mikor a nagy megbánó, bocsánatot kérő monológját előadta, az már maximálisan a színészete volt, dehogy bánt ez meg bármit is. És az elvonás mellett az is bebizonyosodott, hogy egy puhapöcs. Nem bírta az esőt, hát öcsém... béna vagy.
Amit nála nem értek, mi ez a feltűnési viszketegség (főzős műsor, dzsungel), ennyire nem megy a szekér?

Pintér: édes istenem, rusnya, mint a bűn, a testével kompenzál, rendkívül észjátszó, és vén f@sz létére nyilván ráhajt a 18 éves lányra, akinek apja lehetne... Azt hitte mindenki lefekszik neki, nyilván eddig így volt, de most biztos meglepődött, hogy nem. És a loboncos haját lobogtatta végig. Meg az izmait. Ugyanakkor beszólt mindenkinek (te gyúrjál, hogy nézel ki, neked de jó csöcsöd van, megfoghatom?). Eddig sem volt szimpi, hát még most... blöööáááá

Rozi: ő pozitív, sokat fejlődött, már nem az az arrogáns, hisztis picsa aki a Konyhafőnököt nem merte meg, mert milyen igazságtalan az ember már. Az viselkedik így, ahogy ő, akinek van érzelmi intelligenciája, világlátott, nem egy dobozban él, kedves és tényleg magának érte el, azt ami van.

Babett: őt már a feleségekben is bírtam, itt sem változott, normális teljesen, attól, hogy van pénze még esze is. Annak örülök, hogy nem mutatták, hogy állandóan sírt.

Cicciolina: még csak gondolatom sem volt róla, csak annyit tudtam, micsoda karrierje volt és hogy idős már. Jó fejnek bizonyult, egész jól bírta a gyűrődést, és a szétplasztikázott feje se olyan gáz, egész tűrhető volt. Kedves néni az tény.

Alexa & Andi: törtető picsák (Alexa még agresszív is).

Klaudia: nyilván ha a túlélőt kibírta, ezt is ki fogja, alapvetően vagány csaj. Kis parancsolgató, de még nagyon fiatal, van hova fejlődnie.

Herczeg: semmilyen, hamar ki is esett.

Kabát: hát - az én hibám - de én nem tudtam ki ő, a nevét talán egy-két hírben olvastam, de ennyi. Rendkívül egyszerű ember, de nem bunkó-suttyó-seggarc, hanem jó lelkű. És ahogy affektált néha az mindent visz. Rajta látszott, hogy nem megjátszás, hanem ő komolyan el is hiszi, amiket mondott.

Gabóka: a kis cuki, laza és jóindulatú, jó szívű kis majom, összenőve a nagy majommal :) Hát, van hova fejlődnie, talán még nincs késő, az alap igazságérzet ott van benne.

Kabát és Gabó nélkül nem is lett volna humor a műsorban (néha Rozinak azért volt viccesebb része is), és így rájuk voltak kíváncsiak. A bunkókra, gonoszakra, törtetőkre nem.

A műsorvezetők szörnyűek voltak nagyjából, Petike a túlmozgásos, állandóan himbálózott, Ramóna meg olyan műűűű, hogy az már tényleg szörnyű. Ebben a műsorban a műsorvezetők beszólnak egymásnak és oltják a versenyzőket rendesen. Na ők ezt nem tudták hozni, mert ők valójában nem ilyen prosztó karakterek, ellenben Balázsékkal, akik viszont mérhetetlenül parasztok (mind a kettő). Itt meg egyik se volt az, így nem állt jól nekik ez a bénázás, noha a végére már egészen belejöttek.

Szaktanár 2017.12.18. 13:23:04

@noelisha: "A dühkitörései full elvonási tünetek (másnak nem tűnt fel?),"

hát, úgy tűnik, ez csak annak tűnik fel, akinek van tapasztalata, h milyen is az ;)

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2017.12.18. 14:11:19

PuskásPeti a legkínosabb eleme volt ennek a műsornak.

berki imre 2017.12.18. 14:13:52

Babett és cicilina kellemes meglepetés volt ! zakó peti meg a döngesdapopómkeményen srác hozta a formáját, nem hittem volna hogy a döntőre ez elég lesz. A műsorvezetők az külön téma! Még egy ilyen tehetségtelen, ripacs páros nincs a hazai mezőnyben. Komolyan mondom a győzike jobb lett volna, pedig utálom mint a szart.

noelisha 2017.12.18. 14:19:08

@Szaktanár: értem a célzást és a poént :D de sajnos többször láttam már ilyet (munkából adódóan)

visszatérve, ha tényleg a rossz időjárás borította volna így ki (kifordult magából, ahogy ott viselkedett, az nem egy egészséges emberi reakció - és ez a megvágott verzió volt, így is maradt benne bőven...), akkor elég beteg lenne (az elméje) és segítséget kéne kérnie

ahogy néztem a jelenetet, érdekes módon az meg sem fordult a fejemben, hogy eljátszatták vele a nézettség miatt (esik az eső, Zsoltikám bukj már ki, de úgy rendesen), hanem az, na ez az igazi A. ZS., akinek még a nevében is benne van, ha lefordítjuk magyarra (anger = düh)

mézescsók 2017.12.18. 14:52:23

Nem volt ez a stáb rosszabb, mint az előző.
Nekem Cicciolina és Babett okozott meglepetést, kellemeset. Tőlük állandó nyivákolást vártam, ehhez képest C. pillanatokon belül alkalmazkodott a körülményekhez, Babett sirdogált, de Ő sem lett hisztigép. Ebben a szerepben jobb volt, mint luxusfeleségként.
Alexától többet vártam, Angertől nem lepődtem meg, az egója akkora, mint a Burdzs Kalifa.
Pintér magára húzta valamikor ezt a kigyúrt csajozós karaktert, de levethetné már. Tóth
Andi "becserkészése" szerep volt szerintem, totál csapnivalóan, beleélés nélkül előadva.
Mikike a Peller-klánból, amelyik ellepte mostanában a médiát, Herczeg Z., Tóth Andi - mintha ott sem lett volna.
Klaudia jó volt. Tényleg vagány nő - egy év alatt két ilyen realityt végigcsinálni (tudom: van annyi pénz), azért teljesítmény. Emellett még a műsort is csinálta, ha kellett.
Pumpednek most a kicsit bugyuta, de szerethető figurát kellett hoznia, mert mostanában nagyon nem jó a renoméja (Pumpedék sorozat, homo videók, fotók, stb.).
Szívesebben láttam volna Rozinát győztesnek. Végig a csapat összetartója volt, a mozgató rugója, támasza minden megroggyantnak. Kabát erre alkalmatlan lett volna, de így is jó.

A műsorvezetőkről már mindent elmondtak. Engem főleg Kiss Ramona zavart. Attól, hogy valaki éveken keresztül naponta selypítve elhadar egy szappanoperában három-négy
előre megírt mondatot és nincs humorérzéke, még nem lesz jó műsorvezető. Puskás se volt jó, de egyik napról a másikra kellett beugornia. Ha valakinek egyáltalán nincs semmi gyakorlata abban, hogy a hátán vigyen egy realityt, akkor attól csoda nem várható

psbm 2017.12.18. 15:59:04

Szerintem ez volt a legjobb széria. Azt gondoltam, hogy Kabát vagy Gabó nyeri meg, Gabót valamiért bírják, nekem rejtély, hogy miért. Biztos a fingása, a böfögése, a nagyképűsködése, a bunkósága, a leszarom a másikat attitűdje imponál sok fiatalnak.
Amit viszont tényleg nem tudtam megérteni, hogy a Rozinára kik szavaznak. De aztán rájöttem, megint ő lesz a második, csak gratulálni tudok a nézőknek. Neki ennél rosszabb nem lehet, látszótt rajta, hogy nagyon idegesíti, hogy megint második lett. A kétszínűsködésnél nincs rosszabb. Ölelgeti a Babettet is a kiszavazásoknál, aztán a szafari túráért eladta volna a lelkét is, és ott rögtön kibeszélte Babettet is, meg az összes többi csajt, akivel előtte szidta Gabót. Köpönyegforgató, aki bármit megtesz az előrejutásért.
Kabát megérdemelte. Max még Klaudia érdemelte volna meg.

Gunsmoke 2017.12.18. 17:16:45

Nem sokat nézek TV és a a reality-ket sem igazán követem, az ilyen műsorokat pedig inkább elkerülöm, de a közepétől néhány adásba belenéztem és, amit láttam azon teljesen jól szórakoztam. Lehet azért, mert nem voltak túl nagy elvárásaim és lehet azért, mert pont azt a trash-t adta, amilyen egy ilyen műsortól elvárható. Az idióta műsorvezetők a még idiótább szereplők pedig mind hozzájárultak ahhoz, hogy jókat szórakozzak rajtuk. Persze ehhez azért kell egy „lélekállapot” és lehet csak azért működött, mert holt fáradt voltam, amikor néztem és nem akartam mást csak kikapcsolni az agyamat.

A műsorvezetők tényleg kegyetlenül bénák voltak, de pont ettől működött az egész és nem hiszem, hogy a jóval profibb, de sokkal unalmasabb Balázsékon jobban szórakoztam volna.

Értem azokat, akik viszolyognak az egésztől, de szerintem ez egy korrektül összerakott trash reality volt. Elég csak annyit mondanom, hogy szünetben átkapcsoltam a TV2-re és zokogtam kínomban.

Pietrosz Abroszbatosz 2017.12.18. 17:23:27

Érdekes, senkinek se tetszett a műsorvezetés.
Nem csoda. Nálunk Görögországban csak wc-pucoló lehetne mindkettő.

Szaktanár 2017.12.18. 17:31:53

@Gunsmoke: még jó, h nem igazán nézel tévét és reality-ket, de amint az egyik reality-ben szünet van, rögtön átkapcsolsz a másik adóra, de csak mert nem igazán nézel tévét, szóval amikor mégis, akkor viszont annyira, h egyszerre két adót is :D

Csattanóka Csucsu 2017.12.18. 17:49:45

Remélem észrevettétek, mekkora bunda volt. Mert egyértelműen nekem kellett volna megnyernem.

Chuck Νorris 2017.12.18. 18:22:26

vártam a müsort, de egy hétnyi csökkenö lelkesedés után elengedtem, ill. késöbb még bele-belenézegettem de nem szórakoztatott. Én is azt vettem észre hogy a bátorságprobák nagy része állatokrol vagy állati termékek fogyasztásárol szolt. ennyire nincs ötlet a kreativoknál? olyan semmilyen volt a müsor hogy még fikázni sincs kedvem hosszabban :)

Berborosz 2017.12.18. 20:01:34

Nekem azért volt, ami tetszett. A két kiskecske...

Anickmármás 2017.12.18. 22:15:21

@Gitram: Milyen nyereményért? Tudja valaki mi volt a nyeremény?

Szaktanár 2017.12.18. 22:24:53

@Anickmármás: én úgy tudom, egy kiló banán volt. fair trade.

2017.12.18. 22:31:26

"Az RTL Klub idén elég erős mezőnyt hozott össze "
WTF, hát Kabát nyerte, miről beszélünk?

Ennyire gyenge szart csak már az RTL tud összehozni, ebben profik.

Anickmármás 2017.12.18. 22:37:57

@Szaktanár: :) és a korona! Az előző években is titok volt a nyeremény?

strangers in the night 2017.12.18. 23:38:39

Nincs pénzes nyeremény, gázsi van, volt, gondolom több nap , több pénz, de eff. a győzelemért no money.

Mutyuer 2017.12.19. 00:11:35

Nem ertek egyet azzal hogy ez volt a legrosszabb szeria. Voltak boven rosszabbak pl a baukos meg a gyozikes. Na azok tenyleg prosztok voltak. Itt max pumped volt paraszt, de kozel se volt akkora mint bauko, vagy benko mikor a faszat verte a takaro alatt. Gabo annyit csinalt hogy korbeszarta a tabort, de lehet hogy tenyleg parazott a buditol, ha kepes volt vegig elviselni miatta a zrikalast. Egyebkent rejtely szamomra hogy miert kedvelik. Szamomra rettento idegesito az a gyerek, meglatom a vigyorgo fejet es kiver a viz... Rozina volt a legnagyobb meglepetes, a nagybetus no. Sose gondoltam volna rola, de izig verig csaj. Ebbol latszik hogy nem kell egy ilyen szinvonalu musorba topmodell alkat es mucsocs, hogy tiszteljek a ferfiak. Az a gero ezert se tudott mit kezdeni vele. Az a majom nem tapasztalt meg ilyet. Rozina ha kell bujos cica volt, ha kellett atvette a vezetest. Jo volt vegre latni egy magabiztos not, ritka hollo.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.12.19. 07:40:32

@Nem Penny hajója:
" Azért felesleges volt levinni a forgatást Dél-Afrikába, hogy szakadó esőben és 14 fokban vacogjanak a szereplők. Ennyi erővel lehetett volna valamelyik Földközi-tengeri sziget is a helyszín, még jobb idejük is lett volna. "

Szerintem ezt a helyszínt használja minden ország, Hollandiától kezdve a Németekig, ez valszeg benne van a Celeb vagyok szerződésében, hogy akárhol nem üthetik fel a sátrukat.

Én arra lennék kíváncsi hogy Kabátnak a sznob neje hogyan viselte azt hogy apa lement egybites faékbe, rajta kívül senki se tesózott, meg báttyázott, valamiért a többiek nem érezték ezt a kényszert .
A Tenyás történet meg a lehető legszarabbul sült el Tenyokának, biztos vagyok benne hogy aki ezt a műsort látta, vagy hallott róla miket művel ez a benga állat, az az életbe nem megy el a lovasszínházba.
Könyörög hogy had nézhesse valamelyik celeb mellét ??? :))))))))))
Volt ez egyáltalán nővel valaha ?
Maga a műsor hihetetlenül fapados volt, sztem a stáb lehet hogy nem is az RTL-é, hanem valami összekukázott afrikai csapat vágta a műsort, az 5 órás éjjeli feladatot kb 3 percbe sűrítették össze, nem hittem a szememnek, előző évadban a Balázsék maxra tekerték, jól voltak vágva, jó volt a bejelentkezés és nem egymást zrikálták végig mint Puskás megezalány.
Valami összeomlóban van az RTL-nél mert hihetetlen fapados az összes műsoruk, azt hinné az ember hogy ezt a fos Faktort nem folytatják legalább 5 évig, erre jönnek újjal, nem hittem el mikor láttam a beharangozót, ezeknek nem tűnt fel hogy falunapos szemét az egész ???
A hogyvolt hiánya számomra elég érdekes, néhány embernél a tumor ott fejlődött a kis testében ,mert nem tudták kiengedni, bennük maradt a celebvagyok :))

Mutyuer 2017.12.19. 08:56:50

@szociál: adri nagyobb pronyo mint kabat. Pornos volt nem mellesleg, sose volt az sznob. Egyszerubb a csaj mint peti, a nyero parosban igazi szarkavaro volt. califorgia.com/2013/07/01/tv2-porno-sztarokbol-probal-sport-riportert-csinalni-18/

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.12.19. 09:01:51

@Mutyuer:

De a nyerőpárosban a sznobpitsa oldalát mutogatta, mindenen rinyázott.
És gondolom a barinői előtt égett a pofája hogy Kabátka tesókázott, meg báttyázott.

Mutyuer 2017.12.19. 09:09:35

@szociál: ja ertem. Nekem ott nem a sznob szo jutott rola eszembe, hanem hogy vegtelenul buta es eroszakos :D szamomra sznob inkabb zsofika volt. Remelem lesz meg nyero paros, birtam azt a musort! Amugy adri konyekig benne van a bulvarmocsokban, nem szegyell az semmit hidd el. www.google.hu/amp/s/24.hu/szorakozas/2017/12/05/kabat-peti-menyasszonya-az-eskuvo-lemondasaval-fenyegetozik/amp/

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.12.19. 10:03:44

@Mutyuer:

Sőt az a gáz hogy ő a kamusznob, még nem is eredeti , bónuszként még bunkó is.
Az originál sznob az a Babett, de ő jól jött ki a műsorból ,mert mindenki számára pozitív csalódás lett a nő.
A legpozitívabb pedig a mindenre rácsodálkozó kislány Rozina volt, hát én most megdögönyözném a puha testét :)
Én is amondó vagyok hogy a Nyerőpáros sikerét kellett volna meglovagolni, és azonnal folytatni új párosokkal, de sajnos akkor se Balázsék csinálnák hanem a lúzerpáros Puskás&Ramóna :(
És nyilván nem Tenya és Herceg féle arcokkal tele nyomni, az Anger a nyerőpárosba pont jó lett volna, még a csaja is vállalta volna tuti.
Itt a szarabbik oldala jött ki az Angernek, mert egy hétig ázni elég szopó, de mondjuk a cirkuszikocsiban tengődni már egy fokkal jobb.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.12.19. 10:05:43

@Mutyuer:

Ez a fenyegetőzés nyilván azért van hogy róla is szóljon valami, Kabátné celeb lett, és élvezi ha írnak róla, Baukóéva 2.0.

Gitram 2017.12.19. 13:25:41

Pumped Gabo! Neked kellett volna megnyerned? Miért is? Még ott voltál háromszor fürödtél. Olyan rossz példát mutattál, nem akarom részletezni az össze-vissza szétszórásod, ugye tudod miről beszélek? a gusztustalanságod, meg a többi. Te egy olyan üres fejű vagy, aki még a szorzótáblát sem tudja. Kár érted, mert egyébként helyes fiú vagy. Ja! és tegnap láttam, hogy a szendvicseddel együtt mentél be a WC-be, közben falatoztál.
süti beállítások módosítása