Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Iliász nyerte a Survivort

2017. október 13. 19:48 sixx 89 komment

Ferivel került be a döntőbe, a kiesett társaik szavazatai alapján viszont Iliász nyerte a húszmilliós fődíjat. A döntőben nem sms-szavazatok döntöttek, a nézők hálistennek nem szóltak bele a végeredménybe. Iliász a játékot nagyjából egyenletes teljesítményt nyújtva játszotta végig, és ugyan kiszavazták társai, de a Holtak szigete nevű csavar miatt (oda kerültek a kiesettek egy idő után) visszakerült a legjobb négybe, majd az első elődöntőt megnyerve, megérdemelten került Feri mellé a döntőbe. 

A 29 éves Shweirf Márk Iliász félig arab származású, Líbiában élt, ott kezdett egyetemre járni, de a háború miatt kimentették. Élt Londonban, most Magyarországon lakik a barátnőjével.

A műsorról lesz majd egy hosszabb összefoglaló, a döntősökkel és fontosabb játékosokkal pedig egy nagyobb lélegzetvételű interjú is. Iliásznak és játékostársainak innen is gratula. Ha valaki elolvasná, milyen volt az évad, a hogyvolt blogon megteheti.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

strangers in the night 2017.10.13. 19:56:19

A faszom az egészbe, ezt Ferinek kellett volna nyernie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A Szandi még itt is elárulta, a k.rvája.

berki imre 2017.10.13. 19:57:55

Nem veszi be a gyomrom sehogy sem, hogy olyan ember nyert, aki már egyszer kiesett. Ez a fair play szembeköpése! Szerintem...

zuhanorepulesss 2017.10.13. 20:03:51

Szerintem buta dolog szavazassal elintezni a dontot. Itt lehetett volba egy osszetett jatek. Ez igy eleg lapos volt igy.

exilis 2017.10.13. 20:08:05

Egyik se volt szimpatikus, szerintem a csajok jobban megérdemelték volna, de ha már pénzosztás, akkor jobb helyen van egy fiatalnál aki most fog családot alapítani, mint egy lelakott jobbikosnál, akinek nem találtak egy családtagot sem, hogy meglepjék a családlátogatós részben.

kbauer 2017.10.13. 20:08:38

baszki én nem néztem egy adást sem.
sokat veszítettem?

se ferit se iliáaszt nem ismerem

nick papagiorgo 2017.10.13. 20:19:28

Elég jó volt ez a sorozat (a borzalmas első kettővel szemben), kb hozták a várhatót.

Annyi megjegyzés, hogy sokak szerint Iliásszal "megnyerették" a versenyt - gondolok itt arra, hogy a Holtak szigeti párbajban is ő volt a favorit, meg az első döntős játékban is, illetve, hogy a tűzgyújtásos próbán (btw. azt nem a szavazategyenlőség UTÁN kellett volna megrendezni ?!?) is megjegyezte, hogy Feri már akkor is tüzet gyújtott, mielőtt ő megszületett - aztán mégis ő nyert.

Nem akarok itt feltétlenül arra a megállapításra jutni, hogy az RTL "elcsalta" a dolgot, lehet, hogy minden tényleg így történt, teljesen szabályosan. Mindazonáltal az mégse jó, hogy ha az emberben megmarad egy ilyen rossz szájíz, ill. mocorog benne a kisördög, hogy akkor ez hogy is volt, kicsit gyanús ez.

A játéknak ezen a részén még kellene "csiszolni".

nick papagiorgo 2017.10.13. 20:21:05

@zuhanorepulesss:
ennek a játéknak pont ez a lényege, hogy a végén azoknak kell(ene) téged győzelemre segíteni, akiket előzőleg kiszavaztál. Ez a "social" része.

fogturifta 2017.10.13. 20:24:37

@strangers in the night: A verseny 99%-ban szervezkedés egymás ellen, 1% egy kis játék.

nick papagiorgo 2017.10.13. 20:25:20

@exilis:
tök értelmes ember lehetsz.
Ennyi erővel egy vastüdővel rendelkező nyomoréknak kellett volna megnyernie, mert ő sokkal jobban "megérdemli" mint bárki más. Sőt egyáltalán a játékot se kellett volna megrendezni, hanem az egészet átutalni valamilyen rászorulóknak :)

Nem ingem-gatyám se Feri, se a Jobbik, de ez a játék k***ára nem erről szól.

Ja ha nézted volna, nem "nem találtak neki családtagot", hanem direkt kérte, hogy ne jöjjön családtag, mert az csak megzavarná érzelmileg.

nick papagiorgo 2017.10.13. 20:27:03

@kbauer:
"se ferit se iliáaszt nem ismerem"
ó ne aggódj, meg fogod :)

InteracTV 2017.10.13. 20:31:45

Miért nem lehetett normálisan leadni, hogy ki kire szavazott????? Nem tudtuk meg, hogy Zoli és Klaudia kire szavazott. Így pont annak az értelmét vették el, hogy ha egyenlő szavazatra hozzák ki a játékosok, akkor lépett volna életbe a párbaj eredménye. Csak épp azt nem tudtuk meg, hogy egyenlő lett-e, vagy sem...

Az évad jó volt, a finálé annál szarabb adásmenettel volt ellátva.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 20:33:01

Itt azért valamennyire megdolgoztak a pénzükért, 40 fokban fasza páratartalom mellett tornászni nem egy sétagalopp.
Ellenben a VV-vel ahol bebasznak, bagóznak, döglenek, qrnak, stb...és a végén a lóvé mellé odalöknek egy lakást is :)

borisz 2017.10.13. 20:34:47

@berki imre: a holtak szigetét én úgy értelmeztem, mintha ismét két törzs lett volna. szerintem jó ötlet volt, a bennmaradtaknak is hozott egy csavart a végébe.

strangers in the night 2017.10.13. 20:48:43

A sorozat jó volt, kellemesen csalódtam, de a végét elbaszták, ráadásul nem tudom, hogy az utolsó kettő kire szavazott, és még egyszer Szandi egy görény, kérdezte a ferit" megtudsz bocsáttani, " majd elválik... még itt is egyenes volt feri, nem adta oda magát egy szavazatért, a szandi végig a feri mellett volt, akkor miért szavazott a másikra, ja és csatlakozom ... a tűzgyújtással valami nem stimmelt, nem volt jó, és nem volt korrekt a vége, pedig a sorozat maga jó volt, nekem a szandi a legnagyobb csaó, szégyen, amit csinált, hátba döfte a ferit, akinek ezt a játékot meg kellett volna nyernie, ennyi, nagyon elcseszték a végét.

berki imre 2017.10.13. 20:53:11

@InteracTV: Így tartja fent a retek tv a belenyúlás lehetőségét, mint a való világban, a fantomképekkel, amikor az alkesz baukó évi le volt maradva gigitő fényévnyire, aztán hoppá: kis akadozás a technikában a Gigi szavazatokkal, és máris nyert piaprincess...

berki imre 2017.10.13. 20:55:00

@borisz: Csavarnak jó volt az igaz. De korrekt volt e egy olyan szabály, amiről a résztvevők nem is tudtak?

nick papagiorgo 2017.10.13. 20:58:02

@strangers in the night:

kivágott részek:
Bence: Mi van veled Feri, nem akar meggyulladni a tüzed!
Feri: mert ráhugyoztál az adás előtt, b****g :)

Lucretia/My Reflection 2017.10.13. 21:01:04

Feri nagyon lebőgött a végén, saját maga bukta el a főnyereményt a tűzgyújtásos utolsó párbajnál, ami egyébként egyértelműen neki kedvezett. Szavazategyenlőség volt, ha jól számoltam, Iliász csak ezzel a plusz egy szavazatával nyerte meg az egészet.

Amúgy nekem többnyire bejött a műsor: a játékosok között voltak érdekes karakterek, ráadásul kerek, egész mondatokban beszéltek, többnyire értelmesek voltak az eddigi hazai reality műsorok szereplőihez képest. Az operatőri munka, a zenék és a helyszín nagyon jó volt, Istenes Bence magához képest visszafogottan szerepelt és ezáltal sokkal elviselhetőbb lett a műsorvezetése.

Iliász volt a legügyesebb, jó fizikummal rendelkezett, jól kezelte a konfliktusokat és férfi létére az érzelmi intelligenciája is kimagasló volt. Teljesen megérdemelten nyert, pláne így, hogy Feri - aki folyton magát fényezte, hogy mekkora túlélő, meg ő szarta az egész tábort - a tűzgyújtó bizbasz nélkül még tüzet sem tudott gyújtani.

nick papagiorgo 2017.10.13. 21:07:52

@Lucretia/My Reflection:
nem volt szavazategyenlőség (ha nem lenne nyilvánvaló).

Ferire szavazott Anita, Gergő, Beni, Barbi, a többiek (Adri, Lilla, Nóra, Szandi, Klau, Zoli) Iliászra szavaztak (ez így 4-6 a szavazatok szerint). Klau és Zoli szavazatát nem lehetett látni.
Ha 5-5 lett volna ugyanis, akkor Bence tovább vitte volna, és nem áll meg már a 9. szavazatnál (ami Iliászra került és vagy Klaué vagy Zolié volt), hanem még tovább csigázza a dolgot.

strangers in the night 2017.10.13. 21:55:51

Azért volt tűzoltás vazzeg, mert azt lehetett m,anipulálni, a Feri mondta is, hogy nem érti, nem mind1, hogy mit raktad eléd vazzeg, egzakt, terep verseny kellett volna a végére, manipulálhatatlan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nem Penny hajója 2017.10.13. 22:09:46

Szandi jól döntött, hogy Iliászra szavazott. Egyrészt ennyivel jött neki a kiszavazása után. Másrészt meg Ferinek nem tartozott semmivel. Adri sunyi kiszavazásával éppen Szandit gyengítette Feri, ráadásul simán kirakta volna Szandit is, ha nincs védettségi amulettje. Mindezek után meg még Feri játszotta a sértett szűzlányt...

nick papagiorgo 2017.10.13. 22:15:54

@strangers in the night:
azért volt tűzoltás, mert az adásidőt valamivel ki kellett tölteni.
Normális helyzetben senki nem csinál próbát a szavazás ELŐTT, csak utána, HA szavazategyenlőség van (mert különben minek). Itt sem volt szavazategyenlőség, Iliász nyert 6-4-re. Tehát erre semmi szükség nem volt.

Ezek után felteheted a kérdést, hogy minek volt a tűzoltás. A játék szempontjából teljesen felesleges volt, ennyi erővel a többiek is megküzdhettek volna a harmadik helyért, a legnépszerűbb játékos címért, a főszponzor reklámajándékáért vagy bármi ilyesmi.

Egyébként (tisztán összeesküvés alapon, nem mondom, hogy ez így is volt) erre sem volt semmi szükség. A szavazást simán el lehet intézni úgy is (tegyük fel, csalni akarsz):
- Figyusz, Mogyi, kire szavazol?
- Ferire asszem.
- De nem ezt beszéltük meg....
- Nem, de meggondoltam, nekem Feri végül is szimpatikusabb.
- Mogyi, felhívnám a figyelmed a szerződésed 16A pontjára. Menj vissza a szobádba nyugodtan, olvasd el.
(később)
- Oké, jobban meggondolva mégis inkább Iliász.

(a fentiek persze mind a fantázia szüleményei, csak a poén kedvéért írtam le. De így akár 10-0-s eredményt is ki lehet hozni).

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2017.10.13. 22:19:37

Hát bakker ez a Szandi mekkora tapló... az egyetlen ember aki kiált mellette az Feri volt. Már mindegy, nálam Feri nyert (meg Kalu, Barbi és Anita volt a legszimpatikusabb )

gaborbence 2017.10.13. 22:23:00

@nick papagiorgo: Az adásból nem derült ki, hogy mi lett a szavazás vége.
A 9.-nél hagyták abba, akkor volt 6-4 (a tűzgyújtás egy szavazat).
Ha a 10. szavazat Feri lett volna akkor 5-5.
Több hibát elkövettek az adásban:
- Anita nem kérdezett
- Zoli, Klau kire szavazott?
- Mi lett a szavazás végeredménye.

ute444 2017.10.13. 22:35:13

@nick papagiorgo: dehogynem volt! a 6-4-be a tűzgyújtást is beleszámolták, Klaudia 99% hogy Ferire szavazott (Zoli meg egyértelműen Iliászra), szóval vszeg 6-5 lett a vége így; de elég gáz hogy nem mutatták meg...

nick papagiorgo 2017.10.13. 22:36:09

@gaborbence:
Zoli és Klau Iliászra szavazott
A szavazás végeredménye 6-4 Iliásznak.

Addig láthattuk, hogy volt Ferinek 4 szavazata (Anita, Gergő, Beni, Barbi), Iliásznak 4 szavazata (Adri, Lilla, Nóra, Szandi), plusz egy szavazata a tűzgyújtásért.
Megmutatták a 9. játékos (aki vagy Klau vagy Zoli) szavazatát, ez Iliász volt.
Ez után Ferinek volt 4, Iliásznak 6 (öt szavazat és a tűzgyújtásos), ha a legutolsó szavazat még Ferinek is megy akkor is 6-5 Iliásznak. Ezért nem mutatták meg az utolsót, nincs jelentősége

Viszont, az ilyen műsorok tematikája szerint, ha "szoros" az állás, akkor mindig úgy mutatják, hogy 1 Feri 1 Iliász, hogy legyen min izgulni. Tehát ha nem 6-4 lett volna, hanem 5-5, akkor azt a bizonyos 9. szavazatot Bence úgy olvasta volna fel, hogy "Feri", hogy izgulhassunk még egy kicsit, hogy mi lesz az utolsó, mindent eldöntő szavazat. Nem ez történt, tehát (legalábbis 99%os valószínűséggel) 6-4-re nyer Iliász, plusz a tűzgyújtós szavazata.

ayleexin 2017.10.13. 22:37:14

Ezzel a poszttal azért lehetett volna várni reggelig

ute444 2017.10.13. 22:45:22

@nick papagiorgo: vszeg Istenes csak elqrta, és rosszat húzott ki utolsó előttinek, ha láttad a műsort, akkor te is tudhatod hogy vszeg 6-5 lett..
Szandi a köpönyegforgató nem hazudtolta meg magát a (döntő) szavazatával!
Egyébként meg lehet nézni a "táborokat", Iliászéban van az összes ultragáz ember (pl Lilla, Nóri, Szandi), Feriében meg a normális(abb)ak, de hát darab-darab végülis... azért az öreg megérdemelte volna! Iliásznak meg amúgy ki volt kövezve az útja a fizikumával, ráadásul a lgtöbb feladat erő feladat volt, amiben nyilván ő a legjobb. Szóval több ilyen tűzgyújtás jellegű kellett volna, hogy a lányoknak is több esélye legyen

ayleexin 2017.10.13. 22:47:04

@sixx: Pontosítok: A címbe muszáj volt beleírni, hogy ki nyert? Ha valaki nem látta, de vissza akarta volna nézni még ma este vagy holnap, annak most így le lett lőve a (mondjuk nem túl váratlan és meglepő) nyertes kiléte.

Tinman 2017.10.13. 22:51:25

@ayleexin: Nyilván ha Sixx megnézte, akkor mindenki megnézte. Ja nem -.-

Helyesen a cikk címe: "Megvan a Survivor Nyertese!" vagy "20 millióval gazdagodott a Survivor férfi győztese!" vagy "Az RTL győztes túlélője egy szakállas milliomos!"

A képen pedig: Iliász + Feri szenvedő vagy egymásra mosolygós arca, vagy ökölpacsis kép... nem pedig direktbe a győztes, hogy a paraszt, aki másnap nézné csak meg, mert melózott és nem tudta megnézni, azt ne basszák pofán egy legendary spoilerrel.

Kösz. (Nem.)

strangers in the night 2017.10.13. 22:51:35

A Klau biztos, hogy Ferire szavazott

Tinman 2017.10.13. 22:52:09

@ayleexin: Belelóg a kezed... vedd ki.

nick papagiorgo 2017.10.13. 22:53:42

@ute444:
segítek: ez nem élő műsor :)
Ha elqrta volna, akkor felvették volna még egyszer, hogy a "jót" húzza.
Amúgy minden ilyen műsornak megvan a maga koreográfiája, tehát valahogy megoldják, hogy mindig "egy ilyen egy olyan"-t húzzanak.

strangers in the night 2017.10.13. 22:55:33

Én mindenkitől, de főléeg a tapasztalt @sixx-től, hogy a Jóistenben tudták itt is m,egcsinálni, minmt az Éden Hotelnál is/ami sztem, az egyik legjobb formátum volt, csak barbár módon elbaszták/, a titoktartást, gyerekek semmi nem szivárgott ki, pedig ez konzerv volt.Az Édennél, az utolsó héten szivárgott ki, hogy kik viszik a lét, ott is megoldották, de itt sehol , semmi ma este tudtuk meg, bárhol turkáltál, pedig volt stáb, szereplők stb...Mit íratnak alá, ok. hogy titoktartásit, de ismeritek a névtelen forrást...stb..hoigy maradt titokban minden???

vamivan 2017.10.13. 23:01:02

amúgy ha figyeltetek, a legelső Iliász szavazat, amit Bence kihúzott, az után nem azt a jelenetet vágták be, aki azt leadta, hanem egy másikat, emiatt tökre lehetett végig tudni, hogy Iliásznak van még egy joker szavazata - a legutolsó, amit Bence kihúzott, volt az a cetli, amit Adrinál bevágtak.

emiatt is, amiatt is, mert nem mutattak mindenkit, nem mutatta fel mindenki a cetlit, meg mert full lapos volt ez az adás, ez a záró egy kalap fos lett, pedig az évad amúgy egészen élvezhető volt

még az érdekes, hogy eredetileg mintha az lett volna, hogy minden kieső szavaz, de végül ugye csak az egyesülés utáni utsó 3 hét végső 12 szereplője volt ott

nick papagiorgo 2017.10.13. 23:02:10

@strangers in the night:
szerintem úgy, hogy a szereplők még mindig ott vannak a szigeten, majd csak holnap jönnek haza :)

nick papagiorgo 2017.10.13. 23:04:38

@vamivan:
soha nem volt úgy, a sánták-bénák sose szavaznak, csak az egyesülés után kiesettek.
Hogyne, Totya vagyok, kiestem az első héten, vasárnap már itthon voltam Békásmegyeren, de majd én megmondom a frankót, meg leszavazok olyanokra, akiket adott esetben a büdös életben nem is láttam, mert a másik törzsben voltak :)
azért vicces lenne

strangers in the night 2017.10.13. 23:09:55

A Klau au a ferire szavazott, a szandra miatt bukott a feri, és igazat adok azoknak, akik azt írták, hogy az erős versenyzők Ferire szavaztak, Az éliász a csicskákat kapta meg az árulóét

Mizse515 2017.10.13. 23:12:44

Nem értem, - vagy nagyon is - hogy miért tettek be szavazónak olyan embert, aki nem ismerte Ferit, csak Iliászt. Lillának fogalma sem volt Feriről, hogy milyen játékos, már a kérdése is előítéletes volt, semmi köze nem volt a játékhoz.
Szandi méltó volt a megismert jelleméhez, meglepetést nem okozott.

Erre a végeredményre passzol: "A győzelem nem minden. A vereség meg egy nagy semmi." :)

gaborbence 2017.10.13. 23:39:57

@nick papagiorgo:
"nem volt szavazategyenlőség (ha nem lenne nyilvánvaló)."
"Zoli és Klau Iliászra szavazott
A szavazás végeredménye 6-4 Iliásznak. "
Nézd meg mégegyszer!! A 10. szavazatot nem tudod ki adta és kire, mivel nem mutatták.
Tehát baromságot írtál!

véleményM 2017.10.14. 00:01:42

Drukkoltam Klaunak, mert nő létére kemény volt és nekem még tetszett is. - Kiesett.
Gondoltam akkor legyen Feri. Gyakorlatilag ő építette az egész tábort, fanatizálta a társait a párbajokon, meg tényleg egyenes csávónak tűnik. - Erre veszít.
Ilyenkor bánom meg, hogy végignéztem! Pedig az egyik legjobb formátum a magyar kercsatornákon.

strangers in the night 2017.10.14. 00:03:49

Nagyon elbaszták a végével.

strangers in the night 2017.10.14. 00:05:10

Nem volt olyan jó, mint az éden hotel, se jó volt, nézhető, és a végéig rendes iparos munka volt, kár érte, a következő évadot biztos, hogy nem nézem, a vége miatt.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2017.10.14. 00:13:32

@gaborbence: Szerintem 6-5 lett és a párbajon bukta el a szélsőjobbferi. Valószínű, hogy Klau Ferire szavazott, mivel Iliászt nem nagyon bírta. Zoli viszont Iliászra, hiszen neki Ferivel volt baja.

strangers in the night 2017.10.14. 00:23:03

A szandrán bukta el, ő nyert volna 6-5 -re

2017.10.14. 00:44:45

Ezt nem hiszem el. Mi a francnak kell címlapon hozni a győztes nevét közvetlenül az adás után a címben a győztes nevével??????? Másfél hónapig nézi az ember, a záróadást megnézném felvételről pár órával később (még csak nem is a következő napon!) mert az élethelyzetem éppen nem teszi lehetővé megnézni az adást. De címlapon, a győztes fényképével, a cikk címében a nyertessel?!?!?!?!?!

Na menjetek a ....... Nem lehetne olyan címet adni, amiből még nem tolják a pofámba az eredményt?

Javaslom az írónak a sport rovatba is segítsen be egy kicsit minden bajnokság döntőjéről kizárólagos írói jogokkal.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.10.14. 00:56:21

@antianti012: igen, a sportesemenyek dontojerol is azonnal irunk. Majd a te kedvedert az lesz a cikk cime, hogy MEGVAN A LABDARUGO VILAGBAJNOK: AZ EGYIK CSAPAT! Napersze.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.10.14. 01:01:16

Mondok jobbat. EGY MAGYAR EMBER LETT A MINSZTERELNOK

onderon 2017.10.14. 01:06:07

@sixx: kicsit vicces, hogy a focivébéhez hasonlítod a Survivort. Megnéztem volna UPC-n visszanézve, de így most miattad sem a műsort sem fogom nézni, sem a reklámokat. Pedig az összes részt láttam, de mivel ennek a résznek lelőtted a poénját már a címben, így csak annyit tudok hozzátenni, hogy elmész a 3.14csába.

onderon 2017.10.14. 01:06:39

@sixx: lefekvés előtt kicsit túl sok lett a sör?

sabana 2017.10.14. 01:18:48

@sixx: rossz a hasonlat, ha az Indexre kattintok a főoldalon nem a Survivor győztesére számítok. A VB győztesére viszont igen, ezért ha még nem láttam és nem akarok spoilert, akkor nem kattintok. Szóval engem is besz.pattál, de ez van, túléltem.

KékFény6 2017.10.14. 01:57:47

@sixx: Nálam sokszor előfordul, hogy valamilyen sporteseményt nem tudok élőben megnézni, csak pár órával később, de van 5-10 percem, hogy ránézzek az Indexre. Erre ott látom a végeredményt a főoldalon cikk címében... Nem lenne hülyeség kitalálni erre valamit. Pl. nagyon egyszerűen megoldható, hogy a név/sporteredmény ki van takarva, és csak amikor a nyilat fölé viszi az ember, akkor lenne látható...

KékFény6 2017.10.14. 02:00:44

Vajon Anita mit kérdezhetett, amit ki kellett vágni? Feri is utalt erre, mert amikor Klaudia feltette az első kérdést, akkor azt mondta, "Jókat kérdeztek...". Pedig az volt az első kérdés elvileg... De röhej, hogy sokan nem tudtak kérdezni semmi. Pl. érvelhetett volna a két játékos, hogy miért érdemli meg jobban, mint a másik stb.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.10.14. 02:04:23

@onderon: nem én írtam a sporteseményeket, én csak érzékeltettem, milyen faszság egy aktuális eseményről úgy írni, hogy a címben nincs infó. és nem iszom alkoholt..

sixx · http://comment.blog.hu 2017.10.14. 02:06:55

@Tesztelo.hu: ezt soha, senki, sehol nem alkalmazza. egy online kiadvány sem. egy országban sem. mert nincs értelme. kiváló blokkolók vanna a krómhoz, kicsit meg kell buherálni, és kiszedik neked a kontentot, a trónok harcára fejlesztették ki asszem.

vintezis 2017.10.14. 07:32:36

@antianti012: baszki, ne turkálj a neten, főleg ne a Comment:Com-on, ha nem akarod magadnak elspoilerezni egy reality végét. Ennyi. Egyébként meg nagyon együttérzek veled, tényleg óriási veszteség, hogy egy kertévés műsor vége most majd nem okoz olyan eufóriát, mint szokott.

Teaway 2017.10.14. 08:10:53

@kbauer: Én azt se tudtam, hogy van ilyen műsor...

nick papagiorgo 2017.10.14. 09:01:46

@gaborbence:
neked is elmondom, még egyszer, ha már ilyen baromságnak titulálod:

Iliász vezet eggyel, és van kint két szavazat.
Ha ezek közül az egyik Ferié lett volna (pl. Klaué), akkor azt húzták volna ki, és mutatták volna meg, hogy döntetlen legyen az állás, és a nézők izguljanak, hogy vajon mi lesz a mindent eldöntő, végső szavazat.

Ezt a világon minden műsorban, mindig így csinálják.

Mivelhogy ennyi erővel el lehetett volna kezdeni felolvasni csak az Iliászos szavazatokat: Iliász 1-0, Iliász 2-0, Iliász 3-0, és így tovább egészen hatig. Csak az kissé unalmas lett volna, és ezért senki sem csinálja így.

Tehát teljesen mindegy, hogy mutatták-e vagy se. Azt elismerem, hogy "elbaszták", tehát mutatni kellett volna. De a győzelem szempontjából ez mindegy.

nick papagiorgo 2017.10.14. 09:09:12

Amúgy én sem értem, hogy miért baj, hogy Sixx kiírta a győztes nevét.
Teljesen nyilvánvaló, hogy ez egy ma befejeződő reality, tehát ma mindenki foglalkozik ezzel (origon, 444-en stb. is van róla cikk). Aki vissza akarja nézni, az ilyenkor ne nézze a netet, amíg végig nem nézte a műsort, mert ki fogják írni a győztest.

Elismerem, hogy ez nehéz: a focivébé döntőjét is meg lehet nézni később is, csak bazi nehéz "nem megtudni" a győztest, mert kb minden médium ezt harsogja, rádióban, tévében is erről van szó stb. De ezért nem a médiát kellene hibáztatni, lévén hogy annak az a dolga, hogy lehozza a legfrissebb híreket, nem pedig az, hogy szemérmesen hallgasson, hátha van valaki, aki később akarja megnézni...

lalolib 2017.10.14. 09:09:22

@Teaway: Mégis elolvastad a cikket, meg a kommenteket. :)

A szavazás vége meg egyértelmű, csodálom, hogy ezt sokan másképpen "magyarázzák". A tűzgyújtással 7:4 Illiász javára. Az sem okozott meglepetést, hogy ez lesz a vége, várható volt, gondolom a tűzgyújtást ezért is tették be az adásba, hogy ott biztos Feri fog nyerni és így csak "közte egy" lesz a különbség és majd az "utolsó" szavazat fog dönteni. Nem jött be, ezért sem adták már le az utolsó szavazatot.
Illiász megérdemelte: kiszavazták, túlélte, sorra nyerte a viadalokat. Feri is jó fej, de ő a kezdeti viselkedésével elég sokat rontott a megítélésén.

2017.10.14. 09:24:15

Persze, most a hiperszuper-liberál kormányellenes RTl pont az olyan mentalitású embert hagy győzni, aki - lássuk be - ahhoz a vonalhoz tartozó propagandát erősíti és az RTL-es ideológiával szemben helyezkedik el kőkeményen?

Aki meg nyomja, hogy korrekt volt a szavazás, az ezen gondolkodjon már el, oké, hogy valóban a realitásokról beszélünk-e a mai politikai helyzetben illetve abban, hogy tényleg szembe ment volna-e az RLT azzal az "értékrenddel" amit nap mint nap kőkeményen a képernyőre tolt és hogy "szegény szerelmes jófiú "menekült" nem nyer a "bunkó, agresszív, nőgyűlölő náci magyarral" szemben....

A tündérmese, hogy ez nem így van, meg ez játék, azt meg osszátok az óvodában.
Ez egy lezsírozott, elmanipulált dolog volt, aki szerint volt is bármilyen esélye a fentiek miatt a Ferinek, az valami illúzióban él....

Ashley2008 2017.10.14. 09:44:20

@berki imre: "Nem veszi be a gyomrom sehogy sem, hogy olyan ember nyert, aki már egyszer kiesett. Ez a fair play szembeköpése! Szerintem..."

És az fair volt, hogy volt egy olyan védettségi játék, ahol ketten mehettek egy ellen, így nem tudott védettséget szerezni? Az szerintem nagyobb probléma volt. Ehhez hasonló volt egyébként a Holtak szigetén is, ahol valaki akár 3-szor is játszhatott egy győzelemért, más meg csak egyszer.

Vírusbácsi 2017.10.14. 09:46:20

@icipicicsipa: sőt ha jól megfigyelted a cèlbalövős feladatnàl a zorbàn fejère cèloztak, ès az is milyen màr hogy nem ősmagyar ìjjal lőttek, hanem ilyen óriàs csúzlival, aminek làssuk be elèggè fallikus jelentèse van. Mocskos b.zik. Sebaj kèszül a szittyaszörvàjvör az ekko tv-n amit a Hortobàgyon forgatnak, a fődìj egy aranyozott rózsafüzèr.

2017.10.14. 09:52:50

@Vírusbácsi:
És most megtapsolhatod magad.
Mert, hogy amit én leírtam, teljesen egyértelmű és jogos.
Ez nem fér bele az RTL arculatába, politikai irányába, a mostani erőteljesen nyomult propagandájába és kész.

Amit meg leírtál, az egy nyögvenyelős erőlködés, egy sz@rkupac.

Normális érvekkel megy a cáfolat, vagy csak ennyire telik?

Vírusbácsi 2017.10.14. 10:04:44

@icipicicsipa: Milyen èrveket szeretnèl? Ez nem a traffikpàlyàzat volt előre leosztott győztesekkel. Emberek szavaztak kèt màsik emberre. Ha ennyire megfontoltan ördögi liberàlkomcsi sàtànista terv szerint èpülne fel az rtl, akkor Feri a castingon elvèrzett volna, ès most azon durroghatnàl, hogy szittya magyarok mièrt nem juthatnak be a jàtèkba. De egyèbkènt mikor a 3 csaj volt ès a Feri, ès az volt a tèt, hogy ha Feri nem szerez vèdettsèget akkor levesbe megy benyomtak egy kőkemèny erő vèdettsègi jàtèkot. Ezzel helyzetbe hozva Ferit. Nyilvàn ez is a gonosz magyarellenes konteo rèsze volt????

2017.10.14. 10:13:59

@Vírusbácsi:
Milyen érveket:
" Ha ennyire megfontoltan ördögi liberàlkomcsi sàtànista terv szerint èpülne fel az rtl, akkor Feri a castingon elvèrzett volna, ès most azon durroghatnàl, hogy szittya magyarok mièrt nem juthatnak be a jàtèkba.""

Mondjuk nem vinnéd bele ezeket a finom rejtett, suny személyeskedéseket,
Ez menni fog negyedszerre nekifutva?
Kibírod?

kappanő 2017.10.14. 10:15:37

Szerintem elég gáz volt ez a tegnapi befejezés.

Már a holtak szigeteki döntő is hülyeség volt. Pont egy olyan feladat kellett volna ahol mindenki egyenlő eséllyel indul. De Iliász 3 lánnyal szemben, egy ilyen 1-1 elleni feladatban? Nem is volt kérdés hogy egy lány se nyerhet. Ráadásul a hülye pontozás miatt, igaza is volt Nórinak mikor lelökte a sajátját mert ő már nem is nyerhetett.
Szóval oda kellett volna 1-1-1, tűzgyújtás, logikai, erősségi feladat. Akkor egyenlő esély lett volna a lányoknak is.

Ez a végső tűzgyújtás is. Hagyjuk már. Csak 2db vattaszálat becsempésznek ide vagy oda és egyből begyullad az egyiké. Ez tökre ellenőrizhetetlen feladat.

A végén miért nem mutatták meg az összes szavazatot és indoklást? És ha hamarabb eldőlt akkor is kíváncsi lennék pl. Klau mivel indokolt.

Ami még fura volt az adásokban többször előjött hogy Iliász semmit nem csinált egész nap csak feküdt, látszik is a lábán mondjuk. Feri meg folyamatosan épített. Fura hogy sokan így is azt mondták hogy Iliász a legjobb túlélő. Lilla szavazata meg röhej, nem is találkozott soha Ferivel vajon akkor kire fog szavazni.....

Na mindegy. Hétfőn NINJA WARRIOR!!!!!

kappanő 2017.10.14. 10:20:41

@Vírusbácsi:
"'De egyèbkènt mikor a 3 csaj volt ès a Feri, ès az volt a tèt, hogy ha Feri nem szerez vèdettsèget akkor levesbe megy benyomtak egy kőkemèny erő vèdettsègi jàtèkot"

Hahaha. Szandinak volt +2 liter víz előnye, ha ugyanott megy mint Feri, el se fárad, és legalább 3 perccel hamarabb odaér a kirakóshoz. Azt a lányok cseszték el maguknak. Ott vergődtek a hintán, megvárták míg az egyik teljesen átér ezzel egy csomó időt elveszítve, utána kilögybölték a fél vizet...

Vírusbácsi 2017.10.14. 10:25:43

@icipicicsipa: Szemèlyeskedès az azt jelenti, hogy a te vèlt vagy valós jellemhibàidra hìvnàm fel a figyelmet nem pedig a kèrdèsre vàlaszolnèk. Pl. ha olyat ìrnèk, hogy retardàlt vagy, mert szemèlyeskedèst làtsz abban, amiben nincs. Ilyet nem tettem, ès most sem teszek. Leìrtam, hogy mièrt nem a Soros terv egyik vadhajtàsa szerintem a Survivor, erre szóló bizonyitèkokat is ìrtam. Ezt èrtelmes vitàban neked meg kell càfolnod azzal, hogy:

nick papagiorgo 2017.10.14. 10:29:09

@Technikus9:
"Ha ez egy játékos vetélkedő műsor, akkor egy játékos vetélkedő döntse el az elsőséget, nem pedig kiszavazósdi."

Még mindig nem jött át, hogy ez egy műsor, aminek van egy formátuma? :)
Ez nem egy "játékos vetélkedő műsor", mint az Ezek megőrültek, vagy efféle. Legalábbis nem csak az.

Vírusbácsi 2017.10.14. 10:29:40

@kappanő: azt ìrtam hogy benyomtak egy erő jàtèkot. Erő jàtèk volt vagy logikai jàtèk (amiben Feri esèlyei korlàtozottabbak lettek volna), esetleg pl undormàny evèse is lehetett volna stb. Csomó lehetősèg lett volna olyan jàtèkra ahol Ferinek kisebb az esèlye. Azt ìrtam hogy ezzel őt hoztàk helyzetbe. A csajok pedig ehhez gyönyörűen asszisztàltak.

2017.10.14. 11:22:46

@Vírusbácsi:
"Pl. ha olyat ìrnèk, hogy retardàlt vagy, mert szemèlyeskedèst làtsz abban, amiben nincs. Ilyet nem tettem, ès most sem teszek."

Pontosan.
Mint ahogy én sem írhatom azt, hogy egy suttyó gyökér vagy, mert az ugyan úgy sértene.
Értem én a mondandód, teljesen korrekt amit most írtál, valóban.

nautilus123 2017.10.14. 12:06:09

Azért kíváncsi lennék, hogy akik itt háborognak, meg bagatellizálják a rasszista, nőket lenéző hozzáállását Ferkónak, mit éreztek volna, ha egy férfiakat mélyen lenéző, szidó nő jutott volna be és azt kellett volna nézniük...Hihetetlen, hogy egyesek még azon a szinten vannak, hogy amíg őt nem éri sérelem, minősítés, addig rendben van az adott gyűlölködés.
Félreértés ne essék, én sajnáltam őt a végén, de azért lehetne egy kis önkritika, ekkora hisztériát kivágni...

2017.10.14. 12:11:56

@nautilus123:
Lehet olvasgatni a véleményeket, vegyesen nők és férfiak, fiatalabb-idősebb korosztály. :
www.facebook.com/pg/survivorhun/posts/

Kb a 3/4 szerint az eredmény egy röhej, egy kamu, nem megérdemelt.
Nem egy kis része, hanem a jóval nagyobb.

Rozsgyi 2017.10.14. 13:22:46

@icipicicsipa: nem jogos. Amíg nincs bizonyítékod arra amit leírtál addig ez csak egy vélemény az meg olyan mint a seglyuk, és kb. annyit is ér.

További magyar hang 2017.10.14. 15:00:48

Ha lesz következő évad akkor a casting után a játékosokkal kötelezően végignézetném a CBS Survivor mind a 35 évadát, mert szerintem ultragáz, hogy egy Survivor játékos megveti a taktikázást, hátbatámadást, helyezkedést, átverést, amulettezést.
Örülök, hogy Iliász nyert, Feri egy balf@sz volt az erőjátékával, nem is értem miért nem szavazták ki a merge után.

miciur 2017.10.14. 15:17:50

Az elején megjósoltam a hogyvolton, hogy Iliász -Szandálka döntő lesz, ez majdnem be is jött. Ferit már régen ki kellett volna szavazniuk a többieknek, egyedül Barbi és Szandi érti igazán, miről szól ez a játék.. További nagy hiba Feri részéről, hogy nem vetette fel a végső tanácson, hogy Iliász azért kevésbé jogosult a nyereményre, mert a sima, nyilvánosan tudható szabályok szerint Ézsaiás már régen a juryben kelkene hogy üljön, nem a döntőben, ezzel a titkos kis szabállyal és a sokkal könnyebb social game kerülőúttal előnybe került a Holtak szigetéről visszakerült játékos. Eleve sértett kis faszok kolóniája volt a Holtak-szigete, a semmire sem jó Nórival és Ezerfogúval az élen, akik a 10. lehetőséggel sem tudtak élni. Ezt a vonalat remélem dobja az rtl, mert ez borzalmas volt..

Mizse515 2017.10.14. 15:33:47

@Vírusbácsi: Elvonatkoztatsz a műsortól. Egészen másról beszélsz.

Teljesen nyilvánvaló, hogy az agyilag zokni lányok, Nóra és Lilla döntötték el a végeredményt. Erre különösebben nem lehet büszke a győztes sem. :) Lilla nem is szavazhatott volna, hiszen nem ismerte mindkét játékost.

Mizse515 2017.10.14. 16:28:45

@sixx: Ez jogos. Ha valami történik a világban, a valós időben, miért kellene várni a "hétalvókra"? Nonszensz. :)

enzo23 2017.10.15. 14:40:17

ó, a faszom, egész eddig nem volt időm megnézni az utolsó részt, és sikerült elkerülnöm a spoilereket, erre itt telibe belefutok...

cukkmukk 2017.10.16. 11:41:07

@ayleexin: Én visszanéztem. Szombat este. Mégis el tudtam kerülni, hogy megtudjam addig a cégeredményt.

ayleexin 2017.10.16. 13:31:52

@cukkmukk: Én is elkerültem volna, mert alapból fel se nézek ide, de ki volt téve konkrétan index főhírek alatt a poszt, híreket meg azért csak néz az ember naponta, így meg mindenkinek az arcába volt tolva. Annyit kellett volna, hogy a címbe nem a győztes nevét írják, na de mindegy, ez van
süti beállítások módosítása