Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A vizes vb közvetítésének legidiótább húzása

2017. július 26. 18:51 sixx 149 komment

Megveszed a 130 centis lapostévét, mert neked fontos, hogy ha már nem kaptál jegyet/lusta voltál kimenni, akkor is akkorában lásd Hosszú Katinkát, amekkorában csak lehet. És elindulnak, és megy a verseny, te ott állsz a tévé előtt gatyában, mert kurva meleg van, de drukkolsz, mert megvan benned az a megmagyarázhatatlan érzés, hogy ha a nyóckerben, a kezedben egy sörrel/üveg rummal üvöltesz, attól jobban úszik Cseh Laci vagy Lilu, és tapadsz a képernyőre meredten, erre az egyharmadát elveszik tőled.

És mutatnak egy közelit benne, keretes téglalapban, és így a totál, amin LÁTOD is, hogy mi történik a medencében, az redukálódik, és ha mindez nem 130 centin, hanem 83-on történik, akkor még drámaibb a dolog. Könyörgöm, minek mutatni a kis téglalapban a mi fiunkat/lányunkat közelről? Mit látunk azon a képen, ami hozzátesz a műélvezethez? Amitől jobban szurkolunk? Amitől jobban látjuk, hogy hol tart éppen Bogi?     

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atomplanet 2017.07.26. 19:13:29

Ez a fasság csak nálunk van így közvetítve, ugye?
Vagy halálba égetjük magunkat külföldön is?

a Nanga Parbat rabjai 2017.07.26. 19:16:48

Valami jó pornó mehetne közben, hátha nőne a nézettség is!

Leadfoot 2017.07.26. 19:17:21

Ez sehol nincs a közvetlen verseny után, a levegőt nem kapó versenyzőkhöz intézett kérdések bugyutaságához képest.

Roltii 2017.07.26. 19:17:52

Mi is döbbenten néztük, de van megoldás: eurosport;)

Aegopolis2 2017.07.26. 19:27:23

Elveszik egy harmadát?! Ránézésre alig több marad a negyedénél, szóval inkább a 70%-át veszik el.

Bisi 2017.07.26. 19:31:55

Pár másodpercre jön fel. Én ezt nem látom akkora problémának. Ami sokkal elkeserítőbb, hogy a pólóban beszüntették a víz alatti felvételeket. Pedig mennyi kibugyannó csecs volt régen.

morph on deer 2017.07.26. 19:35:02

Nem a közvetítés kicsi, a tévétek nagy..!

(Gondolom, a zsömlével már megvolt..)

Flankerr 2017.07.26. 19:35:41

@Roltii: Inviteles vagyok, buktam az Eurosport..
Köszönöm hogy megírtad, én se értem ez minek kell, teljesen felesleges..

blogimanus 2017.07.26. 19:36:55

Totál egyetértek. Totál felesleges. Totálképet akarok.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.07.26. 19:37:41

@Leadfoot: az általános sportközvetítési betegség.

Andras Tibeusz 2017.07.26. 19:43:20

@Roltii: Mit néztetek ti döbbenten??? XDDDDD

A 2 perces versenyből 20 másodpercig volt látható, a blogger fotóján látható elrendezés.
Természetesen a kis téglalapban nem az az össze-visszaság volt látható 20 másodpercig, nem tudom csak sejtem, hogy miért pont ezt a pillanatot rakta ki a blogger.
Nekem nincs 130 centis lapostévém, csak egy Air2-es tabletem de mindent faszán látok rajta, ezzel a közvetítéssel sem volt gondom, lehet a szemüveg az oka. Talán a szemüveg másnak is segítene...
Ha valami gondot jelent, az maga „szófosó” Knézy, aki nem bírja befogni a pofáját egy másodpercig sem, de említhetném még a szintén szófosó Hajdúbét. Mindketten tolják, hogy hú a közönség de csodás, hú mennyire szurkolnak a magyaroknak, de szart sem hallok belőle (pedig szeretnék), mert akkor is pofáznak, mikor nem kéne.
Ha valamelyik olvassa ezt üzenem, hogy legalább egy picit kussoljatok már el, hogy mi nézők is halljuk a szurkolókat!!!!

@atomplanet: Na te sem vagy sportrajongó, az már biztos. XD

Roltii 2017.07.26. 19:48:42

@Andras Tibeusz: 2 percből 20mp az majdnem 20%. 50 colon HDben jó szemmel is zavaró volt. Ráadásul teljesen értelmetlen kép volt ami miatt redukálták a képerrnyő negyedére a fő képet...

Ami még zavaró, az a Duna Arena es a szervezok folyamatos dicserese..

Wahrsager 2017.07.26. 19:55:08

Kedves Sixx

Elég hosszú ideje vagy már "újságíró". Azzal együtt, hogy szerintem is teljes idotizmus a közeli képet kitenni, még 2 mp-ig is, mert megbontja a szurkolói élményt és nehézzé teszi a verseny követését, szeretném jelezni, hogy a "leredukálja" kifejezés ugyan akkora baromság, magyar nyelv nem ismerete, mint a közvetítés elszabása a nagy totál redukálásával. Ugye nem kell elmagyarázni, mi a gondom a "leredukálás" szóval? Mert ha igen, akkor még nagyobb a baj.

biggianni 2017.07.26. 19:57:43

Soros Gyuri intézte Így hogy kibasszon veletek!

atomplanet 2017.07.26. 19:59:17

@Andras Tibeusz: Szerencsére nem vagyunk egyformák.

Netuddki. 2017.07.26. 19:59:32

@Roltii: De azért meg kellett védeni a tolvajfideszes tévét neki...

zuhanorepulesss 2017.07.26. 20:05:08

Én akkor kaptam először sokkot, amikor forma1 közvetítés közben megfelezték a képernyőt, s a felén reklám ment fél percig.
Emiatt egész pontosan addig ugattam, amíg volt szerencsém külföldön valamelyik rtl ( nem a magyar) csatornán német nyelven élvezni a közvetítédt, egyszer csak beúszik a werbung felirat és pár percig csak a reklám ment.
Tudom ennek semmi köze a vizes vbhez, azt nem nézem, abból mindössze a 200 női mell érdekes ;)

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2017.07.26. 20:09:51

Engem az ocsmány képminőség jobban zavar. Full pixeles minden hullám.

ezta 2017.07.26. 20:22:34

@wahrsager *ugyanakkora (igen, egybeírandó) - ha már...

Leonard Zelig 2017.07.26. 20:27:01

Wahrsager, mi az az idotizmus, hagy (sic!) tanuljunk.

akone06 2017.07.26. 20:30:35

@Flankerr: az invitelt nem vette meg a digi?

Andras Tibeusz 2017.07.26. 20:51:44

@Roltii: „2 percből 20mp az majdnem 20%.”

Ez a szőrnek a hasogatása.

„50 colon HDben jó szemmel is zavaró volt. Ráadásul teljesen értelmetlen kép volt ami miatt redukálták a képerrnyő negyedére a fő képet...”

Ha egy hazai rendezésű VB-n, a dőntőben 20 másodpercig mutatják közelről a két hazai versenyzőt, akik ráadásul éremesélyesek, és te ezt zavaró hatásként éled meg, számodra értelmetlen, az a te bizonyítványod nem máté.
Írtam, én egy tableten is kiválóan láttam a lényeget, és a közvetítés alatt a képernyőméret méricskélése helyett a két magyar úszóért drukkoltam. Oké, én hc sportrajongó vagyok, aki csak kocadrukker, annak lehet zavaró volt, de ők inkább nézzenek sorozatokat, ott nincs kis téglalap, plusz gigaultraHD4K a felbontás. :D
Miután olvastam e blogbejegyzést néztem meg, hogy mire ez a nagy panaszkodás, és, mint jeleztem, 20 másodperc...ja, az majdnem 20%, borzasztó lehetett átélned ezt a szörnyűséget, remélem hamar rendbejössz.

„Ami még zavaró, az a Duna Arena es a szervezok folyamatos dicserese..”
Na ebben már inkább van igazság, néha tényleg elmennek kisgyerekbe, ami egyeseknek valóban zavaró lehet, én csak mosolygok rajta.
DE, minden magyar úszó, egytől egyig szintén odavan az arénáért, a hangulatáért, a magyar közönségért, és ezt minden adandó alkalommal el is mondják, ugyanazzal a gyermeki lelkesedéssel, mint a szpíkerek.
És remélem senki nem gondolja úgy, hogy meglettek fenyegetve, hogy minden alkalommal ezt kell mondaniuk, különben...
Én úgy gondolom joggal lehetnek büszkék mind az úszók, mind a szervezők erre a VB-re, a közvetítésre, mert eddig teljesen rendben van, nemzetközi szinten is megállja a helyét. Ha emiatt elkapja őket a hév és agyondícsérik, hát Istenem, ez legyen a legnagyobb gond az egésszel.
És lehetünk büszkék mi is, mint magyarok, szurkolók, hiszen nem érdemtelenül kaptuk meg a 2024-es VB rendezési jogát. Mindezek szerintem, ez az én véleményem, aki nem így érzi az is rendben, ennyi.

Politika meg még véletlenül sem érdekel, kérem a szokásos panelekkel teleszőtt kommentekkel, észrevételekkel engem ne zaklasson senki! Köszke!

@nyomasek_bobo: „Engem az ocsmány képminőség jobban zavar. Full pixeles minden hullám.”

UPC-n tökéletes, neten HorizonGO-n is, bár a vízilabdánál, mikor közelit adnak és sokan vannak a képen valóban pixelesedik picit.

tundrafarkas 2017.07.26. 20:51:57

Nem ez a probléma, hanem az, hogy átverés az egész program. Kiirják hogy 200 női mell, és közben még annak a 8-nak sem látjuk rendesen aki a vízben fürdik mert úszódressz van rajta. Még jó hogy nem vettem jegyet rá.

jbl 2017.07.26. 21:06:37

@Wahrsager: pont mint a "kidiszidál" :)

Ashley2008 2017.07.26. 21:10:38

Szerintem örüljünk, hogy nem Soros plakát van a másik "ablakban". De egyébként ezen én is kiakadtam, hogy aki kitalálta, az tényleg ennyire a sor végén állt, hogy csak ennyi jutott neki észből?

chrisred 2017.07.26. 21:12:33

@Andras Tibeusz: Tökmindegy, hol rendezik a VB-t, igen, az éremesélyes versenyzőnket elég egy példányban látni képernyőn, viszont folyamatosan, a lehető legjobban, és hogy mindig tisztában legyek vele, hogy áll a többiekhez képest. Mert nem pontozásos sportág, csak az a lényeg, hogy a lehető legtöbb ellenfelét lehagyja. Ebben ez az inzertes megoldás megzavar, megosztja a figyelmet és kisebb lesz az egész mezőnyt mutató kép.

tonyk 2017.07.26. 21:28:58

@nyomasek_bobo: Véletlen nem a csodálatos T-s IPTV-n nézed? Nálam ez a retek van és gusztustalan, hogy HD adás ótvar, kockás, foshalom. Hogy rohadna rájuk a technológiájuk....

kisvagány 2017.07.26. 21:31:13

@tundrafarkas: Végre egy értelmes hozzászólás. Nálad a pont.

ködszúrkáló 2017.07.26. 21:38:52

Jó ember azért beteg egy lélek kell ahhoz,hogy ilyen primitív hajánál rángátott álproblémával fikázd a rendezvényt..........külföldi vendégeim csak ájulnak a várostól,a Duna Arénától,a rendezéstől és a kedves emberektől,szerencsére téged nem ismernek meg.

ámbátor 2017.07.26. 21:40:01

@sixx: annyira épp nem
A „le” igekötő befejezettség vagy nyomósítás kifejezésére hasznos és szükséges lehet, máskor viszont elhagyható (amint a „lecsökkent” szó kapcsán a Nyelvhelyességi kéziszótár is írja — Tinta, Bp. 2005, 332. o.).
Csak a nyelvtannácik meg a mindent _is_ jobban tudók pampognak ezen, akik rádszólnak, hogy a buszról nem lehet leszállni, mert nincs is szárnyad és hogy a le van szarva az germanizmus. Ha a sörnek felemelik az árát, abban se az a bosszantó, hogy a fel felesleges, mert ugye le mégse emelhették.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.07.26. 21:40:51

@Andras Tibeusz: "Természetesen a kis téglalapban nem az az össze-visszaság volt látható 20 másodpercig, nem tudom csak sejtem, hogy miért pont ezt a pillanatot rakta ki a blogger."

Stimmel. Nem kell sokáig találgatnunk. Nem tudom, hogy egy ilyen poszt mivel jobb egy natúr trollkodásnál. Találni kellett egy hibát a köztévében ma is, hát kerestek egyet. Gratulálok.

Nekem mindennél biztosabban jelzi azt, hogy a vébével minden teljesen rendben van, hogy nem látom a gyalázkodó cikkeket és posztokat.

A megosztott képernyő mindig csak pár másodpercig jelenik meg. Látjuk benne az úszót, akinek a technikája, stílusa, mozgása sok dologról szokott árulkodni, és sok embert érdekel. Régebben az volt a szokás, hogy a verseny közben mutatni akartak sztárokat közelről, úszás közben, de addig nem láttuk a verseny állását. Most látjuk mindkettőt, és ahhoz nem kell 130 centis képernyő, hogy a fejeket láthasd.

A Formula 1 futamaiban (volt?) szokás az, hogy láttuk a pálya rajzát kicsiben, és rajta néhány kiszemelt autó helyét megjelölve, közben pedig láthattunk egy-egy autót közelről. Ez még az úszásban is eljöhet. Nem tudom, minek mutogatják az autót közelről, amikor pont úgy néz ki verseny közben is, mint a garázsban, csak forog a kereke. A pilótából is csak egy sisakot látunk, nem igaz? Akkor inkább mutathatnák nekünk végig a pályát felülnézetből.

szalmakazal 2017.07.26. 21:42:47

EUROSPORT is adja, az normális. AZ M4 spíkere meg nem az, tiszta idióta. Nem érdemes nézni, mert a dumájukkal csak rontanak. Marad az EUROSPORT 1.

Bölömbika 2017.07.26. 21:43:10

@Wahrsager: Azt a tájékozatlan mindenit neki...A leredukálás a felredukálás ellentéte (tudod, pl. amikor valami elveszti közpénz jellegét; közpénz redukálódik, mi meg jól felb*sszuk magunkat ezen). Mi a probléma?

ködszúrkáló 2017.07.26. 21:43:40

@Andras Tibeusz:
Igaza van.......én büszke vagyok a rendezvényre a felújított,Margizszigetre,a Sport uszodára,a Duna Arénára és öröm látni a tömeget a vidám embereket.

furo80 2017.07.26. 21:44:13

Ha pornót vetítenének a kis képernyön, akkor lenne nézettség is.

morpho 2017.07.26. 21:48:30

@ködszúrkáló: Nem a rendezvényt fikázta, hanem a szar tv közvetítést! Valóban tök felesleges sőt kifejezetten idegesítő, hogy nem látni rendesen, hogy áll az xy. Egyébként az feltünt valakinek, hogy a képernyő feliratozás konkrétan nem működik? Összevissza keverik a táblákat, egy csomó úszás után nem írják ki az időket, csak az összesítésben, de néha azt is csak 2 mp-re! A neten kell keresgélnem az időket és ezt magyar indulóknál is elbasszák! Mintha nem lenne a rendszer rendesen megcsinálva...

morpho 2017.07.26. 21:51:27

Ja és a tök alkalmatlan Knéziről még nem is szóltam! Jenő hogy kaphatta ezt meg? Nem tud elmondani magyarul egy mondatot. Próbálok nem odafigyelni, csak néha nehéz.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.07.26. 21:53:28

@chrisred: "Ebben ez az inzertes megoldás megzavar, megosztja a figyelmet..."

Ha megnézed egy negyven éves közvetítés felvételét, alig látsz a képen adalék információt, ha látsz egyáltalán. Ma viszont tele van írva a képernyő mindenfélével, részidőkkel, sorrendekkel, távolságokkal stb. Mégsem érzed úgy, hogy megosztja a figyelmet. Mert megszoktuk, és igényeljük.

Nekem külön öröm, hogy kiírják alul, hogy milyen táv milyen úszásnem. (Lehet vegyes vagy váltó is.) Régóta vártam már erre, még javasolni is akartam a magyar rendezőknek, de nélkülem is feltalálták.

@Andras Tibeusz: "Ha valami gondot jelent, az maga „szófosó” Knézy, aki nem bírja befogni a pofáját egy másodpercig sem, de említhetném még a szintén szófosó Hajdúbét. ..."

A világ legkorszerűbb tévézési technikája állítólag az amerikai. Néha 3 kommentátor is van, plusz a pálya melletti száguldó riporter. Nem hiszem, hogy ott többet hallgatnak. Vitrayt hajdan azért cikizték, mert néha hallgatott. Nem lehet mindenki igényét egyszerre teljesíteni.

@nyomasek_bobo: "Full pixeles minden hullám."

Egyrészt a fodrozódó víz minden képtömörítő eljárás gyilkosa. Jókora sávszélesség kell a minőség megtartásához. Nálam ezzel nincs probléma. Másrészt ha a minőség nem jó, ott esetleg a te szolgáltatód is lehet hunyó, vagy a kábeled, beltérid, digitális tévénél a tévéd is. Szóval nézz körül kicsit, mielőtt kiválasztod a felelőst.

lovand 2017.07.26. 21:57:35

Értelmét én sem látom, de nem is zavar.
Ami viszont már komolyan idegesít, az az ellenfelek lekicsinylése, leszólása, még akkor is, ha ebben nem rosszindulat van, hanem a magyar versenyzők iránti elfogultság. Lásd pl. mikor azon pörögnek nem tudom hányszor, hogy ki a világ legjobb női úszója, és bizonygatják, hogy az csak Katinka lehet. Félreértés ne essék, bár megosztó személyiség, de én személy szerint nagyon kedvelem és tisztelem Hosszú Katinkát, egy kiváló úszónak tartom. Nagyon tisztelem azért, ahogyan eljutott idáig - a padlóról felállva, rengeteg munkával, kitartással. Szerintem példaértékű az ő pályafutása, nem csak az utóbbi pár év, hanem az egész út, ahogy ezt elére. Katie Ledeckyt érdemeinek a kisebbítése ugyanakkor nagyon zavart. Lehet igazuk van és Katinka sokkal jobb úszó, de akkor sem mindegy, hogyan fogalmazzák ezt meg. Nem egy kocsmában beszélgetnek egy pofa sör mellett, hanem ez elvileg egy közvetítés lenne. Nem ilyen stílusban kellene beszélni más nemzetek sportolóiról egy tv-műsorban. (Mondjuk ezt az összehasonlítást sem teljesen értem, egyáltalán mi szükség van rá, szerintem teljesen felesleges és értelmetlen, de egye fene, legyen... valakik biztos igénylik.) Hozhatnék még más példát is, de hirtelen ez jutott az eszembe, az elmúlt 2 napban ez verte ki nálam a legjobban a biztosítékot. Egy bizonyos fokú elfogultságot még meg is értenék, de ez nekem már sok(k) volt.

bekestobbsegg 2017.07.26. 22:00:43

Na ne mondja a cikkíró, hogy nem a közelit nézné ha Bogi úszna...

apoa 2017.07.26. 22:04:59

@FILTOL: Szerencsétlenek, nincs már mibe belekötni igaz?

2017.07.26. 22:11:40

Régebben volt egy ötletem, a kommentátor nélküli sportközvetítés, ahol csak a természetes zajokat halljuk. Persze nem nagy ötlet, a Eurosport egyszer valami átállás miatt egy hétig csak így közvetített. Teljesen más élmény!

Flankerr 2017.07.26. 22:13:30

@bekestobbsegg: SEMMIT se látsz belőle úszás közben ,szóval nem nyert

efi 2017.07.26. 22:19:32

Legalább húznák ki a kép legszéléig őket. Arra végképp nincs magyarázat, hogy ott miért a semmit kell nézni.

Kánikula 2017.07.26. 22:21:37

@zuhanorepulesss: Na ennél az USA verzió jobb még, ott simán bedobják a 2 perc reklámot minden 20 percben anélkül, hogy maradna a kis kép, tehát fogalmad nincs mi zajlik a pályán közben.

A legtöbb nem prémium előfizetéses csatornán ez van..

morpho 2017.07.26. 22:22:28

@Androsz: " Ma viszont tele van írva a képernyő mindenfélével, részidőkkel, sorrendekkel, távolságokkal stb."
Úgy látszik, te egy másik M4-et nézel. Kritikán aluli a képernyőinformációs rendszer! Ilyen szart mostanság nem láttam sehol. A legjobb a stb... Ötletem nincs, mire gondolhattál!

morpho 2017.07.26. 22:24:20

@Androsz: "A világ legkorszerűbb tévézési technikája állítólag az amerikai. Néha 3 kommentátor is van, plusz a pálya melletti száguldó riporter."

Ez igaz, csak ők beszélik a nyelvet!

Punxsutawney Mormota 2017.07.26. 22:48:23

@FILTOL: :D Akkor Te vagy a "sírjatok még" illetve a "zokogjatok" nick tulajdonosa is. Így már könnyű azonosítani :D

Punxsutawney Mormota 2017.07.26. 22:50:46

Pont leszarom a vébét. Már budapesti olimpiára töltöm fel a popcorn készletet.

RobinGood 2017.07.26. 23:10:28

Ennél értelmetlenebb húzás már csak az volt amikor Hosszú 200 vegyesénél ilyen osztott képernyőn Tusupot mutatták ahogy szurkol... utána kezdték ezt a halál értelmetlen, semmilyen értékkel nem bíró megoldást játszani az úszókkal. Gondolom valaki megtalálta a pulton ezt a gombot és azóta ez az újítás a szerkesztőségben. Nagyon idegesítő. Ahogy a folyamatos rendezvényfényezés is. Amiben az a vicc, hogy a VB rendezésével nyilvánvalóan nincs semmi gond, ahogy ezt biztosra is lehetett venni. Tehát a rendezvény önmagát is eladná, de ez nem elég, az emberek szájába is kell rágni, hogy ez nekik milyen jó.
Mondjuk az igazi mélypont az az első hétvége volt, amikor a kajak-kenu EB-n aratták az érmeket a versenyzők, de azt csak bevillantották szintén osztott képernyőn, mert egyetlen pillanatot sem lehetett elszalasztani a Balatonban 2 órát úszó, teljesen követhetetlen versenyből.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.07.26. 23:11:26

@morpho: Nem konkrétan erre a közvetítéssorozatra értettem, hanem a mai stílusra általában. Mindemellett nekem ez az egész vébé mindenestül teljesen rendben van. Nem hibátlan, nem minden elképzelhetőt felvonultató, de a "kritikán aluli" jelző meglehetős elfogultságot sejtet. Nekem nagyon megfelel. A műugrásnál bosszantott, hogy a versenynek csak a felét mutatták, de mivel az m4sport honlapján megnézhettem az egészet, élőben és felvételről is, elmúlhatott az én elégedetlenségem.

A víz alatti felvételekkel kicsit talán bőkezűbben bánhattak volna, valóban, de az is kárára mehet a közvetítésnek. Szerintem nincs itt semmi kifogásolnivaló.

RobinGood 2017.07.26. 23:11:38

@Nevoeiro66: mégis melyik mondattal fikázza a VB-t?

dolphindog 2017.07.26. 23:33:25

belekötünk mindenbe ugye?

Oxfordi ösztöndíjas 2017.07.27. 00:47:41

@ködszúrkáló: És melyik baráti diktatúrából érkeztek az ájuldozó kedves külföldi vendégeid, ha szabad kérdezni? A göbbelsi időket idéző Soros plakátokat is büszkén mutattad nekik? Attól is el voltak ájulva? Meg is értem, ilyet még Észak-Koreában se látni...
Hát a BKK-T Systems botrányt kirobbantó 18 éves srác meghurcolásával eldicsekedtél-e nekik? És a tusnádfürdői nőveréssel? Ott voltak aztán csak a kedves, kultúrált emberek (fiatal demokraták!), akik öten ugrottak egy 50 kilós lányra aki füytülni merészelt a mi Bölcs Vezérünkre. Hát ki hallott már ilyet?
Na és a felcsúti kisvasutat megutattad nekik? Legalább lett volna rajta pár utas.
Remélem hazánk kiemelkedő üzleti lángelméjével Mészáros Lőrinccel is eldicsekedtél, aki a kormányváltás óta 15-szörösére növelte vagyonát, cége részvényeinek emelkedése pedig konkrétan világrekordot döntött. Bill Gates, Warren Buffett a fasorba sincs a mi Lőrincünkhöz képest!

De azért háborodjál fel azon, mert valaki kiritzálni meri a 140 millárdba kerülő vizes vb közvetítését. Ha már az irgalmatlan szabadrablás, az ország lezüllesztése és a magyar egészségügynek becézett tömeges népírtás nem háborít fel...

sixx · http://comment.blog.hu 2017.07.27. 00:56:36

@ködszúrkáló: ha szerinted én ezzel a poszttal a vb-t fikáztam, akkor, már ne is haragudj, de egy kretén vagy.

user friendly 2017.07.27. 01:40:07

engem kevésbé zavar ez a megoldás, viszont Knézy bennfenteskedő, bizalmaskodó dumájától (Katka, Doma, pille, stb) agyfaszt kapok. És még szarul is közvetít. A 200 vegyes döntőjében észre sem vette, hogy a Katinka melletti pályáról 50 méternél kiszállt a kanadai. 150 métert úgy közvetített, hogy nem tűnt fel neki, hogy üres hármas pálya. És még a verseny után sem tett említést róla. Mint aki szurkolni van ott, nem közvetíteni. Amivel nem is lenne baj, csak akkor vegyen jegyet, drukkoljon, ne törődjön semmivel, az úszást meg közvetítse a Füles, az legalább ért hozzá.

ép testben ép lélek 2017.07.27. 01:49:11

Kétharmad megvan? Igen. Akkor kuss.

Tribuszer 2017.07.27. 02:22:15

A másik kellemes húzásuk meg az volt, hogy visszaszámoltak az esti főműsorokban minden közszolgálatinak csúfolt kanálison. Minap néztem felvételről Dürrenmatt János király című drámájának tv-változatát, és ott virít a jobb felső sarokban, hogy még 5 nap. Szurkolok mostanában úszóinknak, de drámanézés közben inkább arra figyeltem volna, nem arra, hogy hány nap volt még, amikor adták. Ezt csinálták Dunán, Duna Worldön, m3 és m5 csatornán napokig.

2017.07.27. 03:25:15

Én addig örülök, amíg Hosszú Katinkáról nem adnak közeli képeket. Van sok szemrevaló, szimpatikus sportoló csaj, ő sajnos nem tartozik közéjük. Ő talán az első magyar úszó, akiért nem tudok szorítani.

@Oxfordi ösztöndíjas: "Hát a BKK-T Systems botrányt kirobbantó 18 éves srác meghurcolásával eldicsekedtél-e nekik?"

Szerintem is ghecziség volt meghurcolni a srácot, de mondjuk USA-ban ilyesmi hekkerkedésekért, figyelemfelhívásokért 30 év börtönt is kiosztanak, mert olyan szigorúan veszik a kiberbiztonságot és annyira paranoiások.

ComLo 2017.07.27. 05:17:01

Nálam a hibalista kb így áll össze:
- Az újító kamerák. A sportokban mindig keresik az új kamerákat, lehetőségeket. Ez jó. Csak van ahol ezek már üncélúak és fölöslegesek. Erre a legjobb példa az itt alkalmazott "belógatott" kamera. Tök látványos hogy Ledecky mellett megy 30 centire egy kamera, de rohadtul nem látni belőle semmi pluszt, ráadásul még a versenyt se lehet belőle követni. Ugyanez a kategória, a fordulóknál a 4-es mellé rakott, vízbe merülő kamera. A rendező tech fétise miatt, 2-3 másodpercig nem tudjuk mi történik egy futamon.
- Six által itt megírt, kisképes megoldás. A legnagyobb baj, hogy tök értelmetlen, Senkinek semmit nem ad hozzá. Azt pl el tudom képzelni, hogy van olyan turbó Katinka fan, akinek Tusup örjöngése hozzáad az élményhez, de szerintem kb ugyanannyian viszojognak is tőle.
- Szakkomentátor. Ezt én tegnap halottam elöszőr. Eleve egy olyan szakommentátor, aki egy sokadik vidéki klub vezetőedzője. Egy olyan sportban, amiben hemzsegnek az olimpiai és világbajnok ex úszók. Erre jön valaki, aki csípőből kijelenti hogy a VB felénél hogy MINDEN IDŐK legjobb VB-je ez, a még csak épp elkezdődött ifjúsági olimpiával együtt. De nálam ott lett elég, amikor 15 percig azt ecsetelte hogy Katey Ledecky egy mekkora szar "Katkához" képest. Mert ő vegyesúszó. És jobb mint Ledecky. A 12 VB cím semmit nem ér.
- Matyi. Nálam most fogyott el a türelem. Eddig a csak-csak kategóriában volt. De amit számok elött leművel, arra néha kevés a kínos szó. borzalmas humora van, nem tud rögtönözni. Amit Cezenével ketten néha lemüvelnek, azt pedig oktatni kellene "elretentő példa" címmel.
- Jenő csak a szokásos. El kell azért ismerni, (sokkal) rosszabb nem lett mint eddig volt.
- Az izomból turbómagyarkodás. Hogy 1000-szer el kell mondani, hogy milyen fantasztikus az aréna, hogy mennyire nagyon jó a közönség. Hogy egy nemzetközi világsztár sem mehet úgy pihenni, hogy miközben a seggén veszi a levegőt, ne kérdeznék meg tőle, hogy hogy tetszik Budapest és VB? A kevesebb talán több lenne.
- médiaklikk. Mert a VB, valójában a fél világot hidegen hagyja, így a külföldön élő magyarok (én is ide tartozom), a neten nézhetik a VB-t. Ami tök jó, minden átvezető beszélgetés, és felveztő kisfilm tök jól nézhető. Majd bejön Hosszú az képbe, és lehal a rendszer. Napok óta, rendszeresen.

Legyünk tisztában vele azért: Ez a VB nem annyira van ám a nemeztközi köztudatban, mint ahogy azt otthon beállítják. Nincs globális világsztár (csak Ledecky, de ő a távok miatt nehezen eladható), és úszó VB túl gyakran van. DK Ázsiában semmi nem adja, semmi nem foglalkozik az eseménnyel, észak amerikai sportszerető kollégák, tőlem halották hogy ilyen esemény van. Akik képben vannak, azoknak sportörténeti szempontból, az atlétikai VB fontosabb, Bolt utolsó futása miatt.

SzénAtom 2017.07.27. 06:21:38

Enné sokkall jobbak szoktak jönni innen, ez a cikk hihetetlen foskupac. Kell az indexen a napi fika, ez kicsit görcsössé tesz szerintem..

SzénAtom 2017.07.27. 06:23:46

@SzénAtom: Egyébként szerintem nem rossz a kis kép néhány mp-ig, amin általában egy ember van, és nem csak a víz látszik....

ponindex 2017.07.27. 06:24:03

@Wahrsager: Ha már a disclaimer ellenére nyelvtannáculsz, akkor megkérdezném, hogy a "lecsökken", "lecsökkent" kifejezések ellen is lenne-e kifogásod?

0100101 2017.07.27. 07:03:16

Köszönjük, majd értesítjük.

plokmi 2017.07.27. 07:20:10

Hazai versenyen hazai versenyzőt mutatni pár mp-ig nem nagy bűn.
Kb. 10 éve, volt egy japán forma1-es pilóta, a Japán futamon kicsúszott, kiesett. A kamera vagy 5 percig követte nagy totálban, ahogy sétált a pálya mellett. Néha mutattak pár mp-et a versenyből, de aztán vissza a sétáló emberre. A kommentátor már sírva röhögött rajta, de nem tudott mit tenni, forma1-ben egy közvetített média forrás van, azt veszi át mindenki.

fda 2017.07.27. 07:27:00

Így van, ne váltogassák a kameraképet, ne közelítsenek rá senkire! Sőt, egy-egy érdekesebb pillanatot (pl. gól) visszalassítani is mind-mind emberiség elleni bűntett, mert a tv előtt sportoló fotelparaszt műélvezetét elrontja. A neveket, időeredményeket és egyéb adatokat sem szabad a képernyőre írni, másodpercekre sem, mert értékes képrészleteket takarhat el.

fektor7 2017.07.27. 08:03:52

Aki ezt kitalálta, azt tüzes vassal kéne kis képre formázni. Életében nem nézett még sportadást az tuti. Mégis mit ad hozzá az élményhez, ha látom, hogy tud úszni a magyar gyerek? A kamerakép változtatások a másik. Ahelyett, hogy izgulhatna az ember, folyton keresni kell, hogy ki hol van. Borzalmas.

RobinGood 2017.07.27. 08:12:22

@fda: Ja. Hosszú Katinka gólját is milyen sokat ismételgették. Van baj nálad rendesen.

Donantonio 2017.07.27. 08:20:19

Az úszók számára hasznos lehet utólag visszanézni a saját úszásukat, a technikát, amivel nyertek vagy vesztettek.

RobinGood 2017.07.27. 08:23:55

@Donantonio: szerencsére ezt nem ebből teszik meg. Ez a felvétel vágóképnek, meg montázsokhoz tök jó, de nem egy döntő élő közvetítéséhez. Ezen nem nagyon van mit magyarázni. Egy fociközvetítésnél sem lenne nagy élvezet szemből nézni a csatárt egy gólhelyzetben vagy éppen a kapust. Utána érdekes egy ilyen felvétel, de az adott pillanatban abszolút zavaró.

FayRodisz 2017.07.27. 08:26:20

Látszik az uborkaszezon, ez még a megszokottnál is szánalmasabb nyafogás volt.

ComLo 2017.07.27. 08:26:43

Még valamit kihagytam, de ez már nem egészen az MTVA sara ... nagyon régóta követem az úszást, de nem igazán emlékszem ilyenre még a hőskorból sem, hogy az 1-es 8-as pálya orientációját ennyire nehéz lett volna belőni. Lehet ez csak engem zavar, de van benne valami nagyon fura.
Plusz sötét a kép, láthatóan nagyon sötét a helyszín is (szinte 0 természetes fény miatt), és a csempék is mintha egy árnyalattal sötétebbek lennének a megszokottnál. Már nem lehet nyitott medencében VB-t EB-t rendezni, de valahogy sokkal jobban követhetőnek éreztem, mikor a napfényben úsztak régen a kinti medencében, mondjuk a Budapesti EB-n.

gemini62 2017.07.27. 08:34:14

,Megoldás: normális, jól felkészült riporterek )minden sportágban). Máűs. A pólómeccsek elején a helyszínen bemutatják a játékosokat - ezalatt Hajdú B. történelmi visszatekintést ad. Más. AztkellhogymondjaJenőnek: ha egy koreai nevet angol fonetika szerint úgy írnak le, hogy PARK, azt ejtsük angol kiejtés szerint így: PAK,

fektor7 2017.07.27. 08:36:01

Annyi állami adó van, miért nem úgy csinálják, hogy aki az M3-ra kapcsol, az nézheti a magyar úszót szuperközelről szenvedni, aki az M5-re, az Shane-t őrjöngeni, a Dunán mehetne a lelátó, az M4-en meg az amit a szerencsés külföldi nézőknek is adunk.

Dr.Traktor 2017.07.27. 08:37:05

Ez egy kihagyott lehetőség valójában.

A kis képkockában migránshíreket kéne adni közben.
Esetleg némi kormányzati önfényezést, hogy hazánk nemhogy az unió motorja de egyenesen a rakétahajtóműve már, annyira qrvajó itt élni!
Vagy a Jóságos Vezető monológját arról, hogy mégiscsak kéne olimpiát szervezni, hisz látható, hogy a Kiválasztott Nép mennyire jó még sportesemények megszervezésében IS!
(Mert amúgy minden másban is tökéletesek vagyunk.)

bekestobbsegg 2017.07.27. 08:39:25

Csak hogy a legkreténebbek - a cikkíró jelzőjét használva - is értsék: a vb rossz, vele együtt a szurkolás is, főleg ami magyar, de leginkább ami Fidesz, ellenben az index tökéletes, SIXX a csúcs!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.07.27. 08:45:37

@ködszúrkáló:

és kihoztuk a barcelonai vizes VB alig hússzorosából. Magyarország jobban teljesít. én a Miniszterelnök Úr fejét vágnám be a kis kockába 10 másodpercenként, hogy el ne felejtsük, ki adta nekünk ezt a csodát.

@Androsz:

esetleg a végösszeg, ami normális helyeken 10 év letöltendőnél kezdődne, na de ugye mi a mi magunk magyar módján vagyunk sikeresek.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.07.27. 08:48:26

@bekestobbsegg:

jajajajaj báncsákamagyart... :(((((((

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.07.27. 08:51:05

@Dr.Traktor:

Fodball VB-t kéne, csak még nincs elég stadion...

encir 2017.07.27. 08:54:44

Sokkal zavaróbb volt, mikor a műugrás közvetítésnél a szünetekben a beszélgető riportereket-szakértőket mutatták, ahogy jól elvannak, közben lemaradtunk két-három ugrásról, mire visszakapcsolták a képet.

maxval birca szeredőci mélyelemző 2017.07.27. 08:55:18

Atya Isten, te nézed az antiszemita vb-t??? Zorbán biztos lefizetett téged.

BUZIakinezegetiazadatlapom 2017.07.27. 09:14:38

Most ideírhatnám (de úgyis kitörlöd), hogy Sixx szólj Lajosnak, hogy minyon helyett adhatna fizuemelést nektek és akkor vehetnél egy emberes 65 colos tv és akkor nem zavarna ennyire!!!
A viccet félretéve, én sem érzem ezt akkora szemfájdalomnak...

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.07.27. 09:14:43

@maxval birca szeredőci mélyelemző:

azt hiszem, nem halogatható tovább, hogy felkeress egy szakembert.

zírónájn 2017.07.27. 09:21:33

Kellene valami fikázást írni a VB-ről... kellene valami fikázást írni a VB-ről... kellene valami fikázást írni a Vb-ről. Az egy osztott képernyő? Hát jó, legyen ez... Na ennyit ért kb. ez a cikk.

Dezsike 2017.07.27. 09:23:24

Akit zavarnak a fent leírt dolgok lehet nézni az m4sport.hu oldalon az Extra 3-as csatornán a nemzetközi kimenő képet - se kommentátor, se stúdió duma, se kiskép. Engem egyedül az zavar, hogy a délelőtti műsorban a verseny egy része helyett dumát adnak - amivel amúgy nincs baj, ha épp nem megy semmi, de a versenyt adják már, hisz azért nézem. Gondoltam no para, kimegyek az arénába, ott nincs duma... De hiába nincs teltház a délelőtti etapban, jegyet nem lehet kapni (üzérekhez ne irányítson senki, kizárólag hivatalos forrásból vagyok hajlandó jegyet venni). Így marad az Extra 3-as csatorna.
Nálam működik a médiaklikk (MO.-ról) - lehet az a baj, hogy külföldre nem közvetíthetik a versenyt, így a duma után szándékosan lekapcsolják külföldre a közvetítést.

maxval birca szeredőci mélyelemző 2017.07.27. 09:34:39

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Te biztosan fasiszta vagy. Én inkább a ballib médiáknak hiszek, akik bioznyították, a vb antiszemita, senki se vesz rajta részt, senki nem nézi, csak Zorbán csicskásai, további a létesítmények nem készültek el, s senki se sugározza az eseményt Zorán médiáin kívül.

Serrin 2017.07.27. 09:45:35

Ez amolyan ötletelés lehetett, ahol a főnök kiadta, hogy mivel kéne feldobni a közvetítést és senki nem mert szólni, hogy ez f*****g.

bekestobbsegg 2017.07.27. 09:50:29

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: itt csak ti sírtok egy ideje, remélhetőleg minél több ideig.
Le az Orbán osztott képernyőjével!

ködszúrkáló 2017.07.27. 09:56:52

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Ha elolvassa amit írkál akkor ön is biztos elborzad önmagától.......Lehet tárgyszerűen uram bocsá udvariasan is kommentelni,ha pedig szakmai kérdésekről ír próbáljon széleskörben informálódni és szakértői elemzéseket olvasni.

polpetti 2017.07.27. 09:56:53

Nekem nincs vele bajom. Szerintem jó, hogy látjuk a magyarokat kis képen. Csak pár másodperc az egész. Én bírom, hogy látom, hogy pl Lilu és Katka mennyire máshogy úsznak és veszik a levegőt 200 m pillangón.

Herlock Sholmes 2017.07.27. 09:57:00

Engem sokkal jobban zavar a - főleg női - vízilabdát végigpofázó műszakértő.

nolto 2017.07.27. 10:08:24

Most komolyan; nézi is valaki ezeket a versenyeket? Mármint úgy nagyobb tömegben, mert nyilván a családtagok, barátok nézik a versenyzőket.

opati666 2017.07.27. 10:11:45

Szerencsére van még Eurosport 1-2...

fda 2017.07.27. 10:12:35

@RobinGood: Ha nem szóltál volna, bölcs maradtál volna...

Hosszú Katinka úszó, ő nem rúg gólt a vb-n, te kis butus. Gólt például a vízilabda meccseken láthatsz. Tényleg nem tudtad, vagy csak kötekedésből/unalomból tudtad ezt ideírni? Nem kell ám válaszolnod nekem, elég magadban elgondolkodni.

opati666 2017.07.27. 10:12:58

@nolto: Nagyságrenddel nagyobb a nézőszám bármilyen vizes versenyen, mint az ország, azaz OV favorizált sportjában...

aronsatie 2017.07.27. 10:18:42

Teljesen jogos. A verseny érdekel, nem az, hogy csapkod a versenyző. Azt lehet utólag lassítani, de menet közben?
Technikailag rendben van a közvetítés, de emberileg rémes. A kommentátornál már csak a műsorvezető fiúcska elviselhetetlenebb. Mi a fenének kell egy élő közvetítés több mint felét érdektelen beszélgetéssel kitölteni?

ComLo 2017.07.27. 10:21:40

@Dezsike: Nincs kizárólagosan eladva a közvetítési jog, a mediaklikk-en simán adják a versenyeket is, nézhető külföldről is (mellesleg ha területi korlát lenne sem nagy cucc, egy VPNel gyorsan megoldható (itt még poreszt is csak úgy lehet nézni :-( )).
Nekem azzal volt problémám, hogy minden ment szépen az első 1-2 napban, majd mikor a döntőnél, belépett egy magyar, lehalt a server. Előszőr én is arra gyanakodtam hogy nálam szar a net, de mikor sokadszor is, csak a magyar úszásnál halt meg a stream, éltem a gyanuperrel, hogy ez volt a ludas. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy tegnap pl nem volt ilyen gond.

ebella 2017.07.27. 10:21:43

@opati666: Jártál te már vízipóló meccsen, mikor nincs valódi tét? (Mondjuk bajnoki döntő.) Olyan húsz-ötven ember nézi, rokonok, haverok, jó, ha a fele fizet érte. Én jártam, mert az egyik haverom fia pólózik. Élcsapatban nyomja, még sincs fizető néző.

Országos úszóbajnokságon sincs sokkal több fizető néző.

Egyszerűen nem igaz, amit írtál.

Terézágyú 2017.07.27. 10:28:29

Nagyon igaz ez a cikk. Én is rühellem ezt dolgot, hogy HD, meg nagyképernyő - de minden eszközt megragadnak a tévések, hogy csökkentsék a képernyőn a "releváns képméretet"...

morph on deer 2017.07.27. 10:30:19

Már megint csak írtok, olvasás nélkül, mi?
A cikk ugyanis NEM a VB-t, mint olyant, sem nem a VB rendezését kritizálja, - "fikázza" a műveltebbeknek, - hanem a közvetítést!

Magyarul az M1 - mert ugye csak nekik lehet - adásrendezői koncepcióját!

De már megint muszáj "megvédeni" potrohos uralkodónkat, mert itt megjelent egy "magyarallenes" cikk, mert nem tudunk örülni a "sikernek", stb..!

Titeket tenyésztettek valahol, szedtek erre valamit, - kis narancs színű pirulákat? - vagy ez a szigorú felkészülés eredménye?
Komolyan mondom mesébe illő!

Kár, hogy valóság.

RobinGood 2017.07.27. 10:30:35

@fda: Hehe. Ha te abból amit írtam erre jutottál, akkor nagyobb a baj nálad mint hittem :-D

user friendly 2017.07.27. 10:34:15

@Dezsike: "Gondoltam no para, kimegyek az arénába, ott nincs duma... De hiába nincs teltház a délelőtti etapban, jegyet nem lehet kapni"

Dehogynincs duma. Igaz, valamivel kevesebb, mint a tévében. Szerencséd van, hogy nem kaptál jegyet :) (Különben hétfőn még szinte minden délelőttre lehetett kapni, talán csak hétvégére nem)

NemodaBuda 2017.07.27. 10:45:24

El van szabva az egész ! Ha ugyanezt a feléért, ha ugyanezt kisebb melldöngetéssel, ha ugyanezt Bienert nélkül, ha ugyanezt Fürjes Balázs vigyora nélkül, ha ugyanezt tényleg össznemzeti egyetértéssel, ha ugyanezt átverések nélkül, fizetett személyzettel - akkor, talán .... És akkor jön ez a szolga, korrupt csigatermetű FINA főember és megsimogatja a pofitokat ? Ez olcsó dolog !

histar007 2017.07.27. 10:53:49

Gondolom anno a visszajátszás is hasonló érzéseket váltott ki a hivatásos progresszív sivalkodókbn.

Billy Hill 2017.07.27. 11:02:03

@ámbátor: És az eldeformálódik...? :-)

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.07.27. 12:15:08

@szalmakazal: Ha van idegrendszered félóránként elviselni, hogy "Az olimpia hazatér".

Orbán monta hogy regizzek ide 2017.07.27. 12:24:50

Na jól van, látom a végére csak ideértek a zsebdiktátorozók, csutivajdázók, lélegeztetőgépesek. Mi tartott eddig, eligazításon voltatok a központban?
Az én adómbú he.

tollas 2017.07.27. 12:48:00

Hát ez valóban fontos probléma, örülök, hogy ennyien hozzá is szólnak. Én is.
Hogy ki nyer, ezek után már nem is érdekel.

morpho 2017.07.27. 12:50:13

@Orbán monta hogy regizzek ide: Te nem is fizetsz adót. Ezért nem érted az egészet.

nolto 2017.07.27. 13:14:22

@opati666:
Én csak azt nem értem, hogy ez a sok érdeklődő nézte a korábbi VB-ket is? Ha igen, akkor egy szót sem szóltam, ha nem, akkor viszont nem értem, hogy valaki miért érdeklődik csak azért egy esemény iránt, mert itt tartják.
Én legalább következetes vagyok, se foci VB-t, se olimpiát, se vizes VB-t nem nézek, mert nem érdekel. Snooker és darts viszont jöhet minden mennyiségben.

sans paraben 2017.07.27. 13:46:19

minden szavad arany, sixx!
a legnagyobb f.szság, amit ki tudtak találni!!! pont a versenyélvezetből vesz el.

Dorinda41 2017.07.27. 14:38:55

Még szerencse, hogy az egy perc idiotizmust le lehet némítani. Az a csúcs a közvetítések közben!

Mérgező Hulladék 2017.07.27. 16:36:41

Én általában csak a napi összefoglalóból (ami egy egyórás műsor késő este) tudnám követni az eseményeket, de abból kb. nettó másfél perc az, ami valóban összefoglaló a versenyekről, a többi dumálás, előre felvett bemutató valamelyik versenyzőről, kisszínes, a bugyuta műsorvezetőnő ömlengése, vagy a leggázabb, az Eurosport WATTS-ának szánalmas másolása. Ami pozitívum, hogy elég keveset hallani benne Knézyt.

lovand 2017.07.27. 17:55:13

@ComLo:
"- Szakkomentátor. Ezt én tegnap halottam elöszőr. Eleve egy olyan szakommentátor, aki egy sokadik vidéki klub vezetőedzője. Egy olyan sportban, amiben hemzsegnek az olimpiai és világbajnok ex úszók. Erre jön valaki, aki csípőből kijelenti hogy a VB felénél hogy MINDEN IDŐK legjobb VB-je ez, a még csak épp elkezdődött ifjúsági olimpiával együtt. De nálam ott lett elég, amikor 15 percig azt ecsetelte hogy Katey Ledecky egy mekkora szar "Katkához" képest. Mert ő vegyesúszó. És jobb mint Ledecky. A 12 VB cím semmit nem ér."

Nem mindennel értek egyet azok közül, amiket felsoroltál, bizonyos dolgokat másképp látok, ezen viszont nagyon kibuktam tegnap. Ez mégis mi volt? Kocsmában még elmenne, de tévében? Mondom ezt úgy, hogy én nagyon bírom Hosszú Katinkát. Gusztustalan volt az, amit ez az ember leművelt, a többiek meg bele is álltak...

@nolto:
Speciel én néztem korábban is úszú vb-t, eb-t, válogatott vízilabda mérkőzéseket, alkalmanként a hazai bajnokságot is, ahogy a kézit is, jégkorongot. Az viszont tény, hogy sokan csak azért követik most, mert itt rendezik meg. Mondjuk én nem bánom, ha ezek közül az emberek közül csak minden 20. fogja ezek után jobban követni az úszást és a vízilabdát, akkor már örülök. Azért örülök neki, mert ezek a sportolók megérdemlik. Rengeteg munkát beletesznek ebbe, ehhez képest 1-2 kivétellel nagyon alul vannak értékelve a futballistáinkhoz képest. Hozzáteszem, sem a rokonságomban, sem a baráti körömben nincsenek sportolók. Ellenben sok olyan van a baráti körömben, akiknek szintén nincs se sportoló rokona, se barátja, mégis követi ezeket az eseményeket, és nem csak akkor, amikor Magyarországon rendezik.

@Dezsike:
Na ez az... A sávos jegyeladást, vagy minek is nevezik ezt a horrort, nem tudom, ki találta ki, de szerintem hetek óta csuklik... Hétvégente nem voltam netközelben, napközben, uram bocsá' dolgozok (benti gépeken nincs net, telefont kint kell hagyni), amikor itthon vagyok, akkor meg már sose lehet kapni jegyet... Akkor pont nem értékesítik. Már a metrón is próbáltam megvenni mobilról, de akkor se lehet már kapni... Egy hónapja próbálok jegyeket venni, egyedül vasárnap délelőttre sikerült kapnom nagy nehezen, 3 hete... Meg is lepődtem. Szerettem volna döntőn is ott lenni, hát ez kimarad.... Lehet több hónappal korábban kellett volna kapcsolnom, és akkor talán(!) szerencsével járok. Jegyüzér természetesen nálam se jöhet szóba. Így jártam, ez van...

0.5 bit 2017.07.27. 18:25:19

"... az redukálódik, és ha mindez nem 130 centin, hanem 83-on történik, akkor még drámaibb a dolog. Könyörgöm, minek mutatni a kis téglalapban a mi fiunkat/lányunkat közelről? Mit látunk azon a képen, ami hozzátesz a műélvezethez? Amitől jobban szurkolunk? Amitől jobban látjuk, hogy hol tart éppen Bogi?"

Én valahogy éppen így vagyok az újabban alul megjelenő blog ajánlóval. Különösen amikor magától nagy méretben jelenik meg. Miért nem lehet erre egy X-et tenni amivel bezárom, ha engem zavar? Nem feltétlenül kell olyan extra, hogy meg is jegyezze, hogy engem nem érdekel, de lehessen már kikapcsolni.

Ha már ezt kiírtam magaból, a főoldalon a lapozos ajánlóval megbékélnék, ha a bejegyzések mellett jellene meg, nem helyettük. Kicsit idegesítő, hogy első körben végig kell kattingatni (vagy megvárni, hogy lapozzon magától), hogy ott van-e ami érdekel és csak utána lehet lejjebb görgetni. Ha valakinek kell ez az újítás tőlem maradhat, de kérem szépen az ott megjelenő cikkek jelenjenek meg alul is!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.07.27. 20:34:16

@ComLo: "Ez a VB nem annyira van ám a nemeztközi köztudatban, mint ahogy azt otthon beállítják."

Ilyet hallottam már. Phelps, Lochte, Ledecky és mások, ők nyilván úgy lettek agyonhájpolt szupersztárok, hogy közben arrafelé nincs túl nagy érdeklődés az úszás iránt. Vagy ha csak arra gondolsz, hogy egy olimpia nagyobb feltűnést kelt, mint egy VB, abban van valami, csak éppen Amerikában az atlantai olimpia csak a többedik legnézettebb sportesemény volt abban az évben. Szóval szerintem kár tippelgetni, nekünk érthetően sokkal fontosabb ez a torna, mint azok a vébék, amiket nem mi rendezünk, de ez a vébé pont ugyanolyan érdekes más országoknak, mint a többi vizes vébé, nincs itt semmi probléma. És ez nem turbómagyarkodás, csak egyszerűen örvendezünk annak, hogy ez most itt van, kifogástalanul megy, büszkélkedhetünk vele. Ahogy azt minden más ország is csinálni szokta.

"ahogy azt otthon beállítják."

Otthon. Szóval te nem itt vagy. Akkor miért zavar téged a magyarkodás? Nem neked és rólad szól.

@Tribuszer: "Minap néztem felvételről Dürrenmatt János király című drámájának tv-változatát, és ott virít a jobb felső sarokban, hogy még 5 nap."

Zavaróak ezek a rátett feliratok. Ami egyébként ma majdnem minden csatornán szokás. De ha kell, én még mindig jobban elviselem, ha egy kiugróan rangos, egyedi sporteseményt reklámoznak, mint azt, ha folyamatosan ki van írva, hogy Real – Atletico holnapután 21:15-től. Vagy hogy állandóan felugrik, hogy vasárnap megnézhetjük a Die Hard 3-at. Ha még nem láttuk.

@nolto: "Én legalább következetes vagyok, se foci VB-t, se olimpiát, se vizes VB-t nem nézek, mert nem érdekel."

Akkor kár is volt idenézned.

"Snooker és darts viszont jöhet minden mennyiségben."

A darts, az tényleg kurva izgalmas, kár volna elmulasztani egy pillanatát is. Hogy az íjászat és sportlövészet ezek után miért olyan mostohagyerek az olimpiákon, azt fel sem foghatom.

@fektor7: "Annyi állami adó van, miért nem úgy csinálják, hogy aki az M3-ra kapcsol, az nézheti a magyar úszót szuperközelről szenvedni, aki az M5-re, az Shane-t őrjöngeni,..."

Haladunk efelé. A neten már most is több kimenő adás közül lehet választani, és állítólag tévét nézni 2017-ben már nagyon ciki, szóval nem is értem, hogy a korszerű emberek miért is panaszkodnak a kőkorszaki tévéadásra.

De elméletileg már megoldható volna a tévén a többféle adás, csak azzal az a baj, hogy az adásrendező összeállít nekünk egy megszervezett műsorkimenetet, a többi kamera pedig helyezkedik eközben csak azt nekünk nem kell látnunk. Az NFL meccsein mi a nemzetközi képet látjuk, és a szünetekben mindig látjuk, ahogy az adásrendező próbálgatja az ismétléseket, inzerteket, aztán Amerikában vége a reklámnak, és látjuk ugyanazt még egyszer, most már folyamatosan. Én egyszer régen az Oscar-díj kiosztóját is végignéztem úgy, hogy a reklámszünetekben azt láthattuk, hogyan fészkelődnek és vándorolnak a nézők, valaki igazgatja a kamerát, aztán közeleg az idő, rájuk szól a műsorvezető, rájuk szólt, hogy "gyerünk már, gyerünk", a helyi hangos kiadja az utasítást a szupersztároknak, hogy "tapsot kérek", a szupersztárok és nímandok tapsolni kezdenek, adás élőbe kapcsol, a zenekar belehúz, és onnantól minden megy a szokott módon. Furcsa. Ha ez lesz az igény, akkor talán majd ez lesz a műsor is.

Egyébként gondolkozott már valaki azon, hogy a DVD-lejátszókon a kezdettől ott van a nézetválasztó funkció? És pár demólemezen kívül még nem hallottam olyanról, hogy valamire való filmnél ezt használták is volna.

Hegyi Róbert 2017.07.27. 20:59:06

"Na végre... írhatunk valamiről" - kiálított fel örömében Simicska Lajos egyik lapjának szerkesztősége.

ComLo 2017.07.28. 03:37:54

@lovand: Irónia nélkül, szivesen venném azt is, mi az amivel nem értesz eggyet az írásomból, szívesen vitatkoznék, vagy lennék gazdagabb más nézőponttól.

ComLo 2017.07.28. 03:55:10

@Androsz: Magyarországon kívül nem csak az USA van. Pár milliárd emberél Ázsiában, Afrikában, Dél Amerikában stb. Nyilván az egész világra kiterjedő dolgot én sem tudok mondani, ezért csak annyit mondtam, "szűkebb" környezetemben (DK Ázsia), se a helyiek, se az itt élő külföldieknek fingjuk sincs hogy mi van milyen VB van most. És ennek része egy csomó amerikai, akiket a nézhető globális szupersztár hiánya miatt nem érdekel az egész. Lehet erről vitatkozni, lehet globálisan nincs igazam, én csak a saját tapasztalatomat írtam le: itt semmi érdeklődés nincs a vizes VB iránt senki részéről. Singapore-ban ahol ország egyetlen olimpiai bajnoka aranyesélyes, senki nem foglalkozik a vizes VB-vel. Mondjuk ott legalább adják ...

Magyar állampolgár vagyok, magyar cégnek dolgozom (még), ott fizetek adót, leendő gyerekem magyar állampolgár lesz. Családom ott él, én életem első 30 évét ott töltöttem. Had legyen már véleményem az otthon közállapotokról!

ff48bp 2017.07.28. 08:22:43

Nem szoktam a kommenteket olvasni, csak nagyon ritkán, amit általában mindig megbánok. Szóval most sem olvastam, így bocs, ha már írták: én, ha ott is közvetítik, minden esetben az Eurosportra kapcsolok és ott nézem a hasonló közvetítéseket. Szerintem színvonalasabban közvetítik a sporteseményeket. Ok, volt már, hogy egy szakértő elhamarkodottan nyilatkozott, s ezért botrányt okozott, de attól én még jobban szeretem őket.

nolto 2017.07.28. 10:43:25

@lovand:
Nekem fura, hogy valaki csak azért néz egy sportot, mert itt rendezik. Ha nem szeretem a pacalt, akkor akkor sem fogom megszeretni, ha házhoz szállítják. Na de nem vagyunk egyformák.

nolto 2017.07.28. 10:48:10

@Androsz:
Alapvetően nem a vizes vb, hanem a köztévés közvetítés miatt klikkeltem ide. De látom, hogy neked valószínű munkaköri kötelességed lehet pártunk és kormányunk agit-prop eszközének védelme.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.07.28. 15:50:05

@ComLo: Megkövetlek.

Dél-Kelet Ázsia valóban nem csügghet a tévéken a vizes VB miatt, csak néhány ország kivétel. A rosszindulatú példálózgatások mostanában rendre az USA-t emlegették, mintha az egy etalon lenne.

@nolto: "neked valószínű munkaköri kötelességed lehet pártunk és kormányunk agit-prop eszközének védelme. "

Háromszorosan is buta vagy. Az egész köztévét agit-prop eszköznek hinni tragikus tájékozatlanság. Aminek köze van a kormányhoz, könnyen lehet még jó is. Neked is. És ha nekem tetszik valami, akkor csak tetszik, erre engem nem kötelez semmi és senki. Te kötelességből kötsz bele mindenbe, amiben a kormányt látod? Fizetett ellenzéki ügynökként?
Nyilván, hiszen másképp nem is lehet.

lovand 2017.07.28. 18:03:40

@nolto: Igen, ebben igazad van, ez nekem is furcsa. Viszont az is lehet, hogy eddig nem keltette fel ez a sport az érdeklődését, most itt van a vb, minden ezzel volt tele, hát belenéz. Pl. nem mondom, hogy nem szeretem a baseballt, mert még életemben nem láttam egy mérkőzést sem, nem is hiányolom az életemből, de ha lenne nálunk valami nemzetközi esemény, amit nagyon reklámoznának, valószínűleg belenéznék a tévében. Utána, ha nem tetszene, többet nem kapcsolnék rá. Ha nem lenne szétreklámozva, nagy valószínűséggel nem nézném, mert mivel nem érdekel, nem foglalkoznék az ilyen hírekkel, rá se keresnék, látnám, hogy baseball, el se olvasnám. Ha a csapból is ez folyna, mint most a vizes vb, akkor azért áttörne a hír az ingerküszöbömön

lovand 2017.07.28. 19:14:41

@ComLo:
Örülök neki, a normális, kulturált vitákból sokat lehet tanulni. Szeretek az enyémmel ellentétes nézőpontokat megismerni, ha amellett vannak normális érvek is, neked vannak, így érdekel a nézőpontod.

A kameraállásokkal kapcsolatban nem értek veled teljesen egyet, illetve a témaindító, kisképes megoldással kapcsolatos véleményeddel sem. Szerintem ez utóbbi nem teljesen értelmetlen, van benne lehetőség. TV-ben kevésbé, ott én se látom sok értelmét, mert valószínűleg a többséget nem érdekli, de online felületen annál inkább ki lehetne aknázni. Nekem legalábbis tetszene. Persze a táv sem mindegy, egy 1500 méteren nyugodtan beleférnek ilyen megoldások, az 50, 100, és még a 200 is szerintem gyors ezekhez, de kinek a pap, kinek a papné. Azt elismerem, hogy tökéletesen meg lehet lenni ezek nélkül is, ezért is tudom inkább az online felületen elképzelni, választható opcióként. Azért van már olyan közvetítés, ahol maga a néző válogathat bizonyos csatornák között. A kis képes verzió lehetne opcionális, az azon mutatott kameraképpel együtt. Nem feltétlenül a mostani képarányokkal. Pl. nemrég a 200 hátúszás alatt néztem, hogy Bernek Péter mennyire másképp úszik, mint az, aki megnyerte a számot. Ha minden versenyzőt követne közelről a kamera, és a pályák között szabadon választhatnék, akkor online, kis képen komolyan megnéztem volna külön-külön mindkettőt, mert ez nagyon szemet szúrt nekem. Másokat nem kínoznék ezzel, valószínűleg sokaknak ez teljesen érdektelen, meg 200 m ehhez gyors, csak ez annyira szemet szúrt, hogy ennek ellenére én ránéztem volna. Szóval online, fakultatív alapon van benne lehetőség. Ez a szubjektív véleményem. Ha valakiket ezek a dolgok nem érdekelnek, teljesen meg tudom érteni, ezért is raknám inkább csak online felületre.

ComLo 2017.07.28. 19:59:46

@lovand: Neten, sportszakmai témában azért borzasztó utálatos dolog értelmes emberrel vitába szállni, mert max 2-3 üzenetváltás után, eljön a tökéletes közös álláspont :-) .

Igen ezzel a véleménnyel maximálisan eggyet tudok érteni. Sőt! A "ha akarod lehet kisképes, és te választod ki hogy ott mi legyen" dolog ennél több is lehet: én nem, de szerintem számolatlan olyan Katka szurkoló van, aki szívesen nézné végig a futamot úgy, hogy Tusep ugrál a kisképen. És maximálisan megértem őket. Vagy ne legyen akkor alap, hogy a magyar úszót mutatják, pl a magyarországon élő pár Singapore-i állampolgár, had nézze kisképen Schooling-ot, ha ők azt szeretnék. Az ütlet szerintem szuper. Csak legyen 1 kameraállás, ahonnan végig lehet követni azt, hogy az aktuális verseny éppen hogy áll. Sallangok, és fölösleges képek nélkül.

Amúgy az egy darab úszót mutató kamera is sokkal sokkal többet hozzáadhatna az élményhez, de ehhez szakommentátori mestermunka is kellene. Pl nem tudom azt tudtad-e, hogy mivel a gyorson a levegővétel időkiesés, ezért az 50m-t levegő nélkül izomból, a 100m-t az első 50-en 1, a másodikon 2 levegővel teljesítik a profik. Ha pl ezt elmondanák a nézőknek, a kis képből laikusként meg tudnád állapítani, hogy az adott úszó esetleg elkészült már az erejével. Ez csak egy példa volt, számtalan más ilyet lehetne említeni.

ComLo 2017.07.28. 20:04:27

@Androsz: Amint mondatam, én csak a saját környezetemet tudom teljesen reálisan megitélni. És azért pár száz millió ember itt is él, ezt a régiót sem szabad elfelejteni. Ráadásul ismerteségi körben nagyon sok észak amerikai (USA + Canada) van, akik ugyancsak nem foglakoznak az eseménnyel.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.07.28. 20:59:48

@ComLo: Minden bizonnyal nagyon sok észak-amerikai nem foglalkozik vele, de tegnapelőtt írta az anyósomnak egy USA-beli ismerőse (nem magyar), hogy látott részeket az ő tévéjükben a vébéről, és az ottani kommentátor azt mondta elismerően, hogy Budapestnek olimpiát kellene rendeznie.

Úgy ám.

Ezt szerintem ne felejtsük el egy darabig.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.07.28. 21:12:39

@ComLo: "Ha pl ezt elmondanák a nézőknek, a kis képből laikusként meg tudnád állapítani, hogy az adott úszó esetleg elkészült már az erejével. Ez csak egy példa volt, számtalan más ilyet lehetne említeni."

Sajnos rengeteg apróságra nem jut idő, mert zajlanak az események, a nézők nagy része is elunná, és akkor arról szólna Sixx legközelebbi kirohanása. De az 50 gyors középdöntő után Takács Krisztiántól elsőként azt kérdezte a riporter, hogy rövidke kommentár után, hogy sikerült-e egyetlen levegővel végigúsznia a távot. Szóval nincs itt semmi olyan probléma, amit ne lehetne ugyanígy kifogásolni más országokban rendezett hasonló tornákon, százféle ízlés és igény szerint, csak azokkal nem szokott a sajtó ennyit foglalkozni.

Korábban írta itt valaki, hogy a képernyős tájékoztatás kritikán aluli. Pedig ezt nem mi találjuk ki, az egész rendszert a Fina szállítja és szabályozza, még a betűméretet és a logók helyét is. Ez nem úgy történik, hogy a magyar tévé elhatározza, hogy kéne csinálni egy pofás közvetítést valahogy, kinek van ötlete. De ami most nem tetszik, az máris a mi orbitális szégyenünk pár ember szerint – vagy Orbán bukásának utolsó előjele, természetesen –, míg ha valahol máshol nem tetszik ugyanez, az maximum egy morgást kap és kész.

ComLo 2017.07.29. 06:33:26

@Androsz: Az eszközöket a Fina és a beszállítói biztosítják. A helyszínt és a személyzetet mi.
NEM a feliratokkal, az insert-ekkel van baja senkinek.
Túl sok lenne az infó? A szakkomentátornak EZ lenne a dolga, hogy pár szóban felhívja a figyelmet a tekniakai különbségekre, hátteret adjon egy egy történésnek, nem pedig az hogy kutyázza a világ jelnleg legjobb úszónőjét "me' a MI lányunk, vegyesúszó".
Kicsit ahhoz az érzéshez tudom hasonlítani, mint mikor a sok "gyulámozás", és "kapcsoljékbe a biztonsági öveiket" után, az ember elöször néz F1-et Martin Brundle-el (remélem hamar felépül :-( ) és David Croft-al. Rohadt sok van afölött, amit egyesek otthon jónak gondolnak.

Az pedig hogy egy amerikai kommentátor azt mondta hogy olimpiát kellene rendeznünk. Wow. Még szerencse hogy nem lett rosszul, és került korházba, vagy pont nem gyulladt ki alatta a metró. De ha demagógia, akkor tippre azzal sincs tisztában, hányszorosára nőttek a költségek itt.

Az sem mindegy kinek válaszolsz amúgy. Én sosem kevertem a politikát a dologba. Rendeztünk egy uszó vb-t amin kevsen nagyon sokat loptak. Ez politika de ezt sosem említettem.
Van viszont egy közvetítés, amiben szakmai hibák vannak, és brutálisan túltolja a magyarkodást. Erről beszélgetünk.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.07.30. 00:09:02

@ComLo: "Még szerencse hogy nem lett rosszul, és került korházba, vagy pont nem gyulladt ki alatta a metró. De ha demagógia, akkor tippre azzal sincs tisztában, hányszorosára nőttek a költségek itt. ...
Én sosem kevertem a politikát a dologba."

Eddig.

Ha szakmai hibákról beszélsz, akkor nyilván szakmabeli vagy. Mert ha nem, akkor csak arról beszélhetsz, hogy neked nézőként nem tetszik valami. Azt, hogy a kommentátor vagy a vendég sokat dicséri a rendezést, meg "túltolják a magyarkodást" – csak örülünk annak, hogy a beugróként elvállalt rendezés kiválóan sikerült, a lelátók megtelnek, a közönség nagyon lelkes, a versenyzőink eredményesek, és mindez nekünk jó –, egyéni megítélés dolga.

"NEM a feliratokkal, az insert-ekkel van baja senkinek."

A poszt maga azért született, mert a blogger kifogásolta a képmegosztást. És feltett hozzá egy sunyi "bizonyítékot". @morpho: pedig ezt írta: "Kritikán aluli a képernyőinformációs rendszer! " Szóval van kifogás. Nekem megfelel. Nem tartom tökéletesnek, de a világszerte elvárt igényeket kielégítőnek igen.

ComLo 2017.07.30. 06:05:28

@Androsz: Ráhibáztál, szakmában dolgoztam, de a banki IT jobban fizetett, plusz így van hétvégém (pedig rohadtl imádtam).
Az itt kifogásolt, kisképes baromságot a magyar adásrendező teszi be, az aki Matyiékat mutatja a verseny helyett. Ezek nincsenek benne a nemzetközi kimenő jelben ezeket mi "adjuk hozzá". Mint a rettentően eröltett és iszonyat túltolt kommentátort.
Az egészet tökéletesen példázza, székely zászlós ruhás bácsi, aki egy 6 méteres rúdra szerelt 15 m2-es zászlót akart bevinni, és nem értette, hogy "saját hazájában, ezt a szent zászlót miért nem lehet ..." . Mert semmi értelme baszod', veszélyes, és másik 20 ember nem fog tőled látni.
Nem azzal van baj, hogy egyesek örülnek, hanem hogy túl van tolva, és ez zavarja azokat akik tisztán látnak. Mint mikor 2 millió ember állt a Kossuth téren álitólag.
Akik szerint ez mennyire profin megcsinált VB azok voltak már vizes VB-n élőben? Voltak a Londoni a Peking-i vagy a Rio-i uszodában? Tudják miért jobb a Budapesti VB mint Kazany-i vagy Barcelona-i? A Duna parti kocka, tényleg a világ legjobb uszodája, vagy csak turbomagyarkodás viszi rá őket erre a hazugságra is?
Még egy baromság: a vizes vb NEM a világ 2. 3. legnagyobb sporteseménye. Szempontrendszertől függ, de a top 10-be is alig fér be. Ezzel azért érdemes tisztában lenni mikor kijelentjük hogy "ránk figyel a világ".

sixx · http://comment.blog.hu 2017.07.30. 08:11:21

@Androsz: sunyi a faszt, bazdmeg, odaálltam a tévé elé a szerkben oszt kattintottam. szerinted kivártam, mire pont ilyet képet csinálhassak, vagy mi? te teljesen hülye vagy?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.07.30. 15:38:08

@sixx: Ugyan már, Sixx, ne kábíts. Ezzel a képpel kifogyott a gépedből a film? Te is tudod, hogy egy egyáltalán nem jellemző pillanatot kaptál el. Ha a kis kép tipikus megjelenését akartad volna illusztrálni, száz másik képet csinálhattál volna perceken belül. Tudjuk, hogy nem szereted a köztévét, de ezt a képet kitenni címképként értelmetlen kötekedés volt. Olyan, mintha rólad egy olyan képet tennék ki a Pulitzer-díj átadásakor, amelyen éppen pislogsz. Esetleg azt is sugallnám, hogy talán elaludtál, amiből egy igazi szennylap már azt is kikerekíthetné, hogy talán egész éjjel kurváztál, talán be vagy rúgva, talán akármi. A sajtónak ma mindent szabad – bár a sajtószabadság már évek óta romokban hever persze –, de a sajtónak nem szabad ezzel visszaélnie, ha a szándékuk a tájékoztatás.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.07.30. 15:40:59

@ComLo: "Akik szerint ez mennyire profin megcsinált VB azok voltak már vizes VB-n élőben?"

Ez nem szükséges. Elég, ha úgy érzik, hogy amit kapnak, az jó. Ha te kapsz valami jót, akkor azonnal azon kezdesz gondolkodni, hogy van ennél jobb is? Ha gyereked születik, akkor azon töprengsz, hogy sokkal okosabb, szebb gyerekek is vannak? Nem értem a hozzáállásodat, de rossz lehet neked.

ComLo 2017.07.30. 17:26:09

@Androsz: Jézusom ezt nem gondolhatod komolyan. Valaminek az objektív összehasonlításához nem szükség ismerni a másik dolgot??? Elég ha az tetszik amit kaptál??? What ???
A gyerekes hasonlat borzalmas. Ez nem a te vagy az én gyerekem, ez egy sportesemény amit a Te és az én pénzemből rendeztek. Nem, nem botrányosan, hiba nélkül, és nagyon profin. Az ellenkezőjét senki nem állította.
Viszont miért kell lehazudni a csillagot is égről? Ha megdugsz egy este 5 csajt miért kell azt 300-nak hazudni? Amit te nem értesz bennem az az objektivitás.

nolto 2017.07.31. 10:43:21

@Androsz:
Persze, engem Soros fizet, meg néha a Simicska, korábban meg a Gyurcsány, szóval most jól le is buktattál. Jutalmad, hogy legközelebb Orbán Gáspár érted is imádkozik.
süti beállítások módosítása