Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Tököléssel indult az új Trónok harca-évad

2017. július 17. 13:30 sixx 108 komment

vlcsnap-2017-07-17-11h52m56s162.png

Amikor az embernek hét része, a pletykák szerint 440 perce van arra, hogy egy történetet, vagy annak következő fejezetét elmesélje, akkor luxus az, hogy az évadnyitójában legalább négy olyan jelenet van, amiben a szereplők teljesen érdektelen dolgokról beszélgetnek, és a nettó 61 perces epizód valós történését három mondatban össze lehet foglalni. A Sárkánykő című nyitórész viszont ilyen lett, lassú, de szép, egy-két ütősebb vagy éppen viccesebb momentumtól eltekintve eléggé felejthető.

Oké, szinte minden évad azzal indul, hogy az előző végén lecsupaszított sakktáblára felpakolja a karakteret, akik nézelődnek egy kicsit, és leginkább a feledékeny nézőnek szánt expozíciós dialógusokban elmondják, hogy mit éreznek, és mit fognak csinálni, Ez valahol a televíziózás rákfenéje, az egyes évadok közt eltelt egy évet kell áthidalni, és még azokat is képbe hozni, akik rendszeres nézők. Felhozhatnánk persze példának a Drótot, ahol ezt a kört David Simon egyik évad elején sem futotta meg, és nem érdekelte, hogy a néző mire emlékszik az előzőből, bedobta a mély vízbe, majd összejön az úszás is felkiáltással. Spoileresek leszünk, csak az olvasson tovább, aki már látta az epizódot.

A három mondat: Arya kiteljesíti bosszúját a Frey klán ellen, majd elindul Cersei felkoncolására, aki közben Euron Greyjoy flottáját sunázná, de nagyon. A Véreb látomást lát és elindul a Fal egyik kastélyába, oda, ahová a Havas Jon első királyi haditanácsáról a vadakat is vezényelték Tormund vezetésével. Samu rájön, hogy Sárkánykő obszidiánra épült, ami majd jól jön a White Walkerek ellen, már ha az ősei szigetén partra szálló Dany ad belőle, ugye.

A Sárkánykő az az epizód lett, amit az idő majd remélhetőleg megszépít, és nemcsak arra emlékezünk majd belőle, hogy a címéhez csak az utolsó tíz percnek volt köze, egyébként meg toporgás és tipródás jellemezte, és szinte csak két karakter tekintetében volt bármiféle előrelépés. Ez egyébként nem mindig baj, a Breaking Bad egyik legjobb epizódja az a filler/bottle rész volt, amiben Walt és Jesse egy legyet kergetett a droglaborban, a Drót meg sportot űzött abból, hogy az első évadban a történet elméleti velejét jelentő nyomozás a hatodik részig el sem kezdődött tán. Itt viszont a karakterépítgetéssel volt a legnagyobb probléma, mert most komolyan: melyik szereplőről tudtunk meg bármi újat Euron Greyjoyon kívül?

Arya bosszúvágya és annak manifesztációja (gyilkolászás) évadok óta ismert és felépített dolog volt, aki a nyitójeleneten meglepődött, elfelejtette, amit eddig látott. Ettől még jó volt, és élveztem én is, Maisie Williams a szemünk előtt vált színésznővé, de a tehetsége az első évad óta nyilvánvaló volt (én azóta követelem neki az Emmyt). A Frey-klán letömeggyilkolászása utáni második jelenete még jobb volt, de azt meg Ed Sheeran cameója csinálta meg, aki Williams nagy kedvence, és ezért került bele a jelenetbe mellesleg. Cersei és Jamie beszélgetése sem tett hozzá semmit ahhoz, amit eddig is tudtunk: a Lannisterekre mindenki berágott, szövetséges a fasorban sem, és Dany is megérkezett a sárkányaival, Cersei viszont nem adja fel, fel mert nem az a típus, Jaime meg továbbra is szerelmes belé, és majd megőrül a féltékenységtől, amikor Euron elkezdi a szépet tenni a királynőnek.

vlcsnap-2017-07-17-11h53m02s224.png

Apropó, Euron. A Greyjoyok királyát vagy vezetőjét (mindegy) alakító Pilou Asbæket én a Borgen című dán politikai sorozatban láttam először és szerettem is meg menten, mert olyan természetesen játszik, ahogy nagyon kevesen. A faszi zseniálisan hozza az öntelt, vakmerő és pimasz Euront, aki a testbeszédével is jelezte a Cerseivel közös jelenetében, hogy egyenrangúnak tartja magát vele, de legalábbis olyannak, akire a koronának hatalmas szüksége van, hiszen ezer hajóval tudja támogatni a háborús törekvéseket, hogy ilyen szép, tükörfordított kifejezéssel éljek. A trónteremben Jaime-nek is beszóló (“Mim van nekem? Két dolgos kezem.”) Euron nagyon jót tesz a sorozatnak, remélem nem nyírják ki hamar.

Samu és az egész Citadella-szál egy jelenetben kapott hirtelen értelmet, abban, amikor a könyvtár titkos részlegébe belopózva, egy nagy könyvet lenyúlva rádöbben, hogy az obszidián, amivel le lehet gyakni az élőhalottakat, az Sárkánykő alatt lapul. A másik értelme meg persze az lesz, hogy ő gyógyítja majd meg az egyik magánzárkában tengődő Jorah-t, de ez csak tipp, pontosabban a kiszivárgott történetspoilerek egyik eleme. Az epizód csúcspontja is hozzá fűződik: az, ahogy a vágó összerakták Samu mindennapjait a bilik kiürítésétől a kaja felszolgálásán át a takarításig és a könyvtár rendben tartásáig, az szenzációs volt, olyan ritmusa volt a sziszifuszi erőlködésnek, hogy nehéz lett volna nem szeretni.

Amikre az eddigiek ismeretében simán lehetett számítani:

  • Bran Stark hazatérése,
  • a White Walkerek továbbmenetelése,
  • Sansa és Havas civakodása a főurak előtt (a ki a főnök? tematika a hatodik évad végén is előjött),
  • Kisujj szarkavarása,
  • Dany partraszállása (lásd még: az epizód címe).

Ezekben a jelenetekben semmi nóvum nem volt, a történetet az utolsón kívül előre talán csak Bran feltűnése vitte előre. Elpazaroltunk aztán vagy 5 percet arra, hogy a Véreb, Thoros és Beric Dondarrion megbeszélik, menyire kilátástalan is ez a háborúskodás, és eltemetnek egy földművest a lányával együtt. Ez egyébként lehetett volna egy erős jelenet, sőt, a látomás része kellett is a sztoriba (a Véreb a tűzbe nézve látja meg, hová kell mennie), már ha 600 percünk van az évadra, nem 440.

Ami mindenképpen pozitívum, hogy ezzel valószínűleg a kötelező körök le lettek tudva, és a második részben majd rendesen beindul a verkli. Amiben kb. ez várható:

A hajnalban levetített első részt az HBO GO-n máris meg lehet nézni, ismétlés ma este 8.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Indriq 2017.07.17. 14:53:09

@Noiree: én se értem mi a gond. Aki nem akarja tudni, egyszerűen ne olvassa a cím után a posztot, kommentet.

A nép fia 2017.07.17. 14:54:51

Kb. ugyan olyan rész volt, mint - kevés kivételtől eltekintve - az összes többi: néhány szereplőre jutott 3-5 perc, és kész.

szigiri 2017.07.17. 14:57:35

"és eltemetnek egy földművest a lányával együtt"

Az a beszélgetésből is kiderült, de utánanézve azért annyi kapcsolat van, hogy ezt a földművest a lányával együtt maga a Véreb hagyta éhen halni a 4. évadban és feltehetően a vezeklése része volt, ha már az élőket nem tudta megmenteni a szentélyépítéskor.

screenrant.com/game-thrones-who-was-hound-burying-season-7-premiere/

Rókaregeróka 2017.07.17. 14:57:48

Bocs, a premier hajnal 3-kor volt! Itthon, az HBO-n.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.07.17. 15:03:24

@SziIu: megvolt a premier hajnal 3-kor

sixx · http://comment.blog.hu 2017.07.17. 15:03:56

@moonshadow: mert ez a munkája. na, ez milyen alternatíva?

ariel1 2017.07.17. 15:04:12

@SziIu: Hajnalban már megvolt a premier. Írta is a cikk írója, hogy csak az olvassa aki már látta mert spoileres dolgok vannak benne. Probléma?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.07.17. 15:06:53

@sixx: Igaz, de az elsöprő többség csak este fogja megnézni.

Rozs Döme 2017.07.17. 15:11:13

@SziIu: A kommented előtt 10 órával volt a magyarországi bemutató.

Rozs Döme 2017.07.17. 15:12:55

@Rozs Döme: Tökömért írom le hatvannegyedikként is. (Mert nem olvastam végig a kommenteket, nyilván, de bocsi)

_sélli 2017.07.17. 15:20:19

Unom a Sames szalat. Rohadtul, kurvara unom. Remelem h kinyirjak minnel elobb mert ennel egy idegesitobb, semmirekellobb, hot-tok felesleges karakter az egesz GoTben nincs. Ebben a reszben is tok feleslegesen ment el ra 10 perc . A maleszaju baratnojevel egyetemben :(

teszt123456789 2017.07.17. 15:20:49

Én úgy emlékszem, hogy 56 perces volt a rész, ráadásul bruttó.

zizi77 2017.07.17. 15:21:12

Hogy lett 61 perc? A hbo go-n csak 56 perec.

bunny.hu · http://www.divecenter.hu 2017.07.17. 15:25:20

Jó vót ez, nekem tetszett. De lehet csak ki voltam éhezve rá :D Nekem speciel pont a Sam mindennapjait bemutató rész - amit a blogger dícsért - na az volt túl hosszú és felesleges. De amúgy volt benne minden, Mások, sárkányok, fontosabb szereplők, úgyhogy nyammee.

Blobov 2017.07.17. 15:30:47

@Rozs Döme: Amikor önmagadnak válaszolsz, arról is kapsz értesítést a blog.hu-tól?

Scagnetti 2017.07.17. 15:32:50

Aki nem akar spoilert, az ne olvassa el a cikket! Felnőtt emberek vagytok, ezt oldjátok már meg valahogy!

A rész tényleg nem volt túl nagy durranás, pedig az eleje jól indult a Freyeknél. Sam munkájának bemutatása nekem nagyon átjött, egy pillanatra engem is elkapott a hányinger. A végén még visszasírja a Falat.
A Véreb-Dondarrion jeleneteket nagyon csípem, de ezt tényleg kissé elnyújtották. Eddig is tudtuk, hogy a Véreb jófiú lett, semmi újat nem mondtak ezzel. Sajnos a sorozat egészére jellemző, hogy bár a készítők állandóan az idő miatt sírnak, közben fölösleges jelenetekkel vannak tele a részek. (Már csak az lesz viccesebb, ha tényleg eltolódik 2019-re az utolsó évad, és abban is lesznek ilyen részek.)
Euron hihetetlenül irritáló figura, így pont olyan, amilyennek lennie kell. Még az is lehet, hogy csúnyán bekavarhat a történetbe. A színész szerintem is telitalálat. (Egyébként ennyi idő alatt honnan szerzett ennyi hajót?)
Dany partraszállása nekem kissé vicces volt. Simán besétál elsőnek egy felderítetlen várba, ahol könnyedén leszedheti egy orgyilkos. Azt kb. mindenki tudta, hogy Sárkánykő felé tart, és azt is, hogy a vár üres. Ellensége meg akad bőven a világ minden pontján.

Évadnyitónak nem volt rossz, de remélem, a folytatásban jobban felpörög.

zizi77 2017.07.17. 15:44:22

Nekem annyi kiderült azért, hogy Jaime nem fogja Cerseit megölni, amire volt eddig tipp. Mert a fél város felrobbantása után, nagyobb rosszat már nem követhet el/max ha hozzámegy mégis Euronhoz/ Viszont fordítva már nem annyira biztos, hogy Cersei nem gázolna keresztűl a Jaimen.

teszt123456789 2017.07.17. 15:45:52

@Scagnetti: "Spoileresek leszünk, csak az olvasson tovább, aki már látta az epizódot."
vs
"de ez csak tipp, pontosabban a kiszivárgott történetspoilerek egyik eleme"

Ugye érted, hogy miért baszom fel magam?

bgp 2017.07.17. 15:48:08

@_sélli: Ez nem történik meg amíg át nem adja a tudását, ha anélkül hal meg, AKKOR volna felesleges.

teszt123456789 2017.07.17. 15:48:35

@SziIu: lement a bemutató hajnal 3kor.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.07.17. 15:49:51

@teszt123456789: baszki, két hónapos infó. és ki tudja, hogy igaz-e?

teszt123456789 2017.07.17. 15:52:04

@Fedor: Oké, akkor az elsöprő többség majd azután olvassa ezt el.

teszt123456789 2017.07.17. 15:56:06

@sixx: Nem értek egyet.

Egy, hogy a kiszivárgott spoilereket nyilvánvalóan messze elkerüli az, aki nem akarja magának esetlegesen sem elspoilerezni a teljes hetedik évadot, amire egy teljes rohadt évet várt.

Kettő, hogy utólag, a mai rész megnézése után egy másik posztodban elolvastam az első részhez tartozó kiszivárgott dolgokat, és szóról szóra az történt a részben, ami oda le volt írva.

Ennek fényében én ezeket a "ki tudja, hogy igaz-e" dolgokat óvatosabban kezelném.

Indriq 2017.07.17. 15:59:35

@Scagnetti: eleve nem értem, hogy Sárkánykő miért volt üres, oké, Stannis elvitt minden katonát, de azért csak maradt ott valaki.

Kondom Keselyű 2017.07.17. 16:28:53

visszaterhetnenek az elso evad stilusahoz,mert lassan mar a 12-es karika se kell.
Szerintem az elso evadban tobb dugas , sarga foldig lealjasodas volt,mint az utolso haromban osszesen.
Aki az ovodas fantasyt komazza,annak ott a harry potter meg a hobbit.
ezt nem kene elvinni abba az iranyba.

bunny.hu · http://www.divecenter.hu 2017.07.17. 16:44:35

@Kondom Keselyű: Aki meg dugást akar nézni, annak javaslom a megfelelő csatornákat a HBO helyett. Olcsóbbak is ;) Nekem pont nem hiányzik belőle egy cseppet sem.

bunny.hu · http://www.divecenter.hu 2017.07.17. 16:46:38

@Scagnetti: A besétálás jogos, tényleg vicces volt 2 katonával és pár haverral beszambázni, bár azért előre küldött 3 sárkányt, azok megtisztították volna a terepet az orvlövészektől :)

zizi77 2017.07.17. 17:02:22

@Kondom Keselyű: akkor még csak kicsiben ment a kavarás, több volt a hétköznapi élet. Most már nagyban játszanak, nincs is idejük ezekre.

ayleexin 2017.07.17. 17:23:47

Akiket a Hound eltemetett Thorossal azok nem random földművesek voltak, korábbi évadban ő vitte el a pénzüket, miután megmentette őket banditáktól, de ez még a rész elején lévő gyors visszatekintések között is ott volt. Ezért vonakodott bemenni a házba, és ezért temette el őket egyfajta vezeklésként.

Nem tetszik amúgy, hogy a Houndból pozitív karaktert faragnak. Bár azt mindig is tudtuk, hogy mélyen legbelül "jó", de szerintem nem áll jól a karakternek ez.

Also, lehet csak én, de az Ed Sheeranes jelenettől eléggé cringeltem, ahogy a klisés "szopassuk a tanoncot" Sames jelenettől is

Bicepsz Elek77 2017.07.17. 17:24:26

1, Stannis elvitt mindenkit vagy ha meghalt a katonai feladtak a varat.
2, Euron nem felszemu volt?
3, Most a Tyrellek+Martellek szovetkeztek Danyvel vagy sem?
4, Nem Dany flottaljat lett volna a legeszerubb megtamadni meg a partoknal? A dothrakiak ott legyozhetoek a legkonnyebben

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2017.07.17. 17:35:47

Hihetetlen, hogy mennyire túlhájpolt ez a cucc. Vannak jó pillanatai, de minden évad fele üresjárat, meg időhúzás. Nem szívesen bántom, nézem is, csak egyszerűen nem elég a sztori ennyi évadhoz.
Konkrétan a törpe csávó a múlt évadban csinált egyáltalán valamit azon kívül, hogy ivott és hülyeségekkel traktálta azt az autista katonát, meg a csaját?

nota19 2017.07.17. 17:43:36

@ayleexin: a Hound soha nem volt egyértelműen negatív karakter, csak nehéz gyermekkora volt a lelkemnek : )
@Bicepsz Elek77: a könyvben félszemű volt, itt nem. Egyébként is ott teljesen ördögi figura volt, itt nem annyira. Az előző évadhoz képest fejlődött a karakter. A színész szerintem is nagyon jó.
Jaime pedig hamarosan elhagyja Cerseit (remélem) . A könyves megpróbáltatásait itt kihagyták, de attól még észre térhet, úgyhogy a gyilkolászás sincs kizárva. Vicces, hogy a prófécia miatt a legtöbben azt várják, hogy Jaime nyírja ki Cerseit - én is -, de lehet, hogy mégis Tyrion. Nagyon illene az ilyen csavar a történetbe.

Boomshanka 2017.07.17. 18:05:04

"Ami mindenképpen pozitívum, hogy ezzel valószínűleg a kötelező körök le lettek tudva, és a második részben majd rendesen beindul a verkli."

Ezt lehetett volna írni kb. minden részhez (2-3 kivétellel) az utóbbi 3-4 évadból. Azt hinné az ember, hogy a szűkösebb idő miatt szorosabbra fogják a történetet, pedig a részek már 90%-ban arról szólnak, hogy az összezavarodott dummyknak elmagyarázzák, hogy ki hol van a térképen, és mit tervez. A mélypont, hogy a mostani részben ehhez már konkrétan Cersei-t ráállították egy cseszett nagy térképre, mintegy vizuális segédre ahhoz, ahogy elmagyarázza, kik a még életben lévő szereplők.

Pedig nem is indult olyan rosszul ez a rész. Arya-val a kötelező fan service elment, aztán Deresben hirtelen konkrét dolgokról kezdtek beszélni, nem csak karakterépítőnek szánt semmitmondó dialógusok voltak. Tök jó volt, hogy úgy tudtunk meg Jonról és Sansáról többet, hogy közben döntéseket hoztak, és reagáltak a veszélyhelyzetre. Aztán a következő jelenetben meg már jött is a szájbarágás, amiben szó szerint ki kell mondani, hogy Sansa Cersei-re kezd hasonlítani, Jon pedig Ned-re, mintha nem erről lett volna szó 2 perccel előtte.

Sam jelenetei meg maga a dögunalom. A kis montázs valóban kreatív volt, de amikor negyedszerre ment le ugyanaz a három helyzet, már kezdtem azt érezni, hogy valami elnyújtott Family Guy-os poént nézek.

Tényleg jó lenne már, ha beindulna, és haladna a történet egy cél felé ahelyett, hogy random parasztcsaládok házában bámuljuk a tüzet.

jó az arab gyerekeknek mert homokozhatnak 2017.07.17. 18:34:01

@Bicepsz Elek77: "Most a Tyrellek+Martellek szovetkeztek Danyvel vagy sem?"

Ha megnézed a S07E02 rövid előzetesét, ott lehet látni Ellaria Martellt Sárkánykőn a többiekkel.

odassynceriak 2017.07.17. 18:41:04

Amíg a Föld kerek, mindig lesznek Umberek!

Gomes 2017.07.17. 18:51:54

Drága Sixx! Nem tudom, milyen osztályba jártál a Kossuth gimiben, de nekünk még a kilencvenes években is megtanították az eposzi szerkezetet, ami (nem az elejétől) expozíció, enumeráció, in medias res. A rész felépítése pedig ezt követi, hogy homérosz megnyalná a tíz ujját, ha élne/élt valaha.
A vérebes jelenet fikázásáról, ami szerinted nem erős és nem sokat tesz hozzá. Lát egy HEGYET, meg a holtak seregét. Kérem mindenki gondolkodjon egy kicsit, hogy a Clegane családban kinek mi a ragadványneve és az aktuális egészségi állapota.

Lajoska088 2017.07.17. 19:39:58

Sziasztok! Sajnos ezt már megszokhattuk az indextől és a csicskáitól, hogy mindent fikáznak, nekik minden középszerű, minden szar -lásd legutóbb a vizes VB megnyitó, ami egyenesen szánalmas volt tőletek-, szóval nem meglepő, hogy ismét egy remek "elemzést" kaptunk. Mondjuk Sixx-el konkrétan nincsen bajom (ezt a bullshitet leszámítva, bár minden szubjektív szerintem, de akkor minek hozzák le reggel óta a főoldalon), sőt az ő "mindeközben" bejegyzései a legjobbak, most általánosságban beszélek a többi r3tardáltról aki az indexet "erősíti". Túl sok a gondolatjel. :D Kurv4jó rész volt, kimondottan örülök neki, hogy az első részben nem rektelték le a fél szereplőgárdát. Viszont a csocsök hiányoznak... :D

sixx · http://comment.blog.hu 2017.07.17. 19:47:21

@Gomes: draga gomes, homerosz konkretan forog a sirjaban ezt reszt latva.
@Lajoska088: a kritika mint olya, szubjektív. Nem reggel jott le, hanem fel 3 utan. A megnyito hogy jon jde, azon tul, hogy fos volt? Szerintem persze.

nota19 2017.07.17. 20:16:14

@sixx: teljesen szubjektív, hogy kinek mi a fos. Szerintem egyáltalán nem volt rossz. Nem is tudom, hogy egy nyitó epizódtól mit lehet várni, már persze a GoT viszonylatában. Nem voltak benne omló belek, csöcsök, stb. Az első 4 évadban is voltak nagyon, de nagyon, hogy is mondjam, "lassú" részek. Az persze nem volt baj, mert a nagy Mester alapján készült, pedig ha valaki olvasta a Varjak lakomáját, az tudja, hogy mi az a lassú halál. Nem lehet egyből csatát, véres konfliktusokat az arcunkba nyomni. Ha így nyitott volna, akkor menne a fikázás. hogy "persze ez a sorozat csak azért mutat ilyesmit, hogy el ne felejtsük: noblesse oblige". Mint azt azt az előző évadban Ramsay jeleneteinél a hozzáértők mindig megjegyezték.
Szóval ez a van, vagy nincs rajta sapka tipikus esete.
Persze tudom, hogy én vagyok a leghálásabb rajongó, mint az előző évadban egyik kedves kommentelő társam megjegyezte.

perszepolisz 2017.07.17. 20:20:58

Nem csoda hogy annyi a beteg mester Óvárosban, ha ugyanaz az ember takarítja az ágytálat és porciózza az ételt.
Más: A holtak seregében menetelő óriások azok ki lehettek? Mert az egyik óriás a Fal alatt, a másik meg Deresben halt meg. Gondolom ezek még régi óriások.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.07.17. 20:29:08

@nota19: a megnyitóra (vb) ertettem, hogy fos. Ez csak lassu volt.

zizi77 2017.07.17. 20:40:46

@perszepolisz: az ágytál és a tányér tartalma ráadásul eléggé hasonlított!

nota19 2017.07.17. 20:41:25

@sixx: ok, akkor bocsi. : )

SzAdam 2017.07.17. 21:10:57

@Bruti: "Vannak jó pillanatai, de minden évad fele üresjárat, meg időhúzás." - Szerintem részben azért annyira népszerű a sorozat, mert hangulatos és ehhez kell, hogy legyenek lassabb részek is. Én is úgy álltam fel, hogy már vége is, ennyi volt? De nem azért mert nem történt semmi, hanem mert lekötött még az is, hogy nyulat esznek a tűz mellett.

Lajoska088 2017.07.17. 21:24:10

@sixx:
@off Ha már megnyitó: megmondták nektek, hogy húzzátok le amennyire csak lehet? Írjatok róla undorító, gyomorforgató dolgokat? Elég sok mindenben igazatok volt, nem azt mondom, de miért nem elég az év maradék 364 napja? Azt hiszem abban te nem vettél részt. Amúgy a szavazás, amit most pontosan nem emlékszem, megnézhetném valami össze-vissza hajadismilyen Attila indított rendesen leszpatta magát, mert az jött ki ~600+ szavazattal, hogy tetszett, hahahahahaha. Aztán még nekiállt arcoskodni. Gondoltam rá, hogy dobok neki egy mailt, de megtette helyettem más, én sem írhattam volna szebbeket... Vicces.
@on
Lassú volt? Egy évet vártunk rá, ha egy óráig John Snow hajának fodrozódását kellett volna néznem annak is örültem volna... :D kb négy-öt résznél rázott a hideg, annyira jó volt. Ezért van ennyi heves reakció szerintem, mert sokan úgy éreztek ahogy én. Legközelebb lehet annak kellene véleményt (ahogy te mondtad, az is szubjektív az én olvasatomban) írni aki szereti is a GoT-t. csocsi

Kirei 2017.07.17. 22:14:17

szerintem jó volt, nem kell minden, pláne nem az évad nyitórészének epikus csatának vagy templomrobbantásnak lennie.

és nem is kell minden részben újat megtudnunk XY karakterről, időnként szimplán beteljesíthetik a sorsukat. Clegane meg azért lépett egyet előre mind az erkölcsi, mind spirituális úton.

történtek dolgok cerseiék és arya körül, melyeknek történnie kellett. Sam részét túltolták, de hát istenem. az egyetlen amit tök feleslegesnek éreztem amikor arya lespanolt a katonákkal.

daenerys partraszállása olyan nagy momentum volt és olyan sokat kellett rá várni, h az lett volna a gáz, ha skippelik vagy csak úgy lezavarják, h "ok, ideértünk."

zizi77 2017.07.17. 22:36:22

@Kirei: kellett egy szerep a Sheeran gyereknek, és mégse nyírhatta ki Arya. Ráadásul tudatosította benne, hogy az egyszerű katonák minden oldalon egyformán csak kényszerből vannak ott.

2017.07.17. 22:49:40

Nekem tetszett, egy pillanatig se unatkoztam, sőt- én az ilyen lassúakat szeretem a legjobban.
Szerintem ha mindig csak hentelés meg csöcsök lennének, annyira unalmas lenne, hogy a kutya se nézné.
Színházat az ember elsősorban a színészek miatt néz, az összes díszlet, kellék, kosztüm, CGIos firlefranc csak körítésnek van, szóval szvsz nem kéne azon rugózni, hogy túl sok ideig játszanak, ha egyszer azért nézzük :) Jót tesz a sztorinak, ha hagyjuk kibontakozni őket és nem csak egy össze-vissza rángatott kamerával felvett paradicsomfesztilválba oltott videójátékot nézünk.

Annyira jellemző, hogy ha két szereplő vált egymással 3 mondatot, anélkül, hogy valakit lekardoznának/felrobbantanának/kibeleznének stb. közben, rögtön jön a puffogás, hogy mennyire leült a cselekmény, pedig pont ez _a cselekmény_ :(

jó az arab gyerekeknek mert homokozhatnak 2017.07.17. 22:58:02

@jó az arab gyerekeknek mert homokozhatnak: Sőt most látom, hogy Olenna nagyi is ott ücsörög egy karosszékben háttal nekünk.

jó az arab gyerekeknek mert homokozhatnak 2017.07.17. 22:59:22

@odassynceriak: Én mondjuk Jon helyében a kis Umbert biztos fellógattam volna.

Veder1 2017.07.17. 23:16:25

Ez az ezer hajós Greyjoy flotta meg a ki tudja mennyi még Theonékkal, csak nekem tűnik deus ex machinának az írók részéről? Hol kódorogtak ezek hat évadon keresztül? Na meg ha eredetileg is ennyien voltak hogy verték őket le Nedék annak idején?

Scagnetti 2017.07.17. 23:20:27

@Vödör: Akkor kezdték építeni őket, mikor Theonék leléptek a többi hajóval. Ehhez képest tényleg kurva gyorsan kész lettek.

Nyugdíjas Szektor 2017.07.18. 00:23:41

@Vödör: Igen, ez egy elég nagy "plothole"-nak tűnik, 1000 a filmen bemutatott méretű hajó megépítése még a mai ipari technológiák bevetésével is egy több éves folyamat lett volna. Persze lehet, hogy Euron Greyjoy a hajóácsok Paganinije.

Anyukád egyik barátja vagyok. 2017.07.18. 00:37:16

Na mondom, ez az Euron csávó szőkén pont úgy nézne ki mint a Bömbi a Ghost in the shellben aztán láss csodát.

De most komolyan első résznek mit vártatok? Szőke kislány beront Királyvárba a 3 sárkányon és leperzsel mindenkit? Aztán meg lehet cidrizni 7 részen át, hogy fog a kialakult jóba belefingani Sansa "Erős, független és céltudatos női karater vagyok, mert férfierőszak ért" Stark valami ostobasággal mert azt hiszi ő mekkora playa mostmár és hogy fog keresztbe tenni annak a szerencsétlen Havas Jonnak, aki az egész szerencsétlen életében a halálig hűséges volt mindenben aminek neki fogott, a fattyúsága miatt sem lázadt, intrikált, vagy szarakodott sosem, és a vele való bánásmód miatti lelki baját is csak arra használta, hogy meggyőzően hazudhasson, hogy az esküjét betarthassa. Mert komolyan mondom, én már csak non-stop ezen parázok (kiváltképp, hogy könyvek híján lövésem sincs mi lesz) akárhányszor meglátom azt a répaszínű nősténygyíkot a nagy szőrgallérból pislogni és non-stop sokatmondó pillantásokat váltani a kecskeszakállú kis gigerli geci cimborájával.

Im just here for the comments 2017.07.18. 00:58:58

@sixx: má' bocsmá', de személy szerint két hónapja tudatosan kerülöm a kiszivárgott infókat, mert nem akarom magamnak elspoilerezni előre, so igazán kihagyható lett volna ez a félmondat.

Azt mondjuk nem értem, minek hőbörögni a cikk korai megjelenése miatt, nem kell elolvasni, oszt jónapot.

Hogy hozzászóljak az epizódhoz is: sztem ütős rész volt, mondjuk én imádom a lassú történetvezetést, bár Euron flottája kicsit a semmiből jött, Sárkánykő meg mi a rákért volt tök üres? Még egy random paraszt se gondolta úgy, hogy én ide most beköltözöm, ha már mindenki lelépett?
Jorahtól majdnem összecsináltam magam, nagyon kíváncsi vagyok, mit kezdenek vele, ha meggyógyul egyáltalán.
Cerseiék helyzete totál kilátástalannak tűnik, még Euronékkal együtt is, bár tetszik, hogy a főbitch nem adja fel.

Már most kevésnek érzem ezt a hét részt, kínszenvedés lesz kivárni a nyolcadik évadot.

Mister Gumpy 2017.07.18. 03:34:44

@Gomes: Lehet, hogy erőltetett ez a holtak hegye dolog, és az alkotókat is beleértve te vagy az első, akinek eszébe jutott, de azért kösz.

Amúgy örülök, hogy nem csak nekem tetszik a lassúság. Pld a májmérés gyönyörű volt, meg a sírásás is. Ha már halálközeli a sorozat, akkor tessék elidőzni a halálon.

grungi · http://grungirpg.blog.hu 2017.07.18. 06:03:06

Sam lett a legnagyobb szarkeverő.

Nikorene 2017.07.18. 07:46:35

@Im just here for the comments: Nem a cikk megírása a baj, meg lehet írni, ki lehet rakni a blogra... felôlem akár hétfô 4:00kor, mer az kúúúl... De mi a faszomért kell kirakni az index fôoldalra? (jó persze, tudom...) De ha már ki kell rakni a fôldalra, akkor lehetne odafigyelni, hogy milyen kép kerül ki, milyen szöveggel.
Példának okádék: ha meghalna Lófaszjóska, és kibaszok cikket a képével, meg egy szöveggel, hogy "na vajon ki döglik meg ebben a részben? Vigyázat Spoiler, csak az olvassa, aki már látta...", akkor ugye nagyon sokat segít ha nem kattintasz, és nem olvasod el...
El kell fogadni, hogy a többség hétfô hajnalban alszik, hétfôn estig dolgozik, és hétfôn este megnézi, eszerint járni el, és nem kibaszni velük néhány szaros kattért...

Nikorene 2017.07.18. 07:48:19

@Nikorene: De kurva mindegy úgy is, ezt már az elôzô évadnál is végigzongoráztuk, akkor se hatott meg senkit... nem jönnek rá, hogy ez igencsak kontraproduktív. Nem kell indexet olvasni hétfônként azt jóvan.

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2017.07.18. 07:53:10

Tökölésnek nem nevezném, inkább felvezetésnek. A Frey klán teljes kiírtása szerintem amúgy baromi jó lett, én már régóta vártam ezt. Utána viszont inkább csak a felzárkóztatás ment, úgy nagyjából sikerült minden fontosabb karaktert elővenni (Bronn azért megjelenhetett volna) Alapozásnak abszolút jó volt, és elég messze áll ez a tököléstől. Sam jelenetei meg - a vicces montázson kívül - valóban elég vontatottak lettek, viszont legalább behoztak velük egy új színészt: Jim Broadben-t (Ebrose nagymester)

2017.07.18. 08:08:38

ezt még nézi vki 16 éves kor felett?

Hizdahr zo Loraq 2017.07.18. 08:08:55

@SziIu: Reggel már nézhető volt HBO Go-n.

cs¤cs€ssz 2017.07.18. 08:09:11

Én sosem értem ezt az "üresjáratozást".. Minek kellene történnie 15 hónap kihagyás után mint hogy megmutatják, hol tartanak a szereplők motivációi és személyiségfejlődése?
Arya egy badass, Sansa és Jon remek jelenetsort vitt végig a trónteremtől egészen a pergamen érkeztéig, nem is beszélve Sandor mini passiójáról a paraszttal és lányával.

Megjegyezném, órákig tudnám nézni és hallgatni pusztán a párbeszédeket...itt már nincs üresjárat, helló!

Rozs Döme 2017.07.18. 09:17:07

@Blobov: Nem, de ez valószínűleg nem jelent semmit, a tiédről sem kaptam.

scsaba1 2017.07.18. 09:18:17

@cs¤cs€ssz:

Mert azért egy kisebb pengeváltást elvártunk volna. Pl. én azt hittem, hogy a Lanister-katonákat végül mégis lehenteli Arya, hiába kínálták meg a nyulukból és hiába tárgyalták ki, hogy a háború szívás az egyszeri bakának. Vagy valami cliffhangert, amikor Dany kiköt és körülnéz Sárkánykőn a láthatáron feltűnik a Vasflotta de valami rettenetes mennyiségű CGI hajóval.

(Egyébként honnan az istenharagjából lett egy ekkora nagy hajókból álló flottája Euronnak? A nyomorult csóringer Vas szigeteki bagázs egy várat sem bír megtartani normálisan csak a fosztogatáshoz értenek, most meg: flotta?

teszt123456789 2017.07.18. 09:27:24

@Nikorene: Hol a jóisten búbánatos haragjában spoiler az, hogy "Tököléssel indult az új Trónok harca-évad"? Minden évad azzal indul annak, aki nem szereti az első részek stílusát.

Treff Bubi 2017.07.18. 09:53:06

Én most értem el oda, hogy drukkolok Emilia Clarke bármi áron történő lecseréléséért. Ez a nő egyszerűen képtelen bármilyen színészi teljesítményre, az egyetlen eszköze a dacosan nézés, és ilyen Kazinczy-verseny szintű szavalással mondja fel a szövegét. A sztori egyik legfontosabb szerepét gyakorlatilag egy kirakati baba alakítja.

Amúgy Ed Sheeran helyett metálzenészt kellett volna sztárvendégnek hívni, ők még passzolnak is a külsejükkel ebbe a világba:)

borzlány 2017.07.18. 10:25:50

Most jól értem, hogy nem lesz hogyvolt?!

Nekem bejött a rész, pont az életszerű, hogy nem folyamatosan kardoznak-b.sznak. Nem mondom, van pár fura rész, pl amikor Arya reszelős Walder Frey-hangon beszél (beszédtechnika órák nem rémlenek a bérgyilkosképzőben, de lehet hogy csak nem figyeltem), vagy a gigaflotta, amit felépítettek mind a 3 Vas-szigeteki bokor felhasználásával pár hónap alatt. De teljesen rendben volt a rész.

Sansa-Kisujj jelenete nagyon tetszett, kezd felnőni a kiscsaj.

Coligny 2017.07.18. 10:26:35

@Nikorene: Érzek némi ellentmondást az érvelésedben, ha dolgozol estig, akkor indexet olvasgatni sincs időd.:)

Anyukád egyik barátja vagyok. 2017.07.18. 10:28:41

Azon, hogy a Sames történetszál egy érdektelen fos lesz ne csodálkozzatok, mert alaposan kiherélték a könyvhöz képest ott azért van minden, arcnélküli embertől a saját dragon-team indításig. A sorozatban valószínűleg csak Ser Friendzone miatt tartották egyáltalán meg, valamint Sam karaktere azért elég fontos az elején, szóval nem lehetett csak úgy eltüntetni.

Az erdei énekkart meg egyértelmű volt, hogy nem öli meg Arya. Mindenki szép tiszta volt, borotvált, ápolt frizurájú, kedvesen bumfordi arcú. Hasonlítsátok össze a korábbi évadok Lannister katonáival őket. Szerintem annyi volt a jelenet lényege, hogy megmutassa azt, hogy Arya azért nem lett egy elmebeteg terminátor, nameg, hogy beszuszakolják Sheerant. Persze jövő héten lehet hogy még meglepődünk. De szerintem kell ez azért, mert Arya ezzel az arcnélküli ember traininggel túl op szerintem kb. le tudná menedzselni az egész konfliktust innentől kezdve.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2017.07.18. 10:35:55

a főcím előtti jelent nagyon jó volt, még úgy is, hogy a szereplőjét marha unalmasnak tartom egyébként alapból.
A főcím utáni 2 percben azt hittem, hogy walkind deadet nézek az óriásokig.
:D:D

Jah, és KELL nekem egy olyan kabát, mint euronnak van!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2017.07.18. 10:47:26

@Nikorene: hétfőn estig dolgozol,, akkor indexet se olvasgatsz ám.;)

scz_hun 2017.07.18. 10:51:32

Csodálkozunk, hogy három mondatban összefoglalható a cselekémény, miután kiderült a múltkori kiszivárgott poszt tartalmáról, hogy nem kamu, és teljesen stimmel? Azok is 3-4 mondatos leírások voltak részenként, elég valószínű, hogy bejön mindegyik.

borzlány 2017.07.18. 10:53:57

@Coligny: Jaja, egy egyórás sorozatrészt letölteni és végignézni egy munkanapon pont annyira megvalósítható, mint elolvasni egy cikket és kommentelni hozzá összesen 4 perc alatt... facepalm

Coligny 2017.07.18. 11:13:25

@borzlány: Nyilván ironizáltam, szociálisan érzékeny vagyok azon embertársaim iránt, akik nem kötetlen munkaidőben maguk osztják be az idejüket. De attól még, ha el akarom kerülni egy sorozat aktuális részénél a spoilereket, akkor nem olvasgatok internetet addig, amíg meg nem tudom nézni az adott epizódot. Vagy legalább kerülöm az olyan oldalakat, ahol potenciálisan belefuthatok valamibe. De semmiképpen sem kezdek el sírni, ha mégis megtörténik.

Bikli néni 2017.07.18. 11:19:23

Amúgy az üresjáraton fanyalgók mit vártak? Közismert tény a sorozatról, hogy minden évad első része ilyen egy helyben toporgás meg szájbarágós magyarázkodás, aztán jönnek az ilyen-olyan dinamikájú részek, végül jön az utolsó előtti rész, valami epic battle, és a záróepizód amolyan levezetésnek, amiben többnyire Dany néz határozottan farkasszemet a horizonttal.
Mit gondoltatok, csak azért, mert az idei évadot megkurtították, egyből azzal fog kezdődni, hogy a sárkányok legyakják King's Landing-et, miközben Jon is hátulról megabuzálja kicsit a Lannistereket?

Bikli néni 2017.07.18. 11:22:40

Magához a részhez: az már most sejthető, hogy Samből - hacsak valami isteni csoda folytán nem lesz belőle ilyen főmester vagy mi, mint ahogy Jonból lett parancsnok - sosem lesz grand master. Ő túl felvilágosult elme ezekhez a begyöpösödött szerzetesekhez, tudja értelmezni is a leírtakat. Szerintem ott fogja hagyni őket a vérbe, és nem azért, mert elege lenne a leprások szarpucolásából.

Apropó: Ser Friendzone hogy került oda ezeknek a börtöncellájába?

borzlány 2017.07.18. 12:02:49

@Bikli néni: naja, Samnek ideje sincs kivárni azt az 5-10-15 évet, amíg megszerez akár egyetlen medált is, mivel a holtak serege se valószínű, hogy kivárná.
Ser Jorah-t én se értettem teljesen, vsz a szürkehámja elterjedtebb lett és már nem tudta eltitkolni, úgyhogy karanténba zárták. Kétlem, hogy magától jelentkezett volna...

cirkobar 2017.07.18. 12:35:45

Sixx, szedd már össze magad.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2017.07.18. 12:37:17

@Bikli néni: ser friendzone.
ezen nagyon felröhögtem, nagyon jó. :D:D:

2017.07.18. 12:41:19

@anyádat is!: igy van, ráadásul mivel egy népszerű médiánál van, rohadt nagy hatalom van a kezében, nagy tömegek véleményét tudja befolyásolni, ezért vigyáznia kéne a megmondásaival. régen imádtam, de mostanra tényleg nagy pofája lett, nem tűri konstruktív kritikákat, tojik más véleményére. ő az index kis orbánviktora.

kalbász 2017.07.18. 12:41:27

@Vödör: Tele van ilyenekkel az egész. Már nem is szólok miatta. A sehonnan feltűnő greyjoy örökös, akihez hozááerőltetik a királyságot. A flotta meg külön nevetséges, eddig hol voltak?

kalbász 2017.07.18. 12:44:12

@Scagnetti: Ja, akkor kezdték. Hát kurvagyorsak voltak akkor, ráadásul ugye... miből?
Aki egy ilyen flottát kiállít az nem egyszerű nyersanyag és pénz felett gyakorol hatalmat.

Ha kell, midngi a semmiből jön vmi baromság.

Anyukád egyik barátja vagyok. 2017.07.18. 12:51:23

@Bikli néni: Mivel azt kapta parancsba, hogy keressen gyógymódot és jöjjön vissza utána, de Essoson nem talált, így elindult az ottani orvostudomány központját jelentő Óvárosba ott meg:

- "Ejj de szép szürkehám, kérem várakozzon abban a vizsgálóban, amíg az egyik mester felkeresi"
- "Rendben, köszönöm"
*zárkattanás*
- "Anyádat leprázod itt össze nekem, amikor így is lesz elég bajunk, hogy itt a tél"

Nikorene 2017.07.18. 13:18:56

@Coligny: @doggfather: hát... nehéz elképzelni olyan munkát ahol egy-egy index cikket el lehet olvasni, de torrentezni, és filmet nézni már nem igazán... ugye? :)

Im just here for the comments 2017.07.18. 14:19:51

@Nikorene: én is este néztem meg a részt, én is láttam a főoldalon a bejegyzést, tovább is görgettem. A leadben nem volt spoiler, az írásban ellenben igen, mármint ami a kiszivárgott részekre vonatkozik, aminek én se örültem, úgyhogy eztán az epizód megtekintése után sem olvasom, ennyit tudok tenni. De a hiszti szerintem tök felesleges, csak magadat hergeled a semmin.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2017.07.18. 14:32:07

@Nikorene: nem, de nem KÖTELEZŐ elolvasni a cikket, ugye? ;)

benőjenő 2017.07.18. 16:27:36

edzett trónok harca-nézőként azon röhögtem, hogy bezzeg Sam ágytálas-kajaosztós jelenete kicsapja a biztit nálam, majdnem felfordult a gyomrom :D :D

sixx · http://comment.blog.hu 2017.07.18. 18:01:49

@Nikorene: baszki, sarkanyko volt az epizod cime, mi volt a spoiler a kepben???

Androido 2017.07.18. 19:20:04

@Anyukád egyik barátja vagyok.: @Treff Bubi: ezekkel a kommentekkel könnyeket csaltatok a szemembe, annyira egyetértek :D
Remélem ennek a két picsának a kicsinálásával fogunk kezdeni. Bár úgysem. :(
Emilia nagyon gyenge színésznő, de mentségére mondva, Danyt úgy már a második kötet után ütöttem volna lapáttal. Sansát meg kiindulásból. :D

Szerintem jó volt a rész, de én már csak ilyen csökkentett igényű vagyok. Bár Jon lekussoltathatta volna Sansát erőteljesebben. Akkor még lehet, hogy egy kis fegyveres konfliktus is belefért volna.

odamondó 2017.07.18. 21:59:24

Hát 1 óra elment a semmivel. Azt hittem már nem tud ez a sorozat süllyedni, de szeretnek megcáfolni.

jó az arab gyerekeknek mert homokozhatnak 2017.07.18. 23:35:26

Hoppá hoppá! Ha alaposabban megnézzük a 7. évad előzeteseit, láthatjuk, hogy Sárkánykő nem üres, mikor Dany odaérkezik. Egy lakója biztosan van!

2017.07.20. 05:30:49

@Bikli néni: "Ser Friendzone" epik! xDD

nota19 2017.07.24. 10:37:30

Na most hol van a tökölés? Kár, hogy még nem lehet beszéli róla, mert a spoiler-fóbok kiakadnak. Ne törődj velük Sixx. Mindenki el tudja dönteni, hogy mit néz meg, ha ennyire gyenge az ítélőképessége magára vessen.

EzTutiNemFoglalt 2017.07.24. 13:10:11

Második rész is a kiszivárgott verzió szerint ment. Úgy látszik, akkor már mindent tudunk a 7. évadból.
süti beállítások módosítása