Ami a filmben a Wonder Woman, az a tévében a The Walking Dead: a Nielsen tavaly óta rangsorolja a tévéműsorokat annak megfelelően is, hogy az egyes epizódok vetítése előtt és után milyen közösségi médiás jelenlétük van, hányan beszélnek róluk. Az első helyen nem nagy meglepetésre a The Walking Dead végzett, amiről epizódonként átlagosan kétmillió Facebook- és Twitter-bejegyzés születet.
A verseny a zombis sorozat egyértelmű fölényét hozta, a második helyre befutott Empire 860 000 interakcóval bírt. Az első tízbe bejutott még a This Is Us (Rólunk szól) című családi sorozat 436 000 említéssel, a Saturday Night Live (365 000) és az American Horror Story: Roanoke is (292 000).
Balfars 2017.06.09. 13:33:33
Ashley2008 2017.06.09. 16:16:00
scz_hun 2017.06.09. 16:22:20
Nyílván szar a TWD, és bohóckodás az egész sorozat már sok évad óta, de attól még rengetegen nézik.
Kicsit olyan lesz, mint a Barátok közt, senki nem nézi, mert szar, de tudják, hogy múlt héten ki dugta meg Zsófit.
Billy Hill 2017.06.09. 23:55:44
Balfars 2017.06.12. 21:21:35