Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Ripost a címlapon hazudik Hosszú Katinkáról

2017. február 24. 11:24 sixx 50 komment

screen_shot_2017-02-24_at_11_22_26.png

Most, hogy az egykori Story magazinos Ómolnár Miklós összebútorozott a TV2-vel, ahol nem mellesleg azzal a Kökény-Szalai Viviennel dogozik majd együtt (legalábbis egy fedél alatt), aki annak idején kifúrta az állásából, a Ripost nevű sajtótermék sajnos sokkal több emberhez eljut majd, mint addig, míg csak vásárolt Facebook-like-okból és Hírkereső-találatokból élő online szerencsétlenkedés volt (tényleg, ismer valaki egyáltalán olyan embert, aki olvassa?), és annál is többhöz, mint a nyomtatott, lepedőméretű kiadása. És ez nagyon nem jó.

A Ripost az egyik legfelelőtlenebbül hazudozó, kamuhíreket leközlő, átbaszós címekkel operáló lap, amiről már többször bebizonyosodott, hogy a tényekkel ambivalensebb viszonyban van, mint én a népimetál zenekarokkal. Ennek ékes példája a mai címlapjuk, amiről az az üvölt a kedves olvasóra, hogy 

HOSSZÚ KATINKA ABBAHAGYJA

így, csupa nagybetűvel, ahogy kell. persze gyakorlott magyarbulvárfogasztóként arra gondoltam, hogy a cikkből majd az derül ki hogy az úszónő

  • felhagy a ciklámenszínű tangabugyik viselévéel,
  • esetleg új, kalóriadúsabb margarinra vált,

de a Ripost most nem úgy vert át a címmel, mint szokott, hanem egyértelműen és nyilvánvalóan hazudott. A címlapon a cím mellé pontokba szedték a legfontosabbakat, 

  • a szemétláda Momentum összetörte Katinka olimpiai álmát,
  • aki ezért 2024-ig nem sportol majd,
  • hanem szül három gyereket.

Ebből egy szó nem igaz.

Az a legviccesebb, vagy vérforralóbb (kinek, hogy), hogy a cikk szövegéből világosan kiderül: Hosszú nem hagyja abba, hiszen a budapesti úszó vb-re készül, a Ripost egy korábbi nyilatkozatból von le következtetéseket a visszavonulást illetően, amiben Hosszú minden sportoló álmának nevezte egy hazai olimpia megrendezését, dettó nem most mondta Hosszú, hogy 2024-ben, 35 évesen már nemigen fog versenyezni, és ebből lett az, hogy 2024-ig nem úszik. És ami a legjobb: a Ripost elméletben (mert innentől mindent fenntartásokkal kell kezelni) megkérdezte Hosszú sajtósát is, aki nem mondott olyasmit, hogy szó van visszavonulásról, gyerekvállalásról, nem úszásról, ezzel szemben azt igen, hogy 2020-ig látják Hosszú versenynaptárát, és majd utána kiderül, mi lesz.

Hogy az istenbe' lehet ilyen mélyre süllyedni a magyar médiapiac alapvetően posványos, derékig érő szarában?

(fotó: 444)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

n3spr3ss0 2017.02.24. 12:08:44

Az ország hülyéinek ilyen újságok kellenek.

uraoi1969 2017.02.24. 12:11:09

Elég ha néhány ember beveszi és emiatt gyűlöli a Momentum-ot, már megérte. Mindent a szavazatokért és a hatalomért...

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2017.02.24. 12:13:17

de én ezt esküszöm nem értem. nem lehetne bírósági eszközökkel az ilyen moslék lapok felelőseit felelősségre vonni? hülye pöcsmajom naiv gyökér vagyok?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.02.24. 12:13:45

Attól nem fosnak hogy a belüket is kipereli Katinka ?
Az összes egysejtűtől elvenném a szavazati jogot aki olvas kamubulvár újságokat.
Hány elemi kell ahhoz hogy mindent bekajáljon valaki, és minden nap ráugorjon ezekre, és felvágott helyett inkább erre bassza ki a pénzét ?

Hizdahr zo Loraq 2017.02.24. 12:31:21

@mrbloodbunny: @szociál: Ismerve a tv2-t, és holdudvarát, magasról szarnak ők a bíróságra (lásd még Chili TV) Jogállamban nyilván jönne egy-két per, amibe belefeketednek, és le kell húzzák a rolót. Mondom: jogállamban.

Asakura Hao 2017.02.24. 12:37:49

Túl hosszú a cím. Ennyi is elég lenne:
A Ripost a címlapon hazudik.
Bár ennek így már nem lenne hírértéke. :)

baletawa 2017.02.24. 12:43:05

Ez tényleg gáz, de az vicces, hogy pont Sixx sérelmez egy ilyet, aki maga sem riad vissza a hírek alternatív tálalásától. Pl.: comment.blog.hu/2016/02/16/a_hid_dan_foszereploje_az_erosodo_sved_antiszemitizmus_miatt_hagyta_ott_a_sorozatot
Érdemes elolvasni az eredeti cikket, amiből kiderül, hogy mi is az eredete a "svéd" antiszemitizmusnak. Az Index regresszív agendáján átszűrve némileg módosulnak a világ hírei. :)

OrbanseggenLorincz 2017.02.24. 12:52:53

Tróger néphülyítő férgek. Aki pénzeli ezeket, meg aki írja, az is. Azt sajnálom csak, hogy sok ember ezeket el is hiszi, és nem lehugyozza könyökből.

Nevoeiro66 2017.02.24. 12:58:22

"Hogy az istenbe' lehet ilyen mélyre süllyedni a magyar médiapiac alapvetően posványos, derékig érő szarában?"

sixx, ezt a kérdést magadnak is címezhetnéd néha. ;-)

Hagrid 2017.02.24. 13:02:07

Ez azért már perelhető lenne. Igaz ahhoz kéne független bíróság is...

Hagrid 2017.02.24. 13:05:30

Sixx védelmében: a figyelemfelkeltő, netán a commenten is megjelenő szenzációhajhász címek a bulvárba beleférnek. A keményvonalas, nyílt politikai hazugság már azért mélyebb posvány...

Trieszt120506 2017.02.24. 13:29:38

Mi az a ripost? Inkább Zewát veszek annyiért.

laci_52 2017.02.24. 13:39:58

Azért ez semmi ahhoz képest, amikor Terry Blacket felbérelték, hogy buzizza le Vona Gábort! Az olyan mocsokság volt, aminél a médiaszennyben nagyobb mélység nemigen létezik!

sixx · http://comment.blog.hu 2017.02.24. 13:41:01

@baletawa: én ugyan nem tálaltam ezt alternatívan, itt a forrás: www.dailymail.co.uk/news/article-3449058/Jewish-star-Scandinavian-BBC-crime-drama-Bridge-reveals-quit-fed-filming-anti-Semitic-Malmo.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490

az eredeti interjúban is mondja, hogy hozzájárult a döntéséhez.
e.walla.co.il/item/2932756

én meg azt is beleírtam a cikkbe, hogy amikor kérdeztem róla, erről egy büdös szót nem szólt.

van még kérdés?

fran7 2017.02.24. 13:41:41

Tipikus pletykalap főcím. Felvázol egy hihető sztorit. Nincs egy hazug szó sem a sztoriban. Csak nem Katinka nyilatkozta és az újságíró rakta össze a sztorit. Köteles beszéd meg van, ugye, meg, hogy állítólag. Egész egyszerűen nem értem a cikket. Ilyen egy pletykalap és ilyenek a címek az indexen,de az internet legnagyobb részén. De sebaj a kórus felzengett és elmondta, mit a szerző hallani akart. Kötve hiszem, hogy 10 év blogolás után ebben van még élvezet.

Ser Vazul 2017.02.24. 14:12:16

Megnyugtatásul közlöm a kutya sem olvassa ezt a remek terméket.újságos ismerős mesélte kb egyet visznek el a többi remittenda

baletawa 2017.02.24. 14:13:46

@sixx:

A cikkben egy szó nincsen svéd antiszemitizmusról, ellenben:
"During the interview, he also indicated that there is a connection between the rise in anti-semitism in Sweden and Denmark and the influx of migrants and refugees in recent years."

A svédek (és dánok) körében az antiszemitizmus elenyésző mértékben van jelen, ellenben van egy demográfiai csoport, amelyben jelentős támogatást élvez az antiszemitizmus.

A cikked kb. annyira volt őszinte, mint amikor a BBC ilyen címmel hozott le egy öngyilkos merényletet: "Syrian Migrant Dies in German Blast".

Narancsos kommunizmus 2017.02.24. 14:14:13

Miért, a ripost mond igazat is?

mittudoménmárelvettékazösszesjónicket 2017.02.24. 14:59:02

@sixx: várjunk csak egy röpke pillanatot...

szóval szerinted a ripost mindennek a legalja, az egyike a legnagyobb ótvaroknak a médiapiac alsó fertályán, viszont a daily mail egy hitelesnek tekinthető forrás, amelyre lehet egy comment:com bejegyzést alapozni?
ez egy vicc volt, ugye?

KolompárRómeó 2017.02.24. 15:02:26

@OrbanseggenLorincz: ezt kérem mindannyian pénzeljük, akik bármilyen formában fizetünk adót. Ha akarjuk, ha nem (persze nem).

pamut 2017.02.24. 15:05:10

fidesz lap.
naná hogy hazudik.

Bryan élete 2017.02.24. 15:35:25

Háááát Katinka, ilyen az, amikor valaki korpákok közé keveredik.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.02.24. 15:51:47

@mittudoménmárelvettékazösszesjónicket: ott van mellette az eredeti interjú is, nem? a daily mail valóban nem hiteles hírforrás magában, ezért van ott az, amit nekem mondott, mintegy kontrasztként. de ezt a beszélgetést folytassuk (már ha) az adott poszt alatt, mert ehhez nem sok köze van.

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2017.02.24. 15:55:57

@baletawa: Hogy igaz-e a színész állítása, vagy sem, az esetleg lehet kérdés. Az nem, hogy az itt megjelenő hírben semmi alternatív tálalás nem volt.
Egyrészt ott van rögtön a cím: "Jewish star of Scandinavian BBC crime drama The Bridge reveals he quit the show because he was fed up with filming in 'anti-Semitic' Malmo" aztán az idézetek tőle: "It [anti-Semitism] is growing, especially in Malmo where we shot the Bridge in Sweden" "It’s not very nice, and not very comfortable to be there as a Jewish person. ". Ezeknek melyik része támasztja alá a te állításod, hogy a SZÍNÉSZ ÁLLÍTÁSA szerint szó nincs antiszemitizmusról Svédországban?

baletawa 2017.02.24. 16:28:53

@Giggsy:
A színésznek természetesen igaza van, a muszlimok között az antiszemitizmus megdöbbentő mértékben elterjedt, sokszoros mértékű a nem muszlimokhoz képest. Mindenhol, ahol jelentős muszlim bevándorlás van, ott az antiszemitizmus is jelentősen nő.

Sixx nem azt írta, hogy svédországi, hanem azt, hogy svéd antiszemitizmus. Ami teljesen nyilvánvalóan nem igaz. A svédek nem antiszemiták. Ha azt írta volna, hogy svédországi, az is őszintétlen lett volna, noha tényszerűen igaz. Nem azt történt ugyanis, hogy a svédek egyszer csak ráébredtek, hogy tévedtek, és az antiszemitizmus mégis jó dolog, hanem a muszlim bevándorlók számával együtt ez is növekedésnek indult. Tehát ha svédországit írt volna, még úgy is kihagyta volna a lényeget, azt, hogy miért van Svédországban antiszemitizmus.

De nem svédorszgit írt, hanem svédet, és így viszont több, mint őszintétlen a megfogalmazás. Ezért hasonlítottam a BBC hírhedt regresszív címéhez: "Syrian Migrant Dies in German Blast".

sixx · http://comment.blog.hu 2017.02.24. 17:07:54

@baletawa: ebben igazad van valahol, de kicsit szőrszálhasogatásnak érzem.

- duplagondol 2017.02.24. 18:00:44

Ezek után ki beszél még a közösségi oldalakon megjelenő álhírek problémájáról? Mint szinte mindenben, Orbánék itt is Trumpék előtt járnak egy körrel. Szívből remélem, hogy a szakadék szélén még jobban belehúznak majd.

- duplagondol 2017.02.24. 18:01:55

H. K. Facebook-oldaláról: "Kedves Katinka! Úgy állunk, hogy nálunk, egyszerű szurkolóknál te sokkal jobban tudhatod, mit érdemes egyáltalán figyelemre méltatni, mik azok a zavaró körülmények, amiket egy profinak el kell hessegetnie a szeme, a füle elől. Általában a kimért szavak híve vagyok, de ezúttal, a fentieket mindenképp előrebocsájtva, csak leírom: gondolatban ma reggel óta sokan szarrá pereltük már ezt a szennylapot. Még inkább gondolatban pedig azt a kormánygépezetet, politikai és társadalmi közeget, amelyiknek a garázdálkodásába porszemet, mit porszemet, legalább homokbombát hintettél Gyárfás lemond(at)ásával. Ezek, úgy látszik, nem felejtenek. De mi sem."

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2017.02.24. 18:42:43

@sixx: Szerinted szőrszálhasogatás, szerintem pedig az említett beszámolód ettől kicsit jereváni rádió szagú lett. Ugyanis a svéd antiszemitizmus esetében a svédek nem elég befogadóak lennének, míg a Svédországban bevándorlással terjedő antiszemitizmus esetén olyat is befogadnak akiket nem biztos, hogy kéne. A két állítás, bár csak pontatlan fogalmazás és szerinted szőrszálhasogatás de nem egyenértékű. Az a történet valóban nem tartozik ide, és valóban rá lehet mondani azt, hogy "szőrszálhasogatás" mert csak apró hibáról van szó.

De te az Index újságírója vagy, és a comment.com is az index családjába tartozik. Az, hogy most mennyire kéred számon a hírhamisítást attól függően lehet jogos vagy végtelenül szánalmas, hogy az Index mennyire követi ezt el. Ha én most az Indexes hírhamisítás kapcsán írt postomat linkelem be, akkor kivágsz, hogy nem fogsz itt reklámozni. Ha felvetem a témát, akkor mint a fenti hibánál is azt fogod mondani, nem ide való, vitassuk meg ott. A cikketeknél nem lehet, ahol írtam róla oda meg se te, se a vitába belefolyó olvasó nem jönne át.

Ha azt írjátok, nem írhatnak a melegek egy helyen... Az olyan, mintha megkérdeznék, hogy aki úszni megy oda meleg-e, valami közük lenne hozzá. Botrány lenne. Ha nem lehetne ott olyan szolgáltató aki meleget is enged úszni (pl. azért mert nem is tudja, hogy meleg, mert nem kérdez) az még nagyobb botrány lenne. Mert szexuális orientáció alapján diszkriminálni tilos. Ha egy sporteseményt aminek nincs köze a szexhez valamely szexuális orientáció számára hirdetsz meg az is ebből a szempontból diszkriminál.

A többséget is tilos diszkriminálni, és a szex nem lehet téma pl. úszásnál, úszásoktatásnál. Az a sportegyesület, akiből a honlapja alapján nem kértek, viszont direkt adott orientációjú, identitású csoportra célzott. Ezzel másokat effektíve kirekesztett, akiknek nem biztos, hogy jó lenne más időpont. És a feltételezés, hogy velük nem lenne elfogadó a légkör (amikor ki sem derülne az, hogy ki meleg, ki nem) eleve mások felé sértő.

Ha pedig ilyen irányban diszkriminálni tilos, és a pozitív diszkriminációra pl. női kvótánál hivatkozó álláspontról bizony nemzetközi bíróság kimondta, hogy a másik féllel szembeni negatív diszkrimináció és az ő méltóságát sérti... akkor hamar kiderül, hogy lőn csoda: A többi programon senki sem válogat olyan alapon, ki meleg, ki nem. Mehet a meleg úszni. Csak azzal az egy csoporttal van a baj, aki ilyen téren diszkriminatív megoldást hirdetett.

Lehet mondani, hogy "árnyalatnyi különbség" csak nem mindegy, egy történetben ki a jó fiú, ki nem, ki ügyel a diszkriminációmentes megoldásra, ki nem. A fordítva elsülő történet is konkrét káros valótlan állítás, ami nálatok is címlapot kapott.

A cikkből aki odafigyel rájön az igazságra, ez tiszta sor. Az is, hogy a kattintásból is éltek és ezzel a torzítással, valótlansággal több pénz jön be. Ez is. De el lehet fogadni, hogy a másik oldal is fog annyit torzítani, valótlanságot állítani amit ti is megtesztek a nézettségért, olvasottságért. És hogy az Index családjában vannak legalább ekkora ügyek is.

Ha ezért a másik oldalt ekézitek, ők meg titeket nem, és valahogy a kritikák amit kaptok nem jutnak címoldalra, akkor kicsit felemás a látszatja, és akkor ezt a postodat is ez alapján a kettős mérce alapján tudjuk megítélni.

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2017.02.24. 19:18:42

@baletawa: Az idézett interjúban szó sem esett arról, hogy a színész a növekvő muszlim jelenlét miatt érezné veszélyben magát. Nagyon durván kákán is csomót keresés, amit művelsz.

Sziszandra 2017.02.24. 19:31:50

En meg emlekszem par evvel ezelott az index cimoldalara:

Valoban gyilkolt Pokorny?

A cikkbol aztan kiderult, hogy ez a Pokorny egy osztrak buvaroktato. (...es a neve is y-os)
De valamiert ez a hir annyira fontos volt, hogy "cimlapot" erdemelt.
Nem erdekel a Riposzt, nem is olvasom, de az index minden masodik nap megcsinalja a maga kis bunkosagat.

Szoval nyugi. Szarhaziak mindenhol vannak. :XD

sixx · http://comment.blog.hu 2017.02.24. 19:54:35

@Válasszunk: szerintem a mai ripost-cikk, amibol konkretan semmi nem igaz, nem allithato parhuzamba azzal a poszttal amin itt lovagoltok tok feleslegesen, hiszen amit a szinesz mondott, az sem egyertelmu. De ti tudjatok, hogy en hazudtam. Na ezert olvasok egyre ritkabban kommenteket.

bloggerman77 2017.02.24. 20:27:17

@Giggsy:

"Az idézett interjúban szó sem esett arról, hogy a színész a növekvő muszlim jelenlét miatt érezné veszélyben magát. Nagyon durván kákán is csomót keresés, amit művelsz."

**

Nem esett, mert a politikai korrektség miatt nem írhatták ki... A svédekre - ti. született svédek - nem jellemző egyáltalán az antiszemitizmus, a mullahok által feltüzelt bevándorlók közt viszont igen - csak ezt nem lehet leírni...

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2017.02.24. 20:36:36

@bloggerman77: Magyarán a magyar újságíró hibája, hogy nem látott MÖGÉ egy interjúban elhangzott konkrét állításnak, igaz? Egyrészt ez egy média blog, nem oknyomozó. Másrészt azt, hogy kik antiszemiták Svédországban, a helyiek, vagy bevándorlók, biztos nem innen fogjuk eldönteni. Az fix, hogy egy médiára specializálódott újságírónak nem tiszte ezt megítélni.

polpetti 2017.02.24. 20:38:56

Nem akarom védeni a Ripostot, mert egy sz..r lap, DE! Ahogyan ti is írtátok, Hosszú Katinka maga mondta az Olimpia után, hogy amennyiben 2024-ben Budapest rendezi az olimpiát, csak utána megy el szülni. Ha nem, akkor már előtte abbahagyja és a családjának szenteli az életét, mert 37 évesen már túl idős lenne ahhoz, hogy versenyezzen. Viszont hazai közönség előtt megtenné, mert mégis milyen szuper érzés lehet hazai közönség előtt olimpiát nyerni. Szóval, ezek egy korábbi interjúban mind-mind elhangzottak. Most összegezték egy cikkben. :D

baletawa 2017.02.24. 21:14:33

@Giggsy:
A színész elmondta, hogy kik antiszemiták, még idéztem is az eredeti cikkből. Persze lehet azon lovagolni, hogy a vallásukat nem emelte ki, de nem is kellett, ismert tény, hogy nem kínai buddhisták közül kerül ki a bevándorlók nagy része. Egy dolog biztosan ki kellett, hogy derüljön az interjúból: kifejezetten nem svédekről beszélt a színész.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.02.24. 21:20:34

Érdekes poén, pont most olvastam egy cikket a mértékadó amerikai sajtó leghíresebb álhíréről: index.hu/tudomany/til/2017/02/24/a_media_tortenetenek_leghiresebb_tomegpanikja_csak_egy_varosi_legenda/

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2017.02.24. 21:20:54

@baletawa: Nem azt mondta, hogy a bevándorlók antiszemiták, hanem hogy a bevándorlók nagy száma szerepet játszhat az antiszemitizmus előretörésében. A kettő nem ugyanaz. Ahol megnő az idegnek száma, ott nő a nacionalizmus is, és ahol nő a nacionalizmus, ott nő az antifasizmus is. Azért ez eléggé tiszta sor.

baletawa 2017.02.24. 21:35:36

@Giggsy: OK. Tehát nagy számú muszlim bevándorló érkezik Svédországba, akik között sokkal-sokkal elterjedtebb az antiszemitizmus, mint a svédek között. A bevándorlók viszont, amint belépnek Svédországba, elfelejtik az antiszemitizmust, a svédek viszont a bevándorlók hatására antiszemiták lesznek. Az antiszemitizmus tehát ezért nő Svédországban, és nem azért, mert a muszlimok között elterjedt az antiszemitizmus. Tudod mit? Szerintem igazad van, pontosan erre gondolhatott a színész.

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2017.02.24. 21:51:24

@baletawa: Légyszíves ne szalmabábozz itt nekem. Nem mondtam, hogy a bevándorló muszlimok hirtelen zsidóbarátok lesznek. VISZONT az tény, hogy az agresszívebb bevándorlók nem igazán utálják jobban a zsidókat, mint a keresztényeket, ergo az esetükben nem antiszemitizmusról, hanem iszlám fundamentalizmusról beszélünk, ami nem csak a zsidókat célozza. Izraelt jobban utálják, mint a keresztény országokat, de az politikai kérdés, és zsidó =/= izraeli. A valós menekült bevándorlók meg örülnek ha lyuk van a seggükön, ők nem fognak zsinagógákat gyújtogatni.
És az is tény, hogy a bevándorlás jelentősebb nacionalista réteget gerjeszt, mint amennyi a tényleges bevándorló. A nacionalisták pedig (az izraelieket leszámítva) MINDIG utálják a zsidókat. Vagy te komolyan nem érzed, hogy akár csak idehaza mennyire megnőtt a nacionalizmus és antiszemitizmus mióta megkezdődött a migránsválság?

baletawa 2017.02.24. 22:11:14

@Giggsy: Több téves dolgot írsz annál, hogysem legyen kedvem egyenként válaszolni, de ez az egész már úgyis erősen offtopic. Az eredeti problémám csak az volt, hogy a színész egyáltalán nem beszélt svéd antiszemitizmusról, a cikk címe viszont azt sugallta az olvasóknak, mintha a svédek újabban antiszemiták lennének, annyira, hogy egy színésznek menekülnie kellett. Ez nem így van, és a színész sem mondott ilyet, de igazából az utóbbi a lényeg. A színész nem mondott olyat, hogy svéd antiszemitizmus.

takingsider 2017.02.24. 22:36:12

@baletawa: az ok, hogy te legalább egy éve fújsz a sixxre, hogy levetted a polcról a szépen eltett írást, ami belegázolt a lelkedbe bármi okból, és most jó alkalom adódott rá, hogy ezt az orra alá dörgöld itt, a plénum előtt, de azért a Katinka-cikkről is van vélemény? Vagy az ok? Mert szerintem nagyon nem. És, ha sixx kéthetente álternatív valóságról szólna itt folyamat (súgok: nem teszi), akkor is lenne joga hozzá, hogy ezt megcimmogja. Mert nem az a (leg)fontos(abb), hogy ki mondja, hanem hogy mit mond.

2017.02.25. 00:12:04

@baletawa: ha már ennyire szőrszálhasogató vagy, akkor feltennék egy kérdést: miért hagytad figyelmen kívül a muszlim vallású svéd állampolgárokat?

2017.02.25. 00:19:03

@baletawa: tévedésben vagyol, a siíták ugyanúgy utálják a szunnitákat, mint a zsidókat.
Tehát muszlimellenesek?
Jóval több arabot öl meg arab, mint zsidót. Vagy keresztényt.
Ebből nem lehet levonni más következtetést, mint azt, hogy a vallás által felhasznákják őket.
Antiszemitizmusról önmagában szó nincs.

Sissi1976 2017.02.26. 00:24:44

@fran7: Nem hagyja ebbe, tehát hazugság.

musor.tv · http://musor.tv/ 2017.02.26. 16:06:20

Hát a jövő héten egyelőre nem indul el a Ripost, kivették a TV2 műsorából...

musor.tv/napi/tvmusor/TV2/2017.02.27
süti beállítások módosítása