Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Horrorpornóval tért vissza a The Walking Dead

2016. október 25. 16:43 sixx 102 komment

the-walking-dead-episode-701-carl-riggs-935.jpg

Hat évad alatt a The Walking Dead nem sokszor tudott sokkolni engem, az első ilyen Rick feleségének szülése és halála volt, a második meg a két kislány halála az amúgy kiváló The Grove című részben. Na jó, volt egy harmadik is, amikor Rick húzott egy Jack Bauert, és kiharapott egy gigát, amikor Carlt éppen meg akarta erőszakolni valaki. A hetedik évad visszatérő epizódja viszont eléggé odavert, és még most sem tudom eldönteni, hogy ez most jó vagy sem. Spoileresen folytatjuk.

Mondom, spoiler.

Fent kicsit túloztam, azzal is sokkolt a TWD, hogy a hatodik évad végén nem mutatta meg, kinek a fejét veri szét Negan, mert úgy éreztem, átbasztak, hiszen akkor is simán ott lettem volna a hetedik évad nyitórészénél, ha megmutatják, hogy kit amortizál le a sármos főgenyó szögesdróttal betekert baseballütője. A hétfői nyitórészt látva viszont azt mondom, jól tették, hogy nem mutatták meg akkor, mert az új epizód, így, ilyen szerkezetben ütött igazán nagyot, és bocs az “ütött” szóért, de tényleg.

the-walking-dead-episode-701-daryl-reedus-935.jpg

A nyitórész sztorija: Negan szétveri Abraham fejét, de nagyon, majd miután Daryl beszól neki, Glent is kivégzi, hasonló kegyetlensléggel. Mivel Rick ettől még nem tör meg, elviszi magával kocsikázni, kirugdossa az autóból egy zombihorda közepén, csak azárt, hogy apportírozza egy baltával. Rick gerince még ettől sem törik meg, így visszamennek a többiekhez, ahol Negan arra utasítja Ricket, hogy vágja le Carl karját, mert ha nem, akkor mindenkit kinyír. És Rick eljut arra a pontra, hogy felemeli a baltát, de Negan leállítja, mert a célját elérte, az egykori serifftől (egyelőre) nem kell tartania.

Annak idején az is eszembe jutott, hogy el fogják sunnyogni az egészet, és csak pár, gyorsan vágott, szomorú zenére hangolt képet látunk majd A Rémtettről, és lassított felvételben sikoltozó nőket és nagy, kövér férfikönnyeket magukból kipréselő macsókat vágnak be alá. Most meg azt mondom, hogy nem bántam volna, ha a The Walking Dead azon a hídon nem megy át, aminek a végén két péppé vert fejű hulla hever a porban. Nagyon sok kritika érte a sorozatot amiatt, hogy nem elég erőszakos, mármint rengeteg ember-ember gaztett van elsumákolva: a Kormányzó kalandjai közül is kivették a legmegdöbbentőbbeket (pl. azt, amikor Michonne először feldug a seggébe egy kanalat, majd kivájja vele a szemét, és ezután levágja a farkát), és így tovább.

the-walking-dead-episode-701-glenn-yeun-935.jpg

Akik a képregény brutális erőszakosságát kérték számon a sorozattól, egy dologgal nem számoltak. Azzal, hogy ami fekete-fehérben, rajzolva elviselhető, az színesben, élőszereplőkkel eljátszva sokkal durvább, sőt, kifejezetten taszító. Az ahogy Abraham és utána Glenn fejének a szétverését megmutatták, nemcsak szokatlanul zsigeri és naturalista volt, hanem nagyon taszító és undorító. Simán meglettem volna Glenn kigúvadó szeme vagy a szétvert koponyából a földre folyó agyvelő mellett utolsókat remegő keze nélkül, és azt sem hiányzott, ahogy az utolsó jelenetben egy zombi éppen felnyalja Abraham fejének véres cafatait (már ami nem a Lucille nevű baseballütőről lógott le, amit, hát miért is ne, megint csak perceken át mutogattak.)

Elképesztően álszent és képmutató az, ahogy a sorozatban az erőszakot, a káromkodást és a meztelenséget kezelik. Az az egy órás horrorpornó az oké, de bazdmegelni vagy egy pár női mellett megmutatni azt már nem lehet, attól az erkölcscsőszök a plafonig ugranak. Pedig Neganhez pontosan úgy hozzátartozik a fuck szó használata, mint a baseballütő, és így a karakteréből nagyon sok elvész, tessék nekem elhinni (a képregényt olvasók tudják, miről beszélek). Azt viszont simán megértem, miért így rakták össze az epizódot, miért sokkolták a nézőket azzal, ahogy megmutatják, mit jelent valóban az “erősebb kutya baszik” mondás.

Ebből a szempontból az egyik legjobban felépített, legprofibban rendezett epizód volt (egy hibával, amit Greg Nicotero sminkmesteristen és egyben a rész rendezője is elismert: Neganre nem fröccsent a vérből), ami úgy vitte a hullámvasúton körbe a nézőt, hogy amikor már azt hitte, hogy ennél nem lehet brutálisabban gyomron rúgni, hogy már több kín és borzalom nem vár rá, akkor kap egy újabb adagot a képébe. Mondom, ha szigorúan csak szerkesztési szempontokat nézünk, ennél jobb epizódot még nem tett le az asztalra a TWD, kíméletlenül megmutatja, hogyan lehet megtörni egy embert úgy, hogy a végén az egykoron oly magabiztos seriffből egy üveges szemekkel a földön szűkölő roncs legyen. Nincs az az apa, akinek ebben a helyzetben (vágd le a fiad karját, vagy kinyírunk nyolc másikat, és őt is) racionálisan tud gondolkodni, vagy az érdekli, hogy ez kívülről hogy néz ki.

A képek jó, a színészi játék, legalábbis Andrew Lincolné és Jeffrey Dean Moragané hibátlan, a többiek meg amúgy is csak azért voltak ott, hogy remegjenek és ijedt arcot vágjanak. Akik ismerik a képregényt, még egy fokkal jobban rettegthettek, hiszen a Negan+balta kombinációban simán benne volt, hogy Rick végre elveszti a karját (a Kormányó csapta le jó régen), bár amikor feltűnően sokat mutogatták a szerszámot, én már sejtettem, hogy ebből nem lesz amputálás. Glenn halála miatt van kisebb háborgás a neten, de tulajdonképpen érthetetlenül, hiszen a karakter a képregényben is itt halt meg, és egyszer már megúszta a kaszást (szerintem azzal tesztelték, milyen reakciókra számíthatnak később). Abrahamnak már régóta halottnak kellett volna lennie (Denise lenyilazása megvan? Úgy halt meg a képregényben) és a karakterre már nem sok szükség volt a sorozatban sem.

the-walking-dead-episode-701-rick-lincoln-4-935.jpg

Szerintem az írók most azért gázoltak patakvérben bokáig. mert ha nem lett volna ennyire megdöbbentő az erőszak kéjes tobzódása a képernyőn, akkor Negan, különösen az őt alakító Jeffrey Dean Morgan miatt, egyszerűen nem lett volna elég félelmetes, nem utálták volna annyira a nézők. Mostantól viszont megvan a tévétörténelem leggyűlöltebb karaktere.

Címkék: tv sorozat fox amc twd

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idiesel 2016.10.25. 17:11:23

Valóban a legjobb rész volt! Nem a szadizmusa miatt, hanem olyan hullámvasút volt az egész rész, hogy a fal adta a másikat. Volt itt minden: áll-leesés, kerek szemek, anyázás és megmondtamozás (Abraham), ideges fészkelődés, majd b@zmegolás (Glenn), kis hányinger (bőrcafat és vér az ütőn), elismerő csettintés a színészi játékra,( Negan és a taknyával-nyálával gargalizáló és lassan buborékot fújó Rick) és a végén a lecsengés, az a totális tanácstalanság/WTF érzés a szereplők részéről, ami nálam is érezhető volt. Taps!

Gavroche11 2016.10.25. 17:14:45

Én meg úgy éreztem, hogy azért gázoltak patakvérben az alkotók, mert némileg futottak maguk után és ami az évadzáróban elmaradt (hogy a lesokkolt, megdöbbentett és kizsigerelt nézőt bénultan ülve hagyják a végefőcím alatt azzal, hogy végigviszik, amit kellett volna), azt gyorsan, egy kicsit talán erőlködve, helyenként izzadságszagúan igyekeztek itt bepótolni, ha lehet, kamatostul. Ez némileg rontott a hatáson, de azért ezzel együtt is volt feszültség ebben a részben (ami mondjuk nagy pozitívum, mert ezen a téren bőven vannak hiányosságai a sorozatnak), aminek én az "Évadnyitó, aminek valójában évadzárónak kellett volna lennie" címet adnám.

sdaniel 2016.10.25. 17:26:09

Én bevallom őszintén csak Negen miatt fogom nézni ezt a mára számomra unalmas és vontatottá váló szart.Én a helyébe mindenkit kicsináltam volna és át is lehetett volna nevezni a sorozatot Negan and the walking deads-re.A képregényben idáig már nem jutottam ezért nagyon remélem nem a szokásos seb nyalogatás-letargia-csakazértisszéjelbaszom-mindenki meg fog halni-évad vége vonal lesz.

Bergyilkos Bohoc 2016.10.25. 17:30:26

@sdaniel: akkor ugye a következőt nem nézed, mert abban carolék lesznek?

vS 2016.10.25. 17:32:46

A hetedik évadra melyik sori nem pukkad ki? Tőlem akárhány kedves karakter fejét lekvárrá verheti Negan (csak nekem van erős Joker utánérzésem?), ha már egyik sorsa sem igazán érdekel. Nehéz lehet elengedni egy ilyen szériát, de már bőven itt az ideje egy nagy finálénak (írom ezt a 4., 5. évad és a mostani epizód alapján).

saks 2016.10.25. 17:50:32

Számomra az a kérdés, hogy innen akkor hogyan tovább? Hogyan lehet ezt még überelni? Jó, hogy sokkolni kellett, de ezzel azért egy kicsit túlzásba estek. Mi olyat tudnak még mutatni, amit eddig nem láttunk? Szerintem a készítők ezzel saját maguk alatt vágták a fát.

lalolib 2016.10.25. 17:57:50

Ez inkább horrorparódia. A pornóhoz talán annyi a köze, hogy ez is beteges pótcselekvés és semmi más.

szekőcei 2016.10.25. 18:20:13

Nagyon nem értek egyet most sixx-szel: szerintem a sorozat egyik leggyengébb része volt, nulla sokk (az alkotóknak köszönhetően nyilvánvaló volt, hogy nem lesz Koral-kéz levágva), cserébe vontatott és unalmas volt.

korxi 2016.10.25. 18:37:26

A sokkoló/odabafó szituációk tényleg kb. azok ami a poszt elején vannak. Nálam még felfér a listára az a jelenet, amikor Terminusban - láthatóan már rutinműveletként - letérdeltetik a szereplőket a kivéreztetővájúhoz, hogy gyakorlatilag levágják őket feldolgozás és elfogyasztás céljából.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.10.25. 19:10:31

@szekőcei: azt irtam, hogy szerkesztesi szempontbol volt az...

Brrrrrrrrrrrrr 2016.10.25. 19:11:55

ciikkrónak nőtt beültették vagy gyárilag puncikája van?

Dorsz 2016.10.25. 19:19:20

És az ilyenek után nem csoda, hogy annyi zakkant barom rohangál a világban.

sdaniel 2016.10.25. 19:23:03

@Bergyilkos Bohoc: az ő karakterfejlődése még érdekelt valamennyire,de az előző évadban a fél nap alatt lezajlott lelki válsággal együtt szintén mehet a levesbe. Nézni fogom mert nem akarok itthon balhét,de gyökeres változások hiányában csak fanyalogni fogok majd(persze magamban,nagy ritkán itt is). A remény és Rick hal meg utoljára.

firg_firg 2016.10.25. 19:30:13

"hogyan lehet megtörni egy embert úgy, hogy a végén az egykoron oly magabiztos seriffből egy üveges szemekkel a földön szűkölő roncs legyen. "

Hat pedig Rick parszor atment mar ezen. Pl mikor meghalt a felesege akkor par reszre bekattant. Csak idaig mindig felepult. Na ez pl hihetetlenebb mint a zombik. Amin atmentek ezek mint mar reg meg kellett volna orulniuk vagy PTSDben kellene hogy szenvedjenek. De nem.

tajpan240 2016.10.25. 19:47:34

Nekem semmi bajom azzal, hogy kinyírtak két embert. A színészt sem fogom utálni, mert már megszerettem az Odaátban, a testvérek apjaként. De amit nem értek, hogy mi a búbánatnak kellett 20 percen keresztül mutatni ahogy szétveri a két ember fejét? Egyszerűen gusztustalan volt. Akit utálok az egyedül a rendező:)

blogozdki 2016.10.25. 19:53:15

@sixx: szerinted a Negan éra zárása olyan lehet mint a comicban, vagy itt már el fog válni végleg a fősodortólnincs timelapse és nem kapjuk meg a whisperer-eket

Péter Hosnyinszky 2016.10.25. 20:08:40

@blogozdki: én nagyon remélem, hogy nem akarnak annyira eltérni a fősodortól, és a Whispererek is benne lesznek mondjuk a következő évadtól, vagy annak második felétől.

Maga a rész nekem tetszett nagyon, kellően sokkolt, és kellően durva és erőszakos volt. Ezt vér és agyvelő nélkül lenyomni kicsit megúszós lett volna, független attól, hogy tényleg gyomorforgató volt. Mondjuk azt nem hittem volna, hogy Ricknek a végén is két keze lesz, de mindegy is. A végén az "utolsó vacsora" jelenet azért rohadtul giccses lett,attól megkímélhettek volna egész nyugodtan.
Ja, és igen, Negantól hiányzik a mondatonkénti minimum 2-3 "fuck", de sajnos ez fel lett áldozva az álszentség oltárán.

Lándzsa Erőskar 2016.10.25. 20:13:56

Szerintem egy Abraham vagy egy Rick kaliberű ember simán le tudna fegyverezni egy baseball ütőt lóbáló pökhendi autókereskedőt a valódi életben. És bamba agyhalott követőinek fingja nem lenne, hogy mit kéne akkor csinálni. Másrészt a lakóbuszban nincs az az isten, hogy valaki egy hosszú fegyverrel gyorsabban fordul hátra, mint egy repülő fejsze (csípőnél ott a kormány, jobbra meg ott a böszme konzol, ami alatt a motor van - szóval ha meg is tud fordulni úgy, hogy nem botlik el, akkor Rick egyik keze a puskát hárítja, a másik vágja bele a baltácskát). A szétvert fejek pedig minden tvshow mélypontja voltak, arról nem is beszélve, hogy dramaturgiailag amit műveltek Daryllel az már a szánalmasság határát súrolja. Tavasszal azt próbálták beadni, hogy egy született edrei vadász mögé tud lopózni a ropogó avaron pár tenyeres-talpas baromarc, most meg az, hogy egy semmilyen ütés miatt kockáztatná valaki életét? Ne már! Logikátlag szarság, csak, hogy kinyírhassák mindkét képregényben már kiírt szereplőt. Az egyetlen értelmes fordulat az lett volna, ha a nagy süketelés közben Negan félrenyeli a saját nyálát és megdöglik...

Ulrik 2016.10.25. 20:24:15

Nagyon sokkoló volt a 6. évad vége is, itt meg folytatódott. Eddig nem éreztem ilyet az eddigi évadok során, brutális volt és az ember zsigeréig hatolt. Így, csak filmen nézni is elképesztő volt, életben el sem merem képzelni. Ez végre hasonlít arra, ami egy ilyen káoszban lenne. Alapvetően ez volt a problémám a TWD-vel, hogy csak súrolta a káoszban (értsd nincs kontroll, civilizáció, törvények, stb.) élő emberek viselkedését. Nehezen képzelem el, hogy ilyen csinos nőket nem erőszakolnának meg nap, mint nap és a bizalom is működhet még. Kis off topic: nemrég kezdődött el a Westworld sorozat, csak azért térek ki erre, mert az is egy olyan világ, hogy bármit megtehetsz benne, ott mondjuk csak android-emberekkel teszel meg ezt azt. A lényeg több ffi ismerősömet is megkérdeztem, mit csinálnának egy ilyen világban. Első körben az volt a válasz, hogy lelőnének egy-két embert, a második, hogy a nőkkel lefeküdnének, akik tetszenek nekik. Lefordítva, aki nem tetszik az meghal, aki meg igen azt megerőszakoljuk. Ebből csak azt akartam lehozni, hogy egy olyan világban, ahol nincs kontroll, civilizáció, törvények ott nagyon hamar el tudnak fajulni a dolgok. Ez a rész végre hozta ezt az érzést, bár amikor már csak ők maradtak ott a két halottal, elég hamar regenerálódtak, úgy értem lelkileg, egy ilyen után szerintem egy napig fel sem tudna állni az ember úgy sokkolná.

mruniverzum 2016.10.25. 20:44:06

Azon én is csodálkoztam, hogy Rick nem tudja ezt a faszt lefegyverezni. Meg a járkálókkal folytatott harca is totál irreális. Egy ilyen szituációban simán széttépték volna. További érdekesség, hogy a Fear TWD-ben boldog-boldogtalan kenegeti magát vérrel és utána vidáman becsászkál a járkálók közé. A könyvekben meg olyasmit emlegetnek, hogy veszélyes helyzetekben vastagabb öltözékkel védekeznek (például egy jó "kövér" sálat tekernek a nyakukra, hogy a járkálók ne tudják könnyen megharapni őket). Nem bánnám, ha sokkal realisztikusabb lenne az egész, mert így kezd a 2012 című katasztrófafilmre hasonlítani, amiben két órán keresztül másodpercenként láthattunk egy egy a trilliárdhoz típusú megmenekülést.

hozé bubó 2016.10.25. 20:50:45

Terminusban a hentesre várni szerintem nagyobb feszültség volt, ott eleve jóra számított a csapat. Így hogy csak ömlött a szar a nyakukba már jó ideje, nem tudom mennyire tud valaki rettegni hogy megélje az öregkort. Ennyi év harc után az első útakadálynál bele kellett volna állni a lõvöldözésbe, nem balfaszkodni, utána meg már minden mindegy.

Pienaar 2016.10.25. 20:58:31

Engem nem igazán sokkolt, annyira szétszpojlerezték a népek már vagy egy éve, hogy szerintem pont azt kaptuk, ami várható volt, Glenn halálával és a sok üveges, döbbent tekintetű főhőssel, profin kivitelezett TWD-s henteléssel.
De minden szadista rémtette ellenére Negannak sajnos nincs eléggé ellenszenves képe ahhoz hogy félelmetes filmbéli főgonosz legyen, amolyan Kormányzó 2.0 jellegű elegáns "bad-guy", ha Andrea még élne, biztosan bezavarnák a hálószobájába...

Hilux94 2016.10.25. 20:58:45

Csak annyi a sokkoló, hogy ezt a szart még bárki nézi a második évad után...

Dr_utcai_arcos 2016.10.25. 21:07:54

Mondjon akárki akármit, ez egy nagyon durva rész volt. Simán top hármas.

Dr_utcai_arcos 2016.10.25. 21:09:06

@Hilux94: annál csak az sokkolóbb, hogy valaki már a második évad után abbahagyta, de azért idejön belepofázni...

Bergyilkos Bohoc 2016.10.25. 21:13:41

@Hilux94: Ezek szerint 4 teljes évadot nem láttál, de azért tisztában vagy vele, hogy szar. Oké, értem...

Mazzzzu 2016.10.25. 21:21:14

nagyon jó rész!!! volt, sokkal előrébb van, mint egy évaddal ezelőtt, szerintem a TWD már az unalmasság posványába süllyedt, de ez a rész ez nagyon szépen felrázta a kedélyeket, engem megvásárolt még pár részre, pedig, már ott voltam, ha Glenn megint megússza abbahagyom. Egyébként, hogy említi a cikk, hogy nem fuckolhat Negan bezzeg a szemgolyó kieshet, megvan bárkinek, hogy milyen a magyar szinkronja a sorozatnak? :D Ez a tipikus keménykedős szinkron, de összevissza basszamáznak benne, elég röhejes/szomorú
(ja igen nem vagyok hülye, csak nem ért annyit, hogy letöltsem felirattal, de most a következő hármat becsülettel felirattal fogom nézni, ha visszatér a posványba, akkor jön a kasza)

dívamacska 2016.10.25. 21:28:50

@Ulrik: Milyen jófej ismerőseid lehetnek, hallod. Én is beszélgettem már ilyesmiről a haverjaimmal, de egyiknek sem jutott eszébe, hogy na, akkor itt a jó kis alkalom a nemi erőszakra meg az antipatikus szomszéd kinyírására.

gabika32 2016.10.25. 21:39:09

Várható volt, hogy a ferde szeműt kinyírják. Hiszen, ha eltérnek a képregénytől, akkor mi értelme volt a gyerek szemét kilövetni, ha úgyse tartják be ami abban van?? A másik meg, hogy töketlenek a producerek, ha ezt nem lépik meg. Én örültem, mert nekem elegem volt ebből a nyálas szarságból amit műveltek ott ketten. Ricket pedig végre helyretették. Azt hitte, hogy neki mindent szabad, majd mindenki leborul előtte. Benézte, nem kicsit. Így már nézhető az évad, mert ha valami puhapöcs résszel jönnek, biztos jó páran nem nézték volna tovább.

Ulrik 2016.10.25. 21:44:17

@dívamacska: hehe:)
Ez nem ettől függ, hanem attól, hogy a tetteidnek vannak e következményei vagy nincsenek.
Az hogy a haverjaid udvariasságból nem mondják meg azt amire valójában gondolnak, az mindenkinek szíve joga. Olvastad a Legyek urát, ha ne ajánlom figyelmedbe.
Lehet álszenteskedni és nem kell messzire menni. Elég ha csak valami nagyon akciós boltnyitásról nézel meg egy videót, hogy ott mi van.

DeadBodiesEverywhere 2016.10.25. 22:08:14

Néhol annyira unalmas rész volt, hogy a telefonom nyomkodtam, pont mint az előző évad kb. 80%-ban...
Brutál volt meg látványos, de nagyon keveset adott hozzá.

Most megint lesz 6-7 még ennél is gyengébb eresztés, szenvedés, aztán 1 fasza rész, majd megint a szenvedés.
Ebből nem tudom hogy lehet felállni, még több vérrel?

Negan meg nekem sajnos csak a mosolygó hülyegyerek marad a "the good wife"-ból, az idegesítő lassú beszédével és a hülye fejével.
Semmi kemény nincs benne.
Persze, megtőrte Ricket, de sajnos az is már végletekig volt nyújtva, meg témázva.

firg_firg 2016.10.25. 22:19:28

@Ulrik: Leforditva szvsz a haverjaid nem eppen azt mondtak amit te kihallottal belole.

Trompipi 2016.10.25. 22:32:29

Annak a baltanak lesz meg szerepe a kesobbiekben szerintem...

Conan The Librarian 2016.10.25. 22:51:54

Innét nézve a Kormányzó egész korrekt, mélyen humanista fazon volt. Jó, az öreg Hershel egy feketepont nála, de annyi.

Pienaar 2016.10.25. 22:56:36

@Conan The Librarian: Volt is egy rész, ahol ő volt a "főhős" (amikor bolyongott)

ChristianTroy 2016.10.25. 23:15:50

Glenn sosem volt szimpatikus. Sótlan. Végig polkorrekt karakternek éreztem csupán.

jajmarnemoderalj 2016.10.25. 23:56:27

vérszegény rész volt, nulla izgalommal...

The man without a nickname · http://www.imdb.com/title/tt0107501/ 2016.10.26. 00:04:26

T-dog, Hershel és 2. évadban random rabló halàla (Hershel meglövi, zombi megeszi az arcàt) kb hasonlóan durva volt.
A gyiloknàl egész jól lekövették a képregényes beszólàsokat: Taking it like a champ, vampire bat, was the joke that bad és tàrsai.
Rick pszichológiai kínzàsa amúgy sokkal nyomasztóbb volt nekem mint az agyonverések.

ejeejeeje 2016.10.26. 00:10:47

Az jutott eszembe, hogy Ábrahám és Izsák történetét a Bibliából lehetne ugyanígy értelmezni, mint ami Carl kapcsán történt, (szadizmus, valakit rávenni; hogy a gyerekét hajlandó legyen bántani; teljesen megtörni stb.), ha nem lenne rárakódva a vallásos tisztelet. Sőt, egy olyan sztorit, aminek az a vége, hogy valaki a saját gyerekét képes bántani/megölni sokkal érthetőbb, ha szadista értelmetlenségnek érez az ember, mint a hit tisztelnivaló megnyilvánulásának. Persze, ennek végső soron nem sok köze van az epizódhoz, csak kikívánkozott belőlem :)

Kirei 2016.10.26. 02:17:35

"tévétörténelem leggyűlöltebb karaktere"?

ugyan már, ahhoz kell még bőven van hely az elkövetett geciségek listáján... ha belegondolunk, nem bántott se nőt, se gyereket, és relatíve gyorsan végzett az áldozataival.. sztem ha széttépnek a zombik, az lassabb és fájdalmasabb, carolék élve megégettek egy maroknyi embert.

legyűlöltebb karakter még mindig Ramsay Joffreyval a második helyen.

Nekem nem volt ez a fejszétverősdi olyan meredek mint ahogy másoknak az olvasott reakciók alapján, de tetszett a rész, jó feszültségteli, faszán megcsinált (mondjuk kicsit túltolták a "vajon ki halt meg" szálat a flashbackekkel). Azért eszembe jutott sixx és h azt ígérte h ha nem főbb szereplő hal meg, ez az utsó rész amit megnéz, reméltem h olyan ez neki mintha a karácsony és a star academy elkaszálásának bejelentése egy napra esett volna.

csika7 2016.10.26. 04:25:20

Én csak a Honest Trailert vagyok hajlandó később nézni, elég lesz annyi a TWD-ből. Ez ugyan az az ef.ó.es. mint ahogy abbahagyták az utsót és teljesen logikátlan, érthetetlen karakteridegen cselekvésekkel. Legalább Glen fejét vissza tudtam tekerni párszor, mert az egyetlen végre dolog történt két évad óta, mióta eljöttek a Terminusról. Azóta nincs történet, csak a tök értelmetlen mászkálások, mászkálások, meg ásnak meg mennek, meg beszélgetnek séta közben, meg út közepén mennek meg sínen mennek meg ropogó avarba, hogy 7 év után is bután elkapják egy részen belül háromszor, és most is Negan beszél, beszél beszél. Az mindegy h Rick hatszor elkaphatná Negant, Negan meg betartja az ígéretét, de nem vágatja le Korall kezét... teljesen karakter idegen volt, azt hittem kiesik a fogam úgy csikorgott amikor megfogta Rick kezét, mert elég, elsírta magát, akkor nem kell levágni Korall kezét(Ramsy Bolton nem megfogta volna, hanem kicseréli lombfűrészre, h jobban fájjon). Szóval csak erre az ötperc na jó legyen 2 óra történésre durván 120 perc játékidőt szánni... nagyon vontatott volt untam és az előző évad, a minisorozatok a Fear szinvonaltalansága elvette ennek a résznek minden potenciálját. És amiért befejezem a sorozatot az az a kérdés, amit senki nem tud megválaszolni, hogy egyáltalán 7 évad után ez az egész ef.ó.es. mi a sz.rról szól?????????

sixx · http://comment.blog.hu 2016.10.26. 06:48:32

@blogozdki: szerintem nincs az az isten, hogy azt kihagyják, de ne spoilerezzünk (a sorozat idővonalához képest) jövőbeli képregényes cuccokról.

menjünk a moziba be 2016.10.26. 07:20:41

@ az a KOLOSSZÁLIS HIBAa feltűnt másnak, hogy amikor Ricket elvitte kocsikázni es kidobta a baltát hogy hozza vissza akkor OTT VOLT EGY MÁSIK A TETEJÉN?! (a kisképen is latszik a cikkben).

Rick ott fekszik mellette es
1, se nem vette el hogy azzal védje magát a zombik kozott, hogy Negan baltajat vissza szerezze hanem ment öngyilkos misszióra (fiat es tobbieket csak ugy otthagyna ???!!)
, 2, Se nem dugta el a nadrágjába hatul hogy amikor visszaadja a másikat akkor Negan nem számít rá és azzal öli meg ?!!!

menjünk a moziba be 2016.10.26. 07:27:40

@csika7: nem értetted meg a Negan szándékát!
Ha levágatja a kezét akkor mit érne el pluszba vele? Mar megolt 2 embert gyűlöli? De ha a "Kiraly" KEGYES és MEGKEGYELMEZ akkor valódi alattvalót csinálhat Rickbol!

nagyon szadista elképzelésed van hogy működik a világ, pedig a történelem tele hasonlóval.

Ami hiba volt és a producerek/írók GYÁVASÁGA A NÉZETTSÉGÉRT, hogy a közönség kedvenc Daryl (aki ugye nincs is a sorozatban) megtámadja (!!!) Negant és akkor NEM ŐT ÖLI meg - oh nem, hat közönség kedvencet azért nem nyírunk ki - hanem azt a Glent akinek pár perccel előbb megbocsájtott.

menjünk a moziba be 2016.10.26. 07:31:16

@DeadBodiesEverywhere: "Negan meg nekem sajnos csak a mosolygó hülyegyerek marad a "the good wife"-ból,"

WATCHMAN (nemierőszakolós) komédiása?????
.
Érdekes hogy egy comic bookrol beszélünk és neked pont az nem jut eszedbe hanem a Good wife :-)))

menjünk a moziba be 2016.10.26. 07:34:34

@dívamacska: Ulriknak van igaza. Ismert graffiti:
.
"Ha az emberek vágyai teljesülnének az utcák tele lennének halott emberekkel és terhes nőkkel"
.
ha belegondolsz, sajnos nagyon is mély filozófiai mondat az emberi fajról (különösen, hogy teljesen igaz történelmet végig nézve)

Neonknight 2016.10.26. 07:40:37

Épp ideje volt végre Glennt kiírni a sorozatból. A legutóbbi évadban már semmi szerepe nem volt, csak a folyamatos rinyálás ment. A sorozat elején megismert talpraesett városi gyerekből sikerült egy sótlan, felesleges karaktert faragniuk. A lakóbuszos rész pedig tényleg nem volt életszerű. Egy akcióhoz szokott rendőr simán lefegyverezte volna Negan-t odabent.

menjünk a moziba be 2016.10.26. 07:44:34

@Mazzzzu: Azert mi se legyunk mar alszentek!
.
Egy ZOMBI sorozatban, aminek rögtön legelso részében szétrohadt fejű hullák mászkáltak, és azóta is végig, mar miért ne lehetne benne az a durvaság amiről a cikk szol?
Milyen képmutatás mar hogy mar latunk kb 1000 SZÉTVERT FEJŰ fejű zombit a főhőseink által TOTÁL és PREMIER PLANBAN, de jaj ha az emberek csinaljak egymással akkor az undorító, meg horror???
.
A káromkodásról szóló rész jogos, de a női mellet nem értem Sixxtol, mert itt ugyan mikor és hol kellene bele a sorozatba (GoT pl. teljesen túlzásba viszi öncélúan)?
Mit adna a sztoriba ha most a szeretkezési jeleneteket bemutatják "csöcsökkel"?
.
Egyébként ha "nyalat csorgatni" akartok biztos lesz, mert Negan nem csak öncélú szadista. Egy nemierőszakolás jelenetben éppen a női főhősöket védi meg a saját emberei megölésévél .
.

menjünk a moziba be 2016.10.26. 07:47:24

@Neonknight: Plusz a második balta ott Rick mellett és nem használja se onvedelemre zombik ellen, se Negan ellen?!

Szerintem azt valamelyik díszletes otthagyta, de hogy senkinek nem tűnik fel KÉT BALTA egy baltáról szóló részben?

blogozdki 2016.10.26. 07:49:13

@sixx: nem tudom eddig a legnagyobb ugrás a Governor éra után volt, amikor beütött a fertőzés a börtönbe. de az is max 1 év lehetett nem pedig évek. én a biztosra veszem, ha eljutnak addig a készítők tesznek bele egy töltelék évadod Kirkman-nel karöltve.

menjünk a moziba be 2016.10.26. 07:52:17

@blogozdki: A whisperer-eket egyszerűen nem lehet kihagyni!

Se amiatt akiket ők ölnek meg - és az fontos szereplő lesz a 7. sorozatban - se akiket Negan öl meg közülük!

menjünk a moziba be 2016.10.26. 08:02:45

@csika7: "Az mindegy h Rick hatszor elkaphatná Negant, "

Az leesett neked, hogy volt ott egy TERHES NŐ IS meg a saját FIA?

Te persze hasonló esetben nekiállnál kamikaze hősködni 50 fegyveres előtt ? Mert Negan ugye nem azt mondta hogy akkor most mindenkit egyesevel kivegez szep sorban (ez esetben lenne csak jogos amit mondtál), hanem hogy a a 10 kozul egyet megol büntetésül.
.
Azt mar meg sem kérdem tőled, hogy morális alapon Ricknek nem saját magát kellett volna felajánlani?
Elvégre mégis csak ő döntött úgy hogy megtámadják Neganeket némi kajáért cserébe mert harcolni jobban tudnak mint farmerkodni! Ha nem teszik nem is találkoznak velük...

teszt123456789 2016.10.26. 08:07:30

Rettenet fos rész volt, 8 percnyi történés 40 percben elmesélve, ha az előző évadzáróban nem kocsikáznak annyit feleslegesen, akkor simán belefért volna az egész mostani rész, és akkorát ütött volna, mint az állat, így meg az eltelt x hónap várakozás miatt csak olyan "legyünk túl rajta" érzése volt az embernek.

teszt123456789 2016.10.26. 08:10:23

@menjünk a moziba be: Szerintem nem azt írta sixx, hogy csöcs kell a sorozatba, hanem hogy mekkora képmutatás, hogy a pizzafutár fejét széttrancsírozhatják premier plánban, de ha felvillan egy női mellbimbó, akkor mindenki ki van akadva.

menjünk a moziba be 2016.10.26. 08:21:04

@safranyn: Félreértetted, az nem a címe volt!

Arra utaltam volna, bocs, hogy a balta nagyon fontos szerepet kapott a részben. Rick kínzása ugye azzal kezdődött hogy hozzon vissza egy eldobott baltát (amivel később le kellett volna vágnia a fia kezet).
Aztán Rick felmászik a lakókocsi tetejére és mit ad isten ott egy MÁSIK BALTA. Néztem is a jelenetnél hogy hogy a francba dobta fel Negan oda. Es akkor Rick nem használja.
.
És ez senkinek sem tűnt fel itt sem a hozzászólok közül??? Ez akkora kolosszális hiba volt a történetben hogy attól kódul!

menjünk a moziba be 2016.10.26. 08:24:07

@teszt123456789: Oke, de itt a sorozatban hogy jönne elő csöcs?
Tehát amiatt felháborodni, hogy más TV sorozatokban nem lehet az mire érv itt?

más TV sorozatokban az se lehet hogy zombik fejet verjék szét a hősök allandoan mint valami napi rutin és mindezt premier plánban mutatva.

csika7 2016.10.26. 08:28:28

@menjünk a moziba be: a szitu a kövi volt:
Bementek a kocsiba-balt az asztalba-Negan a vezetőülésbe ül-Rick szemezik a baltával amíg Negan tököl-Negan észreveszi, csend-Negan felszólítja, h vegye fel és támadjon mert ez az utolsó eséje-Rick vár-majd hevesen felkapja és neki megy-Negan felpattan egy bazinagy gépfegyverrel kormány mögül, két ülés közül és pikpak lefegyverezte Ricket, aki ha elkapja és sarokbaszorítva kilép a furgonból, esetleg megmentheti a barátait, mert nem sok esélyt lát a megmenekülésre. Főleg, hogy még mindig nem biztos, hogy nem mindenki lesz halott a szitu végére. Azért elmondta Negannak, hogy megöli, hogy az ne hagyja abba a az ámokfutást. Az pedig a karakter idegenség netovábja volt, hogy nem engedte levágni Korall kezét. Ha engedi, akkor biztos igazán, hogy kutya lett Rick, így elég volt neki, hogy sírva azt mondja, hogy az, de előtte még azt mondta megöli. Ha én lettem volna ott Rick: Valószínű, már az elején összeszarom magam, és nem ugrálok egy többszörös túlerő előtt, főleg miután szétverik az egyik legjobb emberem fejét a szemem láttára. Mivel pro a csapatom, már azon agyalnék, hogy ha 3 attackot le tudtam ellenük, és megnyertem, akkor az ideiglenes dealel hogyan alakítok ki olyan szitut, amikor Negant és a közvetlen embereit kiktathatom, és ne felejtsük, több rabszolgatelepülés is van, több mint gondolnánk... mindenki elfelejti, hogy ennek a résznek hét évadnyi előzménye van, amire nem építenek egyáltalán, minden évad vagy fél évad egy különböző epizód.A karakterek nem építkeznek a saját hibáikból, és torz morális képek alakulnak ki emiatt. Értelmetlen szituációk vannak, és karakteridegen viselkedések.Tegyük hozzá, hogy a Fear-el együtt kilenc évad alatt nincs egy kerek történet. Utoljára pedig megtettek a készítők egy megbocsájthatlan bűnt, megismételték ebben a részben a kamerára fröccsenő művért. Ezért írtam amit írtam

menjünk a moziba be 2016.10.26. 08:46:09

@csika7: Oh, hogy a kocsiban tudta volna 6x megölni? En azt hittem kinn az erdőbenre mondtad (kb mint amit Daryl akart a végén).
.
Igen azzal egyetértek, pont azt mondom itt hogy olyan kolosszális hiba volt a filmben hogy a ket baltával hogy totál taccsra tette az egész sztorit.
.
1, ha Rick nem használja önvédelemre a zombik ellen akkor kb mar feladott mindent tehát nincs az hogy vágjuk le a gyerek kezet mert még mindig Negan ellen megy. Nem menne, hiszen előtte képes volt puszta kézzel nekiindulni a zombi horda ellen Negan kérésére, noha ott a masik balta mellette.
2, ha Rick nem dugja el, hogy azzal ölje meg Negant amikor nem számít rá akkor meg a végén azonnal összetörtem a gyerek keze miatt nem hiteles.
.
Azt viszont fenntartom hogy Negan jogosan nem vágatta le a gyerek kezet! Ha levágatja azzal Rick csak meg inkább gyűlölni fogja, bosszú barmi áron.
Igy Negan mint a megkegyelmező Kiraly alattvalót csinalt belőle. => Ha ellenem jössz szétverem az fejed mint tettem előtted. Ha azt teszed amit kerek, akkor semmi bántódásod, békében élhetsz és dolgozol nekem
.
Ne feledd Negan nem öncélú szadista állat a sorozatban (ez kesobb elo is jon a whisperereknel). Nagyon is meg van az oka miért lett ilyen, illetve hogy egy anarchiába süllyedt társadalomban csak így lehet egy gyilkos bandát - különösen hogy szinte mind férfi alig nő - egyben tartani. Az egész emberi történelem erről szolt.
.
háborúkban se állunk le megbeszélni, hanem a parancsnok ott helyben lovi agyon azt a sorkatonát aki parancs ellen tesz, különben az egész sereg széthullik.

.

robogó 2016.10.26. 08:50:13

Rick gáz volt,szorúltabb helyzetből is ki tudott jönni!

robogó 2016.10.26. 08:51:07

Rick gáz volt,szorultabb helyzetből is ki tudott jönni!

Nézőke 2016.10.26. 09:00:07

@menjünk a moziba be: elárulnád hol láttál te két baltát? Negan nem ki,hanem a busz tetejére dobja, hallani is a koppanást. Utána meg a a tarzankodás közben kiesik a kezéből a földre.

dívamacska 2016.10.26. 09:33:49

@Ulrik: Nem arról van szó, hogy ne gondolnám, hogy az emberek egy elég nagy részéből kijön ilyenkor marha gyorsan az állat. De a boltnyitásokon sem tolong ott a jobbik fajta nép, és én inkább ez utóbbiak közül válogatom meg a haverjaimat. Akik egyébként saját bevallásuk szerint apokaliptikus helyzetben inkább a családjuk mentésén meg kajaszerzésen ügyködnének, és én el is hiszem nekik. Normális ember ezt tenné, nem élvezetből szadizna, mert most nem lesz érte dádá. De nincsenek illúzióim, hogy mennyien vannak az előbbiek és az utóbbiak.

filmtrailerhu · http://filmtrailer.hu/ 2016.10.26. 09:48:15

A képregényt nem ismerem, de ahogy olvastam a cikket, nekem is hitelesebb lenne Negan egy kicsit szűkszavúbb, minden második szavával Fuck-ozó karakterként.
Ez a vég nélküli Shakespeare-i monológizálás már az előző évad zárórészében is idegesített, a mostani egy fokkal elviselhetőbb volt a menet közbeni sokkhatás miatt, de még mindig untat.
Számos hibát is felfedeztem a részben (most már mindegy hol lövöd meg a zombit, mindig meghal?) de azért ígéretes az évadnyitó. Csak kicsit aggódok, nehogy az évad teljes első felében a lelkizés legyen a központban.

ps: Két kislányos rész mindent visz.

Brail Kast 2016.10.26. 10:27:19

Az első halállal teljesen tisztában voltam, a második váratlan volt. Egyébként a rész tetszett, nagyon erőszakos volt, de ez kellett már a sorozatnak.

A magyar szinkron még mindig borzalmas.

csika7 2016.10.26. 11:12:07

@menjünk a moziba be: amit írtam, azt akartam érzékeltetni, hogy volán mögött akkora fegyverrel nem pattogunk, és még az se biztos, hogy ki tudta biztosítani, de ha már ki volt akkor is ott szöszmötölt, majd beindította a kocsit és még vezetett is. Én jópárszor vezettem, kocsit, kisbuszt, de nem az izomerőtől függ h ki tudsz e kászálódni pattani, de mindenesetre irreálisan pattant fel és kapta oda a fegyvert. Amúgy pont te magyarázod el. Egy diktaturikus ember egyből agyonlövi a lázadót, punk tum, a gyengébbeket töri be, kiktatja a veszélyforrást, és nem visszaküldi a vezetőt.... ja és Negan ígéri és be is tartja szavát addig amíg meg nem fogja Rick kezét. Ott, hogy megfogta a baltát, az emberei előtt kissebbítette magát. Hiszen nem csak Rickéknek kellett példát mutatni. Eddig a főnök simán kicsinált mindenki, az én gyrekemnél engedte, h levágjam ... most meg - gondolhatná egyik jobbkeze. Az összes dramaturgiai és szinészi elem túl lett tolva. Hirtelen még az is elfelejtődött hogy Maggi kékcsibét hordágyon vitték, most meg az idióta barátnője viszi vagy vinné vissza harcolni? Daril Reakciója azután, h Eugen fejét szétverték, és tudja, h ezért valaki meghall. Amúgy arra lehetett volna számítani, h kivágja a gyerek szemét és megeteti az apjával, ezért Glen fejét veri szét. Meg honnan tudta Negan, h ki kinek a fia. És amikor betöri Ricket, egyszerűbb, ha a baltával Rick kezét csapja le? Na tessék, ölj, ha nincs kezed? Továbbá az egész történet az előző rész folytatása, ahol nevetséges módon csalták őket csapdába. A rendezők és írók tanácstalanságát a legjobban az mutatta, hogy mindenkivel leforgatták a fej szétverését és még vissza is vágták a filmbe. Teljesen kusza lett minden azzal, hogy visszaráncigálták a képregénycselekménybe a sorozatot. Én nem csupán annak a jelenetnek, hanem az egész dramaturgiát szidom. Amúgy tényleg olyan mintha eldobná és nem a kocsitetőre tenné a baltát. Teljes a kuszaság a jeleneten belül és a sorozatban is.

MonsieurCubée 2016.10.26. 11:30:40

@dívamacska: Bocs, hogy beleszólok, csak pont ezen gondolkodtam a rész után. Én azért nem értek veled egyet, mert úgy írod le a "civilizáltságot", hogy valamihez, valakihez hozzákötöd az embert egy apokaliptikus világban. Az alapfelvetés az, hogy mindannyian állatok vagyunk, ez kiirthatatlan ösztön, ami mindig ott van bennünk, legfeljebb elfelejtettük, mert civilizáltan élünk egy ideje. Egy olyan világban, ahol nincs már civilizáció, nincs társadalom, nincsenek szabályok és törvények, mindenki azt csinál, amit akar, kijön az emberből minden rejtett ösztöne, hiszen egy ilyen világban egyetlen dolog marad, a túlélés, az pedig ugye a legalapvetőbb ösztönünk. Ez nyilván máshogyan mutatkozik meg, ha a helyzet az, hogy még él a családunk, akikben nyilván megbízunk, tehát ott, egymás közt megmarad a civilizáltság. Ezt a kérdést viszont úgy kell vizsgálni, hogy az embert egymagában helyezzük egy ilyen helyzetbe, ahol csak magára számíthat és senkiben nem bízhat. Csak akkor mutatkozhat meg az, hogy vajon mindenki visszaváltozna-e állattá, ha nincs már semmi, ami a civilizáltsághoz kötné. Erről szól az alapfelvetés. De még ha tartjuk is magunkat ahhoz, hogy él a család, akiknek kaját kell szerezni (ami ugye már az a helyzet, ahonnan az emberiség indult, azaz, amikor állatok voltunk és csak mi és a családunk volt fontos), akkor is felmerülhet az, hogy mit tenne meg az a haverod, aki civilizáltnak tartja magát egy ilyen világban. Mert azt nem hiszem, hogy nem adná fel minden becsületét, tisztességét, civilizáltságát, ha a családja élete múlna rajta. Ez pedig bizonyítja, hogy csak a család akadályozza meg abban, hogy ne csak öljön és erőszakoljon. Csak az tartja benne a maradék civilizáltságát.

Hihhetetlen 2016.10.26. 11:52:03

Nekem a rész történetvezetése nem tetszett, nem volt hiteles a sztori.
Rick szorult helyzetben fenyegetőzik - eddig OK, eddig is csinált ilyet.
Daryl elveszti a fejét - OK, ő sem sakkvilágbajnok
Viszont Daryl-nek ott, helyben másodikként vagy harmadikként meg kellett volna halnia - egy ilyen Negan típusú karakter egy pillanatig nem engedheti, hogy büntetlenül megüssék.
És a kézlevágós rész: az OK, hogy Rick-et megtörik, ez világos. OK, hogy meg is történik még kézlevágás előtt. De miért állítják le? A szöges baseball-ütős, agyszétlapítós csávó ilyen humánus lenne? Nem az lenne a lecke, hogy mindennek következménye van?

És igen, Rick, a szupercsávó, ha eddig minden szarból kimászott (pl. a zombitömegből is, ugyanebben a részben) akkor hogy a viharba nem tudja elintézni vagy legalább megpróbálni elintézni Negant egy baltával egy lakóautóban? Innentől minden csodálatos megmenekülés (gondolom lesz még pár) teljesen hiteltelen.

Ulrik 2016.10.26. 12:02:10

@dívamacska: Persze, én is csak általánosságban írtam. A többségnek nyilván ez lenne az elsődleges amit írtál, de ha van konfrontáció és mondjuk muszáj csapatba verődni, akkor óhatatlanul előjönnének ezek a dolgok.

Zephyrous 2016.10.26. 12:19:01

Nem kell ennyire puncivá válni, ha lát egy kis fejszétverést a néző, millió ennél durvább videó kering a neten.

dívamacska 2016.10.26. 12:33:13

@MonsieurCubée: Az tiszta sor, hogy a családért, meg a saját életedért ölsz, ha kell, sima ügy. De ha jobban megfigyeled, egy barbárrá süllyedt világban is sokan igyekeznek a felé terelni a dolgokat, hogy ismét legyen valamiféle rend és harmónia, ha csak a szűk csoporton belül is. Úgy nem lehet messzire jutni, hogy minden pillanatodat a halálfélelem irányítja, és fürdik az agyad a stresszhormonokban éjjel és nappal, az ember így képtelen lett volna kiemelkedni az állatvilágból. Én bízom benne, hogy nem csak a család lehet a visszatartó erő, és hogy nem minden magányos ember kezd el örömből ölni és kínozni. A problémát az ilyen helyzetekben azok a tömegek jelentik, akiknek itt és most egy komplett kudarc és frusztráció az életük, na ők lesznek azok, akik az első kétnapos áramszünet alatt visszavedlenek valami állat alatti szintre. És ők kurva sokan vannak.

pokesz70 2016.10.26. 12:34:57

Szerintem tökéletes és hihetetlen fontos epizód volt, én teljesen kész voltam közben is, de főleg utána. Alíg várom a következő részt.

Rick egy nagyon összetett figura, akinek a személyiség fejlődése a legdúrvább a 6 év alatt. De eddig mindig viszonylag lassan, organikusan alakult a személyisége, lassan értünk el az egyszerű zsaruból a már-már kegyetlen, "rossz fiús" jegyeket is felvonultató Rickig. Ezek után egy ilyen megtöréshez szükség volt, hogy azt lássuk, amit ő, a teljes borzalmas valóságában. Így lett hiteles.

dívamacska 2016.10.26. 12:36:13

@Ulrik: Láthattad, hogy csapat és csapat között is óriási lehet a különbség. Szinte minden helyzetben van némi mozgástered és döntési lehetőséged. De nem vagyok én sem viráglelkű hippi, egy ilyen szituban nagy ívben kerülnék minden idegent, de még az ismerőseim egy részét is, gondolhatod.

Mr.paksimogyoró 2016.10.26. 12:44:48

@menjünk a moziba be: Erre a két baltára nagyon rámentél. Negan kinyitotta az ajtót, és feldobta a tetőre. Utána Rick ugrabugrált, és gondolom akkor esett ki a kezéből, övéből, ahova tette.

fl3sli 2016.10.26. 13:03:56

Szerintem is ezer sebből vérzett!
Az egyik, hogy mikor az ellenfél túlerőbe van, nem ellenkedek meg nem motyogom, hogy megöllek stb(bár ezt minden filmben sorozatban eltolják). Szerintem 99% hogy ilyenkor ezt senki nem mondaná, hanem mindent aláírna. A másik mikor elviszi autókázni és kinyitja az ajtót majd odaáll az ajtóba jönnek a zombik Ricknek simán ki kellett volna löknie még fegyver sem volt nála ajtó becsap, vissza a városba fegyverekért emberekért, mivel Negan egész hadserege ott volt szépen körbe venni őket, majd lakóautóval visszagurulni és lefegyverezni az embereit. Persze akkor nem lehetne 30 részt felhúzni rá. A másik az előző évad végén már az első úttorlasznál lehetett látni, hogy gond lesz ott páran voltak lehentelni őket és kész, 4 résszel azelőtt nem okozott gondot, csak úgy bemenni a bunkerba és hentelni egyet.

Laci K 2016.10.26. 13:26:12

Jó rész volt, nekem egyedül az előző évad végi parasztvakítással volt gondom. Elég olcsó húzás volt nem megmutatni kit csap agyon, bár ez a duplázás most azért odatett.

MonsieurCubée 2016.10.26. 13:36:20

@dívamacska: Áh, értem a gondolatmeneted, ezzel egyetértek én is. Valóban nem vagyunk képesek hosszútávon így élni, mindig törekszünk a rend valamilyen formája felé, hogy biztonságban tudhassuk magunkat. Ha eleve így értetted, amit írtál, akkor sorry, mert én arra reflektáltam, hogy nem minden ember állat. Szóval azzal együtt, hogy alapvetően törekszünk a rendre és biztonságra, még az előtt, hogy ezekre törekednénk (vagy ha nem látni az alagút végét, elkeseredettségünkben) szerintem mind állatok vagyunk, legalábbis ez az alapösztönünk. Nyilván amióta nem így élünk, felvettük a civilizáltságot, rengeteg egyéb ösztönt is felvettünk közben, ami miatt nem biztos, hogy mindenki képes lenne ugyanarra az állat viselkedésre, de úgy gondolom, hogy ez mindenkiben benne van, maximum elfelejtette. Egy ilyen apokaliptikus világ pont az a környezet, amiben van az a helyzet, ahol átváltozik akárki. Ettől függetlenül persze nem így látom a világot, csak ebben a helyzetben.

korxi 2016.10.26. 14:04:42

@sdaniel: "Nézni fogom mert nem akarok itthon balhét"
:)))))))

dívamacska 2016.10.26. 14:21:29

@MonsieurCubée: Kicsit off, de erről az jut eszembe, hogy láttam egyszer egy olyan kísérletet, ahol turistákat ijesztgetett egy ember, akit szobornak hittek. A nép messze túlnyomó többsége, férfiak és nők egyaránt, első reakciója a menekülés vagy a megdermedés volt. De volt az a néhány, teljesen hétköznapi, pólóban és rövidgatyában flangáló ember, aki tizedmásodpercnyi habozás vagy a menekülésre tett leghalványabb kísérlet nélkül (lassított felvételen mutatták a reakciókat, így ez jól látszott), azonnal beleállt a buliba, és ütött. Nem tudom, hogy ezek mind szabadnapos kommandósok voltak-e, de én is szeretnék azért ilyen lenni. Hasznos képesség, na.

MonsieurCubée 2016.10.26. 14:33:07

@dívamacska: :D Reméljük ez az egész csak teória marad és nem kell élőben tesztelni, hogy vajon tényleg állatok vagyunk-e mind.

Mazzzzu 2016.10.26. 15:07:52

@menjünk a moziba be:
Egy véleményen vagyunk ám! a röhejes/ szomorút arra értettem, hogy magyarul nem tudunk amerikai filmben vagy sorozatban hallott igazi rosszfiús, kemény szinkront visszaadni, persze tudom, a szinkronizálás már idejétmúlt dolog, csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy amit Sixx hiányolt, abból legalább a káromkodás megvan a magyarban, ami egyébként, nem utolsó sorban, rémesen fos.
hogy egy példát is mondjak, az előző évad végén, Negan leguggol Coral elé és valami olyasmit mond, hogy "Faszom kölyök, lazíccsá!" Ez sztem röhejes...

Padrinaggio 2016.10.26. 16:28:29

Kicsit erőszakosan tolták az arcunkba a brutalitást, ami nálam hatástalanságot eredményezett. Meg lehetett volna jobban csinálni, hogy nagyobbat üssön, de így is élveztem a részt.
Azt mondjátok, hogy a képregény ilyen brutális? Nem értem a sorozat miért nem ilyen, ha ilyen lenne szerintem sokan lennénk, akik úgy várnák a részeket, mint a nagyszerű első évad után. Ugyanakkor nem ez a jellemző és a második évadtól folyamatosan unalmasodik, érdektelenedik a sorozat, úgy érzem most is csak egy kiemelkedő részt élhettünk át és az évad le fog nyugodni. Minden visszatér a megszokott kerékvágásba, majd az évad végén Rick és Negan újra egymásra talál. Ne így legyen!

Pag17 2016.10.26. 19:22:35

Kellett ez a rész. Az előző évad második felében semmi nem történt, csak végig a kegyetlen Negan felvezetéséről lehetett hallani a sorozatban és a neten is. Vegyük azt a részt, amikor álmukban kinyírtak x embert anélkül, hogy karcolást szereztek volna. Majd Maggie és Carol a tömlöcben túlélt x embert anélkül, hogy karcolást szereztek volna. (És ők is Negan emberei voltak?) Nyilván várható volt, hogy visszanyal a fagyi.
Utálom ebben is és a FTWD-ben is azokat a jeleneteket, amikor egyrészt a jók bármiféle hezitálás nélkül kinyírják a rosszat, másrészt amikor a rosszak tökölnek és persze valahogy megmenekülnek hőseink. Most itt volt egy baromi hosszú jelenet, amin tökölt a rossz, mégsem érkezett az elcsépelt fordulat, én akkor kapcsoltam volna el, ha Daryl bepöccenésének nem lett volna semmilyen következménye.
A fél net vágta, hogy vagy Glenn vagy Abraham, nyilván ha sokkolni akarnak valamit mókolni kellett még. Hosszúra volt nyújtva a haláljelenet? Az jobb lett volna egy alapkarakternek, mint Denise halála, hogy beszél majd fejbe lövik, fél percre rá egy rakat más minden történik, végére meg alig emlékszel rá?! Túl ocsmány volt? Az, magam is bekönnyeztem, és undorodtam, de a brutalitás be volt harangozva, amúgy meg túl vagyunk olyan évadokon is, ahol Glenn egy másodpercre volt attól, hogy tarkón vágják majd át a torkát, a vérét pedig egy nagy féltálba folyatva közvetlen Rick és Bob mellett, körülöttük pedig felkoncolva a többi hulla. Azért a későbbiekben részemről is kevesebb lehetne az ocsmányság, de ha megmarad ez a "szerettedet büntetem a te rossz döntésedért" akkor ez tényleg kemény lesz. Végre.

jewel79bp 2016.10.26. 22:25:53

@Ulrik: Egyetértek . Nekem a Westworld sokkal ütősebb, mint a Walking dead.

takingsider 2016.10.27. 08:04:39

sixx: abban tökéletesen egyetértünk, hogy sok volt ez, pedig nem vagyok egy nyugdíjas óvónő (elnézést a horrrorrajongó nyugdíjas óvónőktől), s abban is, hogy eddig a szerkesztést tekintve ennél jobb valóban nem volt a TWD, a Negan szuper, és tényleg az egyik legszemetebb fickó a tévétörténelemben, habár mondjuk azt, hogy a posztnak jót tesz a megállapítás, és mérsékelten vitattható. Annyit tennék hozzá, hogy arról, hogy ilyen lesz újra, annak ellenére is rég lemondtam, hogy valóban voltak e, és más szempontból is erős darabok az elmúlt években, a kis lánytestvérek kivégzésével sokkoló valóban az egyik legerősebb rész volt, s hoghy újjongtam a végén, amikor a Ricknek "megjött a szeme", de amúgy annak is igazat adok, hogy valóban az első két évad után másról szól a TWD. Magam több évadot, félévadot csak tömbösítve követtem végül. Abban viszont vitatkoznék, hogy a Glenn kinyírása miatt miért lehet értelmetlen a picsogás, ha a képregényben is ezen a ponton verik szét a fejét. Pont amiatt, amiben egy fekete-fehér képregénynél jóval erősebb tud lenni egy színes tévé-, plán egy mozifilm. A Rick mellettt vagy előtt is a telitalálat szereplő. Talán készül akkor annyiból, annyi ember által a TWD, hogy lett volna mód Glenn megmentésére. Amúgy annak idején asszem írtam, hogy nekem abszolút nem hiányzott a múltkor, hogy nem mutatták meg, kit vertek péppé.

Irgum76 2016.10.27. 16:50:05

akik besokalltak ettől az epizódtól javaslom nézzék meg a Talking Dead ehhez kapcsolódó részét s6e1
(én 2 napig vadásztam a s7e1-t de mivel az első szériánál még nem volt kibeszélő műsor ezért ebből ez a 6. évad)
egy egész gálaműsort csináltak
kicsit feloldja a sokkhatást kicsit szomorkás kicsit vicces olyan "feel good"
sajnos még angol felirat sincs hozzá így én is a kevéske angolommal sok mindenről lemaradtam
de remélem legközelebb a műsorvezető fejét cseszi szét Negan az agyamra ment, hogy folyton az esőről beszélt és nem a színészekkel foglalkozott

Irgum76 2016.10.27. 17:05:19

ja vigyázat az utolsó kb tíz percben a következő részből adnak előzetest

menjünk a moziba be 2016.10.28. 06:51:33

@Nézőke: Nezd mar ujra vissza!

Negan nem a tetőre dobja ki. Abban mi lenne a poén ha tesztelni akarja Ricket????

Rick minek ugrott volna le a kocsi tetejéről és rohant volna az erdőbe megkeresni a baltát ha ott volt a tetején?!
.
Itt az történt szerintem hogy ugye mindent egyszerre vesznek fel, nem pedig időrendben és a vágó elbaszta a vágással.

menjünk a moziba be 2016.10.28. 06:55:11

@takingsider es SIXXX (a podcaston is):
.
Érdekes az képregényben Abraham úgy halt meg amit a 6 sorozatban az egyik NŐI mellékszereplővel csináltak amikor Daryllel mentek a vasúti sínen.

ÁTLŐTTÉK A FEJÉT NYÍLLAL HOGY A SZEMÉN JÖTT KI ELŐL amit a 6. sorozatban PREMIER PLÁNBAN LÁTHATTUK egy női mellékszereplővel.
.
nem emlékszem hogy Sixxx horrorporno címmel irt volna cikket róla. Se hogy felháborodás lett voln az erőszak miatt. De most hogy Abraham fejet szétverik (amiről semmi nem látszott csak Gelenerol) egyből uram Isten.

Jajj de brutális, hogy Glen SZEME KIUGROTT. Hogy a kövér csajszi SZEME KIFOLYT amikor kijött a nyíl a fejéből? hat istenem, az mellékszereplő.
.
ne legyünk mar ennyire álszentek!

menjünk a moziba be 2016.10.28. 07:04:23

@Hihhetetlen: "Viszont Daryl-nek ott, helyben másodikként vagy harmadikként meg kellett volna halnia - egy ilyen Negan típusú karakter egy pillanatig nem engedheti, hogy büntetlenül megüssék."

Jogos, de Daryl nem létezik a képregényben, a filmre találtak ki. Ő KÖZÖNSÉGKEDVENC, nem lehet megölni. Gyávák a producerek na.

___
"És a kézlevágós rész: De miért állítják le? A szöges baseball-ütős, agyszétlapítós csávó ilyen humánus lenne? "

Nem értetted meg, fentebb írtam. Pont az a lényege hogy megkegyelmez neki es ezzel lesz alattvaló! Ha a gyereket is bántja a 2 barátja megolese után azzal csak azt eri el meg inkább bosszút akar. De Negannak nem az a célja, hanem hogy dolgozzon neki, legyen alattvaló.

Irgum76 2016.10.28. 07:50:57

@menjünk a moziba be:
te nézd vissza!
nekem is visszakellet néznem mert én is úgy emlékeztem, hogy kidobja a zombik közé a francba
én is azt gondoltam, hogy a vágáskor bénázták el
de nem!
egy horog mozdulattal a tetőre dobja ahol nagyot koppan

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2016.10.28. 14:08:55

JDM egyszerűen fantasztikus, látszik rajta, h élvezi, hogy ő a geci, de nagyon. Ahogy a vékony magas alakjával karikatúrisztikusan mozog az valami frenetikus, (nekem) kicsit megidézte Jokert, a death in the family jokerét.
Negan az új kedvenc.
az meg külön bejön, hogy míg rick és csapata 7 évad alatt ha csak megemelt egy lapátot azonnal piszkos lett és izzadt, koszosak addig a Komédiás bézbólütős vérengzése után is patent, tiszta frissen mosott, rá egy csöpp vér se esett. még ha hiba is volt.

mollyhooper 2016.11.01. 15:07:46

Jeffrey Dean Morgan a legszexisebb pasi a Földön. Szerintem.

Mentol frász 2017.02.14. 13:17:59

Én még nem láttam, mert az ötödik évad végén (Érted?! 5 azaz ÖT év után) még mindig ott tartunk, hogy a kis csapatot a "szomszéd" ember terrorizálja, és erre már nem vagyok kíváncsi.
Nincs bakker egy átívelés, vagy valami olyan szál, amit érdemes lenne követni, csak ez az örökös "hogyan éljük túl EMBERtársainkat?"...
Most komolyan. Ha már zombisorozat, akkor szóljon azokról!
Pff!

Mentol frász 2017.02.14. 13:22:17

Bocs, nem öt, hanem hat. Akkor meg PLÁNE!
süti beállítások módosítása