Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az Euronews egy videóval lenyomta a Tényeket

2016. október 25. 11:34 sixx 70 komment

A fenti videó nagyot futott a magyar interneten: a Facebookra kitolt, kommentár nélküli felvételt eddig 910 000 alkalommal indítotték el, és több, mint ezer komment érkezett rá. Tudom, hogy nem sokat mondó összehasonlítás, de a vasárnapi Tényeket a teljes lakosságban 657 235, a Duna TV hatórás híradóját 117 901 néző követte (az RTL Híradó nézettsége egymillió felett volt). 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scz_hun 2016.10.25. 11:55:41

Nénik a taktikai retiküllel (© grafit) :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.10.25. 12:10:28

Túlzás lett volna megfejelni a tapsolós bácsit, és a retikülös nénit ?
Annyira sötétek hogy azt hiszik a sípolás 56-nak szól, birkák.

belert 2016.10.25. 12:14:37

A Facebookra sok mindent lehet mondani, de ez legalább egy olyan médium, ahol az emberek maguk terjeszthetik a tartalmakat, az ő kezükben van az irányítás, nem a hatalom vagy egy szerkesztőség dönti el, hogy milyen tartlmat nyomnak, hanem az, hogy az emberek maguk mit terjesztenek.

belert 2016.10.25. 12:16:27

Egyébként érdemes lett volna magát a kommentoldalt is linkelni, ha valaki átkattintana, hogy miket írnak: www.facebook.com/hu.euronews/videos/1132390996844062/

flamer 2016.10.25. 12:52:16

@belert: Azért ebbe a szép elképzelésbe eléggé belerondít, hogy az emberek jó része olyan tartalmat nyom tovább, amit valami erre szakosodott cég vagy szervezet készített és ezekből elég sok szimpla hazugság. Persze ez a folyamat nem a modern rendszer találmánya, csak az internet információbőségének hála sokkal jobban látszik a mechanizmus.

efi 2016.10.25. 13:42:03

Hát így ránézésre, újfent a jobb oldal a csőcselék.

Csapee 2016.10.25. 13:42:40

Igy elso blikkre, ezek a fazonok 30 evvel ezelott a majus elsejei felvonulason, az elso sorban nyomtak a pogot.
Azert megtalalta a zsak a foltjat, zseb-Kadarunk nagyon bejon nekik.

Pic 2016.10.25. 14:01:47

Elöljáróban, mielőtt menne a sárdobálás, hogy "szoci", meg "fasiszta" mert ugye itt így szokás :))
Tehát:
1. Utálom a FIDESZT (csak azért raktam előre, mert most ők "uralkodnak")
2. Utálom az MSZP-t
3. Utálom az összes variációjukat
4. Általában véve úúúútálom a politikusokat
5. Utálom az összes simlijüket
6. Nem értek egyet azzal amit jelenlegi uralkodónk II. Viktor, szeretett királyunk tesz az országgal és a demokráciával
7. Nem értek azzal sem egyet amit a többi ellenzéki "liberálisnak" mondott faf csinál a demokráciával

és most a kijelentés:
DE legjobban azt utálom, hogy a rendszerváltás óta, több mint 20 éve azt kell néznem, ahogy a nemzeti ünnepen sem képesek nyugton maradni és békében EGYÜTT ünnepelni, mondom tiszteletet adni és ÜNNEPELNI, hanem kifejezetten kihasználják az egészet a sárdobálásra, önmaguk fényezésére.

Elméletileg ez egy NEMZETI ünnep. Ehhez méltóan tisztelettel és alázattal, a napi dolgokat félretéve kellene együtt ünnepelni békében.

Menjen az összes pódiumon magát fényező faf a jóédes anyukájába, az ünnepséget összesípoló, skandáló faf-al együtt!!!

A sorpofon mindkét oldalra kijárna.

Hát csak ennyi lett volna.

Terézágyú 2016.10.25. 14:10:55

@Pic:
A nemzeti ünnepek azért vannak, hogy ki lehessen menni a kertbe/nyaralóba egy kis kerti munkát végezni.
Régebben november hetedike volt a "szezonvégi zárás", most doktóber 23...

Április negyedikén lehetett ültetni a krumplit...

Ja, és még egy: a falusi embernek csak az egyházi ünnep az ünnep.

Hard merchandise 2016.10.25. 14:20:38

@Pic: Háááát... én sem rajongok a módszerért, de ha jól belegondolunk: hogyan lesz bármilyen ellenzéki tiltakozásnak országos publicitása? Szervezzenek (persze ünnepen kívül) tüntetést? És akkor vezető hír lesz az mti-nél, meg a tv2-nél?

Karipapa01 2016.10.25. 14:30:21

@Pic: Amit írtál, azzal egyetértek vallási ünnepen, ahol a papoké a főszerep. De ez egy "politikai" ünnep, ahol a poltitkusoké a főszerep. Minden politikus a saját véleményét, álláspontját hangsúlyozza, ezzel mintegy szimpatizánsokra osztva az ünneplő tömegeket. Nem a politikussal van a nagyobb baj, hanem az elvakult intoleráns emberekkel.

Pic 2016.10.25. 14:47:53

@Visceroid:
???

@Terézágyú:
Jár a pont. 10 pontos válasz és nagyon igaz.

@Hard merchandise:
Persze. Persze. Átgondoltad ezt? Gondolj bele valami személyesbe és mindjárt más megvilágításba helyeződik a történet.

Mondjuk esküvőre gyűlnek a kedves rokonaid,, ahol az egyik felemlegeti, hogy apád lóg neki 1 misivel és ezt most már illene rendezni egy másik megragadja az alkalmat, hogy kitárgyalja, hogy mekkora kurva a nagynénéd, mert csalja férjeurát a harmadik meg közli, hogy nem hoztak nászajándékot, mert a bátyád első esküvőjére már hoztak egyszer és különben is az első asszonka mennyivel bögyösebb volt. (...való életből vett példa...: )) )

Persze ehhez hasonlók meg még különbek is minden esküvőn megesnek, hogy egy egy "józanabb" rokon parasztkodik, (szerintem a többiek is tudnának mesélni)
DE ilyenkor a többiek szépen csendben karonfogják és kiviszik "szellőzni", hogy megőrizze a méltóságát és ne csináljon botrányt és ne csináljon hülyét magából, mert ez a családi összeröffenés nem erről szól, hanem hogy örülünk az ifjú párnak.
Megadjuk ennek az ünnepnek a tiszteletet.

Kezded kapiskálni??

Szerinted a fütyülő, pofozkodó politikusokat mennyire veszik ezután komolyan az emberek?

@Karipapa01:

Nincs olyan hogy politikai ünnep. Vallási és történelmi okú ünnepek vannak melyek időnként a széljárásnak megfelelően ki-be kerülnek a szortimentbe.

Fellegjáró Marci 2016.10.25. 14:50:37

Imádom a Csontikat :D :D
Majd amikor az MTK stadion gyepszőnyegén próbálják újraéleszteni őket a Nigériából betelepült orvostanhallgatók(mert ugye a a kórházak életveszélyes állapotba kerültek, és hát stadion meg épül szép számban), akkor milyen pofákat fognak vágni...

belert 2016.10.25. 14:51:42

@flamer: kétségtelen, hogy ez is benne van, de még mindig jobb, mint amikor maga a médium is annak a kezében van, aki a tartalmat előállítja. Így legalább van lehetőség arra, hogy más tartalom is terjedjen, mert a terjesztés felett nincs kontrollja az ilyen szervezeteknek. Még ha fizetnek is néhány embert erre, nem ér semmit, ha a többség más tartalmat kap fel.

solesz · www.index.hu 2016.10.25. 15:00:04

@Pic: Drága szívem. Az ünnep az ünnep. A propaganda, meg propaganda.
Itt ezer éve nincs ünneplés, hanem aktuálpolitika. 56-os ünneplés lenne az, hogy Orbán kiáll és mindenről beszél, csak arról nem, ami akkor történt?? Ennyit kellett volna mondania:
"Tisztelt Hölgyeim és Uraim, 1956-os események során a népünk harcolt az elnyomó szovjet és az önsorsrontó hazaárulók ellen. Ünnepeljük meg, hogy népünk képes volt erre, és emlékezzünk meg, akik e forradalomért vérükkel és életükkel fizettek."
Ami ezen túl mutat, az már nem ünnep.

solesz · www.index.hu 2016.10.25. 15:01:00

@Terézágyú: "A falusi embernek a vallási ünnep az ünnep" - nem így láttam a Kossuth téri jelenetekből :)

solesz · www.index.hu 2016.10.25. 15:07:00

@Pic: "Mondjuk esküvőre gyűlnek" ... Ez a példa ott sántít, hogy a Kossuth téren a tömeg egy aktuálpolitikai szónokot fütyült ki. Kimondható, hogy Orbán minden megmozdulása már csak arról szól, hogy megvezesse a népet. Elég sok disznóság zajlik, cél a figyelem elterelése.
Mindennek nevezném Orbán vasárnapi fellépését, csak ünnepinek nem.
Az esküvőn, van egy pár, akik a porondon vannak. Ha valaki elkezd ünnepi tósztot mondani, és abban mindenkit lehülyéz, aki neki nem tetszik, akkor engedtessék meg a hallgatóságnak, hogy kifütyülik. Erős összemosás, a minden indok nélkül handabandázó, részeg esküvői vendéget összemosni azokkal, akik egy ünneprontó beszédet kifütyülnek.

Atanos 2016.10.25. 15:15:39

@Pic: Akkor most jön a végtelenül egyszerű kérdés. Hogyan döntenéd meg a kormányt?

Karipapa01 2016.10.25. 15:19:36

@Pic: Csak az egyszerűség kedvéért fogalmaztam így. Viszont azt el kell ismerned, hogy a történelmi okú ünnepeink nagy részének politikai alapja volt, amire emlékezünk. Ennek a politikai alapnak az elfogadottsága, értékelése igencsak heterogén a mai politikai pártok tekintetében. Például Orbán soha nem mondta, hogy verjétek meg, öljétek meg a másként gondolkodókat, de a hívei úgy érezték, hogy meg kell tenni. Ezért írtam az önmérsékletről.

matatom (törölt) 2016.10.25. 15:23:04

Az egészben a vicc, hogy mindig ugyanazok verekednek, csak néhány évente a másik oldal rendezvényein. ;)
Látszik, hogy a az árkok maradnak, csak a zászlók cserélődnek. A bukó bunkó marad, az oligarcha oligarcha, a politikus pedig politikus.
Az értelmesebb ember meg fogja a batyuját ha teheti, vagy marad és jobb híján megvereti magát.

matatom (törölt) 2016.10.25. 15:41:49

@Pic: Azért ez az első hozzászólásod szépen summázta dolgokat. Respekt.
A tisztelet hiányzik az emberekből, a hatalom és pénzéhesség elfojtása pedig a mindenkori vezetőkből.
De az oszd meg és uralkodj, az bizony kitűnő táptalajra talált az egyre inkább elbutuló köznép között. És nem csak ebben az országban.

dr. mesterséges színezék 2016.10.25. 15:50:50

@matatom: Ha kifognám a háromkívánságos aranyhalat, az anyagi viszonyok többgenerációs rendezése után fontolóra venném, hogy ne kérjem-e mindazok szembesítését a Demszky tojással sorozásakor (amiért Demszky alaposan meg is dolgozott) képviselt álláspontjukkal, akik most az október 23-i beszéddel kapcsolatos szentségről mély, nagyon mély tettek hitet.
Kétlem, hogy beleroppanna a gerincük, merevítő anyag híján.

dr. mesterséges színezék 2016.10.25. 15:53:28

@solesz: " Mindennek nevezném Orbán vasárnapi fellépését, csak ünnepinek nem."

Ugyan ki volna a határon inneni és túli magyarság köreiben, akinek '56-ról nem Brüsszel ugrik be elsőként!?
Na ugye...

iBKV 2016.10.25. 15:54:55

@szociál: Ahogy mondod, ennyire ostobák... "Hál'Isten" ezek fogják újraszavazni ezeket 2018-ban is. (Mégmielőtt, nem, tényleg nincs más alternatíva, mindet utálom, de ezeknél egy tehén gatyában is jobb lenne)

A szavazást korhoz kötném, 70 fölött viszlát. Ilyen sötét, bocsánat ostoba nyugdíjasok ne döntsenek már. Bár azzal sem lennénk kisegítve.... :D

Karipapa01 2016.10.25. 15:59:48

@iBKV: És akkor mi lesz a demokráciával?

scz_hun 2016.10.25. 16:18:38

@Karipapa01: szavazati jog annak járjon, aki egy egyszerű szintfelmérő tesztet ki tud tölteni, mondjuk 60% feletti értékkel.
Nem kizárólag a múltba révedő emberekkel van a baj, akik szerint régen minden jobb volt, és ez a drága jó Viktor most visszahozza nekünk a kánaánt, hanem a rengeteg megvezethető, szó szerint féldisznóért megvehető emberekkel van a baj, meg azokkal, akik arra szavaznak, akire a "közösségi" vezetőjük mondja, hogy szavazzanak.
Kedvenc sztorim az a vidéki bácsi, aki elfogadta a süldő malacokért a kettő darab 54000 forintos bankjegyet, mint hiteles fizetőeszköz, és csak a postán koppant, hogy azzal tuti nem fizeti be a tigáz-számlát...

Karipapa01 2016.10.25. 16:36:38

@scz_hun: Muhaha...
A legutóbbi választáson, amikor mentem szavazni a szomszéd lépcsőházban lakó 87 éves Erika néni éppen bámészkodott ki az ablakon. Ő már leszavazott és kérdezte: Karcsikám! Ugye a Viktorra fog szavazni? Én mondtam, hogy nem, erre sírva fakadt és bizonygatta nekem, hogy Viktor milyen aranyos fiú...
Ezt követően néztem a neten, hogy az erdélyi magyaroknak külön sátor volt felállítva, ahol segítették őket a szavazólap kitöltésében. :D

Most milyen tesztre gondoltál? Ahol Erika néni és az erdélyi magyar bácsi hibátlanul kitölti, hogy mekkora tömegű az univerzumban a sötét anyag? Mert az tuti, hogy hibátlan lesz, ezt te is tudod. Betanítják velük a totót: x, 1, 1... 1,2, 2...x, x 1... és így tovább. Az ötleted jó csak megvalósíthatatlan :(

ratatami 2016.10.25. 17:01:50

@scz_hun: Dehogy birkák, bérencek!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.10.25. 17:06:31

@iBKV:

" A szavazást korhoz kötném, 70 fölött viszlát. Ilyen sötét, bocsánat ostoba nyugdíjasok ne döntsenek már. Bár azzal sem lennénk kisegítve.... :D "

De még azok is szavazhatnak akik a Lipótról kiszabadultak, elmúltál 18 és retard vagy akkor is szavazhatsz, roma vagy, kapsz egy zsák krumplit szavazhatsz, Erdélyben élsz a mi pöcsünkel vered a csalánt és nem adózol szavazhatsz....sorolhatnám.

David Bowman 2016.10.25. 17:16:07

@szociál: Aki nem akarta hallani a Viktort, vagy esetleg szarik az egészre, az oda sem ment. Aki meg zavarja azokat, akik odamentek, az szarevő. Megérdemelték a pofont.

dr. mesterséges színezék 2016.10.25. 17:39:01

@David Bowman: Biztosan nem rád gondoltam, amikor fentebb a Demszky féle tojásozást idéztem fel.

Irgum76 2016.10.25. 18:47:27

hogy mik vannak itt kérem alássan
édesanyám az "ünnep" alkalmából sütőtök levest főzött nekem
tettem bele főtt gesztenyét meg pirított kockát
nagyon finom volt

Kommentelő ember 2016.10.25. 19:21:43

"Tudom, hogy nem sokat mondó összehasonlítás..."

Ha tudod, akkor minek írod le??

Vlad Tepes a jófiú 2016.10.25. 21:50:34

@Hard merchandise: Jó a nicked. Lehet, hogy én is váltok, mondjuk Tuna.com - ra :)

Bambano 2016.10.25. 23:06:04

@belert: "A Facebookra sok mindent lehet mondani, de ez legalább egy olyan médium, ahol az emberek maguk terjeszthetik a tartalmakat": a facebookra sok mindent lehet mondani, de azt, hogy az emberek szerkesztenék a tartalmakat, hogy a facebook nem cenzúrázza a tartalmakat pártállás szerint, azt konkrétan nem.

aki olvas netes híreket, az tudja, hogy a facebook nagyon durván cenzúráz és nagyon durván demokrata párt felé húz.

rockjano 2016.10.26. 00:03:41

Hát lehet hogy a fütyülés /sípolás nem szép dolog akkor sem volt az amikor a Fidesz csinálta még nem olyan régen meg amikor tojást dobáltak és hasonlók na meg a még annál is keményebb dolgok.

De szerencsétlen országunknak ma olyan vezetése van aki tojik minden más véleményre, miniszterelnökünk (már az enyém nem) nem megy el semmilyen ellenzéki médiába pedig igérte nem lehet megkérdezni semmiről, teljes a média elnyomás, kormánypárti túlsúly, az ország gazdaságilag szenved (kevesek kivételével) és még órákon át sorolhatnék mindent.

Egyszerűen nem marad más az ellenzéknek mint az artikulátlan üvöltés, sípolás, és még ki tudja mi nem.
(az hogy annyian védik a a drága urat egyáltalán nem véletlen, fél ő eléggé)

2016-ban teljesen legitim kimenni a rezsim hazug önfényező ünnepére és sípolni, őszinte tiszteletem mindenkié aki megtette...

pejoratívigazgató-helyettes 2016.10.26. 01:05:30

@Terézágyú:
Csak jelezném, hogy falun sem sík hülyék élnek.
Ott sem több a vallásosok aránya, mint mondjuk Budapesten.

pejoratívigazgató-helyettes 2016.10.26. 01:06:45

@Atanos:
"Hogyan döntenéd meg a kormányt?"
Hát van az oldalán az a kar, meghúzom, és olyan szögbe döntöm, ami nekem kényelmes.
Nem is új dolog már.

natloz76 2016.10.26. 06:40:14

A sok vén hülye. Én csak azt nem értem, hogy a holdudvaron kívül kinek lett jobb hogy még nőtt is a FIDESZ népszerűsége? Vagy valamit mi nem veszünk észre...

midnight coder 2016.10.26. 07:14:55

@natloz76: Itt már az is valami, ha nem lett sokkal rosszabb. Lásd a "demokratikus" baloldal legutóbbi két ciklusa, amikor a térség vezető országából a sereghajtók közé kerültünk. Pedig nem indultunk rossz pozícióból: 2003-ban Megyó még 2006-os magyar eurót vizionált. 2010-re pedig már céldátumunk sem volt, annyira szar volt minden makrogazdasági mutató. A GDP arányos államadósság az egekbe szállt, márpedig ez olyan dolog, amit utána marha nehéz korrigálni: ha egyszer eladósodtál, akkor már a kamatokra is fizetned kell, ráadásul a hiteleket újabb hitelekkel fizetjük, viszont minél szarabbak a makrogazdasági mutatóid, annál rosszabbra értékelnek a hitelminősítők, amitől aztán még drágábban jutsz pénzhez, amitől még szarabbak lesznek az adataid. 2002-ben nem lett volna szabad erre az útra ráállni, illetve Fletó még a puccs után is megállíthatta volna - bár ennek az lett volna az ára, hogy 2006-ban veszítenek. Nem tette, így viszont az ország veszített hosszú távon. Persze a dolognak meglett az az előnye, hogy a balfékek kitörölték magukat pár ciklus erejéig a történelemből - azt csak remélni lehet, hogy végleg.

midnight coder 2016.10.26. 07:28:33

@rockjano: "De szerencsétlen országunknak ma olyan vezetése van aki tojik minden más véleményre"
Eddig mindig ilyen vezetése volt. Akármelyik oldal is nyert, magasról szart arra hogy mint mond az ellenzék. Egyetlen kivétel volt ez alól, az Antall kormány. Nem mintha ez annyira jót tett volna nekik, vagy bárkinek is...

"miniszterelnökünk (már az enyém nem) nem megy el semmilyen ellenzéki médiába"
Fletóék is a saját médiájukba jártak, a HírTV-nek pedig kimondottan tilos is volt nyilatkozniuk egy időben.

"teljes a média elnyomás, kormánypárti túlsúly,"
Lófaszt mama. Teljes média elnyomás 1998 előtt volt, amikor Hornék felvásárolták szinte az összes papír alapú újságot (vagy két, minimális olvasottságú lap volt az ellenzék kezében, a balfékeknél pedig ott volt az összes megyei lap, plusz a népszabó, plusz az akkor még olvasott politikai vicclapok a Hócipőtől a Ludas Matyiig). Plusz az egész "közszolgálati" média ami mindig az aktuális kormány szócsöve, plusz akkor jöttek létre a hálás kereskedelmi csatornák. Ja, és akkortájt nem volt az átlagpolgárnak internet elérése.

Ma pedig ugye van index, 444, van HVG. Plusz bárki bármikor alapíthat papír alapú újságot ha akar. Sőt, az MSZP-nek fel volt ajánlva a népszabó megvétele, csak nem kellett nekik az évi egymillió eurós veszteség amit a lap termelt. Pedig abból a pénzből ami a kormányzásuk alatt eltűnt, a BBC-t is megvásárolhatták volna.

"az ország gazdaságilag szenved (kevesek kivételével) és még órákon át sorolhatnék mindent."
Az ország a gengszterváltás óta gazdaságilag szenved, sőt előtte is, legalábbis ha Nyugat-Európához hasonlítod. De 2010-hez képest javult az átlagpolgár életszínvonala (igen, még a minimálbéren lévőké is), és a gazdasági mutatók is jobbak. Olyat viszont a büdös életben senki nem csinál, hogy mi mondjuk 10 éven belül felzárkózunk a nyugati bérszínvonalhoz. Az már inkább valószínű forgatókönyv, hogy az ottani bérek esnek le a mi mostani bérszínvonalunkra, és így egyenlítődik ki a dolog.

2016.10.26. 07:42:30

@midnight coder: Ezzel az elmúltnyolcévvel meddig lehet még a hozzád hasonlók agyát mosni? 2016-ban azzal jönni, hogy mennyire szar volt 2010-ben elég szánalmas. Azóta mennyivel lett jobb? És miért nem? Idő lett volna rá. Csak kevesebbet kellett volna lopni...

illiberális 2016.10.26. 08:01:09

@efi: Igen ez volt a célja a libsi sajtónak hogy ezt bizonyítsa be én ott voltam az események közvetlen közelében érdekes volt látni hogyan videózták fényképezték boldog vigyorral az arcukon azt a kb. 30-40 felhergelt jobboldalit (nem tudom hány ezren voltak kint jobboldaliak de a Kossuth tér jól láthatóan tele volt) akik a sípolós hülye gyerek provokációnak felülve nem bírtak magukkal. Az Euronews kamerás pasas többek között az én családomon keresztülgázolva rohant az eseményekhez ezek szerint meg lett az eredménye biztos megkapta a jól megérdemelt dicséretet a főnöktől.

belert 2016.10.26. 08:11:33

@Bambano: most konkrétan a magyar hírekről volt szó, a hatalmas angol nyelvű piacba lehet, hogy beavatkoznak, de kétlem,hogy a facebook-nál külön szerkesztenék a kicsi magyar hírpiacot, kis pont vagyunk ehhez

belert 2016.10.26. 08:13:01

@illiberális: talán nem kellett volna verekedni, akkor nem lett volna mit felvenni

illiberális 2016.10.26. 08:16:24

Egyébként ha már a szabad véleménynyilvánítás jogának tartják egyesek azt hogy szétsípolnak egy ünnepet akkor azért megkérdezném hogy vajon azoknak akik azért mentek ki hogy meghallgassák szeretett vezérüket joguk van ahhoz hogy hallják is beszédeket? Vagy azok jogai nem számítanak? Mert bizony akik a kb. 100 fős sípoló kerepelő figura mellett álltak azok bizony szinte semmit sem hallottak. Mivel tele volt a tér ezért nem tudtak a tér másik pontjára átmenni és többször is szóltak a sípolóknak hogy ugyan álljanak már egy kicsit messzebb és ott éljenek a szabad véleménynyilvánítás jogával, de a sípolók csak a vállukat vonogatták. Ezután jöttek azután a lökdösődések meg ütésváltások és bár jól láthatóan fel voltak készítve a sípolók arra hogy ne üssenek vissza de azért néha néha ők is visszacsaptak csak ez valahogy kimaradt a tudósításokból. Én nem vagyok oda Viktorért és nem értettem egyet azzal sem amikor Göncz Árpád beszédét fütyülték szét a jobboldaliak vagy amikor Demszkyt dobálták meg tojással ezt is ostoba provokációnak tartom amit kitaláltak. Ha csak ennyire telik a baloldalon akkor nagyon nagyon sokáig kell még várniuk az áhított rendszer(vagy genszter?) váltásra.

illiberális 2016.10.26. 08:23:41

@belert: Nem tudom mennyi a Te tűrőképességed meg mennyi agresszivítás szorult beléd de mindenkinél van egy pont amikor elszakad a cérna. Van akinél ehhez kevés is elég (pl. hogy közvetlen melletted kerepelnek meg sípolnak egy órán keresztül) és van olyan is aki birkatürelemmel tűr el szinte minden provokációt. Akik verekedtek(nem voltak sokan azt azért Te is láthatod) gyorsan elfogyott a türelem volt olyan pasas akit a többiek(tehát nem a sípolók) fogtak le aztán ki is vezették a térről. Csak ebből nem kellene azt a következtetést levonni hogy minden jobboldali hülye verekedős meg csőcselék stb.stb. ugyanis a fenti kommentekből ez jön át. De értem én ez volt az egésznek a célja

2016.10.26. 09:29:35

sok vén nyugger visszasírja kádárt...

fidesz maszop dk egykutya 2016.10.26. 09:30:15

@Csapee: igen, előjöttek náluk a munkásőr reflexek :)

fülzsír 2016.10.26. 09:48:42

"nagyot futott a facebookon".. hát kinek milyen ismerősei vannak.. én nem láttam. És nincs is benne semmi új.

igazi hős 2016.10.26. 09:57:33

@Pic: Mit nem értesz egy egyszerű kérdésen? ("Ki kezdte?") Te itt éltél 2010 előtt is, vagy most jöttél le a falvédőről? Emlékeztetlek: Göncz kifütyülése, Demszki megdobálása és persze a csúcspont, a 2006-os csürheostrom mindegyike a mostani politikai elit által felheccelt illetve fizetett emberek műve volt.
Orbán csinálhat politikai okból népszavazást, Orbán ellen nem szabad?
Orbán bonthat kordont, ellen sípolni sem szabad?

szita szita péntek 2016.10.26. 10:00:16

Nyeh, a politikusok, mint olyanok szükségképpen megosztó személyiségek. A nemzeti ünnepek meg épp a jó értelembe vett nemzeti egység megteremtése lenne a célja. Közösségtudat. Ennélfogva a politikus megjelenése a nemzeti ünnepen annak céljával ellentétes. (Az egy dolog, hogy nem tudnak ellenállni neki, de akkor is logikai hiba.) Aztán a másik dolog, hogy politikusaink gyakorlatilag nem állnak ki a tömeg elé. (Ha mégis előfordul ilyen, akkor korlátozott és lehetőleg szűrt embertömeg előtt teszik ezt.) Az elégedetlenek vélemény nyilvánításának így nem is nagyon van más terepe, mint a nemzeti ünnepek. A feszültség így a rendszerbe van kódolva. Az aktuális hatalomnak (és híveinek) persze ilyenkor kényelmes az a narratíva, hogy a nemzeti ünnep meg lesz gyalázva de hát... legyünk őszinték! Maga az ünneplés módja veszi semmibe az ünnepet.

Más: Fel nem foghatom, hogy miért megy ki az ember önszántából egy ilyen rendezvényre.
- Unatkozik és szórakozni akar? De hát ez mérhetetlenül unalmas.
- Ez segít nekik átélni a nemzeti ünnepet, annak szellemiségét? Ez? Noneeee....
- Politikai elkötelezettségét akarja jelenlétével is igazolni? De hát ölég sokan vannak ott mégis kinek tűnik fel?
- Politizálni akar? Nincsenek barátai akikkel beszélgethetne?
- Egyfajta ütközőterepként tekintenek az eseményre? Ok, ezt értem, de akkor minek a nyafogás, hogy az ellenvélemény is megjelenik?

Megint más: Az azért milyen kínos már, hogy nincs olyan nemzeti ünnepünk, ami a sikereinket ünnepelné... Mármint ott az államalapítás, de az azért nem most volt. Az összes többi arról szól, hogy megszívtuk.

56-ról: 9 éve ért véget a második világháború, az érdekszférák már nyilvánvalóak, de a háború borzalma még elevenen él az emlékezetekben, a hidegháború már megkezdődött, az ellenségkép felépítése csúcsra van járatva. Ebben a helyzetben arra számítani, hogy a "nyugat" majd jön és megsegíti forradalmunkat megkockáztatva ezzel egy harmadik világháború kirobbanását... Hmm... Nekem nem tűnik átgondoltnak.

idiesel 2016.10.26. 11:01:22

@szociál: Jogos, akkor intelligenciához is kötném a dolgot. Plusz lakhelyhez. Plusz rasszhoz. ALipótról nem szabadulhatott annyi, akik befolyásolhatnának bármit is. Tudom, nem demokratikus. Sőt. Már csak egy probléma van az alternatívákon kívül. Azok, akik lefossák, hogy mi folyik ebben az országban és el se megy.

idiesel 2016.10.26. 11:02:17

@Karipapa01: Most kurvára demokrácia van igaz? Metropol, Simicska-Orbán háború, trafikmutyi, szerencsejátékmutyi stb stb. Ne legyél álszent azért...

Jubal Harshaw 2016.10.26. 11:24:30

@belert: Lehet, hogy a fácséra (FB) felrakhatsz (majdnem) mindent, de hogy kihez jut el, azt már erősen a fácse szabályozza... ha nincs olyan jobbos/balos ismerősöm aki lájkolta/megosztotta, akkor hozzám nem fog eljutni az a jobbos/balos tartalom, bármilyen jó is...
Dr2JH

Jubal Harshaw 2016.10.26. 11:26:48

@Jubal Harshaw: OK, tovább kellett volna olvasnom... már hárman reagáltak előttem erre... :)

vg123 2016.10.26. 12:11:04

Az új oktatási REFORM majd megoldja a gondokat.
A probléma a fejekben van, még létezik aktívan gondolkodó értelmiség.
Ez a gondolkodási mánia vihetné romlásba az országot.
Rosszabb mint a kábítószer, ezt már Horthy családja is megmondta.
De az oktatási reform gondoskodik arról, hogy mindenki meghagynak a Pákó szintjén.
A fejlődés kulcsa a kigyúrt bőragy és az öregségi elbutulás.
Szerencsére egyre öregebb a társadalom, pár év úlva csak alcheimer kóros öregek lesznek.
Én az írást is betiltanám.
Rajzórán megtanulná mindenki lerajzolni a nevüket és választási kereszt-jelet.
Ennél nem kell több.
A hit megoldja a többit.
Boldogok a lelki szagények - a párthívő buta agyatlanok.
Mint a Mátrixban - a mátrix majd megmondja mit gondoljunk.

wkker 2016.10.26. 12:45:54

@Pic: "Elméletileg ez egy NEMZETI ünnep. Ehhez méltóan tisztelettel és alázattal, a napi dolgokat félretéve kellene együtt ünnepelni békében."

'56 és '48 olyan "ünnepek", amik politikai okokból jöttek létre. Nem az ünneplésről szólnak ezek a napok, hanem arról, hogy fel kell tenni a kérdést, hogy 56 és 48 üzenete érvényes -e ma is és, hogy úgy mennek-e a dolgok, ahogy ennek szellemében kéne. Ha nem, akkor ezek a legjobb napok arra, hogy kimondják sokan a véleményüket: gyerekek, volt egy forradalom évtizedekkel ezelőtt, ezen a napon és azok az emberek, akik akkor utcán voltak, most is itt lennének.

Ha ezek olyan "ünnepek" lennének, hogy az általános iskolás diákok eléneklik a himnuszt, akkor senki meg nem szólalna. De mikor Viktor beszédet tart, akkor igenis érdemes ezeken a napokon kimenni és fütyülni.

Az meg egy teljesen más téma, hogy szerintem 48 és 56 sincs helyén kezelve és le van egyszerűsítve arra, hogy ha igazságtalanságot érzel, akkor jogod van kimenni az utcára és macskakővel vagy bármilyen fegyverrel a vélt/valós ellenséged életére törni. Mert ez a helyes és hős vagy. Pedig sok igazi hős maradt otthon védeni a családját és sok ostoba, egyszerű és buta ember ment ki hőbörögni és nagyfiúsat játszani. Valószínűleg a társadalomnak ártunk azzal, hogy úgy leegyszerüsítjük a dolgokat, ahogy a köztudatban szerepel és tanulni, megemlékezni éppen ezért nem hősökről kéne, hanem az adott történelmi helyzetről.

Úgyhogy mindent egybevetve, 23-a pont a legmegfelelőbb nap arra, hogy kimenjenek az emberek joggal, vagy jogtalanul hőzöngeni, mert tetszik, vagy nem tetszik, erről szól ez a nap. A békés együttlevés, az örüljünk annak, ami van, azt elhozza a téli napforduló - Karácsony, a Húsvét és augusztus 20-a. Azzal egyetértek, hogy több ilyen napnak kéne lennie...De nekünk ezek jutottak, mert nekünk "hősök" - "kellenek"...

matatom (törölt) 2016.10.26. 13:15:37

@Jubal Harshaw: Mielött egyesek félreértenék: tehát nem a FB szabályozza, hanem te magad az ismeretségi / érdeklődési köröd által. A FB egy automata felületet biztosít, ami buborékba zár, de nem ül ott Mr. Cukorhegy és válogatja ki, hogy kinek mi jut. Ez a reklámok/bevétel miatt nagyon jó, de generálja a felhasználóban a hamisra szűrt visszaigazolásokon nyugvó megerősítettség érzést, és csak fokozza az emberek meglevő személyiségjegyeit. A hülye hülyébb lesz, a kulturált kulturáltabb, a jobbos jobbosabb, a balos balosabb. Az meg az hiszem világos miért probléma, ha megszűnik a közös nevező, és a közös út keresés helyébe az árokásás lép.

maszáj Herkules 2016.10.26. 14:29:40

@pejoratívigazgató-helyettes: 100 ezerért vett 4 birkát, a 108000,-ből nem kérte a visszajárót. :))

vörösbor(de)minőségi 2016.10.26. 15:37:58

@Atanos: kábé mint hajnaltimeát :)
de ha mondjuk a biztonságiakon kivül egy árva lélek sem lett volna a téren-az azért ejjdeszép is lett volna.

Irgum76 2016.10.26. 17:35:35

nincs itt semmi látnivaló
kérem távozzanak!
coub.com/view/frq6k

dr. mesterséges színezék 2016.10.27. 08:56:10

@testnedv: "sok vén nyugger visszasírja kádárt... "

... október 23-án... miközben ávóst ordítozik.
Ezt magyarázza el a zember a gyerekének röhögés/sírás nélkül!

dr. mesterséges színezék 2016.10.27. 08:58:55

@David Bowman: De minden bizonnyal alaposan elítélted a nemzeti ünnepek fideszes hiperaktivisták általi madártejesítését.

dr. mesterséges színezék 2016.10.27. 09:02:21

@Pic: "Elméletileg ez egy NEMZETI ünnep. Ehhez méltóan tisztelettel és alázattal, a napi dolgokat félretéve kellene együtt ünnepelni békében."

A XX. századi magyar történelem kb. nem is szólna másról, csak a két vesztes hábórúról, ha mindenki mosolyogni indult volna el otthonról minden március 15-én.
süti beállítások módosítása