Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

"Ha maradtok, mind meghaltok. A gyerekeitek is."

2016. október 07. 12:07 sixx 43 komment

Így kell időjárást jelenteni kérem szépen. Nem szarakodni, finomkodni, óvatosan jelezni, hogy gebasz van, sms-t küldözgetni a kifogyott üzemanyagú autóban ragadt sofőröknek, hogy üljenek át egy másikba. 

Jön a hurrikán, ha maradsz, meghalsz. Te is, a gyerekeid is.

Mindezt azért, mert a Florida felé közeledő természeti csapás útjából nem mindenki hajlandó kitérni, vannak akik maradnak, mert hátha pont az ő házukat kerüli majd ki a hurrikán.

 

Címkék: tv fox időjárás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mercel 2016.10.07. 13:09:32

Viszont nem is riogatnak apokalipszissel feleslegesen mint a köz izé kurmány és havertévék.

Mondjuk nem is rendeztek kamunépszavazást a kamuveszélyre.:D

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.10.07. 13:14:12

Sose értettem mi a vérnek megy le a kretén Amerikai a nyugdíjas éveit Floridába tölteni, nem elég a 70%-os pára tartalom ,de még a házát is minden egyes évben elviszi a tornádó.
Felcsúton jó a klíma, és kisvasút is van, mi kell még ?

Figyel Castro 2016.10.07. 13:31:52

@szociál: Meg hogy miért épitkeznek papirból... Svájcban minden ház alatt kötelezően óvóhely van, pedig nem jellemzőek a természeti katasztrófák. Egy rendesen kibetonozott pincében bőven át lehetne vészelni az ilyeneket, sőt, a klima is szuper nyáron. Ja, hogy drágább, hááát, szerintem 2-3-4 hurrikán után már kb ugyanott lenne az ember anyagilag.

Egri János, kvíznagymester (törölt) 2016.10.07. 14:08:41

@sixx: hát igem, a fox, főleg a shep. a faszi egy méretes nagy segghülye idióta. fokoznám, hogy közelitsek a valóság hiteles leirásához, de talán mégse. És nem is a politika miatt (fúúú, abba most ne is menjünk bele), ez tényleg egy ostoba nárcisztikus fasz. mindig ilyeneket lő, csak most méltán fel is kapták.

Skywatcher 2016.10.07. 14:11:34

@Figyel Castro: Nekem erről mindig a 3 kismalac meséje jut az eszembe. Köztudottan hurrikán veszélyes helyre felépítenek 1 hét alatt egy könnyű faházat, aztán csodálkoznak, hogy jééé, elvitte az egészet, még a wc se maradt a helyén. Sírnak egy kicsit, aztán nagy összefogás, és felépítik újra. Vadász, vadász....
Nemmondom, hogy egy jómagyar téglaház tetejéről nem vinné el a cserepet, netán még az ács-szerkezet nagy részét is, de az ugye max 5-10%-a a háznak, és nem az egész...

scz_hun 2016.10.07. 14:45:35

Mondjuk az embereknek is lehetne annyi eszük, hogyha a csapból is az folyik, hogy kilométeres dugó van mindenhol, és ottragadtak az emberek a sztráda közepén, akkor állami faszkodás ide vagy oda, de nem lódulok meg a három gyerekkel Bp-ről Szombathelyre, hátha "úgyis vége a dugónak, mire odaérünk".
Mert sokan így csináltak.

2016.10.07. 14:47:28

és akinek nincs gyereke? :)

2016.10.07. 14:47:57

A katasztrófaturizmus felsőfoka a Floridába költözés.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.10.07. 14:51:50

@Figyel Castro: @Skywatcher:

Ez az, hacsak a szaros farostlemezt vinné el a szellő, de mindene odaveszik, csak a megtakarított pénze marad a kis bankjában, abból vesz új faházat vagy mi van ?
Egy erős ház,erős födémszerkezettel az ellen áll a tornádónak, max a tetőszerkezetet rongálja meg, de az még így is a tető, nem az egész épület kuka.
Az ablakokra se ujjnyi vastag deszkákat kellene felkalapálni.

fenrirr 2016.10.07. 14:55:54

@szociál: Szerintem egy korrekt hurrikán bármilyen átlagos házat szét kap, és valószínűleg pont ezért építik "papírból" mert a kő házat is szét rombolná (még ha nem is annyira ) és így olcsóbb pár évente újra építeni.

www.cigarettatoltogep.com · http://www.cigarettatoltogep.com/ 2016.10.07. 14:59:49

Ha építenének oda egy tucat szélerőművet még hasznos is lehetne ez a kis „fuvallat”.

xm95 2016.10.07. 16:40:21

Innen üzenem a sok hozzaertonek, hogy csak a tetot vinné, meg ilyenek, hogy tessék már visszanézni a nyári rozsalyi és zajtai jégeső hatását, ami csak a tetoket vitte, hogy mi ázott még szarrá a tető hiányában! Még ne mondjuk már meg senkinek, hogy milyen hülye, hogy nem úgy építkezik, ahogy a tudós magyarok. Valamivel talán jobb hely életre Florida, mint magyarorszag .

Figyel Castro 2016.10.07. 17:01:29

@xm95: sok jo hely van a vilagon,Florida pont nem az.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.10.07. 17:13:54

Nagggyon vicces. És ha nálunk ezt mondaná be a tévé, akkor mit posztolnátok? Hogy jaj de jó elővigyázatosak? Vagy hogy hogy csinálhat ilyen pánikot egy tévé? A rémhírterjesztés - és ez az - köztörvényes bűncselekmény.

@Figyel Castro: "Valamivel talán jobb hely életre Florida, mint magyarorszag ."

Látod, pont ezt a marhaságot kár volt mondani. Inkább költöznék Nevadába, mint oda. Akik pedig itthon a kormány meg az egészségügy miatt panaszkodnak, Amerikát dicsérve, azok jól tennék, ha odaköltöznének, aztán majd onnan sírjanak. Lenne miért.

Eleve nem értem, hogyan lehetne az USA kormányzata jobb, ha már ez elnöküket is úgy választják meg, ahogy.

Figyel Castro 2016.10.07. 17:16:32

@Androsz: en epp az ellenkezojet mondtam...

nevetőharmadik 2016.10.07. 17:18:03

@Mercel: Pedig milyen menő lett volna egy népszavazás arról, hogy "Ön egyetért-e azzal, hogy a szövetségi kormány hozzájárulása nélkül karibi hurrikánok kényszerfújhassanak az Egyesült Államok területén?"

2016.10.07. 18:33:57

@szociál: hurrikan, nem tornado

Alauda Arvensis 2016.10.07. 20:33:52

Ha Trump lesz az elnök az ilyen jött-ment hurrikánok nem jönnek ám majd át a határon a' biztos. Meglátják a szögesdrótot oszt visszafordulnak Kubába.

stein99 2016.10.07. 20:47:56

Magyarországiában ott a kormány, visz az házat, boltot, üzletet és vállalkozásokat. A köztévé meg b@szik bemondani... A hurrikán a kisebbik6rossz...
Az egészségügy sajnos több pénzt és áldozaot követel...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.10.07. 21:13:42

@Figyel Castro: Bocsánat, eggyel aláment, @xm95: lett volna a címzett.

@nevetőharmadik: @Alauda Arvensis: Orbán figyel ám. Szépen írja össze, hogy kik beszélnek hülyeségeket, és majd kaptok tőle egy-egy migránsot díszcsomagolásban. Hiszen valahol el kell majd helyezni őket, és nyilvánvalóan ott lesznek a legjobb helyen, ahol kifogásolják a migránsellenességet.

nevetőharmadik 2016.10.07. 21:19:18

@Androsz: Hát, egyik hülyeségért migrit ad az Orbán, másik hülyeségért fizut... így megy ez a mi kis falunkban :)

L.A.M. 2016.10.07. 23:15:58

@Androsz:

Ha nálunk ezt mondanák be akkor, amikor 190 kilométer/órás sebességgel jön egy forgószél, vagy ha 100 kilométeressel egy szélvihar?

Nincs analógia, a mérsékelt égövön szerencsénk van, az elmúlt néhány száz évben nem volt ilyen veszélyes időjárási helyzet és lehet, hogy még néhány száz évig nem is lesz. És ez akkor is így van, ha perpillanat úgy tűnik, megússzák. Bár első este Katrina is úgy kezdődött, hogy megússzák. Utólag hihetetlen, hogy az első jelentések arról szóltak, hogy "Katrina megkímélte New Orleanst".

admin.ng.hu/Fold/2005/08/A_hurrikan_megkimelte_New_Orleanst_es_Arpadhont

A csávó nyilvánvalóan túloz, de szerintem felelősen ebben a helyzetben ezt kellett tennie, miközben sokan alulbecsülték a veszélyt. Kicsit furcsa egyébként, hogy ezt a klímaszkeptikus Fox Newson megteheti, remélem nem rúgatja ki Rush Limbaugh :-)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.10.07. 23:27:31

@fenrirr:

Panel (vasbeton) elemekből összetákolt házikót kétlem hogy megrogyasztana egy hurrikán, vagy tornádó, max a tetőt felkapja de ha a födém erős akkor annyira nem fosnám össze magam.
Azt nem vágom mi jó abban a picsa melegben ott Floridában, a kertedbe topog az aligátor, a szúnyogok széjjel csípkednek, rohadt magas a páratartalom....azt még a házadat is elviszi valami vihar, asszem másutt tölteném a nyugdíjas éveimet.

Treff Bubi 2016.10.07. 23:38:28

@szociál: tuti valami adó-, vagy szerencsejáték-, vagy Wal-Mart kupon dolog lehet a háttérben, hogy ennyire felkapott a nyugdíjasok között a hely.

Mercel 2016.10.08. 00:35:49

@Androsz:

Amerika nem rózsaszín egyáltalán de már ment volna a picsába az egész kormány ha annak az ámokfutásnak és már nem is takargatott lopásnak és korrupciónak a negyedét előadják amit szeretett vezérünk és haverjai..

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.10.08. 00:41:20

@szociál: "Panel (vasbeton) elemekből összetákolt házikót kétlem hogy megrogyasztana egy hurrikán, vagy tornádó, max a tetőt felkapja de ha a födém erős akkor annyira nem fosnám össze magam."

Az ember nem tudja elképzelni a helyzetet és a fellépő erőket. Ott érvénytelenné válik minden addigi elképzelésünk a szélről és egy ház teherbírásáról. Egyébként nem szükséges egy betonháznak összeomlania, mert elég, ha a födémelemek kicsit elmozdulnak, és máris életveszélyessé vált az egész ház, lehet kiköltözni a sátorba az udvarban, a törmelékek közé a sárba, és elmondani az aligátorriasztó imákat.

szkófild 2016.10.08. 09:46:14

Floridában relatíve igen olcsón elvagy .Nyugdíjas amerikainak nincs extra manija.

vajdasagi 2016.10.08. 12:48:57

@szkófild: Meg télen jó em a floridai klíma. Csak a nyarak kibírhatatlanok.

Nem véletlen, hogy az ottani középosztály nyugdíjasainak egy jó része csak télre költözik át
Floridába.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.10.08. 14:08:12

@Treff Bubi:

Ez sem kizárt.

@Androsz:

Akkor egy bunkert kell építeni, nincs más megoldás, úgy is annyira divat már a pánik szobák és a világvégi bunkerek kereslete, a legjobb helye Floridán lenne. :P

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.10.08. 14:09:46

@vajdasagi:

USA-ban minden nyugdíjas lottó milliomos, hogy csak a nyarat tölti Floridában ?
A hegyekben is van egy házikója, vagy mi van ?

vajdasagi 2016.10.08. 14:44:49

@szociál: Az ottani középosztály az kb. 150 millió ember. Ezek bizony megengedhetik maguknak, hogy legyen egy házuk 'valahol' meg egy nyaralójuk Floridában. mert az a "hanyatló nyugat" az még mindig igen magas életszínvonalat jelent majdnem 200 millió embernek.

Megjegyzem: Magyarországon is igen sokaknak van nyaralójuk a Balatonon vagy máshol.

Azért vigyázat: amennyire én láttam, az igazán gazdagok nem Floridába mennek, hanem inkább dél-Kaliforniába, a Hawaii szigetekre, a karibi szigetekre, stb. És persze háromszáz millió lakossal mindig van, aki kilóg a sorból, tehát a mondataimba bele lehet kötni :-)

Sokat jártam arrafelé, de nem mondanám magam USA-szakértőnek. Azért szóltam hozzá, mert sok kommentből süt a mások lenézése, pedig az odaát egy igen szép és változatos ország. Kétségtelen: vannak tornádóik és hurrikánjaik :-)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.10.08. 14:45:27

@szociál: Igen, az egyik megoldás a bunker. A másik pedig az, hogy ház gyanánt felépítik a szokásos kétemeletes deszkabódét garázzsal, olcsóbb, mint a bunker. És amikor jön a hurrikán, más vidékeken pedig a tornádó, akkor az szétkapja a házat szempillantás alatt, hadd vigye. Előtte a legfontosabb dolgok kimenekítésére még juthat idő. Az amerikaiak egyébként is, a filmek szerint, sokszor úgy költöznek másik városba, másik államba, hogy egy utánfutónyi cuccot felpakolnak, a többi marad. Bútort meg tévét meg mikrót majd vesznek az új helyen, a Biblia és a gyerek képeskönyve elfér a csomagban, mást úgysem olvasnak, mehet a szekér, isten veled, régi otthon. Az amerikaiak a tévéműsorok szerint teljesen bebútorozott lakást vásárolnak, szöges ellentétben a mi szokásainkkal. Szóval ha jön a vihar, kevésbé lehet sajnálni az átmenetileg felhúzott kunyhót, mint egy sok munkával, sok pénzért rendesen megépített házat. Ez is lehet egy stratégia.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2016.10.08. 14:58:26

Vááóóó. Igen. Ez kemény. Csak nehogy idővel úgy járjanak mint a fiú aki sokszor kiáltott farkast, mert ennél durvábbat, hogy mind meghaltok azért nem nagyon mondhatnak már :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.10.08. 20:13:44

@vajdasagi: @Androsz:

De ha az államokban nem számít Vis maiornak az ha a hurrikán felkapja a házad és eldobja a picsába, akkor elég szépen pengethetnek a biztosítók Floridában.
És nem a nulláról kezdenék, így tényleg nem lenne sok értelme bunkert építeni, de azért én építenék , az ördög sosem alszik :)

LaCRossE 2016.10.09. 10:26:48

"Így kell időjárást jelenteni kérem szépen. Nem szarakodni, finomkodni, óvatosan jelezni, hogy gebasz van, sms-t küldözgetni a kifogyott üzemanyagú autóban ragadt sofőröknek, hogy üljenek át egy másikba. "

Mert szerinted akkor mit kellett volna csinalni, ha a sok ertelmi fogyatekos elindult? "Mind meg fogtok dogleni, maradjatok csak a kocsiban, idiotak?"

A szinvonal mindenhol csokken, na de itt...

vajdasagi 2016.10.09. 12:06:04

@szociál: Nyilván nem ismerem a részleteket. De Florida tele van elég szép házakkal és hatalmas luxus-lakótömbökkel, és persze élnek ott szegények is. Ezzel szemben a tudósításokban nem olyanokat mutogatnak ám.

Kicsit olyan ez, mintha itt Budapesten egy nagy vihar néhány városszéli putrit mindenestől elvitt volna. A nagy többség házai (a Tiéd meg az enyém) alig is sínylik meg. Aztán jön a média, és csak azokat a putrikat mutogatják a hírekben. És a világ másik végén lehet szörnyülködni.

Gyanítom, hogy ezek a házak többsége nincs is biztosítva. Pedig az ottani középosztály többsége mindenre biztosítást köt.

Mindenesetre az időjárásjelentés szórakoztató volt. Köszi sixx.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.10.09. 15:00:57

@vajdasagi:

Azért az logikus hogy nem a luxus lakótömbök kitört ablakait mutogatják a hírekben, hanem a teljesen elpusztult területeket ahol a vihar lecsapott, hiába hatásvadász de azoknak az embereknek lenullázódott a lakhatás.

2016.10.09. 20:52:16

@szociál: Én beszélgettem régebben egy floridai gyerekkel, és kb. ugyanezeket kérdeztem tőle házügyben, mint amiket te is felvetettél. Egyrészt valóban nem vis maior, hanem amolyan benne-van-a-pakliban (vis maior akkor van, amikor a teljes várost tarolja, vagy legalábbis a 3/4-ét). Másrészt aki biztosítást köt, az elsősorban hurrikánra köti, és csak utána a felénk szokásos káresetekre, így valóban nem 0-ról indulnak. Harmadrészt meg rohadt drágák a szolidabb építőanyagok, arról nem is beszélve, hogy szakikat is kb. olyan nehéz találni, mint itthon egy normális, nem simlis, nem alkoholista, nem gyépés kőművest, így a felépítése is sokba fáj.

Costanza 2016.10.10. 03:51:44

Jol tettek hogy ezt mondtak, mert nagyon sokat itt ultek, mikozben eleg meredek volt a helyzet, en is evakualodtam es majdnem felszallt a kocsim a levegobe mikozben huztunk el, vegul nem ide utott be hala egnek, de egy nappal elotte ide josoltak

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.10.10. 07:39:55

@Pink Petsch:

Hát igen, ha egyszerűbb lenne a munkavállalás az USA-ban akkor az összes szaki (kőműves, ács, festő ) inkább az USA-t célozná meg nyugat eu helyett.
De ha tényleg heroin áron lehet csak hozzá jutni az építőanyaghoz akkor az olcsóbb munkaerő sem annyira opció, mert lehet így sem érné meg.

cukkmukk 2016.10.10. 09:51:20

Fingott is a meteorológus? Mert akkor már nem dolgozik ott.
süti beállítások módosítása