Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Érettségi közben halt meg a Hungary's Got Talent versenyzője

2016. június 15. 08:46 györgyi 57 komment

Nagyon fiatalon, érettségije közepén  halt meg Kovács Attila Alex, akit a Hungary's Got Talent című műsorból ismerhettek meg sokan.  A 18 éves szegedi fiú Kovi MC-ként indult a versenyen,  Kis Grófo slágerét, a No roxa ájt énekelte.

Kovács Attila a szegedi piaristák végzős diákjaként készült most az érettségijére. Múlt pénteken azonban váratlanul meghalt, amelynek semmi előjele nem volt. A fiút kórházba vitték, de a váratlan betegségbe két nap alatt belehalt, írja a Bors

A zsűri akkor nem engedte tovább Kovács Attilát, de a közönség nagyon megszerette.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tilkosgyó 2016.06.15. 09:24:41

Ezek szerint odafönt sem tetszett ez a remek kis produkció, kiszavazták szegényt.

sokasebi · http://pacifictime.blog.hu/ 2016.06.15. 09:48:30

@tilkosgyó: Vagy pont annyira tetszett nekik, hogy meghivtak magukhoz...

Darth Revan 2016.06.15. 09:55:34

18 évesen milyen váratlan betegségben halt meg? Két nap alatt!!!

Norx 2016.06.15. 10:06:14

Iste nyugosztalja, és tompítsa szerencsétlen szüleinek a fájdalmát.

Raven1975 2016.06.15. 10:16:21

Az ember szíve elszorul, mert nincs válasz a miértre, nyugodjon békében!

Orbán Viktor az Isten (törölt) 2016.06.15. 10:24:39

Az megvan, h az egyetemisták, szakközepesek, gimnazisták a netről rendelt „gyógyszerekkel” tuningolják magukat, az agyukat, h jobban tudjanak teljesíteni? Nem azt mondom, h most is ez történt, de nem lennék meglepődve.

Mad Mind 2016.06.15. 10:27:09

@Darth Revan:
Bármiben, volt egy osztálytársam, aki epilepsziás rohamot kapott és lenyelte a nyelvét, a tanárok alig bírták megmenteni az életét.

telkoe 2016.06.15. 12:11:33

@Orbán Viktor az Isten: Tőled rendelnek vagy csak lazán valami mindentudó isten vagy papa?

Jazo 2016.06.15. 12:25:35

Rest in Peace :-(

Lehet hogy nincs köze a dologhoz, de ideje lenne már ezt az érettséginek hívott túlélőversenyt megváltoztatni. Olyan kihívás elé állítják a fiatalokat, amit se előtte se utána nem tapasztal a nagy többségük. Az rendben van hogy fel kell mérni a tudást, de miért egy ilyen összesűrített vesszőfutás során? Miért nem lehet egy fél évre elosztani a különböző tárgyak vizsgáit? Ezzel nem a tudást, tehetséget lehet lemérni, csak azt hogy milyen jó a rövid/középtávú memóriájuk...mert egy hét múlva már a felére sem fognak emlékezni, pár év múlva meg már alig valamire (kivéve azt amivel naponta találkozik)

Zsolt_ 2016.06.15. 13:18:50

@Jazo: Az erettsegit hatalmas kihivasnak nevezni azert enyhe tulzas. Egyetemen egy ZH nehezebb lesz, mint az osszes targy erettsegije egyutt. Es hogy miert kell egyutt? Mert csak olyat kerdeznek, amit mar tudniuk kene, nem 1 het alatt megtanulni elotte.

Laci K 2016.06.15. 13:50:25

@Jazo:

Érettségi mint nagy kihívás?

Ne viccelj már, az egyetemi vizsgáim 90%-ára többet kellett tanulnom, a munkahelyemen meg hetente több kihívás ér. Nevetségesen egyszerű volt a középszintű mindenből, egyedül az emelt szintűekre kellett rendesen felkészülni, de az sem haladja meg egy közepes nehézségű BME-s ZH szintjét.

Borzalmas ami történt, sajnálom a srácot és a szülőket, de ne dimenzionáljuk már túl ezt az érettségi dolgot.

2016.06.15. 13:57:30

@Mad Mind:

Azt balesetnek hívják és nem betegségnek.

2016.06.15. 13:58:39

@Jazo: @Zsolt_: az érettségi 18 éves fejjel iszonyatos stressz, addig sose látott kihívás. Persze utána bekerülnek jogász, mérnöki, orvosi szakokra és ott egy átlag zh vagy vizsga is nehezebb, mint az egész érettségi, de ez 18 évesen az érettségi előtt senkit se vigasztal.

Persze aki tanítóképzőre, büfészakokra, tiszaszétszaromi főiskola menedzsment szakára megy az az érettséginél nagyobb terheléssel sose találkozik...

commentes nikk 2016.06.15. 13:59:58

@Jazo: a mostani érettségi egy vicc, egy dedósoknak való léleksimogató, legfeljebb az izzad bele, aki emelt szinten 90% fölötti eredményt akar. Mellesleg bármely csótány egyetemi vizsga nehezebb az érettséginél, csak az tartja az érettségit kemény dolognak, akinek az volt a legnagyobb kihívás az életében, vagyis aki például gimi után egyből ment húspultozni a CBA-ba. A többiek nosztalgikusan gondolnak vissza jó öreg lingylangy érettségire.

Zsolt_ 2016.06.15. 14:00:53

@karandash: Annak nem stressz, aki bejart az orakra es nem logta el. En szinte semmi se keszultem es minden 5-os lett. Abban az idoben volt a legtobb ido haverokkal bulizni, mert orak mar nem voltak.

Mad Mind 2016.06.15. 14:54:55

@MikeBoy:
Nem. Neki egy betegség miatt voltak sokszor epilepsziás rohamai. Szerinted az átlag tanár fel van készülve ilyesmire? Nálunk is előre figyelmeztették őket, hogy előfordulhat ilyen. Mielőtt megműtötték, majd kéthetente kapott egyre erősebb rohamokat.

Nemzeti Dohányos 2016.06.15. 15:30:31

@Laci K: Egyetemen azt tanulod, ami érdekel, érettségin meg minden szart tudnod kell. Én reál tárgyból országos versenyt nyertem, azt kisujjból kiráztam, de a magyar érettségivel megszenvedtem..

2016.06.15. 15:42:06

@Mad Mind:

A nyelv lenyelése a baleset.

2016.06.15. 15:43:03

@Nemzeti Dohányos:

Ettől még nem lesz nagy kihívás. :)

látjátok feleim szümtükkel 2016.06.15. 16:09:06

Én már elég régen érettségiztem, de akkor is, és most is nagy kihívás volt. Miért? Nos azért, mert nem arról kellett/kell számot adni, hogy a négy év alatt megszerztt tudást ki milyen mértékben tudja a jövőben hasznosítnai, hanem arról, hogy kinek milyen a lexikális képessége/ tudása. Pedig én attól, hogy nem tudtam a logaritmust, elég jó szakember lettem olyan területen, ahol ez nem hiányzott a kutyának sem.

Ahogy olvasgatom, most sem az a lényeg, mennyire készített fel a középiskola a további életre, hanem azt, hogy ki tudott jobban seggelni, és a fejét fölöslegesen sok adattal megtömni.
Szerencse, hogy a fiatalok agya rugalmas, és "könnyen" átugorja ezt az akadályt. Utána meg mindenki azt gyűjt össze, amire szükége van, és ami érdekli. Érettségi eredménytől függetlenül.

Sajnálom a fiatal embert és a szüleit, bármi is volt az ok.

hdnctrl 2016.06.15. 16:09:25

@Jazo: 0 a mai középszintű érettségi színvonala.

RIP, Kovi MC!

hdnctrl 2016.06.15. 16:12:20

@Nemzeti Dohányos: melyik egyetemen tanulod azt, ami erdekel? Egy-két előadás oké, de az első években a tárgyak nagy része azért van, hogy legyen miért kiszórni az évfolyam felét.

2016.06.15. 16:12:27

@látjátok feleim szümtükkel:

A matematikai tudásnak (logaritmus) vajmi kevés köze van a lexikális tudáshoz.

látjátok feleim szümtükkel 2016.06.15. 16:41:35

@MikeBoy:

Persze, ha valaki nem érti, akkor "lexikálisan" be kelll magolnia. Vagy te másként gondolod?

látjátok feleim szümtükkel 2016.06.15. 16:49:29

@scuynat: "melyik egyetemen tanulod azt, ami erdekel?"

Bármelyiken.

A gyerekem a műszakira járt, és közben csak úgy bebejárt az ELTE geometria előadására egy adott előadóhoz. Nem volt ott hallgató, vizsgát nem tett, de a téma érdekelte. Sőt a saját egyetemén is be-be ült egy-egy előadásra ami nem tartozott a tananyagába. Tanulni nem csak a kötelezőt lehet. Nem gondolom, hogy napjainkban kizavarnának egy-egy érdekesebb előadásról.

Én humán szakra jártam anno, és mégis elmentem a Greguss Pál biofizikus professzor érdekes előadására.

daito 2016.06.15. 17:23:28

@karandash: azért ez egy masszív tévedés. Bölcsészkaron vannak szakok bőven - amin bármelyik BME-s mérnök, xy egyetem IT szakosa, villamosmérnök hanyattszopná magát.
Haverom filozófiát végzett - klasszikus büfészak - és ott nem vicceltek az "olvastad-e Kant/Arisztotelész/XY 1200 oldalas művét"; vagy pl. ezeken a büfészakokon megkövetelik, hogy latin/ógörög nyelveket tanulgassanak - kb. a semmiért, mert diploma után ez (latin, ógörög) 99%-kal ment a levesbe.
S nekik ugyanúgy van már mindenféle nem szakos tantárgyuk is, megnézném a nagyarcú mérnököket/IT/egyébmostdivatosszakosmajmot, amikor az ölükbe vágják Mankiwnak a 600 oldalas Makroökonómia könyvét vagy Kanttól A tiszta ész kritikáját, kb. 800 oldal.

Jazo 2016.06.15. 17:29:55

@Zsolt_: Bocs az offtopikért, de egy rövid válasz:
Akkor nem szóltam semmit...Több mint húsz éve érettségiztem...szóval nem ma volt. Ezek szerint az alacsony szintű oktatás ma ebben is jelentkezik. Anno az érettségi nehéz is volt, meg nagyon sok múlt rajta...ráadásul ha pl. a humán tárgy nem ment, akkor reál irányba se mehettél továbbtanulni a pontok miatt és fordítva. (úgy tudom azóta ezt is megváltoztatták)
Bocs még egyszer az offért.

daito 2016.06.15. 17:32:31

Azt szeretem, hogy mindenki hadovál arról, hogy hol nehéz a vizsga, hol nem.

Magyarországon a tanárok, oktatók jó része arra kíváncsi, hogy MIT NEM tud az illető. Iszonyat mindegy, hogy érettségin, vagy az ELTE ÁJK római jog, vagy a BME mechatronika vizsgáján fogsz ki egy ilyen parasztot. Persze, tudni kell, meg tanulni - de ég és föld a különbség a vizsgák között abban, hogy milyen a vizsgáztató.

Ha a tanár/vizsgáztató szemét - akkor a legjobb diák is zoknira izzadva jön ki a teremből, ha "rendes" - akkor egy gyengébb sem fogja elhányni magát vizsga közben. S itt nem arról beszélek, hogy engedjük át Józsit egy kettessel, bár semmit sem tud; hanem arról, hogy mennyire tudják paráztatni a diákokat, pl; mennyire lényegtelen kérdésekkel szívatjuk, hagyjuk-e kibontakozni, stb.

Kaszáspók 2016.06.15. 18:01:49

Nem nyugodjon, hanem nyugodJÉK békében. Ezt érdekes módon egyik agyoniskolázott "értelmiségi" sem tudja.

Ez nagyjából a jelenkori >mindent külön írunk< bugrisságával egyenértékű. Ebből is kedvencem az ugyanolyan (ugyanilyen) szavak különírása.

Mert ugyan olyan stílusban ír mintha értelmiségi lenne, de ugyanolyan hülye mint egy hat elemis szántó-vető.

seventyfour 2016.06.15. 18:25:23

Nyugodjon békében! (A sok kretén a ZH-hoz hasonlítja az érettségi vizsgát, akik eszerint nagyrészt diplomások. És ezek szerint diplomásan is lehet valaki retardált, mint ahogy a hozzászólásokból is látszik. ELSŐ VIZSGA. Előtte csak viccek voltak, tét nélkül, utána meg futószalagon. Innen látszik, aki diplomás az nem feltétlen értelmiségi.)

Ásatlan Kút 2016.06.15. 18:48:27

@MikeBoy: na bocs mindenkitől, de nem bírom ki. senki nem nyeli a nyelvét, soha, semmilyen formában, uh. légyszi, ne. eszméletlen, renyhe garatreflex miatt háton fekve a nyelvgyök hátracsúszhat, elzárva a légutakat, ebbe nyilván bele lehet halni, bár akkor is inkább a hányadék miatti légútelzáródás a felelős, na mind1, erre való a stabilo, de az sem epilepsziás roham közben.

a epilepsziás rohamok ~90%-a <5 perc alatt lezajlik, utána pedig szépen lassan feltisztul a tudata. annyi a teendő, hogy puha párna/kabát/bármi a feje alá, h ne törje össze. nyúlkálni a szájába, a fogait széttördelni fakanállal, lefogni és hasonló ökörségeket legyen szíves senki ne csináljon, csak a betegnek és saját magának árt.

pár percen belül mérséklődik a roham, ha nagyon ideges mindenki, természetesen lehet mentőt hívni, de kórházi ellátást akkor sem 100%, hogy igényelni fog... persze az is előfordulhat, hogy nem csökken a roham, vagy kettő között nem tisztul fel, halmozódik, az természetesen kórház/mentő kompatibilis...

bocs tényleg mindenkitől, de ez a nehogy lenyelje a nyelvét, kihúzogatom meg fakanalat, stb-t odarakomtól ki tudok akadni. nem nagy dolgok ezek, és nem gond ha segíteni szeretne az ember, csak törekedjünk rá, hogy a buzgalom ne hülyeséggel párosuljon, mert kártékony, jelen esetben veszélyes is (pl. egy ujja simán bánhátja a beavatkozónak mondjuk egy ilyen görcsroham esetén).

Ásatlan Kút 2016.06.15. 18:52:49

@Nemzeti Dohányos: max szakterületre igaz, de ha találnék egy olyan embert, aki minden óráját élvezte és ugyanúgy érdekelte, élete végéig fizetném a sörét. :D

2016.06.15. 19:22:34

@Kaszáspók:

Egy kaszáspók meg nem így néz ki. :)

hdnctrl 2016.06.15. 19:24:02

@látjátok feleim szümtükkel: gondolom, direkt érted félre, nem is állok neki elmagyarázni.

2016.06.15. 19:28:44

@Ásatlan Kút:

És mire is akartál utalni?
Hogy van egy kifejezés, amit mindenki használ egy jelenségre és ugyan nem pontosan kifejező, sőt félrevezető is lehet, de ettől még tudjuk, hogy miről van szó és ezt a kifejezést használjuk?
Tudod hány ilyen van a világban???!

"a epilepsziás rohamok ~90%-a <5 perc alatt lezajlik, utána pedig szépen lassan feltisztul a tudata. annyi a teendő, hogy puha párna/kabát/bármi a feje alá"

GRATULÁLOK! Meg van tanulva a lecke. :D

sport365.hu/videok,videok,video-lenyelte-a-nyelvet-a-focista-a-brutalis-utestol-a-csaladja-szeme-lattara,64858

De azért nyugtass meg, hogy ha a filmszakadásos epilepsziás elterül és úgy beveri a fejét, mint ez a focista, akkor lesz majd annyi eszed, hogy valamit mégis kezdesz a szájával, mert a roham végén különben szép csendben meg fog halni segítség nélkül úgy, ahogy ez a focista is simán belehalhatott volna, ha nem segítenek neki...

Super aGyuri 2016.06.15. 20:48:11

@tilkosgyó: nem tartom ízlésesnek ezen poénkodni.

Amúgy egy kedves ismerősömet hasnyálmirigy-gyulladás vitte el, szintén két nap alatt. 35 évesen. Szóval sajnos van ilyen.

Isten nyugosztalja szegény srácot!

Super aGyuri 2016.06.15. 20:49:28

@Kaszáspók: bizony.
Amúgy pedig egyék, igyék. És folytathatnám.

Szóval: nyugodjék békében!

Ásatlan Kút 2016.06.15. 20:53:58

@MikeBoy: kevésbé absztrakt módon ennyi a lényeg: ha már valakinek görcsrohama van, ne bassz még ki vele pluszban azzal, hogy eltördeled a csontjait, fogait, kificamítod az állkapcsát, leharaptatod vele az ujjad, stb. nem a szóhasználat zavar, hanem az, hogy téves elsősegélyismereteket közvetítesz itt, amivel csak ártani lehet.

ne érts félre, nem nekem ártasz vele, hanem a betegnek és magadnak. ha erre így felháborodsz, akkor felőlem csinálj, amit akarsz, majd elszámolsz a lelkiismereteddel, mert nem csak hülye vagy, ami bocsánatos, mert azt lehet tanulással gyógyítani, hanem ostoba is.

szóval még egyszer, félreértések elkerülése végett, ha bármit tömködsz eszméletlen ember szájába, legyen annak görcsrohama vagy éppen nem, azzal MINDEN ESETBEN ÁRTASZ. érted? fejsérülést meg pláne nem lehet vele "gyógyítani." ha csak nekem nem hiszel, olvass végig néhány ajánlást vagy nyiss ki egy oxiológia könyvet.

ja, és gúnyolódhatsz, amennyit akarsz, de igen, neked ennyi a dolgod, hogy véded a fejét, megakadályozván egy esetleges fejsérülést. még ha képzett lennél és/vagy eü dolgozó, akkor is csak ennyit tudnál vele csinálni helyszínen, közben nyugodj meg, fog tudni lélegezni, inkább hívj segítséget. az meg, hogy halmozott-e egy roham, nem attól függ, hogy partjelzőzászlóval tördeled-e éppen az állkapcsát/fogait.
amúgy ezen a focistás eseten is pislogtam, volt pár hete, mikor lejött 2-3 ilyen hír rövid időn belül. valahol szomorú, hogy mindenki örült neki, de senki nem írta le(média), hogy köszönjük, de ezt nem így kell, hanem ilyen esetben ez és ez a teendő, mert ez a beteg érdeke.

na peace, jó tobzódást a továbbiakban.

bElannaTorres 2016.06.15. 20:57:12

@daito: ha azon múlna elolvasnám, azt csak olvasni kell, amit már érteni is az azért nehezebb:D

bElannaTorres 2016.06.15. 21:09:48

egyébként meg részvétem a családnak :(

nem írják miben halt meg, pedig ez így annyira elgondolkoztató, hogy váratlan betegségbe két nap alatt, előjel nélkül.

2016.06.15. 21:26:29

@Ásatlan Kút:

Ugye jól érzem, hogy nem tűnt fel neked, hogy itt senki nem foglalkozik azzal rajtad kívül, hogy mi a teendő, ha valaki epilepsziás rohamot kap!!???
Most már legalább tudod, hogy miért vagy gúnyolódás tárgya.
A nagy dirrel durral tett beírásod (igen az első!!) nem kapcsolódott rendesen a vitához.
Igazából nagyjából sehogy sem kapcsolódott és tök fölösleges volt.

Leírom a kedvedért, nehogy sokkot kapj:
Ha valaki epilepsziás rohamot kap, akkor a ROHAM KÖZBEN!!! nincs más dolgod, mint esetleg vigyázni arra, hogy ne törje magát össze a tudatlan állapotában.

DE!!
Ha a rohama közben mégis valahogy megsérült (ez ugye előfordulhat sokféle képpen). Amiről itt ugye szó volt!!! PL: Lenyeli a nyelvét. Akkor utána (a roham után) szedd ki a nyelvét a torkából bazd meg és ne kispárnákat pakolgass a feje alá!

Így már rendben vagyunk??

PomberMaci 2016.06.15. 21:29:58

@daito: Bocs... de a 800 oldalas léggömbhámozásokat ne hasonlítsunk össze valódi tanulnivalókkal.

2016.06.15. 21:37:52

@Ásatlan Kút:

"hanem az, hogy téves elsősegélyismereteket közvetítesz itt, amivel csak ártani lehet.
"

Ez mondjuk külön kiverte a biztosítékot!
Idézd már nekem, hogy hol tettem ilyet!

A Tyne folyó déli partja 2016.06.15. 22:35:00

@Jazo: "Olyan kihívás elé állítják a fiatalokat, amit se előtte se utána nem tapasztal a nagy többségük."

egy egyetemen egy tantárgyból, egy vizsgára kell annyit tudni, mint az egész érettségire (legalábbis, az én időmben még így volt.)

Lady Scarlett 2016.06.15. 23:23:42

@karandash: Te is biztos ilyen bivalybasznádi borsógömbölyítő egyetemet végeztél, olyan a stílusod.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.06.15. 23:26:50

Sajnálom a szüleit, barátait.

Érettségi közben halt meg szegény, vagy még csak készült az érettségire?

Az érettséginek nem kellene ismeretlen próbatételként megélni, ha korábban "próbaérettségiket" is tartanak nekik. Bár amennyire tudom, ma az órai feleltetés is kiment a szokásból, úgy már értem, ha az érettségitől pánikba esnek.

Az érettségivel az a baj, hogy nem lehet megismételni, csak ha megbuksz. Egy felvételit vagy más vizsgát meg lehet ismételni. Nem biztos, hogy ez jó így.

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.16. 00:00:25

@látjátok feleim szümtükkel: én meg mérnök infora jártam, mivel kocka vagyok, érdekel a hardver, a híradástechnika, szeretek programozni... Ezért jártam mindössze 2 hónapig a fenti szakra, mert a kötelező, informatikában gyakran használhatatlan matek, erős áramú villamosságtan, közgáz, és magolós mikor építették/ fedezték fel napra pontosan tantárgyak nem nyerték el a tetszésem... Márpedig ezek a kötelezők alkották a tananyag 90%-t. Tehát egyetemen nem tudom azt tanulni ami érdekel.

kiwiman 2016.06.16. 11:18:25

eggyel kevesebb idióta pazaroljaq az oxigént...

látjátok feleim szümtükkel 2016.06.16. 15:54:12

@fidesz maszop dk egykutya:

Elhiszem, hogy nem teccettek a tanulandó tárgyak, de ha diplomát is akarsz, akkor azokat is tanulnod kell. A tanulás/tudás és a vizsga nem feltételezi egymást, külön is elvannak. Egyébként meg diploma nélkül is lehet sok mindent megtanulni és tudni, sőt a szakmában dolgozni is, de miniszter anélkül nem valószínű, hogy lesz belőled. Legfeljebb egy troll itt, vagy más blogon.:D

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.17. 01:01:25

@látjátok feleim szümtükkel: na és ezért sem ér már lassan semmit a diploma, hiszen használhatatlan, elavult, témához köze nincs "ilyen előadó volt kéznél/olcsó/haver, ezt kell tanulni" háttere van.
Miniszter amúgy sem lehetek, mert nem voltam mszmp, vagy kisz tag, van gerincem, és önálló gondolataim ;) mellesleg ők is csak schmittelték, vették, lezsírozták a papírt.

látjátok feleim szümtükkel 2016.06.17. 16:20:12

@fidesz maszop dk egykutya: "mellesleg ők is csak schmittelték, vették, lezsírozták a papírt."

Maradsz velem annyiban, hogy nem mindenki?

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.17. 22:38:29

@látjátok feleim szümtükkel: látva milyen segghülye emberek lehetnek miniszterek nem... vagy ENNYIRE alacsony lenne a felsőoktatás színvonala?
süti beállítások módosítása