Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Nagy Duett minden drognál nagyobbat üt az agyadon

2016. május 02. 08:27 sixx 60 komment

13087115_1092623854118015_8056705520162250855_o.jpg

A csavarlazító nem egy jó dolog. Illetve de, csavart lazítani, arra tuti jó, ara találták ki, gondolom, a neve is onnan van, de szipuzni vele nem jó. Szipuzni eleve nem jó, szétkúrja az agyadat, meg úgy amúgy mindent a szervezetedben, szóval isten ments, hogy még egyszer, de igen, volt olyan, hogy megfogtam a csörgős zacskót. A sziputól jön a fless, hallucinálsz kicsit, és eldőlsz, utána meg büdös vagy és nagyon szarul érzed magad. A képek sem feltétlenül jók, nekem volt egy olyan, hogy a mellettem ügyködő haveromat láttam kb, ezer példányban, kurva nagy volt a feje, és tökpucéron rohangált a parkoló betonján, én meg ettől nagyon féltem.

Na ez lófasz se’ volt a tegnapi Nagy Duett mellett.

Az egyszerűbbnek látszó produkciókban is volt valami amitől sírtam, Kucsera Gábor hangja például elképesztő, én nem hittem volna, hogy bárki is képes ennyire szarul énekelni, altatót könyörgöm, ne, soha senkinek, gyereknek főleg ne. Dér Heni hangja megmenti persze, a közönség nőtagjai meg szívesen nézik, ahogy egy ilyen faszi csinál magából hülyét, mert az aranyos. Aztán ott voltak Loláék, akiket eddig a jóisten tartott bent a versenyben, mert az lehet, hogy Markó Robi mindent megtett ami tőle telik, de Lola nem tudja elengedni magát, nála van egy fék legbelül, és így a produkciók unottak, biztonságiak lesznek. Az meg megint más kérdés, hogy aki azt hitte, Britney Spearst énekelni a egyszerű mostanra meggyőződhetett róla, hogy nem, nem az, nem is tudom hányadik magyar énekesnő foga törik bele a bugyuta popnótácskákba. Loláék mentek, én nem bánom, mert mindenkinek így lesz a legjobb szerintem. Sramekékre konkrétan nem emlékszem, sajnálom, ennyire jellegtelen páros még nem volt a Nagy Duettben soha.

A szürreális bábszínház kategóriából éppenhogycsak kimaradt Hevesi Tamás és Kulcsár Edina LGT-nótája, amit Hevesi annyira jól énekelt, hogy csak néztem, pár sorban Pici bácsi köszönt vissza dörmögve, megint másutt meg Somló, nem is tudtam, hogy Hevesiben ennyi van, komolyan. Kulcsár Edina hangja is kilométerekkel jobb, mint amit a többi amatőrnek adott a természet, ráadásul nagyon jól és felszabadultan mozog a színpadon, tudja, mik az erényei, és ki is használja azokat - de valahogy pont emiatt nem drukkolok neki annyira, hiszen nincs meg benne annyira a bénaság faktor, ami igazán szerethetővé teszi.

Ott van viszont Demcsák Zsuzsa, aki az első adásban olyan gátlásokkal küzdött meg, amikkel én pl. soha nem tudnék, és valahogy el tudta engedni saját magát arra a szintre, amin Schobert Norbi rutinból létezik. Ami a tegnapi teljesítményét a többiek fölé emeli, az továbbra sem a hangja, (mert nem fog tudni énekelni soha) hanem az a talpraesettség, amivel lekezelt egy színpadi malőrt, hogy nem szól a mikrofonja. Látszott az arcán, hogy tudja, de leszarja, és tovább üvöltötte a Bangó Margit-nótát, akkor, amikor nála sokkal rutinosabb énekesek is becsődöltek volna. Akinek pedig a Sztárban sztár és a Nagy Duett a legjobban jött, az Pál Dénes, akiről végleg kiderült, hogy mindent el tud énekelni, és kifejezetten vicces is.

Az adás gerincét viszont nem ezek az előadások adták, hanem a trashbe hajló, szürreális látványvilág, a Berki Krisztián féle Kacsatánc, amihez foghatót én még soha nem láttam tévében, na jó, Japánban egy tévévetélkedőben talán, amiben iskoláslánynak öltözött harmincas nők verték gumikalapáccsal pár pasi farkát valamiért, de az Japán, ott ez mindennapos. A kacsának beöltözött, fűzöld szakállú Berki egy idő után már meg sem próbálkozott az énekléssel, de akkor már mindegy volt, a kontrasztot adó Fésűs Nelly viszont a fejébe vette, hogy akkor is eltolja a leggyorsabb részeket is, ha belegebed, és kis híján el is ájult a végére, mindezt talpig kacsában, a színpadi őrület kellős közepén.

Berkiéket látva azt jegyeztem fel magamnak, hogy ezt nem lehet űberelni - ebből is látszik, hogy nem a tévében dolgozom, mert a műfűvel borított színpadra egyszer csak bejött egy ló, rajta az Árpádnak öltözött Pintér Tibor, és lassan körbeporoszkálta Rubint Rékát, aki valami magyar ősasszonyként ült a műanyagban egy dobbal az ölében, és olyan átéléssel (és hamisan) gajdolta Demjén rettenetes Honfoglalás című nótáját, hogy nem lehetett nem tátott szájjal bámulni. Rubintban az a pláne, hogy embertelenül ráfeszül ezekre a feladatokra, és hiszi, hogy ő most jól elő is adja őket, amitől sokkal, de sokkal viccesebb és szórakoztatóbb lesz, mint a közepesen tehetséges énekesnőnek számító Kulcsár, vagy Schobert Norbi, aki viszont belemerevedett a bohóc szerepbe, és simán ki kellett volna esnie Keresztes Ildikóval együtt.

Az est fénypontját megint Pachmann Péter és Péter Szabó Szilvia jelentette, hihetetlen, ahogy a Mokkában és a Tényekben az egyik legsótlanabb műsorvezetőnek tűnő Pachmann hétről hétre egyre jobban kivetkőzik önmagából, és teljesen elereszti a dolgot. Ha kell, Rockynak öltözve ugrál egy ringben, és álkeménykedik, közben énekel és eljátssza a bokszbajnokot, nem lehet nem röhögni rajta, mert ő maga is ezt teszi, és élvezi. Péter Szabó Szilvia most nem volt annyira jó, mint eddig, de ez ebben a produkcióban semmit nem számított, ha csak ült volna a ring sarkában, az sem érdekelt volna senkit.

Egy dologról eddig nem esett szó, pedig kellett volna: az alkotók nagyon jól összerakták ezt a műsort. Nem mondom, hogy nem voltak bakik, nemcsak Demcsák mikrofonjával voltak gondok, és nem biztos, hogy nem lehetett volna olyan kameraállást találni, amiben nem látszanak a színpadépítők, de amit ebbe az adásba beletoltak, az előtt le a kalappal. A díszletek pörögtek, a táncosok minden számban ott voltak, és kurva jót nyújtottak, innen is gratula.

Címkék: tv tv2 show nagy duett

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penna 2016.05.02. 08:39:53

R. Réka tisztára úgy nézett ki tegnap, mint Miklósa Erika.

mate2003 2016.05.02. 08:55:06

Én már a stock "tomboló közönség" effekttől sírógörcsöt tudok kapni... mindenki látja, hogy kb. 50 ember van beültetve nézőnek, de egy 100 ezres aréna koncertre való tömeg hangja van végig a műsor alá keverve... Valamelyik előadás alatt nagyon jól lehetett látni, hogy milyen "lelkesen" tapsoltak a nézők, de a "hangjuk" az hatalmas volt... Vajon a stúdióba is beadják ezt az effektet, vagy ott kissé kínosan tapsol az pár ember és kész?

Agglegeny83 · http://agglegenyakonyhaban.blog.hu 2016.05.02. 09:03:20

Vártam már sixx kritikáját az adásról, már tegnap a műsor közben azon gondolkodtam, vajon mit fog írni.
Nekem hiányzott az az egy, nagyon jó/vicces/béna...stb produkció, ami az előző 3 adásban megvolt, amire még hetek (na, jó, nem túlzok, egy hét) múlva is lehet emlékezni, mert meglepetést okozott. Ilyen volt Pachmann Péterék Grease-e, vagy a múlt héten Hevesi és Kulcsár, amire azt mondtam, húúúú, ez jóó volt. Persze most is jó volt Pachmann, jó volt Kulcsár is, de nem volt most olyan dal sem, amit vártam volna, hogy na, ez biztos jó lesz.
És nem, nem, nem, Berkire nem vagyok hajlandó emlékezni, nem volt se vicces, se jó, béna sem volt, inkább a szánalmas szót használnám rá. Kellemetlen volt nézni.

napraforgó70 2016.05.02. 09:20:30

@penna: a szája miatt engem is Miklósa Erikára emlékeztetett... de itt véget is ért a hasonlóság :)

cukkmukk 2016.05.02. 09:35:15

Megpróbáltam tegnap. Esküszöm. De annyira fájt.

kdui 2016.05.02. 09:39:01

ezt a mocsok szemetet nézi a magyar, gusztustalan,agyhalott, ötven idióta celeb mocsok,körbe körbe ez hihetetlen, sosem gondoltam volna hogy ilyen mélységbe zuhan Petőfi Ady József Attila népe szégyen......

Ingyonbingyom 2016.05.02. 09:40:13

Nekem kezd egy kicsit unalmas lenni, hogy nagyon béna énekléssel, nulla mozgással fárasztanak bennünket. Kucsera, Berki, Update Norbi sokadikra már nem vicces, nem aranyos, nem poénos, csak fárasztó, de nagyon. Cooky Jacko mozdulatai egész élethűek voltak, de nekem rémlik rosszul, hogy a Bad-ben bőrszerkóban és nem suhogós mackóban nyomták?
Ja, és a pontozás. Tökre igaza van Kasza Tibinek, hogy eddig a gyengébb produkciókra adtak 9 pontot, a durván rosszakra meg 8-at. Ez a világ röheje a 10-es pontrendszerben. Ráadásul tudom nem egy népnevelő műsor, de akkor is. Ha valami kifejezetten gáz, arra ne adjanak 10-ből 8 pontot... Vagy akkor legyen csak 1-2-3 pont/csillag/mikrofon vagy miuttodoménmi az értékelés.

Transylvanianmixedgrill 2016.05.02. 09:47:29

Nem ugyanazt műsort nézhettük sixx, ez a show már csak nyomokban tartalmazott Nagy Duettet és éneklést. Szánalmasan gyengusz volt ez a rész, ha a múlt heti művházi hakni volt, akkor ez már Tesco parkoló színvonal. Rubint Rékáék lovas száma újradefiniálta az ízléstelen vásári giccs fogalmát, Pachmannék produkciója pedig nem csak a bokszolástól volt erősen izzadságszagú. Az mekkora égés, hogy Dér Heniék produkciójában nem Dér Heni volt a legszexibben öltözött titkárnő, hanem az egyik táncos, aki feszülős fekete bőrszoknyában pucsított a kamerába.
Berkiék kacsatánca meg tényleg annyira minősíthetetlen gagyi volt, hogy nehezen találok szavakat. Kulcsár Edina az egyedüli aki miatt érdemes nézni a műsort, ha lesz egy kis esze ennek az agyamenet fideszes csatornának, akkor műsorvezetőt csinál belőle, fullos mediterrán a csaj, a RAI UNO-n ilyen penge nők vezetik a műsorokat.

A nap legjobbja nálam a ROBOTZSARU volt az RTL-en, ezerszer jobban lekötött, úgyhogy felvételről pörgettem át ezt a moslékot...

Transylvanianmixedgrill 2016.05.02. 09:52:59

@Transylvanianmixedgrill: Ja és még annyit sixx: jól összerakott műsor, akiknek innen gratulálsz! Ez most komoly? Amikor kiderül, hogy nyilván nem volt kamerapróba több produkció előtt, hiszen belógnak színpadelemek a produkcióba olyannyira, hogy Kulcsáréknál a fülesen keresztül megkérik Majkát, lécci, told már arrébb, mert Cooky-t kitakarja a fehér bizbasz!!! Mekkora űbergáz!!!!!!

herut 2016.05.02. 09:59:55

Pintér-Rubint duót maximum harminc másodpercig tudom nézni. Keresztes Norbit még addig sem.

Zorba the Geek 2016.05.02. 10:10:12

@kdui: Tartalom: 3, külalak: 2, helyesírás: 1.

Vélemény Béla 2016.05.02. 10:16:25

Nagyon jó kis szórakoztató műsor volt. Aki nem érti az iróniát, öniróniát, az menjen a fenébe pucér reality-t, Éjjel nappal Budapest-et,Barátok közt-et, és egyéb káros agyromboló szemetet nézni és próbáljon meg azokon szórakozni ha tud.. Kdui, hogy jön ide Petőfi, Ady ? Miért kell hülyeségeket írni?

WYW 2016.05.02. 10:34:10

@Vélemény Béla: Az indulatot azon vezesd le aki ilyen szemetet képernyőre visz!!
Ez mindennek a legalja.

rossamela9 2016.05.02. 10:36:00

@Transylvanianmixedgrill: Kulcsár Edina már vezet műsort. Még beszédtanárt neki, és jó lesz.

oszt jónapot 2016.05.02. 11:08:25

Azért Rubint Rékát egy színpadra tenni egy lóval elég kifinomult geciség. :D Valakinek a stábban van humorérszéke.

Transylvanianmixedgrill 2016.05.02. 11:13:40

@rossamela9: Valami élő műsorra gondoltam! :D

tnsnames.ora 2016.05.02. 11:15:20

sixx:

így jár az aki minden szemetet összehallgat (meg néz), és az ország egyik felének már-már himnuszi magasságokba emelkedő nótája (Honfoglalás) már nem képes eljutni az agyáig. Az még megérthető, ha Demjénnel nem szereted, vagy kifogásolod, hogy politikai gyűléseken is indokolatlanul túltol(j|t)ák, azzal sincs baj, hogy nem szereted a nótát, de egy kis léptéktartás és disztingválás a te "poziciódban" nem ártott volna.

oszt jónapot 2016.05.02. 11:16:52

"az ország egyik felének már-már himnuszi magasságokba emelkedő nótája"

Ez melyik fele az országnak?

További magyar hang 2016.05.02. 11:29:15

Most már a többedik adás lement, és már egészen biztosan ki lehet jelenteni: Lola egyáltalán nem tud énekelni, eddig minden produkciója ultrasz@r volt hangilag.

eveMarlowe 2016.05.02. 11:35:21

@penna: Szerintem mindig :D Erre példa: néztük a Férjemmel a Virtuózokat, egyszer csak azt mondja nekem: "Nekem annyira nem tetszik ez a Miklósa Erika!" Mondom neki, hogy azért, mert úgy néz ki, mint Rubint Réka, erre ő: "Basszus! Tééééényleg!" :D :D

protézisesh 2016.05.02. 11:40:08

jó ez a műsor, de a Sóbertnének csak szerintem van csirkemáj-színű arca mindegyik fordulóban?

A Kucsera tényleg csak biodíszlet, de Dér Heninek nincs rossz teste. Sőt!

tnsnames.ora 2016.05.02. 11:43:06

@oszt jónapot: Arra gondolj, hogy más nótát kéne választania a politikai markeingeseknek, ha nem ezt szeretné érzékelhető tömeg. Vagy opció lehet még,hogy a politikai üzenet annyira erős, hogy tökmindegy milyen nóta van aláfestésnek... Rádbízom a választást! ;)

what.the.fuck 2016.05.02. 11:52:45

nem kell itt fikázni meg Adyt emlegetni, ez a műsor azért van hogy szórakozz, nevess, felejtsd el a kicseszett bajokat...és arra tökéletes. :D

Buci11 2016.05.02. 12:01:19

@Transylvanianmixedgrill: én is pont azt néztem Dér Henit mennyire zava
rhatta a táncos lány, aki bomba jól nézett ki, titkárnőnek...

NemBíromVisszatartani 2016.05.02. 12:06:20

Sixx, az írásaidat és a műsort kedvelem, de ez a tegnapi adás és a mai kritikád is beköltözött a gyomromba, ott fekszik benne láblógázva, és nem mozdul, csak nyers hangon röfög.
Amióta megszületett az új "bandatag", azóta néhány meglátásod konformista és szentimentális lett.
Egy Sixx ezt nem engedheti meg magának! Egy Sixx M-E-G-M-O-N-D-J-A a frankót! Szeretem régi Sixxet, és nem értem a mait.
A tegnapi műsor már nem tartalmaz semmilyen eredetiséget Majkástól, zsűristől, előadóstól. Annyira művi és izzadságszagú lett, hogy kizárólag a táncosokat nézném tovább.
A párját szólongató récék muzikálisabbak és szellemesebbek ennél a sótlan brigádnál. Komolyan örülök, ha valaki jól érzi magát, de egy NorbiBerki vérfagyasztó szellemisége ilyen mennyiségben már nem vicces.
Miért gondolja valaki azt, hogy ha ő nevet és jól érzi magát a színpadon, akkor az a nézőknek is szórakoztató? Egyáltalán, értik azt a szót, hogy "szórakoztató"?
Ha most kimegyek a vakondos pizsamámban az utcára, biztosan kinevetnének, de ettől nem leszek szórakoztató, csupán kínos.
Sajnálom ezt a műsort, sajnálom a tegnapot.

Raven1975 2016.05.02. 12:08:50

Az egész műsor borzasztó. Énekelni nem tudó emberek miért énekelnek? Azt hiszik, hogy ez szórakoztató? Egyszerűen szánalmas az egész műsor!

Vélemény Béla 2016.05.02. 12:30:12

Vessetek meg érte, de nekem tetszett ! Hasonlóan jókat tudnék röhögni egy politikusokat megénekeltető műsoron is, de csak ha ők is mindent beleadnának úgy mint ezek az idióták :) És humán műveltségű informatikus értelmiségi vagyok

csillagkutya seven 2016.05.02. 12:34:29

Számomra Kucsera előadása tette be az ajtót. Fizikai fájdalmat éreztem ennél a résznél, majd elkapcsoltam...ez volt az utolsó, hogy én ennek a műsornak esélyt adtam...

É2I 2016.05.02. 12:53:33

Na tessék, sixx coming-out-ol, hogy haluzott a csavarlazítótól, ti meg csak erre a fos-hányadék mű-sorra írtok?

Már eleve amiben a verdki meg a sóher megjelenik... egy szaros pelenkába csomagolt langyos turhával egyenértékű.
És ráadásul egy holdarcú szerencsétlen szórja a "poénokat" zsűrinek titulálva. Talán még kuki, aki ide illik, mert permanensen tudja hozni az akcentusát, annak ellenére, hogy húszon-harminc éve itt cseszi a rezet :).

Mindenesetre a hozzászólások többségével egyetértek. Kivéve, hogy a "Honfoglalás" című csipkerózsika szám valami himnusz lenne. Bár lehet egy-két zombi erre táltosodik (sic!) meg.

véleményM 2016.05.02. 13:15:27

@mate2003: Nagyon igazad van. Iszonyatosan zavar, hogy szinte folyamatosan nyomatják ezt a stadion őrületet, elnyomva vele minden lényeges dolgot, zenét, minden fel és levezető szöveget. És nem csak itt. Minden hasonló műsort szétb@sznak vele. Szánalmas ez a 'divat'.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.05.02. 13:18:34

@mate2003:

Gyanítom azért keverik alá hogy ne halljad a hamis hangokat (mind hamis), sőt a zene is olyan hangerővel megy hogy még Pavarotti is lesz*pná magát .

LassúGabi 2016.05.02. 13:21:02

Ez a Pintér Tibor egy akkora ripacs...
Modoros, mű, hiteltelen és rettentően gagyi.

övön alul 2016.05.02. 13:28:55

Hát én azért bízom benne, hogy van ennél színvonalasabb szórakoztatás is. Én igazából azt szeretem ha az énekes énekel, a táncos táncol, az idomár idomít stb...Szerintem attól lesz profi a show, ha mindenki azt csinálja amihez ért. Engem az sem szórakoztat, amikor önbizalomtól fűtött, ámde énekben tehetségtelen embereket castingolnak, és ezt próbálják műsorként eladni...
Sajnos tudomásul kell venni, hogy a többségnek ez tetszik, ha mindenki azt csinálja amihez nem ért, és tehetsége se sok hozzá, csak a magamutogatás...
Csoda hogy ez az ország még működik...

véleményM 2016.05.02. 13:29:11

Hogy a műsorról is valamit. Rendszeresen nézek TV-t. Ilyenkor általában keresem az élő, szórakoztatónak titulált műsorokat, mert a 140 hullát produkáló akciófilmek és halál gagyi amcsi vígjátékok korszakán már túl vagyok és nagyon unom ezeket. A tegnapi adás viszont gyomron ütött. Többször vettem kézbe a távirányítót és ideiglenesen elkapcsoltam mert hallgathatatlan volt amit előadtak. Kínos volt mert már ott tartunk, hogy a 'profi' páros tagok is sz@rul énekelnek. Az amatőr gárda pedig minősíthetetlent produkál. Nem értem a szerkesztőket. Rendben van, hogy a sztárvendég kevésbé képzett hangi adottságokkal bír. Na de van egy határ. Van amikor már ez nem szórakoztat, hanem elborzaszt, és szinte fizikailag fáj. Nagyot zuhant a műsor nézhetősége és szórakoztató értéke. Ha pedig ez tetszett, vagy érdekes volt Sixxnek, akkor nem egy műsort néztünk!

arckönyv 2016.05.02. 13:33:15

komolyan nem értem a műsor nézőit. még a gagyi szappanoperáknál el lehet vitatkozgatni, hogy milyen lelki világgal rendelkeznek a nézők, de bakker ezek olyan hamisan énekelnek, hogy kínozni lehetne vele...

7esbusz 2016.05.02. 14:03:00

Ez az a műsor, ami nem tudom mire jó azon kívül, hogy a néző szenvedjen. Már az, akinek van egy kicsi hallása. Én az első adás első 2 fellépője óta csak olvasgatom itten, hogy miket írnak róla. Ne mondja nekem senki, hogy az vicces, ahogy emberek macskákat megszégyenítő vernyákolásba kezdenek. Nekem már az is bántotta a fülemet a Sztárban sztár adásaiban, ha valaki 1-2 oktávval lejjebb vagy énekeshez képest hamisan énekelt, de ezek? Csupa botfülű ember nézi ezt a műsort vagy kik?

2016.05.02. 14:09:41

Ez a széria meg sem közelíti a korábbiakat, egyedül a táncosok egyre jobbak, pedig régen is azok voltak.
Loláék valóban sótlanok, Sóher ripacskodása fájdalmas, Keresztes nagyi szánalmas, Berki-Fésűs párost külön-külön se bírtam, együtt meg pont annyit érnek, mint a tegnapi produkciójuk.
Pintér műmájer unalmas fazon, miatta berángatták azt a szegény pacit, ami igazi állatkínzás volt.
Hajdúpí bénázása is csak addig volt humoros, amíg nem kezdett el rájátszani, itt Sóher ebben az ász, és sajnos tegnap Pachmann is már így nyomta, nem kéne átmennie ripacsba.
Demcsákék, Kulcsárék jó páros a többi semmilyen, néha még azon is meglepődöm egy-két profi énekes hogy tud ilyen szarul énekelni.

Meg kell jegyezni, mikor Fésűs fényezte Berkit az 5. helyes versenyeredménnyel, Kasza állat jót szólt be, nekem az volt a fénypont.

évisokk 2016.05.02. 14:12:00

Remélem Norbi-Réka-Berki lesznek a következő kiesők... bár sajna nem megy egyszerre :(( :D
Pintér olyan, mintha folyamatosan be lenne nyomva. Keresztes Ildit úgy egyébként bírom (énekesként), de itt a bohóckodása agyon üt mindent.
Ja, Kucseráékat kifelejtettem = felejtősek. Heni is.
Szegény Sramek kaphatott volna 1 fiatalabb csajt.
A többieknél a szórakoztató faktor nagyobb volt az idegesítőnél.

mellékvágány 2016.05.02. 14:13:13

Nekem is nagyon tetszett gyermekkoromban, hogy az akkori sztárbemondók egy szilveszteri műsorban felléptek. De hétről hétre már biztosan sokkk lett volna belőlük. És amikor ez évek múlva rendszeressé kezdett válni - ti. Szilveszterkor az MTV "arcai" kezdtek szórakoztatni - az már nem volt megcsúszott áprilisi tréfának felfogható....

cselaxi 2016.05.02. 14:14:12

@cukkmukk: Én is így jártam. Még szerencse, hogy csak részleteket láttam. Még most is fáj...

andalgó kandalló 2016.05.02. 14:16:12

@7esbusz: Én is jártam zeneiskolába, és épp emiatt nem bírja a fülem. Családomat eltiltottam, mert nem szeretném, ha hamisan rögzülnének az örökzöldek....
Ebben az országban, ahol egy körforgalomba is ritmustalanul haladnak be az emberek...szóval Kodály országában büntetni kéne a hamis hangokat....

MissX 2016.05.02. 14:16:46

vartam, hogy schobertek eloadasa utan megkerdezi toluk valaki, hogy ez megis mi volt? ez a hulyegyerek stilus a sas kabarebol lehet, hogy vicces volt eloszor, aztan unalmas lett, most pedig mar atment szanalmasba.

ugy latom, hogy van egy-ket celeb, amit nem szabad hagyni, hogy kiessenek (berki, schobert, rubint), vannak, akik ugy ahogy hoznak egy szinvonalat (pachmann, kulcsar) es van a toltelek, akiket eszre sem vog venni az ember, ha kisenek.

namnam 2016.05.02. 14:44:31

Azért nem árt megjegyezni, hogy még szép, hogy Hevesi ilyen profin tolta el az LGT-t, hiszen kb. 20 éve ezzel haknizik (a '90-es években megjelent egy ilyen lemeze is, csak LGT-számokkal). Mondjuk, Pintérnek is hazai pálya volt a Kell még egy szó, ő is évek óta nyomja ezt mindenféle formában, de a helyzet az, hogy még így is szar volt. Megdöbbentő, hogy ennyire ripacs, giccses, merev pasi ilyen gyenge énektudással hogyan tud ebből évtizedek óta megélni...

A helyzet pedig az, hogy igazából nem tudok olyan párost mondani, akik teljesen szimpatikusak lennének. Pál Dénest nagyon bírom, főleg a Sztárban sztár óta, rohadt tehetséges a pali, neki szívesen drukkolnék, de ha meglátom Demcsákot, az ablakon ugranék ki legszívesebben. Sajnálom, tényleg, de az a nő bármit csinál, nem tud nekem szimpatikus lenni.

rossamela9 2016.05.02. 14:53:30

8@Transylvanianmixedgrill: aha... most esett le, hogy trefalkozol.

rossamela9 2016.05.02. 15:03:33

@LassúGabi: jaj, de örülök, hogy szóvateszed! Annyira rühellem a csávót (már fiatalon se bírtam, de a korral csak egyre modorosabb), hogy mellette Rékát elkezdtem szinte kedvelni. Na jó, ez így túlzás (sosem kedveltem, irtózatos baromságokat tudott 64fogas mosollyal kinyilatkoztatni telibe a kamerába), de sajnálom, hogy erre a kakadura van bízva a sorsa. Viszont látva, hogy Réka mennyire odateszi magát, ennél jobbat érdemel.

lobster thermidor 2016.05.02. 15:58:27

Azt azért konstatálhatjuk, hogy a női szereplők, nevezhetjük celebnek is őket, minden bénaságuk ellenére jobban teljesítenek, mint Berki, Kucsera, Schobert, és a futottak még vonal.

Bobby Newmark 2016.05.02. 16:45:22

Aztakurvaélet, azért.

Nézitek ezt a szándékosan foshulladékot, ahol kibaszott fitnesszedzők, meg volt kormányszóvivő(!!!), meg a faszom tudja még milyen egyéb random foglalkozású emberek énekelnek, és aztán csodálkoztok hogy tényleg fos?

Mégis, mekkora faszbarom ostobának kell lenni ahhoz, hogy ezt ne lássátok előre?

Én már azon csodálkozom, hogy egyáltalán tévét néz még ember, ami szar abból ömlik, meg hogy egy 40 perces sorozatrészt nem lehet megnézni 5 reklámblokk nélkül, de ez azért mindennek a csúcsa, hogy TUDJÁTOK, hogy szar lesz, aztán mégis meglepődtök rajta, hogy tényleg.

El vagyok keseredve basszátok meg, mekkora idióták vagytok mind.

Sia 2016.05.02. 16:50:45

Miárt nézik a emberek ezt a műsort? De komolyan. A kommentek fele ócsároló, fúj, szar. Minek nézitek? Kapcsoljátok ki a francba. Én se nézem, idetévedtem mert muszáj volt megnézni Rubint Rékát honfoglalóként képről, de akkor se nézném meg ezt a műsort, ha fizetnének érte. Azért lehetnek ilyen szar műsorok a tévében, mert nézik az emberek. Ha nem lenne nézettsége, kvagyorsan levennék. Szóval, örüljetek. TI fizetitek Rubint Réka, Norbi, meg Berki fizetési csekkjét. BELŐLETEK van luxuséletük. Gratulálok! Nézzétek tovább ezeket, hadd gazdagodjon Magyarország összes tehetségtelen csürhéje. Röhögjetek rajtuk nyugodtan, ők meg rajtunk röhögnek, mert ők ebből remekül megélnek.

Csattanós maszlag 2016.05.02. 17:02:52

"A Nagy Duett minden drognál nagyobbat üt az agyadon"
Na, igen...Tiszta szerencse, hogy a hasonlóság itt véget is ér, ugyanis sem elvonási tüneteket, sem függőséget nem okoz.

Az meg külön érdekelne, Schoberték mennyit fizetnek azért, hogy még mindig benne vannak.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.05.02. 17:05:42

@Bobby Newmark:

Nem hogy szurkolnál inkább Lázárné Demcsák Zsuzsikának, annyira igyekszik.

( csak égeti magát a szerencsétlen )

szako 2016.05.02. 17:29:34

@tnsnames.ora: szerintem a Honfoglalás és a Himnusz is borzalmasan szar, szóval ebből a szempontból valóban már-már egy szinten vannak...

évisokk 2016.05.02. 18:11:59

Hallgassátok meg a Himnuszt Kontor Tamás (gitár) - Kolarics Andrea (ének) előadásában az EREDETI Erkel-féle ritmusban!! Sokkal jobb, mint amit használunk. Pláne jobb a Honfoglaló-s daltól.
youtu.be/a_Rge-hgPzA
Nem tudom, jól illesztettem-e be, de a nevek alapján rá tudtok keresni. :-)

bovorac 2016.05.02. 18:16:58

Mennyibe lehet ennek, meg egy Barátok köztnek az egy-egy perces előállítási költsége. Ez a kérdés, merthogy ez a kvázi vadonatúj műsor kb. annyit tud, mint a lassan felnőtt korba érő BK.

Hülye aki elolvassa! 2016.05.02. 20:43:10

Jó lenne ez a műsor, csak ki kéne belőle szedni a hamisan kornyikáló celeb senkiket, meg a hasonlóakat. Ja, az a Sztárban sztár? Akkor kár ezt a hígfost nyomatni.

polly graph 2016.05.02. 22:22:44

Nekem tetszik. Sohasem gondoltam volna, hogy vannak, akik nálam is nagyságrendekkel rosszabbul énekelnek, de kiállnak vele egy legálisan fogható műsorba. :) ÉS szavaznak is rájuk a nézők!

tnsnames.ora 2016.05.03. 00:25:15

@sixx:

WoW! Megleptél, hogy reagáltál és pont erre. Ez a giccs-dolog nem az a kérdés ugyanis, amit olyan könnyedén el lehetne dönteni egzaktan, megnyugtatóan.

"A giccs egyszerű érzelmi, gondolati sablonokat, kliséket közvetítő termék, a konzumkultúra része, a közhelyesség, sztereotípiák halmozása, túlzások, szinesztézia..., az elvárásoknak való megfelelés eszközeivel hat. Jellemző rá az eredetiség és különösség hiánya....nem rossz, hibás vagy dilettáns alkotás, nem antiművészet, vagy avantgárd.... Lételeme a fogyasztás, célja a fogyasztói igények tömeges kielégítése a befogadó érzelmi és gondolati kiszolgáltatottságának kihasználásával."

Szerinted ez áll a kérdéses nótára? Szerintem inkább nem.
* Először is egy tipikusan rétegzene, eleve szűk kört célzott/céloz meg. Filmhez készült OST egy célfunkciós darabja.
* Másodszor végtelenül megosztó nóta (már 1996-ban is és a filmmel együtt): vagy nagyon szeretik (mint egyébként én is, értelmezésemben a Kormorános Koltay Gergely legjobb munkái közül való az egész OST-album), vagy ezerrel rühellik, itteni kommentekből is láthatóan.
* Harmadszor, az én érzékelésemben három rétege van a nótának: népzene, rockzene, klasszikus szimfónikus zene (eredeti albumon). Azt gondolom a komplexitását nehéz vitatni, de beszélgethetünk róla bővebben... ;)
* Negyedszer nem látom azt az őrült, mindent elárasztó konkurens felhozatalt a fenti konstellációban. Nekem unikumnak, horribile dictu magyar unikumnak tűnik a dal. De szívesen hallok tőled cáfolatot.

Számomra ez egy tökéletes dal, tökéletes hangszereléssel. A Kormorán sosem tudott lenyügözni, igaz csak bele-belekaptam a hatalmas életművükbe, de ez a dal kilóra megvett engem (OST-vel együtt).

Te a giccs-definició melyik részét érzed passzolónak a nótára?

mruniverzum 2016.05.03. 07:16:53

@andalgó kandalló: én nem jártam zeneiskolába, de nekem a magyar tehetségkutatóktól is fáj a fülem. Ezért is nem nézem már egyiket sem, nem vagyok mazochista. :)

felhasználó18 2016.05.03. 13:20:27

A harmadik adásra elég jól beindult a műsor.
Irtó vicces, ahogyan Rubint Rékáék komolyan veszik magukat.
Pachmann Péterék totál viccesek. Jó látni hogy P.Sz.Szivi is kezd felszabadulni.
Az első adásban a Demcsák Zsuzsa nekem volt kellemetlen ahogyan énekelt, de mostanra én is belazulhattam, mert alig várom, hogy ők következzenek :)
Norbiékat nagyon unom, ripacskodik mind a kettő.
Dobjatok a mókusok elé, de nekem ez a műsor bejön!
süti beállítások módosítása