Elstartolt a Propaganda új évada, maradtak az egy adás - egy ember szerkezetnél, az idei évadban lobbanékony, impulzív embereket mutatnak majd be, elsőként Petrik Andrea színésznőt.
A Propagandának mindig is rákfenéje volt a szponzoráció, amit most új szintre emeltek: a műsor elején a vízálló Samsung telefont villogtató fürdőbugyis Tilla egy medencéből videótelefonál a műsor vendégével, Petrik Andreával (nem kis feladat elé állítva a műsor hangkeverését: a kérdéseket egy visszhangos vízcsobogásban halljuk, a válaszokat tökéletes csendben, miközben a telefont körbenyaldossa a medence vize.) Na ezt nevezem product placementnek! A telefon többször előkerül az adásban, képeket nézegetnek rajta, ám az eddigre már szinte megszokott Mastercardos fizetős jelenet szinte már hiányzott, mindig kíváncsian figyeltem, milyen kreatív megoldásokkal építik bele a hirdetőt a műsorba.
A szívük mélyén lángoló teremtmények - ez volt az idei évad válogatásának alapja, az önmagát pórázon tartó gömbvillám, így határozta meg a felkonfban Tilla vendégét, Petrik Andrea színésznőt. Tillát és a Propagandát a jó kérdések miatt szeretjük, mert mi itt a kultrovatban pontosan tudjuk, hogy milyen nehéz jó színészinterjút csinálni, úgyhogy beírtuk a pirospontot az olyan indításért, mint a “Te olyan színész vagy, aki belehülyül a szerepbe?”
Azzal viszont bevittek az erdőbe, hogy azt hittem, hogy be merik vállalni a Margitszigeten kocogós interjút, de végül csak annyi lett belőle, hogy futóruhában beszélgettek a futókör mellett sétálva, a végén egy kis illusztrációval. De az csak a Propagandában történhet meg, hogy egy ilyen interjúba egyszer csak belefut Röhrig Géza, aki éppen a napi edzését végzi a szigeten.
Szóba került a Kincsem, ahol a haját festették be a színésznőnek, a Hajnali láz, ahol tíz kilót kellett fogynia a szerepért, és ennek kapcsán az is, hogy egy ilyen léptékű fogyás mennyire megváltoztatja az embert, mert annyira meg kell változtatni az ember életét, hogy attól már másvalaki lesz. És azt sem kerülik ki, hogy a Rubens és a nemeuklideszi asszonyok című előadásban szinte végig meztelenül játszott, és hogy milyen terhet rak ez egy színésznőre, ahogy Petrik Andrea fogalmaz: “próbáltam a tehetségemmel lejátszani a testemet”. Vannak kifejezetten jó mondatok az interjúban: “én magam szabálytalan vagyok, ezért szükségem van a szabályokra.”
“Dolgozd ki a paneljeidet Tillánál” - ez már akkor hangzik el, amikor Nagy Ervinnel, a Kincsem főszereplőjével a Kincsem parkban beszélgetnek, és rájönnek, hogy egy kétmilliárdos szuperprodukció főszereplőjeként rengeteg interjút kell majd adniuk, és azt kell mondanom, hogy egész jól néznek ki azok a részletek a filmből, amiket az adásban mutogatnak.
Éles váltással a polifoamgyárban zár az adás, ahol Petrik Andrea diákmunkásként dolgozott az egyetemi évek alatt, mert nem volt másként pénze albérletre. Könnyű fizikai munka - erre volt alkalmas nyelvtudás és számítógépes tudás híján. A színésznő a Vajdaságból költözött fel Budapestre, hogy színésznő legyen, előbb az Új Színházban volt stúdiós, majd felvették az egyetemre is. Nagyon nehezen kapta meg a magyar állampolgárságot, hosszan beszél erről a fájdalmas emlékről. Petrik Andrea azt mondja, szerinte jó lehet vele dolgozni, és bár az kiderült az interjúból, hogy saját maga tartja pórázon magát, azért sikerült Tillának megmutatnia a gömbvillámot is. A folytatásban Csákányi Eszter és Sickratman is lesz.
Propaganda, a TV2 műsorán kedd éjjel, az adások visszanézhetőek a tv2.hu oldalon is.
1 rész
2. rész
Vagina Csa 2016.04.13. 16:59:50
lavór 2016.04.13. 17:59:18
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.04.14. 13:23:11
Én mindig csodáltam azokat akik ennyi szöveget képesek memorizálni, és utána eljátszani.
Dobó Katát is mindenki fikázza, de állítólag színházban nagyon jó, ő nem a filmszínészetben erős, vagy csak a rendező balfasz aki instruálja.