Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Friderikusz Sándor is beintett TV2-nek

2016. március 23. 14:48 sixx 298 komment

Friderikusz Sándor az alábbi nyilatkozatot juttatta el az Indexhez. A nyilatkozatot változatlan formában közöljük:

FRIDERIKUSZ SÁNDOR NYILATKOZATA

Ezen a héten kedden a Blikk című lap valótlan állításokat tartalmazó cikke nyomán szinte valamennyi hírportál arról tudósította a közvéleményt, hogy miközben a TV2 számos egykori és jelenlegi munkatársa nem hajlandó a nevét adni a csatorna új, propagandisztikus célokat szolgáló "hírműsoraihoz", én a Pulitzer-emlékdíjas, Prima Primissima-díjas újságíró, bezzeg visszatérek, méghozzá "a Napló riportereként".

Nos, nem térek vissza a Napló riportereként!

Az viszont tény, hogy az Összezárva Friderikusszal című műsor áprilisi folytatásához már minden előkészület megtörtént, és bár a következő kilenc adásra szóló szerződést még nem írtam alá, az első felvételt most hétvégére terveztük. Tény az is, hogy az elmúlt napokban, amikor visszanéztem a TV2 "új" híradóit, a Tények adásait, különös tekintettel arra a botrányra, amely előbb a pedagógussztrájk vezérszónoka, Pukli István, napokkal később az Együtt alelnöke, Juhász Péter üldözését és lejáratását szolgálta, erőteljesen érlelődött bennem az elhatározás, hogy nem folytatom az Összezárva Friderikusszal című műsort sem. És nemcsak bennem érlelődött ez: a hét elején az Összezárva gegcsapatának számomra legfontosabb tagja arról értesített, hogy a továbbiakban nem vállalja a munkát a TV2-nél tapasztalt anomáliák miatt.

Érlelődött tehát az elhatározásom, noha szerettem és szívesen csináltam ezt a műsort – még akkor is, ha nem minden korábbi vendég volt kedvemre való –, ugyanakkor meggyőződésem, hogy egy televíziós műsorkészítő, ha integer személyiség, nem tekinthet el attól a közegtől, amelyben a produktuma helyet kap, nem legitimálhat a jelenlétével olyan törekvéseket és magatartásokat, amelyeket mélységesen megvet és elítél.

Mindezeken tehát már napok óta gondolkodtam, amikor jött kedden a fals Blikk-"híradás" ("Friderikusz a Napló riportereként tér vissza"), amely azon nyomban megoldotta a dilemmámat. Köszönet érte a névtelen hírforrásnak, mert pár napon belül újra bebizonyította, hogy az elemi szakmai és erkölcsi szabályokra ily' mértékig fittyet hányó közegben nem szabad dolgozni, azaz minden érintkezési felületet is meg kell szüntetnem azzal a tévécsatornával, amely tudtomon és akaratomon kívül rossz híremet kelti, kikezdi a szakmai és emberi hitelességemet.

Nem leszek tehát a TV2 új Napló-jának riportere, sőt, legnagyobb sajnálatomra arról is lemondok, hogy folytassam az Összezárva Friderikusszal-t.

A nézőktől pedig, akik szerették ezt a műsort, elnézést kérek, azok nevében is – mert ők úgysem fogják megtenni –, akik ismét, nem először, olyan helyzetet idéztek elő (a TV2-nél), amelyet tisztességes és professzionális műsorkészítő már nem vállalhat.

Budapest, 2016. március 23.

Friderikusz Sándor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszibusz 2016.03.23. 14:53:16

Jó írás, méltó az aláírójához.

Csak egy kérdésem van: Az "Összezárva Friderikusszal" c. műsorhoz gegcsapat? Mit csináltak?

poisonborz 2016.03.23. 15:04:54

"én, a Pulitzer-emlékdíjas, Prima Primissima-díjas újságíró"
na, azért csak-csak sikerült ezt is belecsempészni.

mindenkiautóba 2016.03.23. 15:05:27

az agymosottak majd nézik ezerrel
a távfűtőművek, switelsky stb. pedig nyomja a reklámokat
ennyi

2016.03.23. 15:05:35

Az sem volt normális, aki elhitte, hogy F. Sándor lesz a napló riportere. Bármelyik gyakornok megcsinálja, oda F. Sándor túl sok lett volna. Viszont az „összezárva” nyugodtan mehet a levesbe, mert bár 1 részt sem láttam, biztosra veszem, h egy hulladék volt a meghívott vendégek miatt az egész műsor. Aki pedig nézegeti az ATV-t, pontosan tudja, h F.Sándor melyik oldalon ücsörög, így az sem léphettek meg, h tiplizik, ennyi.

mindenkiautóba 2016.03.23. 15:06:08

@poisonborz: legyen meg az öröme :) amúgy tényleg szánalmas ez a rész

Nagy Endre 2016.03.23. 15:06:37

Megteheti.Az Összezárva nem volt rossz persze attól függ kit hívott meg...Ezt sajnálom, viszont ez a levél nekem kissé sok és túl van dumálva.Elegánsabban is lehet elköszönni pláne neki.

thob 2016.03.23. 15:08:31

@nyuszibusz: Gondolom ők találták ki, hogy Majkával pókerezzen (és csináljon úgy, mint aki nem ismeri a szabályokat).

ubu1a 2016.03.23. 15:08:38

Teljesen korrekt Fridi nyilatkozata, igaza van! Remélhetőleg szép lassan a filmes hörcsög egyedül marad az új tévéjével, aztán majd vityával nyalogathatják egymás aranyerét (meg mást is).

ubu1a 2016.03.23. 15:09:09

Teljesen korrekt Fridi nyilatkozata, igaza van! Remélhetőleg szép lassan a filmes hörcsög egyedül marad az új tévéjével, aztán majd vityával nyalogathatják egymás aranyerét (meg mást is).

Nagy Endre 2016.03.23. 15:09:15

A Blikknél és a Borsnál is sok "nyomorult" dolgozik sajnos.Etetik a népet rendesen, persze mert azok meg követelik a napi vackot (ja persze).

ubu1a 2016.03.23. 15:12:33

@poisonborz: Nem biztos, hogy ő csempészte bele. Bár nem olvastam a nyilatkozatban hivatkozott cikket, nem lehet, hogy abban jelent meg így, hogy jobban hitelesítsék a maradónak beállított Fridi értékítéletét?

Atanos 2016.03.23. 15:12:39

Erről ennyit, hogy kinek nincs gerince. :) Már kezdtem is csodálkozni, hogy tényleg a Naplóhoz megy. A Blikk-nek meg ezek után sem szabad elhinni szart se itt az újabb bizonyíték. Én is sajnálom, hogy a korábbi műsora is megszűnik, de szerintem így tette helyesen, hogy nem adja a nevét az AndyTV-hez.

2016.03.23. 15:15:16

A TV2 egyre mélyebbre ássa saját sírját. Mijafenének még egy kormánypropaganda tévé, ha egyszer ott van az M1-2-3-X-Y-Z-W is?!

mics.1 2016.03.23. 15:16:27

Tisztelet a bátraknak!

mics.1 2016.03.23. 15:17:21

@Flexy Flex: "Viszont az „összezárva” nyugodtan mehet a levesbe, mert bár 1 részt sem láttam, biztosra veszem, h egy hulladék volt"
Okos ember lehetsz:)

exbarátnő 2016.03.23. 15:17:59

Majd habonyárpi csinál riportokat, úgyis ért mindenhez

(-o-) 2016.03.23. 15:18:00

Tapsold és énekeled a show végszavát!

2016.03.23. 15:18:49

A Blikk nagyon is jól tudta, hogy hazugság amit lehoznak. Azért hozták le, hogy nyomást gyakoroljanak Friderikuszra. Nekik aztán baromira mindegy, hogy kitalált cikket nyomtatnak e ki, vagy nem. A lényeg, hogy az akiről a cikk szól valamit reagáljon, az is hír és tovább görgethető.
Furcsa számomra, hogy ez nincs szabályozva a fene nagy Médiahatóságnál, hogy hazugságot, csúsztatást, elferdítést (bármelyik irányba) mindenféle következmény nélkül nyomtatásba engedhet (akár fizikai akár online) a felelős szerkesztő. Nincs itt már értelme a "felelős" szónak.

f@szkivantöletek 2016.03.23. 15:19:19

Nem gyenge, ilyen emberek is vannak?
Gratulálok Friderikusz Úr!!!!
Remélem megpusztul ez a hazug népbutító fideszcsatorna.:)

fingusz 2016.03.23. 15:20:51

Bocsi Fridi hogy meg gyanúsítottalak hogy lefeküdtél a hörcsögnek ! (Y)

DEKI 2016.03.23. 15:21:20

Az "összezárvát" nagyon szerettem nézni. Azért a műsorért kár, egyebeket tekintve pedig RESPECT!

exbarátnő 2016.03.23. 15:22:40

@Lady Scarlett:
mert ha a propaganda tv-nek adnak pár milliárdot reklámra, abból nekik csak kevés juthat, de ha a tv2-be rakják az állami pénzt, az egyrészt nyomhatja az agymosottaknak gyártott propagandát, másrészt a zsebüket is megtömi
dupla haszon.
másrészt nézd meg hányan nézik a magyar tv adóit. csak az a pár hülye aki kétszámjegyű csatornát nem tud kiválasztani a távirányítón.

exbarátnő 2016.03.23. 15:24:02

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:
az nem tűnt fel, hogy ezek után két kézzel kapkodna a tv2, csak ők okádnak a fajtádtól?

tron.encom 2016.03.23. 15:24:06

Irány az ATV ! Remélem az összes pajtid végül ott köt ki és eltüntök a többi képernyőről.
Vagyunk egy páran akinek nem fogtok hiányozni.
Pá pá

InTheLongRunWeAreAllDead 2016.03.23. 15:25:12

erdekes, hogy a comment blog is sokszor tenykent kozli a Blikk "ertesuleseit" - mar amennyiben a sajat koncepciojukat tamasztja ala. Persze ilyenkor azert kiderul, hogy mennyire hitelesek ezek az "ertesulesek".

amugy nem teljesen ertem... a Fridi merlegelte a tv2-n a folytatast, majd egy Blikk hir volt a merleg nyelve? aha...

Algopirin 2016.03.23. 15:25:28

@nyuszibusz: gegeltek. csapatban. nyilván.

Egyébként meg persze: jajjjj a szív szakad meg, hogy sanya kilép/lelép.

Szilárd vélemény 2016.03.23. 15:26:23

@poisonborz: irigy vagy?

Elérte, megkapta a díjakat. Miért ne lehetne büszke, hagyjuk már ezt az alázatos szolgalelkűséget, ahol az érdemekért szégyenkezni kell.

Dr. Fotos 2016.03.23. 15:26:37

Lehet fogadasokat kotni arra ki lesz a kovetkezo?

Mizantrop 2016.03.23. 15:27:25

"Összezárva Kunfalvi Nórával" címmel folytatják. ;)

2016.03.23. 15:27:26

:DDDD
Fridi egy önimádó seggfej, de a szakmai tudásával és a gerincével nincs baj.
Tisztelet!

Szilárd vélemény 2016.03.23. 15:27:36

@mindenkiautóba: a válaszom neked is az, mint poisonborz-nak.

@poisonborz: irigy vagy?

Elérte, megkapta a díjakat. Miért ne lehetne büszke, hagyjuk már ezt az alázatos szolgalelkűséget, ahol az érdemekért szégyenkezni kell.

scsaba1 2016.03.23. 15:27:46

Nem tette jól. Bár elhiszem, hogy öreg már a bozótharchoz meg a letiltott műsorokhoz, de amolyan köröm alatti szálkaként ott kellett volna maradnia, amíg ki nem rúgják. Így erről nekem egy kicsit - na jó nagyon - Júdea Népe Nemzeti Front Elit Öngyilkos alakulata jut eszembe. Megmutatták nekik. Jólvan.

csak egy néző 2016.03.23. 15:28:44

"Két hónap alatt 1500-szor mondták be a Tv2-n, hogy „a magyar reformok működnek”

Összességében a kampánysorozat kezdete, azaz nyár eleje óta év végéig egyetlen nap sem telt el, hogy a TV2 ne tolt volna le legalább 20 kormányzati klipet.

4cdn.hu/kraken/image/upload/s--lbdP7bm5--/c_limit,w_1160/6oJZ3uYjPIOLAe5Gs.gif

Nagy dolog, ha minden normális ember lelép ebből a pöcegödörből, legfeljebb naponta fogják 1500-szor leadni ezt a szar reklámot és ki lesz töltve a műsoridő.

Az már külön vicc, hogy már a Facebook oldalaikon keresnek bárkit, aki hajlandó lenne náluk dolgozni.

ö...mikó? 2016.03.23. 15:28:59

@exbarátnő: Egy munkásőrivadék bolsevik senkinek akarsz érvelni? Ezek csak egymást közt érzik magukat jól, meg is érdemlik egymást.

ö...mikó? 2016.03.23. 15:29:33

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Te undorító kommunista féreg, pfej, leköpnélek.

miciur 2016.03.23. 15:29:49

@Flexy Flex: "Viszont az „összezárva” nyugodtan mehet a levesbe, mert bár 1 részt sem láttam, biztosra veszem, h egy hulladék volt a meghívott vendégek miatt az egész műsor."
sötét vagy, mint az éjszaka.. Teljesen jó volt a műsor, voltak persze jobb és rosszabb részei, de elég sokat meg lehetett tudni a meghívottak személyiségéről
@nyuszibusz: mert a szereplőket le kell informálni, hogy mi lehet kényes téma, milyen allergiája van, mivel lehet meglepni, stb. Ez a csapat kell ahhoz, hogy a műsorvezető (szerkesztő) ne ezekkel bassza el az idejét, szerintem

Doryyka 2016.03.23. 15:30:05

Korrekt: Mindazonáltal aki a Blikkből (és hasonlókból) tájékozódik (elhisz)...

11110000 2016.03.23. 15:30:29

@Flexy Flex:
Én sem láttam sokat belőle, de kifejezetten élvezhető műsor volt. Olykor a vendégek ellenére.

2016.03.23. 15:30:39

A Blikk nagyon is jól tudta, hogy hazugság amit lehoznak. Azért hozták le, hogy nyomást gyakoroljanak Friderikuszra. Nekik aztán baromira mindegy, hogy kitalált cikket nyomtatnak e ki, vagy nem. A lényeg, hogy az akiről a cikk szól valamit reagáljon, az is hír és tovább görgethető.
Furcsa számomra, hogy ez nincs szabályozva a fene nagy Médiahatóságnál, hogy hazugságot, csúsztatást, elferdítést (bármelyik irányba) mindenféle következmény nélkül nyomtatásba engedhet (akár fizikai akár online) a felelős szerkesztő. Nincs itt már értelme a "felelős" szónak.

Peterpapo 2016.03.23. 15:30:55

@Flexy Flex:

"Viszont az „összezárva” nyugodtan mehet a levesbe, mert bár 1 részt sem láttam, biztosra veszem, h egy hulladék volt a meghívott vendégek miatt az egész műsor."

Szerintem jobb lett volna, ha hallgatsz, mert így most kialakult rólad egy nem túl pozitív vélemény. Bár az is lehet, hogy csak megerősítetted ezzel a már eddig kialakultat.

Atanos 2016.03.23. 15:31:20

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Nem voltál lassan 1 napja. Úgy hiányoztál nekem mint neked a hererák. :D Nem baj előbb utóbb koppanni fogsz. :D

lyken 2016.03.23. 15:32:03

Egyre többen mernek felállni. Grat.

odamondó 2016.03.23. 15:32:08

Az egyik fos nem hajlandó dolgozni a másik fossal.

Nevetséges.

11110000 2016.03.23. 15:32:51

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Hát koma, téged sem az eszedért fognak ellopni...

Nem Penny hajója 2016.03.23. 15:32:57

Azért valószínűleg a Blikk nem az ujjából szopta azt, hogy a Naplóhoz megy a Friderikusz. Valószínűleg ezt a Tv2 kommunikációs stábja szivárogtatta ki (korábban biztos szó volt róla), hogy ezzel vegyék el az élét a tömeges távozásról szóló híreknek.

Hát nem jött be. A Tv2 mindig is lúzer csatorna volt és úgy tűnik, hogy örökké az marad.

wkker 2016.03.23. 15:34:10

Érdekes dolog ez. A józan többség örül ezeknek a kilépéseknek, mert úgy érezzük, hogy ez egy pofon az anno kereskedelmi TV-ből egy sztálinelvtárs kedvére való, adónyelő, gátlástalan kormány TV-nek.
De nem teljesen igaz ez a pofon. A TV2-nek ez a legjobb, hiszen egy gerinces dolgozói közösség lenne számukra a legkényelmetlenebb.

Így egyértelmű, hogy akinek van gerince az elmegy, de a helyükre tesznek majd olyan tenyésztett lényeket, akik a hírtv-nél vannak és akkor tényleg vége a TV2-nek. Most így állunk..

Peterpapo 2016.03.23. 15:34:48

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Hát inkább, mint az agyatlan, seggnyaló, hazug kormánypárti gyökerek.

Atanos 2016.03.23. 15:35:31

@tron.encom: Tudjuk tudjuk nektek a hírhamisító TV2 az etalon. :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.03.23. 15:36:04

Ha nem a TV2-be a vezetéstől függetlenül mindig és mindenkor bebetonozott Hajdú Péter lenne a az "Összezárva..." producere, azt mondanám, hogy az RTL tárt karokkal várna egy ilyen jó műsort. Így viszont valószínűleg véget ért a széria végleg.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.03.23. 15:37:13

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Ha te ezt komolyan is gondolod, akkor nagy baj van a fejedben...

11110000 2016.03.23. 15:37:17

@csak egy néző:
Ezt minden tévén naponta többször bemondják, mivel fizetett reklám, a tévé meg reklámokból él.

Hidd el, az Index is lehozná a Jobbik hirdetését is, ha itt akarna hirdetni a Jobbik.
Az, hogy nem szeretik őket, egy dolog. A pénzt viszont szeretik, az meg a másik dolog (meg valahol ebből élnek). És ilyen esetben mindig a másik dolog győz.

Imposztorék 2016.03.23. 15:37:22

@poisonborz: Miért? Nem igaz? Ezek az elismerések szinte kötelezik arra, hogy így reagáljon a TV2 jelenségre.

blablabla123 2016.03.23. 15:38:01

Friderikusz egy jelentektelen senki, a kutyat sem erdekli.Az meg, hogy a szelsobalos ATV-n van musora es ugy probaljatok eladni a story-t mintha nem politikai dontes lenne kulon vicces :DD

Atanos 2016.03.23. 15:38:20

@Nem Penny hajója: Ilyen szempontból lényegtelen, mert ha a Blikk-et egy kicsit is érdekelné a tények (Nem összekeverendő a TV2 híradójának hazudott Tényekkel), akkor megkérdezték volna erről Friderikuszt is, aki nyugodt lélekkel közölte volna az igazságot.

Punetti kapitány 2016.03.23. 15:38:47

Majd lesz helyette Édes élet Habony Árpival, meg Született feleségek Rogán Cilivel.

Thunder_th 2016.03.23. 15:39:55

@Fedor:

Ne foglalkozzatok már vele. Csak egy troll. Szellemi képességei addig terjednek, hogy "véjeménydiktatúja, véjeménydiktatúja." Annak örül, ha etetitek. Hagyjátok, had nyomja fullba a kretént.

11110000 2016.03.23. 15:40:14

@Fedor:
Hidd el, komolyan gondolja.
És tényleg nagy baj van a fejében, ahogy minden olyanéban, aki az elmúlt 6 év után még mindig a Fidesz mellé áll.

Gyorgy Nagy 2016.03.23. 15:40:27

Friderikusz mindig is GERINCES EMBER volt. MOST IS AZ! Szakmai tudàsa emberi tartása követendő.

Punetti kapitány 2016.03.23. 15:40:47

Egyébként ebből az egész TV2-es buliból Sixx jön ki a legjobban. Az elmúlt hetekben annyit írt róluk, hogy szarrá keresi vele magát.

11110000 2016.03.23. 15:40:55

@blablabla123:
Szeretnél te annyira jelentéktelen senki lenni.

Atanos 2016.03.23. 15:42:06

@blablabla123: Akinek csöppnyi esze van (Nem úgy mint itt egyeseknek), az lelép a TV2-től pártállástól függetlenül. :)

11110000 2016.03.23. 15:42:42

@Punetti kapitány:
Valószínűleg havi fikszet kap, nem flekkre (vagy leütésre, bármi egyéb teljesítménymérőre) fizetik, szóval neki nagyjából mindegy, mennyit ír.

Hülye aki elolvassa! 2016.03.23. 15:42:45

A tv2 eddig is a szórakoztatás relatíve minőségibb oldalát képviselte és ennek mi tagadás része volt Friderikusz is. Amikor nem valami rongy megélhetési celebet hívtak a műsorába, akkor jó beszélgetéseket csinált.
De azért ne felejtsük el, hogy ő az szdszes, hitgyülis, komcsi elfekvős ATV sztárja, amit most demonstrálnia kellett.
Kiheverjük a távozását.

Jerryco 2016.03.23. 15:43:08

@poisonborz: Igen. Szeretik írni, hogy Pulitzer, de nem teszik hozzá, hogy a magyar és így ennél fogva kb. olyan, mintha egy színésznő jelezné, hogy Oscar-díjas, csak nem teszi hozzá, hogy pornó...
Szerintem az amerikai vagy nemzetközi - tudjatököm - Pulitzer díj nem egyenlő sem szakmailag, sem megítélésben a magyar Pulitzerrel.
Ettől függetlenül ezért tisztelet Fridinek, bár utálom.

anyádat is! 2016.03.23. 15:43:15

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Az a baj, hogy te csak szeretnél jobboldali lenni, de az ilyen szardarabok csak szardarabok maradnak mint te és néhány kommentelő társad, hiszen a jobboldaliság nem abban merül ki, hogy arrogáns és ostoba proli valaki és ennek a neo komcsi kormánynak a f#rkát nyaldossa elvtelenül fényesre. Szánalom.

blablabla123 2016.03.23. 15:43:39

@11110000: Mikor volt "fridi" valaki?Kb. 20 eve, azota a szelsobalos ATV-ban egy ejjeli musorban osztja, ami nincs neki.

carlos z. 2016.03.23. 15:44:23

Ha Vajna bácsi Amerikában elmeséli, hogy a kormány jófejségből vett neki egy tévét, amihez a rohamosan csökkenő színvonal és nézettség ellenére annyi hirdetést biztosít, hogy belefullad, akkor a kinti haverek kurvára nem fogják érteni, hogy annak idején miért vándorolt ki..

blablabla123 2016.03.23. 15:44:33

@Atanos: Aham, ott van pl. az rtl, ami kurvara fuggetlen :))))))))))))))))))))))

11110000 2016.03.23. 15:45:30

@Hülye aki elolvassa!:
A TV2 utoljára kb. 12-13 éve csinált minőségi szórakoztatást. Akkoriban még verte is az RTL-t.

Viszont ami most van ott, az még az MTVA-adókat is alulmúlja, pedig azért azt nem egyszerű.

(Más kérdés, hogy az ATV is nagyon szar, 1-2 műsorát kivéve.)

blablabla123 2016.03.23. 15:46:00

@carlos z.: amerikaban nincs politika fuggetlen TV mar evtizedek ota

carlos z. 2016.03.23. 15:48:06

@blablabla123: mint ahogy nézettség független sincs..

Atanos 2016.03.23. 15:50:05

@blablabla123: Bár én már RTL Híradót is csak elvétve nézek, de ne remélem nem haragszol meg ha azt mondom hitelesebb a TV2-nél. :) Nem gondolom, hogy az RTL teljesen független, de azért, mert egy csatorna nincsen tövig a kormány seggében még nem feltétlenül lesz bal oldali el kell hogy keserítselek.

11110000 2016.03.23. 15:50:10

@Jerryco:
Ha figyelmesen olvasnál, láttad volna, hogy azt írta: Pulitzer-EMLÉKdíjas. Ami azt jelenti, hogy magyar. Az amerikai ugyanis emlék nélkül Pulitzer-díj.

@blablabla123:
Fridi folyamatosan "valaki" a magyar tévézésben már vagy 25 éve, hogy te nem tudsz róla, az nem őt minősíti.
És hidd el, van neki. Egy nagyságrenddel biztosan több, mint neked.

@carlos z.:
Mert se Rákosi, se Kádár nem tette meg ezt.
Hej, gonosz idők voltak azok, nem olyan jó kis narancskommunizmus, mint ami ma van...

Bambano 2016.03.23. 15:50:55

azé' jó, hogy van végre egy integer személyiségünk is, nem csak sok ócska real meg double... és az ieee floatok se tüntessenek a felvonulásokon...

kellett már ez, mint egy falat kenyér.

csak egy néző 2016.03.23. 15:52:25

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:
Akár ebbe a szarba is jelentkezhetnél "maszturbációs segédeszköznek"
A kis G..i Fodor Gabi örömmel látna, de most már a TV2 is simán alkalmazna ilyen köcsögöt, mint te.

"Van vér a pucádban? Te is Faszagyerek vagy?
Ha igen, akkor nálunk a helyed!
A 888.hu gyakornoki programot indít.
Ha újságíróskodnál, vagy úgy érzed te lehetnél a legpimaszabb riporter e földkerekségen, ne habozz, írj nekünk a szerkesztoseg kukac 888 pont hu-ra.
Ha jó vagy, lehetőséget kapsz. Ha dolgozol, pénzt.

Oszt jó napot."

Gyevi bíró 2016.03.23. 15:53:19

Gratula Fridinek, örülök, hogy így kiállt a többi tévés mellett is. Remélem, úgy lesz, ahogy a halvajárók mondják és az RTL-nél vagy az ATV-nél látom viszont az Összezárva műsorát, mert az nagyon tetszett! Még ha más néven vagy formátumban is, de szívesen nézném tovább.
Akkor lepődnék meg, ha Hajdú is otthagyná a csoportot, mint beszállító, na akkor törne derékba a TV2...

Parajpuding 2016.03.23. 15:54:05

Friderikusz a sajnos nagyon kevés, hiteles médiaszakemberek egyike. Nem csalódtam.

Bizkit23 2016.03.23. 15:54:30

Jelenleg a tv2 csinálja az egyik legnagyobb agymosást, kezdve az édes életével a propaganda reklámokon, műsorokon keresztül a ferdített tényekig egy igazi agymosoda az egész hóbelebanc....
Fridi jól tette, hogy elment, ahogy Tvrtko is meg a többiek is (ki tett érte hogy menjen, ki magától indult), mert lehet hogy ők sem tökéletesek, de ezeknek az embereknek még megvan a magukhoz való józan paraszti eszük legalább.
Vesszen is ez a trágya csatorna a retekklubbal együtt is akár, mert az se sokkal különb csak valamivel szolidabb.

Bambano 2016.03.23. 15:54:35

@carlos z.: én meg azt nem értem, minek jött haza?

Másik Fele 2016.03.23. 15:54:53

Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Nem Penny hajója 2016.03.23. 15:55:10

Széles Gábor helyében én most nagyon kapaszkodnék a "remekebbnél remekebb" műsorvezetői gárdámba, mert biztosan szemet vetettek rájuk a FideszTV2-nél:
www.echotv.hu/tart/index/5/Musorvezetok

Pl. Liebmann Katalin mehetne a Tényekbe. Bayer Zsolt meg átvehetné Friderikusz műsorát. :D

Parajpuding 2016.03.23. 15:55:20

@Gyevi bíró: Hajdú maradni fog, ne aggódj. Az arca és a gerince a TV2-re van szabva.

Aszodi Julianna 2016.03.23. 15:56:04

Gratulálok Friderikusz úrnak!Nem csalódtam benne!Beigazolódott számomra hogy talpig becsületes,gerinces ember.

Atanos 2016.03.23. 15:56:55

@Gyevi bíró: Ettől nem kell tartani ne félj. Neki csak egy dolog számít: "Money, money, money must be funny"

papucshős 2016.03.23. 15:57:12

@Gyorgy Nagy: Még, hogy gerinces? Tudod ki ez az ember? A KISZ (Kommunista Ifjúsági Szövetség) nagy-nagy kiemelt embere, aki különféle országos KISZ táborokban nevelte a középiskolai KISZ titkárokat. Fő mentora az Ifjú Kommunti havilap főszerkesztője volt.

A nagy Fidesz ellenessége onnan van, hogy kihasználva azt, hogy személyesen is ismerte Orbánt, annyira agresszívan próbált tanácsokat adni neki, hogy a végén Orbán megunta és kitette a szűrét. Nagyon helyesen, elvégre mégsem Friderikuszt választották meg Miniszterelnöknek.

Friderikusz minden egyes műsora félműveltségről és pöszeségről árulkodik.

Nem Penny hajója 2016.03.23. 15:57:32

@Parajpuding: Hajdú Habony cimborája, tehát nem is kérdés, hogy marad.

Pékszakállú Henceg 2016.03.23. 15:58:10

Lassan, de biztosan elfogy a levegő a tv2 körül. Majd csinál nekik fasza műsorokat Bencsik, Szaniszló, meg Fekete György. Szinte látom lelki szemeim előtt a műsoraikat.:
18.00 Jó hírek, Magyarország! - hírek dinamikusan fejlődő hazánkból, 15 millió magyar legnagyobb örömére.
19.00 Ki főz ma? - Műsorvezető: Borbás Marcsi. Mai téma: K. Lajosné és R. Éva meleg ágyban párolt csirkemellet, és nyalintott combjatövét készítenek pikáns módra.
20.00 Ki nyer ma? Játékos vetélkedő oligarcháknak!
21.00 Film A Keresztapa - Pintér Sándor felvezető monológjával.

Atanos 2016.03.23. 15:58:50

@Másik Fele: Tudom kár törnöm magam, de nagyon szánalmas a buzizás, libsizés meg komcsizás és a többi. :)

Hülye aki elolvassa! 2016.03.23. 15:59:35

@11110000: ez nem igaz, színvonalas volt a Sztárban sztár, a Rising star, a Voice, az a gyerek tehetségkutató is.

lalolib 2016.03.23. 16:01:14

A TV2 eddig sem érdekelt és ezután sem fog. Annak viszont örülök, hogy egyre jobban szaporodik a bátrak társasága. Eddig ez nem volt jellemző, de az utóbbi időkben úgy látszik egyre többen érzik, hogy a "becsület mindennél többet ér".

Aszodi Julianna 2016.03.23. 16:01:17

Hajdú Pétert,sajnálom kiesett nálam kosárból!Neki van mit aprítani a tejbe,kicsit kevesebbért más csatorna is szerződne vele szerintem és a gerincesek kőzé tartozna,idáig nálam ott volt!

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2016.03.23. 16:03:14

na, hát azért most nem egy (elnézést kérek tőle, ő is jól cselekedett csak még nem akkora tényező) Sz. Tamás állt fel. Csak így tovább. Éljen a gerinc!!!

blablabla123 2016.03.23. 16:04:39

@11110000: Oh come on!
Tenyleg ugy akartok eladni egy szelsobalos csatorna (atv) ejjeli musorvezetojet mint aki MA valaki a szakmaban? :D
Kezdem tenyleg azt hinni, hogy a liberlaizmus valami agyi diszfunkcioval jar :DDDDDDD

hannamontanna 2016.03.23. 16:06:16

A gerinc ezek szerint még nem teljesen ment ki a divatból. Jó érzés, amikor nem csalódom az intelligenciában és a minőségben. Köszönöm.
Amúgy van egy álmom: váratlanul és hirtelen feléled a Nemzeti Lelkiismeret - mert már minden nemzeti, és lassan rosszul leszek ettől a szótól - és a tisztes kort megélt képviselő urak, este, otthon a konyhaasztalnál feleségükre néznek és azt mondják: Anyukám, én ezt nem tudom tovább csinálni, nem hagy a lelkiismeret, forog apám a sírjában...... De persze bilibe lóg a kezem.

Gyevi bíró 2016.03.23. 16:07:31

@Hülye aki elolvassa!: viszont nála van egy csomó produkció, szóval a távozással keményen keresztbe vágna. Persze nem hiszem, hogy eljönne onnan, hiszen egyre több műsorukat veszi át...

aruhamiatt 2016.03.23. 16:07:52

Le a kalappal Fridi előtt!! Ezt kell tennie egy szakmailag, emberileg magára adó közszereplőnek! PÉLDÁT MUTATNI!!! lehet követni a kiállását!

sdani 2016.03.23. 16:08:30

@Bambano: A fiatal punciért és a milliárdokért, amibe a kormány most próbálja belefolytani. Sokan ennyi pénzért még szomáliába is mennének.

pussydestroyer · http://bit.ly/magyarcsajok 2016.03.23. 16:10:15

Fikeriduszt a nyolcvanas években néztünk, akkor is csak azért, mert nem volt más. Gyakorlatilag rohamot lehet kapni az affektáló, semmihez sem értő, éneklőkérdezősködő buzi modorától. Az egy vicc volt, ahogy ezt a műveletlen pöcsöt vágó helyett akarták betolni, az atvn volt valami nézhetetlen makogós műsora nímand senkikkel közösen elsírták a fasznyavaja álproblémáikat. Az az őszrezárva állatság meg.. de tényleg hát ki a faszom akarna összezárkózni kurcsánnyal?? Komoly blama a pali.

Szárnyasvakond 2016.03.23. 16:10:58

"Kedves nézőink! Most következő műsorunkat 12-es IQ felett nem ajánljuk! Összezárva önmagammal - Andy Vajna mai vendége Andy Vajna. A műsor támogatója a Nemzethy Lócitrom gyártója és forgalmazója, a Fidesz Zrt."

dr. mesterséges színezék 2016.03.23. 16:11:51

@Flexy Flex: "Az sem volt normális, aki elhitte, hogy F. Sándor lesz a napló riportere."

De az normális volt, aki leírta, ugye?

11110000 2016.03.23. 16:12:32

@Hülye aki elolvassa!:
Lehet, egyiket sem láttam, nem szeretem az ilyen jellegű műsorokat.

@blablabla123:
Szerintem neked fogalmad sincs arról, mit jelent a "szélsőbalos" szó. Lapozd fel valami értelmező szótárban. Az ATV maximum liberális (nem nagyon nézem azt sem, mert emellett átlagban színvonaltalan gagyi is), a kettőnek a leghalványabb köze sincs egymáshoz.

Fidesz-támogatóként az elmúlt 6 év fényében agyi diszfunkciót emlegetni bárkire legalábbis röhejes, nagyjából a kiszól a lyuk a gödörből kategória.

Kandaláber 2016.03.23. 16:15:03

Melyik lefele vezeto kormanyzattal nem volt Friderikusz Sandornak jo viszonya es profitablils megrendelesei?

Nincs tobb kerdesem.

Az a csunya Blikk pont neki tett jot - nem zorog a haraszt, Sandorunk kapott egy kis "segitseget".

sixx · http://comment.blog.hu 2016.03.23. 16:16:00

@Punetti kapitány: hát, nem kattintásra fizetnek, szóva nekem oszt ugyan mindegy.

11110000 2016.03.23. 16:16:49

@papucshős:
Mondjuk ha már KISZ, Orbán meg KISZ-titkár volt.
Kövér Laca az MSZMP Politikai Intézetében dolgozott, ami egyúttal kötelező párttagsággal járt.

Szóval azt hiszem, eléggé mesterfokra képezted magad az öngóllövés művészetében, hozzád képest egy Gyepes Gábor (egykor Fradi stb.) csak tehetségtelen kezdő, pedig ő is szépen termelt ebben a sportágban.

aruhamiatt 2016.03.23. 16:17:07

@pussydestroyer: elárulod - ilyen bölcs, kifinomult kritikai megjegyzés után - a hazai televíziózásban számodra ki a szakmai etalon, ha Fridi ennyire s.zar?

11110000 2016.03.23. 16:17:41

@sixx:
De azért valld be, hogy élvezed, amikor ilyeneket írhatsz róluk. :-)

furo80 2016.03.23. 16:18:30

Azért azt a tv2 is észrevehetné, hogy már a kábelcsatornákat is többen nézik, mint az oszágosan lefedett, szabadon fogható szarkupacukat. Lassan már egy helyi kábelcsatornát is többen fognak nézni. Csak így tovább tv2.

Atanos 2016.03.23. 16:19:02

@pussydestroyer: De gondolom Deutsch Tamással összezárkózni nyilván tök menő nem? Vagy őt miért is felejtetted el említeni? :)

Jude 2016.03.23. 16:19:43

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

"Végre !

Úgy néz ki, végre lesz egy csatorna, amelyik nem teljesíti gátlástalanul a ballibek véleménydiktatúrájának minden igényét."

Ezen a példán nagyon jól látszik, hogy mit is értesz te és a hozzád hasonlók a ballibek véleménydiktatúrájának minden igénye alatt: A tisztességes, és elfogulatlan tájékoztatást, a nézők, és nem a hatalom iránti elkötelezettséget, az igazi oknyomozást, mely a közpénzekkel visszaélő hatalmat gyakorlók ügyeit vizsgálja, és nem az oknyomozóét, a hazugságokkal megtűzdelt karaktergyilkosság elkerülését, és úgy általában a hazugság, a másik szavainak kiforgatása, a vádaskodás, a gusztustalan lejáratás elkerülését. Ezek hiányoznak innentől a TV-ből és ez az, aminek te örülsz. Ha meséket akarsz tájékoztatás helyett, miért nem veszel inkább mesekönyvet?

11110000 2016.03.23. 16:20:08

@pussydestroyer:
Azért attól tartok, hogy egy műveltségi vetélkedőben (ellenfélként, nem műsorvezetőként) ez a műveletlen pöcs téged bármikor porig alázna.

Emzé Periksz 2016.03.23. 16:24:38

Melyik tévénél van most ez a beszédhibás?

Atanos 2016.03.23. 16:26:41

@11110000: Mondjuk a Legyen ön is milliomos tényleg nem neki való volt. (Mind amellett, hogy nem tartom senkinek, sőt.) Neki inkább a beszélgetős műsorok valók, de azokat viszont jól csinálja többnyire.

FikkFakk 2016.03.23. 16:28:46

Mit kell ünnepelni Friderikuszt, mert lemondott magától egy ilyen, túldumált, önfényező levél keretében? Úgyis kib...ták volna.

Épül a fidesz sajtó, egyre kevésbé igaz, hogy csak liberális van... most már csak normális sajtót kéne összehozni.

Wakka 2016.03.23. 16:28:55

Ezt a hajbeültetett, pösze, okos emberek által előre megírt kérdéseket feltevő homárt nem kedvelem.

2016.03.23. 16:31:39

Látom gyűlnek már a késelyűk, mind azt szeretnétek ha bedőlne a TV2 a.k.a Fidesz tv mi? Agyatlan bagázs, van ezzel egy picike kis probléma basszátok meg. Mégis kinek a pénzét fogják beletolni ha veszteséges lesz? Pláne ha összeomlik. Jaaaaaaaaa.
Akkor meg inkább imádkozzatok, h szárnyaljon, mint egy fess turul, mert úgy kevesebb zsét kell beleölni a projektbe.
Semmi baj, gondolkozni majd én fogok helyettetek is.
Igazán nincs mit.
Szívesen.

Paradox oximoron 2016.03.23. 16:32:27

Sohasem szerettem sem Friderikuszt, sem a műsorait, ezzel a kiállással most mégis sikerült kivívnia nálam némi tiszteletet.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.23. 16:32:57

Azért még egy műsor beleférne: a Vezénylő tábornokkal készült összezárást még megnézném!
Legalább megszakadna egy kicsit az összezárva önmagammal című műsorfolyam.

2016.03.23. 16:33:27

@MikeBoy: „Thx Emese!” Van saját gondolatod is, vagy csak a kopizás megy?

silverfish 2016.03.23. 16:33:36

Fridi és a hitelesség. Összeegyeztethetetlen.Fridi és a professzionalizmus! Inkompatibilis! Micsoda naiv, együgyű tévhitek.
A 8 osztálynál némileg több iskolát végzett állampolgárok többségének véleménye az, hogy ez az unalmas, zsíragyú, öntelt barom, minden komolyabb médiumot kompromittál (na). Maradjon a "csúcskategóriás" ATV-nél. Az amortizált írástudatlan nyuggerek, exmunkásőrök és kollaboráns viceházmesterek szennycsatornájánál.

2016.03.23. 16:33:42

@blablabla123: Mert a TV2-ben lett volna valaki? akkor ásta el volna magát végképp. annyira elcseszte a Fidesz ennek a tévének a hírnevét, hogy aki még el akar helyezkedni ebben a szakmában, az inkább elkerüli

Mert megérdemled 2016.03.23. 16:33:45

@poisonborz: De mi a baj ezzel? Hiszen ezek tények.

2016.03.23. 16:34:51

@mics.1: „Okos ember lehetsz:)”
Életedben talán először mondasz igazat.

aruhamiatt 2016.03.23. 16:37:03

A fenti nyilatkozatot szíves figyelmébe ajánlanám Várkonyi Andreának, aki előszeretettel haknizik face oldalán Fridivel közös fotókkal...

2016.03.23. 16:37:13

@Flexy Flex: annyi eszed van mind egy marék lepkének! :D
azt mondod:
AZÉRT MENJENEK JÓ ÚJSÁGÍRÓK A TV2-BE, HOGY NE LEGYEN VESZTESÉGES, MERT AZT IS MI FIZETJÜK?
Nem azt kellene inkább mondanod, hogy ez a bagázs takarodjon a fenébe, és ne lopjanak tovább?

kék madár 2016.03.23. 16:37:24

Fridi rocks. Good riddance

2016.03.23. 16:38:12

@Flexy Flex:

Ugyan minek?
Elég figyelni, hogy képes valaki úgy szubjektív véleményt alkotni valamiről, hogy első írása az róla, hogy egyébként sosem látta, nem is hallotta.
Ilyenkor nagyjából ennyi a reakció: OMG és egy :DDDD

papucshős 2016.03.23. 16:39:33

@11110000: Fogalmad nincs miről beszélsz. Egy KISZ titkár egy senki volt. Volt egy pár fős alapszervezet amihez kellett egy vezető, akinek semmiféle hatalma nem volt. friderikusz viszont olyan országos felkészítő táborokban volt vezetőségi tag, ahol a több száz fős középiskolák vezető KISZ titkárát (csúcstitkár, minden iskolából 1 ember) készítették fel a következő év mozgalmi feladataira. A tábor vezetőségében csakis alaposan körüljárt, megbízható, hithű kommunisták lehettek, hiszen a szocialista rendszer ifjúságának ideológiai nevelését szolgálta ez az egész. Miniszterek, államtitkárok, politikai komisszárok tartottak előadásokat és szabadidőben énekelték, hogy A párttal a néppel egy az utunk, a jelszavunk munka és béke....

A fene tudja, mostanában nem énekel ilyeneket Fridi a műsoraiban...

A gerincességéről csak annyit, hogy volt olyan eset is, amikor egy riport beszélgetést a riportalany külön tiltása ellenére jelentette meg...

hannamontanna 2016.03.23. 16:39:38

Édes istenem.... valóban megérett a világ a pusztulásra. Teljesen jogos ahol tartunk, és meg is érdemeljük. Mindig megbánom hogy kommenteket olvasgatok. De talán nem teljesen így tevődik össze a társadalom, és a szorgos agyhalottak és tartózkodó zsenik aktivitása átfordul valamikor. Megint bilibe lóg a kezem...

contractor 2016.03.23. 16:39:57

A TV2 majd sugározza az M1 müsorát helyette. Tegnap még az RTL híradót adták élöbe.

Guillaume de Saint Preux 2016.03.23. 16:41:25

@miciur: Én néztem egyébként a legjobban a Gregor Bernadettel készült volt a legjobb. Friderikusz annyira nem titkolta hogy libsi, hogy nekem igazából Gregor türelme tetszett a legjobban...Javaslom nézd vissza.

2016.03.23. 16:42:09

@Flexy Flex:

De tudod mit?
Legyen még vélemény "csodálatos" hozzászólásodhoz.

"Az sem volt normális, aki elhitte, hogy F. Sándor lesz a napló riportere. Bármelyik gyakornok megcsinálja, oda F. Sándor túl sok lett volna."

OLLÉ!
Első keresztkérdés: és a színvonal, nézettség az meg kit is érdekel, ugye?

tron.encom 2016.03.23. 16:42:39

@Atanos:
Nem B+ , a teljesen elfogulatlan és igazmondó RetekKlub, meg a szektATV a libsi seggnyalonc kálmánolgával az etalon.

2016.03.23. 16:43:33

@sixx: érdekelne, hogy vajon dojcstominál Friderikusz is csak egy "csont ismeretlen TV2-s sajtómunkás"-nak számit-e.
Mert ugye azokért nem kár...
a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/3393/7152/original.jpg?w=600&h

Andrééé 2016.03.23. 16:46:37

Brávó, Friderikusz kolléga! Vicces bulvárskriblerből valódi, harcos újságíróvá nőtted ki magad, méltó Woodwardhoz és Bernsteinhez.
Reméljük, hogy példádat sokan követik majd. Én mindenesetre hűséges néződ maradok, minden nárciszizmusod dacára.

scsaba1 2016.03.23. 16:48:08

@Jude:

Ez minden médiumból hiányzik, szóval nem az új TV2 találta fel a spanyolviaszt. A RTL ugyanúgy nem megy a szomszédba egy kis csúsztatásért, valósághajlításért ahogy az Index sem. Magyarországon nincs hiteles tájékoztatás, a BBC-irányelvektől angol tengeri mérföldekre vagyunk. Így nagyjából mindenkinek igaza van, és senkinek sem, igazi róka fogta csuka. (Pl. Brüsszel nem fél, ugyanúgy zajlik minden, bla...bla...bla. Hír az Origón: a gyerekek 1/3-a nem ment iskolába. Persze. Nem fél. )

Punxsutawney Mormota 2016.03.23. 16:49:10

@papucshős:

1.) A fidesz nagy része, KISZ-titkár egyéb ifjú komcsi vezető volt.

2.) Az országban minden 10. ember párttag volt.

3.) A párttagokon felül még volt egy valago munkásőr

4.) Meg elhárító, kém stb

5) Te melyik voltál ezeke közül?

6) Apád / anyád melyikben volt érdekelt?

7.) Köpködhetsz Friderikuszra, de gyanítom, hogy az a legnagyobb bajod, hogy többre vitte nálad - talán az azonos háttérről való indulás miatt oly nagy a bánatod?

Atanos 2016.03.23. 16:49:53

@tron.encom: Ügyes vagy leülhetsz 1-es. :) Neked is közlöm, hogy egy percig nem állítottam olyat, hogy az RTL az etalon vagy az ATV. :) De az biztos, hogy idáig egyik sem süllyedt még le. :) De ha tudsz példát mutatni, akkor szíves örömest kérek elnézést. :)

Egéridomár 2016.03.23. 16:50:14

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Te csak egy fideszes vagy. Azaz mindennek a legalja.

Atanos 2016.03.23. 16:51:27

@Egri János, kvíznagymester: PFFF! Nevetséges ez az ember. :D De azért pár hónapja még simán jó volt neki szerepelni a műsorában mi? :D Jó mondjuk Tomikától nem vártam jobbat. :D

2016.03.23. 16:54:00

@miciur: „sötét vagy, mint az éjszaka.. Teljesen jó volt a műsor, voltak persze jobb és rosszabb részei, de elég sokat meg lehetett tudni a meghívottak személyiségéről”

Eeegen?
Gesztesi, Majka, Medveczy, Ördög, Bochkor, Alekosz, Gyurcsány, Tóth, Varnusz, Noszály, Oláh, Rubint, Árpa, Gregor, Frei, Deutsch, Berki (nem a tornász).
Valóban illusztris lista Micike, roppant izgalmas és érdekes személyiségek. Gondolom te reggel Bocsival kezded a napot, majd az iroádába menet veszel napiászt meg sztoryt meg a többi szutykot, persze mindegyikből 2 példányt arra az esetre, ha ezekből az egyik példány megsemmisülne. A neteken meg csak a blikk szintű olvasmányok ragadják meg a figyelmedet.
És én vagyok sötét...hát nem Micike.

Atanos 2016.03.23. 16:55:38

@Egri János, kvíznagymester: Ja, hogy ezt a Szabóról írta? Mondjuk mindegy, mert most már ahogy írtad is, Friderikusz is lelépett szóval mutogathat rá is nyugodtan.

csak egy néző 2016.03.23. 16:55:48

Még megérjük, hogy Bayer Zsóti vagy a Lovas István fogja vezetni a tényeket és akkor az ilyen @István Magyari: nevű férgeknek folyamatos orgazmusa lesz.

11110000 2016.03.23. 16:56:09

@papucshős:
Egészen jól tudom, miről beszélek.
Orbán az iskola KISZ-titkára volt. Ahogy te mondod, csúcstitkár. Az apja meg vállalati függetlenített párttitkár. Mosdasd csak a szerecsent, szerencsétlen...
Más kérdés, hogy Frideikusz különösebben magas tisztséget nem érhetett el, hiszen csak 5 évvel idősebb Orbánnál. Ráadásul ideje sem lett volna, mert a rádiónál dolgozott.
De ne hagyd, hogy a tények befolyásolják az egészséges gyűlölködésedet.
Röhejes vagy.

"A párttal a néppel egy az utunk, a jelszavunk munka és béke...."
Orbán is énekelte, sőt, ő szíve szerint most is ezt énekelné, mert épp a kommunizmust építi ki. Nem a kádárit, hanem a Rákosi-félét.
Kár, hogy a hozzád hasonló beszűkült agyúak ezt nem képesek felfogni.

2016.03.23. 16:56:27

@Peterpapo: „Szerintem jobb lett volna, ha hallgatsz, mert így most kialakult rólad egy nem túl pozitív vélemény. Bár az is lehet, hogy csak megerősítetted ezzel a már eddig kialakultat.”

Ez szomorú, mert én sokat adok ismeretlen kommentelők véleményére, most lelkileg nagyon megrázott, amit írtál. :'(

2016.03.23. 16:57:49

@dr. mesterseges szinezek: „De az normális volt, aki leírta, ugye?”
Őt azért fizetik, aki elhitte meg ingyen volt hülye.

papucshős 2016.03.23. 16:59:01

@Punxsutawney Mormota: Fel is kötném magamat, ha csak egy félművelt média celeb lennék...

Alighanem pont Fridire illik amit mondasz, hiszen Orbán miniszterelnök lett, ő pedig csak egy pénzért kuncsorgó pösze senki.

Mr.paksimogyoró 2016.03.23. 16:59:45

Ajjaj, asszem a pártközpontból ment az email az agymosott, seggnyaló bérkommentelőknek. Lehet szidni, emberileg és szakmailag is kutyázni. Öröm lesz a sok birkát olvasni :)

Béláim! Rátoltuk! 2016.03.23. 17:01:05

@István Magyari:

Gyere kisfiam, én kiszoplak!

az Oroszlán :(D

2016.03.23. 17:02:12

@lujo1111: „Nem azt kellene inkább mondanod, hogy ez a bagázs takarodjon a fenébe, és ne lopjanak tovább?”

De, tényleg ezt kellene, próbáljuk csak ki!
Ez a bagázs takarodjon a fenébe, és ne lopjanak tovább!
...
...
...
Na? Történt valami?
...
...
Semmi?
...
...
És most? Még mindig lopnak?
...
...
Na majd éjjszaka is megpróbálom, álmomban szerintem sikerülni fog.

11110000 2016.03.23. 17:02:59

@Flexy Flex:
Lehetne kérni, hogy helyettem ne gondolkozz?
Indokom egyszerű: jelen írásod alapján felmérve nem vagy rá képes.
Köszönöm.

@Andrééé:
Nárcizmusnak mondják. A nárciszizmus jelenleg még nem szerepel a magyar nyelvben.

Atanos 2016.03.23. 17:03:22

@István Magyari: Neked is próbálom elmagyarázni hátha megérted a buzizás, libsizés, komcsizás és a többi az bizonyos IQ hiányra és értelmi képességek hiányára utal. Szóval lehet ezt így nem kéne erőltetni. :)

tron.encom 2016.03.23. 17:05:33

@Atanos:
Hol a rákba állítottam én hogy a tv2 etalon bármiben ?
Ugyanolyan szar békasegge alatti ez is mint a retek meg az atv, csak ez a másik oldalról.
Semmi különbség.
Engem csak az basz fel hogy a retek nézhetetlen elfogultsága az OK, de ha nem a libsi ellenzéki szart tolja valami fullba akkor egyből jön a telitorkos ajvékolás mindenhol.

tron.encom 2016.03.23. 17:07:07

@Atanos:
@Atanos:
Hol a rákba állítottam én hogy a tv2 etalon bármiben ?
Ugyanolyan szar békasegge alatti ez is mint a retek meg az atv, csak ez a másik oldalról.
Semmi különbség.
Engem csak az basz fel hogy a retek nézhetetlen elfogultsága az OK, de ha nem a libsi ellenzéki szart tolja valami fullba akkor egyből jön a telitorkos ajvékolás mindenhol.

n_dy 2016.03.23. 17:08:27

mennyivel is jobb volt a rohadtul leszerepelt, hazug német média celebje és szócsöve lenni a nyafogó, idétlen Sanyikának? a németektől nem fordult ki a gyomra?

Atanos 2016.03.23. 17:11:27

@tron.encom: Nem de ha szerinted az RTL is karaktergyilkolásban vesz részt, akkor mutathatnál is példát. :) Amíg nem tudsz addig kár azzal takarózni, hogy ők is ezt csinálják. Persze biztos, ha téged cseszegetne a Tények, akkor is azzal érvelnél, hogy tűröm, mert hát az RTL is ezt csinálja. :) Nevetséges vagy. Nem az a legnagyobb gond, hogy szerinted melyik híradó mit csinál hanem az, hogy egyik tettével a másikét legitimálod, mind ezt, úgy hogy nem te vagy az első aki azt állítja az RTL vagy az ATV sem különb, de példát sem te sem másik kollégád nem hozott arra, hogy az RTL Híradója mikor követett el karaktergyilkosságot. Nyugodtan folytasd csak. :)

mics.1 2016.03.23. 17:17:23

@Flexy Flex: "Ez szomorú, mert én sokat adok ismeretlen kommentelők véleményére"

Aha, azért egyenként válaszolsz nekik:)

Mr. Neutron 2016.03.23. 17:17:36

@Pékszakállú Henceg: :) A "ki nyer ma" újraértelmezésed odab@sz! :)

tron.encom 2016.03.23. 17:22:23

@Atanos:
te kész vagy b+ komolyan. :)
hozzak példát a retek tévé karaktergyilkosságára ?
Kapcsold be bármikor a híradóját 90% fidesz ekézés. De már nem csak az hanem az összes közéleti műsorukba becsempészik, házonkívül ... meg a többi szar

Én megértem hogy neked ez tetszik, és elhiszed hogy amit retken vagy a szektAtv n látsz az érdeknélküli tiszta igazság, de a valóság az hogy fáj nekik az a pár száz milliárd amit mióta nem a liblingjeik vannak hatalmon nem lapátolhatnak könnyen haza, csak ezért sírnak mint a fürdős kurva.

Az aki beszopja az RTL t hiteles elfogulatlan forrásnak legalább akkora hülye mint aki a vajna TV2 őt.

LHedvig 2016.03.23. 17:24:08

@Punetti kapitány: az a Rogán Cili, akinek a mamája most nyert egy autót a tv-től? Micsoda véletlenek vannak a világban!

LHedvig 2016.03.23. 17:25:40

Nagyot csalódtam volna Friderikuszban, ha nem így történt volna, hogy a szennylap lehozott róla egy hazug hírt. Mert sok ember ellenére én kedvelem őt.

don gondendó 2016.03.23. 17:26:49

@11110000: 12 éve ezelöt csinát minöségi müsort a tv2 csak nema dáridora gondolsz az kurvára minöségi bazdmeg

Atanos 2016.03.23. 17:28:35

@tron.encom: A 90% FIDESZ ekézés az hol karakter gyilkolás? Láttál az RTL-en olyat, hogy meghamisítanak egy riportot, hogy ezzel járassanak le valakit? Igen? Akkor kérem a riport anyagot. Az, hogy Viktorra rámondják, hogy lop az még nem karaktergyilkolás, mert itt lassan csak az agy mosottak nem veszik észre, hogy lop.

Atanos 2016.03.23. 17:30:22

@don gondendó: Attól, hogy kiemelsz egy műsort és az alapján ítélsz el egy csatornát még nem lesz igazad. :) Ilyen alapon mondhatnám a Közmédiáról, hogy minőségi, mert az Oscar közvetítést korrektnek találtam. PFF :D

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.23. 17:34:23

bazeg integer személyiség :DDD de 32 vagy 64 bites? Esetleg 16-os?

@gorillaso: annyi pénzük van, hogy még a fideszbe is benyomták fónagy "elvtársat", aki demagógabbnál demagógabb, és cinikuskirály legyen :D

@tron.encom: tudod azért mert az RTL kiteregeti a kormány mutyijait IS, attól még nem elfogult. Az elfogult az, amelyik nem teregeti ki. Ilyen az MTVA, a TV2, és az szektATV a másik irányból.

Zb74 2016.03.23. 17:38:10

@poisonborz: Nem ő csempészte bele, a Blikkben írták; ő erre hivatkozik.

Emzé Periksz 2016.03.23. 17:40:47

Eddig nem néztem a TV2-t, de ezekkel a változásokkal egyre inkább a nézhetőség irányába mozdul el.

Cimili 2016.03.23. 17:40:55

Azon gondolkozom, vajon Ördög Nóra hogy érzi majd magát e nívós tvnél? Megérte nagy csinnadrattával oda mennie?

Atanos 2016.03.23. 17:44:35

@Cimili: De ott vannak még jó páran akiknek fel lehetne tenni ezt a kérdést. Elsősorban Gönczi-nek.

csak egy néző 2016.03.23. 17:46:56

@Emzé Periksz:
Haver, onnan már csak egy lépés az Echo szarkanális.
Az való nektek.

jürgen baromartz 2016.03.23. 17:49:28

"integer személyiség"

vs.

"Pulitzer-emlékdíjas, Prima Primissima-díjas újságíró".

Gratulálok a díjakhoz. (Integer, bazmeg... integer.)

2016.03.23. 17:57:24

@tron.encom: karaktergyílkosság az, h nem létező dologgal vádolnak meg vkit, pl. a nokiás dobozzal, vagy a Hunvald, ügy, stb. de. ha azt lehozzák, h OV háza mellett mekkora stadion van, meg fűtóházat építenek a gyepes pályának, abból mi nem igaz?

Meridian74 2016.03.23. 17:58:24

@ubu1a: "Remélhetőleg szép lassan a filmes hörcsög egyedül marad az új tévéjével, aztán majd vityával nyalogathatják egymás aranyerét (meg mást is). "

Ne aggódj, hamaroaan felfedezik a filmes-riportert oboa.Rákhelben, és megy a képernyőre személyreszabott turisztikai műsorban...

Meridian74 2016.03.23. 17:59:09

@Meridian74: és elsőnek a otthonától a TV2-ig kihúzott kisvasúton fog érkezni... ,) focimezben.

knowledge tree 2016.03.23. 18:07:14

Asszem erre mondják azt, hogy clusterfuck.

Tribuszer 2016.03.23. 18:08:38

Mondhatnánk, hogy ez szép meg jó, csakhát attól fridi még éppolyan médiaringyó, mint a fityeszes gyíkarcok, legfeljebb egy másik madámnak dolgozik.

11110000 2016.03.23. 18:10:50

@don gondendó:
Az írásodat elnézve az valóban neked való lehetett, a hozzád hasonló erősen kiművelt emberfők műsora.
Én veled ellentétben mondjuk azt sem tudom, hogy azt a TV2 csinálta-e.

sarokzs 2016.03.23. 18:11:55

@papucshős: sajnos ön még a Fridi körmében lévő koszig sem ér fel. Mi a francot KISZ-ezik, akkor amikor az összes fidesznyik kisz és pártvezető volt annak idején?

2016.03.23. 18:13:54

@11110000: „Lehetne kérni, hogy helyettem ne gondolkozz?
Indokom egyszerű: jelen írásod alapján felmérve nem vagy rá képes.
Köszönöm.”

Természetesen lehet kérni, akkor majd te kifizeted az én részem is a TV2-ben.
Köszke.

FDToth 2016.03.23. 18:15:32

Ok, tv2-t is allami lett, hasonloan alacsony szinvonallal. Az rtl hasonlo sorsra fog jutni, ido kerdese. Onnantol kezdve vege a tv nezesnek is. Aztan jonnek a ker radiok, es marad itt is az allami.
Nem ertem h ez miert jo a tobbsegnek...

Flexy Flex (törölt) 2016.03.23. 18:16:53

@mics.1: „Aha, azért egyenként válaszolsz nekik:)”
Ha vki ír nekem arra illik válaszolni, és ha én így teszek az nem azt jelenti, h adok is a véleményére.

papucshős 2016.03.23. 18:18:05

@11110000: Butusba vagy aranypofa! Politikai jellegű némi felvilágosítást tartok számodra. Orbán nem diktatúrát és nem, szocializmust épít, hanem biztosítani akarja, hogy az új kapitalista berendezkedésünkben a jobboldalnak legalább akkori gazdasági befolyása legyen, mint a baloldalnak. A komcsiknak nagyon jól sikerült átkonvertálni a politikai hatalmukat a gazdaságba. Miközben külföldre eladtak minden mozdíthatót, az új tulajokkal megegyeztek, hogy az eladott cégek vezetése komcsi káderek kezében maradjon. Sokszor állami pénzeket adtak oda megbízható embereknek banki kölcsön formájában, amellyel az illető külföldre ment. A pénzt leírták - emiatt volt a sok-sok bank konszolidációra szükség. Aztán az illető visszajött a pénzzel és privatizált. Ezek az emberek mind-mind tartoznak a komcsiknak és ha kell, nyomják a pénzt nekik.

Mindezt a jobbosok csak nézték. Most próbálják bepótolni. Hála Istennek, elég jól haladnak. Na de tudod ezt te is, ezért fröcsögsz, mert látod napról-napra, hogy szép lassan kiegyenlítődnek az erőviszonyok.

11110000 2016.03.23. 18:18:06

@fidesz maszop dk egykutya:
@jürgen baromartz:

Azért ne nagyon hencegjetek a műveltségetekkel...

integer:
1. érintetlen, ép
2. feddheteten, tiszta (élet, jellem)

Forrás: Idegen szavak szótára.

És itt nyilván a 2. jelentésre gondolt.

Mert ugye nemcsak az angol nyelv létezik, sőt, az informatikán kívül is vannak más tudományterületek.

@LHedvig:
"sok ember ellenére" - hát tényleg nehéz ez a magyar nyelv, de ennyire?
Azt hiszem, ezt a kifejezést kerested: sok emberrel ellentétben.

Székely Béla 2016.03.23. 18:25:31

Minden megbecsülésem Sándoré.

11110000 2016.03.23. 18:27:45

@papucshős:
Ezt viccnek szántad?
Mondjuk annak is gyenge volt, de annak még esetleg elmegy.
Mert ha komolyan gondoltad, akkor keresd fel elmegyógyászodat, a baj súlyos.

Orbán valóban nem szocializmust épít, hanem szép személyi kultuszos kommunizmust. A hozzád hasonló hülye narancskomcsiknak, csak te is a szopórolleren vagy, csak túl hülye vagy ahhoz, hogy ezt észrevedd, sőt, önként rohangálsz tátott szájjal a faszerdőben.

Ami az ország vagyonának elsíbolását illeti, azt nem a komcsik csinálták, hanem Antall Jóskáék, ami, ha jól sejtem, épp jobboldal volt. Hornéknak már nem sok minden maradt.
Nem tudom, milyen kiegyenlítősről beszélsz. Ennyire ütődött még egy hozzád hasonló narancsléagyú segg sem lehet.

Atanos 2016.03.23. 18:28:25

@papucshős: Mi lenne ha elfogult fideszes? Tudod vannak akik úgy alapból nem tűrik a lopást oldal ide vagy oda...

Atanos 2016.03.23. 18:34:19

Javíáts. Mi lenne ha nem lennél elfogult FIDESZ-es?

pamut 2016.03.23. 18:35:32

A fideszeseknek az ilyen példák fájnak legjobban, amikor tagadhatatlanul látszik hogy vannak náluk gerincesebbek.

Nem is Friderikusz egyébként itt a főszereplő, mert pont neki nincs nagy tétje, van pénze, vannak műsorai már tévéken, nem kell félteni. Inkább a többit becsülöm akik nem médiasztárok, "csak" sima médiamunkások, és ők is otthagyták a züllés útjára lépett tv-t.

Harry Hole 2016.03.23. 18:40:06

@Atanos:

Jaj!
És milyen messze vagyunk a kommunizmustól, mert van egy kis szőlőm, és gyorsan pénzé teszem, mielőtt államosítják.
Te elég jól értesültnek tűnsz, tudnál segíteni?

Gyűrött Papír 2016.03.23. 18:46:09

@papucshős: "Hála Istennek, elég jól haladnak"
Hogy valaki annak örüljön, hogy a fidesz kamionnal lop a közösből az számomra hihetetlen.
A saját csapat sikerének örül az ember.

Atanos 2016.03.23. 18:50:08

@Genrih Grigorjevics Jagoda: Te milyen kis szőlőről beszélsz? :D No comment...

pamut 2016.03.23. 19:01:01

@papucshős:
Orbán maffiaállamot épített fel, hogy a magyarokon élősködve dúsgazdaggá tegye saját magát, családját és a haverokat. És mivel ennek természetesen akadálya volt a jogállam és a demokrácia, ezért azokat is lerombolta. Mindezen tette többszörösen kimeríti a hazaárulás bűntettét.
Orbán és csapata rárontott a magyarokra, jogi és anyagi értelemben is kifosztotta ezt a nemzetet. Akik ebben részt vettek azok mind tettestárasi akik osztoznak a bűnében.

Nordbright 2016.03.23. 19:01:42

@tron.encom: Csak az igazságot mondja ki valaki. Ennyire fáj? Inkább el kellene gondolkodni rajta, hogy miért is van ez!

Harry Hole 2016.03.23. 19:03:43

@Atanos:

Kétezer tőke.
Fele furmint, fele hárslevelű.
Segíts kérlek! Mit tegyek?

B3T3G 2016.03.23. 19:20:36

ezt az arrogáns faszt. zárja össze magát inkább egy csapat éhes oroszlánnal.

de let e ... 2016.03.23. 19:28:18

@furo80: Hát én kezdem úgy érezni , hogy az RTL-es exfőnök Trójai-falóként direkt a TV2 kicsinálására szerződött át a konkurenciához ... :-)

papucshős 2016.03.23. 20:03:02

@pamut: Nem, nem! Nem csak magát és barátait, hanem sok-sok magyar embert - ezért szeretik és tisztelik. Ellentétben Gyurcsánnyal, nem az IMF-nek és egyéb külföldnek tejel, hanem rendes magyar embereknek.

Nem tehetek arról, hogy nem értitek meg: a kapitalizmusban, ahol a pénz a fegyver (József Attila), erről szól a politika! Azért törekszik mindenki a politikába, mert ott osztják a pénzt. Ott lehet a befolyást pénzre váltani. Ez nem magyar jelenség, minden kapitalista országban ez van. Az USA elnöke lerombol egy országot, elveszi az ásványkincseiket, olajukat. Buherál egy új, USA barát kormányt. Aztán jön az elnöki család, a barátaik, a kampánytámogatók és újjáépítik az országot az ottaniak pénzén, aranyáron.

Nagyon helyes, hogy Orbán biztosítja a jobboldal gazdasági hátterét, mert enélkül a mocsok komcsik és liberálisok ledarálnák az egész magyar társadalmat és kiárusítanák az országot azoknak, akik egész Európát fel akarják vásárolni.

Peterpapo 2016.03.23. 20:05:01

@Flexy Flex:

Nagyon tréfás gyerek vagy. Gondolom te vagy a visszavágások nagymesterének legkisebb fia. Álmodba pedig ne azt mondogasd, hogy "Ez a bagázs takarodjon a fenébe, és ne lopjanak tovább!", hanem azt, hogy nem akarok pisilni, nem akarok pisilni! Csak számíts rá, hogy egy hang azt fogja mondani, hogy most kakilni fogunk.

netrion 2016.03.23. 20:10:42

@papucshős: orbánéknak éppen ilyen jobbágyok kellenek, akik boldogok, hogy szolgálhatják az újonnan meggazdagó új oligarchaosztályt, jól megdolgoztak

(Gyk: az IMF-től való függetlenség nem az az egyetlen alternatívája, hogy a fideszes nagyuraké legyen minden az országban.)

Flexy Flex (törölt) 2016.03.23. 20:23:06

@Peterpapo: „Nagyon tréfás gyerek vagy. Gondolom te vagy a visszavágások nagymesterének legkisebb fia. Álmodba pedig ne azt mondogasd, hogy "Ez a bagázs takarodjon a fenébe, és ne lopjanak tovább!", hanem azt, hogy nem akarok pisilni, nem akarok pisilni! Csak számíts rá, hogy egy hang azt fogja mondani, hogy most kakilni fogunk.”

Ez gyenge, gyenge, gyenge.

Peterpapo 2016.03.23. 20:25:21

@Flexy Flex:

De még így is jobb, mint a tied.

Netuddki marqui 2016.03.23. 20:36:03

Nem értelek benneteket, elvtársak! Mi a baj?
Az új "kormánytévén" nem szerepel a Sándor? Ó jaj, milyen frusztráló lenne FS-nek, ha állami pénzből kapná a zsét a kiváló műsoráért? Ó jaj, még elképzelni is szörnyű, hogy tudna reggel tükörbe nézni?
Az új "kormánytévét" elhagyják a fantasztikusabbnál fantasztikusabb képességekkel megáldott szuper-riporterek? S nem tudják tovább gyártani izgalmasabbnál izgalmasabb trutykós híreiket? Őszintén kérdem, ki a tököm hallott eddig ezekről a riporterekről?
Vagy esetleg az a baj, hogy eggyel kevesebb média van, ahol okádhatják a mocskot magukból, s gátlástalanul mószerolhatják a kormányt?
Egy-két hét, s mind felbukkanhat a hiteles és objektív ATV-n FS vezérletével. Higgyétek el, mindenkinek jobb így.

pamut 2016.03.23. 20:44:43

@papucshős: Te csak fújod a magad ostobaságait, de még tán csak el se olvasod amit írnak neked. Meg sem próbáltál cáfolni. Az nem cáfolat hogy ezért vagy azért lopnak. Tudom miért lopnak hogy több pénzük legyen meg mohó kapcsi telhetetlen maffiózók. Az soha nem volt sem indok sem felmentés a rablásra hogy a rablónak kellett a lóvé. Ettől ők még a magyarat kirabló maffia, pont.

250, KÉTSZÁZÖTVEN MILLIÁRDOT LOPTAK EL BAZDMEG a mocsok rühes maffiózók, CSAK ebben a hónapban egy sima szavazással. Ez önmagában tízezer év börtön az összes fideszmaffia parlamenti képviselőknek és akkor még nem soroltam a többi rablásukat. Ilyen volumenű rablás már színtiszta hazaárulás.

AZ pedig hogy megakadályozzák hogy a magyar nép gyakorolja a népszavazási jogát, az a magyar nép JOGFOSZTÁSA, amire NINCS bocsánat, ezek a magyargyűlölő hazaáruló mocskok rárontottak a magyarokra, amiért bűnhődniük kell és fognak is.

papucshős 2016.03.23. 20:47:00

@pamut: Vigyázz, kapd be gyorsan a pirulákat, nehogy valami bajod essen!

jürgen baromartz 2016.03.23. 20:47:33

@11110000:

képzeld csak el, teljes mértékben tisztában voltam a szó jelentésével. mindegyikkel.

egy többszörösen kitüntetett újságíróban lehetne annyi tisztelet a magyar nyelv iránt, hogy nem idegen eredetű szavakkal fejezi ki magát, ha arra az égvilágon semmi szükség nincsen.

Billy Hill 2016.03.23. 20:48:18

Már 1993-ban megénekelte a Megasound System: "Kapcsold ki a szar rádiót! Hánynom kell, amíg szól! A tévé is szar - minek tévézni? Néhány politikus miatt minek nézni?" És azóta a 23 év alatt csak még szarabb lett a helyzet...

Pékszakállú Henceg 2016.03.23. 20:49:43

@Netuddki marqui: jaj szegény kormányt mószerolják a tuggyukkik, ahelyett hogy hagynák őket nyugodtan rabolni. Mindjárt sìrok, szegény habonyok, tiborczok és mészároslőrincek.

pamut 2016.03.23. 20:53:41

@papucshős:
Az első perctől fogva tudtam hogy te a fideszmaffiával vagy és támogatod őket a magyarok kifosztásában és jogfosztásában.

Gyorgy Nagy 2016.03.23. 20:55:50

@KurucInfo Főszerkesztő: Aki igy irogat az egy PRIMITIV PARASZT!

Csééé 2016.03.23. 20:55:57

@Flexy Flex: Te! Nagyon zseni :) Szerinted nekik mi a siker? Mitől lesz sikeres?:) Mégis kinek a pénzét fogják beletolni hogy sikeres legyen? Pláne ha összeomlik. Jaaaaaaaaa.

Semmi baj, gondolkozni majd mi fogunk helyetted is.
Igazán nincs mit.
Szívesen.

Gyorgy Nagy 2016.03.23. 21:01:09

@papucshős: Viktor kisz titkár (apucija pb titkár) voltRogán kisz titkár,Kövér,stb,soroljam?

pamut 2016.03.23. 21:02:59

@KurucInfo Főszerkesztő: Szánalmas barom vagy, és ezt te is tudod.

TomS 2016.03.23. 21:05:45

Lehet itt sikítozni, de Bandi bátyátok virította a lóvét. Ha nem tetszik a műsor, akkor meg lehet ám venni, vagy nem kell nézni! Minden eladó, ha hiszed vagy sem, de a TV2 is. Van az a pénz.... :D

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2016.03.23. 21:06:51

Egy hónapja még ... most meg ... értem én... a Párt...

"Hozzászólások

Legújabb Beszélgetések Saját

winerwald : Friderikusz,a mai jöttment,szedett vedett beszédhibás műsorvezetőkhöz képest ,egy etalon. Még jó,hogy megfizetteti magát. Én is szívesen néztem az ő műsorát ,még ha nem is mindig voltak szimpatikusak számomra a meghívott vendégek.
2016-02-22 12:57 | Értékelés: 100%
Válasz
Értékelés: -1 +1
juer : Nekem is tetszett Fridivel a műsor,az,hogy a Petyával kell "közösködnie",a műsor miatt,elnézzük neki.Kérje is meg az árát,mert a minőséget meg kell fizetni.
2016-02-22 11:01 | Értékelés: 100%
Válasz
Értékelés: -1 +1
nyuszi-muszi : hajdú marad?
2016-02-22 10:45 | Értékelés: 100%
Válasz
Értékelés: -1 +1
makiaki : Legjobb műsor a TV2. :)
2016-02-22 10:34 | Értékelés: 57%
Válasz
Értékelés: -1 +1
cinigyuri : Örülök neki. Érdekesek a műsorai.
2016-02-22 09:14 | Értékelés: 80%
Válasz
Értékelés: -1 +1
megrendeles : Bíztam benne, hogy vállalja. Az egyetlen nívós műsor a tv-ben. Egyébként csak tud valamit Hajdú, ha meg tudtak egyezni....
2016-02-22 08:46 | Értékelés: 91%
Válasz
Értékelés: -1 +1
wellhello : Végre valami jó hír! Friderikusz a legjobb, és persze a műsorai is mind profik."

www.blikk.hu/sztarvilag/sztarsztorik/friderikusz-megis-a-kepernyon-marad/xez33e7

Rajongjanak az Andy hátsójáért az elvtársak...

papucshős 2016.03.23. 21:09:40

@pamut: Nem értelmezhető az, hogy a "magyarok kifosztása".
Azért nem, mert a szoc-libek és a fidesz pénz átcsoportosítása éppen abban különbözik egymástól, hogy míg a szoc-libek külföldiek kezére játszotta a magyarok pénzét, vagyonát, addig a fidesz mindig ügyel arra, hogy a nemzeti vagyon, azaz a magyarok pénze és vagyona itthon maradjon. Pl.: a trafikok tulajdonosai mások lettek, de ez azt jelenti, hogy mások, de magyarok!

El sem hiszed, de nézz utána, hogy mivel jár az IMF-fel való szövetkezés. Drágák a kölcsönök és cserébe az IMF bármire amire rámutat ráteheti a kezét. Tulajdont szerezhet nálunk, de mentesítve van minden adó alól, tehát 0 Ft adót kell fizetnie az itt megtermelt jövedelmei után.

Ne felejtsd el, hogy a szoc-lib kormányok alatt lenullázódott az MNB teljes aranykészlete. Létrehozták a hírhedt Leumi Bankot: az izraeliek adták a vezetést, a magyarok a tőkét. Néhány év alatt eltűnt az összes pénz, a bank csődöt jelentett - milliárdokat füstölt el a szoc-lib-izraeli "együttműködés"!

Szóval, hátrébb az agarakkal!

pamut 2016.03.23. 21:26:53

@papucshős:
Eszeveszett baromságokat írsz, gondolom te is kapsz a tőlünk lenyúlt szajréból. A fidesz pont hogy a magyarokat fosztja ki, nem pedig a magyaroknak ad pénzt, totálisan őrült dolgot írsz. A fidesz persze pofátlan hazudozással önmagát szokta, és aktuális bűntársait azonosítani a magyarsággal, akik persze csak pont addig "magyarok" amíg Orbán haverjai - lásd Simicska - de ha valamiért összevesznek a koncon, attól kezdve már ők sem "magyarok" és tőlük is lopnak. Ezt a kibaszott baromságot hogy nem mi magyarok vagyunk magyarok tízmillióan hanem pár ezer fidesz a magyarság akiknek joga van kifosztani a magyar népet, ezt talán egy agyvérzéses vízilónak be tudod adni de másnak nem.

Az a magyar történelem talán legnagyobb nyílt, törvényesített RABLÁSA volt, hogy - hatalommal való visszaéléssel - átminősít a magyargyűlölő maffiád 250 milliárd magyar közpénzt nem közpénzzé. Oké, voltak ennél nagyobb rablások is, amikor kifosztottátok a magyarok magánnyugdíj-kasszáját (3 billió Ft-os rablás), vagy amikor lenyúltátok a magyaroktól a komplett dohány-kiskereskedelmet (évente 500 milliárd + amit hozzácsaptak).

Ezek persze csak a legnagyobb esetek, az egész ország rablásos letámadás alatt van évek óta, gyakorlatilag belülről gyarmatosítjátok a magyarokat, a saját hazánkban fosztotok ki, állandó jelleggel.

A monumentális rablás-sorozathoz hozzájárul a jogállam és a demokrácia könyörtelen szétverése. Ennek nem csak az az oka, hogy az Orbán-maffia természetétől fogva irtózik, undorodik mindentől ami tiszta viszonyokat, átláthatóságot biztosítana, de praktikus a rablásaik akadályát is jelentik, tehát le is kell rombolniuk. Minden rabló, minden bűnöző utálja a jogrendszert, mert annak természetétől fogva ellensége, de itt bűnözők hozzák a törvényeket is így a törvényeket is rablásra használják fel, illetve önmaguk büntetlenségének biztosítására.

Ugyanez igaz az igazságszolgáltatás, az ügyészség elfoglalására, és függetlenségének elpusztítására: az Orbánmaffia tagjai ma a törvény felett állnak, a jogrendszer felett, szabadon lophatják meg a magyarokat, büntetlenségüket a rablótörvények és a rablók kollaboráns bűntársa, Polt Péter garantálja.

A rablásaitok, a magyar nemzeti jogállam-rombolásotok, a demokrácia-kinyírásotok, a magyar nemzet jogosztása: mindez sokszorosan kimeríti a hazaárulás bűntettét. Az Orbánmaffia és csatlósai rárontottak a magyarokra és ezt soha nem lehet megbocsátani.

kék madár 2016.03.23. 21:28:06

@silverfish: ennyi? es ezert a Fidesz fizet is?

papucshős 2016.03.23. 21:45:05

@pamut: Azt hiszem ezekbe a magasságokba én már nem tudlak követni.
Annyira hiányosak az alapvető politikai és közgazdasági ismereteid, hogy nem tudunk tovább társalogni.

Egy dolgon talán érdemes lenne elgondolkodnod: ha az ellenzék nem lenne ANNYIRA magyarellenes és nem támadna meg MINDENT amit a kormány tesz, akkor nem lenne szükség arra, hogy az MNB alapítványi pénzeit elrejtsék a támadások elől. Azok a pénzek hasznos célt szolgálnak. Történetesen tudom, hogy pl. a PADA alapítvány olyan magyar fiataloknak is nyújt tanulmányi támogatást, akik e nélkül soha nem tudnának egyetemen tanulni. Vannak rendszerszerű hiányosságok amelyek igazságtalan helyzeteket állítanak elő. A PADA nevű MNB alapítvány igyekszik ezeket kiküszöbölni.

Próbáld ki, ha pl. tanulmányi ügyekben van anyago gondod, fordulj hozzájuk! A fröcsögés helyett!

Atanos 2016.03.23. 21:48:37

@papucshős: Meséld már kiknek adott pénzt? Kíváncsi volnék rá, mert nem látom, hogy a mély szegénységben élők például annyira vernék a seggüket a földhöz örömükben. Legalább hülyeségeket ne írj, ha már tövig vagy a királyod seggében.

Atanos 2016.03.23. 21:51:02

@Netuddki marqui: Ezt úgy írtad le, mint ha a kormány szent és sérthetetlen lenne. Jól van te is kihúzhatod végre a nyelved köszi. :)

Atanos 2016.03.23. 21:54:25

@KurucInfo Főszerkesztő: A nicknevedet elnézve próbálkozásom hiába való lesz, de hátha mégis rácáfolsz az állításomra. :) A buzizás, zsidózás, libsizés, nácizás, komcsizás nem célravezető, és egyébként is csökkent értelmi szintet tükröz. :)

Nordbright 2016.03.23. 21:55:20

@papucshős: "nem lenne szükség arra, hogy az MNB alapítványi pénzeit elrejtsék a támadások elől"
Jézus úristen ! Te tudod értelmezni ezt az általad leírt, alapból paradox kijelentést? Hatalom... elrejteni... ki elől? Ellenzék? Bankrablók? Terroristák? Te jó ég, ilyet valaki leírhat, hogy a kormány igen is dugja el a lóvét és "ne legyen visszakövethető"? Hát komolyan...

Atanos 2016.03.23. 21:56:57

@KurucInfo Főszerkesztő: Te nevezel másokat elmebetegnek? Nem vagy röhejes? :D Mondjuk a "buzizsidó"-zás után nem vártam jobbat, de így legalább biztosra vehetem, hogy nem szabad tőled értelmet elvárni. :D

Atanos 2016.03.23. 21:58:49

@TomS: Ez szép és jó lenne, ha "Bandi bátyánk" nem állami pénzen vette volna a TV2-t. :)

papucshős 2016.03.23. 21:59:32

@Nordbright: Hogy lehetsz ennyire ostoba, hiszen az MNB nem tud pénzt lopni! Azt az alapítványi trükkel meg tudja akadályozni, hogy az ellenzéki sajtó és mindenféle kis mikiegerek kötekedjenek és gáncsoskodjanak, de azt nem tudják elérni, hogy ne kelljen fillérre elszámolniuk ezekkel a pénzekkel.

Nem értem, hogy valaki ennyire tanulatlan, akkor miért szájal?

Atanos 2016.03.23. 22:04:24

@papucshős: Műkincsek és épületek felvásárlása mióta hasznos cél? :D Tudom tudom nem ezt írtad, de jó ha tudod, hogy bizony ilyen dolgokat is vásárol az általad annyira felmagasztalt MNB... Gratulálok ha szerinted ez a normális...

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.23. 22:04:34

@papucshős: "Egy dolgon talán érdemes lenne elgondolkodnod: ha az ellenzék nem lenne ANNYIRA magyarellenes és nem támadna meg MINDENT amit a kormány tesz, akkor nem lenne szükség arra, hogy az MNB alapítványi pénzeit elrejtsék a támadások elől."

Ennyit kellett elolvasnom rólad, hogy tudjam te is egy sunyi szar tolvaj fideszdroid vagy. Ilyen szánalmas magyarázkodást még nem láttam.

Azért kell elrejteni, hogy ellophassák. Ennyi az egész.

Az IMF-ről előadott sztorid is olyan pofátlanul nyilvánvaló hazugság, hogy az még egy fideszbuzitól is meglepő.

pamut 2016.03.23. 22:08:09

@papucshős:
Hiába akarsz úgy tenni mintha a rablás és demokrácia-rombolás közgazdasági terület lenne, nem az, hanem büntetőjogi és hazaárulási terület.

Látom te is azon fideszbűnözők közé tartozol akik egyből az ellenzékről kezdenek beszélni ha a fideszes rablások és gyalázatok szóba kerülnek, hát tudod kurva szar érv másokra hivatkozva kirabolni a magyarokat és elárulni Magyarországot, mint írtam ilyen szintű süket baromságokkal agybajos vízilovakat lehet talán megetetni.

Természetesen értelek, hiszen a korábbi kommentjeimben felsorolt fideszbűnök és hazaárulások egyszerűen VÉDHETETLENEK és TAGADHATATLANOK, így nem csoda hogy mindig tereltek mindenféle baromságokkal. Semmivel, ismétlem: SEMMIVEL nem tudod se te senki kidumálni hogy mégis mi a halál véreres fasza alapján képzeltétek hogy csak úgy simán lenyúltok tőlünk magyaroktól kétszázötven, KÉT-SZÁZ-ÖT-VEN MILLIÁRDOT BAZDMEG!

Ez hány ezer év börtön a rabolt pénzzel arányosan?
Egyáltalán csak ezután a fideszbűnözés után hogy van még egyáltalán bőr a képén akárcsak egy fideszesnek is megszólalni???

És azt hogy a sötétlila faszba képzelitek hogy a magyarokat megfosztjátok a demokratikus jogaiktól a saját hazánkban? És hogy komplett nemzetgazdasági ágazatokat nyúltok le hogy az EU-milliárdokról ne is beszéljek, na meg hogy törvény fölöttivé teszitek a fideszbűnözést Bazdmeg ez már egy banánköztársaságnak is kurva kínos lenne, ez már fekete-Afrika szintje bazdmeg, ide romboltátok le Magyarországot ti hazaáruló magyargyűlölők.

Emzé Periksz 2016.03.23. 22:37:18

"Juhász Péter üldözése"
Milyen üldözése? Egy drogbáróról van szó, semmi különös üldözés nincs ellene.

Flexy Flex (törölt) 2016.03.23. 22:37:58

@Peterpapo: „De még így is jobb, mint a tied.”
Ez egyszerűen nem igaz, mert az enyém fényévekkel eredetibb.

why i stay (törölt) 2016.03.23. 22:42:11

csak férgek maradnak ott

11110000 2016.03.23. 22:42:17

@jürgen baromartz:
Mondod te, aki nem ismered a nagybetűket?

Vagy vicc akart lenni?

Peterpapo 2016.03.23. 22:42:27

@Flexy Flex:

Ja tényleg. Az olyan eredeti, hogy értetlenkedsz. Ja mégsem. Más is csinált már olyat.

11110000 2016.03.23. 22:44:22

@KurucInfo Főszerkesztő:
Te, a Nemzeti Bank pénze szerinted honnan van? Nem véletlenül mi, az ország népe adjuk össze?
Ha igen, akkor miért is nincs jogunk megtudni, mit csinálnak vele?

Aki segíti a tolvajokat, mint te, azt szintén le szokták csukni bűnrészességért. Tudtál róla?

Peterpapo 2016.03.23. 22:46:08

@papucshős:

"de azt nem tudják elérni, hogy ne kelljen fillérre elszámolniuk ezekkel a pénzekkel."

Te magadtól vagy ennyire naiv? Szerinted az az aljas hazugság, hogy azok a pénzek, amiket az alapítvány tesznek a közpénzből, az már nem közpénz, az mi akar lenni? Bűvésztrükk?

11110000 2016.03.23. 22:46:59

@TomS:
Majd ha állami pénzből mindenki kap annyit, mint Bandi bátyád, akkor lehet esetleg dumálni.
Mert a tévét ő sem a saját keresetéből vette, pedig kap törvénytelenül pár milliárdot a kaszinói révén is.

11110000 2016.03.23. 22:50:26

@papucshős:
"a szoc-lib kormányok alatt lenullázódott az MNB teljes aranykészlete"

Ez konkrétan ordas nagy hazugság, ahogy az összes többi baromság is, amit összehordtál.
Az MNB arany- és valutakészletét épp Matolcsy kezdte meg felélni.
Tudom, túl hülye vagy hozzá, hogy felfogd.

11110000 2016.03.23. 22:53:02

@jürgen baromartz:
Csak utánad, ha már ilyen kedves vagy.

Igazán nyerő fajta lehetsz, fogalmatlanul baromságokat írogatsz, amikor erre felhívják a figyelmed, akkor elkezdesz mosakodni meg fikázni, amikor megint rávilágítanak a hiányosságaidra, akkor meg még neked áll feljebb.
Nem véletlenül vagy fideszes... Csupa hozzád hasonló jellembajnok, sim(i)lis simile...

11110000 2016.03.23. 22:56:06

@papucshős:
"ha az ellenzék nem lenne ANNYIRA magyarellenes és nem támadna meg MINDENT amit a kormány tesz"

A Fideszről beszélsz 2002-2010 között?
Mert valóban, nem egy jó kormányzati intézkedést és törvényt gáncsoltak el. Annak ellenére, hogy az országnak jó lett volna. Hazaárulók, ahogy te, a cinkosuk is.

11110000 2016.03.23. 22:58:13

@papucshős:
"Nem értem, hogy valaki ennyire tanulatlan, akkor miért szájal? "

Ezt saját magadról írtad?
Szép önkritika. És nagyon igaz.

pamut 2016.03.23. 23:00:06

Ezt látnotok kell :))

Így hazudik a fideszmaffia a SAJÁT HÍVEINEK, de ez még hagyján, nyilvánvalóan degenerált BAROMNAK is nézi őket :D

A linken a fideszmaffia házi újságja, a Magyar Idők grafikonja, amit a Századvégre hivatkozva hoztak le. Az egy, hogy hazudnak a számokkal, a valóságban nem egy szűk kisebbség, hanem a nagy többség támogatja a tanárokat és a küzdelmüket.... De azt nézzétek bazdmeg hogy hazudnak a vizuális prezentációval! :D

A kör-diagrammon a 21%-ot 2, azaz kettő %-nak ábrázolják :DD Miközben mellé odaírják hogy 21% :D (Miközben a valóság 75%...)

mikro.cikoria.net/post/141492328434/tartom-jelenleg-a-magyar-id%C5%91k-messze-a

Milyen szinten nézi debilnek a fideszmaffia a saját szavazóit? :D

Angyal Balázs 2016.03.23. 23:02:07

@Lady Scarlett: Mert azokat a kutya sem nézi. Persze mi tudjuk, hogy a tv2-ről is hamar le fognak szokni azok, akik még eddig kitartottak, de Vajnáéknak több idő kell, mire ez leesik. Közben a Hír tv meg egész nézhető lett. :)))

11110000 2016.03.23. 23:02:58

@Emzé Periksz:
Azt hiszem, nem nagyon vagy tisztában a drogbáró szó jelentésével.
Nem, nem azt nevezik annak, aki otthon 3 cserép kendert termeszt saját célra.

@Peterpapo:
Nem naiv, hanem fizetett Fidesz-troll, csak hát észből nem túl sok jutott neki. Úgy látszik, nem akarnak értelmeseket megfizetni a lopott-rabolt-sikkasztott milliárdokból. Vagy nem találnak olyat a saját oldalukon, aki legalább egy kicsit is értelmes lenne, így ilyen buta hazudozókat kell felbérelniük.

11110000 2016.03.23. 23:04:28

@pamut:
"Így hazudik a fideszmaffia a SAJÁT HÍVEINEK, de ez még hagyján, nyilvánvalóan degenerált BAROMNAK is nézi őket :D"ű

Hát nem alaptalanul nézi őket annak, az elmúlt 6 év pofátlan rablásai és országrombolása után tényleg csak a degenerált barmok maradtak a táborukban.

adla 2016.03.23. 23:29:11

@hannamontanna: ez jó. régebben még nekem is voltak efféle álmaim, de mára már... álomképként is hiteltelen, legnagyobb sajnálatomra.... ami Fridit illeti, ez a minimum, amit elvártam tőle, igazából azt sem értettem, hogy eddig mit keresett ott - és ez igaz még jó néhány arcra, akik mostanában álltak fel, miért csak most?? eddig vállalható volt a "Tények"? már magát a szót is megcsúfolja évek óta a csatorna azzal, amit "tényekként" próbál letuszkolni az egyszeri néző torkán, aki maga sem érti, hogy miért, de még mindig odakapcsol, ha a napi hírekre kíváncsi, mert az évtizedek során így szokta meg, hiszen az rtl híradója fertelemrossz volt mindaddig, amíg sarcolgatni nem kezdték őket a rájuk szabott különadóval.....
eh, de akárhogyan is volt/van, én a tv2-t jó ideje nem nézem, egyetlen kivételt tettem csak, éppen Fridi ottalvós műsora miatt, a többi vacak nem érdekel - még ha kiskölykök cukiskodnak is benne, vagy a csatorna beltenyészetének random (de legalább agyonhasznált, leharcolt) egyedei nyenyeregnek benne talpig elmaszkírozva - unom is már, meg mostanra annyira lementek itt már minden szinten kutyába, hogy elvből nem érdekel, akármivel is próbálkoznak (ahogyan a nemzeti élelmiszerláncnál se vásárolok, hiába az van a legközelebb, tőlem lehetnek)... szumma: jó lenne, ha Fridi számára is átmentenék valami módon a formátumot a konkurens csatornához, mint ahogyan azt a Pimasz-házaspár esetében is tették, mert színvonalas szórakoztató-műsor volt, vevő lennék rá bármikor!

bubastis2 2016.03.23. 23:38:55

@tron.encom: Te faszkalap, a fideszt már csak ekézni szabad. Te sötét barom.

Atanos 2016.03.24. 00:16:57

@Emzé Periksz: Drogbáró? Azért ne csúsztass már ekkorát... Ilyen alapon akkor Deautsch Tomika is drogbáró...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.24. 00:30:55

Remélem a Gönczi-t nem veszi vissza az RTL, mekkora láma :))))
Ördög Nórika is beveszi a nyalókát.

porte 2016.03.24. 01:35:37

undorodom mar az egész hisztitől ami itt megy...pedig nincs is még választás...következő "durva" bejelentés Berki elhagyja a TV2-t...
egyébként kit érdekel fridi? kit érdekel tv2?

magatokkal foglalkozzatok már. és ne másokon töltsétek ki frusztrációtokat hogy nem úgy megy ahogy szeretnétek.

Stratocaster 2016.03.24. 01:42:51

Én ebben az egész TV2-vel kapcsolatos ügyben a szokásos magyar-módit sajnálom. Most mindenki jogosan fel van háborodva a TV2-nél tapasztalt botrányos ügyeken, aztán eltelik fél-egy év, szépen megszokja mindenki az "új" TV2-t és ennyi. Újabb darabolt amputáltak a magyar sajtószabadságból, nincs itt semmi látnivaló.
Mint az ismert kínai mondásban, ha lassan főzik meg a békát, nem ugrál.

11110000 2016.03.24. 03:02:33

@Stratocaster:
Ez nem kínai mondás, ez tény.

A sajtószabadságból egyébként nem amputáltak semmit, csak lett még egy szolgatévé.

Csaba Kolumban 2016.03.24. 03:13:27

Hát ki nem szarja le ,hogy te hol csinálod a műsort.Egyet hisztiztél,egy névtelen hírforrásra,és azt hiszed,hogy hasra esünk.Ha akarod ,hogy menjen a műsor ,át viszed ahoz a mocsadék atv-hez ,és nyomod ott.

11110000 2016.03.24. 03:44:46

@Csaba Kolumban:
Mi van, megkezdődött a hajnali műszak a Lendvay utcában?
Ciki. Nagyon ciki.

gabest1 2016.03.24. 04:26:48

Ha integer, akkor miért nem tinéger. Jaj, elnézést, leírtam, hogy néger.

gabest1 2016.03.24. 04:30:00

@11110000: Idegen szavak szótára, hát persze. Azt nem szavazta meg az országgyűlés, hanem valaki lejegyezte, mint a népmeséket. Vagy igaz, vagy nem.

Pop40 2016.03.24. 04:36:09

@tron.encom:

"Engem csak az basz fel hogy a retek nézhetetlen elfogultsága az OK"

A "retek" RTL köztörvényes fideszes bűncselekményekről tudósít.
Ez az, ami a magadfajta fideszes szarkupacoknak az "elfogultság".

Olyan tudósításokkal, amik után normális demokratikus országokban 2 dolog történhetne:

1, Az ártatlanul megvádoltak beperlik a csatornát, és szarrá keresik magukat, az RTL-t meg egy életre elmeszelik.
2, Az ügyészségen-bíróságok hosszas, tömött sorokban állnak a megbilincselt fideszes politikusok.

Nos, Orbanisztánban egyik sem történt meg. Az "ártatlanul" megvádolt fideszes maffiózók valamiért nem siettek perelni egyik esetben sem.
Tehát véleményezhető, hogy a magadfajta majmok által "elfogultságnak" minősített hírek igazak.

Az meg Orbanisztán mai állapotát minősíti, hogy a fidesz-haver főügyész a haverjai bűncselekményeire a füle botját sem mozdítja.

Dugd vissza a szaros fejed Vitya seggébe, és maradj is ott.

Pop40 2016.03.24. 04:37:46

Fridinek abszolút respekt.

Lassan tényleg csak a legalja marad a fidesz2-nél.

2016.03.24. 08:19:05

Úgy tűnik a hörcsög csatornájáról eltűnnek azok az arcok, akik valami kis színvonalat jelentettek. Persze az RTL-t eddig se tudták verni, most meg végképp nem fogják. Az állami reklámokból azért gondolom lesz bevétel. Meg az állami banki hitel is szépen beszorul ebbe a csatornába. Jó lesz ez, fasza lesz ez. A hörcsög és becses neje jól jár, futja majd szivarra, gyémántra. Berki még ott van? Az a fontos, hogy ő el ne kallódjon...

Gérard Duchemin 2016.03.24. 08:29:14

@ubu1a: "aztán majd vityával nyalogathatják egymás aranyerét (meg mást is). " Ők nem csak fasiszták, de homokosok is?

Gérard Duchemin 2016.03.24. 08:32:24

@csak egy néző: "Az már külön vicc, hogy már a Facebook oldalaikon keresnek bárkit, aki hajlandó lenne náluk dolgozni. " És ha én elszegődök műsorvezetőnek, majd komoly képpel bemondom, hogy orbán egy undorító fasiszta?

Tanát Úr 2016.03.24. 08:34:35

Most begyógyíthatatlan sebeket kaptunk !!........

Rébusz 2016.03.24. 08:37:24

Rokonlátogatás alkalmával szoktam tv-t "látni", Friderikusz sem a régi már. Furcsa, hogy egy bulvárújság cikke ennyire ki tudta hozni a sodrából, hogy még egy válaszlépésre is elszánja magát. Én inkább ezt tartanám a helyében magához méltatlannak, nem pedig egy bulváros cikket, amitől mi mást várhatna egyébként is az ember. Én úgy látom, hogy Friderikusz műsorát újabban egyes vendégei sem mentik meg, mivel mindegyikkel ugyanabban a stílusban beszél, képtelen ráhangolódni a riportalanyára. Nekem nem jön be ez a stílus, főleg olyantól, aki többre is képes volt és lenne, bár lehet, hogy már nem. Egyébként az átlagemberek többségét szerintem sem érdekli, hogy kit miért rúgnak ki a tévéknél, vagy miért távozik onnan, főleg egy kereskedelmi csatornánál. A kirúgások mindennaposak a családokban is, mégsem kezdenek el nyafogni mindenkinek. A kereskedelmi csatornák műsorainak nagy része arról szól már jó pár éve, évtizede, hogy sokan magukat akarják látni és mutogatni a képernyőn és ezen kollektíven jól szórakoznak. Minden csatorna kitermeli a saját klónjait, akik majd a másik helyébe lépnek. De ezek a csatornák ilyenek az egész világon, mert van aki így is nézi őket.

Sanda.Ipse 2016.03.24. 08:56:15

@darpa: nem csalódtunk benne:)

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.03.24. 08:57:52

@papucshős: Te fasz, egy dolgot nem látsz, mert vagy nem, akarod látni, vagy ehhez is hülye vagy. Ami most folyik, az nem a jobboldali gazdasági hatalom kiépítése, hanem O.G.Viktor és baráti körének vagyonosodása. Aki nincs benne O.G.Viktor közvetlen körében, annak esélye sincs semmilyen tender, vagy vastag állami megbízás elnyerésére. Itt bizony csak egy nagyon szűk kör gusztustalan meggazdagodása zajlik a szemünk előtt.

2016.03.24. 08:58:02

@blablabla123: most gondold el, egy ilyen jelentéktelen senki, mint Friderikusz távozása ekkora érvágás a tévéteknél. Ki marad? A selejt? Ja, az sem, hisz hirdetnek hogyaszondja: amőbát keresünk politikai műsorainkhoz. Gerincesek kíméljenek.
Miért nem jelentkezel? A pártnak szüksége van rád!

pamut 2016.03.24. 09:02:02

@Rébusz:
Nem tudom melyik műsoráról beszélsz? Azt ATV-n lévő beszélgetős műsora profi. Friderikusz az ország egyik legprofibb szakemberévé értett, kb. a top3-ban van, mondjuk Baló György még ilyen profi mint ő, meg talán még 1-2 ember és slussz, ők a televíziós újságírók elitje az országban.

"Egyébként az átlagemberek többségét szerintem sem érdekli, hogy kit miért rúgnak ki a tévéknél, vagy miért távozik onnan"
Ez igaz, az emberek többségét nem érdekli a politika, még az se érdekli őket hogy a hatalom szétlopja az országot. De azért sokakat meg érdekel hogy csinálnak a egy politikai szennycsatornát, fideszes rágalmazó-adót a TV2-ből.

2016.03.24. 09:03:27

@Rébusz: avagy a blikk híre mögött van valami, amit nem kötöttek az orrunkra, de cselekvésre ösztönözte Fridit
. Mondjuk tudja, ki szivárogtatott
. Az is lehet, hogy úgy ítèlte meg , ez kiválóalkalom a távozásra, van ürügy. Ha simán lelép, az színvallás

cukkmukk 2016.03.24. 09:11:57

Én azért elég hosszasan mosolygok azon, hogy hogy vergődnek egy adóval, amit lassan teljesen beleállítanak a földbe.

Mercel 2016.03.24. 09:17:01

@papucshős:

" Sokszor állami pénzeket adtak oda megbízható embereknek banki kölcsön formájában, amellyel az illető külföldre ment. A pénzt leírták - emiatt volt a sok-sok bank konszolidációra szükség. Aztán az illető visszajött a pénzzel és privatizált. Ezek az emberek mind-mind tartoznak a komcsiknak és ha kell, nyomják a pénzt nekik.

Mindezt a jobbosok csak nézték. Most próbálják bepótolni. Hála Istennek, elég jól haladnak. Na de tudod ezt te is, ezért fröcsögsz, mert látod napról-napra, hogy szép lassan kiegyenlítődnek az erőviszonyok."

- Értem, tehát ha az egyik oldal pofátlanul lopta az országot, minket, mindenkit - akkor nem ha hanem amikor! tehát amikor a másik oldal még pofátlanabbul lopja szét az országot és még a szociknál is nagyobb károkat okoz, akkor téged idézve "Hála istennek" az tök jó és csinálják csak mert kiegyenlítődnek az erőviszonyok.

Szerintem pedig mindkét oldal prominenseit, kádereit életfogytig le kéne ültetni, plusz biztos ami biztos egy életre minden közéleti tevékenységtől el kéne őket tiltani.

Nekünk nem attól lesz jó ha a csúnya gazember szocikat jól megszivatják hanem attól ha minden csúnya gazembert elítélnek és lehetetlenné teszik a mutyizásokat, a néphergelést az igazságszolgáltatás és erőszakszervezetek pedig szakmai alapon működnek nem pedig párt utasításra.
Leszarom, hogy orbán rendszerét ki minek hívja - mert egyszerű tény, hogy ennyi kárt a kommunista rendszer kezdete óta még senki nem okozott ennek az országnak mint ez a hazaáruló köcsög és a haverjai.

ArnoldBácsi 2016.03.24. 09:41:31

@FDToth: Sajnallak, hogy te meg "TV-zel" ...

nomolesztiren (törölt) 2016.03.24. 10:07:12

Vajon jól jött e Fridinek a Bors cikke, az "állítólagos" Napló riporterkedésről? A tulajdonos váltás vajon nem volt e eleve terhes a számára és emiatt amúgy is kiállt a szekere rúdja a TV2-től? Vajon nem csak egy jó indokra volt szüksége, hogy elegánsan leléphessen? Az eddigi hírneve inkább egy mindent túlélő médiagururól szól, mint egy Grál-lovag hasonmásról. Lehet, hogy most valóban megorrolt a TV2-re, de egy kis gerilla marketinget is el tudok képzelni róla.

aruhamiatt 2016.03.24. 10:37:25

@nomolesztiren: szerintem Fridi már nem a pénzért televíziózik egy ideje. Profizmusa révén megengedheti magának, h válogasson, ha kedve tartja, érdekli, elvezeti az Ének iskoláját és este - gondolom jelképes honoráriumért - levezeti a hazai beszélgetős műsor legszínvonalasabbát az Atvn. Mert megteheti! Azt is megtehetné, anysgi háttere tuti megvan, h élvezze a napsütést és a tengerpartot vmi szép helyen, de ő azt választja, h ebben a politikailag befolyásolt, posványos, etikátlan közéletben dolgozik tovább és ilyen megnyílvánulásokkal fejezi ki, a maga eszközével, h tenni kell! Mondom, mert megteheti és meg is teszi! Respect!!

nomolesztiren (törölt) 2016.03.24. 10:53:42

@aruhamiatt: Egy szóval sem mondtam, hogy a pénz motiválta. Bár mutass egy olyan gazdag embert, aki nem a saját hasznát tartja szem előtt, még ha a pillanatnyi helyzet nem is azt mutatja.
De léteznek hosszútávú befektetések is...
Most ebből erkölcsi tőkét kovácsolhat, ami később nagyon jól fog jönni egy esetleges kormányváltás után. Ha bejön neki, nagyobbat nyerhet, mint amennyit bármilyen műsorral most kaszálhatna.

aruhamiatt 2016.03.24. 12:37:35

@nomolesztiren: szerintem számára fontosabb a szakmai, emberi megítélés minthogy politikai tőkét kovácsoljon ebből

zrx_xzr 2016.03.25. 05:30:21

.. vihar egy pohar vizben ^^

zrx_xzr 2016.03.25. 05:33:07

aki tevet nez, sikeres ember nem lehet :-)

krisz__001 2016.03.25. 17:38:33

@papucshős: Erre ezt lehet reagálni. Sötét vagy ember de nagyon.

A komcsiknak semmi közük a mai álbaloldalhoz. Mivel ma nincs is kommunista párt. Ami nevében van, az meg nincs a parlamentben. De szoci párt sincs, mert valójában szocialista gondolkozású sincs a parlamentben.

89-óta, csak jobboldali pártok vannak, akik innen-onnan pénzt harácsolnak, érdek szponzoroktól. Vagyis tőkét. Németül, ha jól emlékszem "kapital". Vagyis kapitalista pártok vannak a parlamentben. Csak és kizárólag jobboldali, kapitalista pártok.

Baloldali párt 89-óta nincs. Csak névben, és ilyen birka emberek kihasználására, mint te vagy. Akiknek a pofájába lehet adni, hogy komcsi, meg liberális, meg baloldali, jobboldali, stb és agyatlanul át se gondolja ki mondja, adja neki a szavakat. Azt se gondolja végig miről beszélnek. Mi ellen, és miért teszik.

Aki amúgy KISZ tagként, párt tagként, ingyen tanult és kapott vörös csillagos diplomát. És most oda szarik ahonnan evett. Majd ezek után egy szavát is higgyem el bármelyiknek?
Aki ilyen gátlástalanul kétszínű, elletve sokszínű, mert annyi féle ideológiát szónokolt ki a száján, amennyi csillag az égen.
Még az se hiszem el amit kérdez, nem hogy meghallgassam.

Te meg jössz itt a baromsággal, hogy csak kiegyenlíteni akar... De nagyon marha vagy.
Amikor pont orbán még az szdsz-ből és az mdf közeliek, kaptak brutális német márkát azért, hogy kormányt buktassanak. Majd ez az ember aki szarrá lopta, élősködte magát, egyenlíteni akar?
Menjél aztán bégessél birka.

A többi birka, meg gyúrcsányt élteti, mint messiást, aki meg konkrétan hazaáruló. És ugyan ilyen szinten lopta szét a szemét az országnak. Az meg ugyan ilyen birka. És nyomja ugyan itt a hülyeségét.

És az ilyen párt imádó birkák miatt élünk úgy ahogy. Ahelyett, hogy 300 lenne fellógatva a hidakra dísznek. Mert mind ugyan úgy lopta a közvagyont. És tök mindegy ki mennyit. Akár 1 Ft is már fejbelövést érdemel.

Előbb tanuld meg mi a szocializmus, kommunizmus, és az után gondolkozz el mire mondod, hogy komcsi. Ezen a bolygón még nem volt kommunizmus, se szocializmus. Akkor miről is beszélsz, te...

Sosem arról kell sokat tudni amit szeretek, hanem amit utálok. Az ellenséget kell megérteni, hogy gondolkozik. Ebben az esetben az ideológiát. Aztán ha elég agyad lesz, megérted nem az ideológia hibás, hanem az átlag ember, mint élőlény, primitív hozzá.
süti beállítások módosítása