Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Abszurd bábszínház lett a TV2-ből

2016. február 09. 13:52 sixx 174 komment

ruff-3447.jpgSzalai Vivien kinevezése elég gyors lefolyású volt, egyik nap még a Story Gála celeblistáját rendezgette, másnap már a TV2-s irodájához nézegette a kárpitot és a szőnyeget. Mivel előző munkahelyén nem szólt arról, hogy a Róna utcában milyen magas polcra akarják helyezni, az borítékolható volt, hogy úgy vágják ki, mint a közmondásos macskát szarni. Jó, a hivatalos verzió az, hogy ő adta be a felmondását reggel, de ezt most őszintén, ki hiszi el?

Szalai Vivien ügyvédjén keresztül felszólított, hogy a fentiekre reagálva az alábbiakat tegyem közzé, és mivel bizonyítani nem tudom, hogy kivágták, mint macskát szarni, hát tessék:

Szalai Vivien munkáltatójának, a Centrál Médiának több, mint egy hete jelezte távozási szándékát éppen azért, mivel utóbbi érdekeit is maximálisan figyelembe vette. Az írásos felmondás átadása éppen azért nem történt meg akkor, mert a távozási szándékáról szóló szóbeli tájékoztatást követően a Centrál Média vezetése Szalai Vivient távozási szándékának megváltoztatására igyekezett rábírni. 

Az egész kinevezés abszurd. Abszurd az, hogy egy olyan embert tesznek a második számú kereskedelmi tévé hírigazgatóságának élére, aki soha életében nem dolgozott még ilyen területen, és most nem a tévére gondolok elsősorban, hanem a hírezésre, a newsroomra, a belpolitikai, gazdasági, külpolitikai, közéleti, sport és kulturális hírekre, melyekkel Szalai soha nem foglalkozott. Igaz, hogy a TV2 azt állítja (az új főnök Facebookjára hivatkozva), hogy a Borsnál újságíró, külpolitikai szerkesztő, sztárrovat-szerkesztő és rovatvezető is volt, de ez nem teljesen igaz: a lapnak soha nem volt külpolitikai szerkesztője, és nincs olyan rovata, amit vezetett volna.

Ja, és ha abszurd: az RTL Klubon a Reflektor című bulvárműsort a Story Extra váltotta, aminek dettó Szalai Vivien volt a gazdája a Story oldalán, és ugyan hónapokon át lobbizott azért, hogy ő legyen a műsorvezetője (hiszen a FEM3 Caféban már dolgozott műsorvezetőként, bár onnan meg elküldték, de ezt hagyjuk), de nem ő lett, hanem Szabó Zsófi. Szóval a TV2 új hírigazgatója tegnapig még a konkurenciának készülő bulvárhíradót felügyelte. Szép, mi?    

Abszurd az, hogy egy ennyire felkészületlen, tapasztalatlan, a tévés hírszerkesztésben járatlan, egy bulvárlap főszerkesztői posztján túl sok mindent felmutatni nem tudó személy ülhet be abba a székbe, amibe annak idején egy Bárdos András vagy Azurák Csaba sem ülhetett. A szakma persze röhög a TV2-n, meg Dirk Gerkensen, akinek egyre kevésbé lehet elhinni, hogy független tévét kapott a feneke alá, aminek irányításához szabad kezet adtak neki - ehhez képest a gazdasági igazgató posztjára azt a Halkó Gabriellát nevezték ki, aki a Marslakók bukásában járt élen, és azóta a közmédia legnagyobb beszállítója lett a gyártás terén. Az a Dirk Gerkens, aki a RTL-t vezette éveken át, egy Halkót soha nem nevezett volna ki ilyen pozícióba, ahogy egy Szalait sem, hiszen ő ért a tévézéshez és az üzlethez is - ez a két új igazgató az eddigi tapasztalatok alapján pedig nemigen.

Abszurd, hogy a külső szemlélőnek úgy tűnik, a TV2 drótjait úgy rángatják fentről, hogy a közmédiába betagozódott Habony-liebling kapja a kincstár kulcsát, a Zuschlag-könyvvel meg a Fidesznek tövig benyaló, a Rogánné baráti körébe tartozó bulvárújságíró meg a hírigazgatóságét. Uram, bátyám, haver, jóelvtárs. Jó, a Tények egy ideje bulvárosabb, mint az RTL Híradója, de eljön majd az a perc, amikor Beyonce seggvillantása nem lesz elég külpolitikai hírnek.

Persze az is lehet, hogy ebben a bábszínházban egy segg is bőven elég.

Címkék: vélemény tv tv2

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Puffogó Kipufogó 2016.02.09. 13:58:19

Nem tudom mit vagytok úgy kiakadva, Abszurdisztánban ez egy sima hétköznapi intézkedés.

Attila1234 2016.02.09. 14:17:14

Ez egy elég súlyos story. Vajon milyen következményekkel fog járni a jövőnkre nézve?

illaberek 2016.02.09. 14:17:22

Kb ott tartunk, mint a boxmeccsen ahol a vézna harcos szambázva, csókokat dobva, fukszokkal szaltózva ugrik be a ringbe, a másik meg csak nézi a másik sarokból.
Ezek nem szoktak hosszú meccsek lenni.

2016.02.09. 14:19:59

Nem elég sekély még a TV2 sírja, mélyebbet kell ásni.

Tatanka Jotanka (törölt) 2016.02.09. 14:22:36

Most fog kiderülni az, amit én már régóta sejtek,hogy ezek a pozíciók csak felfújt lufik, és tulajdonképpen Krezmaricsné Szjatoszláv Gizi néni a 3. em. 2.-ből is meg tudja csinálni, ha egyszer odakerül, csak sosem kerül oda. Ezekre az állásokra összesen két képesség kell. Felfele nyalni, lefele rúgni. Ha ezt tudja valaki nem hibázhat.

TrefaRepa 2016.02.09. 14:38:48

Nem nyalni kell oda tudni, inkább szopni..

Parajpuding 2016.02.09. 14:44:35

A Dirk gyerek természetesen pont úgy táncol, ahogy majd fütyülnek neki. Sikerült leküzdenie magát a kicsínyes bosszútól fűtve a kesztyűbáb és pojáca szintre. természetesen a TV2 ennek megfelelő, az öreg dagadt hörcsög kádertévéje lesz. Mondjuk eddig is csak kullogott a retekklub után, de lesz még lejjebb is.

bloghús 2016.02.09. 14:47:24

Hát ez igazán szörnyű... mi lesz most velünk? Hogyan dolgozzuk föl, hogyan éljük túl ezt az egész borzalmat?

Nem Penny hajója 2016.02.09. 14:48:57

Mondjuk az újságnál nem tudom, hogy miért nem ragaszkodtak a felmondási idő kitöltéséhez. Már csak kicseszésből.

dfens111 2016.02.09. 14:55:24

@Attila1234: Megmondom én neked. Az, hogy a jelenlegi kormány szépen lassan minden csatornára ráteszi a kezét ahol el lehet jutni az emberekhez, hogy garantált legyen a "már megint nőtt a GDP arányos termelés" hír célba érkezése. Pedagógus tüntetés pedig meg sem történt. Szóval sokkal nagyobb baj ez annál, mint amit elsőre gondolnál...

Jalapeno Poppers 2016.02.09. 14:55:29

Akkor most kezdjek el TV2-t nézni vagy ne? :)

sixx · http://comment.blog.hu 2016.02.09. 14:56:31

@bloghús: megis mirol szoljon egy mediablog, baratom?

dfens111 2016.02.09. 15:00:43

@bloghús: Ha te is képes lennél kicsit előrébb nézni az orrodnál, rájönnél, hogy ez bizony nagyon nagy baj...

penna 2016.02.09. 15:03:21

persze, egyfelől szánalom az egész, hogy egy ilyen senkiházit hírigazgatónak neveztek ki, másfelől meg a tv2 Tények (:DDDDDDD) címen futó esti műsorának színvonalán már ez a nő se tud sokat rontani. elvégre Azurák és társai évekig arcukat adták ahhoz, amivé ez a műsor silányult. ezzel a személyi váltással sokkal lejjebb már nem lehet vinni a Tényeket.
merthogy két irányba tolhatja el a Habony vezérkar:
1. ezentúl nem 53 perc szól közlekedési balesetekről és libalopás szintű bűnügyekről, hanem 59,5.
2. csinálnak egy állami tévében futó hír(:DDDD)adókra hajazó fidesz seggnyaló híreket és bulvár híreket vegyesen tartalmazó katyvaszt.

dfens111 2016.02.09. 15:05:49

@penna: attól tartok a harmadik verzió lesz: csinálnak egy állami tévében futó hír(:DDDD)adókra hajazó fidesz seggnyaló híreket tartalmazó katyvaszt.

bloghús 2016.02.09. 15:06:31

@sixx: kevesebb bombasztikus, horrorisztikus hír kellene, mert még szegény Jakupcseket sem hevertem ki, erre most itt van ez... kész vagyok.

ff48bp 2016.02.09. 15:07:01

Hát Sixxx nem fog mostanság kormánykitüntetéseket átvenni, abban biztos vagyok. Viszont mi csípjük szerintem és minden elismerés részünkről meg minden.

dfens111 2016.02.09. 15:11:26

@ff48bp: én is csípem. Meg is szavazok neki egy Kossuth díjat :-)

DaveEr 2016.02.09. 15:11:34

Csinoska. Biztos járt már a Furulya Szigeteken is. Kell ennél több? Talán térdvédő... :D

tjunior 2016.02.09. 15:19:24

Teljesen mindegy ki bólogat a felülről jövő utasításoknak. Max annyi problémát látok, lehet télapóné kicsit féltékeny lesz a szöszire ha férjeura sokat túlórázik az új tévéjében.

JorgoszBaia 2016.02.09. 15:26:44

egy kemény, izzasztó interjú ütősebb lett volna, mint ez az "irodájához nézegette a kárpitot és a szőnyeget" típusú nettó bunkóság, már bocs

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2016.02.09. 15:26:46

Bors, mint szakmai referencia :D

Ahol a spirituális szakértőt kérdezik a 4-es út baleseteiről: www.borsonline.hu/20141028_tucatnyi_embert_ol_meg_a_4es_ut

2016.02.09. 15:31:13

@sixx: Szóljon arról a médiablog, mint minden más! A p*n*ról! :-D

heimdall 2016.02.09. 15:36:53

Na de miért is lenne probléma, ha az egyik hulladék kereskedelmi tévé lassan elpusztulna? Ugye a TV2 esetében nincsen semmilyen érték, amit menteni kellene, így ha holnaptól nem lenne adás, semmilyen kár nem érne senkit.

megadeth1 2016.02.09. 15:50:13

Ez jár annak, aki azt hiszi, h ennél már nincs lejjebb! Sokba fog ez még fájni nekünk, meg lesznek ezek tömve állami pénzzel rendesen...

dr. v.b.1990 2016.02.09. 15:50:29

Drága mulatság ennyi közpénzt elpazarolni ebbe a csődtömegbe.

Gyevi bíró 2016.02.09. 15:58:57

Kedves parasztjaim!
Nehéz felfogni, hogy ez miért probléma, de talán elég mesét hallottatok régmúlt puccsokról, ahol mit foglaltak először el a hős forradalmárok? A médiát. Bizony. A tévét, a sajtót, a rádiót - mikor mi volt a fő szempont.
Most, hogy a jólétünk kezd veszélybe fordulni, mert az egészségügy is kiválóan teljesít, kellenek azok az eszközök, ahol még inkább hirdetni lehet az igét: az M csatornákból egyre több, de az országos tévéből is kell egy, hiszen másképp feltűnő lenne, ha elsőre az összes állami kézbe kerülne. Mi, itt fent, a maffia jól megérdemelt módszereivel dolgozunk: amit sikerül, megszerzünk, a többieket tönkretesszük. Simicska van épp soron, de aztán jöhet ismét az RTL, mert a rájuk kivetett adó nem hatott eleget. A TV2 majd be tudja majd fizetni, hiszen megtámogattuk. Már csak egy olyan személyeket kellett beültetni, akinek adómentessége van (hogy ne kerüljön még több pénzbe), egy látszólagos szakember, mint igazgató, alá pedig hűséges szolgák, barátok.
Úgyhogy akár nézitek a tévét, akár nem, itt bizony tisztára moshatjuk a közpénzt, hiszen kereskedelmi tévéről van szó, ahogyan a bankok egy részét is megvettük, hogy azokon keresztül adjunk közpénzeket... eh: hiteleket a cégeinknek (például tévévásárláshoz). Később ezeket már nehéz lesz elszámolni, hiszen magántulajdonokba mennek át.
Soroljam még drága parasztjaim, hogyan kell legálisan közpénzt mosni? Na ugye. Mit vagytok felháborodva, ha a hűséges csatlósoknak elosztjuk a pénzeiteket? Úgysem néztek tévét ugye...

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2016.02.09. 16:13:34

@heimdall: Azért probléma mert fontosak lennének a független hírforrások. Ha szépen csendben kiherélik mindet, akkor majd csak a propaganda folyik mindenhonnan. Érted?
Dehogy érted...

Gringo 2016.02.09. 16:24:19

Most komolyan ez a legnagyobb problémája vkinek ebben az országban?
Teljes mértékben lesz@rom ki vezeti a tv2-t, meg a többit is.
Tudjátok nálunk már van internet! :)

bumbi 2016.02.09. 16:26:44

@Gringo: Nem már, barátom, hanem még...

Bambano 2016.02.09. 16:28:03

az ilyen cikkek eddig mindig iparági mélytorok kezdéssel születtek meg...
szerintem ide is nagyon passzolna.

Gyevi bíró 2016.02.09. 16:28:42

@Gringo: Hiába írtam meg az okát, de tudod mit? Az önkéntes pénzadományokat az alábbi számlaszámra várom: .....
Előre is köszönöm!

heimdall 2016.02.09. 16:30:28

@Bruti: Egyrészt a TV2 a büdös életben nem volt független. A narancsos hatalomátvétel előtt totál szoci beállítottságú volt.
Az ATV nem zavar? Pedig az is propaganda tévé, csak éppen a balról.
A Nap-kelte féle komcsi műsor és társai nem zavartak anno? Ráadásul a "királyi" tévén, közpénzből (mellesleg azzal a Gyárfással, aki ma a fidesznek nyal... Persze a pénznek nincsen szaga, tudjuk.)
Az Index liberális-füves gárdája mennyire független?
A Kurucz trianon-sérült jobberei mennyire függetlenek?
A független sajtó nem létezik, soha nem is létezett. Max azt kérhetnéd számon, hogy ne legyenek a médiumok részrehajlóak, de ez ugyanolyan hiú ábránd, mint hogy itt ebben az országban valakit valaha is számon kérnek, ha nem csak egy egyszerű Józsi néni...

7esbusz 2016.02.09. 16:30:49

Nevet is váltanak, holnaptól MTV2 lesz a nevük.

ludomik 2016.02.09. 16:37:16

nem tetszik a TV 2 folyo dolgok,,,big deal.......Akkor nem kell nezni,de komolyan,most mar ,koszonhetoen a technikanak,meg csak fel sem kell allni,a csatornavaltashoz,,megteszi ezt a taviranyito, apro pici piros pontja,,,,,Rengeteg TV csatorna elerheto,,,,...En sem nezem mar,,,,,,,,koszonhetoen az apro piros pontnak,,,,,,meg M1 sem.......illetve de,,,,a Petofi tv az cool....reklamnal,politikai toltetu ,szarsagnal,megint jon a piros pont.....

Ballib Cenzúrázók Réme 2016.02.09. 16:37:52

Abszurd, hogy a Gyurcsnyista bérbloggerek csak a ballibnek tövig nyaló médiamunkásokat kéepsek elviselni.
Sixx pl már többször zanubizonyságát adta ennek.

Ballib Cenzúrázók Réme 2016.02.09. 16:39:16

@Ballib Cenzúrázók Réme:

Lehet cenzúrázni ahogy sziktátok, minden kritika után...

Dr. Fotos 2016.02.09. 16:42:01

@Gringo: Csak amig nem mondjak majd ra egy utcan keresztbefuto patkanyra, hogy terrorveszely es akkor cseszheted az interneted!

Patak János Sebestény 2016.02.09. 16:47:44

Nem is tudom, mikor néztem utoljára a tv2-n bármit is. Talán két éve?

tanyaigazgató (törölt) 2016.02.09. 17:00:00

A tv2-nél már rég rájöttek, hogy biztos másodiknak lenni kurva jó dolog. Pénz csaknem ugyanannyi, sokkal kevesebb nyomasztó teher. Okosak azok. Most meg feltöltik jó csajokkal is a céget, mi kellhet még? Ellavírozgatnak a farvizeken, az RTL meg csak törje a jeget, a baromállatja, hihi.

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2016.02.09. 17:24:56

már bocsánat, de amilyen nívójú évek óta a TV2 hírszolgáltatása, jobbat nem is találhattak volna.

Raven1975 2016.02.09. 17:30:08

Nem kötelező TV 2-t nézni, én is hanyagolom, a miértjét nem fogom elmagyarázni, hiszen minden másra ott a jobbosban a távirányító :-) Elnézést kérek a balkezesektől! ;-)

zaphodbeebthe1st 2016.02.09. 17:32:28

@dfens111: Amint megtanul helyesen írni (vagy valakit alkalmazni aki tud), meg is fogja kapni.

Amúgy meg a TV2 sokadik lesz a sorban, n+1. kifizetőhely.

Dagda 2016.02.09. 17:39:40

Eddig nem foglalkozott _nyíltan_ a politika bukott kurvákkal (ugye megvan, hogy a két prostis könyvet magáról írta, csak épp a nagyja nem történt meg, ő csak szerette volna?).
De úgy tűnik, itt a lehetőség, Zimányt köztársasági elnöknek, Geronazzo Máriát főpolgármesternek!

meggyes alfonz 2016.02.09. 17:41:15

Antihírekhez antihírigazgató kell.
Egy normális híradós nem adná a nevét a mai "Tények"-hez.

un 2016.02.09. 17:43:41

Hű de tudnák most kérdezni a Dirktől hogy geci ennyire te se hitted hogy szarba mész, lehet mégegy nullát kértél volna az összeg végére.
Na de ki fog téged ezután komolyan venni? Az a szerencse hogy Magyarországról asse tudják hol van a térképen, tehát mondjuk Horvátországban még simán lehet CEO bárhol.

fuharos 2016.02.09. 17:44:55

Ebből látszik, hogy Gerkensnek is van az a pénz. Sőt: saját fülemmel hallottam,amikor arról beszélt, hogy az RTL Klubnál lejár valami bónusza, azt még kivárja, aztán: huss! Lehet, itt előre megkapta a bónuszt.

turulpina 2016.02.09. 17:47:42

Azért annyira nem kell elájulni Dirk úr pénzügyi-gazdasági szakmaiságától, épp azért lettek Rákosi mesterre cserélve a korábbi műsorkészítő cégek és emberek, mert ők azért szépen tudtak együtt félretenni a nehéz időkre az RTL-nél.

Most majd a tv2-nél fogják uezt folytatni. Dirk azért cserélte le a korábbi beszállítókat, mert náluk nem tudott annyit kérni.

Laetus 2016.02.09. 17:53:55

Ugyan a blogger vajon hány perccel dolgozott többet a TV-nél vagy a hírgyártásban és vajon mennyivel ér többet a végzettsége, mint mondjuk egy frissen a TV2-höz szalajtott újságírónőnek? Na ugye.
Oszt mégis akkora mellénnyel mondja itt szakmányban a frankót.
Ismerjük a dumát, amire hivatkozva annyira tolja mindig a tutit, hogy azt jobban már nem is lehet: nem kell tyúknak lenni, hogy a záptojást stb. stb. Hát ezt mondja a médiamunkásnő is. Probléma? Quod licet Jovi, non licet bovi?
Szar lehet mindenesetre, hogy most már nemcsak a királyi tévét, hanem a TV2-t is ekézni kell.

Thomas Dantes 2016.02.09. 18:03:28

@Laetus: Na ügye. Semmi gond nincs itt szerintem se. Engem például nem zavar, hogy az én pénzemből tartanak fenn egy rakás állami valamint egy kereskedelmi TV-t is, ahol csak hazug kormány propaganda megy. Én ezt szívesen fizetem, és még többet is fizetnék érte.
Na ügye

turulpina 2016.02.09. 18:04:32

@Laetus: "Szar lehet mindenesetre, hogy most már nemcsak a királyi tévét, hanem a TV2-t is ekézni kell."

Szar lehet mindenesetre, hogy most már nemcsak a királyi tévét, hanem a TV2-t is szopkodni kell.

Laetus 2016.02.09. 18:20:50

@Thomas Dantes:

Van az a vicc, miszerint nújork-ban minden öt percben elütnek egy embert. De szar lehet annak az embernek!

Hát így vagyok veled is. De szar lehet neked, hogy a te pénzedből tartják fenn a királyi tévéket, na meg most már a TV2-t is, na meg persze a te pénzedből épülnek a stadionok, meg a te pénzedből gazdagszik Felcsút, meg a te pénzedből épül a Fidesz erdélyi hátországa stb. stb.
Hogy bírod ezt, bazmeg? Gondolom, már csődbe mentél, oszt nyakló nélkül veszed fel a hiteleket. De szar lehet annak az embernek ...

Brian_baja 2016.02.09. 18:35:01

Ez egy vélemény. Az enyém meg az, hogy az index is publikál olyan - fekáliával egyenértékű - cikkeket, ami 5-6 évvel ezelőtt lehetetlen lett volna. Akinek nem inge... komolyan bazdmeg ha zavar kapcsolj at.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.02.09. 18:46:02

@sixx:
Mi a gondod, végül is a Vajna zsetonja bánja ha rossz a döntés.
Jut eszembe! Hisz ez a mi adónkból (még ha áttételesen is) van!

Akkor VIVIKE legyen inkább a férje edzője! Ahhoz is baromira ért!

aribarika 2016.02.09. 18:53:37

Valaki nagyon ballábbal ébredt, vagy valami nagyon fáj.
Még megárt ez a gyűlölködő fröcsögés.
Hol van már a Mötley-ről író jófej? :(

igazi hős 2016.02.09. 18:56:26

@tjunior: "télapóné" Ezen besírtam!

pamut 2016.02.09. 19:03:46

Szerintem meg pont hogy alkalmas jelölt: sem semmiféle érdemi tapasztalata, sem erkölcsi gátlásai nincsenek, azaz nem fog akadékoskodni amikor utasítják, hanem hű vazallusként végrehajtja. Már le is lett tesztelve: a Zuschlag-könyv. Na ez a lényeg. Pont ez készítette fel erre a melóra. Itt nem TV2-t akarnak csinálni, hanem egy Hír Tv2-t.
Egy Azurák vagy egy Bárdos nyilván soha nem adta volna sem a nevét sem a munkáját a Pesti srácok Tv-s kiadásához, de ez a kis bulvárliba még boldog is hogy csinálhatja.

És még egy: rengeteg pénzt fognak tisztára mosni ezen a Tv-n keresztül. Az lesz a beszállító akit Vajnáéknak megmondanak, annyiért amennyiért megmondják. És ezzel arányosan mennek majd az állami hirdetési milliárdok is oda.

Egyszerű ez, többszörösére túlárazott állami hirdetés egyik oldalon be, ugyanaz a lóvé haveri beszállítóknak többszörösen túlárazva ki, közpénzből máris fideszes zsebekben a lóvé, szépen lepapírozva, tisztára mosva. Milliárdokról van szó.

Így megy ez évek óta az MTV-nél is, de ez hivatalosan még csak nem is köztv, így nem is lehet turkálni a pénzügyeiben. Nagy Fideszes Harács - sokadik felvonás.

Chiacig (törölt) 2016.02.09. 19:24:44

@Laetus: Sixx a kultrovat egyik újságírója, ha még nem tűnt volna fel, te féleszű. Nem kisfőnök, nem nagyfőnök, hanem újságíró olyan témában, amelynek a megszállottja. Hogy milyen újságíró, rossz vagy jó, az teljesen mellékes most, a kettejük egymáshoz hasonlítgatásának csak akkor lenne értelme, ha azon menne a háborgás, hogy Szalai Vájvájt kinevezték mondjuk az Aktív főszerkesztőjének. De hát nem oda nevezték ki, pedig az lenne a testhezálló feladat és akkor háborgás sem lenne. Te buta tök, pasztmek...

dez01 2016.02.09. 19:36:16

@pamut: Számtalan módon és helyen megy ez igy, sőt a szocik idejében is így ment:(

De tényleg gusztustalan. Lassan érik 1 anarchista fordulat, legalábbis remélem...

Pistike1 2016.02.09. 19:36:38

azt nem értem, hogy miért fáj ez neked, hát ki nem szarja le a tv2-t, aki nézi az azt minősíti!

dez01 2016.02.09. 19:37:03

@pamut: Számtalan módon és helyen megy ez igy, sőt a szocik idejében is így ment:(

De tényleg gusztustalan. Lassan érik 1 anarchista fordulat, legalábbis remélem...

Ejoy 2016.02.09. 19:37:23

"Kegyedben kinek a fasza végét tisztelhetem?"

gszlaszlo 2016.02.09. 19:43:16

off, de talán fontos, aztán majd törlitek, bal oldalt fönt az index-logóra kattintva ez "történik": m.cdn.blog.hu/co/comment/skins/comment_com_150205/#

véleményM 2016.02.09. 19:45:29

Megy ez kisebben is. Önkormányzati IT cégben dolgozom. Tavaly kaptunk vezérigazgatónak egy olyan csíraagyú pártcsinovnyikot, akinek a laptopját a titkárnő kezelte az elején heteken át, mert az sem tudta hogy nyílik ki. Nem a szaktudás a lényeg, hanem a nyelvhosszúság! :(

önhordó 2016.02.09. 19:49:09

Ez most jó volt! Így tovább!

Gyorgy Nagy 2016.02.09. 20:02:07

Ha valaki jól SZOP és NYAL és KEFÉL az sokmindent elérhet.

onderon 2016.02.09. 20:05:30

Nosza rajta tessék segíteni megdönteni a rendszert, segíteni a baloldalt, segíteni a szavazókat meggyőzni, hogy elmenjenek szavazni, tessék lobbizni, haknizni. Újságírók vagytok, toljátok amennyire csak lehet, mert ami most megy, az nem elég sajnos, hiszen látjuk ki van hatalmon.

Slepy 2016.02.09. 20:13:27

Szalai Vivien? Ezt a nevet most hallom először.

kurtakocsma 2016.02.09. 20:18:42

így így.... minden szintre gyakorlatlan, megvezethető droidokat tessenek ültetni, állampolgárokat megfélemlíteni, de minimum hülyén tartani és a hatalom be van betonozva még 2 választásig legalább... hogy közben kb. minden összeomlik, s dél amerikai diktatúrák népei röhögnek majd a nyomorunkon, az pedig ne érdekeljen senkit, az a lényeg, hogy az új arisztokrácia kialakulóban. Lopás és korrupció tempója és mértéke szuper. Elvileg ez a plebejus, nemzeti kormány! ;-) Nekünk ilyen jutott. Kicsit bolsevik, kicsit bonapartista, kicsit fasiszta, kicsit nacionalista, kicsit populista, de legalább a miénk és közben lehet Viktor cár atyuskát imádni még hosszú évekig. Mert megment minket a bolsevikoktól, a náciktól, populistáktól... s akinek nem tetszik ez az ellentmondás, az természetesen nemzetellenes.... :) Következtetés: tessék örülni, hogy egy gyakorlott őstehetség került vezető pozícióba! Majd lesz ki helyette dolgozik, 4-5 év, 1-2 beégés és beletanul. Reklámidő el lesz adva, mi pedig nézhetjük a gyatrább műsorokat. Mi itt a gond? Elvégre jópár összeesküvés elmélet és politikai rendszer a népbutítást, mint hatékony hatalommegőrző módszert tekinti. Tehát a célt teljesíti....

2016.02.09. 20:21:26

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte: az a gond, nem vajna zsetonja bánja, hisz vajna nem saját pénzből vette tv2-t, hanem állami pénzből.

Bisi 2016.02.09. 20:36:51

Sokan leírták már,nem tök mindegy a magyar átlagpolgárnak, hogy Bárdos, Azurák vagy Szalay? A Tények eddig is egy bulvársz.r volt. Egyetlen sikeres és nézhető műsor a TV2n a Sztárban Sztár volt.

Dr_utcai_arcos 2016.02.09. 20:59:01

@Laetus: pontosan. Megy a rinya hogy Pagony ilyen meg olyan képeket l̶o̶p̶o̶t̶t̶ bérel a múzeumból. Baszki, van ott annyi mázolmány, ki nem sz@rja le, hogy eggyel több vagy kevesebb??

krausz2 2016.02.09. 21:00:53

Eddig külföldről mondták meg a tutit /RTL, TV2/ most belföldről /TV2/.
A nyugati profithajhászok és irányított hír csinálok helyett hazai, most!
No és?
Ha választanom kell akkor a hazait választom!

fifibá55 2016.02.09. 21:05:34

Azért ilyen keserű a poszt hangneme, mert a poszter fel van háborodva, hogy nem őt nevezték ki, pedig ő sokkal alkalmasabb lenne erre a posztra?

2016.02.09. 21:22:30

Az vót má, hogy "ki a faszom az a szalai vivien?"
És az vót, hogy sunáznám?

Egyébként meg komolyra fordítva, aki azt a Bors nevű kiadványt olvassa, annak simán megfelel a hölgyike kinevezése.
És nem kell irigykedni! Ő legalább tudja, hogy mikor kell használni a nyelni és a nyalni igét.

B3T3G 2016.02.09. 21:22:51

Nagyon vicces olvasni azokat a kommenteket, amiket sixx letöröl. Gondolom azok fájnak neki igazán. De arról meg lehet írni szabad szájúan, h ez a szerencsétlen nő miket csinálhatott, hogy felvegyék. Ez igen, bravo comment.com!

prukker 2016.02.09. 21:23:09

@illaberek: Na jó, de ki a másik harcos?

medve97 2016.02.09. 21:27:55

Várjuk meg azért, hogy mi lesz ebből. Az MTVA nem jött be a fityesznek, kell neki egy másik csatorna, javulni fog a TV2. Ha VALÓBAN sikerülne végre valami szórakoztató műsorfolyammal meglepni az országot, nem mindegy, hogy a TV2-n, MTVA-n, vagy kéz alatt tűnik el a lóvé? Eddig is ellopták, ezután is el fogják. És ez nem csak itthon divat, máshol is, csak azt nem tapasztaljuk. Valljuk be, régóta az egyetlen nézhető kertévés zenei műsor a Sztárban sztár. Csak ezt ne szúrják el, legyen 9 szép vasárnap este ősszel... Aztán hogy ebből mennyi megy fidesz / vajna kézbe, édes mindegy, eddig se tudtuk :) csak tippelünk... Kolosiék brigádja se szomorkodhat szvsz, kenyérre csak telik ott is... Lehet szidni Orbánékat, nem a szívem csücske, de alternatívát nem tudok mondani helyette (szocik?!, n@cik??!!). Szar helyett lehetne fos, vagy fordítva :) + ott a távirányító, bármikor átkapcsolom, sőt, inkább ki.

Tahó Sandokan 2016.02.09. 21:32:36

Én komolyan telibe szarnám, de az MTVA évi 80 milliárdja mellé még az albínó hörcsöggorillát is tömhetjük pénzzel, hogy egy hulladékot üzemeltessen.

Tahó Sandokan 2016.02.09. 21:33:53

@medve97: Azért tegyük fel a kérdést, melyik a jobb? ha 80 milliárdot lopnak évente, vagy ha 90-et?

megint 2016.02.09. 21:36:39

Hagyjuk már, annyira lesz ez is független mint az RTL klub. A Fidesz vett magának egy kereskedelmi tv-t. Nincs olyan, hogy független, ilyen nem létezik.

dr. mesterséges színezék 2016.02.09. 21:47:15

@Látens Inszinuáció: " És az vót, hogy sunáznám?"

A szakmai szempontok megfontolása után szintén erre a következtetésre jutottam.

Huba mester 2016.02.09. 21:51:41

vicces ahogy a mindenre alkalmatlan magyar liberális újságíró akarja megmondani, hogy mi a szakmai minőség

dr. mesterséges színezék 2016.02.09. 21:53:04

@krausz2: " Ha választanom kell akkor a hazait választom! "

Nem erről jut eszembe, hogy az ólmozott pirospaprika NEM brazil volt, csak nagyon szerettük volna, hogy az legyen.

dr. mesterséges színezék 2016.02.09. 21:57:11

@Huba mester: "vicces ahogy a mindenre alkalmatlan magyar liberális újságíró akarja megmondani, hogy mi a szakmai minőség"

Ahhoz tán még egy sixx is elegendő (nem állítom, hogy ez igaz egy békemenetes birodalmi lépegetőre is), hogy felmérje, hogy aki hantakönyvekkel cizellálja a szakmai önéletrajzát, azt valószínűleg nem az objektív újságírás reményében alkalmazzák.
De tévedjen nagyot ez a mindenre alkalmatlan magyar liberális újságíró!

Netuddki. 2016.02.09. 22:11:31

Pedig biztos nagyon tehetséges. Hogy meg van vastagodva a bőr a térdén.

Osztánek ha csődbe megyen a tévékettő, a nemzet mozigépésze miből fogja visszafizetni a 7 milliárdos közpénz kölcsönt? Vagy vissza nem térítendő?

Netuddki. 2016.02.09. 22:14:00

@dr. mesterseges szinezek: Francnak kell foglalkozni frissen felvett fideszes bértrollokkal.

"Huba mester 0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2015.05.20. óta tag."

Megdobbent 2016.02.09. 22:17:15

Keves orszagban lehet elmondani, hogy ilyen szinteken latod mukodni a kontraproduktivitast, de erre igazan buszkek lehetunk, mincs senki sem a kormanyban, sem ezeknek a penzembol vett mediumoknak az elen, aki legalabb 10 perc tanulmanyt, ne adj isten gyakorlatot fel tudna mutatni, ami relevans a posztjaval. A szavazoknak ez kell meg a kozmunka, gratulalok hozza: en csak rohogok az egesz freakshow-n :)

Bobby Newmark 2016.02.09. 22:21:02

@heimdall: Ja, csak tudod okoska, hogy a bal oldali média tartja kordában a jobb oldali kormányokat, a jobb oldali média meg a bal oldaliakat.
Ha felborul a kvázi-egyensúly, akkor kibaszottnagy szopás jön.

Ha ennyit nem fogsz fel, akkor inkább retardáltkodj magadban.

dr. mesterséges színezék 2016.02.09. 22:22:22

@________________: "Osztánek ha csődbe megyen a tévékettő, a nemzet mozigépésze miből fogja visszafizetni a 7 milliárdos közpénz kölcsönt?"

Ledolgozza tanácsadásba', tanulmányírásba'. Pár hét alatt megvan, bár aztán pótolni kell a Ctrl, C és V billentyűket, de a haza az első, meg az adósbecsület - mint az USÁ-ban.

Bobby Newmark 2016.02.09. 22:24:55

@Laetus: Azért rendesen meg kellett csavarnod ezt a dolgot ahhoz, hogy egy nyilvánvalóan faszidióta döntést megvédj.

Hadd kérdezzem már meg, hogy mennyit kapsz te ezért? Mert akármennyi is az, túl sok.

Macska János 2016.02.09. 22:25:46

Pont az ilyenek miatt nem nézem már évek óta ezeket a moslék csatornákat.

dr. mesterséges színezék 2016.02.09. 22:26:46

@________________: Ejnye már! Mivel az a meredek helyzet állt elő 2016-ra, hogy én lettem a liberális, alkalmzkodnom kell a profilomhoz, és korra, nemre, felekezetre, bőrszínre, farokhosszra és hozzászólásszámra kell az arra érdemesek orrát belevernem a saját mocskukba.

Bobby Newmark 2016.02.09. 22:28:50

@Laetus: Ja, hát annak, aki közpénzen van eltartva, annak kurvamindegy valóban.

Gratulálok, hogy mekkora egy fasszopó takonygerincű szar vagy. Sok embernek nincs ehhez gyomra, ez már teljesítmény.

dr. mesterséges színezék 2016.02.09. 22:28:51

@Laetus: "Szar lehet mindenesetre, hogy most már nemcsak a királyi tévét, hanem a TV2-t is ekézni kell. "

Mááár? Hibernálásból frissen kelve?

dr. mesterséges színezék 2016.02.09. 22:32:36

@Laetus: Ez elég lázáros-szijjártós-gulyásosra sikerült. Hadd gratuláljak!

dr. mesterséges színezék 2016.02.09. 22:38:13

@Bobby Newmark: "csak tudod okoska, hogy a bal oldali média tartja kordában a jobb oldali kormányokat, a jobb oldali média meg a bal oldaliakat."

Sajnos rossz hírem van: ehhez az kell, hogy a média által tálalt sztorikat a mindenkori választó - mivel jogilag úgyse nagyon lehet - erkölcsileg értékelni legyen képes. Itten viszont van egy kis deficit. Az MSZP-SZDSZ koalát úgy otthagyta a tábora a korrupciós balhék hallatán, mint eb az otthagyandót; a Fidesz-KDNP korrupcióját nincs milyen erkölccsel ütköztetni. Pech.

2016.02.09. 22:43:11

Én onnan fognám meg, hogy az emberek, ha tehetik a jobb munkahely felé húznak minél előbb. Vivien is úgy tett, mint mi.
Egyes hölgytagok, olvasók biztos lázongnak, hogy jajj már, karriert épít. Ne mondogassuk, hogy "felsz@pta" magát a pozícióba.

De az egészből talán az a legfontosabb, hogy egy abszolút tapasztalatlant helyeztek IGAZGATÓI pozícióba. Ennyi erővel én is mehettem volna. Ebből a bekezdésből meg mindenki vonja le a tanulságot.

Az meg, hogy miért nem verik le rajta a felmondási időt, szintén az előző bekezdést ajánlanám. Valószínűleg örülnek, hogy elmegy.

Egyallampolgar 2016.02.09. 22:56:10

@bloghús:
Téged nem zavar, hogy a mi pénzükből vásárolnak egy TV-t mert az évi 100 milliárdból működő MTI nem elég nekik. Téged nem zavar, ha majd a réfi elvtársuk Lajos még perlekedik velük majd a mi pénzünkön (mindkét felet mi tömtük ki). Téged nem zavar, hogy a kokain-nyaló szociopata ostoba libája kap most pozíciót az új pártcsatornán. Téged nem. Akkor kussolj vagy kérd a párttól a csontot. Engem zavar.

dr. mesterséges színezék 2016.02.09. 22:56:14

A Hírcsárda jelentése szerint a TV2 új hírszerkesztője toborzó személyi javaslatokat tett a tulajdonosnak a minőségi munka égisze alatt.
- A jövedelmi portfólió csábító, de a jelenlegi munkánkban több a komolyság - nyilatkozták, és gondolkodási időt kértek a Nahát Magazin megkeresett munkatársai.

ariadne 2016.02.09. 23:00:50

Lassan remény is meghal, hogy egyszer ez a gátlástalan csürhe amit kormánynak neveznek eltakarodik az országból.
Nem volt elég a hírhamisító királyi tévé. Kellett még egy az udvari bohócoknak. Szánalmas. Csak az a szomorú, hogy ebben élünk.
A legnagyobb veszteség amikor a remény elveszik...

Onereality 2016.02.09. 23:17:44

@kurtakocsma: + vegtelen :)
Magyarorszag allampolgarainak jelentos resze ma azt vallja, hogy hadd lopja el/jatssza a sajat kezere a kozvagyont egy hazai tokes tarsadalmi reteg, mert az a mi erdekeinket vedi legalabb a kulfoldi kizsakmanyolo multikkal szemben, ezt megspekelik meg egy konzervativ hagyomanyokra hivatkozo, buszken dagado mellu nemzeti patosszal.
Nekik ugyis mindenki kilopja a szemuket, akkor legalabb legyen magyar a tolvaj.
Az uram-batyam rendszerben meg nekik is csurran-cseppenhet valami, ha jol seggelnek/nyalnak/szopnak/helyezkednek. Meg az mar olyan ismeros vilag. Megszoktak. Olyan jo meleg akol.
Akinek meg nem tetszik, el lehet menni. Fuvezzenek meg buziskodjanak mashol.
Az igaz magyarok meg buszken vigadhatnak itthon sirva.

VogelZsigmond 2016.02.09. 23:45:18

@dfens111: Mint ahogy a masodik VH-ban is csinalta Hitler. Akkor meg nem volt TV, meg media, internet. Amit a mozihirado leadott az volt az igazsag. Aztan 80 ev tavlatabol meg csodalkozunk, hogy tobb millio ember egy elmebeteg oldalan masirozott mind a hatorszagban mind a vergozos hadszinteren a legvegeig. Sot egyesek meg az utan is... :(

psmith 2016.02.10. 00:22:36

Előre röhögök. :(((
Szinte biztos vagyok benne, hogy a "lerágta saját lábát a hűtőbe zárt gyermek" és "nőtt a magyar emberek GDP-je" hírek több nézőt fog csábítani, mint a mostani bulvár híradó. Az átlag magyar kétbites idióta, pont ez kell neki.

Beru 2016.02.10. 00:53:41

Kellett egy bábu, aki mellé beülhetnek az irodába es diktálhatják a közlendőt. Nem az számít itt, hogy be/felszopta magát ide, vagy sem, hanem hogy bábu. És már a látszatra sem adnak, hogy szakembernek latszó tárgyat nevezzenek ki. Nem. Nyíltan vállalják, hogy egy végrehajtót neveztek ki hírigazgatónak. A pénzünkből. Évtizedekkel Aczél elvtárs tündöklése és bukása után. És mi tűrjük.

Francois77 2016.02.10. 01:02:44

először is: az hagyján, hogy Sixx meg akarja mondani, milyen legyen a közmédia és milyen nem, de egy magáncéghez mi köze? 2: egy jó vezető nem attól jó, hogy mindent tud, hanem van egy kevés fogalma róla, és tud irányítani meg hozzáértő csapatot szervezni maga köré, tehát ezt majd meglátjuk. Amit viszont én a felvetett problémánál nagyobb bajnak látok: ha olyan ír, aki igazából se írni se olvasni nem tud. Írni nem, mert hibás, és olvasni nem, mert ellenőrzéskor sem veszi észre. csak egy példa, lásd fentebb: "hogy úgy vágják, mi mint a közmondásos macskát szarni." tessék? :)

dr. mesterséges színezék 2016.02.10. 01:33:25

@Francois77: A szarvánál ragadtad meg a kérdés, kérlek, ezek az igazi problémák.

dr. mesterséges színezék 2016.02.10. 01:34:04

@dr. mesterseges szinezek: KérdésT, kérlek, mert ez egy még nagyobb probléma volna.

Ellenséges Békaember 2016.02.10. 01:38:26

@Francois77: Az hagyján, de mi a véleményed arról az emberről, aki egy olyan blogot olvas napi rendszerességel, amelynek írója szerinte "igazából se írni se olvasni nem tud"?

Mikor veszi észre a magadfajta, hogy az ilyen fikázásokkal igazából saját magatokat fikázzátok, hiszen miközben a kommentjeid 99%-a arról szól, hogy milyen szar ez a blog, mégis újra meg újra visszajössz és olvasod. Így nemcsak a blogot minősíted, de saját magadat is, hiszen csak egy igénytelen ember olvas szart.

Ellenséges Békaember 2016.02.10. 01:47:10

Szerintem teljesen rendben van a csaj szakmailag, erre a posztra ő a tökéletes választás!

Tisztázzuk, hogy ez egy progpaganda TV lesz, másnéven lakájmédia. Egy lakájmédia hírigazgatói székébe pedig pontosan egy ilyen ember kell, aki elő tudja állítani a tölteléktartalmat (kétfejű kisbabák, hétlábú kutyák, stb...), a gazditól készen kapott politikai üzeneteket pedig kérdés nélkül elhelyezi ahová kell. Elnézve Vivien eddigi munkásságát és Rogánnével készült szelfijét, egyértelmű, hogy mindkét feltételnek maximálisan meg fog felelni.

Kit kéne egy ilyen TV hírigazgatói székébe ültetni, ha nem őt? Talán egy pulitzer díjas újságírót? Ne vicceljünk már. Vivien pont oda került, ahová való.

dr. mesterséges színezék 2016.02.10. 01:49:27

@Ellenséges Békaember: Nem, nem, nagyon igaza van. Máris megfogalmazódott az igény, és bízzunk abban, hogy ezt az igény maximálisan kielégíti majd a TV2 hírszerkesztősége: sixx bénázásai az index.hun, egykor és ma. A szünetekben pandák, gólok, NER-kompatibilis meteorológia és Ráhel fátyla, hogy ne csak szörnyűségekről essék szó.

Francois77 2016.02.10. 01:54:48

@Ellenséges Békaember: először is nem nap mint nap, másrészt csakis akkor jövök, ha kiemel az index címlapra valamit, amit felkelti az érdeklődésem, vagy mert egy olyan sorozatról van szó, ami érdekel, például, vagy olyan témát vet fel már a cím is, hogy kinyílik a bicska a zsebemben. az pedig, hogy nem megyek el szó nélkül Sixx írástudatlansága vagy Sajó hülyesége mellett, szerintem normális, én azt nem értem, aki nem teszi szóvá...

dr. mesterséges színezék 2016.02.10. 02:01:43

@Francois77: Magától értedődik, kérlek, sixxet szóvá tenni igen nagyon normális.
A TV2-t szóvátenni, az a nem normális. Főleg igekötő nélkül nem.

bloggerman77 2016.02.10. 02:13:31

K-Sz Vivien Rogán Cilike, Sarka Kata és Vajna Timi barátnője. Ezen felül nem is kell több magyarázat.

Francois77 2016.02.10. 02:29:42

@dr. mesterseges szinezek: magánemberként simán. de ha jól emlékszem, Ákos óta tudjuk, hogy nem liberális egy magáncég működésébe beleszólni, arról véleményt alkotni. Akkor pedig itt is kuss. Jut eszembe, majd szólj, ha eldöntötted, hogy szóvá tenni vagy szóvátenni :)

dr. mesterséges színezék 2016.02.10. 02:55:58

@Francois77: Olyan holisztikus ez a világ: olyan ez a szóvá tenni meg szóvátenni, mint a mondat elején a kis- vagy nagybetű, vagy a magáncég, amihez állami bank által adott hitelből jut az ember, aki történetesen az államgépezet fejének cimborája.
Holnap megveszi a Parlament épületét - ad rá az MNB - aztán, ami magántulajdonon belül folyik, ahhoz kuss, ugye? Bár momentán is, nem lesz nagy diffi.

Francois77 2016.02.10. 03:29:03

@dr. mesterseges szinezek: Az MNB-nél nincsenek magánszámlák, de ez ne zavarjon :)

lobster thermidor 2016.02.10. 04:45:27

Mi a gond? Ez a nő mindenhez ért! Vagy már elfelejtette itt mindenki, hogy amikor összebútorozott valamelyik kajak - kenus bajnokkal, akkor kijelentették, hogy a Vivien lesz az olimpiára, és a vb - re felkészítő edzője? Ha a szakedzősködésheu ért szalajtott bulvár újságírócska létére, akkor miért ne tudna egy TV hírszerkesztőséget elvezetni?

heimdall 2016.02.10. 07:04:20

@Bobby Newmark: köszönöm az intelligens választ. Ja, amúgy annyira látszik, de tényleg hogy itt aztán kordában vannak ám tartva a kormányok...

sixx · http://comment.blog.hu 2016.02.10. 07:18:29

@Francois77: elütés volt. te is tudod, én is. te belekötsz, én javítom. jó ez így.

André Goodfriend 2016.02.10. 07:29:29

Hímsoviniszta disznók vagytok!

has 2016.02.10. 07:50:53

@heimdall: Az atv-be nem ment milliárdos közpénz, vagy legalább is nem annyi.

Francois77 2016.02.10. 08:11:41

@sixx: persze. Csak rögtön kettő? És akkor még ott van a kirakás előtti átnézés, meg a szerkesztők hada...

heimdall 2016.02.10. 08:11:58

@has: a közpénz elherdálása megint egy másik téma és aktuális, de itt most a független sajtóról volt szó és annak szükségességéről.

Ballib Cenzúrázók Réme 2016.02.10. 08:32:59

@sixx:
Csak úgy a kíváncsiság kedvéért kérdezem..

Hányszor kifogásoltad Gyurcsány iés MSZP dején, a közmédia, és kereskedelmi média egyértelmű seggnyalását a kormánynak ?

Mert ugye az ő idejükben 33% volt az ellenzéki pártok szereplés aránya, 33% a kormány pártoké és 33% a kormány ideje, így jött ki a 70% 30% szereplési arány.
És ezt akkor az index a kiegyensúlyozottság mementőjaként kezelte.
Nem emlékszem, hogy ezt kritizáltátok volna.

Jelenleg ugyanez a szereplési arány 50% 50% a kormánypártok és ellenzék szereplése ügyében.
Mégis sírtok feszt.
Sok pénzt kaptok érte ?

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.02.10. 08:41:35

@okostojas007:
Te nem áldozol az adódból szívesen Andyka és Vikike anyagi gazdagodására?
Ez már sokat nem oszt-szoroz ahhoz az összeghez amit a Casinókkal lenyúl!

Kong.Kinga 2016.02.10. 08:54:48

Irigy hónaljmirigy egész estét műsort csinált a témából, hogy xy gengszter vett a fiának egy TV-t.... hát ez jut eszembe a TV2 államosításáról..

new_boy_on_the_block 2016.02.10. 08:56:47

A "független" Indexen cikk arról, hogy mennyire nem független a TV2? :D

dr. mesterséges színezék 2016.02.10. 09:04:27

@Francois77: Hogy engem zavar-e, az nem tétel. Hogy Matolcsyt zavarja-e vagy sem, azt kéne észrevenni.

dr. mesterséges színezék 2016.02.10. 09:06:22

@lobster thermidor: "Mi a gond? Ez a nő mindenhez ért!"

Magyarország a hárommillió repülős és hírszerkesztő dinasztia országa.

Laetus 2016.02.10. 09:07:21

@Chiacig:
"Sixx a kultrovat egyik újságírója, ha még nem tűnt volna fel, te féleszű. Nem kisfőnök, nem nagyfőnök, hanem újságíró olyan témában, amelynek a megszállottja. Hogy milyen újságíró, rossz vagy jó, az teljesen mellékes most"

Ej de engedékenyek lettünk hirtelen, baszod ...
Kultrovat? Újságíró? Mindegy, hogy jó vagy rossz?
Egy pinázásból és csöcsözésből élő liberális bulvárportál médiamunkása.
Ha az ő csecséből szopod a kultúrát, akkor ne aggódj, jó lesz neked a Szalai Vivien is. Még sok is ...

dr. mesterséges színezék 2016.02.10. 09:07:57

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte: " Te nem áldozol az adódból szívesen Andyka és Vikike anyagi gazdagodására?"

Ez kimeríti a komonista, ballibsi, gyurcsányista, nemzetrontó és hazaáruló fogalmakat. Mindegyiket egyenként és együtt.

CoolKoon 2016.02.10. 09:08:01

Igazán nem értem, hogy mi a panasz. Én pl. egy AT&T nevű amerikai multinál dolgoztam, és egy (multiknál szinte kötelező) főnökváltás alkalmával egy annyira sötét idiótát raktak be fölénk, hogy egyáltalán nem volt képben (még betanítás után se!). És mit ad Isten, azt beszélték, hogy csak azért kerülhetett oda, ahova került, mert az apja/nagybátyja/sógora/pereputtya valami nagykutya a cégnél. Szóval ha az amerikai multiknál simán megtörténhet ez (az illető még mindig ott főnökösködik, pedig azóta már kb. a csapat fele elment), akkor miért olyan meglepő ez egy mucsapusztai kertévénél? Igazából az, hogy Andy Vajna szorgalmasan végrehajtja a Magyarok Istene földi helytartóinak (vagy inkább rabszolgatartóinak?) parancsait, igazából csak és kizárólag Andy Vajna (meg Dirk Gerkens) baja. Ha úgy gondolják (pláne ez utóbbi), hogy érdemes a nevüket adni ehhez a szakmai és üzleti ámokfutáshoz, hát tegyék (külön érdekesség, hogy ehhez felvettek még egy gátlástalan, szemmel láthatóan mindenkin és mindenen átgázolni képes dögöt is, aki borítékolhatóan hatalmas tisztogatással fog nyitni, hiszen az ilyen nem tűr meg maga mellett egy értelmes alakot se, csak ostoba, talpnyaló csicskákat). Legfeljebb a Tv2 (is) megy a levesbe, aztán pl. Azurák Csabát, Vujity Trutykót, meg a többi, kicsit is számításba jöhető Tv2-st felszippantja a Reteklub, vagy a Viasat műsorgyártó cége(i?).
Igazából ami a leginkább megbotránkoztató (és idegesítő) az az, hogy Vityacsászárék annyira ostobák, hogy nem látják, hogy ha az MTV szétbomlasztásával (és az összes kulcspozíció gyakornokokkal való feltöltésével) nem sikerült áttörést elérniük (a belterjes szeretők/lieblingek/udvari bohócok kreálta szar koncepció/műsorkínálat miatt), akkor ez mégis miért sikerülne egy további csatorna (nevezetesen a Tv2) bedarálásával (ha onnan is ugyanaz a szar fog folyni, mint ami az MTV csatornáiból folyik).

dr. mesterséges színezék 2016.02.10. 09:10:13

@Laetus: "Egy pinázásból és csöcsözésből élő liberális bulvárportál médiamunkása.
Ha az ő csecséből szopod a kultúrát, akkor ne aggódj, jó lesz neked a Szalai Vivien is. "

Ha Deutsch és G. Fodor lehet előretolt nethelyőrség, ez a sixx minden hendikepjével együtt is egészen vállalható alak (bár haza nem vinném).

CoolKoon 2016.02.10. 09:11:51

@Laetus: Jé, csak nem egy Blikk-rajongóhoz van szerencsénk?

dr. mesterséges színezék 2016.02.10. 09:13:28

@CoolKoon: "ha az MTV szétbomlasztásával (és az összes kulcspozíció gyakornokokkal való feltöltésével) nem sikerült áttörést elérniük (a belterjes szeretők/lieblingek/udvari bohócok kreálta szar koncepció/műsorkínálat miatt), akkor ez mégis miért sikerülne egy további csatorna (nevezetesen a Tv2) bedarálásával (ha onnan is ugyanaz a szar fog folyni, mint ami az MTV csatornáiból folyik). "

Nem az a cél, hogy ne szar folyjon, hanem hogy végre olyan csatornájuk legyen, aminek - bármíly szomorú is ez - van közönsége. Még. Amíg el nem tűnik, lehet működtetni ott is egy Igazság-minisztériumi főosztályt. Sőt, garantált, hogy pünk szar fog folyni, mert minél inkább sikerül közelíteni a kurrens szart, annál lassúbb lesz a lemorzsolódás.

CoolKoon 2016.02.10. 09:17:34

@new_boy_on_the_block: Leülhetsz, egyes. Ha megértetted volna a szöveget, most tudnád, hogy a hangsúly nem azon van, hogy a Tv2 nem független (mert őszintén, azt ki nem szarja le), hanem azon, hogy megkezdődött a kiürítése, majd az üresen maradt helyek trágyával való feltöltése. Szakmaiatlan (értsd: idióta) közép- és felsővezetők (rokoni/haveri alapon történő) helyzetbe hozása ugyanis biztosan nem fog szakmai(nak nevezhető) döntésekkel járni. Ha pedig a józan ész (és pl. a nézettség) fölött győz a pártérdek, akkor a Trévé2 bizony megy a levesbe (ugyanis az MTV-vel ellentétben ez NEM állami tévé, a bevételeit saját magának kell összekalapoznia).

dr. mesterséges színezék 2016.02.10. 09:24:17

@CoolKoon: "ugyanis az MTV-vel ellentétben ez NEM állami tévé, a bevételeit saját magának kell összekalapoznia)."

Ezen a ponton - ahogy a megvásárlásához szükséges pénz házhoz állásával kapcsolatban is - lesznek még unortodox látnivalók.

CoolKoon 2016.02.10. 09:28:07

@dr. mesterseges szinezek: Na de pont azt mondom, hogy nem lesz. Mert eredetileg az MTV-nek is volt közönsége (bármennyire is marginális volt). Viszont aztán a vízfejek kigondolták, hogy az úgy nem jó, meg hogy Németh Balázs otromba modora közszolgálat, és azóta folyamatosan szinte hibahatáron belül mérik őket. És bármennyire is mást hisznek, a távkapcsoló gyors és nagy hatalma van (hiszen minden más csatorna mindössze 1-2 gombnyomásra van). Ha pedig megtesznek valakit igazgatónak úgy, hogy a tévézéshez egy kicsit se ért, viszont Rogánék barátnője, annak nagyon gyorsan az lesz a vége, hogy a Tv2-t ugyanannyira nem fogják nézni, mint az MTV-t (még ha törvénybe írják, hogy holnaptól minden tévén elsőnek kötelezően a Tv2-nek kell bejönnie, akkor se). A lemorzsolódás pedig akkor nagyon gyorsan megtörténhet (heteken belül).
Egyébként hogy mennyire nem kompatibilis a más médiumokban szerzett tudás/tehetség/tapasztalat a tévével, jól példázza pl. Bochkor Gábor és Boros Lajos esete, akik többszöri próbálkozásuk ellenére se tudtak átütő sikert felmutatni a tévében (annak ellenére, hogy rádiósként rendkívül népszerűek voltak). Vagy Rákóczi Feri, akinek az ordibálós stílusa a tévében nem kevés embert irritált, és pár próbálkozás után ő is ment a levesbe.

CoolKoon 2016.02.10. 09:30:27

@dr. mesterseges szinezek: Igen, közben nekem is eszembe jutott, hogy mindig ki lehet őket tömni állami reklámmegrendelésekkel :) De ez akkor se akadályozza meg őket abban, hogy kb. a boldogult Budapest TV nézettségi szintjére süllyedjenek (pláne ha a vadonatúj főnök szívós munkával kiutálja az összes húzóarcot a tévéből).

CoolKoon 2016.02.10. 09:35:30

@Ballib Cenzúrázók Réme: Ne félj, garantálhatom, hogy sokkal többet kapnak ezekért a cikkekért, mint amennyit te valaha bármiért fogsz :)
Megpróbálom lassan és tagoltan elmagyarázni, hogy mi a gond a mostani MTV-vel (csak egy szó): N É Z H E T E T L E N. Emellett pedig igazán eltörpül az, hogy a kormány szócsöve (meg hogy állandóan hazudik, mint a vízfolyás). Így ugyanis még a kedvenceid elsődleges célja (a sötét birkák agymosása) se teljesül, hiszen amit nem néznek, az nem tud agyat mosni.....

sixx · http://comment.blog.hu 2016.02.10. 09:38:45

@Ballib Cenzúrázók Réme: 2006-ban kezdtem el írni a cc-re, főleg sorozatokkal foglalkoztam, azért hoztak ide. ott a kereső és az archívum, index és cc is, nézz utána, kiről, mit, mikor, hogy írtunk.

CoolKoon 2016.02.10. 09:38:55

@has: Az ATV (meg egyébként a HírTV is) iskolapéldája annak, hogy mennyire szar, hogyha egy csatornát kizárólag propagandacéllal (minden más célt háttérbe szorítva) hoznak létre. Önthetett bele az MSZP bármennyi pénzt, akkor se tudott volna jó csatornát kihozni belőle, mivel az ideológia a nézettségnél sokkal fontosabb (ami -jobb alternatívák megléte esetén- kizárja a jelentős nézettség lehetőségét).

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.02.10. 09:39:06

@Laetus:
Hé' !
Mit akarsz!
Most teljesen visszafogta magát, egy laza seggel együtt kezd teljesen szobatiszta lenni!
Adj neki még egy esélyt.

CoolKoon 2016.02.10. 09:44:39

@ariadne: Ezt a gátlástalan csürhét az az ostoba csürhe szavazta meg, amelyik vette a fáradságot, és elment szavazni. Nekik szemmel láthatóan ízlik a szar, úgyhogy kapnak belőle még, két kanállal.....

neeskens 2016.02.10. 10:16:02

Én egyszerűen nem hiszem, hogy be lehet menni az alá a szint alá, ahol a TV2 hírműsorai most vannak. Nem szoktam nézni, de a neten ezt követem:

lastdaysoftenyek.tumblr.com/

cönde 2016.02.10. 10:27:20

@Ballib Cenzúrázók Réme: "Jelenleg ugyanez a szereplési arány 50% 50% a kormánypártok és ellenzék szereplése ügyében."
Te megbuggyantál? Oké, hogy egy szervilis, demagóg hülye vagy, de ezt honnan? Ép most koppintottak rá az MTVA-ra, hogy a kiegyensúlyozott tájékoztatás hol van. Egy jó cikk is megjelent róla, hogy 20 -26% körül van az ellenzékiek szereplése. Megkeressem nekem, te kis gyagya?

CoolKoon 2016.02.10. 10:53:25

@krausz2: Csakhogy a külföldinek volt annyi esze, hogy a nézettségre helyezze a hangsúlyt, hiszen a tévé is üzleti vállalkozás (mint bármi más), így csak akkor érdemes működtetni, ha hasznot hoz. A hazaiak ténykedésének (illetve garázdálkodásának) az eredményét viszont már láttuk az MTVA-nál (ahogy a nézettségük béka segge alá eséséről is hallhattunk). Ebből kiindulva a(z újabb) bukás szinte borítékolható.

ungabunga 2016.02.10. 11:04:18

Biztosan túl jóhiszemű vagyok, de én azt gondolom, hogy Vajna és Gerkens eldöntötték, hogy a csatorna nesztekbunkók stílusú lesz. Ennek megfelelően a híradó is 100% bulvár lesz. "Hírezés, newsroom, belpolitika, gazdasági, külpolitikai, közéleti, sport és kulturális hírek"? No ezek azok, amik egyáltalán nem lesznek benne. Ehhez a modellhez kerestek egy megfelelő főszerkesztőt. Márpedig nekem úgy tűnik, hogy a nő erre tökéletesen alkalmas.
Nyilván nem nekem szól majd ez a híradó, de eddig se néztem TV2-t. Nem olvastam Story magazint meg Blikket sem, de úgy látszik, hogy nélkülem is megélnek, tehát van piaci igény erre.

Atanos 2016.02.10. 13:10:10

@heimdall: Te igen barom... Az egy dolog, hogy van 1-2 tv ami egyik vagy másik oldalnak nyal be tövig... de hadd ne kelljen már végignéznem, hogy szép sorban az összes tv-t magáénak tudja a kormány...

Atanos 2016.02.10. 13:31:27

Tudom, hogy szólás szabadság meg minden, de miért van az, hogy én nem járok olyan hírportálokra, ahol többnyire nekem nem tetsző cikkeket adnak ki, és nem irkálok oda, hogy mennyire barom az x-y újságíró vagy az x-y kommentelő?

heimdall 2016.02.10. 13:52:08

@Atanos: "és nem irkálok oda, hogy mennyire barom az x-y újságíró vagy az x-y kommentelő?" Mégis odaírtad. Te nagyon okos lehetsz. Vagy csak megsérült a rövidtávú memóriád.

Atanos 2016.02.10. 13:54:02

@CoolKoon: Na na csak okosan a megfogalmazással. Nem mindenki szavazott ám rájuk aki el is ment szavazni...

Atanos 2016.02.10. 13:58:19

@heimdall: Hova te idióta? Nap mint nap olvasom a comment.com-ot de idézzél már tőlem legalább 5 hozzászólást, amiben igen erősen szidom sixx-et vagy bármelyik másik újságírót... Néha előfordul, hogy ha valami nem tetszik itt azt megmondom, mert előfordul, de többnyire nem olvastam még nagy marhaságokat itt. Szöveget értelmezni meg nem tudsz, mert én arról beszéltem amikor valaki elmegy egy olyan portálra, ami neki nem szimpi ÉS OTT kezdi el szidni a kommentelőket, akik nem tetszenek neki. Azért elnézést kérek, hogy nem hagyom szó nélkül egy olyan portálon, amit nagyrészt szívesen olvasok, a hozzád hasonlók baromságait.

heimdall 2016.02.10. 14:18:07

@Atanos: a szövegértelmezésen valóban elhasaltam, több dologra kell párhuzamosan figyelnem. Egyéb iránt ha csak a saját hangodat akarod hallani és a saját véleményeddel találkozni, akkor további jó beszélgetést magaddal. Aztán vigyázz, nehogy összefuss valakivel, aki mást mond, még a végén összezavarodnál ebben a nagy bábeli hangzavarban.

Atanos 2016.02.10. 14:23:24

@heimdall: Itt nem arról van szó, hogy időnként idejön valaki és mást mond. Itt arról van szó, amikor valaki már évek óta idejár és ez a hobbija, hogy szidja az itteni újságírókat. Ha zavar miért nem mész máshova? Gondolod majd te itt megváltod a világot?

CoolKoon 2016.02.10. 14:29:29

@Atanos: Jóvanno, költői túlzás volt, arra reagálva, hogy a poszter gátlástalan csürhét emlegetett. És bár valóban messze nem szavazott rájuk mindenki, mégis jóval több mint a fele igen.

Atanos 2016.02.10. 14:30:25

@CoolKoon: Igen sajnos ebben igazad van nagyon sokan szavaztak a FIDESZ-re még így is.

Huba mester 2016.02.10. 16:43:28

@dr. mesterseges szinezek: nem hiszem hogy bármire elegendő. De hát persze, a rablógyilkos is a szemedre vetheti, hogy kifelé nem indexeltél a körforgalomból..

dr. mesterséges színezék 2016.02.10. 17:15:05

@Huba mester: Pontosan, még egy rablógyilkos is láthatja jól, hogy nem indexeltem - engem nem ment.
Mint ahogyan egy nullkilométeres nick is szemlélhet valamit apolitikusan, csupán hogy építő kritikával éljen, de mégse ez a jellemző.

Nessike (törölt) 2016.02.10. 20:51:21

@fifibá55: nem. Azért, mert akit kineveztek alkalmatlan rá. Ráadásul kinevezése előtt több mint egy héttel tudta, hogy kinevezték... Különben miért mondott volna fel előző munkahelyén?

fifibá55 2016.02.10. 22:07:50

Lehetséges, ezt nem tudom megítélni. Nekem csak az írás stílusa tűnt fel; az érzelmi túlfűtöttség már túlmegy azon, ami egy zsurnalisztától elfogadható. Rontja az átlagot, kár lenne érte.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.02.10. 23:00:07

@fifibá55: én így írok gyurcsány zoknijáról is, nyugi. és az sem akarok lenni, még mielőtt.

Pa Lee 2016.02.11. 15:16:04

Zsák a foltját.. Ha Kafka még élne, hát csak kapkodná a fejét..
süti beállítások módosítása