Kicsi ez a szakma, kérem szépen, a Got Talentben fellépő és zsűriző zenészemberek nem idegenek egymásnak. Ezzel nem árulunk el nagy titkot, a nagyrészt direct casting, azaz közvetlen megkeresés útján a tehetségkutatóba került zenekarok/zenészek/előadók között vérprofik is vannak, akiket a többi szakmabeli - esetünkben Horgas Eszter - persze ismer. Mert ismeri a szakmát. Vagy együtt zenélnek.
Igen, a Talamba ütősegyüttes és Horgas Eszter fuvolaművész már elég régóta jó kapcsolatban van egymással, több közös koncertjük is volt (a Bors szerint tucatnyi), és közös lemezt is adtak ki, a produkció értékelésekor Horgas sem tagadta, hogy imádja a debreceni ütősöket. Akik nem mellesleg nagyszerű teljesítményt nyújtottak, és nagyjából a 4. másodpercben már világos volt, hogy simán továbbjutnak, a mezőnyt ismerve pedig az is nagyon valószínű, hogy döntősök lesznek. Horgas Eszter azonban nem bízott semmit a véletlenre, és rányomta az aranygombot a Talambára, így a zenekar közvetlenül a döntőbe jutott.
Na, ez az, ami nem túl etikus. Mert hiába nyilatkozta a Bors kérdésére Horgas, hogy nem lesz elfogult a haverjaival, és csak szakmai alapon dönt majd a következő adásokban (mert a "döntő" itt csak az elődöntőt jelenti), nincs élő ember ebben az országban, aki nem röhögné ki ezt a kijelentést. Mert emberek vagyunk, kérem szépen, és Horgas is az. És ha legközelebb azt mondja, a Talamba nagyon jó, akkor mindenki felüvölt majd otthon, hogy persze, bazdmeg, a haverjaid, jóhogy. Még akkor is, ha a Talamba, teszem azt, nagyon jó lesz.
Az RTL persze pontosan tudta, hogy van egy kis összeférhetetlenség, maga a Talamba jelezte a producereknek, hogy dolgoztak együtt Horgassal, de Schiwert-Takács László, a műsor kreatív producere csak ezért nem volt hajlandó kizárni a versenyből a valóban kiváló Talambát, ráadásul a szabálykönyvben egy szóval nem említik, hogy nem lehet szakmai kapcsolat egy induló és egy zsűritag között. Csak éppen visszás.
Az utolsó 100 komment: