Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Jön az új Star Trek-sorozat!

2015. november 02. 16:50 klágd 55 komment

Win.jpg_694x403

A hivatalos bejelentés előtt szellőztette meg a The Hollywood Reporter, hogy Alex Kurtzman producer (Star Trek-filmek, Hawaii Five-O, százezer más) újra befogja durrantani a világ legjobb tévés sci-fi-univerzumát. Egyelőre írókat keres hozzá. A THR szerint pont menő lenne, ha jövőre összejönne, mert 2016. szeptember 8-án lesz, hogy az eredeti Star Trek első részét leadták a CBS-en ötven évvel ezelőtt.

A legutóbbi Star Trek-sorozat a mérsékelt sikerű Enterprise volt, ami 2001 és 2005 között ment. Előtte ugye volt az eredeti sorozat, az azokból készült filmek, Az új nemzedék, a Deep Space Nine, a Voyager, meg persze az új filmek is.

update: A Deadline szerint 2017 januárjában indul a sorozat, teljesen új karakterekkel és világokkal (bár gondolom azért klingonokkal meg ferengikkel).

Szóval részletek még később jönnek, addig is mindenki futtassa le százszor a Kobayashi Maru-tesztet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raziel Anarki 2015.11.02. 17:11:52

www.startrek.com/article/new-star-trek-series-premieres-january-2017

itt azt írják h 2017 januárban jön, exkluzive a CBS saját nexflixére, a "CBS All Access"-ra :)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2015.11.02. 17:42:57

@KLÁGD: "ha jövőre összejönne, mert 2016. szeptember 8-án lesz, hogy az eredeti Star Trek első részét leadták a CBS-en."

Az 50 éve lemaradt, gondolom siettél kitenni. 8-)

Mondjátok, hogy nem az új, agyatlan, JJ Abrams, piff-puff-dirr-durr Star Trek univerzum!

Neocon 2015.11.02. 19:22:14

@Sam. Joe: sajnos nagy valoszinuseggel az lesz, de azert adok neki egy eselyt.

Sergei Alexis 2015.11.02. 19:42:58

Egyrészt az év híre!!! Wooooooot!

Másrészt alapból kukázom, ha a JJ féle űrrambó akciófilm fostalicska lesz belőle.

Harmadrészt remélem kapnak méltó költségvetést is és nem 300x kell megnézni ugyanazt az 1 CGI űrhajót repülés közben

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2015.11.02. 20:26:20

@klágd: Értem én. ;-)

@Neocon: @Sergei Alexis: És én még azt hittem, hogy csak én vagyok rosszul az új-régi ST univerzumtól. Ettől még az Enterprise is jobb, bár én valamiért kifejezetten bírom Scott Bakulát.

Csacsis 2015.11.02. 20:31:46

@Sergei Alexis: Ha akartok hosszútávú star trek sorozatot, muszály, hogy valamilyen szinten szép és csilivili legyen különben az amcsik nem eszik meg és akkor bukik a sorozat. Szerintem a mai nézőközönséggel egy Deep Space 9 nem élne meg 7 évadot, bármennyire is jó volt. Kell a JJ féle csilivili! De abban egyet értek, hogy mellé történetet is rakjanak.

Tachikoma 2015.11.02. 20:31:51

"a világ legjobb tévés sci-fi-univerzuma"?

Maximum a Firefly és az (új) BSG univerzuma után...

C00ler 2015.11.02. 21:27:25

Ideje valami Borg háborút benyomni, remélem az lesz a téma.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2015.11.02. 21:39:47

@Csacsis: Nem a csilli-villivel van a baj, hanem a bumm-bummal.

@Altezza: Mint színészt bírom, jajjmár. 8-)

Pic 2015.11.02. 21:49:01

Aért az vicces, hogy a sztorival bíró. ex star trekkes színészek által összerakott új trek sorozatot meg agyonhallgatják. Azt meg közösségi finanszírozásban próbálják csinálni.

Alick 2015.11.02. 21:55:16

@Pic: rajongói filmhez képest egész jó, profik tudnának mit kezdeni az anyaggal:

www.youtube.com/watch?v=eE2Wgop9VLM

nick: 2015.11.02. 22:09:27

azért nyugodtan lehet csili-vili
JJ Abrams egy zseni
aki szerint nem, az menjen vissza és nézze meg tízszer egymás után a STOS-t
utána sztem majd' mindenkinek CGI-hiánya lesz :-P

NocadLee · http://nocadlee.hu 2015.11.02. 22:10:06

@Alick: a Renegades szerintem annak ellenére harmatgyenge, hogy Star Trek-színészeket foglalkoztat.

Van egy másik rajongói sorozat, szintén közösségi finanszírozásban, a "Star Trek Continues", ami viszont elég hűen megidézi az eredeti sorozat szellemét:
www.youtube.com/watch?v=3G-ziTBAkbQ

bElannaTorres 2015.11.02. 22:14:39

már rég voltam ennyire izgatott:D
na végre, nekem egyébként az enterprise is nagyon tetszett, most meg ép a ds9 nézem újra :)

Alick 2015.11.02. 22:26:05

@NocadLee: a Renegades legalább szeretne valami újat továbbvinni az előd-sztorikból. Anno az első kísérleti Star Trek pilot után is volt egy csomó változás a valódi első epizódban.

Alick 2015.11.02. 22:30:45

@nick:: Az alap, hogy a látványnak mindig a kor színvonalán kell állnia egy mainstream sorozatnál. De a sztorinak is kell azon a színvonalon lennie, mint a látvány... és az új Star Trek univerzum filmjei ebben nem jeleskedtek. Bár az is igaz, hogy a régebbi nagyfilmek se jöttek közel a sorozatok jobb epizódjaihoz...

nullaóraharminchét (törölt) 2015.11.02. 22:44:19

@Tachikoma: "Maximum a Firefly és az (új) BSG univerzuma után..."
Te hülye szar, te hülye senki, te lófaszjóska, te.

dukeekud 2015.11.02. 23:01:25

Deep Space 9 kene folytatniuk, az volt a legertelmesebb.

dukeekud 2015.11.02. 23:05:16

De ha a Vojadzsert ujra kilonek egy tavoli galaxisba, meg az is rendbe lenne :)

Sparrow79 · http://sparrow.uw.hu 2015.11.02. 23:10:52

A Voyager volt a legértékesebb. Nem csak mentek ide-oda és nézelődtek, hanem volt egy kerettörténete az egésznek: haza akartak jutni. Emiatt vállalták a sok problémát és kaladot. És közben megfigyelhettük 7 of 9 (melleit) emberré változását is. A Doktor meg önmagában elvitt volna egy sorozatot a hátán, olyan jó karakter volt.

tyberius 2015.11.02. 23:26:42

Meh, nem hiszem, hogy olyan sok gőz van még a Star Trek sztoriban. A Voyager és az Enterprise szörnyen egykaptafára készült (nem csak a sorozatok, hanem epizódról epizódra). A DS9-nek legalább van egy ütős íve, de miután végigültem azt meg a BSG-t (többször), még egy Ronald D. Moore-sagára nem neveznék be, másra viszont nem bíznám a sztorit :)

Na mindegy, hát ne legyen igazam, megvárjuk, lesz-e értelme, vagy csak egy újabb bőrt akarnak lehúzni a rókáról.

tyberius 2015.11.02. 23:31:23

@Sparrow79: Na ja, csak épp egy csomószor hazamehettek volna, rövidre zárva a sztorit, és nem tették. A végén már a Borg is úgy volt vele, hogy vadász, vadász, te szopni jársz ide. :D Aztán persze könnyű úgy kalandozni, hogy minden héten zsírúj hajód van, betárazva Delta Flyer-ekkel meg feláldozható zászlósokkal.

Öngerjesztő Erg 2015.11.02. 23:39:52

Reméljük tényleg kukázzák az Abrams-féle rebootot és újabb előzményt sem csinálnak. 25-26. század, trans-warp hajó, oszt' hadd szóljon!
Kíváncsi vagyok ki lesz a kapitány; az eddigi trendet követve egy fekete nő jönne..:)

UFP P 2015.11.03. 00:39:12

@tyberius: Ha minden igaz Ronald D Moore-ék már ott is akartak egy olyan szép lassú részenkénti lestrapálódást a hajót tekintve, mint amilyen a BSG-ben a Galactica-é volt, de nemtudom miért nem lett belőle végül semmi. Mondjuk nem is lett volna olyan könnyű, elvégre a voyageren ott van a replikátor meg antianyag reaktor, szóval valahol jogos, hogy rendbe tudják rakni a hajót nagyjából... de amennyi büntetést elviselt a voyager a 7 év alatt... hát ha mindet ilyenre építenék akkor a dominion warsban a föderáció nem veszített volna egy hajót sem :)

Lac1 2015.11.03. 02:48:28

@Öngerjesztő Erg: Vagy egy ázsiai kapitány :) Érdekfeszítő lenne, hogy a sok európai koponya helyett ezúttal a kapitány Szun Céra, Miamotó Muszasira, meg Misimára támaszkodna a komoly morális döntések meghozatalánál :)

innovation 2015.11.03. 06:50:28

@Sam. Joe: remelem, megtartjak ezt a vonalat. A regiek sokszor eleg vontatottak voltak, a DSN pedig egyenesen unalmas. Ha urallomasosat terveznek, akkor kozelitsen a Babylon5-hoz, JJ latvanyvilaggal es akcioval, aztan mar meg is vettem.

lajcsi1975 2015.11.03. 06:51:40

Én meg azt remélem hogy nem ez is ilyen színtelen szagtalan star trek lesz mint amilyenek a múlt tv sorozatai. Egyébbként az a roppant tehetségtelen és kókler Abrams tette fogyaszthatóvá a star trekket a szélesebb nézőközönségnek. Meg lehetett volna csinálni úgy is ezt az utobbi 2 filmet hogy tetszen itt a hardcore rajongóknak , mind a 10-nek , de ez üzletileg nem biztos hogy jó lépés lett volna.

További jó Abrams fikázást.

szlan 2015.11.03. 07:34:24

És egy sorozat ami _tényleg_ a ST univerzumra van kihegyezve, nem csak egy hajóra - űrállomásra? Tudom, az sok statisztát és még több alaptőkét követel, de jó lehetne, hogy nem évadokon át kellene bámulni újra a már unalomig ismert hajót és legénységét.

reKorrekt 2015.11.03. 08:12:37

Amit Abrams kihozott a TOS-ból, azzal már önmagában is zsenivé avanzsálta a szememben magát. Szinte ugyanazt a látványvilágot megtartva összehozott két olyan filmet, ami visszarántott a ST mozifilmek elé (már vagy 5x-5x is).

lacau 2015.11.03. 09:20:13

@Sparrow79: word! Szerintem is a voyager volt a legjobb. TOS-t hagyjuk, TNG jó volt, DS9-et eluntam, Enterprise-t meg nem ismerem.

Bobby Newmark 2015.11.03. 10:10:18

Ja, szerintem is el lehet felejteni a régi ST sorozatok szintjét, látjátok, sok hülyének bejön az Abrams féle ostoba, de csillivilli szemét. ST ennyi volt, élvezzétek a régieket, több olyan már nem lesz, nagy összegben merek rá fogadni.

Továbbá majdnem teljesen biztos, hogy az Abrams féle idővonalat fogják továbbvinni, mert a "régi" idővonal jogai a Crypticnél vannak, és a Star Trek Online viszi tovább a sztorit:
Worf fia meghal, Nog Grand Nagus ÉS starfleet kapitány lesz, Tasha Yar klónja romulán királynő lesz és polgárháború alakul ki Új Romulus és a Tal Shiar közt, megérkezik az eltérített Dominion flotta és elfoglalja DS9-t aztán visszaadják, Vaadwaurok akiket 7of9 ébresztett fel terrorizálják a Delta kvadránst, közben lassan kiderül, hogy minden konfliktus mögött az ikóniaiak keverik a szart, akik aztán rendesen picsán lesznek rúgva közös romulán-klingon-starfleet összefogással.
Egyébként a játéknak van annyi bevétele, hogy most már majdnem mindegyik új küldetéshez találnak eredeti sorozatszínészt, hogy a karaktere hangját adja, Yar, Nog, 7of9, Tuvok, Torres, Neelix, Kim, Doctor előfordult már, van, aki rendszeresen.

Úgy nagy vonalakban ennyi. Tuti, hogy ezt sem filmesíteni, sem folytatni nem fogják.

Zorba the Geek 2015.11.03. 10:51:02

@lajcsi1975: Aha... Mégis, hogy van az, hogy az itt hozzászólók többsége szerint az Abrams filmek látványosak, ámde szarok? Ki mondta neked azt, hogy a ST reboot attól szar, hogy látványos? Nem! Attól fos, hogy egy csomó, bevadult óvodás jobb sztorit dobott volna össze a délutáni tentikélés után. Mainstream? A lópikulát! Agyatlan fos és pont a sci-fi rajongók vevők egy jó történetre.

Ezzel az erővel az Orion Űrhajót rebootot is megcsinálhatta volna, Abrams és az ment is volna neki, mert ott csak a Varangyokra kellett volna lövöldözni, sztori sohasem volt, nem hiányozna.

Szeretem a Star Warst is, remélhetőleg azt már nem kúrja el.

Bobby Newmark 2015.11.03. 11:03:47

@Zorba the Geek: Star Wars más, az mindig is proliscifi volt, csillivilli, butácska, akcióközpontú. De azt úgy szerettük. Most van egy copypaste tökugyanaz Star Trek címmel, és éppen a lényegét, az intelligens(ebb) sztorikat vesztette el.
Ez a baj, nem a csillivilli.

Zorba the Geek 2015.11.03. 11:29:20

@Bobby Newmark: Sohasem gondoltam az SW-t prolinak, nekem mindig is a legfaszább mese volt, de azzal egyetértek, hogy úgy szerettük, ahogy volt, azért szerettük, amilyen. Az ST reboot szerintem mélyen alámegy színvonalban az SW-nek, de még az 1-2-3-nak is, Yar Yar Binksestül. De nyilván valakinek Count Zeros nickel nem kell magyarázni, hogy jó sztorira igény van egy ST alkotásnál. Még az első ST mozifilmben is jobb és több ötlet volt, pedig az aztán tényleg olyan vontatott, hogy 80%-át meg lehet nézni gyorstekerve, nem marad le az ember semmiről.

Bobby Newmark 2015.11.03. 11:35:27

@Zorba the Geek: Úgy értem, hogy széles tömegeket szólított meg, gyakorlatilag mindenkit, míg a Star Trek meg az intelligensebb (vagy talán csak türelmesebb?) nézőknek szólt. Nekem beletelt 28 évembe, mire "felnöttem" a Star Trekhez, be kell hogy valljam. Mondjuk kellett hozzá az, hogy a Star Wars élvezhetetlenné váljon számomra, hogy egyáltalán erőt vegyek magamon, és adjak esélyt STnek. De előtte abszolút SW fan voltam, és ST teljesen hidegen hagyott. Most kicsit fordítva állok hozzá.

ST filmeket is tudom élvezni, mint akciófilmet, de messze nem azt az élményt adja így, mint a sorozatok. Moziban látványos volt, de nem hiszem, hogy sűrűn újra fogom nézni őket.

lajcsi1975 2015.11.03. 12:39:01

@Zorba the Geek: Tegyék fel a kezüket akik azt gondolják hogy a star trek reboot 2 részének történetéért Abramst felelőssé lehet tenni. Abrams egy tehetséges rendező , tudjátok az a fószer akinek elé raknak egy forgatókönyvet és 150 millió dollárt és megkérik hogy ezt varázsolja celluloid szalagra. A sok tultenyésztett , te inteligensnek meg felsőbbrendűnek tartják magukat mert ők star trek rajongok , bocsánat régi star trek rajongók.

Bobby Newmark 2015.11.03. 12:42:10

@lajcsi1975: Nem is Abramsszal van gond, hanem a film fos, úgy egyben. Lens flare hegyek meg egyébként önmagukban is borzalmasak egyébként, és az bizony Abrams sara.

lajcsi1975 2015.11.03. 12:45:39

Csak abban bízok hogy a starwarst is hasonló koncepcióban hozta tető alá és az lesz az én karácsonyi ajándékom hogy a sok konzervatív elvakult starwarsos trollként okádnak majd mindenhová hogy ez rosszabb lett még az első 3 résztöl is. (kronológiailag)

lajcsi1975 2015.11.03. 12:55:15

Még valami , a startrekkek biztos annyira borzalmasak lettek Abramstöl hogy a Disney őt kéri fel tán minden idők (nem is találok ide frappáns jelzőt) filmjének megrendezésére.

Vagyis a Disney szemszögéböl óriási a tétje ezen fil sikerének avagy bukásának , és neki szoltak hogy rendezze meg , ez azért csak jelent valamit.

Bár ez már vicc kategória de ha valakit zavarnak a filmben felbukkano lens flare effektek akkor az nézzen valami mexikói szappansorozatot.

Bobby Newmark 2015.11.03. 13:20:59

@lajcsi1975: Neked tényleg ennyire nincs értékrended, hogy CSAK az a mérce, hogy mennyi proli látott valamit? Ki a faszomat érdekel ez? Disney vagy te, hogy fontos az, hogy mennyi pénzt termelt?
Attól még mindig egy fos marad. Annak ellenére, hogy én is hozzátettem a pénzügyi sikeréhez, mert moziban néztem.

Egyébként meg köszi a tippet, én is adnék egyet neked: szopjál lovat!
Majd én eldöntöm hogy mit nézek, jó?

NocadLee · http://nocadlee.hu 2015.11.03. 13:49:47

@Bobby Newmark:
"Továbbá majdnem teljesen biztos, hogy az Abrams féle idővonalat fogják továbbvinni, mert a "régi" idővonal jogai a Crypticnél vannak, és a Star Trek Online viszi tovább a sztorit:"

Bocs, de ez hülyeség. A Star Trek Online nem számít kánonnak. Egyébként van egy könyves univerzum is, az is folytatja a régi idővonalat, és persze teljesen máshogy, mint a játék. Meg van több képregényes is ráadásul...
A CBS/Paramount eladja a jogokat akárkinek, de ők döntik el mi történik a Star Trek-univerzumban. Ha kihoznak egy új sorozatot, nem fogják figyelembe venni, mit kavarnak a többiek.

Zorba the Geek 2015.11.03. 13:52:09

@lajcsi1975: Neked komoly kisebbrendűségi komplexusod van. Egyetlen Trek rajongót sem ismerek, aki ne szeretné az SW-t és felsőbbrendűnek tartaná magát attól, hogy tetszik neki a Trek - pedig elég sok sci-fi rajongót ismerek és a hazai klubok PECSÁ-s bulijaiba is eljártam, ahol csupa jó arccal találkoztam -, ezt te magyarázod be magadnak.

A saját árnyképeiddel vívsz! Nehogy már azt gondold, hogy vakon imádok bármit, ami a régi Trek. A filmek nagy része unalmas, a DS9-et sohasem kedveltem igazán, a TOS-on tudok röhögni, amikor amerikai tűzoltósisakban rohangálnak a római gladiátorok az egyik részben.

Na igen, "Lensflare" Abrams - borzasztóan túltolta, bakker legyünk már tárgyilagosak, de engem ez zavart amúgy a legkevésbé - simán mondhatta volna, hogy ilyen fos forgatókönyvet nem csinál meg, nem tartottak fegyvert a homlokához.

Bobby Newmark 2015.11.03. 14:02:20

@NocadLee: Umm, ja, kicsit utánanéztem, úgy látszik igazad van. Én is elvesztem kicsit az ST jogok "enyhe" káoszában.

lajcsi1975 2015.11.03. 14:07:29

nyumárk , kicsit vegyél már vissza magadbol , az hogy nekem van egy véleményem az téged nem jogosít fel arra hogy így beszélj velem.

Geek , nem tudom miböl élsz és mivel keresed a kenyeredet de játszunk el a gondolattal hogy egy olyan foglalkozásod van amit nagyon jól megfizetnek de egy kis csoportnak nem tetszik az amit csinálsz , de a többségnek igen , akkor te felmondanál hogy eltudj számolni a lelkiismereteddel?

Bobby Newmark 2015.11.03. 14:40:28

@lajcsi1975: Úgy beszélek ahogy nekem tetszik. Te is ordenáré mód felháborító baromságokat beszélsz, szerinted csak neked szabad, baszdmeg?

Ez most hogyan passzol a jelenlegi helyzetre? Fidesznek van kb 20% szavazója, amiből a fele nem ért egyet ezzel az önkényes paraszt intézkedéssel.

Szóval reálisan a kérdés: ha van egy nagyon jól korrumpálható pozíciód, és ahelyett, hogy a munkádat végeznéd a köz érdekében, inkább a zsebedet tömöd, akkor ember vagy, vagy egy aljadék takonygerincű szarember, hogy folytasd a zsebed tömését?

Bobby Newmark 2015.11.03. 14:44:55

@Bobby Newmark: Kicsit kifejtve, két hasonlóan okos vitában is benne vagyok perpillanat, és ezt most benéztem, elnézést. :)

lajcsi1975 2015.11.03. 15:02:09

@nyumárk

Ja igen , a kérdést nem neked tettem fel , de mégsem bírtad ki hogy ne pofázz bele , mindent összetrollkodni az megy mi??

Zorba the Geek 2015.11.04. 10:52:17

@lajcsi1975: "Fletni" LOL! Flepni, te ostoba! Még a trollkodáshoz is hülye vagy! LOL!
süti beállítások módosítása