Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

BOTRÁNY! VARNUS XAVÉR ELMEGY A HETI HETESBŐL A VÁLLALHATATLAN KOLLÉGÁK MIATT

Gálvölgyi humora sem tudta ellensúlyozni a szellemi mocsarat - Lapszemle

2015. október 08. 09:31 -Szűcs Gyula- 146 komment

image_10255930_16-9.jpg

Varnus Xavér kiszáll a Heti hetesből - ez derült ki a Facebookon közzé tett nyilatkozatából, amit a Bors máris lehozott. Íme a kedvenc mondatom:

"abba kellett hagynom, mert van ezeknek a műsoroknak néhány olyan szereplője, akik oly vállalhatatlan szellemi mocsarat képviselnek személyes megítélésem szerint, amelyet még Gálvölgyi Jani humora sem volt képes ellensúlyozni"

kepkivagas_2.JPG

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vladimir Tepes 2015.10.08. 13:12:11

Amikor a műsor kezdődött teljesen más volt a politikai helyzet, és többnyire köztiszteletben álló, intelligens szereplők voltak benne. Mikor csökkent a nézettsége és a műsor színvonala, megkegyelmeztek neki és áthelyezték az RTL 2-re. Mára olyan szereplői is vannak akik miatt lassan vállalhatatlan lesz, mert komoly ember ha meglátja őket, azonnal más műsort keres. Nem, akarok senkit megsérteni, mindenki tudja kikről van szó, lentről jöttek, műveltségük nulla közelében, önbizalmuk, arroganciájuk viszont bőséges.Igen, ha már le ült közéjük, gondolom tájékozódott előtte, ezért most, csendben kellett volna távozni, ha nem akarja, hogy az ő megítélése is jelentősen romoljon. Itt lenne az ideje a műsort megszüntetni, ami már messze nem a csúcson történne, de még van lejjebb, sajnos.

fektoh 2015.10.08. 13:16:29

"Varánusz Xavér emberimitátor..."
A 90-es évek vége felé talán egy TV újságban az egyik műsoráról írt 3 soros ízelítőben akadtam a fenti jelzős szerkezetre: Szerintem azóta sem talált ki senki jobbat emberünk jellemzésére.
Ettől függetlenül a jelen esetben valószínűleg igaza van, bár én azt nem értem, hogy tudva, kik az előfordulható szereplőtársak egyáltalán miért vállalta el? Más kérdés, hogy szereplőktől függetlenül a HH utoljára sok éve volt vállalható és ezt teljesen politikasemlegesen mondom.

Pirx 2015.10.08. 13:20:34

@fran7: Biztos ugyanazt olvastuk?

Brumm Brumi 2015.10.08. 13:28:41

rué jelentései:
1. élvhajhász, feslett életű, kéjenc, világfi
2. vén kecske, kiélt, tönkrement ember

fran7 2015.10.08. 13:29:05

@Pirx: Azt írtam, hogy Gálvölgyi addig elviselhető és még humoros is, míg anekdotázik illetve kedvesen cinkeli a kollégáit. Ez az ellenpont. De mikor a politikához ért gyülölkődő módon elfogult. Ebből a gyúlölködő a baj. Ha ugyanazon az oldalon vagy vele, elröhögcsélsz rajta, de kicsit szégyelled is magad, utólag. Mert érzed, hogy túlzás. Xavér egy oldalon áll Gálvölgyivel, elviselte, hogy ugyanazt gondolja, mint ő és élvezte a humorát. Míg a másik oldal, a ruék,, bár azon az oldalon állnak, mint ők, de nem humorosak, sőt beleszálltak. S azt látta egy idő után, hogy őt bántják, nem a vicces sztorikat.
De mivel én más oldali vagyok csak az anekdotákat viseltem el négy-öt éve mikor belenéztem még. S jól szórakoztam, míg Orbán Viktor szóba nem került. Így azt gondolom nagy százalékban együtt tudtam érteni Xavérral.

gonosz1hal 2015.10.08. 13:33:16

Őőőő... én a büdös életben nem láttam még Heti Hetest, max orvosi rendelőben pár percet, de olyan veszettül szar és fantáziátlan Have I got news for you-koppintás volt, hogy soha nem is kívántam meg, de azért XV-t már hallottam párszor orgonálni.

Ezért kérdem: akkor most úgy kell értsem ezt a szöveget, hogy Xavérunk felfedezte magában az eltökélt jobboldalit, akinek a rosszfogú baloldaliak politikai meggyőződése miatt támadják az orgonáját? Én persze megértek mindenkit, aki elköveti azt az első nyallintást, de csak segítségül szeretném hozzátenni, hogy első lépésnek nem rossz, de a tapasztalatok szerint ennél azért több kell ahhoz, hogy rendesen megnyíljon a közpénzbuksza, ha valaki megmondaná a művészúrnak. Nem hiszem, hogy megúszná egy Orbán-szülinapi nyenyerézés nélkül, őszintén szólva, túlságosan terhelt a múltja neki.

Laetus 2015.10.08. 13:40:27

Ha mást nem, ezt a "rosszfogú rué"-t (és persze az orgonajátékát) köszönjük Xavérnak. Tökéletes epitheton ornans

mismásológép 2015.10.08. 13:47:12

@Brumm Brumi:
Az usque azt jelenti: -tól -ig. Azaz elé IS kell egy szám.

Amire te gondoltál, az a szó a circa (körülbelül).

Nem létező tudást nem kéne fitogtatni.
Vagy hogy a régi mondást idézem, aki nem tud arabusul, ne beszéljen arabusul.

Laetus 2015.10.08. 13:55:18

@mismásológép:

Sajnos most ráb@sztál. Az uszkve a nyelvi szótárakban (nem a Györkössyben!) elfogadott második jelentése: körülbelül.
Vö. www.szabadfold.hu/aktualis/gretsy_laszlo_uszkve
Sapienti sat :-)

prometheus_X 2015.10.08. 13:58:26

Az első kb. 2-3 évben néztem az adást. Utána talán 5 részt láttam belőle véletlenül. Most azt sem tudom, mikor adják (nem, nem akarom azt sugallni ezzel, hogy tudni szeretném). Varnus Xavért sosem csíptem, mert sótlan. A H7-re meg ráférne egy alapos tatarozás - csakúgy, mint az azonos jelzésű BKK járatra (szándékos hasonlítás) - és főleg a politikai elfogultságot kéne belőle gyökerestül kiírtani, ami még az első részekben is hol irritáló, hol unalmas volt. Leginkább viszont azt nem értem, hogy miért kell ennyire eldugni a műsort, vagy ha ennyire el kell dugni, akkor miért gyártják még...

holdlányka 2015.10.08. 14:00:31

A HH sovány maradványa a hajdani, tényleg színvonalas műsornak. (Pedig most aztán bőven lenne miért ekézni a fideszt, bár bizonyos nézettség felett kétségtelenül nagy bátorság is kellene hozzá.)
De! Tudnia kellett, hogy mit vállal, hogy ez egy politikával bőven átitatott szórakoztató műsor, ahol esetenként bizony egymást is cukkolják (a műsor része volt mindig is) tudnia kellett, kik szerepelnek benne. Ezekután ha megsértődik, azzal CSAK SAJÁT MAGÁT minősíti.

Laetus 2015.10.08. 14:03:42

@prometheus_X:
Leginkább viszont azt nem értem, hogy miért kell ennyire eldugni a műsort ...

Mert vállalhatatlan. De hát, ittenkém, beleillik az RTL-es vérvonalba ...

holdlányka 2015.10.08. 14:09:01

@holdlányka: Csak a félreértések elkerülése miatt: Természetesen lehetne ekézni bármelyik politikai pártot, (hiszen pl. a szociknál töketlenebb társaságot a szerencsétlen Tóbiással ritkán hordott még a hátán a Föld) de tény, hogy mindig is "kissé" részrehajló volt a műsor...

mismásológép 2015.10.08. 14:09:10

@Laetus:
Ja, hogy ha sok a hozzád hasonló barom (mint pl. Tolcsvai Nagy Gábor szótárszerkesztő is), akkor a latin sem számít?

Nyilván.

Pirx 2015.10.08. 14:10:10

@fran7: Azért kérdeztem, mert Xavérnak nem a Gálvölgyivel volt baja, épp ellenkezőleg.
De mindegy. Nem hinném, hogy anyira fontos, mint amennyi karaktert rápazaroltam

mézescsók 2015.10.08. 14:10:47

Gálvölgyi humora kifinomult lenne? Szerintem pont olyan alpári, mint a többié.

2015.10.08. 14:19:21

@mismásológép: veszteni tudni kell. Te rosszfogú rué:))))))))

Laetus 2015.10.08. 14:19:47

@mismásológép:

Ne fokozd, mert ebből csak rosszul jöhetsz ki.
Nem: nem számít a latin, mert nem a Catiliná-t fordítjuk, hanem magyarul beszélünk. És magyarul az uszkve az bizony "körülbelül" is.
És vegyél vissza az arcodból, b@szod.

Laetus 2015.10.08. 14:32:24

@csoio csagasz:
Cicaharc. Egyik szellemi toprongy szidja a másik szellemi toprongyot.

Nem tisztem, de megvédem a pasast. Többet olvasott életében, mint az egész Heti Hetes gárda az elmúlt 20 évben. Széles műveltségű, kifinomult, szellemes. Persze sznob és lekezelő másokkal, de ennyi felhalmozott tudással én is ilyen lennék.
Amellett európai hírű orgonista. 50-dik születésnapja alkalmából a nagy Bach sírja fölött adott teltházas koncertet a legendás lipcsei Tamás-templomban.
Szólj, hogy ha te is elmondhatod ezeket magadról.

Brumm Brumi 2015.10.08. 14:32:41

@mismásológép: ("Az usque azt jelenti: -tól -ig.")

Neked.
Nekem meg azt hogy :

usque : egészen
egyre, folyton, állandóan, szüntelen, szakadatlanul

És ebben az értelemben is használtam.
Így aztán,kedves vágógrétsy úr, (egyáltalán nem) sajnálom hogy csalódást okoztam önnek/önöknek soraimmal.
Valahogy csak képes lesz elviselni.

ako-ako 2015.10.08. 14:34:05

Varnus rám iszonyú beképzelt benyomást tett. Az tette be neki valószínűleg a kaput, amikor az átala rosszfogú panelprolinak aposztrofált Para a fejéhez vágta, hogy ha valaki a walesi herceg használt cipőjét megkapja, abból még nem lesz walesi herceg (vagy valami ilyesmit).
Ez pedig így van.

antiszociál 2015.10.08. 14:37:32

@fejetlen bárd:

" Xavér műveltsége csupán lexikális, egyébként egy nehezen kibírható alak azoknak, akik nem tudnak ráhangolódni a sznobságára. Xavérnak még önálló gondolata nem volt, csak más művészektől idéz megállás nélkül. "

Az Fridinél ottalvós műsor 90%-ban is csak idézett ez az orgonavirág, falja a könyveket és bemagolja bmeg, ő az Alekosz sznob változata.

Laetus 2015.10.08. 14:45:57

@antiszociál:

Szemben veled, aki nem falod a könyveket, így nincs is mit bemagolni, tehát te vagy Alekosz nem sznob változata.

Bambano 2015.10.08. 14:50:33

jaja, teljesen hibátlan a szöveg. tényleg volt a műsorban vállalhatatlan stílusú, űberparaszt szereplő, az a szemüveges orgonista.
minden humortól mentesen osztotta a többieket, jóhogy kapott a pofájára.
örülök, hogy magától meghozta ezt a döntést.

antiszociál 2015.10.08. 14:52:14

@Laetus:

Nah megszólalt a könyv evő :P

vernarancs 2015.10.08. 14:53:57

@fejetlen bárd: gondolom orgonan is csak masok szerzemenyeit jatsza.

Bambano 2015.10.08. 14:57:12

@Laetus: " Szólj, hogy ha te is elmondhatod ezeket magadról. " egyrészt nem kell tudnom tojást tojnom ahhoz, hogy tudjam, a tojás záp. másrészt nem azokkal kell összemérni xavért, akik itt kommentelnek, mert akik itt kommentelnek, azok zömében nem szerepelnek a hetihetesben. azokkal kell összemérni, akik ott szerepelnek, és ott már messze nem egyértelmű xaver előnye. harmadrészt ha nekem volt olyan szakcikkem, amit 26 nyelvre lefordítottak, akkor én pofázhatok?

még hozzátennék annyit, hogyha nem tudnád, a hetihetesben szabályosan kiosztott szerepeket játszanak, mint egy jobb vígoperettben. teddy sem azért hülye, mert a való életben hülye lenne, hanem azért, mert a rendező azt mondta.

fentiek miatt Para kapta a panelproli szerepet, Steve a vidéki suttyót, stb. De ha Czeglédivel kellene összemérni Xavért, ott se biztos, hogy Xavér nyerne. Ehhez képest az általa istenített Gálvölgyin eléggé látszik, hogy kiégett már ebből a szerepből, 16 év alatt elpuffogtatta az összes poénját és csak sima politikai anyázásra futja nála. Nagyritkán ha olyan helyzet kerekedik, ami passzol valamelyik régi szerepére, és bedobja onnan a mondanivalót, akkor látszik, hogy jó humorista, de ahhoz kevés, hogy minden héten 10 új, friss poént produkáljon.

Laetus 2015.10.08. 15:17:21

@vernarancs:
gondolom orgonan is csak masok szerzemenyeit jatsza.

Ja, ez a csóró Bach, Ravel meg a többi f@szkalap hát nem feldobta a pacskert, csak azért, hogy mások - saját szerzemény híján - elorgonálhassák őket ...

D-verse 2015.10.08. 15:20:13

Ki ez a Xavér? Ő festette le sokszor az Orbánt?

Szekely Istvan 2015.10.08. 15:22:17

Hát én egyiket sem szeretem, egyforma bértollnok, és kilóra megvehető BÁRMELYIKÜK, (csak épp az árban vannak eltérések mint a farhát és csirke mell közt)!!Mert pld Gálvölgyi (aki ugyi Gálos :D ), ő állítólag elvolt nyomva a Kádár rendszerben, és ha valami csoda folytán feltámadna Jani bá, ő pofán verné és megmutatná hogy mennyi minden épült (no ekkor néztem utoljára heti hetest)!!A Hufnágel Steve gyerek meg, egy igazi értékalapú rendszerbe kb portás lehetne!!Farkasházy kb 40 éve előtte a puskaporát és bebiflázott egysíkú, leellenőrizhetetlen történeteivel, valami újkori polihisztor benyomását akarja keltene, pedig igencsak hiányos a tudása (igaz nincs is olyan köztük ki ezt észrevehetné)!!Para meg letudja írni saját nevét, és így betudott kerülni (amúgy bajort sem bírtam, de holtakról vagy jót vagy semmit)!!Lehet bennem van a hiba, ki Hofihoz, Verebeshez, Latabárhoz, Kaboshoz, Komlóshoz, Sasshoz, Salamonhoz, stb szoktam, és ők jelentik a mércét, és a minőséget!!No itt megsértődni egyiküknek sincs mire, hisz művészetileg NULLÁK, emberileg meg MEGVEHETŐEK!!

Balt 2015.10.08. 15:22:38

@Aegopolis2: :) Mármint a Kovács? Kösz a támpontot, eddig csak Farkasteddyt láttam a célkeresztben, bár őszintén szólva meglepett, hogy egyáltalán még megy a műsor. Ki van még benne (Varánusz célkeresztjében)?

Bambano 2015.10.08. 15:22:47

@prometheus_X: hagy kérdezzem már meg: ha nem nézed a hetihetest, miért mondod, hogy ráférne az alapos tatarozás? hint: nem olyan régen volt alapos tatarozás és igencsak jót tett a műsornak.

@holdlányka: "Pedig most aztán bőven lenne miért ekézni a fideszt," ha ezt írod, az azt a hátsó gondolatot érzékelteti, hogy nem ekézik a fideszt. nyilván nem nézed vagy nem látod, mert általában üvöltve agyalják folyamatosan a fideszt, van, hogy már humorra nem is jut idő. lásd pl. az őszi évad nyitóadását.

@Vladimir Tepes: Czeglédi pl. egy teljesen józan, értelmes, kivételként aktuális humorral is rendelkező szereplő. Lehet, hogy pl. zeneirodalomban nem olyan művelt, mint Xavér, de jogban, politológiában, közgazdaságtanban messze, kilométerekkel messze okosabb Xavérnál. Vagy Steve, aki irodalomban, színházban azért ki szokta javítgatni azokat, akik tévednek, jó sok színdarab lehet a fejében kompletten, úgyhogy Xavérnak vele is meggyűlne a baja, ha humán műveltségi témákban összemérnék őket.

És időnként Parából is kibukik, hogy nem bunkó, hanem bunkó szerepet játszik, jól :P

Balt 2015.10.08. 15:24:16

@tiboru: A szó teljes meghatározásához, eredetéhez és a kapcsolódó nyelvtani adatokhoz kattintson ide. 1. élvhajhász, feslett életű, kéjenc, világfi.

Gizella Bottyán 2015.10.08. 15:25:57

Ez egy szórakoztató műsor, néha komoly hozzászólásokkal, de a cél az, hogy nevessünk. A színvonal nem egyenletes. Örültem Varnus megjelenésének, előző műsorokban jó volt. Most nagyon megalázó módon viselkedett, tehetséges orgonaművész, de nem állhat ezért mások felett. Para is okos, publicisztikája valamelyik HVG-ben igazán felkavaró volt.
A műsorban mindenki játszik egy szerepet is, eltérő karakterek humorosabbá teszik. Senki ne higgye, hogy Jáksó buta vagy impotens. De kell a játék. Varnus nem vállalta jó kedvvel, lépjen ki. Lesz más.

hollario 2015.10.08. 15:26:51

@Laetus: És minden műveltsége ellenére mégis Varnus volt a műsor történetének legnagyobb bunkója. Ugyanis addig nem jutott el, hogy ha nem tetszik valakinek a véleménye, esetleg cinkelős poénja, akkor 135. alkalommal már nem jó válasz a büdös parasztozás meg a prolizás. Azaz nem a személyt, a véleményt/tettet kellene minősíteni. Megunták, visszakapta. Nem tetszett, most megy a hiszti.

zolia 2015.10.08. 15:28:33

Minden elismerésem Varnusnak, így kell elküldeni valakit finoman és elegánsan a pics@ba.

Balt 2015.10.08. 15:33:16

@doktorkotász - Orbánné dr. Kotász Viktor a piktor: Könyörgöm, ne ilyen rébuszokban!

"a kerékpáros fószer nemrég ment el onnét" - Ez ki volt?

"ott volt (?) ez a vidéki, sőt valóban alföldi paraszt (az is), ez a másik cc-os színészgyerök', aki egy angol nőt vet feleségül de állítólag angolul ne tud (ennél már csak a siket feleség a jobb, ha néma is, bár ez sem igaz, ismertem egy párost, ott a csaj ugyan tudhat valamit az ágyban, de beszéd nélkül is gonosz és önző nagyon), szóval én ezt a nagydarab (lassan kövér) emberkét ki nem állhatok sajnos" - Ez Hajdú?

"és mintha egy alkalommal hazánk legnagyobb mellű és (egykor?) legjobb hangú, no de korához képest még így is istenien kinéző énekesnőnk is mintha ott lett volna, de neki sem jött be, a pörgést nem bírta követni ha jól rémlik . . ." - Cini?

"Akkor kik lehetnek, valóban, ki a fészkes fene ült és ül mostanság a Heti Hetesben? Mert mértékadó és értékadó' közismerteket az eredeti felálláshoz képest nem is nagyon tudok elképzelni ott (sem) . . . " - Ezt firtatom én is, de még ennyi bizonyosságom sincsen.

Laetus 2015.10.08. 15:33:31

@D-verse:
Ki ez a Xavér? Ő festette le sokszor az Orbánt?

Az a Tereskova volt, de majdnem képben vagy.
Vagy ez a szokásos ordas libsi trükk, idehazudni valamit, aztán "audacter calumniare, semper aliquid haeret"

Rahman Mudzsibur 2015.10.08. 15:36:44

Az egész műsor a jobboldal rugdosására készült. Egy kalap szar az egész erőltetett, "maj' mi megmongyuk az őszintét!" kreálmány. Mikor anekdotáztak, az viszont felejthetetlen volt. Kár, hogy nem maradtak meg ezen a szinten.

Laetus 2015.10.08. 15:37:23

@hollario:

Senki nem mondta, hogy odavaló. Éppen ez itt a baj. Ha egy deci ecethez hozzáöntesz egy hordó bort, az attól még ecet marad.

­DezInf 2015.10.08. 15:37:26

Amióta lezüllesztették magukat a ballibek seggnyalójává nem nézem.

És ahogyan a kommentekből kiderül, azóta semmi nem változott.

Balt 2015.10.08. 15:39:14

@Brumm Brumi: :) Ez meg pláne remek! Csipkejózsika vagy Hótehénke (orsó vagy almacsutka) kb. egyre megy, bár a mélyaltatás időtartamában van némi különbség, ezt ne hallgassuk el! :)

D-verse 2015.10.08. 15:44:52

@Laetus: Szándékos volt, fizikai hasonlóságra céloztam. Lényeg, hogy libsizhettél egy vaskosat. Lefekvéskor nézz be az ágy alá, nincsenek-e ott is libsik. Trükkösek.

Balt 2015.10.08. 15:48:11

@holdlányka: Ez abszolút beleillene a (mostani) RTL-es "kultúr"politikába. Valószínűleg ők is tisztában vannak vele, hogy már messze-messze túl a műsor zeniten, ezért nem kockáztatják meg, hogy visszarakják a főadóra. A mór megtette kötelességét... (Többször is, sőt, folytatólagosan.)

Balt 2015.10.08. 15:48:47

@Laetus: Elkéstem. :) (Itt fentebb.)

Hülye aki elolvassa! 2015.10.08. 15:52:57

Mindenki helyett szégyenlem magam, aki ezt a mocskot nézi. Szelemtelen belterjes hígfos.
Varnus meg kurvának áll, aztán meg sír, hogy megizélik.

rodion boyton 2015.10.08. 15:54:04

Qrvául műveltek vagytok, naprakészek, csípőből mélyreható és kimerítő disszertációkat tudtok rittyenteni arról, hogy éppen melyek a legújabb fejlemények valamely kereskedelmi tv-csatorna egyik műsora meghívottjainak (szereplői? celebek?) odvas fogaival, epebajával, aranyerével, világraszólóan értékes szexuális magánéletével, izzadságszagával és furunkulusaival kapcsolatban!
Csodállak benneteket!
A trendkövetők adjanak is magukra!

jog-ász 2015.10.08. 15:55:14

mindenesetre a célt elérték, jó sok hozzászólás a CC-n(többek között még én is) talán páran meg is néznek egy két részt a HH-ból..maradok inkább a walking dead-nél, ott tényleg sok a rosszfogú rué!:))))

Balt 2015.10.08. 15:57:08

@­DezInf: Há'de ez a kezdetektől fogva így volt! :)

mismásológép 2015.10.08. 16:00:26

@Laetus:
A hülyébbeknek, mint te, biztos körülbelül is. Az értelmesebbeknek nem.

@shitgun:
Mi van a kurva édesanyáddal?

@Brumm Brumi:
Jaja, baromka, véletlenül sem azt, amit a szótár szerint jelent.
Egyébként te körülbelül értelemben használtad. A többi csak mosakodás, de fölösleges, már kiderült, hogy hülye vagy.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2015.10.08. 16:03:24

Számomra az a leginkább hírértékű információ, hogy még van Heti Hetes.

mismásológép 2015.10.08. 16:08:48

@vernarancs:
Sőt, játssza.

@Szekely Istvan:
Hajdú Steve szerintem jó színész.
Más kérdés, hogy milyen humorista.

Ja, egyébként lehet, hogy amikor az angol csajt feleségül vette, nem tudott angolul, de most már biztosan tud, hallottam angolul beszélgetni.

bonebear · http://cinca.blog.hu 2015.10.08. 16:44:25

Ez a búcsúlevél is csak PR, leginkább az RTL-nek jó, biztos honorálják is valahogy.

Bambano 2015.10.08. 17:10:22

@fejetlen bárd: "elképesztően jó és kifinomult humora van" vs "nincs egy önálló gondolata" állítások egymást kizáró állítások.

@zolia: az a probléma ezzel a "varnus elegánsan elküldte a picsába" dumával, hogy varnus ment el. ha mondjuk én (nyilván nem, csak a példa érzékeltetése kedvéért) elküldeném jáksót a picsába, az akkor lenne elegáns, ha jáksó el is menne, nem pedig engem raknak ki a buliból. így utólag, hogy ő került ki a buliból, már csak vergődés.

ennél elegánsabban is le lehet lépni. de lehet, hogy ennél csak elegánsabban lehet lelépni.

@rodion boyton: igazad van, tényleg van egy szégyellni való vetülete is a dolognak :)

mismásológép 2015.10.08. 17:22:05

@Bambano:
Azért ennek az "elküld a picsába" kifejezésnek még járj utána, mert most kicsit fura elképzeléseid vannak róla.
Már most szólok, hogy tévesek.

mismásológép 2015.10.08. 17:27:11

@csoio csagasz:
Mi ez, Kinek a fasza a nagyobb? verseny?

(Az mondjuk érdekelne, hogy Bukarestben mire megy el 100 ezer ember, és főleg hol lehet ilyet megrendezni, mert hirtelen semmi ilyen nem jut eszembe, még stadion sem.)

Én egyébként több millió ember előtt is meg tudok hajolni.
Lehet, hogy tetszene is nekik, nem tudom.

(Most beszálljak a faszfelmérő versenybe azzal, hogy az én munkáimat meg több millióan - sőt, némelyiket több százmillióan - használják, köztük lehet, hogy te is? :-)

mismásológép 2015.10.08. 17:31:23

Ja, Xavérrel pár találkozásom volt csak, és mindig nagyon normális volt, akár plakátot ragasztottam épp a haver zenekarnak a Belvárosban, amikor ezt még lehetett szabadon a hirdetőoszlopokra (és odajött érdeklődni, hogy mi ez a zenekar, és milyen zenét játszanak), akár egy barkácsboltban futottunk össze, akár az utcán.
És évek múlva is emlékezett rám, pedig tényleg még egy sört sem ittunk meg együtt, csak beszélgettünk, a leghosszabb sem volt szerintem fél óránál több.

szimple 2015.10.08. 17:35:26

@tiboru: Nem tudom,ki vagy Tiboru,de nagyon jó írásaid vannak.Olvastalak pár helyen.Gratuláció neked.

Fertőtlenítés a faluban 2015.10.08. 17:37:52

@csoio csagasz: Írtam már olyan cikket a Velvet Feljelentő rovatba, amit beolvastak az egykori Bumerángba. Kb 2 millióan hallgatták akkor.

Csak szólj, szívesen tanítok pár dolgot.

Laetus 2015.10.08. 17:59:45

@csoio csagasz:

Te valami mellőzött, megkeseredett könnyűzenész lehetsz, akinek nem maradt más, mint egy huszadrangú topikban a zenésztársak ekézése (már ha egy orgonaművész a zenésztársad).

B. Sz. M. 2015.10.08. 18:07:34

"Önbecsülés nélkül hamar lezüllik az ember - hiszen aki nem számít, bárhogyan viselkedhet. Ugyanígy lezüllik az a társadalom is, amely nem becsüli az egyént." Popper Péter

nápolyi maszti 2015.10.08. 18:15:53

Varánusz egy beképzelt majom, egy kulturális kurva -- és ha már romlottságról van szó, neki se kell a szomszédba menni egy kiadós adagért --, az általa ekézett Para pedig kábé tízszer eszesebb, szellemesebb és tartásosabb figura, mint ő., Olyan ostobaságokat pedig pont neki, az MSZP-kormányok egyik leggyilkosabb tollú kritikusának a fejéhez vágni, hogy asszisztált az ország "szétlopásához" (from Varánusz; bár Szíjjártó vagy Rogán is mondhatta volna), szóval ilyesmivel vádolni pont őt, az akkora ciki és olyan fokú tájékozatlanság, hogy a fal adja

mismásológép 2015.10.08. 18:17:35

@csoio csagasz:
Fajtád neked van, meg más állatoknak, te szerencsétlen segg.
Versenyezni meg te kezdtél el a faszméret-mutogatással, hogy te hány ember előtt nyaltad ki valakinek a seggét, ami tetszett a tömegnek.

Tanítani?
Te?
A kutyámat se, mert az is jóval okosabb nálad, seggfejke.

ogli dzsí 2015.10.08. 18:41:25

@Vladimir Tepes: 'Amikor a műsor kezdődött teljesen más volt a politikai helyzet, és többnyire köztiszteletben álló, intelligens szereplők voltak benne.'

Amikor kezdődött akkor is a felpesti zsidóliberális klikk panasszalonja volt, és eléggé szájbarágósan elfogult volt az első adástól fogva. Persze nem is az elitnek szánták kicsihuszárral, kósjanival meg fajkasházival.

Csak az a fura, hogy nem sasjóska húzta benne a talpalávalót, mint előtte 50 évig a rádióban..:)

Megdobbent 2015.10.08. 19:03:47

@ako-ako: Wehe, azon mekkorat rohogtem, sajna a sracnak nem jon be az azonnalli es nem bemagolt riposzt elviselese ;)

@antiszociál: ... es tenyleg, a blazirtam eloadott idezetek kisse faraszto embere :)

@hollario: Jah, neztem en is, barki barmit szolt hozza a legutobbi musorban, az valalhatatlan ripacs, szakadt narkos, meg ilyesmi volt szerinte, kozben meg egett szerencsetlen :/ De hat egy ilyen szalonfiu nem jar jol, ha beul egy sörpadra ;)

csoiocsagasz 2015.10.08. 19:16:58

@Laetus:

Nem talált agyhalottkám. Találgass még, csinálj még nagyobb hülyét magadból.

@mismásológép:

Te sem meg a korcs kutyád sem tud tanítani, tőletek max. a faszversenyt lehetne ellesni, de azt meghagyom neked meg az idióta fajtádnak.

Walter Hartwell White 2015.10.08. 19:43:53

Nem is kell a sértődékeny primadonna. Másokat is oltottak már le a műsorban, mégse vágtak eret magukon, sőt.

Thomas Dantes 2015.10.08. 20:11:27

Xavér bizonyára nagy művész, és művelt is, ezt nem lehet vitatni.
De, ez a Heti Hetes, és nem műveltségi vetélkedő. Itt, amit csinált ez okoskodásnak, és erős sznobizmusnak tűnt. Vagyis nem csak tűnt, Xavér sznob. Ami önmagában nem baj, de én se szeretem azokat a sznobokat, akik csak az általuk ismert dolgokat tartják nagyra. Ami ezen kívül esik, azt lenézik. Ha pedig valaki szemükre hányja a sznobságukat, megsértődnek.

Pedig, a Heti Hetesben mindenki kapja az ívet, minden szereplő negatív tulajdonságait ki nevetik a többiek. Amiben én megint nem látok rosszat, hiszen egy haveri társaságban is lehet egymáson és persze önmagunkon! nevetni. Na ez az ami Xavérnak nem megy, önmagán nem tud nevetni, mert annyira sznob, és annyira okosabbnak műveltebbnek jobbnak tartja magát.
A véleményét ebből következően meg: megkérdőjelezhetetlennek. Neki igaza van, és nem tévedhet. Aki ellentmond az hülye.

Konkrétan két dolog a múlt heti adásból: Xavér, elküldi a maga sznob, finomkodó módján az anyjába Parát, és a teljes liberális médiát, meg magát a Heti Hetest is, amiért anno az MSZP kormányzás alatt nem bírálták az MSZP-t.
Részben igaza van, de pl, Para kikérte magának, hogy de ő igenis ekézte a szocikat. Én különben emlékszem, annak idején az MSZP is kapott bőven a Heti hetestől is, legalábbis bizonyos szereplők osztották, szóval az igaz volt olyan része a liberális médiának ami mindent elnézett az MSZP-nek, de volt olyan része is ami nem. De Xavér hibásan általánosít, és megsértődött, hogy nem neki van igaza.

Második dolog, felveti hogy Para milyen műveletlen-amit Ő vállal is!- és hogy miért nem jár koncertre. Para válasza: dehogynem, Black Sabbaht-ra.
Gondolom ez se tetszett Xavérnak. Most meg a sznobság, pedig lehet művészet az orgonázás is, és lehet egy másfajta művészet a rockzene. Nem csak az a művészet, amit Xavér annak tart.
Hát így.

Annyiban kár, és emiatt szarabb a Heti Hetes, hogy változatos eltérő karakterek kellenének, eltérő véleményekkel. Most meg, pár humortalan, pár humoros, vagy éppen belefáradt ember próbál valamit mondani.

bovorac 2015.10.08. 20:18:50

Ami viszont egyszerűen fokozhatatlanul szánalmassá tette Xavér levelét, hogy azért még egy jó nagyot oda nyalintott az RTL Klubnak, minthogy az neki egy nagy baráti társaság vagy rokonság, vagy micsoda.

Most mi van? Itt megsértődött, de azért az X Faktort meg szívesen vállalja?

Gáz ez a művész úr.

ogli dzsí 2015.10.08. 20:38:43

szerintem nagy hiba (vagy nagy péz) volt xavérnak odamenni eleve

- minek megy lepattant egzisztenciák és prostituált ripacsok közé vki, akinek van egy neve + egy szakmája amiből elég jól elvolt eddig? annak ellenére h nem egy tömegmüfaj?

Xavérról: engem 1x ismerősök vittek el 1 koncertére, magamtól soha nem mentem volna, és őszintén, pozitívan lepődtem meg. A játéka érdekes, színvonalas, az átvezető duma+poénok kifejezetten nagy 1személyes show-t adtak ki. Továbbra sem követem h mit csinál, de meg tudom érteni ha vki eljár a fellépéseire.

♔bаtyu♔ 2015.10.08. 21:37:39

Lefekszik a pocsolyába és meg van sértődve, hogy koszos lett, meg hogy páran röfögnek.

"RTL klub nagy családja" Most olvasom, hogy a Csíííz-ben a 2 éves gyerek elé az apja a studióban damilt feszített ki, hogy sikerüljön a nézőket jól megnevettetni.

A rendszerváltás után talán tíz percig néztem ezt a mocskot, azóta még csak be sem programozom.

holdlányka 2015.10.08. 22:13:32

@Bambano: Rátapintottál a lényegre...Lebuktam. Már egy jóideje nem nézem. De nem is most esett le a színvonal.

Paeonia 2015.10.08. 22:52:03

@Balt: ""a kerékpáros fószer nemrég ment el onnét" - Ez ki volt? "

Ő a Hajós András, aki 2013. elején lépett ki a műsorból.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2015.10.08. 23:18:53

Köszönöm minden kommentelőnek, aki elmagyarázta a "rué" szó jelentését.

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.10.09. 00:45:26

@flamer: esküszöm, sohasem fogom tudni megjegyezni, de az arca beugrik, becsülöm, de (őt sem) nem nézem, köszi a korrekciót!

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.10.09. 01:00:45

@Balt: Szióka :) Nem tettem rá semmit, jó szokásom ellenére sem, most tényleg! Ennyire nem emlékeztem és ennyire fáradt voltam (és érdektelen?) . . .
De akkor pontosítok, ma esett az eső, kimosta az agyam:)

A kerékpáros faszi a Hajós volt (van, bírik' lenni).
(Látom később valaki javított, nekem a 2013 az előbb, tényleg!)

A paraszt, igen, a Hajdú(u?) Steve' - persze egyszer láttam az estisóderben' az úvügyes vóbevt'-et alakító másik számomra ismeretlen standupossal együtt valami Barbra Streisand vagy a másik, aki nem jött el Budapestre pár éve, a Chicago-ból vagy a NewYork-newYork-ból, na, vékony színésznő és énekes... a kőbányai Zsivaj utcai háziorvosi rendelő "irattárosa" tök jól hasonlít rá, de féléven át nem tudtam elmesélni ezt neki, mert sosem jut eszembe a színésznő neve, tényleg (és valóban ilyen műveletlen vagyok zenei téren, a zenét megismerem, az előadót is, de az esetek 99%-ában még akár magyar és nagyon jó számok esetén sem ugrik be ki-mihez kapcsolódik, elnézést!)
na, abban a fellépésében elment a faszi (H.Steve), de ott nem beszélt . .amúgy a hangja az (szinkronban is, gondolom) kellemesnek lehet mondható, de mint színészt nem tudom értékelni . . de nem baj, majd az unokáimnak akik meg sem születnek (nincs kitől) ők fognak hiányozni ha meghaltak, a Hajdu Steve generációja, ahogy Mamám még Rutkai Évát és a többieket szerette és aztán gyászolta (nota bene: őket azért sajnos már én is 8-) )

Igen, a Cini, Zalatnai Sarolta, né, most meg beugrik . . mindjárt beugrik az amcsi filigrán is és visszamegyek javítani!

És örülök, hogy nemcsak én vagyok "tudatlanul érződve" .. azaz örüljek? nem! én kérek elnézést azok helyett, akik
a) azok helyett, akik elpártoltak, mert belefásultak a fideszes jobboldali és ál-keresztény) mindjártötévbe
b) azok helyett, akik a retekéknél az első 3 évben nem vették észre, hogy elkezdenek behódolni (mára észbe kaptak, báár . . . mióta nem annyira sújtja őket a reklámadó, mintha kevésbé lennének ellenzékiek)
c) azok helyett a "művészek" helyett, akik úgy általában is jó mélyen kussolnak - és az egész magyar értelmiség helyett is persze!

r.

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.10.09. 02:03:45

@Parasite:

Művész? Itt, ebben az országban? Itt mindenki művész, Kolléga! Életművész :)

De viccen kívül (Hofi után szabadon nem vicc, de még csak nem is igaz?) azért a Farkasházy közel húszévnyi rádiókabarézása (annak szerkesztése, létrehozása) szerintem elmegy holmi' életműnek, nem?

Végső soron mindenki, aki dolgozik, életművet épít.

És magamból kiindulva: nem-kereső-tevékenységgel is lehet afféle életművet csiholni, ez mindig nézőpont, szempont kérdése. (Ja, mint az oroszok 56-ban: "- Kérem az órádat. Ez nálam elvi szempont. - Miért? - Hát mert elviszem. pont." :) )

Az a takarítónő, aki egész életében takarított akár egy és ugyanabban az általános iskolában, én úgy tanultam legalábbis, hogy neki (is) életműve lett. lett életműve, neki (is).

Máig tudom becsülni, akik fizikai erővel képesek munkát végezni. Munkát. Nem kóklerkedést.

A szellemi (szabad)foglakozás is lehet becsülhető. Ha nem alkot, akkor is. Szomszédságomban egy aranyos (már kétgyermekes) hegedűtanár él (családos, és a felsége nem egy magas szőke kémnő, tehát, ebből tudom hogy nem a Pierre Richard alakította Francois Perren a szomszédom Đ).
Ő nemcsak oskolai' közoktató alias zenepedagógus, hanem zenekarban is játszik. Na ő magát sokszor "lealázza" azzal, hogy ez csak egy munka, csak hegedül. Ez is egy nézőpont. Én azt gondolom, hogy tehetséges és azon túl is, hogy ezt megosztja az újabbik generációkkal, még aktívan szórakoztat is. Jó, én önmagáért a hegedűért (szóló, vonósnégyes vagy más felállás) nem biztos, hogy mindig odavagyok, de ettől még szeretem magát a zenét és a hegedűst a hegedűjével. Tehát szórakoztat. A szórakoztatás pedig már Caesar óta az első legalapvetőbb létszükséglet. Mármint a kenyér előtt.

De az az érsebész, aki megoperálta 78 éves "örökölt" barátosnémet, már-már pótanyámat' az érsebészeti klinikán, nos ő és az összes többi - értő és erre érdemes! - sebész, orvos, nővérke: ők mind-mind művészek. Vagyis alkotók. Szerintem.

Tudjátok hol lesz itt a baj? Azaz hol van a baj már vagy 40 éve? Szerintem ott, hogy a nagy többség alkotó tevékenysége még csak fel sem merül senkiben. Az egy dolog, hogy a törvényhozókban nem, azok az uborkafa legvégén, a túlabbik' végén lakoznak. De a plebs innenső oldalán s kiveszett a jóérzés! Hát mi másért lelkesedne ez a sok (9,6 milliós) birkaság a sok eszementségért amikre cuppannak? Miért a közszereplőnek mondott oszlop (cölöp) gipsz jakab elmebajossága és ügyei azok, amikre kíváncsi? Miért az ő "művészkedése" az, amit szint-felettinek elfogad?

Na amikor ezt leírom, elképzelem, hogy én sokak szemében ugyanolyan műmájer' és sznob (én-e? kizárt!) vagyok (látszom!) mint aminek itt Xavért valaki lefestegette.

De kérdem: csak mert valaki nem akar a sorba beállni (ebbe a 9,5-9,6 milliós nagy nemzeti liba-sorba), az már rögvest egy sznob? Higgyétek el, nálam rosszabb életű, önzőbb, önteltebb, öntörvényű, de lusta és buta (lexikálisan legalábbis totálisan hülye) [vén] farok nincs még egy a világon, tehát majdnem teljességgel kizárt, hogy sznob lennék. Egyszerűen csak azt indítványozom a t Plénumtól itten' hazahon' lakóitól, hogy egy kicsit tiszteljük már egymást annyira, hogy elismerjük a tevékenységét (akár ha egy tehetségtelen senkiházi is, akkor azt, hogy él), egészen odáig, hogy nem adunk a nézők képébe kutyaszart. Tehát egy picit emeljünk a nívón, és közben a seggünkön is, hogy észrevegyenek minket, ahogy Kohn kiabált ki a lövészárokból az első világháborúban: '"Hé! Ne lőjenek! Itt emberek vannak!"

Szeretettel:
Maus Robi

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.10.09. 02:08:42

@Drago Brutic: a jobboldalnak mindegy, hogy Hófehérke vagy Csipkerózsika, mert a jobboldalnak mindig igaza van, nem tudtad? :-) Sőt: ahogy épp Xavérnak vágta oda egy nagyon piti (Sic!) opera-énekesnő még 2007 táján az akkor még "élőszavas" magyar televízióban zajlott vacsorázós-beszélgetős műsorban, hogy (nem szó szerinti idézet jön) : "Majd mi, akik már letettünk az asztalra valamit, majd mi megmutatjuk, hogy ki az, aki letett annyit az asztalra, hogy lehet véleménye!" Na tessék! Majd ők megmondják, hogy csipke-e vagy Hófehér! Érted! :)

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.10.09. 02:09:52

@Drago Brutic: a jobboldalnak mindegy, hogy Hófehérke vagy Csipkerózsika, mert a jobboldalnak mindig igaza van, nem tudtad? :-) Sőt: ahogy épp Xavérnak vágta oda egy nagyon piti (Sic!) opera-énekesnő még 2007 táján az akkor még "élőszavas" magyar televízióban zajlott vacsorázós-beszélgetős műsorban, hogy (nem szó szerinti idézet jön) : "Majd mi, akik már letettünk az asztalra valamit, majd mi megmutatjuk, hogy ki az, aki letett annyit az asztalra, hogy lehet véleménye!" Na tessék! Majd ők megmondják, hogy csipke-e vagy Hófehér! Érted! :)

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.10.09. 02:19:41

@Brumm Brumi:

"A fiúk a bányában dolgoznak!"
www.youtube.com/watch?v=pPytpZXkeFg

"Agárdi: - Nem szenved éjjel, hanem szenvedéllyel!"
youtu.be/pPytpZXkeFg?t=273

"Agárdi: - Kiperereparapálni!"
youtu.be/pPytpZXkeFg?t=742

Amúgy a kábulat és a tetszhalál az szerintem ugyanúgy kettő különböző dolog mint az ellenzék, és Szárszó, és a szabad véleményalkotás és annak kinyilvánítása, ill. az, amit a jobboldal és te (?) demokráciaként elképzeltek, kérlek szépen, amit a fideszes haverjaitok' mostanság művelnek, az nem más mint amit a Kádárék brancsai műveltek a 70-es évektől úgy 85-ig . . . az a D. Tamás akit én ismertem, aki az akkori rendszer (nem a kommunizmus, nem a kisz, nem a személyek, hanem a rendszer, az elv!) kíméletlen és csillogószemű kritikusa volt, mára egy szomorúan elkapatott dzsentrivé extrudálódásott' , aki sokkal jobban képviseli (mi több: élénken gyakorolja!) azt a valóban antipatikus (nem gyógyszerész! ellenszenves! Đ) kádári "elitet", amelyet ő egykoron szapult... sic transit gloria mundi!
r.

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.10.09. 02:27:49

@Zephyrous:

Óh, mert akik olyan sietősen átszavaztak a rosszabbikhoz egész BAZ megyében és úgy általában a legprolibb és legpanelesebb szegregációkban' (Sic!), azok aztán végtelenül művelt és önmagukra oly igényes emberek, akikhez nem lehet hasonlítani azokat, akik bunkók, mi? ;)))) Kérlek, tudomásul kellene venni, hogy a 70%-os 2010-es eredmények mentén ma ugyebár - nem én mondják, a fityesz! - az egész ország jobboldali, másik oldalról a népességi és ksh adatokból meg bizonyított tény, hogy nagyon szegény a bő 40%-a a felnőttkorú lakosságnak, tehát az ellenzéki törpeminoritás' (vorsicht: irónia megálló következik! a mocsok komcsik és büdös zsidók ugye, mind az a 10 fő akit életben hagytak gondolatban mégis a rosszabbikosok, mert "akkor rokonuk" Đ ) nézőpontjából ez a nagy ország egy panelprolik és nagyon buták által sűrűn lakott hely . . . de vajon miért is gondolják így? ;))))
r.

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.10.09. 02:38:17

@Vladimir Tepes: "ha már le ült közéjük" - igekötős ige, alapesteben egybeírandó ugyi . . na ilyen könnyű mások iskolázottságáról nyiladozni' :/ (függetlenül attól, hogy akár az okozati szinten még igazad is lehet, az ok és annak kifejtése vállalhatatlan, szerintem)

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.10.09. 02:50:10

@fran7: A művész túlzásokra (is) épít. GJ gyűlölködő? Hát tudd meg: én is. Amit K-ormányunktól és P-ártunktól a pofámba kapok immár ötödik éve és még meg is kellene köszönjem (kerületünk patkányképű polgármestere és nemmelleslegesen' a druszám ahogy fogalmazta 1-2 éve: jó érzésű embernek nem lehet ellenvéleménye [egyszerűsített idézet]), sőt, boldognak is kellene lennem, hát a legemberszeretőbb és legempatikusabb elme is (kis túlzással én vagyok ez Đ) ettől már fegyvert rántana és vagy magával, vagy ezekkel, de valakivel végezne, akkor már a Gálvi' úgymond gyűlölködése lópikula, nem? és bár ez relativizálás amit nem szeretünk (mink' - én a gyula és az ottó), mégis az miért nem fáj (a jobb-aknak?!), amikor az a félkegyelmű bőripari szagmunkás' [szíjártó] vagy a legnagyobb magyar maffiafőnök [ma fedőtevékenységként valami miniszteri jogú államtitkár a ro-gány-tóni mellett vagy mi] vágja a pofájába a t. szavazópolgárnak, hogy most éppen miért a viktor barátai, üzletfelei és rokonai kapják a vándorserleget [bezzeg amikor nincs hozzá lóvé, akkor kapják a kisemberek, na az a nagy magyar nemzeti közösen túros lónak az első részlete: a lófasz! Đ], na az miért nem fáj, na?
r.

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.10.09. 02:59:39

@Bambano: "mert a rendező azt mondta" - szerintem itt technikai rendező működik és a (fő)szerkesztő alias progyúszőr' Ónodi Gyuri az (ill. korábbi belső, nyilvános élmények alapján úgy együtt a szereplő stáb és Ónodi Gyuri és kollégái) aki(k) ezeket a kereteket és húrokat kiosztogatja('k) . . szerintem, ill. tudtommal.
r.

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.10.09. 03:18:28

@Szekely Istvan:

1. Azért a zsidózást nem lehetett megállni, mi? Már alig várod, hogy náci társaid a "rosszabbikból" hatalomra kerüljenek, mi?

2. No, Édesapám', hét a panelproli szerepét akkor Rád ki is osztotta ki? ;)

"a farhát és csirke mell "
a csirkemell

"elvolt nyomva"
el volt nyomva

"megmutatná hogy"
megmutatná, [hogy]

"Hufnágel"
Huffnágel
(és igen, ős is vélhetően zsidó,a név)

"értékalapú rendszerbe"
rendszerben
(nota bene érték: a tiéd, mi? folyami kavics vs. arany Đ)

"kb 40 éve előtte"
kb. 40 éve ellőtte

"igencsak hiányos a tudása"
"- Mihez képest? - A Vasedényhez képest!"
No, kélek, Hozzád képest még ha agyhalott, akkor is műveltebb és okosabb :D

"Para meg letudja írni saját nevét" + " így betudott kerülni"
az a baj, hogy te ellenben még egy igekötős szerkezetet sem:
le tudja írni, be tudott kerülni

"amúgy bajort sem bírtam, de holtakról vagy jót vagy semmit"
És akkor ezt csak véletlenül írtad be?!

"Lehet bennem van a hiba"
Lehet, bennem van a hiba
[Nem ehet, biztos! Ez a butaság már pusztítóbb mint az Overkill az Orion űrhajón Đ]

"Hofihoz, Verebeshez, Latabárhoz, Kaboshoz, Komlóshoz, Sasshoz, Salamonhoz, stb szoktam, és ők jelentik a mércét, és a minőséget!!"
Hofi, Verebes, Latabár, Kabos [melyik?], Komlós, Sass, Salamon [nű, ő is zsidó volt, nem tudtad?Đ] - ők mind mélyen meghajolnak és ők kérnek helyetted elnézést!
Amúgy a sas meg a bakter történetét, viszonyát ismered-é? Đ

3. Azt nem vitatom, hogy a következtetéseid akár jogosak, megalapozottak is lehetnek, sőt még az sem elvetendő, hogy egyeznek a véleményeink a végén - no, de ettől még a stílust és a levezetés minősíthetetlenségét finoman szólva is szégyenletesnek vélem.

Szeretettel:
Maus Robi

"Hát én egyiket sem szeretem, egyforma bértollnok, és kilóra megvehető BÁRMELYIKÜK, (csak épp az árban vannak eltérések mint a farhát és csirke mell közt)!!Mert pld Gálvölgyi (aki ugyi Gálos :D ), ő állítólag elvolt nyomva a Kádár rendszerben, és ha valami csoda folytán feltámadna Jani bá, ő pofán verné és megmutatná hogy mennyi minden épült (no ekkor néztem utoljára heti hetest)!!A Hufnágel Steve gyerek meg, egy igazi értékalapú rendszerbe kb portás lehetne!!Farkasházy kb 40 éve előtte a puskaporát és bebiflázott egysíkú, leellenőrizhetetlen történeteivel, valami újkori polihisztor benyomását akarja keltene, pedig igencsak hiányos a tudása (igaz nincs is olyan köztük ki ezt észrevehetné)!!Para meg letudja írni saját nevét, és így betudott kerülni (amúgy bajort sem bírtam, de holtakról vagy jót vagy semmit)!!Lehet bennem van a hiba, ki Hofihoz, Verebeshez, Latabárhoz, Kaboshoz, Komlóshoz, Sasshoz, Salamonhoz, stb szoktam, és ők jelentik a mércét, és a minőséget!!No itt megsértődni egyiküknek sincs mire, hisz művészetileg NULLÁK, emberileg meg MEGVEHETŐEK!!"

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.10.09. 03:23:12

@Laetus: Nű, mindig is bírtam a hatalmas szellemi tudással zsidózó házinácikat - ja, hogy Herr Goebbels is ezt szajkózta, hogy a zsidók tehetnek arról, hogy meg kel őket ölni? Én kérek elnézést!
r.

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.10.09. 03:41:00

@mismásológép:

Nű, azért a felhördült - vállalhatatlan - stílusodra már csak-csak előkaptam a MEK [egyik] latin szótárát és megnéztem, mert én is úgy [cca.;kábé;saccper';valahogy;talán] a 3. gymnasista' koromtól fogva ["Quo usque tandum Maecenas", ha jól rémlik] az usque kifejezést én is általánosabb értelemben a [nem időbeli] "körülbelülként" alkalmazom. Ja, quasi (kvázi, mintegy) okoskodásként is :)
És szerintem az "a) oly fokban, annyira" a lenti fogalomsufficitből' kiragadva meg is felel az efféle elvárásnak.
A legjobbakat:
MRP

forrás: latin.oszk.hu/cgi-bin3/index.cgi?function=index

"usque, ih.
1) sajátlag időről, folytonosan, szüntelen, állandóul, folyvást, tovább (egy bizonyos időpontig, vesd ö. semper): eamus u. cantantes; defessus sum u. verberando. Gyakran az idő megnevezésével, a meddig vagy a mióta valami történik, tart stb. ad (in) vagy ab előljárókkal, -ig: u. ad extremum vitae spatium; u. ab heroicis temporibus.
2) helyről, tekintettel a mozgás tartására, megnevezve a helyet, a meddig vagy a melytől valami mozog, egészen, éppen s több efféle -ig; rendesen ad (in) vagy ab előljárókkal: u. ad Sinopen navigare; legatos ad eum misere u. in Pamphyliam; trans Alpes u.; u. a mari supero, u. istinc, u. illo (onnan, oda). Városneveknél az ej. hiányzik, proficisci u. Romam; (költ. és újk.) más főnevekkel is fordul elő kapcsolatban ej. és tárgyesettel: u. terminos, a határig; ab eo sidere u. Jovem. Innen A) átv. ért. a fok és mérték határpontjának jelölése mellett, u. ad mortem. B) u. adeo vagy u. eo, a) oly fokban, annyira: u. eo nova erant illa; b) addig, rá következvén donec, dum, quoad (mig), ritkán antequam (mielőtt)."

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.10.09. 03:42:56

@all - mindenkinek:
Ezt a témát a magam részéről ezennel lezártam, és köszönöm szépen mindenkinek a (felém) kimutatott meglátásokat.
Maus R.

mesterhazym 2015.10.09. 05:48:52

Egyik szereplőt sem kedvelem. Azért nem, mert amint elkezdenek politizálni - megbolondulnak, és gyűlölködnek. Mindegyik. Tán vissza kellene nézni az első egynéhány adást - az még élvezhető volt. De ez sok-sok éve történt.

znori 2015.10.09. 07:35:06

A cikk címe erős túlzás, a botránytól azért elég távol áll, hogy egy nem túl nézett, rég kifújt műsorból elmegy valaki, egy olyan műsorból, ahol egyébként is jönnek-mennek a szereplők. Pár stabil megélhetési arcot kivéve, akiknek vélhetőleg ez a gázsi az egzisztenciájuk alapja. Csak azt nem értem, Varnus Xavér mire számított, amikor kurvának állt? Csak megnézett pár adást a közelmúltból, mielőtt igent mondott, nem? A műsor és a szereplők csak hozták a szokásost, erre lehetett számítani.

columbia 2015.10.09. 08:16:27

Dr. Kotász...stb
, honnan van ennyi időd?
süti beállítások módosítása