Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Gusztustalan szerecsenmosdatást folytat a Heti válasz

2015. szeptember 30. 14:41 sixx 467 komment

9859471_ae6fd49a488be26fca031081117e39ae_t.jpg

2015 szeptember 8-án egy magyar online tévé egyik operatőre Röszkén dolgozott, éppen a menekülteket filmezte. A rendőrök közül kitörő menekültek közül az esetről készült videófelvételek tanúsága szerint először egy kislányt, majd egy gyermekével a karjában menekülő apát rúgott fel. Ami ugye elég nagy bunkóság volt.  Az N1 tévé főszerkesztője nem sokat szarakodott, és postafordultával kirúgta a nőt (bocsánatot nem kértek a nevében persze, és ő maga sem szólalt meg.) Két nappal később az operatőr a Magyar nemzet online kiadásának üzent:

Őszintén sajnálom a történteket. (…) Kamerával forgattam, több száz migráns kitört, áttörték a rendőrkordont, egyikük nekem rontott és én megrémültem. Féltem, ahogy özönlöttek felém, és akkor elpattant bennem valami. Kamerával a kezemben nem láttam, hogy kik jönnek felém, csak arra gondoltam, hogy megtámadtak és meg kell védenem magam. Nehéz jó döntéseket hozni olyankor, amikor az ember pánikban van és sok száz ember rohan szembe vele. Nekem akkor, abban a pillanatban ez nem sikerült. Nagyon sajnálom a történteket és családanyaként külön sajnálom, hogy a sors pont egy gyereket sodort az utamba, ezt akkor nem is észleltem. Pánikba estem, ahogy látom magam a felvételeken, mintha nem is én lennék. Tettemet őszintén megbántam, és vállalom érte a felelősséget.

Tehát szeptember 10-én ott tartottunk, hogy László Petra sajnálja, hogy ekkora gyökér volt és vállalja a felelősséget. A nemzetközi és hazai sajtó persze ekkorra már szétszedte, mint bolond a hógolyót, napokig címlapsztori volt mindenütt, a BBC-től kezdve a CNN-en át minden hírtévében megemlítették, hogy van egy magyar operatőr, aki ekkora taplóságra is képes, és így tovább. A dolog persze elült, a László Petrának jutó 15 perc mondjuk több lett, hiszen amikor kiderült, hogy a felrúgott férfi futballedző, akinek melót ajánlottak Spanyolországban, megint előkerült a farmeringes nő, meg a lába, de az ügyet legszívesebben mindenki elfelejtette volna, legutóbb John Oliver, az HBO Last Week Tonight című közéleti műsorában szörnyülködött azon, hogy mekkora tuskó volt a magyar operatőr.

Másnap a Mandiner lehozta, hogy nem is gáncsolt Lászó Petra, van egy felvétel, ami szerint a láb csak lendült, de nem érintkezett, spori, nem volt fault, hogy fújhatja be a tizit, ne már, spori, KURVA ANYÁD, HOZZÁ SEM ÉRTEM. Itt álljunk meg egy pillanatra, hiszen az operatőr jól láthatóan belerúg egy kislányba, és a kikockázott videón is jól látszik, hogy a futballedzőt is fel akarta rúgni, a mozdulat egyértelmű ugye, hacsak nem azzal akar a Mandiner és a Heti Válasz védekezni, hogy László Petra "sasszézó mozdulatot tett balra, szerencsétlenségére egy aljasul pont arra szaladó, gyermekét élő pajzsként használó migráns terrorista irányába, aki elvágódott."   

Valamiért ennek a verziónak szeptember 23-ig nem volt nagy keletje, akkor a Heti Válasz szállt be a szerecsenmosdatásba, de olyan lendülettel, hogy megemeljük a kalapunkat előttük. A nem rúgás mellé dettó a Mandinerről áthemelték az "amúgy a szír futballedzőről kiderült, hogy népirtásban érintett"-vonalat, szóval coki mindenkinek, ha terrorista, akkor lehet rugdosni a mezőn, ha gyerek van az ölében, ha nem, és hát perszehogy terrorista volt. Mindezt egyetlen, korántsem hiteles forrásra hivatkozva. És egyik lap sem érti, hogy miért gáz ilyen magyarázattal igazolni egy alapvető tuskóságot. Amit amúgy az elkövetője is elismert.

screen_shot_2015-09-30_at_12_35_48_1.png

Ma, azaz szeptember 30-án a Heti Válasz tekert még egyet a sztorin, és lehozott egy részletet a holnapi lapszámból, amiben Bódis András, a lap újságírója László Petrával készített interjút. Mivel a lap annak ellenére úgy gondolja, az operatőr nem rúgta fel a szír férfit, hogy a nő korábban beismerte tettét, nem is lehet nagyon csodálkozni a kezébe temetett arccal zokogó nőt ábrázoló címlapképen, és azon sem, hogy az interjúban képesek László Petra magánéletét is előhúzni, hogy szimpátiát ébresszenek, tessék:

Bűnhődök, rettegek, de azért itt vagyok, válaszolok a kérdéseire, és még csak azt sem mondhatom, hogy ennél nincs rosszabb. (…) Jobban meggyötört, amikor az első gyermekem meghalt egynapos korában. Az okát ma sem tudom. A másodikkal elvetéltem.

Ez borzalmas dolog, két gyermek elvesztése olyan tragédia lehet, amit el sem tudok képzelni. Viszont ezzel előjönni akkor, amikor arról kérdezik az embert, hogy akkor mi is történt egészen pontosan Röszkénél, egyszerűen visszataszító. A Heti Válasz pedig szépen összemossa az operatőr személyes tragédiáját azzal a gyökérséggel, amit szeptember elején követett el. A főszerkesztő-helyettesük, Szőnyi Szilárd például a Facebookra így tette ki a cikket:

agy.PNG

Az a velejéig romlott ember, aki ezt az ügyet így akarja elkenni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mismásológép 2015.10.01. 02:04:15

@Zoltán Almási:
Aki veled nem ért egyet = náci?
Érdekes elgondolás.

mismásológép 2015.10.01. 02:12:17

@Börtönbe most már a fideszesekkel!:
Az ugye megvan, hogy senki olyat nem rúgott fel, akinek a karjában gyerek volt?

Az adott videó ugyanis kb. annyira manipulált, mint a síneken fekvő arab családot rángató rendőrökről készült indexes felvétel. Amiről kiderült, hogy a sínekre az arab tahó lökte a nőt meg a gyereket, a rendőrök épp tőle akarják megszabadítani őket.
Itt meg a rendőr kezéből kitépi magát a kisgyerekes apa (mellesleg Al-Kaida-szurkoló), és a lendülettől esik el, a csaj lábától a legközelebbi ponton is egy jó méterre.

A felé futó tizenéves gyerekbe belerúgott, azt tényleg nem kellett volna.

Mellesleg az arab csóka csak jól járt az esettel, és élete végéig hálát rebeghet László Petrának (aki hozzá sem ért!), mert nélküle egy senki lenne egy német menekülttáborban, így meg kapott egy pénzes állást. Amíg ott is rá nem jönnek, hogy valójában az Al-Kaidának szurkol.

mismásológép 2015.10.01. 02:17:26

Egyébként a hasonló cikkeknek egy haszna van:
A liberális és baloldali pártok végleg eltűnnek a süllyesztőbe, és 2018-ban a parlamentben lesz 60% Fidesz, 35% Jobbik, meg kb. 5% DK, mert a nagyon hülyék is szavaznak valakire.

Nagyon szar lesz az országnak, de pont az ilyen agyatlan sajtótermékeknek köszönhető.
Észre kéne venni, hogy az ország 95%-a a menekültek ELLEN van.
És nemcsak a Fidesz- meg Jobbik-pártiak, hanem a baloldaliak meg liberálisok is.
Mondom, néhány hülyét kivéve.
Ugyanis amit az Index és még néhány orgánum ez ügyben folytat, az szimpla hazaárulás.

Alig pár hét után már németek meg az osztrákok is kezdenek rájönni, hogy nem lesz ez így jó, mert ez a népség dolgozni nem akar, csak segélyt kapni, azt meg nekik kell befizetni adóban.
Náluk Orbánnak lassan már szobrot fognak emelni.

2015.10.01. 02:27:23

@Reszelő Aladár: Erről van szó.
Vicces kis hely lesz Európa néhány évtized múlva...

2015.10.01. 04:32:57

Sajnos nem tudja ez a nő mit tett. Nincs tisztaban az egesszel, nem gondolkodott. Egy europai no felrug egy muszlim ferfit aki a gyerekkel a kezeben menekul, plusz egy muszlim kislanyt aki szinten menekul. Ez az europaiak tobbsegenek se tudna megmagyarazni, hogy erre jo oka volt. De annak meg oruljon, hogy a muszlimok meg nem tuztek ki verdijat emiatt a fejere. Arrafele egy rossz nezes miatt megkoveznek egy not, vagyis mar csak azert leontik savval a not ha nem huz csadort a fejere. Ez az allitolagos fociedzo, lehet mar szervezi a "revansot". En Petra helyeben vedelmet kernek a magyar allamtol, es uj szemelyazonossagot. A magyar allamnak pedig ezt kotelessege megadni.

viragildi 2015.10.01. 05:39:19

Jó, bár az ügy szerintem marginális, és csak azért lett belőle ekkora hír, mert pompás címlapfotókat lehetett gyártani belőle, azért feltenném a kérdést, mégis mit szeretnél tenni László Petrával (a fene vigyen el titeket, hogy meg kell tanulnom, egy századik senki nevét)?

VogelZsigmond 2015.10.01. 05:39:41

@Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon.: hahaha
Elmúúút nyóóócév! Elmúúút nyóóócév! Elmúúút nyóóócév! :)

Azert valamit csak jol csinal ez az Orbancz dokrtor...

Ésszelteli 2015.10.01. 06:13:16

A Bibliában van egy jelenet, amikor egy parázna nőt Jézus elé visznek ės meg akarják kövezni.(halálra).Jézus azt mondja a feldühödött és halált lihegő tömegnek.Aki közületek büntelen az vesse az első követ. Erre az idősekkel az élen mindenki távozik.A nő marad csak egyedül Jèzussal.Megkèrdi,hogy hol vannak a vádlóid, majd azt mondja,hogy ő sem ítéli el,hanem menjen haza ès többet ne védkezzen.

Ésszelteli 2015.10.01. 06:18:34

A parázna nőt nem bocsátották el a munkájából,ennyit a volt munkaadójáról,aki megfelelési kényszerképzetek között éli kicsinyes életét, nem biztos,hogy keresztényi értékeket az a média fog valaha is közvetíteni. Annak az értékrendnek ő híján van.

Toportyán Zsóti 2015.10.01. 06:52:41

Küzdenek a jobber horogkeresztények mert ha beszivárogna ide a saria akkor félkezűen kéne tengetniük erkölcs és morál nélküli életüket.

Zoltán Almási 2015.10.01. 07:16:06

@mismásológép: ugyan magyarázd már el pontosan, hogy pl Te miért is nem vagy náci, terminológiailag. Ja, hogy nem megy.

Nexxuxx 2015.10.01. 07:39:46

@bonsoirbazmeg: "nem célom a te álláspontodat megváltoztatni".

Tiszteletre méltó álláspont ezen kijelentés, de én azt mondom: csak tedd. De ha teszed, akkor nyugodt és helytálló érvekkel tedd és ha nem gond, próbálj elvonatkoztatni az éppen aktuális emberi, illetve, politikai beállítottságodtól. Nézd csak meg ezt a blogot. Van egy egyszerű eset: egy ember, munkavégzés közben belerúg egy másik emberbe, aki gyermekével szalad. Ennyi.

Mi történik?: aki itt és máshol megnyilvánul, az mást sem tesz, mint vagy politizál, utálkozik, szitkozódik, gyűlölködik. Mindennel foglalkozik, csak azzal nem, ami történt. És ezt teszi mindkét oldal. A történteket saját szemszögből mutatja be a média, a politikus és az egyszerű ember is.

A véleményem: a rúgás megtörtént és a jog szerint mindegy ki rúgott és kibe. Ez munkajogi kérdés (dolgozott) és Btk. kérdés, lévén garázdaság. Ezen szempontokból teljesen mindegy, hogy milyen állampolgár, milyen politikai beállítottsága van, milyen a bőrszíne, vallása van az elkövetőnek, illetve a migránsnak. Tehát: ez a jogi megközelítés.

A másik a morál: ez is tiszta. Ezt a keresztény biblia is leírja, méghozzá az Krisztus szavaival: "azt tedd meg mással, amit szeretnél, ha veled is megtennének". Nem hinném hogy itt van valaki -és mindegy hogy milyen beállítottságú ember-, aki szeretné, ha belerúgnának.

Ezzel le is zárnám a jog és a morál kérdéseit. Hogy miért ez a hatalmas felzúdulás mégis? Mert ezen egyszerű esetet azonnal felkapta a pártok befolyása alatt működő média. Ez az egyszerű eset, ami naponta megtörténik, sőt!, súlyosabb formában, rögzítve lett kamerával. Hír és politikai ügy lett. Felhasználható valakik ellen és azok a valakik most kézzel-lábbal tiltakoznak ez ellen. Ez az izgalmi állapot az, ami Petrának nem jó, mert ha lenyugodnának a kedélyek, akkor ő is normális eljárást kapna, tettének megfelelőt. De nem! Elköveti azt a hibát, hogy nyilatkozik és érzelmi motívumokat tesz a gyermekeiről. Ezzel újra felizzítja a szunnyadni készülő tüzet. Most megint elszabadulnak az indulatok. Saját magának ártott.

Javaslat: ha megrúgunk valakit jogtalanul, akkor utána kussoljunk és kifelé tanúsítsunk megbánást. Ésszerűbb. :)

arckönyv 2015.10.01. 08:13:06

na menj a kurva anyádba ilyen gagyi hazugságokkal hülye ribanc

Mészáros Laci 2015.10.01. 08:19:44

Nem értek egyet a poszttal.

L. P. ellen büntetőeljárás folyik. Ebben joga van védekezni. A védekezés során az ügyvédje által szájába adott dolgokat próbálja "internalizálni", vagyis nem csak betanult szövegként, hanem átélve, hitelesen előadni. Ha ezt egy újságíró meghallja, elhiszi és leírja, az az újságíró dolga. Fordított esetben a 168 óra is pont ugyanezt tette számtalanszor. Ilyen a világ.

Mészáros Laci 2015.10.01. 08:21:15

@arckönyv:

...én is pont ezt gondoltam Konrád Györgyről, amikor elmondta, hogy ő áldozat volt akkor, amikor felnyomta a kéziratot az titkosrendőrség elől a cserépkályhába rejtő barátját.

Dániel Galsai 2015.10.01. 08:26:17

@mismásológép: Nick neved mindent elárul! Szakmámat, hivatásomat önként vállaltam - te erre ebbe kötsz bele, álnéven, sunyin, érvek persze nincsenek, elgondolkozás pláne! Nagyjából erről a színvonalról írtam hosszú hozzászólásomat!
Mivel - le is írtam!!! - több videó is "forgalomban van" akár azt is el tudom képzelni, hogy akad olyan is ahol egy "60 ezer forintos félkezes" kamera látszik! Ha azt a képen lázható, zajmikrofonos, saját hangos, döntően vállról használható profi-fél profi kamerát megkapod 60 ezerért, akkor te igen jó viszonyban lehetsz bizonyos híradástechnikai cikkekre szakosodott tolvajbandákkal!!! Manapság a kamerák (is) egyre kisebbek, akció helyzetben már a világ nagy TV-társaságai sem dolgoznak feltétlenül nagy, böszme, 6-8 kilós kamerákkal, de azok a "kicsik", nem annyiba kerülnek, mint az, amivel Te szoktad felvenni a családodat, vagy éppen az after-party után a félrészeg haverjaidat...
De persze itt felesleges a szakma mélységeiben elmerülni - itt a empátiáról és az objektivitásról, az egyenlő mércéről volna szó, de ahogy látom azokhoz még sokkal kevésbé van közöd, mint a kamerákhoz...

dromer 2015.10.01. 08:45:08

Ez egy moslék,aljas nő.Le kell csukni és kész.

Mészáros Laci 2015.10.01. 08:51:34

@arckönyv:

https://hu.wikipedia.org/wiki/Konrád_György

A történet irreleváns, csak annyi hasonlóság van, hogy Konrád gerinctelen volt, hogy megmeneküljön a börtöntől (viszont az árulásával börtönbe küldte saját sógorát).

Amikor ez a gerinctelensége húsz évvel később kiderült, volt olyan újság, amely boldogan közzétette Konrád önmosdatását.

pelekas 2015.10.01. 08:52:32

A "szerecsenmosdatás" kifejezés nem rasszista? :D Hát hol élünk mi? Nem Európában? :D

Mészáros Laci 2015.10.01. 08:53:41

@dromer:

L.P. ott a mező közepén, kamerával a kezében önbíráskodni akart.
Ez helytelen, sőt, búncselekmény.
De hogy moslék és aljas lett volna...?

antiszociál 2015.10.01. 08:58:21

@Canis Lupus (accordhecsi.blog.hu):

Adnak neki egy talicska aranyat, csak ne lépje át a határt.

Csak Norris 2015.10.01. 09:15:42

Nekem csak az gyanús hogy az eseményeket legalább 3-4 kameraállásból filmezték.

Szerintem megrendezett az egész. Pár millióért szerintem sokan rugdalóznának, és vállalnák a "csúnya rasszista" szerepet.

dromer 2015.10.01. 09:19:21

@Mészáros Laci: Szevasz!
Elnézést kérek,de a fényképek és a videók alapján mit lehet mondani erről a nőről?Azt azért mégsem lehet róla kijelenteni ,hogy egy tűnemény,árvalányhaj vagy tejbegríz.Sajnos Orbán ,Vona és természetesen Gyurcsány áldásos munkája miatt ide jutott az ország,hogy átlag emberek így letudnak aljasodni.

Mészáros Laci 2015.10.01. 09:26:33

@dromer:

Egy szóval sem mondtam, hogy helyeslem, vagy azt, hogy te helyeseld.
A kérdés inkább az, hogy TE el tudod-e képzelni: ott, akkor L.P. helyesnek tartotta, amit tesz.

@Desmond77:

"Nekem csak az gyanús hogy az eseményeket legalább 3-4 kameraállásból filmezték."

Nem is 3-4, hanem 30-40 kamerás ember volt ott, profik és amatőrök, nightcrawler-ek.

Mészáros Laci 2015.10.01. 09:28:24

@dromer:

"Sajnos Orbán ,Vona és természetesen Gyurcsány áldásos munkája miatt ide jutott az ország"

Az emberi psziché sajátossága, hogy azokkal szimpatizálunk, akiknek az értékrendje a miénkhez hasonló. És ha politikus, akkor rá is szavazunk. Orbán, Vona és Gyurcsány azért vannak ott, ahol, mert sok ember értékrendjét tudják megjeleníteni.

Irbisz 2015.10.01. 09:32:52

@mismásológép:
"Alig pár hét után már németek meg az osztrákok is kezdenek rájönni, hogy nem lesz ez így jó, mert ez a népség dolgozni nem akar, csak segélyt kapni, azt meg nekik kell befizetni adóban."

Mar sokan rajöttek, es egyre több kormanyparti politikus mondja, hogy acsi, szepek az eszmek, de egyreszt nem csak jogok vannak hanem kötelessegek is, akit befogadnak azoknak nem csak a segelyekre vonatkozo 1-2 paragrafust kell ismerni, hanem betartani az alkotmany több 315 pontjat is.
az atlagembert meg hagyjuk, olvasgassa csak valaki a lapok olvasoi komment szekciojat, mintha parhuzamos valosagba kerülne :)
Latszik hogy a politikai korrektseg miatt par politikus struccpolitikaja, es "ha a problemakrol nem beszelünk akkor azok nem is leteznek" attitüdje sok ujsagnal is letezik öncenzura formajaban- viszont az olvasoi kommentek beszedesek.

udvaros · https://udvar.wordpress.com 2015.10.01. 09:44:51

@dromer: Lealjasodni? Egy ilyen helyzetben elég embernek lenni, és már kész a baj. Az ember tökéletlen. L.P. ráadásul nőből van - igen, ez hímsoviniszta szöveg - , ami csak tetézi a bajt. Egy kemény ketrecharcostól sem várnám el, hogy fegyelmezetten, vigyázzállásban figyelje, ahogy hátrafordulva egy megvadult tömeggel találja szemben magát.
Kéretik az L.P.-t elítélőktől, hogy próbálják magukat beleélni a helyzetbe, és ne játsszák meg a mindenekfelett álló, minden helyzetben kifogástalanul viselkedő polgárt, mert éles helyzetben bizony a legtöbben mégiscsak hajlamosak a pánikra. Nem vagyunk szuperhősök.

Meridian74 2015.10.01. 10:19:16

@Trasher: "te mocskos demagóg patkánygeci, te."

Jön már a tél, inkább legelj tovább a még szép zöld fűből, és ne mekegj annyit!
Kell a tejed a migránsoknak, meg a húsod is, légy kövérebb...!

dromer 2015.10.01. 10:25:35

@udvaros: Már elnézést kérek,de miről bszélsz?Egy kislányba bele rúgni?
Kedves jobbos,balos,középső vagy semmilyen commentelők.Nyugodjatok meg,ha a Ti kislányotok vagy Ti ,illetve a hozzátartozóitok lettek volna ott gyerekkel a kézben,akkor úgyanigy jártatok volna.Petra asszonyság a politika játékának az áldozata,de ez nem mentesíti az általa elkövetett aljas tette alól.Börtönben a helye!

udvaros · https://udvar.wordpress.com 2015.10.01. 10:31:57

@dromer: Tágítsd ki a szemléletedet. Így meglátod te is, hogy nem egy kislányba rúgott bele, hanem a rárontó tömeg egyik tagjába, aki történetesen egy kislány volt. Ha az én lányom lett volna, nyilván abba is belerúg. Ennek ellenére továbbra is az a véleményem, hogy a lány volt rossz helyen, nem L.P.

dromer 2015.10.01. 10:49:11

Rendben,de ,akkor a többi újságíró,riporter , operatőr és rendőr miért nem rúgdosodott?
Sajnos ez a nő mentálisan már ide jutott,hála a politikusainknak.El kell,hogy keserítselek: még rengeteg ilyen átlag ember van kis hazánkban.

Nexxuxx 2015.10.01. 10:51:08

@Mészáros Laci: "Az emberi psziché sajátossága, hogy azokkal szimpatizálunk, akiknek az értékrendje a miénkhez hasonló."

Nagyon találó, de azért ne felejtkezzünk el a psziché mellett az észről se. Az értékrendem Gyurcsány mellé szólít, de az ésszerűség meg Orbán mellé. Most akkor mi van? Gyurcsány az emberközpontú, emberszerető, kompromisszum kereső stb-stb. Orbán az ésszerűség és a kemény kéz híve. Nem keres kompromisszumot, mert akkora erő van mögötte, ami miatt erre nincs szüksége. Tehát diktálva vezet. Ennek az országnak -mely velejéig poroszos mentalitású- erre van szüksége. Persze berzenkednek. De nem azért mert ez nem jó nekik. Érdekből. Pozíciót, több bért, ingyenességet mindenhol. Koncot szeretnének. Ehhez meg az kell, hogy a mi kutyánk kölyke legyen hatalmon. De legyen hatalmon, mert minket vezetni kell, mert ez az ország erre lett dresszírozva, mióta csak létre jött. Erre bizonyíték ez az est is. Egy nő rugdalódzni kezd. Szimpla közjogi téma. Erre azonnal ott a politika. Mi a fenét keres ott? Ott a rendőr. Igazoltatja az operatört és feljelenti garázdaságért és le van tudva a dolog. De a politika nem engedi. A rendőr nem mer intézkedni, aminek a következtében a menekültből fociedző lesz, a nőcit meghurcolják. És mindezt a politika miatt. A psziché miatt...mondanád. Na jó, de hol az ésszerűség?

udvaros · https://udvar.wordpress.com 2015.10.01. 11:05:26

@dromer: Egyszerűbb nekem, ha megváltoztatom a véleményemet, és az L.P. fejét követelő, "tiszta lelkű" emberek kedvében járva hozzáigazítottam a hírt a törekvéshez, miszerint egy ilyen aljasság elkövetőjének börtönben a helye:
"Sorfallal védik a gyámoltalan migránsokat Röszkénél, de hiába való a rendőrök igyekezete. Az egyik radikális TV-csatorna őrjöngő operatőrétől megrettent rendfenntartók nem bírták a nyomást, és kényszerűen utat engedtek a kamerás amazonnak, aki cséphadaróként rontott a szerencsétlen bevándorlókra. Az "Allah akbar" kiáltásokkal istenüktől segítséget remélő igazhitűek földre rogytak, és tehetetlenül tűrték, ahogy L.P. durván végigrugdosta kiskorú gyerekeiket.
A nemzetközi közvélemény a magyar lakossággal együtt döbbenten áll a barbár cselekedet előtt, és egy emberként biztosítja támogatásáról és együttérzéséről a messziről jött, kedves vendégeket."

Mészáros Laci 2015.10.01. 11:21:22

@Nexxuxx:

" Na jó, de hol az ésszerűség? "

az ésszerűség (vagy észszerűség? fene tudja hogy kell most írni... kóstogatom a szememmel, de nem tudom eldönteni) 99%-ban utólagos konstrukció. az érzelmi döntéseink magyarázatául kitalált racionális rendszer. minél ravaszabb valaki, annál nehezebb leleplezni, hogy a magyarázat utólag született, és minél őszintébb, annál kevesebbet gyököl a magyarázkodással.

a racionálisan mérlegelő elme ugyanis kegyetlenül lassú. éles helyzetben tökéletesen alkalmatlan bármilyen feladat megoldására. mintha úgy ülnék le egy sakkpartihoz, hogy először látom a szabályokat.

L.P. ott és akkor érzésből, indulatból úgy döntött, hogy próbálja felrúgni a fociedzőt meg a másik futó lányt (meg ki tudja még kit, akikről nem készült felvétel). Ebben a vonatkoztatási rendszerben van értelme megítélni L.P. tettét..

Nexxuxx 2015.10.01. 11:27:59

@udvaros: Nagyon elmés! Tetszik. Rátapintottál a lényegre, amit úgy hívnak: nézőpont. Einstein óta tudjuk, hogy minden relatív, tehát, akkor ez is. És ezt ki is használják mindkét oldalon gátlástalanul. Ez egy politikai harc egy állomása, aminek ez a cselekedet az apropója. De a nézőpontot átkeresztelhetjük hitté is. Hiszek ebben a pártban, vagy annak a vezetőjében és onnan már világos, hogy mi történt itt, mert a megmondó emberek megmondják, hogy mit látok a filmen.

mismásológép 2015.10.01. 11:28:54

@Zoltán Almási:
Hozzád hasonló idióta faszoknak nem érdemes magyarázni.

mismásológép 2015.10.01. 11:32:13

@Dániel Galsai:
Lehet, hogy saját magad vállaltad a szakmádat, ahogy az indexes firkászok mindegyike is, mégis ugyanúgy teljesen alkalmatlan vagy rá, mint azok.
Nem tudsz írni és hazudozol, pont mint ők.

mismásológép 2015.10.01. 11:38:01

Tényleg, ez után a - hozzászólásokban lévő linkek alapján bizonyítottan - teljesen alaptalan, gusztustalanul hazug, "szerecsenkoszoló" cikk után sixx vajon mikor kér bocsánatot?

Vagy az csak másoktól elvárás, ahogy a tolerancia meg a szólásszabadság elvárása is az indexesek részéről?

lk2 2015.10.01. 12:14:37

@Nexxuxx: Gyurcsány, mint emberközpontú, emberszerető? Jézusatyaúristen...

Nexxuxx 2015.10.01. 12:27:41

@mismásológép: Értem, hogy mi a problémád és tökéletesen igazad van. Amit nem értek, hogy miért vagy indulatos. Történt valami -ami hál'Istennek dokumentálva van-, ami nem helyes. Egy rúgás és egy rúgási kísérlet. Van aki elítéli, van aki helyesli. Ennek fényében van "mosdatás", vagy "koszolás". Ezek vélemények, amik emberi beállítottságról, vagy politikai beállítottságról tesznek tanúbizonyságot. Ezért alkották meg a jogot, illetve az ezek alapján üzemelő bíróságokat. Nem itt fog eldőlni, hogy mi lesz. Majd a bíró eldönti. Egyszerűen felfoghatatlan, hogy emberek egy tőlük messze álló probléma felvetésekor, nem megbeszélik nyugodtan a dolgot, hanem szidalmazni kezdik egymást. Hogy lehet bármit megbeszélni akkor, ha már azon sincs egyetértés hogy, hogy kell helyesen írni valamit?

Nagyon ésszerűnek!(M.L.) tartom azt, hogy vannak akik védik ezt vagy azt és azt is hogy vádolják. Ennek így kell működnie. Van vád és van védelem. De ezen kiakadni és szitkozódni dőreség.

Nexxuxx 2015.10.01. 12:30:28

@lk2: Miért? Nem ezt mutatja magáról? Félreértés ne essék! Tudom hogy ez politika, de attól még ezt látatja magáról. A megnyugtatásodra mondanám: kitiltott a facebook oldaláról, amikor a kritikus hozzászólásom elérte a háromszáz like-ot. :)

theAlevan 2015.10.01. 12:32:47

Bocs SIXX, de most te vagy a velejéig romlott ember.

Ilyen cikkek esetén mindig csak annyit mondok: attól, hogy szabad véleménynyilvánítás van, nem kell kihasználni.

Ha egy cikked miatt holnap 20an várnának az ajtód előtt, mert verbálisan megaláztál valakit (jogosan vagy jogtalanul, nem számít jelen pillanatban), akkor ki lenne a velejéig romlott ember?

Nem kelet volna rugdosni, igaz. De ha egyedül beülsz egy Budapesti taxiba szombat éjjel és a fuvar értékének az 5x-ét kell kifizesd másképp kicsit kikapsz, akkor azok mik? Angyalkák.

Mégis a sajtó (pl. index) ezeket nem tolja úgy, mint a menekültkérdést és a menekültrugdosást.

Maradjunk annyiban, hogy inkább maradj a n+1 Survivor kritikájánál, mert az ilyen blogposztok után nem nagyon van jogod etikai szempontból pl. az MTV szivatására.

lk2 2015.10.01. 12:33:14

@Nexxuxx: hát igen, legfeljebb próbálja mutatni magáról, de az imidzse már annyi sebből vérzik, hogy már csak a legelvetemültebbek hisznek neki.

mismásológép 2015.10.01. 12:33:41

@Nexxuxx:
Indulatos?
Csak a cikkben szereplő jelzőket használtam.

cukkmukk 2015.10.01. 12:40:09

@theAlevan: SIXX véleménye is szabad. A tiéd is. Tehát alighanem öngólt rúgtál.

theAlevan 2015.10.01. 12:44:48

@cukkmukk: Nem is vontam kétségbe. Nem is tartok pisztolyt a fejéhez, hogy írjon-e vagy sem. Viszont lassan el kellene kezdenie azon is gondolkoznia, hogy mit ír.

Anyukám úgy tanitotta: gondolkodj mielőtt beszélsz.

Nexxuxx 2015.10.01. 12:52:17

@lk2: A kulcs mondat a "hit". A hit nem racionális, mert ha az lenne, akkor már nem hit lenne, hanem bizonyosság. Mindenkinek kell valamiben, vagy valakiben hinnie és ha szorul körülötte a hurok, akkor demonstrálni, kiállni mellette. És akár hiszed, akár nem, ez örömet okoz. Az öröm pedig elnyomja a racionalitást. A racionalitás nyugodtságot, ésszerűséget feltételez. A düh és az öröm, érzelmeket. Az érzelem egyszerűbb megnyilvánulás, ezért jobban kedvelik. Láttál már transzparenseken hosszú körmondatokat? Mindig rövid tőmondatok vannak. A rövid tőmondatok pedig alkalmatlanok bonyolult dolgok értelmezésére, leírására. Csak érzelem megjelenítésére alkalmasok.
Pl.: "előre a szabad Magyarországért!" Kinek szabad? Mikor szabad? Mitől szabad? És miért előre? És kiknek kell előre menni? Az előre hol van időben és helyben? Kik adják meg, kiknek?

Dániel Galsai 2015.10.01. 12:55:58

@mismásológép: Jól értem a tényeket nélkülöző átkozódásodat?! Szerinted az Index is László Petrát védi, ők is Fideszesek, Jobbikosok, nácik...?! Az Index is szélsőjobb, és ezért csúsztatnak?!
Az egész világ egy nagy jobbikos összeesküvés, időnként egy kis Orbánnal, csak Te állsz szemben a viharral?! Cáfolni persze nem cáfoltál semmit, az ostoba (s amúgy a téma szempontjából lényegtelen...) kamera "beárazásodra" sem, de ezek után igazából nem bánom....
Te egy súlyosan elfogult fanatikus vagy, ráadásul erősen tájékozatlan. Ehhez képest (talán éppen ezért...) rettenetesen magabiztos!
A "legjobb" eset a paranoia, mert akkor nem te vagy a hibás,és azt szakorvosok adott esetben gyógyszerekkel tudják enyhíteni...

sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.01. 12:58:43

@mismásológép: neked tényleg egybites agyad van, az a csoda, hogy nem szarod körbe az udvart. vagy mittudomén, lehet megteszed.

Gery87 2015.10.01. 13:06:01

Álszent részrehajló kis bérfirkászok vagytok, ez a baj!
Találtatok valakit akin elverhetitek a port, kiélhetitek megvetéseteket azok iránt akik nem úgy gondolkodnak mint ti!
Ráadásul még a 'radikális' média oldalról is jött, kész főnyeremény!

Persze nem helyeselendő amit tett, de abban szituációban emberileg érthető.
Mint a média munkatársa, operatőr passzívnak kellett volna maradnia, de nem a legvégsőkig, ugyanis ha igaz hogy előtte már hárman is majdnem fellökték akkor persze hogy ennek elébe akart menni.
Nem volt okos és szép dolog, de ebből ekkora ügyet csinálni baszki, szánalmas!

Olyan meg hogy "objektív újságírás" meg "tények, igazság" már látszatra sincs.
'Újságírók' sincsenek, ez amit műveltek nem az!

Donjon 2015.10.01. 15:07:16

@sixx: A nő nettó náci, nem sajnálom. Most arról szeretnék kérdezni, hogy mi a helyzet azokkal a megnyilvánulásokkal amiket a Bukótérben szoktál megtenni Lewis Hamilton-ról?

sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.01. 16:01:06

@Donjon: minden egyes alkalommal elmondom, hogy vicc, nem kell komolyan venni.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.01. 16:03:30

@Gery87: "Persze nem helyeselendő amit tett, de abban szituációban emberileg érthető." Ezt olvasd már el még egyszer.

butschq 2015.10.01. 16:05:10

Jól tette, így kell bánni az összessel. Meg azokkal akik védik őket, meg azokkal is akik gyűlölik őket. Liberális náci idióták

(Most, hogy kiadtam magamból, könnyebben fogok tudni aludni :D )

Donjon 2015.10.01. 16:23:55

@sixx: Tehát ha odarakod, hogy csak vicc akkor bármit mondhatsz?

sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.01. 17:04:06

@Donjon: nem feltétlenül, de ha te nem érzed belőle a viccet, azzal nem tudok mit kezdeni. de ha most arra akarod kivezetni az egészet, hogy László Petra csak viccelt a gyerek felrúgásával, az érdekes lenne.

Dócsi 2015.10.01. 17:47:06

@lazov: Tény, hogy dühből írtam, mert nagyon nem értettem egyet az együgyű cikkíróval. Én 5 órát álltam a belső sávban az M1-es autópályán és a saját szülinapi bulimról maradtam le, ekkor változott meg a véleményem a menekültkérdésről. Amikor a saját bőrödön érzed, hogy igenis ezek a betolakodók nem menekültek, hanem csürhe. Kérdem Tőled, hogy mikor sétafikáltál utoljára az autópályán akár itthon, akár külföldön? És most tök nyugodt vagyok :)

Meridian74 2015.10.01. 18:41:37

A migránsokkal kapcsolatban a végső konklúzió itt van. Ezért érdemes őket védelmezni és befogadni, stb. stb.
És persze ennek alapján ezek NEM MENEKÜLTEK. Ezek rosszabbak a cigányainknál is.

hir.ma/18-2/egy-arabul-tudo-europai-no-megdobbento-beszamoloja-az-illegalis-bevandorlasrol-18-video/570652

Meridian74 2015.10.01. 18:43:58

@dromer: "Rendben,de ,akkor a többi újságíró,riporter , operatőr és rendőr miért nem rúgdosodott?"

Az egyik embernek még vannak életösztönei, míg más embereknek már nincs ilyenje.

Misi mókus vs örökké termő fa mellett élő mókusok.
Melyik életképesebb?

Meridian74 2015.10.01. 18:45:45

@sixx: "neked tényleg egybites agyad van, az a csoda, hogy nem szarod körbe az udvart. vagy mittudomén, lehet megteszed."

Ezek a migránsok viszont simán megteszik ezt.

Bubba Zanetti 2015.10.01. 18:59:27

Az a gusztustalan,amit a magyar liberalisnak nevezett media muvel evvel a novel. Sorozatgyilkosnak sem hozzak nyilvanossagra a nevet,nemhogy egy itelet nelkuli esetnek. Nagyon remelem,hogy Petra szetpereli az arcukat mindazoknak,akik jogtalanul hoztak nyilvanossagra a nevet!
Hajra Petra, ha nem is szep dolog,amit muveltel, sokan elhiszik,hogy panik miatt csinaltad!
Mi tobb,ha szandekosan,akkor sem erdemelted azt,amit az un libsi sajtotol kaptal!
Innentol jomagam mindent fenntartassal fogadok,amit ezekben a sajtoorganumokban megirnak.

Meridian74 2015.10.01. 19:02:50

Na, és a legújabb fejlemények németországban:
www.origo.hu/itthon/20151001-menekultek-kilakoltatas-nemetorszag.html

Merkel bukni fog, az már tuti.

Gery87 2015.10.01. 19:51:10

@sixx:

Teljesen értelmes:
Emberi reakció volt és nyilván nem minden ilyen egyben helyes is!
Értsd: nem mondom hogy tapsolni kell hozzá, de érthető hogy miért tette: jön feléd egy csomó idegen, egy tömeg, akik előtte majd fellöknek....
Követünk el hibákat, nem mérjük fel jól az utóhatásait stb.

Mit kell ezen magyarázni...?

Donjon 2015.10.01. 20:15:29

@sixx: A világért sem szeretnék párhuzamot vonni, ahogy az elején kifejtettem elítélem a nőt. Viszont rasszizmus témakörében eszembe jutott a te "spéci" humorod.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.01. 20:52:55

@Donjon: ééééés Louis CK meg pedofil, igaz? na, hagyjál már.

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2015.10.02. 09:24:33

Izraelben mi várt volna erre a hordára? Ott is megrugdossák? A lónak a f*szát, simán legéppisztolyozzák őket gyerekestül, mindenestül. Eldobált papírokkal, zöldhatáron érkezve menekültnek hívni ezeket, na ez a szerecsenmosdatás.

Monsieur Padoncour 2015.10.02. 09:57:47

"Az ügy összefoglalóját, és azt, ahogy a Heti Válasz igyekszik elbagatellizálni az esetet, itt olvashatja."

lilan 2015.10.02. 11:16:44

Sixx, ha neked bármennyire is hiteles Jászberényi, akkor nézd meg az erről szóló posztokat a publikus facebook oldalán. A kommenteket is érdemes, azt hiszem, ott van arról szó, hogy miért hülyeség az indok, ami alapján hiteltelennek tartotta az index a kurdokat. A magyarországi elterjedése a hírnek tőle származik, még a helyszínen próbált bizonyítékot szerezni (24-es cikk), jövő hétre ígéri az update-et.
Ő sem biztos benne, hogy igaz, de legalább ne álljunk úgy hozzá, hogy majdnem biztos, hogy nem. Nem az edzőt akarom mocskolni, csak adjunk esélyt Jászberényinek, hogy szerezzen bizonyítékot, ha nem kap, akkor sem biztos, hogy nem igaz, de onnantól kellene igazán kételkedni.

filmtrailerhu · http://filmtrailer.hu/ 2015.10.02. 11:29:21

Igen, tipikus pánikreakció, hogy belerúgok mindenkibe, aki elém kerül. :) Nem hátrálok, elszaladok, hanem küldöm nekik a májgerit. A felrúgás pedig biztos valami post-panic trauma miatt volt. Az külön érdekes, hogy az eset után azonnal lecserélte egy magyar zászlóra a facebook borítóképét (basszus, még büszke is volt rá...), bocsánatot pedig csak két nappal később kért, amikor kiderült hogy büntetőeljárás alá vonják. Gondolom az ügyvédje tanácsára.
Örülhetünk, hogy szegény Petrácskánál nem volt egy kés, neadjisten lőfegyver, mert akkor jópár halottja lett volna a pánikrohamának.

mismásológép 2015.10.02. 11:30:12

@sixx:
Próbáld meg cáfolni, amiket írtam.

Ja, hogy az nem megy, csak a fikázás?

Ami az agyat illeti, a tiednél biztosan jobb. Én nem pusztán egy angol szakos főiskolát tudok felmutatni például, az egyetemről való kirúgás után, mert oda gyenge voltál.

mismásológép 2015.10.02. 11:31:25

@Dániel Galsai:
Te újságíró? Akinek nem megy a szövegértés?
Röhej.

mismásológép 2015.10.02. 11:33:03

@Donjon:
Szerinte igen.
Tudod, a tolerancia csak másoktól elvárás, de azoktól minden határon túl.
Tipikus indexes szemlélet.

Narmagi 2015.10.02. 11:33:59

Ezt a nőt most üldözik, bántani akarják, ezért családjával együtt el kellett menekülnie az otthonából...
Így működik a karma!

mismásológép 2015.10.02. 11:37:33

@filmtrailerhu:
Mivel rég kiderült, hogy nem rúgott fel senkit, te is csak trollkodsz itt.
A "felrúgott" al-kaidás fociedző attól esett el, hogy elengedte a rendőr.
Az operatőr csaj bármely testrészének legközelebbi pontja is legalább egy méterre volt tőle.
Ez nem focimeccs, ahol a szándékot is büntetik.

lilan 2015.10.02. 11:52:09

@mismásológép: Nem al-kaidás, hanem al-nuszrás, ha jól tudom, fb-n ők voltak a borítóképe, de Jászberényi Sándor oldalán erről is van szó kommentben, hogy miért lehetséges, hogy ez semmit nem jelent. Ha az egész igaz, akkor amivel vádolni lehet, az a 2004-es kurd népirtás, és akkoriban csak Aszad volt, aki miatt ez megtörténhetett. Az al-Nuszra nem is létezett még évekig.

Wrex 2015.10.02. 11:59:53

@sixx: Tessék, most örültök? Vagy ez is csak "gusztustalan szerecsenmosdatás"?
valasz.hu/itthon/laszlo-petra-tuzszunetet-kerek-hadd-legyen-ez-a-nap-a-gyasze-115363
"férjem édesanyját – gyermekeim nagyiját – nagyon megviselte az ellenem és családom ellen folytatott globális médialincselés, és ennek következtében drasztikusan romlott egészségügyi állapota. Ma reggel kaptuk a hírt a kórházból: a nagyi meghalt."

filmtrailerhu · http://filmtrailer.hu/ 2015.10.02. 12:03:12

@mismásológép: Kíváncsi lennék rá, mi lenne a reakciód, ha mondjuk az éppen teljes erőből rohanó kisgyereked egy kurva nagyot zakózik, te pedig láttad hogy a mellette álló bunkó kitette a lábát, hogy felrúgja.
Gondolom mosolyogva kezet rázná vele, merthát igazából nem ő rúgta fel, ő csak akarta...

Donjon 2015.10.02. 12:22:45

@sixx: Ez is valami special Sixx humor? :) Ezek szerint van még néhány kétértelmű "poén" az eszköztáradban.

menjünk a moziba be 2015.10.02. 12:26:03

@ Sixx: Hogy mennyire is lehet igaz az egész arról érdekes a legújabb riportja.

Minő meglepetés EGY SZÓ SINCS ERRŐL a tragédiáról (tehát nem igaz), HELYETTE most mar HALÁLOS BETEG ANYÓS van. Akit a "444.hu es/vagy Györfi András" ölt meg

ha valami EZ GUSZTUSTALAN.

444.hu/2015/09/30/laszlo-petra-hiaba-mondanam-a-444-hu-ra-hogy-gyilkosoknak-tartom-oket-ugyis-en-maradok-a-kozellenseg/

Az operatőr azt mondta, egyértelmű számára, hogy hosszú évekre munkanélkülivé vált, a férje pedig kénytelen volt abbahagyni a Színház- és Filmművészeti Egyetemet, mert egy bérből nem tudják fizetni a tandíjat.

Hozzátette azt is, hogy férje édesanyja rákos beteg, és „miután szembesült azzal, hogy szétment a jövőnk, az unokái jövője, összezuhant, kórházba került. A morfiumtapaszok még kisegítik ugyan, de napokon belül meg fog halni, én meg nem tudok mellette lenni, mert félek emberek közé menni. És hiába mondanám például a 444.hura vagy Györfi Andrásra, hogy gyilkosoknak tartom őket, úgyis én maradok a közellenség.

mismásológép 2015.10.02. 12:26:25

@lilan:
Ugyanaz a cég. Kb. mint a Volkswagen meg a Skoda.

@filmtrailerhu:
Ja, magyarul tudod, hogy hazudsz, csak indokokat keresel.
Egyébként nem kisgyerek esett el, hanem egy felnőtt. Olyan 50 év körüli. És hozzá sem ért senki.
De ne hagyd, hogy a tények megzavarjanak.

Ha már fikázni akarod a libát (mert az egyébként), fikázd azért, mert megrúgott egy tizenéves gyereket. Azt tényleg megtette, és azért tényleg elítélhető könnyű testi sértésért.

lilan 2015.10.02. 12:43:33

@mismásológép: Tudom, olyan szempontból fontos, hogy amivel vádolják, akkoriban még nem volt al-nuszra, arról meg nincs hír, hogy más terrorszervezetnek lett volna tagja, így valószerűtlen, hogy al-kaidás is lett volna. Azt is írták, hogy sokan azért teszik ki facebookra az al-nuszra képet, hogy nyugodtan lehessen kereskedni. Hiányosak az ismereteim ahhoz, hogy értsem, hogy függ ez össze, de hiszek neki, mert nem először járt a kurdoknál, az utolsóról épp most ért haza.
Nem vagyok elvakult Jászberényi fan, de hihetőnek tűnik, főleg, hogy bizonyítékok híján ő is kételkedik. Lehet, már van neki, mert jön az updatd. Az index cikk meg tényleg logikátlan az érvelésével, hogy miért nem lehet a kurdokat hiteles forrásnak tekinteni. Ígértek neki videót és szemtanút is, majd meglátjuk, mi jön össze ebből.

filmtrailerhu · http://filmtrailer.hu/ 2015.10.02. 13:01:41

@mismásológép: Ja, az 50 éve férfi kezében meg ott volt a gyereke, amire ráesett.
Tökmindegy, úgy látom neked eszed ágában sincs megérteni a kommenteket (a válaszaid alapján el sem olvasod őket rendesen) csak a saját hülyeségeidet szajkózva okoskodsz.
Nem kell válaszolnod, a részemről lezártam a veled történt magasröptű eszmecserét.

mismásológép 2015.10.02. 13:20:13

@filmtrailerhu:
Baromka, tök mindegy, mi volt a kezében, ha a csajnak köze nem volt az eleséshez.
Nincs annyi agyad, hogy ezt felfogd, mi?

Gérard Duchemin 2015.10.02. 13:26:31

@Wrex: "Tessék, most örültök?"

Te szegény, rendkívül ostoba és korlátolt ember. Természetesen senki nem örül annak, hogy aljaspetrát bármilyen baj, vagy tragédia éri. De ettől még természetesen ez a nő aljas és gyilkos indulatokkal teli ember. És ez a "Tessék, most örültök?" egy aljas, rosszindulatú gyanúsítgatás a részedről, mert egyetlen aljaspetrát kritizáló ember sem örül az ő bajának, csak egyszerűen szeretné, ha a jogos igazságszolgáltatás megbüntetné.

Gérard Duchemin 2015.10.02. 13:29:33

@menjünk a moziba be: "És hiába mondanám például a 444.hura vagy Györfi Andrásra, hogy gyilkosoknak tartom őket, úgyis én maradok a közellenség." Jé, a rugdosódó aljas ember gyilkosnak nevezi az őt kritizálót? Ez olyan, mint amikor a több mint 100-szoros Breivik éhségsztrájkol, mert hidegen kapja a börtönben a kávét.

Wrex 2015.10.02. 13:45:51

@Gérard Duchemin: Na ez a gusztustalan szerecsenmosdatás. Fröcsög belőletek a gyűlölet, legszívesebben keresztrefeszítenétek, ennek hangot is adtok, aztán ájtatosan benyögitek hogy "Természetesen senki nem örül annak, hogy aljaspetrát bármilyen baj, vagy tragédia éri."
A lófakszot nem, csak el kell olvasni néhány hsz-t. Aljasabbak vagytok mint Petra valaha is volt, mert ő csak rúgott, ti viszont öltetek.

Wrex 2015.10.02. 13:49:31

@Gérard Duchemin: Azért, mert valóban gyilkosok vagytok. És ne merészeld Breivikkel keverni, mert most ti voltatok a Breivikek. Petra ugyanis nem ölt - veletek ellentétben.

Farkashka 2015.10.02. 14:59:51

Hát ez az egész nagyon gáz. Az is, hogy a HV ezzel adja el a lapot...

THK 2015.10.02. 15:02:31

Sixx,
tudnád idézni, konkrétan hogyan ismerte be a fociedző fölrúgását?
Követtem a témát, de semmi ilyesmit nem olvastam - erősen gyanítom, h te sem, így eleve hazugságra építed a cikked...

sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.02. 15:05:21

@THK: gondolom a bocsánatkérése en bloc mindenre vonatkozott, mert ha nem, akkor valami olyasmit csak hozzátett volna, hogy "ami a kisgyermekkel a karjában rohanó férfi elesését illeti, abban vétlen vagyok, én csak egy tánclépést tettem, hogy oldjam a terepen dolgozó kollégák feszültségét" vagy valami hasonlót, nem?

THK 2015.10.02. 15:09:01

@sixx: Ja, hogy gondolod - ehhez képest többször is tényként hivatkozol rá. Ilyen hazugság még inkább gáz, mint a HV szerecsenmosdatása.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.02. 15:38:31

@THK: hát persze. további szép napot.

Isten tüzes ostora 2015.10.02. 21:51:12

Kicsit túl van ez a dolog lihegve: vészhelyzetben minden megtörténhet. Valaki azt írta, hogy keleten sokkal kevesebbért, egy nézésért is megköveznek valakit. Különösen egy nőt. Nos, kell ez nekünk? Menjenek haza. Egy kósza rúgásból nem kell olyan nagy ügyet csinálni, mert mi is volt? A megvadult tömeg nekilódult, és ment amerre látott, ez a nő meg reflexből csinált valamit, védekezett? ki tudja. Most ezért meghurcolni valamit... az iszlám csoport még csak érthető, de a keresztény, megbocsátásra nevelt európai ember, lemocskosszajházza ezt a nőt. Hát kedves honfitársaim igencsak szégyelljétek magatokat.

lol7 2015.10.03. 07:43:20

Inkább ezeket a fenyegetőző arab vadbarmokat kéne bűntetni, mint a megvadult terrorista csürhét felrúgó magyart. Akinek nincs vaj a fején, az nyugodtan ki tudta volna várni míg regelik és elbírálják.

lol7 2015.10.03. 07:45:40

Ami itt bevándorlóügyben történik a baloldalon, az már egy vicc. A menekültek szentek, jogaik vannak, kötelességeik nincsenek, mi meg miért nem szopjuk le a faszukat... Hahó, ez itt nem iszlamisztán, feltűnt valakinek?

lazov 2015.10.12. 09:17:39

@Dócsi: nagyon sajnálom. Remélem, hagytak a tortából.
süti beállítások módosítása