Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Puzsér keményen beszólt az RTL Klubnak

De csak azután, hogy eltette a Szelfi című reality show-ért a pénzt

2015. augusztus 19. 14:07 -Szűcs Gyula- 54 komment

Puzsér Róbert, a megélhetési celebségnek látványosan hadat üzenő megélhetési celeb kedden káromkodással teli Facebook-bejegyzésben ment neki egykori kenyéradó gazdájának, az RTL Klubnak, nem sokkal azután, hogy a csatornán véget ért a többek között pont az őfőszereplésével leforgatott Szelfi című reality sorozat.

image_10277852_16-9.jpg

fotó: rtl.hu/rtl2/szelfi

A markáns stílusú médiasztár rögtön az elején durván fikázni kezdte a műsor címét:

A tini picsák kedvenc időtöltése: a csőrcsücsörítés, a hazug boldogság mindennapos demonstrálása a facebookon. Ha három szóban kell megfogalmaznom, hogy kik lehettek volna ennek a műsornak a nézői, azt mondom: akik nem szelfiznek. Akiket a hideg ráz a szótól is, hogy szelfi.

Amibe egyébként messianisztikus küldetéstudattal ugrott csukafejest:

Abban bízva vágtam bele, hogy részt vehetek egy apró forradalomban, melynek során a reality műfaját megtisztítjuk a szilikoncsöcsöktől meg a slusszkulcs-sebességgel pörgő faszoktól, röviden a szórakozóhelyek vécéiből castingolt emberi törmeléktől.

Majd azon kezdett lamentálni, miért nem lett a műsor olyan belemenős és vagány, mint az eredeti verzió, a Connected:

A tokaji aszú és az emberi húgy házasítása a papiforma szerint alakult: a húgy kiütéssel győzött. (...) Leírhatatlanul visszás volt Bérczesi függőségének poklából hirtelen Ada trendi hétköznapjaiba csöppenni, melyeknek feldolgozása pillanatokra sem lépett ki a Reflektor mélység nélküli, hideg fényéből.

A Szelfi kreatív főszerkesztője, Rubin Kristóf az Origón reagált Puzsér odamondogatós kritikájára:

Régóta ismerem Robit, és általánosan megfigyelhető, hogy utólag szívesen kritizál meg olyan dolgokat, melyekben korábban lelkesen részt vett.

Íme egy másik gyöngyszem:

Utólag azt mondja, szégyelli, hogy a reality része volt, pedig volt olyan pillanat, mikor a könnyeivel küzdve kérte, hogy hadd folytassa.

És a legszebb rész:

Megvárta, míg lezajlik a teljes kifizetés, csak utána kritizálta a Szelfit. Nem tartom etikusnak ezt a viselkedést.

Puzsér végül szerdán is kirakott egy Facebook-posztot, amiben többek között a zsebében turkálóknak is válaszolt, félig ironizálva:

A pénz ügyében el kell ismernem, hogy igazatok van: eladtam magam, akár egy sarki prosti. Csak egyet nem értek: miért most teszitek ezt szóvá? Sokkal időszerűbb lett volna akkor, amikor a Celeb vagyok, ments ki innen!-ben szerepeltem, amikor a Szombat Esti Lázban táncoltam, amikor Vacsoracsatáztam, amikor a Mr és Mrs-ben vetélkedtem, amikor az Ezek megőrültekben a taknyomon csúsztam-másztam, amikor a Csillag Születik után az RTL Klubon státuszt és műsort kaptam, vagy amikor két évre rá leigazolt a TV2.

Utóbbi vallomás fényében viszont nem igazán látom át, Puzsér Róbert miféle erkölcsi magaslatokból kutyázza Hajdú Pétert? 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zöld erdőbe jártam... 2015.08.19. 14:28:50

Nagyon jól beszél a gyerek...

Ronald 2015.08.19. 14:36:56

De most komolyan: ha valaki-valahonnan felveszi a munkájáért (szerepléséért) kialkudott pénzt - akkor onnantól soha többé, egy szóval sem kritizálhatja azt a helyet?

Akkor ilyen alapon a szakszervezetek és érdekérvényesítők sem létezhetnének - hisz a munkások felveszik a havi bérüket - így hát nem kritizálhatják a munkaadójukat.
Vagy mégsem így van?
.

whitenyihaha (törölt) 2015.08.19. 14:42:29

Puzsér egy elmebeteg, nem igazán értem, hogy FAM miért közösködik vele.

juhaszvik 2015.08.19. 14:48:38

Ez az a történet, amiben mindenkinek igaza van, még Hajdú Péternek is, aki meg sem szólalt az ügyben.

Puzsér egy gyökér egyébként. Lehet, hogy okosabb, mint az emlegetett tévés szereplők, de gerinctelenségben is felülmúlja őket, ami ilyen alacsonyra tett léc esetében azért nem semmi. Én szóba sem állnék egy ilyen emberrel, aki azonnal odasz*rik a küszöbödre, amint vége a bulinak. Becsülete még egy-két bűnözőnek is van, de Puzsér barátunknak már nem jutott.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.19. 14:58:06

LOL, nem etikus? Nem. Mé' mikor volt a Puzsér etikus? :D Mit vártak tőle?
Illetve, a másik kérdés : most tényleg egy szerencsétlen, undorító celebreality szerkesztője vár etikusságot? Szánalom? :D

kelemen12 2015.08.19. 14:59:53

"Utóbbi vallomás fényében viszont nem igazán látom át, Puzsér Róbert miféle erkölcsi magaslatokból kutyázza Hajdú Pétert? "

ööö, akkor most a szűcs gyula azt hitte, hogy az a bekezdés komoly? hogy azokban a műsorokban részt vett? épp ez a lényege, hogy nem vett részt.

savrola 2015.08.19. 15:11:51

"Utóbbi vallomás fényében viszont nem igazán látom át, Puzsér Róbert miféle erkölcsi magaslatokból kutyázza Hajdú Pétert? " Nem csalódtam Szűcs Gyulában... :D Nagyon be akart szólni Puzsérnak, de ebből csúnya öngól lett! :D

Darth Revan 2015.08.19. 15:16:47

Puzser-Puzser, hol is hallottam ezt a nevet?! Ja, o az a filmszakerto, aki nem tud egy jatekot megkulonboztetni egy eloszereplos batman filmtol.

tjunior 2015.08.19. 15:29:10

Az elején néztem a Szelfiet, aztán hamar meguntam. A szereplők közül talán Adáról jött le nekem, hogy magát adja, a többiek kisebb-nagyobb mértékben megjátszották magukat. Külön ki lehet emelni Puzsért aki elképesztőt ripacskodott a műsor alatt (már ameddig néztem), minden gesztusa, mondana modoros és megjátszott volt, közben meg akkora balfasz az ember, hogy egy erkölcsi bizonyítványt nem tudott beszerezni. Más szemében a szálkát ugye...

Rafinált 2015.08.19. 15:36:12

@kelemen12: Igen, sajnos azt hittem... Gáz

Rafinált 2015.08.19. 15:37:25

@kelemen12: na, mit nem tud okozni egy plusz m betű. :) szóval, igen elhitte és ez elég gáz.

juhaszvik 2015.08.19. 15:37:31

@kelemen12:
Szabó Gyula: "Utóbbi vallomás fényében viszont nem igazán látom át..."
Puzsér Róbert utóbbi vallomása: "eladtam magam, akár egy sarki prosti"

ebből nem derül ki, hogy SzGy mit vett komolyan, de tény, hogy Puzsér eladta magát, mint egy sarki prosti (Csillag születik , ugyanis ebben tényleg volt, mint zsűri, Selfie, folyamatos celeb megjelenések újságokban, műsorokban, stb.)

Csaba121 2015.08.19. 15:46:44

Ezért is van magyar neve:

Öncsi...

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2015.08.19. 15:55:08

@kelemen12: Lehet, hogy annak a bekezdésnek a második fele irónia, de Puzsér tényleg okoskodott a Csillag Születikben és a Ki mit Tube-ban, haknizott beszélgetős műsorokban (Batman játék mozifilmnek nézése ugye...), vezetett rádióműsort, vérgagyi éjszakai betelefonálós tévéműsorokban énekelte ki a szerencsétlen babonások zsebéből a pénzt, és egyebek, úgyhogy az "eladtam magam, akár egy sarki prosti" kijelentése abszolút helytálló.

whitenyihaha (törölt) 2015.08.19. 16:12:09

@-Szűcs Gyula-: Vagy a valóság

szcsongor 2015.08.19. 16:22:59

@-Szűcs Gyula-:
1. Gondolom nem is láttad azt a bizonyos Batman filmes interjút... Az ominózus játékintrót a balfasz tévések rakták be Robi dumája alá, kurvára nem volt köze a kritikájának a bejátszáshoz.

2. "vérgagyi éjszakai betelefonálós tévéműsorokban énekelte ki a szerencsétlen babonások zsebéből a pénzt" Ez milyen műsor volt és melyik tévén? Nagyjából képben vagyok Robi múltbéli tevékenységével, de ilyenre nem emlékszem.

A végére csak egy vélemény: akármilyen "kellemetlen" is Robi stilusa, több intelligencia és műveltség szorult belé, mint a comment:com blog teljes stábjába és kommentelőibe összesen (igen, én is közéjük tartozom...).

Je t’aime Mathilde de la Mole 2015.08.19. 16:28:44

@-Szűcs Gyula-: Puzsér rádióműsorai a legszínvonalasabbak közé tartoztak, gondolom egy percet sem hallottál belőlük. Az éjszakai betelefonálós műsor pedig egy média hack volt, de ha ez neked nem esett le akkor ostobább vagy, mint a "szerencsétlen babonások" akik betelefonáltak hozzájuk.

Je t’aime Mathilde de la Mole 2015.08.19. 16:32:12

@szcsongor: "Na mi újság" volt a címe, zseniális szatíra volt.

nyelv-ész 2015.08.19. 16:42:28

Hagyjátok már szegény Robit. Elvonási tünete volt, ennyi. Már vagy egy hete nem foglalkozott vele a média, kellett valami ütőset tolnia.

DHOPW42 2015.08.19. 16:45:36

A Batmanes interjú volt a legszánalmasabb interjú, amit valaha tévében leadtak, és én akkor mondjuk nagyon sokáig undorral néztem Puzsérra, aztán volt időszak, amikor leesett, hogy ő azért normális ember normális véleménnyel, de ezek a mostani dolgai megint arra világítottak rá, hogy szerintem ő egy nagyon frusztrált, nagyon ideges, nagyon vagdalkozó jellemű ember, és nem jó értelemben. És nagyon fura, hogy itt sokan Puzsérnak adnak igazat, merthogy "mit vár el egy undorító celebreality készítője etikusságot", meg nemtom, de szerintem ez tipikusan jellemző a magyar közönségekre, főleg a fiatalokra, hogy rommáoltják a kereskedelmi tévézést, miközben nem látják, hogy ez is csak egy üzlet. Szóval sokan agymosást meg az európai értékek romlását meg összeesküvés-elméleteket látnak mindig az RTL meg a TV2 műsorai mögé, és szerintem ez az, ami nagyon rosszfajta túlreagálása a dolognak. És Puzsér is pontosan ezt csinálja, még akkor is, ha sokszor tényleg értelmes véleményt fogalmaz meg különböző témákban, de összességében egy annyira zavart, frusztrált figura, aki ráadásul tényleg teljesen kettős, mert egyrészt ő is telibeoltja a kereskedelmi tévézést, és másrészt kábé csakis a kereskedelmi tévézésen keresztül ismerjük az elmúlt pár évben. És ez nem etikusság, szimplán csak nem képes helyén kezelni önmagát: ő is kereskedelmi tévés lett, és pont. Kurvára ne vállaljon el semmilyen RTL-es meg TV2-s műsort soha, és akkor utána nem kell ilyen fasságokat mondania, hogy jaj trash műsor így trash műsor úgy, miután ő maga is a részese volt. És nem is ez az első kereskedelmi tévés megjelenése.

Szóval igenis szerintem a Szelfi producerének vagy kijének a véleménye teljesen korrekt, nem is az a baj, hogy utólag kritizál valamit amiben részt vett, mert ezt bárki megteheti, szóval senki sem vitatja ezt el tőle, csak ez mégis mennyire ássa alá a személyiségét meg a karakterét? Mert szerintem nagyon. Képtelen ellenállni az opportunizmusnak Puzsér, pedig pont ezt az aspektusát fikázza folyamatosan a kereskedelmi médiának. Ezért sem tud Puzsér egy 100%-ig szimpatikus, egyenes karakter lenni a szememben.

Na meg az a Batman interjú...

2015.08.19. 17:20:12

@-Szűcs Gyula-: Te meg egy olyan netes portálnak vagy a munkatársa, ahol az ország legkiemelkedőbb fikagépei teljesítettek/teljesítenek szolgálatot, zéró tudással, de tripla adag önbizalommal és pökhendiséggel.
Úgyhogy szerintem ezeket az erkölcsi dolgokat nem nektek kellene firtatni, mert rettentő vékony jég.

Leone_510 2015.08.19. 17:21:27

"Csak egyet nem értek: miért most teszitek ezt szóvá? Sokkal időszerűbb lett volna akkor, amikor a Celeb vagyok, ments ki innen!-ben szerepeltem........"

Puzsér úgy hazudik mint a vízfolyás a facebookon a "rajongói" azóta teszik ezt neki szóvá amióta az általa említett műsorokban szerepel. Erre ő elküldte őket a kurva anyjukba...többször is. De ha mar felejt ez a féreg.

Leone_510 2015.08.19. 17:24:31

@gwr: van pár értelmes ott is, akik a hátuk mögött kiröhögik az alja cikkírókat, amikor legutóbb bent voltam mutatták is pl. a ........... nem sorolom mert nem etikus :)

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.08.19. 17:33:43

@DHOPW42:

Ő ilyen ember, látod hogy szedi rá a bogyókat, kattog az agya, nem vagyunk egyformák, had öntse ki a szívét szerencsétlen, ő egy kritikus aki kritizál, és 80%-ban igaza is van.
Most bele szart a kézbe ami enni adott neki, de gondolom bízott benne hogy ez a Szelfi nem csak arról fog szólni hogy Ada autót vezet, és szerelmes....Bérczesy neve hallatán bólinthatott rá a dologra, ott voltak is bajok, volt súlya, neki konkrétan jót tett a kamera utólag elmondta, és Puzsér is kiélhette a szereplési vágyát, lehet már ő sem szedi a szereket a szorongásra.

mimozka 2015.08.19. 18:07:12

Hmm..kritikat fogalmazhat meg, sot, o abbol el, hogy egyfolytaban kritizal, no de ahol eszunk oda nem xarunk! Ugye?:)

rozsdamentes arcél 2015.08.19. 18:29:11

@Je t’aime Mathilde de la Mole: lehet, hogy ismeri a rádióműsort, épp azért irigy rá. Ahogy valaki írta is már egy kommentben, az index kultúra rovatának "újságírói" részben fizetett fikagépek, részben pedig amerikai cikkeket fordítanak magyarra (rosszul)

recirkulációs kör 2015.08.19. 19:50:48

@Leone_510:
Értelmes az Indexen?
Sorold!

Nekem hirtelen egy sem jut eszembe.
Totál alkalmatlan viszont vagy 25-30 biztosan, és nem kell hozzá puskáznom.

@rozsdamentes arcél:
És a kettő között van nem kicsi átfedés.
De egyébként színigaz.
(Másrészt nemcsak a Kultúra rovatra jellemző, a Tech, a Sport, a Velvet, a Dívány is mind csupa írástudatlan és az adott szakterülethez is totál analfabéta, isten tudja, honnan szalajtott barmok gyülekezete. A politikai meg az autós rovatban van pár ember, aki ahhoz esetleg ért, amiről ír, csak írni nem tud. A videós részeken meg beszélni nem tudó, magyarul értelmes mondatot élőben megfogalmazni képtelen marhák próbálkoznak. És mindezt nem kis pénzért - amennyiért már olyat is lehetne találni bőven, aki ért is ahhoz, amit csinál -, a főszerkesztő meg eltűri.)

Thomas Dantes 2015.08.19. 20:05:45

Az összes médiacelebkurva közül Puzsér a legirritálóbb számomra. Ugyanis, önjelölt keresztes lovagként harcol az igénytelen média ellen, miközben ő maga is része az igénytelen médiának.
Az a baja, ha semmi értéket nem tesz le, egy adott celeb, vagy műsor, miközben ő se csinál semmi értékelhetőt, és nem, az nem értékelhető ,hogy fröcsög, hogy minden szar meg fos. Arra bárki képes.
Na meg, milyen jogon akarja megszabni ,hogy mi igényes, és mi igénytelen? Oké, szerinte valami szar, de honnan a bátorság, hogy őmindenről megmondja milyen? Nem véleményt mond, kijelenti: ez szar, az jó. Mert én mondom. Akkor én is kijelenthetem ugyanígy mint ő: Puzsér egy tehetségtelen dagadt bunkó idióta.

Bergyilkos Bohoc 2015.08.19. 20:34:42

@-Szűcs Gyula-: amit az ominózus bekezdésben írt, az elejétől végéig irónia. Nem is értem ez miért nem esik le. Illetve tudom, valószínű azért mert nem nagyon ismered a munkásságát. Másrészt meg érthetetlen, hogy csak pusztán azért mert "valamilyen" műsorban szerepel, hogy jut eszedbe párhuzamba állítani Hajdúval. Tényleg azt gondolod, hogy egy kategória

Bergyilkos Bohoc 2015.08.19. 20:42:18

@Bergyilkos Bohoc: blog motor fail.
Folytatás.... Egy kategória egy beszédképtelen pojáca bulvár majomkodása és egy olyan ember aki megpróbál igazi értéket képviselni. Még akkor is, ha erre esetenként gagyinak ható filléres műsorokban van lehetősége.
A pénzes betelefonálós műsorra amúgy igazán kiváncsi lennék. Nagyjából képbe vagyok Puzsérral, de ilyenre nem emlékszem. Hacsak nem a BpTv-s nyilvánvalóan ironikus átverésre gondolsz. Persze a sok hülye ezt is beszopta, csakúgy mint azt, hogy multatós zenéből él.

tjunior 2015.08.19. 21:08:49

Azért az érdekelne, hogy "ki nevezte ki" Puzsért kritikusnak? Attól még, hogy kritizál meg fikázz mindent még nem kritikus. Puzsér és bármelyik random celebdíszfasz, legyen mondjuk Berki között összesen annyi a különbség, hogy Berki herevaslással Puzsért meg ezzel a hisztérikus kirohanásaival akar címlapra kerülni/maradni.
Amúgy meg aki kurvának áll, ne rinyáljon ha dugják.

Mercel 2015.08.19. 21:11:46

"Utóbbi vallomás fényében viszont nem igazán látom át, Puzsér Róbert miféle erkölcsi magaslatokból kutyázza Hajdú Pétert? "

Mondjuk ebben van valami.

Vádöfák 2015.08.19. 21:21:04

Az megvan bárkinek is, hogy Puzsér BÁRMIT mondhat?
Részt vett egy produkcióban, amivel hozzájárult ahhoz, hogy a kedves producer, világosító, hangmérnök, nomeg természetesen az RTL ingyenélői megkaphassák a fizetésüket. Puzsér is megkapta. Real deal. Hogy ezután másfél hónappal - gondolom egy rakat véleménnyel a puttonyában a saját közegéből - hogyan változott a véleménye, hogy leszarozza amiben részt vett? Kinek nem volt még ilyen az életében?

Azt hitte Midas keze van az ánuszában és ugorhat egy seggest a hígfosba, arany lesz belőle. Nem lett. Ez most nem tetszik neki, ki is mondja. Az, hogy magát nem okolja - na, az nagy hiba. Sajnos Puzsér, amellett hogy okos, nincs elég tapasztalat birtokában, így sűrűn követ el olyan hibákat, amiket egy nálánál bölcsebb ember nem tenne. De ez van, van még ideje. Emellett egy nárcisztikus önimádó aszfej is, idővel ez is változhat (vagy csak kompenzál valamit, ki tudja).

Mindezeket összegezve, véleményem szerint itt most Robi tökéletesen korrektül és még csak nem is a tőle megszokott vadállat barom módon fejezte ki a véleményét - volt itt irónia bőven, csepp szarkazmus.

Az arcok, akik itt most megkövezik, aki odamondogatnak neki, akik számon kérik rajta a lojalitást, ott ahol... nos azok gondolkozzanak el mélyen és értékeljék hasonló elvek mentén a saját életük elbaszott döntéseit, mint most Puzsér hülyeségét.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.19. 22:18:45

@recirkulációs kör: Írni azért tudnak páran, de néha borzalmasan fogalmatlanok írnak szakterületekről, és ami még rosszabb, az a helyesírás...

NekemNemEzKell 2015.08.19. 23:10:28

Gyula, ha nem érted mi a baj, Hajdú Péterrel, nagy baj van a fejedben!

Killy 2015.08.19. 23:46:10

Jajj...
"az index kultúra rovatának 'újságírói' részben fizetett fikagépek": Mondd már meg nekem, ez mire érv virágszálam? :D Puzsér nem az? Hát pont most bizonyította, hogy de, az. Nem az index, egyébként szerintem is túlzásba vitt fikázását akarom védeni, na de aki szerint Puzsér az intelligencia és a gerincesség mintaképe, azzal valami marha nagy baj van. :'DD Ha van is esze, valahol elbszta és ide oda köp, hogy jöjjön a pénz minden irányból. (Ja meg pityereg a bíróságon, omg)

recirkulációs kör 2015.08.20. 04:35:06

@ColT:
Az a baj, hogy írni is kevesen.
Amit írtál, az pl. sixxre jellemző, ha visszavenne két kapanyélnyit a stílusából, kiválóan írna - csak a helyesírása rettenetes, meg amikor nekiáll pl. műszaki cikket írni (egy mobiltelefonosra emlékszem), nos, hát azt nagyon nem kéne.

De a többség egyszerűen írni sem tud.
(Gondolok itt... na jó, nem mondok neveket, mert... nem. De sokan.)
(Mivel szöveggondozással is foglalkozom, ez biztos szakmai ártalom nálam, de szörnyű, ami kikerül a netre tőlük. Csak a baj az, hogy a mai gyerekek már itt tanulják a nyelvet, nem a könyvekből, régen mondtak olyat erre, hogy "az írástudó felelőssége", nos, ma már ennek nyoma sincs.)

A szakterületeket ne is mondd, a műszaki részen nulla a tudás és a hozzáértés.

Ráadásul ma, az internet korában lusták utánajárni bárminek, pedig tele információkkal a net.

A helyesírást nem is említeném, bár állítólag van korrektor a cégnél, csak érdekelne, hogy mit csinál, mert nincs olyan cikk, ami ne lenne tele hibával.

recirkulációs kör 2015.08.20. 04:37:16

@NekemNemEzKell:
Miért, mi a baj Hajdú Péterrel?
Sok a pénze, jó csajokat dug, miért baj ez?

(Na jó, az engem is érdekelne, miből sok a pénze, és mit esznek rajta a csajok, de sosem értettem a nőket. Pedig némelyik még velem is hajlandó volt dugni, pedig pénzem sincs sok, meg annyira jól se nézek ki (mint HP).)

Fodor Balázs 2015.08.20. 06:41:32

"ő is telibeoltja a kereskedelmi tévézést, és másrészt kábé csakis a kereskedelmi tévézésen keresztül ismerjük az elmúlt pár évben"

Rendszeresen mondja is, hogy nem kellene kereskedelmi tévézésnek lennie úgy, ahogy most van, de egyszerűen csak így jut lehetőséghez, hogy széles tömegek elé juttassa a gondolatait. Egyébként a rádióműsorai kifejezetten jók voltak. A szélsőközepes műsorokhoz hasonlót konkrétan senki nem csinált még Magyarországon, a többsége kb. nem mert volna olyat csinálni. Amikor pedig szidja a csatornát, akkor hálátlan, ha meg nem, akkor meg megalkuvó. Semmi sem jó nektek.

Szvidrigajlov 2015.08.20. 07:33:09

Most megint nem értek valamit: most az a baj, hogy ki mondta azt, amit, vagy az, hogy mit mondott. Vagy, ha az mondja, aki, az már ettől nem is lehet igaz?
Szerintem Puzsér rendben van.
Megfürdött a pöcében. Pénzt vett föl érte. Naná - én se fürdenék ingyen a pöcében. De ettől még a pöce, az pöce.

Szvidrigajlov 2015.08.20. 07:36:51

@recirkulációs kör:
Öcsééém! Egy Hajdu Péter-féle hernyótestűvel (160 cm/80 kg) dugni komoly áldozat. Hát akkor már legyen pénze, bakker!
De pl. Kedves Ferencre mit lépnél Zimánylindástul?
Na és AndyVajnára, Palácsikkal?
Nem tehetek róla de Andy Vajnáról nekem mindig a disznóvágás jut eszembe, meg a gázpörzsülő.
És HajduPéterről is, csak egy későbbi fázis: a szalonnabőrkézés.

Vatador 2015.08.20. 08:16:02

Jogos lehet a Puzsérra mért kritika, de amit a műsor(ok)ról leírt, az igaz.

koschwarz 2015.08.20. 10:45:03

@recirkulációs kör: "...mit esznek rajta a csajok..." "...van pénze..."
Akkor ezt most add össze. :)

analoque · http://analoque.blog.hu 2015.08.20. 11:39:37

Puzsér vörös posztó jópár magyar újságírónak. Nyilván van némi személyes konfliktusuk a sixxékkel, megy az oda vissza fikázás, meg a volt középiskolai osztálytársakkal egy kis adok kapok. De a youtube világában hogy van bőr az arcotokon, hogy ilyen pitiáner 'érvekkel' támadjátok?
Eutanázia, médiakritika, rogán interjú face to face fikázással, toroczkai interjú intelligent érveléssel... ilyeneket miért nem látunk tőletek? Szerintem az ember az egyik utolsó értelmiségi, aki próbálja használni a médiát, a nyilvánosságot, ahol tudja. Promózza magát? Igen. Néha mellényúl? Igen. Na és?
Ez még mindig több és maradandóbb, mint a teljes Szűcs Gyula életmű.

sweeney todd 2015.08.20. 19:22:36

@recirkulációs kör: "meg annyira jól se nézek ki (mint HP)" HP jó pasi?! wtf?

Geloschte Benő 2015.08.20. 20:30:54

Szerencsétlen beteg ember, nem kellene vele ennyit foglalkozni.

moli 2015.08.21. 00:03:36

@Ronald: engem nem ez zavar, hanem ez a mondat:

"""Megvárta, míg lezajlik a teljes kifizetés, csak utána kritizálta a Szelfit. Nem tartom etikusnak ezt a viselkedést."""

ezek szerint tervezett valamit a jogosan jaro, megdolgozott fizetesevel tenni a munkaado? netalan bosszubol visszatartani? ne adj isten, ki se fizetni? a mar elvegzett, rendes munkaert? hiszen, ha a munka minosegevel lenne gond, akkor annak mar a kifizetes elott ki kellett volna derulnie, vitatott osszeg, hasonlok nyoman. de legkesobb a kifizeteskor. ilyen nem tortent, tehat a fizettseg jogos volt. akkor mi alapon keri szamon, hogy utolag van a kritika? ha valotlansagot allitana vagy becsuletsertest kovetne el, akkor azt pedig utolag is le lehet verni a birosagon, akar a fizettseg visszakovetelesevel is. de ezekre a tettekre celzas nem volt.

tehat akkor mit akartak? bosszubol megszivatni a ceg az ugyvedjeivel az kishalat?

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.08.21. 09:49:45

@recirkulációs kör:

Mert egy befolyásos f*szpörgettyú a tv-nél ez a Hajdú, azért buknak rá a csigaházára a kedves hölgyek, nem a két szép szeméért.
Ha egy csóringer szerkesztő lenne ,ezzel a fejjel, akkor már buzi lenne, ezt nagy tételben megpakolnám a tippmixen.

2015.08.23. 11:08:57

Nem emlékszem pontosan,de mintha az lett volna a konfliktus egyik oka,hogy Puzsér szóvá tette, kiket hív meg Hajdú a műsorába,ezeknek a személyeknek a magánéleti kríziséből csinál bulvárt,nézettséget (az alanyok hozzájárultak ehhez,ugye van az a pénz, stb.amiért valaki vállalja a szereplést vagy egyszerűen csak befűzték valamivel,nyilvánosságot kap az ügye,megoldódhat a problémája). Puzsér érdekesebb rádiós műsorai még a Gyurcsány-korszakban készültek,azóta eltelt néhány év,biztos ő is változott,mint mindenki más... A bulváros hisztije tényleg irritáló,annak fényében,hogy a magyar "bulvár" mesterséges,erőltetett, gagyi,az újságírók is tudják ezt, de mivel lennie kell hát legyen.

Ortisz · http://brog.blog.hu 2015.08.23. 22:33:29

@-Szűcs Gyula-: Csatlakozom Csongorhoz: Melyik betelefonálós műsor volt az?
Vagy tévedsz, vagy hazudsz, de mindenesetre legalább magabiztosan teszed.

thrstjjtrt 2015.08.24. 10:22:41

Puzsér olyan, mintha minden pillanatában infarktus közeli állapotban lenne.
süti beállítások módosítása