A Youtube-felhasználók választhatták ki 20 mémmé vált, vicces hirdetés közül az elmúlt 10 év legjobb reklámját.
A Webby-díjat végül Lionel Messi és Kobe Bryant világ körüli szelfipárbaja, azaz a Turkish Airlines 2013-as hirdetése nyerte, amit eddig 140,9 millióan láttak, írja az Adweek. A sztárfocista és az NBA-király
A második legtöbb szavazatot a Volkswagen emlékezetes Star Wars-paródiája, a 2011-es The Force kapta, amiben egy Darth Vader sisakos kisfiú próbál mindenféle tárgyat (meg egy kutyát) mozgatni az Erő segítségével, de nem nagyon megy neki. A hivatalos videót eddig 62 millióan látták.
A harmadik az Always 2014-es #LikeAGirl című reklámja lett, ami az "Úgy ütsz, mint egy lány!" és a többi hasonló hímsoviniszta kifejezésről mutatta meg, mekkora bunkóság. Az eredeti videót 57 millióan látták.
2013-ban ifjúkorunk kedvenc akciósztárja, Van Damme egyik napról a másikra felrobbantotta az internetet, amikor két tolató Volvo kamion visszapillantó tükrén mutatta be a filmjeiben védjegyévé vált spárgázást. Az eredeti reklámot 79 millióan látták, de legalább ugyanennyien rákattintottak a videó másolataira, nem beszélve az olyan paródiákról, mint a zsúrkocsikon ökörködő Channing Tatum vagy a magyar animátorok keze nyomát dicsérő, repülőkön spárgázó Chuck Norris.
2013 igen erős év volt a reklámiparban, mert az ötödik helyezett videó is ebben az évben készült. A Dove "Szebb vagy, mint gondolnád"-kampányvideója tényleg érdekes: egy művész először egy olyan képet rajzolt a vendégeiről, amilyeneknek saját magukat leírták, másodszorra pedig egy olyat, amilyennek mások írták le az illetőt. Nem csoda, hogy a végeredményt 65 millióan láttak a Youtube-on.
effendi79 2015.06.04. 15:38:24
Jó előre leforgatták, semmit nem bíznak a véletlenre :-)
Pa Lee 2015.06.04. 17:09:15
-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2015.06.04. 17:21:44
Catia 2015.06.04. 18:27:13
2015.06.05. 01:31:13
humorpalanta 2015.06.05. 19:46:02
De ez a Messi reklám elég gyatra. A MU-s Turkish Airlines reklám is jobb, meg a Giggs-Henry vetélkedés is.