Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Napi Gazdaságnál rettegnek a melegektől?

2015. május 20. 13:04 sixx 302 komment

Az, hogy a konzervatív oldal, és a Fidesz seggéből a nyelvét csak elvétve és akkor is nagyon rövid időre kihúzó haveri sajtó számára a homoszexualitás egy olyan métely, amit titkolni kell, mint a búcsúban megesett unokahúgot, vagy a református nagybácsit, aki ki tudja mit művel a kecskékkel, az nem újdonság. Remekül lehet szórakozni az olyan írásokon, amikben a kormány Nagy Barátai a saját nemükhöz vonzódó emberek láttán kapnak agyvérzést, és a göebbelsi fajelméletet húzzák rá a melegkérdésre, ami, és most tessék nagyon megkapaszkodni a heteroszexuális férfiaknak rendszeresített análvibrátorba, csak az ő agyukban létezik.

A modern embert ugyanis mindez nem érdekli. Neki mindegy, hogy ki, kivel, mit és mivel csinál a hálószobában, pont annyira figyel fel két smároló faszira, mint az egymás nyelvébe gabalyodó heteró párra a négyeshatoson, élni és élni hagyni, vallja, és ha a tévében nem úgy jelenik meg egy buzi, mint egy pederaszta rohadék, aki egy rozsdás Ladában csorgatja a nyálát a grundon focizó, félmeztelen srácokra, attól még nem kap a szívéhez, és ír cikket. Hálistennek, teszem hozzá, Szikszai Pétereből egy is elég. És még mielőtt: nem az a bajom, hogy Szikszainak véleménye van, ami markánsan eltér az enyémtől, hanem az, hogy amit leír, az egy faszság.

Az a baja ugyanis, hogy ha Szikszai a tévé felé hajít egy követ (képletesen), tuti, hogy valami buzit talál el vele, kurvaélet, bogaram, mi van ezzel a tévével, hogy rendes embert már nem is lehet látni benne? Mert ugye a rendes, normális, elfogadható, satöbbi jelzőket az ilyen szikszaik dolga kiaggatni az emberre, rám biztos azt mondaná  hogy balliblis gané, vagy kövér buzibarát, mittudomén mennyire menne le kutyába. A cikke alapján eléggé. A kollégának palinak a következő problémái vannak a média-melegek-tévé vonalon:

  • A külföldi kereskedelmi tévék élen járnak a másság elfogadtatásában.
  • A tévéből ömlenek ránk a homoszexuális témájú filmek.
  • A mindennapi életről szóló alkotásokban is rendre megjelennek a meleg karakterek. 
  • A homoszexuálisokat már nem lehet sztereotípiák alapján beskatulyázni.
  • A televízió észrevétlenül hozza be és fogadtatja el velünk a homoszexualitást.

Ha jól értem, az első vádpontban azt kifogásolja a szerző, hogy a külföldi kertévék képesek a másságot elfogadni, amit nem értek, mert nem tudom, mi az a külföldi kereskedelmi tévé, hiszen a példaként említett tévék közül az HBO nem kereskedelmi tévé, hanem előfizetéses kábelcsatorna, a Comedy Central dettó kábeltévé, ha meg az RTL-re gondol, mondja már ki, egyem meg.

Azt sem értem, miért baj az, hogy a tévéműsorokban elfogadják a másságot, ahogy azt sem, hogy mit takar az "ömlenek" kifejezés, hiszen ha megnézem az eheti műsort, 130 csatornára levetítve, napi 18 órányi kontenttel, heti 7 napra számolva, és úgy kimatekozva, hogy egy óra = egy műsor, akkor 16 380 műsorról beszélünk, szóval ha ÖMLIK a melegtartalom, az ennek jó része kell hogy legyen, mondjuk napi 10 órában minimum, de persze erről szó sincs, a derék közíró sem sorolt fel tíz műsornál több példát.

A mindennapi életben megjelenő meleg karakterek és a nem beskatulyázható, sztereotípiáktól mentes melegek is problémát okoznak Szikszainak, nem beszélve az észrevétlenül behozott homoszexuálisokról. Nem is tudom, mi lenne a kóser, ha a tévében a meleg karakter feltűnése ELŐTT felvillanna egy VIGYÁZAT, BUZIK!-felirat, esetleg hangjelzés is kísérné a belépőt, mondjuk egy hajókürt? Vagy legyen egy bekarikázott B-betű a sarokban, hogy mindenki tudja, buzik vannak a tévében, tessék bemenekülni a pajtába/templomba/barlangba, és bezárni az ajtót szorosan? Legyen minden meleg karakter ruhájára varrva egy B-betű? 

Az a legnagyobb baja Szikszainak, hogy írása alapján egyértelműen retteg a melegektől. Mintha valami veszedelem lenne, ami a jó keresztyén újságírókra és barátaikra fenekedik a sarokban, és csak azt várja, hogy egy óvatlan pillanatban lecsapjon rá, és megbuzizza, hogy aztán sírdogálhasson a sarokban egy Rob Halford-képet szorongatva. És az a legszörnyűbb, hogy ezt ő maga sem veszi észre.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Waldeck 2015.05.20. 23:04:31

@Huszas71:
Nem terelek, ellenkezőleg: pontosan a te általad felhozott érvet cáfoltam. te hivatkoztál arra, hogy egy meleg pár "kapcsolatának sincs jövője a fajfenntartás szempontjából.". Mint látod van még sok heteró kapcsolat, amiknek szintén nincs jövője a fajfenntartás szempontjkából, őket mégse belyegzik meg, nem rekesztik ki, házasodhatnak.
Azaz ez az érved nem állja meg a helyét.

Az én magánéletembe te ha akarnál se tudnál beleszólni, nem is ez a téma. A melegek magánéletébe viszont láthatóan sok homofób idióta bele akar szólni, és meg akarja nekik tiltani a házasságot, noha kurvára semmi de semmi közük hozzá.

ugysefogtetszeni 2015.05.20. 23:10:48

@maxval bircaman szerkesztő: Szivemcsücske, pont ez a lényeg. Az egyház szerkesztette. Krisztus után 325ben. Meg tudod mondani hogy Rákoczi ferenc mit gondolt pontosan erről vagy arról? Pláne ha 200 különböző irat maradt fenn róla. Naná hogy nem Az igazság az hogy senkinek havánby gőze nincs róla hogy Jézus mit gondolt a homokosságról. Azt viszont tudjuk hogy arról prédikált, hogy az alegfontosabb, hogy szeressék az emberek Istent, és egymást. Gondolkozz már el egy kicsit.

ugysefogtetszeni 2015.05.20. 23:16:47

@Huszas71: Ha úgy gondolod hogy meleg kapcsolatokból nem születhet gyerek akkor ideje utána olvasnod egy kicsit az orvostudomány csodáinak.

Az meg hogy kit milyen érzésekkel tölt el ha valaki ölelkezik az utcán, ne haragudj, de ez kit érdekel? Én örülök ha látok (külföldön leginkább) két lányt akik sugárzóan szerelmesen sétálnak kézenfogva. Vagy két fiút akik együtt ülnek az étteremben és láthatóan szeretik egymást. Az hogy mennyire tudsz örülni más boldogságának, nem kéne hogy azzal legyen összekötve, hogy neked mi tetszik. Ha egy gyerek kap egy játékmackót, és nagyon örül neki, akkor nem kéne azon gondolkoznod, hogy a játékmackó egy teljesen felesleges tárgy, és amúgy is, annak a mackónak kajla a füle, és neked nem tetszik. A fontos az hogy a gyerek örül neki. És őszintén, a durva nyalás falást meg a legjobb lenne ha mindenki befejezné, hteró homo egyaránt.

ugysefogtetszeni 2015.05.20. 23:22:00

@Veridicus76: Milyen agressziv homokos propaganda? :D Az hogy ha valaki szeret valakit akkor megfogja a kezét? Jelentem, mindenki más meg torkig van azzal hogy a "normális emberek" meg akarják mondani mindenkinek hogy hogy éljenek, meg mi a helyes. Ki a faszom nevezett ki téged hogy megmond bárkinek hogy mi a jó? Én nem vagyok homokos, de őszintén, títzezerszer inkább torkig vagyok az ilyen primitív gyűlölködő pöcsökkel, mint két szerencsétlennel, akinek annyi bűne van hogy olyan embert szeret aki neked nem tetszik. Mit gondolsz, mi a szent szar közöd van hozzá? mit szolnál ha én odamennék a házadba és elkezdeném neked megmondani, hogy hogyan is kell szeretned a feleséged, meg élned az életed? Mássz vissza cseszd meg a fára ha ekkora majom vagy

ugysefogtetszeni 2015.05.20. 23:27:46

@Brumm Brumi: Drágaságom, a helyzet az, hogy 10 emberből 1-0,5 (100 emberből 5-10, a gyengébbek kedvéért)meleg. Melegek LÉTEZNEK, akár tetszik, akár nem. Ha van 300 ismerősöd facebookon, statisztikailag 10-20 ember ebből meleg, akár tudsz róla, akár nem. Az hogy sorozatokban vannak meleg szereplők, nem propaganda, hanem realitás. a világban Léteznek meleg emberek, és nekik is van életük, vannak problémáik, ergo, az hogy körülbelül 50 hetero szereplőre jut egy meleg, az még konkrétan alulreprezentált. A világon kb 350 millió (7 milliárd *0,05) meleg él. Biztos vagyok benne hogy mindannyian szíves elnézésedet kérik, hogy ők is megjelennek a TVdben, nem csak utlra heteró Rambó Scwarzenegger :D

ugysefogtetszeni 2015.05.20. 23:32:23

@KisBéla: És az én érzékenységemmel ki törődik, amikor én viszolygok két ronda szőrös kövér embert csókjának látványától? Kezdjük el betiltani hogy csak szép emberek csókolózhatnak meg járkálhatnak kézenfogva?

Miért lenne az, hogy neked valami tetszik, vagy nem, magasabb rangú mint más boldogsága és/vagy emberi jogai? Mert szerintem rohadtul nem kéne hogy az legyen. Nem tetszik, ne nézz oda, nem olyan kurva bonyolult.

"Akinek minden respect, amit jobb helyeken még 30 éve is törvény tiltott, vagy betegségnek tartottak. És egy lobogó magyar zászló maga a nemzeti giccs."

Ezzel mégis mit akarsz mondani? jobb helyeken még 30 éve is törvény tiltott? wtf? jobb helyeken 150 éve még boszorkányokat égettek, meg 250 éve rabszolgákat tartottak, vagy mi a fene?

ugysefogtetszeni 2015.05.20. 23:43:46

@Veridicus76:
Ne haragudj, de a "keresztény" emberek az inkvizíció alatt embereket kínoztak, elmentek keresztesháborúkba, és embereket öltek, "hogy felszabadítsák a szent földet" és még ezer dolgot sorolhatnék, kezdve a ku klux klántól a westboro baptist churchön át.. Az hogy egy kis kretén csoport mit csinál, nem egy egész csapat indikátora. Igen, nem szép amit csinálnak, de emiatt betiltani egy felvonulást, olyan mint ha betiltanánk a misézést, mert van ahol arra használják fel, hogy másokon (pun intended) gyűlölködjenek.

Az meg, hogy ki mit csináljon négy fal között, nem azért, de neked mi közöd van hozzá hogy mit hol csinál? nem azért mondod hogy ott csinálja, mert ez magánügy, hanem azért mert az Téged zavar.

ugysefogtetszeni 2015.05.20. 23:47:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem, az emberek többsége számára kurvára nem érdekes. az igazság az, hogy ha nem olyan lenne a hozzáállás, mint amilyen, akkor senki le se szarná, ahogy nyugaton se érdekel nagyon senkit (és lám, nem dől össze a világ).
Egyébként meg, ez kurvára nem releváns érv. A szarás is az emberek nagyrésze szerint undorító, mégis mind csináljuk, mert az élet része.

ugysefogtetszeni 2015.05.20. 23:51:37

@Vipera01: Normális ember nem foglalkozik más szexuálitásával, mert van annyira intelligens, hogy felfogja hogy senkit nem érdekel hogy ő mi a faszt gondol más életéről, ugynúgy hogy neked se tiltja meg senki hogy egy bigott szűk látókörű fasz legyél.

ugysefogtetszeni 2015.05.20. 23:58:24

@Waldeck: Haha :D Köszi! Ez kurvajó idoklás volt! Arról nem is beszélve, hogy például a kemoterápia, vagy a sugárterápia vagy gyakorlatilag akármilyen gyógyszer sem "természetes", aki rákos lenne tőle meghalna tőlük, és AZ a természetes, és lám, mégse förcsög senki szájából a nyál hogy "a kemoterápia természetellenes" és "tőlem kaphatnak kemoterápiát, de négy fal között csinálják"

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 00:00:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ne haragudj de neked agyadra ment a média. Mi a fasz ez a felfogás. "Ha Finkelsteint szidod antiszemita vagy", ennyi erővel, ha szerinted Michael Jordan nem jó kosaras, akkor rasszista vagy. Nem látod a fától az erdőt ember

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 00:07:16

@Peter100: Te hallod, jelentkezz a természettudományi múzeumban, mert tuti kíváncsiak az utolsó élő Homo Erectus példányra.

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 00:11:15

@chepunk: Köszönöm! :D Egyik fenti kommentelő is beírta, hogy "jaj, a trónok harcába is minek kellett melegség" :'D Ja ne haragudj, mert a vérfertőzés, meg a lefejezés, meg a gyerekgyilkosság az tök frankó, de JAJ NE? KÉT PASI CSÓKOLÓZIK. OMG. :D

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 00:15:07

@Huszas71: Én azt nem értem, hogy ha szerinted a szexualitása mindenkinek magánügye, akkor te mi a fenéért gondolod hogy közöd van hozzá?

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 00:42:14

Imádom, hogy az emberek fele azt írja, hogy "én nem vagyok homofób, de ez mindenkinek a magánügye, hagyja otthon". Akkor mondjátok már meg nekem, hogy ha annyira a magányügyük, akkor mégis miért hiszitek hogy van jogotok beleszólni?
Az pedig, hogy "hagyják otthon a hálószobában", hát bazdmeg, egy párkapcsolatnak RÉSZE a szexualitás, nem az egésze. Vagy ti a nőiteknek csak a hálószobában vagytok a pasijai/férjei (és vica versa)?
Arról nem is beszélve, hogy mindannyian, a ti NEM TETSZÉSeteket, más emberek, a saját életükkel kapcsolatban hozott döntéseik, saját boldogságuk fölé rendelitek, nem érzitek hogy ez kurva szánalmas és mellesleg kibaszottul gyerekes is? Tiltsuk be bazdmeg a corcs papucsok viselését, mert rohadt sok ember szerint visszataszító? Komolyan, ilyenkor mindig elgondolkozom, hogy vajon ezek az emberek mi a faszt vihetek véghez, hogy azt gondolják hogy ők itt a világ közepe?
Azok meg, akik a pedofíliát a melegséghez hasonlítják, szégyelljék magukat. A homoszexuális kapcsolatok nem ártanak senkinek, és egy jó nagy részük szerelmen és kötődésen alapszik, és nem ártatlan gyerekek megrontásán. Ha ilyen faszságokat beszéltek, akkor komolyan sajnálom azt akivel együtt vagytok, mert nem tudjátok milyen egy valóban szereteten és tiszteleten nyugvó párkapcsolat.
Azok meg akik 'buzilobbi'-ról és propagandáról mormognak, szeretném megjegyezni, hogy statisztikailag a világon élő 7 milliárd ember 5-10 százaléka meleg, ami 350-700 milló embert jelent. Az hogy megjelennek sorozatokban, és hogy nektek kényelmetlen szembesülni azzal hogy melegek márpedig léteznek, és ők is hús vér emberek, nem nagy darab pedofilok akik előtt nem mertek lehajolni a szappanért, nem propaganda, hanem reprezentáció. Az hogy nektek kényelmetlen látni azt, hogy két férfi, vagy két nő is ugyanúgy szerelembe eshet, ugyanolyan párkapcsolata lehet, nem a TV problémája, hanem a tietek. Persze hogy kényelmetlen, mert más mint ahogy ti látjátok a világot, és más mint ahogy ti megélitek a mindennapokat, de ha mindenki ilyen lenne, még mindig nem szavazhatnának a nők, rabszolgákat tartanánk, és egyébként, még mindig valószínűleg kőbaltákkal csépelnénk egymást az erdőben.
Arról nem is beszélve, hogy ahogy melegek Léteznek, meleg fiatalok is léteznek. Az, hogy lássanak embereket, akik melegek, és együtt tudnak velük érezni, és ne érezzék magukat magányosnak. Az ilyen magányos és kirekesztett gyerekekből, keserű felnőttek lesznek, akik utána vagy baltás mészárosok, vagy az említett pap ruhában vonagló "agresszív homokosok" lesznek.
Vagy az nem jutott eszetekbe, hogy esetleg ő ezt csinálja Valamiért, ami nem az, hogy "mert beteg"? Hogy esetleg az egész életét úgy élte le, hogy mindenhol elutasítják azért, mert olyan embert szeret, az S. Kovács Józsefnek nem tetszik, és úgy érezte hogy ő olyan kibaszott fontos ember, hogy egy amúgy is magányos, és ijedt tinédzserbe bele kell rugni, mert ő aztán annyira kurvára vágja milyen az élet? hogy esetleg úgy érzi hogy kapja be az összes hetero, mert nem elég hogy neki alanyi jogon járnak az olyan dolgok, mint például a házasság, de még úgy is gondolja, hogy az ő dolga megmondani, hogy más hogyan élje az életét, csak azért mert történetesen másra áll fel a farka?
Az hogy természetellenes, kit a fenét érdekel? A kemoterápia sem természetes, sőt, semmilyen modern gyógyítás meg az se, hogy kitolódott az átlagéletkor 75 évre, mégse lőjük le a nagymamát és tiltjuk be a röntgen meg az ultrahang felvételeket.
Csak hogy tisztázzuk, én nem vagyok buzi saját magam, és egyébként, a "papruhás pride vonaglás" nekem is az idegeimre megy, mert nem szeretem ezt a primitív polgárpukkasztást, de legalább annyira nem szeretem, sőt kifejezetten gyűlölöm az olyan embereket, akik azt hiszik, hogy pk mennyire tudják kinek hogyan kell élni, és majd ők megmondják, mert nyilvánvalóan, az ő felháborodásuk fontosabb, mint más jogai és boldogsága.
Kurva egyszerű, ha nem tetszik a melegség, akár TVben, akár élőben, ne nézd. Ha nem akarsz melegházasságot, ne házasodj össze veled egyneművel. Ha nem akarsz meleg gyereket, akkor meg ne vállalj gyereket.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.21. 05:24:34

@chepunk:

Semmilyen római császárnak nincs köze a Biblia tartalmához.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.21. 05:26:24

@ugysefogtetszeni:

Nem, 325-ben, Később zárult le a Biblia kanonizációja.

Isten éppen azért alapított Egyházat, hogy ne legyen kétség és vita arról mit mondott, s mit hogy kell értelmezni.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.21. 05:29:28

@Waldeck:

Ez tény: a Fidesz nem különb a többi pátrtnál a módszereket tekintve.

Miért lenne az?

zsoltix 2015.05.21. 07:22:18

A közmédián meg napi 2 óra Szomszédok megy, pedig benne van "Oli úr"!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.21. 07:39:03

@ugysefogtetszeni:

Te meg nézd ki az idegen szavak szótárából az irónia szót.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.21. 07:41:46

@ugysefogtetszeni:

"nem, az emberek többsége számára kurvára nem érdekes."

Megkérdezted mind a 7 milliárd embert? Vagy akár csak mind a 9.5 millió magyar állampolgárt?

Vagy végeztél olyan felmérést, amelynek megkérdezettjei releváns módon tükrözik a magyar vagy a világlakosságot? Mondjuk ez óvatosan kezelendő, mert a közvélemény-kutatással igencsak lehet csalni.

chepunk 2015.05.21. 07:57:33

@Huszas71:

Látom nem érted? Hol érdekel a fajfenntartás amikro megkívánom csókolni a párom? Sehol! Marha jó lehet veled ha szex közben mindig a népességi statisztika jár a fejedben! Ja vagy olyan vagy mint a kirisnások akik csak akkor szexelhetnek a társukkal ha épp gyereket akarnak? Gratula!

Innetől kezdve meg üres szöveg ez a fajfentartás szerinti rangsorolás, mert nincs köze az említett cselekménynek hozzá! Így nyugodtan csókolózzanak csak a meleg párok is. Esetleg neked nem tetszik és kész! Ezzel nincs baj ne tetszen csak ne cibálj elő tücsköt-bogarat, ne akarj ideológiai okokat felhozni az egyedi szubjektív véleményed másokra erőltetésének indokaként! Ahoz meg már felnőhetnél, hogy tudd nem minden azért van, hogy neked tessen!

chepunk 2015.05.21. 07:59:47

@Huszas71:

"Senki nem szól bele a magánéletedbe, míg szépen otthon hagyod a másságodat a hálószobában, ahová való."

És a plafon stabil? Ugyanis mindig erre megy a hivatkozás, közben pont ti meg a nagy szetfazekak mást sem csinálnak mint mások hálószoba titkaiban turkálnak!

chepunk 2015.05.21. 08:02:09

@maxval bircaman szerkesztő:

Parancsára összeválogatott mesekönyv, mely mint a példa illusztrálja rengeteg kínt és szenvedést hozott az emberiségre! Máglyán a helye!

chepunk 2015.05.21. 08:03:54

@maxval bircaman szerkesztő:

Isten alapította egyház? 10 pontos öblös MUHAHA! Te ebben hiszel, meg a koboldokban, erdei rémekeben, én meg röhögni bírok a sötétéségeden!

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.21. 08:34:58

@chepunk:

Igen, Isten parancsára lett összeválogatva. Hogy helyesen töltse be célját. Mi ezzel a gond?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.21. 09:08:27

@ugysefogtetszeni:

"Kurva egyszerű, ha nem tetszik a melegség, akár TVben, akár élőben, ne nézd. Ha nem akarsz melegházasságot, ne házasodj össze veled egyneművel. Ha nem akarsz meleg gyereket, akkor meg ne vállalj gyereket."

Kurva egyszerű, ha nem tetszik a gyilkosság, akár TVben, akár élőben, ne nézd. Ha nem akarsz pedofíliát, ne nézz pedofilt. Ha nem akarsz megerőszakolt nőket, akkor fordulj félre.

shang 2015.05.21. 09:09:53

Szerintem a homofóbia az egészséges lelkületű ember élettani sajátossága.
Persze a rendszeres pornófogyasztás előbb-utóbb immunissá tesz mindenfajta szexuális perverzióval szemben...
LBGTQ és QWERTY... pornóval a homofóbia ellen!
Hájas internetes trollokkal a toleráns társadalomért!
Szorgos népünk győzni fog!

Waldeck 2015.05.21. 09:14:32

@maxval bircaman szerkesztő: Nem arról van szó hogy nem különb, hanem hogy rosszabb, aljasabb. Gondolom fideszes vagy ezért próbálod minden módon összemosni, bagatellizálni, relaitivizálni a tényt hogy milyen aljasok...

Waldeck 2015.05.21. 09:17:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tudod Móricka, a gyilkosság, nemi erőszak pedofília olyan cselekedet, ami nem két fél kölcsönös beleegyezésén alapul, hanem egyikük kifejezett ellenérzése, ellenkezése ellenére. Ennél fogva gyilkosságot meg a többit összemosni két azonos nemű ember szerelmével, kölcsönös beleegyezésen és akaraton, vágyon alapuló együttlétével, ez olyan szintű baromság, ami valami külön díjat érdemelne a kreténségek legjei között.

Huszas71 2015.05.21. 09:20:57

@chepunk:
Te még mindig terelsz...
Sajnos nem sokat tesztek annak érdekében, hogy elfogadtassátok magatokat heteró embertársaitokkal az ilyen hozzáállással.
Olyasmit adsz adsz a számba amit nem mondtam, olyannak képzelsz, amilyen nem vagyok...
Én a magam részéről a pusztába kiáltozást ezennel befejeztem, fogd ezt fel úgy ha akarod, hogy nyertél a vitánkban!
Írhatom, hogy homokozz ezentúl egyedül?!?
Remélem nem érted félre... és tényleg ne fáradj a válasszal!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.21. 09:22:06

@ugysefogtetszeni:

"Azok meg akik 'buzilobbi'-ról és propagandáról mormognak, szeretném megjegyezni, hogy statisztikailag a világon élő 7 milliárd ember 5-10 százaléka meleg"

Úristen, még mindig terjed ez a szám? Kérlek, igazold az állításodat statisztikailag és módszertanilag helyes, tudományos igénnyel elkészített felmérésekkel. Mindenféle szzakértők véleménye nem érdekel, mert egy számszerű állítást számszerű vizsgálatokkal kell és lehet igazolni.

Avagy ez a kijelentésed is olyan alapos, mint az, hogy "az emberek többsége számára kurvára nem érdekes"? Mert ezt a kijelentésedet sem tudtad igazolni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.21. 09:30:57

@Waldeck:

"Tudod Móricka, a gyilkosság, nemi erőszak pedofília olyan cselekedet, ami nem két fél kölcsönös beleegyezésén alapul, hanem egyikük kifejezett ellenérzése, ellenkezése ellenére."

Tudod, Móricka, a gyilkosság, nemi erőszak pedofília igenis alapulhat két fél kölcsönös beleegyezésén. Nemrég ítéltek el Ausztriában egy homoszexuális férfit, aki a mazochista buzipartnerét annak kifejezett kérésére megölte és megette. A kisgyerek is gyakran beleegyezik a pedofil kapcsolatba: magam is ismerek személyesen olyan embert, akinek gyerekkorában nemi kapcsolata volt a nagyapjával és mindketten élvezték. A nemi erőszak meg igen gyakori az SM kapcsolatokban.

És ne gyere nekem azzal, hogy a pedofil kapcsolat árt a gyereknek, mert ez csak egy antidemokratikus, diktatorikus többség véleménye. A szelíd és gyermekszerető pedofilok kisebbségi véleményét ezek elnyomják csakúgy, ahogy a többségbe belesulykolják azt, hogy a homoszexualitás rossz. Ti, a szelíd homoszexuális kisebbség ennek ellenére jól tudjátok, hogy a homoszexualitás jó dolog. Ugyanígy a szelíd és gyermekszerető pedofil kisebbség is tudja - az intoleráns többség ellenére is -, hogy a pedofília jó a gyerekeknek.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.21. 09:40:33

@Waldeck:

Független vagyok. Nem vagyok fideszes. Egyáltalán mit jelent fideszesnek lenni?

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.21. 09:44:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Amerikában egy keresztény, homofób szervezet tett ki ilyen plakátokat?

Are you against same-sex marriage? Don't get same-sex married!
Are you against rape? Don't get raped!

:-)

Waldeck 2015.05.21. 09:47:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

:DDDD

Írsz bazdmeg egy kapitális, védhetetlen, éjsötét baromságot, és ahelyett hogy csöndben elkotródnál és elhatároznád hogyx többet nem égeted magad szanaszét, még nekiállsz magyarázni, de-de-de, igen-igen-igen, a gyilkosság az összemosható egy homoszexuális kapcsolattal!!! :DDD

Ne hagyd abba móricka, oltári jól nyomod a showt! :DDD

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.21. 09:53:31

@maxval bircaman szerkesztő:

Ez tetszik! És az Isten barma (ugysefogtetszeni) még mindig nem veszi észre az érvelési hibáját.

@Waldeck:

Galambom, szomorú, hogy az "érvelésben" nem ismersz magadra. Egyebekben neked is csak azt javasolhatom, mint ugysefogtetszeni homotársadnak, hogy keresd ki a szótárból az irónia szót. Persze megértem, az irónia felfogásához valószínűleg a tiédnél magasabb IQ szükségeltetik.

Veridicus76 2015.05.21. 10:18:48

@ugysefogtetszeni: nem szerencsés, ha nem létező dologra reagálsz. Érdemes elolvasni és értelmezni egy szöveget, mielőtt vértolulást kapsz.
Az agresszív homokos propaganda tény, minden évben provokálnak a gyomorforgató és mások emberi méltóságát figyelmen kívül hagyó parádékkal. Ezzel rendkívül sokat ártanak azoknak a homoszexuálisoknak, akik nem akarnak hivalkodni, csak normálisan élni. Pontosan azért, mert a szexualitás magánügy. De az agresszív homokos propaganda kihívóan a pofánkba tolja. Ezt tiltani kellene.

Veridicus76 2015.05.21. 10:21:16

Értem én, hogy vannak rendellenességben szenvedő emberek, maximálisan tiszteletben is tartom ezt. De nyilvánvaló, hogy a rendellenes nem egyenértékű a rendessel, az abnormális a normálissal. Ennek megfelelően is kell kezelni. Az emberi méltóság megőrzéséhez több alázat kellene. A kihívó seggriszálás provokáció. Tiltani kell.

Veridicus76 2015.05.21. 10:31:50

A baráti és ismeretségi körömben vannak homokosok. Nők is, férfiak is. Kulturált, méltósággal rendelkező emberek, mert a szexualitás egyszerűen nem társasági téma. Aki ezt nem érti meg, az egyszerűen egy gyökér.

pocaklakó minimanó 2015.05.21. 10:33:36

@Waldeck: Egy orosz ember elvette feleséül a nagyiját. A normaszegésen kívül semmit nem lehet ellene mondani, mégis büntetik. De a normaszegés ma már divatos - ld. homokosság.

pocaklakó minimanó 2015.05.21. 10:35:13

@Veridicus76: Olyan is lehet, aki egyszerre két partnerrel szeretne hivatalosan élni, de legyen bármennyire kulturált és méltósággal rendelkező, bevágják a böribe, ha megpróbálja. Európában milliónyi ilyen jogfosztott ember él, de csak a homokosért ugrálnak ezerrel.

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 11:07:45

@maxval bircaman szerkesztő: Istennel telefonon, vagy emailben szoktál beszélni?

Waldeck 2015.05.21. 11:09:06

manótól kértem volnaforrást de nem enged a motor

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 11:27:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem, nem végeztem, felesleges hülye kérdéseket feltenni.

Kondicionálásról beszélek. Arról, hogy azért mert azt hiszed, hogy érdekelnie kell, és mert összekevered a szólásszabadságot azzal, hogy mindenről fel is kell szólalnod (nem te, sok sok ember).
Tehát, a legtöbb embert kurvára nem érdekli alatt azt értem, hogy VALÓJÁBAN nem érdekli. Véleményt formálsz róla, de ha mittudomén, kitörne egy világháború, kurvára nem érdekelne, hogy S. Kovács József, aki melletted bújik el a bunkerban és megosztja veled a száraz kenyerét, hova tette előtte a farkát. A nemi erőszak érdekelne, a gyilkosság érdekelne, de az hogy baszki ki kibe szerelmes, azt nem hiszem. Tekintve hogy abból a szempontból hogy milyen ember, kurvára nem releváns.

Egyébként pedig, az hogy mindenkinek a kommentjeiben szőrszálhasogatóan egy dologra akaszkodsz rá, hülyeségeken vitatkozol, ahelyett hogy megértenéd hogy miről beszélnek, nem éppen a kifinomult (vagy akármilyen) intelligencia ismérve.

Bergyilkos Bohoc 2015.05.21. 11:29:06

@Veridicus76: Nem társasági téma? A szexuális vonzódásodat csak a hálószobában éled meg? Nem fogod meg a párod kezét az utcán, nem csókolod meg, nem öleled át? Rohadt frusztráló lehet így élni a mindennapokat, csak azért mert a sötét többség megbotránkoztatónak tart két férfit, akik megcsókolják egymást. Könnyű egy heterónak ugatni (nyugi, nem vagyok buzi) akinek az érzelmi megnyilvánulás magától értetődő, de sok meleg párnál egy ilyen kapcsolat kb. olyasmi lehet, mintha összejönnél a haverod nőjével, de a nyilvánosság előtt titkolni kéne a kapcsolatot.

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 11:30:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ja bocs. A sok rendkívül magasröptű hozzászólásodból nehéz kibogozni, hogy mikor ironizálsz, és mikor mondasz komolyan hülyeségeket.

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 11:35:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Te hallod, most mégis komolyan, min vitatkozol?? Hogy melegnek lenni olyan rossz mint a gyilkosság?? Meg hogy azért mert vannak gyerekek akik beleegyeznek (mellesleg ez kurvára nem számit, mert gyerekek, és nem hozhatnak ilyen döntéseket) ezért a pedofilia ugyanolyan mint a melegség?
Te ugyanolyan szivesen laknál egy pszichopata gyilkossal? Vagy kivel hagynád inkább egyedül a gyereked egyedül, egy pedofilal vagy valakivel aki szerető kapcsolatban él egy azonos nemű emberrel.

Komolyan se lehet venni az őrületes faszságokat amiket mondasz.

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 11:40:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Najó, erre már tényleg nem lehet mit monadni :D Ha akarod, a testvérem pszichiáter, megadhatom a számát, hogy egy kicsit rendet tegyen a fejedben :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.21. 11:49:09

@ugysefogtetszeni:

"Nem, nem végeztem, felesleges hülye kérdéseket feltenni. "

Ehhez képest igen érdekes, ahogy számszerű kijelentéseket teszel.

"Tehát, a legtöbb embert kurvára nem érdekli alatt azt értem, hogy VALÓJÁBAN nem érdekli."

A baj az, hogy mindezt bizonyíték nélkül állítod. Pontosan úgy, ahogy bizonyíték nélkül írtad a homók 5-10%-os arányát is. VALÓBAN bizonyíték nélkül. :)

"A sok rendkívül magasröptű hozzászólásodból nehéz kibogozni, hogy mikor ironizálsz, és mikor mondasz komolyan hülyeségeket."

Elhiszem, hogy számodra nehéz.

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 11:53:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az érvelési hibámat? :D Szivem csücske, az hogy te neked hiányoznak az alapvető szövegértési képességeid nem az én érvelési hibáim :D
Aki ekkor faszságra azt tudja mondani, hogy ez tetszik, annak kb azt tudom kívánni, hogy akkor erőszakolják meg, és nézzük meg hogy akkor is azt gondolja e, hogy ugyanolyan rossz.
Dobálóztok itt össze vissza azzal hogy tudjátok hogy Isten miről mit gondol, és ilyen teoretikus faszságokba, hogy "te ismersz olyat aki élvezte hogy a nagyapja megbaszta", és fel se tűnik, hogy olyan szinten nem értitek, hogy miről is van szó, hogy az már szomorú.
Ki a faszt érdekel, hogy ismersz egy embert aki élvezte. Ilyen logikával kb Hitler mellett is érvelhetsz, mert sok ember szerint aki akkor élt jó volt amit csinált.
DE a történelem nekünk ad igazat. Az ilyen baromarcúak mint ti, mondták hogy a feketék nem is emberek, és nem érdemelnek jogokat, aztán lám végül kaptak, és valóban emberek. Vitatkoztak, hogy a nők nem képesek szavazni, mert túl hormonálisan befolyásoltak, és lám kaptak jogokat, és bizony ugyanolyan értelmesek mint a férfiak. Harcoltak a rabszolgaság eltörlése ellen, és a vegyes házasságok ellen, de végül az összesben veszítettek, és ebben is fognak, és a történelem távlatából ugyanúgy látszik majd, hogy milyen kicsinyesek, nevetségesek és idióták voltak, mint az előbb felsoroltak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.21. 11:56:43

@ugysefogtetszeni:

"mellesleg ez kurvára nem számit, mert gyerekek, és nem hozhatnak ilyen döntéseket"

Milyen alapon korlátozod a gyerekek döntési jogát? A gyereknek joga van feljelenteni a szüleit, ha verik vagy más módon bántalmazzák. Ugyanízgy joga van feljelenteni a pedofilt is, ha nem tetszik neki, amit csinál vele. Ha nem teszi, kinek mi köze ahhoz, mi történik közöttük? :\

"a pedofilia ugyanolyan mint a melegség? "

A pedofília ugyanolyan természetes jelenség, mint a homoszexualitás. Az ókori görögöknél eléggé elterjedt volt a ma kiskorúnak számító fiúkkal szexulis kapcsolatot folytatni - és minő érdekesség, a gyerekek ezt megtiszteltetésnek vették, a szüleik szintúgy. A rómaiaknál - akiknek a jogrendszere mai is példaképül szolgál a modern társadalmakban, nem véletlenül alaptantárgy a jogi karon a római jog - szintúgy ez volt a helyzet.

Ezen az alapon miért rossz a pedofília (a gyermek beleegyezésével), ha a homoszexualitás jó? Gondolkozz el ezen.

"Ha akarod, a testvérem pszichiáter, megadhatom a számát, hogy egy kicsit rendet tegyen a fejedben :D"

Fölösleges, nálad is kudarcot vallott. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.21. 11:57:43

@ugysefogtetszeni:

"Ha akarod, a testvérem pszichiáter, megadhatom a számát, hogy egy kicsit rendet tegyen a fejedben :D"

Látom, fogytán az érveid, jön a személyeskedés. :D

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 12:02:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hát bazdmeg, google is your friend :D www.smithsonianmag.com/smart-news/what-percent-of-the-population-is-gay-more-than-you-think-5012467/?no-ist
en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_Reports

de mellesleg, gratulálok, megint nem a lényeget érted. ha 1%kkal számolunk (ami mellesleg sokkal kisebb MINDEN felmérésnél), akkor 70 millió ember. De rohadtul nem ez a lényeg.

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 12:26:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: :D ja, akkor szerintem tegyünk meg egy 6 évest amerika elnökének és adjuk a kezébe az atombombák indítási kódjait.
Te most komolyan azon vitatkozol, a homoszexualitás ellenében, hogy vannak gyerekekek akik élvezik ha pedofilok megdugják őket????
A gyerekek, ha engeded őket megállás nélkül édességet esznek, amitől rosszul lesznek, és cukorbetegek. Ha engeded őket, összeverekednek a homokozó lapáton.
Hány éves vagy hogy egyáltalán ilyeneken vitatkozol?
És igen, a görögöknél is előfordult, és? Az ősemberek meg kövekkel törték be egymás fejét egy darab húsért. A rómaiak gladiátor játékokon szórakoztatták magukat, amit mi, mai civilizált emberként nem csinálunk. Ez nem érv konkrétan semmire.

A homoszexualitás nem azért nem rossz, mert az ókori görögöknél, vagy az állatoknál is előfordul(t). És a pedofilia nem azért rossz, mert a gyerekek beleegyeznek vagy sem, és az hogy sokból (direkt nem mondok számot) 1 nek nem okoz traumát. Nem látod a fától az erdőt.

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 12:40:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem az érveim vannak fogytán, hanem a türelmem. Nem lehet olyan emberrel értelmesen megvitatni valakit, aki szalmaszálakba kapaszkodva, csukott szemmel vitatkozik azon, hogy a fehér fal fekete, és hogy pedofilnak lenni ugyanolyan mint melegnek.
Nem személyeskedni akarok, és egyébként adott helyzetben én is élvezem az ördög ügyvédje szerepet, de egy ilyen vitának akkor vannak értelme, ha bizonyos axiómákat nem kérdőjelezünk meg. Ilyen például hogy a gyilkosság vagy a nemi erőszak rossz. Hogy a szerelem jó, és számomra egyértelműen ide tartozik az is, hogy a pedofília rossz, és ennek a megvitatására nem vagyok hajlandó az időmet pazarolni, pláne nem egy vitában amiben egyébként nem oszt nem szoroz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.21. 13:01:59

@ugysefogtetszeni:

"Our sample is diverse, with a broad range of demographic characteristics, but it is not a
representative sample: it is younger, more educated, and more liberal than the U.S. general
population. "

Ennyit a felmérésedről. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.21. 13:04:10

Szóval a tanulmány készítői is elismerik, hogy a mintájuk NEM reprezentatív az USA lakosságára nézve. Innentől semmiben nem támasztja alá az állításaidat.

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 13:06:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: :D ja bocs, igen, akkor lehet hogy a 45+os emberek között kevesebb, és??? :D Az meg amugy a 20%ra vonatkozik, nem is az 5-10re, szóval megint gratulálok hogy mennyire kurvajól sikerült megértened a lényeget :D
És mellesleg, ötödjére is, még mindig nem a konkrét szám a lényeg, de kapaszkodj csak ebbe és nyugodtan hidd el hogy ettől igazad lesz

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.21. 13:09:58

@ugysefogtetszeni:

"egy ilyen vitának akkor vannak értelme, ha bizonyos axiómákat nem kérdőjelezünk meg. Ilyen például hogy a gyilkosság vagy a nemi erőszak rossz. "

Miért csak akkor van értelme? Ja, nyilván azért, mert a megkérdőjelezhetetlen axiómáid közé tartozik az is, hogy a homoszexualitás jó. :D

Az axiómák megkérdőjelezése helyes és produktív. Nélküle sehol nem lenne pl. az einsteini relativitáselmélet. Gondolom, Bolyainak is ezt prédikáltad volna, amikor megkérdőjelezte Euklidész 5. axiómáját. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.21. 13:14:16

@ugysefogtetszeni:

Megint mellébeszélsz. Egy olyan tanulmányra hivatkazol rendkívül kulturált bazmegelés közben ("Hát bazdmeg, google is your friend"), amelynek a készítői is elismerik, hogy a mintájuk nem reprezentatív. Aztán azzal jössz, hogy ez nem is lényeges. Hm.

"akkor lehet hogy a 45+os emberek között kevesebb"

Nemcsak az életkorral van gond. Na de hát szerinted nem is lényeges, csak akkor azt nem értem, miért hivatkozol rá.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.21. 13:17:38

@ugysefogtetszeni:

"Nem személyeskedni akarok"

Akkor miért személyeskedsz: "Ha akarod, a testvérem pszichiáter, megadhatom a számát, hogy egy kicsit rendet tegyen a fejedben :D"?

Esetleg azért, mert nem vagy ura a tetteidnek (akaratod ellenére személyeskedtél)? Mert akkor gondolkodj el azon, nem inkább neked lenne-e szükséged pszichiáterre. :\

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 13:18:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Kérdezd már meg magadtól hogy mi a faszon vitatkozol? Azon hogy a világon 350 vagy 70 vagy akár 35 millió meleg él? Ez mégis miért számít? Meleg emberek LÉTEZNEK, és nem csak 10 darab van a világon, hanem egy viszonylag nagy csoport. Mi a fenéért számít az, hogy pontosan megmondjam neked, hogy 56 millió 453 eze 832 vagy 56 millió 453 ezer 831???

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.21. 13:21:26

@ugysefogtetszeni:

Te érveltél a számmal, nem én.

"Ez mégis miért számít?"

Neked miért számít annyira, hogy felhoztad érvként?

"Mi a fenéért számít az, hogy pontosan megmondjam neked, hogy 56 millió 453 eze 832 vagy 56 millió 453 ezer 831???"

Nem kérdeztem tőled SEMMILYEN számot, sem pontosat, sem pontatlant. Te adtál meg egyet, nem én kértem tőled. Én csak az általad megadott számra kértem tőled igazolást, ezt nem sikerült produkálnod.

Ezek után inkább te kérdezd meg magadtól, "mi a faszon vitatkozol".

(Hogy megint idézzem egy kulturált hangnemű megnyilvánulásodat.)

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 13:37:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ügyes terelés, de nem, még mindig nem erről van szó :D Tőlem beszélhetünk matekról is, csak a helyzet az, hogy ennek most köze nincs a jelenlegi vitához.
Meg akarod kérdőjelezni, hogy a gyilkosság és a nemi erőszak rossz?

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 13:49:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az érv az hogy NAGY SZÁMÚ HOMOSZEXUÁLIS EMBER LÉTEZIK, nem az hogy PONTOSAN HÁNY HOMOSZEXUÁLIS EMBER LÉTEZIK.
TE vitatkozol a számokon, és közvéleménykutatásokon. Nekem az egész érvelésem azt mondta ,hogy tekintve hogy marha sok homokos él a földön, azon pampogni, hogy miért vannak homokos szereplők a TVben, tök felesleges, mert melegek vannak, ergó melegek szerepelnek a TVben is, és vannak meleg karakterek.

ugysefogtetszeni 2015.05.21. 13:49:49

@queensryche: Igazából magam se tudom. :D Elmegyek kajálni inkább.

pocaklakó minimanó 2015.05.21. 14:24:54

@ugysefogtetszeni: "A homoszexualitás nem azért nem rossz, mert az ókori görögöknél, vagy az állatoknál is előfordul(t)." Érdekes, de akkor MIÉRT EZZEL hozakodnak elő mindig a homokoslobbisták?

pocaklakó minimanó 2015.05.21. 14:26:56

@ugysefogtetszeni: "Meleg emberek LÉTEZNEK, és nem csak 10 darab van a világon, hanem egy viszonylag nagy csoport." Többszörös kapcsolatban élő emberek milliószámra élnek a Földön, ráadásul az emberi társadalmak jelentős részében az ilyen kapcsolatok a jellemzőbbek, mégis az ilyen kapcsolatot folytatók legalizálási törekvéseit - pedig sokkal természetesebb a dolog és sokkal elterjedtebb is, mint a homokosság - büntetik. Miért, óh, miért?

dfens111 2015.05.21. 14:27:18

@ugysefogtetszeni:

"Ha nem akarsz meleg gyereket, akkor meg ne vállalj gyereket"

fú b...meg

és te vagy itt a megmondóember...

butschq 2015.05.21. 14:45:55

Nekem csak annyi bajom van a liberalizmussal, hogy elvileg az a lényege, hogy fogadjunk el mindenkit úgy ahogy van. Csak éppen azokat nem tudják elfogadni semmiképpen, akik nem úgy gondolkodnak, mit ahogy ők. Most akkor a liberalizmus az, hogy fogadjunk el mindenkit, kivéve azokat, akik nem úgy gondolkodnak, mint mi? Mert akkor ennek így semmi értelme.

És ha a modern ember egyenlő a liberális emberrel, akkor köszönöm, én nem kérek belőle.

szita szita péntek 2015.05.21. 15:21:02

@butschq: Nem. A liberalizmus a szabadságról szól. Mindenki azonban nem lehet végtelenül szabad, hisz az az anarchia. Épp ezért a szabadság addig terjed, amíg nem korlátozza mások szabadságát. Ha úgy tetszik a liberalizmus elvi célja, hogy csak annyi szabály és korlát kell, ami garantálja, hogy minél szélesebb körben élhessen mindenki a szabadságával - ,
márpedig ebbe semmiféle kirekesztés nem fér bele.

chepunk 2015.05.21. 15:40:34

@Huszas71:

Azért válaszolok! Mivel egyértelműen félrebeszélsz ezért persze, hogy könnyű terelésnek nevezni a választ...

chepunk 2015.05.21. 15:42:49

@maxval bircaman szerkesztő:

Isten válogatta össze, vagy a parancsára? Húha már akkor is lehettek kemény hallucinogén drogok! Jól betéptek tőle a "kiválasztottak" nyilván!

chepunk 2015.05.21. 15:48:54

@Huszas71:

Ja még valami! Heteró társaink egyre többen elfogadnak és ez a szám nő! Ebből megint látszik, hogy kitalász magadnak egy csoportot "heterók" akiket ellátsz ebben a kérdésben egy egységes véleménnyel (holott ilyen nincs) és még a szóvivőjük is leszel önjelölt módon, persze nem az Ő hanem a saját véleményed szájukba adásával (csak ettől, csak nálad lesz a kiagyalt csoprt véleménye egységes)! Na olyanokkal mint te meg a cinkosaid meg nem is akarom elfogadtatni magam, magunkat! Bőven megelékszek a primitív hazudozásaitok összeroppantásával, kifigurázásával!

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.21. 15:59:59

@chepunk:

Isten átadta a tanítását.

A Biblia későbbi. A Bibliában az Egyház azokat az iratokat válogatta be, melyek megfelelnek az isteni tanításnak maximálisan.

keményen drogozó kisemberek 2015.05.22. 01:34:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Itt épp te vulgárnyelvészkedsz, szóval mondd a tükörbe, amiket írtál.

Azt meg még te is elismeredm, hogy olyan szó, hogy pedofób, nincs.
Egyébként pedosz = fiú, gyerek, fobia = félelem, utálat, szóval neked sem lenne nehéz összeraknod azzal a kurva nagy 2 éves nyelvészeti hallgatásoddal.

keményen drogozó kisemberek 2015.05.22. 01:36:36

@ugysefogtetszeni:
Ja, vica versa.
Ha ilyen bonyolult dolgokat nem bírsz megjegyezni, akkor legalább ne használd őket. Mert röhejes leszel.

keményen drogozó kisemberek 2015.05.22. 01:50:08

@maxval bircaman szerkesztő:
Azért istenben hinni és ilyen sok baromságot összehordani vele kapcsolatban a XXI. században már nem kicsit nevetséges. Illetve nem kicsit az súlyos elmebaj jele.

(Akkor is, ha mindjárt jön Kovácsné, és nekiáll ezt cáfolni. Bizonyára mert isten ezt parancsolja neki.)

ugysefogtetszeni 2015.05.22. 01:57:15

@ugysefogtetszeni: :D jó, akkor szerinted a vica versa mit jelent? :D

ugysefogtetszeni 2015.05.22. 01:58:34

@keményen drogozó kisemberek: :D jó, akkor szerinted a vica versa mit jelent? :D

keményen drogozó kisemberek 2015.05.22. 02:03:48

@ugysefogtetszeni:
Fogalmam sincs, mit jelent.
Én csak a vice versa jelentését ismerem.

keményen drogozó kisemberek 2015.05.22. 02:04:52

(Tudod, nem mindegy, hogy hajnali szárnyalás vagy hajnali szarnyalás, pedig ott csak egy ékezet a különbség.)

ugysefogtetszeni 2015.05.22. 02:13:41

@keményen drogozó kisemberek: Jaj hát istenem :D Ne haragudj hogy hajnali 2kor nem a helyesírás a legnagyobb gondom. Azt se tudom már hogy fiú vagyok e vagy lány (és mielőtt kovácsné vagy valamelyik másik észlény beleköt, igen, a nap normális óráiban tisztában vagyok a nememmel)

keményen drogozó kisemberek 2015.05.22. 02:19:59

@ugysefogtetszeni:
Ez nem helyesírás, max. elírás, de többször is így írtad, és elég sokan használják rosszul, úgyhogy az ember kezd kételkedni.
Amúgy meg rakj fel egy meztelen képet deréktól lefelé, és majd megszavazzuk, hogy fiú vagy-e vagy lány.
A stílusból én fiúra tippelnék, de én Kovácsnét is annak tippelném a stílusa alapján.

ugysefogtetszeni 2015.05.22. 02:36:44

@keményen drogozó kisemberek:
Baszki, tényleg, ma is elírtam, azt észre se vettem. :D Lehet tudat alatt ez van bennem vagy valami. Minden esetre igazad van, a kritikát elfogadom.
A szavazástól köszönettel, de eltekintek, mert nincs szükségem se arra hogy lekurvázzanak, se arra hogy a barátom szívrohamot kapjon. És igen, ebből kiderül hogy lány vagyok :D
Kovácsnéban viszont egyetértek. Bár ez a szőrszálhasogató vitastílus a nőkre inkább jellemző...nehéz kérdés...

keményen drogozó kisemberek 2015.05.22. 02:56:36

@ugysefogtetszeni:
Mondjuk az alaptémából kiindulva a barátod szívrohamkapása semmiképp nem jelentené azt, hogy nem vagy fiú. :-)

keményen drogozó kisemberek 2015.05.22. 12:17:33

@maxval bircaman szerkesztő:
Mivel ami nem létezik, arra hatni sem lehet.

De a sok hozzád hasonló gondolkodásképtelen agybeteget remekül lehet hülyíteni ezzel az isten-dumával.
süti beállítások módosítása