Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kényelmetlen mini-valóságshow Friderikusszal

2015. április 27. 13:30 sixx 53 komment

435319_w.jpg

Az Összezárva Friderikusszal első blikkre egy olyan műsor, amiben két ember egymás lelkében vájkál, miközben egy napot töltenek együtt, együtt esznek, alszanak, és mivel nincs hova menni, jobb híján akkor is beszélgetnek egymással, amikor kurvára semmi kedvük nincsen hozzá. A műsor készítőinek pedig ezt a 24 órát kell egy olyan fogyasztható, élvezhető egy órába belesűríteniük, amit mi, a nézők nem ununk a tévé előtt, és megtudunk belőle valami olyasmit is az alanyokról, amit eddig nem. Vagy csak jobban megismerjük.

Ilyen intim, a sima tévés talkshow kereteit feszegető beszélgetős műsor van másfajta is, ott van pl. Lovász Lászó Lakástalkshow-ja, amiben egy valós nappaliban ül le az alany a riporterrel, és beszélgetnek, vagy a Pimaszúr ott alszik, ahol meg a riporter megy házhoz, és tölt el egy estét és egy éjszakát az alannyal. Mindkettő sokkal intimebb, valóságosabb, mint az Összezárva Friderikusszal, hiszen valós helyszínen játszódnak, Lovásznál kis híján beleültem a gyerek legójába, Pimaszúr meg Hajdú Péter budijába is benézett a fejére erősített GoPóval.

screen_shot_2015-04-27_at_07_01_15.png

A TV2 új műsorában egy stúdióban felépítettek egy olyan nappalit, ami vagy szándékosan, vagy véletlenül, de pont úgy néz ki, mint egy online stockfotó adatbázis nappalibelső_4.jpg nevű képe, nincs benne semmi, amitől jól érezné magát az alany vagy a kérdező. A falra felkasírozott téglamintás tapéta pont olyan gáz, mint a nyolcvanas évek panellakásainak nappaliját éktelenítő, egész falfelületet beborító homokos tengerpart vagy őszi erdő képe, és hogy mi az istenért állt az egyik sarokban egy Vespa, azt senki nem tudja nekem megmagyarázni. A színek harsányak és erősek, a bútorok ránézésre kényelmetlenek, mintha a berendezéssel azt akarták volna elérni az alkotók, hogy az összezárt páros egy pillanatig ne érezze jól magát odabent.

Hát, sikerült.

Friderikusz első vendége az a Gesztesi Károly volt, aki magánéletét tulajdonképpen a nagy nyilvánosság előtt élte-éli, így izgalmas feladatnak tűnt kicsit lecsupaszítani a palit, és megismertetni a nézőt azzal a Gesztesivel, akivel eddig nem találkozhatott a Blikk címlapján. Friderikusz Sándor lassan 30 éve beszélget emberekkel hivatásszerűen, így joggal feltételezhettük, hogy ha valaki, akkor ő tuti ki tudja csomagolni az embert a celebből, de a tévébe kerülő, vágott műsorban ez nem nagyon sikerült. Nem tudom, milyen volt a többi 23 óra (mínusz az alvás), de az elénk kerülő hatvan perc nagyon csapongott - amikor Gesztesi elkezdett volna valami olyan gondolatot kifejteni, amiből esetleg kiderült volna róla valami azon túl, hogy szeret inni (mert ezt valahogy fontosnak tartotta kihangsúlyozni a műsor), akkor rögvest jött valami vágás vagy áttűnés, ugrottunk az időben, és máris egy másik téma következett. (Ja, és apróság: ha már arról van szó, hogy semmi kapcsolat a külvilággal, akkor a Friderikusz által elrontott kávéfőzőt úgy tessék már kicserélni, hogy legalább ugyanolyan legyen, és nem feleakkora és más színű.)

screen_shot_2015-04-27_at_07_02_19.png

Nem értem, miért kell úgy vágni egy beszélgetős showműsort, mint a Bourne-rejtélyt, miért kell egy mondaton belül három kamera képét is betolni, miért nem lehet szépen elidőzni az arcon, amikor éppen arról beszél, milyen volt a viszonya a szüleivel. Nekem annál több kellett volna Gesztesiből - és ha már itt tartunk Friderikuszból is - hogy perceken át zongoraszó mellett énekelnek, bármennyire kellemes is a hangja Gesztesinek (Friderikusznak nem az, de hát nem is ez a dolga) és közben minden téma végén Liptai Claudiánál lyukadunk ki, aki, bármennyire is tiltakozott a színész a műsorban ez ellen, a vágott adás szerint élete nagy szerelme a mai napig, és valamiért Friderikusz életében is fontos mérföldkő volt.

A műsorban azok a részek működnek jól, amikor egymás után több olyan kérdés jön az alany felé, amitől kicsit megborul, és nem az évtizedes rutinnak köszönhetően felvett álcát látjuk, hanem alatta a palit, akinek nincs egy igaz barátja sem, és úgy él külön a családjától, hogy a szomszéd házba költözött, amit egy gardrób köt össze a gyerekei lakhelyével. Persze az is lehet hogy a magát az ország öt legjobb színésze közé soroló Gesztesi (nálam is benne van a tízben egyébként) ezt is csak eljátszotta, mint egy szerepet - ez nem derült ki a műsorból.

screen_shot_2015-04-27_at_07_01_38.png

Szerintem jobban jártak volna az alkotók, ha egy harsányabb, extrovertáltabb vendéggel kezdenek, és nem egy lassabb, megfontoltabb Gesztesivel, a formátum vélt erősségét (amikor megnyílik az alany a humánlaborban) pont nem kaptuk meg a műsortól, bár az kétségtelen, hogy voltak jó momentumok (a Shrek-szinkron, bár ezt is jobban ki lehetett volna bontani), és látszik, hogy ez a formátum egy nyugodtabb vágással, melegebb, otthonosabb szobabelsővel akár működhetne is. Így viszont olyan, mint egy maratoni valóságshow utolsó napjának összefoglalása, amikor már a játákosok nem tudnak istenigazából mit mondani egymásnak, és nagyon szeretnének már a falon kívül lenni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ScooHu 2015.04.27. 14:09:35

Ebben a tv2-ös valóságshowban volt az, hogy az egyik szereplő majdnem megerőszakolta a másikat, de a végén nem lett belőle balhé, mert ölelkezve aludtak el? Vagy keverem? :)

BobbyEwing 2015.04.27. 14:24:51

csak elfogult és előítéletes vagyok, amikor azt kérdezem, hogy valóban ennyire híján van a szakembereknek a TV2? Az ÉH esetén én magam is látom, mennyivel gyengébb műsort rakott össze a TV2, mint tette a Viasat, itt a cikk alapján megint csak arról van szó, hogy egy jó formátumot elbénázik a biopon2. Látványosan tolják a műsoraikat annak a szegmensnek, amelyik szeret térdig gázolni a guilty pleasere-ben. Ha Gesztesiből ennyit tudtak kihozni, hogy még mindig szereti Liptait és szeret inni is, az bizony nem sok. Friderikusz műsorira jellemző volt a profizmus. Lehet szeretni, van nem szeretni, de amit az asztalra tett, az Mo-on egyedülálló. Engedné, hogy ebben a műsorban a TV2 diktáljon?

2015.04.27. 15:17:10

@BobbyEwing: Minap volt itt a blogon vele egy interjú, abban azt nyilatkozta,hogy időhiány miatt nem tud részt venni a vágásban, azt ráhagyja a TV2 ifjú titánjaira.
A fenti cikk alapján úgy néz ki nem sikerült megoldaniuk a dolgot...

koda 2015.04.27. 15:17:30

@BobbyEwing: Fridi maga is elmondta egy interjúban, hogy ő ebben a formátumban csak "hozzáadott érték", önmagát hozza, másba ő nem szól bele. Nem keverendő ez olyasmikkel össze, amikor fiatalabbként még minden szegmensét igazgatta a produkciónak, sok esetben hivatalosan (producerként). Ezt mondjuk nem láttam, hogy milyen lett, de nem lennék meglepve, ha a szerkesztőkön csúszna el. TV2 betegség...

irónika 2015.04.27. 15:18:28

Én alapvetően értem sixx amit írsz, de azt hiszem egy kicst túlságosan szakértő, kritikus szemmel nézted a műsort (világos, ez a dolgod), de mint amatőr néző engem pont nem érdekel, mégha jogos is a kérdés a Vespa kapcsán. A beszélgetések széttörése és a sok vágás is jogos kritika, de nekem a műsor ennek ellenére nagyon tetszett.
Tény, h alapvetően bírom a Fridi műsorait, főképp a beszélgetőseket, mert jó riporternek tartom. Bár mint házigazda nálam megbukott "Ideje felkelni és csinálj reggelit" Ha olyan valaki jön be, aki nem tud/akar főzni éhenhalnak a 24 ora alatt? Na mind1.
Én várom a következő műsort, talán kevésbé lesz erőletett, mint ez volt, de ennek ellenére én élveztem.

véleményM 2015.04.27. 15:23:45

@ScooHu: Te tényleg ekkora f@szkalap vagy, hogy azt sem tudod, hova, mit és miért írsz be, vagy papírod van róla, mert akkor elnézést kérek!

discretio 2015.04.27. 15:26:48

Bizony Fridi is csak úgy járt, mint sok öntelt megmondóember az elmúlt 25 évben.
Emlékszem, mikor a FIDESZ elvesztette a választásokat, megkérdezte , Ki az az Orbán Viktor ? Most nemsokára ő lesz akiről megkérdezik, na de ki az a Friderikusz ? Megérdemli... ja, és nyugodtan beléphetne a fuszrált zabagépek táborába....

kis.herceg 2015.04.27. 15:29:40

bejött, de sajnos tényleg szét volt tördelve, vagy legyen hosszabb, vagy legyen benne 2-3 hosszabb beszélgetés egyben, és király lesz. na meg a díszlet nagyon mellé ment.

pimpoff 2015.04.27. 15:29:41

@BobbyEwing: eszembe jut a régi kretén magazinok karikatúra, ami annó az RTL-TV2 vonatkozásban jelent meg, mikor a két tévénél csillagvizsgáló méretű távcsővel figyelik egymás székházát és felkiáltanak az RTL-nélkül, hogy "Basszák meg, ezek minden ötletünket ellopják, főleg a szarokat!" És tényleg. Amúgy meg miért várunk fantáziát a csodás Frizbi Entötéjnment csapatától, ahol a felkiáltás a macskajajból ismert "ha nem tudod megoldani pénzzel, old meg sok pénzzel". Friderikusz, aki meg amúgy vérprofi, a nevét adta ehhez sok pénzért és nem rajta múlt, hogy ebből csak ennyit hoztak ki...

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2015.04.27. 15:32:23

@véleményM: Te tényleg nem ismered fel az írott szövegben az iróniát, vagy papírod van róla, hogy neked nem kell, mert akkor elnézést kérek...

kis.herceg 2015.04.27. 15:32:34

viszont a Propaganda Ambrus Attilával hibátlan volt, hogy azt miért kellett fél 1-re tenni azt csak a jóisten tudja.

penna 2015.04.27. 16:00:44

végignéztem. Friderikusz beszélgetős műsorainak szép emléke miatt.
untam, ill. sokszor kínos volt nézni. utóbbi főleg Gesztesi folyton hazudozásai miatt fogott el. nagyon fura, nagyon sok megoldatlan lelki teherrel küszködő, magányos ember lehet, aki mára már egyik percről a másikra elfelejti, hogy mit kamuzik. Friderikusz elég sokszor szembesítette vele. a légzőkészülék vagy mifene volt számomra a legkínosabb, nézve, ahogy Gesztesi felveszi és abban próbál aludni, túl intim pillanat volt. ott megsajnáltam.

nekem a 24 óra leteltét alig váróan gyötrődő, unatkozó, egymás társaságát a legkevésbé sem élvező ember benyomását keltették.

a steril, barátságtalan környezet csak rátett a kínos légkörre.

ennél a rettenetnél Friderikuszban sokkal-sokkal több van.

Szamiz67 2015.04.27. 16:08:00

Gesztesi top 10 színész között? Ilyen kiszámítható, sablon, egyen karakterű színész, aki gyakorlatilag magát, illetve a magáról gondolt képet játsza el már több évtizede, akinek már a szinkron hangjára is ásítozom....

Lucretia/My Reflection 2015.04.27. 16:39:52

Szerintem Friderikusszal semmi baj nem volt, nagyon jól célzott kérdései voltak, hol megizzasztotta, hol megríkatta vele Gesztesit. Ez volt a műsor erőssége.

Ami a gyengesége, az egyrészt vagy maga ez a beköltözős-24 órás formátum, vagy a rossz vágás, illetve az, hogy Gesztesi elég szerencsétlen volt, állandóan kínos önellentmondásokba keveredett és eszébe sem jutott, hogy ő is feltegyen pár érdekes kérdést Friderikusznak, pl. miért nincs családja, miért nem ment el sose logopédushoz. Én ezeket tuti megkérdeztem volna, vártam, hogy majd róla is megtudok olyat, amit eddig még nem, de ez nem történt meg.

Nekem így egy adás alapján az a konklúzió, hogy Fridit méltatlanul mellőzik a nagyobb kercsatornák, pl. a Frizbi-féle celebes, kemény kérdéses interjúműsort egyértelműen neki kellene csinálnia, nem annak az idióta, tehetségtelen Hajdúnak. Ez az összezárva formátum meg egy marhaság.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.04.27. 16:41:01

@Szamiz67:

Top 5-öt mondott :)
És a top 5-ben ott van Szabó Győző is, amikor kimondta majdnem átfejeltem a led tv-t :O

Nyugi mert a következőben Majka lesz a vendég, sorra jönnek a Pimasz úr ott alszik vendéglátói, semmi újat nem fogsz megtudni róluk, mert akkor mindent elmondtak magukról.
Gondolom Hujbertferi se marad ki a szórásból.

handax 2015.04.27. 16:59:11

Az nem légzőkészülék, hanem horkolás (alvási apnoé) ellen van, nem egy nagy ügy, inkább mindenkinek ilyen kellene, aki horkol. Kellemesebb neki is és a családnak is.

lobster thermidor 2015.04.27. 17:16:52

Időnként oda - oda kapcsoltam, de sokáig nem bírtam a strapát. Azokból a percekből amit néztem a műsorból az jött le, hogy mind a két szereplő elég kínosan érzi magát ebben a helyzetben. Erre utalt Gesztesi szinte minden mondatát kísérő erőltetett röhögcsélése, és Friderikusz szokottnál is erősebben maníros selypítése.

Ólevendula 2015.04.27. 17:43:29

Végignéztem, a kíváncsiság ott tartott ezen a csatornán. Valami döbbenet, mennyire gyenge volt, se füle, se farka, semmi izgalom. Éppen olyan tré volt, mint aminek Hajdú Peti a főmuftija! Valami égbekiáltó borzalom volt!

Ronald 2015.04.27. 18:09:32

Látom sok itt a vérgőzre-éhező kommentel (lelki értelemben, persze).

Nem, ennél jobban nem lehet (pontosabban: NEM KELL, NEM SZABAD) megfingatni egy amúgy is padlón fekvő embert.

És ezen a határon Friderikusz nagyon sok jóízléssel meg is állt (nem biztos, hogy pl. Hajdú ugyanígy tett volna?)

Tanulság is volt a műsorban, méghozzá sokak számára: "Ha csúcsközelben vagy - nagyon vigyázz, mert ha elbaszod, szinte lehetetlen visszamászni."

Gesztesi a csúcson volt még pár éve .... emberileg is, szakmailag is. Mondhatni, hogy az élet császára volt.

De elbaszta - és ez nagyon lejött a műsorból. Lehet okulni az esetéből.
.

northwind 2015.04.27. 19:09:53

nem tudom, nem láttam, fridi nagyon irritáló pali , a mr prostamol uno, meg nem érdekel, nem hinném, hogy nézője leszek ennek a műsornak, de van aki komálja a műcelebeket

ideasz 2015.04.27. 19:23:36

.Ezen a Top5 színész dolgon elgondolkoztam. Annyira nem értek hozzá, de a Bács Ferenc, Molnár Piroska, Sinkó László, Hegedűs D., meg még ezren fel sem merülnek? Szabó Győző?? Bezmag!!!

clfo 2015.04.27. 19:38:26

Most néztem meg a tv2 honlapján.

Sztem tök rendben van ez a műsor, nem is passzol bele ebbe a sz*r csatornába.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.04.27. 19:40:57

@handax:

Ez légzőkészülék is, mert ugye nem fullad meg a páciens aki viseli ha elő jön az apnoéja.
Nekem alvás előtti apnoém van, és egyáltalán nem horkolok, csak hirtelen nem kapok levegőt, pedig 6 után már nem is kajálok újabban.
Van akinek egész nap van apnoéja, annak klassz lehet az élete.

Nbl 2015.04.27. 19:52:20

@véleményM: sztem qrva jó poén volt, az viszont nem világos, h te nem értetted vagy nem akarod érteni.

zsolla39 2015.04.27. 21:44:04

végletekigunalmas volt a műsor.
azt sem értem, miért kell más ember bajaiban vájkálni, annyi szép dolog van életben, ezekkel kellene foglalkozni

Cimili 2015.04.27. 22:15:26

Jó kis belterjes TV2-ös műsor, Pimasz úr 2.

Cicca 2015.04.27. 22:24:50

Megnéztem Friderikusznak ezt az új próbálkozását, és azt kell mondanom, alapvetően elhibázott a koncepció. Amíg a pimasz úr ottalszik c. műsorban épp az volt a jó, hogy Papp G. házhoz ment, és megmutatta egyes celebek valódi (vagy legalábbis annak látszó) életét, Fridi és a vendége itt egy steril, személytelen térbe, kb. mint a Big Brother ház nappalija, kerülnek, és ott húznak le 24 órát. Fridi néhol rémisztő, néhol szimplán kínos, abszolút nem tud oldódni és nem tudja oldani a vendégét sem. A beszélgetés lassan indul be, a műsor pedig úgy van vágva, mintha a nemzeti vágtából a startot mutatnák, utána meg egy-egy ló orrlyukát, farokszőrét, majd azt, amikor végre valaki célba ér. Nincs egy végigvitt gondolat sem, belecsapnak ebbe-abba, és minden kidolgozás nélkül hal el, márpedig ezeket a dolgokat Friderikusz és Gesztesi biztosan végigbeszélték egymás közt, mégse került be semmi értelmes az adásba.
Annyit sikerült megtudnom a vendégről, hogy jó zongorista (eddig is tudtam), közepesen kellemes az énekhangja (eddig is tudtam) 5 gyereke van (eddig is tudtam) keményen iszik, de erről magának is hazudik (eddig is tudtam) és igazából rettenetesen boldogtalan (ezt talán még ő maga se tudta). Inkább szomorú, lehangoló volt nézni, hogy ült magányosan a fotelban, hogy meredt maga elé Gesztesi, miközben Fridi az igazak álmát aludta… Nem is éreztem helyesnek, hogy látom. Olyan szinten a privát szféra darabjának tűnt…
A műsor jelenleg gyerekcipőben jár, később akár lehet jó is, de ehhez sokkal jobban kell vágni, és Fridinek be kell adni adás előtt egy lelazító tablettát. Egyelőre erős kettes alá a projekt.

Tandoori Artemisz 2015.04.27. 23:16:04

Nekem bejött, régen néztem ilyen jellegű műsort.
Ha politikailag egyszer sem fogunk közös nevezőre jutni, azt el kell ismernem Fridi mindig is értett a tévézéshez és érdekes műsorai voltak többnyire (talán a gyerekszájjal fürdött be).

L.A.M 2015.04.27. 23:56:43

@Tandoori Artemisz:

Hát... Őszintén szólva én nem emlékszem arra, hogy Friderikusznak a kereskedelmi tévék indulása óta lett volna műsora, ami nem bukott meg (a saját műsorokról beszélek, nem azokról, ahol mellékszereplő volt - pl. Sztárban sztár vagy Ének iskolája). Ez a műsor szerintem tévedés. Egy majdnem hatvanéves műsorvezető és egy 50 pluszos színész egy kvázi valóságshowban, miközben mindkettő szemérmes figurát vesz fel. Meglepődnék, ha nem bukna meg.

Szerintem ez valami kompromisszum: Friderikusz vissza akart jutni valami országos csatornára és erre tudták összerántani a pénzt. A díszlet úgy néz ki, mintha régi valóságshowkból lenne leselejtezve, a koncepció pedig a sztárok otthonában forgatott Pimasz úr után kifejezetten kínos. Egy stúdióban 24 órára egy színésszel kezdve. Kedvelem Gesztesit - a képernyő alapján, amúgy nem ismerem - de szerintem egyetlen őszinte pillanata sem volt.

cukkmukk 2015.04.28. 07:42:46

Ez lehetett volna jó is, de nem lett. Nem tudom, hogy a riporter, az alany, vagy a vágás a ludas, de nem lett jó.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.04.28. 08:10:16

@cukkmukk:

Minden egyben.
Ha 24 óra együttlétből csak ezt tudták összevágni, akkor mi lett volna ha a szintetizátort se teszik be a kecóba ?
Én nehezítettem volna a dolgon, no alkohol, csak ásványvíz és üdítő, Gesztesi végig sírta volna a 24 órát.

R.T. Flakfizer 2015.04.28. 08:32:32

Nem láttam, mert kedvem nincs leülni egy ilyen műsor elé: mi érdekes derülhet ki?
Friderikusznak volt anno egy jó ötlete: ringbe küldött embereket, akik egymással küzdöttek meg, az ő moderálásával. Itt is párosával kéne bevinni a vendégeit, olyanokat, akik nem bírják egymást, aztán hadd szóljon (pl Puzsér - Hajdú).

barrix 2015.04.28. 08:32:44

Azért szeretném látni a TOP 10-es listádat, nálam még 30-ba sem férne be. Mondjuk csak a Katonában és Örkényben van nála 10 jobb férfi színész, nőkről nem is szólva!

mad823 2015.04.28. 08:56:07

A műsor sikeres volt: Ridley Scott felkérte Gesztesit a Space Jockey szerepére a Prometheus folytatásához.

Teshow 2015.04.28. 08:56:36

A TV2 (de ne legyünk igazságtalanok, minden ker tévé) a bulvár csapdájában vergődik, amibe persze maga mászott bele. Ha ezek a műsorok továbbra is a bulvárt igyekeznek kiszolgálni és/vagy abból építkezni, akkor maradnak a lerágott celebjei, akiről pedig nincs mi újat elmondani. Nem is akartak: ez az adás pl maradt a "pia/Claudia/érző-szívű-nagy-melák" szentháromságnál (már ameddig én láttam, de a kommentek alapján végig) amit pont lex@rok, miközben pl GK korai színészi évei, pályája, szakmai múltja érdeket volna. Ergo a műsor unalmas (mi több: kínos) lesz, mert azért ez tényleg nem Fridi szintje - sajnos látszik is, hogy unja.
Gyanítom, a bevágatlan anyagban voltak/lehettek izgalmas témák, 24 óra sok idő, és Fridit ismerve tuti bekérdezett - ezek miért mentek a lecsóba? Hogy ez azért történt, mert a formátum ezt írja elő, vagy a TV2-nek ez a koncepciója, azt nem tudom. Előbbi esetben kiszállnék (gondolom a szerződésben hagyott kaput magának Fridi) utóbbi esetben odaülnék a vágószobába, akár van idő akár nincs, mert ha a végeredmény xar, az Fridire fog visszaszállni, a TV2-n ugyanis már fel se tűnik :)

sweeney todd 2015.04.28. 09:39:27

@ideasz: ... + Mácsai Pál, Rudolf Péter, Nagy Zsolt, Seress Zoltán, Pokorny Lia... nehogy már, hogy ő legyen a nagy szám!

sweeney todd 2015.04.28. 09:47:00

adna vk egy linket, hogy hol tudom megnézni az egész adást? molyolok itt atv2 honlapján, de itt szét van szabdalva.

sweeney todd 2015.04.28. 09:56:06

juj, de gáz a díszlet! rettenetes. mik ezek a színek, ezek a formák? tényleg olyan, mint valami valóságsó díszlet. nem is értem, miért gondolják azt, hogy ez kell a népnek? egy meleg fényű polgári lakás, klasszikus tárgyakkal, otthonos fotelekkel, kanapéval, fa bútorokkal, meleg, harmonikus színekkel nem jó/jobb? ezt a műsort tízen-húszoneleji korosztály úgy sem nézi, nekik lassú, a harmincasok meg behánynak ettől a gagyi díszlettől.

sweeney todd 2015.04.28. 10:07:27

ha olyan vendég jön, aki nem tud főzni, akkor pizzát rendelnek?

durva, hogy úgy vágták össze, hogy kb feszt isznak.

Vittore. 2015.04.28. 10:20:37

Én csak az elejét láttam véletlenül, de már akkor az jött le, hogy 1. tényleg mindig Claudiához lyukadtak ki, 2. Gesztesit folyamatosan alkohollal tömték, vagy kvázi alkoholistának bélyegezte Friderikusz.

Aztán amikor a konyhában főzni akartak és Friderikusz nem tudta, mivel lehet sütni, vagy a serpenyővel voltak problémái, na akkor untam meg az egészet. 2015-ben ne játssza már meg valaki, hogy még egy rántottát sem tud összedobni, mert ez baromi szánalmas. Friderikusz egész nap, az év minden napján étteremben eszik, vagy házhoz rendel? OMG!

Amúgy Gesztesi tényleg az egyik legjobb magyar színész, még ha alkoholproblémái is vannak, akkor is.

Mercel 2015.04.28. 10:36:21

@véleményM:

"@ScooHu: Te tényleg ekkora f@szkalap vagy, hogy azt sem tudod, hova, mit és miért írsz be, vagy papírod van róla, mert akkor elnézést kérek!"

Egyrészt nyilvánvaló irónia volt ha nem vetted volna észre.
Másrészt nyilván pontosan tudta, hogy ez a téma nem az a téma, de ettől függetlenül úgy gondolta, hogy olyan helyen mondja el a véleményét ahol biztosan látható lesz a csigatévés arcok számára.
Mivel köcsögék rendszeresen olvassák a Comment blogot így jól célzott, főleg úgy, hogy első helyre került a kommentje.
Amúgy az erőszakolós ügyben nem lehet eleget rúgni a csigatévébe, és azt a hozzáállást amit produkáltak az ügyben én is ocsmánynak tartom.
1 leadták egy nő kamera előtti megalázását, 2 hazudtak, 3 most gyáván menekülnek.

Úgyhogy higgadj le, az illető valószínűleg pontosan tudta, hogy mit csinál és az alapvető igazságérzet szerint jól is tette.
Ha ezt nem látod át, akkor nem az a hülye akit te lehülyéztél..

Mercel 2015.04.28. 10:38:29

Friderikusznak jobban járna ha elővenné "Az én mozim" C. műsorát.
Azt ugyanis még réges régen jól csinálta.

Mercel 2015.04.28. 10:38:59

Friderikusznak jobban állna.. nahh. elírtam.

sweeney todd 2015.04.28. 10:54:18

na megnéztem. tök idegesítőek ezek a kapkodó vágások és pont mikor már kiderülne valami személyes, akkor vágás. halál unalmas volt, Friderikusz meg nagyon modoros, egy őszinte pillanata nem volt. szétröhögtem magam rajta, hogy a zene átváltott valami drámaiba, ha olyan lett a mondandó. semmi, de semmi olyat nem tudtunk meg, amit ne írt volna meg a blikk/bors, az egész beszélgetés bulváros és felszínes lett.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.04.28. 17:24:57

@Teshow:

Ennyire még ember nem nyalta a seggét Gesztesinek mint a producer úr/iroda.
Félek ezt a produkciót is csak a Gesztesi zsebeit megtömendő jött létre, és majd csurranik cseppenik a többi kreténtől isch.

Gyuripapa68 2015.04.28. 17:35:08

Hát nem lesz ez a műsor az emlékeinek(t.i.Friderikusz Sándornak) a kedvence

Onereality 2015.04.29. 00:39:00

nekem semleges volt a musor. azt gondolom, hogy nem volt ertelmetlen, de nem jott ki, ami benne volt.
nem voltak a temak kibontva, inkabb tobb fontos dolog volt erintve, viszont erzelmileg elert egy melyseget. eleg intim es kellemetlen volt nekem, mikor megvillant a kinlodo, boldogtalan gesztesi.
az alkohol es claudia temak allando szinten tartasa kotelezo bulvaros erolkodesnek tunt, es felkaptam a fejem, hogy valamelyik gyereke nem az ove, de ott nem tudtam ertelmezni azt a reszt, remelem, nem a musorbol derult ki valami uj egyik gyereke szamara sem.
fridin meg nem tudtam eldonteni, hogy unja, leszarja, vagy anyam szerint botoxolt az arca, mert nekem fridirol evek ota az a kep ugrik be, hogy ezt a palit kurvara nem erdekli, ami epp korulotte zajlik, de lehet, hogy csak siman orokre felvette a flegma pozt, es kozben nagyon is sasol :)

lobster thermidor 2015.04.29. 08:35:51

@Ronald:

Igen, bizonyára nagyon ízléses volt Liptai művésznő nevét emlegetni szinte minden bekezdés végén.

cukkmukk 2015.04.29. 09:37:27

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF: Lehet végigsírta, és csak azt vágták ki. Ez maradt :D

Erzsébet Czebe Tóth 2015.05.09. 23:54:42

A műsornak csak az ajánlóját láttam...de nekem az is elég volt:-)))))
Medveczky művésznő éjszakai hajviseletéről volt szó...szegényke azt sem tudja, hogy mi a különbség a vakarcs és a varkocs között......
süti beállítások módosítása