Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Top Gear után a Top Gear Live is parkolópályára került

2015. március 23. 11:42 sixx 68 komment

clarkson-2-rex.jpgA BBC elég komolyan gondolja a Jeremy Clarkson ellen folytatott háborút: a műsorvezető felfüggesztésével és a már leforgatott Top Gear-adások letiltásával már így is megmutatták, hogy mekkora tökük van/menyire csökönyös barmok, egy mai hír szerint pedig a Top Gear Live című élő műsorokat is leállították, pedig már a jegyeket is mind eladták rájuk - pontosabban négy, Norvégiába tervezett műsorra. A produkciókra március 27-én és 28-án került volna sor, a napi két előadásra legalább 20 000 jegyet eladtak már összesen. 

Clarksont azért tiltotta le a képernyőről a BBC, mert állítólag leütött egy producert, mert az nem intézte el a stáb kajáját egy hosszú forgatási nap végére, ő meg kurva éhes volt már. A letitást követően egy netes kampány indult meg, "Vissza Clarksont a tévébe!" címmel, és pillanatok alatt össze is jött egymillió aláírás rá, hiszen a műsorvezető nagyon népszerű mindenfelé. Jó, Argentínában nem. A petícióról Clarkson azt mondta, hogy nem fog működni, mert

Planktonok vagyunk, a világot pedig bálnák uralják. Lehetsz te egy nagyobbacska, fontosabb plankton, de ez semmit nem szémít, ha egy bálna éppen téged akar megenni. Egy bálna azt pedig nem veszi észre, ha egymillió plankton tiltakozik.  

Clarkson egy hétvégi jótékony eseményen azt bírta mondani a mikrofonba, hogy egy utolsó kört még menni akar a Top Gear-tesztpályán, "mielőtt ezek a kibaszott gazemberek kirúgnak." Később azt mondta, szavait viccnek szánta.

A műsor forgatása áll, a másik két műsorvezető, James May és Richard Hammond nem hajlandó Clarkson nélkül melózni. 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zdanee 2015.03.23. 12:14:48

A végítélet harsonái, ahogy a Jelenések Könyvében is írva vagyon: "És leszáll a három lovas a lováról és lesújtanak vala az őket éheztetőkre és iszonyú haragra gerjed majd a BBC és Isten akkor végtelen kegyelmében a FoxNews-á hasonlatossá teszi akkor!"

pepinke 2015.03.23. 12:25:31

A Top Gear egy jópofa műsor volt mindig is, de valljuk be, nem történik túl nagy tragédia akkor sem, ha megszűnik. És bár sokan azt gondolják, hogy a BBC majd jól megszívja a bevétel kiesést, de ezt azért nagyon kétlem.
Az viszont vicces, ahogy Clarkson magát is kicsi planktonnak állítja be. Hagyjuk már... Ő is már egy kurva gazdag proli, aki mindenkit leszar valószínűleg és imádja a kiskirálykodást. Sajnálni nem sajnálom tőle, de áldozatnak sem nevezném.
Oda szart, ahonnan eszik. Így járt.

Wilson11 2015.03.23. 12:31:01

@zdanee: Ha nem csórtad valahonnan akkor felterjesztenélek az év kommentje díjra

A lófa szára 2015.03.23. 12:34:27

Minket ez csak 10 év múlva fog érinteni, amikor elfogynak a megvásárolható részek.

LiberAll 2015.03.23. 12:34:36

Azért szépen összetart a csapat, ezt megnézném, hogy Magyarországon, mikor állnának ki a másikért, még ha az fa#&ságot is csinált. Amúgy ha az egész stábnak nem volt kaja, akkor jól járt a producerke, hogy csak Clarkson verte meg, s nem az egész stáb :P

Virág et. 2015.03.23. 12:41:50

@pepinke: Amint lezárul ez a cirkusz Clarkson, May és Hammond mennek ugyanezzel a műsorral más néven egy másik csatornára - több pénzért. Már ezer éve csalogatják őket egy rakás csatornára még több pénzért, eddig hűségből nem mentek. Majd most mennek.

130+ millió fontot pedig megérez egy BBC is. Főleg, hogy ezzel lényegében a kettőből az egyik flagship product-uk megy a levesbe. Marad a Dr. Who az (örök) gyerekeknek. Ott legalább könnyű lecserélni a dokit.

Thomas Dantes 2015.03.23. 12:45:31

@Virág et.: Azért az nem olyan egyszerű. A Top Gear költségvetése hatalmas, nem olyan biztos hogy más Tv csatorna tud ennyi pénzt beleölni.

OkoskaTo:rp 2015.03.23. 12:47:31

@pepinke: Jaja, Clarksonnal kicsit elszállt a ló.

Virág et. 2015.03.23. 12:49:17

@Thomas Dantes: Olyanokra gondolok, mint az HBO pl., aki a világ legdrágább sorozatait csinálja vagy a Netflix, aki szintén. De helyben (Anglia) is lenne jelentkező - van is, ez volt kb az első hír, amikor JC-t felfüggesztették.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2015.03.23. 12:52:52

Öt éve nem nézem, addigra már annyira ellaposodtak az adások, hogy valami megmagyarázhatatlan hansonlatból kifolyólag megpróbált békalábbal vezetni egy Jaguart.
Sok sikert az életben, több, mint húsz évig tömték pénzzel, nem fog éhen halni.

Virág et. 2015.03.23. 13:05:49

@Thomas Dantes: Kis googleval ki is adta a költségeket.

Eszerint Top Gear epizódónként kb 500e font, egy évad 7 millió font.
Breaking Bad annak idején epizódonként 6 millió dollár volt (!!!).
A Trónok harca epizódonként kb 3 millió dollár.

Ebben a relációban a Top Gear aprópénz.

pepinke 2015.03.23. 13:07:50

@Virág et.: igen, 130 millió font sok pénz. A BBC 5 milliárd fontos bevételéhez is. De egyrészt a műsor jogai a BBC-nél maradnak és senki sem pótolhatatlan. Esne a bevétel, ha nem Clarkson lenne? Nyilván, de nem nullára.
Na meg a BBC nem a magyar köztévé szintjén áll. Ha úgy döntenek, hogy elküldik a francba, akkor azt tuti átgondolták minden szempontból.

Virág et. 2015.03.23. 13:14:04

@pepinke: A BBC-nél a Top Gear műsor neve van és kész. Maga a műsor-struktúra nem a BBC-jé, azt más néven bármikor átvihetik más csatornára. Át is fogják.

Egyébként pontosan tudjuk mi lenne a Top Gear-rel JC és a többiek nélkül: volt már TG a BBC-n előttük is. Szimpla autós műsor volt, évekre le is lőtték, mert a kutya nem nézte, pont Clarkson támaszotta fel és alakította át a mostani változatra. Sajnos vagy nem sajnos, az emberek a három marha miatt nézik a műsort. Ha más vezetné, az nem működne. Autós műsorból Dunát lehet rekeszteni, a show része az érdekes benne, az adja az értékét.

Frederick Zoller 2015.03.23. 13:16:10

szerintem a Totalcar sokkal jobb volt

worxland 2015.03.23. 13:20:47

@pepinke: "Esne a bevétel, ha nem Clarkson lenne? Nyilván, de nem nullára. "
Top Gear USA, Australia, Russia, China, France - vannak ilyen műsorok, amiket jószerivel a qtya se néz. Clarkson nélkül nem lesz élvezhető TG.
"volt már TG a BBC-n előttük is" - olyan is volt (láttam belőle egy vagy két részt), meg is szűnt.

johnclayborne 2015.03.23. 13:35:53

@pepinke: Vannak játékszabályok, amik mindenkire vonatkoznak. Ő úgy gondolta, hogy már akkora "sztár", hogy mindent megtehet. Lehet, hogy mégsem.... Egyébként ne legyen senkinek sem illúziója, senki sem pótolhatatlan. Nem volt ő egy Nobel-díjas atomfizikus vagy Usain Bolt, akiből csak egy van.... Az élet megy tovább és ez így van jól. Már régóta milliárdos, úgyhogy ha semmit sem csinál a következő 20-30 évben, csak kocsikázik a tucatnyi autójával, akkor sem kell aggódnia...

Joubertfun 2015.03.23. 13:40:34

imádom őket,de Clarksonból már K.rvárva elegem van!!!!!!!!!!!!!!!4 (egy Hammondos)

Virág et. 2015.03.23. 13:42:27

Emberek, senki nem Clarksont sajnálja, nyilván annyi pénze van, hogy élete végéig luxusban élhetne munka nélkül, ha akarna. Mi a műsort hiányoljuk, mert szerettük és szeretnénk továbbra is nézni, mert szórakoztató vol.

A "senki nem pótolhatatlan" meg pont a szórakoztató iparra nem igaz. Itt igenis tele a világ pótolhatatlan emberekkel: a műsort át lehet másnak adni, de az már nem ugyanaz a műsor lesz és igen kérdéses lesz a nézettsége is. Ha arra vagyok kíváncsi, hogy hogyan adja a jobbos megmondót Stephen Colbert, akkor azt nem fogja tudni nekem a még annyira zseniális Jon Stewart vagy John Oliver sem pótolni. Ugyanígy Benny Hillből is csak egy volt. Meg Charlie Chaplinből is. Meg Robin Williamsből is. Az előadóművészet már csak ilyen: ha kicsréled a művészt, megváltozik az egész mű.

IamMenyus 2015.03.23. 13:45:56

Clarkson egy jelenség, amihez személyiség is tartozik, az nem sokat változott.
Angliában egy valakit képen törölnek konfliktus feloldására mindig is voltak szabályok, régen párbaj most jogi út, azt ne akarják bemesélni hogy emiatt fognak műsorokat ki-be vezetgetni, mert ez ordas nagy BS..

johnclayborne 2015.03.23. 13:53:20

@Virág et.: Ez mind igaz. De attól még lehet egy másik remek művet csinálni. Amit nagyon sokan szeretnek. Én legalábbis hiszek ebben.

UdjanMineck 2015.03.23. 13:57:00

"menyire csökönyös barmok"

Barmok?! Ejnye Sixx, ez a gonzó? Tökösség az, ha eleve elfogultan ír (azaz: firkál) valaki? Miért barmok? ezeknek a csökönyös "barmoknak" megvan az, ami nálad és Clarksonnál genetikailag hiányzik: a jó modor, jó ízlés, tapintat.

Peetiboy 2015.03.23. 14:02:45

Clarkson 14 millió fontot csinált egy évben a TopGear-ból. Nem mellesleg sokáig tulajdonosa volt annak a cégnek amelyik forgalmazta a műsort (a BBC vásárolta ki) A fizetése évekkel ezelőtt meghaladta az évi egymillió fontot. Ez kb. nyolcszorosa a brit miniszterelnökének. Egy font ma 416 forint. Szóval elég jól megvastagodott ez a kicsi plankton a műsoron.

www.dailymail.co.uk/news/article-2366053/Jeremy-Clarkson-makes-14m-Top-Gear-BBC-buys-firm-set-capitalise-shows-global-success.html

Laarson 2015.03.23. 14:18:37

@UdjanMineck: biztos jó modorból vágta pofán azt az egyént is.

Virág et. 2015.03.23. 14:29:03

Kicsit óvóbácsit játszok.

@UdjanMineck: Azért írta sixx /-jellel a két verziót, mert megosztja az embereket JC ügye. Van aki szerint a BBC hülye, mások szerint igazuk van, ő meg nem akart állást foglalni. Olvasd el mégegyszer.

@Laarson: A jó modort a kommentelő a BBC-seknek nyilvánította, nem Clarksonnak. Épp azt írta, hogy JC-ből ez hiányzik. A BBC meg senkit nem vágott pofán.

heimdall 2015.03.23. 14:48:44

@Virág et.: ha úgy vesszük, akkor maga a név a brand. Azért nehéz is lenne levédetni "az autósműsort", mint olyant, vagy azt a formátumot, hogy "három faszi egy autósműsorban".

Macropus Rufus 2015.03.23. 14:53:20

@Virág et.: a BBC 2014-ben 5.066milliárd fontot termelt. Ebből kb. 150millió ugye a TopGear-ből jött. Namost ez az éves bevétel kb. 3%... lófaszt nem számít a BBC-nek ha nincs TopGear...

Csak, hogy képben legyél: a BBC nem egy csatorna, mint nálunk pl. a retek klub, vagy az a TV2...

BBC One
BBC Two
BBC Three
CBBC
CBeebies
BBC News
BBC Parliament
BBC Alba
BBC Red Button
BBC Radio 1
BBC Radio 1Xtra
BBC Radio 2
BBC Radio 3
BBC Radio 4
BBC Radio 4Xtra
BBC Radio 5 Live
BBC Radio 5 Live SPort Extra
BBC Radio 6 Music
BBC Asian Network
BBC Local Radio
BBC Radio Scotland
BBC Radio nan Gàidheal
BBC Radio Wales
BBC Radio Cymru
BBC Radio Ulster
BBC Radio Foyle

A TopGeart 2014-ben 6.4millió ember nézte, ez a teljes lakosság kb. 8-10%-a. Namost ha mellé teszed, hogy 1 millió aláírás jött össze akkor ez e teljes nézetség 1/6.. És ugye nem csak Angliából jött az aláírás, hanem mindenhonnan. Ha meg mellé teszed, hogy ugyan ebben az évben a világon 350 millióan követték nyomon, akkor az aláírók csupán a teljes nézőszám 1/350-ed részét képzik... Szted mennyire fogja leszarni a BBC, azt, hogy egy ilyen minoritás mit akar?

Semerreretyó 2015.03.23. 15:12:08

@Make Valamit: valóban volt egy kis hullámvölgy, de ez az új széria szerintem újra a régi hangulatot hozza. én szétröhögtem magam az eddigi részeken.

Reszelő Aladár 2015.03.23. 15:17:43

Pontosan ismerni kellene a TG és BBC közti szerződést. Ismerni kell, hogy ki minek a tulajdonosa, és ahoz milyen szerzői jogi vagy szabadalmi dolgok kapcsolódnak. Látni kell, hogy a műsorvezetőknek van-e bármi tulajdonuk a produkcióban, egyátlán rendelkeznek-e a saját jogaikkal (pl elmehetnek-e másautós produkcióba). Komoly sárdobálás lehet ebből.
A műsor legfőbb erénye, hogy közszolgálati TV-n futott, így nem kellett hirdetői igényeknek/fenyegetéseknek/bojkottnak megfelelni, nyugodtan lehetett fikázni a dicséret mellett. Itthon ha egy autóteszten lehúzod az adott modellt, akkor ők majd nem reklámoznak nálad (éljen a sajtószabadság).
Bonyolult ügy ez ám.

dreamhotep 2015.03.23. 15:21:42

oké, most már csak egy autósműsor maradt amit érdemes nézni, azt pedig a winkli meg a karotta jegyzi. tulajdonképpen örülhetünk, mert elesett a konkurencia

BALTAZÁR 2015.03.23. 15:22:01

A BBC jó nagy hülyeséget csinált. Amit JC csinált ettől még persze bunkóság, de hát ő egy sztár és vannak sztár allűrjei. Ez van. Mick Jagger-nek is vannak, Lady gaga-nak is. Ha kell amit csinál - és a nézők ettől még nem fognak tőle elpártolni az biztos - akkor nem kéne őt kirúgni. Majd megcsinálja ugyanezt a műsort más néven mondjuk a Discovery-n oszt' jónapot. Nem a Top Gear a húzónév hanem Jerem Clarkson. Szerintem az illető producer egy mitugrász önérzetes balf.... . lehet, hogy nő, esetleg fekete és ebből akar profitálni. A BBC jól melléfogott ezzel assszem :-)

Virág et. 2015.03.23. 15:27:42

@Macropus Rufus: Egy évad 7 millió fontba került és hozott 130+ millió fontot. Az 5 milliárd az a teljes bevétele volt a BBC-nek, hogy ebből mi honnan jött és mennyi volt mellé a költségvonzat az egyes műsorok esetében, az azért megérne egy misét.

A BBC-n hányféle műsor fut? Mármint az összes csatornáján együttvéve? Több száz legalább. Ehhez képest EGY műsor volt a felelős a teljes cégcsoport árbevételének 3%-áért! Az neked minoritás? Komolyan? Ha 30 ilyen műsora lenne a BBC-nek, akkor meg is lenne a teljes bevétel. Mindez nyomorult 7 millió befizetésével. Beletettél 7 milliót és kivettél majd' 150-et minden évben. Ez bombaüzlet volt. Nem, nem fogja földhöz vágni a BBC-t, nyilván. Attól még világi nagy hülyeséget csinálnak.

@Reszelő Aladár: HBO-n és Netflixen sincs reklám. Itt ráadásul szabadon lehet káromkodni is.

worxland 2015.03.23. 15:35:37

@BALTAZÁR: "Szerintem az illető producer egy mitugrász önérzetes balf.... . lehet, hogy nő, esetleg fekete és ebből akar profitálni." - nagyon nem. Olvass utána. Jezza felb@szta magát (rájár a rúd manapság a magánéletben is, oszt itt szakadhatott el a cérna) és átment fullparasztba, a producer csak szenvedő fél volt, a feljelentést sem ő tette.

azoli79 2015.03.23. 16:06:05

Totál igaza volt. Nincs annál szarabb amikor egy hosszú forgatási nap végén korog a gyomrom :(

Laci1982 2015.03.23. 16:19:38

egyrészt nincs olyan munkahely, ahol pofánb.szol egy kollégát és nem rúgnak ki. Másrészt tárt karokkal várják őket akármelyik tv csatornánál, szóval sajnálni nem igazán szükséges. Harmadrészt ha Clarksson csak otthon ülne és tinilányokat pipáztatna élete végéig, akkor sem kellene eladnia a Ferrariját pénzhiány miatt....

Mercel 2015.03.23. 16:41:00

@pepinke:
"A Top Gear egy jópofa műsor volt mindig is, de valljuk be, nem történik túl nagy tragédia akkor sem, ha megszűnik. És bár sokan azt gondolják, hogy a BBC majd jól megszívja a bevétel kiesést, de ezt azért nagyon kétlem.
Az viszont vicces, ahogy Clarkson magát is kicsi planktonnak állítja be. Hagyjuk már... Ő is már egy kurva gazdag proli, aki mindenkit leszar valószínűleg és imádja a kiskirálykodást. Sajnálni nem sajnálom tőle, de áldozatnak sem nevezném.
Oda szart, ahonnan eszik. Így járt."

+1
Kb. ennyi a lényeg az egész cirkusszal kapcsolatban.
Azt meg már egy másik ezzel kapcsolatos posztban szintén leírta valaki, hogy kár volt nyilvánosságra hozni egy adáson kívüli esetet (ha csak és kizárólag a produkció értékeit vesszük alapul.) mert így ebből a BBC már sehogy sem jöhet ki jól.
Részemről meg még mindig ott vagyok leragadva, hogy lehet Clarkson bármekkora király mindent azért ő se engedhessen már meg magának, és igenis valahol kell egy határt húzni.

Virág et. 2015.03.23. 17:25:30

@worxland: Jezza magát jelentette fel. A fickó meg vagy ír volt vagy skót, már nem is tudom. Nem is számít.

@Laci1982: Én nem dolgozok együtt milliárdos világsztárokkal, te igen? Egyébként láttad a Christian Bale-es videot? Jó, ő nem kevert le egyet a fickónak, de nem sokon múlt.

Nem emlékszem, hogy Christian Bale bojkottra került volna emiatt. Sőt, úgy emlékszem most is jött ki valami Mózeses nagymozifilmje...

Pierr Kardán 2015.03.23. 17:44:13

Azért fura, hogy itt mindenki Clarkson helyébe képzeli magát és az ő szemszögéből elemzi a történteket.

Abba a helyzetbe senki se akar belehelyezkedni, hogy ő egy kis fogaskerék egy gépezetben, és egyszer jön a nagyfőnök és jól pofánvágja őt, a kis beosztottat.

Szerintem rögtön másként ítélnétek meg a főnök viselkedését ilyen szemszögből vizsgálva...

UdjanMineck 2015.03.23. 18:14:28

@Laarson: na, fuss neki még egyszer annak, amit írtam! Próbáld meg először kognitíve értelmezni is, amit olvasol, mielőtt a netre böfögöd a hülyeségeid. Hajrá!

Darth Revan 2015.03.23. 18:25:33

@BALTAZÁR:
"de hát ő egy sztár és vannak sztár allűrjei"

Na, akkor probald ki, hogy milyen amikor egy ilyen "sztar alluros" emberrel kell nap mint nap dolgoznod.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.03.23. 18:26:25

A Totálcart is dobták anno ,mikor Winkler a büdös zokniját küldte az arcunkba premier plán, az volt az utolshow csepp.

Michel Djerzinski 2015.03.23. 22:25:55

Aki ezt tette, az megérdemelné, hogy élete végéig száraz kenyéren és télen nyáron langymeleg vízen éljen:
www.youtube.com/watch?v=LWGchdsJaA0

Eastbay1 2015.03.24. 03:50:01

@pepinke: Pont, hogy nem eszik. Ez itt a baj!

Eastbay1 2015.03.24. 04:02:37

@Macropus Rufus: Lófaszt nem számít 3% bevétel kiesése? Pláne ilyen piszlicsáré ügy miatt? Hát kurva nagy üzleti érzékkel áldott meg a sors...

Virág et. 2015.03.24. 07:06:34

@Darth Revan: Ez a munkája. Meg kellett, hogy forduljon a fejében, ha a televíziós producerkedést választja, mondjuk a vízvezeték-szerelés helyett, akkor előfordulhat, hogy belefut pár sztárba is. Pláne a BBC-nél.

Amerikában pezsgőt bontott volna a pofon vágott producer aznap este. Egy ilyen incidens dollárszázezreket jelent kártérítésben odaát. Angliában is vastagon fog az a toll fogni. Ne sajnáljuk már agyon azt a fiatal srácot, abból a pénzből fogja megvenni az új autóját vagy az új lakását, amit JC fizet neki. Nem is ő kavarta a sz.rt, neki JÁR a kártérítés, mert JC egy paraszt volt, mint rendesen.

A helyzet itt az, hogy Jezzát utálják a BBC fejesei, mivel öntörvényű ember és a BBC nem szereti a sztárokat. A másik nagy nemzetközi terméküknél, a Dr. Who-nál meg tudják csinálni, ha elkapatja magát az aktuális doki, akkor lecserélik valaki másra - senkit nem érdekel, a doki folyamatosan változik így is. Azt gondolták, itt is menni fog.

Nem ment. Elveszítették az egyik legerősebb műsorukat. A tulajdonosok helyében most zavarnám el az egész managementet a fenébe, mert 3% az nagyon-nagyon sok.

Terézágyú 2015.03.24. 08:30:03

@Virág et.:
"Emberek, senki nem Clarksont sajnálja, nyilván annyi pénze van, hogy élete végéig luxusban élhetne munka nélkül, ha akarna. Mi a műsort hiányoljuk, mert szerettük és szeretnénk továbbra is nézni, mert szórakoztató vol."

Ez oké, de vedd észre, hogy a műsor létét éppen Clarkson veszélyeztette a pofonnal.

cukkmukk 2015.03.24. 09:12:44

Egyébként a Live-ért nem kár, amilyen drága és szar volt nálunk is...

tyberius 2015.03.24. 10:11:32

Azt azért vegyük észre, hogy a BBC közmédia, azaz az üzleti érdeken kívül más szempontokat is figyelembe kell venniük, amikor eldöntik, kit tartanak alkalmazásban. Ráadásul a pedofilbotrányok után pláne nem engedhetik meg maguknak, hogy bevédjenek egy ilyen baromarcút, csak mert népszerű a műsora. Ez van, Clarksonnak eddig szerencséje volt, hogy nem kellett a privát média "jaj, mit szólnak majd ehhez a hirdetők" hozzáállásával bajlódnia, de elszaladt vele a ló kicsit.

A BBC meg köszöni, túléli. A műsort folytatják mással, vagy nem. A Doctor Who is befulladt már egyszer, jó másfél évtizedet töltött a polcon, mielőtt összejött a folytatás, és népszerűbb lett, mint valaha. Senki nem pótolhatatlan.

lk2 2015.03.24. 10:22:35

@pepinke: szövegértelmezésből hanyas voltál? A kicsi plankton a petíciót aláíró átlagnézőkre vonatkozott, nem Jezzára.

lk2 2015.03.24. 10:25:03

@pepinke: látszik, hogy nem érted az egészet. Clarkson, May és Hammond nélkül nincs Top Gear. Lehet csinálni bármikor egy másik autós műsort, amit aztán senki nem fog nézni...és közben le lehet mondani a 130 milkáról.

lk2 2015.03.24. 10:27:17

@Frederick Zoller: maradjunk annyiban, hogy a kettőt nem lehet összehasonlítani. A TC egy egyszerű autós műsor, fillérbaszó költségvetésből és amit abból lehet, többé-kevésbé lelkiismeretesen összehozzák a srácok. Személyszerint mondjuk nem nézem (már), mert nem vagyok kíváncsi az x+1-edik dízel családi egyterű tesztjére. A TG egy fontmilliókból készülő, elsősorban szórakoztató célú műsor, autós témában.

lk2 2015.03.24. 10:30:38

@Terézágyú: "Ez oké, de vedd észre, hogy a műsor létét éppen Clarkson veszélyeztette a pofonnal. "

Te meg vedd észre, hogy Clarkson maga a műsor...

Make Valamit · http://make.blog.hu 2015.03.24. 11:26:22

@lk2: Te se jártál még management tréningen. Alapszabály, hogy mindenki pótolható. Ezt tanulják az ifjú öltönyös titánok... figyeld meg, csak azért is meg fogják mutatni hogy ők az erősebbek, mert van valami youtube-show amit ők szoktak nézni és az sokkal viccesebb szerintük mint a TG.
Az összes médiában észrevehető mostanában a fogalmatlan de tettrekész (a legveszélyesebb kombináció, korlátlan rombolásra képes) managerek elterjedése, csak az utóbbi egy évben 1 rádióműsort, 1 újságot és most ezt a tévéműsort nyírták ki (csak azokat listáztam amiket néztem / követtem, biztosan sokkal több van).
Lesz helyette vicces műsor, amiben "felkonf, 1. autóteszt, netes videók parkolni nem tudó vezetőkkel, autóipari hírek, 2. autóteszt és lekonf". És Top Gear-nak fogják hívni :)

lk2 2015.03.24. 11:28:16

@Make Valamit: jaja, és ha Jezzáék elviszik a mostani formátumot egy másik csatornára, szerinted melyiket fogják majd többen nézni a kettő közül?

Darth Revan 2015.03.24. 11:32:29

@Virág et.:
Sohasem fogom megerteni azokat az embereket, akik szerint a devians viselkedes elfogadhato, ha egyebkent az ember hires / gazdag. Nem, senkitol sem toleralhato a taho paraszt viselkedes. A kiralynotol sem, Jeremy Clarksontol sem, a jo istentol sem.

Meg foiskolas koromban dolgoztam egy bank ugyfelszolgalatan, ahol remek fonokom volt, mert megkovetelte, hogy az ugyfel segget is nyaljuk ki, de megalazni ne hagyjuk magunkat. Tobbszor is kiallt mellettunk, amikor a taho, de penzes ugyfel balhezni kezdett. Es szerintem ez igy van rendjen, az ugyfel megtartasa nagyon fontos volt a ceg szamara, de nem minden aron.

Igy lehet a BBC is Jeremyvel, tehetseges, sikeresen musorvezeto, de nem engedhet meg barmit maganak.

pepinke 2015.03.24. 13:03:24

@lk2: ha valaki többesszám első személyben beszél "Planktonok vagyunk, a világot pedig bálnák uralják...", akkor az arra is vonatkozik, aki mondja. Ki is az, aki nem tudja értelmezni a szöveget?

pepinke 2015.03.24. 13:06:45

@lk2: itt csak Clarkson kirúgásáról van szó. A másik kettő maradhat és maradni is fog, mert van az a pénz. Innentől kezdve részben igen, de teljesen nem válik köddé az a bevétel.
Mellesleg a BBC döntésében és annak megalapozottságában jobban bízom, mint saját magunkban, akiknek nagyjából fingjuk sincs az egész ügy és a műsor valós hátteréről.

lk2 2015.03.24. 13:12:05

@pepinke: mirol beszelsz? Maris egyertelmuve tettek, hogy Clarkson nelkul nem csinaljak ok sem. Meg egyszer mondom: nem erted az egeszet. Lehet, hogy nem koveted figyelemmel a musor alakulasat meg a musorvezetokkel kapcsolatos dolgokat az elso evadtol kezdve, sot, akar a TG elotti idokbol. Semmi gond, mert nem kotelezo ismeretanyag, csak akkor ne irogassal okorsegeket.

Itt ket lehetseges vegkifejlet van: vagy visszahozzak egy rovid szunet utan Clarksont, vagy Clarksonek masutt fogjak megcsinalni a musort, a BBC meg bukja az evi 130 milkat, cserebe dongethetik a melluket, hogy erkolcsosek maradtak.

Mindez persze feltetelezne azt, hogy JC valoban megutotte a producert. Egyelore ugyanis meg ennek a tenye sem tisztazott.

pepinke 2015.03.24. 15:03:39

@lk2: a "te" aztán kemény érv.
Emellett majd legközelebb engedélyt kérek arra, hogy kommentáljam a saját véleményemet, ok?

lk2 2015.03.24. 15:15:09

@pepinke: "Planktonok vagyunk, a világot pedig bálnák uralják. Lehetsz te egy nagyobbacska, fontosabb plankton, de ez semmit nem szémít, ha egy bálna éppen téged akar megenni. Egy bálna azt pedig nem veszi észre, ha egymillió plankton tiltakozik."

te írtad: "Az viszont vicces, ahogy Clarkson magát is kicsi planktonnak állítja be."

Ha neked még mindig nem világos, hogy JC az egymillió a peticíót aláírő rajongót nevezte (implicite) kicsi planktonnak, magát pedig (explicite) nagyobbacska, fontosabb planktonnak, ezzel elismervén, hogy gazdag és híres, akkor neked bizony alapvető szövegértelmezési problémáid vannak.

Itt még mindig az a lényegesebb kérdés, hogy vajon miért próbálod úgy beállítani, mintha JC nem lenne tisztában a saját kiemelt helyzetével, vagyis azzal, hogy a felső tíz/húsz/akárhányezerbe tartozik...amit egyébként soha nem tagadott, vagy tett úgy, mintha nem lenne nyilvánvaló. Minek is tenné, hiszen becsületes munkával szerezte a vagyonát, és a hírnevét is.

Virág et. 2015.03.25. 08:26:33

@Terézágyú: Ő maga a műsor. A másik kettővel együtt.

@Darth Revan: Egy "pénzes ügyfél" azért nem egy kategória egy nemzetközi hírességgel. Sokat elmond, hogy külön szavunk is van az ilyen viselkedésre: "sztárallűr". Van ilyen és nem JC csinálta először. Ahogy elnéztük és elnézzük (hír sem lesz belőle), ha egy hollywoodi sztár csinálja ezt a forgatáson, úgy teljesen érthetetlen ez a hiszti a BBC-nél.

Nem kell elfogadnia ezt nyilván senkinek, ha nem tetszik, ne nézd a műsort. Sokan viszont pont ezt a pofátlanságot szeretjük benne. A pofon vágott fickó meg számolja majd a font-százezreket, amiket kapni fog tőle. Nem hiszem, hogy rosszul jár, sokan sorban állnának azért a pofonért.

Darth Revan 2015.03.25. 14:49:26

@Virág et.:
Lehet, hogy regimodi vagyok, de nekem nem fer bele az emberek megalazasa. Meg akkor sem, ha aki csinalja az gazdag es a tvben szerepel. Mi az a "pofatlansag" amit mar te sem tartanal megengedhetonek?
Jimmy Savile-nel is csak "sztar allur" volt a gyerekmolesztalas?

Virág et. 2015.03.25. 16:21:48

@Darth Revan: Mondjuk a bűncselekményt? A producer nem jelentette fel JC-t, itt nincs büntetőeljárás, a dolog pedig csak rá tartozik, mivel a könnyű testi sértés az magánvádas.
Savile-nek meg pont elnézte a BBC gyakorlatilag egész aktív életében. Nem volt jó példa és méretes aránytévesztés is. Vedd inkább Christian Bale-t, aki fél órán át üvöltözött és fenyegetőzött az ő producerével: volt ott minden, mint Clarksonnál, csak pofon nem. A következmény? Semmi.

JC-t meg ma kirúgták, ahogy James May mondta egy kis problémából csináltak egy nagy problémát. Ez ürügy volt, pár seggfej a BBC-nél már fúrta ezer éve. Nem fért bele a kis PC világukba és kapóra jött ez a botrány.
May már jelezte, hogy hárman egy csomagot alkotnak Hammonddal és Clarksonnal. A sajtó meg már jó ideje arról cikkez, hogy a Netflix-szel tárgyal.

lk2 2015.03.25. 16:43:12

@Virág et.: a BBC csunyan be fogja bukni, ha megprobaljak rebootolni :) Clarksonert pedig tenyleg felesleges aggodni, es valoszinuleg TG is lesz harmojukkal, max mas neven...

Darth Revan 2015.03.25. 17:10:29

@Virág et.:

Valoszinuleg eleinte Savile-nek is csak azt neztek el, hogy felpofozza a mukatarsait, de azutan azt is sztar allurkent kezeltek, hogy kisgyerekeket eroszakol meg.

Egy utolso szar senkihazi, aki megalazza az ember tarsait, mert "o megteheti", mert neki "sztar allurjei" vannak.
süti beállítások módosítása