Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nincsen Top Gear Jeremy Clarkson nélkül

2015. március 20. 09:04 sixx 57 komment

Ez az a lecke, amit a BBC most tanulgat: a csatorna összekapott a Top Gear ikonikus házigazdájával, Jeremy Clarksonnal, és azt hitték, hogy nélküle is lehet autós műsort csinálni, úgy, hogy a helyére betolják Stephen Fryt, és a másik két műsorvezető, Richard Hammond és James May pedig ezt a békát is lenyeli, és folytatják a kalandot, mintha mi sem történt volna. Na, ez nem jött össze akkor, amikor a két műsorvezető lendületből intett be a BBC-nek, legalábbis ezt állítja a Daily Mail (a helyi Blikk). May tagadja a dolgot, szerinte nem keresték meg, így be sem inthetett az ajánlatra, de azt nem jelentette ki, hogy nem tenne így (igaz, azt sem, hogy folytatná a műsort Clarkson nélkül). A Top Gear vasárnapi adása elmaradt, és ne úgy tűnik, mintha a most vasárnapit adásba akarná tolni a BBC. Innen kiderül, most mit csinált Clarkson.         

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moli 2015.03.20. 09:27:14

"""Stephen Fryt"""

hahahaha!
bender-let-me-even-harder.gif

Mercel 2015.03.20. 09:36:22

Na ez most rendesen róka fogta csuka esete..

Egyrészt a Brit BBC valóban KözSzolgálati média, és ott ezt kicsit komolyabban veszik, mint nálunk a hol szocik, hol szeretett vezérünk által kézivezérléssel dróton rángatott majomtévénél, ergo vannak alapszabályok amiket be kell tartaniuk és kész.

Másrészt a Top Gear Jeremy Clarkson főszereplésével a másik két tévés majommal megtámogatva elég megkerülhetetlen főleg ha Hammond és May is kiállnak a kollégájuk mellett.
Akkor van a melyik kezem harapjam meg, mert ha tartják magukat a szabályokhoz meg az etikához akkor a Top Gear-nek annyi, vagy legalábbis nagy veszteség még akkor is ha csak az évad utolsó három adását tiltják le - ha engednek akkor az eddig is nehezen kezelhető Clarkson gyakorlatilag azt csinál a jövőben amit akar hiszen elmehet a falig és egy szokvány balhé után mehet minden tovább. Ez sem lenne jó megoldás.
Amúgy én bírom a fazont, meg a műsort is de ezúttal tényleg messzire ment és megy már egy ideje.

Virág et. 2015.03.20. 09:44:40

@Mercel: Én viszont azt gondolom, hogy a BBC túlreagálta a dolgot. Ha műsoridőben, a kamerák előtt csinál valamit, az valóban a BBC dolga lett volna, hiszen rontja az image-üket, kárt okoz a csatornának. Egy forgatást követően a szálláson, nem nyilvános (még ha néhány ott vacsorázó kívülálló szeme láttára lezajló) eseményen történt incidens nem a csatorna problémája. Itt a producernek kellene lépnie Clarksonnal szemben: feljelenteni testi sértésért vagy polgári pert kezdeményezni vele szemben személyiségi jog megsértése miatt. Gondolom ez utóbbit meg is fogja tenni, dőlne onnan a pénz, biztosan.

A BBC bölcsebb lett volna, ha hallgat. Nyugodtan mondhatta volna azt, hogy az incidens nem műsoridőben történt, a forgatás után, a szállodában, ami szerintem szabadidő és semmiképp sem munkaidő (jogszerűen Angliában sem lehetne egy nap 20-24 órát dolgoztatni valakit). Az csak az érintettekre és esetleg a hatóságokra tartozik. Senki nem szólt volna semmit, a pofonvágott producer már pénzénél lenne és az aranytojást tojó tyúk is megmaradt volna. Win-win.

Teshow 2015.03.20. 09:46:12

Imádom Stephen Fry humorát.
De Clarkson helyére?
Nanemáááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Teshow 2015.03.20. 09:47:22

@Mercel: "Amúgy én bírom a fazont, meg a műsort is de ezúttal tényleg messzire ment és megy már egy ideje"
De hát pont ez a LÉNYEG!

Mercel 2015.03.20. 09:52:12

@Virág et.:

Igen ebben igazad van, azon kívül amit leírtam nagyjából én is ezt gondolom.

Mercel 2015.03.20. 09:59:19

@Teshow:

Azért azt a saját kis lábszagú valóságunkban is tudjuk és látjuk milyen az amikor egy népszerű de elkapatott sztárocska kicsit elveti a sulykot.
Nem akarok nevekkel dobálózni de azért mert valaki sok ember előtt jól csinál valamit és ezért népszerű az nem azt jelenti, hogy bármit megtehet.

Persze kár lenne a műsorért azzal együtt, hogy azért már mutatkoznak a fáradság jelei.
Amúgy minden sztár és showman azon szokott elbukni, hogy az érdeklődés fenntartása miatt egyre meredekebb módon viselkednek ami egy idő után itt ott amott kiveri a biztosítékot és ha ez bekövetkezik akkor jön a viszonylag gyors bukás. (Hozzáteszem a diktátorok is így szoktak bukni..):
Szerintem a Top Gear a jelenlegi felállásban már túl van a csúcson. Jó esetben még jön 1-3 év aztán ebben a formában vége lesz.

Csapee 2015.03.20. 10:34:01

Forgatáson történt, ott nem divik ez a kelet-europai szokás hogy bedugjuk a fejünket a homokba. Vagyis csak az internet megjelenése ota, elotte azért lehetett ott kisfiukat is molesztálni...

Yobbágy Fery 2015.03.20. 10:35:21

@Virág et.: Ez azért nem így működik. Akkor is a BBC-hez kötik, ha munkaidőn kívül balhézik, akkor is a cég image-ét rontja. Egy focista esetében is lépni szokott a klubja, ha egy kocsmában verekedésbe kerül, pedig nyilvánvalóan azt se labdarúgó minőségében teszi. Sőt, még ismert embernek se kell hozzá lenni, nagyon sok cég kiköti a munkaszerződésben, hogy az alkalmazott köteles mindenféle szabályzatoknak megfelelni munkaidőn kívül is (dolgoztam brit tulajdonú italos cégnél, volt külön alkoholfogyasztási szabályzat, amiben benne volt, hogy ha ittasan rendőrségi ügyem lett volna a munkaszerződés érvényességi ideje alatt, pl. balesetet okozok, részegen pofánverek valakit és garázdasági ügy lesz belőle, stb., és ez a cég tudomására jut, akkor bizony egy szavam nem lehet, ha megkér a HR, hogy a következő 5 percben szedjem össze a személyes dolgaimat, adjam le a telefont, laptopot, badge-et, a biztonsági őr meg kikísér az ajtón, a papírjaimat majd küldik postán).
Felteszem ebben az esetben is voltak hasonló mondatok az apróbetűs részben (sőt, szerintem nem is volt az olyan apróbetűs). Jogilag szerintem a BBC van jobb helyzetben, csak hát előállt egy olyan szituáció, ahol a nézettségi adatok és a szerződés között kéne választani.

Mazzzzu 2015.03.20. 10:51:01

10 perce írta ki Hammond face oldala, hogy ma 15:00kor hirdetik ki az új műsorvezetőt

jura93 2015.03.20. 11:33:40

It's not Jeremy Clarkson but it is Jeremy Clarkson's politically correct cousin!

melaena 2015.03.20. 11:46:06

@Mercel:
A tema osszes cikkenel felmerult ez teljesen teves vonal.
Mi a fasz koze van egy verekedesnek a nagykepuseghez?

En is majdnem megutottem egyszer a fonokomet,mert paraszt volt ( csak azert nem kapott,mert 15 kiloval tobb izom volt rajta,mint rajtam)

Akkor en is egy elkenyeztetett sztar vagyok?

Attol meg, hogy valaki ismert,ugyanugy ember pozitiv es negativ tulajdonsagokkal.

BitPork 2015.03.20. 11:57:17

Jó műsorokat csinált, kár érte, ugyanakkor nagyon nem szeretném ha a gyerekem ilyen emberen szocializálódna. Megérdemelte, de azt jobban megérdemelte volna, hogy egy olyanba kössön bele aki fogja magát és olyan makarenkói pofont lenyom neki hogy kihullik az összes foga.

conmorientes 2015.03.20. 12:16:47

Amikor kipattant a sokadik botrány és a BBC nem elsimítani akarta hanem beleállni, akkor valahogy ezt a szcenáriót képzeltem.
Clarckson egy egyedi zseni, de szerintem már évek óta unatkozik, ezért rendes angolként polgárpukkaszt és új utjait nem csendesen hanem műbalhéval indítja. Médiaszemélyiség, tehát ez eleme, ebben semmilyen ujdonság nincs. Ahogy egyszerűen nélküle sincs Top Gear. Tisztelem a BBC eltökéltségét is a kérdésben, mert ott a kultúrálatlanság elutasításának nem kormányzati szabálya hanem sokszázéves emberi hagyománya van, ezt kellene itt is visszahozni. A BBC nem teheti meg hogy rakció nélkül hagyja az ilyen tahóságokat mégha font százmilliókról is van szó, ez egy közszolgálatot ellátó médiának személyes erkölcsi kötelessége, ezzel is egyetértek.
Tehát amennyiben nem tudnak valami ésszerű kompromisszumot kialakítani akkor a Top Gear meghal, szerintem Hammond és May bármekkora harmadik celebbel sem képesek ugyanazt a szinvonalat, stílust, variabilitást hozni mint eddig. Ha pedig megzabolázza magát a fáradt és öregedő Clarckson, akkor lehet még néhány jóévad a műsorban. Ez utóbbinak kevesebb oddsot adnék.

Virág et. 2015.03.20. 13:09:14

@Yobbágy Fery: Akkor félreértettél. Nyilván nem azt mondom, hogy ne tudná a BBC ezek alapján kirúgni Jezzát, de én abból indultam ki, hogy sem Danny Cohen sem a tulajdonosok nem őrültek meg teljesen és ezt a szituációt minimális arcvesztéssel szeretnék elkerülni, keresik a kiutat. Azt tudni kell, hogy JC és az egész Top Gear stáb a világ egyik legmenőbb, legtöbbet hozó, legjobb brandje, már ami a tévézést illeti. Akármelyik csatorna jelentkezne be rá, az előre borítékolhatná a százmilliókat, fontban. A Top Gear név a BBC-jé, de a három előadó és a teljes kreatív stáb bármikor léphet és mondjuk az HBO-n vagy a Netflixen megcsinálhatja a Next Gear nevű műsorát, ami csontra a régi Top Gear alapján készül majd el, Stiggel, mindennel együtt. JC-t már évek óta nagyobb fizetéssel és miegymással csábítgatja a konkurencia, de eddig nem ment.

A BBC picit fordítva ül azon a lovon. Az emberek nem a BBC autósműsorát nézik ennyien, hanem ezt a három marhát és pont lesz.rják, hogy holnaptól nem Top Gear a neve és nem a BBC logója van a sarokban, ha a műsor és a műsorvezetők ugyanazok. Ha ezt nem látják a BBC-nél, akkor meg is érdemlik.

UdjanMineck 2015.03.20. 14:36:50

Nem sajnálom, nem kár érte.
Egy büdös bunkóval kevesebb lesz a képernyőn. Ez is valami ezekben a celebektől rajzó világban.

Mercel 2015.03.20. 14:58:37

@melaena:

"A tema osszes cikkenel felmerult ez teljesen teves vonal.
Mi a fasz koze van egy verekedesnek a nagykepuseghez?"

Természetesen vannak kivételek, de az esetek nagy többségében az elbaszott viselkedés megelőzi a fizikai erőszakot. Illetve öngerjesztő módon kiváltja azt.
Ennyi köze van hozzá.
(És ebben az esetben mindegy, hogy kiről van szó, és milyen formában elbaszott a viselkedése.)

peti-peti 2015.03.20. 15:03:46

Virág elvtársnak igaza van. A BBC-nek tudomásul kell vennie, hogy rendhagyó műsort csinál, rendhagyó fazonokkal. Szerintem azért vannak csendben, mert érzik a patthelyzetet. Ki hallott már ilyen hülyeséget, hogy felfüggesztik a műsort. Ha megsértette a BBC alapelveit, ki kellene rúgni és kész.... De akkor kidobhatják a műsort is, ennyi. Szóval van dilemma, na....

Túrós (törölt) 2015.03.20. 15:04:26

@Mercel: persze de az átlag kretén néző nem érti meg hogy minden múlandó ezért látjuk a legjobb sorozatokat is sokszor a 4876. évadig saját dicsőségüket szarrá alázva tovább futni

turais the original 2015.03.20. 15:10:23

@Virág et.: szóval ha neked van egy céged, aminek az egyik dolgozója pofánveri a másikat, akkor Te csak megvonod a vállad? A biztonságos és emberi munkakörülményeket a munkáltatónak kell megteremteni, az összeférhetetlen embereket pedig fegyelmezni vagy eltávolítani, mivel a másik dolgozó ezt nem teheti meg. Ha nem, ki fog hozzád menni dolgozni?
Ez tisztán etikai szempontból is így van, de kizárt dolog, hogy a BBC-nél ne legyen aláíratva mindenkivel mindenféle etikai és viselkedési szabályzat.
Másik, hogy ez nyilvánvalóan munkával összefüggő idő volt, mondjuk kiküldetés, nem pedig munkaidő utáni kocsmázás (csak Clarksonnak). Különben milyen alapon követelhetett volna vacsorát a producertől?

remixer 2015.03.20. 15:16:09

A Top Gear egy jó műsor.
Clarkson egy primtív barom.
A producert mindenki helyettesítse be a feleségére/barátnőjére/gyerekére.
Európai ember kimondott szavak miatt nem üt.

Bambano 2015.03.20. 15:28:50

szerintem ha most nem fogják meg clarksont, soha nem lesz normális műsor a topgear, és azt sem zárom ki, hogy a többi is elkanászodik.

akármilyen is a műsor, clarkson olyan dolgokat enged meg magának, amiért minden normális országban élő egyenes adásban pofánverték volna. nem arra célzok, hogy beszól, hanem arra, hogy a saját közönségét alázza. pl. kidob egy nézőt a stúdióból, ha olyan autóra mer pozitívat mondani, ami clarksonnak nem tetszik.

Bambano 2015.03.20. 15:33:00

@Yobbágy Fery: szerintem ez a munkaidő kérdés nagyon egyszerűen eldönthető: ha clarkson céges dolgozótól várta el, hogy csináljon valamit, az munkaidő. már amennyiben az illető producer nem komornyik clarksonéknál.

peti-peti 2015.03.20. 16:14:08

@UdjanMineck: Ne sértődj meg, de kérdeznék valamit. Nézed a műsort? Tudod kiről van szó?

paráznabillegető 2015.03.20. 16:17:20

nekem ez az egész rohadt nagy reklámfogásnak tűnik.
mikor már stig is egy tankon vonul végig londonban, aztán lengeti az egymilla aláírásos dobozt, hát akkor már nem tudom, mégis mit gondoljak.

silverarrow 2015.03.20. 16:54:56

Six te egy zsak szar vagy

worxland 2015.03.20. 17:50:18

@paráznabillegető: Hát, mivel nyilvános eseményen ilyeneket mondott:
www.nme.com/filmandtv/news/jeremy-clarkson-says-he-s-been-sacked-by-bbc-fucki/373403
úgy vélem, innen nincs visszaút.

Bambano 2015.03.20. 17:54:38

@paráznabillegető: az a stig nem az a stig szerintem.

nick papagiorgo 2015.03.20. 18:01:25

Jeza tudatosan olyan, amilyen, és ez a BBC-nek a legutóbbi időkig tetszett. Van egy image, amit ő képvisel, már hosszú évek óta, és ez része a Top Gear sikerének.Bizonyos poénjaiban a stáb ill. producerek is benne voltak (pl. az argentin rendszám esete).
Nem világos, hogy a mostani ügy miért történt, hogy történt, mennyi benne Clarkson hibája, és mennyi a TV-é. Az is elképzelhető, hogy egy nagy reklámfogás.

Nem hinném, hogy Jeza meg a TG-csapat sokáig a seggén fog ülni, vagy hogy megszégyenülten elkullognak, és abbhagyják vagy efféle. Úgyhogy várjunk egy kicsit, majd szépen ki fog gömbölyödni minden :)

UdjanMineck 2015.03.20. 18:09:23

@peti-peti: Nem sértődöm meg. Igen, néztem. Sokat. Legendák. De minden kultúra és emberi civilizációs minimumot is rendszeresen megsérteni nem jófejség, nem lazaság, nem egyediség, nem forradalmi provokáció, csak nettó primitívség. És ennek lesz most vége. (Ami meg az autós részét illeti: eddig is felületes műsor volt, több volt benne a show, mint az információ, vannak sokkal, sokkal jobb műsorok is. Csak a Top Gear rímelt a korszellemre, ezért volt népszerű.)

nick papagiorgo 2015.03.20. 18:17:48

@UdjanMineck: azért megnézném, hogy egy "autósműsor Majkával", vagy akár Michelisz Norbival megérne-e 15 évet....gyanítom nem :)

Teshow 2015.03.20. 18:19:16

@worxland: Nem semmi duma! Vagy a műbalhé folytatása?

UdjanMineck 2015.03.20. 18:24:40

@nick papagiorgo: pont nem ezekre gondoltam, de ne zavarjon. (Nyilván magadból, ill. a nézettségi szokásaidból indultál ki.)

UdjanMineck 2015.03.20. 18:29:58

@nick papagiorgo: szerintem a puncsot kóstolgassad, ne engem.

nick papagiorgo 2015.03.20. 18:57:47

@UdjanMineck: ne haragudj, be tudnád fejezni az én sértegetésemet, és megválaszolni a saját magad által feltett állítást, miszerint "felületes műsor és vannak sokkal, sokkal jobb műsorok is".
Én érdeklődve kérdeztem, minden gonoszkodás nélkül, hogy mire gondoltál. (most már)tudom, a p..ára.
No de ezen kívül? Mely autós műsorok ezek?
Meg tudnád válaszolni ezt a kérdést anélkül, hogy engem tovább fikáznál? Csak műsorok neveit kérdezem.

UdjanMineck 2015.03.20. 19:39:22

@nick papagiorgo: azért nem válaszolok erre a(z ál)kérdésre, mert te nyilván egy elfogult Top Gear-fan lehetsz, aki ebben a minőségében kb. annyira komolyan vehető és mérvadó, mint egy DK tüntetésen az összecsukott esernyőjével hadonászó, egy helyben topogó kisnyugdíjas. Aki elfogult és tántoríthatatlan.

De mondok valamit. A TC videói is különbek régóta, mint a 3 bohócé. Egy különbség van csak, de erről igazán nem Winklerék-Karottáék tehetnek: az ő fenekük alá nem tud egy Bugatti vagy McLaren kerülni. (De Maserati, Ferrari például már igen.)

nick papagiorgo 2015.03.20. 20:14:11

@UdjanMineck: nem, nem vagyok elfogult. Pl. a TC videói szerintem is tényleg jók, és (veled egyetértésben) a stáb, ha annyi pénze lenne, mint a Top Gear-re juttatott pénz, szerintem valóban színvonalas munkára lenne képes, amely adott esetben felvehetné a verseny a Top Gear-el is. Vagy nem. Mivel sose lesz annyi pénzük, ezt sose fogjuk megtudni.
A kérdésem arra irányult, hogy kevés olyan műsort láttam még, amelyik több mint tíz éve megy, az egész világon nézik, franchise-t alapítottak rá, stb. Momentán egy se jut eszembe. Tehát lehet azt mondani pl. Clarksonra, hogy egy bunkó stb. de a mősor ettől még sikeres. Ettől IS sikeres. Olyan sikeres, hogy nekem pl. most semmi más hasonló autós műsor nem jut eszembe, ami fele ilyen sikeres lenne. Lehet Clarksont támadni meg fikázni, de a műsor tőle sikeres, nélküle meg (szerintem) nem lesz az. Azon is meglepődnék, ha Hammond meg May folytatnák nélküle.
Száz szónak is egy a vége, lehet Clarksont szidni, de ne feledjük el, hogy 1. egy ez felvett szerep 2. a BBC-nek érdeke, hogy az aranytojást tojó tyúkot ne egyék meg. Inkább nekik érdekük, mint Clarksonnak, mert ő az eddig felvett pénzéből köszöni elél a továbbiakban, még akkor is, ha nem szerepelhet többet a TG-ben, vagy ha nem csinálhat egy TG-klónt.

nick papagiorgo 2015.03.20. 20:30:23

@nick papagiorgo: még egy gondolat: azért az a BBC-nél se úgy megy ám, hogy itt van X millió, srácok, költsétek el. Ez a műsor is indult valahonnan, az elején pl. elég béna volt, May meg nem is szerepelt benne. De valahogy beindult, és felfutott, és ez nem utolsósorban Clarksonnak, Hammondnak meg Maynek köszönhető. A BBC tudatosan épített fel image-t ezeknek az embereknek. Most meg politikailag korrekt akar lenni, és lerombolja - holnaptól már ne legyenek rasszista beszólások fiúk stb. Ez az, amit az elején mondtam (és amit szerintem félreértettél), hogy pl. Majkára nem lehet így műsort építeni, neki nem lehet azt mondani, hogy holnaptól legyél intelligens. Clarksonnak ilyen gondja nincs 8mert ő elég intelligens), de őneki meg azt nem lehet mondani, hogy holnaptól legyél politikailag korrekt, és légyszíves visszafogni magad. Az egész Clarkson-image veszne el. Érted, mire gondolok?

Bambano 2015.03.20. 20:31:02

@nick papagiorgo: "A kérdésem arra irányult, hogy kevés olyan műsort láttam még, amelyik több mint tíz éve megy, az egész világon nézik, franchise-t alapítottak rá, stb": ez szemészeti probléma lesz. vagy pontatlanul fogalmaztál :) autós műsort én sem tudok, de műsor van bőven:
ki vagy doki, illetve volt 2-3 nagy esti kibeszélős show, ahonnan tavaly mentek nyugdíjba, vagy ott volt opra. van bőven.

Virág et. 2015.03.20. 20:38:55

@turais the original: van munkavállalóm. Ha megütné a másik munkavállalóm, akkor már másnap repülne. That being said a munkavállalóim nem Mick Jagger, Bruce Willis és Tom Hanks kategóriás szupersztárok, akik bár a tévében adják az átlagfazont valójában a nevük, mint brand többet ér, mint Hollywood fél A-listás színészének a neve. Ha azt gondolod, hogy nemzetközi sztárral pontosan ugyanolyan együttdolgozni, mint egy átlag Jóskával, akkor javaslom nézd meg a Christian Bale-es videót. És Christian Bale messze nem csinál per év 200+ millió dollárt a filmes producereknek, még a jobb években sem, pláne nem konzisztensen minden évben.

Ne csináljunk már úgy, mintha két átlag fazon munkahelyi verekedéséről lenne szó. Ez inkább azzal egyenértékű, mint amikor Russel Crowe kiütötte a fotóst. JC egy sztár és vannak allűrjei. Nem is kevés. Ezt a BBC-nek kell tudni kezelni, ha erre nem képesek, akkor el fogják a sztárukat veszíteni és vele együtt ca. 130 millió fontot is per év.

Ha ilyen hülyék, hát meg is érdemlik. A Netflixnél meg az HBO-nál gondolom a térdüket csapdossák perpill a managerek.

nick papagiorgo 2015.03.20. 20:56:33

@Bambano: oké, ne hasonlítsunk almát körtével. Big brother, az összes hasonló témájú "valóságsó", Hell's kitchen, Britain got Talent stb. Én is tudok ezret. De én nem erre gondoltam, meg szerintem UdjanMineck se, mert akkor nem mondta volna, hogy "sokkal jobb" :)

nick papagiorgo 2015.03.20. 21:16:43

@Virág et.: egyébként, hogy munkahelyi példával éljünk, ez kb olyan, mintha X, aki már tizenvalahány éve van a cégnél, és mindenki tudja, hogy ő az aranytojást tojó tyúk, az ész az agy meg minden, szóval neki beszól Y, aki most épp van vagy egy éve is akár a cégnél, de a sors úgy hozta, hogy ő most az "atyaúristen", aki úgy gondolja, hogy beszólhat mindenkinek, és ő ezt most meg is fogja mutatni. És X-ben felmegy a pumpa, mert ő nem csak Y-t látta már, hanem az elődeit, Z-t, W-t, Q-t, és még tudja, hogy kb száz fog jönni, legalább évente egy, és ő marad, és mindig együtt kell dolgoznia ezekkel, és mire megszokná, már jön a következő. Ennek most épp az a heppje, hogy nem ad enni.
Tegye fel a kezét, aki bben a helyzetben, főleg ha éhes meg fáradt, nem cselekedne elhamarkodottan. Az ütés egy dolog, de nagyon kevés embert ismerrek, aki birkaként tűrné, hogy Y parancsolgasson.

Bambano 2015.03.20. 21:20:34

@nick papagiorgo: itt most nem arról szól a történet, hogy kvázi, virtuálisan, clarkson folyamatosan pofozkodik???

nekem kicsit csárli sínre hasonlít, aki addig feszegette a pofonládát, míg az egyszer hosszas cibálás után kinyílt.

nick papagiorgo 2015.03.20. 21:26:28

@Bambano: itt most arról szól a történet, hogy Clarkson felépítette ezt a rebellis, nagypofáju image-et (és a BBC segített neki ebben), ami úgymond színessé tett a műsort.
És a BBC azt mondta egyszercsak, hogy elég, Clarkson viselkedjen PC módon. Ez így eléggé nehéz, nem akarok politikai vonalat beleszőni, de kb olyan lenne, mint Vona Gábor, aki kiskutyákkal fotózkodik. Kissé hihetetlen, na.
Charlie Sheen egy másik történet (ő ivott meg drogozott), de még őt is visszafogadták. Kellett a pénz, tudod, amit Charlie hoz. Bármilyen csúnya fiú is volt.

Virág et. 2015.03.20. 21:30:21

@nick papagiorgo: ez szerintem nem jó példa. JC nem egy munkavállaló a sokból, hanem egy nemzetközi híresség. Ha elmegy egy kávéra monduk Los Angelesben, akkor egy sereg paparazzo fog a nyomában loholni. De akkor is ha Párizsban megy vagy éppen a háború előtti Damaszkuszban (ez konkrét példa). Egy nyomorult Kim Kardashiannek kétszázszor ennyi allűrje van és mindent lenyelnek neki, JC miért kivétel? Oprah jobb példa volt. Megnéztem volna azt a producert, aki a CBS-nél ne szaladt volna akár éjfélkor is steakért, ha Oprah éppen azt evett volna. Huszonöten futottak volna versenyt egymással, hogy ki tudja hamarabb elintézni és ha valaki egy nyomorult szendvicset tolt volna elé az másnap a munkaügyi központban kezdett volna.

Virág et. 2015.03.20. 22:05:42

@Bambano: Ha már Charlie Sheen, akkor azért nézzük meg kinek is nyílt ki a pofonláda. A two and a half men nézettsége Sheen 9. évados kiírása után a 10-11. évadra a korábbi 15 millióról 8-10-re esett vissza. Az majdnem a fele. Kutcher messze nem vált be, a 12. évaddal le is zárták szépen idén.
Ehhez képest Sheen csinálja az új sorozatát és köszöni, jól van.

Bambano 2015.03.21. 01:44:11

@nick papagiorgo: nem-nem. itt most arról van szó, hogy clarkson megpróbáld rebellis nagypofájú lenni (sikerült :P), mire a bbc elkezdte megnevelni, amire nem reagált. kapott egy halom figyelmeztetést, megkapta az utolsó utáni figyelmeztetését, erre válaszul pofozkodik.

tökre tudnám sajnálni clarksont, ha először lett volna fegyelmi problémája és véletlenül most az egyszer eljárt a keze. de nem, gyakorlatilag minden adásban látni tőle valamit, amiért az úri közönség laposra verhette volna, amikor nem táncol.

itt szó sincs arról, hogy a bbc bármilyen szinten is támogatta vagy bátorította volna, hogy rebellis legyen. már régen meg akarták fékezni, de nem kapcsolt időben és nem állt le. hát most jött a fal.

@Virág et.: van az a szint, amikor már nem lehet felvállalni az embert akkor se, ha orbitális anyagi bukta lesz belőle.

lk2 2015.03.22. 23:44:14

@BitPork: nekem ugyan nincs gyerekem, de ha lenne, pont, hogy ilyen embereken szocializálnám (nyilván nem 5 éves korában). Fasz kivan már azzal, hogy mindenki polkorrekt meg büszke a nemére/vallására/bőrszínére/származására/nyelvére meg az anyja picsájára...és ezek a dolgok szentek és sérthetetlenek. Lóf*szt. Clarkson egy üde színfolt a mai médiában. Viccet mer csinálni és csinál is mindenből és mindenkiből, méghozzá jól.

lk2 2015.03.22. 23:44:54

@Mazzzzu: és te ezt el is hitted? :)

lk2 2015.03.22. 23:47:39

@remixer: nem kimondott szavakról volt szó, hanem arról, hogy egy hosszú munkanap után a balfasz producer arra is képtelen volt, hogy rendeljen egy kurva pizzát. A másik, hogy azóta már az sem egyértelmű, hogy bárki is megütött volna bárkit...állítólag lökdösődés volt csak. Az európai emberről alkotott véleményedet pedig kikérem magamnak...te lehet, hogy büszkén vagy egy töketlen balfasz, de légy szíves ne beszélj mindenki nevében.

lk2 2015.03.22. 23:50:05

@Bambano: soha nem lesz normális műsor? Épp, hogy csak a legnépszerűbb autós műsor, és az egyik legnépszerűbb tévéműsor úgy általában is, az egész világon. A többségnek ezek szerint nincs vele gondja. Az, hogy szerinted nem normális, a te bajod.

lk2 2015.03.22. 23:52:34

@Bambano: "tökre tudnám sajnálni clarksont, ha először lett volna fegyelmi problémája és véletlenül most az egyszer eljárt a keze. de nem, gyakorlatilag minden adásban látni tőle valamit, amiért az úri közönség laposra verhette volna, amikor nem táncol."

De nem verte, sőt, még csak nem is hőbörögtek. Erősen olybá tűnik, hogy te kevered a saját kis sebzett egódat az egész nézőközönséggel.

BitPork 2015.03.23. 13:38:08

@lk2: Nem mondtam hogy nem vicces! Csak azt hogy remélem nem lesz emiatt követendő példa, mert valljuk be, ha Ön lenne akit lepofozott, nem rajongana ennyire érte. A polkorrektségnek ehhez semmi köze! Alapvető emberi érték hogy erőszak nélkül próbáljuk megoldani a problémákat. Aki erre nem képes menjen az ISISnek segíteni , de ne legyen képernyőn.
Ha további segítségre van szüksége az általam leírtak megértéséhez, kérem ne pofozzon meg, csak szóljon :)

lk2 2015.03.23. 14:13:00

@BitPork: ha én lettem volna az, aki képtelen volt legalább egy fostos pizzát rendelni egy egész napos forgatás után, mélységesen szégyellném magam.

BitPork 2015.03.23. 18:27:00

@lk2: Na látod, ezt gondolom én is. Csak Ön ezt a producertől várta én meg JC-től :)

Yaesu 2015.03.28. 13:29:14

Hm, érdekes, ez az egész sztori. Amikor a VIVA 'műsorvezetői' alázták az interjúalanyokat, semmi következmény nem volt.
süti beállítások módosítása