Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Bundával gyanúsítják a Rising Star készítőit Sramek Péter rajongói

2015. február 16. 09:51 sixx 63 komment

A Rising Star fináléja akkor sem alakulhatott volna izgalmasabban, ha a szerkesztők egy előre megírt forgatókönyvből dolgoznak: Peter Sramek az első körben egy százalékkal verte Alfrédot, majd a másodikban, Czibi Norbert előadásának utolsó másodpercében egyszerre járta meg a mennyországot és a poklot, hiszen 53%-os eredménye volt, és a szavazás lezárásának pillanatában még ő volt a továbbjutó, oppardon, holtverseny alakult volna ki:

1_13.png

Egy századmásodperccel később viszont a számláló ugrott egyet, és szevasz Peter, jó volt veled, Norbert jutott döntőbe:

2_6.png

Az internet népének egy része menten bundát és csalást kiáltott:

3_5.png

5_3.png

6_2.png

7_1.png

8_1.png

Egy ismerősünk szerint pedig az app-pal is volt egy kis gond, mert Czibi Norni előadása alatt nem volt piros nyíl, azaz a becsekkoló ellendrukkerek nem tudtak nemmel szavazni rá, de mivel a comment:com-ból senki nem szavazott egyik énekesre sem, így ezt nem tudjuk se megerősíteni, se cáfolni, mindenesetre ilyen hibáról eddig senki nem számolt még be, legalábbis nekünk nem jelezte.

Ami a százalékos anomáliát illeti, szerintünk szimplán arról van szó, hogy a szavazatok beérkezése és a képernyőn való megjelenítése között van egy kis, ezred- vagy századmásodperces csúszás, a jobb alsó sarokba beúszó grafikai elem ezzel szemben hamarabb jelenik meg, és kalap. A TV2-t kérdeztük, ahogy jön válasz, lehozzuk.     

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nembal 2015.02.16. 09:56:54

Nálam volt piros nyíl, használtam is :-)

Ühüm 2015.02.16. 09:58:27

"hiszen 53%-os eredménye volt, és a szavazás lezárásának pillanatában még ő volt a továbbjutó:"

Nem, ekkor holtverseny lett volna.

Bergyilkos Bohoc 2015.02.16. 09:58:39

Tökmindegy, Palmira úgyis lenyomta volna a végén Srameket. Nem mintha Várhegyi kurva jó énekes lenne, mert enyhén szólva túlértékelt a csaj, de ez most lényegtelen. Egyszerűen a számok folyamatosan azt mutatták, hogy több a rajongója.

polpetti 2015.02.16. 10:06:55

Nem jelent meg a kommentem. :(

Nem baj, akkor újra. :) Szóval, szerintem az történhetett, hogy a szavazni egészen a dal utolsó pillanatáig lehet. Tehát, többen rányomtak az "igen" gombra a produkció utolsó másodpercében, a szavazatuk így érvényes volt, viszont a szavazatoknak be kell érkezni és meg kell jelenni e képernyőn. Ez lehet akár egy másodperces eltérés is. De attól még a szavazat érvényes, hiszen időben adták le.

Az appal nekem minden rendben volt. Volt piros nyíl Norbinál is, a húgom például használta is. :)

Loós Gyula 2015.02.16. 10:09:47

Amikor a mindenteldöntő döntőben százalékegyenlőség volt, aminek az esélye azért elég minimális, és egy nagyon szép animációval előhozták a százalék pörgetést. Szépen fel voltak készülve erre a lehetőségre, mintha tudták volna, hogy ez lesz.

Az egészben az a kellemetlen, hogy simán beveszem még én is, hogy menet közben picit is figyelembe veszik, ki mire szavaz.

És végül: az igazság pedig ott van, hogy most nyert az egyik, a béna TV2 futtatja 1 évig, aztán évente kétszer fogják behívni a Mokkába, és el lesz feledve. 15 perc hírném rulez.

polpetti 2015.02.16. 10:10:44

@Loós Gyula: Mirát szerintem a színház is foglalkoztatni fogja.

Loós Gyula 2015.02.16. 10:14:07

@polpetti: Ok, jobban tudnak énekelni nálam. De a színházi énekesek, mint Bereczky, Szinetár vagy a Vastag testvérek nem sztárok, hanem munkások.

barnade 2015.02.16. 10:20:50

@Loós Gyula: volt már olyan helyzet a verseny során, ahol majdnem ugyanígy holtverseny alakult ki, (csak hogy-hogynem ott is az utolsó pillanatban ugrott egyet a számláló) szóval persze hogy fel voltak rá készülve szép kis animációval meg mindennel

Bergyilkos Bohoc 2015.02.16. 10:21:42

Nincs olyan, hogy senki nem tud szavazni piros nyíllal. Egyszerű programhiba (mint ahogy néha lefagyott vagy nem lehetett bejelentkezni), ami nagy ritkán előjött egy-egy telefonon, de még csak nem globálisan.

Amúgy sosem értettem ezeket a bundával kapcsolatos idióta sirámokat. Ha simán befolyásolni tudják a végeredményt, akkor miért szopatnák magukat? Magyarul miért várnának a legvégéig, hogy néhány kamu százalékot odahazudjanak, amikor a dal közepén is kényelmesen megtehetnék?

barnade 2015.02.16. 10:25:05

Amúgy meg kurva egyszerű, jövőre rögtön századokkal kell kiírni a képernyőre. Ennyi.

the.man · http://rivercottagenyomaban.blogspot.com/ 2015.02.16. 10:25:56

Hazudtak a tvben sosem volt még ilyen, ebben a hónapban.

2015.02.16. 10:27:41

"bunda" az nem kérdés (nem létezik ilyen net/rendzser, amin egyből látni lehetne a többszázezer szavazatot)

DE ENYNIRE BÉNÁN!?

+amit nem értek az elejétől kezdve: ha %, akkor miért nem megy lefele (pirosakat húznak sokan)...???

Szerintemp 2015.02.16. 10:30:00

Az applikációval nem volt baj, mindig volt kék és piros nyíl is.

A küszöbről:
Nem is értem, hogy miért emelik meg 1%-kal a küszöböt a falemeléshez. Remélem ez valójában nem így van, csak kerekítenek.
Tehát: ha az egyik versenyző elér 53,2%-ot, azt 53-nak írják ki. Nem lenne igazságos, ha a következő versenyzőnek 54%-ot kellene elérni, hiszen már elvileg 53,3%-nál is ő teljesített jobban és ez még nem 54%.

Szóval szerintem annyi történhetett, hogy a Srámek elért mondjuk 53,4%-ot, Norbi pedig az utolsó pillanatig ez alatt volt, de az utolsó másodpercre elért mondjuk 53,41%-ot, ami már magasabb. Nem arról van szó, hogy 1 másodperc alatt érkezett be 1%-nyi szavazat, csak arról, hogy abban a pillanatban billent át a mutató, ami esetleg 1 másodperc késéssel került ki a képernyőre.

Ugyanúgy a végén is, hiába ugrott fel a Norbi százaléka (egészre kerekítve) ugyanoda, mint Miráé, nem ment fel a fal, hiszen neki csak 52,15%-a volt, Mirának pedig 52,51%.

Remélem csak a kerekítés miatt volt a kavarás, de kíváncsi vagyok én is a hivatalos magyarázatra.

Gyevi bíró 2015.02.16. 10:31:47

Ha már szavazó nyilak: nekem is befagyott párszor néha az igen, néha a nem. Viszont az app olyan jól van megírva, hogy amikor jön a 20 másodperces limit (bejelentkezéskor vagy a vége előtti visszaszámlálás), akkor újra küldi a jelet, ergo: abban a részben ismét él a csúszka, ha nem mozdítottad meg előtte. Tehát ha beragadt az app akár bejelentkezéskor, akár szavazásnál, az utolsó figyelmeztetéskor már tudtad használni.
Különben az meg eleve kiszámolható volt, hogy szavazásnál az utolsó 20 másodpercben általában 2, maximum 3 százalékkal mehet fel csak a számláló, nem többel. A 3% az nagyon necces volt, ahogyan tegnap egy-két esetben láttuk is. Az meg nem csalás (ahogy fentebb is írták), hogy a zsűrizés befejeződött, tehát szavazni már nem lehet, de kell 1-2 mp mire beér mindegyik szavazat és átfut.
Csalás szerintem nem volt, inkább baromira kiélezett szavazás, ami tetszett. Nekem inkább az volt a furcsa, hogy se a zsűrinek, se a műsorvezetőknek nem esett le, hogy azért voltak 50% körüli eredmények, mert nem volt benne a zsűri +28%-a... Így máris érdekesebb lett volna az az 53%, hiszen 53+28=81%, ami már elég magasnak számít.

Loós Gyula 2015.02.16. 10:31:54

@Bergyilkos Bohoc: Amikor nézel egy filmet a tévében, akkor nevezed izgalmasnak, ha fordulatos. Ha akkor van esemény, amikor már "gondolsz" valamit. A végére mindig tesznek csavart. Ha a százalékok emelkedése egy egyenes lenne, és kb 5 másodperc után lehetne tudni meddig emelkedhet, akkor a végén nem lennél extázisban.

Az egész egy forgatókönyvön alapul, és az a szemét benne, hogy tehetségkutatónak adják el. Pont olyan, amikor a teszkóban reggeli italt árultak tejes dobozban. Annak látszott, de nem az volt.

Gyevi bíró 2015.02.16. 10:33:05

@faszópo: Gondolj bele, miért nem megy lefelé: van 100%-os belépett embertömeged, amiből mondjuk 52% szavaz csak igennel. A többi akár Nemet húz, akár nem szavaz, az mind nem, tehát a 100%-nak a 48%-a. :-)

Szerintemp 2015.02.16. 10:34:35

@faszópo:

Gondolom a 100% az lenne, ha minden bejelentkezett igennel szavazna, beleértve a zsűrit is. Aki nem szavaz, illetve nemmel szavaz, annyival kevesebb a 100%-tól.
Tegnap valószínűleg azért voltak ilyen alacsony százalékok, mert hiányzott a zsűri 28%-a. Bár ez így nem igazán korrekt, miért nem tudták ezt figyelembe venni, hogy a zsűri nélkül jöjjön ki a 100%?

Gyevi bíró 2015.02.16. 10:36:44

@Szerintemp: A zsűri nélkül jött ki most a 100%, hiszen ha megnézzük, a nézők sosem szavaztak (vagy sak ritkán) 60% igennel. Ez egy magyaroknak kitalált formátum, hiszen ennyi nem és nemre szavazó között a zsűri +28%-a sem tolta fel 90 fölé a mérőt anno. Most meg anélkül volt a 100%. Tehát reális volt.

Buci11 2015.02.16. 10:37:27

Tévedtek! Már a másik bejegyzésben is leírtam, ez nem kosárlabda. Ott ugye eldobják a labdát, repül, majd megszólal a duda, de beesik, és érvényes a kosár.

Digitálisan nem így működik. A "vevő" oldal a meghatározó, azaz ha ott kikapcsolnak, akkor a "folyamatban " lévő jel sem érkezhet meg már, kosárlabdás nyelvre fordítva, miközben a labda a levegőben van és lefedik a gyűrűt, már nem tud beleesni, csak lepattan róla...
És a kikapcsolás érdekes módon nem történt meg a szavazás lezárásakor!!! És nem századmásodpercek teltek el, azt szabad szemmel nem lehet látni, ezt viszont igen, ha megnézitek a TV2 oldalán ismét...

Szerintemp 2015.02.16. 10:40:57

@Gyevi bíró:

Arra gondoltam a figyelembe vételnél, hogy ha vesszük azt az elméleti esetet, hogy minden néző igennel szavaz, az tegnap hány % lett volna? Szerintem 100-28=72% és nem 100%. Erre mondom, hogy fel kellett volna arányosan húzni az értékeket. Így egy tegnapi 52%-os teljesítmény rögtön 72% lett volna.

Gyevi bíró 2015.02.16. 10:42:19

@Buci11: Ha ezt nézem, akkor Norbertnek esélye sem lehetett volna a döntetlenre második alkalommal sem, mert ott is az utolsó pillanatban esett be az egy százalék, ahogyan a második fordulónál is.
Viszont ezen azért nem rágom magam, mert az elmúlt évek alapján kiderült: nem feltétlenül kell valakinek megnyernie egy versenyt, hogy aztán befusson. Elég az xedik hely is.

Gyevi bíró 2015.02.16. 10:44:28

@Szerintemp: Itt nem volt ilyen matekozás: belépett x ezer ember és abból hány igen lesz. Ennyi. :) Ha az általad írtakat nézzük, akkor még kevesebb igen jött volna a korábbi adásoknál, ha a zsűriét is hozzá számoljuk. Úgyhogy szerintem semmi ördöngösség nincs benne: amikor anno a zsűri 4 nemmel szavazott, akkor is voltak olyan 40-50% körüli értékek, és akkor látszott, hogy a zsűri mennyit számít továbbjutásnál.

Buci11 2015.02.16. 10:48:08

@Gyevi bíró: Ebben teljesen egyetértek Veled! Lehet Srámek marad majd haknizó Jimmy imitátor, bár többre hívatott, szinte mindig tisztán énekelt, de én másban látom a történet súlyosságát! Az pedig a jog. Kiderül, vagy bizonyítható, hogy engedték tovább a szavazást, amire van esély, akkor az csalás! Annak mértékét pedig az határozza meg, hogy pl. jelen esetben a nyeremények mértéke! 10 milliós szerződés, autó, utazás stb. Ez más csalás büntette... És akkor a sok becsapott nézőről nem is beszélünk. hangsúlyozom, nekem mindegy volt, ki nyeri, itt másról van szó !

Szerintemp 2015.02.16. 10:52:04

@Gyevi bíró:

Nekem is olyan érzésem volt tegnap, hogy ezek a szavazatok abban a magasságban mozogtak, mintha a zsűri 4 nemmel szavazott volna. De az a különbség, hogy régebben volt esély ezekre a százalékokra, tegnap nem.

Tehát tegnap matematikailag esélytelen volt a 100%, a maximum 72 lehetett volna és ehhez viszonyítva kell értékelni az 50-53%-okat.

polpetti 2015.02.16. 10:52:43

@Buci11: Bocs, de szerintem nincs igazad. Nem engedték tovább a szavazást a lezárás után, egyszerűen csak később kerültek fel a képernyőre az adatok.

Bergyilkos Bohoc 2015.02.16. 10:56:57

@Loós Gyula: Én ezt értem. De, ha ül ott egy ember aki a szavazatok mellett tudja tekergetni a százalékot, akkor miért nem olyan tempóban tekergeti, hogy kikezdhetetlen legyen? Tehát miért várna vele az utolsó utáni másodpercig, amikor már támadható a végeredmény? Nem lenne ésszerűbb és "szabályosabb" ha a vége előtt 5 másodperccel hazudja oda a "kamu" százalékot? Akkor is elég nagy az extázis.

Loós Gyula 2015.02.16. 10:58:20

@Bergyilkos Bohoc: akkor meg az lehet az oka, hogy szeretik, ha beszélnek a műsorról. Az nem baj, hogy csalásgyanúról. A rossz reklám is reklám.

Most mondd meg, a VV7-ről milyen pozitívat lehetne mondani? Mégsem hal éhen :(

Buci11 2015.02.16. 11:00:05

@polpetti: Az, hogy ez hogy működik digitálisan, már leírtam itt pár sorral feljebb. Abban a századmásodpercebn, amikor a "zsűrizés befejeződött" felirat megjelenik, nem módosulhatna az eredmény sem. Századra összhangban kell lennie! Ez nem kézi vezérlés ( kéne hogy legyen !
Szabad szemmel is látható! Tessék, a reklám után lehet nézegetni! Mindenki döntse el maga, de a digitális dolgokról nem szeretnék vitatkozni, csak azzal, aki szintén ért hozzá !

tv2.hu/rising_star/169008_czibi_norbert_ugy_szeretnem_meghalalni.html

Gyevi bíró 2015.02.16. 11:02:25

@Bergyilkos Bohoc: No épp ezért válasz a kérdéseidre az, hogy nem volt csalás. Mert nekik tényleg tökmindegy, ki hány szavazatot kap. Anno pl. a Megasztár 3-ban ezért nem döbbent meg senki, hogy Rúzsa Magdi nyert, mert akkora különbségek voltak. Hiába próbáltak a műsorvezetők ott is némi feszültséget adni, egyértelmű volt.
Tehát a kertévének pont az a jó, hogyha ilyen eredmény jön ki, ráadásul belenyúlás nélkül is. Nekik tényleg tökmindegy ki nyer, mert mindkét szereplő (sőt: mind a négy) vállalható arc, szóval...
Különben Norbi utolsó énekléséről: én is erősen gondolkodtam, mit húzzak neki, mert néztem a százalékokat. Ha túl beindult volna, lehet, hogy nemet húztam volna, mert Palmirának drukkoltam. De amikor elindult a 20-as visszaszámláló, akkor az utolsó 5 mp-ben húztam neki Igent, mivel akkor még 50%-on volt (és a fenti matekolásból kiindulva, hogy max 51-ig megy, akkor behúzom neki) végül igent mondtam. Aztán mások is így gondolhatták, ezért billent a mérleg végül 52-be. Igen, ilyen taktika is létezik.

Gyevi bíró 2015.02.16. 11:04:27

@Buci11: Azt értsd meg, hogy a felirat egy-két mp-es késéssel jelenik meg sok embernél, lévén csúszik az adás. Ez a digitális adás miatt van. Volt, hogy egyik szobában analóg adás ment, a másikban digitális (mondjuk számítógépen) és abszolút elcsúszás volt. A telefonos app nem csúszik. Ergo: ezt az egy-két másodpercet mindig rá kell számolni a kiírás után.

polpetti 2015.02.16. 11:05:49

@Buci11: Én meg egyáltalán nem akarok veled vitatkozni. :) Eldöntötted, hogy ez így van, hiába mondja itt jó pár másik ember, hogy talán nem. Nem tudhatod, hogy az ő rendszerük hogy működik. Mindegy. :) Peace. :)

polpetti 2015.02.16. 11:08:13

@Gyevi bíró: Én is így voltam vele. Gondoltam, az én szavazatom már úgysem változtat.

l_andras 2015.02.16. 11:11:37

@Loós Gyula: És néha milyen kemény munka! Hétvégén Hajdúszoboszlón betették haknizni a kisebbik Vastagot pár 220 voltot tartalmazó ládával egyetemben a medencék mellé. Én biztos, ami biztos elmentem egy másik emeletre.

Buci11 2015.02.16. 11:12:52

@Gyevi bíró: @polpetti: Amit leírtál, azzal teljesen egyetértek és tudom! De én nem erről beszélek. Arról beszélek, hogy hogy azon a képen, ahol látod magad is " zsűrizés befejeződött" feliratot, annak századmásodpercre összhangban kell lennie a szavazat fogadásával is, azaz utána nem módosulhat, itt pedig ez történt. Én erről beszélek, és a kosaras példával akartam magyarázni, hogy ez digitálisan nem így működik. Minden másban egyetértek Veletek!

polpetti 2015.02.16. 11:16:20

@Buci11: Szerintem még mindig nem értjük egymást. Várjuk meg a hivatalos magyarázatot, ha lesz egyáltalán. :)

dr nmate 2015.02.16. 11:33:44

Ma már nincs analóg adás...a mindig tv is késik 2-3 másodpercet!
A digitv 4-5 másodpercet késik.
A my telenor tv 1 percet is késik akár...

véleményM 2015.02.16. 11:37:09

Akinek valamilyen mértékben is köze van a digitális technikához, tudnia kell. A mai gigabites LAN technikával összekötött televíziós vezérlő rendszerekben nincs olyan hogy csúszás. Abban a pillanatban amikor a képernyőre küldenek egy inzertet (feliratot)és az a szándékuk, hogy a beérkező szavazatok is leálljanak, akkor az meg is történik egy időben. A földi sugárzásos és digitálisan kódolt adások egymáshoz viszonyított csúszása más kérdés. Abból maximum szavazatvesztés áll elő, hiszen a csúszás időablakában leadott szavazatokat a real time adásban már nem veszik, mivel ott már másodpercekkel hamarabb lezárták a lehetőséget.

vamivan 2015.02.16. 11:37:43

Mondja már el valaki, hogy a piros nyílnak mi az értelme? A százalék az a [kék nyilat húzott]/[összes bejelentkezett] arányból jön ki, aki nem húz semmit és aki pirosat húz, az ugyanúgy a 46-47% része a mostani esetben, nem?

véleményM 2015.02.16. 11:46:00

@vamivan: Parasztvakításra van. Ha érne valamit, nem csak felfelé menne a mutató. (Mert hogy elképzelhető egy elvi időszakasz, amikor csak pirosak jönnek be mondjuk elég nagy darabszámban. Akkor csökkenni kellene!)

dr nmate 2015.02.16. 11:50:58

@véleményM: Véleményem szerint nem nem feltétlen egy gomb van... a képernyőre automatikusan kikerül vagy kézi vezérléssel a lezárást jelző mondat de az appban külön tenyerelnek a gombra. Szerintem az a végeredmény amit az app küld... függetlenül attól hogy a képernyőre mikor kerül ki a lezárás!
A pár másodperes csúszás is végül is lényegtelen mert addig amíg az appban lehet húzogatni a csúszkát az addig érvényes is

Misi56 2015.02.16. 11:51:42

Szerintem is bunda!!! Amikor a "szavazás befejeződött" inzert feljön akkor akármi van VÉGE. Az utána beérkezők NEM ÉRVÉNYESEK!!! Nálam sem működött a Norbi piros nyíl,csak a vége előtt 1 másodperccel!

Misi56 2015.02.16. 11:53:08

@véleményM: Csökkenni nem csökkenhet,mert a meglévőket nem veszi el.

barnade 2015.02.16. 11:55:10

@véleményM: Viszont számolni kell a szavazatok feldolgozásával is. Annak is be kell érkeznie időben és meg is kell jelennie valahogy. Ez kb olyan, mintha ráírnál facebookon valakire aki ott ül melletted. Ő sem azonnal kapja meg az üzenetedet

véleményM 2015.02.16. 11:56:39

@dr nmate: Egy másik nézőpont szerint akár ez is lehet igaz. Akkor viszont ne hülyítsék a népet a felirattal! Legyen egyértelmű, hogy melyik momentum az, ami VALÓBAN zárja a szavazást.

Gyevi bíró 2015.02.16. 11:58:17

@Buci11: Értem, miről beszélsz. De azt is írtam, hogy a Zsűrizés befejeződött az azt jelenti, hogy SZAVAZNI nem lehet azután. Mivel a százalékok mindig csúsznak pár másodpercet, így érthető, hogy kiírták, hogy nem lehet már szavazni, de az nem jelenti azt, hogy a százalékok is realtime nem mennek tovább. Tehát rászámolták azt az 1-2 másodpercet, ami a lezárás utáni összegzési idő. Ezért van, hogy a kiírásnál látod, hogy lezárták, de az online app egy-két másodpercet csúszhat, így amikor azt is lezárták (tehát az a valódi zárás, nem a képernyő kiírása!), azután jelenik meg a végleges százalék.

abzuggyurcsany2 2015.02.16. 12:03:22

sramek, ez a kis felvidéki tót legény, aki még magyart is törve beszéli, nehogy már!

véleményM 2015.02.16. 12:07:24

@Misi56: Azért nem tudjuk kettőnk közül kinek van igaza, mert nem ismerjük a logikát, ami szerint elbírálják a leadott szavazatokat. Vajon ha bejelentkezem, de nem nyúlok a nyilakhoz, akkor az 'nem' szavazat? Szerintem ha az lenne, kár volt piros nyilat készíteni. Ezen logika mentén, ha bejelentkezik 100 ember és abból rögtön 50 igent húz, akkor ugye már 50%-on áll jogosan a mutató. Viszont ha ezután mondjuk 20 ember pirosat szavaz, a matematika szerint lejjebb kéne menni a mutatónak, hiszen az aktív vélemény nyilvánítok szavazati aránya megváltozott. Ismétlem, ez a logika csak akkor igaz, ha a tartózkodás nem = nem szavazat. Ha viszont így van, akkor az egész egy nagy hülyeség!

Ühüm 2015.02.16. 12:25:13

A zsűrizés befejeződött nem egyenlő azzal, hogy a szavazatok számlálása befejeződött. Ennyi.
lásd x faktor: a szavazást lezárom, ergo már nem lehet szavazni, de a szavazatokat utána összesítik.

2015.02.16. 12:26:31

Nem mindegy, hogy ki nyerte meg a kocsit?
Azt még megértem, hogy valaki felháborodik, ha korábbi adásokban kiesik a kedvence, mert hallgatta volna még, de most?
Palmira, ezzel a semmilyenke hangjával úgy eltűnik a süllyesztőben ahogy kell, Sramek meg szarrá keresi magát a rengeteg fellépésével.
Szabolcs vs Majka

Az első 4 produkciót láttam, mikor kiderült, hogy Alfréd kiesett, aki szerintem messze a legjobb volt a másik 3 csipogóval szemben, nem néztem tovább a bohóckodást.

Ha lesz még RS, ezt a zsűrit sürgősen felejtsék el, Nóri-Majka páros maradhat, és keressenek pár embert aki énekelni is tud, mert ez így nagyon gáz volt!

Dezsike 2015.02.16. 12:29:03

Nekem a végén lett "bundagyanús", mintha direkt holtversenyre hozták volna, hogy legyen benne némi "izgalmi" faktor. Az időntúli +1% az adatátvitel lassúságából is fakadhatott, mivel a rendszer nem egyszerre dolgozza fel a szavazatokat, hanem folyamatosan egymás után, így ha az utolsó pillanatban hírtelen több ezer szavazat bejön simán előfordulhat, hogy azok már időn túl kerülnek feldolgozásra, de még időben beérkeztek, így érvényesek. Az, hogy nem ment fel a fal pedig egy szoftverhiba volt, mert a számláló mellett megjelent a "falemelkedés ikonja", a fal egyszerűen nem reagált rá.

dr nmate 2015.02.16. 12:40:42

@Dezsike: Ez nem feltétlen automatikus folyamat hogy a fal mikor emelkedik! :)

kis.herceg 2015.02.16. 12:42:40

annyit vitatkoztok ezen a szaron. szerintem simán forgatókönyv volt, ki tudja mi volt az igazi állás. Sramek múlt héten simán leverte mindkettõt. én dícsérni akartam a mûsort de a végét olyan szinten elkúrták hogy nem tudom. tv mûsor ennyire hülyének még nem nézett.

Rúgka Pál 2015.02.16. 13:13:14

@nembal: én is, mert döntőbe nem szabadott volna jutnia. hajrá alfréd

katarakta 2015.02.16. 13:16:19

Teljesen mindegy, mindkét "énekes" kritikán aluli!

katarakta 2015.02.16. 13:22:34

@véleményM: Ha bejelentkezik 100 ember, és abból 50 igent húz, az nem 50%, csak 36%, mert 28% a zsűrinek (4x7) volt fenntartva az elején, és ezért nem voltak a döntőben 80 százalékok, mert 72% lehetett volna a maximum!

dan72 2015.02.16. 13:38:05

Nem hiszem, hogy a szavazatok számával csalnak, viszont nekem az a gyanúm, hogy a szavazatok döntő többsége a dal elején, de legkésőbb a közepén érkezik meg, de a hatás fokozása érdekében szépen "adagolják" a képenyőre, hogy izgalmasabb legyen. Nem hiszem, hogy az utolsó pár mp-ben 2-3 százaléknyi szavazat tud érkezni. Lehet, hogy az utolsó pillanatban engedték ki az utolsó pár szavazatot a "zsákból", és így kicsit tullőttek a célon...

Diverlaci 2015.02.16. 13:38:23

Nálam sem volt piros nyíl.. lefotóztam, ha érdekel valakit nagyon szívesen feltöltöm..

Fehérlapos 2015.02.16. 13:50:47

@vamivan: Ha nem lett volna piros nyíl, akkor minden egyes alkalommal el kellett volna magyarázni az embereknek, hogy jelentkezzenek be, de ne nyomjanak igent, ha nem tetszik az előadó. Az emberek nem értették volna a logikát, egyszerűbb, közérthetőbb volt a kék-igen és a piros-nem megoldás.

Dezsike 2015.02.16. 13:59:16

@Diverlaci: Akkor vagy az eszközötök, vagy a hálózatotok nem jó. Én a barátnőmmel néztem, én a telefonomról, ő a tabletjéről húzta a nyilakat és ott volt mindig a piros, pont a cikkben vitatott Sramek volt az, akinek egyöntetűen mindketten be is húztuk - de ott volt Norbi produkciója alatt is.

2015.02.16. 14:45:40

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ és itt is a 2 képen az a buzivigyor a cibi fején

Bergyilkos Bohoc 2015.02.16. 16:36:04

"Egy ismerősünk szerint pedig az app-pal is volt egy kis gond, mert Czibi Norni előadása alatt nem volt piros nyíl, azaz a becsekkoló ellendrukkerek nem tudtak nemmel szavazni rá"

Ehhez még egy kis adalék:
"Ha beléptél a produkció előtt a szavazásba, viszont a dal alatt nem szavazol (nem húzod el a kék vagy piros nyilat), akkor a rendszer automatikusan nemnek veszi a szavazatodat."

Tehát no problem. Így is NEM lett a vége.

Diverlaci 2015.02.16. 16:57:26

@Dezsike: Hálózati hiba egy megírt programban???Ezt nem gondolod komolyan remélem..

vamivan 2015.02.16. 17:23:43

@Fehérlapos: okés, elfogadom, de aki amiatt reklamál, mert nála nem működött az applikációban a piros nyíl, az mit akar? :)
süti beállítások módosítása