Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Minden a papírforma szerint alakult a Rising Starban

2015. február 02. 09:31 sajó d. 60 komment

 sramek2.jpg

El sem hiszem, de mindjárt vége a Rising Starnak. A legutóbbi adás után ugyanis már csak hatan maradtak, ebből viszont csak négy jut be a döntőbe. A vasárnapi adásnak az volt a különlegessége, hogy minden versenyző valamilyen sokadik ex-tehetségkutatós énekessel duettezett, majd a leggyengébbeknek szólóban is próbálkozni kellett.

Érezhetően kezd komolyodni a műsor, Majka és Ördög Nóra az eddigiekhez képest jóval szolidabban öltözött fel. Kivéve Pásztor Annát, akinek a minden bizonnyal már a pszichiátrián kezelt stylist konkrétan egy tölcsér fagyit rakott a fejére. Nem szó szerint tölcsér fagyit, de az énekesnő fején tényleg ott ágaskodott egy átkozott tölcsér, csupa műédességgel kiegészítve.

anna.jpg

 

Na de nem ez a lényeg, hanem a duettek, amiknél sajnos az adott sztárvendégek dalait énekelték, pedig sokkal érdekesebb lett volna egy számukra kevésbé kényelmes választás.

Gondi Helén - Takács Nikolas

Amikor egy bukott tévéműsor (Az élet showja) betétdalát kell énekelni egy sokadik tehetségkutatós valakivel, akkor lehet bármilyen jó Gondi Helén alapból hátrányból indul. Nem is ment ez a dal neki, de Takács sem törte össze magát.

Fehérvári Alfréd - Keresztes Ildikó

Nagyon érdekelne, hogy Keresztes Ildikó mégis mit csinál, hogy bérelt helye van a létező összes énekes műsorban. A duetteknél is előhúzták, és valamilyen érthetetlen okból Alfréddal rakták össze. Ez most egyáltalán nem lesz polkorrekt szöveg, de: miért kell egy romantikus duetthez olyan nőt rakni a műsor nyilvánvalóan legjobb pasija mellé, aki akár az anyja is lehetne? Totál hiteltelen volt ettől az egész, flört és tűz helyett csak valamiféle tiszteletadás volt érezhető a srác részéről. Mindegy, Keresztest majd nézhetjük a jövőheti Dalban is.

Kovács Gyopár - Dér Heni

Na, a másik haknihercegnő Dér Heni konkrétan egy nappal ezelőtt még A Dalban próbálkozott. Itt a kiesésre legesélyesebb Kovács Gyopárral került párba, hogy elénekeljék azt a számot, amivel az énekesnő a tavalyi Dalban próbálkozott. Egyébként tök cukik voltak, de persze Gyopárt kell kiejteni a műsorból.

Czibi Norbert - Tóth Vera

Papíron a legerősebb páros, mégis hiányzott ebből valami. Lehet a dal volt rossz, ami a legszomorúbb '90-es évek végi Danubius-válogatásokat idézte. A zsűri persze lehidalt, de ők már egy fehér bowlinggolyótól is elájulnának, annyira imádják Czibit. Ja, egyébként Tóth Vera is szerepel az idei Dalban.

Várhegyi Palmira - Király Viktor

Itt éreztem egyedül kémiát a két énekes között, ez a produkción is meglátszott. A dal is abszolút testhezálló volt az énekesnőnek, itt a szerkesztőknek sikerült beletrafálni a lényegbe. Így nem csoda, hogy a két védett versenyző közül az egyik Palmira lett.

Peter Srámek - Csepregi Éva

Sajnos a világ egy zord, sötét és gonosz hely, mert Korda Gyuri vagy Aradszky Laci helyett Sramlikirály Peter egy kevésbé mókás retró arccal került egybe. Ha korkülönbség zavaró volt Keresztes és Alfréd között, akkor itt konkrétan üvöltözött a képernyő. Engem alapból ki lehet kergetni a világból bármivel, ami a Neoton Família, Srámeknek nem is állt jól ez az alapvetően csajos szám, és Csepregi - elnézést a művésznőtől - inkább tűnt a szlovákiai srác szupportív anyukájának, mint egyenrangú énektársának. Viszont le a kalappal Csepregi előtt, mert szerintem magyar nők ezrei szeretnének ilyen jól kinézni ennyi idősen.

Singh Viki - Kasza Tibi

Ha valakivel tényleg kibasztak, az Singh Viki volt, mert Kasza Tibiről sok mindent el lehet mondani, csak azt nem, hogy kiemelkedő énekes lenne. Ehhez képest olyan korrekt szerelmes duettet nyomtak le, hogy még a röhögésem is abbamaradt a láthatóan a szoláriumban ragadt Kasza Tibi vörös fejét látva. Egyébként Singh Viki a legnagyobb meglepetés, egy korsó sört teszek arra, hogy benne lesz a legjobb négyben.

rising.jpg

Végül Singh és Várhegyi kapta a legtöbb pontot, így ők biztosan továbbmentek, a többieknek azonban szólózniuk is kellett. Ahogy várni lehetett, Fehérvári és az először újrázó Czibi is simán továbbment, de Gondinak sem volt gondja (bocs). Ezért Srámek és Kovács tűnt a legesélyesebbnek a kiesésre, utóbbi ráadásul megint kicsit alulmúlta magát. Bezzeg Srámek, aki megugrotta a cápát, és Rick Astley gigaslágerét adta elő. Egyébként nem túl jól, de Kovács már annyira kilógott a mezőnyből, hogy az első cuppanós puszinál eldőlt, hogy Srámek is odaveri őt százalékban.

A következő adás pedig extra lesz, mert végre eldől, hogy a hat megmaradt induló közül melyik négy jut végül a döntőbe. Sajnos ott már valószínűleg Srámek táncdalmámora kevés, de azt nehéz megtippelni, hogy ki lesz a másik, aki vele együtt kieshet. A mostani után Gondi Helént mondanám.

Címkék: tv2 rising star

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JorgoszBaia 2015.02.02. 09:43:52

" minden versenyző valamilyen sokadik ex-tehetségkutatós énekessel duettezett"

nos, a HÉT fellépő énekes közül összesen KETTŐ "tehetségkutatós" volt, mindkettő az adott műsor ELSŐ évadában, nem a sokadikban, és az egyik meg is nyerte...

egyszerűbb és tisztességesebb lenne, ha azt írnád, hogy utálod a műsort...bár, ha karakterre fizetnek a posztért, akkor rendben

cukkmukk 2015.02.02. 09:44:00

Azon gondolkodom, hogy a cikk a műsor után, vagy előtte íródott? Úgy tele van prekoncepcióval, hogy objektivitás már nem is látszik rajta egy darab sem.

BobbyEwing 2015.02.02. 10:07:12

a műsorvezetők szerintem kimondottan gyatrák. Ördögnóra piaci kofa stílusa már az x-faktorban is gagyi hatást keltett, a mostani "előjött a töke" beszólás kimondottan alpárira sikeredett. Majka minden adásban bizonyítja, hogy semmi keresnivalója műsorvezetőként a képernyőn". A "mi is így látjuk itt a Rising Starba" beszólásnál azon gondolkoztam, hogy a szerkesztő mifaszért nem ülteti le átvetetni vele a magyar nyelvtan 1-4 osztályos tananyagát. A -ba-be, -ban-ben ragozás keverése egy szakmunkásképzőben is ciki. Nem áll jól neki, hogy értelmiséginek akar mutatkozni.
A leggyengébb énekes szerintem Sramek volt tegnap. Csepregi mellett nem sok vizet zavart, azt a produkciót inkább értékelhetetlenre mondanám. A második dala meg nemcsak uncsi volt, de sz*r is.Persze értem én, a muzsikaTV stílusa eladhatóbb, őt fel kell pontozni. Szerintem a 4-be is beviszik. Mező Misi vergődése Gyopárral nagyon gáz. Nálam Misimókus kiírta magát a hiteles emberek köréből. Valószínűleg akkor is a kiscsaj esik ki, ha igent ad neki, és akkor legalább nem kell össze-vissza hablatyolnia sem utána. Mert ez olyan szimptia-szavazás nála hetek óta, hogy már nekem, a nézőnek kínos. Teljesítménytől függetlenül húzgálja a nemeket neki, utána pedig zavarosan beszél a franc tudj miről. Gáz.

szinhazjunkie 2015.02.02. 10:12:50

Felesleges cikket írni, ha nincs vele, mit mondani.
Talán elfelejti az írója, hogy nem személyes blogot ír, hanem Magyarország jelenleg egyik legismertebb média blogján osztja az észt. Az internetes cikkírás amúgy sem az újságíró szakma magasiskolája, de ez a poszt dilettáns, gyenge,izzadtságszagú és köszönő viszonyban sincs az itt megjelent írások minőségével.
sajó d. annyi szép szakma van még, nem kellene ezt erőltetni!

2015.02.02. 10:29:15

eddig lehetett tudni, ki esik ki... most nehezebb, mert akinek ki kéne esni, azokat tolják 1000-rel (zsűri)...

de fassetuggya, vagy sramek vagy alfréd... (?)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2015.02.02. 10:37:01

"...konkrétan egy tölcsér fagyit rakott a fejére..."
Ötödik Elem megvan?
"- Uram, Ön emberként van nyilvántartva?
- Nem, húsos fagyi vagyok."
De a legjobb mégis Kerényi úr volt. Nyaktól lefelé hupikék törpikének, nyaktól felfelé Hókuszpóknak öltözött.

" Egyébként tök cukik voltak, de persze Gyopárt kell kiejteni a műsorból."
Cukik, ja. Igen erotikusra sikerült az előadás, mert olyan hamis volt, hogy konkértan szexuálta a fülem. Az outfitje szegénykének olyanra sikerült, hogy Lola, a guminő megirigyelhette volna a vándorcirkuszból.

@BobbyEwing: "előjött a töke" Jaja, a múltkori "csöcsözés" után igazán szép felütés volt. "mi is így látjuk itt a Rising Starba" Még abban sem vagyok biztos, hogy volt Star a végén. Úgy rémlik, hogy "Mi itt a Rájzingban" hangzott el, és az is a Király Viktornak, de igazából nem sokat oszt-szoroz.

Fehérlapos 2015.02.02. 10:41:47

@JorgoszBaia: Dér Heni is Megasztáros volt, az elsőben talán negyedik lett.

Puffancs Mirtill 2015.02.02. 10:44:47

Megvilágosodtam Kovács Gyopár ügyben:

1. Először is Ingrid Bergmannra hasonlít. Pontosan olyan típusarca van, csak barna változatban.:)

2. Ő ilyen, ezt tudja, de a műsor azt kívána mindenkitől, hogy pirossegű pávián legyen minimum. Szóval ő egy ilyen kis finom csaj, és kész.
Norah Jones, Katie Melua ugyanazt a stílust hozza mindig, senki nem várja tőlük, hogy szétszedjék a színpadot. Gyopártól sem kell várni, mert nem fogja.
3. Remélem a verseny okozta rémület el fog nála múlni, és akkor lesz egy fincsi kis "finomlány" a magyar pop életben, aki pont úgy néz ki, mint Ingrid Bergmann.
Hajrá, Gyopár!:) Jól mondta az "öreg", most találd ki magad szépen.:)
Nicsen se Norah Jones-unk, se Katie Melua-nk, just saying.:))

Danielsson 2015.02.02. 10:57:41

A következő kiesők szerintem Sramek és valószínűleg Gondi Helén lesznek, Helén jobbnak indult a műsor elején, valahogy nem fejlődött tovább. Sramek no comment. Palmira nagy esélyessé vált a végső győzelemre, ha nem akarják Norbival megnyeretni a zsűri tagok - bár nem tudom mi lesz a lebonyolítás a döntőben, ki szavazhat stb. Vikinek is örülnék. Alfréd rosszabb esetben a döntőbe se jut be, nála nagyban függ a dalválasztástól az eredmény.

perszepolisz 2015.02.02. 11:02:42

A hét vendégből 4 volt korábbi tehetségkutatós: Tóth Vera, Dér Heni, Takács N. és Király Viktor.

2015.02.02. 11:23:33

Az kulup most tök jó volt, a stylist szerintem egy fokkal vidámabb mint a posztoló, mert ez a poszt is savanyú, kesergős.
...igaz a Dal kritika után mit vártam, úgy kell nekem.

Puffancs Mirtill 2015.02.02. 11:30:12

Kuksi ide, hogy nem kell pávatoll a fenekekbe, hogy valami 'isteni' legyen by Katie Melua:
www.youtube.com/watch?v=2Rmil_raUtU

Ancilla 2015.02.02. 11:40:12

Pásztor Annának az énekesekről elmondott véleményét nem lehet komolyan venni ezek miatt a borzalmas farsangi jelmezek miatt. Sem ízlés, sem ötlet nincs bennük. Vagy ezek kifejezetten az ő kívánságára születnek?

Nekem az egész mezőnyben Palmira a kedvencem, őt szeretném nyertesként látni. Amellett, hogy a vérében van a zene, hogy gyönyörű a hangja (és ő maga), nagyon rokonszenves a személyisége is.

Srameket - bármennyire is nem szeretem azt a zenei stílust, amit ő képvisel - rendkívül kedves figurának tartom. Kedves színfoltja a műsornak. Szerintem ezért juttatja tovább a közönség adásról adásra.

Puffancs Mirtill 2015.02.02. 11:45:58

Pásztor Anna mond egyedül "fényes" kritikákat.:)
Kifejezetten öröm hallgatni őt, csuda jól fogalmazza meg a lényeget, emberszerető, lelkesítő (LELKES-ít-Ő, érted?:) és szuper pozitív.
Én pont letojom milyen állólámpa van a fején közben.:)

BobbyEwing 2015.02.02. 12:18:00

@Puffancs Mirtill: egyetértek. A műsor elején fogtam a fejem, mit keres ez itt. És rájöttem, hogy egy baromi karizmatikus, pozitív egyéniség, aki valóban érdemben tesz hozzá értékeléseivel az énekesek munkájához. Nem csak az a "nekem ez most nem jött át" dumát tolja. Vagy a tótgabi-féle "köszönöm az élményt!" Az mekkora egy egoista picsa, azt hiszi, azért megy sok nótafa, hogy őt szórakoztassa. Össze se lehet hasonlítani kettőjük szerepét, Pásztor Anna emberként bánik a versenyzőkkel.

Chuck Νorris 2015.02.02. 12:23:13

az volt a baj az adással hogy még nemzetközi vioszonylatban is kevés a jól sikerült duett, a magyar kisérletek meg 95% ban szánalmasak.

Szerintem.
a duetteknél fölényesen a Sramek-Csepregi páros volt a legjobb a másik 5 dögunalom volt.
a szolódaloknál bejött a papirforma, a dalok közt nem volt igazán eröteljes, Sramek Rick Astleyje volt a legviccesebb.

Egyébként Sramekkel én kezdetben ugy voltam hogy - te jó ég mit keres ez itt? - de amiota elkezdett külföldi retrokat énekelni, kiderült hogy azok is remekül mennek neki, szerintem komoly esélye van a döntöbe jutásra.

Van amit nem értek, pld miért favorizálják a szavazók Palmirát, ok, néger, és jo a csecse, de a hangszine nem valami különleges, az éneke képzetlen, és gyakran hamis.

cziki teljesen unalmas lett, a helént sosem tartottam vmi sokra, Alfrédnak is találhatnának jo dalookat pld egy policet vagy Stinget az illene hozzá, singh Viki meg idegesitően megjátszos a kamerák elött. (civilben viszont sztem remek nőci)

a háttérmüsorban Mező Misit kérdezték Gyopárrol, hogy miért volt vele ellenszenves, és hosszan huzodozás után elkottyintotta hogy nem rá haragszik, hanem a szüleire.
Mindenki vonja le a következtetést, miért mondhatta ezt :)

véleményM 2015.02.02. 12:42:02

@Chuck Νorris: Elnézésedet kérem! Lehet, hogy tök jófej emberke vagy de az "ok, néger, és jo a csecse" elképesztően rasszista és szexista megnyilvánulás egy tizenéves MAGYAR lánnyal szemben. Ezen egy kicsit elgondolkodnék a helyedben...

kis.herceg 2015.02.02. 12:50:03

na mikor a háttérmûsorban még a szüleit is szóba hozta ez a barom az már tényleg felháborító volt. ilyet még nem is láttam amúgy hogy ennyire esélyt se adjon hétrõl hétre a zsûritag egy versenyzõnek.

Hungry Hungarian 2015.02.02. 12:55:44

@JorgoszBaia: "a HÉT fellépő énekes közül összesen KETTŐ "tehetségkutatós" volt, mindkettő az adott műsor ELSŐ évadában, nem a sokadikban, és az egyik meg is nyerte..."

Tóth Vera - Megasztár nyertes
Király Viktor - Megasztár nyertes
Dér Heni - Megasztár
Takács Nikolas - X-Faktor

Ez nekem több mint a fele

BobbyEwing 2015.02.02. 12:57:00

@Chuck Νorris: az, hogy kinek mennyire szórakoztató Sramek, izlés kérdése. De hogy egy tizenéves lányról így formálj véleményt, elég lúzer dolog.

Magg. 2015.02.02. 13:08:41

@JorgoszBaia: négy az a kettő.
Takács Nikolasz, Dér Heni, Tóth Vera és Király Viktor is tehetségkutatóban tűntek fel (X-Faktor és Megasztár)

Chuck Νorris 2015.02.02. 13:11:59

@BobbyEwing: igazatok van mind2 kifejezés nem volt korrekt, átgondolatlanul fogalmaztam.
A mondanivalóm cizelláltan - azon kivül hogy szines bőrü, és mint 2 adással ezelött láthattuk, kellemes dus keblekkel van megáldva, ezen kivül semmi különlegeset nem látok benne.
bár már az utobbiba sem vagyok biztos, ezek a cseles stylistek meg a rafinált ruhák átverhetik a szemet.

atvitt ertelem 2015.02.02. 13:14:40

Ez a Srámek gyerek annyira cuki, hogy teljesen megszerettem. Gyönyörű a hangszíne, minden dal jól áll neki, sosem hamis, és egy kedves, szerény kis kölyök. Látszik, hogy nagyon igyekszik a magyar nyelvvel is, szépen fogalmaz, jó a kiejtése. Nagyon drukkolok neki.

Palmira nagyon jó. Alfrédnak képzetlen a hangja, néhol hamis, de iszonyú erős a színpadi jelenléte, igazi popsztár alkat. Neki biztos nagy jövője lesz énekesként. Én Helént kicsit egysíkúnak találom, Norbitól nem vagyok elájulva, Viki meg idegesítő a sok ordibálós szenvedéssel, meg a művigyorral.

Összességében Palmira, Alfréd és Peter sorrendet látnék szívesen a végén.

Chuck Νorris 2015.02.02. 13:16:05

@sepörd: Hallani lehetett olyan hireket hogy apuka bevásárolta a kislányt a müsorba, és tolta a szekerét rendesen, lehet ez idegesitette Mezőt. de mivel az összes ilyen müsor erröl szól, hogy a család, managerek, akárkik, lenditik xy-ok szekerét, nem értem miért akadt ki ezen, már megszokhatta.

kis.herceg 2015.02.02. 13:36:57

@Chuck Νorris: nem hiszem, kiderült hogy neki maga ez a jelenség szúrta a szemét, hogy már pedig egy 16 éves lánynak az iskolában a helye, és így jött a szülő téma.

BobbyEwing 2015.02.02. 14:12:43

@Chuck Νorris: hát, fene tudja. Egyiktől sem vagyok elájulva, Palmirának, Alfrédnak és Norbertnak, sőt még Srameknek is volt olyan alakítása, ami előtt mximálisan le a kalappal. Nem érzem azt, hogy egyikük olyan látványosan jobb vagy rosszabb lenne a másiknál. Egyedül ez a mulatós vonal uncsi már nekem, még ha szimpatikus is a srác. Nekem ő tűnik úgy, hogy jó-jó, de valami több kellene mert ez már most átlagos, pedig még alig állt párszor színpadon. Meglátjuk mit csinálnak a hátralevő műsorokban.

Teshow 2015.02.02. 14:13:32

Mire vége lesz, addigra egészen magára talál a műsor!
Ha lesz új évad - tuti lesz, mert a nézettség nagyon jó - akkor a zsűrin el kell gondolkodni erősen. Főleg azok után, hogy Mező Misi véglegesen és nyilvánvalóan beégette magát Gyopár kapcsán. Végig látványosan utálta, szíve joga, ennyi, OK - na de az a zavaros magyarázkodás a végén .... azt nem kellett volna. Mondjuk MM szereplését elejétől nem értem, lassan szerintem Győzikével jobban járnánk a zsűriben.

A végeredménytől függetlenül ennek a szériának szerintem két nyertese máris van: az egyik Gyopár, a másik Sramek. Persze - egyetértve Kero bácsival - sok függ attól, hogy ezek után hogyan tudják majd felépíteni magukat (illetve megtalálják-e azt a szakembert, aki segít őket jól felépíteni).
Azt azért ne felejtsük el, hogy Gyopár több adás erős ellenszélben nyomul, konkrétan érezhető a szándék, hogy kitegyék - és ő valahogy mégis túlélt idáig!
Tetszik az is, hogy merték meghagyni kislánynak, nekem ez szimpatikusabb, mint hogy a vele egyidős Mirának folyton kipakolják a melleit! Most vissza a suliba, közben tanulni énekelni és ébren tartani az ismertséget (mert ez egy ilyen szakma) és pár év múlva lesz meglepi! És igen, egyetértek az előttem szólókkal: ő egy finom kis nő lesz, nem kell nála a rocker-p*csa vonalat erőltetni. Amúgy van már ilyen előadónk: Zséda. Pár éve, egy fellépés után volt alkalmam beszélgetni vele kicsit, és hallatlanul kedves, finom ember a színpadon kívül is.

Sramekhez meg nincs mit hozzátenni: ha csak megjelenik, az embernek mosolyognia kell tőle. Ő maga a pozitív kisugárzás, remélem ezt a tisztaságot a szakma nem öli ki belőle később sem. A hangja pedig remek, tessék megfigyelni, miket énekel ki, hibátlanul! Hajrá Peter! :)

Chuck Νorris 2015.02.02. 14:13:37

@sepörd: nem hiszem hogy jót tett volna neki, ha kiteregeti (vagy legalábbis sugallja) a belső szennyest. szerződésszegés, botrány, a nézöknek alapjaiban rendült volna meg a verseny tisztaságába vetett, már amugy sem túl erős hite :)
Ilyen erővel a Szén Alexandrát is utálhatta volna, ő is 15 v 16 volt. :)

Chuck Νorris 2015.02.02. 14:26:58

@BobbyEwing: Nekem kezdetektöl Fehérvári a kedvencem, de nem adnak neki jo számokat szerintem, hiába énekel baromi jol, és klassz a hangszine, ha vacak számokat kell nyomnia.
Helén és Viki olyan énekesnö amiböl itthon is szaladgál már pártucatnyi, volt 1-2 kiemelkedő produkciójuk, de nem látok bennük nagy talentumot. Palmira is kb ez a szint, csinosnak és értelmesnek tünik, de a hangszine neki is elég tucat, és engem nem igazán hatott meg eddig.
Cziki Norbi első dala nagyon jó volt, aztán egyre jobban ereszt le, mindig ugyanaz a stilus, jo ahangja, de semmi váratlant nem produkál, kezd ellaposodni.
Gyopár a müsorban végig bün hamis volt, nem emlékszem egy olyan dalára sem amiben a hangok 50%-át tisztán kiénekelte, Egyik kedvenc dalomat a Crazyt, olyan szinten megerőszakolta hogy konkrátan rosszul éreztem magam. nem csodálom hogy Mezőt zavarta az ottléte.
Sramek az egyetlen nálam, akire az elején falunapot és muzsika tvt mormolva legyintettem, de hétröl hétre jobb lett, az angol nyelvü dalok tetszettek, hiba nélkül szépen énekel, vidám, nyilt, kedves srácnak tünik szal szimpi.

Puffancs Mirtill 2015.02.02. 14:49:49

@Chuck Νorris:

Mező nekem is nagyon furcsa volt.
Sokszor el akarta magyarázni a fellépőknek, hogy mit kell gondolni az életről (csak épp nem tette hozzá a végén, hogy "tudod, Kis Hülye Fiam/Lányom"?), ilyet még nem tapasztaltam senkinél.
Nem a produkciót értékelte, hanem az embert.
Kislány? Mars az iskolába, mit keresel itt ilyen későn?!:)) (vagy még az a tippem, hogy bejött neki a Gyopár, mert az alsó tagozatban is a fiúk azt a kislányt verik meg, aki tetszik nekik. :))

kis.herceg 2015.02.02. 14:52:06

"lyen erővel a Szén Alexandrát is utálhatta volna"

hehe, és tényleg, meg mirát is, de náluk valahogy nem volt baja a korral. össze vissza beszél.

Puffancs Mirtill 2015.02.02. 14:55:07

Srameknek adjatok egy Bros számot legközelebb!:))
Ha lúd, legyen kövér!:)))
www.youtube.com/watch?v=7yu0T9n5uos

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.02.02. 14:58:17

@Chuck Νorris: "a háttérmüsorban Mező Misit kérdezték Gyopárrol, hogy miért volt vele ellenszenves, és hosszan huzodozás után elkottyintotta hogy nem rá haragszik, hanem a szüleire.
Mindenki vonja le a következtetést, miért mondhatta ezt :)"
Nos ez a csávez tipikusan az a hüjegyerek, aki csinál valami hüjeséget, aztán -hogy mentse magát, s a cselekedetét - elkezdi kimagyarázni; magyarázza magyarázza, de közben egyre nagyobb faszságokat mond, mentegetőzés címén újabb és újabb, s egyre vadabb (anyád!) sértések következnek, szóval a delikvens egyre mélyebre a süllyed a saját hígtrágyájába.

CastorTroy 2015.02.02. 15:00:14

Abban azért egyetértek a cikk írójával, hogy Czibi Norbi konkrétan bármit csinálhatna a színpadon éneklés helyett, akkor is továbbjutna. A Tóth Verával elkövetett duettben lényegében jelen sem volt, Vera vitte el a produkciót. Aztán meg, hogy az egyik legjobb magyar dalt a Homok a szélben-t jól előadta azt aláírom. Pásztor Annától pedig mindenkinek tanulni kellene emberséget. Eddig is kedveltem, de a tegnapi műsor óta még nagyobbat nőtt a szememben, ahogy megvédte, szárnyai alá vette Gyopárt. Mező Misiben pedig hatalmasat csalódtam.

ap · http://premiumlivesets.hu 2015.02.02. 15:01:26

@Puffancs Mirtill: audrey hepburnt akartál írni nem? ;)

Puffancs Mirtill 2015.02.02. 15:09:06

@ap: Nem, Ingrid Bergman-t kifejezetten.:) Csak barna verzióban.
Észrevetted, hogy van néhány 100 típus arc a Földön, és mindenki ugyanúgy néz ki? :)

ap · http://premiumlivesets.hu 2015.02.02. 15:11:44

A mezőmisitől nekem konkrétan tele a búrám... amennyire következetes és hiteles volt a voice-ban, itt annyira következetlen és hiteltelen... hol a produkciót nézi, hol a teljes eddigi szereplést... hol számít az énekhang, hol a jelenség a fontos. egyszer kardinális kérdés a fejlődés, egyszer meg simán behúzza a kéket a sramekra aki egy lépést nem fejlődött az első adás óta..

palmira alfréd gyopár a legjobb hangú énekesek, kár h az utolsó kettőnek még kéne pár év énektanár... a többi jellegtelen tucaténekes hangszínnel bír, a czibi talán az első alkalommal énekelt valami jót, azóta elénekli a kötelezőt egyenhangon egyenmosollyal.. a viki és a helén azon kívül h a második bekezdéstől sípolnak mint egy gőzmozdony, sokat nem csinálnak. lehet h ki tudják énekelni a magascét, de amikor minden számuk arról szól, h torkaszakadtkból üvöltenek akkor részemről az inkább frusztráló mint élvezetes.
a sramek srác a vicc kategória, lényegében a magyar popkultura hiteles lenyomata... jimmy, korda, lajcsi "oszt hagy szójjon"
a műsorban csak azért van mert a közönség szavaz..

Puffancs Mirtill 2015.02.02. 15:19:29

@ap:
Én már mondtam a páromnak, hogy készüljön, mert rámegyünk a mulatós vonalra.
Ez a Srámeknél egyértelműen látszik, hogy ez kell a népnek.:)
Veszünk pár flitteres zakót, meg pecsétgyűrűt, és élünk, mint Marci Hevesen onnantól.:))
Most viccelek, de szerintem a Srámek nem vicces. Vagy max 2 adásig volt az. Szerintem nem cuki, inkább számító, mert ez eladható itthon. Macskajaj-feeling...

ritana 2015.02.02. 15:24:53

@JorgoszBaia: Szerintem meg rosszul emléxel; 7-ből 4 versenyző volt, plusz egy mentor (Keresztes).
Tóth Vera: Megasztár 1
Dér Heni: Megasztár 1
Király Viktor: Megasztár 4
Takács Nikolas: X-faktor 1
Tehát csak Csepregi és Kasza nem köthető tehetségkutatóhoz.

Teshow 2015.02.02. 16:18:59

@Puffancs Mirtill: Bocs, de hol énekelt Srámek akár egyszer is mulatóst? Max a retro az, amit rá lehet húzni, ha már muszáj kategorizálni. Macskajaj??? Azt pláne ne keverjük ide!

Egyébként van olyan zenei producer barátom, aki menedzsel néhány olyan előadót, aki kimondottan a "mulatós" műfajban utazik. Abban igazad van, hogy most az "kell a népnek" de hidd, hogy az annyira könnyű, bár kívülről annak látszik!

mercsi 2015.02.02. 16:22:05

Gyopár kritikán aluli volt. Szegény úgy nézett ki tegnap, mintha arany korpák lettek volna a haján...
Helén egyre gyengébb, Czibi Norbi valóban egyre jellegtelenebb. FGA-nak nagyon jó hangja van, de nem minden dal áll neki jól sajnos. Ha saját lemeze lesz, megveszem.
Palmira szép, a hangja is szép, de nála nem érzek semmi extrát. Az ő lemezét nem venném meg.
Singh Viki általában jó, a tegnapi duett annyira szép volt, hogy majdnem elbőgtem magam (végül azért nem, mert Kasza túlszolizott feje tényleg elég röhejes volt). Végig libabőrös voltam, nagyon tetszett.
A kedvencem viszont Peter. Én is furán néztem rá, amikor Jimmy nótákat énekelt, viszont a szerénységével, kedvességével és mindig tiszta hangjával engem is levett a lábamról. Én neki drukkolok! :)

furmintszaraz 2015.02.02. 16:51:11

Azt ne felejtsük el, hogy Gyopárnak bizonyos szempontból jót tett az, hogy Misi rászállt, mert sok nézői szimpátiaszavazatot gyűjtött miatta (ilyen esetekben megfigyelhető, hogy a néző csak azért is megsajnálja a versenyzőt, akit nagyon ekéznek, de összességében nem unszimpatikus - az, hogy hogy énekel, nem annyira mérvadó). Igaz, hogy a Misi 7%-át rendre bukta, de ez hozott is a kontóra.

Tegnap a Viktor-Palmira duett volt a legjobb, elegánsan, feelgoodban nyomták. Kaszán picit én is meglepődtem, ennél sokkal-sokkal rosszabbra számítottam tőle...

Irgum76 2015.02.02. 18:18:24

@furmintszaraz: nem hiszem én nézkéltem facebookon miket írnak
hát valami kegyetlen gyűlöletkampány ment ellene
most a kiesésénél meg is sajnáltam szegény lányt
amiket ott írnak felnőtt fejjel sem lenne könnyű elviselni nem hogy 16 évesen
a kiesése borítékolható volt már nem maradt bent gyengébb énekes
(Sramli Srameket leszámítva de hát neki meg nagy rajongótábora van hiszen ez kell a magyarnak)
csoda, hogy eddig eljutott de sokan írják a FB-n hogy miatta estek ki a jó énekesek könyörgöm kiket ejtett ki? a furi énekelni nem tudó testvérpárt a kacsingató roma hobbitot és Szén Alexandrát egyedül Alexandrával volt közel azonos szinten igaz őneki meg voltak jobb rosszabb előadásai aznap mindkettő gyenge volt
én az első pár adásban utáltam Gyopárt a remegő hangja miatt
de aztán egyre inkább megkedveltem mivel szerintem egyre jobb és jobb produkciókat hozott
tényleg látszott, hogy szívét lelkét beleteszi az éneklésbe és vagy magabiztosabb lett vagy az én fülem szokott hozzá de a remegést már nem hallottam a hangján
az viszont biztos, hogy nála többet nem énekelt senki ebben a műsorban és lehet, hogy a legutáltabb versenyző lett de talán a legismertebb is ezt még kamatoztathatja a későbbiekben

Irgum76 2015.02.02. 18:34:23

a másik most kivételesen én is belenéztem a háttérműsorba
hát valami botrányosan szar volt
a meghívottak mint valami biodíszlet ültek ott míg Majka a lila zoknijáról regélt
szegények csak akkor jutottak szóhoz ha Majka levegőt vett

de amit Misi mondott annak az volt a lényege, hogy Gyopár szüleit hibáztatja (illetve a műsort, hogy nincs korhatár) hogy ilyen fiatalon hagyták elindulni a versenyben
mert szerinte még inkább tanulnia kéne 16 évesen és nem a popszakmával foglalkoznia
(konkrétan mondta, hogy haragszik rájuk de aztán javított, hogy nem is harag ez hanem ilyen izé)

viszont Misi zsűrizése szerintem is unkorrekt volt hiszen mindig azzal jött, hogy neki már kialakult egy kép a fejében arról a 4 énekesről akit ő a fináléban szeretne látni és aszerint szavazott nem az adott produkció alapján
ilyenkor azért felmerül az emberben a kérdés, hogy akkor a faszért a tízen x adás lemegy három show kiválasztják a 4 döntőst aszt kész "mindenki mehet a kacsába"

Ancilla 2015.02.02. 18:42:08

@ap:
Ezt írod Sramekről: " a műsorban csak azért van mert a közönség szavaz.."
Szerinted az énekesek mire valók? Nem arra, hogy a közönségnek énekeljenek és a közönségnek tetsszenek? A különböző ízlésű közönségnek. Kinek a pap, kinek a papné. Van, akinek Sramek, van, akinek Palmira, van, akinek egyik sem.

Mező Misivel kapcsolatban pedig lehet, hogy egyedül állok a véleményemmel, de én teljesen egyetértettem vele Gyopárt illetően. Nekem is az a véleményem, hogy sokkal rosszabbat teszünk egy még éretlen személyiséggel, ha hamis képet festünk róla, azaz alaptalanul dicsérjük, mint akkor, ha megmondjuk neki az igazat. Ezt a kislányt szerintem nagyon túlértékelte a zsűri többi tagja (szavakkal). Néha annyira hamisan énekelt, hogy még nekem - nem szakavatottnak - is feltűnt. Valószínűleg azért haragszik Misi a szüleire, mert ilyen helyzetbe hozták a gyereküket. Még nem lett volna szabad közönség elé engedni.
Én nagyon respektáltam Misiben ezt a kegyetlen(nek tűnő) őszinteséget. Sokkal inkább, mint a másik három álhumánus dicshimnuszait.

Irgum76 2015.02.02. 19:18:00

@Ancilla:
"Valószínűleg azért haragszik Misi a szüleire, mert ilyen helyzetbe hozták a gyereküket."

azt azért ne felejtsük el, hogy Misi is ott ült az előválogatón ahol továbbengedték Gyopárt és már akkor is tudták, hogy csak 16 éves...

ap · http://premiumlivesets.hu 2015.02.02. 19:39:24

- a válogatókon volt egy mulatóst éneklő emberke akit a zsűri közösen azért nem szavazott be az élő adásokba merthogy ez a stílus és ha ennél többet nem tud, akkor nincs helye egy tehetségkutatóban..
- nem csak itt, de minden ilyen műsorban szarrá szekálják az énekeseket hogy lépjenek ki a komfortzónájukból, az se baj ha hamis, mert az a lényeg h mutassanak fejlődést.

nem az én ízlésemről van szó, hanem hogy a srác egysíkú mint vonal, de a közönség benntartja minden áron. az okok meg eléggé egyértelműek.

a mezővel kapcs nem (csak) a gyopárral kapcsolatos véleményéről beszéltem, hanem az általános megnyilvánulásairól, értékeléseiről. ami gyopárt illeti, persze, volt egy csomó hamis hang az énekében, de főleg abban amit a csatorna osztott ki neki... amiket a kieséskor énekelt azok azért rendben voltak, és ha már hamis hangokról beszélnük, azért a király viktor is megnyerte a megasztárt pedig akkoriban mindent el lehetett róla mondani, csak azt nem, h tisztán énekel.

a szüleit meg nem kell belekeverni, ez amolyan kedves takaródzó a zsűritagoknál. nem kényszerítette se az apja se az anyja nem úgy mint ahogy azt láttuk már akár ebben a műsorban is az egyik gyerekpárnál.. ott miért nem volt gond?
addig amíg azt mondta, h szerintem ez a szint ide kevés addig teljesen rendben volt a véleménye... de a többi már sokkal inkább szánalmas magyarázkodás mintsem valós indok.

ami meg a dicshimnuszokat illeti, sztem a legtámadottab versenyző volt, a zsűri is csomószor lepontozta, mégis eljutott idáig... annyira béna talán mégsem volt.

Ancilla 2015.02.02. 20:26:21

@ap: Azt sem nagyon értem, miért szekálja a zsűri az énekeseket azért, hogy lépjenek ki a komfortzónájukból. Miért nem énekelheti mindenki azt a stílust, ami neki jól áll? Hobo vagy Nagy Feró nem énekelt soha Korda Gyuri-számokat és fordítva sem. S ma sincs másképp. Mindenki énekelje a saját egyéniségének, énekhangjának, ízlésvilágnak legjobban megfelelő számokat. Ez a komfortzóna-átlépés mostanában lett ennyire felkapott kívánalom. Sramek úgy aranyos, ahogy van - azzal együtt, hogy nem szeretem ezt a stílust, szívesen nézem a kedves fizimiskáját és hallgatom a szinte hibátlan hangját. Nagyon pozitív a kisugárzása a srácnak. Talán azért, mert nem erőltetett.

Megdobbent 2015.02.02. 20:29:33

Ehehe, Gyoparkanak meg odabsztak egy picsaszar ritmustalan lassu szart, a tobbiek meg ilyen evtizedes slagerekkel toltak, en meg rohadtul meglepodtem, hogy Gyopart ez el is kaszalta. Mekkora elbaszott humbug mar ez az egesz :>

gaston 2015.02.02. 22:35:35

Viki vagy Palmira győzelméért drukkolok!!

SarahFanny 2015.02.02. 23:33:27

Singh Viki és Kasza Tibor nem szerelmes dalt énekelt. Ha a cikk írója figyelemmel meghallgatta volna (az egyébként nem túl jó) magyar szöveget, maga is rájött volna. Ha pedig nem biztos magában, guglizzon rá az eredetire. De legalább próbáljon meg utánanézni, felkészülni. Ha már cikket ír.

sandrativadar · http://queenfan.gportal.hu 2015.02.03. 09:31:30

Lesz az Ének Iskolája, abban kellett volna indulniuk a kiskorúaknak, de ez nem az ő hibájuk, miért nem szabtak a a műsornak alsó korhatárt? (mondjuk 18 év). Nevetséges, ahogy tinédzserek felnőtt nőnek pingálva, öltözve erőlködnek a nem nekik való dalokkal. Bár az idei X Faktorban is ezt csinálták Tóth Andival a másik ker. csatornán, az is legalább ennyire unszimpatikus dolog volt -nekem.

mr. Doktor 2015.02.03. 09:42:53

@JorgoszBaia:
Csepregi Éva - 1972-Ki mit tud? (Ami egy tehetségkutató műsor volt tudniillik)
Takács Nicolas - X-faktor
Dér Heni - Megasztár
Tóth Vera - Megasztár
Király Viktor - Megasztár

Magyarul 7-ből 5 vendégszereplő valamilyen tehetségkutató felfedezettje.. jobb lenne utánaolvasni a dolgoknak, mielőtt kötözködsz, ha már nem vagy tisztában azzal, hogy ki kicsoda

Puffancs Mirtill 2015.02.03. 09:51:41

Nagy Feróra reflektálok, a Lady Karnevál-t énekli valami mulatós műsorban.:))) Ennyit erről.:D

www.youtube.com/watch?v=ZvyCB3NaJi0

waddysnow 2015.02.03. 10:29:08

Erre a tehetségkutatós dologra :

A cikkben konkrétan az szerepel, hogy : minden versenyző valamilyen sokadik ex-tehetségkutatós énekessel duettezett.

Nos akárhányan is voltak nem mindenki tehetségkutatós volt. Mivel Tóth Vera és Király Viktor nyert, Nicolas meg második volt, tehát nem sokadik, így egyedül Dér Henire igaz az állítás.

Csepregi Évát meg a ki mit tudod hozni meg nettó faszság. Ha a cikkiró egy pár évvel ezelőtti nyertesre is azt írja, hogy sokadik, majd pont Csepregi Éva 40 évvel ezelőtti szerepléseiről fog valamit is tudni.

Szóval a mindegyik sokadik ex-tehetségkutatós állításból annyi igaz, hogy a hétből egy énekelt sokadik ex-tehetségkutatóssal.

Irgum76 2015.02.03. 11:49:34

@waddysnow:

szövegértés egyes leülhetsz!

nem sokadik helyezett ex-tehetségkutatóst ír
hanem sokadik (valamelyik) ex-tehetségkutatós műsorról van szó

waddysnow 2015.02.03. 12:42:07

OK, akkor legyen a sokadik tehetségkutató műsor.

No akkor , ugye Csepregi Éva nem a sokadikban volt, a Megasztár 1 , meg az X-faktor 1 sem volt sokadik.

Akkor marad kettő Király Viktor meg Dér Heni. Még így sem mindegyik, mert ugye az egyértelmű, hogy a cikkben az volt, hogy minden versenyző azzal énekelt.

Egyébként meg ez az egyes, leülhetsz szöveg már nagyon gáz :)

Irgum76 2015.02.03. 14:29:14

@waddysnow:
"Egyébként meg ez az egyes, leülhetsz szöveg már nagyon gáz :)"
annál biztosan nem gázosabb mint ahogy itt csűrés-csavarással próbálod bizonygatni a hülyeséged egy teljesen érdektelen mondattal kapcsolatban
esetleg írhatnál valamit a műsorról ha már ennyire írhatnékod van

waddysnow 2015.02.03. 15:17:00

@Irgum76: Mi a hülyeségem ? Egyébként meg van érdekes mondat is a cikkben ?

Ez egy tény, de lassan írom hogy értsd : ha azt írom, hogy mindenki, az 7 embert jelent, nem kettőt, de még csak nem is hatot akár. Egy egyszerű tényt nem képes rendesen leírni, vagy 1 perc alatt utánanézni. Gondolom ha annyi fáradságot nem képes venni, mit is várjunk a cikk egyéb mondanivalójától.

Amúgy meg a hozzászólások jó része azzal foglalkozik, hogy hány ex-tehetségkutatós is szerepelt a műsorban.

Irgum76 2015.02.03. 15:58:13

@waddysnow:
"Mi a hülyeségem ?" az bazdmeg, hogy egy olyan dolgon rugózol amit senki le sem szar

"Amúgy meg a hozzászólások jó része azzal foglalkozik, hogy hány ex-tehetségkutatós is szerepelt a műsorban."
ez azért van mert a hozzászólók jó része write only üzemmódban működik
nem érdekli, hogy előtte már húszan leírták ugyanazt mivel cseszik elolvasni a HSZ-eket
ő akkor is megmondja a tutit
süti beállítások módosítása