Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Majka kiakadt A Dal miatt

2015. január 27. 07:00 sixx 76 komment

Kihúzta a gyufát a köztévé a Rising Star műsorvezetőjénél A Dal című műsorral. A Facebookon közzétett bejegyzésében Majka a következőket kifogásolja:

- hogy lehet 2015-ben olyan műsort csinálni, amiben különböző énekesek elénekelnek egy-egy saját dalt, aztán eléneklik ugyanazt megint, aztán megint , aztán megint, és végül megint?

- mit keres a csatorna programigazgatója a zsűriben? 

- miért nem ingyenes az applikációs szavazás?

- miért nyúlták le a Rising Star egyik szlogenjét?

Vitatkozni nem nagyon tudunk vele.

Címkék: tv majka fight mtva a dal

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2015.01.27. 07:18:33

Majka nem ebben az országban él? Kezdjen kicsit tájékozódni, hogy mi is az a KÖZTÉVÉ. Semmi meglepő nincs a fentiekben, annak ismeretében, hogy mit is csinál az MTVA.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.01.27. 07:39:45

Az első kérdésre azért könnyű a válasz: itt az adott dalok versenyeznek elvileg, nem az előadók.

A többiben igaza van.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.01.27. 07:55:59

Vitatkozni nem, csak csendben megjegyezni, hogy az ő műsora legalább annyi sebből vérzik...

sixx · http://comment.blog.hu 2015.01.27. 08:08:00

@doggfather: meg is írjuk, minden héten, szorgalmasan.

Huffington 2015.01.27. 08:17:36

a zsűriBen rendben,de mint program igazgató hogy? emlékezzünk top tv műsorvezető volt anno

LaMettrie 2015.01.27. 08:23:20

Mi köze van hozzá? Olyan műsort csinálnak, amilyet akarnak, és azt tesznek a zsűribe, akit akarnak? Ő mit keres a tévében?

Csató 2015.01.27. 08:27:39

Az egész köztévé kézi vezérelt, akkor miért lepődik meg, hogy benn van Philip a zsűriben?
A gáz az, hogy úgy adja elő magát, mint valami meleg kávéházi entelektüel.
Az ingyen applikáció miatt meg Deutsch Tominál kell konzultálni.
Hát igen, ha valaki a TV2-től lop azzal valóban magát minősíti.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.01.27. 08:28:20

@sixx: tudom. Innen tudom, mert titeket olvaslak, de azt nem nézem az első adás óta.

fran7 2015.01.27. 08:36:18

Majka nem tanulta meg a magyar kereskedelmi tévézés alapszabályát. Más csatorna nem létezik csak a sajátja, konkurens műsorról nem beszélünk, mert csak reklámot csinálunk neki.
Milyen szörnyű is ez? Egy énekesnek többször is elénekelni a saját dalát. Ez velőtrázó gonoszság. Nem méltó a zeneiparhoz.

zaffarano 2015.01.27. 08:40:31

Az első kérdésre tudok érdemben válaszolni csak. Nem ötször, hanem a szerencséseknek maximum háromszor lehet elénekelni ugyanazt. Az első dalon pedig csak kétszer lehetett, mert akkor nem volt középdöntő. Utána valóban unalmasnak tűnhetett, hogy pont ugyanazt adják elő, idén viszont bele lehet nyúlni a dalba és a színpadi produkcióba is fordulónként, szóval így egy kicsit érdekesebb lehet hogy mennyire tudják feljavítani, vagy elrontani a dalt. A többi kérdésre nem tudom a választ, mert nincsenek meg hozzá az ismereteim. Max annyi, hogy Csiszár Jenő a kezdetektől zsűritag, és most épp ez a beosztása, hogy programigazgató. Na és a harmadiknál: az Eurovízió nemzetközi versenyében már régebb óta van applikációs szavazás, ami emelt díjas sms árának felel meg. Az alkalmazás gyakorlatilag egy sms küldést könnyítő dolog. Ha lefagy vagy el sem indul az app (Rising Star Windows phone-ra pl), akkor ott van B tervnek a hagyományos sms. Mi a Rising Star egyik szlogenje?

Gergőke88 2015.01.27. 08:45:47

Az ő nézhetetlen műsoráról is olvassa a véleményeket?
Kb egy kategória kettő....

n_gyula 2015.01.27. 08:50:34

@LaMettrie: ahhoz ,hogy a "köztévén" mi megy mindannyiunknak köze van.
A mi pénzünkből csinálják, ellenben a kertévék műsorával.

Mortanius 2015.01.27. 08:56:09

Bagoly mondja verébnek.

protézisesh 2015.01.27. 09:01:18

@Mortanius: a műsorok színvonala erősen szubjektív, ezen nem is akarok vitatkozni veled. (Nekem a Rising Star a második, amit követek, várok minden vasárnap este. A másik a Sztárban Sztár volt.)

De ne feledd el, hogy a "bagoly" nem az adófizetők pénzén (gyk közpénzen, stadionok építése, lélegeztetőgépek vásárlása - kell még demagóg hasonlat? - helyett) csinálja a fesztivált, hanem a reklámbevételeiből. És az azért elég jelentős különbség az én szememben...

Fehérlapos 2015.01.27. 09:04:03

Az első kérdésre a válasz az, hogy ugyanúgy, mint 1967-ben, vagy 1981-ben. A tévénéző harmadszorra megkedveli a dalokat, megveszi, letölti, kiváncsi lesz rájuk, és az előadóra is.
A többiben igaza van, az SMS aplikáció a legkínosabb, főleg a Rising Star ingyenes szavazásával összehasonlítva.
A Dal c. műsor a Class FM (kisebb részben a Petőfi r.) nélkül halott lenne, tuti, hogy létezik egy szóbeli, vagy hivatalos egyezség arról, hogy a Class FM orrba-szájba nyomatja a Dal-ban elhangzó számokat. Működik a dolog, a döntős dalok legalább egy évig benne vannak a rotációban, slágerek lesznek. Már nem ciki benevezni az Eurovízióba, ebben a műsorban a részvétel is fontos, elég csak megnézni, hogy melyik dalokat játszották a legtöbbször a rádiók.

2015.01.27. 09:12:55

vessző után elég szóköz (előtte nem kell) :D

Danielsson 2015.01.27. 09:19:04

Nem az a gond, hogy a főnök a zsűriben ül, hanem az, hogy ő szavaz - ha jól tudom - mindig utolsónak, ergo az ő szava ér a legtöbbet, ha akarja lehúzza, ha akarja feltornázza az összpontszámot. Ez így nem fair. A középdöntőt kellene csak kihagyni a műsorból és máris pörgősebb lenne a dolog, de akkor nem lehetne 2 hétvégét, meg a hozzá kapcsolódó hetet megtölteni a műsorral.

2015.01.27. 09:20:48

Majka, barátom, még ha igazad is van, az MTVA-val szemben nincs és pont. Ne tegyél fel kérdéseket se. Nem jöhetsz ki jól abból se.

nyíljon szét a mellkasa mint a biblia 2015.01.27. 09:24:41

minek indítanak versenyzőt egy olyan vetélkedőben amit egy nőnek öltözött szakállas idióta nyert.
mit keres a tévében az ózdi lángossütő.
hogy juthat a döntőig a plázából kiement néger lány.
csupa költői kérdés.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2015.01.27. 09:28:57

Miert kene ingyenesnek lennie a mobil alkalmazasos szavazasnak? Az SMS szavazas is emeltdijas volt, a haszonszerzesrol szolt (ami teljesen rendben van, de ebbol azert lathato, hogy Mo-on miert szitokszo a profit). Persze az is rendben van, ha ingyenes a szavazas. Jelentosege semmi nincs.

Ja, es meg egy kerdes: miert kell applikacionak hivni az alkalmazast, ha az elobbi tobb szotag meg amugy is nehezebb kiejteni?

Puffancs Mirtill 2015.01.27. 09:32:55

Köze? :)

Ki ő, valami csúcs-fej, aki számon kérhet konkurenciát, hogy miért úgy csinálják a dolgaikat, ahogy? Kicsit elszaladt az a ló.:)
Csak konferáljon, ne gondolkozzon.:))
Vagy ha már mindenáron gondolkodni akar, akkor gondolkozzon valóban fontos dolgokon, ami biztos nem az énekes versenyek kérdésköre.

Bergyilkos Bohoc 2015.01.27. 09:40:34

A legnagyobb marhaság kimaradt, nevezetesen, hogy miért csak 1/5 részben tudja befolyásolni a néző a végeredményt. Vagyis miért 4 ember ízlése, taktikázása dönt? A fő versenyen is nézők szavaznak, ergo a több ezer nézői szavazat sokkal pontosabb képet adhat a közízlésről.

PaOntan 2015.01.27. 09:43:18

az megvan, hogy Majkanak fogalma sincs arrol hogyan kell a vesszot hasznalni iras bozben ? (most nem az ekezetekre gondolok) :-)

Puffancs Mirtill 2015.01.27. 09:43:49

@Bergyilkos Bohoc: Amekkora sz@r dalok vannak, tulképp édesmindegy a jelen pillanatban, hogy milyen a szavazás.:))
Túl sokat várunk ezektől az "ingyen" cirkuszoktól.

jarics 2015.01.27. 09:47:23

@fran7: Hja. I was made for loving you, Wind of change, Final countdown. :-) Szörnyű :-)
Legalább a felesége a változatosságot szereti.

jarics 2015.01.27. 09:48:23

@PaOntan: Ne légy negatív. Örüljünk, hogy írásban nem makog.

zaffarano 2015.01.27. 09:53:52

@Bergyilkos Bohoc: bocsánat, a fő versenyen 50% zsűri, 50% közönségszavazás adja a végeredményt.

Mercel 2015.01.27. 09:59:12

@Huffington:

Izé a kezdő viva tévét top tévének nevezni azért az erősen érzelem fokozó hatású dolog..:D
Emlékszem az akkori viva tévére, körülbelül a FIX tévé szintjén mozgott.
Rákay meg már akkor is egy nímandnak látszott, ez azóta se nagyon változott csak megtanult dörgölőzni és kiszolgálni.

Ez utóbbi mondat egyébként válasz Majka "mit keres ott" C. kérdésére.

Egyébként felesleges belemenni jó magyar szokás szerint abba, hogy aki feltesz egy kérdést az, hogy merészel kérdést feltenni.
Nekem sem a személyes kedvencem Majka, de ettől függetlenül a kérdései jogosak. (Akkor is ha az a műsor és a műfaj amiben ő mozog szintén nem kifogásolhatatlan.)

Mondjuk nálam rákay emberként onnantól kezdve nem nagyon játszott amikor először megláttam tüntetésen mókusokat hergelni.

Dr_utcai_arcos 2015.01.27. 10:02:52

@Puffancs Mirtill: A facebook oldalán azt ír amit akar. Ő küldte el a linket az újságoknak? Kétlem. Választ kaptál a kérdésedre?

Bergyilkos Bohoc 2015.01.27. 10:03:44

@zaffarano: Fő verseny alatt az bécsi eurovíziós versenyt értettem. Ott már csak tv nézők szavaznak.

Dr_utcai_arcos 2015.01.27. 10:04:50

@PaOntan: Te írtad a kommentet is, hogy márpedig közszereplőként köteles makulátlanul helyesírni? (Komolyan, hogy jutnak ekkora baromságok emberek agyába...)

johnnylightning 2015.01.27. 10:06:07

A celebek ilyen kifakadása a Facebook-on nem jelent mást, mint szimpla reklámot. Ha igaza van, ha nincs, nem hiszem, hogy van értelme ennek, hogy a másik csatornát, vagy a másik műsort minősíti, ha igaza van, ha nincs. Értelmetlen és gyerekes oda-vissza szólongatáson kívül sok értelme nincs. Tényleg csak az, hogy ezt a kommentet majd minden bulvár oldal átveszi és itt az ingyen reklám, és az "évszázad balhéja".

PaOntan 2015.01.27. 10:08:45

@Dr_utcai_arcos: elmondanad, hogy erre a kovetkeztetesre hogyan jutottal ? koszi.

Parajpuding 2015.01.27. 10:12:47

Trágya tévében trágya dolgok történnek. Ezen mi a meglepő?
Amúgy, ha majka belefér egy tehetségkutatónak csúfolt műsor zsűrijébe, akkor hernyófilipke miért ne lehetne?

fran7 2015.01.27. 10:15:37

@Bergyilkos Bohoc: Szerintem már nem. Mivel rájöttek, hogy egy szomszéd országra vagy nyelvrokonra szavaznak úgyis.

Danielsson 2015.01.27. 10:16:12

@Parajpuding: Majka nem zsűritag, hanem műsorvezető.

annmbp 2015.01.27. 10:21:55

@Fehérlapos:
"orrba-szájba nyomatja a Dal-ban elhangzó számokat."

részben igaz, csak azokat a dalokat nyomja a petőfi és a class - már a dal adás előtt - amelyek később nyertesek lesznek, vagy az élen végeznek.

A többi dalt a kézivezérelt favoritokhoz és későbbi nyertesekhez képest töredékszámban nyomja.
Nézz meg egy statisztikát a mostszol.hu-n.

zaffarano 2015.01.27. 10:22:57

@Bergyilkos Bohoc: Tudom hogy arra értetted. A nagy versenyen az élő adás előtt egy nappal, vagyis hétfőn, szerdán és pénteken este 9-kor van az úgynevezett zsűris próba. Minden ország zsűrijét beültetik egy tévészobába, megnézetik velük a produkciókat, majd szavaznak. Így az élő adás már úgy megy a tévében, hogy már csak a közönségszavazatokat kell összeszedni. Ezeket átlagolják, és így alakul ki egy ország végleges pontosztása. Minden verseny előtt tartanak 3 főpróbát is, délután 3-kor és este 9-kor szoktak kezdődni.

Sign 2015.01.27. 10:25:37

Vicces, ha bárki is elhiszi, hogy tényleg "Majka" akadt ki..
Szépen összedugja a fejét a stáb, aztán a facebook-ján keresztül kiadják a csatornának legkedvezőbb szövegű böffenetet.
(nem vagyok fideszes és nem szeretem a köztévét sem)

2015.01.27. 11:09:05

Majkát nem az eszéért szeretik, szabad neki baromságokat mondani.
A konkurenciát (bár Majka szerint nem az, pedig de)gáz és nem elegáns fikázni.
Az ózdi gyerek csak felült egy divatos hullámra (ekézzük az MTV-t) az X-faktorban is voltak baromságok, valahogy azt nem kritizálta ennyire, mert ugye, egy hajóban eveznek.
Én is azt hittem ingyenes az applikáció, ez mondjuk aláírom, de azért az meg röhej, amit az egyik hszóló ír, hogy kint volt a képe a RS szavazásánál, pedig nem is nézte az adást, szavazni meg aztán még úgyse.
Csalunk, csalogatunk?
A szlogenlenyúlás meg, már tényleg óvoda: anyaaa, Pistike játszik a homokozólapátommal!

Nagy megmondóembernek ő még kicsi és buta, nem kéne...

Puffancs Mirtill 2015.01.27. 11:42:49

@Dr_utcai_arcos:

Nem kell úgy tenni, mintha a facebook-ot nem arra használná a Majka és hasonlók, hogy azon keresztül "csinálják a fesztivált" maguk körül.
A legtöbb "hír" onnan csorog a többi webes portálra.
Megválaszoltam a felvetésed?

oldboy 2015.01.27. 11:53:16

Látom, Majka is a köztévéhez pályázik:))) gratula...

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.01.27. 12:16:33

@protézisesh:
+1

Az a fosch tenger ami az MTVA-n megy a MI pénzünkből.....nem hogy inkább azt a 80 milliárdot is valami falusi stadionba ölte volna bele a főni, vagy még több kormányzati szolgálati gépjármű parkba :P
Esetleg kórházaknak.....de ezt halkan mondtam, ahhoz be kéne tépnie Vityának.

CM2131 2015.01.27. 12:25:34

@Mercel: Nem a kezdő viva-t nevezte top-nak, hanem ez volt a neve az első magyar zenei csatornának, Top TV. Aztán jött a Z+, és csak később a viva.
Csiszár is a Top-on kezdett.

RobiGo 2015.01.27. 12:33:15

Szerintem rendben van itt minden! Az említettek remekül beleillenek a saját környezetükbe. Rátkay Kálmán(Philip-?) intendáns az MTV-be, Majoros Péter, művésznevén Majka műsorvezető, rapper, dalszövegíró a TV2-be, Csiszár Jenő műsorvezető MTV-be, Dunába, meg mindenhova... Hálát adhatunk, hogy nézhetjük őket! 4K-s, 3D-s hajlított okos TV-t minden szegény családnak, hogy ők se nélkülözzenek! Nemzeti és kereskedelmi kultúrát minden otthonba!

deruyter 2015.01.27. 12:40:01

Szerintem a Fülöp és a Jenő lényükkel tökéletesen jelképezik mit képvisel a kortárs kultúrában a fidesz és szellemi hold(holt)udvara. Modorosság, gumigerinc, intellektuális gyávaság, rózsagyurizmus. Mindennek valószínűleg a tehetségtelenség az oka.
Monnyuk Majka se az a nagy tálentum, de legalább erőlködik, próbál tanulni, a maga szintjén.

deruyter 2015.01.27. 12:42:07

@RobiGo: Csiszár a Dunába?? Ennyire messzire azért nem mennék : )

RobiGo 2015.01.27. 12:45:41

@deruyter: Na nem, csak a rakodópart alsó kövére. (Mint bölcsek kövére...)

Mercel 2015.01.27. 13:01:13

@CM2131:

Ó.. Köszi, rosszul emlékeztem, ráadásul eleve a Z-re gondoltam:)
Kösz kösz.

Mortanius 2015.01.27. 13:07:24

Majka kijelentette egyébként, hogy neki az RTL a konkurencia nem az MTV...

yerico1 2015.01.27. 13:16:57

Rákai "Kétmillió" Filip(h) azért került bele, mert ő tud igazán pontosan részvételi arányt becsülni.

yerico1 2015.01.27. 13:19:37

@Mercel: Csak hogy tudd, a Top TV volt a Viva TV elődje, amit aztán a német VIVA felvásárolt.

yerico1 2015.01.27. 13:21:14

@yerico1: Közben volt még Z+ is :)

Dr_utcai_arcos 2015.01.27. 13:41:41

@PaOntan: Nem következtettem, kérdeztem. A FB-n valaki ugyan ezen a hülyeségen rugózik, hogy má nehogyná nem tud egy közszereplő helyesen írni. Mintha csak magasan képzett stiliszták lehetnének közszereplők...

Dr_utcai_arcos 2015.01.27. 13:46:04

@Puffancs Mirtill: Szóval azt mondod, ők a felelősek, hogy a s̶z̶e̶n̶n̶y̶l̶a̶p̶o̶k̶n̶a̶k̶ bulvárlapoknak csak annyi a napi dolguk, hogy végigfutnak a "közszereplők" profiljain? Persze, ilyenkor jön a ha nem lenne igény rá mantrázás, de ha tényleg nem lenne rá igény, akkor ez is csak egy vélemény lenne.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2015.01.27. 13:50:24

Előtte azért nyilván egyeztetett egy gyorsat ózdi hősünk a munkaadójával hogy egyáltalán ilyet publikálhat-e...
A hozzá hasonló média-katonák még levegőt sem vehetnek akárhogyan a szerződésük szerint, nemhogy összevissza írkáljanak.
De persze a cél elérve: beszélünk róla. Task completed.

jet set 2015.01.27. 14:30:56

1. ez a szabály ebben a versenyben, biztosan nehéz kis agyaddal felfogni
2. miért ne lenne szabad?
3. korábban a kertévéken kisebb vagyonba került a szavazás, ez mindig is alapdíjas volt
4. le van védve?

Tapmancs 2015.01.27. 15:22:20

@atleta.hu: "Miert kene ingyenesnek lennie a mobil alkalmazasos szavazasnak?"

Nem is tudom. Talán mert évi 80 000 000 000 Ft-tal támogatjuk mi, adófizetők (nézők, szavazók) ezt a pénztemetőt?

dzsedi 2015.01.27. 15:45:26

állandóan picsog ez is valamin. szar mindkét műsor azt kész.

Netuddki. 2015.01.27. 15:52:58

"- mit keres a csatorna programigazgatója a zsűriben?"

Mit keresne? Pénzt. Úgy látszik kevés a programigazgatói fizu...

no_successful2 2015.01.27. 16:23:37

Nekem csak egy kérdésem van.

Mit keres Majka a médiában ?

Phia 2015.01.27. 16:55:49

Miért a Rising Starban meg unalomig hallgatott elcsépelt pop dalokat adnak elő. Az jobb? Így legalább van esély arra, hogy a nagyérdemű megszerzése a még ismeretlen dalokat a többszöri hallgatás során.

Én egyedül Pierot érzem autentikusnak a zsűriben. A többiek még egy dalt se írtak..

Ma Baker 2015.01.27. 17:23:26

Itt már tényleg senkinek nem rémlik, hogy a Filip a Z+ zenecsatornán kezdte a karrierjét?! Talán azért ül ott a zsűriben, mert a köztévénél az egyetlen ember, akinek volt valami köze a popszakmához...

szupergringo 2015.01.27. 17:27:21

@LaMettrie: és a philp gyerek mit keres mtva fönöki székében

szupergringo 2015.01.27. 17:31:27

@Ma Baker: de nekem rémlik akor jo fej volt de most nem egy hülye fideszbérnec let azota utálom

sure_shot 2015.01.27. 18:00:30

Én csak annyit szeretnék kérdezni, hogy lehet-e balalajkát kapni Namíbiában? Mert beteg lett a kutyusom, akit véletlenül rossz gépre raktak föl poggyászként és az orvos azt mondta, hogy az a baja, miután visszáruként leszállította nekünk a futárszolgálat.

Gyorgy Nagy 2015.01.27. 19:20:26

Filip nagyott szopott és nyalt ( most is ) megiskapta érte a jutalmat.Ezek a SZAROK évi nyolcvan milliárdot szornakel a mi ADÓINKBÓL .és mèg mit nyulhatnakle ezek a GENYÓK!

takingsider 2015.01.27. 19:57:55

@LaMettrie: hát, köze épp annyi van hozzá, mint neked, vagy nekem, és van nekünk is, mert közpénzből csinálnak felháborító műsorokat (ennél egyébként jóval rosszabbakat), de a felvetései jogosak, az pedig, hogy ő a tévébe való-e, azt a nézők döntik el, és a piac, őt egy kereskedelmi tévé alkalmazza, vállalva a saját anyagi kockázatát, ha mégsem odavaló, ha pedig mégis az, akkor azt keresi a tévében, de ne legyen kétséged felőle, ha már nem lesznek rá kíváncsiak, le fogják venni a műsorról, mert a csúnya kertévék

könyvjelző 2015.01.27. 20:04:11

@zaffarano: nem Csiszár Jenőről van szó, hanem Rákay Kálmán Fülöpről. Mert azért van egy olyan érzése az embernek, hogy Fülöpke csinált magának egy műsort, ahol ostobaságokat beszélhet olyan dolgokról, amikhez egyáltalán nem ért, és mindehhez mi adjuk a dellát. szerintem ez az igazán gáz. (no meg az eurovíziós dalfesztivál, ahol utoljára a Lordi volt értékelhető)

könyvjelző 2015.01.27. 20:04:54

@Phia: azért Rúzsa Magdi írt néhányat...

Bogyó 2 2015.01.27. 21:01:12

Hogy miért adjék elő ua. azt a dalt többször? Ezek szerint jobb lenne egy 3. X-Faktor, megasztár, akármi?
Örüljön, hogy ez egy másfajta műsor. Nem kötelező nézni. A Rising semmivel se jobb, de semmivel.

Kapitány_1 2015.01.27. 23:55:41

Egyik seggfej műsorvezető - énekes <sic> celeb (vagy marketing csapata) fikázza a másik adó seggfej celeb vezetőjét és annak műsorát. Mindegyikük és mindegyik program értéke kb. 0.
Én szerintem ez vicces.)

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.01.28. 07:02:04

Ez a Pierrot gyerek közel 30 éve szerelmes magába, 30 éve ugyan az a frizura, hát nem egy kaméleon.
Modoros úr Ákos is nagyon ezen az úton jár.

cukkmukk 2015.01.28. 10:03:15

Szerintem ezt a műsort Majka közvetlen főnöki utasításra adja elő évről évre... Egyedül ennyire nem lehet hülye.
süti beállítások módosítása