Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nemi erőszakra váró nőkkel tréfálkozott Maksa a Hír TV-ben

2015. január 02. 19:45 klágd 297 komment

7.jpg_640x360

Nemi erőszakkal képtelenség viccelni, én most fejből csak egy komikust tudok, akinek ment (Louis CK-ről van szó), de ő sem azon a borzasztó bűncselekményen pattogott, hanem inkább saját magán, hogy milyen borzalmas gondolatai vannak. Maksa Zoltán pedig nem egy Louis CK, úgyhogy az újrainduló Maksa Híradó reklámozásaként elment a Hír TV-be és elkezdett felolvasni egy csomó álhírt, például ezt:

Mintegy kétszáz magányos nő várakozik napok óta az ELTE jogi kar környékén megerőszakolásban reménykedve.

 

Ha most nem lenne kedvem dühösen gépelni egy csomót, akkor csak ilyen gifeket pakolnék ki addig, amíg le nem fagy a magyar internet. Maksa Zoltán ugyanis képes volt azzal viccelődni, de tényleg azzal, ami tabunak számít jelenleg a világ minden pontján, Amerikában is belefutottak egy csomó egyetemi megerőszakolós botrányba, Bill Cosby jelenleg próbál egy hadosztálynyi ügyvéd alá elbújni, hogy haláláig ne halljon róla senki, az Indexen is megjelent egy komplett cikksorozat arról, milyen szörnyűségek történhettek a magyar felsőoktatásban, és akkor megérkezik a joviális magyar humorbomba, és beledobja azt a világba, hogy ismétlem:

Mintegy kétszáz magányos nő várakozik napok óta az ELTE jogi kar környékén megerőszakolásban reménykedve.

Előtte egy vicc az X-faktorról, utána egy anyósvicc, minden mehet tovább.

A videót itt lehet megnézni, 21. percnél kezdődik a buli, sajnos tekerni nem lehet, ütni a monitort viszont igen. A videót a 444-en találtuk, ők meg itt.

Illetve bocsánat, azóta valaki hegesztett egy Coubot belőle:

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toms 2015.01.04. 10:35:49

@ajatollah: Mivel a hírTV-n szerepel, így nyilván "vérfityiszes" vagy mi... Nekem ez nem számít, de biztos vagyok benne, hogy az itt szarral dobálózók nagy része most védené Maksát ha ugyanez a műsor az atv-n ment volna le.

manager2008 2015.01.04. 10:36:19

@nniicckk: El vagy maradva :) A Szürke 50 árnyalata óta az elfenekelés alapeset és kívánság. Ha egy fiú barátja erre nem képes akkor keres másikat. A bugyi letépése és a hatalmas vágy eljátszása is követelmény, és pontozandó. Lökd az ágyra ruhástól, tépj le róla mindent és adj neki, ez a kívánság, ha nem teszed kis hülye vagy. Az sem baj ha maradnak kék foltok. Igaz hogy a magyar helyzet miatt célszerű előbb meglátogatni egy közjegyzőt, és húsz oldalban tisztázni a részleteket előre, az alkoholfogyasztás mértékével együtt, mert ha megharagszik, akkor még zsarolhat is a drága bármikor - később is. Ha 18 alatti akkor meg ráfáztál, de ezért el kell kérni tőle a buliban a személyit, hogy tuti legyen minden.

khell 2015.01.04. 10:36:23

@SmittyB: ott a pont. Mellé még, hogy most már úgy irja le a saját baromságát, hogy ne lehessen kommentelni, nehogy már valaki megcáfolja. Ő mondja meg, hogy min szabad nevetni és azt is ő mondja meg, hogy elmondhatod-e a véleményed.

ajatollah 2015.01.04. 10:49:46

@toms: Én nem láttam Orbán mögött állni a színpadon ill. Kossuth díjat se kapott. Elmegy Simicska tévéjébe az egy dolog. De még ha full kollaboránsa lenne a rendszernek ebben az esetben az se számítana szerintem.

Vitez Belizar · http://agoraanomalia.blog.hu/ 2015.01.04. 10:52:03

Elolvastam az Index reagálását a kommentekre... és megerősített abban, hogy még a leginkább tabumentességet hirdető szellemi irányzat sem mentes a tabuktól. Miért csak drámaian lehet beszélni például nemi erőszakról, a groteszk megközelítés miért nem elfogadható? Emellett véleményszabadságba belefér a böszmeség is, nem hiszem, hogy egyből a médiahatóságért kellene kiáltani.

Bergyilkos Bohoc 2015.01.04. 10:53:34

@e-hajos:

Szabó ezt írja:
"egyszerűen nem a temetésen kell őket elmondani, vagy nem egy konkrét emberrel kapcsolatban hozzuk szóba"

Ez a Szabó is azt nem bírja felfogni, hogy itt nem konkrét emberrel viccelődnek (tehát nem mondjuk az áldozat a vicc tárgya) és még csak nem is egy olyan társaságban hangzott el akit ez hasonló eset kapcsán érzékenyen érinthet. Szar példák egytől egyig.

ajatollah 2015.01.04. 10:55:18

@manager2008: Mi van ha 18 alatti? Megdugni szabad csak cigit és piát nem vehet...

Dr_utcai_arcos 2015.01.04. 10:57:13

@Bölény56: Őrület mennyi látens (látens?) homokos kerül elő ilyenkor. Ugye valójában te szeretnéd, hogy téged rakjon partiba a 3 nagyfarkú??

ajatollah 2015.01.04. 10:57:25

@Vitez Belizar: Egyetértek, szar vicc de betiltani/cenzurázni azért nem kéne.

A proliknak/cigányoknak is kell a betevő :)

toms 2015.01.04. 10:58:44

Meséljen már valaki egyetlen viccet amit ne lehetne szomorúnak beállítani!

indanick 2015.01.04. 11:01:02

Az anyosviccek miert nem verik ki a biztositekot? Es a szokenosok? Az utonallo es nagymama esete? A legtobb poen valakinek a karara epul . Ha nem szemely, akkor orszag, nezet, testi hiba stb. Mindig van jo sok ember akinek faj. Tus fajni a torpenek is ha rajta rohogsz akar annyira is hogy megoli magat. Megse haborodik fel a tomeg. Cosby a cikkben teljesen felesleges es hibas pelda, o konkratan elkovette ha jol tudom, mig Maksa nem.

szgy 2015.01.04. 11:07:09

Osztja az észt a másik cikkben a Szabó Péter, miután évekig ment a poénkodás Zsanettel és a rendőrökkel. Nem emlékszem hogy azok miatt a legkisebb felháborodást is hallottam volna.

ajatollah 2015.01.04. 11:09:08

@szgy: én nem vicceltem vele

szgy 2015.01.04. 11:12:01

az új évben harmadjára a Szabó Péter cikken döbbentünk le :-)

Vonatállomás? :-) vasútállomás

szgy 2015.01.04. 11:21:23

@Zoltán Papp: "Észre kellene már vennie magát a "humoristának", hogy már rég nem humoros, a kínos faviccei még elmentek mankóval a szeszélyes évszakokban a nyolcvanas években, de ez mára már inkább a szánni való "saskabaré" kategóriája."

Maksa fényévekkel jár a szeszélyes évszakok vagy a saskabaré előtt. Nagyjából egy a kevés közül ebből a csapatból, korosztályból akinek eredeti ötletei vannak, nem ezeréves poénokat csépel el újra meg újra.

bloglegelő 2015.01.04. 11:22:47

@magyaridióta: teljesen egyetértek.

A Szabó Péter -féle buzgó utánlövőktől meg isten ments, de a lányomat biztos nem engedném a közelébe sem.

Mert az a fajta, aki már előre felmenti magát a disznóságaitól az ilyen álmoralizálással.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 11:28:06

És az idióta faszfej még írt is egy cikket róla:
index.hu/velemeny/2015/01/04/ezert_nem_rohogunk_a_megeroszakolt_nokon/

És nem fogja fel a barom, hogy de, egyrészt pont arról van szó, hogy ismeretlen emberekkel történt dolgokkal viccelnek (mert itt sem ismeri személyesen senki az ELTE-s megerőszakolt csajokat).
"A második helyzetben pedig a barátod elmondja, hogy a húgát megerőszakolták, mire te közlöd, hogy „jó, hogy mondod, tudok is erről egy viccet!”"
Hát itt kurvára nem erről van szó, ugyanis az ELTE-s áldozatok nem személyes ismerőseink, azaz pont olyan, mint a másik példája:
"elmész inni a barátaiddal, és ismered annyira a társaságot, hogy a nemrég hallott megerőszakolós viccet csak úgy elmeséled nekik"

És a hülye segg fel sem fogja.

Másrészt meg itt még csak nem is erről van szó, a helyzet van kifigurázva.

Harmadszor meg van ugye a szólásszabadság is, erről se feledkezzünk meg.

Ennyi ostoba segget vajon miért foglalkoztat az Index?

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 11:34:23

@Bölény56:
Miért, Maksa konkrétan melyik megerőszakolt csajon poénkodott?

Az a baj, hogy te meg az indexesek nem tudtok gondolkodni, és fel sem fogjátok a különbséget.

Hogy te nem, az rendben van, te magánhülye vagy, de az indexesek már fizetett hülyék, csak az a baj, hogy nem azért fizetik őket, hogy hülyék legyenek, magánszorgalomból azok.

nemertikhogyezmaraz 2015.01.04. 11:34:52

@Mr. Közbiztonság Szilárd: eltés áldozatok nem a személyes ismerőseink? és mindenki aki nem a személyes ismerősünk, le van szarva, és megalázható? nem biztos, hogy egyetértünk abban, hog ez a helyes hozzáállás. Szólásszabadság itt egyáltalán nem sérült, mivel senki sem tiltotta be a műsort - sajnos. Csak bele kéne gondolni, hogy hány embert sért ez az ilyen hírek olvasói közül, és hogy megéri e ebben az esetben ...

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2015.01.04. 11:35:40

Túl van ez reagálva. Itt inkább az Eltét cinkelte a Maksa, meg azt, hogy aki erőszakra vágyik, hol találja meg leghamarabb MO-on. Persze bele lehet látni bármit, szólásszabi van.

De mi az, hogy "tabunak számít jelenleg a világ minden pontján"? Illetve itt a mai vélemény poszt az indexen, miszerint "amikor ilyesmi történik, akkor nem illik viccelni vele". Na hasonló szitura mondta Woody Allen, hogy a halál nem vicces, csak ha már eltelt pár év? (Halál+idő?).
Csak szólok, hogy a világ mindig tele van megerőszakolással, szóval e gondolat mentén, sose kéne ezzel viccelni. Nem mintha nagy igény volna rá de néha becsúszik egy inkorrekt poén, szóval vihar a biliben.

Louie C.K.-től meg el tudod fogadni? Pedig nem volt az olyan ártatlan poén, ha jól emlékszem. Meg az se, mikor arról viccelt, hogy dugna meg egy halott kisgyereket a réten, ha nem esne annyira az eső? Egy ilyen önérzetes újságíró attól fogva nem, hogy nem nézne C.K-t, de még a nevét se írná le.

bloglegelő 2015.01.04. 11:48:29

@nemertikhogyezmaraz: hogy mit akarsz itt te számolgatni ??

Akármilyen irodalmi vagy médiatermékben bőven találsz szarkasztikus utalásokat (önmagában nézve) emberi tragédiákra, és a maguk helyén helytállók és jó poénok, most légy erős.

A bigottság az, ami antihumánus, szóval állj csak a tükör elé.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 11:51:14

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:

Kedves ostba kommentelő, meg kellene tanulni gondolkodni.
Itt ugyanis egyetlen megerőszakolt csaj sem figuráztak ki.

Kár, hogy a hozzád hasonló ostobák - köztük az Index ezek szerint teljes stábja - nem fogja fel a különbséget, csak ugrik minden szarra, agy nélkül.

Gondolom, te sem nevettél még cigány- vagy zsidóviccen sem.
Mert ha igen, akkor a fentiek alapján egy rasszista geci vagy, bezzeg ha anyád zsidó vagy cigány lenne, akkor nem nevetnél ezeken.

Vagy esetleg mennyire tudsz majd nevetni a buzis vicceken, ha kiderül, hogy a gyereked buzi? Vagy valamelyik testvéred?
Ha netán tényleg az, akkor tiltsuk be a buzis vicceket is?

@e-hajos:
"Nagyot csalódtam az Index szerkesztőiben!"
Miért, eddig nem ez volt?

Ja igen:
"egyszerűen nem a temetésen kell őket elmondani, vagy nem egy konkrét emberrel kapcsolatban hozzuk szóba"
Melyik konkrét nevet említette Maksa?
És hol hozta szóba, a megerőszakolás tárgyalásán? Mert nekem úgy tűnik, hogy nem.

Azt hiszem, az indexesek,ha tehetnék, fatvát hirdetnének mindenki ellen, aki nem azt gondolja, amit ők.
Kb. olyanok, mint a mohamedánok a dán lap Allah-karikatúrája esetébem.
Ja, érdekes, azon röhögött az Index, hogy milyen barmok az arabok - persze, mert nem őket sértették meg, meg nem a Hír TV-ben volt (mit én sem nézek, mert egyszerűen szar), akkor tehát jó volt a vicc.

odamondó 2015.01.04. 11:55:01

Ja csak úgy mellesleg megjegyzem a fizikailag bántalmazott férjeket gondolom az indexes szerző élből kiröhögi, hogy "micsoda nyámnyila fasz meg is érdemli"

www.youtube.com/watch?v=7M0MW6ON484

Ez elég is lesz ide.

philoxenia 2015.01.04. 11:57:09

@vitaygeorgina: Közismerten gyakori fantázia a férfiaknál az, hogy a nők arról fantáziálnak, hogy megerőszakolják őket.... Így már kb. igaz...
A releváns vicc, ami szerintem még nem bántó:
"Egy nőnek rettenetes rémálma van. Meztelenül rohan egy sikátorban, miközben egy hatalmas néger férfi kergeti. A nő rohan, rohan, de nincs menekvés. Megbotlik, elesik, és az ürge ráveti magát. A nő elkezd sikoltozni:
- Mit akar maga tőlem?
A fazon megáll és ránéz a nőre:
- Én magától? Hisz maga álmodik engem."

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 12:01:50

@nemertikhogyezmaraz:
Akkor ha elmondok egy viccet a púposról meg a sántáról, az hány embert sérthet?
Esetleg a járókeretes viccek?
Akkor ezeket is tiltsuk be?
Ezek le vannak szarva, megalázhatk?
Vagy a teljes skót nép mondjuk, akik ráadásul kurvára nem olyanok, mint a viccekben?
Vagy tegyünk be szűrőt, hogy csak azok hallgathassák, akiknek nincs testi fogyatékos/skót stb. ismerősük?

Ami meg a szólásszabadságot illeti: te is elmondhatod, hogy nem volt holokauszt, még élő tévéműsorban a királyi tévén is, ha egyszer meghívnak oda, mondjuk beszélni a vízibolhák nemi életéről.
Merthogy olyan gyorsan úgysem tudnak kikeverni a műsorból, amíg ezt a 3 szót elmondod. Hallgattam én is élő rádióműsorokat úgy, hogy a betelefonálók kurvaanyáztak benne, kellett 3-4 másodperc, mire a technikus a műsorvezető integetésére lekeverte a telefont. Meg hát ugye Mészöly Kami bának is sikerült a hazai néger focistákra elmondani élő műsorban, hogy tegnap estek le a fáról.
De utána járhatsz a bíróságra - szóval ez bizony szintén a szólásszabadság korlátozása.
(Félreértések elkerülése végett: eszemben sincs megkérdőjelezni a holokausztot, csak egy példa volt, amire szintén nagyon ugranak - pont a szólásszabadságért küzdő liberálisok.)
Nem, a szólásszabadság azt jelenti, hogy elmondhatod, és utána nem ugrik neked mondjuk az ország leglátogatottabb netes porálja 3 cikkben is (és még lehet, hogy nincs is vége, az Indexet ismerve, még biztos ír róla Janecskó Kata meg az elvtelen cigányvédő csaj is, a neve most nem ugrik be).

Gondolkodásképtelen ostobák vagytok, az a helyzet.
És ami még szomorúbb, annyira azok, hogy ezt a sokadik magyarázat után sem bírjátok felfogni.

bbwd 2015.01.04. 12:03:20

nagyon szomorú, ha már viccelődni sem lehet

liberális véleményterror alakult ki, ez kétségtelen...

Melee 2015.01.04. 12:12:30

Maksa egy fénykorában középkategóriás, mára jórészt elfeledett önértékelészavaros humorista.
Most kormányközeli módon akar visszatérni a köztudatba, hátha bekerül a Fidesz által támogatott művészek táborába, remélve, hogy ezzel kap néhány tehetségéhez és munkájához képest aránytalanul magas összeget.

ajatollah 2015.01.04. 12:15:37

Amúgy való igaz a viccek többsége bizonyos szempontból kegyetlen, ez természetes. Ettől még van jó és kevésbé jó vicc. Ez inkább az utóbbi.

khell 2015.01.04. 12:20:03

Mivel indexről van szó, vastagon benne van az is, hogy a hirtv-n ment. Amúgy is álszentek, de mivel hirtv ezért ugranak rá, akármekkora nonsense hülyeség.

És ha lebarmozzák őket 1000-en a kommentekben, hát irnak még egy cikket és letiltják a kommentet, igy megy ezeknél. Kuss van.

Jean Paul Amondó 2015.01.04. 12:26:49

"Mintegy kétszáz magányos nő várakozik napok óta az ELTE jogi kar környékén megerőszakolásban reménykedve."

Ezen felröhögtem, tényleg jó vicc.
De ez nem az erőszakoláson humorizál, hanem a jogi kart figurázza ki.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.04. 12:27:38

@Jean Paul Amondó: hiába mondod, a sok hülye ezt képtelen felfogni.

salamander 2015.01.04. 12:41:07

1. Maksa egy ökör, de ezért szeretik sokan.
2. ha fellobbanunk a megerőszakolt nőkön, akkor más hasonló - megalázott helyzetű emberen miért nem? No ezért gondolják sokan "liberális picsogásnak", "álfelháborodásnak" és janus arcúságnak ezt az egész médiavircsaftot!

Ugyan az, mint a romák esetében: megint a "féloldalas jogvédők" harcoskodása szájkaratéja az egész...
Mert nem arról van szó, ohgy egy megerőszakolt nőt ne sajnálna a társadalom vagy ne büntetné meg nagyon az elkövetőt. Sokkal inkább azzal a társasággal van gond, akik a liberálisnak mondott jogvédelmet kialakították és úton útfélen magukénak vindikálják a igazságot. Üvöltözve veszik védelmükbe az elnyomottakat persze csak azokat, akik saját politikai szájuk íze szerint védendő. Aki nem, azt magasról leszarják... - még ha óriási tárgyi súlyú bűncselekmény sorozatról van is szó.
Na ez a gond és ezt a társadalom ilyen érdekesen fejezi ki. Ezt persze ismét ki lehet forgatni: mondván "jaj a sok ilyen-olyan nem érzékeny a megerőszakolt nők kapcsán... hát MICSODA ORSZÁG ez"?

pöcögtető 2015.01.04. 12:48:08

Maksának biztos az is nagyon vicces lehetett amikor dédnagyanyját végígerőszakolták a kankós-tripperes ruszki bakák '44 telén

Lófasz a seggedbe blog.hu 2015.01.04. 12:53:41

Nem vagyok fideszes vagy jobbikos, de kezdem megérteni őket az index-444 utálat miatt. Még az origo kell a listába, meg a rtl klub és biztosan jobbos leszek :D

index.hu/velemeny/2015/01/04/ezert_nem_rohogunk_a_megeroszakolt_nokon/

Szabó Péter azt írja, hogy a legkisebb csoport állt ki klágd véleménye (mert hogy ez vélemény és nem eredendő igazság) mellett, ennek ellenére büszkén magyarázza félre klágd véleményét:
klágd "ami tabunak számít jelenleg a világ minden pontján" tanából Szabó eljutott a csak az időzítés volt rossz elméletig. Ég és föld a különbség. Legalább dugnák össze a buksijukat, hogy egységesítsék az álláspontjukat...

hTre04G 2015.01.04. 13:00:06

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: "Mennyi időnek kell eltelni anyád megerőszakolása után, hogy tiszta szívvel nevethess a megerőszakolós vicceken? He?" Te egy ilyen erőszakolásból születtél, hogy ilyen érzékeny vagy a témára?

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.04. 13:00:27

@TorzonBorz: hát ettől még belőlem nem lesz jobbant, de tény, az index, a 444 néha már alulról verik hülyeségben a manem és a hírhedt tévé fasságait.

Blubalu 2015.01.04. 13:07:14

Kérem valaki segítsen hol van az, hogy megerőszakoltak valakit? Nem szeretem és nem is fogom Maksa Úrat. De egy ekkora sznob műbalhét? Ez ma MAGYARORSZÁG. Hogy mire utalt azt nyitva hagyta. De nem nem vagyok hajlandó bármit leírni. Aki ezt a dolgot felkapta az van megerőszakolva , szellemileg és gyógyítani kellene. Nem véletlen tartja az egész világ azt ,hogy mi Magyarok olyanok vagyunk mint az ecet. Savanyúak, búsak , másokat okolunk , és mint az ecet 10% az IQ. Ha valaki kéri értelmezem neki mit mondot és mit hagyott nyitva , mint poént. Cserébe kérem leírni holvan bent a megerőszakolt ember, és kit sértett meg. Pá

szgy 2015.01.04. 13:24:19

Kissé ironikus, hogy azt ne mondjam hiteltelen, álszent ebben
hogy az index címlapja és többi része is rendszeresen tele van mindenféle minimum trágár szavakkal, címekkel, értelmetlen,
öncélú ocsmánysággal. Tipikusan arról szól minden hogy ezeknek
semmi sem szent. Aztán most nekiállnak itt Maksán moralizálni.

Most éppen csak a "megszívhatja", "takaró nélkül dug", "perverz gyerekjáték" és perverz indián alkotások vannak a címlapon. Ez még jónak is mondható egy átlagos mocsokáradathoz képest.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 13:35:01

Szeretném javasolni az Index főszerkesztőjének, hogy minden hónapban legyen egy olvasói szavazás, hogy abban a hónapban kit rúgjanak ki az Indexből.

Jelenleg elég sok újságírói munkára alkalmatlan sajtósegédmunkás lopja az Indexben a napot, akiket valószínűleg tisztességes újság soha nem venne fel, így legalább 2-3 év alatt kicsit tisztulna a lap.
Az első pár hónap alatt legalább menne Klág Dávid, Sajó Dávid, Szabó Péter, a Velvet meg a Dívány teljes stábja, és olvashatóbb meg értelmesebb lenne az Index.

És maradnának az olyanok, mint pl. sixx, akivel szintén vannak problémák, de legalább írni tud. Ha helyesen nem is.
(A stáb megmaradó részét meg elküldeni helyesírás-tanfolyamra, és megtanítani nekik az F7 billentyű használatát.)

2015.01.04. 13:40:25

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Bayer Zsoltot kellene idevenni :DDD azt hiszem, a portál imázsa nagyot zuhanna :-) ez egy nagy portál, mindenki megtalálja a maga érdeklődésnek megfelelőt. baromság, h szavazzanak az olvasók, mert a félelem légköre uralkodna el, öncenzúra, megfelelni vágyás, ami tönkre vágná a portált

Noti 100% 2015.01.04. 13:48:14

Erőszakolják meg a te lányod félkegyelmű Maksa, akkor is röhögni fogsz?
Milyen országról beszél hogy ez már nem az? Barom...

CommentR 2015.01.04. 13:57:08

@lujo1111: Azt az "imázst" ők maguk vágják tönkre hatványozódó intenzitással...
Jómagam is tizenéve mindennapi olvasója vagyok az Indexnek aktuális politikai széljárástól függetlenül. Ami viszont az utóbbi hónapokban (talán egy évben) folyik a portálon, az szerintem nem csak nálam, de tudtommal jelentős számú régi olvasónál verdesi ki a biztositékot. Értem én, hogy a provokáció az újságirásban egy műfaj, de az öncélú provokáció ilyen mennyiségű és minőségű használata előbb-utóbb kontraproduktiv lesz, és már nem növeli, hanem inkább csökkenti az olvasottságot. Kár, hogy a magyar hirportálok között az index ilyen szinvonalú cikkek mellett is a legolvasottabbak között lehet. Csak az a baj, hogy ez nem azért van, mert annyira jók, hanem sajnos azért, mert nincs jobb...

kukatr 2015.01.04. 14:09:50

@Mr. Közbiztonság Szilárd: "Nem, a szólásszabadság azt jelenti, hogy elmondhatod, és utána nem ugrik neked mondjuk az ország leglátogatottabb netes porálja 3 cikkben is "

És még te idiótázol másokat... :D A szólásszabadságba belefér ez is. Pontosan erre utal a cikk is. A szólásszabadság-harcosoknak legjobban maga a szólásszabadság fáj. Lényeg, hogy te még beszólhass, de neked már ne szólhassanak be emiatt.

Ne bújjunk vagy bújtassunk másokat egy félreértelmezett ideológia mögé!

butschq 2015.01.04. 14:10:08

Úgy látom, még mindig megy a szájkarate. Jobb, mint a Honda vs. BMW topikok. De ahogy elnézem, a hozzászólók többségének azért helyben van a gondolkodása.

Meg is lepődnek az újságírók:
"Az új évben kétszer döbbentünk le...
Másodszor pedig a cikk alatt megjelent kommenteken."

Nem ledöbbenni kellene, hanem kimászni a burokból, és gondolkodni kicsit. Hülyék társasága..

csócspöts 2015.01.04. 14:12:06

szerintem, minden nap kéne erről egy cikk, dec 31-ig, ez lehetne az index 2015-ös projektje

ML123 2015.01.04. 14:20:54

Én valójában az "Ezért nem röhögünk a megerőszakolt nőkön, te nagyon hülye" című cikkre szeretnék reagálni, de ott valószínűleg az én hibám miatt nem találtam meg, hol lehet kommentezni. (Nem szeretném azt hinni, hogy valamilyen tudatos okból azt a cikket nem lehet kommentezni.)

Szóval:

Mélységesen egyetértek azzal, hogy nagy hiba volt ilyen esettel viccelődni.

Ugyanakkor a cikk címét és stílusát is rendkívül arogánsnak és kioktatónak tartom. Ha hasonló stílusban szeretnék válaszolni, akkor valami olyasmit kéne írnom, hogy "nagyszerűen világít a fenekedből a fény, köszönjük.".

De nem szeretném ilyenre venni a figurát. Csak örülnék, ha az újságírói vélemények megfogalmazói is többet feltételeznének az olvasókról. Ha engem egy ilyen megfogalmazású cikk védene bármilyen sérelmemben, akkor azt hiszem, hogy joggal tartanék azoktól is, akik ilyen formában ordítják a fülembe az igazságot.

hTre04G 2015.01.04. 14:48:20

@ML123: "a cikk címét és stílusát is rendkívül arogánsnak és kioktatónak tartom" Kis tallózás a zindex cikkeiből:

"minél több tagból áll a család, annál alacsonyabb az egy főre eső összeg."

"A karbamidból könnyebben könnyebb kinyerni a hidrogént, mint a vízből."

"A parányi lakásban jelenleg 2,76 megabit jut egyetlen négyzetméterre" (a szerkesztőségben hány celsius fok jut egy négyzetméterre, hogy ilyen cool dolgok jutnak eszükbe?)

"a második negyedévre ismét felpörgött a felszámolások mértéke, ami jelzi azt, hogy messze méh - mondta Csorbai Hajnalka."

"Zamárdiban a sokszor kétszeres áron kínált szállásokat is elfoglalták" (miért pont a kettő hatványai szerint növekedtek az árak?)

"A Nemzeti Nyomozó Iroda hajnalban [...] elfogott öt embert, a gyanú szerint a tavaly óta folyó romák elleni támadások elkövetőit." (szóval tavaly óta már folynak is a romák?)

"A Mladá Fronta Dnes úgy tudja, hogy a határ menti erotikus szalonokban szexszolgáltatást nyújtó lányok többsége külföldi, jórészt román, bolgár, ukránok, orosz, vagy szlovák volt."

"Az urumcsi kórházakban még mindig sok beteget ápolnak. A híradások szerint a többségük Han nemzetiségű, de ujgurok és Hui-k is vannak köztük. Mindegyik népcsoport muszlim vallású." (A zulysaggiron mindenütt muszlint lát? Molinót rá!)

"Két gyerek karambolozott Kömlőn
A 12 és 5 éves gyerekek elkötötték a családi autót. [...] A megyei rendőr-főkapitányság tájékoztatása szerint a 12 éves gyerek és 15 éves társa nem tudtak bevenni egy kanyart és lesodródtak az útról." (A baleset hatására az ötéves gyermek hirtelen 10 évet öregedett!)

"a munkások kedden a Közraktár utcában végzett egy ház bontása közben szenvedtek balesetet"

"Az azonban mindenképpen kijelenthető, hogy a GRB 090430 volt a mindeddig megfigyelt legtávolabbi objektum a világegyetemben, mintegy 13,1 milliárd fényév távolságban. A Világegyetem körülbelül 600 millió éves volt a csillag felrobbanásakor, a fotonok pedig 13 ezer millió évig utaztak a kozmoszban, míg elérték a Swift műhold gammadetektorait." (Vagyis a fotonok 0,1 milliárd évvel ezelőtt érték el az ember által készített Swift műhold gammadetektorait. Tehát a Swift
legalább 100 millió éves, így legalább annyi az emberiség is -- az index szerint.)

"Éppen Kambodzsa főutcáján sétált a barátnőivel" (2009. délelőtt 16 óra hány perckor?)

"Emberekkel beszélt Zuschlag a becsempészett telefonokon" (Beszélhetett volna újságírókkal is...)

"az ázsiai országok devizái nominálisan átlagosan 120-140%-ot értékelődtek le" (Budapestről elindul a vonat 100 utassal. Székesfehérváron 90 utas leszáll. Siófokon további 30 utas száll le (120%-os kiürülés) Bogláron hány embernek kell felszállnia, hogy senki se legyen a vonaton?)

"vasárnap éjjel leszúrtak egy 24 éves Maliból származó férfit" (Mali néni 24 éves korában miért férfit szül? Miért nem gyereket?)

"a thai kormány felajánlása ellenére alig volt olyan légitársaság, amelyik hajlandó lenne használni a fővárostól három kilométerre található U-Tapao katonai repteret." (a U-tapao repülőtér valójában Sattahiptől 5 km-re keletre van, Rayong tartományban, Bangkoktól kb. 190 km-re délkeletre. Ott voltam, láttam. Igaz, nem vagyok indexes ujlysaggiron.)

"Egy másik, terjedő alternatív helyszínnel kapcsolatban ellenben biztos, hogy ott nem fog felépülni az MLSZ-stadion" -írja az index.hu a csodastadionról. Az eredeti helyszín nem terjed?

"két, egyenként 110 megawattos, összesen 518 megawattos energiablokk"

"nagyon ki vagyunk szolgáltatva a külföldi hiteleknek, a magas adósságálományon keresztül igen sebezheto gazdaságunk, és így devizánk van – írja elemzésében a Concorde."

"Most akkor elsöpri az internetet a pénzügyi válság?" (az index gondolom már letöltötte az internetet a számítógépére...)

"Moszkva légterében egy orosz repülőgép nem az előírt magasságot tartotta, így az előírt távolságnál 19 kilométerrel közelebb repültek egymáshoz." (Emlékszem, éjjel 289 óra 00 perckor történt!)

"Harminc halottja van egy iraki légitámadásban"

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 15:11:41

@kukatr:
Igen, az olyanokat, mint te például, nem lehet, csak idiótázni, mer most is baromságokat írsz.

A cikk nem erre utal, arra utal, hogy az ilyeneket, mint Maksa, tiltsák be, mert ilyeneket nem szabad mondani, ilyenekkel nem szabad viccelni. Kár, hogy funkcionális analfabéta vagy, nem érted, amit olvasol.

"Lényeg, hogy te még beszólhass, de neked már ne szólhassanak be emiatt."
Hol olvastál tőlem ilyet, baromka?

Viszont mi is történt az Indexnél?
Csak nem kommentelhetetlenné tették a legutóbbi kirohanásukat?
Szóval ezt buktad, barom.
Legközelebb némi ésszel felvértezve gyere vissza.

@lujo1111:
Nem hiszem, hogy tönkrevágná, aki meg alkalmatlan, azt legalább elküldenék kapálni, ahova való. Előbb-utóbb emelkedne a színvonal.
Ne mondd már, hogy ezekre a klágdávidokra, sajódávidokra, tunajuditokra meg a csomó álnéven írogató, a helyesírást hírből sem ismerő, a magyar nyelvet lépten-nyomon kerékbetörő félanalafbétára szükség van, vagy hiányozna bármelyik is bárkinek a saját szűk haveri körén kívül.
Ezeket normál újságokba soha fel sem vennék, gondolom, ide is valami sógor-koma-jóbaráti kapcsolattal kerültek be, mert egyébként teljesen alkalmatlanok a feladatra, és ez minden írásukból süt.

Bayer legalább írni tud, más kérdés, hogy miket. A szóhasználata semmivel sem trágárabb, mint az indexé, csak másra fröcsög.

Mimi Di Franco 2015.01.04. 15:20:48

@dumdidum42: remélem egyszer megfogják a "kezed" "kevéske" 10 percre és akkor majd átgondolod az intenzíven ezt a mondatot te szerencsétlen fasz

fidesz=mszp 2015.01.04. 15:52:52

@Mr. Közbiztonság Szilárd:
- Mi a különbség Antall és a szaloncukor között?
- A szaloncukor Karácsonyig kihúzta.

Big Blaster 2015.01.04. 15:56:03

@kukatr: Nem gondolod, hogy az alábbi mondatoddal baromi nagy öngólt lőttél: "A szólásszabadság-harcosoknak legjobban maga a szólásszabadság fáj. Lényeg, hogy te még beszólhass, de neked már ne szólhassanak be emiatt."
Ugyanis ez éppen a harmadik index cikk írójára, Szabó Péterre illik leginkább. Miért?
1. Habár a szólásszabadság mellett áll ki, de aki nem azon a véleményen van mint amit ő, vagy a szerkesztőség egy része képvisel, azt már a cikk címében minősíti.
2. Magára az igazság abszolút birtokosaként tekint, és annak ellenére, hogy a posztolók nagy része más véleményen van, nem ide illő hasonlatokkal próbálja védeni az igazát, ahelyett, hogy elfogadná, hogy ez esetben neki és a hasonló véleményen lévőknek nincs igaza.
3. Azzal, hogy a cikkét nem lehet közvetlenül kommentezni, pont azt valósítja meg, amit írtál: "Lényeg, hogy te még beszólhass, de neked már ne szólhassanak be emiatt."

Egyébként aki egy kicsit gondolkodik, és nem zsigerből ugrik neki Maksának a poénja miatt, annak nyilvánvaló, amit már sokszor, sokan leírtak (hiába), hogy NEM az áldozatokon poénkodott, hanem arra hívta fel a figyelmet a humor eszközével, hogy az ELTE-n jó eséllyel válhatsz erőszak áldozatává és ez sajnos nem vicc!
Vegyük észre a párhuzamot Hofi politikai vicceivel. Azokon is azért röhögtünk, mert amiről szóltak, az volt a valóság!

2015.01.04. 15:59:43

@CommentR: olyan mint a fizyisz :-)

Bambano 2015.01.04. 16:03:58

Maksa azt az egy hibát követte el, hogy tudhatta volna, egy olyan retardált országban, ahol a rendőrségi oktatóvideókat sem tudták értelmezni az emberek, ez a poén nem fér el.

2015.01.04. 16:09:27

sztem az online újságírás sokkal pörgősebb, itt jóval többet kell írni, ami a minőség rovására megy. Amúgy a neten sokkal lazább mindenki, és itt nincs korrektor, szerkesztő, stb. A nyomtatott sajtóban ráérnek vakarózni, ezért aztán frissességben sehol sincsenek, nem véletlen, napjaik meg vannak számlálva . 2002 óta nem fizetek elő a napilapokra, és mivel ingyen tájékozódom, nem háborodok meg az esetleges hibák miatt.

BadassFeri 2015.01.04. 16:11:13

Azért az tetszik, hogy indexen a szólásszabadságról (is) papolnak: "Mondjuk a szabadságnak, főleg a szólásszabadságnak (gondolom, arra utalt) pont az az értelme, hogy arról, amit mondasz, én is elmondhatom a véleményem – és persze nagyon sokan, akik a szólásszabadságot követelik, pont ezt utálják benne.", mikor ott nem is lehet kommentelni a hírek alá... Inkább húznák meg magukat az ilyen kétszínű idióták... Szabó Peti, légyszi ne koptasd a billentyűzetet feleslegesen a "véleményeiddel", vagy kezdj el egy személyes blogot, aztán azt szard tele az logikamentes agymenéseiddel!

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 16:21:25

@Bambano:
Az emberek tudták értelmezni, kb. akkora arányban, mint ezt a poént is.

Az indexes gyp-sek és a különféle nővédő erőszakszerveztek nem tudták értelmezni, ahogyan ezt sem.

Szóval nem az emberekkel van baj, hanem azzal, hogy a médiában és ezekben a szervezetekben vannak gondolkodásképtelen barmok.

(Akik aztán csináltak egy olyan "erőszakellenes" filmet, hogy a csaj kitántorog részegen, aztán utánamegy sunyi tekintetű csuklyás csávó, aki aztán leveszi a csuklyát, és kiderül, hogy maga a jóképű álomherceg, aki aztán taxit hív a részeg csajnak. Csak a boldogan éltek, míg meg nem haltak felirat hiányzott a végéről. A sok hülye picsa meg el fogja hinni, hogy ez a valóság, nem az, hogy ilyenkor esetleg megerőszakolják, mert felelőtlen segg volt. Ami az erőszakoló számára nem mentség, de a megerőszakolt csaj számára ez meg nem vigasz.)

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 16:23:44

@hTre04G:
Ennél szerintem napi szinten több összejönne, ha az ember átolvassa. Sőt, vannak olyan indexes sajtósegédmunkások, akiknél egy cikkbe be tud csúszni ennyi hiba - nem tudom, írástudatlanokat miért vesznek fel olyan munkára, ahol az írás lenne az alap.

Remélem, egyszer olyan pilótával szállnak fel, aki annyira tud repülni, amennyire ők írni. És olyan alapos is a munkájában.

Bambano 2015.01.04. 16:25:02

@lujo1111: indexen, velveten, díványon van korrektor is, szerkesztő is, mégis olyan pocsék helyesírású cikkek is vannak, hogy leteszem a hajam. Ráadásul sok esetben ott a kezében a megoldás, csak trehány használni. Példa: a velveten rendszeresen rosszul írják Bar Refaeli modell nevét. Olyankor is, amikor linkelik a twitterjét vagy az instagramját, ahol pedig ki van írva a neve helyesen. Ha már be bírta tenni a linket a tisztelt firkász a twitterére, nagy gond lett volna rányomni és megnézni a nevének helyes leírását?

Bambano 2015.01.04. 16:27:13

@Mr. Közbiztonság Szilárd: "a médiában és ezekben a szervezetekben vannak gondolkodásképtelen barmok.": sajnos nem gondolkodásképtelenek, hanem nagyon okosak. viszont a balhékeltésben érdekeltek. nem buták, mert azt pontosan tudják, hogy hogyan kell leírni a disznóságaikat úgy, hogy ne legyenek perelhetők.

hTre04G 2015.01.04. 16:31:35

@lujo1111: "nem háborodok meg az esetleges hibák miatt." Ne háborodj meg: Internet Magazin hard görgősebb, sokat ír ide a minőség rovancs. Ennek ellenére az összes internetes nyugdijasabb és lekotor, szerkeszt, stb Media elég elkezdeni, hogy adjon nekem egy fényes véletlent pofonsíkon, a napjai meg vannak számolva. Nem kell fizetni az újságra 2002 óta, ingyen van az elmebaj a hibák miatt.

Üdözvözletel: a zindex

ajatollah 2015.01.04. 16:32:48

@jöttem láttam mentem: Hát amilyen ronda az átlag amcsi nő nem csodálkoznék ha nem kellenének senkinek és valójában nagy kiéhezettségükben inkább azon fantáziálnának hogy ők erőszakolnak meg valami Clooney fazont. Csak nem merik bevallani :)

StuG in da House 2015.01.04. 16:51:23

Én annyit szretnék hozzátenni, hogy sok itt az álszent fasz, mint pl a Szabó Péter nevű(index.hu/velemeny/2015/01/04/ezert_nem_rohogunk_a_megeroszakolt_nokon/) újságíró az indexen.

Vicces, ahogy próbálja belemagyarázni, hogy megerőszakolt nőkön kultúrember nem röhög, de persze a győpje nem jut el odáig agyban, hogy valóban nem is megerőszakolt nőkön röhögött bárki is.
Persze tudom, amit most fogok leírni, az sem juthat el a fajtája semelyik példányának az agyáig, de én hiszek az emberiségben és dafke is megadom az esélyt:

Szóval a vicc arról szól, hogy történt az a sajnálatos esemény az ELTÉn, ám ezt hallva több, szexben hiába reménykedő nő megpróbál bejutni, hátha így már hozzájuthat.
A vicc tárgyai a csúnya nők.
Aham, lehet hogy ez is új műfaj neki és Benny Hill egyetlen műsorát sem látta.

Amúgy ezzel a szarevő sértődésen az a legjobb, hogy kiszűri a a teljesen humortalan embereket, mert valljuk be, nincs olyan vicc, ami senkit se sérthetne, ha nagyon igyekszünk belegondolni minden potenciális hallgató helyébe. Egy különbség van: pl. az alacsony férfiak nem engedhetik meg maguknak, hogy egy alacsony férfis viccesn besértődjenek, így senki nem is ír egyetlen önjelölt cikket sem a megvédésükre.
Remélem ennek fényében Szabó Péter nekiáll betiltatni a szőkenős, az anyósos, a zsidó, a cigány, a csúnya nő, a feleséges, a tengerészes, a székely, a részeges, a homokos, az állatos,stb. vicceket is, de minimum kiáll szegény megalázott 'magukra ismerők' mellett.

A vicceken való röhögéshez sajnos kell humorérzék.
Mellesleg nekem nem tetszett a poén, de az annál jobban, hogy az álszent és humortalan nyulakat ki lehet vele ugrasztani a bokorból.

Még egy utolsó kérés: ha valamelyik álszent ide tudna nyomni egy politikailag teljesen korrekt viccet(amolyan ajánlásként Maksának), azt nagyon megköszönném.

BUÉK

2015.01.04. 17:01:00

@Bambano: bevallom, ezt se tudom, kiről van szó, és úgy írják a nevét, ahogy akarják. nem hiszem, h ettől összedől a világ. a netes újságírás nem tudományos alapmű, és ilyesmin én nem akadok ki. amúgy meg a velvet nem az a rovat, amelyik nekem hiányzik.
és sztem a netes újságíráson elverni a port, h felületesek, magyartalanok, stb. nem kellene, mert akik a parlamentben vannak, azok se különbek. sztem a politikusok kezdték ezt az alpári stílust, amelyik ma már sajnos a közbeszédben is meghonosodott.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 17:30:50

@lujo1111:
Kicsit félreérted.
Arról van szó, hogy szarul végzik a munkájukat - azt, amiért fizetik őket.
Igen, a politikusok is.
De azokat baszogatják is érte rendesen, az indexesek is.
És amelyik nagyon nem tetszik, azt le lehet váltani max. 4 év múlva.
Ezért indítványoztam itt a szavazást.

Bergyilkos Bohoc 2015.01.04. 17:52:08

A Rákosi-rendszerben zsúfolt villamoson utaznak az utasok. Két barát unatkozik, az egyik a másiknak politikai vicceket mesél.
- Tudod, mi a különbség Kína és Magyarország között?
- Nem - mondja a másik.
- Míg Kína a mosoly országa, addig ami itt van, az tiszta röhej.
Egy harmadik férfi, aki mellettük áll és hallgatja a vicceket, megszólal:
- Tudja, hogy mi a különbség a villamos és maga közt?
- Nem - mondja a férfi.
- A villamos továbbmegy, maga pedig velem jön.

Kíváncsi lennék, az index karót nyelt firkászai szemében egy ilyen vicc vajon mennyire veri ki a biztosítékot, hiszen sokan szenvedtek Rákosi alatt. Hát hogy jön valaki ahhoz, hogy ebből viccet csináljon! Sőt, míg az erőszakolós vicc még csak nem is az áldozatok irányából mutat rá egy létező problémára, méltóságukat semmiben nem sérti, addig a Rákosi viccnél áldozatok szemszögéből mutatja be a az akkori helyzetet, természetesen karikírozva. Ennyi erővel csapkodhatnám az asztalt e vicc hallatán, mert nagyapámat ezek agyba-főbe verték a börtönben.

Dr_utcai_arcos 2015.01.04. 18:07:59

@Mr. Közbiztonság Szilárd: a Velvetet meg a Díványt neeeeee.Őket szeretjük, mert nem akarnak többnek látszani mint amik :). (Na jó, a Dívány azért szokott hajmeresztő dolgokat produkálni...)

thunderstorm 2015.01.04. 18:47:54

@CommentR: Pont mint te. Amúgy abban a cikkben van egy pont ide illő dolog: "Mondjuk a szabadságnak, főleg a szólásszabadságnak (gondolom, arra utalt) pont az az értelme, hogy arról, amit mondasz, én is elmondhatom a véleményem – és persze nagyon sokan, akik a szólásszabadságot követelik, pont ezt utálják benne." Ha ő írja hogy "nagyon hülye" az probléma, ha te íród akkor nem... Ha én teszem probléma, ha a Orbán és társai akkor nem. Olyan vagy mint ők. A fajtádat ki kéne lőni egy rakétával az űrbe.

WhiteFalcon 2015.01.04. 18:50:38

Én nem értem ezt az egész dolgot. A Hírtv-n ment Maksa műsora. Azt a csatornát az nézi, aki 1. kormánypárti beállítottságú, vagy 2. mazochista ellenzéki. Annyi más lehetőség van szórakozni, még kulturált körülmények között is.
Mellesleg, Maksa régen talán vicces is volt, de mára erősen elkopott.

thunderstorm 2015.01.04. 18:52:32

@Bergyilkos Bohoc: Igen, csak hogy ennek a viccnek az alanya az az ember akit elvittek. Ha a nagyapáddal is ez történt, akkor most viccet csináltál a saját nagyapád megveretéséből. Ezek után neked nincs okod az asztalt verni, maximum szégyellni magad. Problémákon meg akkor viccelődj ha a sajátjaid. Az index sem mondja és más sem hogy nem lehet ezekkel viccelni, nyugodtan viccelhetsz akármivel, csak ne lepődj meg ha durva lesz a reakció. Mert a többi embernek joga van reagálni a viccedre, akár nekik mondtad, akár nem.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 18:56:37

@Dr_utcai_arcos:
Ne a lófaszt, úgy írnak, mint egy óvodás, aki még nem tanulta a betűket sem, nemhogy a nyelvtant meg a helyesírást.

thunderstorm 2015.01.04. 18:57:02

@Big Blaster: És te mivel is vagy jobb? Ha valakinek más a véleménye mint neked az "zsigerből ugrik neki Maksának"! Vagyis ez rád is tökéletesen igaz: "Magára az igazság abszolút birtokosaként tekint, és annak ellenére, hogy a posztolók nagy része más véleményen van, nem ide illő hasonlatokkal próbálja védeni az igazát, ahelyett, hogy elfogadná, hogy ez esetben neki és a hasonló véleményen lévőknek nincs igaza." .

szgy 2015.01.04. 19:17:01

Legyünk már kicsit megértőek szegény újságíróval szemben...

Megkapta a feladatot hogy a zellenség tévéjében volt valami, csapjon le rá, csináljon nagy hűhót belőle. Ha az ATV-ben hangzott volna el ugyanez akkor a cikk most arról szólt volna hogy Maksa nagyon helyesen felhívta a figyelmet az ország egyik legnagyobb (stb.) intézményében zajló visszaélésekre, bűncselekményekre, milyen helyes gondolkodás, több ilyen
kellene aki így ki meri mondani hogy itt bizony erőszak történt,
tűzze a lobogójára az összes nő- és emberjogi mozgalom!

Bergyilkos Bohoc 2015.01.04. 19:46:09

@thunderstorm: Tényleg nem érted? Én nem csináltam viccet nagyapám megveréséből. Ez egy köznyelv által gyártott vicc, ami az akkori valós problémákra mutatott rá. Az, hogy nagyapám szenvedett Rákosi alatt, csak annak megerősítése volt, hogy létező alapokon nyugszik a vicc és arra akartam rávilágítani, hogy ezen logika mentén minden második viccen fel lehetne háborodni, hiszen rengeteg köztük szintén valós alapon nyugszik és a valóságban léteztek ezeknek az eseményeknek szenvedő alanyai. Történelmi, politikai viccek nagy részén kapásból háborogni kéne, de tulajdonképpen bármelyiken amiben rablás, gyilkosság vagy erőszak jelenik meg.

Big Blaster 2015.01.04. 19:51:18

@thunderstorm: Pl. azzal, hogy nem hülyéztem le senkit aki mást gondolt a témáról. Még az indexes újságírót sem.
Igen, nagyon úgy néz ki, hogy a poénja miatt sokan, köztük az index is nekiugrott ész nélkül Maksának, egyébként a szólásszabadság zászlaját lobogtatva. Szerinted mi történt, ha nem ez? Az, ahogyan az indexes cikkekben minősítik Maksát, meg amit a nővédők csinálnak az szerinted mi, ha nem nyilvános lejárató kampány? Lassan már ott tartunk, hogy többen a fejét követelik. Szerinted ez a normális hozzáállás?
Nem az a gond, hogy akár az indexnek, akár az ide irkálók egy részének más a véleménye, hanem az, hogy azt gondolják, hogy ők valami piedesztálon állnak, és erkölcsi alapjuk van arra, hogy elítéljék Maksát és amit mondott. Na ez itt a probléma.
Egyébként jelzem, hogy a sárdobálást az index újságírói kezdték. Ha nem Maksa személye elleni támadást intéztek volna, hanem valóban csak leírják a véleményüket a VICCRŐL, az szerintem senkinek nem nyitotta volna ki a bicskát a zsebében.

szgy 2015.01.04. 19:58:46

@Bergyilkos Bohoc: teljesen igaz amit mondasz. Hozzátenném hogy
sok esetben a vicceket maguk az áldozatok találják ki, így
könnyebben el tudják viselni, fel tudják dolgozni saját keserű
sorsukat. Egyfajta önirónia.

ajatollah 2015.01.04. 21:09:47

@jöttem láttam mentem: "Maksának azt kell hogy mondja igaza van...az ELTÉN ott állnak a ribancok és várják hogy megbasszák őket. Szó nélkül tűrik. Normális épeszű lányban csilingelne a vészcsengő hogy nem megyek bebaszcsizni gólyatáborba."

Hmm... Idén lehet én is kinézek egy ilyenre. Hol lehet jelentkezni külsős 'felügyelőnek'?

ludwigvan 2015.01.04. 21:10:17

Sziasztok. Szerintem Maksa béna, de az említett vicc jó is és helyénvaló is, mert igenis kell foglalkozni az egyetemi erőszakolásokkal minden szinten: így a poénok szintjén is. Szóval, minden kommenttel egyetértek, ami a Maksa elleni kirohanás ellen rohan ki. Így nem is akarnék megismételni egyetlen érvet sem.
Csak annyi hozzáfűzni valóm van, hogy attól, hogy az Index liberálisnak kiáltja ki magát, de aztán egy valamiért számára sértő poénon felháborodik, és mindenkit elküld a fenébe, az nem a liberalizmus hibája. Hiszen egy liberális értékrendű ember soha nem állítana senkit pellengérre a véleménye miatt.
A liberalizmus továbbra is egy nagyszerű eszme, hiába is próbálja lejáratni immár sokak után az Index is.

Krumpli Bogart 2015.01.04. 21:50:17

Miért érzem úgy, hogy a rasszizmus-téma és az antiszemitizmus-téma fényének megkopása miatt rugózunk ujjabban a megerőszakoltnő-témán?

Megjegyzem, a lányom ott voltabban az ELTE ÁJK-s gólyatáborban, ahol az "erőszak" történt, ezért első kézből, napi telefonkapcsolat alapján értesültem a táborban uralkodő viszonyokról.
Az "erőszak" borzasztó dolog, annál már csak az borzasztóbb, hogy nyájszellenben gondolkodó, minimális emberi tartással nem rendelkező, akratgyenge, műveletlen, igénytelen, idétlen kispicsák és faszkalapok lesznek a jövő bírái, ügyészei és ügyvédei....valamint politikusai és közigazgatási vezetői.

Na, ezen tényleg sírni kell.

Krumpli Bogart 2015.01.04. 22:01:35

@Noti 100%: Mit szólnál ahhoz, ha a fiadat megvádolná egy leányzó, hogy megerőszakolta? He????

Krumpli Bogart 2015.01.04. 22:03:36

@jöttem láttam mentem: A másik 50% meg arról fantáziál, hogy meg is erőszakolták. Különösen, ha szeretne jól kibaszni a pasival.

Belegondoltatok abba, hogy milyen módon lehet ezt bizonyítani?

Krumpli Bogart 2015.01.04. 22:18:21

@Bambano: Ez bizony így van. A rendőrségi oktatóvideóból sem az jött le a parasztoknak, hogy "így vigyázzatok magatokra lányok".
De nem ám! Egy rakás kurva még fel is vonult meztelenül hájat bugyogtatni, hogy ők bizony közszemlére teszik nem létező bájaikat, akkor sem lehet megerőszakolni őket.
Tudom, ezekbe a vak ló sem verte volna bele a faszát, ezért muszáj volt felhívni magukra a figyelmet....hátha mégis megdugja őket valaki.

A Maksa poén is ezeknek szólt, akik direkt "várnak" az erőszakra.
Tehát NEM A MÁR MEGERŐSZAKOLT nőkön poénkodott a Maksa. Hanem azon a sok rütyvedt kurván, aki szándékosan viselkedik úgy, hogy megdugják. S ha végre jó sok alkohol után valakinek sikerül, akkor ajvékolnak (leginkább azért, hogy a barinők is megtudják, hogy megbaszták őket.)

A saját lányaim hánynak a korosztályuktól.

De biztos vagyok benne, hogy most ezt a csontot fogja rágni az Index, mert a cigányozást, meg a zsidózást már nagyon unják a népek.

Krumpli Bogart 2015.01.04. 23:01:09

@thunderstorm: Nem igaz. Az index nem ezt mondja! Az Index azt mondja, hogy hülye, aki Rákosis vicceket mesél.

Krumpli Bogart 2015.01.04. 23:04:46

@Bergyilkos Bohoc: Sajnos nem érti. Azt sem tudja, hogy a rendőrök tudják a legtöbb rendőrviccet.
Én pl. hallássérült vagyok és imádom a süketes vicceket.

Krumpli Bogart 2015.01.04. 23:08:07

@ludwigvan: A liberalizmus továbbra is egy nagyszerű eszme, hiába is próbálja lejáratni immár sokak után az Index is.

Tökéletesen egyetértek.

vitaygeorgina 2015.01.05. 00:58:30

@ludwigvan: "Hiszen egy liberális értékrendű ember soha nem állítana senkit pellengérre a véleménye miatt."

Szerintem itt valamit félreértesz. Attól, hogy valaki liberális, nem kell automatikusan mindent tolerálnia. Hiszen így odáig mehetnénk, hogy egy liberális ember bólogasson a liberalizmus jegyében rasszista szövegeken, sértő, megalázó szövegeken. Akkor egy liberális nem ítélheti el a Nürnbergi törvényeket annak értelmében, hogy virágozzék száz virág, és nem állítjuk pellengérre a nemzeti szocialistákat a véleményük miatt.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.05. 02:17:33

@vitaygeorgina:
"Attól, hogy valaki liberális, nem kell automatikusan mindent tolerálnia."

Hát pedig de, vagy legalábbis szinte mindent, amíg az ő személyes szabadságjogait nem sértik.
Talán meg kellene tanulnod, mi az a liberalizmus.
Erre egy bizonyos Voltaire nevű bácsi világított rá legjobban egyszer régen, vagy 200 meg egy kicsi éve, imígyen:
"Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai pour que vous ayez le droit de le dire."

Nagyjából annyit tesz, hogy:
Nem értek ugyan egyet azzal, amit mond, de akár harcolni is kész lennék azért, hogy elmondhassa.
(Szó szerint "harcolnék", meg "hogy joga legyen elmondani", szóval kicsit reszeltem rajta, hogy szebb legyen magyarul.)

Jó, mondjuk ő egy felvilágosult bácsi volt, nem indexes sajtósegédmunkás.

És bizony, ebbe még a holokauszttagadás is belefér.
Mert az is csak egy vélemény, amit nem értem, miért is ne mondhatna el bárki.

Nürnbergben is elmondhatták a véleményüket Göringék is.
(Jó, mondjuk hatása nem sok volt, de azért kicsit többet is tettek az ügy érdekében, mint Maksa. Állítólag ők 1939-től, sőt, vehetjük úgy is, hogy 1936-tól mintha nem csak beszéltek volna marhaságokat, de tettek is ezt-azt, amibe belehalt vagy 40 millió ember.)

Ha csak beszéltek volna egyeseknek nem tetsző dolgokat, talán még ma is élnének, bár már nem lennének ugribugri fiatalok.

Szóval buta vagy nagyon, és félremagyarázol dolgokat.

Kicsit edzened kell még a liberalizmusra, mert amit most annak gondolsz, az sajnos kurvára nem az. Még annyi köze sincs hozzá, mint a buddhizmushoz annak az eurobuddhizmusnak - vagy amerikanobuddhizmusnak, mert onnan indult ki - amit Európában meg Amerikában buddhizmusként próbálnak a divatfiatalok megélni, természetesen a kicsit is kényelmetlen részeket kapásból kivágva a cuccból, mert hát azt azért már mégse, de a füvezés az jöhet, mert már majdnem meditáció.
A néven kívül nem sok a közös vonás bennük.

Egyúttal hívhatod magaddal edzeni az Index teljes gárdáját is, mert rájuk is nagyon rájuk fér. A portástól a főszerkesztőig.

Átlagos Nevű 2015.01.05. 09:03:59

Néhány éve egy csomóan Zsanettes vicceket toltak pl. a Showder Klubban (ő volt az akit a vád szerint megerőszakoltak a rendőrök). Akkor ezen az érintetteken kívül mindenki jókat röhögött. Jó nagyot változott a toleranciaküszöb. Ezek után találja ki valaki, hogy akkor most miből szabad viccet csinálni, miből nem.

jakab95 2015.01.05. 10:23:09

Miközben mindenki azon csámcsog, hogy mennyire bántó ez a vicc a nőkre, a megerőszakoltakra, illetve konkrétan az áldozatra nézve, azt senki sem veszi figyelembe, hogy mennyire bántó ez az ELTE ÁJK hallgatóinak. Ugyanis ők már szeptember óta szívnak folyamatosan és kollektíven erőszakoló állatoknak vannak bélyegezve. Úgy látszik, ez nem érdekel senkit, értük nem kell kiállni.

A hallgatók közül is a fiúk szívnak inkább, mert általában hozzájuk kötik az erőszaktevést.

És igen is, Maksa poénja bántó... De nem csak azoknak, akikről itt mindenki beszél. Hanem a teljesen vétlen férfi hallgatóknak, akiknek nem elég végignézni azt, hogy a média hogyan szedi szét az egyetemüket, de még őket is kiáltják ki szemét állatnak, újgazdag tuskónak, erőszaktevőnek. Miért is? Mert oda járnak? Mert az a hír járta, hogy oda éri meg jelentkezni?

Valahogy a nagyon liberális körök mindenkiért szót emelnek. Értük miért nem? Pedig az ő befektetésük (tandíj, energia, idő) megy semmibe, ha az ELTE ÁJK rossz hírbe kerül és ezért nem tudnak majd elhelyezkedni.

Távol álljon tőlem, hogy védjem az ÁJK-t. Az oda járó több ezer diákot védem, akik éppolyan emberek, mint bárki más, nem erőszakolók, nem újgazdag parasztok.

FOUREY · http://baloldaliliberalis.blog.hu/ 2015.01.05. 10:32:16

@SmittyB: miért annyira abszurd megmondani a véleményünket valamiről? te talán nem pont azt teszed, hogy meg akarod mondani, hogy ki miről mit mondhasson? dehogynem.

FOUREY · http://baloldaliliberalis.blog.hu/ 2015.01.05. 10:33:26

@jakab95: "s ők már szeptember óta szívnak folyamatosan és kollektíven erőszakoló állatoknak vannak bélyegezve." ez konkrétan hazugság.

jakab95 2015.01.05. 11:17:07

@FOUREY: Ezt konkrétan honnan veszed?

aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.01.05. 11:34:31

@Átlagos Nevű: +1, ja, amikor a zsanettes-rendoros poenok ropkodtek, elterjedt a megzsanettezni a megeroszakolas szinonimajakent, akkor minden rendben volt. Showder Klubban is poenkodtak vele, most fejbol meg nem mondom melyik stand-up-os, de a kozonseg eleg jot rohogott vele ezen a poenon. Es ott konkretan a sertett keresztnevet szajkozta mindenki, aki ilyen viccekkel nyomult. Az nem volt banto?
Ez az alliberalis kettos merce tipikus esete.

Nincs olyan vicc, ami ne bantana valakit. Maksa ezereves vicce meg mar husz recyclingon atesett, apacaval, oregasszonnyal, Piroska es a farkassal is volt mar ilyen. Maksa poenja amugy a csunya es ketsegbeesetten kurni akaro nokon poenkodik, pont nem a megeroszakolt aldozaton. De az index, 444, cink stb. mediabirodalom ha raszall valakire, akkor se a jozan esz, se az igazsag nem szamit. Plane, hogy a HirTv-n nyogte be ez a viccet ez a kozepesen elfeledett humorista, na innentol szajzarat kapott a ballib sajto es nem eresztik.

Bambano 2015.01.05. 21:34:09

@Krumpli Bogart: a rendőrségi oktatóvideón nem az volt a lényegi kérdés, hogy hogy vigyázzanak magukra. persze ez is, de nem ez volt a nagy különbség.
hanem az, hogy a sok agyhalott liberónak volt egy elképzelése az egészről, és az álmaik meg a hiedelmeik szerint vitatkoztak róla, a rendőrségnek meg *konkrét* adata és tapasztalata van a témában, miután az erőszakolókat ők fogják el és kérdezik ki.

tehát minden vélemény, ami a rendőrségi videókkal kapcsolatban született, az kb. folyosói picsogás meg kocsmai pletyka, szemben a rendőrséggel, ahol konkrét tények vannak és ezt filmesítették meg.

ezért ordas ostobaság ellene küzdeni.

Le Orme 2 2015.01.05. 23:42:15

Ez a szánalmas indexes véleménycikk is megbukott.

Zoltán Papp 2015.01.07. 23:41:06

@szgy: Ha neked pár szánalmas favicc elég a röhögéshez akkor egészségedre, de belőlem csak szánalmat vált ki a nyugdíjas poénjaival, meg az elváltoztatott hangjával.

szgy 2015.01.09. 11:43:27

Már várom a hasonló cikket a szerzőtől "Ezért nem viccelünk más vallásával, te nagyon hülye" címmel.

szgy 2015.01.09. 11:53:35

@Zoltán Papp: Ezektől én sem vagyok elájulva. De a híradós poénok eléggé megelőzték a korát, már akkor szellemesen, viccesen dolgozta fel az aktuális eseményeket mikor még mások sehol sem voltak, csak az évtizedes vicceket ismételgették.
Utána talán csak Bagi-Nacsáék voltak ennyire kreatívak.
Azóta már eltelt sok idő, azzal hogy előjöttek a stand up-osok
ez a vonal is jobban kibontakozott. Eléggé más dolog egy viccet
kitalálni mint előadni. Persze nincs azzal semmi baj ha valakinek
tetszik a régi vicc is, azért van hogy szórakoztasson, nem
szeretheti mindenki ugyanazt.
süti beállítások módosítása