Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A nézők eddig kajálták be a Spoon blöffjét

2014. december 07. 11:09 sixx 67 komment

alfoldi1_1.gifNem biztos, hogy pont nekem kellene a tegnapi X-Faktor adásról írni, mert egyrészt úgy érzem, hogy az elmúlt 100 epizód alatt mindent, de tényleg, MINDENT leírtam már az RTL tehetségkutatónak álcázott showműsoráról, ami le lehetett, vagy le akartam, másrészt pedig a jazzes-swinges cuccok azok, amiktől általában elborul az agyam, és ha lenne láncfűrészem, mint Ashnek az Evil Deadben, akkor menten sokkal problémásabb lenne velem egy emeleten lakni. A tegnapi adást számomra az mentette meg (értsd: hozta fel arra a szinte, hogy már nem akartam a tévét hajigálni a hamutállal), hogy voltak szvingmentes duettek is, és végre kiesett a Spoon.

Biztos én vagyok a gyökér, és ha így van, büszkén vállalom is, de soha nem értettem, miért kell egy egyébként tempós, dögös nótát lelassítani, elvinni tinglitangli bájgúnárkodásba. Amikor a Voice-ban Gájer Bálint hétről hétre szvingelt a színpadon, én olyan keservesen sírtam a tévé előtt, mint az egyszeri kisgyerek, akinek egy óriásplakát lövi le, hogy a Télapó egyébként apu kollégája, a hétköznapokon kissé piaszagú Lajos.

Jó, a Spoon Get Lucky-jától egyébklnt sem vártam semmit, ahogy a Spoontól sem, mert mondhatja nekem Alföldi, hogy milyen remek zenészek ezek a gyerekek, meg ugrálhat körülöttük a hiperaktív Tóth Gabi, akit tegnap nadrágba öltöztettek, és végre nem a melleivel akarták eladni a véleményét, nekem akkor is hamis, unalmas, semmilyen volt az együttes, és szégyen, nem szégyen, aktívan drukkoltam, hogy essenek már ki végre. Tegnap egyik nótájuk sem volt jó, a párbajban énekelt Demjén-dal sem, pedig azon hallatszott, hogy már vagy nyolcadik hete próbálják, és szerintem messze a legjobb teljesítményük volt az egész műsorban.

A párbajellenfelük az a Benji volt, aki az Oasis Wonderwalljából ölt ki mindent, amit a Gallagher-tesók beletettek, és nem érdekel a srác köré írt sztori a kétségbeesésről és bizonytalanságról, mert ha valaki nem akar ebben a műsorban részt venni - márpedig ő láthatóan a pokolba kívánja az egészet - akkor szálljon ki belőle. Mint minden egyes alkalommal, most is úgy befeszült attól, hogy színpadon, emberek előtt kell énekelnie, hogy a performansz végén úgy állt ott, mint a Kétségbeesett Ember élő szobra, pedig Vida “hivatalomat egy tolmácsért” Ildikó azért ezt a lécet meglehetősen magasra tette pár hete. Csak azért maradhatott bent a műsorban, mert a Spoonnál az alattunk lakó nigériai egyetemista is jobban énekel (de hogy miért pont az amerikai himnuszt üvölti hajnal kettőkor, az rejtély).

screen_shot_2014-12-07_at_11_04_58.png

Az egyéni produkciók során Nagy Ricsi az AC/DC után most egy másik kiváló rockzenekart, a Guns ’n Rosest köpte szemen, a Welcome to the Jungle ugyanis nem mosolygós bárzene, hanem egy dühös, agresszív üvöltés. A GnR-től egy másik nóta is bekerült a darálóba, a Sweet Child of Mine, amit Tóth Andi tolt el, ebből az a dög, hullámzás veszett ki, amitől a rocktörténelem egyik legjobb száma lett, maradt a lányra mindig jellemző üvöltés és túljátszott gesztikulálás. Tóth Andi nagyon messze van még attól, hogy énekesnőként tekinthessünk rá, és nem, nem segítene rajta a fődíj sem, hiszen nyolcadik hete pont ugyanazt csinálja, sem a hanjga, sem az előadásmódja nem fejlődött morzsányit sem.

alfoldi3_1.gifA Tha Shudras jól kezdte a Bee Gees Stayin Alive-ját, de a beatbox rész után leültek, és amikor a Trap kapitány a magasakkal próbálkozott, a macskák kirohantak a szobából, és nem viccelek, tényleg így volt, pedig addig ott ültek a tévé előtt, és hóttnyugodtan hallgatták a műsort (?). Ők viszont a duettben kurvajók voltak, és itt Tóth Andi is pont annyira volt sok, amennyire kellett - a Tears for Fears-féle Shout így, ebben a formában meg kifejezetten ütött. Van egy olyan érzésem, hogy a Shudrast a duett mentette meg az újabb párbajtól, hátha Istenes Bence jövő héten pont ezt azt infót árulja el adás közben (előre is kösz).

A tegnapi műsor legjobbja már második hete az a Horányi Juli volt, akitől az ember el is várja, hogy jó legyen, hiszen kész zenész, nem idegen neki a színpad, és pontosan tudja, mi az, amit el tud énekelni, és m az, amit nem. Én ugyan ezt a James Brown-nótát nagyon szeretem eredeti formájában, de Juli előadásában is szívesen hallgattam, legjobban a vége, az a capella rész tetszett, ahol számomra végérvényesen kiderült, hogy rosszul ítéltem meg a csajt első látásra, és nagyon sokat fejlődött a műsor alatt - ha másban nem is, de abban mindenképpen, hogy a saját komfortzónájából egyre magabiztosabban lépked át más műfajokba is.

Juli és Nagy Ricsi duettje viszont annyira engem nem nyűgözött le, mint a könnyeit törölgető Alföldit vagy a Tóth ilyetmégéletembennemhallottam Gabit, utóbbi az adásban háromszor is olyasmit hallott, amit még előtte soha, sehol - az ilyen grandiózus faszságokkal lehet engem a sírás szélére kergetni (ki ne emlékezne Bakáts “a te hangoddal forradalmat lehet csináni” Tibora). Mondjuk az kiderült ebben a duettben is, hogy Nagy Ricsinek (pont mint Tóth Andinak) jót tesz, ha egy nála profibb előadóval lép színpadra, és sokkal kevésbé irritálóbb, mint amikor szólózik. A Benji-Spoon kettős Sting-előadása semmilyen volt, ha még egy perccel hosszabb, akkor simán el is aludtam volna rajta, az egyetlen egy dolog, ami ébren tartott, az Benji halálra vált arca volt, komolyan drukkoltam, nehogy a nóta közben kapjon infarktust.

Jövő héten még egy kör, amiben szerintem Benji vagy a Shudras távozik majd, aztán jöhet a monstre, kétnapos döntő, és valaki elindulhat Kocsis Tibor nyomába a totális érdektelenség felé, viszont 25 millióval gazdagabban.

Nem maradunk TG-animgif nélkül ma sem:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AttilaBeregi 2014.12.07. 11:21:58

nem szoktam kárörvendő lenni, de jó, hogy ezt a spoont végre hazaküldték.

azért viszont jár a pacsi, hogy egy adásban két guns szám volt :D
jó, axl valószínűleg hozzájukvágná a mikrofonállványt azért, amit műveltek a dalokkal, de hát ne legyek telhetetlen :)

vizsla_blog 2014.12.07. 11:29:56

"Gratulálok" az XF készítőinek, hogy sikerült a forgatókönyv szerint végre olyat kitenni a műsorból, akiknek már a 2. adás óta nem volt helye.
Benjivel kapcsolatban múlt héten pont ezt írtam le, hogy ha neki ez ennyire keserves és fájdalmas, akkor minek van műsoron, miért kell bent tartani és helyette tehetséges Borbély Ricsit kirakni a műsorból.
Érdekes, hogy Horányi Juli, aki az elején minden 2. adásban párbajozott, most simán menetel tovább. Nekem senki ne magyarázza meg, hogy azért, mert megnőtt a rajongó tábora...ettől függetlenül megérdemli, hogy bent van és bent tartják őt a szerkesztők.
Nevetséges az idei XF és ezen az sem korrigál, hogy végre a Spoon parkolópályára került és "valahogy nem jöttek a tini szavazatok".
Múlt héten Borbély Ricsire nem jöttek ugyanígy a szavazatok valahogy, ez a fránya technika szelektál, pedig ő igazi érett tehetség volt, és akkor mi van, ha musicales volt. Ez volt a legnagyobb hibája. Katasztrófa!!! A Spoon és Benji tutyimutyisága nem az, ugye?
Tudom, hogy hülye vagyok, hogy még mindig ezen morgolódom, hogy Borbély Ricsi kiesett, de az igazságérzet nagy úr és ha tényleg tehetségeket akarunk segíteni, akkor ki kellene állni ezért. Tóth Gabinak is, aki a Spoon-t úgy siratta meg, mintha tényleg nagy veszteség ért volna minket...

FM2k 2014.12.07. 11:30:42

Egyre kevésbé érdekel, ha lemaradok a műsorról, folyamatosan laposodik, viszont a sixx-féle beszámolók kellemesen szórakoztatnak.
Horányi Juli kinézetre is fejlődött, valahogy az a kezdeti ráerőltetett űrhajós sisak frizura nem passzolt az arcához. T.Andi volt a favoritom,de be kellett látnom, fejlődés nem igazán történt az első adás óta, a végén még valaki beelőzi..

butschq 2014.12.07. 11:37:15

Horányi Julit az elején nem szerettem, de adásról adásra változott a véleményem. A múlt heti előadása óta pedig teljesen megfordult a véleményem vele kapcsolatban.

Tóth Andival ugyanez a helyzet csak inverzben. Az elején nagyon jó volt, de valahogy félrement a dolog.

A többiek nem érdekelnek.

Ha pedig Sweet Child O'Mine feldolgozás, akkor csakis ez:

www.youtube.com/watch?v=zzdYxgSZztY

véleményM 2014.12.07. 11:47:23

Sixx úr gondolatai a tegnapi adásról teljes mértékben leírják az általam a műsorról gondoltakat. Annyit tennék hozzá, hogy igazából nem csak a versenyzőkkel, hanem a stáb hangtechnikával foglalkozó szekciójával is óriási gond van. Amennyiben zenét szeretnék hallgatni, egy zenei tehetségkutató műsor keretei között, akkor nem egy stadionnyi ultrásra hajazó üvöltésére vagyok kíváncsi, amit ha kell, ha nem, bekevernek a produkciók közben. A felvezető kisfilmek narrációja is sokszor érthetetlen az alákevert zenei anyag miatt. Gyanítom a sok dilettáns közül senki nem hallgatja meg az adásról kimenő jelet. Ami pedig végképp ellenszenves, az az, ahogyan Istenes már-már 'ördögien' magas üveghangon sikítja végig az egész adást. Sikerült egy viszonylag jó formátumot egy vásári falunappá degradálni!

RobiLya 2014.12.07. 11:52:50

A zenéken elkövetett erőszak miatt és a nyugalom megzavarására alkalmas üvöltözésekért pert indíthatnánk a műsor ellen.

Irgum76 2014.12.07. 11:56:34

"másrészt pedig a jazzes-swinges cuccok azok, amiktől általában elborul az agyam"
nem értem mért borult volna el az agyad a zenei alapokon kívül az éneklésben senki nem hozta a swinget (amit én még inkább birok mint a jazzt)
mehetnek Csobot Adélhoz továbbképzésre mi is az a swing
konkrétan a Tha Shudras-nál éreztem a zavart az erőben egy disco számot reppelt el szmokingban gondolom a szmoking miatt volt swing
az egyéni produkciók közül nekem nem tetszett igazán egyik sem talán Benjit mondanám jobbnak ő legalább megpróbált megfelelni a feladatnak igaz nekem olyan Frank Sinatrásra sikerült ami nem biztos, hogy pozitív
"A tegnapi műsor legjobbja már második hete az a Horányi Juli volt"
ha üvöltözés és a műmájerség a mérce mindenképp ő nyert tényleg
"Tóth Andi nagyon messze van még attól, hogy énekesnőként tekinthessünk rá, és nem, nem segítene rajta a fődíj sem, hiszen nyolcadik hete pont ugyanazt csinálja, sem a hanjga, sem az előadásmódja nem fejlődött morzsányit sem."
könyörgöm hová fejlődjön? ha valaki profi előadásban, hangban nem tud tovább fejlődni minden részben csak más-más arcát mutathatja és ő ezt megteszi
"Ők viszont a duettben kurvajók voltak, és itt Tóth Andi is pont annyira volt sok, amennyire kellett - a Tears for Fears-féle Shout így, ebben a formában meg kifejezetten ütött."
ebben viszont abszolút egyetértek az eredeti is nagy kedvenc de így ebben az adok-kapok feldolgozásban is tényleg kurvajó volt
nekem Benjiék is tetszettek kellemes volt
Juli és Nagy Ricsi duettjétől én konkrétan agyfaszt és dobhártya vérzést kaptam hömbölgés verseny volt ez semmi más csak azt láttam hallottam, hogy mikor melyik akarja kiüvölteni a másikat a színpadról semmi harmónia sem énekben sem mozgás kommunikációban mintha mind a kettő magának énekelt volna
szörnyű volt na!
Benji jó volt a párbajban le iskolázta az iskolás fiúcskákat
már rég ki kellett volna esniük

ui: jó lett a gif:)

uarempty 2014.12.07. 12:25:25

@FM2k: én röhögtem rajta mindig, ózdi vámpír haj :D:D normális nő olyat nem csináltat magának.

Na de hozzászólva, a spoonnak már az első műsorban ki kellett volna esniük...kicsit sokáig erőltették ezt a dolgot, persze...biztos a rengeteg tinilány..jaja arra a 4 nyomira :D:D aztán, most meg elfogyott a telefonozseppénz, így nem is lett annyi szavazat, hát így történt :D

Aki meg szereti a szvingesítést, az a lelkemélyén egy izléstelen megjátszós telepi prosztó :D

Az ős kaján 2014.12.07. 12:38:47

@véleményM: Minden kritikával egyet értek. T.Gabinak küldök egy kötelet, hogy a székhez kötözzék. Nagyon idegesítő az ugrálása.Mi lehet a széken amitől ritmikusan ugrál..talán nem az amire gondolok?

-:)

Az igazi Trebics 2014.12.07. 13:02:27

Imádom a kommenteket, ahogy a rajongók bizonygatják a fosról, hogy színarany, és fordítva, hogy az a szemét beszélni sem tud, nemhogy énekelni, ezen mindig szétröhögöm az agyam, jobbak mint a poszt!

2014.12.07. 13:22:09

A kommentek száma is mutatja, hogy kezd a műsor nagyon unalmassá és érdektelenné válni.

@véleményM: +1.

mérlegel 2014.12.07. 13:55:52

Ha elhagynák Istenes Bence műsor előtti agymenéseit, akkor megnéztem volna a műsort. De ennek az okádéknak az ismétlésénél elkapcsoltam más csatornára. Van, aminél elvből nem megyek lejjebb!

Ghézaa 2014.12.07. 14:11:28

@sixx:
"ha valaki nem akar ebben a műsorban részt venni - márpedig ő láthatóan a pokolba kívánja az egészet - akkor szálljon ki belőle"

Ha most bedobja a törölközőt, akkor jöhet vissza a Spoon; ezt akarod? x]

2014.12.07. 14:26:02

Alföldi kihívása nem gondoltam, hogy bekerül(mert csak azért se) de nagyon jó lett a gif.
Egyébként is bírom a fazont, és jó hogy TG-t kiszorította.
A jazz est nekem is fájt, szar feldolgozások, az énekesek is szenvedtek, nem csak a nézők.
A szerkesztő biztos élvezte, legalább valaki.
Horányi, Nagy Ricsi kettőst kifejezetten halványnak hallottam, elbaltázták a számot, talán azért mert az eredeti koncertverziót túl sokszor hallgattam és benne van a fülemben. Pink meg N.Ruess arról híres, hogy élőben állat jól énekel, így Juli is csak gyenge lehetett, Ricsi meg nagyon gyenge.
Spoon jó hogy kiesett, Benji is Shudras is elfogyott, nem tudnak újítani, fejlődni, megrekedtek a beválogatós szinten.
Nincs kegyelem, Bencus már most toborozza a következő faktorosokat, jövőre valószínű még gyengébb adást kapunk, de a sok reklám miatt, még így is bejön az RTL-nek.

Void Bunkoid 2014.12.07. 15:23:14

@butschq: aztak*rva.

ha valaha is lesz GNR reunion Slashsel (persze nem lesz...), inkább Fergie énekeljen benne a hisztigép Axl helyett :)

Netuddki. 2014.12.07. 15:38:39

Soha nem értettem mért jó ha abból csinálnak sót, hogy amatőrök ismert dalokat próbálnak utánozni...

Irgum76 2014.12.07. 15:39:29

@Void Bunkoid: ja Fergie-nek jobb a segge és jobban is rázza kár, hogy nem tudja elénekelni

2014.12.07. 15:56:17

@Irgum76: Még így is klasszisokkal jobb, mint a mai Axl.

downgrade 2014.12.07. 16:03:16

Az olyan pistike elképzelte nonszensznek tûnik, hogy a tech stáb amatõrsébõl elfelejt belehallgatni a kimenõ hangba. Azt inkább beveszem, hogy a hangosabb zenével el akarják fedni az énekesek bénaságait.

Juli hangjában megint volt valami fakóság (talán ilyen és kész), de a száma alatt arra jutottam, hogy a mezõnyben õ énekel a legjobban, és már nem ellenszenves, mint az elején. Richárd hangja alig hallatszott a dalban, nem tud érvényesülni a mély színe miatt. Viszont mindig olyan folyékonyan nyilatkozik, mint Vastag Csaba, ez még sokat érhet az életben. A Shudras énekese továbbra is gyengus intenzitásban, technikailag, kár. Andi szerintem most épp hogy egész fegyelmezetten énekelt, legalábbis magához képest, és amíg a mikrofonállvány mögött állt, ahonnan Tóth G. hamarabb kihozta volna, pedig ahogy ellépett, mindjárt fazakasabb lett a hangja. Kicsit kordában kell tartani, és jó lesz. Benjirõl közben kiderült, hogy tényleg fogalma sincs, miért jött a mûsorba, de felõlem izzadhat még egy sort, 20szor inkább õ, mint a spoon. A tinik megunták az egészet vagy a nyálas hajfazont? A duettben Juliéknál nekem valami nem stimmelt, talán egyszerûen nem voltak teljesen pontosak a hangok, nem tudom. Én szívesen unnám a döntőig, hogy Tóth Andi ennyire profi.

ani58 2014.12.07. 16:31:16

Ti miért nem az MTV nézitek, minden szar, minden rossz. NEM KELL NÉZNI.

szbszig 2014.12.07. 16:48:35

Alföldi hiába próbálkozik, ez az utolsó Tóth Gabi-animgif mindent visz. :D

zoli004 2014.12.07. 18:02:29

Megértem a rockereket, ha nem tetszik nekik az általuk kedvelt nóták átirata, de szerintem ezért nem a versenyzőket kellene hibáztatni...mit tegyenek, ha ezt a feladatot kapták. Olvasom fent: Miért ismert nótákat énekeltetnek velük?...hááát mit énekeljenek, ha nekik még a kutya se írt nótát, mint jó néhány sztárocskának? A Spoon valóban gyenge volt, Benji meg nem színpadra való, de a többi (különösen a korukhoz képest) szerintem nem volt rossz. Nyilván van még fejlődni valójuk, de azért egy tizenéves versenyzőt szerintem botorság világhírnévnek örvendő legendákhoz hasonlítani. Egyebekben egyetértek az előttem szólóval: Nem kötelező nézni, aki ennyire letaglózó véleménnyel van a versenyzőkről, az énekeltesse inkább a macskáit, hátha több öröme lesz bennük! :)

zoli007 2014.12.07. 18:04:07

Teljesen egyetértek a fent leírtakkal, a Guns-nak meg örültem, mármint, hogy bekerült.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.12.07. 18:05:57

@sixx:
én tényleg próbálom humorérzékkel kezelni, de azt hiszem ahogyan te írtad az elején, én is belefáradtam. Iszonyat unalmas az állandó fikázás, tartalom nélkül. De tényleg. Úgy elolvasnék már egy kritikát, egy értékelést, egy összehasonlítást, egy bármit, ami nem egyszerű fikázás, és annak tisztázása, hogy az a stílus ami neked nem tetszik, az gyakorlatilag értéktelen szar. Te pedig, aki elvileg egy évek óta rendszeresen, szinte nap mint nap jelentkező médiablognak az egyik jellegzetes figurája vagy, mégis minden átkozott alkalommal meglepődsz ezen, hogy lám, ilyen ez a bulvár-televíziózás.
Ki vagyok éhezve egy normális kritikára. Nem arra vagyok kíváncsi, hogy te utálod a swinget. Tényleg érdektelen, én meg szeretem, és akkor mi van? Olvastam már tőled normális kritikát is, értelmeset, és értékeset, valamiről szólót. Ha megengeded, ez most egy kritika a "kritikáról". Szerintem érdemes lenne visszaváltanod. Mert így maradnak a mórickaszintű olvasók, ha meg nem sértek valakit.

A_blogger 2014.12.07. 18:14:10

Másnak is feltűnt, hogy Istenes Bence teljesen átvette Sebestyén Balázs viselkedését? Mimika, gesztikuláció, testbeszéd, ahogy tipeg-topog, mindent?

mrs wilkinson 2014.12.07. 18:40:30

Most komolyan, Tóth Andi gesztikulálta túl a dalát? Pont Horányi az, akinek ha lekötöznék a két karját, valószínűleg énekelni sem tudna. A duettje Nagy Ricsivel mutogatóversenynek is beillett volna. Hallgatni nem kellemetlen a lányt, na de épp emiatt nézni...!

csíra 2014.12.07. 18:46:56

Sixx úr, én csak azt nem értem, hogy ha láthatólag nem bírod az X-faktort, sőt, a mostani epizód zenei stílusa (mondjuk szerintem minden volt benne, csak swing nem) is a sírba tesz, akkor miért te írtad a bejegyzést?
De most tényleg, miért? Most így akkor mindenki szenvedett egy jót.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.12.07. 19:21:53

@Legelő Őse: erről ennyire tellett, nem tudok mit csinálni. már csak két adás, azt valahogy kibírjuk.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.12.07. 19:22:56

@csíra: mert szerinted mindenről csak az írjon, aki szereti? elég nonszensz lenne.

Chang Beer 2014.12.07. 19:27:23

sixx: ...az alattunk lakó nigériai egyetemista is jobban énekel (de hogy miért pont az amerikai himnuszt üvölti hajnal kettőkor, az rejtély)." - szerintem amerikai focit néz. ? Amúgy király az írás, már nagyom várom a x-faktor végét, és nem a kíváncsiság miatt.

kis.herceg 2014.12.07. 19:39:41

"A Benji-Spoon kettős Sting-előadása semmilyen volt, ha még egy perccel hosszabb, akkor simán el is aludtam volna"

Én konkrétan elaludtam rajta, komolyan, csak a párbaj közben ébredtem fel.

kuksi1088 2014.12.07. 19:41:20

Sixx úrnak nem tetszik Tóth Andi. Nekem igen. 15 éves és rendkívül tehetséges. Igaz, van aki 15 éves szinten ír kritikákat, és cseppet sem fejlődik.

Leone_510 2014.12.07. 20:28:02

nem nézem, elég amit sixx ír, gondolom színvonalasabb is mint a műsor mert szórakoztat, egyszer próbáltam a xf-et és az nem, hát ezért

sixx · http://comment.blog.hu 2014.12.07. 20:30:20

@kuksi1088: így szép a világ, hogy te is benne vagy.

nimrod666 2014.12.07. 20:46:06

"az alattunk lakó nigériai egyetemista is jobban énekel (de hogy miért pont az amerikai himnuszt üvölti hajnal kettőkor, az rejtély)"

Erről az éjjel kettőkor induló NFL meccs jut eszembe. Ott ugye állandóan a himnusszal kezdenek. Lehet nem is nigériai?

vizsla_blog 2014.12.07. 20:56:29

Az a jó, hogy amikor már a műsor (XF) annyira rossz, hogy a legnagyobb baja a legtöbb embernek a komment (blog) írójával van és nem a műsorban látható, hallható teljesítmények kötik le az embereket. :-)

zsubiaba 2014.12.07. 21:33:16

@Void Bunkoid: juj. Azért Fergie eléggé kinlodik ezzel a dallal, szegeny. Kb mint Mariah Carey a minap felrakott videoban. Inkább ez: www.youtube.com/watch?v=T4lSms1pokA

nimrod666 2014.12.07. 21:55:41

@Chang Beer: Pedig direkt frissítettem az oldalt mielőtt beírtam...

kiet 2014.12.07. 22:00:25

Anyósnál az egyik tv-n ez ment. Akkor fordultam ki a szobából, amikor meghallottam, h I. B. kiabál a mikrofonba. Szólján már neki valaki, h a mikrofonba nem kell üvölteni!

Ancilla 2014.12.07. 22:01:39

@A_blogger: Nekem is pont ez jutott eszembe, miközben néztem. annyi különbség azért van, hogy Balázs nem üvöltött ilyen borzalmas fejhangon.

Nekem nem annyira élvezhetetlen, mint itt sokaknak, igaz, nem is vagyok szakértő. Kellemes szombat esti kikapcsolódás. Úgy látom, inkább azok a kommentelők dühöngenek,akik egyrészt nagyon jól ismerik ezeknek a számoknak az eredetijét, másrészt kiforrott zenei ízlésük van, és nehezen tűrik az ízlésüktől eltérő feldolgozásokat. Szerintem egy ilyen "tehetségkutatótól" (különösen úgy, hogy évente kettő is van), nem kell elvárni többet, mint amennyit nyújtani képes egy ilyen kis országban. Azt a szintet viszont nyújtja.

Egyébként szükség van Magyarországon ennyi énekesre? Ezek a gyerekek elhiszik, hogy komoly karriert futhatnak be? Vagy pedig pár hétig/hónapig hetente szerepelni a tévében fő műsoridőben, már megéri nekik?

Nem értem, miért irritál sokakat sixx kritikája. Nekem például kifejezetten tetszik a stílusa, a látásmódja, írásainak személyessége. Nem muszáj vele egyetérteni (más kritikusokkal sem szoktunk feltétlenül). Azért van a kommenetlési lehetőség, hogy akár ellenvéleményt is megfogalmazhassunk. Sixx sem szokta leoltani azokat, akiknek más a véleménye, ízlése, mint az övé.

baliquez 2014.12.07. 22:02:35

Óáááj, TG napról-napra jobban emlékeztet Marylin Mansonra.

Tomisz 2014.12.07. 22:21:09

Sixx... a szomszéd csak NFL meccset néz hajnal 2kor. :)))

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.12.07. 23:54:26

@ani58: Egyetértek. Itt mindenki csak fikázza a műsort (leginkább ugye sixx), de mégis leülnek hétről hétre és megnézik.

Dé Neighbor 2014.12.07. 23:55:33

@sixx: "a cappella" és Sweet Child o' Mine :) csak hogy helyes legyen.

2014.12.08. 00:07:07

@ani58: Én spec. a reklámokat nézem, de mindig megszakítják.
@Ancilla: Néhány fellépőnek ugródeszka, de igaz 80%-áról sose hallunk többet.

edebedenéni 2014.12.08. 00:10:38

@Irgum76: Édesem, nem tudom miben vagy otthon, de inkább olyasmivel foglalkozzál, amihez értesz!

Spéter46 2014.12.08. 07:05:24

Juli és Andi! A többi semmi!
Ezzel együtt attól félek, hogy a Tha Sudras-al fogja megnyeretni a versenyt a Retek, mert az ő maszkjuknak "ÜZENETE" van!

Irgum76 2014.12.08. 08:30:20

@edebedenéni: drágaságom ha már ellen véleményt fogalmaz meg legyen szíves kifejteni mit miért mert így ez lófasz

ff48bp 2014.12.08. 08:30:30

Na, ezt is meg kellett hogy érjem: az első hétvége, hogy nem néztem se x-faktort, se rising start. Talán ezért van most, hogy ezt a kritikát nagyon élveztem, mert nem tudom milyen volt a műsor, viszont ez a kritika igazán tetszett. Szellemes, szárnyaló, élveztem. És ha mindez igaz, akkor nyugodtan mondhatom: jól döntöttem, hogy inkább mást néztem.

Mu Deng 2014.12.08. 09:29:27

Szombat este Budapest Bár koncerten voltam a Művészetek Palotájában. Kiváló zenekar, embertelen előadást nyújtó vendégekkel, csodálatos számokkal és feldolgozásokkal, és olyan hangulattal, hogy a libabőr és a felugráló ujjongás között minden megvolt.

Amikor egy zenész egy élő koncerten a harmadik hangszert veszi a kezébe olyan profin, hogy azt gondolod, egész életében csak azon játszott, és olyan, máshonnan megismert énekeseket, művészeket látsz a mennyekben járni, mint Rutkai Bori, Szűcs Krisztián, Lovasi András, Németh Juci, Mező Misi, Behumi Dóra, Frenk, Keleti András, Tania Saeid (igen, nézz utána), Ferenczi György, Kollár-Klemecz László, s biztos kihagytam még valakikt, akkor kicsit mosolyogva olvasod hétfőn az értekezést az X Faktor kiesőiről, meg a mentorok ámokfutásáról, és közben nem is érted. Érdekel a zene, szereted? Hát akkor nézz igazi produkciót, ne agyatlan sóműsort, ember!

Baaah 2014.12.08. 10:36:32

@Mu Deng: Jól van, én meg pénteken voltam koncerten (pont a Ferenczién is, aki egy zseni nekem :)) így meg tudtam volna oldani mindkettőt, rohadjak-e meg? :)
A "sóműsor" azért só mert pont nem kell hozzá nagyon az agy, nem? :D
De IB reklámja, amit délutántól nyomtak elvette a kedvem az egésztől így inkább megvártam a hétfői sixx-et:)

Egyébként a Mező Misi az aki a másik sóműsorban az egyik zsüritag? Akkor neki lehet, nekünk nem? Fura...

chilii · http://chilii.blog.hu 2014.12.08. 11:11:09

Köszi, a nézést már feladtam a múlt héten, olvasni sokkal szórakoztatóbb...

Mu Deng 2014.12.08. 11:55:36

@Baaah:

Igen, az a Mező Misi, kár, hogy sokan az alapján ítélik meg, hogy bevállalta pénzért(?) az a műsort, így lassan ciki leírni a nevét, pedig nagyon tehetséges, kiváló zenész.
Miattam különben nézze mindenki a Faktort meg a másikat, csak szerettem volna megjegyezni, hogy pár cover többé-kevésbé eléneklése még nem jelenti azt, hogy valaki zenész vagy énekes lenne. Azt a szerénységet, amivel a Budapest Bár és vendégei lenyomtak egy hihetetlen műsort (és show is volt benne, pont, amennyi kellett, se több, se kevesebb), az egyáltalán nem tettenérhető ezeknek a percemberkéknek a hozzáállásában, ami magasan a képességeik fölé helyezi az egójukat. Jönnek nagy tömegben, egyre többen, egyre szarabbak, és egyre komolyabban veszik magukat.
S mivel ez egy kommentelhető cikk itt, nem is kell, hogy mindenki (vagy bárki) egyetértsen velem.

De amúgy nézd meg őket a Müpában, be fogsz fosni, komolyan! :)

Daniko 2014.12.08. 11:56:15

Hát, ennyi leoltást egy helyen ritkán olvasok. Bár én már a tévével egy helyen sem tudok megmaradni az X faktor idején. Csak ha valami tűrhető szűrődik ki a nappaliból, akkor megyek be megnézni és hallgatni. De nekem a szombati műsorban Palya Bea vitt mindent. Azért ő is megérdemelt volna egy kritikát Sixx tömeges fikázásban, mert a "híres" "művésznő" még az Xfaktoros kezdőket is túlszárnyalta hamis hangban. Egyébként swinget az egész műsorban nem hallottam, mert egyik sem volt az. Gájer Bálintot azért nem kellett volna bántani, ha valaki nem szereti a swinget, az ne hallgassa. Azért javasolom, hogy menjen el egy jó jazz-zenekar élő koncertjére, hátha megváltozik a véleménye.

Irgum76 2014.12.08. 12:12:37

@Daniko: Palya Bea a múlt héten volt az akkori kritikában volt is róla szó

edebedenéni 2014.12.08. 15:41:41

@Irgum76: Jól van, na! Nem volt időm kifejteni.Van, amiben egyetértek,van amiben nem. Most csak neveket mondok: Tóth Andit és a Shudrast illetően egyetértek, Julira és a duettjükre vonatkozóan nem.Nagyon nem. Benji értékelésével sem igazán. Most, hogy lehiggadtam, belátom a Julira tett megjegyzésed zaklatott fel. De jó fej vagy, nem bántani akartalak!

Irgum76 2014.12.08. 17:47:59

@edebedenéni: elnézést elfelejtettem, hogy vannak igazi rajongók is akik személyes sértésnek veszik a nem túl finom kritikát
Juli és Ricsi duettjéről a véleményemet fenntartom (elnézést ha megbántlak vele) akkor is ha sokan a mentorokat is beleértve megkajálták de azért jó páran vannak az én véleményemen is
örülök, hogy sikerült normális hangvételben ezt tisztáznunk
más a stílusunk ez nem baj

Hokunda 2014.12.08. 19:04:49

Hál' istennek egyszer sem láttam Bence kisfilmjét és igyekszem megtartani ezt a szokásom.
Nekem este Juli előadása volt olyan, hogy vissza fogom keresni a felvételt és mégegyszer meghallgatom. A többi előadásról sokat nem tudok elmondani, mert nem ütötte meg azt a szintet, amitől újra meghallgatnám.
Benjiről én is elfantáziáltam, hogy ha valaki lespricceli egy vizipisztojjal, tuti elájul.

Hokunda 2014.12.08. 20:00:50

A fanyalgóknak csak annyit üzenek, hogy nem azért olvassuk Sixx írását, mert imádja az X-Faktort, hanem mert szórakoztató az írása. Ha neked mások az igényeid, akkor olvass olyat, aki igazodik hozzá.

bogart 2014.12.08. 20:34:53

Páran azt írták itt, hogy unalmas a fikázás, szar a kritika, nem is kritika, meg próbálják humorérzékkel kezelni. Nos, ha csak próbálják, akkor olyan nincs nekik. Egy ultrafos kertévés népbutító szarban ugyan mi a hiteles? Tényleg vannak olyan emberek 2014-ben, akik komolyan veszik, hogy a nézők döntenek a végén???:)))) Egyébként én pár hete már csak ezeket a bejegyzéseket olvasom el sixxtől, anélkül, hogy láttam volna a műsort. Jókat röhögök, mert bizony igen kevesen tudnak ilyen szimplán és bő vérrel odakúrni ennek a mocsadék gennyes hiperfekáliának, mint ő. És bár lassan már hallom a Ponyvaregényből az örökbecsű "Azért nem kell egymás faszát szopni"-kitételt, mégis megemelem a kalapom.

downgrade 2014.12.08. 22:18:17

Asszem, beszívhattál valamennyit a hiperfekáliából, me most nagyon rágörcsöltél erre. Figyusz, nyugodj le, kapcsold le a villanyt, húzzad ki a tv dugót a falból, aszt pihend ki magad.

downgrade 2014.12.08. 22:52:07

Petíció, Tóth Andit meg Shudrast a döntõbe.
Julinak úgyis mindegy, elhaknizgat már ennyivel, megy értelmiségien énekelni a müpának. Ha gyõzne is pont ez lenne, nem tökmindegy? Andi viszont nagyot nyomott a duettben (is), úgyhogy ezér nem neki kell haza menni úgy, hogy nem gyõz.

vizsla_blog 2014.12.09. 12:41:54

@Hokunda: "Benjiről én is elfantáziáltam, hogy ha valaki lespricceli egy vizipisztojjal, tuti elájul." :-))))))))))))) Nekem ez a délelőtt poénja volt! Az a lényeg, hogy viszont Benji nem zavar meg senkit és így szépen ide-oda állítható egyik sarokból a másikba a szerkesztőknek és az ilyen versenyző a jó versenyző....nem ám aki esetleg tudatos és akar valamit....

norough 2014.12.11. 14:24:38

@sixx: Lehet, már más is megírta a megfejtést, de a szomszéd valószínűleg késő esti amerikai focimeccset néz, az kezdődik hajnali kettőkor himnusszal.
süti beállítások módosítása