Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A mostani tüntetés már a köztévés Híradóból sem maradhatott ki

2014. november 17. 20:24 sajó d. 107 komment

orbi.jpg

Legközelebb már biztosan pénzt teszek arra, hogy a köztévé Híradójában nem fér bele a legfontosabb (headline) hírek közé, ha valami kormányellenes tüntetés történik. Miközben a Parlament előtt a tüntetők kordonokat bontanak el, addig az MTV Híradójában fontosabbnak gondolták a román elnökválasztással, a csökkenő törlesztő részletekkel és a Jónak lenni jó nevű jótékonysági kampánnyal felvezetni a műsort.

A kormánysajtó híradóját a Fidesz hőstettével kezdték, devizahitelek forintosítása annyira breakingnek bizonyult, hogy még a negyedházasnak sem nevezhető Parlamentet is bevágták. Ezután még kicsit megtoldották a dolgokat a

  • Jobbik devizahiteles kerekasztalával
  • a Fidesz cafetériás trükközésével
  • és az LMP-vel, aki 2015-öt az adómaximalizálás évének tartják.

Aztán csak meg kellett mutatni úgy 19:40 környékén, hogy hát az előbb mutatott kongó parlamenti ülésteremtől nem messze, konkrétan a bejárat előtt már elkezdte bontani a kordon a tüntető tömeg. Még egy tudósító is kimerészkedett a rendőrsorfal közé, de olyan messze, hogy nem igazán lehetett látni semmit a tüntetőkből, akikről többször is kiemelte, hogy

farkasszemet néznek a rendőrökkel.

Még az utánlövés is belefért, "az MSZP frakcióvezetője szerint érthető a felháborodás" és "Fodor Gábor vizsgálatot követel Vida Ildikó ellen" előzte meg Rogán Antalt, aki hárította a kitiltási botránnyal kapcsolatos támadást, hogy aztán angyali mosollyal mesélje el, mennyire jó ország ez a magyar, hogy itt nyugodtan lehet tüntetni, bezzeg Gyurcsány 2006-ban. Illetve az is kiderült, hogy több vidéki városban tüntetnek, Győrben például csak idősek és ismert balosok, de olyan város is akadt, ahol a tüntetők egy része nem vállalta az arcát. Ez egyébként egy darab srác volt Guy Fawkes-maszkban.

Innen azért valahogyan vissza kellett hozni a hangulatot, a Die Welt Orbán-interjújában belefért két külföldi szakértő is, akiken keresztül elmagyarázták, hogy voltaképpen a szemét amerikaiak most ugyanúgy kormányt akarnak buktatni, mint Csehországban és Ukrajnában. Ehhez kapóra jött a Fidesz-székház korábbi megdobálása is. Még Jean-Claude Juncker érdemelt kiemelt figyelmet a szerkesztőknél, itt kétszer (!!!) is kapcsolták a brüsszeli tudósítót, hogy mindenkiben tudatosuljon, hogy ez az uniós államférfi nagyon bűnös valamiben, amit feltétlenül 5-8 percben lehet csak kifejteni.

A végére még visszakapcsoltak a Kossuth térre, ahol a "tömeg rátámadt a rendőrökre", "dobálták őket" és "erről bővebben a 22:50-es éjszakai híradóban" hangzott el.

Frissítés: A 22:50-es (ami valójában 23:00-es) Híradóban rögtön a devizaforintosítás után került a tüntetés, amit sikerült azzal a bravúros szöveggel felkonferálni, hogy "ismét erőszakba fordult a tüntetés, mint korábban a Fidesz-székháznál". Aztán kitértek arra, hogy a tömeg sörösüvegekkel, sörösdobozokkal és kordondarabokkal dobálta a rendőröket. Ezután jöhetett a klasszikus kormánypárti namedropping, hogy melyik képviselők melyik baloldali pártból jelentek meg a tüntetésen.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

táltos 2014.11.17. 20:49:03

Vajon a ma tüntetők hány százalékát adják a választókorú lakosságnak? És vajon hányan mentek el közülük áprilisban, májusban vagy októberben szavazni? És vajon ők most többség vagy kisebbség?

ClarenceX 2014.11.17. 20:50:23

A kékfényben már nem hibáztak, az "élőben kapcsoljuk rendőrséget" szpotban az aktuális, említésre méltó hír egy délutáni vidéki dohányboltos rabló elkapása volt..

Miranda* 2014.11.17. 20:51:19

@Nem Penny hajója: Szerintem a kettő egyszerre. Vannak akik megkapják a magas fizujukat és meg tudnak élni belőle. Őket nem érdekli a helyzet - a kormány egyébként is rájuk parancsolt, hogy mit adhatnak le és mit nem. A másikak pedig meg vannak félemlítve, hogy ha krákognának valami elleneset, akkor fel is út le is út.

Danubius 2014.11.17. 20:53:24

Túl val lihegve ez a pártatlanság-kérdés. A Fidesz intézi az MTVA büdzséjét, ennek megfelelő benne a tartalom. Az is érdekes hogy a zemberek nem hajlandóak fizetni pártatlan sajtóorgánumért.

zotyesz11 2014.11.17. 20:55:28

@táltos: Szerintem itt, ezekre a kérdésekre nem valószínű, hogy többé-kevésbé korrekt választ kapsz.

Bár én érdekesnek találom, hogy tüntetnek a "londoni magyarok" is.
250-en...

2014.11.17. 20:59:31

Semmiféle csúsztatás nem történt. A kormány csak az emberek problémáival foglalkozik és az emberek problémája a devizahitel. Korrupció nincs, ahogy a tüntetések is el fognak múlni hamarosan. Különben is az egész mögött Gyurcsány áll. Köszönöm a figyelmet.

neménvagyok 2014.11.17. 21:05:01

A tévé ostrománál maszkos emberek törték el 110(!!!) rendőr végtagjait. Most ilyen nincs. Ne is legyen.

remixer 2014.11.17. 21:09:08

@neménvagyok: Jólvan. Persze. Tudjuk. Azóta minden túlkapást elkövető rendőrt megtaláltak. A szervezet kivetette magából a korrupt tagokat. :D

Phteven 2014.11.17. 21:09:51

Az utóbbi két aratás mérlegét nézve azt hiszem nyugodtan kijelenthetjük, hogy az MTV-nél csak az obersovszkerek maradtak, akik mindig az aktuális széljáráshoz igazodnak, és gerinc nélkül fekszenek le a hatalomnak.

G_Norton 2014.11.17. 21:15:39

Kint voltunk.

1: a verekedés az sokkal inkább lökdösődés volt. Nehéz elhinni, hogy fegyvertelen tüntetők mellényes-sisakos-pajzsos rendőröket vernek.

2: a dobálás az egyetlen eldobott kő, vagy mi a franc volt. Egyetlen egy. Jó, talán még valaki elhajított egy műanyag palackot.

Köztévé, köztévé, te szopni jársz ide.

stoppos76 2014.11.17. 21:19:11

@Danubius: Namost ez a mondat helyesen:
A fityesz a mi pénzünkből tömi degeszre a közmédiát, hogy még véletlenül se legyen pártsemleges.

babocza 2014.11.17. 21:25:56

@Nem Penny hajója: Nem mindenki agymosott, ott dolgozom én is, bár nem vagyok rá büszke.
A folyosón csendben összenézünk néha egy-két emberrel, de mindenki befogja a száját. Aki nem, az repül, egzisztenciálisan vége, hacsak nincs lehetősége más vonalon. Fortélyos félelem igazgat...

mikimackó 2014.11.17. 21:27:53

@Nem Penny hajója: a végében benne van a mondanivaló !

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.11.17. 21:30:25

@táltos: @zotyesz11: mivel a Kossuth tér tele lett, így már tudjuk hoyg ez a szám pontosan....izé...2 millió....vagy mennyi...tudod, annak idején a Fidesz nagy menete is ezzel kezdődött.... nem mellékesen ha megnézzük hányan mentek el szavazni...és vajon egy holnapi szavazáson mennyien vennének részt, és mi lenne az eredmény...nos..amikor nem tudták hogy milyen adókra készül a kormány?

flamer 2014.11.17. 21:37:41

@Danubius: "A Fidesz intézi az MTVA büdzséjét"

Mondhatom, hogy "ezért tart itt ez az ország"?

Nem, nem a Fidesz intézi az MTVA büdzséjét.
Az MTVA büdzséjét a magyar adófizetők intézik (fejenként átlagosan évi nyolcezer forinttal), amit az ő megbízásukból a kormány közvetít.

Aztán az, ahogy ez a pénz felhasználódik, az mondjuk konkrétan a sikkasztás kategóriája, nem pedig valami normális dolog.

Rodolfo63 2014.11.17. 22:16:26

@Danubius: nem a fidesz intézi az mtva büdzséjét, hanem a magyar adófizetők összessége

2014.11.17. 22:25:31

Na most mi ellen/mellett kell tüntetni??? Már nem tudom követni, hogy mi a fasz van, de szerintem azok se nagyon, akik kint voltak.
Korrupció? De most komolyan :D Lófaszt.
Mintha ez csak erre az országra lenne jellemző.
Mikor lesz tünti a világot elborító igazságtalanságok miatt? hah?
A másik meg, hogy diktatúrában nem szokás tüntetni, jó lenne ezt a fejekbe vésni, hogy legközelebb ilyen baki,mint a mai ne fordulhasson elő.
És az anyátok a fideszdroid, még mielőtt...

ne vada 2014.11.17. 22:45:22

Ami az MTVA-t illeti, úgy gondolom, sokkal inkább baboczának van igaza, mint Phtevennek. Gondoljatok bele: ti hányszor tesztek meg olyasmit, amit amúgy nem tennétek meg, de a főnökötök kötelez rá? Na, ugye...
Én is a média világában dolgozom, abszolút politikamentes lapnál, és még így is morgunk néha, hogy olyasmi kerül az újságba, amivel kapcsolatban erős fenntartásaink vannak - de lenyeljük, mert kell a magas példányszám, kell a jól eladható címlap, hogy jövő hónapban is legyen munkánk.

f@szkivantöletek 2014.11.17. 22:52:12

@Orbán Viktᴏr: Faszom a szádba Viktor, hogy beszélsz.
Kedves MTV dolgozók, sajnálom önöket, szar lehet ilyen helyen dolgozni, még ha jó pénzt is kapnak érte.
Annyit kívánok önöknek, hogy majd egyszer,pár év múlva mikor véglegesen beérik ennek a szabad rablásnak az eredménye, saját gyermekük köpje önöket szemközt, mikor elhagyják ezt az országot.
Épelméjű ember (nem kormányközeli trafikkal stb.)aki hosszabb távon gondolkodik, elhagyja ezt az országot. "Etessék" továbbra is a buta primitív lakosságot, értelmesebbje, már régóta a netről tájékozódik a napi történésekkel kapcsolatban.
Szóval ,hajrá és örüljenek a szaros fizetésüknek és kívánom , hogy gyakran kapja el önöket a hányinger, saját maguktól.

eloi 2014.11.17. 23:11:03

@Danubius: "Az is érdekes hogy a zemberek nem hajlandóak fizetni pártatlan sajtóorgánumért. "

Dehogy nem! Mi az adóink által ezért fizetünk! Az un. közszolgálati adóknak ilyeneknek kellene lenniük!
Az a tisztességtelen, hogy a mindenkori kormányzatok, mivel ők zsonglőrködhetnek a pénzzel, az uralmuk alá hajtják a médiumokat, mert nekik nyilván az a jó.
Ezt csak két módon lehetne kivédeni:
1. Stabil és szabad demokratikus berendezkedéssel, ahol az emberek tudják is, hogy mik a jogaik, és mik a politikusuk jogai! (Mondjuk angol rendszer, BBC.)
2. Ha a közmédia pénzét függetlenítenék a mindenkori kormányoktól!!!
Ez nem volna lehetetlen, hiszen jól belőhető, hogy mennyiből tudnak működni/év. És lehetne erre egy törvény, hogy azt mindig megkapják, plusz mondjuk inflációkövetés. És opció arra, hogy rendkívüli esetekben az OGY plusz forrást is megszavazhasson.
És így nem lenne a közmédia a politikusok játékszere.
Vajon akarják-e ezt a politikusok, akiknek ezeket a törvényeket meg kéne hozniuk??? ....

Az ott dolgozó - és nem a kormány által odarakott pénzszivattyúzó, önmegvalósító nímandok (Rákai Philip, stb.) - emberek meg örülnek, hogy van munkájuk, és lapítanak, igyekeznek túlélni. Esténként meg bizonyára nem nagyon tudnak tükörbe nézni. (Már főleg a híradósokra értem.)

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.17. 23:14:06

@táltos: A holnapi indexes hírek és blogok szerint ők az a 8 millió polgár, aki nem a fideszre szavazott.

Butuska 2014.11.17. 23:32:10

@storker: Bpcs, de az én problémám a gyenge forint, és nem a devizahitel + a korrupt állam. Köszönöm a figyelmet.

libsibolsicsürhe 2014.11.17. 23:44:40

Mi volna - csak halkan kérdem - ha megdobálnánk a a köztelevízió épületét sörösüveggel, netán álarcban, vasrudakkal támadnánk a rendőrökre? Gondolom a fideszkormány jogosnak ítélné ezt, s eltávolítaná azon rendőröket az állományból, akin nem volt látható névtábla meg vállap. Ahogyan azt tette korábban. Majd amnesztiát hirdetne részünkre, mert a rendőrök vallomása elfogult. Én azt csodálom, hogy ezt a diktátor csürhét még nem maga a rendőri állomány zavarta el innen messzire. Remélem el jön ennek is az ideje. Értelmesebbek ezek a fiatal lányok meg srácok minthogy atyáikat üssék.

bgp 2014.11.18. 00:17:28

@táltos: én nem mentem el tüntetni, de nem a fideszre szavaztam, gondolom voltak ilyenek is egy páran.

Én azt látom, hogy sok fideszes agymosott kezd felébredni a kábulatból.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.18. 00:21:56

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:
Nem, faszikám, nemcsak azok voltak ott, hanem olyanok is sokan, akik elhitték azokat a pofátlan hazugságokat, amiket a Fidesz mondott a választások előtt, ezért rájuk szavaztak.
(Jó, ezeket nyugodtan lehet idióta baromnak nevezni, hiszen az elmúlt 4 évben is ebben az országban éltek, mégis hittek az Orbán Viktor nevű elmebeteg rablónak és zsarolónak, valamint bandájának.)

Egyébként nem tudom, emlékszel-e, de mintha a Fidesz kutyája ugatott volna 2 milliós tömegről a Kossuth téren.
Én nem emlékszem olyanra, hogy más párt bármelyik híve tett volna ilyet.

zafir38 2014.11.18. 00:43:26

Amíg az elit meg tud osztani titeket semmi nem fog változni.
Szörnyen unalmas ez a fidesznyik-ballib sértegetés, érvelés.
Visszatérő téma a köztévé (valóban szánalmas) minősége, mintha
bármely médiumtól kaphatnátok komoly híreket.
Egy rossz mozdulat és indul a III. VH. És 'asszem nem az oroszok
jelentenek veszélyt az egész világra...
Szóval ki a kádból, elő a vörös kapszulát...
Anarchiát!:-)

Berzengő 2014.11.18. 03:49:04

@Spiritualiqus: " EZEK A CÉGEK A FIDESZ HAVEROK MAGÁNCÉGEI. EZEN AZ ÚTON LEHET AZT A 80 MILLIÁRDOT KIFOLYATNI MAGÁNZSEBBE. KIFIZETNEK SZÁZMILLÁT EGY OLYAN MŰSORÉRT, AMIT A HAVER CÉGE LEGYÁRT 30 MILLÁBÓL."

Olyannyira igaz, hogy a buszek szlovakiaba ment adotcsal;ni Bayer Zsolt egyenesen 100 milliot kapott (volna) sosem el;keszult musorra!

Igaz elotte meg egy tortenelmi kastelyt kapott 10 evre 1 - EGYETLEN EGY - Forintert!!!

______
Az NKÖM feljelentést tett a Vagabunds Kft. ügyében
index.hu/belfold/vagabundskft/
2002. október 9., szerda 21:05

Ismeretlen tettes ellen gazdasági és pénzügyi visszaélések miatt feljelentést tett a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma (NKÖM), mert a Vagabunds Kft. a mai napig nem számolt el a tárcától folyósított 100 milliós támogatás felhasználásával. BAYER ZSOLT CÉGE kétszer is kért és kapott minisztériumi támogatást könyv, műsoros videó, CD és DVD készítésre, de a munkát nem végezték el.

Az NKÖM sajtóirodája szerdán tájékoztatta az MTI-t a tárcánál lefolytatott - az előző kormányzati ciklus idején született döntés - vizsgálatáról.

Ismertetésük szerint a szakértők megállapították, hogy a BLN (Bayer-Légrádi-Nemes) Vagabunds Kft. az NKÖM-től felvett, összesen 100 MILLIÓ FORINTTAL A MAI NAPIG NEM SZÁMOLT EL jogszerűen, és A VÁLLALT MUNKÁT NEM VÉGEZTE EL.

______

Várpalotai kastély tíz évre egy forintért
Avagy: kinek és miben segíthetnek a politikai kapcsolatok?
NSZ • 2002. június 22. • Szerző: Pekarek János

Tíz évre egy forintért – azaz évi tíz
fillérért – bérli tíz éven át a Trianon Múzeum Alapítvány az állam Kincstári Vagyoni Igazgatóságától (KVI) a várpalotai Zichy-kastélyt.
A bérleti szerződést napokkal a kormányváltás előtt, 2002. május 7-én írták alá: ugyanazon a napon, amikor az állami tulajdonú, műemlék épületet addig kezelő Honvédelmi Minisztérium átadta azt a KVI-nek.

A Trianon Múzeum Alapítványt 2001. december 5. napján jegyezték be ötvenezer forint induló vagyonnal a Veszprém Megyei Bíróságon. Képviselõje Bayer Zsolt, székhelye Várpalota, Dankó u. 14/a
____

Berzengő 2014.11.18. 03:52:37

@zafir38: "Amíg az elit meg tud osztani titeket semmi nem fog változni"

____

2002.04.29

A szokásos penteki Sajtóklubban Bayer Zsolt azt hangoztatta, hogy az orszag igenis meg van osztva és kívánatos lenne, hogy ez a megosztás fenn is maradjon.

____

2014.11.18. 06:23:35

nekem az tetszik, h ha a közszolgálati TV-t bírálják, akkor jobboldal a NAPKELTÉ-t emlegeti, de az csupán egyetlen műsor volt, az MTV-n belül. A többi nem volt olyan, m ahogy ők most nevezik magukat, "lojális" az aktuális kormányhoz, amit én seggnyalásnak hívnék. Tetejében most minden közmédia ugyanazokat az egyenhíreket sugározza a nagy sajtószabadság jegyében. Ha vhogy egyszer hatalomhoz jut az ellenzék, a közmédiát meg kell szüntetni, mert 80 milliárdot nem szabad erre a szarra áldozni.

titok84 2014.11.18. 06:59:57

Szerintem szörnyen szánalmas az egész. A tüntető emberek nagyobb része nem hiszem, hogy el tudná mondani, miért volt ott -- az Orbán-gyűlöleten kívül.
Az Index meg döbbenet, amit művel, szerintem már alámentek a köztévé szintjének -- pedig nincs magasan a léc.
Az ilyen mondatokért persze érdemes idejönni olvasni: "Az elmúlt 25 évet temető szervezők már előbb hazamentek." (Ugye, értitek? Ha volt balhé, ahhoz nincs köze a szervezőknek...)
A hírek sorrendjéről meg: az Indexen a Moody's új minősítése nincs is fönn.
Szóval kell hörögni a média állapota miatt, de nem azoknak, akik maguk is a politika eszközeiként nyalnak/ostoroznak.

toportyánzsóti 2014.11.18. 07:01:11

Már ez sem segít ezeken a gazprom csicskákon akik olyan barmok hogy amerika helyett magukra dobtak atomot.Most hogy a gazprom vezér első blikkjére elzárták a gázcsapot lőttek a szabadságharcos imágónak,rájukrohad a putinpincsikutyálkodás.

Söntésarcú Csömör 2014.11.18. 07:38:41

@Nem Penny hajója: Aki kicsit is önálló gondolkodású, az meghúzza magát és nem is kerülhet az első sorba. De vannak azért régi mtv-sek (nem a hírszerkesztők és képernyősök közt), akik nagyon kínosan érzik magukat, persze nem mernek csinálni semmit, családjuk van, nincs másik munkájuk.

Netuddki. 2014.11.18. 07:52:59

Mindig csak az mtva-t "báncsák"! Pedig a Kossuth rádió (vagy hogy híják most) is megérne egy misét. Ma reggel a fél 8-as hírekben egy büdös szó nem volt a tüntetésekről. Előtte volt valami LMP-s interjú, utána meg a bulvártoncsi nyomatta a devizahitelt a vagyonosodási vizsgálata helyett. Mivel devizahitelem nincsen, és valahol mégiscsak az én pénzemet is lopja ez a megélhetési fideszes, ez utóbbi jobban érdekelt volna...

Netuddki. 2014.11.18. 07:55:29

@Söntésarcú Csömör: Csak az a gond, hogy ez a fajta viselkedés azt fogja eredményezni, hogy egy esetleges kormányváltáskor ugyanúgy mennek a levesbe mint azok akik az első sorból nyalták a fidesz valagakat. Bűnösök közt cinkos aki néma. Vagy megalkuszol, vagy nem...

juhaszvik 2014.11.18. 08:16:32

@lujo1111: igazad van, ez a banda nem olyan, mint az elmúlt8év, hanem sokkal rosszabb. egyszerűen megalázzák a híreikben az ellenzéket, a nyugatot, mintha valami undorító dolog lenne bármelyik is. nem tisztelnek semmit, miközben a családdal és a nemzettel takaróznak.

titok84 2014.11.18. 08:31:56

@toportyánzsóti: na, a Putyinnak lefekvés miatt pl. inkább utcára mennék.
Ezzel a "tüntetéssel" az a bajom, hogy nem értem, mi van mögötte. Szerintem nem szabad "elhasználni" az efféle titlakozást, mert amikor fontos, már nem lesz értéke.

Peterpapo 2014.11.18. 08:49:04

@mchami:

"Egy operatőrnek miért kéne politikai állást foglalnia, ha ráfókuszál az éppen aktuális politikus fejére? Ez a munkája."

Ja ezt ismerjük. Igazából azért se szólhat a riporternek, akinek a fejére ráközelít, hogy figyelj haver! Rossz helyre álltál! A tömeg nem mögötted van és így nem látszódik majd a tévében!

Peterpapo 2014.11.18. 08:52:05

Muszáj emlegetni ezt a gyökér, tapló, parasztot (Bayer) ??? Most reggeliztem és nem szeretném viszont látni!

halkanmondom 2014.11.18. 09:08:06

@titok84: "A hírek sorrendjéről meg: az Indexen a Moody's új minősítése nincs is fönn."
Gondolom, ezt az infót a köztévé híradójából veszed. Bizonyára vég nélkül lehet sorolni honlapokat, ahova nem került föl a hír - Nosaltytól a varazsceruza.hu-ig. Épp az Indexen, hát ott fenn van. A döntés november 7-én éjfél előtt valamivel született. Itt a hír az Indexen (nov. 8-án 00.38-kor került föl, vagyis alig több, mint fél órával a döntés után): index.hu/gazdasag/2014/11/08/a_moody_s_szerint_stabilizalodik_a_magyar_gazdasag/
A 444-en is fenn van, csak talán kicsit hamarabb tették föl, a hvg.hu-n reggel. És nem szeretném, kitalálni, hogy a bemondófiú még mely oldalakra gondolhatott (ha nem a Nosaltyra).
Nem tudom, kérdezem: vajon a királyi tévén nov. 8-án, vagyis amikor ez valóban hír volt, éjfél után alig valamivel elhangzott az infó a döntésről?
Ma 18-a van. Egy nov. 7-i hírt nem lehet számon kérni egy internetes lap címoldalán nov. 18-án. Az a nyomtatott sajtó, amit egyszer ha kiadtak, nem változik. Már jó esetben (vö. 1984).

CICMÓK 2014.11.18. 09:27:49

A magyar királyi rádió (lánykori neve:Kossuth)ma reggeli 7 órás híreiben egy szó sem volt a tegnapi tüntetésről!

tcom 2014.11.18. 09:38:55

Most húzott el az utolsó fiatal rokonom az országból. Műkörmös üzlete volt, de a faszom Viktorék agyonadóztatták. Így most jobb majom Varga/Orbán? De elment a pincér 20 éves rokonom is, aki napi 10-12 órát dolgozott 90000 Ft-ért. És ugyancsak elment 3 éve egy lány rokonom Olaszországba.

A fiatalok látják, tudják, hogy reménytelen ez az ország, ami fokozottan igaz 4 éve.

Megnézni egy MTV Híradót, meghallgatni egy Petőfi Híreket egy Észak-Kóreai fejmosással ér fel. Tiszta kommunizmus.

Márpedig minden kommunizmus megbukott, minden diktatúra halálra van ítélve. És kedves orbán, a nyugati demokráciák virulnak!!! Mi is bizonyítja jobban, mint pl. a Magyarországról 100 ezer számban kiköltöző emberek hada.

Tomácsot kérek! NAV vezető és nem tud angolul? Mekkora szégyen ez? Balfasz, aljadék banda!

high up! 2014.11.18. 09:41:30

2015. március 15-re már az egész országot be kell szervezni a tüntetésekbe. Minden kisvárosra és akár a falvakra is ki kell terjeszteni a tünetetéseket és el kell mondani a fejéből kibambuló Átlaghülyemagyarnak, hogy a szovjet csatlós Orbaneszku eltávolítható a közéletből. Az ellopott földeket vissza lehet venni (úgyis nagy divat mostanában az államosítás) és a valódi gazdák között lesznek szétosztva. Ugyanez áll a trafikokra is.
Privát stadiomnok helyett pedig közkórházak lesznek építve.

2015. márciusára az ország minden településén tudnia kell mindenkinek, hogy a fidesz bandát el kell számoltatni.

FOLYTASSUK!

Világít a torony 2014.11.18. 09:53:18

@Orbán Viktᴏr: Ennyire azért nem lehetsz bele zuhanva a kétségbe. Bántják Vekkert? Ejnye no...:)

toki 2014.11.18. 09:57:48

A Kossuth téren a közoktatásról, annak átalakításáról tartottak rögtönzött nemzeti konzultációt. Az eredmény "NEM" volt
(bővebben: index.hu/belfold/2014/11/17/tuntetes/gyors_nemzeti_konzultaciot_tartottak/
Ez hogyan jelent meg az M1 híradóban? Nem találjátok ki.
A riporter egy mondatban elintézte: egy felszólaló a közoktatás ügyében nemzeti konzultációt sürgetett.

balambher 2014.11.18. 10:01:46

@lujo1111: Ráadásul a Napkelté bojkottálta a Fidesz, és nem fordítva.

Spacecake 2014.11.18. 10:03:02

varjunk csak:most akkor az a baj hogy bekerult?

alfacharlybravo 2014.11.18. 10:11:38

@titok84: Ukrán mintára szervezik nekünk a Budapesti tavaszt a ballibes káoszt. Mert akinek van saját véleménye és az nem balliberális az agyhalott droid, a tököm tele van ezzel az okostojás csürhével. Utálom a megmondó embereiket meg a médiájukat. Nem értem ha sikerül csődbe vinni az országot őket ez nem érinti, ők mihez kezdenek itt? Vagy hozzácsapnak Kárpátaljához és leszünk újból a Kazár birodalom vaszulusai? A jó édesanyját Hitlernek a rohadt fasisztának!

Bobby Newmark 2014.11.18. 10:31:19

Az vajon véletlen, vagy egy okos gerillaakció, hogy az olvasható Viktor háta mögött, hogy "ő ártalmas"? :P

Simon L. Bon 2014.11.18. 10:34:32

@Nem Penny hajója: Te tényleg azt hiszed, hogy az MTV-be mindenki fidesz zálszlóval rohangál?
A dolgozók 70 %-a a Gyurcsány érában is dolgozott, sokan akkor se értettek egyet a politikai helyzettel, sokan ma sem.
Elvből nem lehet kenyeret venni a bolta.
Mit gondolsz az atv-be csak szocik és Gyurcsány fanok dolgoznak?
Nem. Nagyon nem.

2014.11.18. 10:40:07

@Simon L. Bon: "Te tényleg azt hiszed, hogy az MTV-be mindenki fidesz zászlóval rohangál?"
Korrekt válasz, de elképzeltem :)

_most_ 2014.11.18. 11:40:50

érdekes, a kínai rezsim is hasonlóan interpretálta a hongkongi tüntetéseket :D

Nyausoft 2014.11.18. 11:45:02

Szerintem sokkal komplexebb a probléma, mint azt sokan gondolnák. Szerintem itt egyszerre sok minden játszik: ÁFA csalás méghozzá nem kismiska emberek részéről(szerintem inkább maffiózók és egyáltalán nem biztos, hogy a Fideszben tudnak erről, lehet csak pár NAV-os van megkenve és annyi), USA nyomás mert az Oroszokkal barátkozunk és valamilyen szinten antiliberális államot építünk, MTV-ben szerintem sokan nem is tudják vagy nem akarnak belegondolni mi megy, csak végzik a munkájukat 1-2-3 fideszes meg megmondja mi fér bele a híradóba, többen szerintem csak más forrásokból tudják meg otthon mi nem fért bele a híradóba.
VISZONT azt se felejtsük el, hogy az emberek többségének elege van ebből a kormányváltogatásból, és egy párttal akarják végigvinni a gazdagabb nyugathoz való felzárkózást ezért nagy még a Fidesz támogatottsága. Mert ugye hiába váltunk akkor is ugyanez lesz, még ha új pártra is szavazunk abban is ugyanazok a szarfaszúak ülnek 1-2 új arccal akiket pillanatok alatt megfertőznek politikával. Sok olyannal találkoztam aki sok mindenben nem ért egyet a kormánnyal (Trafikmutyi stb...) de nincs más alternatíva és rájuk szavaz, mert ugye ki lenne? A baloldal most egy szétesett szarkupac, a jobbik meg ugye Náci + oroszbarát vagy csak ezt akarják elhitetni velünk, mindenesetre a média ezt nyomja. A lényeg, hogy jobban kellene ismernünk az igazságokat ahhoz, hogy állást foglaljunk, addig sajnos csak féligazságokat vagy hazugságokat vagy ki tudja mit ismerünk. Mellesleg hiába próbálunk manőverezni a nyugat és kelet között és anyagilag jól járni ezen, mert ez nem lehetséges. Valamelyik oldalról mindig kapunk az arcunkra mert a másikkal bratyiztunk. Az a véleményem, hogy szar dolog a háború, de ha az a szakadár rész Ukrajnában tényleg többségében Oroszok lakta akkor nem értem mi a faszért lett az Ukrajna. Aki járt már elcsatolt többségében magyarok lakta településen az érti miről beszélek. Az a baj, hogy itt sem ismerjük a teljes igazságot, és csak találgatunk. SZAR AZ EGÉSZ AHOGY VAN! Minden ország és ember kapzsi és önző! Tisztelet a kivételnek.

banurr 2014.11.18. 11:52:07

@G_Norton: Én fél tízig voltam kinn, igaz csak oldalt. Ami repült ezen idő alatt:
2 alkalommal PET-palack, egy alkalommal egy kb A4-esnél kisebb jartonlap repült a rendőrök felé

(csak, hogy pontosak legyünk ... :D)

banurr 2014.11.18. 11:52:55

kartonlap (mellényúltam, bocs)

Bobby Newmark 2014.11.18. 11:57:26

@alfacharlybravo: Beszopni a kormánypropagandát mióta számít saját véleménynek..?

csak egy néző 2014.11.18. 12:13:05

@Berzengő:
"Tíz évre egy forintért – azaz évi tíz
fillérért – bérli tíz éven át a Trianon Múzeum Alapítvány az állam Kincstári Vagyoni Igazgatóságától (KVI) a várpalotai Zichy-kastélyt.
A bérleti szerződést napokkal a kormányváltás előtt, 2002. május 7-én írták alá"
Érdekes volna megtudni, hogy miután 2012-ben lejárt a szerződés, hogy vajon meghosszabították e és vajon kinek a pénzéből tartják fent ezt a múzeumot és a kastélyt.
Az is magáért beszél, hogy ez a saját szavaival jellemezhető "Ha a pincében felfordítok egy követ, ilyen arcú férgek másznak ki alola" Bayer Zsolt még szabadlábon lehet.

alfacharlybravo 2014.11.18. 12:14:01

@Bobby Newmark: Teljesen olyan mint a liberális propagandát csak az még rasszista felhanggal is terhelve van. Pont olyan szívből tudom gyűlölni ezt a cionista imperialista gyarmatosító rendszert mint annak idején az együgyű ostoba szocialista halára itélt ideológiát. Azt azért be kell vallani, hogy sokáig bedőltem nyugati propagandának ami a felsőbbrendűségüket hirdette, el kell ismerni hatékonyabbak a szocinál de akkor is csak a paraszt vakításhoz értenek és hullarablók és meg fognak bukni, vagy elpusztítják a világot. Egy biztos mindkét rendszert ugyanazok erőltetik ránk az ávós tisztek leszármazottai most a lelkes nyugatosok. Nem igazán értem, hogy ez valami családi belviszály?

high up! 2014.11.18. 12:18:43

@Nyausoft:

Te ennyire nem vagy képben? A NAV-osok nem basztatják a fidesz párttagokat, hogy honnan van a fizetésükkel egyálatalán nem megmagyrázható mesés vagyonuk, a fidesz meg nem basztatja a NAV-ot, ha azok meg a saját zsebükre gazdagodnak az adócsalókból.

Kéz kezet mos, ilyen a MUTYI ALAPÚ társadalom.
Ezzel a maffia állammal nem párbeszédet kell folytatni, mint ahogy sok naív tüntető hangoztatja, hanem elsöpörni és után elszámoltatni.
Ha ez nem történik meg, akkor a nép de facto magára szavazta a következő 24 évre is a politikai szabad bünözést.
De akkor meg minek tüntetgetni?

FOLYTASSUK!

csak egy néző 2014.11.18. 12:26:19

@high up!:
És még ezek követelnek bizonyítékokat.

coub.com/view/3zq19

Talpig Jimmy 2014.11.18. 12:26:29

@Legelő Őse: nem értesz Te ehhez. A Kossuth tér egy fordított Rogán-lakás. A tér összemegy, Tóni lakása meg tágul :D

Talpig Jimmy 2014.11.18. 12:48:05

@titok84: "a Moody's új minősítése" a szarból kevésbé szar, nagy dicsőség. Én még emlékszem arra, amikor a kuszaszemű regnált, ezek a minősítő intézetek 'kutyákok' voltak. Most ezzel a kis lépéssel kellene kitapétázni az országot?

slowMotion 2014.11.18. 12:48:19

Nagy itt már a békétlenség, elkélne egy BÉKEMENET ...

Nyausoft 2014.11.18. 13:14:16

@high up!: Ez mind szép és jó, csakhogy messze nem ismerjük a teljes igazságot ahhoz, hogy elszámoltassunk. Hogy kisöpörjük onnan az összes szemetet és mondjuk okos és tanult emberekkel, de ne politikusokkal töltsük fel az üres helyeket szinte esélytelen, nincs meg hozzá a kritikus tömeg. És mi garantálja utána, hogy ezekből az emberekből nem lesz politikus és bűnöző? Ki fog a nyakára szállni a sok pénzes csalónak? (aztán a rendőrautó hátuljában megmérgeződsz mint a Welsz Tamás vagy ki a fasz) Ha valóban szervezetten működik az ÁFA csalás akkor ennek felderítésébe csak belehalni lehet. A bizonyítékok valószínűleg nem egy raktárban várnak a becsületes megtalálóra, inkább folyamatosan megsemmisítik őket. De mondom keveset tudunk mi erről még, szerintem nem is hinnénk mennyire. :(

Bobby Newmark 2014.11.18. 13:16:03

@alfacharlybravo: Egy olyan törvény kéne, mint a lengyeleknél van, hogy aki a kommunizmusban politikus volt, az életfogytig közügyektől eltiltás. Csak nálunk kiterjesztve az elmúlt 25 évre.

Aztán tiszta lap, kezdjük nulláról ezt a demokrácia dolgot!

Bobby Newmark 2014.11.18. 13:19:53

@slowMotion: Az egyébként tényleg nem ártana, kíváncsi lennék, kinek van még pofája hozzá mostanában... :)

Pop40 2014.11.18. 13:32:00

@titok84:

Ennyi hülyeséget nem lehetett könnyű összeszedned. Segítettek, vagy magadtól sikerült?

Nem is reagálnék mindre, csak a legszebbekre:
1, Az Index nem összehasonlítható a köztévével. Az Indexet teljesen ingyen olvasod, mert a piacról, a reklámokból tartja el magát. Nyugodtan megtehetné, hogy csak és kizárólag napi 24 órában a hazaáruló fideszbolsi söpredék szemétségeit nyomja.
Pont semmi közöd nem lenne hozzá, ugyanis nem a te pénzedből élnek, ha nem tetszik, mehetsz máshova.

Ellenben a köztévé 80.000.000.000 ADÓforintból működik. Neki kötelessége (lenne) a híreket rangjuk szerint súlyozni. Ehhez képest olyan pártpropaganda dől belőlük, hogy Rákosi könnyezve kérné el a receptet.

2, Azt, hogy hülyeséget beszéltél, (konkrétan hazudtál) mikor azt mondtad, hogy a Moody's döntése az Indexen nincs fent, azt fent már belinkelte valaki.
Ehhez mindössze annyit, hogy ez nem "új minősítés", ahogy írod, a francokat. A minősítés bóvli volt eddig, és bóvli maradt eztán is.
Mindössze a KILÁTÁST változtatták stabilra az eddigi negatív, azaz TOVÁBBI LEMINŐSÍTÉST SEJTETŐ KILÁTÁS helyett.
Na, ez aztán a siker. Legalábbis egy agyhalott fideszbirkának, másnak nem. Ők még annak is tudnak örülni, hogy stabilan bóvlik.

3, "Az ilyen mondatokért persze érdemes idejönni olvasni: "Az elmúlt 25 évet temető szervezők már előbb hazamentek."

Ha ez a helyzet, mit kellett volna írniuk helyette?

4, És akkor az ilyen ostobaságokat már szóvá sem teszem, mint pl ez: " A tüntető emberek nagyobb része nem hiszem, hogy el tudná mondani, miért volt ott -- az Orbán-gyűlöleten kívül. "

Igen, valszeg több tízezer ember BP-n, és világszerte több országban több helyszínen az emberek csak és kizárólag azért mennek utcára egy ködös november estén, mert gyűlölik ezt a szent Orbánt, aki annyi szépet és jót hozott nekik.

Hülye fideszes e vagy? :D

Pop40 2014.11.18. 13:39:40

@slowMotion:

Szerintem is, csak most gondolom, még vakarják a fejüket, hogy a ruszkikhoz meneteljenek, vagy az azeriekhez.

Meg a molinó sincs még kész, amire szép nagy betűkkel ráírják, hogy "Mi azért is korrupt NAV-ot, meg internet,- és egyéb adókat akarunk!!!" :-DDDDDDD

@alfacharlybravo: Te szép is vagy annyira, mint amennyire okos?

Csak hogy értsem: Ha eltakarítják a korrupt NAV-osokat, és nem a zseniális Vitya meg a kicsit sem korrupt sleppje lopja szét az országot, az egyből államcsődöt jelent, meg azt, hogy hozzácsapnak minket Kárpátaljához? :-DDDD

Hogy erre a tüntetők hogy a francba nem gondoltak... Még szerencse, hogy itt vagy nekik te, ezzel a tenger sok eszeddel, és felnyitod a szemüket...

alfacharlybravo 2014.11.18. 13:46:53

@Bobby Newmark: Magdeburgban kórházba kerültem és a mellettem lévő ágyon egy német fazon pont azonos nézeteket vallott a szaros demokráciának nevezett diktatúráról az Ukrán helyzetről Oroszországról, bakker majdnem leszédültem az ágyról, még sincsenek olyan jól megnevelve a németek ahogy azt globális hátérhatalom képzeli? Volt a hapsi Moszkvában Szibériában Bali szigetén Samú bácsiéknál, nem kérdeztem, hogy mivel foglakozik, de ezek szerint vannak személyes tapasztalatai is. Ebből arra gondoltam, hogy paráznak a libsik ezért ilyen agresszívek most.

Pop40 2014.11.18. 13:54:16

@babocza: Speciel ez a helyzet nem a ti hibátok...
Az egyetlen lehetőségetek ezt megszüntetni az lenne, hogy kollektíve mindenki föláll, és azt mondja, hogy akkor ezt így nem. Akkor ugyanis nem lenne kivel műsort csinálni.

Ezt viszont a családosok nyilván nem tehetik meg, hisz a gyereknek valamit enni kell aznap este is.

Ha viszont csak a társaság harmada-negyede állna fel, már nem lenne hatása a dolognak...
Szóval kitartás, ez nem a ti hibátok, hanem a narancsbolsi maffiáé, meg az általuk a köztévébe vezetőnek odanyomott kádereiké.

alfacharlybravo 2014.11.18. 13:54:18

@Pop40: Vagy hülyék, vagy gazemberek vagy cionisták, nem tudom? Az biztos 10000000% ban ha most itt kitör a káosz vagy csak egy irányváltás az Magyarország végét jelentené!!!!!! Az Ukránoknak már vége mint a bot ekkora marhaságot csinálni amit ők hát eszem megáll?
Na de a hülye ember felvette a viperát a keblén melengette és csodálkozott hogy halálra marta. A rohadt anyját Hitlernek miért nem született halva az ilyen pancser fél árja? Kuruupt k. anyád vádaskodó szarházi!!! Gyurcsány Bajnai Kóka azok igen meg Csilag István ami már Megyesit is felizgatta.

Pop40 2014.11.18. 13:57:33

@alfacharlybravo:

Húha, akkor ezek szerint a csúnya gonosz "globális háttérhatalom" valamit elnézhetett a fortyogó üstje fölött.

De hogy te most csak így felhívod rá a figyelmüket, ejj, vazze... :(

Most a te hibád lesz, ha elküldik a zufókat akik elrabolják azt a szerencsétlen, igazhitű németet, aki átlátott a globális libsi ármányon :((

Pop40 2014.11.18. 14:00:26

@alfacharlybravo:

Bocsánat, ezt nem értem. Tolmácsot szeretnék kérni.

"Az biztos 10000000% ban ha most itt kitör a káosz vagy csak egy irányváltás az Magyarország végét jelentené!!!!!!"

Ez az egy mondat érthető, csak ez meg hülyeség. Sok elhülyült diktátor nyomta már ezt a szöveget Csautól Kadhafiig, hogy nélkülük az országnak is vége lenne.
Aztán valahogy mégsem lett vége soha.

alfacharlybravo 2014.11.18. 14:03:52

@Pop40: Hiába is gúnyolódsz mindig megkapjátok Jahve kiválasztott népe ami jár a bűneitekért, de vagytok olyan ostobák soha nem tanultok belőle és nagyon elbizakodottak vagytok, kezdjétek a történelmi leckét Mózes Egyiptomi kivonulásától.

Ketrec_rázza_a_majmot 2014.11.18. 14:07:19

@storker: Te egész egyszerűen hülye vagy. 2006-ban, a cidesz által MEGFIZETETT faszkalapok hazamentek ???

Bobby Newmark 2014.11.18. 14:10:38

@alfacharlybravo: Te most tényleg egy német emberből vontál le következtetést egész Németországra vonatkozólag?

Szeretnéd, ha jelzőkkel illetném ezt a gondolatot?

Totof 2014.11.18. 14:13:57

@táltos: Horribile dictu, aki a fideszre szavazott akkor, nem tüntethet a kormány ellen most?

Ketrec_rázza_a_majmot 2014.11.18. 14:14:30

@alfacharlybravo: Ne zsidózz te elmeroggyant. Szellemi támaszod rabolja ki az országot, nem a zsidók. De tudod az ilyen faszokat, mint te Nürnbergben teljesen jogosan ásták el .
Nem a zsidó, a cigány, a piréz, meg a huti kártékony, hanem te ! Minden ember pont azt teszi, amit lehet. Az általad szapult zsidók próbálnak túlélni. A cigányok meg egy előző rendszerben utat építettek, házat, bányákban dolgoztak, meg fizették az OTP részletet, mint bárki más. Ha tőled elvennék a lehetőséget, semmi nem maradna, te nem lopnál, faszkalap ?? A zsidók meg okosak, ami te nem vagy ! Tanulj b+, és nem mész a darálóba !!!

alfacharlybravo 2014.11.18. 14:19:08

@Bobby Newmark: Meg a 4 év Németországban, de csodálkoztam hogy a volt NDK ban is vannak nem liberális nézetek.
Tudod a demokrácia rosszabb mint a diktatúra, a diktatúrában ha nem tetszik és ez meglátszik rajtad akkor foglalkoznak veled és kivégeznek nem kell sokáig szenvedned az aluljáróban vagy a fagyos földön kínhalált halni, a demokráciában csak félreállítanak és hagynak elpusztulni, szerinted melyik a kellemesebb? Dmitrij Bikov "ZSD avagy kié Oroszország" Ez egy látnok könyv a mai Orosz USA konfliktussal kapcsolatban. A Kazárok megtámadják benne Oroszországot mert szerintük az ö jogos tulajdonuk, de ami szép akkor már az USA nem nagyhatalom és az arabok rég eltaposták Izraelt.

Ketrec_rázza_a_majmot 2014.11.18. 14:23:18

@alfacharlybravo: A Furfangos Nyeszterkáról még nem olvastál ? Kár !!!!

Pop40 2014.11.18. 14:25:01

@alfacharlybravo:

Ezek szerint nálad aki gúnyolódik rajtad, meg a hülyeségeiden, az automatikusan csak zsidó lehet?:D
Miért nem norvég? Vagy szingaléz??:DDD

alfacharlybravo 2014.11.18. 14:25:38

@Ketrec_rázza_a_majmot: Igy is úgyis megyünk a darálóba. Csak ti vagytok az örök túlélők a történelem tanulsága szerint de az utolsó csukja be a kapu. Okosak ??? Hát nem vagy szerény erről van példabeszéd az evangéliumban is.

Ketrec_rázza_a_majmot 2014.11.18. 14:27:46

@Pop40: mert konkrétan zsidókról poénkodtál.

Ketrec_rázza_a_majmot 2014.11.18. 14:34:27

@alfacharlybravo: Szerény? Dehogynem, az vagyok ! Túlélő? Az meg te vagy ! Hazudjunk gátlástalanul ? Példapeszéd? Megbaszhatod !!!
Te várj a csodás másvilágra, én evilágon élnék jól. Igazából sose fogom megérteni, a hozzád hasonló pötsök mire prédikálnak ? Tán vizet prédikál, bort iszik ????
Úgy őszintén nem sül le a pofádról a bőr, amikor arról hablatyolsz, hogy ugyan most szar, de nem is igazán, meg aztán jön a szenteknek országa??? B+, abban élj jól te, ezt meg hagyd meg nekem !!!

Pop40 2014.11.18. 14:37:44

@Ketrec_rázza_a_majmot:

Biztos az én hibám, de a hibbant turbómagyarok agymenéseiben nem igazán vagyok járatos... :-)

Átnéztem azt a kommentet, de maximum a titkos háttérhatalom az, ami zsidó lehetett... Sajnos tényleg nem vagyok otthon a hibbant összeesküvésekben, a "globális háttérhatalom" ezek szerint csak és kizárólag zsidó lehet?
Ezt akkor megjegyzem.

Mellesleg ha valaki röhög az ilyen gyengeelméjűeken, az már automatikusan része lesz ennek a globális háttérhatalomnak??? :D :-DDD

Ketrec_rázza_a_majmot 2014.11.18. 14:39:05

Szerintem te kevered a péntököt az én tökömmel ...

alfacharlybravo 2014.11.18. 14:39:13

@Ketrec_rázza_a_majmot: Mit elégedetlenkedsz így is túl jól élsz e világon? A színvonal amit megütsz ahhoz csak gratulálni lehet! De a sorsod nem kerülheted el gondolj rá amikor az ítélőszék előtt térdelsz!!

Ketrec_rázza_a_majmot 2014.11.18. 14:44:10

@alfacharlybravo: Ecsém, én nem térdelek !!! Neked se javaslom.Még dugnak valamit a szádba.

Tyreo 2014.11.18. 16:38:10

@Orbán Viktᴏr: ez a diktatúrábannemlehettüntetnibezzegitt, érv lesz lassan a fidesz rendszer utolsó legitimációja.
épp ezért a tüntetéseket mindig engedélyezni fogják.
az persze, hogy tollvonásokkal tesznek tönkre iparágakat, és ezzel életeket, az persze tökre rendben van.

bgp 2014.11.18. 17:24:05

@titok84: Fontos lett volna már 2-3 éve amikor elkezdték szétverni Magyarországot.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.11.18. 17:46:11

MTVA reakciója erre a posztra:
skoffelza.postr.hu/ki-diktalja-az-utemet-001/

Fight! :)

Amellett a "Füstszűrös sapkás" poszt büntet. Vagy csak én fáradtam le az olvasása alatt.

toportyánzsóti 2014.11.18. 18:51:40

@titok84: Szörnyen szánalmas minősítést szerintem tartogasd a csuti gazprom csicskának.

R.T. Flakfizer 2014.11.18. 20:06:42

@alfacharlybravo: huhh! akkor mégis igaz! a majmok már tényleg tudnak írni, beszélni, ráadásul magyarul! mesélj csimpi, mi nyomja a lelked?
:)

tcom 2014.11.18. 20:09:18

@Ketrec_rázza_a_majmot:

Honnan szabadulhatott már megint ez az elmeroggyant: @alfacharlybravo

Már vártam, hogy nem is voltak gázkamrák, nem is gyilkolták tömegével a gyerekeket...

Katasztrófa mennyire nincs rend a zártosztályokon!

tcom 2014.11.18. 20:15:08

@alfacharlybravo:

Azt az apróságot elfelejted, hogy az összes rohadt nyugati karvajtőkés imperialista ország fényévekkel jobban él, mint a kibaszott putyini/orbáni/chavezi/kastroi/kínai mintaköztársaságod.
Valmi jellemző az összes jómódú nyugati államra: demokrácia.
A liberalizmus mit is jelent? Szabadság? Olyan szar dolog az, hogy nem pofáznak mindenféle önjelölt nemzetvezetőelvtársak az életbe?
A baj avval van, hogy a magyar nem tud élni a demokráciával. Nem beszél nyelveket, bezárkózott, elavult tudással rendelkezik, és egy része funkciónális analfabéta, hiába tud olvasni. Aztán ott van a vezér-kultusz. Nem vagyunk meg vezér/elsőtitkár elvtárs nélkül, aki megmondja a tutit.
Reménytelen nép.

zsoltix 2014.11.18. 20:18:07

Az MTVA-nak két dolgot kell feltétlenül megemlíteni: ERŐSZAKBA TORKOLLOTT, valamint OTTVÓTAK A SZADESZOSOK. Ez a lényeg, plusz még egy-két pár másodperces bejátszás a csúnyán beszélő szónokokról, az ő célközönségüknek ez pont elég.
A Kosútrádióban kb. ez volt, illetve nem is beszéltek róla. Prágában 3 ezren tüntettek az elnök ellen, az már hír, bazmeg. Az még mai nyóccórási összefoglalóba is belefést.

alfacharlybravo 2014.11.19. 09:10:07

@alfacharlybravo: Megnéztem A Digi filmen a fajtádról szóló tanulságos filmecskét, Brad Pitt náci vadász kommandójáról, ezek után no comment.

alfacharlybravo 2014.11.19. 09:11:20

@tcom: Jártam Moszkvában és szívesebben emigrálnék oda mint a nagy Liberális Kazár államba!

alfacharlybravo 2014.11.19. 09:13:27

@tcom: Kik gyártották a a gázt a kamrákhoz és kik építették fel a III. birodalmat, ehhez nekünk gojoknak nem sok közünk volt ez egy családi ügy számoljatok el egymás között.

2014.11.20. 15:12:37

@Tyreo: "tollvonásokkal tesznek tönkre iparágakat, és ezzel életeket, az persze tökre rendben van."

nem írtam ilyet, a lófaszt van rendben.
De ez nem azt jelenti, hogy diktatúra van az országban, és Viktor meg egy diktátor bazdmeg.
De már ne is haragudj, ha vki azzal megy ki tüntetni, hogy "dik-tá-tor_dik-tá-tor_dik-tá-tor", és kb. ennyi az egész, amit el tud mondani, azt én csak kiröhögni tudom.
süti beállítások módosítása