Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Dögös csaj lett Pál Dénesből

2014. október 06. 08:26 sixx 56 komment

Untitled_49.png

Ha valaki egy éve az mondja nekem, hogy a TV2 legjobb műsora egy olyan zenés show lesz, amiben ismert és a fiók mélyéről a hajánál fogva előrángatott énekesek ismert embernek maszkírozva énekelnek, kiröhögöm. Erre tessék: a Sztárban sztár hétről hétre egyre szórakoztatóbb, és ez még akkor is igaz, ha minden adásban van legalább egy olyan produkció amit csak nézek, hogy ezt most mi a tökömért kellett. Idén az énekesek teljesítményére rátesz egy jó nagy lapáttal a zsűritagok és a műsorvezető Tilla közötti összhang, felszabadultan dolgoznak mind az öten, és egy percig nem látszik rajtuk, hogy instruálva lennének - ha így is van, kurva jól végzi a dolgát az, aki súg nekik.

A jók:

Screen Shot 2014-10-06 at 5.44.38.png

Kökény Attila: erre a hétre két ikonikus, magyar pophimnusz is jutott, az elsőt, a Valami Amerika című film betétdalát Kökény Attila nagyon jól elénekelte, levette az eredeti előadó Szolnoki Péter grimaszait, gesztusait, a hangja is stimmelt.

Screen Shot 2014-10-06 at 5.47.30.png

Tóth Vera: én már nem nagyon emlékszem arra a Megasztrárra, amit megnyert, de hétről-hétre megdöbbenek azon mekkora hangja van. Aretha Franklint énekelni nem egyszerű, és ha szigorúan csak a hangszínt nézzük, akkor perszehogy semmi köze nincs az eredeti előadóhoz, de mágis úgy énekelte a nótát, hogy tátott szájjal néztem.

Screen Shot 2014-10-06 at 5.52.04.png

Keresztes Ildikó: megint bebizonyította, hogy ha csak 10%-ban is testhezálló feladatot kap, simán megoldja még akkor is, ha sem a hangszíne, sem ő maga nem hasonlít az eredeti előadóra egy cseppet sem. A Fergie-nótát simán elénekelte úgy, hogy közben hajigálták, emelgették, hasra fordították, de neki aztán mindegy, mert igazi, kőkemény profi. Kurvára drukkolok neki.

Screen Shot 2014-10-06 at 5.52.54.png

Sipos Peti: Hevesi Tamás klasszikusát hozta, az első perctől az utolsóig úgy, hogy nem Sipost láttam a színpadon hanem Hevesit, aki közben fancsali képpel ült a Susan Boyle-maszkban. Testhezálló feladat volt, és a kis manírok, a videóklip ikonikus momentumai mind megvoltak, és igen, én is észrevettem azt a mozdulatot, amitől Hajós eldobta a haját.

Screen Shot 2014-10-06 at 5.54.05.png

Pál Dénes: nesze neked komfortzóna, olyan manusgádzsi lett belőle Zsédaként, amilyenre nem számított szerintem senki. Igaz, hogy inkább hasonlított a Mötley Crüe nevű zenekar dobosára, Tommy Lee-re 1983-ból, de iszonyú jól végigtolta a nótát, amihez pedig nem sok köze volt. És igaza volt Majkának, dögös is volt.

A semmilyenek:

Screen Shot 2014-10-06 at 5.53.21.png

Vastag Tamás: Bereczki alaposan leszedte róla a keresztvizet, de igaza volt, mert ha valaki Frank Sinatra-esttel haknizik már évek óta, akkor annál több kell, mint amennyit nyújtott. A hangja most volt a legjobb, ez kétségtelen, de semmi plusz nem volt benne.

Screen Shot 2014-10-06 at 5.55.31.png

Dukai Regina: Kylie Monogue-nak volt eddig a legjobb a műsorban, de még mindig dolgozik benne valami gát, mintha nem hinné el magáról, hogy színpadra való, vagy tán csak derogál neki az egész, a fene tudja, mindenesetre nem tud felszabadulni, és ez minden produkcióján érződött. A kiesése elkerülhetetlen volt.

A nem jó:

Screen Shot 2014-10-06 at 5.49.01.png

Hevesi Tamás: sajnálom, de a Susan Boyle-előadása inkább volt egy rossz paródia, mint főhajtás, ezen nem segített sem a maszk, sem az sz idétlen bevonulás, amivel nekem az első hang előtt tönkre vágta az egészet. Fejhangon sikoltozott, és én elhiszem, hogy ez rohadt nehéz dolog, meg minden, de végig én éreztem magam kellemetlenül, és akkor a zsűri értékeléséről még nem is beszéltem, ami néhol a gyökérség határán billegve szépen belezuhant a meleg szarba.

Screen Shot 2014-10-06 at 5.28.14.png

És akkor a végére még valami, Majka kedvéért: többször említettem már, hogy a produkció, az, amit a műsor ötletben a képernyőre tol, az lenyűgöző, a koreográfiától a sminkeken és a maszkokon át a díszletekig, de megint megemelem a kalapomat. Most jó?

(Ja, és igaz, hogy Szabó Győző pont úgy be volt baszva tegnap, mint Koós János múlt héten?) 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baresz83 2014.10.06. 08:40:57

Nálam Bereczki kiverte a biztosítékot ezen a héten a hozzászólásaival... Musicalből van diplomája!!! Húúúha! Akkor pont neki kéne a legjobban tudnia, hogy 1 hét alatt nem lesz valakiből musicalszínész (ettől függetlenül Frank Sinatra-Vastag Tomi nekem sem tetszett).
Pál Dénes előtt le a kalappal! Már korábban is kirobbanthatták volna abból a bizonyos komfortzónából.

ifjú padavan 2014.10.06. 09:02:06

Én csak azt nem értem, hogy az Ének az esőben mióta Sintara szám. Három lehetőség lehet.
1. A TV2 mindenképpen akart egy Sinatra produkciót, de túl bunkónak gondolta a nézőket ahhoz, hogy ismerjenek egy igazi Sinatrát (mondjuk a My wayt, a New york, New yorkot, az Under my skint), ezért Sinatrának álcázva elénekeltették a Singing in the raint.
2. A TV túl bunkónak gondolta a nézőket ahhoz, hogy tudják ki az a Gene Kelly, ezért inkább azt mondták az Ének az esőbenre, hogy Sintara.
3. A TV2 szerkesztői túl bunkók ahhoz, hogy tudják nem minden régi számot Sinatra énekelt, és ők gondolták azt, hogy ez egy Sinatra szám.
Mindenesetre ha más nem Bereczki biztos tudja, hogy ez nem egy Sinatra szám, de Hajósból és Tillából sem nézem ki, hogy annyira műveletlenek lennének, hogy ne tudnák. Miért nem tették szóvá ha már a szerkesztők ilyen bunkók.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.10.06. 09:15:34

@ifjú padavan: Bemondták, hogy ugyan a filmben Kelly tolja, de Vastag Sinatrától énekli. Mert van neki egy Sinatra-haknija, és így.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.10.06. 09:18:35

Pedig ezen a képen Dukai teljesen Minogue...

ifjú padavan 2014.10.06. 09:19:35

@sixx: Na jó, de ez akkor sem Sinatra. Senkinek nem Sinatra jut eszébe ha azt hallja Ének az esőben. És senkinek nem az Ének az esőben jut eszébe ha azt hallja Sinatra.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.10.06. 09:26:49

"Ha valaki egy éve az mondja nekem, hogy a TV2 legjobb műsora egy olyan zenés show lesz, amiben ismert és a fiók mélyéről a hajánál fogva előrángatott énekesek ismert embernek maszkírozva énekelnek, kiröhögöm."

Alapvetően nem meglepő ez, ha belegondolunk, hogy a korai tv2 legjobb műsora (évekkel ezelőtt) a Dalnokok ligája volt, ami hasonló témájú...

bovorac 2014.10.06. 09:45:21

Csodálkozom Tilla és a zsűri közötti összhang dicséretén. Szerintem ez az évad az előzőhöz képest (nem a többi TV2-produkcióhoz képest!) csaknem nézhetetlen. Amikor a Dukai Regina kezébe tolt Majka-fotón még 4 perc múlva is poénkodtak, akkor nekem az jutott az eszembe, hogy ezeknek aztán tényleg nem jut az eszébe semmi. Az első két poén még vicces volt, a többi erőltetett.
Tilla meg egyenesen borzalom.

kovácspéterke 2014.10.06. 09:52:28

Bereczkinek tök igaza volt. Kár, hogy nem egy Sinatra-számot énekeltettek vele, annyi van neki, felesleges volt egy ilyen ikonikus musicalszámot Sinatraként eladni.

Egyébként az koncepció, hogy enm adnak igazán alacsony pontszámot akkor se, ha szar a produkció? pl hevesi tamás vicces volt, csak szar.

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2014.10.06. 10:01:48

Nem tudom mit láttok a Tóüth Verában.
Mármint jó hangja van (ha ezt a stílust szereted), de emellett semmi alázat nincs benne, mindig a saját hangján énekel (és persze érdekes, hogy amúgy mindig olyat kap, ami hasonlít az Ő hangjához..)

Nem tudom, hogy kit akar csinálni belőle a tv2, vagy csak a konkurens csatorna miatt, hogy náluk van a jobb hangú tóth..Nem tudom..de ez a hátszél már fáj nekem.
Ennek a versenynek a célja tudtommal, hogy minnél jobban hozd az eredetit. Erre a Zsűri olyanokat mondd, hogy "tudom, hogy semmi köze nem volt az eredetihez, de nagyon szép a hangod, tíz pont"... na elmehetnek a fenébe.

handax 2014.10.06. 10:04:52

@Baresz83: azt, hogy egy hét alatt senki nem lesz musicalszínész, nemcsak Bereczkinek, hanem Vastagnaknak is illik tudnia

Egy egyszerű frakkos, csokornyakkendős kiállás las vegasi háttérrel miért nem ment? Ja, hogy akkor csak ő van és a tánckar jelenléte nem tudja "emelni" az est fényét?

Rebelde 2014.10.06. 10:06:44

Hevesi Tamás szegény nagyon kínos volt, a végén amikor leült a többiek közé, akkor az a sharon stone terpesz végleg betett :))

számomra a Pál Dénes hájpolás érthetetlen, mint egy rossz transzvesztita, aki meleg levegőt fúj

blogoly 2014.10.06. 10:10:06

@Baresz83: senkiből nem lesz egy hét alatt musicalszinész, de ha valaki már 2 éve Frank Sinatra bőrébe bújik, akkor elvárható lenne hogy hozzon is valamit a karakterből.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.10.06. 10:11:56

@Rebelde:
"számomra a Pál Dénes hájpolás érthetetlen"

Miért, ki hájpolja? :)

Rebelde 2014.10.06. 10:16:12

elég sokan, és itt is a jók közé sorolják

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.10.06. 10:18:12

@Rebelde:
"itt is a jók közé sorolják"

Ja, akkor ez már hájpolás? :)

mézescsók 2014.10.06. 11:00:26

Kicsire nem nézünk. Valamelyik évben az X-factorban énekeltettek James Bond film nótákat, amiknek közük nem volt a filmhez!!!

Nekem Hevesi nem jött be egyik dalával sem. Még hogy olyan Bocelli volt, mint az eredeti, sőt..., hát hol van annak a pasinak a hangszínétől, hangterjedelmétől, finomságától? Rettenetes volt Rúzsa Magdiként is, de azon legalább röhögni lehetett. Susan Boydként viszont egyszerűen vinnyogott, megjegyzem, nem Ő tehet róla. Nem mert akkora tehetség a hölgy, amit nem vitatok, de a hangját meg sem kellett volna próbálnia leutánozni. Mondom ezt annak ellenére, hogy Hevesit még kedvelem is.
Nem láttam a végét. Ki és kit kapott jövő hétre?

KrustytheClown 2014.10.06. 11:07:09

@Hoppácska: Ja-ja, a Dalnokok Ligájából egész jó nemzetközi formátumot lehetett volna építeni, szuper műsor volt, kár, hogy nem haraptak rá sokan.

Ha egy nőnek vagy férfinak fekete haja van, mélykék szeme és szimmetrikus arca, az engem annyira meg tud bolondítani, hogy nocsak.
Szerintem meg Pál Dénes úgy nézett ki, mint a holland Liz Kay (Eliza Krul) ebben a nem túl jó True Faith-feldolgozásban:
www.youtube.com/watch?v=w1aIw3PaRAY

ifjú padavan 2014.10.06. 11:11:53

@mézescsók: Én sem értem Hevesinek miért adnak rendre magas pontot és dicsérik minden produkcióját. Pedig szinte végig az ő produkciója a leggyengébb.

ifjú padavan 2014.10.06. 11:12:58

@KrustytheClown: A Dalnokok ligája tényleg jó volt. Nem tudom miért állt le vele a TV2?

Démienke 666 2014.10.06. 11:15:56

Csak én látom úgy, hogy Majka rá van indulva Bereczkire? A múltkor is olyan lelkesen duruzsolt a fülébe, a tegnapi adásban meg felajánlotta neki, hogy lesmárolja.

cinika 2014.10.06. 11:26:37

@mézescsók: Kökény Attila - John Travolta
Keresztes Ildikó - Christina Agueilera
Pál Dénes - Hadaway
Sipos Peti - Lenny Krawitz
Hevesi Tamás - Sipos F. Tamás
Vastag Tamás - Meződi József (Apostol)
Tóth Vera - Caramel

Rúgka Pál 2014.10.06. 11:47:38

szeegny dénes jó szar dalt kapott

McVities 2014.10.06. 11:58:01

@sanche: Én is ezen csodálkozom hétről-hétre! Nem tudom, mit mondott volna a zsűri, ha pl. Hevesi tamás a saját hangján énekelte volna el a Susan Boyle dalt? Őt is megdicsérik, hogy ugyan köze nem volt az eredetihez, de szuper volt a produkció?!

valaki11111 2014.10.06. 12:30:57

@sixx: Nem hakni az, hanem egy musicaldarab, színházakban és a RAM Colosseumban vannak az előadások.
Ettől függetlenül Bereczkinek igaza volt.

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2014.10.06. 13:02:32

@McVities: Ugye, hogy ugye? Örülök, hogy nem csak nekem tűnt föl.

Azok, akik szavaznak, nyilván szimpátia meg minden franc miatt szavaznak, náluk megértem, ha valaki XY-ra szavaz csak azért, mert jó a saját hangja.

De az már gond, ha egy műsorban látszólag a zsűri sem tudja mi a feladat, akik elvileg pont ezért vannak, hogy kicsit tereljék a nézőket. Az se korrekt szerintem mikor ömlengenek a sminkről, hogy milyen jó, vagy milyen rossz.
Annyi dolguk lenne, hogy a mozgásról és az énekről mondjanak véleményt, hogy mennyire hasonlított az eredetire.
Ha semennyire, akkor szevasz tavasz.

penna 2014.10.06. 13:36:22

sixx, te biztos tudod a választ: hogy lehet bármilyen szinten is fair a nézők szavazata, ha 1. x idővel az aktuális műsor előtt már bőven lehet szavazni (vagyis k.vára mindegy, ki-hogy teljesít az adott heti műsorban), 2. egy élő műsorban az utolsó pár énekes után már kb. 5 perccel le is zárják a szavazást? vannak, akik másfél órája énekeltek, vannak, akik pár perce. hogy van ez???

Berczkinek respect, igaza volt a Vastag gyerekkel kapcs., jó, hogy vki megmondta, mennyire szar volt, amit produkált. És ami végképp nem tetszik a gyerekben, minden negatív vélemény után próbálja magát védeni. de még a humoros kritikáknál sem bír szellemesen reagálni. ezzel szemben Pál Dénest sokkal szimpatikusabbnak és tehetségesebbnek tartom, mint a műsor előtt.

krumplicukor 2014.10.06. 14:06:59

@Baresz83: Egy hét alatt valóban nem lesz valakiből musicalénekes, ebben csak az a szomorú h Vastag T. két-három éve musicalekben tolja, mint musicalénekes. Ez a Sinatra sem hakni, hanem egy rendes színházi darab. De hát csak ennyi van a gyerekben, mit csináljunk.

zsába 2014.10.06. 14:40:41

Szerintem Pál Dénes tiszta Wolf Kati... :D

Baresz83 2014.10.06. 15:02:36

@krumplicukor: Sebaj, ezen a héten majdcsak kiesik! :)

Nekem egyedül Bereczki fensőbbséges stílusával volt problémám, ahogy közölte, hogy neki musical diplomája van. Mégis Szinetár Dóra párjaként ismerhette csak meg annak idején a nagyérdemű...

tb79 · http://www.ukulele.hu 2014.10.06. 15:07:50

De jó lenne, ha az index főlapon látható címből (mint a múlt héten), és a bevezető szövegből (mint ezen a héten) NEM derülne ki, hogy ki esik ki. Én nem tudom megnézni, amikor adják, később nézem meg, és marhára rossz dolog a szpojler.

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2014.10.06. 15:31:03

Én már azért várom a hétvégéket, hogy SIXX milyen kritikát gyárt a műsorokról... (sokkal jobbak, mint a műsorok)
Sixx, ha megkeresnek téged, hogy alkoss egy TV műsort, bevállalnád?

andzsin 2014.10.06. 15:43:14

Én igazából azon csodálkozom miért kell lehetetlen feladat elé állítani valakit, lsd. Hevesi, mint Rúzsa, most meg a Susan Boyle, ez kőkemény szívatás.

Eleve hülyeség férfiakból nőt csinálni és fordítva, mert ez egy ideig szórakoztató, utána meg nevetséges, végül meg szánalmas. Persze meg lehet találni az egyensúlyt, Pál Dénes Karádynak jó volt, de Lady Gagának már nem lett volna jó:)

Bereczkinek nagy az arca, de egyrészt jól áll neki, másrészt van mire, szóval ahogy tavaly végigtolta ezt a műsort, az elképesztő volt. Keresztesnek nincs ekkora arca, de ő a női Bereczki, bár nem ennyire sokoldalú, viszont elképesztő hangja van és igaza volt a Liptainak, CD minőséget énekelni ugrálás közben, na ez ugrálás nélkül is csak pár embernek megy ebben az országban.

Teshow 2014.10.06. 15:53:18

A dalválasztás / zenei szerkesztés körül egyre komolyabb gondok vannak. Valaki szóljon már a szerkesztőknek, hogy az qurvára nem vicces, ha valaki olyan feladatot kap, amit lényegében lehetetlen megoldani, vagy ha mégis, akkor csak paródia szinten. Ez utóbbival persze semmi bajom nem lenne, csak a műsor hangsúlyozottan nem erről szól, sőt a licensz szerint kifejezetten hiba!
Hevesi feladata gyakorlatilag kivitelezhetetlen volt, férfiként teljesen idegen hangfekvésben, fejhangon kellett volna magas szintű (színpadi) éneklést produkálni - mindezt folyamatosan, két percben! HT igenis mindent kihozott belőle, amit lehetett, mint ahogy a szintén kib@szós Rúzsa Magdi klip-utánzatból is!
És igen, egyetértek Hajóssal: azért a komoly színpadi alázatért, és az igencsak odatett munkáért jár Hevesi Tamásnak a nagy respect és a magas pontszám. Hozzáteszem: számomra HT korábban az erősen közömbös kategória volt, de itt nagyon szimpatikus lett számomra. Mint ahogy Keresztes vagy korábban Koós Réka "odatevős" hozzáállása is, pedig őket se csíptem túlságosan.
Pál Dénest pedig kénytelen vagyok megkövetni: korábban azt sem értettem, mit keres itt, de be kell ismernem, a "gergelyrobi" óta csupa nagyokat dob! Mindezt a maga csendes módján!

7esbusz 2014.10.06. 16:00:00

Hevesi borzadály és nem először. Jövőhéten mehet isten hírével.

Teshow 2014.10.06. 16:08:02

A Sinatra / Gene Kelly bukta IGAZI okára én is marha kiváncsi lennék. Mivel 1/1 a filmet másolták, így értelmetlen volt Sinatrát belekeverni. Ha meg Sinatra volt a célszemély, akkor egy New York-New York pont ilyen látványos revű lehetett volna. Szerintem nettó benézték, és utána úgy csináltak, hogy direkt vó't ... Azért lássuk be, ez ciki!
De hogy konkrét is legyek: basszus, Kökényt egyszerűen nem ismertem fel elsőre, annyira eltalálták a figurát, ügyes!

Fluffyhu 2014.10.06. 16:12:07

@sixx: De hiszen Frank Sinatra nem énekelte ezt a dalt. Vagy igen?

Együtt élés 2014.10.06. 16:15:50

@andzsin: Nagyon egyszerű, azért tolja Keresztes CD minőségeben ugrálás közben mert playbackről megy. Amikor Vikidált énekelt a szám közepéig a homlokánál volt a mikrofon mégis ugyanúgy szólt mint amikor később beigazította a szájához. De amikor a kötélen pörgött azt sem lehet így elénekelni. Próbált ki, hogy pörögsz egy kötélen, irányváltásoknál stb. elcsuklik a hangod.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.10.06. 16:23:27

@Teshow:
"csak a műsor hangsúlyozottan nem erről szól, sőt a licensz szerint kifejezetten hiba!"

Ezt lehet olvasni valahol?

"Hevesi feladata gyakorlatilag kivitelezhetetlen volt, férfiként teljesen idegen hangfekvésben, fejhangon kellett volna magas szintű (színpadi) éneklést produkálni - mindezt folyamatosan, két percben!"

Nono... azért nem ez az első eset, hogy pasinak kell pl. Susan Boyle-t énekelni...
És talán nem köztudott, hogy a műsor lengyel változatában egy pasi a Carmen című operából énekelte el az ismert dalt, igen jól, megfelelően szoprán hangon - nulla parodizálással!
Tehát a feladat nem lehetetlen - csak Hevesinek nem sikerült.

Bryan élete 2014.10.06. 16:24:45

Az Egggyyyetlen nézhető és közben élvezhető cucc ezen a csatornán!!!

Rodna 2014.10.06. 16:54:14

@Baresz83: Tomi valóban szerepel Sinatra darabban, és talán pont azt szerették volna megelőzni a szerkesztők a dal választással, hogy az a vád ne érhesse, már kész produkciót hozott. Igen, nem volt tőkéletes, látszott a koncentráció. Minden versenyzőnek nagy Gratula, néha tényleg "mission impossibile" amit elvárnak Tőlük.

gabardin 2014.10.06. 17:19:11

Pál Dénes tiszta Cuddy a dr. House-ból :)

MEDVE1978 2014.10.06. 17:33:02

NA, most láttam részeket ebből a műsorból. Eléggé irányítottnak tűnik. Lehet fikázni Hevesit, de hogy valamelyik idióta köcsög Susan Boyle-t vagy Rúzsa Magdit adott neki az priceless. Akár ki is írhatták volna rá, hogy ok, ez egy valószínű jegy a kieséshez (nem tudom végül ki esett ki, de a végén asszem majdnem ő is). Ez kb. olyan, mintha Tóth Verának a Motörheadtől a Sacrifice-t kellene elénekelnie vagy Keresztes Ildikónak a Run to the hillst az Iron Maidentől.

Nekem visszatetsző volt a dolog, mert azt érzem rajta, hogy a játékosok egyik fele ziccereket kapott (Sipos Péter, Vastag Tamás, Tóth Vera), míg jó párat szivattak (Pál, Hevesi).

ByeKitty 2014.10.06. 17:47:25

Pál Dénes zseniális! Sosem gondoltam volna, hogy ennyire jőfej a pali. Traviként is sokra vinné, az első sorban csápolnék rá az Alteregóban :))
Mikor jut eszébe a szerkesztőknek, hogy a következő női szerepe Wolf Kati legyen?

kis.herceg 2014.10.06. 19:06:13

Majka beszólt sixxnek vagy mi volt? mit mondott?

mézescsók 2014.10.06. 19:25:03

@ByeKitty: Tudná őt is. Végre egyszer kaphatna a saját hangszínének megfelelő előadót is. Mondjuk Nick Cavet. Mondjuk az Into my Arms-t. Szem nem maradna szárazon.

Teshow 2014.10.06. 19:55:49

@Hoppácska: Persze, hogy lehet olvasni, csak nem nekünk :)))))
Komolyan: a műsorok során számos összefüggésben, folyamatosan elhangzik, hogy a cél az eredeti minél tökéletesebb reprodukálása. Ha valaki a paródia irányába elcsúszik (akár azért, mert "egyenesben" nem tudja jól megoldani a feladatot) azért a zsűri azonnal kritizálja.

Ja igen, Vásáry Andrénak biztosan nem lenne gond, hogy egy szoprán áriát kell előadnia - attól még Hevesitől már a férfi ária is szép volt.
Nem megy ám ez a legnagyobb világsztároknak se mindig könnyen, íme egy példa, ami már szinte fáj, pedig személyes kedvencem, és igazi rock-ikon az illető:
www.youtube.com/watch?v=ZjAWbZM8ZDg

Egyébként meg kitárgyaltuk már ezt korábban veled is (és többnyire egyet szoktunk érteni), így pontosan tudom, hogy érted mire gondoltam, szóval ne ragozzuk ;)

f@sk4l4p 2014.10.06. 21:05:04

A tököm kivan már a Tóth Vera hátszéltől(nem, nem a szellentésére gondolok).
Három abszolút könnyen abszolválható feladatot kapott,amiben kettőszőr ugyanolyan hájpacnit kellett alakítani mint ő.Volt még egy Katona Klári és egy Tóth Gabi utánzás amit középszerűen abszolvált (Tóth Gabit konkrétan szarul mert a testalkatából kifolyólag a sonkalábaival meg se közelítette Gabi színpadi mozgását). Nagyon be akarják húzatni vele, pedig nagyon megnéznék tőle egy Keresztes féle Madonna vagy Pink előadást, de kíváncsi lettem volna ,hogy boldogul Kylie Minogue-val is.

zolnababa 2014.10.06. 22:54:45

@ifjú padavan: Teljes mértékben egyet értek! Bevallom,annyira összezavartak,hogy kénytelen voltam megnézni,hogy valóban én vagyok ennyire műveletlen vagy a TV2 rontotta el.Az utóbbi igazolódott be! :) És ha már Gene Kellyt "utánoztatják" illetve a filmjelenetet veszik alapul, legalább tiszteljék meg azzal,hogy az ő nevét használják fel!

MUUR0990 2014.10.07. 01:34:14

A látottak alapján élek azon feltételezéssel, hogy itt is Pál Dénes lépett fel:

www.youtube.com/watch?v=nnb0a-8OIB4

:D

Spéter46 2014.10.07. 03:13:01

Pál Dénes messze a legjobb!!!
Ez ideig összesítve valóban Dukai volt a leggyengébb és így a döntések összességükben igazságosnak mondhatók!

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.10.07. 07:27:17

@Teshow:
Abban egyetértünk, hogy NEM a parodizálás a cél.
Ugyanakkor viszont - ahogy írtam - van rá példa, hogy férfielőadó egy szoprán áriát "tökéletesen" előad. Előad - és nem parodizál.

Ez Hevesinek nem ment. Ez Hevesi "hibája". Az, hogy paródiára vette, az pláne az ő hibája.

Ha tényleg "kicseszésből" kapja ezeket szerepeket a szerkesztőktől, az meg genya dolog, már többször leírtam, hogy ezeket jobb helyeken sorsolják, tehát fel sem merül az, hogy "direkt kicsesznek" valakivel.
Dehát ez Magyarország, itt még akkor is suskusra gyanakszunk, amikor nincs - merthogy megszoktuk, hogy MINDIG van.

Egyébként itt van az illető a lengyel műsorból:
www.youtube.com/watch?v=1s0I5gz_IYM

(Szinte tökéletes hang, tökéletes maszk, a zsűriben lévő nő operaénekes, az ő szerepe Carmen, tulajdonképpen őt utánozza.)

De hogy a paródia se idegen a műsortól, arra meg ez a példa:
www.youtube.com/watch?v=bGI_s-973WI

Az illető egy későbbi adásban Miley Cyrusként lengett a kőgolyón is...

És ez az eredeti, a spanyol formátum.

loholka 2014.10.07. 07:39:51

@Rebelde: abszolút igaz nekem ennél durvább jutott róla az eszembe. Se a kinézet se a hang szörnyű volt. Viszont a sok vénasszony hozza a telefonokat a TV2-nek , mert szavaznak a pártfogoltjukra ezerrel.

A zsűri pocsék azthiszem lefeküdtek a pénznek,/ meg van írva kit kell tolni szerintem/ idétlen megjegyzéseikkel amely időnként kifejezetten bunkó és sértő Tilla túl sok . Szóval az egész műsor egy nagy rakás... ....

Thomas Cooper 2014.10.07. 08:22:39

De jó, hogy kiesett vègre a Regina hercegnô. Baromira kínos volt, hogy ô volt az egyetlen, akinek a zsûri mindvègig mèzes-mázos burkolatba csomagolta a vèlemènyèt, mert szemmel láthatóan mindenen megsèrtôdött a kislány. Ráadásul az összes produkciója gyenge volt ès sótlan. Nem való neked a showbusiness, Reginácska!

netiltsálle 2014.10.08. 10:57:02

@MEDVE1978: Keresztes szerintem kurvajól hozná Dickinson mestert! :D
süti beállítások módosítása