Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kimaradt a Híradóból Robin Williams halálhíre, mert körültekintőek

2014. augusztus 12. 15:46 index 238 komment

Ahogy a cc is megírta, a ma reggel 6:30-kor kezdődő köztévés hírműsorból kimaradt Robin Williams halálhíre, pedig erről minden más magyar híradás és a teljes világsajtó is beszámolt. Most végre megvan a magyarázat, hogy miért maradt ki a reggeli adásból a színész feltételezett öngyilkossága. Nem azért, mert nem volt Kossuth-díja (mi erre gyanakodtunk, hiszen Bajor Imre halálhíre ezért maradt ki a Híradóból), hanem mert a köztévé KÖRÜLTEKINTŐ.

A Hír24 írt a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alapnak, hogy mi volt a hírszerkesztési koncepció aznap reggel. (A déli Híradóban már benne volt a hír.) Ezt a választ kapták:

„A művész halála a feltételezhető öngyilkosság miatt ugyanakkor körültekintést és visszafogottságot igényel (igényelne) a médiától. Egy sztár öngyilkossága ugyanis - szakértők szerint - könnyen öngyilkossági hullámot indíthat el. A Híradó foglalkozik Robin Williams halálával, de igyekszik megadni hozzá azt a keretet, amivel talán elkerülhető, hogy újabb öngyilkosságok történjenek. Ezért szólal meg pszichológus, NMHH szakember a Híradónkban. Ahhoz, hogy ezeket az embereket meg tudjuk szólaltatni, időre van szükségünk. Ez esetben nem a gyorsaságot tartjuk szem előtt, hanem a körültekintést."

Azt is közölték, hogy a hírügynökségben és a hirado.hu oldalon a közmédia beszámolt Robin Williams halálhíréről, elhangzott a Kossuth, a Petőfi, a Bartók és Dankó Rádiókban is. Ezek szerint ők nem voltak annyira körültekintőek, mint a Híradó. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2014.08.12. 20:24:36

és még gyurcsány híradóját tartottam dilettáns laikus demagóg hulladéknak... én kis naiv

apro_marosan_petergabor 2014.08.12. 20:48:53

Nem unjátok már az állandó sápogást, nyüszítést, rémhírterjesztést?
Mert mi már nagyon.
Ez az index már ócskább, mint a blikk.
A hírek legalább anyyira megbízhatatlanok, s a
átírtak, a politikai elfogultság pedig hányingert keltő.
Csak így tovább, lassan mélyrepülési világrekordot állítotok fel.

William Shockley 2014.08.12. 20:52:48

@Koca Caola:

Nem érdekli őket. A balliberis média célja a gyűlöletkeltést. Már délben sem volt igaz a hír, mert a déli híradóban is benne volt.

2014.08.12. 20:54:12

@aszucs:

Mekkora baromságokat hordtál itt össze ebben az utolsó beírásban.
Talán a "Ha...akkor" egyedül vagy interaktív rész a legnevetségesebb az egészből.

Habár lehet ez mégis űberelhetetlen:

"de meg ha igazat is mondanak.. akkor is nagyon-nagyon meg kell valogatniuk a szavaikat, mert nem 1 embert tamadott mar le a sajto ugy hogy felremagyarazta azt amit mondott.."

Áruld már el nekem! Ezzel szemben, ha hazudik, akkor nem kell vigyáznia, mert egy hazugságot nem lehet félremagyarázni? :)))))
Megáll az ész, hogyan tudsz ilyen hülyeséget leírni!?

safranek 2014.08.12. 21:25:49

@William Shockley: Beszéltek róla, miután minden más média tele volt vele, hogy nem foglalkoztak vele. A magyarázat is számalmasan sántít.

safranek 2014.08.12. 21:34:14

@apro_marosan_petergabor: Hát tudod ilyen média jócskán van a jobb oldalon is!

sandorkavagyok2 2014.08.12. 21:35:04

büdös kurva anyátok ti cigányok már 5 perce vége a barátok köztnek és még nem írtatok róla blogot hogy rohadna le a szivetek ti buzeránsok. 21.35van HOL VAN MÁR A BARÁTOKKÖZT CIKK? Más már rég megírta!!!!! KURVAANYÁTOK

Trigon_ 2014.08.12. 21:35:55

"Nem azért, mert nem volt Kossuth-díja, hanem mert a köztévé KÖRÜLTEKINTŐ."

Már ez is baj? A nem köztévék úgynevezett híradóiban elmondják a hírt azon melegében, aztán másnap, harmadnap kiderül, hogy valójában mi is történt. Nem szokott egyezni. Állítólag a jó hírszolgáltató egyik ismérve a hiteles ellenőrzés. A gyakorlat viszont az, hogy kiáll a bohóc a hétágvecsernyei faluhatárba, a háttérben akármivel, és elmondja, amit hallott, itt-ott. Esetleg megszólaltatnak egy szemtanút is, aki elmondja, hogy hallott egy nagy csattanást, és amikor kijött, látta, hogy összeszalad sok ember.

Akkor inkább várok egy következő kiadásig.

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2014.08.12. 21:40:03

Imi után ez már durva.
Baszzátok már meg a halálhíreiteket, rugózzatok máson.
Igen, ez a hírszerkesztőknek szól, és nem a kommentelőknek.

2014.08.12. 21:43:56

Nem baj, csak szimplán hazugság ez esetben.
A levezetésed meg hülyeség.

"aztán másnap, harmadnap kiderül, hogy valójában mi is történt"

Az történt, amit már mindenki tudott éjszaka.
Meghalt Robin Williams.

"Állítólag a jó hírszolgáltató egyik ismérve a hiteles ellenőrzés."

Megtörtént.

"A gyakorlat viszont az, hogy kiáll a bohóc a hétágvecsernyei faluhatárba, a háttérben akármivel, és elmondja, amit hallott, itt-ott."

Ez esetben nem erről van szó.

"Esetleg megszólaltatnak egy szemtanút is, aki elmondja, hogy hallott egy nagy csattanást, és amikor kijött, látta, hogy összeszalad sok ember."

Erről meg végképp nincs szó.

Deszkás 2014.08.12. 21:48:39

@dr. mesterseges szinezek: Ez nem így! Eperjes tudod mit mondott? Hogy nem hajlandó eljátszani az öngyilkosságot, mert ő nem hisz abban.
Egyébként pedig vitatott: "egy végzetes pillanatban (1860. április 7–8. éjszakáján, vitatott körülmények között) önmaga ellen fordította fegyverét. Korábban (1848. szeptember 5-én) Esztergomban már kísérelt meg öngyilkosságot, amikor a Dunába vetette magát a hajóhídról, de ekkor szerencsésen kimentették.[10] Vannak azonban feltételezések, miszerint meggyilkolták, és erre számos reális bizonyíték van. Amikor megtalálták, kezei a lágyékán nyugodtak, a fegyver pedig a combján hevert. Szinte lehetetlen, hogy miután fejbe lövi magát, így essen le a keze, illetve a fegyver a combján maradjon. A falon nem volt vér, csak agyvelő, ami azt bizonyítja, hogy már kivérzett, amikor fejbe lőtték. Szakértők három tűszúrás nyomát találtak a ruháján, a szívénél. Ez megmagyarázná azt, hogy miért nem volt csupa vér a gallérja, hiszen ha fejbe lövi magát, akkor ilyennek kellett volna lennie"
Wikipedia.

redmiller 2014.08.12. 21:51:16

M2-ön megy a Holt költők társasága! Nem ez volt műsorra tűzve...

mikorkakalman 2014.08.12. 21:55:27

Most komolyan, szerintetek normális dolog napokon keresztül azon bazírozni hírportálok főoldalain, kiemelt blogokban, hogy a tévé kinek a halálhírét mikor mondja be? Hogy a köztévé a kormány seggét nyalja? Igen! Hogy ez mindig is így volt, a balliberális kormányok idején is? Igen! Sőt!!! Akkor hol voltatok?

redmiller 2014.08.12. 21:55:52

M2-ön Holt költők társasága! Csak megemlékeznek róla, mert nem ez volt eredetileg a műsoron...

2014.08.12. 21:57:30

@Deszkás:

"Amikor megtalálták, kezei a lágyékán nyugodtak, a fegyver pedig a combján hevert. Szinte lehetetlen, hogy miután fejbe lövi magát, így essen le a keze, illetve a fegyver a combján maradjon."

Ellenben az lehetséges, hogy a gyilkos olyan hülye volt, hogy mikor dönteni kellett, hogy hol legyen a fegyver, nem mellé dobta, hanem nagy nehezen kiegyensúlyozta a fegyvert a combjára téve, legyen most min filóznunk.....

" A falon nem volt vér, csak agyvelő, ami azt bizonyítja, hogy már kivérzett, amikor fejbe lőtték."

Gondolom a hatalmas vágással a nyakán vérzett ki, vagy ha nem akkor hogyan is??? Ami nem volt oltári feltűnő?

"Szakértők három tűszúrás nyomát találtak a ruháján, a szívénél."

A testét viszont nem nézték meg ahol a tűszúrások voltak, hisz minek?

mikorkakalman 2014.08.12. 21:58:03

@redmiller: Bajorról is megemlékeztek, csak éppen van aki a kákán is csomót keres, ha érdeke fűződik hozzá...

2014.08.12. 22:03:21

@mikorkakalman:

"Igen! Hogy ez mindig is így volt, a balliberális kormányok idején is? Igen! Sőt!!! Akkor hol voltatok? "

Elküldtük őket a p....ba a hatalomból.
És, ha "rajtunk" múlik erre a társaságra is ez vár.

aszucs 2014.08.12. 22:07:04

@MikeBoy:

Elarulom.. ugy hogy 'nem allitasz semmit' csak beszelsz.. kodositesz.. :)

Tok logikus... nem hazudsz de nem is mondod el az igazat..
Ha megkerded honnan van a penzem.. es azt valaszolom hogy "holnap lehet esni fog az eso".. vagy azt hogy "blabla" .. vagy azt hogy "lehet a szuleim adtak.. de lehet hogy nem" ... akkor szerinted hazudtam, vagy igazat mondtam?! vagy egyszeruen csak kikerultem a kerdest.. :)

Es termeszetes hogy baromsagnak tunik amit irtam ha pont annyira gondolod at mint ezt .. :)
Sot ez az egesz pont errol szol.. legyunk mar kissit toleransabbak es ne csak a hibat keressuk masokban... hibaztatni a legkonyebb...

2014.08.12. 22:14:02

@aszucs:

Bizonyos kor és komolyság felett az embernek tudod elege van a ködösítésből.
Politikusokkal szemben meg pláne.
Médiával szemben meg pláne pláne.

Aki ezekkel szemben toleráns akar lenni az magára vessen!

aszucs 2014.08.12. 22:19:16

@MikeBoy:

Ezzel nem mondtal ellen nekem.. es az elozo irasaid sem vedted be...

Nem szep dolog a kodosites.. de vannak helyzetek/emberek akik/amikor rakenyszerulnek.. meg akkor is ha az igazsag az o oldalan all.. ezt magyaraztam.. de had ne kezdjem elorol.. inkabb olvasd el ujra.. :)

mikorkakalman 2014.08.12. 22:21:47

@MikeBoy: Van egy rossz hírem: a következő kormány(ok) alatt is így lesz...

Trigon_ 2014.08.12. 22:35:26

@MikeBoy: "»aztán másnap, harmadnap kiderül, hogy valójában mi is történt«

Az történt, amit már mindenki tudott éjszaka.
Meghalt Robin Williams. "

No igen. Ennyi, ami biztos. És mit mond erről a hiteles média? Az Index pillanatnyilag ott tart, hogy "Robin Williams egy övvel akasztotta fel magát, csuklóján vágások voltak" Az, hogy szerintem ez nem közügy, nem a nyilvánosságra tartozó tudnivaló, hanem tulajdonképpen kegyeletsértés, az külön probléma. De vajon mit fogunk erről hallani három nap múlva? Amikor a média is azt mondja, hogy "kiszivárgott információk szerint", meg "a Blikk úgy tudja", meg "állítólag", addig a hír nem hír, hanem találgatás.

Meghalt Robin Williams. Igen, ennyi a hír. Hol, mikor, ez még érdekelheti az embert, és ez talán még tárgyszerűen ki is deríthető. De a tudósítások arról is beszélnek, hogy hogyan, mitől, miért, depressziós volt vagy nem, újra ivott vagy nem, az egyik barátja azt mondta, hogy ezmegaz, ki talált rá, miért talált rá, sajnos a tudósításokban erről is szükségesnek érzik beszélni.

Az MTV indoklásáról, vagyis az ilyenkor megerősödő öngyilkossághullám miatti tapintatos tálalásra való törekvésről pedig nem tudom, miért kell külön hőzöngést tartani.

A poszt címét pedig ideje lenne frissíteni. A hitelesség kötelez.

2014.08.12. 22:35:28

@aszucs:

Ellentmondok és bevédem a kedvedért!

"Ha megkerded honnan van a penzem.. es azt valaszolom hogy "holnap lehet esni fog az eso".."

Ez esetben egyáltalán nem válaszoltál a kérdésre.
Csak a mi esetünkben nem erről van szó, mikor ilyen szélsőségesen mellébeszélsz.
Ha másképp gondolod idézz egy kérdést és a mellébeszélő választ és ne nem létező saját gondolatot hozz fel példának!
És akkor ott azt megcáfolom.

2014.08.12. 22:41:20

@mikorkakalman:

"Van egy rossz hírem: a következő kormány(ok) alatt is így lesz... "

Csak ez érvnek pont annyira gyenge, mint a harmat.
Ez öregem egy tipikus bullshit.
Igazából hagy kérdezzem meg, ez mire is érv? Vagy minek is írtad ezt most?

2014.08.12. 22:47:12

@Trigon_:

"Az MTV indoklásáról, vagyis az ilyenkor megerősödő öngyilkossághullám miatti tapintatos tálalásra való törekvésről pedig nem tudom, miért kell külön hőzöngést tartani."

Tragikus hirtelenséggel 63 évesen az éjszaka meghalt Robin Williams.
Halálának pontos okát még nem tudjuk.
És egy rövid szöveg, hogy ki volt ő.

Nem is olyan bonyolult ez a hírvilág, ugye!? :))))

mikorkakalman 2014.08.12. 22:57:16

@MikeBoy: Ki mondta, hogy érv? Csupán egy egyszerű és logikus következtetés. Mielőtt bárki beleélné magát, hogy a mindenkori köztévé nem az éppen aktuális kormányhoz fog közel állni, kormányozzon akár az ötfülű macskapárt is.
A politika nem lehet más, csak a mesében... ;)

2014.08.12. 23:08:53

@mikorkakalman:

Tudod Svájcban a köztévé "közel áll a kormányhoz", sőt van maffia, fekete gazdaság és korrupt politikus is.
Mégis nagyságrendekkel élhetőbb ország, minta a mienk.
És ezt társadalmi szempontból értem.

Vagyis az a tény, hogy a köztévé "közel áll a kormányhoz" és ez nem lesz másképp önmagában nem releváns abból a szempontból, hogy lehet-e más a politikai vagy sem.

Értsd: a világ ebből a szempontból nem fekete vagy fehér.

Másik Zoltán 2014.08.12. 23:12:25

A köztévé igazán szólhatott volna az Amerikai elnöknek, mert már az is nyilatkozgat össze-vissza:

President Obama:

“Robin Williams was an airman, a doctor, a genie a nanny, a president, a professor, a bangarang Peter Pan, and everything in between. But he was one of a kind. He arrived in our lives as an alien – but he ended up touching every element of the human spirit. He made us laugh. He made us cry. He gave his immeasurable talent freely and generously to those who needed it most – from our troops stationed abroad to the marginalized on our own streets. The Obama family offers our condolences to Robin’s family, his friends, and everyone who found their voice and their verse thanks to Robin Williams.”

aszucs 2014.08.12. 23:17:36

@MikeBoy:

Bocsi latom te is mellebeszelsz most mar.. :) mert azt a szovegem amit regebben lehulyesegeztel, arrol most elfeledkeztel.. csak a legutobbi temat hoztad elo.. DE legyen:

bemutatom valoszinuleg miert nem hazugsag a valasz csak kodosites.. visszaidezem a TV valaszat: [a kerdest ugye csak tippelni tudjuk]

"A művész halála a feltételezhető öngyilkosság miatt ugyanakkor körültekintést és visszafogottságot igényel (igényelne) a médiától."
-feltetelezheto.. azaz nem az sem biztos hogy ongyilkossag volt..
-korultekintest igenyel... jaja ezt mindenre ra lehet mondani. :) wc-zes is korultekintest igenyel nehogy melle menjen. :D:D
van mondandoja.. de nem tul sok..

"Egy sztár öngyilkossága ugyanis - szakértők szerint - könnyen öngyilkossági hullámot indíthat el."
-nem ok allitjak.. hanem valamilyen szakertok..
-de meg azok is csak azt allitjak hogy lehet... persze az is lehet hogy nem... :)

"A Híradó foglalkozik Robin Williams halálával, de igyekszik megadni hozzá azt a keretet, amivel talán elkerülhető, hogy újabb öngyilkosságok történjenek."
-igyekszik... tehat nem biztos hogy azt is teszi, de azert probalkozik
-talan elkerulheto... talan igen.. talan nem... ez sem tul konkret info
..amugy persze mindenki igyekszik ugy csinalni a dolgit hogy talan kevesebben legyenek ongyilkosok.. :)

"Ezért szólal meg pszichológus, NMHH szakember a Híradónkban."
-meg meg egy tucat ember szolal meg akik elmondjak milyen az idojaras holnap.. azaz nem allitja hogy ezzel az uggyel kapcsolatban is szakertot szolaltatnak meg.. :D:D:D:D

"Ahhoz, hogy ezeket az embereket meg tudjuk szólaltatni, időre van szükségünk."
-embereket... tehat tobbesszam.. talan csak egy altalanositas.. hogy tobb idobe kerul szakembereket megszolaltani... de a mostani esetrol lehet nem is mond semmit.. :D:D:D

"Ez esetben nem a gyorsaságot tartjuk szem előtt, hanem a körültekintést."
-ennek van mondanivaloja.. hogy az ovatossagot tobbre tartjak a gyorsasagnal.. ez persze tok normalis szoveg

Osszegezve a valasz nagy resze felteteles mod.. nem is biztos hogy kapcsolodnak a mondatok egymashoz.. csak talan es sok fajtakepp ertelmezheted.. :)
DE semmikepp nem zarja ki azt az esetet sem hogy egyszeruen csak nem voltak biztosak benne 6 orakor hogy valoban ongyilkos lett-e a szinesz.. :)

Trigon_ 2014.08.12. 23:22:50

@MikeBoy: Ez volt a tapintatos verzió? Nem állítom, hogy a szakember helyesen beszélt, de ő a szakember, nem én, ezért én nem próbálok nála okosabb lenni. Hogy az öngyilkosságra éppen hajlamos állapotú embereknek mi okozhat bajt és mi nem, azt mi megtippelni sem tudjuk.

Tételezzük fel, hogy a reggeli híradóban csak valamilyen tévedés miatt nem mondták be a hírt. A déliben már bemondták. Akkor most mi is a címoldalas hőzöngés oka?

2014.08.12. 23:42:53

@aszucs:

NEM!

Az az igazság, hogy most te beszélsz mellé vagy nem érted.
Mint mondtam cáfolni fogom hát tessék!

A példádban

"Ha megkerded honnan van a penzem.. es azt valaszolom hogy "holnap lehet esni fog az eso".. vagy azt hogy "blabla" .. vagy azt hogy "lehet a szuleim adtak.. de lehet hogy nem""

Nincs összefüggés a kérdés és a válasz között!
Egyiknél sincs. Mindegyik válasz ugyan annyi információval bír, mintha SEMMIT NEM MONDTÁL VOLNA!

De ez esetben, amit itt levezettél a TV-re NYILVÁNVALÓAN NEM IGAZ!
Ők konkrét választ adtak a késedelem okára és kiemelték a BIZONYTALANSÁGI TÉNYEZŐKET amibe te megpróbálod belemagyarázni, hogy ködösítés, de valójában nem az.
És erről amit a TV írt véleményezhető, hogy igaz-e vagy sem, mert adekvátnak tűnő választ ad a késedelem okára.

Egyébként nem releváns, de a levezetésed szánalmas csak egyet emelek ki, de a többit is ízekre tudom szedni!

Ez mindkét részről teljesen rendben van:

"Egy sztár öngyilkossága ugyanis - szakértők szerint - könnyen öngyilkossági hullámot indíthat el."
-nem ok allitjak.. hanem valamilyen szakertok..
-de meg azok is csak azt allitjak hogy lehet... persze az is lehet hogy nem... :)

Öregem az orosz rulettben lehet, hogy fejbe lövöd magad és lehet, hogy nem. De ettől még aki orosz rulettezik az egy barom.

Aki pedig úgy gondolja, hogy egy hírrel van bármi esélye annak, hogy valaki öngyilkos lesz miatta és az leadja a hírt az is egy barom. És ez TV igazát támasztja alá. És ezt korrektül el is magyarázzák és nem tudom, miért nem értetted meg?????

Csakhogy ettől még a hírt simán le lehetett volna adni így minden probléma nélkül:

Tragikus hirtelenséggel 63 évesen az éjszaka meghalt Robin Williams.
Halálának pontos okát még nem tudjuk.
És egy rövid szöveg, hogy ki volt ő.

Tehát a TV vagy hazudik vagy kókler ez esetben.

fehérfarkas 2014.08.12. 23:45:28

@musor.tv: "Ehhez képest emlékére az M2-n 21:45-kor a Holt költők társasága...
Ami ugye öngyilkossággal végződik...
musor.tv/mai/tvmusor/M2
Azok a NEM KÖRÜLTEKINTŐ műsorszerkesztők már megint..."

A NER-ben a követezetesség szigorúan büntetendő dolog.
NERisztánban a dilettantizmus, következetlenség, össze-visszaság és a kettős mérce a kötelező. Vagyis pontosan úgy kell mindenkinek viselkednie, ahogyan a nagy szellemi vezetőnek, a pocakos ficistának, a Kárpátok géniuszának, a saját falujába a lakosságszámánál nagyobbat építőnek, az illiberális demokratának, az unortdox gazdaságpolitikusnak, az EU/multik/külföldi tőke/bankok/józan ész ellen szabadságharcoló karizmatikus nemezti vezérnek. Pont ettől olyan karizmatikus a híveinek, akik a CÖF tüntetésen képesek sok ezer forintot kiadni egy kerezett Szt.Orbán Viktor képért (persze számla nélkül - merthát mégiscsak NERisztánban vagyunk).

2014.08.12. 23:45:55

@Trigon_:

Igen öregem az a legtapintatosabb verzió, mikor a halál okát meg sem említed! Csoda nem? :))

"Akkor most mi is a címoldalas hőzöngés oka? "

Az, hogy az MTV egy SZAR színvonalú média a MI PÉNZÜNKBŐL! :)

fehérfarkas 2014.08.12. 23:54:43

@Nem Penny hajója: "A Hírcsárda sem találhatott volna ki ennél jobb választ"

Az a dúrva, hogy amikor először megláttam a Bajor Imi-s cikket ezzel kapcsolatban, akkor zt hittem, hogy biztos a Hírcsárda híréről van szó. Éskiderült, hogy nem. Ilyet még a Hírcsárda sem tudna kitalálni.
Csak az a gond, hogy a Hírcsárda hírei poénok, ezek pedig véresen komolyan gondolják az agymenéseiket (ráadásul ezek vezetik az országot).
RW halálírének le nem közlésének megmagyarázása felveti azt a kérdést, hogy 80 IQ alatt szabad-e bárkit a közmédiába beengedni dolgozni? Vagy ez az alap követelmény, hogy IQ80-nál magasabb nem lehet, mert az még a végén képes lenne normálisan gondolkozni?

aszucs 2014.08.13. 00:00:50

@MikeBoy:

Bakker nem lehetsz ennyire vak... a TV nem adott konkret valaszt.. csak olyat irt ami akar valasznak is tunhet.. akar nem... ezt magyaraztam..

Szedd szepen izekre amit irtam... de kezd el elorol.. es legyszi logikusan mert amit vaalszoltal az is mellebeszeles.. :)

Ok hogy az orosz rulettezo barom.. de mi koze ennek ahhoz hogy a TV idezet kodosites-e vagy sem... azt mondhatod aki onghyilkos lesz az barom... ES?

A lenyeg hogy amit a TV irt.. az logikusan hangzodhat.. Es persze lehet azt akartak mondani.. de az is lehet hogy nagyjabol semmit nem allitottak..

Tudod ez olyan mintha egy szerzodesbe beleirnatok hogy penzt kolcsonoznek toled es hogyan fizetik vissza.. csak epp a 'fizetem' helyett 'fizethetem' kerul.. es sehol mashol nem lenne ra egyertelmu celzas hogy vissza is kell fizetnie...
Aztan ha szamonkered tole.. akkor meg majd mondja, hogy o nem irta ala hogy vizza is fizeti.. csak azt hogy fizetheti.. ha akarja.. de nem akarja.. szoval csa.. :)

cso zsi 2014.08.13. 00:01:16

@William Shockley: Hülye vagy fiam, vagy csak nem gondolkodsz.
Mindenki leadta a hírt, kivéve....
Kitől kapja mindenki a híreket?
hu.wikipedia.org/wiki/Magyar_T%C3%A1virati_Iroda
"Napjaink
2010-ben a második Orbán-kormány által beterjesztett médiacsomag jelentősen átalakította a magyar médiavilágot. A Magyar Távirati Iroda Zrt. nonprofit részvénytársasággá vált, az alapítói és a részvényesi jogokat nem az Országgyűlés és a Tulajdonosi Tanácsadó Testület, hanem a Közszolgálati Közalapítvány gyakorolja. Vagyonát a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap kezeli, a társadalmi felügyeletet a Közszolgálati Testület látja el. Az MTI-t vezérigazgató irányítja, akit a Médiatanács javaslata alapján a Közszolgálati Közalapítvány kuratóriuma nevez ki.

Megalakult az MTI Hírcentrum, amely az összes közmédium hírellátását végzi. Tehát a klasszikus hírügynökségi anyagok mellett már a MTV és a Duna TV Híradója, valamint a Magyar Rádió Krónikája is az MTI irányításával készül. 2011-ben megújult a hirado.hu weboldal is."

fehérfarkas 2014.08.13. 00:04:55

@aszucs:

Nem az a gond, hogy később mondták csak be. Hanem ennek megindoklása. Valamint a következetlenség, hogy más közmédium (pl. a közrádiók) pedig mégiscsak időben be tudta mondani. Amivel ráadásul pont a többi közmédium cáfolta meg az MTV1 érvéelését/indoklását/magyarázkodását.

100.000 féle elfogadható magyarázatot tudott volna adni az MTV, de ők pont olyat találtak ki, ami a Hírcsárda viccoldalon nagyon jól mutat, de a valóságban egy közmédiumtól hivatalos indoklásként überszánalmas.
Ennél még az is sznvonalasabb, ha Selmeczi Gabi féle magyarázattal jönnek elő: "Csak".
(úgy látszik ezt is megértem, hogy vannak akiket Selmeczi Gabihoz kell küldeni kommunikációs oktatásra;
a következő mélységi szint mi lesz?)

aszucs 2014.08.13. 00:06:39

@fehérfarkas:

Latom sorban olvasod a hozzaszolasokat mar valaszoltam ra.. en azert nem vagyok biztos benne hogy tudott volna olyan konkret valaszt adni amibe ne kotottek volna bele azok akik direkt kritizalni akarjak oket...

2014.08.13. 00:08:08

@aszucs:

Egyszerűsítsünk!

A te példádnál nem lehet feltenni a kérdést neked, hogy a válaszod Igaz-e vagy sem, mert nem állítasz semmi relevánsat a kérdés szempontjából.
Kiemelem a gyengébbek kedvéért:

Mindegyik válasz ugyan annyi információval bír, mintha SEMMIT NEM MONDTÁL VOLNA!

Míg a TV magyarázatára fel lehet tenni azt a kérdést, hogy igaz-e vagy sem?

Ezt is kiemelem:

Ők konkrét választ adtak a késedelem okára és kiemelték a BIZONYTALANSÁGI TÉNYEZŐKET amibe te megpróbálod belemagyarázni, hogy ködösítés, de valójában nem az.

NA EZT CÁFOLD, MERT ITT A LÉNYEG.
NEHÉZ LESZ!

2014.08.13. 00:11:33

@fehérfarkas:

"Ennél még az is sznvonalasabb, ha Selmeczi Gabi féle magyarázattal jönnek elő: "Csak"."

Ez mondjuk jogos :)

fehérfarkas 2014.08.13. 00:16:21

@aszucs: "Ugye lehet hogy ok elobb meggyozodtek hogy valoban nem alhir stb..
Es ez olyan magatol erthetodo dolog.. hogy akinek ez nem merul fel, annak lehet az sem merul fel hogy a szomszedja netan lehet ember.. es nem egy marslako..."

A média a külföldi híreket általában a nagy nemzetközi hírügynökségetől veszi át. De nemzetközi nagy hírügynökségek előfizetőinek sem kell lenni, mert van hazai hírügynökség is (amelyik átveszi azoktól). Magyarországon elég csak az MTI hírfolyamát nézni, és az alapján kicsemegézni melyik hírt akarjuk leadni és melyiket nem. Nem egy nagy vaszisztdasz feladat. IQ 80 felett bárki meg tudja oldani.
Ráadásul az MTI hírek tematizálva vannak: búlvár, belpol, külpol, gazdaság, tudomány, stb, így nagyon gondlkodni sem kell melyikbe tartozik az adott hír. A kérdés csupán az: leakarják-e adni vagy sem.
(nem kell minden hírt leadni ami az MTI-n megjelenik, hiszen Magyarországon senki nem érdekel az, hogy Potigoohjomnjhiunj-ban elütöttek egy gyalogost;
viszont nagy hírességek halála a kultúra vagy a búlvár rovatba be szokott kerülni - ha máshogy nem, akkor egyetlen egy mondattal;
ezek ilyen alap dolgok - és úgy látszik a közmédia többi csatornájál ezt tudták, csak az MTV-nél nem,
és ezt a butaságukat egy hatalmas ökörség válasszal akarták kimagyarázni,
ami a Bajor Imi-s válaszuk után már azt feltételezi, hogy az MTV hírszerkesztpségében és kommunikációs részlegén csupa 80-as IQ alatti debil dolgozik)

aszucs 2014.08.13. 00:22:12

@MikeBoy:

TESSEK?!

"megpróbálod belemagyarázni, hogy ködösítés, de valójában nem az"

Legyszi magyarazd meg miert nem az..

konkret mondatokat irtak.. ja.. DE mit allitottak vele?!

EN mar megcafoltam ezt.. tessek ujra elolvasni.. minden mondatra megirtam miert nem biztos hogy azt jelenti amire gondolunk...

Egy kis segitseg... a level kore nem kaptunk semmilyen mas irast.. lehet azt sem irtak oda az elejen hogy a csuszasnak ez az oka..

Az en Peldaim .. peldak voltak.. hogy erzekeltessek hogy lehet felrebeszelni... nem volt az a celjuk hogy szoszerint ugyanaz legyen mint a TV-je..

DE mondok egy sajat peldat..
Rgen amikor egyetem mellett dolgoztam.. es leleptem melohelyrol egyetemre.. analizis eloadasra...
Legkozelebb fonok megkerdezte: "voltam Analizisen?" en meg valami olyat valaszoltam hogy "A Tanar tok jo viccet mondott.. hogy.. "

Igazat mondtam... Fonok elkonyvelte hogy voltam... PEDIG nem voltam.... osszefutottam egy csaj baratommal.. beszelgettem vele.. es a kijovo ismeroseim mondtak hogy mi volt oran.. :)

Tehat nem hazudtam.. megis total mas volt az igazsag mint ami lesulne a valaszombol.. ez a kodosites.. :)

fehérfarkas 2014.08.13. 00:26:17

@1,3,7-trimethylxanthine: "Bajor Imre halála után tényleg gáz volt amit csináltak (különösen a magyarázat).
Most viszont inkább a hülye kérdésre hülye válasz esete áll fenn.
/// Az öngyilkossággal kapcsolatos indoklás pedig nem bullshit generátoros, ugyanis én már több helyen hallottam, hogy pl. a metrós/vonatos öngyilkosságokat nem szeretik túlságosan hirdetni, mert utánuk kimutathatóan emelkedik a hasonló típusú öngyilkosságok száma a térségben. Simán lehet, hogy ez amúgy egy urbanlegend, de valahonnan innen eredhet az mtv "magyarázata". ///"

Ebben igazad van - csakhogy a közmédia ezeket meg mégis bemondja. Most akkor saját elvei ellen cselekszik?
Jó, persze tudom, ez álnaív kérdés volt, hiszen a mostani köztévénél elvekról és követezetességről szó sincsen.
Csupán kellett valami magyarázatot összetákolniuk arra, hogy rajtuk kívül a többi médium miért hozta le időben a hírt. És ezt a szánalmasan átlátszó magyarázkodást sikerült kiszenvedniük magukból.

Trigon_ 2014.08.13. 00:28:54

@MikeBoy: "Igen öregem az a legtapintatosabb verzió, mikor a halál okát meg sem említed!"

A "tragikus hirtelenséggel" sok-sok éven át a "megölte magát" eufémája volt. Nyilván te sem véletlenül írtad így. Ahogy a "hosszan tartó, súlyos betegség" a rák egyezményes elnevezése. Ennyit az is tud, aki éppen azon tépelődik, hogy miért éljen még.

aszucs 2014.08.13. 00:28:57

@fehérfarkas:
Biztos vagyok benne hogy meg a legnevesebb hirportal is kaphat alhirt... vagyis soha nem tudunk meggyozodni 100%-ra hogy egy hir valodi, hiteles.. termeszetes hogy az emberek elobb leadjak
azt hogy valaki mitol vesz egy hirt eleg biztosnak vagy sem.. az mindenkinek a sajat szubjektiv velemenye...
Ha nem a te feleloseged egy dolgot megcsinalni akkor persze egyszerubb es konyebb... foleg utolag megmondani hogy mi lett volna a jobb...

Ellenben 6 ora kesessel leadni egy hirt egyatalan nem vilagvege... ha valaki ugy dont var meg 6 orat es ha akkor sem derul ki hogy alhir akkor fogadja csak el.. akkor nemhiszem hogy egybol rosszat kene mondani ra...

fehérfarkas 2014.08.13. 00:31:13

@P1sty: "Szerintem nincsen ebben semmi meglepő. Robin Williams nem dolgozott egyik olyan gyárban sem, amit Szíjjártó átadott volna az elmúlt időszakban, helyette gaz filmesként olyan keresztényellenes filmek részese volt, mint a nőnek öltözött férfi (!!!) a Mrs. Doubtfire-ben."

Na látod, meg van a megfejtés. Nem is értem, hogy RW ezek után miért képzelte az magáról, hogy a halálával bekerülhet az MTV hírei közé?
:D :D :D
(egy igazi jó komikus a halálával is megnevettet és vidámmá tesz másokat;
ezzel szemben a kormány és az MTV mostani vezetői/szerkesztői az életükkel teszik siralmassá mások életét)

2014.08.13. 00:36:43

@Trigon_:

Ez blöff? :))

"A "tragikus hirtelenséggel" sok-sok éven át a "megölte magát" eufémája volt. Nyilván te sem véletlenül írtad így"

Igen és a balesetet szenvedetté, a megöltéké, szívinfarktus stb.
Annyi az állítás a tragikus hirtelenségben, hogy nem volt vén és hosszan nagyon beteg sem, amit akik ismerték nyilván tudták.

aszucs 2014.08.13. 00:42:42

@MikeBoy:

Trigon nem azt allitotta hogy a "tragikus hirtelenséggel" -bol kovetkezik hogy ongyilkos.. hanem hogy sokan egybol arra gondolnak.. meg akkor is ha nem ugy van...

Mint ahogy te [es sokan masok] is azt gondolod hogy a TV hivatalosan is azt allitja amit te megertettel az irasukbol.. pedig lehet hogy total nem azt allitottak.. :D

fehérfarkas 2014.08.13. 00:44:23

@aszucs: "Biztos vagyok benne hogy meg a legnevesebb hirportal is kaphat alhirt... vagyis soha nem tudunk meggyozodni 100%-ra hogy egy hir valodi, hiteles.. "

Persze, előfordul az ilyesmi is. De ha minden hírt le akarna ellenőrizni egy hírportál, akkor egy hatalmas nagy méretű nemzetközi nyomozócsapatot kellene fenntartani.
De pont azért szokták a forrást megadni, hogy ha utólag kiderül, hogy álhír volt, akkor lehessen hivatkozni arra, hogy az MTI, Reuters, AFP, MENA, Associated Press, stb... a hivatkozás.

Egyébként meg a hírportál és a hírügynökség nem ugyanaz. Az index.hu hírportál, az MTI meg hírügynökség.
A hírportál legtöbbször a hírügynökségektől veszi át a híreket (kevés a saját készítésű hír - és azok is leginkább belföldi eseményekről szólnak, ahova tudósítót gyorsan ki tudnak küldeni, és nincsen nyelvi különbség sem).
A hírportált és a hírügynökséget nem ajánlatos összekeverni.

2014.08.13. 00:49:00

@aszucs:

"Legyszi magyarazd meg miert nem az..

konkret mondatokat irtak.. ja.. DE mit allitottak vele?!"

NEM HISZEM EL!

Ezt állítják

"Egy sztár öngyilkossága ugyanis - szakértők szerint - könnyen öngyilkossági hullámot indíthat el."

Ez egy rossz esemény, ami bekövetkezhet. (lehet ez igaz vagy hamis hogy bekövetkezhet? IGEN)

És még azt állítják, hogy ha nem gyorsan, hanem körültekintően tálalják a hírt, akkor ezt az az esélyt csökkenteni tudják!

"de igyekszik megadni hozzá azt a keretet, amivel talán elkerülhető, hogy újabb öngyilkosságok történjenek."

lehet ez igaz vagy hamis? IGEN

Ennyi. Ez nem jött le?
Ez egy konkrét válasz! Röhejes, de konkrét a kérdésre adott válasz, hogy miért késtek.

****************************

Ezzel szemben itt egyetlen konkrét válasz sincs:

"Ha megkerded honnan van a penzem.. es azt valaszolom hogy "holnap lehet esni fog az eso".. vagy azt hogy "blabla" .. vagy azt hogy "lehet a szuleim adtak.. de lehet hogy nem""

Hogy magyarázzam még el???

2014.08.13. 00:51:03

@aszucs:

"Trigon nem azt allitotta hogy a "tragikus hirtelenséggel" -bol kovetkezik hogy ongyilkos.. hanem hogy sokan egybol arra gondolnak.. meg akkor is ha nem ugy van...

Mint ahogy te [es sokan masok] is azt gondolod hogy a TV hivatalosan is azt allitja amit te megertettel az irasukbol.. pedig lehet hogy total nem azt allitottak.. :D "

Azért ez már nem az a színvonal, ahol vitázni fogok ember!

fehérfarkas 2014.08.13. 01:03:21

@aszucs: "nemhiszem hogy nagy tragedia lenne a kozlemeny... hidd el nem 200 ember ul ott hogy hivatalosan megfogalmazzon valamit.. es te is tudod jol hogy vannak esetek amikor a sajat valodi gondolataidat nem fogalmazhatod meg hivatalosan... ennyire mas egy hivatalos kozlemeny.. mint egy sima.."

Ez valami vicc? Ezt a Hírcsárda egyik poéncikkéhez akartad volna írni poénból?
Mert azért az igenis nagy gáz, ha a köztévé (a köztévéről van szó, és nem hátsóhátasztán-külső helyi kábeltévéjéről, és nem is Anettka BP TV-jéről) hivatalos magyarázata olyan, mintha egy Hírcsárda cikk lenne. És az is igencsak nagy gáz, ha a köztévé színvonala az Anettka vezette egykori BP TV színvonalával vetekszik.
Ráadásul Bajor Imi halálhírének eltusolása, és annak indoklása után minden normális ember joggal gondol arra, hogy a köztévében nem csupán a fideszes pártkatonaság a követelmény, hanem az IQ 80 alattiság is.

fehérfarkas 2014.08.13. 01:11:52

@Koca Caola: "Le kéne venni a címlapról, mert ment a híradóban. Ergo, jelen pillanatban hazudtok.
+ az m2 megy a Holt költők társasága"

Ezzel kapcsolatban már írták korábban a kommentekben, hogy a Holt költők társasága nem összeegyeztethető RW halálhírének későbbi bemondásával - főleg, hogy a Holt költők filmhez nem küldtek pszichológust elmagyarázni a dolgot, nehogy öngyilkosok legyenek a nézők LOL :D :D :D
Ezért hatalmas önpofonverés az MTV szánalmas magyarázkodása, mert a többi közmédia (a közrádiók) időben leadták a hírt pszcichológus magyarázata nélkül + az MTV2 a Holt költők társaságával tiszteleg RW halálának pszichológus magyarázata nélkül (pedig a filmben a főszereplő most lett öngyilkos, és a filmben is van öngyilkosság). Nos, akkor ez hogyan is van? Következetlenség és önellentmondás a köbön?
Gyorsan kellett az MTV-nek egy szánalmas magyarázkodás, hogy a reggeli hírekből miért hagyták ki a világsajtó egyik vezetőhírét - de egy olyan szánalmas magyarázatot tudtak csak összehozni, ami a többi közmédium hír- és műsorszerkesztésével ellentétes (mert az időben lehozták a hírt, ráadásul pszichológus magyarázata nélkül + még öngyilkos színésznek egy öngyilkossági jelenetet is tartalmazó filmjét vetítik, szintén pszichológus magyarázata nélkül).

aszucs 2014.08.13. 01:19:29

@fehérfarkas:

"akkor egy hatalmas nagy méretű nemzetközi nyomozócsapatot kellene fenntartani."
Es sok idobe is kerulne...

"De pont azért szokták a forrást megadni, hogy ha utólag kiderül, hogy álhír volt, akkor lehessen hivatkozni"
Kerdes az hogy ha masra tudunk mutogatni, azzal megelegszunk-e.. siman el tudom kepzelni hogy valakinek idonkent ne legyen eleg.. termeszetesen ez szubjektiv.

es itt aztan most az sem szamit hogy hirportal vagy hirugynokseg...
Biztosan jobban ertesz a szakmahoz.. en csak azt mondom hogy siman lehet hogy valaki esetleg szkeptikusabb es kicsit biztosabb informaciokat hisz el mint sok mas ember..
de igazabol allitottam en ott meg sok midnen mas lehetseges logikus magyarazatot is... a Tolerancianak ugye pont az lenne a lenyege, hogy goldoljunk arra hogy mas embernek is vannak olyan logikus dolgai/problemai, amire lehet nem is gondolunk egybol...

Es nem volt vicc... Sokkal komolyabb hivatali szervek is tudnak hasonloan nehezen emesztheto, felreertheto valaszokat irkalni... foleg akkor ha nem akartjak a teljes igazsagot nyilvanossagra hozni.. :)

aszucs 2014.08.13. 01:32:10

ja az alhirekre jo pelda volt regen az olajfalok .. :)
Emlekszem annyira sokan beszeltek rola mint teny, hogy en is elhittem... barmennyire is fura volt.. :)

Szabványok 2014.08.13. 03:13:50

@aszucs: :-) Két fogalmat keversz!
Az egyik az, hogy rám költik az adóforintjaimat. Ez értelmetlen lenne, egyszerűbb lenne nálam hagyni a pénzt.

A másik az, hogy olyanra költik a pénzemet, amivel egyetértek. Például az oktatásra, az egészségügyre költsenek az adómból, pedig sem nem tanulok, sem nem állok gyógykezelés alatt. Mert ezzel a céljával az államnak egyetértek. De nem értek egyet azzal, hogy a pénzemből stadionokat és _ilyen_ köztévét finanszírozzanak nagyvonalúan.

vazzup 2014.08.13. 03:28:42

@aszucs: ahol én élek, azegy demokratikus ország, nincsen köztévé. Ha lenne, és ilyet produkálna, mint az otthoni, már rég felgyújtották volna a gecibe, meg azt is, amelyik mi pénzünkből éldegélő "közszolga" ilyen közleményt mer belehajítani az arcunkba.

De nem kell ilyen messzire menni, kaparj elő hasonló agyalágyult, elfuserált, szakmaiatlan faszságot mondjuk a BBC-től. Ami közszolgálati tévé. Ja, kicsit sárga, kicsit savanyú, kicsit kibaszott drága, de a mi vezérünk seggét nyalja, tehát jó az úgy? Vagymiafasz?

lujo22 2014.08.13. 05:42:25

Emlékszem, amikor Brezsnyev meghalt, a SZER-ben, amit rendszeresen hallgattam reggelenként, a 9 óriási hírekben bemondták. Aznap nem kellett időben bementem a munkahelyemre, ahol elújságoltam, hol, mit hallottam. Bekapcsoltuk a magyar rádiót, ők 10 óriásiban mondták be először.
Gondolom, az elvtársak egy órán át hezitáltak, hogyan tálalja a magyar sajtó a hírt. :D (Talán még a bemondó is gyakorolt, hogyan tudja minél tragikusabban közölni, a bennünket "mélyen lesújtó" hírt.)
Nekem ez jutott most eszembe, ami elég röhejes párhuzam, nem? Lehet, h lassan idejut a magyar közszolgálati média is? Szép kilátások :-(

lujo22 2014.08.13. 06:13:40

Látom, egyes jobbosok a balosokon röhögnek, hogy Bajor, meg ezt, és mindenből akkora probléma csinálunk, stb....
Kétségtelen, de mentségünkre, a 2010 előtti ellenzék is uazt tette. Különbség, az akkori hatalom a közmédiát ennyire nem irányította, vagy szállta meg. Azért ott emlékszem, a híradóban mutatták a gyurcsány, vagy a kormány ellen sípoló tömeget, ellentüntetőket egy-egy bevágás erejéig. A mostani közszolgálatiban lévő hírportál videójában pl. a Fradi stadion átadásakor szépen ki van kozmetikázva a fütyülő tömeg, és nem ez volt az első eset, bizonyíték, h a szolgalelkűség kezd eluralkodni ott. A sok kis apró lépés pedig nekem a múltat idézi fel.

Phteven 2014.08.13. 07:49:35

Szerintem a Hírcsárda meghekkelte az mtva mail szerverét. Ilyen baromságokat ők szoktak írni.

Macropus Rufus 2014.08.13. 08:58:14

engem egy kicsit azorka a gyerekekere emlékeztetnek, akik mindíg mindenre tudnak választ adni, a lényeg az, hogy ne ők legyenek a hibásak. Ebből kifolyólag hülyébnél hülyébb magyarázatokad adnak és az sem érdekli őket, hogy ezzel saját maguknak mondanak többnyire ellent.
Szánalmas ez az egész mtv. Egy rakat szar és csak a pénzünket viszik.
El tudom képzelni, ahhogy Robin Williams halálírhe után több tucat ember lesz öngyilkos nálunk. Érdekes, anno amikor Jacko meghalt azt bemondták. Pedig a Jacko rajongók képesek ájulásig tombolni a koncertjén (erről több videót is lehet tlaálni a neten). Ott nem voltak berszarva attól, hogy a fanatista rajongók eretvágnak? Robin esetn meg igen.
Ez csak egy szar duma. Az igazság az, hogy nem volt Kossuth díja, de ezzel nem akarták megint blamálni magukat, tehát ezzel a szar dumával jöttek elő amivel.

Leone_510 2014.08.13. 09:03:22

khm. aki Robin Williams halála miatt öngyilkos lesz az tegye, nem kár érte

Macropus Rufus 2014.08.13. 09:11:15

amúgy egy kérdés: a 6:30-as hírekbe miért nem fért bele? A hír világában a lassúság nem erény. Mindenki bele tudta tenni, a lehető leghamarabb az infót a híreibe kivéve a közpénzen működő cég.
Erre nem mentség, hogy a deles hírekben benne volt, mert akkor az már nem friss hír volt. Ennyi erővel a másnapi hírekbe is betehették volna. Végül is nem mindegy már neki (Robin-nak) hogy mikor kerül be a hírekbe?
A hírműsorok lényege az aktualitás (többek közt).
Érdekes mert minden más hírműsor be tudott számolni az első híreiben erről a hírről...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.13. 09:16:24

Ha leadnák a százéves embert, akkor meg mindenki száz évig akarna élni, és össeomlana a nyugdíjrendszer. Nagyon kell vigyázni!

nakiazaki 2014.08.13. 09:17:11

Szánalmas... És mi a helyzet Philip Seymour Hoffman túladagolásával? Emlékeim szerint arról beszámolt a Híradó. Valaki csekkolhatná, ha van rá szabad kapacitása.

Vén Csataló 2014.08.13. 09:26:29

@ShereKhana: Kimondottan politikai okokból? Hát ezt meg honnan veszed? Megírta a Népszava?
Szegény Bajor Imre egyszerűen nem volt az a kaliberű színművész, akinél indokolt az összenemzeti főműsoridős kondoleálás.
Aki nem nézte a Heti Hetest (elhiheted, hogy ez egy masszív többség Magyraországon), az évek, sőt évtizedek óta nem találkozott vele. Most sem általános közfelháborodás van az eset miatt, csupán a libsi gittegylett hisztériázik, hogy az egyik kedvenc házicelebje nem fért be a híradóba.

Vén Csataló 2014.08.13. 09:35:52

@Macropus Rufus: Kérdés, hogy mi van, ha nem fért bele? Összedőlt a világ? Súlyos hátrány érte a magyar közmédia-fogyasztókat, hogy nem kora reggel értesültek RW haláláról, hanem csak délben?
Ideje lenne már kimutatni valamiféle károkozást, vagy legalább megmagyarázni, hogy mégis miféle szörnyű problémát kellett leküzdenie az utca emberének emiatt a döbbenetes késedelem miatt.

A közmédia nem vesz részt a hírversenyben. Nem az a dolga, hogy minél több véres szenzációval pumpálja a nézettségét.
Ideje lenne felfogni, hogy nem azonos súlycsoport a mindenféle szir-szar libsi bulvárszenny-portálokkal, akik most éppen - nyilván hatalmas együttérzésükben - RW halálának zaftos részleteiben turkálnak a szennyes kezükkel.

Vén Csataló 2014.08.13. 09:45:06

@_most_: Végre egy jó kérdés. Hát nem is neked kommentelek, de mint azt talán sejted, mások is olvassák ezt a szart itt. Azoknak írok, akik esetleg még nem tudják, hogy a mi az iyen és ehhez hasonló libsi hisztériák kezelésének megfelelő módja:
Kutya ugat (jelen esetben vonyít), karaván halad.

Csak hogy tudd, a legjobb úton vagytok ahhoz, hogy kivonyítsátok magatokat a közbeszéd fősodrából, mert például már most sem érti a népek nagy része, hogy mi a szent szar bajotok van, mikor a híradóban (ami az elsöprő többségnek tradicionálisan az esti híradót jelenti Magyarországon), igen is benne volt a hír. Csak hát honnan kellene nektek tudnotok arról, hogy hogy működik ez az ország? Miért is kellene nektek felfogni, hogy reggel 6:30-kor a magyarok óriási többsége nem néz híradót. Miért kellene nektek bármiről is tudni, ami kívül esik a libsi gittegyleten, nem igaz? :D

cso zsi 2014.08.13. 10:11:56

@Vén Csataló: Még mindig nem érted.
Bár én nem nézek reggel tévét, így nem tudom, hogy hány csatornán említették, vagy nem a hírt.
ellenben a kereskedelmi rádiók 6 órási hírében benne volt.
A híreket az MTI-től kapja mindenki, általában nincs is igazi hír két éve.
Akkor min is kellett hezitálni? Felborult a szerkesztett műsorrend?
Kb 20 másodpercről beszélünk...

érthetetlen chris 2014.08.13. 11:04:49

Komolyan mondom bexarok 6 órával később mondja be a magyar közszolgálati TV egy amerikai színész öngyilkosságát és itt 200 hsz-en keresztül ezen megy a hiszti?

Komolyan ezért tart itt ez az ország mert a sok idióta mind2 oldalról az ilyen lényegtelen faxságokkal foglalkazok, ahelyett hogy a lényeggel foglalkozna....

Vén Csataló 2014.08.13. 11:08:42

@cso zsi: Akkor most ess neki öcsi, hogy akkor most mégis mi a fene kára, hátránya, bármi nyomora keletkezett szegény közmédia-fogyasztóknak, hogy csak délben számolt be a hírről a közmédia, nem pedig reggel 6:30-kor.
Piszkosul kíváncsi vagyok rá!

Vén Csataló 2014.08.13. 11:14:05

@érthetetlen chris:

Nota bene, nem véletlenül hazudik a comment:com sem a poszt címében, amikor azt állítják, hogy kimarat a híradóból.

Ha az igazat írná, hogy asszondja: "5,5 órával később számolt be a közmédia Robin Williams haláláról!!!" - olyan közröhej tárgya lenne az egész libsi hisztéria, amilyet egyébként és valójában megérdemel.

cso zsi 2014.08.13. 14:24:58

@Vén Csataló:
Ami reggel mindenhol hír, az ott miért nem?
Ami délben hír, az reggel miért kérdéses, amikor a saját hírszolgáltatója a leközlő?
Mellesleg, hányan nézik délben a királyi tévét?
Kimaradt reggel?
Igen.
Órákkal később közölték?
Igen.

Anno ugyanez volt, amikor a szovjet űrhajót fellőtték.
Kb. akkor közölték, amikor visszafelé tartott.
Csak épp (hellyel-közzel) más volt a pártállamforma.
Ja, nem. Majdnem pont ilyen volt.

aszucs 2014.08.13. 16:25:52

@Szabványok:

Azt javaslod hogy minden egyes embertol kerdezzek meg az o adojabol mennyit mire koltsenek? :D
Te is tudod hogy ez lehetettlen.. :) egy nepszavazas ahol csak 1 vagy 2 X-et kell raknia.. az is mekkora koltseg.. raadasul annak csak egyszeri hatasa van.
Mert amit te kerdsz az hosszu tavon folyamatosan hasznalniuk kene.. raadasul igazodni kene a folyamatos valzotzasokhoz, ha valtozik az adod.. [akar csak mert fizuemelest kapsz]

Vagy ugy gondoltad a te akaratod szerint 'koltsek' el mindenki adojat? :)

Ugye nem.. de akkor meg el kell fogadni hogy olyanra is koltenek amire te nem akarod... mert mas akarja...

A masik pedig ne vedd ugy hogy az 'adoforintjaid' valaha is a tiedek voltak.. mert amilyen jogalapot kepzel rajuk ugyanugy a mindenkori allam is jogalapot kepezhet ra, azert hogy biztosit szamodra az elethez elengedhetettlen felteteleket...

Vitazhatsz rajta hogy nagy vagy rossz az ado.. csak fogadd el hogy a te akaratod nem elorebb valo mint a tobbi embere.

aszucs 2014.08.13. 17:05:44

@vazzup:

Ok .. ertem, nalatok kerites is kolbaszbol van, es mindenki szivarvanyt pukizik... :)
Aki nem az eletfogytiglani bortonbuntetest kap mergezo anyagok levegobe juttatasaert.. :)

BBC kodosites-re a google egybol adott talalatot:
www.origo.hu/itthon/20030722bbc.html

Persze a pontos hivatalos kozlemenyeit nem tudom hol lehet megtalalni.. [azokat nem nekunk irjak ugye hanem a hivatali kozegnek] de logikusnak latszik a tortenesekbol..

Megertem ha belemagyarazod hogy de ok specialis helyzetben voltak azert kellett kodositeniuk.. es hogy a jo erdekeben tettek, es hogy ez kiveteles eset.. meg blabla... vagy esetleg el sem hiszed..
Ellenben a TV-vel.. ahol semmi spec eset, es direkt gonosszagbol.. stb .. de ez ugye szubjektiv nezopont kerdese.. es max az eloiteletesseget lehet vele egyertelmusiteni..

fehérfarkas 2014.08.13. 19:35:30

@aszucs:

Értesz te egyeltalán a hírszerkesztéshez és a médiához?
Nem véletlenül kérdeztem amiket kérdeztem.
Az pedig igenis fontos különbség, hogy hírportál vagy hírügynökség.
Kb olyan olyan különbség mint a Gizike és a gőzeke.

A jelen esetben az MTV mint közmédium az MTI-től, amely hírügynökség szerezte be az információt. Az MTI pedig nagy nemzetközi hírügynökségtől. A magyar közmédium is ugyanúgy leadta időben a hírt, ahogy a nemzetközi sajó is. Az MTV csak délben adta le, és akkor is külső nyomásra mert a fél netes magyar sajtó már ezen csámcsogott, hogy Bajor Imi halála után Robin Williams halálát is elsunnyogják.
100.000 elfogadhtaó indokot ki lehetett volna találni, hogy egészen délig miért nem volt fontos ez a hír az MTV-nek. De ők ehelyett egy bullshitgenerátort megszégyenítő magyarázattal álltak elő - ami ráadásul ellentében van a többi közmédium eljárásával. De ezt korábban már részletesebben lertam és nem akarok floodolni.
A magyarázatuknál még Selmeczi Gabi is jobbat tud: "Csak".

Tudod, azért az elég nagy blamázs, ha valakinek a kommunikációjához képest még Selmeczi Gabi is profinak tűnik. Egy évi 70 milliárd adópénzünkből működő közmédia esetében pedig egyenesen vérlázító ez a szakmai debilizmus.
Bajor Imi halálának elsunnyogása és annak hivatalas magyarázat még betudható annak, hogy a köztévé a szakmaiságot feláldozza a pártérdekek oltárán mint egykor a kommunizmusban. De Robin Williams halálának kezelése, és rögtön a Bajor Imié után már nem mondhtató, hogy csupán pártérdekről van szó. Robin Williamsra nem mondható, hogy balliberális ellenzéki volt és ezért kellett a halálát elsunnyogni.

fehérfarkas 2014.08.13. 19:38:00

@aszucs: "Es nem volt vicc... Sokkal komolyabb hivatali szervek is tudnak hasonloan nehezen emesztheto, felreertheto valaszokat irkalni... foleg akkor ha nem akartjak a teljes igazsagot nyilvanossagra hozni.. :)"

Az, hogy X hülye, az nem menti fel Y-t a saját hülyesége alól.
Az pedig, hogy a Fidesz a hivatalokat a saját szakmailag dilettáns, de a vezérhez lojális talpnyalóival töltötte fel miért mentené fel az MTV-t?
Attól, hogy at MNB élére Matolcsyt nevezték ki, attól még az MTV vezetői és szerkesztői nem lesznek felmentve a saját hülyeségük alól.

Deszkás 2014.08.13. 19:51:14

@MikeBoy: Akkor megállja a helyét, ha azt mondom, vitatott, hogy mi történt?

aszucs 2014.08.14. 04:04:43

@fehérfarkas:
Nem ertek a szakmahoz..
De ertek a logikahoz.. ami kb mindennek az alapja.. [matematikus vagyok] es logikai szinten erveltem..

Es azon a szinten hogy valaki sajat szubjektiv dolga/joga [nincs szabalyozas szerintem hogy el kell hinnie az MTI-nek kulonben bunti lesz.. ha lenne akkor azon rugoznatok.. ez is logika:)] .. ezen a szinten ez sima logikai kerdes.. ami fuggetlen attol hogy minek nevezed azt akinek hinni kell...
Gondolom te sem tagadod hogy az MTI es barki mas is kaphat be alhirt..

Persze azt sem tudom a TV-nel mikor hany ember dolgozik.. de eleg logikatlan lenne hogy a TV-t egy nagy master-mindhoz hasonlitsd.. foleg hajnalban gyorsan le kell reagalni valamit...
Tok logikus lehet hogy tobb kulonbozo velemenyu ember dolgozik ott es mikor ki van epp ott az szerint befolyasolodik a reakciojuk... emiatt ertelmettlen azon vitazni hogy "X-kor le mertek adni Y halalat.. most meg nem.. tehat hazudnak"
lehet akkor olyan ember dontott aki nem parazott az ongyilkosokon.. most meg egy olyan akinek a lanya ongyilkos lett egy hasonlo eset utan... sot akar az sem lenne elkepzelhetettlen hogy ez a 2 ember ugyanaz.. csak a lanya halala ota mashogy gondolkozik..

A bullshit generator megszegyenito valasz szerintem nem is annyira bullshit... ez szinten szubjektiv nezopont kerdese... vagy mondd meg melyik resze hamis...
Ugyertem sokan allitjak hogy senki nem lesz emiatt ongyilkos.. aki megis az meg megerdemli..

El kell ismernunk egy ilyen hir egy mar amugy is depis ongyilkossagot fontolgato ember eseten lehet az a plusz csepp:
Ha azt gondolja .. Hires szinesz.. kb mindene meglehetett... mindig vidamnak lattam... azt hihetne semmi eselye hogy akarcsak fele olyan jo eletet eljen.... pedig egesz eddig abban remenykedett hogy majd ha jobbra fordul az elete... de ha a hires szinesz szerint is folosleges elni... akkor akinek ennel csak sokkal szarabb lehet... az mit gondoljon...
Persze nem vagyok szakerto ongyilkossag teren sem... de gondolom te sem.. es az iment vazolt dolog viszont logikus gondolatmenet..

Kerdes hogy hany ember... es mennyi az eselye hogy emiatt..:
Evente 2000+ ember hal meg ongyilkossagban az orszagunkban... Az atlagosan Naponta 5+ ember... persze ennel joval tobb probalkozik vele...
Vagyis a szamok szerint a celkozonseg is szamottevo... valoszinuleg van eleg ongyilkossagon filozo ember... ja es ha embereletek megmenteserol van szo, akkor nem csak 100-as szamok felett szamit jo tettnek.. :)
Azt hogy ezek kozul hany ember szamara +csepp.. es hogy mekkora csepp.. ezt meg megtippelni sem tudom.. es te sem... mert millio dologbol elege szokott lenni altalaban egy depis embernek.
meg a szakertok is csak saccolni tudnak.. [Aki ennek ellentmond az hazudik]
a statisztikakbol sem lehet biztosan nyakoncsipni.. [kiveve extrem esetekben] .. mert ha hagy is maga utan uzenetet, es felsorolja a problemait.. akkor is megcsak a toredeket sem fogja felsorolni a millio problemajanak... szoval jo esellyel nem lesz nyoma
Ja es persze akit ez befojasol az nem csak a hir hallatara lehet ongyilkos.. lehet joval kesobb is meg ragodik ezen a hogy lehetnek boldog ha meg ok sem tudnak...

Vagyis ezen a ponton lehet velemenyed hogy tul ovatosak voltak.. DE nem tudhatod bizonyitani.. [es amugy is jobban hinnek egy szakertonek aki kivesezi a temat, mint egy tucat politizalos fikagyarnak, csak azt mondja hogy ez kamu]

Az hogy aki ongyilkos lesz az megis erdemli-e.. azt gondolom te is tudod jol hogy nem igaz.. [ugy remlik nem te irtad, hanem sokan masok]
Furcsa, de eleg sok meg elo ismerosomrol tudtam meg hogy mar voltak ongyilkosok... es az a tapasztalatom hogy pont jo emberek.. akik epitik az orszagot/vilagot, nem pedig romboljak..
nemhiszem hogy pont ok erdemelnek meg hogy meghaljanak.. ja es persze ez nem egy genetikai betegseg vagy akarmi.. volt akit mar boldog embernek ismertem meg es csak kesobb derult ki hogy volt depis idoszaka is regen.
De mindenesetre azt megtanultam hogy par logikus gondolatmenet is sokat segithet..

Na most kerdes hogy elitelhetsz-e valakit azert mert tul ovatos volt.. de semmi kart nem okozott vele senkinek?
Viccesnek tarthatod hogy szakertot szolaltatnak meg az ugyben.. DE elitelheted-e oket erte? hisz csak segiteni akarnak... Mi a baj benne.. karod szarmazott belole? nem... ellenben nem tudod bebizonyitani hogy senkinek nem segit.
Az hogy nem a gyorsasagot tartjak szem elott hanem az ovatossagot... az szinten teljesen normalis velemeny.

Osszegezve az egyettlen bajod az lehet hogy velemenyed szerint tul ovatosak.. DE azt nem tudjuk, nem is tudhatjuk hogy valoban tul ovatosak voltak-e vagy sem.. max velemenyezhetjuk
Jo esellyel meg aki akkor es ott epp dontott az ugyben o sem tudhatta... viszont lehet o egy ovatosabb ember... ami meg mndig nem problema ha ezzel nem okoz kart.

Szoval nem latom a magyarazatban hol van a Bullshitseg.. egy megfoghattatlan tul ovatossag nem eleg.

aszucs 2014.08.14. 04:05:23

@fehérfarkas:

Ellenben sorolhatnal meg abbol a 100000 elfogadhato valaszobol..
"Csak" valasz sokkal rosszabb lett volna... miert?
-mert aki direkt fikazni akarja a TV-t, ezt sem fogadta volna el.. ropkodtek volna az .. Orbaneknak mar valaszra sem metatnak.. nekik mindent szabad .. leszarjak a fejunk dumak...
-mert akik szeretik nezni a TV-t... AKIKnek szol a TV .. es akiknek ez az ovatosak vagyunk duma egy kedves gesztusnak tunik... azok egy "CSAK" szoban ugyanazt a "leszarjak a fejunk" -et latnak mint a fikazok.

amugy igy utolag belegondolva.. az MTV-nek nem benneteket kell meggyoznie.. [es nem is engem] ... hanem azokat akik amugy is nezik a TV-t..

a politikai miert sunnyogtak el otleted meg egy szep velemeny.. de velemennyel nem szokas tamadni mert semmi igazsagalapja sincs.. ala konteonap az indexen :)

"Az, hogy X hülye, az nem menti fel Y-t a saját hülyesége alól."
Nem is ezt mondtam hogy hulye.. hanem azt hogy hivatalos nyilatkozatban nem beszelhetsz ugyanugy mint normalisan [kulonben szetperelnek, kirugatnak stb]... es az egesz vilagot hoztam fel hasonlatnak nem a kormanyunk tobbi reszet.

fehérfarkas 2014.08.14. 15:26:22

@aszucs: "Nem ertek a szakmahoz..
De ertek a logikahoz.. ami kb mindennek az alapja.. [matematikus vagyok] es logikai szinten erveltem.. "

De akkor tudnod kellene azt is, hogy csak megfelelő informciókból és valós kiindulópontból lehet helyes logikai végeredményre jutni.
Hibás információkból csak téves végeredményt lehet kapni.

És itt van a jelentősége, hogy mi a hírügynökség, és a hírportál (vagy akár TV híradó). Melyik hogyan és honnan szerzi be az információit/híreit.
Ha ismernéd a média világának a működését, akkor egy csomó mindent le sem írtl volna a kommentjeidben, mert tudnád, hogy a valóságban hogyan is működik a hírszerkesztés egy TV-ben vagy akár egy netes hírportálnál. Valamint azt is tudnád, hogy a hírügynökséget hogyan, honnan, milyen módszerekkel szerzik az információikat, és erről (a megszerzett információkról) mikor és hogyan tájékoztatnak.

fehérfarkas 2014.08.14. 15:28:48

@aszucs: "Nem ertek a szakmahoz..
De ertek a logikahoz.. ami kb mindennek az alapja.. [matematikus vagyok] es logikai szinten erveltem..
(...)
lehet akkor olyan ember dontott aki nem parazott az ongyilkosokon.. most meg egy olyan akinek a lanya ongyilkos lett egy hasonlo eset utan... sot akar az sem lenne elkepzelhetettlen hogy ez a 2 ember ugyanaz.. csak a lanya halala ota mashogy gondolkozik.."

És 5,5 óra alatt egy ilyen súlyú kérdésben megváltozott a véleménye?
Ez nem mond ellent annak, hogy logikusan gondolkozol? Vagy szerinted ez logikus?
Mert ennek nemcsak a médiaszakmához nincsen semmi köze, de a logikához sem.

fehérfarkas 2014.08.14. 15:32:07

@aszucs: "Viccesnek tarthatod hogy szakertot szolaltatnak meg az ugyben.. DE elitelheted-e oket erte?"

Szakértőt nyugodtan megszólaltathatnak - csak akkor ezt következetessen tegyék minden önygilkossági hírnél. Sőt, ne csak a híreknél, hanem az egyéb műsoraiknák is. Pl. öngyilkosságot mutató filmeknél is (pl. az aznap esti filmnél). Mert különben az van, hogy önellentmondásba keverednek + a bort isznak és vizet prédikálnak eset áll fent.

aszucs 2014.08.14. 16:46:30

@fehérfarkas:

hirugynokseg, hirpotal, akarmi... mondhatja a Matrix fimben hogy a valosag micsoda.. :)
Extrem pelda, de lehet neked ilyen durva magyarazatok kellenek hogy elfogadd hogy nem szamit ezen a szinten.
A lenyeg itt nem azon van hogy mennyire lehet hinni nekik...
HANEM azon hogy hihetoen hangzik-e hogy valaki nem hisz nekik 1 dolgoban egybol..

"És 5,5 óra alatt egy ilyen súlyú kérdésben megváltozott a véleménye?"
Epp elobb irtam hogy ne hasonlitsd mastermind-hoz egy ceget... lehet 5.5 ora mulva mar mas ember dontott... nem is ertem hol latsz ebben logikai bukfencet...
Kulonben is lehet azota beszeltek a szakertovel es az o javaslata alapjan valtoztattak a dontesuk...

"csak akkor ezt következetessen tegyék minden önygilkossági hírnél"
Meg parszor felvetem neked hogy talan nem csak 1 ember van a TV-nel.. Joisten.. neked meg nem volt olyan hogy 2 kulonbozo fonokod mast mondott neked?! esetleg meg vitaztak is rajta hogy mit csinalj?! [nekem mar volt tapasztalatom.. olyan is hogy mindketten lecsesztek erte]
Kulonben is.. olyan elkepzelhetettlen az is hogy kulonbozo ongyilkossagi eseteket mashogy itel meg ugyanaz az ember?

Pl ha lezullott bedrogozott ember valami rossz drog hatasara lesz ongyilkos.. akkor en azt gondolnam hogy a tudatmondosito szerek hibaja... es siman azt hihetnem hogy az illetonek tok szep elete volt es lett volna meg..

Mig egy olyan ember akirol azt kepzelnem hogy nem is tud jobb lenni az elete.. es mar nagyon regota tervezgeti.. nem hirtelen veletlen.. stb
Akkor nehezebb pozitivan felfogni... en mondanam [de mindenki mashogy gondolkozik.. nem en erzem ertelmettlennek az eletet] azt hogy akinek mindene megvan az konnyen hozzaszokik, es ezert nem is orul neki... talan azert volt depis, mert jobb mar nem lehetett neki.. es ugy ertelmezte hogy mar csak szarabb lesz innentol...

fehérfarkas 2014.08.14. 21:31:01

@aszucs: "hirugynokseg, hirpotal, akarmi... mondhatja a Matrix fimben hogy a valosag micsoda.. :)
Extrem pelda, de lehet neked ilyen durva magyarazatok kellenek hogy elfogadd hogy nem szamit ezen a szinten.
A lenyeg itt nem azon van hogy mennyire lehet hinni nekik...
HANEM azon hogy hihetoen hangzik-e hogy valaki nem hisz nekik 1 dolgoban egybol.."

Nem kell elhinni egy TV csatornának, hogy a hírügynökségek igazat mondanak-e vagy sem. Saját stábot kiküldhet kideríteni, mennyire igaz a hír.
Jelen esetben az MTV szól a telepített amerikai tudósítójának, hogy New Yorkból (mert ott lakik) utazzon Kaliforniába személyesen utánajárni Robbie Williams halálának. Ne bízzon meg az amerikai sajtónak, mert azokat a hírügynökség átverhette. Ezért csak személyes jrhat utána. Aztán majd pár nap múlva, miután a tudósítója beszerzte a bizonyítékokat RW halálról, akkor majd az MTV leadja a hírt (azért tartana el ennyi ideig, mert úgye más hírforrást nem használhatna fel, mert hátha azok hazudnak, ezért csak a személyesen beszerzett bizonyítékok alapján lehetne az MTV-ben egy hírt megjelnetni a te logikád alapján).
Ez a jobbik eset, mert az USÁ-ban van az MTV-nek telepített tudósítója - a többi csupán idő kérdése.
De mi van akkor, ha Algériában vagy Myanmarban történik valami fontos? Akkor engedélyek, vízum, tolmács beszerzése, odarepülés, az ügyben való személyes nyomozás (mert ugye a hírügynökségek és a más médiatermékek ugye hazudhatnak). Napokkal vagy hetekkel később az MTV is leközölné a hírt.

A hazugágot nem a hírügynökségek szokták gyártani, hanem maguk a hírportálok, híradók, újságok: melyik hírt adják le és melyiket nem; azt hogyan tálalják; a teljes hírügynökségi információt leadják, vagy csak ollóznak belóle; csak a hírügynükségi infót adják le, vagy máshonnan is hozzáollóznak vagy saját véleményt is hozzáírnak; stb...

"Meg parszor felvetem neked hogy talan nem csak 1 ember van a TV-nel.. Joisten.. neked meg nem volt olyan hogy 2 kulonbozo fonokod mast mondott neked?! esetleg meg vitaztak is rajta hogy mit csinalj?! [nekem mar volt tapasztalatom.. olyan is hogy mindketten lecsesztek erte]"

Minden hírműsornak, hírportálnak, hírújságnak vagy egy hírszerkesztési politikja. Ez határozza meg, hogy alapvetően milyen típúsú hírek kerülnek be (van amelyik csak bulvárral foglalkozik, van amelyik csak belpolitikával, van amelyik csak külpolitikval, van amelyik vegyen többfélével is),
és milyen tálalásban (szigorúan az ismert tényekhez ragaszkodva tárgyilagosan, vagy saját nézőpont szerint kommentálva, stb).
Az adott médium hírpolitikja dönti el, hogy mely típúsú hírek kerülnek egyáltalán be hozzájuk. Ezután jön a hírpolitikának megfelelő hírek közül a fontossági sorrend (hiszen nem biztos, hogy minden hír belefér az idő vagy helykeretbe). Ez már a főszerkesztő felelőssége.

Azért az elég gáz, hogy ha egy magát közszolgálatinak nevező TV csatorna hírműsorában 6 órán belül változik a hírpolitikai elv és a fontossági sorrend is.
Az pedig még gázabb, ha a közmédiumok között éles ellentét van a hírpolitika és fontossági szempontok között (vagyis a jobb kéz nem tudja mit csinál a bal kés esete).
Az meg ennél is gázabb, ha az egyik közmédium (MTV) olyan hivatalos magyarázatot ad ki, ami élesen szemben áll a többi közmédium hírpolitikájával (közrédiók).
És az persze ennél is gázabb, hogy a hivatalos magyarázata nemcsak a többi közmédia, hanem a saját korábbi hírpolitikájával is szembe megy.
(korábban simán leadtak időben öngyilkossági híreket)

aszucs 2014.08.14. 23:44:04

@fehérfarkas:

Ne akarj olyat beleadni a szamba amit egyatalan nem mondtam.. :)

Mondtam en hogy hirugynokseg gyart hazugsagot? .. lehet ot is csak atvertek..
Extrem pelda.. de nem elkepzelhetettlen hogy valaki a rendorseggel egyutt eljatsza a halalat hogy igy leplezzen le valamit... [ilyenkor a szemelyes ugynok sem segit]

Valamit nem csak vagy elhinni vagy nem elhinni lehet.. ne probald leegyszerusiteni a problemat... te is minnel tobb[vagy biztosabb] helyrol hallasz valamit annal inkabb elhiszed..
100%-ig meggyozodni ugye lehetetlenseg.. [ala Matrix] az hogy ki mitol kezdve erzi ugy hogy nem kell ketelkednie benne, ez pedig mindenki sajat szubjektiv ugye.
[persze csak ismetlem magam mert mar irtam hogy lehet csak vartak vele par orat.. ha addig nem derul ki hogy alhir volt, akkor ok is igaznak nyilvanitjak.. es el is felejtheted a hosszu ugynokos vicces leirasodat mert soha egy szoval nem emlitettem olyat :)]

"hírszerkesztési politikja" meg felremagyarazas.. probalod a mindenkit iranyito egyettlen entitasra visszamagyarazni de nem tudod...
Indexen is teljesen mas stilusban adnak le cikkeket.. attol fuggoen epp ki irja..
Kellenek oda az emberek akik sajat maguk dontik el az aktualis hir eppenseggel milyen kategoria.. mert a szabalyaid lehet megmondanak par alapveto elvet.. de reszletesen nem tartalmazhat minden specialis esetet...
Ha lehetne is ilyet csinalni ... akkora adatbazis lenne hogy azert tartana 6 oraig, mert az SQL lekeres annyi ido alatt talalja meg az aktualis esethez tartozo eljaras szabaly szerinti menetet.. :D:D:D

Ki mondta a hirpolotikai elv valtozott .. hanem a hir megitelese... amire nemigazan lehet szabalyokat kitalalni.. vagyis lehet.. de pont attol lesz szarabb egy burokratikus rendszer ha olyat is kemenyen szabalyozni akarunk amit nem lehet mert minden eset egyedi specialis eset...

Es nem ertem mi a problemad azzal ha a TV mas elvet vall mint mas hirportal? meg meg is magyaraztak .. mindenki megprobal jobb lenni.. es ezert kulon kulon utakat probalnak.. van akinek bejon.. van akinek nem..
Es ket teljesen mas elven mukodo dolog is lehet egyserre jo... mondhatnank ezt pl windows/linux osszehasonlitasra is... az egyik gyors, a masik biztosnagos.. mindkettonek meg van a sajat letfontossagu terulete ahol nagyon hasznos...

Es legyszives ne irkalj olyanokat amiket mar tucatszor megvalaszoltam... annelkul hogy a valaszommal erdemben foglalkoztal volna.
"korábban simán leadtak időben öngyilkossági híreket" hanyszor modnjam meg hogy
1: minden ongyilkossag lehet mas es mas. drogos utalando ember vs szent tokeletes eletu ember...
2: Tobb kulonbozo ember dontese.. egyikuk ejjel dolgozik, masikuk napkozben...

fehérfarkas 2014.08.15. 00:41:24

@aszucs: "Mondtam en hogy hirugynokseg gyart hazugsagot? .. lehet ot is csak atvertek..
Extrem pelda.. de nem elkepzelhetettlen hogy valaki a rendorseggel egyutt eljatsza a halalat hogy igy leplezzen le valamit... [ilyenkor a szemelyes ugynok sem segit]"

És nagyon sok minden lehetséges még. Nekem is van fantáziám, és én is ki tudok találni sok mindent, hogy egy világhírű színész hallát miért nem adtam le - hanem csak később, amikor mr a fél magyar internet rajtam csámcsogott emiatt (gyk. Bajor Imi halálának eltusolása és kimagyarázása után Robin williams haláláról nem tájékoztatták a nézőiket;
és mindezt közszolgálati tévéként).

És az sem lenne, mentség, hogy Robin Williamsról 6 órán át tartott a döntés, hogy annak ellenére, hogy nem volt Kossuth-díjas színész (gyk: Bajor Imi halálnak eltusolását ezzel indokolták), leadhatják-e a halálát a híradóban.
Mert ez azt jelenti, hogy az MTV kulturális szekresztője egy totál analfabéta, aki kortárs nemzetközi művészvilágot egyáltalán nem ismeri, és a világhírű színészekről fogalma sincsen.
Prsze nem ezt adták magyarázatul, hanem egy másik átlátszó és szánalmas kifogst. De amint látom, de a kommentjeidben próbálsz az MTV hivatalos válaszlevelein is túltenni.

"Es nem ertem mi a problemad azzal ha a TV mas elvet vall mint mas hirportal? meg meg is magyaraztak .. mindenki megprobal jobb lenni.. es ezert kulon kulon utakat probalnak.. van akinek bejon.. van akinek nem.."

Látom az nem zavar, hogy korábban az MTV is bemondta az öngyilkos híreket - radásul időben és pszichológus magyarázata nélkül.

"Es legyszives ne irkalj olyanokat amiket mar tucatszor megvalaszoltam... annelkul hogy a valaszommal erdemben foglalkoztal volna.
"korábban simán leadtak időben öngyilkossági híreket" hanyszor modnjam meg hogy
1: minden ongyilkossag lehet mas es mas. drogos utalando ember vs szent tokeletes eletu ember...
2: Tobb kulonbozo ember dontese.. egyikuk ejjel dolgozik, masikuk napkozben..."

Wazze!!! Itt egy világhírű színész halt meg, akinek a halálát az egész világsajtó időben le tudta közölni, sőt még a magyar közszolgálati rádiók is. Egyedül az MTV sunnyogta el a hírt, majd 6 órával később csak azért adta le, mert a fél magyar interent ezzel volt teli (hogy Bajor Imi halála után ezt is elsunnyogták). És erre az MTV egy kritikán alúli szánalmas magyarázatot/kifogást adott, amihez képest Selmeczi Gabi maga a kommunikációs zsenialitás a "Csak" válaszával.
Te pedig próblod szerecsenmosdatni ezt a szánalmas tettet.

"Ki mondta a hirpolotikai elv valtozott .. hanem a hir megitelese... amire nemigazan lehet szabalyokat kitalalni.. vagyis lehet.. de pont attol lesz szarabb egy burokratikus rendszer ha olyat is kemenyen szabalyozni akarunk amit nem lehet mert minden eset egyedi specialis eset..."

Ez sznalmas kifogáskeresés.
Elárulom neked: 2 témban is be lehetett volna mondani: külföldi hírek, vagy kulturális hírek. Mind a kettőben ott lett volna a helye.
Nem egy hátsóhátasztáni színész halt meg, akit még a saját falujában is csak a portás és a kellékes ismer, hanem a világ egyik legnagyobb filmszínésze, 5 Grammy-díj, 4 Golden Globe díj, 2 Emmy-díj, 2 Screen Actors Guild díjal rendelkező, akinek a filmjein generációk nőttek fel.
Nekem nem ő a kedvenc színészem, de a tehetségét elismerem, és a halálát nem gyalázom meg azzal, hogy elsunnyogom.

Egyébként Bajor Imi és RW között nemcsak az a hasolóság, hogy a halálukat az MTV megpróbálta elsunnyogni, majd szánalmasan kimagyarázni, hanem Bajor Imi volt Robbin Williams magyar hangja a Jó reggelt Vietnam!-ban.

aszucs 2014.08.15. 23:45:53

@fehérfarkas:

Legyszi arra valaszolj amit irok.. az irasaidra mar valaszoltam.. most visszaidezem oket :)

----
""hanem a hir megitelese""
"2 témban is be lehetett volna mondani:"
Az egesz irasodnak semmi koze az enyemhez... ki beszelt itt a temakrol... mint mar irtam 2 onngyilkossag rengeteg dolgoban mas lehet hirugyileg is.. mashogy hathat emberekte...
visszaidezem a 2-vel ezelott ilevelem:
"Pl ha lezullott bedrogozott ember valami rossz drog hatasara lesz ongyilkos.. akkor en azt gondolnam hogy a tudatmondosito szerek hibaja... es siman azt hihetnem hogy az illetonek tok szep elete volt es lett volna meg.."

----
"Látom az nem zavar, hogy korábban az MTV is bemondta az öngyilkos híreket"
mint mar irtam tobb kulonbozo ember donthetett errol.. es ongyilkossagok kozott is van kulonbseg..
2-vel ezelotti levelembol:
"Meg parszor felvetem neked hogy talan nem csak 1 ember van a TV-nel.. Joisten.. neked meg nem volt olyan hogy 2 kulonbozo fonokod mast mondott neked?! esetleg meg vitaztak is rajta hogy mit csinalj?! [nekem mar volt tapasztalatom.. olyan is hogy mindketten lecsesztek erte]
Kulonben is.. olyan elkepzelhetettlen az is hogy kulonbozo ongyilkossagi eseteket mashogy itel meg ugyanaz az ember?"
"Epp elobb irtam hogy ne hasonlitsd mastermind-hoz egy ceget... lehet 5.5 ora mulva mar mas ember dontott.."
elozo levelembol:
"2: Tobb kulonbozo ember dontese.. egyikuk ejjel dolgozik, masikuk napkozben..."

----
"Wazze!!! Itt egy világhíru színész halt meg, akinek a halálát az egész világsajtó idoben le tudta közölni"
Nem is az en irasomra valaszoltal.. semmi kapcsolat kozottuk.. :D
Persze minden reszet megvalaszoltam mar.. amikre nem valaszoltal... leirtam hogy
1: semmi karod nem szarmazott
2: nem versenyfutas ez.. logikus lehet hogy valaki par oraval kesobb jelent be valamit csak hogy biztosabb hirt jelentsen be, vagy hogy megfelelobben tegye..
3: 'Csak'-rol leirtam hogy pont rosszabb
.""Csak" valasz sokkal rosszabb lett volna... miert?
.-mert aki direkt fikazni akarja a TV-t, ezt sem fogadta volna el.. ropkodtek volna az .. Orbaneknak mar valaszra sem metatnak.. nekik mindent szabad .. leszarjak a fejunk dumak...
.-mert akik szeretik nezni a TV-t... AKIKnek szol a TV .. es akiknek ez az ovatosak vagyunk duma egy kedves gesztusnak tunik... azok egy "CSAK" szoban ugyanazt a "leszarjak a fejunk" -et latnak mint a fikazok."
4: politikai osszefuggeseid bizonyitatlan konteo..
----
"És nagyon sok minden lehetséges még. Nekem is van fantáziám"
Az extrem peldaimra direkt iram hogy extrem pelda.. Hogy csak annak a megcafolasaval tudnad bizonyitani logikailag hogy hulyeseget irtam..
Persze mivel nem tudod cafolni ezert eltereled a temat hogy de ez extrem pelda... igen.. de a logika resze..

"Mert ez azt jelenti, hogy az MTV kulturális szekresztoje egy totál analfabéta"
Bocsi.. de legyszi vilagosits mar fel.. honnan tudod hogy o akkor es ott vegig ott volt?..
Tudom midnenki napi 24 oraban dolgozik.. megcsak meg sem betegednek.. egesz nap ott ulnek benn, es vegig csak az ongyilkossagi hireket ragjak.. :D

fehérfarkas 2014.08.16. 01:29:09

@aszucs:

További jó szerecsenmosdatást kívánok!

Nézd, a hírműsorok szerkesztésének meg vannak a maga szakmai szabályai. De mivel te már ott elakadsz, hogy azt sem tudod mi a hírportál, híradó és hírügynökség közti különbség, sőt még büszkén ki is jelented, hogy nem érdekel téged, akkor soha nem is fogok megérteni miért légbőlkapott sületlenségek amiket írsz.
Pedig a mélyebb szakmai dolgokba bele sem mentem, mert már pár alapvető definíciónál elakdtál, és nem is akarod azok jelentését és működését megérteni. Anélkül pedig a többit sem értenéd meg.
A logikád, amire olyan büszke vagy, pedig hibás információkra épül fel, mert azt sem tudod, hogy a valóságban hogyan működik egy híradó szerkesztősége, és milyen munkák vannak ott.
De azért további jó szerecsenmosdatást és észosztást!

aszucs 2014.08.16. 02:49:27

@fehérfarkas:

Ez olyan mintha egy politikus ugy bizonyitana be hogy neki van igaza es nem neked, hogy azt mondana o jobban ert a politikahoz, ezert neki van igaza.. :D

Es ha a logikus kerdeseket teszel fel, valaszok helyet csak kirohogne.. :)

Az azert valamit jelezhet.. hogy csak annyit tudsz valaszolni nekem hogy "hibás információkra épül fel" a gondolatmenetem.. de azt inkabb nem kozlod melyik informacio a hibas.. :)

Ha ugy erezned hogy en voltam a lenezo.. akkor azert gondolkodj el picit.. Nem veletlenul irtam hogy elhiszem ha jobban ertesz a szakmahoz mint en... mert en nem akartalak lenezni.. nem szandekoztam versenyezni haboruzni.. [bar azt nem dijaztam hogy olyanokat adtal a szamba a vegen amit soha nem allitottam]
Esa mikor logikaztam akkor is szivesen vettem.. volna.. ha te is ervelsz.. es sosem jotetm azzal hogy azert van igazam mert .. mert ehhez te nem erthetsz annyira mint en.. :)

Egyszeruen csak arra probalom meg felhivni a figyelmet hogy az ember ha valakit logikatlannak/hazugnak itel valamiert.. akkor nem eleg csak egy altala elkepzelheto esetet elgondolni... hanem szamba kene venni minden egyeb mas ember fejevel logikusnak tuno esetet is... ennek hianya durva eloitelet.. es ilyen algoritmussal barkit hulyenek lehet nezni, ha tudomast szerzunk 1-2 donteserol..

Pont ma tapasztaltam.. a skype a regi verziokat valamikor letiltotta.. aki szol hogy nem muxik annak azt valaszoljak frissitsd.. sokan panaszkodnak hogyaz uj verzio meg nem megy... mert XP SP2-juk van hat azt is frissitsd.. akik azt kerik hogy legyen egy SP2-es verzio is azt meg jol kiokitjak hogy de az SP3 az ugyis jo dolog megeri feltenni pikk pakk megvan .. szoval logikatlan keres...
...persze... adott egy regi kis gep amin jol mukodott a skype de alig van rajta hely.. SP2 is epphogy elfert.. semmikepp nem eleg egy SP3 frissitesnek... tehat eztan nem lehet rajta skype-olni.. Na az ilyen esetekbe direkt nem gondolnak bele.. es maris mindenkit hulyenek nezhetnek akik nem akarnanak frissiteni.. :)

vernarancs 2014.08.16. 02:58:47

Szerintem meg nemes egyszeruseggel azt sem tudtak ki a turo az a Robin Williams. Ezek ennyire sotet parasztok. Amikor egy alcsuti viz-gaz szerelo milliardos polgarmester lehet, az ilyen tipusu tajekozottsag luxus lenne.
A kozreadott magyarazat annyira nevetseges, hogy nem erdemes foglakozni vele. Szinten a szakmai sotetseg sut belole. Szanalom.

2014.08.16. 08:28:10

most olvasom, a MÚOSZ szerint is etikai hibát vétettek, de ennek semmi értelme. Különben is van vmi nemezeti-keresztény újságíró szervezet, az meg jól megdicséri őket, milyen előrelátóK, okosak voltak, h a nézőket értelmetlen hírekkel nem zaklatták.

fehérfarkas 2014.08.16. 13:38:47

@aszucs: "Ez olyan mintha egy politikus ugy bizonyitana be hogy neki van igaza es nem neked, hogy azt mondana o jobban ert a politikahoz, ezert neki van igaza.. :D
Es ha a logikus kerdeseket teszel fel, valaszok helyet csak kirohogne.. :)"

Bocsi, de szamailag pár alapvető szakmai dolgot leírtam a média és a hírszerkesztéssel kapcsolatban. Te írtad , hogy az téged nem érdekel (pl.mi a különbség a híradó, hírportál, hírügynöksg között; vagy hogyan és honnan szerzik be a híradók a híreiket; stb...).
ezek után a fenti megjegyzésed nemcsak önellentmondó, hanem még rosszindulatú cinikus is.

"Egyszeruen csak arra probalom meg felhivni a figyelmet hogy az ember ha valakit logikatlannak/hazugnak itel valamiert.. akkor nem eleg csak egy altala elkepzelheto esetet elgondolni... hanem szamba kene venni minden egyeb mas ember fejevel logikusnak tuno esetet is... ennek hianya durva eloitelet.. es ilyen algoritmussal barkit hulyenek lehet nezni, ha tudomast szerzunk 1-2 donteserol.."

Nézd, én nem szólok bele a mérnökök mit miért úgy terveznek, és főleg nem oktatom ki őket, hogy logikailag miért nem máshogy csinálják. Nem értek a statikai számításokhoz, és ami az én szememben logikusnak tűnik (a szakmai információk hiányából adódó rossz kiindulópontok miatt), az a mérnökök szemében hülyeség és szakmaiatlan.
Te a hírszerkesztés dolgába úgy osztod az észt, hogy az alap dolgokkal nemhogy nem vagy tisztában, de kategórikusan kijelentetted, hogy nem is érdekel téged.
Igen, logikailag igazad van: ha a villamos a levegőben menne, akkor ott is építhetnénk neki síneket. Csakhogy a villamos nem a levegőben megy, hanem a földön a gravitáció miatt. Aki nem ismeri a gravitációt, annak az első pont logikusnak tűnik. Ugyanígy van te a hírszerkesztéssel, azt sem tudod hogy néz ki egy híradó szerkesztőstábja, mi az a hírpolitika, és mi az a hírügynökség, és mi a különbség a híradó/hírportál és a hírügynökség között.
De mivel ezeket nem tudod, és nem is érdekel, csak a szerecsent mosdatod, ezért pont jó lennél a fideszes MTV híradójának főszerkesztőjének. Most ugyanis pont ilyen emberek kellenek oda, akik a szakmáról nemcsak semmit sem tudnak, de nem is érdekli őket, viszont jól mantrázni, hogy minden amit a fideszes kormány és a Fidesz által kinevezett vezetők csináljak az úgy van jól.

aszucs 2014.08.16. 20:14:48

@fehérfarkas:

"Te írtad , hogy az téged nem érdekel (pl.mi a különbség a híradó, hírportál, hírügynöksg között; vagy hogyan és honnan szerzik be a híradók a híreiket; stb...)."

Felremagyarazott kotozkodes, mivel az adott helyen en ABSZTRAKT szinten beszeltem, amibe ezek mind nem szamitanak bele... [==megcsak nem is epitek rajuk.. nem volt ott "ha..akkor"].. mert nem szakmai, hanem logikai kijelentes volt..

Azt allitottam hogy egyatalan nem logikatlan hogy valaki nem hisz el egybol valamit... ez fuggetlen attol hogy kinek/minek nem hisz...
Magyarazo peldakent emlitett a hirportal szo helyere behelyettesithetsz barmit hirugynokseget, vagy magat az istent.. az allitastol akkor is fuggetlen marad.

"Nézd, én nem szólok bele a mérnökök mit miért úgy terveznek, és főleg nem oktatom ki őket, hogy logikailag miért nem máshogy csinálják. "
De abba beleszolsz hogy a politikus mit miert tesz, megha nem is vagy politikus 'szakember'? :)
Raadasul en nem probalom megmondani a 'szakertonek' hogy csinaljak.. te teszed azt... vagy arra celzol te irtad a cikket?!
Mert valoban egy konkret logikai szinten is egyertelmu felrevezetes [==hazugsag] miatt kiakadtam ra... azert is szalltam be ide.

Szerintem semmilyen szakmai teren nem szidtalak le.. [kiveve ha te vagy a cikkiro]
Es ne felejtsd el az apro kulonbseget, en nem a hibat probalom masokban keresni.. [azt ugye konnyebb] hanem epp forditva.. en a logikat keresem.. te vagy az aki azt allitod hogy semmilyen pozitiv logika nem lehet valaki mas cselekedeteben...

"ha a villamos a levegőben menne"
?! Azt allitod szakmai allitasra alapoztam, ami nem igaz ?! de meg most sem mondtal egyettlen konkretumot sem... legyszi legalabb mondd el mik azok amikre alapoztam? :) hidd el erdekel .. :)

"De mivel ezeket nem tudod, és nem is érdekel"
Nem azt mondtam hogy nem erekel, hanem az adott kijelentesemnel ez egy erdektelen informazio, amit absztrahalni kell..
Minden magyarazatod fele erdeklodest mutattam azzal hogy vegigolvastam [meg azokat is amikben csak ocsarolsz :)] es at is gondoltam...

Es meg egy nagy kulonseg.. En nem probalom megmondani hogy mi tortent.. en nem mondom magabiztosan hogy csak az lehetett.. hanem azt mondom hogy nem hihetettlen/logikatlan esetek...
[En is kepes lennek talalgatni.. vagy biztosra venni hogy te miert csinalod ezt.. szepen ki tudnam fejteni ahogy te is.. de nekem nem celom ez... nem alazni proballak..]
Azt sem allitom hogy valoszinuleg melyik eset tortent a sok kozul.. mert nem tudom.. csak azt hogy a magarazatod logikai alapjai hianyosak/hibasak..
Pedig a logikat nem lehet csak ugy felredobi.. mindennek az alapja.. Ha a komuves azt modana hogy 1+1=3 tegla kell meg, akkor nem kell komuvesnek lenned hogy jelezd hogy az 1+1=2 ..

Amugy meg SOHA SEHOL nem allitottam hogy "hogy minden amit a fideszes kormány és a Fidesz által kinevezett vezetők csináljak az úgy van jól."
Ha ugyerzed a temaban barhol dicsertem vagy szidtam barmelyik politikai partot, vagy partokat... akkor IDEZZD vissza...
REnegteget irtam szoval mar nagyon sok mintabol tudsz valogatni.. :)
azok hianyaban nagyon nagy eloitelet ilyet allitani rolam... valahogy ugy erzem ezzel is bizonyitod hogy nem objektiven nezed a temat.. es csak jobb es baloldali embereket latsz..

aszucs 2014.08.16. 20:45:47

@fehérfarkas:

Ja es te magad peldazod jol mit ertettem a hivatalos kozlemenyekben nem fogalmazhat ugyanugy az ember.. es hogy neha jobb nem leirni az igazat.. hanem hallgatni rola..

mert minden lehetseges mondon megprobaljak azt felremagyarazni azt mint ahogy te a
"Te írtad , hogy az téged nem érdekel (pl.mi a különbség a híradó, hírportál, hírügynöksg között" allitasoddal tetted..
ami ugye nem igaz...
a legkozelebbi hasonlatnak csak ezt talaltam:
"es itt aztan most az sem szamit hogy hirportal vagy hirugynokseg..."

honnan jutottunk egyikbol a masikba?

fehérfarkas 2014.08.16. 22:13:46

@aszucs: "Felremagyarazott kotozkodes, mivel az adott helyen en ABSZTRAKT szinten beszeltem, amibe ezek mind nem szamitanak bele... [==megcsak nem is epitek rajuk.. nem volt ott "ha..akkor"].. mert nem szakmai, hanem logikai kijelentes volt.. "

Nézd, itt konkrét esemény történt. És én végig azt magyaráztam, azt próbáltam veled megértetni, hogy a konkrét esemény miért totális szakmaiatlanság, miért totális dilettantizmus (hogy finoman és szalonképesen fogalmazzak).

De egyébként logikailag is hibás a következtetésed, mert már eleve hibás a kiindulópontod. Ezt is megpróbéltam neked elmagyarázni, de te makacsul ragaszkodtál ahhoz, hogy a tények nem érdekelnek téged.

Úgy mentegeted az MTV hibás lépését, hogy közben a tények meg nem érdekelnek téged. Hát akkor további jó szerecsenmosdatást. Ebben én már tovább nem veszek részt.

Ha majd ÉRDEMBEN akarsz vizázni szóljál. A valós tényektól elrugaszkodott absztrakt logikai levezetések nem érdekelnek.
Ha már a valós tényektől elrugaszkodott dolgokról van szó, akkor egy jó mozifilmet nézek meg, mint pl. a Galaxis Őrzői.
Eléggé el van rugaszkodva a valóságtól, absztraktnak is nevezhető, és még logika is van benne (a maga valósától elrugaszkodott módján). De ami legfontosabb: a kommentjeiddel ellentétben az legalább szórakoztató.

aszucs 2014.08.17. 00:15:28

@fehérfarkas:

Meg mindig nem sikerult leirnod hogy konkretan mi a hiba.. mi az a kiindulopont... vagy valami.. csak azt irod hogy hibas.. de mi? :)

"De egyébként logikailag is hibás a következtetésed, mert már eleve hibás a kiindulópontod. Ezt is megpróbéltam neked elmagyarázni, de te makacsul ragaszkodtál ahhoz, hogy a tények nem érdekelnek téged. "
Hol magyaraztad el hogy meltyik kiindulopontom hibas?! IDEZZD vissza?
Hol mondtam hogy a tenyek nem erdekelnek engem?!

Vegig olyan dologgal vadolsz engem amiket egyszeruen tudnal bizonyita ha visszaidezned.. :) de valamiert ugylatszik nincs kedved.. :D
[en sokszor visszaidezgettem ha valamire hivatkoztam..]

"Nézd, itt konkrét esemény történt."
Persze vannak konkretunok amiket te ki is egeszitetted oket feltevesekkel.. es kovetkeztettel belole valamire. :)

"Ha majd ÉRDEMBEN akarsz vizázni szóljál."
En is ugyanerre varok toled... :)

Mc Master 2015.03.15. 17:43:20

@((Adam)): kérésed meghallgttatott. Már nincs több közvetítés.
süti beállítások módosítása