Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az adófizetők pénzén pökhendi az MTVA

2014. július 22. 10:12 sixx 142 komment

media5.jpg

Pedig nagyon nem kéne annak lennie. A történet úgy kezdődött, hogy a hvg.hu feltett pár kérdést az MTVA-nak azzal kapcsolatban, hogy mégis, hogyan kerülhetett a tartalomszolgáltatási igazgatói posztra az a Pap Dániel, a Jobbik egykori méádiapolitikai kabinetfőnöke, aki Cohn-Bendit budapesti sajtótájékoztatóját schmittelte meg egy kicsit, azaz konkrétan meghamisította, ami ott történt.

Az is mérsékelten vicces persze, hogy a riporthamisítás után öt hónappal megkapta a hír és hírháttérműsorokért felelős főszerkesztői ÉS az MTVA közéleti műsoraiért felelős főszerkesztői posztot is, szóval olyannyira jó elvtárs, hogy éppen csak a tévé kulcsait nem adták a kezébe. És ami a legviccesebb: a hamisításon kapott Papp Dániel volt az is, aki a Lomnici Zoltán kiretusálása után kirobbant botrányban a felelősöket kereste. Tetszik érteni, hamisító kereste a hamisítókat.

Szóva a hvg.hu feltett pár kérdést az MTVA-nak erre vonatkozóan, amire olyan választ kaptak, mintha a köztévé éppen a seggéből rángatta volna elő az online lapot, itt el lehet olvasni a két levelet, érdemes. Dióhéjban: az MTVA nem a kérdésekre válaszolt, hanem elkezdte cseszegetni a hvg.hu-t azért, mert egykori főszerkesztője, Gavra Gábor, benyelte a bajai videót, és ez muhaha, mennyire vicces és így a hvg.hu-nak nincs alapja kérdezgetni.

De, kedves MTVA, van. Mivel a hvg.hu nem az adófizetők pénzén hízlalt vízfej, az MTVA meg az, azért. És akinek a hvg.hu elszámolással tartozott abban az ügyben, annak elszámoltak. 

Fogtam magam, és elküldtem az MTVA-nak a kérdéseket, azzal a megjegyzéssel, hogy az Indexnek nem volt bajai videója, így azzal nem lehet takarózni, tessék szépen megválaszolni a kérdéseket úgy, ahogy azt egy közintézménynek meg kell. Ezt kaptam vissza:

A hvg.hu által feltett, és Önök által szó szerint megismételt kérdésekre a válaszokat a hvg.hu részére korábban megküldtük. Kérjük azon válaszaink felhasználását.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OkoskaTo:rp 2014.07.22. 10:27:55

Mégis, mire számítottál?

Hogy majd azonnali hatállyal felmondanak neki, és bocsánatkérő levelet küldenek neked?

Hetero Sapiens 2014.07.22. 10:29:34

Azt ér kommentelni, hogy az MTVA bassza meg a narkós kurva anyját?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.07.22. 10:34:49

@OkoskaTo:rp: nem. hogy válaszolnak a kérdésekre.

parasite81 2014.07.22. 10:45:20

de nem lehet ezellen tenni valamit? mondjuk össznépileg bemenni és lebontani az egészet úgy ahogy van?

ElPadre 2014.07.22. 10:54:06

@parasite81: 2006ban elkezdték, és látod, mi lett belőle...

csárli hárper 2014.07.22. 10:54:12

@parasite81: és mégis mit csinálnák azzal a sok stadionnal amit ezért kapnánk? :)

bahahaha 2014.07.22. 11:13:03

@OkoskaTo:rp: Azért az nagyon szomorú valahol, hogy az ilyenkor elvárható normális reakció csak ironizálásként kerül elő.

oszt jónapot 2014.07.22. 11:19:04

III/III-as vezérigazgató után kurva nagy meglepetés.

Egy Hun Hunniából 2014.07.22. 11:25:50

te is megláttad a lényeget. VOLT Jobbikos. Hehe

Gondolom most meg Fideszes, hogy menjen a szekér!

Conchobar 2014.07.22. 11:29:34

A politikusok a választók, a nép képviselőinek tekintik magukat, ami sokszor már odáig jut, hogy egyenesen önmagukat tekintik a népnek (így aztán a saját érdek a nép érdekének tűnik a szemükben). Ugyanígy vannak az ám újságírók is. Legfeljebb ők nem képviselőknek, hanem tájékoztatóknak tekintik magukat első körben. Második körben már önmagukat tekintik a népnek (amely nem kap megfelelő tájékoztatást). Sem az MTVA, sem az index, sem a hvg.hu, sem más média nem önmagát a magyar közvélemény tájékoztatásának egyedüli letéteményesének, ergo ha "a köztévé épen a seggéből rángatta volna elő az online lapot", avval nem sérti a magyar adófizetőket (hanem csak a rivális sajtóorgánumot, az online lapot). A dolog csak a kettőjük, a két rivális belső ügye

serra 2014.07.22. 11:32:41

Megteszi, mert megteheti. Ez mindig is a szar emberek jellemzője volt.

Borrog 2014.07.22. 11:33:25

Kíváncsi leszek hány perc múlva jelenik meg itt a Fidesz komment különítménye, hogy a szokásos demokratikus stílusukban elmagyarázzák nekünk bolsilibsinyugatbérenchazaárulómocskoskapitalistáknak, hogy ez igenis így van rendjén, egy köztévének így kell működnie a Fiatal Demokráciában, pusztán mi vagyunk még ideologiailag képzetlenek, azért nem értjük. De majd kötelezve leszünk szépen egy Rezsicsökkentő Szemináriumra és akkor bele lesz verve a fejünkbe.
Meg különben is elmúltnyolcév.

Cinkes 2014.07.22. 11:37:29

lehetne fényképes cikkeket közölni, hogy ha netalántán összefutok valamelyik pökhendivel mondjuk a tescoban akkor a szájába tudjak tömni néhány doboz sört?

nál 2014.07.22. 11:37:52

@Conchobar:
De nem gondolod, hogy az általad leírt következtetés vezet az általad leírt állapothoz?

Phteven 2014.07.22. 11:42:45

Ha az én cégemnél valaki ilyen hangnemben válaszolna egy kérdésre, az délután már a cuccával együtt menne haza, és holnap reggel kezdhetne a munkanélküli hivatalban. -> Rendkívüli felmondással menne, mert megengedhetetlen stílusban válaszolt egy ügyfélnek.

Szerintem mindenki kérdezze meg tőlük ugyan ezt. Sixx! Kérhetnénk egy mail címet?

Pepibubó 2014.07.22. 11:43:25

Csak szólok, hogy Magyarország ma nem megszállt ország. A kommunista diktatúra négy évtizedében - amely alatt az volt, amit 300 ezer orosz katona parancsolt - megszokott lett, hogy csak morgunk és az öklünket rázzuk.
1994-től 4 évig MSZP - SZDSZ KÉTHARMADOS többség volt. Nyilvánossá tették az ügynökök aktáit? A 2006-os gyalázatkor kik voltak kormányon? Bocsánatot kértek? Egyelőre ennyi, miért hiteltelen a kommunista szimpatizáns média.
Ismét mondom:nincs idegen katonai megszállással fenntartott diktatúra hazánkban. Az van, amit a nép választott. Akinek van erkölcsi hitele és tudja, mit kell tenni, az szervezze, csinálja, ne csak morogjon!

Irgum76 2014.07.22. 11:45:12

egyetlen értelmes kijelentés az irományban :)
"Biztosíthatjuk, hogy az MTVA-ban az ellenőrzési rendszer jól működik"

Kotkodus 2014.07.22. 11:50:06

megdöbbentő az a cinizmus, amellyel a közszféra kezeli a nyilvánosságot.

szép eredmény csekély 4 év alatt...

és a fidesz-szavazók továbbra is úgy reagálnak erre, mint az elhíresült 3 majom: némán, süketen és vakon.

2014.07.22. 11:53:57

Felháborító elvtársak. Követeljétek, hogy az MTVA-ban kizárólag szélsőliberális cionisták dolgozhassanak.

Conchobar 2014.07.22. 11:54:52

@nál: Ha a kommented arra vonatkozott, hogy amiatt üt meg az MTVA olyan hangot, amelyet sértőnek talál magára nézve a hvg.hu, mert az adófizetők nem avatkoznak a dologba, akkor kijelentem: egyáltalán nem gondolom. Én azt gondolom, hogy ők riválisok, aki az egymás közti perpatvarba külső segítséget próbálnak bevonni, megpróbálnak többeket avval a szöveggel bepalizni, hogy közpénzből (!) arrogáns a köztévé. Majd ha nem a hvg.hu-val, hanem a magyar adófizetőkkel, a magyar közvéleménnyel üt meg olyan seggből-kihúzós hangnemet a köztévé, akkor majd én is felhördülök

Kotkodus 2014.07.22. 11:56:02

valójában természetes, hogy egy hírhamisító kerül az mtva tartalomszolgáltatási igazgatói posztjára...

hiszen csak korábbi referenciamunkával lehetett pályázni! :)

Bejgli 2014.07.22. 11:58:12

Örülök, hogy hvg viszontválaszt küldött, bár kétlem, hogy abban a pökhendi bagázsban ezt bárki értékelné

Gavroche11 2014.07.22. 12:04:32

@Conchobar: de amikor ezekre a fontos és a közvélemény érdeklődésére is számot tartó kérdésekre válaszol pökhendi stílusban a közmédia, akkor az a közvélemény felé tett negatív gesztus is egyben.
Engem mint akármilyen sajtóterméket olvasó embert közvetlenül nem sért a gavragáborozás, az viszont igen, ha a gavragáborozáson kívül semmi más nem történik és az eredeti kérdésekre konkrét válaszok nem érkeznek.

Attis62 2014.07.22. 12:04:45

@Cinkes: De remélem dobozostól gondoltad!

Attis62 2014.07.22. 12:06:06

@Cinkes: De remélem dobozostól gondoltad!

Gacsajpesta 2014.07.22. 12:08:41

Tisztelt Sixx úr! Legyen kedves kérdezze meg az ATV-t, hogy hogyan lehet a híradójuk főszerkesztője az a B.A., aki meghamisította a Göncz beszédről szóló híradó felvételt? Mint tudjuk, a Sony igazolta, hogy a B.A. szerint egybefüggő, vágatlan felvételt bizony megvágták, hogy a bajtársi füttyszót skinhed füttyként tudják bemutatni.

Hogyan szerepelhet az ATV újságírói klubban megmondó emberként egy olyan valaki (M.T.), akit köztörvényes bűncselekményért ítéltek el, mert egy riport során a riportalany lakásából lopott? Hogyan lehet egy műsor szerkesztője egy olyan valaki, akit a műsorvezetői stílusa és elfogultsága miatt a fővárosi egyetemi ifjúság (ismereteim szerint) csak bolsi-prostiként emleget? És miért vették át politikai műsorokért felelős vezetőnek az az N.G.-t, aki csúfosan megbukott, mint főszerkesztő?

És kérem ne jöjjön azzal, hogy az MTVA a mi pénzünkből él, mert az ATV is a mi pénzünkből él, ahogyan Önök is. Közvetlenül a reklám bevételekből élnek, amelyeket a cégek az adóalapjukból levonhatnak, ezért mindenképpen adópénznek tekinthetőek. Egyébként sem fogadható el, hogy egyik média hazudhat, mert állítólag kereskedelmi média, a másik pedig mindig köteles igazat mondani. Ilyen kamu szöveg csak a szómágiás liberális-bolsevik kommunikációban fordulhat elő.

Az olvasóknak pedig csak annyit tudok ajánlani, hogy ha nem akarnak a bolsevik-liberális manipuláció alanyává válni, kerüljék az olyan csúsztatós kiadványokat, mint a JVG.

az utolsó bögreharcos 2014.07.22. 12:12:34

Gyurcsótány alatt nem voltatok ennyire finnyásak kedves mélydemokraták. Sőt, nagyon tetszett nektek, hogy a Jobbik választási hirdetéseit bojkottálták. Bizony, vörös tenyérrel tapsikoltatok, miközben az izraeli zászlót csókolgattátok, amiért ilyen hős Jobbik-ellenes partizánok voltak a közszolgálati médiában. Most élvezzétek az érem másik oldalát is :)

sixx · http://comment.blog.hu 2014.07.22. 12:15:52

@az utolsó bögreharcos: de hat ennek mi koze van ahhoz, amirol a poszt szol, te szerencsetlen?

Baaah 2014.07.22. 12:18:50

Hát csak így tovább gratulálok, max 3,5 év múlva majd más fog "8 évezni" nem a jelenlegiek

Azért az is szép, hogy névvel nem merték vállalni ezt a szintű bunkóságot.

az utolsó bögreharcos 2014.07.22. 12:22:17

@sixx: mármint azon kívül, hogy megmutatja a libsi kettős mércét, valamit felfrissíti az ilyen esetekben kivételesen rövid memóriátokat? :)

Borrog 2014.07.22. 12:25:19

@Gacsajpesta: Pedig én ezzel jövök! Felhívnám a becses figyelmed, hogy az ATV egy magáncég, senkinek semmi köze hozzá, hogy ki az igazgatója. Ha nem tetszik, ne nézd, senki nem kötelez rá, nem a mi adónkból működik!

Ezzel szemben az MTVA KÖZTULAJDONBAN VAN és évi 80 millárd - azaz NYOLCVAN MILLÁRD Ft közpénzt emészt fel!
Egy 80 millárd közpénzt felemésztő cég bármely alkalmazottja nem beszélhet ilyen stílusban az adófizető állampolgárral.

R.T. Flakfizer 2014.07.22. 12:30:55

@Gacsajpesta:
ennek pontosan mi köze is van a közmédia sajtósának taplóságához?
ja! JVG? értem.
ti nem tudtok adekvát módon beszélgetni, vitatkozni? vagy nálatok még a boltban is ez megy?
-párizsi nincs?
-párizsi? oszt 'zmeg a butikba' meg mé' nem kérdezi meg, zoknyi van e'? fehér, nájlon! csak a párizsi! a tecsóban, meg döglött egér is volt, azt meg mé' nem mondja?!

fárasztóak vagytok.

wolves84lb 2014.07.22. 12:33:34

@Gacsajpesta: Vagyis, akkor a felcsúti törpefasz stadionja is adóforintokból épült? Ezt akartad mondani?

Baaah 2014.07.22. 12:33:48

@az utolsó bögreharcos:
tehát ha a azok nyomorult bunkók voltak feljogosítja ezeket is, hogy azok legyenek, örülhetsz akkor ha közéjük sorolod magad

Borrog 2014.07.22. 12:39:57

@az utolsó bögreharcos: Vicces amikor valaki egy saját bevallása szerint is antidemokratikus párt nevében kéri ki, ha antidemokratikusan állnak hozzá. :)

Ha a jobbik lenne hatalmon, akkor eleve nem lennének sehol választási hirdetések (meg valószínűleg válsztás se), sőt, Vona Gábor maga mondta, hogy a kereskedelmi TV-ket megszüntetik, "a székházukat pedig földig rombolják". Csak úgy, demokratikusan.

Mindezt egyébként akkor mondta, amikor egyúttal az ország iráni megszállását is kilátásba helyezte: "a 2010-ben esedékes parlamenti választásokra Mahmúd Ahmadinezsád iráni elnöktől kér megfigyelőket. Mint fogalmazott: ha majd az iráni forradalmi gárda tagjai cirkálnak a fővárosban, meglátjuk, hogy ki meri eltüntetni a Jobbik hirdetményeit."

Csak, hogy a te memóriád is frissítve legyen kicsit...

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.07.22. 12:41:52

@az utolsó bögreharcos:
"miközben az izraeli zászlót csókolgattátok"

Így van, pontosan! Én is csókolgattam a zizraeli zászlótot!!!!

Úgyhogy teljesen jogos, hogy ti meg a fityesz seggét.
Hogy nyaljátok is, az már csak túlbuzgóság.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.07.22. 12:46:19

Elolvastam a belinkelt válaszleveleket, amiket az mtva küldött vissza a hvg-nek. Szánalmas az mtv-s kommunikáció. Mintha egy sértődött kisgyerek beszélne.

Netuddki. 2014.07.22. 12:47:24

Nagyon nyeregben vannak a (fideszes) "köz" média továrisai, érzik a hátuk mögött a fidesz "támogatását". Adófizetőként nekem csak 1 kérdésem lenne. Miért is basznak el erre 100 milliárdokat a közpénzből? Éljenek meg a piacból mint a többi hasonló média. Ha meg nem megy nekik akkor be kell csukni oszt' jó nagyot!

nál 2014.07.22. 12:49:08

@az utolsó bögreharcos:
És te ezzel milyen kettôsmércét mutatsz meg épp?

Netuddki. 2014.07.22. 12:49:12

@az utolsó bögreharcos: Balfasz fideszes, felesleges libsizéssel bizonygatnod a fideszes csürhéhez való tartozásodat!

Dr.Bio74 2014.07.22. 12:55:29

"miközben az izraeli zászlót csókolgattátok"

uccsó érv?

Kotkodus 2014.07.22. 13:01:29

@az utolsó bögreharcos: valójában azt a kérdést veted fel, hogy a tolerancia miért nem toleráns az intoleranciával szemben...

ezt a kérdést sokan sokféleképpen válaszolják meg (és ez így is van rendben egy toleráns társadalomban).

én a törődésben, tanításban hiszek. hiszem, hogy te csak egy szeretetéhes, szerencsétlen alak vagy, aki nem kapta meg otthon azt a törődést amire vágyott, vagy az életben azt az elismerést, amire méltónak tartotta magát. röviden frusztrált vagy.

hiszem, hogy ha megkapnád a törődést, a figyelmet, akkor nem a gyűlöletben, a kirekesztésben keresnéd a társadalom problémáira a választ.

alapvetően sajnállak, főleg mert a gyűlölködésed és állandó frusztráltságod miatt senki sem akar a közeledbe lenni (csak hozzád hasonlóan elfuserált alakok), egész egyszerűen azért mert nem vagy cseppet sem szórakoztató. csak az irigység és az utálat árad belőled. ezzel meg legfeljebb mérgezhetsz másokat (talán van áldozatod is...). ha megtanítanának téged szeretni, tisztelni, ha megértenéd ennek lényegét, talán még boldog ember is lehetnél. köztudomású, hogy igazán boldog ember nem gyűlölködik.

én nem utállak azért amilyen vagy. egyszerűen csak sajnállak. mindenesetre sok sikert kívánok neked az élethez, kedves barátom! biztosan rád fér!

szekőcei 2014.07.22. 13:03:14

@Gacsajpesta: még jó, hogy az ATV közpénzből működik.

Wait....

SemBoga 2014.07.22. 13:04:23

@Gacsajpesta: az ATV egy magán tv adó, a közmédia pedig az adófizetők pénzéből él

EasyFriend 2014.07.22. 13:06:14

Sixx, itt a kommentek között mindig tök jól meg tudod állni, hogy etesd a trollokat, akkor az MTVA-s trollt miért eteted? A hvg-s válaszból teljesen nyilvánvaló volt, hogy NINCS normális válaszuk a kérdésekre.
Azért kicsit lehangoló, hogy neked nem tudtak olyan "frappáns" anyázást címezni, mint a hvg-nek. Legalább odaírták volna a levél végére, hogy "egyébként is, buzik vagytok".

sixx · http://comment.blog.hu 2014.07.22. 13:11:34

@Gacsajpesta: de azzal jövök, az atv nem magának és nem nekem tartozik elszámolással, az mtva pedig igen. ennyi.

P.Freddy 2014.07.22. 13:20:45

Tipikus Fideszes bunkóparaszt arrogancia.

Orbán barmai ezek. Történelmi ciklikusság, amihez a magyarok egy részének hülyesége adja a muníciót.

Ugyanaz a seggfej pökhediség, amivel a magyar hadak a győri csatában azt hitték, hogy ők szarták a spanyolviaszt, aztán szétszaladásukat Petőfi is megénekelte:

"Majd elfeledtem győri vitézségtek.
Mikor emeltek már emlékszobort
A sok hős lábnak, mely ott úgy futott?"

Orbán pont most emelt egy emlékszobrot... igaz, most a példaképének, Horthy-nak, aki százezer magyart küldött a halálba.

Ott is a tipikus, pökhendi arrogancia, amivel a "kihaminem", meg "majd mi megmutatjuk" miatt pusztultak az emberek.

Manapság ugyanezen történelmi idiótaság foglalja el a hatalmon lévők, a Fideszes seggfejek agykapacitását.

Nem csak elfoglalja, ki is tölti, sőt túl is csordul. Többre (alkotni, dolgozni, teremteni) már képtelenek ezek az emberek.

garnéla mák 2014.07.22. 13:35:23

eszembe jutott a newsroom második évada, ott a hírhamisító fickó ellehetetlenült a szakmában és a vezetők önként jelentették be felmondásukat. persze hollywood-i vége lett az esetnek, de valahogy így képzelném el a valóságot is, csak persze nem abszurdisztánban.

Világít a torony 2014.07.22. 13:57:05

@Gacsajpesta: T. Peste. Ön hazudik. BA-nak bírósági papírja van, hogy nem követte el a terhére felróttakat. Aki pedig kezdésnek hazudik, az hazudik a folytatásban is. Ostoba dolog ez Pesta.

tintamin 2014.07.22. 14:01:05

Jaj, de bízom benne, hogy ez a suttyó banda egyszer lógni fog!

P.Freddy 2014.07.22. 14:14:29

@Gacsajpesta:

"... kerüljék az olyan csúsztatós kiadványokat, mint a JVG. "

Na akkor ennek fényében nem is az MTVA-t, hanem Papp Dánielt kérdezzük, reméljük olvassa ezt a blogot.

Kedves Papp, ugye mindenki tudja, hogy Ön hírt hamisított, vagyis csalt, másképpen mondva lopott, hiszen a csalással ellopta az igazságot.

Mivel a hamisítás nyilvánvaló, érdemes volna meghallgatni azt az ideológiát, mit mögé tett, és ami megakadályozza, hogy minden reggel szembehányja a saját tükörképét.

Mi lehet az a felsőbbrendű magyarázat, ami a HAMISÍTÁST, a CSALÁST legalizálja az ön, illetve a többi Fideszseggnyaló szemében?

cukkerbergi 2014.07.22. 14:27:28

@sixx: próbáld meg értelmezni a magyar szöveget akkor megtudod..amúgy a lényeg hogyha ex szdsz ről lenne szó nem lett volna belőle cikk..

sixx · http://comment.blog.hu 2014.07.22. 14:29:04

@cukkerbergi: de, lett volna. a köztévé balfaszkodásairól akkor is voltak, amikor másik rezsim volt hatalmon, keress vissza.

Conchobar 2014.07.22. 14:33:24

@Gavroche11: "de amikor ezekre a fontos és a közvélemény érdeklődésére is számot tartó kérdésekre válaszol pökhendi stílusban a közmédia, akkor az a közvélemény felé tett negatív gesztus is egyben" - Nem lehet a közvélemény felé tett negatív gesztusnak tekinteni, mert a közvélemény nem azonos a hvg.hu-val, mégha te (és maga a hvg.hu) azonosnak is szeretné tekinteni

Baaah 2014.07.22. 14:40:37

@Conchobar:

"- Nem lehet a közvélemény felé tett negatív gesztusnak tekinteni, mert a közvélemény nem azonos a hvg.hu-val, mégha te (és maga a hvg.hu) azonosnak is szeretné tekinteni"

tökéletesen igazad van, azt kellett volna írniuk, hogy 'a közvélemény egy része felé', és akkor már jól aludnál. Te .... -ide írhatod a jelzőt, amit én gondolok :)-

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.07.22. 14:42:23

@Gacsajpesta:
"Közvetlenül a reklám bevételekből élnek, amelyeket a cégek az adóalapjukból levonhatnak, ezért mindenképpen adópénznek tekinthetőek."

Ez kérem hülyeségek egész sorozata :)!
- a bevételeit semmilyen cég nev vonhatja le az adóalapjából, legfeljebb a költségeit;
- különösen nem vonhatja le a reklámadó bevezetése óta, hanem még pluszban meg is adóztatják a reklámbevételei után;
- ennyi erővel minden cég hálás lehet, hogy az állam engedi a költségeit elszámoltatni, tehát minden cég közpénzből él;
- de különösen nem kéne vakargatni az adóalapok és adókedvezmények kérdését akkor, amikor Orbán Viktor szerint egyetlen forint közpénz sincs a felcsúti stadionban.

Tehát a reklámKÖLTSÉG állami kegy, tehát közpénz, de a sporttámogatás az nem... aha...

Gavroche11 2014.07.22. 15:00:39

@Conchobar: talán nem teljesen pontosan fogalmaztam, de arra akartam utalni, hogy maga a válasz stílusa (a pökhendiség, az arrogancia, a személyeskedés) közvetlenül valóban nem a közvélemény ellenében tett negatív gesztus volt ebben az esetben (ezért is írtam azt, hogy engem mint olvasót közvetlenül nem sért, ha a hvg.hu-t gavragáborozással találják meg), viszont a konkrét kérdésekre konkrét és érdemi válaszok megadásának elmulasztása és a megrekedés a gavragáborozásnál viszont igen.

2014.07.22. 15:13:42

Tehát arról van szó, hogy már megint a zsidók szeretnék fingani a passzátszelet. Kinek lehet szobra, színháza, ki hol dolgozhat, stb. Ehhez az egyik szócsövüket, a HVG-t használják. Az MTVA teljesen kulturált hangnemben küldi el halál faszára az okvetetlenkedő cionistákat.

Erről szól a történet kis kommentelő vörös zombik és sixx, bár tudom, hogy a szivárványos szemcsiteken keresztül mást láttok.

Borrog 2014.07.22. 15:16:16

@libbant: Ti nácik amúgy szopni jártok ide?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.07.22. 15:19:34

@Conchobar:
Ahol az "Aki a kormányt támadja, az Magyarországot, a magyar nemzetet támadja!" általánosan elfogadott érv lehet politikusok és választóik körében, ott az általad leírtak a terelés és a kettős mérce kategóriájába tartoznak.

Továbbá nyugodtan vedd úgy, hogy a hvg.hu, az index és bármelyik sajtótermék által feltett kérdések pont olyanok, mintha az olvasóitól származnának, a sajtósokkal szembeni tiszteletlenség az őt foglalkoztató médiafelület olvasói felé is megnyilvánul, ők meg akkor is adófizetők, sőt, hovatovább magyarok, ha ez neked nem tetszik. Akkor lenne igazad, ha a sajtós kizárólag a saját szórakozására kérdezné és írná, amit kérdez és ír, de ez ugye nem így van.

KeMa 2014.07.22. 15:22:07

Szerintem mindenki másolja le az eredeti levél kérdéseit, és küldje el az mtva-nak.

Jack Dandy 2014.07.22. 15:23:07

@Conchobar: Nem azonos vele, de a része.

2014.07.22. 15:28:58

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): "hovatovább magyarok"

Látom érezted, hogy ez necces.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.07.22. 15:29:12

@libbant: a jobbikos szarhalomból nálad ostobább kommentelőt nem hordott még ide a szél, pedig komoly a mezőny.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.07.22. 15:29:52

@Gavroche11:
Nem kell magyarázkodni Conchobarnak:)! Nyugodtan meg lehet neki mondani, hogy azok is a közvélemény részei, akik hvg.hu-t meg index.hu-t olvasnak, velük szemben bizony arrogáns egy ilyen válasz, "negatív gesztus", és akkor is az lesz, ha vértolulást kap ettől az agya :).

Az kéne még, ha csak olyan kérdésekre kéne a közszereplőknek, hatóságoknak, állami cégeknek válaszolnia, ami minden magyar állampolgárt egyformán és egyöntetűen érdekel, mert csak az tekinthető közvéleménynek, minden mást meg nyugodtan lepöckölhetnek magukról egy "Közötök?!"-kel vagy egy "Csak!"-kal!

Wrex 2014.07.22. 15:30:31

@sixx: Anélkül hogy az mtva pökhendiségét kétségbe vonnám, szeretném megjegyezni hogy itt konkrétan te is hazudtál és/vagy csúsztattál. Menjünk sorba:

1. "konkrétan meghamisította, ami ott történt"
Először is, a linkelt cikkben egy büdös szó nincs Pap Dánielről. Másodszor pedig a hamisítást csak az index állítja. Ugyanis a linkelt cikk szerint:
"az hangzott el: Cohn-Bendit nem válaszolt a kérdésre", majd pedig a cikk kifejti hogy de igen, válaszolt. Válaszolni válaszolt, csak épp nem a kérdésre. Egyértelmű kérdést kapott, és igazi politikushoz méltón egyértelmű válasz helyett mellébeszélt. Tehát az a kitétel, hogy "nem válaszolt a kérdésre" tökéletesen igaz. Onnantól kezdve pedig csak azt boncolgatja a cikk, hogy a "képi anyaga azt sugallja, hogy a kérdést követően az Európai Zöldek frakciójának társelnöke kiment a teremből", ami megint csak nem hamisítás, hanem csak a szokásos politikai módszer, vagyis a "szövegkörnyezetből" való kiemelés, vagyis sugallás, amivel többek között az index is él.

2. "aki a Lomnici Zoltán kiretusálása után kirobbant botrányban a felelősöket kereste"
Elolvastam a linkelt cikket, illetve a linkelt cikkben levő linkelt cikkeket is, és egyikben sem találtam még nyomokban sem olyan információt, ami arra utalt volna hogy Papp Dániel bármiféle felelősöket keresett volna. Azaz vagy a link szar és más cikket kellett volna linkelni, vagy hazudtál. Sőt, az egyik linkelt indexes cikkben az szerepel, hogy "A riport képi anyaga azt sugallta", majd később azt mondja hogy "mindkét állítás hamis volt". Most akkor sugallt vagy állított? Ebből valamelyik hazugság. A másik cikkben pedig "azt a látszatot keltette, hogy...nem válaszolt a riporternek arra a kérdésre", később pedig "egyértelműen kiderült, hogy Cohn-Bendit válaszolt a riporternek", vagyis gondosan kimaradt az a rész, hogy C-B a kérdésre válaszolt-e, ami minimum csúsztatás.

3. "az MTVA nem a kérdésekre válaszolt"
Akkor nézzük a kérdéseket: 5 kérdés volt, ezt most A-E betűkkel jelölöm beidézés helyett.
A: A kérdésre az mtva érdemben válaszol (mellesleg valóban cseszegeti a hvg-t a bajai videó miatt)
B: dettó
C: itt valóban nem válaszol, csak cseszeget
D: ez a "válaszolok is meg nem is" tipikus esete, én is utálok ÁSZF-et meg apróbetűt olvasni, de jó eséllyel tényleg benne van a válasz a kérdésre. Cseszegetés nincs.
E: Szintén érdemben válaszol + cseszegetés.
Vagyis: az 5 kérdésből 3 esetében érdemi választ adtak, egyiknél "olvasd el az apróbetűt" választ, és csak _egy_ kérdés esetében fordult elő amit írtál, ti. hogy "az MTVA nem a kérdésekre válaszolt". Szóval itt is hazudtál. Kicsit vissza kéne venni a nagyarcból.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.07.22. 15:31:04

@libbant:
Nem, csak ti nem szeretitek őket magyarnak tekinteni, és azért gondoltam, hozzáteszem, nehogy elfelejtsétek.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.07.22. 15:37:25

@Wrex:

1. a vágatlan videóból kiderül, hogy PD hamisított. indavideo.hu/video/Daniel_Cohn-Bendit

2. valóban rossz írást linkeltem be: index.hu/kultur/media/2011/12/07/letoroltek_az_adasba_kerult_lomnici-anyagot/

3. ha neked ezek válaszok, akkor irigyellek, de abban igazad van, hogy ráutaló magatartást folytattak. az én kérdéseimre viszont nem válaszoltak.

Kinca68 2014.07.22. 15:37:44

Szerintem egy állami cég sem köteles - pusztán azért, mert a költségvetésből finanszírozzák - minden adófizetőnek, vagy akár újságnak válaszolni. Elszámoltatásra, panasztételre meg vannak a törvényes lehetőségek, amik elől nem tud semmilyen cég sem kibújni. De az nem a kérdés. Pökhendi volt a válasz, nem vitás. De a kérdés is hatásvadász és pökhendi volt, lássuk be. Vajon milyen válasz vártak TÉNYLEGESEN?

Virág et. 2014.07.22. 15:46:52

@Kinca68: Minden adófizetőnek nem, bár ennek is van formája (közérdekű adatigénylés), de a sajtónak igen. Ezért alkalmaz - közpénzből - külön osztályt az ilyen megkeresésekre.

Amíg adóforintokat költ, addig vegye a fáradságot és válaszoljon. Kulturált hangnemben, nem úgy mint a sz.ros pártrendezvényükön szokás. Ha erre nem képes, akkor takarodjon vissza a Hír tévébe meg az Echoba, ott a kutya nem fogja megkérdezni, mire költi Nyerges vagy Széles pénzét. Köze sincs hozzá.

Virág et. 2014.07.22. 15:49:39

Gavra egyébként a botrány után azonnal minden felelősséget magára vállalt és felmondott. Mindezt egy piacon működő sajtóterméknél. Papp a közpénzből fizetett fidesztévénél a botrány után előre bukott. Felelősséget soha nem ismert vagy vállalt.

Ez a különbség Gavra és Papp között. És ilyen mértékű pofátlanság nem volt 2010 előtt - ezt csak a kettősmércézők kedvéért írom ide.

gonosz1hal 2014.07.22. 15:54:07

Hát bazmeg, már elnézést, ez bicskanyitogató... esetleg valaki, akinek maradt még tartása, a jobboldali médiából?

Kinca68 2014.07.22. 15:55:00

@Virág et.:
Lehet, hogy igazad van, nem vagyok jogász. Nem tudom, hogy a főállású szájtépők (szóvivők), meg sajtóosztályok mennyire a törvények kiszolgálására jöttek létre (tájékoztatást szolgálják) vagy mennyire a PR-t.

"Amíg adóforintokat költ,..." Ez már csak a dolog szubjektív része.

Borrog 2014.07.22. 15:57:54

@Kinca68: Egy diktatúrában valóban nem köteles, de megnézném, hogy mekkora botrány lenne abból, ha mondjuk a FAZ kérdéseire a német közszolgálati ARD ilyen stílusban merne visszaválaszolni.
Kb még aznap az utcán találná magát a teljes vezetése.

Persze ott eleve nem fordulhatna elő olyan, hogy egy hamisító, szélsőséges nézeteket valló szerkesztő akárcsak világító is legyen, nemhogy vezető. (erre ugye emlékszünk: www.youtube.com/watch?v=IDGcgfI3OL4 )

Az elszámoltatás és a panasztétel elég vicces, hiszen az MTVA felettes szerve, a NMHH kizárolóag Fideszes tagokból áll és ha eddig nem verte ki a szemüket a közmédia brutális egyoldalúsága, akkor nem valószínű, hogy egy állampolgári panasz fog majd változtatni ezen.

Szégyen, hogy 24 évvel a rendszerváltás után ilyen világot élünk, még nagyobb szégyen mindez egyesek szerint rendben van, sőt így ideális. Az sem volt rendben, ahogy az előző kormányok kezelték a közmédiát, de ilyen szintű elfogultság utoljára a 70-es években volt.

Virág et. 2014.07.22. 16:00:36

@Kinca68: "Ez már csak a dolog szubjektív része. "

Ez a legobjektívabb tényező az egészben. Egy privát vállalkozás nem köteles a sajtónak válaszolni: az ő dolga, hogy mit kezd a saját imidzsével. Egy közpénzekből működtetett intézmény viszont köteles válaszolni a sajtónak, mert a sajtó az összekötő kapocs közte és a közönség, a finanszírozását álló adófizető között. A sajtó egyben ellenőrzési eszköz is az adófizető polgárok és az általuk működtetett intézmény között.

Amikor valamelyik intézmény ilyen színvonalon válaszol, akkor csak a rendkívüli hülyék gondolják, hogy most aztán jól beolvastak az ellenzéknek. Valójában az történik, hogy az index és a hvg olvasóit (az összeset) veszik semmibe. Azaz magyarul a közvéleményt, azokat az embereket, akik finanszírozzák őket. Nézni nem nézik, az nyilvánvaló, mert a kerületi képes hirdetőcsatornának nagyobb a nézettsége, mint bárminek, amit a királyi kiadott az elmúlt négy évben, de attól még ők fizetik az egész kuplerájt.

Joguk van kérdezni, nekik meg kötelességük válaszolni. Ezért is kapják a fizetésüket.

Virág et. 2014.07.22. 16:09:25

@libbant: Az ATV mennyi közpénzt használ a működéséhez? Ha ők úgy gondolják, hogy nekik Gavra ilyen múlttal megfelelő, akkor majd a fogyasztók eldöntik, hogy ez jó lépés volt-e vagy sem.

Ha Papp húz vissza a Hír TV-be, nekem semmi bajom nem lenne vele. Bárki megbotolhat, ettől még nem kell egy életre elmenekülnie a szakmából. De felfelé, pláne közpénzből ne bukjon már, ha lehet. Talán jutalmazni a szakmai hibát nem kéne.

Irgum76 2014.07.22. 16:16:16

@Virág et.:
"Valójában az történik, hogy az index és a hvg olvasóit (az összeset) veszik semmibe. Azaz magyarul a közvéleményt, azokat az embereket, akik finanszírozzák őket"

mégis mit vársz olyanoktól akik szerint ez elfogatható:

"Soha, semmiben kiválót alkotni nem tudó, kígyóvállú, rossz külsejű, gyáva, irigy, sunyi, aljas, beteg lelkű, ostoba „médiagecik” hörögnek az Orbán család nyomában. HVG, 444.hu, Cink.hu, RTL Klub, ÉS; Tóta W., Gazda Albert, Szily László, Kovács Zoltán meg a Bolgár; a falka."

Bayer Zsolt: A falka, Magyar Hírlap 2014.07.21.

Gavroche11 2014.07.22. 16:17:22

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): csak igyekszem a lehető legtárgyilagosabban válaszolni úgy, hogy a problémára is rávilágítsak, de közben lehetőleg ne érhessen az a vád, hogy egyébként a hvg.hu-nak valamiféle szekértolója, vagy egyszerűen csak libsibolsi hazaáruló lennék.

Virág et. 2014.07.22. 16:21:11

@Irgum76: Bayer azt legalább egy privát újságba írta. Mondjuk igaza az nem volt, mert Orbán fiát a kutya nem bántotta, a túlreagálás az ő és az őt védeni próbáló, de ezzel sokkal többet ártó szerencsétlenek részéről volt. Ezt hívják műbalhénak. Ráadásul pont azok részéről, akik 8 évig vidám cikkeztek Gyurcsány fiáról. Jóval durvábbakat mondjuk, bár őt nem vitte a papa magával a VB döntő VIP páholyába, az is igaz.

Nem Penny hajója 2014.07.22. 16:22:50

Valaki rakja már ki ide annak az MTVA-s kommunistának az emailcímét, akitől ilyen remek válaszokat lehet kapni. Átküldeném én is neki ezeket a kérdéseket, mint magyar állampolgár (=közvetett munkaadó). Hátha az jobban meghatja őket.

Wrex 2014.07.22. 16:32:16

@sixx: 1. Bocs, egy órányi politika többszörösen megfeküdné a gyomromat, de ha megírod hogy kb. hanyadik percnél keressem, megnézem.

2. Ez remek. Ebből legalább konkrétan kiderül, hogy NEM ő kereste: "A kommunikációs igazgató ... tájékoztatta lapunkat, hogy Papp Dániel nem vett részt a ... vizsgálatban".

3. "ráutaló magatartást folytattak": egyértelmű válaszokat adtak, mégpedig a kérdésre (egy kivételével). Hadd ne elemezzem ki mondatonként.

"az én kérdéseimre viszont nem válaszoltak" Miért, mit kérdeztél? Te írtad, hogy azt válaszolták, hogy "...Önök által szó szerint megismételt kérdésekre...". Tehát ugyanazokat a kérdéseket tetted fel megint. Amit - egy kivételével - már megválaszoltak. Azt az egyet kellett volna feltenni újra (Nem tartanak attól, hogy az MTVA egy ilyen kinevezés után támadható lesz?), mert arra tényleg csak köpködtek. Esetleg a negyediket, kiegészítve azzal, hogy lesznek szívesek az SZMSZ vonatkozó részét kivonatolni.

Darth_Vader 2014.07.22. 17:23:28

Majd ha győz a ballib oldal, akkor azt neveznek ki ők is a MTVA-ba, akit akarnak.
Mindig is így ment ez. Kár ezen őrjöngeni.

Gyorgy Nagy 2014.07.22. 17:33:43

Minek néziteka SZAR,HIRELHALGATÓ,HIRHAMISITÓKAT akik SZöllősi Győrgyike, Obersovszkik szopják ,nyalják napmint nap a fidesz és kicsi Viktor csapatának SEGGÉT.FUJJ !

Borrog 2014.07.22. 17:46:52

@Darth_Vader: És ez így van rendjén szerinted, üljünk csendben és tapsikoljunk hozzá?

dr. mesterséges színezék 2014.07.22. 17:47:49

@Hetero Sapiens: " Azt ér kommentelni, hogy az MTVA bassza meg a narkós kurva anyját? "

Ér, de ha nincs szerencséje az Indexnek, küldheti érte az ügyvédet a bíróságra. Az MTVA meg majd lehozza a hírt, közszolgálatilag, hogy attól koldul minden nertelen érintett.

Netuddki. 2014.07.22. 17:49:40

@Darth_Vader: Balfasz fideszes, felesleges ballibezéssel bizonygatnod a fideszes csürhéhez való tartozásodat!

Netuddki. 2014.07.22. 17:52:11

@dr. mesterseges szinezek: Elvesztené. Magánvélemény. Nekem is megvan a magánvéleményem a fideszes "köz" szolgálati médiáról (tv, rádió, bizony!). Le is írtam, bekaphatják! Pereljenek csak...

dr. mesterséges színezék 2014.07.22. 17:57:09

@cukkerbergi: ".amúgy a lényeg hogyha ex szdsz ről lenne szó nem lett volna belőle cikk.. "

Handabanda.
Az Index több MSZP-SZDSZ koalás féregséget kapart elő, mint a HírTV és Magyar Nemzet együtt.
Hogy ez az egyenlőtlenség most még látványosabb, arról nem az Index túlbuzgalma, hanem a nerseggnyaló média csillagászati léptékű vakfoltja tehet.

nincs_nick 2014.07.22. 18:26:54

@dr. mesterseges szinezek: Khm, mikre gondolsz? Az az index, ahol a piroslapok és az egyenlítő virított évekig napi szinten a blogketrecben? Kb, ha már a HírTV nagyon az agyára mászott valakinek lett belőle egy cikk, max. fél óráig a főlapon. Bodoky is ugye azután ment miután rászóltak, hogy nem kéne annyira támadni bizonyos embereket. Azok meg jé, MSZP/SZDSZ közeliek voltak....

Szóval index/origo is bekaphatja nyugodtan. Nem annyira seggnyalóak, mint a királyi és a többi bal/jobb pártlap, de elég nyilvánvaló honnan fújt a szél sokáig...

khadi 2014.07.22. 18:27:45

@Hetero Sapiens: Én azért nem mennék ilyen messzire. Elég csak annyi, hogy az MTVA Kommunikációs Igazgatóság bassza meg a narkós kurva anyját.

Jajj Istenem 2014.07.22. 19:45:29

egy olyan országban...

...ahol berki(nem lólengő)krisztián-t, győzikét és társait, nameg a bigbraderes valóvillát és társait bámulják leginkább a népek...

...ahol a fidesz-re szavazott a nép (na jó... a megjelentek kb.) 2/3-ad (köztük én is)... egyszerűen mert szar... szar... de még így is ez a kisebbik rossz...

... mégis mit vártatok? az egész felvetés álságos... ilyen a világ... (elég szar... és ráadásul elég soxor idióták vannak kulcs pozícióban) ... szóval: "teccettek volna forradalmat csinálni" :-)

Irgum76 2014.07.22. 19:49:28

de arról bezzeg nincs hír, hogy bazzeg ne keresd az Anger Management-et a neten mert nyári szünet van

2014.07.22. 19:54:54

Drága jó, immár másodjára a Fideszre szavazó kétharmada az országnak! A jó k*-rva anyátokat. :(((

sajó d. 2014.07.22. 19:57:31

@Pepibubó: és arra is reagálnál kérlek, hogy az új mtva-s sajtófőnök miért ekkora gyökér, vagy az nem vág a cikk témájába?

Jajj Istenem 2014.07.22. 20:02:18

@bogyo112:
kedves (?!) polgártárs :-)

nem valószínű, hogy jobban utálod őket mint én... de szavaztam már ellenük is, leginkább szoc-lib oldalt segítettem kormányra (eddig többször is), ők maguk (az elképesztően gyenge teljesítményükkel) tettek róla, hogy a fidesz utálatom ellenére is a fideszt támogattam egy-egy szavazattal...

és ha megkérhetnélek ne anyázz, hanem maradj a tárgynál...

2014.07.22. 20:05:41

@Jajj Istenem: pontosan annál maradtam, úgy érzem. Mutyi, hatalomkoncentráció, horthysta jövőkép, revansizmus, ez kell a magyarnak. Mert megérdemeljük. :(

Jajj Istenem 2014.07.22. 20:20:35

@bogyo112:

úgy érzem ez a hozzászólásod már elfogadhatóbb számodra...
az elsővel sem lett volna semmi baj, ha azt mondod, hogy a jó k- anyát mindenkinek aki ezt a szar helyzetet összehozta :-) (én mindig a mérleg nyelve voltam eddig: azaz a bizonytalan és nem párt szavazó... természetesen bármikor vállalom, hogy kire és miért szavaztam (pedig el is titkolhatnám)... )

szóval visszatérve a témára: szar világot hozunk létre és csodálkozunk, hogy ellepnek minket a férgek? (nem igazán értem a firkászok "nyavajgását"... naponta olyan headline-okat olvasok: évtized sci-fije, meg Dr. House összehozta az évszázad buliját...

devalválják a jelzőket... nem tudom, hogy miért lehet egyszerűen csak jó, vagy nagyon jó... MINDENKI vagy legalábbis a legtöben hozzá tesznek egy (szer)téglát a szar világhoz, aztán nem teccik nekik ha visszahull a fejükre...

Jajj Istenem 2014.07.22. 20:22:53

@Jajj Istenem:
ahogy elnézem... én még a 'hejjesírásommal' is adok a kultúrának :-(

parandroid 2014.07.22. 21:04:42

@libbant: nem, nem arról van szó, nem erről szól a történet. és ha te, ostoba, szerencsétlen fajankó bírnál csak egy kicsit is gondolkodni, de legalábbis olvasni, szintén értenéd. fogadd őszinte részvétemet. te is meg a hasonszőrű ostoba klubtársaid.

Butuska 2014.07.22. 21:05:33

@Conchobar: Tehát ezek szerint menjek oda én, mint Valaki, és kérdezzem meg? Te már voltál? Válkaszoltak? Elmondanád? Tudod, nem akarok sok időt pazarolni rá, na meg az ő idejüket se szeretném azzal rabolni, hogy én is megkérdezem ugyan azt, amit te. Jaaa... hogy erre van a sajtó? Na de annak meg nem válaszolnak, pedig a mi pénzünket költik abban a kertévében, pont annak a csoda főszerkesztőnek a bérére is - többek között....

Szóval, ezért van a sajtó.

Selmeczi Gabriella megdöbbent 2014.07.22. 21:17:29

@Borrog: Áááá, ilyenkor kussolnak, fosnak és reménykednek, minél előbb "haljon el" a téma, mert ez túl meleg és fosos szmámukra..:)

@P.Freddy: Ez se lesz egy sikergyanús kérdés..:) Gyáváktól ne kérdezz, felesleges, csak a papírra vetett HabonyÁrpi mantrát merik tolni, félnek hogy elrontják és kiderül az igazság.

Darth_Vader 2014.07.22. 21:20:04

@Borrog:

Fejed tetejére is állhatsz, akkor sem lesz soha máshogy.

Merlot 2014.07.22. 21:54:56

Anyátokat asszátok meg, szemét MTVA-s mocskok!
Igazán méltányolom, hogy anno az előző maffiózós 4 évben a Plagi Pállal készített alányalós beszélgetése után Obersovszkyt a szakma szarcsimbóknak nevezte el.

Ezzel pökhendiskedjen az érdekelt, és az emtévéa lakájmédia!

Advanced Flight 2014.07.22. 22:01:16

De bírom, ahogy a magukat nagy kultúrembernek meg demokratának képzelő ballib kommentelők a legkisebb ellenvéleményre is olyan kurvaanyázást meg érvnélküli személyeskedést vágnak le, hogy az "adófizetők pénzén pökhendi" (ezt a demagóg fasságot, istenem) MTVA sírva könyörögne a receptért.

Selmeczi Gabriella megdöbbent 2014.07.22. 22:18:48

@Advanced Flight: És mit bírsz a csalásban? Azért azt szögezzük le, hogy a hamisítás és csalás az nem morális és nem oldalfüggő, hanem bünetőjogi kérdés. Pláne az, ha közpénzből fizetik a csalót azért, hogy hamisítson és csaljon.

Papp Dániel egy csaló hamisító. Ez a kiindulópont, úgyhogy nyugodtan visszavehetsz a ballibezésből, az arcodból meg pláne:-)

Goyo 2014.07.22. 22:19:50

@sixx: A te leveledet aláírta valaki, vagy azt is valamilyen főigazgatóság aláírással küldték?
Nálam ez is kiverte a biztit.

Advanced Flight 2014.07.22. 22:30:37

@Selmeczi Gabriella megdöbbent: nem érdekel a csalás és a hamisítás. A stílusról beszéltem. Vagy azt is parancsba akarjátok adni, hogy miről lehet írni egy kommentben?

Selmeczi Gabriella megdöbbent 2014.07.22. 22:36:04

@Advanced Flight: Bocs, elbeszéltünk egymás mellett, így nézve igazad van.

(Mert engem csak a csalás és hamisítás érdekel a történetben, és ennek a finanszírozása, következményei.)

RÖVIDLÁTÓ 2014.07.22. 22:42:53

"@sixx:
Úgy látom, nem csak a focipályán, de itt se megy a kapura lövés.

Jolka40 2014.07.22. 22:45:29

@sajó d.: Egy sajtófőnöknek nem az lenne a dolga, hogy a sajtó rendelkezésére álljon és udvariasan, tárgyilagosan válaszoljon bármilyen kérdésre? Őrizze meg a hidegvérét akkor is, ha egy-egy kérdés irritáló számára?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.07.23. 01:17:24

@Darth_Vader:

"Majd ha győz a ballib oldal, akkor azt neveznek ki ők is a MTVA-ba, akit akarnak.
Mindig is így ment ez. Kár ezen őrjöngeni."

- Én azt szeretném, ha a köztévében nem politikai alapon kinevezettek tologatnák a mindenkori kormány szekerét, hanem minőségi szakmai újságírás folyna. Ez baj?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.07.23. 01:24:03

@Advanced Flight:

az "adófizetők pénzén pökhendi"

- Nosza rajta! Elő a mérleggel, és bizonyítsd be, hogy az MTVA saját bevételeiből nyereséges! Ha ezt nem tudod, akkor bíz valóban az adófizetők pénzéből..... És hát istenem: pökhendi, ez vitán felül áll. Netán ha a Gyurcsány féle köztévé adna egy ilyen választ a HírTV-nek, azt is ezerrel falnánád-nyalnád?

ka_TARZI_s 2014.07.23. 06:22:58

Szvsz az index is rendszeresen híreket hamisít/manipulál (pl. a Jobbikkal, Magyar Gárdával vagy éppen az ukrajnai konfliktussal kapcsolatban), szóval nem igen van erkölcsi alap az iylen jellegű bírálatokra.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.07.23. 06:24:18

@ka_TARZI_s: szájkaratéból jó vagy, mutass tudatosan hamisított hírt az indexen pls.

NemNick 2014.07.23. 07:03:41

Nem az MTVA reakcója a döbbenetes. Nem, az már a megszokott, különösen ismerve a benne dolgozók hátterét.
(Nem írom, hogy tisztelet a kivételnek, mert mindenkit a saját szája íze szerinti cserélt a rezsim, több hullámban, így nem tudok kivételt. Tényleg nem.)

A döbbenetes,hogy a sok agyhalott még védi is. Hülyén összemosva szezont a fazonnal, elmúttnyócév dumával meg hasonlóakkal.

Itt látszik az a rombolás, aminek az MTVA is részese.

garmr · http://kard.blog.hu 2014.07.23. 07:31:50

@NemNick: Tudod hogy van ez. Bolsevik kutyából nem lesz nemzeti szalonna. :) A jelenlegi fidesz - mszp garnitúra közé már csak azok nem teszik már be az egyenlőség jelet, akik valamelyik párt csecséből szívják ki a napi megélhetésre valót. Meg persze az elvakult fanatikusok. Szerencse, hogy a hazai fanatizmus 99%-ban kimerül az ostoba kommentelésben. A világ szerencsétlenebb helyein ezek fel is robbantanák magukat egy buszon.

Versenycsiga 2014.07.23. 08:28:22

@sixx: emlékszel a 2007-es történetre, amikor a Press felirat az újságíró kabátján nem látszott teljesen, csak a két s betű és ti csináltátok belőle egy SS című képet? Aztán ott még a hamisítás gyanúja is rajtatok volt, de a biróság nektek adott igazat. (Pedig a hülye is észrevette, hogy manipulálták a betűket)
Ha már kérdezted, eszembe jutott. Most mi leszek? Jobbikos szarkupac vagy fideszseggnyaló?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.07.23. 08:37:15

@Versenycsiga: egyik sem, szimplán csak egy faszkalap, aki szándékosan csúsztat. a bíróság azért adott nekünk igazat, mert a kép nem volt manipulálva (az exifből látszott), és nem "csináltunk belőle ss című képet", egy galériában volt faszom tudja hanyadik a sorban.

egyéb?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.07.23. 08:39:40

egyébként mindig elcsodálkozom azokon a kommentelőkön, mint pl. versenycsiga, akik zsigeri gyűlöletet éreznek minden liberális sajtótermék iránt, mégis azokat olvassák egész nap és kommentelnek a felületeikre. azt tudjátok igaz, hogy a gyűlöletkattintás az pont olyan jól fizet, mint a rajongói? én mi a faszomért nem megyek a barikádra vagy a kurucra emberkedni?

Irgum76 2014.07.23. 08:42:14

@sixx: láttál te már olyan cikket az Indexen, hogy nemzet felemelkedésért küzdő Jobbik a Magyar Gárdával karöltve törekszik egy tiszta becsületes szebb és igazságosabb csodás Istennek tetsző világnemzetté tenni Magyarországot?
nem
ez bizonyítja, hogy ahogy a világot az Indexet is a szabadkőműves gyíkemberek irányítják

Wrex 2014.07.23. 09:10:52

@sixx: "az exifből látszott"
google keres -> "exif editor" -> jó hogy nem egy TXT fájlra hivatkozol bizonyításképpen...

2014.07.23. 10:24:27

@Pepibubó: "Egyelőre ennyi, miért hiteltelen a kommunista szimpatizáns média."

Ebben igazad van.

"nincs idegen katonai megszállással fenntartott diktatúra hazánkban. Az van, amit a nép választott."

És ebben is. És pont ezért annál sajnosabb a dolog.

2014.07.23. 10:30:15

@Conchobar: "Majd ha nem a hvg.hu-val, hanem a magyar adófizetőkkel, a magyar közvéleménnyel üt meg olyan seggből-kihúzós hangnemet a köztévé, akkor majd én is felhördülök "

De 'nál' pont azt mondja, hogy a seggből-kihúzós hangnem iránti ilyen közömbösség idézi elő azt az állapotot, amire már te is felhördülsz, csak akkor mág alighanem késő lesz. De már most is az.
Mert azok a felhatalmazói ennek a pökhendiségnek, akik a magyar adófizetőket képviselnék hivatalosan.

2014.07.23. 10:44:11

@Conchobar: "Nem lehet a közvélemény felé tett negatív gesztusnak tekinteni, mert a közvélemény nem azonos a hvg.hu-val, mégha te (és maga a hvg.hu) azonosnak is szeretné tekinteni "

Szigorúan, betű szerint véve igazad van, de arról van szó, hogy ha pl. rugdosod a kutyádat, nem bíznék rád gyereket. De kutyát sem, mondjuk. És hiába hangoztatnád, hogy de hát a kutya nem gyerek.

2014.07.23. 11:11:34

@Advanced Flight: Ne a stíluson akadj le, a tartalommal foglalkozz. Jobban jársz.

2014.07.23. 11:17:07

@Irgum76: "láttál te már olyan cikket az Indexen, hogy nemzet felemelkedésért küzdő Jobbik a Magyar Gárdával karöltve törekszik egy tiszta becsületes szebb és igazságosabb csodás Istennek tetsző világnemzetté tenni Magyarországot?"

Szerinted az Index az mesekönyvet kéne írjon? :-)

sixx · http://comment.blog.hu 2014.07.23. 18:21:31

@libbant: a liberalis nem lehet fuggetlen? Szar lehet a te vilagodban elni.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.07.23. 23:36:17

@Irgum76:

" láttál te már olyan cikket az Indexen, hogy nemzet felemelkedésért küzdő Jobbik a Magyar Gárdával karöltve törekszik egy tiszta becsületes szebb és igazságosabb csodás Istennek tetsző világnemzetté tenni Magyarországot?"

- Az Indexen nem sci-fi regényeket tesznek közzé, hanem híreket. A hírek azok a dolgok, melyek MEGTÖRTÉNT TÉNYEK felsorolása.

A Jobbikról ha tudni akarsz, készséggel ajánlom magamat (ha már az IUndex nem fekszik kényes gyomrodnak):

darazskarcsi.blog.hu/2014/05/04/47_targyalni_a_jobbikkal
darazskarcsi.blog.hu/2014/03/16/44_a_jobbik_mint_kudarc

Irgum76 2014.07.24. 05:27:42

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
ha ebből nem jött volna le:
"ez bizonyítja, hogy ahogy a világot az Indexet is a szabadkőműves gyíkemberek irányítják"
akkor most mondom, hogy ironizáltam
süti beállítások módosítása