Mindennapi Ördögünket add meg nekünk, Uram, ámen. (Ismeretlen netes szerző, 2014)
A magyar média úgy pörög Ördög Nórán, mintha kötelező lenne, hát mért pont mi maradjunk ki a buliból? A Bors ma az RTL-nek nyalt oda egy kellemesebbet az
ÖTVENMILLIÓS PER FENYEGETI ÖRDÖG NÓRÁT
című írásukkal, amiből kiderül, hogy
Havi kétmilliós gázsiján kívül öt-, de akár ötvenmillió forintba is kerülhet a TV2-nek, hogy Ördög Nórát elcsábította a konkurenciától. Ekkora lehet ugyanis a kártérítés, amit az RTL a műsorvezetőtől követelhet szerződésszegésért.
A cikkben megszólal Kolosi Péter, az RTL programigazgatója is, szerinte ha a TV2 simán megkeresi őket, és úgy tárgyalnak az átigazolásról, biztos lehetett volna valamiféle megoldást találni a dologra, de az ördögi módszer más volt, ő már aláírt a konkurenciához, amikor az előző gazdája tudomást szerzett a dologról. Ezzel megszegte a szerződése versenykorlátozási részét, szóval per lesz.
Hogy aztán mennyi az annyi, azt egyelőre nem tudni, a Bors informátora szerint Ördög Nóra szerződésében az ötmilliós kötbér szerepel, de az RTL egy igen homályos, erkölcsi károkozás nevű dolgot is emlegethet, amiért akár 50 milliót is követelhetnek rajta, illetve a TV2-n, hiszen ilyen esetekben a csábító csatorna csenget.
Atika!!! 2014.07.15. 09:24:49
csicsa 2014.07.15. 09:30:52
pingwin · http://pingwin.blog.hu 2014.07.15. 09:42:03
M_R 2014.07.15. 09:43:22
www.youtube.com/watch?v=1gaRoBWdKKk
Robiekin · http://megfizethetetlenegeszseg.blogspot.hu/ 2014.07.15. 10:01:25
spontan · http://erdekessegek.info 2014.07.15. 10:02:54
netiltsálle 2014.07.15. 10:03:35
Mert van agyatok?
st37 2014.07.15. 10:08:06
Ingyen van.
bazi-lika 2014.07.15. 10:13:40
Laszlo File 2014.07.15. 10:19:54
Palladrin 2014.07.15. 10:22:32
tintamin 2014.07.15. 10:23:42
M_R 2014.07.15. 10:27:40
Nórika a tipikus "esze semmi dugd meg jól"...:)
Jissi 2014.07.15. 10:35:41
Túrós (törölt) 2014.07.15. 10:37:26
2014.07.15. 10:38:15
Jissi 2014.07.15. 10:43:37
szakor 2014.07.15. 10:45:23
Az más kérdés, hogy ez a felhajtás kinek a malmára hajtja a vizet. Hiszen minél nagyobb a botrány, annál kíváncsibbak az emberek, az első fellépésre mindenesetre...
Túrós (törölt) 2014.07.15. 10:45:57
GrenAbla 2014.07.15. 10:49:12
Irgum76 2014.07.15. 10:58:43
ennyit kell fizetnie ha felmondja a szerződést
"az RTL egy igen homályos, erkölcsi károkozás nevű dolgot is emlegethet, amiért akár 50 milliót is követelhetnek rajta"
valószínűleg ezt nem arra találták ki, hogy ne mehessen át a konkurenciához
hanem ha kikerül a netre egy fényképsorozat amiben egy kecske és egy hermafrodita törpe elégíti ki
így lesz 5 millióból 50...
béjb7 2014.07.15. 10:59:04
pantlikaskiralylany 2014.07.15. 11:04:55
Gondolom a két tv jogásza egy üzleti ebéd mellett megállapodik, nem kell félteni egyik felet sem, régen le van ez már zsírozva, most mindenki csak a pecsenyéjét sütögeti....
Sesquatch Hegyi 2014.07.15. 11:05:13
Nem kérdezem meg, mert úgysem érteném, hogy milyen alapon kurvázik le egy fasz valakit, aki két gyerekes anyuka (ha jól tudom), (kivülről nézve) jó házasságban él és az a bűne hogy tévénél dolgozik.
Kicsit általánosítva: miért van az Magyarországon, hogy ha sikeres (viszonylag, legalábbis pénzügyileg) egy nő, az csak egy kurva lehet, aki biztos naponta megdugja és leszopja az egész vezetői kart (ami természetesen csak férfiakból áll), és még véletlenül sem más miatt van olyan munkája, amilyen.
Több (nő)ismerősöm is van, akik hasonló összeget keresnek (van aki bérből, van aki cégtulaj), sokszor úgy néznek rájuk, mint kitartottakra. Mert Magyarországon egy nő csak egy férfi miatt lehet sikeres, magától nem, ugye?
Ok, gondolom így könnyebb, nem kell azon elgondolkodni, hogy vajon te vagy más női ismerősöd miért nem hasonlóan szerencsés/sikeres/akármi. Mert ő kurva. aha.
Csokis · http://csokis.blog.hu 2014.07.15. 11:13:37
2014.07.15. 11:26:16
Lehet kurvázni, irigykedni, szánalmas kis életük minden gyötrelméért ÖN-n kitölteni a dühüket.
Mennél jobban fröcsög, köpköd valaki, annál jobban lesír róla, hogy mennyire szar, nyomoronc élete van...csak szóltam.
tjunior 2014.07.15. 11:33:40
falomb 2014.07.15. 11:41:23
Enterprise 2014.07.15. 11:45:19
Beru 2014.07.15. 11:46:04
régebb óta vagyok Subban mint te 2014.07.15. 11:49:19
;)
Hedge33 2014.07.15. 11:49:35
Ettől független egyetértek az egyik hozzászólóval, hogy nem műsorvezető miatt kell műsort nézni...
Netuddki. 2014.07.15. 12:05:23
Összeesküvés elmélet? Hát akkor ez meg mi?
index.hu/gazdasag/2014/07/15/kocsonyahaboru/
Bammeg úgy lenyúlta a miskolci fideszes pógi a miskolci kocsonyafesztivál brandjét annak a tulajától, hogy ihaj!
Tanulság? Ilyen utolsó szemét geci bűnözők a fideszesek, Aztán ha kitalálunk valamit nem árt le is védetni.
De hogy némi CC is legyen benne. A ZS kategóriás filmeknél hasonló esetben megjelenik Vandamm, Piedóne vagy Szegál oszt' jól rendet tesz. Nem feltétlenül ilyen sorrendben.
oszt jónapot 2014.07.15. 12:10:01
Hetero Sapiens 2014.07.15. 12:10:09
Boka1 2014.07.15. 12:10:22
Májkül 2014.07.15. 12:11:10
Csak az a baj, hogy a tiédre még a városi TV-ben sem kíváncsi senki.
Amúgy meg nem mindegy neked, hogy a 2 millás gázsi az brt vagy net? Úgyse kapsz belőle egy vasat se. De azért lehet tovább szabadon irigykedni.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 12:19:58
:))
fepe 2014.07.15. 12:21:35
johnnylightning 2014.07.15. 12:25:43
Bors informátora? Vicces mikor mindig informátortól, ismerőstől, nevét elhallgatni vágyó baráttól tudnak valamit. Csak én sejtem azt, hogy itt nincs semmi informátor, hanem csak a Borsban találják ki ezeket? A hasukra ütnek, s egyik azt mondja, írjunk 20 milliót, míg a másik megfejeli, legyen inkább 50 millió, az jobban hangzik?!
tiborc2008 2014.07.15. 12:30:03
B.Ú.É.K! 2014.07.15. 12:41:22
Hajrá Nóra!!!
B.Ú.É.K! 2014.07.15. 12:42:47
furo80 2014.07.15. 12:51:36
Lacka929 2014.07.15. 12:53:35
zolij 2014.07.15. 13:09:05
Antoninus 2014.07.15. 13:26:14
Martinicske 2014.07.15. 13:28:17
Valahol az rtl -nek köszönheti, hogy ott van ahol van, meg hogy reklámszerződéseket kötöttek vele.
Nem volt túl elegáns hogy így és éppen ebben a helyzetben hagyta ott a csatornát.
Aztán megy a sírás rívás, hogy nem kapott fizetést amikor elment szülni. Mért, más nőket olyankor is fizetnek a munkahelyükön?
Ann1294 2014.07.15. 13:30:50
Sesquatch Hegyi 2014.07.15. 13:36:47
Harrison Fordnak hívják amúgy az ürgét, nem tom ismerősen cseng-e.
(természetesen ezzel nem akarok párhuzamot vonni egy magyar bemondó nő és egy világhírű szinész között, csak azt próbálom elmagyarázni, hogy mindenki a maga szerencséjének kovácsa. Egy munkaszerződés nem "hűségről" szól, nem házasságot kötnek a felek, basszus. Mindkét fél ad valamit és kap érte valamit. Ha nem éri meg neki, felbontja a szerződést.
ethan blow 2014.07.15. 13:38:07
Ördögöd fan 2014.07.15. 13:39:07
kék pléd 2014.07.15. 13:39:43
R.T. Flakfizer 2014.07.15. 13:40:00
csak a jelenség érdekes nekem, hogy egy kereskedelmi csatorna a kockázatosnál is kockázatosabb projektbe öl egy csomó pénzt, jelesül: vesz egy közepes arcot magának, drágán.
ez a botrány mondjuk 1 max 2 adásig érdekes, aztán ha nem jó, vagy nem olyan jó a műsor, akkor helló! ha jó, akkor friss arcokkal is elmenne! na mindegy. talán nem véletlen, hogy a tv2 nem olyan sikeres, mint a másik.
Sesquatch Hegyi 2014.07.15. 13:49:33
Martinicske 2014.07.15. 13:51:33
Aztán mindenki azt gondol amit akar. A szememben ezzel az Ördög Nóra negatív színben tűnik fel, ez az én szubjektív véleményem. Megértem, ha valaki másképp látja.
Szerintem fel lehet bontani egy szerződést sok féle módon, úgy is fel lehet mondani egy cégnél, hogy odaszarsz a tulajdonos asztalára, aki egészen addig kitanított és teletömött pénzzel. Sőt, a hálátlanság egy igen jellemző emberi vonás, megvan az mindenkiben, csak van akinek több a tartása, másoknak kevesebb.
Egyébként ahogy a cikket olvasom épp volt egy kitétele ennek a szerződésnek, ami éppen a hűségről szól.
A munka jellege nem igazán olyan, hogy holnap beültetsz egy másik embert, nem véletlen vannak kitételei ezeknek a szerződéseknek.
Szerintem a Nóra fog még bőgni bőven emiatt a húzása miatt, lehet már most átkozza azt a pénzt amit a tv2 -től kap. Hallottam a rádióban amikor felhívták már akkor elcsuklott a hangja, pedig csak telefonon kellett beszélni.
ap · http://premiumlivesets.hu 2014.07.15. 13:53:13
Tzp 2014.07.15. 14:31:08
bloggerman77 2014.07.15. 15:28:51
"Nem tudom mi az igazság benne, valahol azt olvastam, hogy ez az Ördög Nóra eredetileg kávét főzni meg ide-oda pakolni vették fel annak idején, aztán addig törtetett amíg mindig szépen előrébb lépegetett."+
**
Tavaly volt Nórikával egy PR riport a karrierjéről. Ott bemutatták egy egykori gyakornoktársát, aki együtt kezdett Ördöggel, de egy hét után lelépett az RTL-től, mert kínos volt neki, hogy kommunikáció szakos diplomával kávét főzött meg fénymásolt.
A csaj egy vidéki kisváros újságjánál dolgozik, senki se ismeri, és kb. az ötödét viszi haza nettóban, min t Krampuszka.
Ördög maradt, fénymásolt, kávét főzött, igazította a Kolompár családot a Mónika Show előtt és műsorvezető médiasztár lett.
Kb. ennyit az önérzeteskedésről.
dr. mesterséges színezék 2014.07.15. 15:34:24
Hát... nem direktben az...
giga66 2014.07.15. 15:56:42
Lehetetlen nem észre venni.
Havi kétmilla, meg még ötven. Ez ott aprópénz.
Tzp 2014.07.15. 16:27:19
Brix 2014.07.15. 16:32:16
Mercel 2014.07.15. 18:37:50
Retek klub és az erkölcs.
Na ezen a ponton sírtam be:D
Amúgy vicces egy durván etikátlan és erkölcstelen gyakorlatot folytató médiacégtől az erkölcsnek még a felemlegetése is.
Nem mintha a csigatévé akár egy hajszálnyival is jobb lenne. Sőt.
"Frigyes"
Mercel 2014.07.15. 18:41:10
"Ha a kereskedelmi TV-k ki tudnak fizetni havi 2 millió forintos fizetéseket, akkor az azt jelenti , hogy jogos volt a médiaadó bevezetése. Az állam majd elveszi tőlük ezeket a felesleges pénzeket"
..Smajd épít ezekből a felesleges pénzekből felesleges stadionokat..
Jogos, igazad van és fejet hajtok az éleslátásod előtt.
Komolyan!
Nem, nem röhögök..
"Frigyes"
nyisziati 2014.07.15. 18:41:31
Ördög Nóra konkrétan elszerette Nánási Pált az akkori feleségétől és a gyerekeitől. Nem az a bűne, hogy tévénél dolgozik és sokat keres. Ribanc az ilyen? Igen. Tönkretette mások életét? Igen. Megkapott az RTL-től mindent? Igen. Mit adott helyette? Nagy ívben köpött rájuk.
Megérdemli a pert, fizessen.
nyisziati 2014.07.15. 18:52:16
Igen, és majd a Közgép, a CÖF, Mészáros Lőrinc, vagy a nélkülöző trafiktulajok közt igazságosan szétosztják.
szakor 2014.07.15. 18:53:01
Elég egy hüppögős, sírós nyilatkozat, hogy ő áldozat, csak babázni akart, meg neki csak az a fontos... a csúnya média meg rászállt, az rtl külön is, s ez megviseli, meg a babát is... Megvannak ennek a koreográfiái. S jogi pert nyerhet az rtl, de egyébként sok "jóérzésű" embert meg veszíthet. Hiszen a bulvár olvasók-nézők is érző emberek.
Fordítva is elsülhet az rtl balhézása, erre céloztam azzal, hogy inkább Nórikának csinál reklámot. A negatív reklám is reklám.
Egy egyszerű, "hadd menjen, úgyse tudtuk már mire használni" - féle elbocsátó üzenet sokkal többet ütött volna rajta...
Sesquatch Hegyi 2014.07.15. 19:34:56
Meg egyszer: az RTL klub nem jotekonysagi szervezet hanem profitorientalt ceg. Azert tanittatta ki Norat plusz azert tomte tele penzzel mert megerte neki. Ha kevesebbet adott volna, Nora valszeg hamarabb lelep.
"Odaszarni az asztalra" ez meg vegkepp ertelmezhetetlen. Egy szerzodes tartalmazza pl a felmondasi idot is. Hidd el, egy profi cegnel nem vmi halara szamitanak, mert ez ertelmezhetetlen fogalom. Ugyanugy ahogy munkavallalokent en sem halara szamitok hanem tobb fizetesre es bonuszra.
Amugy meg eddig ugy nez ki csak a Bors magazin ismeri a szerzodes tartalmat :). Erre meg ne igazan alapozzunk :).
talpi 2014.07.15. 19:35:03
Sesquatch Hegyi 2014.07.15. 19:41:20
1. Gond van a kurva szo ismeretevel. El lehet persze itelni Ordogot azert amit tett de ez az uzletszeru kejelgestol azert igencsak messze van (lasd kocsisorra visszakuldes).
2. A hazassag tonkretetelehez azert minimum a faszi is kellett. Sot talan az ex feleseg is (egy tokeletes hazassagot nehez szetbomlasztani).
3. Ugy nez ki jol tette a faszi is hogy elvalt. O boldogabb, lehet h a volt feleseg is az. Ne itelj ha nem ismered a korulmenyeket. Engem is otthagyott az exem egy masikert, 4 ev utan aldom a donteseert. Mindketten jobb kapcsolatban elunk.
nyisziati 2014.07.15. 20:18:55
Nincs gond. Amit tett, az üzletszerű kéjelgés. Csak nem több emberrel, hanem eggyel, a lényeg ugyanaz. Kiszemelt egy sikeres, gazdag pasit, akire rádumálta magát és akinek a hátán médiakurva lett belőle. A gyors átigazolása is ezt mutatja: több pénzért, elismerésért MINDENRE hajlandó, szerződést bont, a munkaadó háta mögött másokkal egyezkedik. A férjét is ilyen elvek mentén szerezte, nem szerelemből, most csak ismételt a "hölgyemény".
"2. A hazassag tonkretetelehez azert minimum a faszi is kellett. Sot talan az ex feleseg is (egy tokeletes hazassagot nehez szetbomlasztani). "
Már vártam ezt a védekezést, de ez akkor is erkölcstelen. Egy házasság meg kb. sose lesz tökéletes, DOLGOZNI kell rajta. Nánási ezt rúgta fel - de volt felbujtója. Ha ismered a bírói gyakorlatot, tudod, hogy először mindig a felbujtót keresik meg és ítélik el, utána jöhet a bűncselekményben tevőlegesen résztvevő fél.
"3. Ugy nez ki jol tette a faszi is hogy elvalt. O boldogabb, lehet h a volt feleseg is az. Ne itelj ha nem ismered a korulmenyeket. Engem is otthagyott az exem egy masikert, 4 ev utan aldom a donteseert. Mindketten jobb kapcsolatban elunk."
Idézet egy újságcikkből: "Egy napilapban ugyanis az állította Laky Zsuzsi, Eszter barátnője, hogy Nánási és felesége 10 éve boldogan éltek. A nő állítólag teljesen kikészült, amikor megtudta, hogy férje és Ördög Nóri egymásba szerettek..."
Vagyis Ördög Nóra TÖNKRETETT egy jó kapcsolatot. Miért? Saját karrierjéért, pénzért, hírnévért.
Most mi történt? TÖNKRETETT egy jó kapcsolatot az RTL-lel. Miért? Saját karrierjéért, pénzért, hírnévért.
UGYANAZ a motiváció, ugyanaz a tett, ugyanaz a maradandó sérülés.
L.A.M 2014.07.15. 20:54:26
"munkaadó háta mögött másokkal egyezkedik". Gazember! Börtönbe vele! Hát nem tudta, hogy ő az RTL tulajdona, mással csak akkor egyezkedhet, ha Luxemburgban hozzájárulnak?
nyisziati 2014.07.15. 21:04:08
Sesquatch Hegyi 2014.07.15. 21:09:17
En ugy emlekszem hogy Ordog mar Nanasi elott is sikeres volt. Vagy azelott is hazas volt mar?
Nem tudom... Nem ismerem Ordogot, csak a teven keresztul. De lehet igazad van. Egy no magyarorszagon nem futhat be onerejebol. Mindig van egy sikeres gazdag faszi aki AZERT a szarnyai ala veszi. Mi lenne a nokkel nelkuluk? :).
"A munkaado hata mogott egyezkedik". Na ezen azert megdoccentem kicsit. Mondd, te az allasinterjukra tenyleg magaddal szoktad vinni az epp aktualis fonokodet is? Vagy csak az uj munkaszerzodest kuldod el neki emailben...
Ujsagcikk idezet: gondolom, Bors a forras. Lehet hogy tenyleg utolso szemet mindketto, lehet hogy nem volt jo a hazassag. Meg az is lehet hogy ad abszordum tenyleg beleszerettek egymasba. Ja nem. Magyaroszagon a nok nem ilyenek, hanem mind kurvak akik csak penzert tesznek mindent.
"TONKRETETT egy jo kapcsolatot az RTLlel". Bocs hogy megkerdem de hogy keresed a kenyered? Mert vagy cegtulaj vagy szerintem, vagy pap. Ne ertsd felre nem turkalni akarok, de kulonben fura a felfogasod a munkaszerzodesekrol. Ha a jelenlegi munkaltatomnal x eve ugyanazt csinalom es jon egy ajanlat valami ujra +40%ert akkor en valoszinuleg elvallalom. Ugyanugy, ha egy gyarban dolgozom es kijon a piacra egy robot ami a fele osszegert elvegzi a munkamat, akkor elobb utobb lapatra kerulok.
nyisziati 2014.07.15. 21:13:25
Lényegében minden belefektetett bizalommal VISSZAÉLT, ezért írtam, hogy a munkaadó háta mögött egyezkedett.
Más nő ennek a bánásmódnak a tizedét sem kapja amúgy és már akkor is hálás, ha egy év után simán visszaveszik a mai körülmények közt. Sőt, sok helyen burkoltan közlik a nővel a HR-esek, hogyha terhes lesz, akkor röpül.
L.A.M 2014.07.15. 21:20:05
Ne hisztizz, ennyi szedett-vedett marhaság között, amit ide hánytál, nehéz felismerni, mi volna a lényeg.
- Az, hogy a házasságot az üzletszerű kéjelgéshez hasonlítod (mert büszke vagy rá, hogy ismered ezt a szót, bár fogalmad sincs mit jelent?),
- az, amit a bírói gyakorlatról hadoválsz (előbb elítélik a felbújtót, aztán megkeresik a végrehajtót - persze, nyuszika, lásd a Fenyő-gyilkosságot például, amúgy is: végrehajtó nélkül hogy bízonyítják a felbújtást?),
- vagy hogy egy házasságot egy munkaviszonyhoz hasonlítasz?
- Vagy, hogy szerinted Ördög Nóra maradandó sérülést okozott egy cégnek? Melyik pszichológushoz utalnád be az RTL Klubot?
Ne másokat trollozz (különben is, erről könnyű felismerni a trollt), hanem próbálj kevessebb marhaságot írni.
nyisziati 2014.07.15. 21:21:56
A "munkaadó háta mögött" témával kapcsolatban olvass eggyel följebb, L.A.M.-nak megírtam a lényeget. Ugyanez vonatkozik a "jó kapcsolatra az RTL-lel". Havi kétmilla és az, hogy szinte MINDENT megengedtek neki, ez már bizalmi kérdés, amire korrekt ember bizalmi módon válaszol. Se nekem se neked nem volt (valszeg) és nem is lesz soha ilyen munkahelyünk, ezért esik más megítélés alá, ezért nem összehasonlítható a helyzetünk. Pereljék le rajta az 50 millát, ha így beleharapott az őt aranykanállal etető kézbe, ami eddig ajnározta őt.
üveges csirkeszem (törölt) 2014.07.15. 21:22:42
Várja meg talán amíg úgy viselkednek vele mint Mónikával?! Szerintem egyáltalán nem korrekt vegzálni valakit, mert munkahelyet váltott. Nem beszélte meg a munkaadójával? Nem szólt nekik, csak eldöntötte? Ennek is oka van nem?! Nekem ez nagyon sokat elmond az RTL Klubról!
Aztán meg az is ahogy egy mindenórás terhes mindjárt 2 gyerekes műsorvezetőről nyilatkoznak, aki eddig az egyik húzónevük volt és nem kevés nézőt hozott nekik.
Mondom ezt úgy hogy egyáltalán nem kedvelem Nórát, régen a Kölyök Klubnál sem bírtam, később sem, felőlem fejen pöröghet akkor sem szimpi.
De ezt amit a net és az RTL Klub folytat ellene nem érdemli, sem ő, sem senki más. Ráadásul mindjárt szül, azért legalább ennyi jóérzés lehetne Kolosiban, hogy nem alázunk a sárga földig egy hamarosan szülő nőt. De hát látszik, hogy annak a tetünek nem volt gyerekszobája, az is kérdéses, hogy viszonyul az édes jó anyukájához!
2014.07.15. 21:25:03
Nagyon belemelegedtél! Szerintem vegyél egy hideg zuhanyt, és kevesebb bulvárt olvass!
L.A.M 2014.07.15. 21:26:08
"Sebestyén Balázs készített interjút Kolosy Péterrel (Morning-show-ban ment talán a múlt héten), aki azért nehezményezte ezt a magatartást, mert míg ők abszolút pozitívan kezelték Ördögöt (azt is mondta, hogy fizetést is biztosítottak neki a terhessége alatt), 1 évig nem kellett volna részt venni a munkában, hogy minél többet a gyerekkel lehessen, addig Ördög egyáltalán nem így viszonyult hozzájuk."
Az a baj, hogy te sem bírod követni, hogy Kolosi éppen melyik nap mit mond. Rossz hírem van: a tegnapi Bors írta meg - itt is volt róla cikk -, hogy Kolosi fenti állítása nem igaz. Ördög Nóra egy évig nem kapott fizetést. Ezt Kolosi is elismerte, csak Ördögöt hibáztatta, mondván, EKHO-s adózást választott. Csakhogy ennek a fizetéshez semmi köze: a TB-hez és a Gyes-hez van.
De ez nem a te hibád, Kolosi hazudik minden nap mást (mondta már azt is, hogy ők megmondták Ördögnek, hogy már nem számítanak rá komoly műsorban, ezért ment el - akkor meg mi a baj):
nyisziati 2014.07.15. 21:30:48
Ki írta, hogy a házasság üzletszerű kéjelgés? Idemásolom még egyszer, hátha sikerül a szűk agyaddal felfogni a lényeget:
"Kiszemelt egy sikeres, gazdag pasit, akire rádumálta magát és akinek a hátán médiakurva lett belőle. "
"több pénzért, elismerésért MINDENRE hajlandó, ", felrúgja mások házasságát, saját szerződését, BÁRMIT
"- vagy hogy egy házasságot egy munkaviszonyhoz hasonlítasz?"
A két állapot FELRÚGÁSÁNAK a hasonló motívumait hasonlítottam össze, te szűkagyú.
"- Vagy, hogy szerinted Ördög Nóra maradandó sérülést okozott egy cégnek? Melyik pszichológushoz utalnád be az RTL Klubot?"
Amelyik 50 millát kér fájdalomdíj gyanánt.
"Ne másokat trollozz (különben is, erről könnyű felismerni a trollt), hanem próbálj kevessebb marhaságot írni."
Aki a TÉNYEKET marhaságnak fogja föl, arról már nincs mit mondani, az maga a TROLLSÁG.
L.A.M 2014.07.15. 21:40:25
Először végezd el az általános iskolát, ismerkedj meg a szavak jelentésével, akkor talán nem nevezed ténynek a véleményt.
Aztán ismerkedj meg a Kolosi összessel, így nem kerülsz olyan kínos helyzetbe, hogy olyan szavait véded, amiket már rég nem is mond.
Na, jó tanulást!
nyisziati 2014.07.15. 22:04:09
10 szóból kb. 1 nagybetűs, fejezd be a hazudozást.
"Először végezd el az általános iskolát, ismerkedj meg a szavak jelentésével, akkor talán nem nevezed ténynek a véleményt. "
Ezt neked kellene megtenni, EGYETLEN tényt sem cáfoltál és következtetést, csak vagdalkozol.
"Aztán ismerkedj meg a Kolosi összessel, így nem kerülsz olyan kínos helyzetbe, hogy olyan szavait véded, amiket már rég nem is mond."
Jó, ezt speciel nem tudtam, hogy mégsem fizettek Ördögnek, de ez nem mentesíti attól, hogy kiemelt státuszban lévén egy megbeszélést illett volna összehoznia a főnökeivel. Volt munkáltatómnál a havi 4 millát kereső marketingigazgatónak elő volt írva, hogy munkahelyváltás esetén írásban kell ezt jelezni a főnökeinek, a felmondási idő pedig 6 (!) hónap. Nyilván Ördögöt sem véletlenül perlik, biztosan voltak záradékok a szerződésében, különben el se indítanák a pert.
Amúgy nem tudom, mennyire érint 1 év nem fizetés egy olyan embert, aki előtte 4 év alatt ~ 100 millát (!) rakott zsebre. Erre még bőven áll az "aranykanál" kitétel, másnak ez egy lottóötös.
Sesquatch Hegyi 2014.07.15. 22:26:27
"Ugyanez vonatkozik a "jó kapcsolatra az RTL-lel". Havi kétmilla és az, hogy szinte MINDENT megengedtek neki, ez már bizalmi kérdés, amire korrekt ember bizalmi módon válaszol."
Jajj, te :). Nem. Nem bizalmi kerdes. Uzlet. Ebben allapodtak meg, nem azert kapta mert szepen kerte, hanem azert mert ennyit ert az RTLnek. Beleertve az egyeb reklamszerzodesek engedelyezeset.
"Se nekem se neked nem volt (valszeg) és nem is lesz soha ilyen munkahelyünk"
Dehogynem :). Bar showman tenyleg nem leszek.
A marketingigazgato fonokodnek is valszeg azert volt beirva a szerzodesebe hogy 6 honap a felmondasi ido mert nem bizalmi kerdeskent tekintett egyikuk sem a munkara hanem uzletkent. Ergo, nem halabol varta el a ceg hogy szoljon az igazgato ha valt, hanem mert ki volt kotve a szerzodesben.
Nora szerzodeserol meg annyit hogy se te se en se a Bors magazin nem latta. Az egyik fel kiszivarogtatott valamit, aminek a kapcsan a fel Net hoborog hogy micsoda szemet ez az ordog hogy megszegte a megallapodast :)
Hedge33 2014.07.15. 23:54:07
Egyetértek, tényleg csak reklám lesz belőle és majd ő lesz az áldozat...
babo81 2014.07.16. 17:25:50
sixx · http://comment.blog.hu 2014.07.18. 14:51:09