Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az RTL Klub tegnap is megcibálta Orbán bajszát

2014. június 18. 08:47 sixx 178 komment

A Nagy Médiaháború hetedik napján az RTL Klub Híradója újabb frontot nyitott, és kicsit megpiszkálta Orbán Viktor lányának esküvőjét is, illetve az ott történt Sajnálatos Események utóéletét, egy olyan csodálatos riportban, hogy azóta is csettintgetünk. Van itt minden, de főleg (nem is olyan) burkoltan emlegetett hatalommal való visszaélés, közpénzek herdálása felesleges marhaságokra és így tovább, mág az egyik magyar sztárügyvéd is megszólal, mintegy kitéve a pontot a kijelentések végére. Valóban röhejesen átlátszó, hogy két, esküvőn lenyúlt mobiltelefon miatt a Nemzeti Főnyomozó Uraságok vagy kik vesznek 26 embertől DNS-mintát, és elemeztetik ki olyan gyorsan, mintha legalábbis a Szent Jobbot keresnék.  

A tegnapi Híradóban kiosztott második saller a hétfő esti megakoncert nyomán született, és perszehogy sikerült úgy beállítani az egészet, mintha kizárólag Orbán Viktor lenne felelős az egészért, pedig erről aztán tényleg nem ő tehet, hanem egyik kesztyűbábja, a Terror Házát igazgató Schmidt Mária, akit egyébként tényleg meg lehetne kérdezni arról, hogy miért tartotta jó ötletnek a Scorpionst összemosni a Nagy Imre és mártírtársai újratemetéséről szóló megemlékezéssel.

Lesz ma is Híradó, kommentekben tessék megtippelni, mivel idegesíti fel az RTL a kormányt ma este, bár van egy olyan sejtésem, hogy Rogán Antal legutóbbi mti-nyilatkozatára ki fognak térni benne:

Szomorú, hogy luxembourgi székhelyű milliárdosok azt gondolják, hogy ők bármit megtehetnek, csak azért, hogy a közteherviselésből ne kelljen kivenni a részüket.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nickname_ 2014.06.18. 09:01:32

Van még itt téma bőven amiről lehet(ne) tájékoztatni a jónépet két bulvárkacsa meg egy kisállatos "hír" között.
Akár a bóvli kategória, vagyonnyilatkozatok :-) manyup pénz lenyúlás, nőtt az adósság, stb....
Sokan b@sztatják az rtl-t, mert "támadja" a kormányt. Én úgy látom csak a tényeket mutatják be, ferdítések nélkül. Jó lehet, hogy kicsit egyoldalú ez az egész, de az ellenzék szapulására ott van pl. a közmédia

átlagos felhasználó · http://gumikutya.blog.hu 2014.06.18. 09:09:06

@nickname_: egyetértek!
És szakadok! Végre valami történik, nem csak a saját pénisz saját szájban való húzogatása!

Vagy 5 éve nem nézek tévét, de lehet most az RTL híradójára rácuppanok.

Kérdés, hogy az emberek nézik-e és elgondolkodnak-e? Hogy a mézesbödön tetején van csupán az édes nedű, ha picikét megkaparod, már ott van a folyós kaki?

vidéki peregrinus 2014.06.18. 09:09:07

A retekklub nevű kanálist nem tudom sajnálni, eddig csak a bulvár, meg a bűnügyek érdekelték őket, most hirtelen felfedezték magukban az újságírót. Késő bánat, már túl régóta vagytok lent kutyába'.

Fizető Utas 2014.06.18. 09:12:46

Az RTL Klub szerkesztőinek figyelmébe:

Nagy Imrét 1958-ban végezték ki, nem pedig '56-ban, ahogy az a riportban elhangzik!

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.06.18. 09:16:32

kar, hogy csak akkor ilyen az rtl klub ha a tokere lepnek.

( amugy meglesz a bojtje ennek a nagy oroszlanbajuszcibalasnak )

room_101 2014.06.18. 09:28:19

A kiegyensúlyozott tájékoztatást ilyen unortodox módon segíti a fidesz.

Thomas Dantes 2014.06.18. 09:32:38

@Fizető Utas: Én meg arra hívnám fel a figyelmedet, hogy ettől függetlenül mindenhol 56-os mártírokként szokták Nagy Imrét és társait emlegetni, nem pedig 58-asként. Nem jó dolog szőrszálhasogatónak lenni, kötözködni teljesen feleslegesen.

plakatmagany 2014.06.18. 09:33:45

sztem jobb későn mint soha elven legyünk, mármint az rtl híradó legyen híradó, és azt javallanám kellő szerénységgel, hogy óriásplakátolják ki a híradójukat "tájékozódjon több szempontból!" piros felirattal, és reklámozza a kormánytól független híradóját, mintegy megkérdőjelezve az mtv undorító ténykedését - közpénzből - nem beszélve az echo tv és hír tv nevű fosfolyamokról - és azt is kéne kérdezgetni minden nap, hogy miért támogatjuk mi választók ezeket, főleg az mtv nevű borzalmat milliárdokkal, miközben alig nézi valaki?

Az igazi Török Szultán 2014.06.18. 09:35:10

Az RTL Klubot addig nem nagyon érdekelték ezek az ügyek, amíg megvolt pénz. Csupán a profit csökkenése tudta rávenni arra, ami a dolga lenne. Megérdemli, hogy beszántsák.

gertan 2014.06.18. 09:40:30

Na, nem is árt, ha az RTL elkezd hírszerkesztéssel foglalkozni és nem csak az ORFK és a Katasztrófavédelem sajtóanyagát adja közre, főműsoridőben 18 éven aluliaknak be nem mutatható aberált baromságokat.
Talán fel kellene venni néhány újságírót és el kellene kezdeni normális Híradót készíteni. Hírekkel Magyarországról, a szomszédos országokból, a nagyvilágból. Vagy legalább az RTL cégcsoport egyéb médiavállalkozásainak híreiből...

totyalino1 2014.06.18. 09:42:07

Az RTL klub csak egyet ér el, csökken a nézettsége, mert aki rendes híradót akart nézni annak ott volt eddig az MTV/ATV/Hirtv, az agyhalottak akik ezt a bulvárkanálist nézik, meg nem vevők erre...

totyalino1 2014.06.18. 09:44:31

@plakatmagany:

Attól, hogy neked és sokaknak nem igénye normális műsort nézni, csak a éjjelnappal budapest szerű szarokat meg reklámokkal telezsúfolt filmeket, még nem nem borzalmas az mtv/duna műsora.

Virág et. 2014.06.18. 09:54:40

@totyalino1: Nem tudom, neki mire van igénye, de a duna és az mtv műsora borzalmas. Nem az énb miatt, hanem attól függetlenül. Legalábbis a közéleti műsoraik, teljesen nézhetetlenek. Olyan szinten elfogultak, hogy ilyen a napkelte nem volt karrierje csúcspontján. Néha odakapcsolok, mert kevés szórakoztatóbb van, mint amikor a riporter lemegy kutyába, a neten is nagyon nézett video volt, még gálvölgyi is kiparodizálta, amikor Lakat T. benyalt Gergényinek.

Vicces, hogy jobbról ugyanez már nem vicces a nertársanak. Sőt, ez támadás, meg luxemburgi milliárdosok meg CÖF-ös házmesterhálózat.

shushu2 2014.06.18. 09:54:57

Van valami felmérés, hogy nőtt vagy csökkent az RTL híradó nézettsége ?

Johnny Bravo 2014.06.18. 09:57:19

@totyalino1: 1részt, nem szeretnék feketén, vagy fehéren látni/láttatni dolgokat, mert a kettő között is van legalább 50 árnyalat szürke, és akkor még nem beszéltünk az egyéb színekről DE itt és most az RTL Híradójáról van szó (nem az ÉNB/VV/st fosokról), másodszor is, a kereskedelmi TV haszonszerzésről szól, azt adják, amit néznek. Ugyanakkor a Híradó az meg más műfej, ott a napi híreket kell(ene) összefoglalni, mondjuk olyan nézőpontból, hogy mi érinti leginkább a nézőket. Ideális esetben mondjuk nem a 3 fejű kis disznó érdekli, hanem az, hogy mire költik az adóját, és hogy jövőre mennyit fizet. Persze, nem vagyok naiv, nem hiszem, hogy az RTL hirtelen felismerte volna ezt, és persze, nyilván való, hogy ez most azért történik, mert ráléptek a tökükre. De amennyire olvasom, nem túloztak, hazudtak, ferdítettek (ellentétben pl. azzal, aki azt mondja, hogy "az RTL-nek is kell adót fizetni", mert ezzel arra utal, mintha eddig nem kellett volna), csak olyanokról beszéltek, amiről eddig nem volt szó (náluk sem, másnál sem). Hogy ez meddig tart, és hogyan, az majd kiderül, de javaslom neked, hogy ha pontos képet akarsz kapni az életben történtekről, akkor ne az ATV/MTVA/Hír TV vonalon mozogj, mert ami ott folyik, az egy alternatív "valóság". És hasznos lehet több forrást is olvasgatni. Persze, ha hozzászólásod cinikus volt, akkor az egész nem neked szól, hanem annak, aki komolyan így gondolja.

Martinicske 2014.06.18. 09:59:13

Eddig nem érdekelt az rtl híradó, de mostanában ha tudom megnézem, éppen ezért, hogy mi lesz a napi betevő :)

Amúgy meg elkéstek. Az elmúlt években kellett volna összeszedni magukat.

A következő 4 évben az rtl -t tönkreteszik, vagy megszerzik maguknak. Minden más forgatókönyv roppant izgalmas lenne számomra mint nézőnek :)

gigabursch 2014.06.18. 10:02:58

A RTL Klub ott rontotta el, hogy megszületett.
A Kormány ott nem rontotta el, hogy a reklámadót kiveti rá, mert engem hidgen hagy
Viszont ott elrontja, hogy a "Médiatörvény"-ben nincs egyértelműen szabályozva, hogy ezek a mocskos tunkólós, vérömléses hírek, meg Tahó Világ és társai egyszerűen ne kerülhessenek képernyőre.

Ha már Nagy Imre is szóbakerült:

Már csak az a kérdés, ki volt Nagy Imre?

Ime egy érdekes írás, amely azért belebegteti annak az ismert kérdéskörnek a nyitottságát, hogy vajon ő volt-e aki részt vett a Romanov család lemészárlásában.
jovonk.info/2013/06/16/emlekezzunk-nagy-imrere-ki-volt-o

Ugyancsak kérdéses, hogy Lenin-fiúk csapatában milyen tettei voltak.

Csak úgy, érdekességképpen.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.06.18. 10:08:41

@gigabursch: igen, mas se hianyzik, csak az, hogy a hozzad hasonlo veglenyek hatarozzak meg, mi mehet a teveben es mi nem.

grigorij 2014.06.18. 10:12:19

@Az igazi Török Szultán:
Picit ésszerűbben!
Az RTLK egy magántelevízió, egy nemzetközi hálózat hazai része, mely nem közszolgálati adó! Neki nem kellene egyáltalán híradózni, meg politizálni, de ezt ma a médiatörvény előírja számára!
Az RTLK és a TV2 iszonyat mennyiségű pénzt fizet egyrészt a frekvenciahasználatért, másrészt ugyanúgy adóznak, mint bármely másik magyar cég!
Ezért HAZUG arogáns törpe!
A botrány két dolog miatt van:
- a fidesz megszerezte a TV2-t, így ma már csak az RTLK az EGYETLEN országos tévécsatorna, mely nem az ő propagandájukat fújja! (ma a legnézettebb is egyben...). A fidesz célja az utolsó független média korlátozása, hiszen ha sikerül, tovább egyetlen valós információ nem juthat el a lakosság döntő részéhez, kizárólag az orbáni seggnyalók rákosista propagandái!
- a média adó pedig nem csak azért botrányos, mert ez ma kizárólag a két nagy tévétársaságnak jelent pluszkiadást, hanem azért, mert nem nyereségalapú(!!!!), azaz a bruttó bevételt fölözik, míg az élet minden területén a költségekkel csökkentett bevétel az adóalap.
Mivel a két nagy hatalmas költségekkel üzemel, így ezt sarcolni egyben a csatornák ellehetetlenítését is jelentik, viszont a TV2-őt KÖZPÉNZBŐL kompenzálják!
Na ez a botrány édesapám, és most JOGOS az RTLK viselkedése, ráadásul bele sem tudnak kötni, hiszen az RTL csoport fél Magyarországot zsebrevághatja, akkora gazdasági hatalom!
Az csúti botlábú és szabadcsapat most nem gondolkodott!
Persze vélhető, hogy ez nem orbán vagy simicska ötlete volt, hanem a ostoba és tahó lézerjani és hobbit vitapartnere, rogán ámokfutása...

Nospoon11235 2014.06.18. 10:14:54

Ennek a gengszter brigádnak nem elég a TV2, HírTV, M1, M2, Duna, Echo és a többi mocsok - megvennék az RTL-t is. Erre a tulajdonos azt mondta, hogy ok X-ért a tiétek. Annyit nem akartak adni, így a választott bűnöző brigád szokásához híven törvényt módosít! A nagyobb adó miatt az RTL piaci értéke sokkal kevesebb lett. Gondolták így már csak eladják a tervezett összegért!! - Úgy néz ki nem jött be, mert igaz, hogy az RTL egy bulvár fos, de a tulajdonosa a Bertelsmann Group, akik persze szeretnek pénzt keresni a mosópor reklámon és a kétfejű kutyás híreket néző közönségen, de ellentétben a magyar kormánnyal vannak elveik. Őket sikerült felidegesíteni a sok retardált korrupt mutyistának...

Persze lehet hogy idealista vagyok és előbb-utóbb úgyis eladják, hiszen gyakorlatilag korlátlanul lopják a pénzünket, így van miből fizetni, de ez legalább egy esély, hogy megfingatják őket!!

Zoxo 2014.06.18. 10:15:04

"Szomorú, hogy luxembourgi székhelyű milliárdosok azt gondolják, hogy ők bármit megtehetnek, csak azért, hogy a közteherviselésből ne kelljen kivenni a részüket."

Ez egyszerűen hazugság!
Ugyanúgy adóztak eddig is, mint bárki más!
Ez az új lenyúlás egyértelműen politikai bosszú a kurmány részéről!

Hülye aki elolvassa! 2014.06.18. 10:15:37

Csak így tovább RTL! Ti lehetek az új ATV!

Fizető Utas 2014.06.18. 10:17:26

@Thomas Dantes: Azt állítottam, hogy a narrátor szövege tartalmazott egy igen durva hibát, abban a riportban, amelyben épp a kormányzat tapintatlanságát, mondhatnánk böszmeségét taglalják az évforduló és a megemlékezés kapcsán.

Lionel Boyd Johnson 2014.06.18. 10:26:14

húdezigi, most akkor átlagjózsi külsőalsófalván is megérti mimerremnyi ott a hatalom berkeiben.
ja, nem, mégse.

szaporito 2014.06.18. 10:28:07

4 év múlva már nem lesz RTL. Ha nagyon ráfekszik a legnépszerűbb TV csatorna, simán(!) megváltoztathatja az erőviszonyokat. Ha a választás előtti egy hónapban csak ezeknek az embereknek a mocskát teregeti ki, az emberek habzó szájjal mennek szavazni bárkire.
Lesz itt még lekapcsolás, meg ilyesmi.

LallR 2014.06.18. 10:28:47

tévékettő és ertéel nálunk senkit sem érdekel..

gigabursch 2014.06.18. 10:29:47

@sixx:
Ha már véglénykedni akarsz, akkor inkább halgass el kérlek.
Mindaz amit a Bukótérben bemutattál magadról több bemutatást nem is igényelne.

Ha meg nem vagy képes tisztelni a másik ember véleményét, akkor miért is vársz el tiszteletet?

Xlendon 2014.06.18. 10:30:26

És arról is volt szó részletesen, hogy a VILÁGON A LEGNAGYOBB AZ ÁFA Magyaro-n.
Jó lett a híradójuk!

MiKeyRuLeS 2014.06.18. 10:32:17

@totyalino1: "aki rendes híradót akart nézni annak ott volt eddig az MTV/ATV/Hirtv"

Ha-ha-ha, hány éves vagy? Még hiszel a mesékben?

Fulek 2014.06.18. 10:35:05

Ugyan a VB idején kit érdekel az RTL klub..., mikor Gyurcsány kereste a szakdogáját, akkor hol voltak?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.06.18. 10:38:36

@gigabursch: vár el tőled tiszteletet a faszom, ne idegelj már. de ez a tilcsákbe dolog ez olyan munkásőrös-házmesteres-önkéntes rendőrös dolog, érted, milyen alapon határozod meg te, hogy én mit nézzek? hát ki nem szarja le? én nem akarok rád kényszeríteni semmit, azt nézel, hallgatsz, amit akarsz.

filmtrailerhu · http://filmtrailer.hu/ 2014.06.18. 10:39:16

Én is örülök neki, hogy végre az egyik legkomolyabb befolyással bíró média is időt szán ezeknek a finoman szólva is erősen kérdőjeles ügyek a boncolgatására, azonban túl nagy jövőt nem jósolok neki: Ahogy a pénz keltette életre, ugyanúgy a pénz fogja megszüntetni ezt az újdonsült harcosságot.
Majd a színfalak mögött elrendezik, ahogy az szokás.

worxland 2014.06.18. 10:46:28

@totyalino1: Rendes híradó a párt-tévéken? Ez viccnek is gyenge volt. A jelenleg egyetlen (ritán) nézhető országos csatorna az m1. Ott megy a focivébé és a Forma-1.

Bmw 2014.06.18. 10:52:10

"Szomorú, hogy luxembourgi székhelyű milliárdosok azt gondolják, hogy ők bármit megtehetnek, csak azért, hogy a közteherviselésből ne kelljen kivenni a részüket."

És ezt egy olyan ember mondja, akit mióta lejött a tojás héj a seggéről a dolgozók tartanak el. Ráadásul a közpénzből lop.
Amúgy meg végre azt teszi az rtl hiradó ami a dolga.

2014.06.18. 10:55:15

Szóval most az unokájának akkor mégis mi az isten köze van ahhoz, hogy mi van? Ha a gyereke lenne, vagy netalántán a felesége akkor ok (bár akkor sem értek egyet, mert semmivel nem több egyik ember a másiknál és igy minden nap gyásznap lehetne), de ez nevetséges.

Az pedig külön vicces, hogy ebbe a poszt szocialista országban mindig valaki meg akarja mondani a másiknak, hogy hogyan emlékezzen meg. Igaz, megszoktuk, hogy ha valaki megpusztul, azt csak egész napos depresszióval lehet megfelelően "gyászolni (megjátszani)"...

2014.06.18. 10:58:04

@Az igazi Török Szultán: Talán azért, mert az RTL egy profit orientált cég, és nem szeretet szolgálat?

lobster thermidor 2014.06.18. 10:58:59

Rogán Antal pedig még egy lapáttal rátesz, hogy ismét bizonyítsa saját, és főnöke tudathasadásos állapotát. Mert mi mással volna magyarázható az, amikor oda nyilatkozik, hogy az RTL -től nem szép dolog, hogy politikai bunkósbotként használja fel a híradóját.
Mert kérem mi van a színtisztán párttévéként funkcionáló köztelevízió híradóival? Tán nem pont azt használja a fidesz estéről estére színtisztán politikai bunkósbotként, hogy a politikai ellenfeleit agyagba döngölje?
Ráadásul a közpénzekből fenntartott televízió az esetek nagyobbik részében aljas koholmányokkal, rágalmakkal járat le, próbál eltiporni mindenkit, legyen az külföldi szolgáltató, hazai civil szervezet, kiskert tulajdonos, aki éppen a politikai megrendelőik útjában áll.

Rocko- 2014.06.18. 11:01:42

@visszakettopadlogaz: ja, nem lesz rtl.
de ameddig van, addig élvezzük ki.

poszt: szerintem "LV, sosem tudom mekkora lakásom van" Tóni lesz a téma, úgyis szeret a bulvárban szerepelni.

Hetero Sapiens 2014.06.18. 11:03:00

@gigabursch: Mert te aztán tiszteled, mi?
Kinyilatkoztatsz, nálad az egyetlen igazság, mindenki más bunkó, aztán, ha meg valaki az orrod alá dörgöli, mekkora egy beszűkült tufa vagy, akkor jöhet a nyafi, meg a tisztelet elvárása.
Azt ki kell érdemelni kisbarátom.
Jó szerencsét!

FieldingMellish 2014.06.18. 11:03:57

Ajánlott témák mára:

1. Rogán Antal a befektetési guru és ingatlan nepper
2. Lázár János a szerény világutazó, díjnyertes vadász
3. Orbán Viktor az erkölcsi példakép, az ember aki még sosem hazudott
4. Pszichoaktív anyagok használata a NER berkein belül (ld. Puskás Tivadar és Gyenes Levente)

borzimorzi 2014.06.18. 11:05:38

@grigorij: Pontosan így van. Azzal, hogy ez az adó csakis az RTL-t sújtja, illetve a TV2-t is, de azt közpénzből kompenzálják, irdatlanul durva beavatkozás a reklámpiacba. Gyakorlatilag azok, akik Orbánt sztárolják, zsebre tehetik a reklámbevételeiket különadó nélkül, míg az RTL-nek a bevételei jóval nagyobb részéről kell lemondania. Emiatt a Fidesz maga állította elő azt az állapotot, amikor nyomás alatt nő a pálma, vagyis az RTL kényszerült rá, hogy minden eddiginél nagyobb nézettséget produkáljon, és ezzel olyan drágán adhassa el a reklámidejét, mint egyetlen más versenytársa sem. Csakis így tud esélyt teremteni arra, hogy a direkt őrá szabott sarc ellenére is versenyben maradjon. Úgy vannak vele, hogy annyira lejt a pálya a konkurensei felé, hogy a maga részéről drágán adja az életét.

Minden más lehetőséget kimerített már, úgyhogy csakis az egyenes út maradt: tényfeltáró televíziós újságírást csinálni. S ezzel egyedülálló a piacon, mivel már minden más nagyobb TV-adó úgyis Orbánnak nyal. Kivéve az ATV-t, de az meg olyan áporodott és unalmas, hogy nem sok esélye van az 50-en aluli nézők mezőnyében.

Ezentúl az is elképzelhető, hogy 10+ év szünet után újra fogok TV-híradót nézni.

Üdv:
b

gigabursch 2014.06.18. 11:09:43

@sixx:
Művelt vagy, na...
Jól van ez így. Megmérettettél.
De legalább büszke lehetsz magadra.

A Tahó Világ neked való, egyáltalán nem lógsz ki onnan.

Én inkább maradok a "némileg több szellemi képességet" igénylő műsoroknál, ha már nagy ritkán leülök a TV elé.

De tudod az mérhetetlen módon zavar, hogy nem tudok semelyik "szolgáltatónál" úgy műsorokat választani, hogy élből kihagyhassam azt, amire egyáltalán nincs igényem.
S tudod, ha nyiltan lehetne választani azügyben, hogy ki milyen csatornát kér (ne legyen ez már olyan bonyolult a mai digitális TV-zésben), csak a hálóüzatszolgáltatók szerintem aljasak és játszák a műsüketet, könnyen lehet, hogy - teszem azt - 1000 előfizetőből, jó ha 130 vélasztaná pl. a RetekKlubbot.
Na akkor aztán kapaszkodhatnának a reklámpénzeikbe.
S ha mindezek mellett mondjuk 230-an választán pl. a ViaSat Naturet, vagy a Nickelodeont, vagy a MiniMaxot, akkor jönne csak a nagy pislogás.
Mindenesetre én egyáltalán nem lepődnék meg.

De hogy mit írnak elő és mit nem kérdéesed se maradjon észrevétel nélkül:
Úgy lassan 10 éve az Ollyópaji Jujjdejón belül nem lehet forgalmazni olyan új gépjárművet, ami nem rendelkezik ABS-sel, holott vannak esetek, amikor ABS-sel tényleg lassabban áll meg a kocsi.
Tehát akkor nyilvánvalóan - a gondolatmeneted szerint - minden rohadék bürokretén Brüsszelből csak és kizárólag az ellenséged?
Szuper...

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.18. 11:11:50

ez a kiscsoka pont a valasztas elott(~ 2014 apr 04) szelloztette meg a mocskot, akkor SENKI nem kapott ra, mar mar annyira alul volt reprezentalva hogy mar azt hittem hogy egy jol sikerult gerillakampany a DK reszerol
most ugy ket hete lett bizonyossag hogy ez valosag, erre a retekklub meg most dobta csak be

mehettek volna tovabb is amugy, de ahhoz balf.szok
en pl. egy apasagi teszt elott allo anyukat kerdeztem volna meg hogy meseljen mar mennyibe is faj neki a dolog... es utana bevagtam volna az eskuvot :)))

Felcsúti Pufi 2014.06.18. 11:11:51

Reményeim szerint is Rogán "furkósbotja" ma átlényegül bumeránggá, és visszafelé fog "elsülni". Meg is érdemelné ez az öntelt hólyag, hogy végre górcső alá vegyék mind a vagyonosodásának kérdőjeleit, mind pedig az álszent megnyilatkozásait. Fapofával képes azt mondani, hogy "a reklámpiacot nem lehet kihagyni az igazságos közteherviselésből", ami alatt azt érti, hogy a médiában bizonyos jövedelemsávban nem túlzó akár a 40 %-os elvonás sem, miközben multimilliomos fideszes elvtársaival a zemberek felkent szószólóiként ádázul küzdenek az ellen, hogy a személyi jövedelemadó sávos legyen (azaz ha nekik maguknak kell adózniuk, akkor már az az igazságos teherviselés, ha ők nem adóznak többet a csillagászati jövedelmeik után. Inkább ennek az árát is fizessék meg az Unió egyik legmagasabb áfájával sújtott, gyakran gyermekeik éhezését végignézni kénytelen, mélyszegénységbe taszított zemberek.)

csak egy néző 2014.06.18. 11:12:57

Igen érdekes megnézni az RTL hiradót, majd utána a "közszolgálati" M1-es fidesz hiradót. Az RTL-en szapulják a fidiótákat, akkor az M1-en utána, mont a gyerekek az oviba, ugyan addigszapulják, vagy a szocikat, vagy a Gyurcsányt, vagy a Bajnait. Előrángatnak mindenféle szart az "zelmúlt" 8, 40, 70, 100 évből valami fost, amivel elégedett csettintésre lehet bírni természetesen a "magyar" embereket. Egy példa az elmúlt hétröl.
Az M1-es közszolgálati fidesz Hiradóban, egy 4,5 perces, abszolut, érdektelen, a napi hírekhez semmilyen módon nem kapcsolható Bajnait mocskoló tudósításban 19 alkalommal hangzott el Bajnai és 6 alkalommal Gyurcsány neve, természetesen a kiegyensúlyozott híradásnak megfelelően, ezzel többszörös orgazmust okazva a "magyar" embereknek. Mert ugye az RTL-t "magyar" ember nem néz, csak a mocskos, "komcsilibsizsidók".
Hajrá Magyarország.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.06.18. 11:13:41

@gigabursch: "RetekKlub", "Ollyópaji Jujjdejó" "bürokretén". És még te beszélsz megmérettetésről. Hát, bazdmeg, fellélegeztem, hogy nálad könnyűnek találtattam. A kommentben feltett kérdésedre (miért nincs a la carte tévézés), az Indexen egy kurva hosszú cikkben válaszoltam, keress rá, okulj.

lobster thermidor 2014.06.18. 11:13:46

@Bmw:

Azok a "luxemburgi székhelyű milliárdosok", akik különben magasról tesznek a balkáni stílusú lókupecekre, azért előbb, vagy utóbb meg fogják unni, hogy néhány felkapaszkodott tirpák csicskáztatni próbálja őket. Bár ha jobban belegondolok a történések menetébe, még az is meglehet, hogy ez az egész RTL elleni támadás annak a csatának a része, amit Orbán folytat újsütetű ellensége, a szintén luxemburgi illetőségű Jean - Claude Juncker ellen.

2014.06.18. 11:15:10

@gigabursch: Az a vicc megvan, hogy az RTL ingyenesen fogható adó?

TH 2014.06.18. 11:15:33

@gigabursch: az, hogy milyen műsort nézel, az nincs hatással a fizikai egészségedre. Az ABS hatékonysága, és potenciális segítsége egy baleset elkerülésében objektív, tudományos tény, bizonyított stb. Annak eldöntése, hogy a Való Világnak milyen hatása van különböző egyénekre, az jóval nehezebb kérdés, ezért normálisabb országokban igyekeznek limitálni azt, hogy az állam azt gondolja, hogy nála a bölcsek köve, és megmondja, mi a jó műsor, és mi nem.
Azt viszont elég intenzíven mérik, hogy mekkora a különböző csatornák nézettsége, és az alapján - döbbenetes módon - többen kíváncsiak az ertéelre, mint a discoveryre vagy a nickelodeonra...

alprazolam 2014.06.18. 11:17:55

Rogán Tóni egyetlen hiteles alakítása a jóban-rosszban volt. Egyszerűen zseniális volt. Látta valaki?

Secnir 2014.06.18. 11:19:47

"Szomorú, hogy luxembourgi székhelyű milliárdosok azt gondolják, hogy ők bármit megtehetnek, csak azért, hogy a közteherviselésből ne kelljen kivenni a részüket."

én nem tudtam, hogy a simicska meg a nyerges üzemeltet offshore cégeket is, komolyan.

gigabursch 2014.06.18. 11:21:51

@Hetero Sapiens:
Az, hogy nálam van az egyetlen igazság - arról szó sem volt, ezt csak Te állítod.
Pusztán csak egy vélemény, az meg tudod olyan mint...
Fel lehet vetni a tévedéseit, ki lehet fejteni a nézeteltéréseket, de eközben talán illik embernek is maradni, igaz nem mindig könnyű. De meg se próbálni.

borzimorzi 2014.06.18. 11:25:03

Na tessék, már nem tudok fogalmazni, vagy mi van. Bocs. Szóval, immár helyesen:

Az, hogy ez az adó csakis az RTL-t sújtja, illetve a TV2-t is, de azt közpénzből kompenzálják, irdatlanul durva kormányzati beavatkozás a reklámpiacba. Gyakorlatilag azok, akik Orbánt sztárolják, zsebre tehetik a reklámbevételeiket különadó nélkül, míg az RTL-nek a bevételei jóval nagyobb részéről kell lemondania, és még a költségeit sem számolhatja el. Így a Fidesz maga állította elő azt az állapotot, amikor nyomás alatt nő a pálma. Az RTL rákényszerült, hogy minden eddiginél nagyobb nézettséget produkáljon, és ezzel olyan drágán adhassa el a reklámidejét, mint egyetlen más versenytársa sem. Csakis így tud esélyt teremteni arra, hogy a direkt őrá szabott sarc ellenére is versenyben maradjon. Úgy vannak vele a tulajdonosok, hogy annyira lejt a pálya az RTL konkurensei felé, hogy az RTL-nek sok esélye úgysincs a túlélésre. Akkor viszont a maga részéről legalább drágán adja az életét.

Minden más lehetőséget kimerített már, úgyhogy csakis az egyenes út maradt: tényfeltáró televíziós újságírást csinálni. S ezzel egyedülálló a piacon, mivel már minden más nagyobb TV-adó úgyis Orbánnak nyal. Kivéve az ATV-t, de az meg olyan áporodott és unalmas, hogy nem sok esélye van az 50-en aluli nézők mezőnyében.

Ezentúl az is elképzelhető, hogy 10+ év szünet után újra fogok TV-híradót nézni.

Üdv:
b

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.18. 11:25:57

@gigabursch: "S ha mindezek mellett mondjuk 230-an választán pl. a ViaSat Naturet, vagy a Nickelodeont, vagy a MiniMaxot, akkor jönne csak a nagy pislogás."

nehogy azt hidd hogy jo az...
sorozatbaratrol meg youtuberol kell nezni a rajzfilmeket mert legalabb akkor nem tudjak a sracok hogy mi is az a star wars lego... igy raer kesobb kinlodni ha a sok TVzo ovistars / iskolastars felvilagositja :))

Goggenheim 2014.06.18. 11:28:07

Én nagyon örülök neki, hogy az RTL végre felébredt, csak azt kérdem, HOL A PICSÁBAN VOLTAK EDDIG?

Ameddig azt hitték, a diktatúra majd nem bántja őket, ha csendben maradnak, addig csendben maradtak és tartok tőle, ha a Fidesz rájön, hogy milyen kurva nagy öngólt lőtt a reklámadóval és valami módon kárpotólja őket, akkor újra jönnek majd a kétfejú csecsemők az igazi hírek helyett.

De mindegy, egyelőre jó az irány és ennek örülni kell.

A konkrét üggyel kapcsolatban azért elég sokat mond, hogy a teljességgel indokolatlan és jogsértő DNS vizsgálatokkal szemben a 26 emberből !MINDÖSSZE EGY! mert kiállni és ellentmondani a rendszernek. EGYETLEN EGY! De persze itt ugye "demokrácia" van, ahol nem kell félni a hatalomtól, aha...

Az viszont mégszebb, hogy a Nemzeti Nyomozóirodánál EGY SE VOLT, aki kiállt volna, hanem gerinctelen férgekként, kérdés nélkül teljesítették az egyébként totálisan jogellenes parancsot, majd az ügyészség gerinctelen férgei meg is védték mindezt. Nos Kedves Hölgyeim és Uram, ettől működik a rendszer, az ilyen gerinctelen férgektől, akik azt hiszik, ha meghúzzák magukat, ha eladják az elveiket, akkor majd nem falja fel őket a rendszer. NEM A FASZT NEM! Majd rájönnek ők is - ahogy most az RTL -, hogy ez kurvára nem így van, csak nekik nem lesz a kezükben egy országos média, amivel visszavághatnak, hanem szépen eltűnnek a süllyesztőben.

Nem lesz kár értük.

lobster thermidor 2014.06.18. 11:31:32

Azt azért csak meg kellene kérdeznie valakinek az unalomtól már saját magát is alig - alig elviselő Szőke - Bálint ertéeles sztárhírolvasó párostól, hogy felszabadultabbnak érzik -e magukat azóta, amióta lekerült róluk a szájkosár.

2014.06.18. 11:32:28

@Goggenheim: Nyugi, több helyre azt az egy valódi embert sem fogják alkalmazni. Véletlenül persze.

2014.06.18. 11:35:42

Jó hogy az RTL megpróbál híradót készíteni, a gond csak az, hogy bosszúból, ráadásul szerintem ívesen leszarja milyen kormány van hatalmon, mennyit lopnak, ha ő vastagra keresi magát.

A mobilos riport még jó is lett volna, ha például mint a Bors, kicsit jobban utánamennek, és Tarjányi Pétert is megszólaltatják.
Így már megint hiteltelen lett az egész, kiderült hogy a mobilok megvannak, csak a sim kártyákra utazott valaki, ami már hordozhat nemzetbiztonsági kockázatot.

Az RTL annyi éven keresztül járta az állatkerteket az újszülött oroszlánok után, hogy nem tud egy kikezdhetetlen, tisztességes oknyomozó riportot összehozni.

Az igazi Török Szultán 2014.06.18. 11:35:46

@grigorij: Értem én ezt, ennek ellenére rendkívül cinikusnak gondolom az RTL Klub viselkedését. Ha úgy gondolják, hogy a felcsúti ügyek, Orbán Ráhel esküvője,stb, olyan ügyek, amelyekről be kell számolniuk az híradójukban, akkor miért csak azután teszik, miután a kormány növeli az adóterhüket? Ha korábban nem volt annyira fontos, akkor most fontos? Ezek szerint addig nem fontosak a közügyek, amíg megvan a lóvé
Van aki azt írta, hogy az RTL Klub egy profit orientált cég. Ez így is van. Csak akkor ne tessék most hirtelen érzékenységet mímelni a közügyek iránt. Arra, hogy a Klubnak nem is kellene híradót készítenie az a válaszom, hogy kell, mert úgy kapta meg egykoron a koncessziót, hogy napi meghatározott (nem is kevés) percnyi közszolgálati műsort kell készítenie. Az RTL Klub a híradójával teljesíti ezt a követelményt, és - tessék megkapaszkodni - a Fókusz című közszolgálati magazinjával.

gigabursch 2014.06.18. 11:36:09

@TH:
Mennyivel könnyebb, ha az ember úgy tud bármiről is véleményt alkotni, hogy értelmes a hangnem a vitapartnernél is.
Alapvetően egyetértek veled úgy az ABS-ben, mint a "Bölcsek Kövében". Találó kifejezés. :-)
A korlátozási arányon lehet vitázni, személy szerint úgy általában a különböző, médiában megjelenő tartalmot illetően sokkal több mindent visszatartanék, de ez van.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.18. 11:36:38

@Goggenheim: "A konkrét üggyel kapcsolatban azért elég sokat mond, hogy a teljességgel indokolatlan és jogsértő DNS vizsgálatokkal szemben a 26 emberből !MINDÖSSZE EGY! mert kiállni és ellentmondani a rendszernek. EGYETLEN EGY! De persze itt ugye "demokrácia" van, ahol nem kell félni a hatalomtól, aha..."

na vegre az elso (masodik, mert en voltam az elso) aki erdemben foglalkozik az eredeti problemaval
behalok hogy masok elkezdtek fogadkozni hogy megnezik a retekklub hiradojat csak mert egy 2 honapos hirt lehoznak !!!

en amugy nehany temaban MINDENT elolvasok, amit irtak/irnak rola es igy kialakitom a sajat velemenyemet ami altalaban szoges ellentetben all a retekklub vegtelenig leegyszerusito hulyesegetol
lasd: "az origo allitasa szerint..."

samcro 2014.06.18. 11:36:43

A "holapicsábanvoltakeddig" jellegű kommenteket nem értem. Voltak azért kemény dolgaik eddig is, Házon kívül szokott néha értelmes témákat feszegetni, pl. anno az egykulcsos SZJA apropóján.

2014.06.18. 11:38:21

@SmittyB: Miért kellene érdekelnie egy kapitalista cégnek, hogy ki van éppen hatalmon és mit csinál, mindaddig amíg őt nem érinti?

vidéki peregrinus 2014.06.18. 11:45:33

@sixx: Ha már tilcsákbe dolgoknál tartunk, akkor: volt nekem egy vidéki suzukis nevű haverom, aki ki lett tiltva innét kb. egy hónapja. Kérdezem, hogy ez örök időkre érvényes, vagy egyszer még visszajöhet?

Goggenheim 2014.06.18. 11:47:23

@whitenyihaha: Igen, valószínűleg ettől fél a többi 25 is, csak kérdem én, hogy meddig lehet akkor elmenni? Mi az a pont, amíg az ember félelmében feladja az elveit? Meddig lehet még hátrálni? Ha azt mondják nekik, dobják össze az ellopott telefon árát - bár semmi közük a lopáshoz - azt is megteszik?

Ugyanígy, a Nemzeti Nyomozóiroda gerinctelen bólogatójánosai vajon meddig mennek el? Ha életvédelmis nyomozóként szó nélkül nekiálltak DNS vizsgálatokat csinálni egy kurva telefonlopási ügyben, csakmert az a Keresztapa lányának esküvőjén tűnt el, akkor vajon mi az amit még megtesznek a hatalom parancsára? Ha majd azt mondják nekik, hogy "gyerekek, ezt a gyilkossági ügyet nem nagyon kéne most feszegetni, legyen inkább öngyilkosság", azt is bevállalják, csak megmaradjon a munkájuk?

Hol lehet vajon a behódolás határa? Miben bíznak, akik egy ilyen rendszernek hódolnak be?

2014.06.18. 11:48:20

@whitenyihaha: Viccezel itten? Az RTL sosem volt független.

samcro 2014.06.18. 11:49:02

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: és szerinted a sorozatbarat vagy a youtube szinkronizálja le azokat a sorikat, amiket onnan nézel?

@gigabursch: Nickelodeon, Viasat Nature, meg úgy általában a tematikus csatornák mindent szarrá ismételnek.

TH 2014.06.18. 11:51:03

@gigabursch: "A Tahó Világ neked való, egyáltalán nem lógsz ki onnan."
Jaja, jó példát mutatsz értelmes hangnem ügyében. sixx értelmes, csak nincs türelme azokhoz, akik mindent szigorítani/betiltani/beszabályozni akarnak. :)

idiesel 2014.06.18. 11:52:01

Attól viszont nem tartok, hogy azok, akik skandálták Orbánka nevét, leesik a tantusz a tv előtt: "Te Erzsi, mi ezekre szavaztunk? Elb*sztuk volna?"
Inkább elkapcsolnak, mert sározzák a vezért...

Az RTL-t meg nem tudom vállon veregetni, hogy ez az haver, mert eddig "pistabácsielveszettaködbenmitteccikszólnihozzá" híreivel(muhaha) butította a népet és segítette 2/3-adhoz ezt a bandát ismételten.

Edd meg amit főztél kedves RTL! Mostmár hiába keménykedsz a pénzedért, fizess, mint mi! Sőt többet, nem fog megártani...

Goggenheim 2014.06.18. 11:52:36

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: Igen, ez valóban nem mai hír és elég gáz szerintem, hogy viszonylag csend van körülötte, pedig ez a hatalommal való brutális visszaélés minősített esete.

Ehelyett az összes média elintézte annyival, hogy a "rendőrség nem reagált megkeresésünkre". WTF?

Goggenheim 2014.06.18. 11:56:55

@idiesel: Azért ha megnézzük a 2010-es Fidesz szavazatokat és összevetjük a 2014-es eredményükkel, akkor van ott egy 440 ezres különbség, ami azért nem csekély lemorzsolódás. Ha lassan is, de azért ébred a nép, csak amíg nincs értelmes alternatíva addig vizsonylag hiába...

dfens111 2014.06.18. 12:02:15

Nagyon sokan írják itt, hogy mindenki azt néz amit akar. Ezzel alapjaiban teljesen egyetértek. A gond ott kezdődik, ha mondjuk gyereke van az embernek és nem nagyon szeretném ha a Való Világ és Éjjel nappal Budapest című sikerműsorokból okulna, hogy milyen is az élet valójában. Erre lehet mondani, hogy akkor ne engedd, hogy nézze. Ezt meg is teszem, de mit tudok tenni azzal, ami az óvodában, iskolában ragad rá??? Mert afelől ne legyenek kétségeink, hogy vannak szülők, akik bizony együtt nézik a gyerekkel ezeket a borzalmakat... A gyerek pedig sokkal fogékonyabb az ilyen primitív dolgok iránt, ráadásul ha a szülő tiltja, akkor mindjárt érdekesebb a dolog. Na itt jönne be a társadalmi felelősségvállalás, hogy ne mehessen akármi országos médiában, de még kábelen se, de ez sajnos csak egy álom marad...

Goggenheim 2014.06.18. 12:07:47

@samcro: Azért az nagyon nem ugyanaz, mint amikor MINDEN Híradóban ez a téma. Ami eddig volt, azt csak nagy jóindulattal lehetett Híradónak nevezni és még most is csak viszonylag kis százalékát teszik ki a valódi hírek (még ha több hónaposak is)

samcro 2014.06.18. 12:19:55

@dfens111: nincs gyerekem, szóval kibicnek kuss kéne, hogy legyen, de nem baj véleményem azért lehet.
Szóval, ott vannak a korhatárkarikák. Általad emlegetett műsorok 12-nél kezdődnek, szóval ovisnak nem nagyon kéne nézni. Attól, hogy az ovistárs primitív szülője engedi nézni a gyereknek, te attól még elmondhatod, hogy miért ne nézze. De akár az óvónő is elmondhatja. Tudom, a tiltott gyümölcs mindig édesebb, de azért egy odafigyelő, törődő szülő többet tud tenni, mint az NMHH.

Eleve 3-4 éves gyereket nem kéne a tévé elé ültetni, főleg úgy, hogy a szülő nem ül mellette, de persze sajnos a mai csóró világban sokan csak így tudják lekötni a gyereket. Vagy csak így az egyszerűbb.

"Na itt jönne be a társadalmi felelősségvállalás, hogy ne mehessen akármi országos médiában, de még kábelen se, de ez sajnos csak egy álom marad..."

A társadalmi felelősségvállalást úgy határozod meg, hogy "tíccsákbe?"
A gyerekvállalás (ahogy a tévénézés/tévévásárlás) nem kötelező.
Nem személyeskedni akarok.

MiKeyRuLeS 2014.06.18. 12:20:53

@filmtrailerhu: Valószínűleg így is lesz. Az origo a szép példa arra, hogy a korábban fújolt multi annyira közel került a kormányhoz, hogy egy ilyen kaliberű, előre láthatólag nagy vitát generáló döntésbe is belementek. Mármint a főszerkesztő leváltásába.

samcro 2014.06.18. 12:22:10

@Goggenheim: persze, most telibe nyomják, de írtam is, hogy "néha".

zoltán999 2014.06.18. 12:50:04

Jó az irány, csak még mindig kicsit kevés. Az RTL figyelmébe ajánlanám a Híradósok című sorozat bármely részét. Ott nem elégednek meg egy olyan zárómondattal hogy, adásunkig nem érkezett választ...De ott van is egy tökös műsorvezető (nem hírolvasó).

2014.06.18. 13:00:50

@gigabursch: "Én inkább maradok a "némileg több szellemi képességet" igénylő műsoroknál, ha már nagy ritkán leülök a TV elé."

Bírod a kihívásokat, mi?

2014.06.18. 13:04:34

@gigabursch: "Fel lehet vetni a tévedéseit, ki lehet fejteni a nézeteltéréseket, de eközben talán illik embernek is maradni, igaz nem mindig könnyű. De meg se próbálni."

Gondolod, hogy ha modoroskodsz egy sort, akkor okosabbnak tűnsz? Olyan vagy, mint egy majom szmokingban.

2014.06.18. 13:08:02

@dfens111: "A gond ott kezdődik, ha mondjuk gyereke van az embernek és nem nagyon szeretném ha a Való Világ és Éjjel nappal Budapest című sikerműsorokból okulna, hogy milyen is az élet valójában."

Akadjatok már le erről a faszságról. Olvass Ranschburgot inkább, például.

leprecHaUN 2014.06.18. 13:09:38

En alapbol nem nezek TV-t, filmet nezhetek mashol is, a hireket reszletesebben elolvashatom a neten vagy usjagokban, a koritesre meg ki kivancsi. Mostanaban viszont a VB miatt kenytelen voltam bekapcsolni az orbani (kiralyi ha ugy tetszik) M1-et. Ket meccs kozott sajnos bekapcsolva hagytam, es teljesen ledobbentem. Lefustolt az agyam az elso percben, nem tudtam sirjak vagy nevessek. Orbanekat ajnarozo, hazugsagokkal elarasztott egy oraban volt reszem, mindenfele ellenvelemeny megjelenitese nelkul. Gazdasagilag ugy allitottak be az orszagot, mint ha a nezo legalabbis Dubaiban elne, mint ha mindenki mas hulye lenne es orban lenne a megtestesult joisten, a nep joakaroja es neveloje, akinek a szava szent es megkerdojelezhetetlen. Elmondott valamit, tizen bologattak ra es erositettek meg a legbolkapott hulyesegeit. (Sajnos a musor cimere nem emlekszem, mert nyomtam egy resetet az agyamon par palesszel es sorrel utana.)

Ezt ellensulyozni kell, nem szabad hagyni. A videki tomegekhez csak ez jut el, az iskolazatlanabbak nem is gondolkoznak el azon, hogy amit latnak es hallanak az nem a valosag, hanem csak egy iszonyatosan elferditett kep a borzalmas 307 forint/euros valosagrol. Az RTL a megfelelo es utolso csatorna, amit fogni lehet orszagosan es kepes lenne ennek a teljes leepitesnek a megallitasara. Keson kezdtek, de szukseg van ra. Meg tobbre lenne szukseg, politikai musorokra, ahol szorol-szora cafoljak meg a baromsagokat, amiket ez a maffiabanda osszehord. Minden fillerrol be kell szamolni, amit elkoltenek a kozosbol sajat javukra vagy csak szimplan ellopjak. Egyszeruen kell fogalmazni, hogy mindenki ertse, az orszagnak lesz vege, ha ez igy megy tovabb.

Bikli néni 2014.06.18. 13:11:37

Azért én azon a riporton is vigyorogtam, amiben részletezték, hogy az egész világon nálunk a legmagasabb az ÁFA, és a szomszédos Szlovéniában, de még Romániában is kb. feleennyi az alapvető élelmiszrek áfája.

idiesel 2014.06.18. 13:16:39

@Goggenheim: Ebben igazad van, csak sajnos még mindig lassú a lemorzsolódás és vannak olyan körök, akik süketek, vakok és csak ezeket nézik.

Kotkodus 2014.06.18. 13:18:27

Pastor Martin Niemöller (1892–1984): "Először eljöttek a zsidókért, nem szóltam, mert nem voltam zsidó. Aztán eljöttek a kommunistákért, nem szóltam, mert nem voltam kommunista. Aztán eljöttek a szocialistákkért, nem szóltam, mert nem voltam szocialista. Aztán eljöttek a szakszervezetisekért, nem szóltam, mert nem voltam szakszervezetis. Aztán amikor értem jöttek, már senki sem maradt, hogy szóljon értem."

bízzunk benne, hogy az rtl (ugyan későn, de) még időben szólal fel... rövidesen kiderül ez is...
és hozzátenném, hogy a rendszer kegyeltjei közül sokan helytelenítenek sok mindent, de ők még mindig csak csendben kussolnak...

ecce homo

Kotkodus 2014.06.18. 13:27:34

azoknak pedig akik azt képzelik (és rosszabb esetben még meg is osztják ezt velünk), hogy az rtl kitalálja ezeket a híreket és csak hazudoznak, azok legyenek szívesek gondolkodjanak el azon, hogy a kormány és képviselői vajon miért csak általánosságban támadják az rtl híradóját, miért nem cáfolnak konkrét híreket, miért nem indítanak pereket ez ügyekben...

ha ezeket átgondolva valaki még mindig elhiszi, hogy a híreknek nincs valóságtartalma, annak további kellemes bégetést kívánok!

gertan 2014.06.18. 13:38:17

@Xlendon: Igen, de abba már nem ment bele, hogy azét magas az ÁFA, mert európai összehasonlításban itt nagyon kevesen dolgoznak, vállalkoznak legálisan és valamilyen módon azokat is meg kell adóztatni, hogy ne omoljon össze az ország.
Cserébe elég alacsony az SZJA. Na ezért sz*r az RTL híradója, mert nem akarják/ tudják "negyedik hatalmi ág", az igazi sajtó feladatát és célját felvállalni. Helyette terjesztik a mocskot és szépen keresnek is rajta...

Gera 2014.06.18. 13:39:54

@dfens111: Annak a gyereknek, akivel a szülei faszságokat nézetnek a tévében, teljesen mindegy, hogy mit ad a tv. Igénytelen idióták nem fognak normális gyereket nevelni akkor se, ha az összes tévé egész nap színházi közvetítéseket ad. Túlbecsülik az emberek a tévé szerepét, nyilván van valami, de a szülők kb százszor fontosabbak.

dfens111 2014.06.18. 13:41:01

@trev: hűha. pont az ilyen szülőkről beszéltem. még jó hogy nem egy oviba/suliba fogunk járni.
Mindenesetre, hogy mi a kommentemben a faszság, azt igazán kirészletezhetnéd, vagy az már túl nagy feladat?

Gera 2014.06.18. 13:43:40

@Kotkodus: Akik jól elröhincsélnek azon, hogy az rtl most hogy rábaszott, azoknak se lesz őszinte a mosolya, ha a maffiának legközelebb valamiért arra az ágazatra jut eszébe hasraütésszerűen 40 százalékos bevételarányos büntetőadót kivetni, amiben ők dolgoznak és emiatt pár hónap alatt az utcára kerülnek.

Macropus Rufus 2014.06.18. 13:44:34

@Fizető Utas: akkor ugye Nagy Imre nem 56-os arc... Ebből legalább is ez következik... :|

dfens111 2014.06.18. 13:44:35

@Gera: Ezzel nyilván egyetértek.

Macropus Rufus 2014.06.18. 13:46:19

@totyalino1: "aki rendes híradót akart nézni "
HírTV? MTV1????
Rendes hírdaónak emlegedni a szócsövet necces.
Akkor ilyen MTV1 fun voltál amikor MSZP volt hatalamon? Akkor is az MTV1 volt a kedvenc híradód? Vagy akkor csak a HírTV?

samcro 2014.06.18. 13:48:07

@gertan: ahelyett, hogy felderítenék az adócsalókat, behajtanák a tartozásokat, és egy olyan adózási környezetet teremtenének, hogy ne érje meg csalni, akkor nem kéne az egekbe emelni az adókat. De ez utóbbit ugye jóval egyszerűbb kivitelezni.

dfens111 2014.06.18. 13:52:32

@samcro: félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy a tévében menjen normális műsor és akkor nekem nem kell nevelni a gyereket. Nyilván az a legfontosabb amit a szülőtől kap, ugyanakkor az óvónéninek az a legfontosabb, hogy minél hamarabb eljöjjön a 4 óra és mehessünk haza, nem fogja taglalni a gyereknek, hogy mit ne nézzen a tévében, ez a tapasztalatom.
A műsorról meg nem azt mondom, hogy tiltsák be, csak mondjuk legyen megoldva, hogy minden (beleértve az ajánlókat is) abszolút a késői órákban menjen, amikor normális gyerek jó eséllyel már alszik.

samcro 2014.06.18. 14:00:30

@dfens111: nem is rád gondoltam, hanem általánosságban. Tudom, könnyen beszélek, mert nem vagyok abban a helyzetben, ha esetleg lenne gyerek, lehet, hogy teljesen szembe mennék azzal, amiket eddig irkáltam a témában :)
Amúgy persze nehéz kérdés, akárcsak az internet. Ez persze nem a 3-4 éves kategóriát érinti, de azért 6-8 évesen már sokan leültetik a gyereket a gép elé, és itt még durvább dolgokba tud belefutni, ennek ellenére a netcenzúrát sem tartom jó megoldásnak.

Pop40 2014.06.18. 14:11:50

@Kotkodus:

"és hozzátenném, hogy a rendszer kegyeltjei közül sokan helytelenítenek sok mindent, de ők még mindig csak csendben kussolnak..."

Erről van szó.
Mindenki szidja az RTL-t, hogy csak a pénzért csinálja. Lehet. De ő legalább csinálja.

Ellentétben az összes többi meglopott réteggel, trafikosoktól manyuposokig, akik csak álltak és bambán néztek ki a fejükből, miközben a fideszes maffia kirabolta őket.

Hajrá RTL, csak így tovább!

Kotkodus 2014.06.18. 14:15:01

@Gera: egyetértünk. nem véletlenül kezdtem én magam is a híres niemöller idézettel...

Pop40 2014.06.18. 14:17:00

@gertan:

"Igen, de abba már nem ment bele, hogy azét magas az ÁFA, mert európai összehasonlításban itt nagyon kevesen dolgoznak, vállalkoznak legálisan és valamilyen módon azokat is meg kell adóztatni, hogy ne omoljon össze az ország. "

Mekkora bolsevik duma.

A vezér felcsúti stadionjaira bezzeg van pénz az összeomló országban, mi?

Mellesleg ha bemondják azt, hogy "európai összehasonlításban itt nagyon kevesen dolgoznak, vállalkoznak legálisan", akkor jön a kérdés, hogy mégis miért?

Esetleg azért, mert a fideszkomcsi dumával ellentétben sokan dolgoznának, de nincs hol?
Vállalkoznának, de nem lehet, mert a bürokrácia megfojtja a vállalkozást, beledöglene az adókba, ha legálisan csinálná, és ha nagyobbra nőne, esetleg szemet vetne rá a narancskúrmány, és ellopná a cégét?
Lehet ám ezt cizellálni hosszasan.

Mad Mind 2014.06.18. 14:17:25

@gigabursch:
A tv-ben az a jó, hogy el lehet kapcsolni, ki lehet kapcsolni, ha nem tetszik a műsor. Ráadásul gyors visszajelzést is kapnak, ha valami nem tetszik.
Ha nem tetszik ne nézd és hamar mást fognak mutatni, ha sok embernek nem tetszik.

Kotkodus 2014.06.18. 14:20:48

@Pop40: és a kérdés nem az, hogy az rtl miért csak most kezdte el, mert ez mindenki számára nyilvánvaló.

a kérdés sokkal inkább az, hogy vajon eddig miért nem tették? és el lehet ezért őket ítélni... de tegyük fel magunknak azt a kérdést is, hogy - ha valóban teljesen szabad volt a sajtó magyarországon (ahogy sokan ezt előszeretettel hangoztatják) - vajon miért érezte úgy az rtl, hogy a kormány-kritikus híreket jobban teszik, ha elhallgatják?

szóval el lehet ítélni az rtl-t mert az gyáva volt... de akkor mit mondjunk a médiát megfélemlítő és annak ellehetetlenítésével fenyegető kormányzatról? ez itt a fő kérdés...

Macropus Rufus 2014.06.18. 14:22:26

@dfens111: feltételezem egy ilyen szülő használja a számítógépen futó programok gyerekzájrát is, és ellenőrzi azt is, hogy a kis lúrkó milye hardcore pórnót szed le a torrent oldalakról.
Ne játszuk már itt az álszentet! Ha a szülő akarja akkor a mai technológia révén, bármikor korlátozhatja a gyerek tévéhez való férését. A digitális átállás után a settop box-ok révén már van gyerekzár. Az adók nagyrésze kűldi a kórhazárhoz tartozó kódokat így ha akarna sem tudna nézni semmit, csak amit a szülők engednek.

Ugyan ez vonatkozik a hentelős játékokra is. Persze értem én: a VV sokkal rosszabb hatással van a gyerekre mint az a játék amiben gyereket kell őlni... Lásd Bioshock első részét amikor konrkétan a BigDaddy véid a gyerket nehogy megőld őt...

Ez kb. olyan mint amikor sokan a Tom és Jerry-től paráztak, mert a gyerek barom lesz ha megnézi.

2014.06.18. 14:28:42

@dfens111: nem lenne, de meghagyom neked a felfedezés örömét. Olvasgass.

Macropus Rufus 2014.06.18. 14:29:50

@Mad Mind: nemérted. A tévé adót kell megszüntetni. Ők nem ismerik a távkapcs programváltó gomját.
Valahogy jobboldalt összejött az összes olyan arc, aki tufja a frankót, hogy nekem mi a jó.
Holnap valakinek a Natgeo kezdi szúrni a szemét, akkor azt is meg kell szüntetni. Amúgy meg teljesen logikus, hogy 50liter idegmérget (pálesz, aminek ugye köztudottan idegsejt pusztító hatása van)lehet főzni. De rohadjon meg a bagós.
Félreértés ne essék, nem dohányzom. De kb. ennyi logika van minden egyes lépésben amit a kormány csinál. A fanok meg csápolnak nekik.

2014.06.18. 14:32:02

@dfens111: "Ezzel nyilván egyetértek."

Nyilván. De akkor miért beszélsz hülyeséget?

Pop40 2014.06.18. 14:32:58

@Kotkodus:

Magyarországon teljesen szabad a sajtó, teljesen szabadon beszámolhat Simon Gáborról, meg a háromlábú csirkékről az állatkertben.

Ha meg esetleg másról is szeretnél beszámolni, akkor reménykedj, hogy valami nevenincs blog vagy, vagy egy kis nézettségű tv-csatorna.

Mert ha nem, könnyen a nyakadon találod valamelyik fideszes maffiózót, aki 1-2 hamis vagyonnyilatkozat meg ötcsillagos luxusszálló között úgy érzi, hogy neked sokszoros adót kéne fizetned.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.18. 14:33:09

@samcro: azert a TH-BS -re ne kelljen mar lelkiismeretfurdalasom legyen ha nem reklamokkal teletuzdelve nezem, ok?

a rajzfilmeket meg toljak csak oda nekem a szamlaszamot hogy utalhassam sorozatonkent a max 1000 Ft -ot (ugy ertem az egesz sorozatert! 6-8 oranyi rajzfilm)
nem mellesleg ha veletlenul lementem a cumot pendrive -ra, akkor maris a jogdij es magyar jogrend alapjan rendben van minden :)))

dfens111 2014.06.18. 14:39:04

@trev: mert nem csak fekete és fehér létezik barátom.
És gratulálok, igazán művelt vagy, hogy tudod, hogy Ranschburg professzor gyerekneveléssel kapcsolatos könyveket ír...

Chalky White 2014.06.18. 14:44:37

A tévéműsorokat is a kereslet-kínálat határozza meg. Ha egyszer a nép a valóvilágra kíváncsi akkor a kereskedelmi tévé azt fogja neki adni.

Ha majd nem lesz igénye az országnak ilyen műsorokra, akkor a kertévék is Brian Cox és Stephen Hawking interjúkkal fognak minket bombázni.

Amíg az oktatás színvonala esik, thx to fidesz & mszp & co, addig ne is várjunk mást. Ezért meg az rtl-t kárhoztatni minimum nettó idiótaság.

A híradó már más tészta, óriási történelmi felelőssége van az rtlnek a kialakult helyzetért, ha azt hitték lapítással nem kerülnek sorra hát tévedtek.

dfens111 2014.06.18. 14:44:44

@Macropus Rufus: akkor leírom még egyszer. Nem az a problémám, hogy én nem tudom elzárni a gyereket a VV elől, hanem az, hogy létezik a köztudatban egyáltalán a VV, amit más gyerektől szépen megismer és még felelősségre is von engem, hogy ő otthon miért nem nézheti?
Ez mind nem azt jelenti, hogy úgy gondolom, hogy csak a tévétől fertőződhet a gyerek...

2014.06.18. 14:49:14

@dfens111: :-D De azért az óvónővel neveltetnéd a gyereked, a tévé helyett, igaz? Gratulálok, "barátom".

campobaszo 2014.06.18. 14:49:46

Nekem igazán az fáj,hogy a reklámadó miatt nem marad az RTL-nek pénze logopédussra.Mi lesz így szegény jipojtej kisslány sselypítéssével?

2014.06.18. 14:50:31

@dfens111: "Ez mind nem azt jelenti, hogy úgy gondolom, hogy csak a tévétől fertőződhet a gyerek..."

Hanem még mit? Hogy inkompetens szülő vagy?

dfens111 2014.06.18. 14:56:39

@trev: szerintem hagyjuk. Látom nem egy nyelvet beszélünk. A továbbiakban nem fárasztanám magam. Köszönöm megértésed.

samcro 2014.06.18. 15:02:12

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: ja, nem arra gondoltam, hogy nézzed a reklámokat, lehet, hogy félreértettem a kommentedet, és azt gondoltam, hogy te is az "rtklubot tíccsákbe" állásponton vagy, és ezzel arra akartam célozni, hogy ha betíccsák rtlk-t, vagy szarrá adóztatják, akkor nem nagyon fogjuk megkapni a heti szinkronizált sorozatepizódjainkat.
Sorry.

ekezetnelkülelseolvasom 2014.06.18. 15:03:37

Rogán Tóni magánóvodába járatja, és több a havidíja, mint a fizetése?

Macropus Rufus 2014.06.18. 15:04:03

@dfens111: én értettem már elsőre is. Akkor röviden: a szülői felelősség. És hát sajnos benne van a pakliban, hogy te hiába véded a gyereked, ha a másik szülő meg pont leszarja. De ettől még nem a VV meg a tv csatorna a hibás.

osztom ezt a véleményt 2014.06.18. 15:09:21

sztem jobb későn mint soha elven legyünk, mármint az rtl híradó legyen híradó, és azt javallanám kellő szerénységgel, hogy óriásplakátolják ki a híradójukat "tájékozódjon több szempontból!" piros felirattal, és reklámozza a kormánytól független híradóját, mintegy megkérdőjelezve az mtv undorító ténykedését - közpénzből - nem beszélve az echo tv és hír tv nevű fosfolyamokról - és azt is kéne kérdezgetni minden nap, hogy miért támogatjuk mi választók ezeket, főleg az mtv nevű borzalmat milliárdokkal, miközben alig nézi valaki?

Dirk.23 2014.06.18. 15:11:31

@Hülye aki elolvassa!: miért is? Mert leadtak pár hírt, ami igaz?
Mindezt úgy, hogy nem az ellenzéket éltették, hanem pusztán a kormány korrupt ügyeivel foglalkoztak?
Persze a nácikomcsiknak minden fáj, ami a hőn szeretett maffiakormányuk ellen szól, mindegy mennyire korrupt és tolvaj is az...

osztom ezt a véleményt 2014.06.18. 15:13:49

Talán fel kellene venni néhány újságírót és el kellene kezdeni normális Híradót készíteni. Hírekkel Magyarországról, a szomszédos országokból, a nagyvilágból. Vagy legalább az RTL cégcsoport egyéb médiavállalkozásainak híreiből...(ex-Origósok?)

Trigon_ 2014.06.18. 15:15:00

Nem látom, hogy valaki arra a kérdésre, hogy miért indult olyan nagyszabású hajsza a telefonok után, megpróbált volna választ adni. Én megpróbálok.

1) Az a telefon nem lehet tök üres. Telefonszámok, SMS-ek, híváslista, fényképek vannak rajta, mint mindenkién. Ha ezek a nemes RTL Klub vagy bármelyik hiéna kezébe jutnak, azonnal szétkürtölik, és megindul a magasröptű "ha van rajta sapka, ha nincs" észosztás ezer lyukból. Miért használ / nem használ a miniszterelnök lánya szmájlit? Hát hol tanult ez a lány írni, Orbánnak nem volt pénze iskolára? (Kihagyott egy vesszőt.) Na, legalább tuggyuk, miről / kivel beszélget Orbán kölke naphosszat. Mé telefonált éjjel 1-kor, ahejett, hogy alutt vóna? Vajon miről beszélgethetett X.Y-nal, ... gyerekével, egyeztették az új megszorítást? És így tovább. Jelentkezzen, aki szerint erre nem kerülne sor, és aki szerint ez ránk tartozik. Ha meg még fénykép is van a telefonon, na, abból lesz aztán a cirkusz. A sok barom még abba is belekötne, ha a visegrádi vár látható a képen, de ha lenne rajta egy szelfi is valami barátnővel – miért pont ő lenne tökéletesen érintetlen ettől a divattól –, az aztán szünet nélküli fröcsögést indítana el. És nem egyszerűen Orbán ellen, hanem a semmiről sem tehető gyereke ellen. A képeket persze a Bild is hozná, láttuk, milyen ízlésük van, a Frankfurter Allgemeine Zeitung pedig felszólítaná Orbánt, hogy azonnal határolódjon el valamitől, ezt néha ők megírják. Az Index pedig megírná, hogy EGYES külföldi sajtóorgánumok erősen bírálták a képeket. (Merthogy találtak egy külföldi szennylapot, amelyik semmivel sem okosabb a fentieknél.) A francia / német / olasz Annácska pedig megosztaná velünk a tutit, miszerint Orbán lányának a képen ronda a haja / rossz a sminkje / ronda a barátnője haja stb., bezzeg a nemtudomki. Szerintem egy embernek ezt nagyon rossz lehet olvasni és hallani napokon át, bármennyire próbálták is hozzászoktatni, hogy szarja le az összes ilyen barmot.

2) Azt sem ártana megtudni, hogy egy feltehetőleg eléggé átszűrt vendég- és személyzetlistán ki van, aki lop.

Kotkodus 2014.06.18. 15:16:38

@Pop40: és akkor az nmhh-ról, annak összetételéről és bírságolási politikájáról még csak említést sem tettünk...

Kotkodus 2014.06.18. 15:24:14

@Trigon_: nem tudok róla, hogy rachel telefonjáról lett volna szó... tudomásom szerint 2 vendég telefonja tűnt el...

továbbá, tudomásom szerint, a személyzet minden tagjától vettek dns-mintát... eredménytelenül...

ergo nyilván valamelyik vendég tehette... a szokás nagy úr... :)))

csepke 2014.06.18. 15:25:04

@Trigon_: 2) hát ugye-ugye... Tartottak már egypár esküvőt ebben az országban érdekes módon nagy részében nem lopnak. Madarat tolláról.

Chalky White 2014.06.18. 15:26:26

@Trigon_: igen az engem is érdekelne mi van azokon a telefonokon. Nyilván nem a készülék az érték hanem az információ. Biztosan nem szülinapi képek vannak rajta hanem érzékenyebb adatok. <költői kérdés ON>Vajon kinek és miért ennyire fontos hogy azok az adatok biztonságban legyenek?<költői kérdés OFF>

leprecHaUN 2014.06.18. 15:33:38

@Trigon_: Az fel sem merul, hogy esetleg masfele tartalom (SMS, terhelo adatok, stb.) miatt aggodnak? Pl. SMS valtas?
- Lajos, kollene hatsavos autopalya a kovetkezo kijaratokkal: Budapest Parlament, Felcsut also, Alcsut felso, Felcsut stadion. Mennyie' nyomod?
- Fonox, neked megszamitom a nemzetkozi arak duplajaert, de ha meg radobsz egy kicsit, felhuzunk egy felso tribunt is a stadionodra.
- Rendben Laja, penz nem szamit, eddig sem szamitott, tudod.

csak egy néző 2014.06.18. 15:35:41

@campobaszo:
Kénytelen leszel az Echó kanálison nézni és hallgatni a Bayer Zsocót, vagy a Hír tv-n a selymes Csermely Petya sissstergősss, szavaival betelni.

Netuddki. 2014.06.18. 15:41:15

Sajnos a retekklub híradót még a fideszbasztatás után se veszi be a gyomrom. Mellesleg mindig pont akkor nézek bele amikor éppen nem basztattyák a fideszt. Szerintem csak szívattok, nincs is benne olyan. ;)

Trigon_ 2014.06.18. 15:47:54

@leprecHaUN: Az SMS-t én is mondtam, csak nem ragoztam, mert kézenfekvő. Ráhel telefonján szerintem politikailag veszélyes adatok nincsenek, mert nem hülye sem ő, sem az apja.

@Kotkodus: "tudomásom szerint 2 vendég telefonja tűnt el..."

Amennyiben tényleg így van, akkor pedig nem kérdéses, hogy miért a felhajtás. Minimum ugyanazért, mint amit leírtam, egy olyan személy esetében, aki feltehetőleg ilyen vagy olyan jó viszonyban van a miniszterelnökkel. De ha üzleti vagy politikai – a kettő ugyanaz – szempontból kényes információk szerezhetők meg róla, akkor meg nem értem, ki szerint lenne a dolog lényegtelen. És nem, nem tenne jót, ha a politikai szarkavarás minden lépéséről értesülhetnénk. A szarkavarás néha a mi érdekünket védi ám, mert ezer farkas állja körül a mindenkori kormányt, hogy akár csak puszta élvezetből átharapjanak torkokat, gazdasági érdekek, piaci nyereségek érdekében pedig a farkasok saját kölyköket is eladnák.

Nem tudom, hogy mi van a fejükben azoknak, akik azt hiszik, hogy ha az Orbán-kormány eltűnne, és jönne helyette bármi más, akkor itt lenne ám a jó élet. Akik ezt akarják elhitetni, azok hazudnak reggel, éjjel meg este, ezt nem ártana végre megjegyezni. A kormány kormányoz, a világ meg kényszerít. Ez a politika. Nekünk az benne a szerepünk, hogy mindig mi szopunk, de az ellenkező esetben is.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.18. 16:07:26

@leprecHaUN: "Az fel sem merul, hogy esetleg masfele tartalom (SMS, terhelo adatok, stb.) miatt aggodnak? Pl. SMS valtas?"

ne viccelodjunk mar kerem szepen...
hol vannak azok a regi filmek ahol a maffiozo atvalt masik telora a mobilrol?

es ha elkapnak mi lenne? 50e -s valami, tovajkergetok ota tudjuk hogy 200e vagy 500e kell hozza, siman a tolvaj benyoghetne hogy egy sikatorban eladta, oszt hogy kinek azt nem tudja, az a "valaki" meg tolhatna az infokat ezerrel prokszi mogul fel a facsere
inkompetens barmok akik azt hiszik hogy igy meglesz az adat :)))

leprecHaUN 2014.06.18. 16:08:02

@Trigon_: Az orban kormany lelkes hivet hallottuk! Tapsvihar.

Azert a kovetkezo kijelentesek erosen vitathato valosagtartalommal rendelkeznek:

"Ráhel telefonján szerintem politikailag veszélyes adatok nincsenek, mert nem hülye sem ő, sem az apja." (Itt a mondat masodik fele erosen kerdojeles.)

"A kormány kormányoz, a világ meg kényszerít."
Ilyet csak az mond, aki M1, Hir TV es Echo TV kabulatban el. :)

"A szarkavarás néha a mi érdekünket védi ám,"
Oh mondd meg nekem, mely szarkavarasuk vedtek a mi erdekeinket es nem a sajat haverjaiket?

"És nem, nem tenne jót, ha a politikai szarkavarás minden lépéséről értesülhetnénk."
Vajon ha mas kormanyozna, akkor is ilyen vegtelen bizalommal allnal a szarkavarashoz? :)

Kotkodus 2014.06.18. 16:09:45

@Trigon_: elítélően idézed fletó reggel este hazudtam szövegét miután két sorral feljebb azt állítod, hogy az állampolgár a saját érdekében jobb ha nem tud mindenről...

nem érzel ellentmondást?

egy jogállamban - bírói végzés nélkül - nem lehet senkitől dns-mintát követelni. még kevésbé zsarolással kényszeríteni erre. bármije is tűnt el a minielnök haverjának... tessék az ügyészségen panaszt tenni! nem hallottad még ezt a mondatot eleget kis barátom? nem tanultad még meg?

és azt, hogy ki mit tárol a telefonján és hol hagyja el az magánügy, nem a nemzeti nyomozóiroda életvédelmi osztályára tartozik.

menjél észak-kóreába vagy türkmenisztánba élni, ha neked ez elfogadható!

leprecHaUN 2014.06.18. 16:11:53

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: Igazad lehet. Vegul is a maffiarol beszelunk, ok meg jol tudjak hogyan rejtsenek el terhelo bizonyitekokat. ;)

Egyebkent semmi nem szolt arrol, hogy kinek is a telefonjat vittek el. Mi van ha pont azt vittek, amire atvalt olyankor, ha kenyes ugyekrol beszel?

Kotkodus 2014.06.18. 16:14:08

@Trigon_: gondolom szerinted a trafikot nem nyerők érdekében nem hozták nyilvánosságra a nyertes pályázatok kiértékelését, ugye?

tudod trigon, viktorka elvtárs azt mondta a magyarokról, hogy azok öngondoskodásra képtelen félázsiai suttyók és annyira ostobák, hogy nekik az ígéret többet ér, mint a valóság...

amikor a te soraidat olvasom jövök rá, hogy a minielnökünknek igaza lehet... nem véletlenül nyert választást...

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.18. 16:14:21

na megneztem hatha valami frankot meg dehonesztalot tudtam volna mondani kb hogy miert nem kapcsolta be a titkositast es nem lenne ez a haccacare de mintha az apple lenne a masik nagy b.lf.sz...

na mindegy nekem a privatabb cuccaim a pendriveon TrueCrypt -el vannak sok sikert annak aki ellopja :)))

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.18. 16:19:25

@leprecHaUN: ja igen amikor a traktor le van filmezve a buncselekmeny elkovetese kozben es az eskuvoi foton is ott vigyorog ugyanaz a traktor, akkor tenyleg ki lehet jelenteni hogy tutti modszerekkel dolgoznak :)))

Gyorgy Nagy 2014.06.18. 16:24:00

Remélel hogy a volt KISZ titkár Rogàn Toni vagyonosodásával a belvàrosi közlekedés tönkretevöjével is foglalkozik ja és hogyan csinált 26 milliárdos hiányt az ötkenek amit konszolólidáció cimén mi adonkbol fizetnek. Vagy Lázár miértfizette vissza a két milcsit a saját pénzéből? ha hivatalós volt az út.Csak igy tovább RTL! Van mèg elég simli anit jó ha megtud mindenki.

Hülye aki elolvassa! 2014.06.18. 16:24:14

@Dirk.23: A szóhasználatodból ítélve, Te Bolgár György és a hitgyülis tv emlőin nevelkedtél.
Szánalmas az RTL ezzel a kicsinyes bosszúval, aminek üzenete, eddig kussoltunk, csicskák voltunk, arról szólt a csatorna hogy VV picsa kiverte-e már VV fasz faszát, most hogy többet kell adózzunk, büntiből előveszünk ilyen (kamu) ügyeket és oknyomozó újságírók leszünk. Röhögnöm kell.

J.László 2014.06.18. 16:26:25

Nevetséges az RTL erőlködése.

Kotkodus 2014.06.18. 16:58:58

@Hülye aki elolvassa!: azt nem értem, hogy ez a jogász-kormány vajon miért csak általánosságban ítéli el a csatornát, miért nem cáfolja ezeket a "kamu" híreket, ha valóban nem igazak; miért nem bizonyítja azok valóságtartalmának hiányát, illetve miért nem indít eljárást hamis hírek terjesztéséért a fidesz delegáltakból álló nmhh...

de te nagyon okosnak tűnsz ezért biztosan tudod a választ a kérdéseimre... ugye?

Kotkodus 2014.06.18. 17:04:54

@J.László: az rtl erőlködésénél már csak a megalapozatlan vélemények nevetségesebbek, ugye lacikám? ;-)

Fisk 2014.06.18. 17:09:39

@Hülye aki elolvassa!: szánalmas tényleg, hogy csak most kapcsoltak kritikus üzemmúdba, hogy az ő farkukkal is verik a csalánt, de ezek miért is kamu ügyek? Ha az én mobilom eltűnik, akkor is ekkora hacacáré lenne? Illetve Mészáros meggazdagodása kamu? Simoné meg a világ legnagyobb gazsága? Értem én, csak nem szeretem.

Fizető Utas 2014.06.18. 17:10:25

Egyébként hogyan lehet DNS-mintákból megtalálni egy elveszett/ ellopott telefont? Mivel vetik össze a mintákat, ha nincs meg a telefon?
Ezek szerint megtalálták őket, bár ez nem derült ki a tudósításból. Akkor viszont lehetne tudni, hogy hol, kinél találták meg. Minek a DNS-minta?
Zavaros ez az egész.

Trigon_ 2014.06.18. 17:37:29

@leprecHaUN: "»És nem, nem tenne jót, ha a politikai szarkavarás minden lépéséről értesülhetnénk.«
Vajon ha mas kormanyozna, akkor is ilyen vegtelen bizalommal allnal a szarkavarashoz? :)"

Itt szó sem esett végtelen bizalomról. Itt egy kényszerről beszéltem, miszerint kénytelen vagyok elviselni, hogy a politikában kavarják a szart, mert sajnos ez mozgatja a világot. A háttérben kurva nagy pofonok zuhognak, és megy a mogyorózás, akkor is, ha ezt egy mahagóni asztal két oldalán ülve teszik, szűk társaságban. Mégis mit gondolsz, miféle fenyegetőzések és alkuk irányítják az IMF és az EU kölcsöneinek és támogatásainak a sorsát? Nyilván puszta szívjóságból nem kergetnek bennünket államcsődbe, széthordva mindent, amit csak elvihetnek.

Ezek után nagyon nem lenne hasznunkra, ha ismernénk, és így ismernék az ellenségek is, hogy miféle egyezkedések folynak másokkal, és miféle terveket szövöget a kormány.

Akik szerint az, hogy a kormány tagjai és a képviselők itteni barátoknak osztogatják a libacombot, példátlan gazemberség, azok vajon miért hiszik, hogy Mesterházynak, Bajnainak, Gyurcsánynak és a többinek nincsenek barátai? És ha te kerülnél hatalomra, neked nem lennének rokonaid, barátaid, akiknek te is juttatnál valamit, ha már ott vagy? Legalább valami jó üzletet?

Sajnos ez is, a viszonylag magánjellegű érdekeken kívül, benne van a mi sorsunkat is befolyásoló, irányító szarkavarásokban.

@Kotkodus: "elítélően idézed fletó reggel este hazudtam szövegét miután két sorral feljebb azt állítod, hogy az állampolgár a saját érdekében jobb ha nem tud mindenről..."

Próbáld meg megérezni a lényeges különbséget a nem nekünk szánt üzleti és politikai alkudozásokhoz tartozó üzenetek és a választás előtt a választóknak a gazdasági helyzetről, a foglalkoztatási arányról, a kormány terveiről és a várható változásokról pofátlanul szétkürtölt, bevallottan a jónép hülyítésére és a választási győzelem megszerzésére szánt hazugságok között. Sikerült?

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.18. 18:07:03

@Fizető Utas: elmeletileg hozzadorgolozott a telcsi tokjahoz az elkoveto amikor kivette

Janos432 2014.06.18. 18:22:01

Úgy látszik az RTL megmutatta az igazi arcát. Ha valaki neki nem tetsző módon cselekszik, az ellen lejárató hadjáratot indít természetesen visszaélve az erejével és a rendelkezésére álló eszközeivel. Kicsit maffia módszernek tűnik, de hát ne legyünk álszentek, ettől még nagyon sokan szeretik az RTL-t. Sőt van aki pont most, pont ezért szerette meg. Hát ilyenek vagyunk mi.

oszt jónapot 2014.06.18. 19:11:49

@Trigon_: Ebben az esetben először a telefonok tulaját kell elővenni és seggbebaszni, amilért ilyen adatokat tárol titkosítás nélkül a telefonján.

Kerek négyszög 2014.06.18. 19:26:24

Végre vannak konkrét hírek is az RTL híradókban. Nem csak bulvár. Igen is mutassák be nap mint nap hogy lopjál fideszék a közpénzeket. Minden jogállamban ez a média igazi feladata.
Viszont rossz pont nekik, hogy amikor az új törvényekkel bevezették az öncenzúrát, elkezdtek kusshadni. Simicskáék szabadon moshatták a jónép agyát, nem volt ellenoldal. Meg is látszik az országon...

Kotkodus 2014.06.18. 19:39:03

@Trigon_: nézd kedves barátom, egy telefonon szereplő adatok valóban nem a nyilvánosságra tartoznak. eddig egyetértek veled. azonban aki kényes adatokat tárol a készülékén, az legyen szíves felelősséggel gondoskodjon róla, vagy számoljon annak következményeivel, hogy ellenkező esetben az adatokkal más visszaélhet.

ez egy olyan esemény volt, ahol - ezek szerint - nem szabadott volna a készüléket az asztalon hagyni (gondolom így történhetett... vagy szerinted lehet, hogy zsebmetszők is voltak a meghívottak között?). te tényleg csodálkozol azon, hogy lopnak orbán viktor lányának az esküvőjén? :)))

viszont ha közpénzből 4 milliót költ telefonkeresésre a nnyi életvédelmi alosztálya, az a minimum, hogy némi magyarázatot adnak. és persze akkor sem kényszeríthetnek dns-minta adásra senkit! tudod, ezek amolyan adófizetői és állampolgári jogok. tudom, mostanában nincsenek divatban, de talán hallottál már róluk...

ami pedig azt illeti, hogy "...És nem, nem tenne jót, ha a politikai szarkavarás minden lépéséről értesülhetnénk. A szarkavarás néha a mi érdekünket védi ám...", hát kedves barátom, tőlem te lemondhatsz a nyilvánossághoz és átláthatósághoz való jogaidról; az bizony a te dolgod (ha nem érdekel a közélet miért blogolsz róla? azért, hogy elmond, hogy téged nem érdekelnek a részletek? hát nem mondom, ügyes fiú lehetsz...), de az én nevemben kérlek ne nyilatkozz erről! előre is nagyon köszi!

2014.06.18. 19:44:23

@SmittyB: Senki nem mondta, hogy független, mivel olyan, hogy "független" nem létezik, sehol és semmikor.

2014.06.18. 19:44:59

@Janos432: "Ha valaki neki nem tetsző módon cselekszik, az ellen lejárató hadjáratot indít természetesen visszaélve az erejével és a rendelkezésére álló eszközeivel. Kicsit maffia módszernek tűnik, de hát ne legyünk álszentek, ettől még nagyon sokan szeretik az RTL-t. Sőt van aki pont most, pont ezért szerette meg."

Fidesz? :D:D

borzimorzi 2014.06.18. 19:48:14

@Trigon_: AZ a "semmiről sem tehető gyermek" tudtommal egy bőven nagykorú jogalany, férjes asszony. És persze arról sem tehet, meg nem is tűnt fel neki, hogy apucitól olyan lakást kapott a Várban, amelyiknek az értéke minimum eléri, de inkább meghaladja a papa egész életében megszerzett adózott jövedelmének összegét. Aha. Semmiről sem tehet. Hogyne. Aki netán másképp gondolja, az megérdemli, hogy holnap hajnalban az apehosok csengetésére ébredjen. De megteszi a nemzeti nyominger iroda is. Minden a legnagyobb rendben, elvtársak, nincs itt semmi látnivaló!

Üdv:
b

csak egy néző 2014.06.18. 19:51:05

Ez is megérne egy kis szivatást.
Lézer Janinak ebben a cikkben szereplő fotóját bekeretezve lehetne mutogatni a "Vastagarcbör" címmel.
Normális országban már 100+50 évre lenne elítélve, itt pedig a Halley üstökös, csak egy piti kis csillagszóró ehhez a Jolly Jokerhez képest.

mno.hu/belfold/bizonysaglevelet-kapott-hodmezovasarhely-adossaga-atvallalasarol-1218127

Trigon_ 2014.06.18. 20:17:54

@borzimorzi: Aha. Szóval ha te összebulizol magadnak egy csomó pénzt, és a gyerekednek lakást veszel, akkor a gyereked is hibás. Gratulálok.

@oszt jónapot: @Kotkodus: Én nem beszéltem telefonon tartott ADATOKról. Arról beszéltem, hogy az SMS-ek, híváslisták, fényképek ostoba kötekedésre adhatnak lehetőséget, amit nem lehet minden esetben félvállról venni. Egy ország miniszterelnöke és barátai nem átlagemberek. Nem azért, mert kötelezően okosabbak, szebbek a többi embernél, hanem mert a pozíciójuk jelentősebb azokénál.

Egy fontosabb beosztású, hatalmú ember híváslistája, időpontokkal, szintén információkat adhat azoknak, akik minden eszközt bevetnek minden elképzelhető, valahogy hasznosítható, legalább egy kis rossz hírbe hozásra alkalmas információért.

Az, hogy azóta semmi ilyennel nem találkoztunk a sajtóban, azt sejteti, hogy vagy tényleg nem volt a telefonon "közérdeklődésre" méltó információ, vagy a titkosítása mégiscsak elégséges volt.

@Kotkodus: "ha nem érdekel a közélet miért blogolsz róla? azért, hogy elmond, hogy téged nem érdekelnek a részletek?"

Látom, nem érted a közélet és a politika közötti különbséget.

"tőlem te lemondhatsz a nyilvánossághoz és átláthatósághoz való jogaidról"

Tegyük fel, hogy el akarod adni a kocsidat, vagy állást keresel. Tárgyalsz a lehetséges üzletfelekkel, igyekszel a lehető legjobban kijönni a buliból. Elküldöd mindenkinek az többiekkel váltott leveleket is? Mondván, hogy a másik üzletfélnek is joga van megismerni, hogy emezzel milyen alkuba próbálsz belemenni? Most akkor próbáld elképzelni, ha ez még nem túl nehéz, hogy nem a kocsid eladását, hanem az egész családod teljes vagyonát érintő kölcsön-, adó- vagy bűnügyed kapcsán lavírozol a viharos vizeken. Hadd ismerje meg mindenki? És ha az egész ország sorsa múlik rajta, veled, a családoddal, minden barátoddal?

Bűnügy? Nyilván feltűnt. Tegyük fel, hogy te lenyelsz 1 millió áfát, mert úgy jött ki a helyzet, hogy feltűnés nélkül le lehet nyelni. Azért, hogy visszafizesd a hitelt, amit az új kocsid vásárlásakor bevállaltál. Mész utána a rendőrségre? És ha a szomszédod megkérdezi, hogy miből fizetted vissza a hiteledet, amikor neki meg tartozol még százezerrel?

Nem olyan egyszerű az élet minden kérdésére előkapni a helyes választ. Csak aki nem lát ki a seggéből, és azt hiszi, hogy a kormány a világ bármely országában, bármely időben makulátlan tisztasággal és kizárólag a közjó önfeláldozó szolgálatában működött, azért nem kár.

És hogy akkor miért arra szavazok, akire? Azért, mert megpróbálom azt választani, aki a legkevesebb kárt okozta, és akitől a legkisebb kár okozására számítok. Elsősorban nekem, másodsorban a városomnak, országomnak, merthogy én itt élek. Ennyit tudok tenni. Aztán szopok, mint mindenki. Talán valamivel kevesebbet, mint más esetben tenném. Az élet ennyiből áll.

dr Smittpálelnökúr 2014.06.18. 21:05:09

@Janos432: cseréld ki a szövegedben az RTL szót Fidesz-kormanyra, és meglátod az igazságot.

Aki bosszút áll, az a kormány.

Leforditom neked, mert hülye vagy:

A felcsúti tahónak nem volt elég, hogy az RTL nem politizalt, azt akarta, hogy ők is a seggét nyalják. Ezért kitalálta a fidesz nevű hazaáruló banda, hogy a RTL fizessen 40% adót.

Ki is a bosszúálló, te agyhalott?

dr Smittpálelnökúr 2014.06.18. 21:11:29

Egyébként kedves fideszes agyhalottak!

A hírról mi a véleményetek?
Telefontolvajok után nni eletvedelem nyomoz, DNS vétele az alkalmazottaktol, gyors vizsgálat milliokert, kontra aroktoi gyilkos banda szabadon engedese, mert a bíróság másfél év alatt nem kapta meg a DNS vizsgálat eredményeit???

Az RTL fikazasa helyett erről írjatok valamit! Ez rendben van???

Hülye aki elolvassa! 2014.06.18. 21:24:19

@dr Smittpálelnökúr: Menjél Győzikét nézni! Hátha ő is mond valamit a Fideszről!

anyadmajma 2014.06.18. 21:28:31

Én arra leszek kíváncsi, ki lesz az első az RTL-nél, akit a jól bevált koncepciós-alaptalan vádakkal bevisznek a Markó utcába, csak a miheztartás végett, mint az elmúttnégyévbe kivétel nélkül, ha párt érdeke úgy kívánta. Mint pl a jobbikos Kovácsot, nem is olyan rég. Senki sem érinthetetlen, pláne ha nem a párt tagja.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.18. 22:14:56

@Trigon_: "Egy fontosabb beosztású, hatalmú ember híváslistája, időpontokkal, szintén információkat adhat azoknak, akik minden eszközt bevetnek minden elképzelhető, valahogy hasznosítható, legalább egy kis rossz hírbe hozásra alkalmas információért."

persze HA...

www.theguardian.com/technology/2014/mar/28/which-phones-world-leaders-use
"Three months ago he told a group of young people: "I am not allowed, for security reasons, to have an iPhone." Paul Lewis in Washington"

na akkor errol ennyi az ueber hiper szuper titkossagrol :)))

Kotkodus 2014.06.18. 22:20:51

@Trigon_: nézd kedves barátom, ha nem vetted volna észre én elvekről, állampolgári és adófizetői jogokról beszélek te meg az magyarázod, hogy milyen kacifántos kifogásokat vagy hajlandó elhinni, elfogadni, hogy ezekről lemondjál. ráadásul még próbálsz erről másokat is lebeszélni... :)))

orbán viktor azt mondta, hogy a magyar egy önrendelkezésre képtelen félázsiai suttyó, aki ráadásul annyira ostoba, hogy fontosabb neki az ígéret, mint a valóság.

amikor olvasom, hogy te mi mindent hajlandó vagy elhinni, hogy saját lelkiismeretedet nyugtasd akkor látom, hogy mennyire igaza is van a mi miniszterelnökünknek és akkor értem meg, hogy hogyan nyerhetett választásokat nyíltan erre az elméletére alapozva.

azért további sok sikert kívánok az életben! biztosan rád fér...

Zedder 2014.06.18. 22:21:43

@oszt jónapot: "Ebben az esetben először a telefonok tulaját kell elővenni és seggbebaszni, amilért ilyen adatokat tárol titkosítás nélkül a telefonján. "

Erről van itt nagyban szó... Érdekes, ha én (versenyszféra) elveszíteném a telefonomat érzékeny adatokkal, akkor egyből rúgnának ki fegyelmivel, amiért felelőtlen voltam.

Persze ez elméletileg sem történhet meg, mivel semmilyen kényes céges adatot (értsd, még e-maileket sem, nemhogy belsős dokumentumokat) nem szinkronizál addig a telefon, amíg a céges policy rá nem kúszik, PIN kóddal védve és titkosítva minden adatot.

Ugyanakkor az is igaz, hogy elnézve a politikai elitet (köp...), úgy alles zusammen, egyikből sem nézem ki, hogy tudnák hogyan kell lejelszavazni egy mobilt...

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.18. 22:33:59

@Zedder: felteve hogy az ADATtolvaj az adatok lehuzasa utan fel orara ra visszarakta volna az ájfont, akkor a sok tekknikai zseni most nyugodt lett volna...
kisstilu hulye volt aki ellopta az a helyzet

Zedder 2014.06.18. 22:37:11

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe:

Ha tippelnem kellene, akkor lófasz nincs azokon a telefonokon, csak hát példát kell statuálni, lehet ugráltatni az egész rendőri szervezetet. Nekik az "ingyen" van. Az "jár", hiszen ők a modern magyar feudális társadalom földesurai, mindenki más csicska jobbágy.

És ezt a gyerekei is nagyon jól tudják, sőt élvezik a helyzetet.

borzimorzi 2014.06.18. 22:46:20

@Trigon_: Olyasmit elfogadni, amiről tudod, hogy lopott pénzből van: a szememben szintoly bűncselekmény, mint lopni. Pláne, hogy a "gyerek" már rég felnőtt, nagykorú állampolgár.

Üdv:
b

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.06.18. 23:09:39

@J.László: Szerintem meg a fidesznyaloncok nyígása a nevetséges.

Napokba telt mire a Habonykommandó előállt egy stratégiával: gagyizni kell az rtl-t. Igen ám, de az rtl-nek több nézője van, mint a fidesznek szavazója. Erre a jó sok emberre azt mondani, hogy igénytelen szar... hát... jó stratégia. :-)

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.18. 23:16:39

@Zedder: logikusan vegiggondolva az esetet csak erre a kovetkeztetesre lehet eljutni
lasd az Orban fordaszt...

otgorbebogre 2014.06.18. 23:54:10

@Trigon_:
1. b. meg ha az apam osszemutyizna nekem egy lakast en szegyenlenek bekotozni. milyen ember vagy hogy neked ez okes lenne? te miben laksz? a "keresztapadtol" kaptad?
2. meg jobban szegyenlenem am az eskuvot amit apuci osszedobott nekem, talan biztatnam hogy adjunk az ehezo gyerekeknek a penzbol.
3. ha apam elvesztene az aranyerzeket es mondjuk egy ellopott mobil miatt vegig akarna latogatni a rokonsagot es a szemelyzetet hogy "elbeszelgessen " veluk, leallitanam.
4. ha apam kozpenzt lopna hogy leaszfaltozza a bejaratot az eskuvore leallitanam

de az en szuleim tisztesseges emberek es engem is arra neveltek, nem arra hogy mindenfele mutyibol szarmazo penzt elfogadjak. sot mindig azt mondtak hogy az ilyesmibe meg veletlenul sem jo belekeveredni mert a maffia nem viccel. aki meg belekeveredik ne lepodjon meg hogy valamilye vagy valakije megserul. szoval R. nek se kellene nagyon meglepodnie.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.06.18. 23:59:24

@Pocakos focista: "de az rtl-nek több nézője van, mint a fidesznek szavazója."

:)) Ott a pont.

lavór 2014.06.19. 06:26:39

"Szomorú, hogy luxembourgi székhelyű milliárdosok azt gondolják, hogy ők bármit megtehetnek, csak azért, hogy a közteherviselésből ne kelljen kivenni a részüket."

Ez egy tipikus kormánykommunikáció.
Az RTL adózik, nem keveset. A szóban forgó reklámadó egy különadó, pláne úgy, hogy részrehajló.

És mindezt úgy írom, hogy egyetlen könnycseppet nem morzsolgatnék a szemem sarkából, ha kivonulna az RTL Magyarországról.

Így lett nekünk bankadónk, távközlési adónk, tranzakciós "illetékünk"... etc...

Az a baj, hogy akkor hol volt az RTL? Valahogy nem érdekelte nagyon őket. De most természetesen azt várják, hogy mélyen együtt érezzek velük. Erőlködök, erőlködök... de nem megy. Még azt sem írhatom, hogy az RTL a szabad sajtó utolsó védőbástyája... mert nem az.

BénaBéni 2014.06.19. 07:06:05

Csak megkérdezném, halkan: az, hogy a válogatott jelenlévőknek semmi köze hozzá, fel sem merül? Esetlegesen azok között kellene keresgélni, akik szolgálatban voltak. Az ő kíváncsiságuk kielégíthetetlen. A hajsza, meg csak parasztvakítás. XD

Exploiter 2014.06.19. 09:45:06

@Zedder:

Azzal nem számolnak, hogy menet közben felnőtt az a korcsoport,akik semmiféle tekintélyelvűséget nem ismernek el, és a nagy embert is olyan fapofával lépik át, ha úgy hozza a sors, mint bárki mást.
Csak politikailag nem elég aktívak.

Zedder 2014.06.19. 13:32:41

@Exploiter: én nem tudom osztani az optimizmusodat. Háromféle "fiatal" embertípust látok, ismerek:

1. Egyből beáll a narancs-szektába, legkésőbb egyetem alatt (HK, jó pénzek tudnak csurranni-cseppenni. Már 10 évvel ezelőtt is ismertem olyan HK-st, aki havi (!) szinten félmilliót akaszott le "ösztöndíj" meg "szoctám" címén, természetesen adómentesen). Nem tudom, hogy valóban hisznek-e benne, vagy a pénz vakítja el őket, de egy idő után annyira eltávolodnak a realitás talajától, hogy max. agy-cserével lehetne őket a normális útra terelni

2. Beletörődik, hogy semmi sem jut neki, dolgozik aprópénzért, otthon lázong, esetleg radikalizálódik (héló, jobbik előretörése?)

3. Középiskola / egyetem után egyből pattan nyugatra. Ki tudja mi most a pontos szám, tippre közelítheti az 1 milliót a kintlévő magyarok száma? 10%, piha, mi az, ugye? Csakhogy ezek dolgozó, kereső, adózó emberek, nem nyugdíjasok, nem segílykés C-kat. állampolgárok. Gondolom nem kell vázolni, hogy ennek hosszútávon, mit hosszútávon, éveken belül(!) milyen hatásai lesznek...
süti beállítások módosítása