Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója tegnap az Egyenes beszédben magyarázta Kálmán Olgának, hogy ha valakit megütnek, és egyedül van a támadójával szemben, akkor nincsen más lehetősége, mint hogy visszaüssön.
Kálmán Olga azt kérdezte Kolositól, hogy olyan volt a Híradójuk, mintha furkósbotnak használták volt a reklámadó miatt, a programigazgató pedig kedvesen elmagyarázta, hogy a csatorna nem furkósbot, de ha valamit úgy szavaznak meg, hogy semmiféle társadalmi vagy szakmai egyeztetése nincsen, akkor nem tudnak mást csinálni, csak felhasználni azt, ami a rendelkezésükre áll.
Kálmán azt is szóvá tette, hogy Mészáros Lőrinc sem most gazdagodott meg, miért pont most kellett nekik ezzel foglalkozni, Kolosi erre azt válaszolta, hogy az RTL Klub egyórás híradójába beleférnek olyan dolgok is, amik nem az adott nappal kapcsolatosak, de azért érdeklik a közvéleményt.
Kolosi azzal szereli azokat, akik szerint csak tegnapelőtt váltott hirtelen offenzívába az RTL Klub, hogy nem lett volna pont a csatornát érintő reklámadó, ha nem lett volna eddig is kritikus. A programigazgató szerint a kormány nem viseli el, ha létezik egy független, nagy nézettségű médium, amit nem tud semmilyen módon befolyásolni.
yaksi 2014.06.13. 09:45:49
Pic 2014.06.13. 10:01:59
Az RTL-t sajnálom, bár sokkal jobban sajnálnám és még tüntetnék is érte, ha:
- Nem nyomnák a népbutítást vastagon
- egy iciripiciri országban, nem akarnának minden évben 10-20 új popsztárt kiengedni a piacra
- Ha nem nyomnák a képünkbe "menő dologként" a valóvilággal azt a tudatlan társadalmi (alja) népréteget, akiket tisztességes magyarként minimum szégyellünk
Az RTL sajnos nagyon régóta leszarja, hogy neki milyen társadalmi felelőssége van. Nem igényesen szórakoztat, hanem a pénzre hajt. De nagyon.
Ezért van az pl, hogy ha véletlenül leadnak egy n számú oscar díjas filmet az tutira este 11-kor kezdődik vagy később.
Tehát annyira nem sajnálom ha kicsit ütik őket.
Ugyanakkor jelen esetben amit a Fidesz csinál az undorító.
Az RTL reakciója meg teljesen érthető.
Ha a te szerszámodat fognák satuba, te sem lennél annyira objektív...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2014.06.13. 10:10:47
Miért kéne szó nélkül tűrniük? Most már nyilván nem független. :)
2014.06.13. 10:17:23
vasziljevics 2014.06.13. 10:18:01
az RTL egy tévéadókat működtető gazdasági vállalkozás (nem tudom, 40 év pszeudo-kommunizmus után mond-e még valakinek valamit ez a kifejezés), ami jellegéből adódóan egyetlen dologban érdekelt: a bevételben. ergo olyan műsorokat fog készíteni/vásárolni, amit minél többen megnéznek, hogy ennél fogva minél drágábban értékesíthesse azt a hirdetési felületet, amiből a bevételei jelentős része származik. még ha ez a főkommunista miniszterelnöknek szúrja a szemét, akkor is.
ezt idézem az internetről, de "ha molekuláris biológiára és atomfizikára lenne igény, az RTL azt adná főműsoridőben." fel kellene már ismerni végre, így egy emberöltővel a kommunisták bukása után, hogy mindenki a saját nyomorult élétéért tartozik felelősséggel, de azért csak ő, senki más. se az állam, se a szomszéd, de még a rokonok se. az RTL, mint cég, meg pláne nem.
ott a kezedben a távkapcsoló, ha nem tetszik, elkapcsolsz az 51 maradék csatornára. vagy ha rám hallgatsz, kikapcsolod a tévét. aztán ha elegen kapcsolnak el, akkor majd a csatorna fejesei is átgondolják a műsorpolitikájukat. ennyi a nagy varázslat.
szurkolok az RTL-nek.
Novi bácsi 2014.06.13. 10:23:27
ENNYI. Köszönöm, hogy helyettem is összefoglaltad a lényeget! ;)
Remélem, hogy jól pofán rúgják ezt a tetű bagázst :D
Hannibal ante portas 2014.06.13. 10:30:58
A lényeg azonban nem is itt van: ha a reklámokból befolyó bevételt jövedelmként kezeljük, akkor most mi van a társadalmi igazságossággal: ugye, az egységes 16% - os jövedelemadó igazságtalan - éppen a baloldali-liberális szószólók szerint, akkor most, amikor extra bevétel után, sávosan lép be a reklámadó, megint csak igazságtalan?
A többi, amit Kolosi beszél meg azért marhaság, mert pl. Hagyó, Hunvald, Gyurcsány, Bajnai vagy éppen Demszky "jól megérdemelt", váratlan és mértéken felüli meggazdagodásáról miért nem hallunk?
Persze, egyetértek: ha bárki a jelenlegi kormányhoz köthető körökből vitatható tisztességgel - azaz tisztességtelenül - gazdagodik meg vagy tesz bármit, kerüljön napvilágra. De a másik oldalon is. Mindaddig, amíg szelektíven történik a "tényfeltárás" csak szerdobálás lesz belőle.
És amikor államtitkári fizetéseket nézegetünk, ugyan nézzük már meg a kereskedelmi TV-kben szereplő figurák havi többmilliós fizetését, javadalmazását, fellépési díját és "adózási szokásait" is. Meglepő adatokhoz jutnánk.
falomb 2014.06.13. 10:31:02
bonebear · http://cinca.blog.hu 2014.06.13. 10:31:27
falomb 2014.06.13. 10:34:45
Ami meg Bajnait és a többit illeti, ezt harsogja a fidesz propagandacsatornává silányított közmédia, és az összes fideszes média. Nem az a helyzet, hogy ezeknek nincs tere, ezeket halljuk állandóan. A kormány viselt dolgainak viszont nincs tere sehol, ezért pozitív, hogy az rtl-ben legalább erről is van szó.
szemforgató farizeus 2014.06.13. 10:36:52
Stresszes a melo...
Netuddki. 2014.06.13. 10:37:58
A közmédiának kellene függetlennek lenni, de az adófizetők pénzén gyakorlatilag kiszolgálják az orbán rezsimet.
Tegnap belenéztem a híradójukba. A legelejéről lemaradtam, úgyhogy csak azt láttam hogyan bizonygatják nemcsak a reklámadó miatt szólongatnak be a kormánynak. Aztán a "személyiségzavaros" tehénnél már kapcsoltam is ki a TV-t.
Ez a szaroslőrincezés is csak azért volt érzékeltessék az orbán rezsimmel, TUDNÁNAK ők kellemetlenkedni is nekik. Ha AKARNÁNAK. Erről ennyit.
Netuddki. 2014.06.13. 10:40:28
csak egy néző 2014.06.13. 10:41:01
Mélyen igaz, amit írtál. Azért szerintem.
Mint tudjuk, itt nem a reklámról és a kultúrmocsokról van szó. Nem álltak be a seggnyaló sorba és nem voltak hajlandóak eladni magukat, ezért valami nevet kellett adni a büntető sarcnak. A rádióban azt bírta mondani az ő kis sosem hazudó szájával, hogy "a magas profit miatt, így igazságos". A pofám leszakad. Arról ugyan már kussol, hogy a kivételeket (Mészáros, Simlicska és a többi seggnyaló haver), pedig majd ő meghatározza.
Azért azt sem kellene elfelejtenie a felcsutinak, hogy nem csak a Hír tv, meg az Echo kanális birka nézői szavaztak rá.
druppel 2014.06.13. 10:42:21
Kedves Péter!
Az elmúlt 4 év+ hány olyan, az embereket ténylegesen hátrányosan érintő intézkedése volt a kormánynak, ami
1) A diktatúrájuk kiépítését célozta meg
2) Nem kötődött hozzájuk társadalmi egyeztetés?
A francokat nem a pénz miatt csináljátok. Amint visszaáll minden a régi kerékvágásba, újra le fogtok feküdni a kormánynak, és visszajönnek a hihetetlen hasznos tartalmak a híradóba. Mint a cuki kiskacsák. A celebek. A trafikos, akit még nem raboltak ki, de fél.
Talán tényleges tartalom és hírszolgáltatásra, objektív tényfeltárásra kellett volna eddig is törekedni, és akkor nem lett volna meg a 2/3 újra.
CJKrisz 2014.06.13. 10:42:26
Ezért hívják kereskedelmi TV-ek. :D
De egyébként nem is értem, mit gondoltak. A médiával ujjat húzni? Komolyan? Ennyire sötétek nem lehetnek. A médiának sokkal nagyobb hatalma van, mint ezek hiszik, hiszen a közönséghez az jut el, amit ők akarnak, és úgy, ahogy ők akarják. Lesz ebből még erős fejvakarás a kormány részéről...
agy73p 2014.06.13. 10:45:52
darthvad 2014.06.13. 10:47:34
Negyvenpárszázalék ezt meg is szavazta, a jól előkészített jogszabály ebből újabb 2/3-ot "gyártott", 4 évig mehet tovább a rombolás.
Hannibal ante portas 2014.06.13. 10:47:56
A keresk. tv fogalma itt annyiban módosul, hogy ez nem kereskedeli tv, hanem párthoz vagy annak érdekeltségi köréhez tartozó adó. Amely mellesleg még ki is jelenti, hogy ha békén hagynak bennünket - nem bántják a nehezen összegründolt milliárdjainkat, akkor szemet húnyunk bizonyos dolgok fölött. Ezt hívják korrupciónak.
Nem Penny hajója 2014.06.13. 10:49:48
Tisztelem az elszántságodat, de ezt a piacgazdaság dolgot itt aztán magyarázhatod.
A hazai társadalom egyik nagy halmaza hithű kommunistákból áll (lásd. a Fideszt), a másik fele pedig irigy, mint a szar. De elég jelentős a kettő közös halmaza is.
Ebből következően itt soha a büdös életben nem lesz nyugati típusú piacgazdaság. Jelen állás szerint egy Örményország 2.0 pálya áll előttünk.
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.06.13. 10:49:56
De belföldi aktuálpolitika, főleg ami a kormányra nézve kényes lenne azokról szó sem volt. Most rájukbaszták az adót, erre egyből előveszik ezt a tudásukat is.
Ha ezt csinálták az elmúlt 4 év alatt, az lett volna a tökös dolog...
csak egy néző 2014.06.13. 10:54:50
Csak egy példa a sok közül. Júnis 6-án este az M1-es közszolgálati fidesz Hiradóban, egy 4 perces, abszolút, érdektelen, a napi hírekhez semmilyen módon nem kapcsolható, de a fideszes szavazók igényeit és gyűlöletét fenntartandó, Bajnait mocskoló tudósításban 19 alkalommal hangzott el Bajnai és 6 alkalommal Gyurcsány neve 4 perc alatt!! Természetesen a kiegyensúlyozott és megfelelően korrekt tájékoztatás nevében.
tommybravo 2014.06.13. 10:55:23
De a reklámadó NEM a nyereséget, hanem a bevételt adóztatja meg. Értem?
baggins21 2014.06.13. 11:00:35
Ne keverjük már a kereskedelmi TVben ülök fizetését a közpénzből fizetett politikusokéval!
dr. mesterséges színezék 2014.06.13. 11:00:50
Vagyis tán még Piszkos Fred, de ő meg, pechjére, csak fikció; Viktor viszont, pechünkre, nem.
room_101 2014.06.13. 11:01:49
Csak meg ne magyarázd, hogy a fizetésem is "közpénz", mert a munkáltatóm szolgáltatásaiért az ügyfelek fizetik a bevételt, és erre hivatkozva midjárt kötelezel is, hogy mire költsem, kinek adjam.
Nemzeti színben is lehet ám valaki nagy büdös ordas kommunista.
room_101 2014.06.13. 11:04:11
2014.06.13. 11:04:30
De - mondom én nagy tisztelettel - az ellenségem ellensége a barátom, így hamar ertéelpárti lettem.
baggins21 2014.06.13. 11:06:33
2014.06.13. 11:06:52
2014.06.13. 11:07:40
Miért nem lehet kimondani, hogy bulvárhíradót gyártunk, hogy bedurciztunk, és kicsit nekimegyünk a Fidesznek, hogy csinálunk alja műsorokat a bevételért, hogy kitermeltük Győzikét, hogy még amikor igazunk van akkor is szarul csináljuk az ellentámadást ...
Pihe-puha marad az RTL, sosem lesznek ellenzéki TV, milliárdokról van szó.
2014.06.13. 11:10:15
hopptarisznyarák 2014.06.13. 11:10:49
hopptarisznyarák 2014.06.13. 11:12:17
johnnylightning 2014.06.13. 11:12:32
OpenEye 2014.06.13. 11:14:39
Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.06.13. 11:15:48
Ez nem egészen így van. Az RTL ettől a társadalomtól szerzi a bevételeit, ergo némi "társadalmi felelőssége" azért csak-csak van, noha persze mondjuk a gyerekemért elsősorban én felelek, és sokadjára az RTL.
Amit te írsz, az alapján teljesen rendben lenne, hogy a Nike mondjuk gyerekrabszolgákkal varratja a csukákat Mordorban: fő a profit.
vasziljevics 2014.06.13. 11:16:05
az RTL egy gazdasági vállalkozás, röviden cég. mint ilyen, az egyetlen érdeke, hogy a tulajdonosai számára bevételt termeljen, és abból nyereséget realizáljon. bár tudom, hogy sokaknak már ez önmagában valami ördögtől való dolog (plusz "társadalmi felelősségvállalás" stb.), de egy cégnek alapértelmezésben _NEM_ feladata kritizálni a mindenkori kormányt. mint ahogy ideális esetben a kormány sem tekintené feladatának, hogy különböző különadókkal szopasson szektorokat pusztán azért, mert azok nyereségesek mernek lenni egy piacgazdasági környezetben.
nadeviszont ha a kormány mégis úgy dönt, hogy a saját szubjektív szempontjai és érdeke alapján megpróbál betörni tőle független gazdasági társaságokat (ezt nem győzöm eléggé hangsúlyozni), akkor engedtessék már meg az adott cég tulajdonosainak, hogy saját lehetőségeikhez mérten viszontszopassák a kormányt. a kormány támadott, az RTL meg védekezik (ahogy Kolosi is mondta).
szó mi szó, ahogy az RTL-nek alapesetben nincs semmiféle "társadalmi felelőssége" a "népbutításban", ugyanúgy nincs a kormány kritizálásában sem. viszont a saját érdekeit hadd védje már meg, főleg ha ilyen cinikus/hazug érvek mögé bújva nyomulnak rájuk.
OpenEye 2014.06.13. 11:17:09
cönde 2014.06.13. 11:17:42
darthvad 2014.06.13. 11:22:25
Érdekes lenne kicsit feszegetni azt a kérdést, vajon a sokmilliárdot elszóró közmédia híradóját mennyien nézik? És csak azért nézik ilyen keveset mert bulvármocsokra vágynak? Vagy mert undorítóbb az egyoldalú s-nyalás mint a bulvármocsok??? Esetleg nem szeretném hogy valaki az én pénzemből hazudja a pofámba esténként hogy itt ebben az országban minden milyen tuti és Simicska Lajos, Mészáros Lőrinc becsületes tehetséges vállalkozók? Hoffmann Rózsi meg az évtized oktatáspolitikusa? Egy biogazdaság feltúrása meg jogszerű és természetes? Lézer Janinak meg kell 600e/hóért autó Lázárblokkolóval, meg több százezres hotelszoba naponta? És jajj de klassz a Felcsúti Sancsópancsa aréna?
Őszintén szólva nem gondoltam hogy lehet rosszabb kormányzás az emúútnyócévnél, de sajnos meg kell állapítsam: lehet :( A narancsnyócév. Borúra ború...
191919 2014.06.13. 11:23:41
Visszaüt?
Azt a jogvédő Atyaúristenit! Hisz ez tiszta anarchia! Avagy őnáluk szabad?
grigorij 2014.06.13. 11:24:17
Azaz ha 100 000 000 az árbevétel, de csak 10 000 000 a profit, akkor az extraadó alapjának az utóbbinak kellene lennie!
De így az árbevételt sarcolják, azaz azokat, akik piaci súlyuknál fogva nagyobb árbevétellel üzemelnek!
Az árbevételre viszont most is vannak adók és járulékok, tehát ez így nem más, mint nettó adóemelés. Ami csak egy-egy cégre érvényes, amiből az egyiket - ami az övék - kivették, tehát kizárólagosan az egyetlen tévétársaságra vetettek ki extrabüntetést!
A bevétel adóztatása így arra jó, hogy kevesebbet költhessenek a működésükre, így a versenyben vesztésre álljanak a orbáni - veszteséges, tehát közpénzből megsegítendő - másik csatornával szemben.
pd_ 2014.06.13. 11:25:32
1. Aki szerint az problémás, hogy egy jogi személy (most épp a médiacégek) bevételét adóztatják, nem a profitját, az gondolkodjon el rajta, hogy természetes személyeknél ugyanez van (jövedelemadó, kamatadó, osztalékadó). Az nem problémás? Az nem igazságtalan?
2. Az RTL Klubnak és tv2-nek pedig igenis van társadalmi felelőssége, bármit is hadoválnak most. Amikor 1997-ben elnyerték a földfelszíni országos sugárzás koncesszióját (elsőkként Magyarországon az MTV adói mellett), ezt vállalták. Nem azért lett ekkora nézettségük, mert ezek a legjobbak, egyszerűen ezek jutottak el a kereskedelmiek közül mindenkihez elsőként, és mindenki hozzájuk szokott. Erről nagyon szívesen és nagyvonalúan mindenki megfeledkezni látszik. Nem véletlenül van ezen a két csatornán főműsoridőben kötelező híradó, ugyanis kötelezően előírták annak idején.
vasziljevics 2014.06.13. 11:26:30
a másik: írod, hogy az RTL "ebből a társadalomból szerzi a bevételeit". ez minden egyes cégre igaz, a sarki fodrásztól a Tesco-ig. de (megint csak ideális esetben) a piacgazdaság arról (is) szól(na), hogy választhatok többféle dologból, amit fogyasztani akarok. ha nem tetszik egy vállalat működése (akármilyen - erkölcsi, gazdasági stb. - okból), akkor lecserélem egy másikra. és ha egy cég annyira rosszul működik, hogy sokan cserélik le másra, akkor tönkremegy.
korábban is ezt írtam, de ez csak és kizárólag az egyes egyének ("felhasználók") felelőssége (lásd még távkapcsoló használata), személytelen cégeknek egy társadalomban nincsen semmiféle felelősségük.
apro_marosan_petergabor 2014.06.13. 11:28:27
Mindezért nem kevés pénzt is beszedtek.
A legkevesebb, hogy ezért adóznak.
Ha ezek után sárdobálásba kezdenek, az érthető, de nem elfogadható, mert a saját almukban ugyan miért nem kotornak?
A kutya ugat, a karaván halad.
grigorij 2014.06.13. 11:31:33
Itt nem a jövedelmet, a profitot adóztatják meg, hanem a bruttó árbevételt!
A társaságok ebből üzemeltetik a kiadójukat, ebből fizetik a költségeket, a munkatársak bérét, járulékot, ebből veszik a technikai eszközöket, fizetik a műsorok után a jogdíjakat stb. stb.
Ha ezeket levonjuk, az akkor megmaradó összegből kell az egész világon adót fizetni, és ennek maradéka a nyereség!
Ebben az esetben a bruttó bevételt sarcolják, így a csökkentett összegből kevesebb jut a működésre, elvi síkon kevesebb újságíró alkalmazható (azokból is az olcsó bulvármocskok), kevesebb műsor készíthető, gyengébb technika biztosítható - tehát a csatorna hátrányba kerülése kihat a sajtó egészére!
Mivel ma más egyedül az RTLK az egyetlen országos olyan csatorna, mely nem az orbánék kezében van, így ma az átlagemberek nagy része kizárólag ebből a csatornából értesülhet(ne) valós (tehát nem bolsevik pártpropaganda) hírekről.
Tehát orbánék célja mi lehet? Vagy megszerzik, vagy elhallgattatják!
Mindkét eset a médiaszabadság korlátozása.
Tudom, nehéz átlátni, de sajnos így van, ma már ez a mocsokcsatorna az utolsó esély arra, hogy az ország döntő része ne csak a hazug kormánypropagandát lássa, hallja napi 24 órában.
Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2014.06.13. 11:32:49
OpenEye 2014.06.13. 11:33:38
2014.06.13. 11:34:14
Eddig azt szajkózták, a kereskedelmi TV pont arról szól, hogy azt csinálja amire igény van.
Hadova.
Hannibal ante portas 2014.06.13. 11:34:29
grigorij 2014.06.13. 11:35:18
Te most ennyire sötét vagy, vagy a propaganda mondatja ezt veled:
"(jövedelemadó, kamatadó, osztalékadó)"
- jövedelemadó = az árbevételt csökkentik az elszámolható kiadásokkal, költségekkel, a maradék kerül az adóalapba! (az RTLK nem csökkentheti az árbevételét az üzemeltetési költségekkel!!!)
- kamatadó = a keletkezett (kamat)nyereséget adóztatják
- osztalékadó = a keletkezett (osztalék)nyereséget adóztatják.
///
Egyik sem brittó bevételadó!
Ha nem érted, ne írogass baromságokat!
csak egy néző 2014.06.13. 11:35:19
"Az RTL komoly károkat okozott évek során az emberi lelkekben, tudatban, izlésben"
Egy tősgyökeres RTL-es nézőt hallottunk.
Kérjük, mostantól csak a Hír tv és az Echó kanálisokat nézze.
room_101 2014.06.13. 11:38:22
Hogy milyen károkat okozott, az eléggé szubjektív. Kielégít egy létező igényt. Tudod, piac, kapitalizmus, kereslet-kínálat, miazmás...
A pénzt nem beszedték, hanem szolgáltatásért adta önként a reklámozó.
Adóztak eddig is, mint bármelyik másik piaci szereplő.
Nem sárdobálnak, ha kibújsz kedvenc viktorkád seggéből, magadtól is észrevennéd.
De minek is fárasztom itt magam egy hívő narancskomenistát úgysem téríthetek meg. Majd ha sorrakerülsz te is és neked is a fekádba verik az orrodat, már késő lesz - én szóltam.
_most_ 2014.06.13. 11:39:06
hopptarisznyarák 2014.06.13. 11:43:34
Hannibal ante portas 2014.06.13. 11:43:40
Nem Penny hajója 2014.06.13. 11:47:15
médiacégEK? Indokolatlan a többes szám! Egyetlen médiacéggel fizettetnek érdemi összegű adót, az pedig az RTL. (A TV2-t az utolsó pillanatban mentesítették). Minden más médiacégnek a bevételéhez viszonyítva piszlicsáré összeget kell fizetnie.
Ez nem reklámadó, ez RTL adó.
Persze ez lehet, hogy szerinted rendben van, de azért felhívnám a figyelmedet, hogy semmi nem fogja korlátozni a hatalmat abban, hogy egyszer hozzád, vagy a te mikrokörnyezetedhez eljusson és kibasszon veled, mert éppen az az érdekük.
Sok országban persze van ilyen, abban is, amit ez a derék úriember vezet.
hu.wikipedia.org/wiki/Aljakszandr_Rihoravics_Lukasenka
Sárga Király 2014.06.13. 11:48:09
Exploiter 2014.06.13. 11:48:10
Persze ez csak annak köszönhető, hogy az ostoba parasztja kizárólag a tv-ből tájékozódik, de hát a társadalom alapvetően hülyékre épült mindig is.
OpenEye 2014.06.13. 11:50:37
vasziljevics 2014.06.13. 11:52:22
KUHULIN 2014.06.13. 11:53:59
Kolosinak szépen visszanőtt a haja.
Csak nehogy kihulljon megint a nagy szabadságharcban! :D
ptk339 2014.06.13. 11:54:59
Hannibal ante portas 2014.06.13. 11:55:02
Másrészt ez ugyanaz a helyzet, mint a bankok különadója.
L.Simon riport a Heti Válaszban: "Arra a felvetésre, hogy a sajtó korlátozva érezheti magát az adó miatt, L. Simon azt mondja, hogy az ellenzéki Magyar Narancs nem is fizet adót, mert olyan alacsonyak a bevételei, miközben az Győzike és a Való Világ nem a sajtószabadság tárgykörébe tartozik. L. Simon az interjúban többször is visszatér arra, hogy a kereskedelmi tévék szerinte milyen gagyi műsorokat sugároznak, és hogy a közönségnek komoly ellenérzései vannak ezekkel szemben.
Azt is mondta, hogy azért nem csak a nyereséges médiumokat érinti az adó, mert szerinte több médium papíron veszteséges csak, mert a reklámbevétel egy részét szerinte kivonja az adózás alól."
S hogy ezt miért nem javasolta az ellenzék? Ezek után lehet ez kérdés?
KUHULIN 2014.06.13. 11:55:48
Hehe. Nem mondod! A befektetők nem nagyon örülnének az ilyen lázadásnak. Hullanának a rokonok is. Érted...?
Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.06.13. 11:56:35
Így is van. Ezért minden cég tartozik bizonyos globális össztársadalmi felelősséggel, de persze ez túl idealista. és nem, nem váltják le a céget, pont azért, mert a Mordorban gyártott csuka feleannyiba kerül.
Úgy vélem, ha a társadalom tőlem elvárja, hogy ne szarjak a Váci utca közepére, én is elvárhatom, úgy is, mint "társadalom", hogy pl a BP legalább megpróbáljon ügyelni a fúrótornyai biztonságára.
Az RTL esetére lefordítva ez úgy néz ki, hogy ha már televíziónak nevezi magát, amelyik ú.n. "híradót" készít, minden körülmények között tudósítson arról, ha
- Borsodban leszálltak az Ufók
- Zalában a holtak a földön járnak
- A miniszterelnök és a spanjai lopnak, mint a kurvaélet.
Macropus Rufus 2014.06.13. 11:56:48
Jól írták feljebb: ha valakinek a töke van a satuba, nem nagyon lesz pártatlan véleménye semmiről.
ekat 2014.06.13. 11:57:41
fulopi 2014.06.13. 11:58:35
pd_ 2014.06.13. 12:00:10
Nem igazán értem, mi a problémád, meg hogy hogyan jön ide az, amit írtál. Egy analógiára és visszásságra hívtam fel a figyelmet a természetes és jogi személyek bevételének adóztatásával kapcsolatos szabályozást illetően (nem csak médiacégek, de ez most mellékes; minden esetre a többi cégre vonatkozó adószabályozás is megérne egy misét).
Az osztalékadót tényleg helytelenül kevertem ide, az árfolyamnyereség-adóra gondoltam, az vonatkozik magánszemélyekre.
Személyi jövedelemadó: A magánszemély minden jövedelme (értsd: bevétel; NEM nyereség) adóköteles, akár önálló, akár nem önálló tevékenységből származik.
Árfolyamnyereség-adó: az értékpapírok árfolyamainak változásán elért nyereség után fizetendő adó. (Értsd: a leadózott jövedelmedből veszel értékpapírt, és ha netán jól fektetted be, fizess utána megint adót).
Kamatadó: a betét kamatnyeresége (hiába a nyereség megnevezés, azért van így megfogalmazva, hogy ne kelljen a még a betét összege után is, amikor újra kiveszed) után fizetendő adó. És akkor ugye itt még van a 6%-os EHO is, ami már csak hab a tortán.
Nem azt mondom, hogy most milyen jó, hogy a médiacégeknek a reklámbevétel után adózni kell, mert a jó az lenne, ha a magánszemélyek többszörös adóztatását törölnék el végre, de hát az csak álom marad.
A problémám azokkal az emberekkel van, akik szerint ez most milyen igazságtalan már (ugyanúgy a bankadónál és társainál is ugyanez ment/megy), közben meg a magánszemélyeket érintő sokkal igazságtalanabb szabályozás meg rendben van, mert csak. Mert az már régóta úgy van. Meg mert a cégeknek nagyobb a hangjuk, és hát ugye annak van igaza, aki hangosabb.
Macropus Rufus 2014.06.13. 12:00:18
1) A diktatúrájuk kiépítését célozta meg
- cenzúra. Tudod amikor nem adja le az MTI pl. az LMP kérdéseit Lázár londini shoppingolásával kapcsolatosan. Ami most így hírtelen beugrott.
2) Nem kötődött hozzájuk társadalmi egyeztetés?
3000milliárd einstandolása.
új alkomány vagy mi a tököm... alaptörvény létrehozása
30milliárd dodó felvétele paks miatt ezért 20-25 évre eladosított lakosság. stb...
jó reggelt.
Hannibal ante portas 2014.06.13. 12:00:53
Ez itt messzi nem pénzkérdés,hanem hatalomtechnikai csatározás.
dr. mesterséges színezék 2014.06.13. 12:02:41
Nyilván ennek ellensúlyozására lett a Z+-nál és VIVA+-nál korábban lélekben, tudatban, ízlésben felbecsülhetetlen értéket teremtő Rákay Philip az MTVA főhajjakendje.
Hannibal ante portas 2014.06.13. 12:06:08
-A manyup miatt Orbán Brüsszelben egyeztetett
-alaptörvény: hosszú egyeztetés volt, az azonban nem divat sehol, hogy néhány % - os pártocskák fenyegetnek, amennyiben nem az ő véleményük lesz a mérvadó, akkor kivonulnak. Senkit sem zártak ki az egyeztetésből, az ellenzéki pártok durcásan felálltak az asztaltól.
-Paksra szükség van, a pénzt meg attól kell felvenni, aki adja.
Szélkerekekre meg napkollektorra senki nem ad pénzt.
BagMiNat 2014.06.13. 12:06:15
Csakhogy a kerdes nem ez volt, hanem az, hogy miert qssoltak rola akkor amikor aktualis volt, es miert csak most kaptak elo a nyuszikalapbol...
KUHULIN 2014.06.13. 12:07:20
dr. mesterséges színezék 2014.06.13. 12:08:22
De aki mégsincs ott teljesen, azt az MTV(A) végleg biztosítja arról, hogy a latin-amerikai sorozatokon, sztárcsinálókon és valóságsókon kívül csak Marslakók létezik a világon, egy kis árvalányhaj, meg a Miniszterelnök Úr élőben nyalt ánusza.
Hannibal ante portas 2014.06.13. 12:08:35
De komolyra: semmi akadály, vedd meg, csinálj forradalmat! (Mint Kun Béláék.)
sobrijoska10 2014.06.13. 12:09:48
pd_ 2014.06.13. 12:09:54
Pedig minden médiacégnek kell, más kérdés, hogy az RTL-csoportnak van a legnagyobb reklámbevétele. A sávos adóztatás mellesleg szerintem is hülyeség, nem értem miért van különbség a 10. és a 20. millió közt, ugyanúgy reklámbevétel. Érdekes módon az egységes SZJA-kulcs mellett teljes mellszélességgel kiállt ugyanez a kormány, nem értem, itt miért van szükség sávosításra.
Ismét, nem azt mondom, hogy ez jó, hisz egysávos kulccsal sokkal igazságosabb lenne.
A problémám azzal az álszenteskedéssel van (én NEM a te részedről, hanem úgy általánosságban), hogy ugyanazok verik nyálukat, hogy ez milyen kiszúrás, hogy a nagyobb bevételű többet fizessen, akik ott fröcsögtek, hogy az egysávos SZJA milyen már, mert a szegényekkel szúrnak ki, mert nekik nőtt is valamit az adó, a gazdagok meg jól járnak. Érthetetlen.
lobster thermidor 2014.06.13. 12:11:10
Gondolom viccnek szántad, hogy hivatkozásként a pártkomisszár L. Simont idézed a sajtószabadság ügyében. Ennél már csak az a tréfásabb, amikor L. Simon gazdasági kérdésekben állít olyat, amit nyugodtan légből kapottnak is lehetne nevezni, mert semmilyen adattal nem tudja alátámasztani.
Balt 2014.06.13. 12:11:37
Ide illő idézet a Kedvenc marslakóm c. film utolsó jelenete, amint Martin bácsi (alias földi létet kívülről szemlélő marslakó, szerepében Ch. Lloyd) hazatértében jótanácsként mondja többek között a befogadójának, aki amúgy tv-stáb tag:
"...ja, és ne adjatok annyi felesleges műsort a reklámok között!"...)
www.port.hu/kedvenc_marslakom_my_favorite_martian/pls/w/films.film_page?i_film_id=5038
CheetaRabbit4 2014.06.13. 12:11:39
hopptarisznyarák 2014.06.13. 12:11:47
A fidesz már nagyon sokmindenben átlépte a határt. Pl volt az a jó ötletük, hogy a dohányárut külön boltban lehessen megvenni. Ez oké.. Na de később ezek a boltok már árulhattak piát, újságot.. sőt fagyit is? Majdhogynem egy külön kisbolttá változtak. Remélem valakinél végre elszakad a cérna, és elégtételt vesz a narancsbárókon!
hopptarisznyarák 2014.06.13. 12:14:03
dr. mesterséges színezék 2014.06.13. 12:15:09
Mert a magyar közélet, benne a médiával haénegyszerkinyitomaszámítista filozófia szerint szerveződik.
Mindenkinek mindenkiről van (mert van mit beletenni) dossziéja, csak az a kérdés, hogy amikor elővenné, eljut-e élve a páncélszekrényig.
Mert itt minden fehér.
Mint Fehéroroszországban.
csak egy néző 2014.06.13. 12:16:25
"Most tényleg azon megy a sírás, hogy a BEVÉTEL után mostantól adózni kell? Nagyon kemény a diktatúra..."
Mit is mondott ma reggel a gazdád?
"de így igazságos a magas profit miatt."
Ízlelgesd ezt a remek mondatot.
Mert ugye, hogy mi a magas "BEVÉTEL", profit és ki kap felmentést, mert ugy így igazságos, azt majd ő dönti el.
Hajrá fidesz! Hajrá Viktor!
dr. mesterséges színezék 2014.06.13. 12:18:40
Követeld, de ugye tudod, hogy jó kis pávatánc volt, amíg a csapatok KÖLCSÖNÖS megelégedésre EGYÜTT kialakították az ingyen fogható adók listáját?
Így lett valami a HírTV-ből is.
Csak az a randa Alzheimer doki ezeket az információkat eldugdossa.
régi villamos 2014.06.13. 12:19:28
Írdésmond 2014.06.13. 12:20:28
rizla 2014.06.13. 12:20:41
gratulálok.
exkalibur 2014.06.13. 12:28:55
_most_ 2014.06.13. 12:33:29
dr Smittpálelnökúr 2014.06.13. 12:33:36
Lefordítom neked:
Ha mész az utcán és valaki szembejön veled, azzal egy normális ember semmilyen viszonyban nincs, nem érdeklik egymást.
Ha azonban a szembejövő pofán vág, akkor egy értelmes ember már nem lesz érdektelen, nem lesz független, hanem erős negatív érzelmei lesznek az erőszakos bunkóval szemben.
Daniel Szeitz 2014.06.13. 12:36:29
dr Smittpálelnökúr 2014.06.13. 12:36:36
A magas bevétel nem jelent magas profitot.
ptk339 2014.06.13. 12:36:40
De. Az, hogy a 20 milliárdra rámondja, hogy magas bevétel, az szerintem jogos. Feltételezem, neked sincs 20 milliárd az éves bevételed, emrt akkor most nem a gép előtt ülnél.
Valakinek meg kell határozni, mi magas, mi alacsony, ez meg praktikusan a törvényhozó... A Btk. miatt is sírtok, hogy mi számít jelentős, különösen jelentps, stb. értékre elkövetett nűncselekénynek? Ott ki határozza meg a határértéket? Ja, a törvényalkotó...
ptk339 2014.06.13. 12:38:49
Larry Silverstein 2014.06.13. 12:42:59
thegoddamnbatman 2014.06.13. 12:44:43
Szerintem igenis létezik egy olyan dolog, hogy társadalmi felelősség.
CheetaRabbit4 2014.06.13. 12:46:07
A Spanyol Inkvizíció 2014.06.13. 12:46:59
mégis mit vársz el az RTL-től? Adjon hárfaesteket? hányan néznék azt?
a való világra, madgi anyusra szüksége van a népnek, azért adják.
Szerinted a Blikk nem zárt volna be, ha nem vennék a lapot?
Larry Silverstein 2014.06.13. 12:48:06
Megláttyuk mennyire veszik meg eztet zemberek.
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.06.13. 12:49:34
Larry Silverstein 2014.06.13. 12:50:18
a való világra, madgi anyusra szüksége van a népnek, azért adják.'
Ez nem igaz. Ezt kamuzta a nemzeti buziperformasnszairól is Alföldi tütüke, aztán azóta se dőlt be a színház, csak más van müsoron. Alföldit meg elfelejtik, kész.
Exxit 2014.06.13. 12:55:32
Egy bűne van, nem fekszik le a kormánynak!
Én már ha nézek híradót, akkor az RTL-t nézem!
Sokkal jobban lehetett volna ellenzéki! A kormánynak fájó dolgokat alig mutatták! Viszont mutatták a kérdésre válaszolni sem akaró Kósát! (mi lett volna ha? Ja ha? Akkor bezárjuk a picsába, oszt nem vagytok itt!)
leginkább ami fájt a kormánynak az a házon kívül c. műsor.
Ott sorra levezették, hogy pl. a devizahiteles megmentő csoda egy kalap..... Meg sok ilyen világcsodának kikiáltott dologról lerántották a leplet! Bocsánat feltárták az igazságot! Ami minden újságírónak a dolga lenne!!!
A kormány egyértelműen el akarja üldözni az RTL-t! A frekvenciát direkt nem vonhatják vissza, mert akkor mutogatni lehet rájuk!
Ha megnézzük a kormány szemtől szembe senkit nem támad, csak becsületesen hátulról! (Nem téged adóztat, hanem a bankokat, de te fizeted! Nem téged adóztat, csak a reklámot, de a tej e miatt lesz drágább, te fizeted, nem téged adóztat, hanem a csekket, de ha feladsz 20 000 forintot, ahhoz még egy ezres a csekkadó! nem téged adóztat, hanem a biztosítót, de te fizeted! Nem árat emel, csak ÁFÁ-t, a köcsög kereskedők emelnek árat!)
Larry Silverstein 2014.06.13. 12:58:55
Orbán mester benne, hogy annyira vágja meg őket hogy itt maradjanak és tejeljenek.
Az Isten éltesse a Tábornok Urat!
Nem Penny hajója 2014.06.13. 12:59:15
Mi ebben a népbutítás? Mi bánt téged ebben? Megtetszett nekik és hordják. Rádkényszerítik? Szabályozzuk államilag, hogy mit hordhatnak a nők, mert neked nem tetszik?
Az ilyen hozzászólások írói mondják, már, hogy viccelnek! Mert ha nem, akkor nektek tényleg valami diktatúrában kellene élnetek.
dr. mesterséges színezék 2014.06.13. 13:01:42
Mint az emptyvít - a magyart.
thegoddamnbatman 2014.06.13. 13:02:16
a viccet félretéve, ezzel a példával arra céloztam, hogy a bulvármédiának nagyon erős népformáló hatása van bizonyos rétegek körében. Ez nem pozitív vagy pejoratív kritika, ez egy megállapítás. Azt vonsz le belőle, amit akarsz.
dr. mesterséges színezék 2014.06.13. 13:04:08
A kultúrkampfnak mindig van közönsége. Nem a kultúr, hanem a kampf része vonzza. Jó egérként együtt dübörögni.
apro_marosan_petergabor 2014.06.13. 13:05:48
Annyi eszed van, min egy porcelán kutyának.
Az RTL műsoraiból néhány perc mintavétellel megállapítható azok minősége, emellett jön elég visszajelzés más utakon is.
Tehát: nem RTL nézőt olvastál...
room_101:
Barátoocskám. az RTL megkapta a földi frekvenciákat, hogy közszolgálati funkciókat is el lásson. Ez bizony felelősségel is jár(na). Sok szerencsétlenn néző nem is tud(ott) mást fogni, tehát rá volt erőltetve - ez piac, ugyan, elengedettt ÁFA-val ugyan.
Ébredj, kiscsillag, a foxi-maxin hallottál a piacgazdaságról csak, és ott meg is rekedtél?
ekat:
Nem, az emberek nevelhetőek, még a leg iskolázatlanobbak is. Ezért az "ingyé" fogható adóknak igen is felelőssége van az izlésformálásban.
(Nagy hiba volt odaadni a TV2 / RTL-nek ezeket az "ingyenes" frekvenciákat)
1001nappal 2014.06.13. 13:06:29
Hát te tényleg itt maradtál a kommunizmusból. Ha egy cégnek a bevétele 10 százaléka a nyeresége, akkor a bevétele 40%-ának elvonása minden kultúrember szemében szabadrablás.
dr. mesterséges színezék 2014.06.13. 13:07:29
Esetleg visszamenőleg meg kellene adóztatni Széchenyit. Családok mentek tönkre a népbutító lósportja miatt.
2014.06.13. 13:08:21
Az RTL a bevételből él, profitorientált. Nekem nem az VV-vel az X-faktorral van bajom, sőt ezeket kifejezettem szerettem hanem hogy a profit érdekében teljesen lementek gagyiba.
Az utolsó 2 X-faktor szar volt, a VV-ket leamortizálták, holott addig is sikeresek voltak, amíg nem nem pornósokat nyomtak hanem tehetségeket, meg taktikus játékosokat.
Volt valamikor egy jó reggeli műsora az RTL-nek, levették mert drága volt, megúsznak mindent olcsóbban, Tesco meg kínai üzemmódra kapcsoltak, a reklám így is bejön.
Már csak egy bizonyos rétegnek készítik a TV-t, pl. azoknak akik felhívják a jósnőt, meg megveszik teleshop cuccokat, hisznek a szavazós műsorokban.
Hárfaestek a másik véglet, azért közötte még van műsor.
Pic 2014.06.13. 13:09:15
Kedves Vasziljevics.
Az alapokban igazad van.... kapitalista vállalkozás...profit...stb
Sajnos a tudásod némi frissítésre szorul.
EZ a tankönyvek szerinti un klasszikus tiszta kapitalizmusra, a valóságban a kezdetekre jellemző vadkapitalizmusra (hehe nálunk még zajlik), illetve a még 5-10 éve is igen erős neolibeális gazdaságpolitikával megtámogatott kapitalizmusra igaz.
Már nagyon régóta bizonyított tény (még Nobel díjat is kapott érte valaki), hogy a LEGJOBB döntés az az a döntés ami a KÖZÖSSÉGNEK a lehető legjobb és ezen a halmazon belül NEKED a legjobb.
Emiatt megy előre egy cég, egy ország.
Nem véletlenül hozza az összes közgazdasági tankönyv a "társadalmilag felelős cég" című szemlélet előretörését.
Tény, hogy ez még sokszor csak PR egy cégnél, de egyre jobban odafigyelnek erre.
Egyén szintjén ezek a dolgok ugyanígy működnek.
Vagyis el kell felejteni az elmúlt években mindenkinek sulykolt "Csak te számítasz, szard le a többieket, ne foglalkozz senki mással"
Sajna Magyarországon erre nevelték a népet az elmúlt 10-20 évben és nézd meg hol tartunk és hol tartanak olyan országok, ahol az emberek kicsit jobban odafigyeltek egymásra.
Pontosan ezért aggaszt a Fidesz erőszakos hatalomátvétele MINDEN felett. Anno a Maszop-nak azért jött jól a szadesz, mint testi-lelki társ :)) Mert az SZDSZ nagyon jó médiapozíciókkal rendelkezett, így pl a fidesz nem is nagyon jutott szóhoz, amit ők sokszor sérelmeztek is nyíltan.
Úgy látszik tanultak a leckéből, mert szeretett miniszterelnökünk és csapata az elmúlt 6-8 évben egyre tudatosabban folytatta a médiapozíciók kiépítését. Meg is lett az eredménye.
Mostanra viszont ez kicsit pártállamiba átmenni és ez zavaró.
Rádión már 99%-ban csak azt hallod amit ők mondanak.
Most jön a tévé.
És ahogy a többiek is írják, ami még zavaróbb, hogy kettős mérce van: Ha nem vagy fideszes, akkor ellenség vagy, dögölj meg! ha tetszik a céged, a bizniszed és nem adod oda a fideszeseknek: ellenség vagy, dögölj meg.
Ezért van az, hogy sajnálom az RTL-t, de inkább csak, mint felebarátomat és nem mint szívszerelmemet.
Nekem ez az RTL nevű csaj, túlságosan önző és anyagias.
És ez baj, mert az egyik utolsó kvázi független médiaszereplőről beszélünk és ha nem tudnak elegen azonosulni az RTL bajával, és támogatni őket, akkor őket is be fogják darálni és lassan teljessé válik Viktor bátyánk pártállami rendszere.
Nézd csak meg az Origót!
- Lázár belenyúlt, a DT (Deutsche Telekom) mint tulajdonos fejet hajtott.
- a DT ellen tüntetnek a feltüzelt média szabadságharcosok
- DT-nek ez baromira kellemetlen, mert nem tesz jót az imidzsének. :))
Mibe fogadjunk, hogy nem sokára megszabadulnak a kényelmetlenné vált Origótól!
Természtesen ismerve a hazai szokásokat a látszat vevő egy a Fideszhez direktben nem annyira köthető ember/cég lesz....
Larry Silverstein 2014.06.13. 13:09:45
Tiszteletet a magyaroknak!
Larry Silverstein 2014.06.13. 13:11:14
Én pl. leszarom. A 9%-os SZJA-m érdekel amit ebből kifizetnek.
KUHULIN 2014.06.13. 13:11:48
1001nappal 2014.06.13. 13:14:13
Valamit félreérthettél. Kultúremberekről írtam, nem rólad.
dr. mesterséges színezék 2014.06.13. 13:15:04
Exxit 2014.06.13. 13:15:42
Vegyétek már észre a reklámadó hátulütőjét!
Egyrészt ott a Klubrádió históriája, ami rossz fényt vetett a kormányra. Így nem lehet megszüntetni médiát, mert az árt nekik!
A reklámadót, nem a nyereség után kell fizetni, hanem a reklámbevételek után! Minden médiának kell fizetni, Tehát a sarki Média Inform nak is aki A4 lapokat dobál a postaládába!
Ez az adó nyilván meg fogja drágítani a reklámozást4 A kis cégek meg szépen tönkremennek!
A szépsége itt van a dolognak! A kormány az általa kedvelt médiumokban majd milliárdokért reklámoz! Persze állami pénzen! Így a seggnyaló médiumok életben maradnak, az összes többi meg megy a kukába!
Persze a kormány meg mossa kezeit, neki semmi köze ahhoz, hogy így alakult!
Ugyan ez volt anno a Neo, és a Class FM-el. A neót halálra büntették, míg a Class-on Orbán vitte a hülyeségeit 800 000 millióért!
Exxit 2014.06.13. 13:18:48
bölcsbagoly 2014.06.13. 13:21:00
bölcsbagoly 2014.06.13. 13:22:44
KUHULIN 2014.06.13. 13:24:20
bölcsbagoly 2014.06.13. 13:26:18
2014.06.13. 13:29:48
Szerintem te sem gondolkozol, ha úgy véled ez a bulvár TV lenullázhatja a "rajongókat".
Az meg hogy a 2/3-ot en bloc ostobának titulálod, sokat elmond.
Pic 2014.06.13. 13:31:44
Ez jó.
csak az a baj, hogy szegény mocskosszájú ballibsi trollok helyére
"szegény mocskosszájú fideszes trollok" érkeznek
Larry Silverstein 2014.06.13. 13:33:41
- ez már áprilisban meg májusban is milyen jól sikerült.
Larry Silverstein 2014.06.13. 13:35:54
egzisztenciális kérdések ezek, kérem
inebhedj - szerintem 2014.06.13. 13:36:24
Egy társadalmi felelősségtől mentes, tévéadókat működtető gazdasági vállalkozásról beszélünk, nem sajtótermékről (a sajtónak ugyanis van társadalmi felelőssége, nem véletlenül avanzsálna a - virtuális - negyedik hatalmi ág címért). Egy profitorientált vállalkozásokat sújtó adónak semmi köze a sajtószabadsághoz (sem pro, sem kontra).
A nettó bevételeket sújtó adó mint olyan, valóban elég gáz, de egyáltalán nem példa nélküli, a vállalkozásokkal szemben léteznek olyan adónemek és minősítési kategóriák, amelyekhez egyáltalán nem kell bevétel, fizetési kötelezettség akkor is van (méghozzá az első pillanattól kezdve). Utóbbiakhoz képest a nettó bevételek adóztatása, - különösen az adott kategóriában - fáklyás körmenet. A hazai adó- és jogrendszer gyökereiben van elbaltázva (képzavar!), ennek viszont már több, mint negyedszázados a tradíciója (szóval nem Fidesz találmány), adóztató-büntető, kiskapukat tartó, az ügyeskedés, a szürke- és feketegazdaság felé terelő mentalitással alkotunk jogszabályokat, vakon, logika- és értelemmentesen hajtjuk végre, illetve ítélkezünk ezek alapján. A társadalmi felelősséget kötelezettségét vállaló sajtónak mondjuk ezt lehetne feszegetnie - de, dulván - szintén negyedszázada, ez azonban valahogy elmaradt.
Pic 2014.06.13. 13:36:43
Általánosságban egy balos párt/kormány szociálisan érzékenyebb, jobban képviseli az állam és az emberek érdekeit.
Egy jobbos párt/kormány meg konzervatívabb, inkább a cégeknek a és a felső tízezernek kedvez.
Nálunk meg a baloldali maszop nyalja a "szemét nagytőkések" seggét ezerrel és a jobboldali fidesz az "ország megmentője"
Tipikusan magyarul megkavart történet...
DIODORO 2014.06.13. 13:41:32
"Ha egy cégnek a bevétele 10 százaléka a nyeresége, akkor a bevétele 40%-ának elvonása minden kultúrember szemében szabadrablás. "
Az a helyzet, hogy gyanús a folyamatosan nulla közeli eredmény, vagy éppen mínuszos eredmény úgy, hogy az elmúlt 17 évben meg sem fordult a fejükben, hogy feladják a piacot. Sőt időnként még betolnak néhány 10 mrd-ot. Nem furcsa? Van egy vállalkozásod, amely cash/flow szinten veszteséges és mégis valamiért a piacon akarsz maradni. Csak nem ki van valahol vonva a profit a rendszerből..?... Mondjuk azért, hogy ne kelljen oly sok adót befizetni.
Tudod mennyi társasági adót fizetett be az rtl 2012-ben? 5 millió ft-ot.
Larry Silverstein 2014.06.13. 13:42:48
shwarcz bácsi 2014.06.13. 13:43:18
Franci123 2014.06.13. 13:43:45
MEDVE1978 2014.06.13. 13:43:47
2. Magas kultúrát elvárni a kereskedelmi médiától nem biztos, hogy értelmes dolog. Ha meg az, akkor ezt meg lehet tenni szabályozásokkal (előírni kötelezően, hogy ennyi és ennyi kulturális műsort adjon le, híradót adjon le stb.) és nem büntetőadót kell kiszabni.
dr kíváncsivagyok 2014.06.13. 13:43:50
"Az RTL Klubnak és tv2-nek pedig igenis van társadalmi felelőssége, bármit is hadoválnak most. "
Azért van a valóvilág , mert butítani akarják a népet ??
Nem !
Azért , mert ez kell a parasztnak...
Ha én szart árulok , de megveszik, nehogy már én legyek a hibás !
Patreides · patreides.blog.hu 2014.06.13. 13:44:58
Larry Silverstein 2014.06.13. 13:46:32
shwarcz bácsi 2014.06.13. 13:46:43
népszerű lesz a fővárosban is ...
shwarcz bácsi 2014.06.13. 13:48:27
Larry Silverstein 2014.06.13. 13:48:35
- tipikus sidó credo, kolosi is buzgón mantrázza minden szombaton
Larry Silverstein 2014.06.13. 13:49:47
Ez 2 sikertelen választási kampány része volt. Ugorgyunk
OpenEye 2014.06.13. 13:50:07
Sword 2014.06.13. 13:51:12
bölcsbagoly 2014.06.13. 13:51:32
Larry Silverstein 2014.06.13. 13:52:59
Soros papára vagy Kernandrisra? 20 éve még nem ütött ki rajta ennyire a fajtajelleg.
Sálingot néztétek, az Origo zsenijét? Naná hogy ő is klubtag. Nemsokára már itt dolgozik a Zsindexnél..:DD
2014.06.13. 13:53:01
Biztos vagyok benne, hogy értelmesebbek is jelentkeznek, de kiesnek a rostán, mert az RTL, a sötétség szerint válogat.
Btw, nem csak a paraszt nézné a műsort.
oszt jónapot 2014.06.13. 13:53:06
Pic 2014.06.13. 13:53:40
A NINCS társadalmi felelősségről szóló részre már megírtam, miért idejétmúlt gondolatmenet, de a második bekezdésed a magyar adórendszerről bizony nagyon helytálló.
Tavaly mondta nekem egy hozzáértő ember, hogy a rendszerben dolgozók nagyon régóta és egyre jobban tisztában vannak vele, hogy nálunk ez nagyon el van baltázva, de ami a szomorú, hogy ez ma már csak így tud működni.
vagyis:
1.
Politikai nyomásra a rendszer sosem volt sem logikus, sem józan parasztészen alapuló, sem a magyar adottságokat figyelembe vevő, és sem áttekinthető. A politikusoknak és a holdudvarnak ez így a jó, mert zavarosban jó halászni.
2. Emiatt pontosan tudják a résztvevők (a politikusok is), hogy ha itt valaki betartana minden szabályt az 2 hónap alatt becsődölne és viszont: Ha az állam szigorúan betartatná a rengeteg és betarthatatlan szabályt, akkor az ország beborulna max 6 hónap alatt. Lehetetlen.
3.
Pontosan emiatt ELMÉLETILEG a rendszer alapból szemet huny a kisebb vétségek felett, viszont "ugrik" a kirívó esetekre, a pofátlanokra figyel és azokat keményen bünteti.
4. GYAKORLATILAG ezt a módszert időnként "fűszerezi" amikor kiakad az állam egy-egy rétegre és azokra kampány jelleggel rámászik lásd pl taxisok.
5.
További módosító tényező, hogy a politikusi érdekek is belenyúlnak az üzletbe és valakit el lehetetlenítenek, mert kell az "üzlete". Lásd 1-1 példa jobbról balról. Érdekes volt amikor anno Kóka megvett egy céget és az összes többi konkurens azonnal adóellenőrzést kapott vagy mikor a Fidesz kiszorította az étkezési jegyes cégeket a piacról, mert jött az Erzsébet utalvány vagy mikor tavasszal átvették attól a szerencsétlen ürgétől az állami rendszert és belehalt szerencsétlen a megaláztatásba...
1001nappal 2014.06.13. 13:54:43
2014.06.13. 13:55:38
...mármint hogy ostoba a faszod.
Indriq 2014.06.13. 13:56:42
Larry Silverstein 2014.06.13. 13:58:00
Ez baromság, ezért ilyen a világ. Mert ti emberek szarok vagytok. Aztán s sírtok hogy szar a világ.
A gyereked azt és akkor néz a TVben amikor akar? Na, ha nem akkor érezhetsz egy minimál felelősséget retardáltabb felnőtt embertársaidért is. Max. kevesebb lesz az idióta.
Isten, haza, család. Igy épül fel a világ.
Jézust kövesd, ne kolosit! jézus nem szt mondta, hogy add el a szart ha megveszik, hanem azt, hogy azt cselekedjed a te felebarátoddal amit szeretnél, hogy veled cselekedjenek. kapis?
Larry Silverstein 2014.06.13. 13:58:58
bzsoa 2014.06.13. 14:01:19
Pic 2014.06.13. 14:02:22
Én ahhoz hasonlítanám amikor anno a cocializmusban egy új állami szabályozásnak csak a Ford Transit felelt meg.
A szabályozás készítője egy ex fordos emberke volt.
Hogy MICSODA véletlenek vannaaaak?????
szita szita péntek 2014.06.13. 14:04:45
Ugyanakkor mivel érdekeik szerint a jelenlegi kormány kritikája most a fontos csak üdvözölni tudom ezt. Kimondottan szeretném, ha mindenki felemelné a hangját és képességei szerint mindent megtenne ennek a dilettáns bandának az eltávolítására. Ja, most volt a választás és mégsem ez történt. Mert emberek mérhetetlenül ostobák. Ha csak elkezdem sorra venni, hogy kiknek lépett a t*kére a kormány az előző ciklusban - háát... (magánnyugdíj, BM korkedvezményes nyugdíj megszüntetése, oktatás átalakítása, bankszektor, energia szektor, nagykereskedelmi láncok, telekom cégek, média (a trv.-regondolok, nem most erre az adóra), felsőoktatás, tankönyv kiadók, minden kereskedő (dohány termékek) + dohányosok, csekkadó, telefon adó, melegek, forint leértékelődése, Paks... valszeg nem jutott minden az eszembe) Ez akkora marha nagy csoport már így együtt, hogy ihaly. És mégis... Ostobák az emberek, mondom én.
Larry Silverstein 2014.06.13. 14:04:47
Azt majd nagyon fogja kajálni a magyar paraszt, hogy míg ő születéstől halálig BEVÉTEL után adózik (SZJA,TB), a luxemburgi hajlott hátú karvaly legyemmá de facto adómentes.
Ezt zabálni fogja a nép mint a többi cuci agymenést..:DD
Larry Silverstein 2014.06.13. 14:06:16
Ezúton is tiszteltetem a Vezénylő Tábornok Urat! Jó egészséget és hosszú életet kjvánok a magam és a családom nevében is!
szita szita péntek 2014.06.13. 14:07:30
OpenEye 2014.06.13. 14:07:56
csak egy néző 2014.06.13. 14:08:36
"Az, hogy a 20 milliárdra rámondja, hogy magas bevétel, az szerintem jogos. Valakinek meg kell határozni, mi magas, mi alacsony, ez meg praktikusan a törvényhozó."
A gázszerelő zseni 4.6 milliárdos, Simlicska és banda tagjainak közel 400 milliárdos bevétele ugye az nem magas?
Ki is határozza meg, hogy mi az alacsony és mi a magas árbevétel, ki is a "törvényhozó" ebben az országban? Mit is mondott Viktorka a buszon kamerák előtt Tarlós pajtásnak? Adjatok be javaslatot és csinálok rá törvényt.
A Spanyol Inkvizíció 2014.06.13. 14:09:07
És ha elérsz valamit, akkor tuti, hogy loptál, csaltál, buzi vagy, zsidó vagy, biztos apád valaki.
A nép egyrészt buta, másrészt irigy.
Nagy csodára ne várjál! :)
Baaden 2014.06.13. 14:09:36
A Spanyol Inkvizíció 2014.06.13. 14:10:13
meg hogy sikeres gázszerelőkre is vessen-e ki a kormány nyereségadót?
oszt jónapot 2014.06.13. 14:10:14
Larry Silverstein 2014.06.13. 14:12:22
1. biztosra veszem hogy Kolosi Mórickának nincs TV-je otthon. Menóra viszont akad. Én ezt felvetetném vidióra, aztán minden 2. reklámblokk helyett ezt tolnám a parasztnak klezmerzenével aláfestve az RTLen.
oszt jónapot 2014.06.13. 14:12:57
Larry Silverstein 2014.06.13. 14:13:33
meg hogy sikeres gázszerelőkre is vessen-e ki a kormány nyereségadót?'
nyereségadó minden cégnél van te kis oktondi.
- felcsúton meg még nem voltam, de megyek majd ki meccsre!
2014.06.13. 14:13:51
Akik most szavaztak ugyan mikor tanultak, mitől ostobák?
Ha így gondoljátok, akkor nem az embereken kéne számon kérni hanem a ballibsi kormányokon, hogy kinevelt egy ostoba 2/3-ot.
....mellesleg ez csak egy önámító védekezés, megértem, egyszerűbb, kényelmesebb, mint önmagunk hibáit belátni.
eloi 2014.06.13. 14:15:22
Kérlek!!!!
Az a véleményed, ami. Úgy mondod el, ahogy tetszik. De vedd a szádra hiába az Ő nevét, mert a te "saraddal" ŐT is sározod! Mert bár nem vagy krisztusi ember, hiszen gyűlölködsz, faji alapon osztályozod és rekeszted ki embertársaidat, azt a látszatot keltheted itt emberekben, hogy közöd van HOZZÁ!
Pedig az, hogy tudsz idézni egy-két mondatot Jézustól, nem tesz kereszténnyé. Ahhoz kevés az idézet, ahhoz abban a szellemben, abban a lelkiségben kellene lenned, élned, mint amiben Jézus élt, és amiről azt mondjuk, hogy krisztusi/keresztény, azaz, olyan/hasonló mint Krisztus.
Amikor valamely neked nem tetsző felebarátod lehetséges származását firtatod és úgy, hogy azzal lealacsonyítani kívánod őt, akkor olyan távol vagy Krisztustól, mint Makó Jeruzsálemtől.
És rossz fényt vetsz azokra is, akik tényleg igyekszenek krisztusi lelkülettel élni. Vagyis pl. szeretni ellenségeiket, áldani azokat, akik átkozzák és üldözik őket, jóval fizetni a rosszért is, ha kell odatartani a másik arcukat is, ...
Mert mitől lenne egy Krisztus-követő más, mint egy átlagos ember (nem megtért keresztény), aki a rosszra emberi módon rosszal fizetne, aki emberi módon gyűlöletre gyűlölettel reagálna...?
A krisztusi (tehát keresztény) emberben éppen az lenne a lényeg és a különbség, hogy ilyen helyzetekben nem emberi módon, hanem Isten/Krisztus útmutatása alapján, "isteni" módon reagál és cselekszik!
Larry Silverstein 2014.06.13. 14:21:04
szita szita péntek 2014.06.13. 14:23:19
Bambano 2014.06.13. 14:24:08
ptk339 2014.06.13. 14:26:24
Larry Silverstein 2014.06.13. 14:27:48
vagy nem?
Pop40 2014.06.13. 14:31:45
"Hát most kevesebb lesz a reklám, a szenny, kevesebben nézik a Retek Klubot, az emberek esetleg inkább kezükbe vesznek egy könyvet"
Bizonyára így lesz.
Aki eddig Barátok közt-tel meg győzikesóval rohasztotta az agyát, az majd, ha esetleg megszűnnének ezek a műsorok, azonnal nekiállna Dosztojevszkijt olvasni.
@poszt:
Nem gondoltam volna, hogy ezt a mondatot életemben bármikor kiejtem a számon, de "Hajrá Kolosi!"
A vicc az egészben az, hogy egyszer életükben végre nézhető híradót csinálnak, és akkor az a reakció, hogy "olyan volt a Híradójuk, mintha furkósbotnak használták volna".
eloi 2014.06.13. 14:33:09
De csak azért gondolkodnak így - mármint, hogy most miénk a HATALOM, mi DIKTÁLUNK -, mert csak ezt ismerik! Ebben nőttek fel. Posztkommunisták. Nekik a tökéletes rendszer az egypárt rendszer és az egypárti DIKTATÚRA! (Érted!: most mi DIKTÁLUNK!!!!)
Pontosan ennek megfelelően bánnak a gazdasággal is.
Kapitalista demokráciákban (USA, Németország, Anglia...) az állam azért van, hogy támogassa a MAGÁN szektort, a magántőkét, a magáncégek boldogulását. Egyébként ez a KONZERVATÍV gazdaságpolitika!!!
A jól működő országokban a legfőbb munkaadó a magánszektor, a kisebb és nagyobb, akár multi MAGÁN cégek!
Ha jól megy a magáncégeknek, AKKOR MEGY JÓL AZ ADOTT ÁLLAMNAK IS!
Az adó zömét ugyanis ők fizetik be. Az államot ők finanszírozzák. Akkor fizetnek be sok adót, ha jól prosperálnak. Ha minél nagyobb a bevételük. Vagyis, ha a piaci versenyben nagyon jól tejesítenek. TELJESÍTMÉNY! Érted?!
A magyar államot olyanok vezetik, akiknek fogalmuk sincsen a gazdaságról, sosem vezettek céget, sosem versenyeztek számos versenytárssal, sosem kellett kreatívnak, innovatívnak lenniük, hogy jól keressenek és mellesleg munkát adjanak a munkavállalók döntő többségének, stb.
Éppen ellenkezőleg. Pontosan úgy fogják fel és működtetik az államot, ahogyan a kommunisták. Akik maguk semmi új értéket nem voltak képesek teremteni, de nagyon jól értettek ahhoz, hogy elvegyék mások javait. És ebben utolérhetetlenül kreatívak voltak.
Ahogy a kormány(ok) is. :-(
A más megtermelt pénzét könnyű elvenni és jóságos, paternalista állam-bácsiként osztogatni (fosztogatni).
Megtehetik, mert Kádár népe ők is, és azok is, akiket (meg)vezetnek. :-(
Nálunk ez a normális, mert sosem ismertünk mást. És amit nem ismerünk, arra nem is vágyunk, nincs is rá igényünk. (Igazi szabadság, igazi demokrácia, szolgáló és nem diktáló állam, stb.)
Larry Silverstein 2014.06.13. 14:33:29
De nem baj, köll a cirkusz, megkapják.
♔batyu♔ 2014.06.13. 14:40:14
Pop40 2014.06.13. 14:40:24
Szerencsére ő sem kedveli a tied. :D
És ebből kifolyólag én viszont kezdem megkedvelni. :D
Pop40 2014.06.13. 14:42:13
Érdekes lesz, majd jól toporognak kicsit a ház kerítése előtt, aztán hazamennek?:D
Mert h Kolosi be nem ereszti őket, azt nagyjából borítékolhatjuk.
Bambano 2014.06.13. 14:42:32
Hanem hogy mit várna Kolossy reálisan egy ilyen egyeztetéstől?
Bambano 2014.06.13. 14:43:11
_most_ 2014.06.13. 14:43:39
2014.06.13. 14:43:54
:-DDD
♔batyu♔ 2014.06.13. 14:46:07
Pénzre azonban nekik is szükségük van, így nyilván fordulnának hozzád és kis vállalkozásodhoz.
Az RTL magasról szarhat bele pld. a cigányintegrációba, de a kormány nem teheti meg, hogy azt mondja, OK, nem érdekel a reklámadó, a bankadó, a lakosságot sem adóztatom meg, a csorók pedig oldják meg ahogy tudják.
oszt jónapot 2014.06.13. 14:46:42
Rofcaptain 2014.06.13. 14:47:32
Bambano 2014.06.13. 14:47:43
eloi 2014.06.13. 14:48:14
Jézust a rómaiak "nyírták ki". Ez a történelem!
Talán arról is hallottál, hogy Jézus anyja után zsidó volt?
Talán az is meg van, hogy a zsidók mindenkit igyekeztek "kinyírni", aki Istennel azonosnak, egynek mondta magát, mert ez az egyik legsúlyosabb bűn volt akkoriban. Sajnos nem értették meg, hogy Jézus éppen a várva várt és ígért Messiás. Ezért nem emberként mondta magát azonosnak Istennel.
Tehát vallásos túlbuzgóságból, ha tetszik fanatizmusból ölették meg. (Akkor halálos ítéletet nem volt joguk végrehajtani a római törvények szerint. Csak a rómaiaknak. Ezért kellett Pilátustól kiprovokálni. Így persze "ők ölették meg", bár Pilátus mondhatott volna nemet is!)
De ezek most nem kérdések.
Te itt és most írsz ilyeneket: "biztosra veszem hogy Kolosi Mórickának nincs TV-je otthon. Menóra viszont akad. Én ezt felvetetném vidióra, aztán minden 2. reklámblokk helyett ezt tolnám a parasztnak klezmerzenével aláfestve az RTLen. "
És ez még az enyhébb fokozat.
Ez bizony már gyűlölködésre alkalmas és teljesen nyilvánvalóan rasszista, antiszemita vélemény.
Keresztény ezt nem engedheti meg magának!
Ja, és mi köze is van 2014-ben egy zsidó származású tv igazgatónak Jézus meggyilkoltatásához????
Kb. mint egy ma született gyermeknek a holokauszthoz.
Minden szereplő veszélyes tévúton jár, amikor régi bűnöket ma kér számon, ma élő utódokon!
♔batyu♔ 2014.06.13. 14:48:28
Egyszerűen nem is értem, ti hol éltek? Én vállalkozó vagyok, az én adóm miatt miért nem tiltakozol? Pedig az itt maradna, fejlesztenék belőle.
♔batyu♔ 2014.06.13. 14:52:06
De ennek semmi köze ahhoz, hogy ha pénzre van szüksége, akkor ADÓZTAT. Elvesz, mert ő az állam, amire az emberek többsége szavazott.
Az RTL meg elmehet a bús picsába, vagy adózzon, vagy tűnjön innen.
♔batyu♔ 2014.06.13. 14:55:28
oszt jónapot 2014.06.13. 14:56:15
oszt jónapot 2014.06.13. 14:58:07
_most_ 2014.06.13. 14:59:56
Sword 2014.06.13. 15:00:20
Ennyire nem értetted meg a lényeget? Ha lesz gyerekem, nem azt néz, amit akar (egy bizonyos korig), hanem, amit a szülei jónak látnak. Pont ezt mondtam, a gyerek nem cselekvőképes, a szülei, meg az iskola fogja nevelni, nem a tv. Én a cselekvőképes, felnőtt emberekről beszéltem. Hagy döntse már el ő, hogy mi az a szint, ami neki jó. A kormánynak semmi köze hozzá. Ha való világot akar nézni, akkor nézze azt. Nem attól lesz hülye, mert azt nézi és elbutult tőle, hanem eleve olyan társadalmi és értelmi színvonalon van, hogy ő az ott zajló eseményeket komolyan veszi és követendő példának tartja. Az ilyen egyszerű emberek mindig is megvoltak, most csak jobban kiszolgálják az igényeiket. Ha neked ez nem tetszik, akkor nézz olyat, ami a te ízlésednek megfelel )távkapcsoló), vagy kapcsold ki a tv-t (távkapcsoló) és olvass könyvet, internetezz, sportolj, beszélgess, bármi. Ha neked tetszik az Orwelli világ, ahol a hatalom mondja meg, hogy mit nézz, mit olvass, mit gondolj, akkor te vagy az igazi agymosott, vagy éppen közel vagy tűzhöz.
bzsoa 2014.06.13. 15:00:24
Egyébként ha még nem tetted meg javaslom olvasd el a Wall Street Farkasa c. könyvet. Érdemes nemcsak a filmet megnézni mert ebből a könyvből azért ha figyelmesen olvasod kiderül hogy az általad pozitív példának felhozott USA gazdasága hogyan működik.Hát mit momdjak elég távol áll az általad idealizált képtől. Azért nem kell mindent elhinni amit USA-ban vagy Nyugat-európában állítanak magukról. Véleményem szerint sokkal kifinomultabb módszerekkel ugyan mint nálunk de azért ott is hasonlóan működik a gazdaság mint nálunk.
csak egy néző 2014.06.13. 15:03:00
"felcsúton meg még nem voltam, de megyek majd ki meccsre"
Hány lábad van?
Ramón 2014.06.13. 15:07:31
Bambano 2014.06.13. 15:08:36
"Valamire el fogja költeni azt az adót amit egyébként az RTL kivisz az országból.": legyél teljesen nyugodt, azt a kiesést az rtl be fogja szedni a polgároktól, akár örül ennek a kormány, akár nem. Az rtl évek óta birkózik a szolgáltatókkal, hogy előfizetési díjat akar szedni a műsoráért mindenkitől, majd most meglépik.
"Az RTL meg elmehet a bús picsába, vagy adózzon, vagy tűnjön innen.": az rtl eddig is adózott, ezután is fog. Ja és persze ha ez a véleményed az rtl-ről, akkor úgy gerinces, ha ugyanez a véleményed a tv2-ről is.
stadion meg nem kell, nincs mire. sőt, egyáltalán, államilag támogatott foci se kell, csak pénzmosoda az egész.
a te adód ellen is szólnék, ha ebben a topicban az lenne a téma. de nem.
dr. mesterséges színezék 2014.06.13. 15:12:39
Majd a HírTV a TV2-vel karöltve délután 2-től 6-ig mindenkit kiokosít, azután csak annyit jelenítenek meg a képernyőn, hogy [NINCS TOVÁBB BÁMÉSZKODÁS, TAKARODJON MINDENKI MINŐSÉGI IDŐT TÖLTENI A CSALÁDDAL MEG A VAK KOMONDORRAL!]
avocado_ 2014.06.13. 15:14:00
eloi 2014.06.13. 15:16:04
Csak még így is túl sikeres, van náluk lóvé, amit államosítani lehet, hiszen ha a kommunistáknak lehetett államosítani... és bárkitől, csak rászabott törvénnyel bármit elvenni, akkor 2014-ben miért is ne lehetne??? Hát nem?
Hát de.
Ez kommunista virtus, kommunista gondolkodás. Köze nincsen a nyugati típusú gazdaságpolitikához. Nyugaton korrekt és viszonylag kiszámítható szabályok vannak. Az állam abban érdekelt, hogy a cégeknek jól menjen, mert akkor fizetnek jól adót, járulékot, akkor szívják fel a munkaerőt... Nálunk a jól menő magáncég célponttá válik, amelyet meg lehet kopasztani. Milyen alapon?
Mert megtehetik. Ennyi.
Év közben behozni egy vadi új adót? Akár 40%-osat! Miért is ne?
Hogy a cégeknek volt egy erre az évre szóló költségvetése, bevételi és költségterve????! És??? Hogy az árbevételből fizet mindent?! Hogy a kiadott pénz neki is mínusz, abból fizeti Sanyi bácsit, Mari nénit, az adóikat, a járulékaikat, az anyagszükségletet, a rezsiket...?! És???
Hogy 100 forint árbevételből lehet, hogy 70-et eleve el kell költenie a működéshez szükséges költségekre?! Tehát csak 30-ból tudna plusz adókat kifizetni?! És?
Válasszon, hogy ki marad a kevesebb bevételből, Sanyi bácsi vagy Mari néni? ... Ja és ha már úgyis gagyi műsorokra költötte eddig a pénzét, akkor mostantól költse még gagyibbakra, mert csak a fogatlan munkanélküliek mennek majd a stúdióba napi ezerért "műsort" csinálni!!! ... ("Mink megmondtuk, hogy ezek a ker. tv-k csak gagyit csinálnak... Na ugye!")
...
KUHULIN 2014.06.13. 15:17:35
Üdv,
a Magyarok...
u.i.: hogy előtt, veszző!
♔batyu♔ 2014.06.13. 15:17:42
Gondolom, te az a típus vagy ki csüng a Monika show-n és a többi gagyin.
oszt jónapot 2014.06.13. 15:18:29
KUHULIN 2014.06.13. 15:19:07
(natürlich)
KUHULIN 2014.06.13. 15:19:42
oszt jónapot 2014.06.13. 15:20:29
oszt jónapot 2014.06.13. 15:21:07
♔batyu♔ 2014.06.13. 15:23:09
Az összes a nyugattal jön. Ha itt is azt csinálná a rendőr amit Ausztriában, vagy Svájcban ha vétesz a szabályok ellen, nagyon hamar ajvékolnál, hogy mekkora diktatúra van.
Bambano 2014.06.13. 15:29:12
oszt jónapot 2014.06.13. 15:32:46
eloi 2014.06.13. 15:34:01
Honnan is ismerős ez a duma, hogy bezzeg mi, meg a rothadó, leszakadó, lúzer nyugati államok???
Tegnap volt egy cikk arról, hogy Magyarország kb. 50 év alatt lesz képes ilyen gazdaságpolitikával elérni a MOSTANI nyugat JELENLEGI szintjét! Vagyis a tőlünk nulla kilométerre lévő Ausztria, a pár százra lévő Németország..., 2014-es szintjére küzdjük fel magunkat 2064-re! Érted?!
Mi 2064-ben élünk Ausztria 2014-es szintjén.
Eszméletlen milyen hatékony a gazdaságpolitikánk! Köszönjük szépen! Minden eddigi kormányzatnak. Csak így tovább a lenini úton!
Üssük a tőkéseket, nehogy már megérje nálunk beruházni, nálunk munkahelyeket teremteni, ide hozni know-how-t...
"Iparosítsunk"! Úgy, hogy az idetelepített iparból, gyárból egy csavar sem a miénk. Akkor viszik innen tovább a teljes cókmókot, amikor akarják, amikor már nem kapnak elég adó- , járulék kedvezményt és olcsó bérmunkásokat!
Széchenyi mintha nem így értette volna az ország iparosítását. Hanem talán úgy, hogy hazai vállalkozók (JUJJJJ, MAGÁNTŐKÉSEK!!! FÚJJJJ!!!) hoznak létre és működtetnek ipart! GANZ...
De most erre semmi esély, mert magyar vállakozó nem kap akkora adókedvezményt, annyi állami támogatást..., mint egy német, külföldi!
Nálunk az "iparosítás" = a külföldi tulajdonú gyárakban való bérmunkával.
Jujj de jó! Köszönjük szépen! ...
Pic 2014.06.13. 15:37:30
Neked és mindenkinek aki szerint a "Pógár" azt néz amit akar így nincs népbutítás.
Az emberek befolyásolhatóak. Nagyon is fontos befolyásoló szerepe van a médiának. Ha ugyanis menőnek kiáltanak ki valamit és/vagy sokat írnak róla, akkor az egyszeri ember azt hiszi, hogy hű ezt kell nézni, ez a jó, a követendő példa, stb.
Tehát a hülyeséget ha nagyon reklámozom, akkor az lesz a szint.
Szerintem az nem jó.
Nem hátrafele kellene menni, hanem előre, tehát a lécet pont feljebb kellene rakni.
És a hülyeség, mint tudjuk ragadós. Például és-sel nem kezdünk mondatot, tehát már én is süllyedek szellemileg...
Egyébként jól mondod, a kommunizmusban nagyon beleszóltak a dolgokba jó és rossz értelemben is. Na ez itt kérem a jó értelem volt.
eloi 2014.06.13. 15:38:39
Macropus Rufus 2014.06.13. 15:39:22
Hogy is szokták votl mondani: a média a 4 hatalmi ág vagy mi a tököm. Gy.k. jobb helyen kormányokat tudnak megbuktatni. Jobb helyen.
paramx2 2014.06.13. 15:46:17
GGG54 2014.06.13. 15:46:20
bzsoa 2014.06.13. 15:49:07
Egyébként én nagyon örülnék ha Szaud-Arábia gazdasági fejlettségét elérnénk. Ott is minden bizonnyal jó nagy demokrácia van, semmi központosítás, mindenki még a nők is szabadon vállalkozhatnak ennek köszönhetik a fejlettségüket és nem annak hogy úsznak az olajban.
Macropus Rufus 2014.06.13. 15:54:50
@Macropus Rufus:
"-A manyup miatt Orbán Brüsszelben egyeztetett"
ez engem hol? Ha Brüsszel rábólint akkor az már nem az emberk pénzének az elvétele? :o
"-alaptörvény: hosszú egyeztetés volt, az azonban nem divat sehol, hogy néhány % - os pártocskák fenyegetnek, amennyiben nem az ő véleményük lesz a mérvadó, akkor kivonulnak. Senkit sem zártak ki az egyeztetésből, az ellenzéki pártok durcásan felálltak az asztaltól."
ki mondta, hogy a pártokkal egyeztessen? Az alaptövény mindekire vonatkozik, nem csak a pártokra. Az a minimum, hogy megkérdezni a népet, hogy MI akarjuk-e egyáltalán...
"-Paksra szükség van, a pénzt meg attól kell felvenni, aki adja.
Szélkerekekre meg napkollektorra senki nem ad pénzt."
miért is van rá szükség? Kifejtenéd? Ennyire megnőt az engergia éhhésgünk? Itt jegyzem meg, hogy én atompárti vagyok, de nem hinném, hogy jelneleg nekünk szükségünk lenne a bővítésre.
Ott fog állni a rekator, és az álltala termelt enegriát kinek is fogjuk eladni? Nyugatnak?
De akkor is: ez egy olyan volumenü beruházás, amit illett volna azért kicsit nyíltabban tárgyalni. A Viktor felkelt és eldöntötte.
Kb. mint a F16 - Grippen esetében. Ő döntött egyedűl.
Aztán lehet én vagyok túl demokratikus és én megkérdeztem volna a többséget, hogy ilyen áron akarnak-e beruházást.
Basszus itt évtizedfekrúl van szó! ÉS ugye a Viktorka szabadság harca pl. az adósság csökkentésre is kitért. Hát azt már baszhatja, szép magyarosan kifejezve.
paramx2 2014.06.13. 15:55:31
pd_ 2014.06.13. 16:01:26
1. Abban igazad van, hogy ez most így eléggé a kettős adóztatás kalapba tartozik (bevétel egy részét és aztán a nyereséget is + különböző állandó járulékok, adók). Mindössze arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy magánszemélyeknél ez nagyon régóta így megy, és azon senki nem háborog. Ha belegondolsz: fizetésből SZJA, EHO, nyugdíjjárulék (amit elvileg majd visszakapsz, jó poén). És ezt csak a munkavállaló fizeti + még ugye a munkaadónak is kell befizetni. Veszel bármit, azon ÁFA, legtöbb esetben 27% (Vállalkozások 90%-ban leírják, főleg nagyvállalatok, ahol a könyvelőosztály arra van ráállítva, hogy lehet eltüntetni a nyereséget meg minden kiskaput kihasználni. Persze ez jogszerű, csak egy magánemberhez képest sokkal több lehetőségük és forrásuk van erre). Bankbetét kamata után adót és megint EHO-t (!) fizetsz. Autót veszel, megint fizetsz (vállalkozások megint kitrükközik az ÁFÁ-t, értékcsökkenést leírják, magánszemélynek erre nincs lehetősége), házat veszel, engedélyt kérsz, örökölsz stb. csak a járulék, adó, hozzájárulás. Ja, kutyád van, lassan azután is fizetsz, házad van, fizetsz, autód van, fizetsz, csak mert van valamid. Állami (érts az embereké) pénzből épített utakon mész, fizetsz, megállsz rajtuk, fizetsz. Miért? Mert csak. Ha céggel csinálják? Na nem, AZ a sok meg a túlzás.
Ettől függetlenül tényleg szemétség, de az emberekkel már mióta ez megy. A jó tényleg az lenne, ha senkit nem szívatnának, az állam lenne az emberekért és nem fordítva, dehát álomvilág.
2. Kereskedelmi adótól nem is várnék el fellegekben járó kulturális színvonalat. Van épp elég az RTL-en és tv2-n kívül, azt adnak, amit akarnak, amikor akarják, tök mindegy. De amikor a két nagy csatorna azzal lett piacvezető, hogy óriási kedvezményekkel és ingyenesen ezeket sugározták országosan a digitális átállásig (értsd: állami pénzen, vagyis az emberek pénzén), akkor ne takarózzanak azzal, hogy de ők kereskedelmi csatornák, és mindenki le van tojva, azt csinálnak amit akarnak. Ezen a kettőn kívül az összes többitől ez elfogadható hozzáállás, de tőlük nem.
dr. mesterséges színezék 2014.06.13. 16:21:31
A néző akkor is választott - nem azt mondom, hogy szerintem helyesen választott, de választott - és nem feltétlenül a direktíva szerint.
Sosem felejtem el az esetet, amikor a magyar tancsinénije kiadta megtekintésre a BBC Shakespeare-sorozatából a vasárnap este a "kettesen" vetített Othellót. Gondolta, hogy hétfőn jó kis irodalmi beszélgetős órát tart 30 kiskamasszal, de lebőgés (konkrétabban: ordítás) lett belőle, mert a hétvégi Derrick, meg a Kapcsoltam 29 családban volt annyival csábítóbb, hogy a kölök bele se nézzen az egyébként nem kevésbé szórakoztató házi feladatba.
Ez az én gyerekkori, nem reprezentatív felmérésem a mai napig megállja a helyét, függetlenül az RTL Klubtól.
dr. mesterséges színezék 2014.06.13. 16:25:25
A szar(abb) pénzügyi teljesítménye, amelyre egyébként hangszerelték is a törvényt.
(A zsidógyűlölőt jobban alakítod, mint a full kretént, folytasd inkább azt, Csanád, ha élhetek ezzel az építő kritikával!)
Homo sapiens 2014.06.13. 16:28:35
Kapitány_1 2014.06.13. 17:07:02
J.László 2014.06.13. 17:23:29
J.László 2014.06.13. 17:31:39
Éhes_ló 2014.06.13. 17:34:12
Copyright by Yaksi
Remélem felzárkóznak a bankok mellé, már ami a tólük behajtott adómértéket illeti.
Ez most csak a lightos kezdés.
Lesz ez még így se!
J.László 2014.06.13. 17:36:19
Ez a vélemény sem teljesen megalapozatlan.
miketbeszéltek 2014.06.13. 17:48:32
Mercel 2014.06.13. 17:57:26
Ezt írtad:
"mindenki zsidó, kommunista, nemzetellenes, és hazaáruló aki nem ért egyet veletek?"
Én meg ezt:
Kb. igen, amint látod.
Ez ilyen, a csőcselék pontosan úgy működik 2014-ben is mint 10-20-30 vagy éppen 200 évvel ezelőtt.
Az aki összeesküvés elméletekből, kocsmai igazságokból, pártújságokból/tévéből stb. veszi át gondolkodás nélkül az uszító agymosást az így viselkedik.
Nem mellesleg sokkal egyszerűbb gondolkodás nélkül gyűlölködni mint reális véleményt megfogalmazni akár fenntartásokkal is.
Ez van, az ostobák mindig is többen voltak a világtörténelem folyamán.
"Frigyes"
miketbeszéltek 2014.06.13. 18:02:10
Mercel 2014.06.13. 18:41:11
Amit a csigatévével párban műveltek az elmúlt 10-15 évben az a kereskedelmi televíziózás szégyene volt, és jelenleg is az.
DE;
Kifejezetten vicces lesz ha átalakulnak, vagy megpróbálnak olyan képet sugallani magukról a továbbiakban mintha ők lennének a szabadság és demokrácia, valamint a korrekt tájékoztatás bajnokai:)
Az egy másik kérdés, hogy mindig minden valamihez képest jó vagy rossz.. Ha a média nagy része kormányzati nyomás illetve befolyás (vagy ilyen olyan pártbefolyás) révén még nyomokban sem tartalmaz már / majd reális hírszolgáltatást, akkor még a retekklub is válhat idővel szimbólummá.. (Az, hogy üzleti érdekből, vagy a túlélés reményében teszik ezt esetleg, az az István a király idézetből - "érdekből vagy számításból mindegy az ki melléd áll" -alapon már tökmindegy.)
Végülis, egy retekklub a csigatévéhez, echo tévéhez, ATV, rosszkedv tv (hírtévé)-hez képest már most is viccesen elfogultságmentes és korrekt - de durva volt ezt így leírni..:D
A hangsúly persze a mihez képesten van nem pedig a valós reálértéken - ezt meg szomorú volt leírni..
Berlusconi mindesetre sírva röhöghet mostanában azon, hogy kis keleteurópai sudribunkó haverja milyen faszán átvette a módszerit. A hasonlóság elég nyilvánvaló.
Lehet anyázni:)
"Frigyes"
Mercel 2014.06.13. 18:44:17
Lásd fent (egyel feljebb).
"Frigyes"
sakalakamo 2014.06.13. 18:45:15
Larry Silverstein 2014.06.13. 18:48:33
Hogyne lenne köze hozzá, a kormány úgy vezet téged, mint te a gyerekedet. Ezt nevezik felelősségnek.
A kormány ellenőrzi hogy ne patkányhús legyen a marhahús, ugyanígy tesz a kultúrával is. Kolosi egy kofa, ellenőrzés nélkül a patkányhúst fogja elpasszolni. Simple as that.
Larry Silverstein 2014.06.13. 18:51:40
Larry Silverstein 2014.06.13. 18:53:19
Úgyhogy amikor a zellenzék kínjában kiszámíthatóságot, szavahihetőséget meg befektetőket mantrázik, mindig nyálaakat ásítozok.
miketbeszéltek 2014.06.13. 18:55:32
Egy konzervatív polgár úgy gondolkozik, hogy van az adónkból fenntartott kormány, akinek a feladata szolgálni a polgárait.
Larry Silverstein 2014.06.13. 18:59:00
Szolgálja is, a választás eredménye alapján 25 éve a legsikeresebben.
miketbeszéltek 2014.06.13. 18:59:49
Larry Silverstein 2014.06.13. 19:02:35
Olyan befektető kell aki pénzt hoz. Nem olyan aki pénzt lop (Joav Blum, MSZP). Soha olyan jól nem ment a gazdaság, mint most, hadd röhögjek már amikor Gyurcsány meg az emeszpé a befektetőkről papol...
miketbeszéltek 2014.06.13. 19:02:51
Larry Silverstein 2014.06.13. 19:04:51
csak egy néző 2014.06.13. 19:09:45
Kiváncsi lennék, hogy te magadat mélymagyarnak képzelő köcsög, hogy milyen "fajtajelleget" mutatsz. Lehet, hogy te sem tudnál megfordulni a zsákutcában? Anyáddal nem ártana beszélgetni, lehet, hogy te is úgy járnál, mint a Csanád haverod. Tudod, aki ilyen bőszen zsidózik, azok maguk is általában zsidók, csak egy másik zsidón töltik ki a mérgüket, mint Kerényi papa, aki maga is buzi, és csak azért mérges a többi buzira, mert nem vállalhatja nyíltan.
bölcsbagoly 2014.06.13. 19:12:32
bölcsbagoly 2014.06.13. 19:13:45
csak egy néző 2014.06.13. 19:15:32
Ostoba madár, neked bőnyál.
Larry Silverstein 2014.06.13. 19:15:33
csak egy néző 2014.06.13. 19:16:31
Milyen szép pár vagytok így együtt.
Larry Silverstein 2014.06.13. 19:19:07
Alföldi, Sáling és most majd kolos-steint teszi lapátra az RTL, ha kapnak egy visszautasíthatatlan ajánlatot. De hát mér kéne minden kult-gurunak és szerkesztőnek sidónak lenni?
Nem amerika ez, vagy Németország 1930. Hehe
bölcsbagoly 2014.06.13. 19:19:48
Larry Silverstein 2014.06.13. 19:30:06
Vagy lesz reklámadó, vagy annyi a holokauszt emlékévnek, mer kérem nincs mibül. Emlék-félév lesz belülle. Grün zsebéből Slomó zsebébe.
Ez egy hatékony és az állampolgárok számára igen kielégítő megoldás. Ha mégse teccene a Mazsihisznek, ami sanszos, listáztathatják magukat tiltakozásul a Gyöngyösi képviselő úrnál.
miketbeszéltek 2014.06.13. 20:48:12
miketbeszéltek 2014.06.13. 20:52:15
Larry Silverstein 2014.06.13. 20:54:20
tény - soha nem ment ilyen jól a gazsdaság
vs. süket rizsa a befektetőkről meg a hiányukról, prsze egyetlen forrás v. szám nélkül - annyit tucc mint feribohóc
A zembereket a tények érdeklik, nem a ballibberek maláriás víziói
Larry Silverstein 2014.06.13. 20:56:54
Majd meséld el hogy mi köze van a fent említetteknek a szabadpiacos, független demokrata GDP csökkenésünkhöz, ill. ahhoz amiről beszélgettünk.
Larry Silverstein 2014.06.13. 21:03:04
De akkor hogy lehet 8 éves csúcson a GDP növekedés? Minnél jobban szopatja a befektetőket a kormány annál nagyobb GDP-t termelnek?
Akkor az Isten éltesse a Tábornok Urat!
miketbeszéltek 2014.06.13. 21:07:13
2§: Ha mégsem lenne, akkor automatikusan életbe lép az első paragrafus. De aki ezen egyátalán elgondolkozik, az mind liberálbolsevikzsidóhazaáruló. Valóban rendkívül kényelmes ez a virtuális valóság, és érvekkel egy hit ellen nem érdemes próbálkozni....
miketbeszéltek 2014.06.13. 21:11:19
Milyen hazugságról beszélsz?!
Szilárd vélemény 2014.06.13. 21:12:26
Larry Silverstein 2014.06.13. 21:19:17
Ilyeneket török töcsi nem tud 2 palack sósborszesz között...:))
csak egy néző 2014.06.13. 21:38:58
"De akkor hogy lehet 8 éves csúcson a GDP növekedés? Minnél jobban szopatja a befektetőket a kormány annál nagyobb GDP-t termelnek?"
Ehhez csatold már a linket.
witamax 2014.06.13. 21:46:26
Sword 2014.06.13. 22:09:44
csak egy néző 2014.06.13. 22:52:23
"A Kormány álláspontja szerint helytelen, hogy az RTL Klub bosszúhadjáratot indít azért, mert Magyarországon is adót kell fizetnie.
1. csúsztatás ( fizet is, méghozzá az összes média közül a legtöbbet)
Az pedig egész egyszerűen elfogadhatatlan, hogy a kormánytagok családtagjain, mint például a miniszterelnök édesapján akar bosszút állni ezért.
2. csúsztatás ( ugyanolyan válalkozó, mint a többi. Miért lenne érinthetetlen, azért mert apja miniszternek? Ez az ő pechje. Amikor nyer, akkor azzal érvelnek, hogy ő is csak egy válalkozó a sok közül.)
Magyarországon a kisvállalkozások is fizetnek adót, nem is egyet, hanem többfélét. Teljesen természetes, hogy egy sokmilliárdos árbevételű cégnek, mint az RTL Klubnak is adót kell fizetnie.
3. csúsztatás (lásd a 2-es pontot)
Nekik is, ugyanúgy, mint másoknak, ki kell venniük a részüket a közteherviselésből. A reklámpiac más szereplői is kifizetik a reklámadót, mégsem indítanak bosszúhadjáratot.
4. csúsztatás+hazugság [( egyedül az RTL-nek kell 40%-os sarcot fizetnie, mert ugye neki magas a bevétele. Ezen az alapon, ( mert ugye "ez igy igazságos" és ezt maga Orbán dönti el ) vajon miért nem számít magasnak a gázszerelő zseni havernak a 4.6 milliárd, a Simlicska és társainak közel 400 milliárdos, a Századvég százmilliárdos bevétele? Nekik nem kell kivenniük a részüket a közteherviselésből? )]
Mercel 2014.06.13. 23:03:02
Ezt írtad:
"Mit rizsázol?
tény - soha nem ment ilyen jól a gazsdaság"
Én meg ezt:
Esetleg, ha mondanál tényeket is te fizetett fideszdroid.
Gondolom ez sose ment még ilyen jól a gazdaság is olyan mint az államadósság csökkenése..
Ami megsúgom neked jelen pillanatban már magasabb mint 2010 előtt volt. A paksi biznisz úgy 30 éves adóssága ebben még nincs is benne.
Az idei első és második negyedévben több cég szűnt meg mint ezelőtt bármikor a rendszerváltás óta.
A gazdaság a hókuszpókuszt leszámítva sajnos messze nem megy olyan jól mint ahogy szeretett vezérünk csicskái állítják.
Ha meggyőződésből csinálod amit csinálsz akkor mintapéldánya vagy az agymosott fideszdroidnak. Ha megfizetnek érte akkor pedig remélem az utolsó fillérig gyógyszerre költöd.
Mintapéldánya vagy a gyűlölködő, uszító a másik eltérő véleményét zsigerből pocskondiázó féregnek, komolyan sajnálom, hogy a normális emberek húznak el ebből az országból tömegével, és nem a hozzád hasonlók.
Kurvára mélyen szégyelld el magad és gondolkozz el azon, hogy az aki ezt a korrupt bűnöző bandát rühelli az nem természetszerűen mszp-s se nem született zsidó.
Lehet, hogy csak egy normálisan működő országban szeretnénk élni, lehet csak az fáj, hogy terjed a sötétség, a korrupció pedig intézményesített formában van jelen a mindennapokban is.
Az, hogy az mszp szarházi volt az nem jelenti azt, hogy el kellene nézni egy legalább annyira kártékony és szarházi banda ámokfutását.
Így hirtelen ennyi.
"Frigyes"
Larry Silverstein 2014.06.13. 23:15:21
Larry Silverstein 2014.06.13. 23:17:02
Igaz, a választók is szubjektív emberek és Viktorra szavaztak nem az RTLre.
Larry Silverstein 2014.06.13. 23:18:30
2014.06.13. 23:15:21
@csak egy néző: gazdasagiradio.hu/cimlap/8-eves-csucs-35-szazalekkal-nott-a-magyar-gdp-1260
+ munkanélküliség alacsonyabb mint 2010ben
+ államadósság aránya is alacsonyabb
gondolom ezeket most hallod először
Larry Silverstein 2014.06.13. 23:19:16
csak egy néző 2014.06.13. 23:22:29
Ezzel a ragyogó szárnyalással szemben.
"Kilőtt az államadósság"
"Az államadósság a GDP 84,6 százalékán állt március végén – közölte a jegybank.
Az államháztartás bruttó adóssága a GDP 84,6 százaléka, 24 904 milliárd forint volt március végén. Az adósságot 1456 milliárd forint nettó hitelfelvétel és 380 milliárd forint árfolyamveszteség növelte az első negyedévben – jelentette a pénzügyi számlák előzetes adatai alapján hétfőn a Magyar Nemzeti Bank (MNB).
A március végén zárult egy évben az államháztartás hiánya 791 milliárd forint, a GDP 2,7 százaléka volt, ebből az idei első három hónapban 271 milliárd deficit keletkezett, ami a negyedéves GDP 4 százalékával egyenlő – közölte az MNB."
Larry Silverstein 2014.06.13. 23:27:30
Orbán Viktor harmadszor uralkodik, úgyhogy meg lehet nézni hogyan parancsolt az adósságnak az eddigi 8 éve alatt.
A Népek Nagy Tanítója ebben is EU és világbajnok.
csak egy néző 2014.06.13. 23:57:16
"Az államadósság is alacsonyabb, mint 2010-ben"
"A Magyar Nemzeti Bank tájékoztatása szerint 2010 végére a GDP 80,2 százalékára került a hazai államadósság. A negyedik negyedév végére 21 749 milliárd forintot tett ki az államháztartás bruttó, konszolidált, névértéken számításba vett, vagyis az uniós elszámolás szerinti úgynevezett maastrichti adóssága."
"májusban már viszament 81re, szóval továbbra sem fenyeget az Összefosás győzelme."
Most hogy jön ide az összefosás?
"Az adósság Kezelő Központ (ÁKK) Zrt. előzetes adatai szerint május 9-én a GDP 82,2 százalékán állt a központi költségvetés nem konszolidált bruttó adóssága és 24 327 milliárd forintot tett ki. Ezzel 2328 milliárddal haladta meg a tavaly év végi összeget."
A munkanélküliség is alacsonyabb, mint 2010-ben.
Ez igaz, ha beleszámoljuk a közmunkásokat éa a közel félmilliót, aki külföldön dolgozik.
Mercel 2014.06.14. 00:02:11
hvg.hu/gazdasag/20140415_Csucson_az_allamadossag
Még egyszer lassan leírom, hogy ebben még nincs benne a paksi biznisz. Ahogy sok minden más sem.
Bűvészkedés a számokkal, ahogy a munkanélküliségi adatokkal is.
Nem ettől fogunk jobban élni.
Larry Silverstein 2014.06.14. 00:05:08
'A GDP-arányos államadósság 2010 közepén 85,5 százalékos szinten tetőzött és azóta 2011 június végén volt a legalacsonyabb, 78, 9 százalékon.'
fn.hir24.hu/gazdasag/2014/05/19/nott-az-allamadossag/
A Népek Nagy Tanítója ebben is EU és világbajnok.
A Népek Nagy Tanítója ebben is EU és világbajnok.
A Népek Nagy Tanítója ebben is EU és világbajnok.
Larry Silverstein 2014.06.14. 00:07:32
fn.hir24.hu/gazdasag/2014/05/19/nott-az-allamadossag/
És ezt Orbán szakmai önéletrajza is fényesen bizonyítja. Bárcsak több ilyen tehetséges jelölt lenne!
Antalya 2014.06.14. 09:31:09
csak egy néző 2014.06.14. 09:54:59
"A Népek Nagy Tanítója ebben is EU és világbajnok."
"És ezt Orbán szakmai önéletrajza is fényesen bizonyítja. Bárcsak több ilyen tehetséges jelölt lenne!"
Hát öcsém, fogadok, hogy nálad otthon van egy kis sarok, oltárral, imazsámollyal és rengeteg Orbán az Isten fotóval. Javaslom, hogy mutasd meg magad egy szakembernek (elmeorvos).
Sword 2014.06.14. 10:15:17
a 3 ezer milliárddal, aztán jöhetne a többi, végül meg kötelet az összes sz@rházinak.
2014.06.14. 10:47:34
Ettől Viktor nyugodtan alszik
avocado_ 2014.06.14. 11:47:12
xclusiv 2014.06.14. 17:54:59
"-A manyup miatt Orbán Brüsszelben egyeztetett"
Egen? Szép hazugság...
"-alaptörvény: hosszú egyeztetés volt, az azonban nem divat sehol, hogy néhány % - os pártocskák fenyegetnek, amennyiben nem az ő véleményük lesz a mérvadó, akkor kivonulnak. Senkit sem zártak ki az egyeztetésből, az ellenzéki pártok durcásan felálltak az asztaltól."
Nem volt semmilyen egyeztetés, a fidesz írt magának egyet alkotmányt a saját igényei szerint. De persze ezt se volt képes normálisan megcsinálni, azóta is folyamatosan farigcsálják (hiába szopkodták magukat a takonygránit miatt)...
Az ellenzéki pártok meg azért álltak fel, mert a fidesz amúgy se vette volna figyelembe a véleményüket, mint ahogy előtte és utána se tette soha.
És az se véletlen, hogy a fidesz nem merte az alkotmányról megkérezni az ország lakosságát...
"-Paksra szükség van, a pénzt meg attól kell felvenni, aki adja."
Igen, csak a normális országokban szoktak úgynevezett tendereket kiírni, nem csak 3000000000000 Ft-os tételekre, hanem sokkal kisebbekre is. Asszem 25 millió Ft-tól kötelező pályáztatni, orbán meg most egy attól százhúszezerszer nagyobb összegről döntötte el, hogy putyin e'társ csinálja, az országnak meg kuss...
xclusiv 2014.06.14. 17:58:59
Bizony, és a magyar állam szerint ezen feladatokat többé-kevésbé jól is végezte. Szerintem ugyan nem, de sajnos nem én döntök erről.
"Sok szerencsétlenn néző nem is tud(ott) mást fogni, tehát rá volt erőltetv"
Ez meg hazugság.
Valszeg a nézők legalább 99%-áná1 bejön más is, nem csak a retek. Pl. a királyi tv.
xclusiv 2014.06.14. 18:04:15
Az a helyzet, hogy gyanús amit írsz. Mondhatnám azt is, hogy hazudsz.
Ugyanis 2010-ben és 2011-ben is masszívan nyereségesek voltak, 2012-ben veszteségesek, 2013-ban pedig ismét nyereségesek.
Ennyit a hazug propagandáról, hogy folyamatosan veszteséges salala...
xclusiv 2014.06.14. 18:13:42
Ami a reteknél egy olyan 3 milliárdos adót jelent.
15-20 milliárd között 30%-os kulccsal 1,5 milliárd adó
10-15 milliárd között 20%-os kulccsal 1 milliárd adó
5-10 milliárd között 10%-os kulccsal 0,5 milliárd adó.
Alatta meg némi aprópénzt
Vagyis a retek fizet kb. 6 milliárdot a kb. 10 milliárdnyi adóból, vagyis legalább 60%-ot, miközben a reklámpiac 20%-át se teszik ki.
xclusiv 2014.06.14. 18:15:30
Viktor faterjának (aki tán párttitkár is volt) meg a szél fújta össze a milliárdokat, ugye?
xclusiv 2014.06.14. 18:17:43
Rosszul emlékszel. Nem a mai nyugati életsznvonalat, hanem a mai EU átlagot érjók el 50 év múlva. Ausztria és Németország jóval fölötte van...
xclusiv 2014.06.14. 18:26:07
A választási törvényt maguknak csinálták, és így is épp hogy csak meglett a 2/3. Szerintem ennyire szar eredményre ugyanis ők se számítottak.
Hatszázezerrel kevesebben szavaztak rájuk, mint 4 éve, akkor 53%-ot kaptak, most 45%-ot.
Kurva nagy siker ám, 98 óta ennél kevesebb szavazattal senki nem alakított kormányt, és a fidesz is a legkevesebb szavazatot kapta a 98-as választás óta.
xclusiv 2014.06.14. 18:28:27
2013-ban 1,1%-os GDP növekedés volt, amivel a gazdaság majdnem behozta a 2012-es visszaesést...
xclusiv 2014.06.14. 18:35:16
Plusz elbaszcsiztak még 3000 milliárd mnyp pénzt, ami a GDP 10%-a. Ezt is illene beleszámolni.
"Orbán Viktor harmadszor uralkodik, úgyhogy meg lehet nézni hogyan parancsolt az adósságnak az eddigi 8 éve alatt.
A Népek Nagy Tanítója ebben is EU és világbajnok."
Igen, mnyp-t beleszámolv viktor 4 év alatt kb. forintra ugyanannyival növelte az államadósságot, mint a bajnaigyurcsány az elmúltnyócév alatt.
Viktor, a népek nagy akármije az államadósságot is kétszer olyan gyorsan emeli!
OpenEye 2014.06.15. 03:10:52
Fényezett Rézlábos 2014.06.15. 23:35:22
Benedek_Úr 2014.06.16. 12:43:48
Az RTL se pofázott bele hogy hova ikszeljünk, akkor szvsz a Fidesz is viszonozhatná a szívességet hogy nem játsza meg a jóságos óvóbácsit és két új adónem kiötlése között hagyja az embereket szórakozni, ahogy és amin nekik épp jól esik.
De nem... inkább addig basztatják, míg állami tulajdonba nem dől. A sok birka meg béget hozzá, mert őket és érintetlen tudatukat védeni kell a szappanoperáktól. Taps!
szita szita péntek 2014.06.16. 12:49:57
Deszkás 2014.06.23. 10:20:59
És akkor itt van Orbán, aki az életében nem dolgozott, nem volt rendes munkahelye, csak a politikában. És ebből gazdagodott meg... Érzed a különbséget?!
Deszkás 2014.06.23. 11:33:24
Deszkás 2014.06.23. 11:50:45
Igen, kérem vissza a kétkulcsos SZJA-t!
Deszkás 2014.06.23. 11:56:18
Deszkás 2014.06.23. 12:39:39
Deszkás 2014.06.23. 13:02:31
Deszkás 2014.06.23. 13:05:34