Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A kertévék károsak, de az ingyenjegy azért jó lesz

2014. június 10. 21:21 index 178 komment

Gulyás Gergely, a parlament fideszes alelnöke kedd reggel még nagyban szidta a kereskedelmi adókat, délután viszont nem nagyon tudott mit mondani arra, amikor az RTL Klub szembesítette vele: 2011-ben ingyenjeggyel nézte végig élőben az X-Faktor döntőjét. Gulyás az M1 reggeli műsorában még azt mondta, hogy “a két kereskedelmi televízió nagy társadalmi károkat okoz, ezért a reklámadó a média egészségügyi termékadója”.

Az RTL Klub délután találta meg a képviselőt, ekkor szembesítették vele, hogy a csatorna tehetségkutatóját bezzeg élőben nézte végig, akkor hogy is van ez a nagy társadalmi kár, amit okoznak a kereskedelmi tévék. A képviselő zavartan azt mondta, hogy nem emlékszik konkrétan a műsorra, de az elismerte, hogy vagy az X-Faktor, vagy a Megasztár döntőjét egyszer valóban élőben nézte meg.

Gulyás azzal védekezett, hogy szerinte a kereskedelmi tévék jelentős társadalmi károkat okozó műsorfolyamából egyedül a tehetségkutatók jelentenek kivételt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ger. duchemin 2014.06.11. 08:50:54

@Peterpapo:

Csak azt nem értem, hogy miért nem mondja meg ezt így kerek perec és miért kell hebegni-habogni, csúsztatni és nem emlékezni?

Ha ezt a kérdést felteszed magadnak, akkor mér az előtte levő helyeslésed sem állja meg a helyét, hiszen ez a hebegés mutatja, hogy Gulyás hazudik. (mint a fideszesek 94,5 %-a)

ger. duchemin 2014.06.11. 08:53:08

@Hoppácska:

"Mert politikuss.
Azok pedig be vannak oltva (vagy eleve úgy születtek) igazmondás/egyenes beszéd ellen."

Nem minden politikus van beoltva igazmondás ellen. Csak az, akinek a pártja szar, mocskos diktatúrát épít, amelyet csak kétféle módon lehet megvédeni. Hazugsággal, vagy fegyverrel. Szerencsére ebben az országban még csak a hazudozásnál tartanak.

Exploiter 2014.06.11. 08:54:35

@♔batyu♔:

Szerintem a fiatal pont nem néz tévét. Letolti a netrol ami kell és annyi.

Amelyik nézi az meg pont olyan hülye, hogy jó az neki.

high up! 2014.06.11. 08:56:02

Én meg aszondom ennek a Orbán-csicska gulyáskának, hogy a Nömzöti MTV-jével is elmehetnek a jó édes k.anyjukba a károkozást tekintve.
Évi 70 milliárd forintért mi megy ott? Dögunalom retro ismétlések 68-adjára, szappanoperák, meg az Orbán uradalom seggnyaló imádata a hírekben. Semmi saját müsor, semmi saját ötlet (ja, majd a Rákai Filipsz pártcsicskák agyából, ugye?) Ezt ingyen is lehetne csinálni, ehhez nem kell ész.

Ez még károsabb mint egy ker. TV, mert itt a néphülyítés központi irányítással megy. Nem is csoda, hpogy ebben az országban az Átlaghülyemagyarok aránya stabil 90%. Akármelyik korszakot is vesszük.

FOLYTASSUK!

♔batyu♔ 2014.06.11. 08:57:58

@ger. duchemin: Gondolod, hogy pld. Bajnaiék nem? A csókát valószínűleg nem is érdekli a téma, kért 2 ingyenjegyet és kapott.

Szerdán. Aztán csütörtökön közölték vele, hogy bevezetik a reklámadót. Szivcsi.

A politikusok 90%-a nem hoz (nem is hozhat) saját döntést, ugyanakkor választónak ezt nem mondhatja el. Ilyen alapon egy közért dolgozót is lehetne baszogatni, miért árul mégis cseh étolajat, amikor tegnap még büszkén írta ki, hogy nálunk csak magyar termékek vannak.

♔batyu♔ 2014.06.11. 09:00:06

@Exploiter: Én is ezt hittem, aztán egy táborban láttam, hogy várják esténként a gagyit. És egyáltalán nem ostoba csákók, bár korukból adódóan nyilván nem professzorok. Ráadásul a tábor tömve jó csajokkal.

Persze, szerencsére sokakat nem érdekli.

Exploiter 2014.06.11. 09:01:14

@♔batyu♔:

Az olyan országokban, ahol nem létezik olyan faszsag, hogy frakciófegyelem, a politikusoknak lehetnek egyéni döntései, felelőssége és véleménye.
Nem mindenhol csak tulfizetett gombnyomo droid, ezt csak itthon lehet beadni a hulyeknek.

high up! 2014.06.11. 09:02:21

@♔batyu♔:

figyelj csak Orbáncka hasznos hülyéje: 2009-ben még jobb is volt a PISA eredmény mint korábban. 2012-ben viszont jött a bedőjlés és a magyar gyerekek Európa hátsó fertályába csúsztak le.
2013-ban a magyar gyerekek a kombinatorikai felmérésen szintén a hátsó fertályban végeztek valami 20 ország között.

2015-re végleg beérik a NER célja: a magyar gyerekek még nálatok, az anyjuk-apjuk generációjánál is hülyébbek lesznek, mert a NER csak bégetni tanulni engedi a gyerekeket.
Igaz, terpeszállás egykettőjből! lehet hogy a magyar gerekek Európa legjobbjai lesznek.

FOLYTASSUK!

ger. duchemin 2014.06.11. 09:03:33

@♔batyu♔:

"A politikusok 90%-a nem hoz (nem is hozhat) saját döntést"

Nos az ilyen politikus még a homo sapiens nevet sem viselheti, mivel nincs agya. Ha te politikus lennél, elégedett lennél azzal, hogy ne hozhass szabad döntést? Te szereted, ha az agyadat mossák?

jahaha 2014.06.11. 09:13:34

@közösperonos átszállás:
Miert ne mehetne el a repijeggyel a rendezvenyre, majd mondhatna hogy szar az egesz? Egy 2000 ft-os (vagy mittudomen mennyi) jegyert szerinted el kellene kotelezodni?
Es mi a baj a progressziv adozassal? Csak szja eseten meltanyos, cegeknel nem?

kovi1970 2014.06.11. 09:15:51

@jahaha: A progresszív adó csak akkor jó, ha középosztályt szívatják vele, ha a multikat, akkor rossz!

ger. duchemin 2014.06.11. 09:17:28

Miert ne mehetne el a repijeggyel a rendezvenyre, majd mondhatna hogy szar az egesz? Egy 2000 ft-os (vagy mittudomen mennyi) jegyert szerinted el kellene kotelezodni?

Nem ez a baj. Hanem az, hogy nem meggyőződésből mondják, hogy a ker. tv, a chips, az energiaital, a cigaretta stb. (szerintem idén még a sör is rákerül a feketelistára) káros, hanem mocskos, szemét lopási érdekből. Tehát ezek az emberek nem őszintén beszélnek, hanem hazug álszentségből. Ez a baj.

Sárga Király 2014.06.11. 09:24:04

@szbszig: ha szerinted normális, hogy magánemberként helyesnek tartasz valamit, politikusként viszont elítélsz - akkor ott a helyed Gulyás és a többi mocsok mellett.

Sárga Király 2014.06.11. 09:27:09

@♔batyu♔: nem hozhat döntést - szerinted akkor miért hívják őket döntéshozónak? Vagy azt fogadod el, hogy demokrácia van, ahol egy politikusnak is lehet saját döntési és szavazati joga, "frakciófegyelemtől" függetlenül - vagy a diktatúrát, ahol döntési jog szempontjából egy szinten van a kasszás néni és az államtitkár.

halor 2014.06.11. 09:27:25

@humorpalanta: nem csak a fideszeseknek, az összes politikusnak kivétel nélkül egy medúza komoly ellenfelet jelent egy iq vetélkedőben.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.06.11. 09:28:03

@Sárga Király:
"ha szerinted normális, hogy magánemberként helyesnek tartasz valamit, politikusként viszont elítélsz"

Kurvaországban ez a politikuss munkaköre. Mindegy, hogy mit gondolsz EZT kell mondanod. Ezért kapod a lét.
A főnök mondja meg, hogy mit kell nyilatkoznod, milyen gombot kell nyomnod - nem a te meggyőződésed (jobb is, ha olyan nincs), vagy éppen a választók meggyőződése (inkább nekik se legyen).

halor 2014.06.11. 09:29:58

@ger. duchemin: de, minden politikus. A politikának elemi része ez sajnos.

Joey Greco 2014.06.11. 09:30:48

Annyira álszent hazug ez az egész story.Görbe tükör kis hazánknak.Én még azt hittem h ez a rémálom most tavasszal elmúlik.Hát nem,ez már marad itt.Mien érdekes lesz,amikor egyszer talán megbukik ez a rezsim,ki fog derülni mindenkiről h ő mennyire utálja utálta,valójában,Orbánékat..
Sajnos ien a magyar,ien ez a NÉP ezt akarja

Texaszi Láncfűrészes 2014.06.11. 09:31:14

Azt viszont senki nem veszi észre, hogy többek között pl. a TV2 is ugyanazt a fost nyomja mint az RTL, viszont bünti adót csak az RTL kap?

Ráadásul egy hirtelen módosítással biztosították, hogy kizárólag így legyen.

Nem lehet, hogy azért történt így mert az RTL ellencsatornájánál masszív FIDESZ érdekeltség van?
Úgy rémlik mintha mostanában bevásárolta volna magát a FIDESZ a TV2-be.

Az is lehet, hogy Gulyás Gergely azért hebeg-habog mert ciki ezt így bevallani.

közösperonos átszállás 2014.06.11. 09:36:09

@jahaha: "Miert ne mehetne el a repijeggyel a rendezvenyre, majd mondhatna hogy szar az egesz?"

Egyrészt akkor irdatlan tapló lenne (ha meghívnád ebédre, és utána közölné, hogy ezdeszarvót, akkor udvariasan mosolyognál?), másrészt, ha figyeltél, nem mondta (annyit mondott lényegében, hogy ööööö), így ez csak elméleti lehetőségek boncolgatása. Amúgy ez egy szívesség, ha nem tetszik, akkor el lehet utasítani és ki lehet fizetni saját zsebből a 2000 Ft-ot (ha már arra utaltál, hogy milyen bagatell egy összeg is).

"Es mi a baj a progressziv adozassal? Csak szja eseten meltanyos, cegeknel nem? "

Egyrészt pontosan, cégeknél ennek nincs értelme (plusz magánszemélyeknél a bevételt tekintheted jövedelemnek, cégeknél meg ez abszurd). Másrészt nyilván lemaradtál az eseményekről, a TV2 nem fog fizetni egy fityinget se mégse, mert hát veszteséges volt szegény, és akkor inkább gyűjtsön erőt (érdekes lenne erről is megkérdezni Gulyás Gergelyt, hiszen azt mondta, hogy "A két kereskedelmi televízió nagy társadalmi károkat okoz, ezért a reklámadó a média egészségügyi termékadója" -- gondolom, akkor legalább nem szavazta meg ezt a módosítót, ugye?). Harmadrészt teljesen fölösleges úgy tenni, mintha itt elvekről lenne szó, ugyanis nincs (az SZJÁ-s érvelésed is jól rámutat erre); a cél a baráti kezekbe vándorolt TV2 elől eltüntetni a konkurenciát. Ez már a nyolcszázadik személyes Lex; vagy szerinted véletlenül megint úgy jött ki a szabályozás a törvénygyárból, hogy az a Fidesznek pont kapóra jön, tiszta mázli ez, nem is lehet más?

Szabványok 2014.06.11. 09:36:42

Nagyon szeretném, ha engem, családomat és minden honfitársaimat megmentené a fidesz mindenféle (a tudósok szerint) ártalmas dologtól. Épp ezért követelem, hogy:
* Emeljék fel az üzemanyagok adóját, mert az autók károsak a környezetre és ránk.
* Emeljék fel az élelmiszerek ÁFÁját, mert a túl sok evés elhízást okoz.
* Emeljék fel a könyvek adóját, mert egyrészt sok rossz, ártalmas könyv van, másrészt az olvasás rongálja a szemet.
* Adóztassák meg jobban az internetet, mert ártalmas, mozgásszegény életmódra nevel, sőt helytelen eszméket lehet olvasni a neten.

Texaszi Láncfűrészes 2014.06.11. 09:37:18

@Joey Greco:

A "mien","ien" helyesen írva: milyen, ilyen

vernarancs 2014.06.11. 09:46:32

Hat ezt beszopta, no, nincs mese. Lehet mosdatni. Amugy a gulyas is egeszsegtelen. Megis sokan kajaljak.

Jazo 2014.06.11. 09:48:20

Szerintem is abszolút káros az amit a TV2 és az RTL Klub műsorként szolgáltat, főleg az amit saját maguk készítenek, készítettnek. Persze biztos van kivétel is, de annak a gyereknek, aki ezeket nézve nő fel nagyon könnyen torzulhat az értékítélete. Nagyon gyakran olyan embereket emelnek piedesztálra, olyan embereket állítanak be követendő példának, akik az emberiség alját képviselik erkölcsileg és emberileg, sőt néha még elítélt bűnözők, többszörös adócsalók. Nálunk a fiatalok által legismertebb emberek jellemzően azok a médiamunkások, sztárocskák, akiket a kereskedelmi tévék tettek "celebbé". Arra nem térek ki, hogy melyik kereskedelmi tévé fekszik le éppen a kormánynak, mert abban az élen a köztévé áll, amit nyugodtan nevezhetnénk a kormány propaganda tévéjének, de mindkét nagy kereskedelmi tévé híradása gyakorlatilag a blikk és a bors tévés megfelelői. A híradóik, híradásaik műsorideje szinte teljes egészében a katasztrófák, a bűnesetek, botrányok, halálos balesetek, az emberi szerencsétlenség és nyomorúság bemutatásával megy el, az elmaradhatatlan celeb-blokk mellett ami már régen külön műsoridőt kapott, mert kevés volt 5-10 perc bemutatni a sok mocskot, pletykát és csámcsognivalót. A TV shopról, meg az asztrológiai, sámán, távgyógyító, jós blokkban meg megy a színtiszta szélhámosság, csalás, a hiszékeny, tudatlan emberek és családok életének tönkretétele. A tehetségkutató műsorokkal nem lenne baj, ha a meghívott bírák jellemzően nem a médiamunkások közül lennének meghívva, akiknek a tudása, tehetsége nagyon gyakran kevés is ahhoz hogy előbbre segítse a versenyzőket a fejlődésükben. Utoljára maradt az aktuálisan futó magyar szappanopera, amiben egy végtelen körjátékban előbb vagy utóbb mindenki mindenkivel kavar, házasodik, elvál, átveri, becsapja, amellett hogy a szereplők nagy része gyakorlatilag bűnözőt játszik, vagyis csupa olyan karakter, jellem kerül bemutatásra, ami minden csak nem követendő példa. Amit elfogadhatónak, vagy akár jónak is nevezhetnék azok jellemzően külföldi mozik, tévéfilmek, sorozatok.

A reklámadónak viszont semmi köze sincs a tévé, rádióműsor, vagy épp az újság-magazin színvonalához és persze a befolyt összeg sem fogja semmilyen módon növelni a színvonalat, hiszen bemegy a közösbe aztán szépen lenyúlja a kormány és megy a haveroknak. Ezek az indokok teljesen hamisak, színtiszta populista megvezetés. Ha tenni akarnak valamit például a kertévék káros hatása ellen, akkor azt csak szabályozással tehetik. Az asztro, jós, távgyógyító blokkot például azonnal be kellene tiltani, legalábbis ezt az emelt díjas betelefonálós, szélhámos formáját. A magazin-celebműsorok arányát jelentősen csökkenteni kell, az ismeretterjesztő-dokumentum blokkok számát pedig növelni. A híradóban csökkenteni kellene a katasztrófa-bűnügyi hírekre szánt időt.

A chipsadónak is csak úgy lett volna értelme, ha a teljes összeg azonnal és közvetlenül megy az egészségügybe, főleg a megelőzésbe, felvilágosításra, az egészséges életmódra nevelésre ment volna.

Érdekes, hogy a kormány folyamatosan újabb adókkal próbálja betömni a feneketlen gyomrát, de mikor az adócsalásra, adóelkerülésre és adócsalókra, és az ezek miatt kiesett ezermilliárdos bevétel kerül fókuszban azonnal tagad, szőnyeg alá söpri, elbagatelizálja a témát. Neki nem kell a vállalkozók álltal elcsalt adóbevétel, de átlag munkából élő állampolgárt képes lenne megnyúzni az utolsó forintjáért.

Ha rajtam múlna, a tudatos adócsalás és a gazdasági bűncselekmények minden formája hosszú börtönéveket jelentene és az illető az ellopott, elcsalt pénz visszafizetésével csökkenthetné a börtönévek számát. Egy milliárdokat elsikkasztó, csaló például kapna alapból száz évet, hogy többet ki se jöjjön a börtönből, hacsak nem jut eszébe, hogy melyik külföldi bankszámláján fekszik is az ellopott, elcsalt pénz. Ha mindent visszafizetett, akkor meg kapjon 1-2 évet felfüggesztve, legalábbis első alkalommal. Ha nem fizet, akkor meg rohadjon a börtönben 100 évet. Nálunk az az egyik legnagyobb baj, hogy az ország a gazdasági bűncselekmények hatása miatt szenved legjobban, viszont a kártérítés, az ellopott összeg visszafizetése csak másodlagos a bírósági ügyekben. Miért kell külön polgári és büntetőjogi tárgyalást tartani egy gazdasági bűncselekményben? Össze kell vonni a kettő és az alapján kapja a büntetést az elkövető, hogy az általa okozott kárból mennyit térít vissza.

ger. duchemin 2014.06.11. 09:49:31

@halor: de, minden politikus. A politikának elemi része ez sajnos.

De nem mindegyik. Majdnem mind, ez igaz, de mégsem mind. A 99 % nem 100, közelítőleg igen, de mégsem teljesen az. A különbségtétel fontos, a "mindegyik" szó használata indokolatlan esetben súlyos előítélethez vezet, és káros. Épp ezért hazug a "minden cigány lop" mondat, még ha a valóságban levő adat a többséget is jelenti, de nem a teljességet.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.06.11. 09:53:18

@ger. duchemin:
"A 99 % nem 100, közelítőleg igen, de mégsem teljesen az."

Jó, akkor most felállt egy picit neked, hogy ezt a nagy igazságot kimondtad.

halor 2014.06.11. 09:54:47

@ger. duchemin: az a baj, hogy ma a politika erről szól. Az arisztotelészi értelemben vett politikusok már kihaltak kb 150 éve. Ma a politika arról szól, hogy ígérj minél többet, és adj minél kevesebbet, azaz hazudj, mint a vízfolyás. A politikus úgy hazudik ahogy a villanyszerelő vezetéket köt össze vagy a kovács vasat ver. Munkakörszerűen. Ez ilyen szakma. A boncolóorvos is olyat csinál amit én nem csinálnék, a pöcetakarító és a politikus is.

Nyugodtság van! 2014.06.11. 09:55:50

Istenem, de egy szánalmas, kisstílű, pitiáner, nyomorult poszt ez! EZ legyen b*meg a legnagyobb gond a Fidesszel!

johnnylightning 2014.06.11. 10:01:30

Ez a téma az RTL Klubtól nagyon szánalmas. A Híradóban is ezerszer elismételtél, hogy lebukott a politikus. Ezek szerint minden politikust meg lehetne említeni, hogy mekkora adóterhet akarnak kivetni az RTL Klub-ra, közben meg otthon biztos van TV-jük és néha nézik is és ezért milyen dolog ez....

És az igaz, hogy társadalmi szinten károkat okoznak ezek a TV-k, az RTL Klub és TV2 is a gagyi, igénytelen és szánalmas műsoraival, amiket ha nem néz az ember, akkor sem tud elkerülni, mert mindenhol ezeket nyomatják. Ez a sírás, hogy tönkremennek, ez ugyanaz, mint a bankadó bevezetése előtt. A bankok is sírtak, hogy majd tönkremennek, aztán mi történt? Így is bőven profitáltak. Igaz kevesebbet, mint előre szerettek volna.

bandinyúl 2014.06.11. 10:06:05

Ennek az okostojásnak kéne azt mondani amit a tarlós mondott vala:
sanyikám leverem a szemüvegedet aztán összetaposom.Szemüveg nélkül meg olyan lenne mint egy meztelen csiga.

Darth_Vader 2014.06.11. 10:22:44

Valaki megnézte, hogy pl. az RTL hét közben milyen műsorfolyamot ad. Ezért aggódni, több mint faszság.

)
12:50

Fókusz(12)Nagyothalló (ism.)
Közszolgálati magazin
Feliratozva az RTL Klub TXT 888. oldalán.
Közszolgálati magazin aktuális történetekkel itthonról és külföldről.
Fókusz
13:25

Éjjel-nappal Budapest(12) (magyar filmsor., 2013) Nagyothalló (ism.)
Feliratozva az RTL Klub TXT 888. oldalán.
14:40

Az örökség(12) (am.-mex. filmsor., 39. rész, 2013) Nagyothalló
Feliratozva az RTL Klub TXT 888. oldalán.
15:45

Az örökség(12) (am.-mex. filmsor., 40. rész, 2013)
Feliratozva az RTL Klub TXT 888. oldalán.
16:50

A mentalista(12) (am. krimisor., III./10. rész, 2008) Nagyothalló - Ég a subája...
Feliratozva az RTL Klub TXT 888. oldalán.
18:00

RTL Klub HíradóNagyothalló
Esti kiadás
Feliratozva az RTL Klub TXT 888. oldalán.
19:00

Fókusz(12)Nagyothalló
Közszolgálati magazin
Feliratozva az RTL Klub TXT 888. oldalán.
19:30

Éjjel-nappal Budapest(12) (magyar filmsor., 2013) Nagyothalló
Feliratozva az RTL Klub TXT 888. oldalán

20:50

Barátok közt(12) (magyar filmsor., 1998) Nagyothalló - 6963-6964.
Feliratozva az RTL Klub TXT 888. oldalán.
21:25

Szulejmán(12) (török kalandfilmsor., 84. rész, 2011) Nagyothalló
Feliratozva az RTL Klub TXT 888. oldalán.
Szulejmán (Halit Ergenç), a török birodalom fiatal uralkodója nagy álmokat dédelget: 26 évesen a világ meghódítására készül, és ezt elsősorban új módszerekkel próbálja elérni.
Szulejmán
23:15

Elfelejtve(12) (am. krimisor., I./2. rész, 2009) - A mostoha titka
0:15

Reflektor(12)Nagyothalló
Sztármagazin
Feliratozva az RTL Klub TXT 888. oldalán.
0:30

Egy botrány részletei(16) (angol thriller, 2006)
2:20

A végső akarat(12) (török filmsor., 67. rész, 2007) Nagyothalló
Feliratozva az RTL Klub TXT 888. oldalán.
3:15

A végső akarat(12) (török filmsor., 68. rész, 2007) Nagyothalló
Feliratozva az RTL Klub TXT 888. oldalán.

közösperonos átszállás 2014.06.11. 10:26:34

@Darth_Vader: Nem figyelsz, nem ez volt a kérdés. De ha már ennyire ráérsz, légyszi másold már ide a TV2-ét is, hadd lássuk, az mennyivel különb!

Texaszi Láncfűrészes 2014.06.11. 10:31:54

Sokadrészt:

Ki és hogyan állapítja meg, hogy mennyire károsak ezek a tartalmak?

Ha mégis, akkor miért nem tiltják be őket mint a Mónika Show-t?

A korhatár karika minek van? A külön büntetések minek vannak?

Ellenzékben ülve miért nem támogatták a reklámadót x-évvel ezelőtt?

Mikó? 2014.06.11. 10:33:17

egyet nem ertek:
Megy a sok szemet a TV-ben, nagy a nezettseg, ezert sok reklamidot tudnak eladni. De: A sok szemetet leginkabb a proszto tomegek nezik, tehat ok latjak a reklamokatat is. Azt gondolnam az nez ezerrel ilyen szemetet akinek nincs jobb dolga illetve penze mas programokra (bar egy setara parkban meg penz se kell, na mindegy) Es itt jon a kerdes: Ennek a hatalmas proszto tomegnek van olyan nagy vasarlo ereje? Megeri tomni a fejuket reklammal? Az egyszeri proszto ugyse veszi meg a reklamozott Chanel parfumot, max "okosba" megoldja, vagy vesz az aluljaroban, piacon hamisat.

horcsogpofi 2014.06.11. 10:33:38

Hát szerintem meg pont ezek a "tehetségkutató" műsorok az egyik legkártékonyabbak a társadalomra nézve. A lehető legrosszabb példát mutatja, hogy nulla teljesítménnyel lesz valaki ünnepelt sztár. Az ilyen műsorok akkor lennének hitelesek, ha bemutatnák mi történik velük a műsor után. Már a pár évvel ezelőtti győztesekre nem emlékszünk, csak kihasználják őket, meg elhitetik velük, hogy mekkora dolgot vittek véghez.

Úgyhogy ez a Gergőke inkább maradjon csendbe, az idióta jóllakott napközis ábrázatával és ne mondjon hülyeségeket. Egy normális országban egy ilyen ember, kifutófiú nem lehetne.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 10:35:21

Nyilván egy leszokott dohányos se kampányoljon a cigi ellen, sőt akkor hiteles, ha arra buzdít mindenkit, hogy gyújtson rá.

Nincs valami erősebb anyagotok? Mert ez egy újabb összefosáshoz is kevés lesz.

tintamin 2014.06.11. 10:36:56

Az megvan, hogy az lenne a legnagyobb populista duma, hogy

"Két legyet egy csapásra!

Az RTLklubtól beszedett adót mind az oktatás színvonalának emelésére fordítjuk, hogy a jövőben ne is igényeljék az ő nemzetkárosító műsoraikat az intelligenssé válló állampolgárok"

Mondjuk azt meg kell oldani, hogy viszont a párttévé-rádió-újság butítását azért kajálják. Jaj, a kettő nem megy.

Akkor üssük le az RTL-t meg csesszük szét az oktatást: megvan a szavazótábor évtizedekre....

Milyen érdekes, hogy valamikor a Fideszre szavazni menő volt, ma kegyetlenül kínos...

Holabög Rém 2014.06.11. 10:37:25

@FILTOL: Nem meghívták, hanem kunyerált magának ingyenjegyet. Nagyon nem ugyanaz.

Darth_Vader 2014.06.11. 10:38:48

@közösperonos átszállás:

Az volt a kérdés, kártékony, vagy sem. Mindenki el tudja dönteni önmaga, nem nehéz.
A TV2 sem különb. Ezért vették át, hogy változtassanak rajta.

tintamin 2014.06.11. 10:39:17

@horcsogpofi: Annyit tennék hozzá, hogy a tehetségkutató műsorokban van olyan, hogy "hozzáadott munka", amikor a versenyzők készülnek, dolgoznak azért, hogy jobbak legyenek.

Egy Berkikrisztián vagy Győzőke mennyit melózik, hogy jobbá váljon?

Egyébként meg:

KI LEHET KAPCSOLNI AZT A KURVA TÉVÉT!!!

Holabög Rém 2014.06.11. 10:42:15

@level 1: A T-Mobiletól??? PONT a T-Mobile-tól? Na ne viccelgessél :)

közösperonos átszállás 2014.06.11. 10:44:38

@Darth_Vader: "Az volt a kérdés, kártékony, vagy sem. "

Hol is volt ez a kérdés? Amúgy meg ld. @közösperonos átszállás .

"A TV2 sem különb. Ezért vették át, hogy változtassanak rajta."

Hát persze, a Class FM is mennyire tökre más, mint a Danubius volt előtte! Ja nem, mégse. (És hát a vették át, az is egy elég erős eufemizmus.)

Peterpapo 2014.06.11. 10:59:08

@ger. duchemin:

Én nem így gondolom. Attól, hogy hülye és nem tudja elmondani a kézenfekvő logikus érveit, vagy megvédeni az állítását, attól az még igaz lehet.

Jimbo75 2014.06.11. 11:01:36

@jahaha: Gondolom van távirányítód, megnyomsz egy másik gombot és máris nem kell nézned az RTL-t, vagy bármelyik másik csatornát. Ennyire egyszerű....

2014.06.11. 11:04:24

@♔batyu♔: "Épp te vagy arra a bizonyíték, hogy egyáltalán nem a Fidesz baszta el. Primitív ostoba proli vagy olvasd már vissza magad."

Úgy tűnik, az inkább te vagy.

dr Smittpálelnökúr 2014.06.11. 11:08:42

@jahaha: A magyar tulajdonú szar jobban tetszene?

Ha az rtl kivonulna, neked mennyivel lenne jobb? Bejönne helyette egy simicska féle tv, és onnan tömény kultúra ömlene a nyakunkba?
A tv2 jobb lett, mióta fidesz tulajdonban van? Vagy a jobboldali bulvár rendben van, a független nincs?

@Mikó?: Ha nincs rtl, akkor az emberek a parkokban fognak sétálgatni? Vagy megrohamozzák a színházakat? És egyébként miért is zavar bárkit, hogy mivel üti el a szabadidejét valaki?

Mennyire ismerős ez a kádári rendszerből, majd a párt megmondja mi a kultúra, mivel szórakozzanak a tömegek.
Pusztuljanak a kereskedelmi tv-k, mi lesz helyette? Jobboldali bulvármocsok? Az jobb? Magas kultúra lesz? Ki dönti el, mi az? lázár jános, vagy maga a felcsúti bugris? Filmeket is be fognak tiltani? Zenét? Koncertre csak nyakkendőben? Hosszú haj lehet?

Te elfelejtetted ezeket, vagy fiatal vagy és nem is élted át?
A Made in Hungária című film megvolt? Röhögtél rajta? Kb. ugyanez történik most is.

2014.06.11. 11:20:12

@Szabványok: "Épp ezért követelem, hogy"

Hallottad már, hogy csak óvatosan a kívánságokkal, mert hátha teljesülnek? :-D

közösperonos átszállás 2014.06.11. 11:21:10

@Peterpapo: "Én nem így gondolom. Attól, hogy hülye és nem tudja elmondani a kézenfekvő logikus érveit, vagy megvédeni az állítását, attól az még igaz lehet."

Csak ekkor meg szakmailag alkalmatlan.

2014.06.11. 11:22:59

@Nyugodtság van!: Nehogy azt hidd. Valami olyan banánhéjon fog elcsúszni a társaság, amire álmunkban sem gondolnak, olyan pitiánernek tűnik.

Peterpapo 2014.06.11. 11:24:31

@közösperonos átszállás:

Az egy másik kérdés, azt enélkül is tudtuk és ez a poszt most nem erről szól.

_most_ 2014.06.11. 11:31:29

@♔batyu♔: ma már a fiatalokra sokkal veszélyesebb az internet, mint a kereskedelmi tévék, például ott vannak olyan oldalak, mint a kuruc.info, ami nem gyerekeknek való, hisz gondolom te se nácinak születtél.

közösperonos átszállás 2014.06.11. 11:36:59

@Peterpapo: De ez zsákutca, nem építhetsz arra, hogy de hát hátha titokban van egy koherens magyarázata az egészre, csak épp nem tudja kinyögni szegény, de előlegezzük meg neki.

Peterpapo 2014.06.11. 11:41:22

@közösperonos átszállás:

Nem titokban van neki, csak nem tudja elmondani, vagy nem akarja, vagy... mindegy. a lényeg, hogy attól, hogy ő ott ült egy X-Faktor döntőben, attól még a VV szar az Éjjel-nappal Budapest szar és ezeknek romboló hatása is van a gyerekekre. Nem kell ahhoz fidesz nyaloncnak lenni, hogy ezeket az ilyen Gulyás Gergelyek nélkül is tudja az ember fia. Persze az a szülő felelőssége, hogy hagyja nézni a gyereket és ha igen, akkor a fejében a helyére teszi-e azt, amit a gyerek lát?

Mikó? 2014.06.11. 11:43:16

@dr Smittpálelnökúr:
Nem zavar ki mivel uti el az idejet, es nem is akaraom megmondani, hogy ki mivel tegye. Az nem erdekel. Teljesen felreertetted amit irtam.
A kerdes arra iranyult miert eri meg valakinek reklammal tomni azok fejet, akik szerintem ugyse veszik meg azt a termeket. Szerinted pl egy atlag Monikaso vagy Balzsso nezo Mercedest. Audit, meg Chanel parfumot vasarol? Ok esetleg Arielt, meg McDonalds kajat. En pl egy petakot nem koltenek reklamra az RTL-en, max ha valami piacos szart akarnek eladni.

Yogi 2014.06.11. 11:44:08

@dr Smittpálelnökúr: egyetértek, de valamit kihagytál: magyar seggbe, magyar lófaszt! Amúgy a kertévék, magyar embereknek adnak munkát, (több ezernek), akik adóznak a jövedelmük után, akik fogyasztanak, amivel további embereknek adnak munkát, akik szintén fizetnek adót és fogyasztanak .. és így tovább. Közgáz 1. óra (mondjuk igaz, hogy ortodox, de hagyjuk). Ha a felső lánc munkanélküli lesz, akkor ők nem fogyasztanak, sőt őket kell eltartani, akkor az általuk meg nem vásárolt termék/szolgáltatás már nem kell, így további munkanélküliség várható és így tovább.. ha beszopatnak egy szektort (legyen most a kertévé, média, reklám), akkor az tovább gyűrűzik máshova is és a beszedett kb. 10 milliárdot költheti az állam segélyekre, vagy kompenzációra (pl.: non-profit hulladék gazdálkodás, az egy kulcsos adóval mindenki jól jár, aki meg nem azt kompenzáljuk..omg)

pucros 2014.06.11. 11:49:49

Most kivételesen nem a fideszesen, hanem a sajtón vagyok kiakadva.

Most ez már tényleg alap?

Egybitesnek kell lenni? Vagy mindig feltétel nélkül imádjál valamit, vagy nem nem soha semmit belőle?

De akkor miért pont a majdnem mindig elutasítás az elutasítás cáfolata, miért nem inkább a majdnem mindig elfogadás az elfogadásé?

közösperonos átszállás 2014.06.11. 11:55:11

@Peterpapo: "Nem titokban van neki, csak nem tudja elmondani, vagy nem akarja, vagy..."

...vagy nincs is neki. Tényleg az a normális, hogy ha nem mond semmit, akkor mi azért jóindulatúan odaképzelünk valamit?

"a lényeg, hogy attól, hogy ő ott ült egy X-Faktor döntőben, attól még a VV szar az Éjjel-nappal Budapest szar"

És? Nem ez volt a kérdés. Az a kérdés, hogy ez hogyan passzol az ajándék repijegy elfogadásához, meg hogy a TV2-re (ami pedig ugyanez pepitában) vajon miért nem igaz mindez.

"és ezeknek romboló hatása is van a gyerekekre. "

Te, tök érdekes amúgy, de az enyémre nincs.

2014.06.11. 11:57:26

@Peterpapo: "a lényeg, hogy attól, hogy ő ott ült egy X-Faktor döntőben, attól még a VV szar az Éjjel-nappal Budapest szar és ezeknek romboló hatása is van a gyerekekre. Nem kell ahhoz fidesz nyaloncnak lenni, hogy ezeket az ilyen Gulyás Gergelyek nélkül is tudja az ember fia."

Világosítsál már fel. Te például honnan akarod tudni?

Peterpapo 2014.06.11. 12:07:20

@közösperonos átszállás:

Az is lehet, hogy nincs neki, csak nyomja a papagájkommandó dumát. Ettől függetlenül igazából én sem igazán értem, hogy mi a baj azzal, ha valaki ingyenjeggyel megnéz egy tehetségkutató műsort, miközben azt gondolja, hogy a kertévék műsora általában szar és romboló hatással van a gyermekekre ezáltal a társadalomra. tehát a kérdésedre válaszolva szerintem passzolhat a két dolog egymáshoz. És nem láttam, vagy olvastam sehol, hogy Gergely szerint a TV2 kivétel az alól, amit mondott.

Peterpapo 2014.06.11. 12:08:46

@közösperonos átszállás:

ja és az enyémre sincs, mert valószínűleg mi (te és én) felelősségteljes szülők vagyunk, vagy úgy tudtuk befolyásolni a gyermekünk ízlését, hogy ő is szarnak tartja és nem nézi, vagy a helyén tudja kezelni, amit lát, de sokan nincsenek így ezzel.

Peterpapo 2014.06.11. 12:09:39

@trev:

Én onnan szoktam tudni, hogy megnézek belőle egy részt és annak alapján döntök, amit látok.

2014.06.11. 12:12:03

@Peterpapo: Ez ám a bizonyíték. Megnézed, aztán eldöntöd, hogy ez káros. Mert te vagy ennek a nagy szakértője, igaz?

"sokan nincsenek így ezzel."

És ezért nyilván a kertévék a hibásak. Logikus.

Butuska 2014.06.11. 12:28:00

@samcro: "Vajon mi lesz a következő ellenség, az internet?"

Igen, már most is az, lásd a kommentelés üldözése, pl lézer jani pere kommentelő ellen, vagy a tokaj kereskedő ház pere csak mert leírta Uj Péter az egyik borukról, hogy szerinte szar. Érdekesség, a kereskedőház pár hónapja őrült mennyiségű borát volt kénytelen visszahívni és zárolni, mert kiderült, hogy pancsolt. De legalább a pert is elvesztették.

Amúgy semmi sincs ingyen, a kertévénél a reklámok megnézésével fizetsz a tartalomért, ha nem akarod nézni, nem nézed a reklámot se. Ha meg nem akarsz reklámokat, nézz előfizetős csatornákat.

Peterpapo 2014.06.11. 12:38:07

@trev:

Nem. Nem azt döntöm el, hogy káros-e, vagy sem, hanem azt hogy nekem teszik-e, vagy sem. A károsság ott mérhető, hogy a gyermekek a műsor hatására, hogyan viselkednek és mit gondolnak dolgokról. Ha kicsit körül néznél Te is látnád, hogy bizony nem jó irányba mennek a dolgok a világban és bizony erre hatással vannak a tévé műsorok is. Hogy konkretizáljam:

Mit lát a gyerek a tévében, Azt hogy csináld a fesztivált, meztelenkedj, sírjál, ríjjál, káromkodj, verekedj és ismert ember leszel, aki aztán, könnyen keres sok pénzt. Ha ez szerinted nem káros, akkor nem tudom mi az?

high up! 2014.06.11. 12:43:08

Fábry az RTL-en? MOCSOK!
Fábry az M1-en? NÖMZÖTI KINCS!

Jáksó féle szappanoperák az RTL-en? MOCSOK!
Jáksó féle szappanoperák az M1-en? NÖMZÖTI KINCS!

X Faktor profi zenész zsürivel az RTL-en? MOCSOK!
Dal nevenincs Csiszárokkal az M1-en? NÖMZÖTI KINCS!

Átlaghülyemagyar RTL-t bámul? MOCSOK!
Átlaghülyemagyar M1-t bámul? NÖMZÖTI KINCS!

FOLYTASSUK!

Jóúnás 2014.06.11. 12:57:20

@high up!: így a helyes

Fábry az RTL-en? MOCSOK!
Fábry az M1-en? MOCSOK!

Jáksó féle szappanoperák az RTL-en? MOCSOK!
Jáksó féle szappanoperák az M1-en? MOCSOK!

X Faktor profi zenész zsürivel az RTL-en? MOCSOK!
Dal nevenincs Csiszárokkal az M1-en? MOCSOK!

Átlaghülyemagyar RTL-t bámul? MOCSOK!
Átlaghülyemagyar M1-t bámul? MOCSOK!

FOLYTASSAD!

netiltsálle 2014.06.11. 13:03:35

@trev: Igencsak könnyű eldönteni, mennyire káros, amikor a csávó pörgeti a faszát főműsoridőben...

2014.06.11. 13:09:02

@netiltsálle: Igen? És neked az milyen kárt okozott? Rákívántál, vagy mi?

2014.06.11. 13:13:02

@Peterpapo: "A károsság ott mérhető, hogy a gyermekek a műsor hatására, hogyan viselkednek és mit gondolnak dolgokról."

Te magad mondtad, hogy a gyerekedre nincs hatással. Akkor meg? Mitől káros?

"bizony nem jó irányba mennek a dolgok a világban és bizony erre hatással vannak a tévé műsorok is"

Én azt látom, hogy a dolgok köszönik szépen, jól vannak, azzal együtt, hogy a miattuk történő nevetséges siránkozás is teljesen normális jelenség minden generációban.

"Azt hogy csináld a fesztivált, meztelenkedj, sírjál, ríjjál, káromkodj, verekedj és ismert ember leszel, aki aztán, könnyen keres sok pénzt. Ha ez szerinted nem káros, akkor nem tudom mi az? "

Az a káros, ha úgy vállalsz gyereket, hogy közben az ilyen műsorokra hárítod a felelősséget a szülői inkompetencia miatt. AZ valóban káros, mert a gyerek ezt is szépen tőled tanulja, és nem a tévéből.

netiltsálle 2014.06.11. 13:13:53

@trev: Nekem szerencsére semmit, mert csak olvastam, hogy volt ilyet. Viszont ha nem látod, hogy mennyire káros az a mértéktelen mocsok, ami ömlik manapság a tvkből, rádiókból, akkor meg is érdemled, hogy rád is ömöljön.

GQ 2014.06.11. 13:18:54

@Ejaku LAZIO: "A multikat is utálja a fidesz (helyesen)". szerintem ülj le, egyes.

Peterpapo 2014.06.11. 13:19:24

@trev:

Az enyémre nincs, mert úgy neveltem, hogy a helyén tudja kezelni ezeket a műsorokat, ráadásul nem is nézi, mert nem tetszik neki sem, de sok más gyermekre lehet. Például azokra, akik verik a tanárt, vagy csak simán az osztálytársukat.

"Az a káros, ha úgy vállalsz gyereket, hogy közben az ilyen műsorokra hárítod a felelősséget a szülői inkompetencia miatt. AZ valóban káros, mert a gyerek ezt is szépen tőled tanulja, és nem a tévéből."

Akkor kérlek, olvasd el még egyszer, amit írtam:

"Persze az a szülő felelőssége, hogy hagyja nézni a gyereket és ha igen, akkor a fejében a helyére teszi-e azt, amit a gyerek lát?"

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.06.11. 13:25:20

Még szerencse, hogy a fideszes családokban nem néznek ilyesmiket az emberek.
Pl. a példaképem, Rogán Antal házában sem néznek soha, semmilyen kertévét.

jolaca 2014.06.11. 13:34:43

Ez a híradórészlet jó volt arra, hogy milliók mosolyogjanak meg egy szaros kis lakájt, amikor élete első olyan kínos válaszadására kényszerül, amelyet nem gyakoroltattak be vele.
Mennyire látszott a rémület a nyomorulton, hogy most vajon mit fog kapni a Főnöktől?...

Mikó? 2014.06.11. 13:40:09

@trev:
Figyelj, nezd ezt a szart, meg a majdani gyereked is nezze ha nektek tetszik!
A tobbiek, meg akik egy kalap szarnak tartjak a mai TV-k kinalatat, nem nezik. Nem kell meggyozni egymast.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.06.11. 13:43:08

@Mikó?:
"Figyelj, nezd ezt a szart, meg a majdani gyereked is nezze ha nektek tetszik!
A tobbiek, meg akik egy kalap szarnak tartjak a mai TV-k kinalatat, nem nezik. Nem kell meggyozni egymast."

Én egy kalap szarnak tartom a magyar tévék kínálatát. A fityesztévékkel az élen. Nem is nézem.

high up! 2014.06.11. 13:43:11

@Hoppácska:

Tényleg, ezek nömözöti marhák, ezek a fidióták milyen TV-t néznek? Egész nap PAX-ot?
Vagy azt az évi 70 milliárdba kerülő fakult színü retro Kukori Kotkodákat azon a nívós M1-en meg M2-őn?

Alig várom már, hogy a fidóták kútúrvezére, ez az elmebeteg megélhetési komcsi kerényi egy plusz Nömzöti Szar TV-ét alapítson, amelyben csupa jó híreket fognak sugározni egész nap.
Pl: Ma lebetonozták Miskolcon a Zsigamarcell utcát. Aki ennek nem örül, az ballibsi!

FOLYTASSUK!

Mikó? 2014.06.11. 13:51:08

@Hoppácska:
Akkor mar legalabb ketten vagyunk, de valoszinuleg vannak meg paran

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.06.11. 13:54:38

@Mikó?:
Akkor viszont nem értem, hogy a 7 szar magyar tévé közül miért éppen az egyikre szállnak rá...
.... nem értem...

Phteven 2014.06.11. 14:27:54

Nem láttam a műsort. Arról nem beszélt ez a Gergő gyerek, hogy ő és a sleppje milyen károkat okoz az országnak? Nekem az kicsit égetőbb problémának tűnik, mint egy szaros kereskedelmi tv. Utóbbit nem nézem, ha nem érdekel, de ebben az országban szeretnék normálisan élni, nem szégyellni Európában, hogy ide tartozok.

Wallstreetbull 2014.06.11. 14:36:28

@jahaha: Naív vagy, mint az egyszeri paraszt, aki megnyalta a kilincset a hóviharban !
Az egész arra megy, hogy a fideszhaveri tulajdonú, ám veszteséges TV2-ből ugyanolyan pénzszivattyút csináljanak, mint a Class FM-ből ! A hülyeséget mert nyomatni fogja a TV2 is tovább, mert a felcsúti maradona csak akkor marad hatalmon, ha a nép egyre hülyébb !

Mikó? 2014.06.11. 14:44:58

@Hoppácska:
Ezt en sem...

...vagyis de, az ok nem a musor minosege.
Egyetertek, egyforma szar mind.

Ejaku LAZIO 2014.06.11. 14:45:52

@tintamin: A hír tv adózni fog, mert nyereséges, vmi 8 milliárdot említettek. az echo tv passz, a tv2 mivel veszteséges így érthető, h nem kell adózni. Társasági adót sem fizet az a cég, amelynek negatív az adóalapja

@Exploiter: Apró különbség, h ezt nem lehet áthárítani. Max. úgy lehetne, mint az HBO, h külön csomagba van, és emelik a csomag díját, de a csatornák 99%-a nem ilyen

@közösperonos átszállás: Ha megszűnik a barátok közt akkor meg fog szűnni a jóban rosszban, mert így is csak azért jött létre, h felvegyék a versenyt. Ha nem lesz bk, akkor olcsóbb műsorral fog versenyezni a tv2 is, nem kell nagyon meg nyerni a nézettséget, elég kicsit is.

@GQ: Te mi a f@szt pattogsz itt öcsi?

jahaha 2014.06.11. 14:57:01

@közösperonos átszállás: az, hogy vki tesz neked egy szivesseget es utana serthetetlen, az Corleone bacsieknal szokas, esetleg a termekteszteket iro ujsagirok gondoljak meg igy...
nem vilagos ervelesedbol, cegeknel miert ertelmetlen a savos adozas, es az sem, mi a gondod a nyereseg kalkulaciojaval. nyilvanvaloan nemcsak bevetel van, hanem kiadas is.

A magat demokratikusnak, baloldalinak definialo massza annyira hiszterizalta mar magat Orban diktaturaja/klientatura epitese miatt, hogy barmi tortenik, belelatja a mogottes satani szandekot - ezt hasznalja ki most okosan pl. az rtl, es allitja a nyilvanvalo szemet vedelmebe a fidesz elleneseket.
Nem teszek kulonbseget nemzeti/polgari/demokratikus bulvar kozott, pusztuljon mind. Ha csak az egyik teszi, az mar felsiker.

a tobbieknek, akik a tavkapcsolot javasoljak: nem okoz problemat a hasznalata, es az sem okoz gondot, ha tudom, hogy nem erdemes odakapcsolnom, mert valami vacak musor van. Sokaknak viszont ez az elsoszamu szorakozasi forras, ezert nem lehet vallat rantani ha alpari trashtv a vezeto kereskedelmi csatorna.

Egyebkent Puzser bohocsipkaban, de okos dolgokat mond a bulvarmediarol.

jahaha 2014.06.11. 15:42:16

@Wallstreetbull: igazad van, akkor most gyujtok egy gyertyat a neptanito es a demokracia vedbastyaja neo fm es rtl klub emlekere.

közösperonos átszállás 2014.06.11. 16:16:59

@Ejaku LAZIO: "a tv2 mivel veszteséges így érthető, h nem kell adózni."

A múlt héten még az volt érthető, hogy attól még kell neki.

"Társasági adót sem fizet az a cég, amelynek negatív az adóalapja"

HIPÁ-t meg mondjuk igen. Asszem a chipsadónál sincs ilyen kiskapu, pedig Gulyás azt mondta, hogy ez a kereskedelmi tévék chipsadója -- most akkor mivan? (Nyilván kamuzás, amúgy.)

"Ha megszűnik a barátok közt akkor meg fog szűnni a jóban rosszban, mert így is csak azért jött létre, h felvegyék a versenyt."

Na ja, mert ahogy megszűnt a Boros-Bocskor, úgy megszűnt a Sebestyén Balázs-féle reggeli műsor is. Ja, nem. Egyébként azt továbbra sem látom, hogy mitől lenne az esetlegesen behozott újabb műsor magasabb színvonalú, az érvelésedből én az ellenkezőjére következtetnék (mivelhogy pont azt írod le, miért rossz a monopólium rajta kívül mindenkinek).

Tényleg magyarázni kell, mennyi előnye van az egységes szabályozásnak? És hogy a pofára igazított szabályozás esetén mennyire kilóg a lóláb?

közösperonos átszállás 2014.06.11. 16:30:18

@jahaha: "nem vilagos ervelesedbol, cegeknel miert ertelmetlen a savos adozas"

Mert a sávos adózás ideológiai alapja az, hogy az életminőségedet egyre nagyobb összegből tudod egy egységnyivel javítani (kb.), így ha ugyanazt az összeget a csóróktól veszed el, azoknak jobban fog hiányozni, mint ha a menőktől vennéd el. (Nyilván van egy kontra is, nem szabad kiölni a rendszerből a motivációt, nemzetközi versenyhelyzet etc., messzire vezet, most nem is lényeges.) Namost egyrészt egy cégnek nincs ugye életminősége, nem alapvető társadalmi szükséglet, hogy minél kevesebb haljon éhen meg fagyjon halálra stb.; a másik, hogy a cégek mérete sokkal jobban szór, mint a családoké, nincs olyan, hogy valaki ezer embert tart el az SZJA-köteles jövedelméből, bazi nagy vállalatok meg, ugye, léteznek.

"es az sem, mi a gondod a nyereseg kalkulaciojaval. nyilvanvaloan nemcsak bevetel van, hanem kiadas is."

Az adó alapja a bevétel, nem számítanak a kiadások, ebben mi nem világos?

"A magat demokratikusnak, baloldalinak definialo massza annyira hiszterizalta mar magat Orban diktaturaja/klientatura epitese miatt, hogy barmi tortenik, belelatja a mogottes satani szandekot"

Inkább hagyjuk a mellédumálást szerintem. :-) A saját magukra szabott szabályozást már nem először látjuk (takarékok megvoltak, ahol pont egy maradt ki? Győri polgármester esete a választhatósággal (5 helyett inkább 3 év) megvolt? Trafikok megvoltak? Választási rendszer megvolt? (Most már harmadszor.) Neo FM megvolt? (Nohát, senki nem akart benne völgyhidat eladni, ki érti ezt.) Stb.) Ez bizony egy újabb méretes lóláb, főleg a Tv2-mentesítő módosító óta. (Amúgy nem védtem én az RTL-t, feltűnt?)

közösperonos átszállás 2014.06.11. 16:37:34

@jahaha: "az, hogy vki tesz neked egy szivesseget es utana serthetetlen, az Corleone bacsieknal szokas, esetleg a termekteszteket iro ujsagirok gondoljak meg igy..."

A termékteszt más, Gulyás Gergely nem azért ment X-faktort nézni, hogy aztán jól lehúzza másnap a kritikájában (vagy akár agyondicsérje), az belefért volna. Ez sima piti kis korrupció, mindennapos Magyarországon (nem csak az ő szintjeiken), de ettől még ciki. Aki nem akarja, hogy ilyen piti dolgok miatt csámcsogjanak rajta aztán évek múlva, az ne fogadjon el ilyen piti dolgokat. Persze Gulyás esete érthető, semmi oka nem volt azt gondolni három éve, de még két hónapja se, hogy egyszer úgy ébred, hogy szerinte az RTL Klub a főgonosz (a TV2 max. sidekickségig vitte, ez van).

Wallstreetbull 2014.06.11. 16:55:18

@jahaha: Azt írtad eredetileg: "lehet huhogni, hogy fideszberenc vagyok, pedig nem, csak nem erdekel a proszto bulvarmedia"

Na itt írtam, hogy naív vagy. A fidesz nem azért akarja kicsinálni az RTL Klubot és csinálta ki a Neo FM-et, mert szívén viseli a magas kultúrát, és nem akarja, hogy az emberek szemetet nézve hülyüljenek,
hanem azért, hogy a sok lovetta mind a haveroknak folyjon be a sok szemétből, s ezzel két legyet üssön egycsapásra:
1. továbbra is marad a néphülyítő bulvárműsor, uralkodni ugyanis a hülyék felett sokkal könnyebb
2. a haveri csatorna csak az MTI híreit, azaz a fideszpropagandát böfögi vissza, tehát hogy "szép vagy gyönyörű vagy Fideszmagyarország". (A hülye RTL Klub próbált pártatlan maradni a kevéske hírműsorában, amely a fideszhatalom szemében ellenséges magatartást jelent.)

Abszolút hHuszadrangú szempont tehát az, ami téged éltet. A Fidesz ugyanis legalább 20-szor annyi kárt okoz az országnak, mint az összes bulvárfostalicska együttvéve !

2014.06.11. 17:23:04

@netiltsálle: Rám ugyan nem, amit nem akarok, azt nem nézem. El tudom dönteni, ilyen egyszerű. Te miért nem?

2014.06.11. 17:26:41

@Peterpapo: "mert nem tetszik neki sem, de sok más gyermekre lehet."

És te persze kötelességednek érzed, hogy megmentsd a szegény nálad gyengébb szülők gyermekeit.

"Akkor kérlek, olvasd el még egyszer, amit írtam"

Elolvastam, de nehogy már te szóljál bele abba, hogy más szülők meg mit tartanak helyesnek, és mit nem, mit nézhetnek és mit nem. Milyen jogon? Gondolod, hogy csak te értesz a neveléshez? És azt érted, hogy milyen veszélyei vannak ennek?

2014.06.11. 17:28:54

@Mikó?: "A tobbiek, meg akik egy kalap szarnak tartjak a mai TV-k kinalatat, nem nezik. Nem kell meggyozni egymast."

Dehogynem nézik, ámde ez az ő dolguk. Mindenki kapja meg szépen, amire igénye van. És nem meggyőzésről van szó, hanem azt nem szabad eltűrni (!), hogy bárki helyettem döntse el, mit nézek, és mit nem.

Ejaku LAZIO 2014.06.11. 18:34:59

@közösperonos átszállás:
Na ja, több adót is fizetsz akkor is, ha veszteséges vagy, de ugyanakkor többet meg nem. De ebbe csak úgy simán kár belemagyarázni, hogy ez a propaganda tévék javára történik.

Egy példát mondtál, nyilván lehetne még többet is. De azért jellemző az rtl - tv2 viszonyában, h ha az egyik A-t lép, akkor a másik is. maúnika show-joshi barát, valósághowk, tehetségkutatók.

Peterpapo 2014.06.11. 19:36:41

@trev:

"És te persze kötelességednek érzed, hogy megmentsd a szegény nálad gyengébb szülők gyermekeit. "

Nem. Nem érzem kötelességemnek. Honnan vetted, hogy így érzek?

"de nehogy már te szóljál bele abba, hogy más szülők meg mit tartanak helyesnek, és mit nem, mit nézhetnek és mit nem. Milyen jogon? Gondolod, hogy csak te értesz a neveléshez?"

Nem is akartam. Eszembe sem jutott. Ezt miből gondoltad? Mert leírtam a véleményem valamiről? Már csak azért sem állt szándékomban, mert néhányszor még a magaméba sem tudok beleszólni. Nős vagyok. :)

A saját lányomnak sem szabom meg és nem is szabtam, hogy mit nézzen, vagy mit ne nézzen. Egyedül Pap Rita volt "kitiltva" a lakásból amikor még kicsi volt.

És azt sem gondolom, hogy csak én értek a neveléshez. Ilyet sem állítottam soha.

Még egyszer leírom. EZ a blog azt állítja, hogy nem fér össze Gergelyünk kijelentése azzal, hogy egyszer megnézett élőben, ingyen egy tehetségkutató döntőt. Szerintem összefér. Mondandóm lényege ennyi és nem több. Ebből és az érveimből, mely szerint a ker tévéken sokszor nagyon szar műsorokat adnak, melyek egy része sajnos negatív hatással van a gyermekekre, azt a következtetést levonni, hogy én bárki életébe bele akarok szólni, vagy meg akarom mondani, hogy ki mit engedjen meg a gyermekének, szimpla kötekedés.

netiltsálle 2014.06.11. 22:48:33

@trev: Én el tudom, csak azt nézem, amit saját kezűleg szedek le a netről, jelenleg House és Hannibal. TV-m konkrétan nincs. Annak örülök, hogy Te el tudod dönteni, de sajnos a sok nullaagyú nézi a mónikasót, meg a valóvilágot, meg az ikszfaktort. Na őket sajnálom.

Mikó? 2014.06.12. 10:38:59

@trev:
Egyetertek azzal, hogy ne dontse el helyetted senki, hogy mit nezz.
Viszont valahol ez jelenleg is igy van, mivel ha csak szemet kozul valaszthatsz, akkor csak szemetet tudsz nezni. Azt meg el tudod donteni, hogy nem nezel semmit.
De amugy Gyozike showra is azert van igeny, mert letezik, ha soha nem is lett volna, nem hianyozna. Sok ezer evig jol elvoltak az emeberek nelkule.
Amugy nem egyszeru kerdes ez, de en is ugy gondolom, hogy ne fentrol mondjak meg mit nezz. Bar azt is kikapcsolhatod (egyelore meg)
Mondjuk szerintem abban mindenki egyetert, hogy ez az egesz tortenet nem arrol szol, hogy fentrol igenyesebb musorokat akarnanak biztositani az embereknek.

Butuska 2014.06.13. 23:18:57

Azt hiszem, kicsit nem értem ezt a témát.

Tehát, szar a kertévék műsora, megérdemlik az adót. Rendben.
De.
Nem egyformán szar mind, ezért kell másképp adózni?

Jut eszembe: "az egykulcsos adó igazságos, a "progresszív" igazságtalan" - mondta valamelyik nagyon okos... na itt elakadtam... tehát az egykulcsos a tuti, kivéve a tévék? Azok a tévék, amiket néz mindenki, Lázár is, hisz bosszantja, hogy reklám van a filmek alatt....

Annyira szeretem, ahogy az arcomba hazudnak... megmondom őszintén, engem a reklámok nem zavarnak, mert akkor megyek ki pisilni, bontok új üveg bort, kicserélem a macskaalmot.... vagy keresek egy filmet a gépemen, amiben nincs reklám...

Inkább azon kellene a sok hőbörgőnek gondolkodni, hogy ha már ennyire nem nézi a reklámmal tűzdelt kertévéket, akkor miért nem nézi az állami, tehát az adóból fenntartott M1 M2 M3 Duna stb stb csatornákat....

Annyira tud mindenki útálni olyat, amit bevallása szerint nem is ismer, de véleménye az van neki...

Konklúzió: Amit nem szeretek, nem nézek - rontom ezzel a nézőszámot.

Ohh... de hülye vagyok, akkor mit utáljak onnantól? :D

"Minden állat egyforma. Csak némely állat egyformább a többinél."

Nem bírom kihagyni:
"Többen mindinkább úgy vélték, hogy kár volt lejönni a fáról. Mások egyenesen azt állították, hogy felmenni is kár volt rá, jobb lett volna, ha ki se bújnak az óceánból. Ám egy csütörtöki napon, csaknem kétezer évvel azután, hogy valakit felszögeztek a fára, mert azt mondta, milyen remek is lenne, ha az emberek a változatosság kedvéért kedvesek volnának egymáshoz, egy rickmansdorfi kávéházban magányosan üldögélő lány rájött, hol volt kezdettől a hiba, és hogyan lehetne a világot kellemessé és széppé tenni. A megoldás ezúttal helyes volt, bevált volna, és még csak föl se szögeztek volna senkit sehová. Bármily szomorú is, a leány nem jutott el a telefonig, hogy beszámolhasson valakinek a felfedezéséről, mert egy szörnyen ostoba katasztrófa meggátolta benne, a megoldás így mindörökre elveszett. Ez a történet a leányról szól." Douglas Adams - Viszlát, és kösz a halakat!
süti beállítások módosítása