Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Megvan a magyar tévézés legnagyobb suttyója

2014. június 04. 17:05 index 147 komment

Csodálatos beszélgetésre bukkantunk a Sportklubon, egészen pontosan a Dodzsem május 9-i adásában. A két műsorvezető, Czollner Gyula és Balogh Tamás, ahogy az lenni szokott, különböző sporttémákról "ütköztette a véleményét". Az egyik téma az volt, hogy Franciaországban először lesz női vezetőedző egy másodosztályú profi focicsapatnál, a portugál Helena Costa.

Balogh Tamást muszáj szó szerint idézni, mert ennek a felvilágosult, nyitott, a nőket egyenrangú félként kezelő férfinak minden szava arany.

"Marha jó. A női focit ugye imádom, és most az irónia táblát el kell képzelni itt a fejem mellett. Nem is értem. Vannak annyira szép és gyönyörűséges sportok, amik a hölgyeknek lettek kitalálva. Talajtorna, szinkronúszás, amikor feszes kis úszódresszben kijönnek, nyilván nem a gyakorlatokra kíváncsi az ember, hanem hogy hogy néznek ki a lányok. Hogy ne focizzanak, az egy dolog. De fociedző meg pláne ne legyen egy férficsapatnál egy nő!"

Czollner Gyula e ponton menteni próbálta a menthetőt, de könnyen lehet, hogy mivel ennek a műsorrésznek Vita a címe, kénytelen volt megvédeni a nőket. Emlékeztette a női fociedző gondolatától fejhangon sipákoló Baloghot, hogy a Forma 1-ben is van olyan istálló, aminek női csapatfőnöke van, amit szintén nem gondolt volna korábban senki. De csodák csodája, a dolog jól működik. 

Balogh ekkor a "Mondj egy női focistát!" fordulattal próbálta sarokba szorítani Czollnert, majd újabb ütőkártyával állt elő. Hogy is néz ki ez az edzőnő? Merthogy ő már rákeresett a nevére, de a Google egy Helena Costa nevű fehérneműmodell képet dobta fel elsőként.

"Na, gondoltam, lesz itt motiváció. Bevonul így a pályára, mindjárt a srácok mennek, mint az őrült. Beáll az ellenfél kapuja mögé, mindenki gólt akar lőni. Meg hát azért látjuk, hogy esténként tussolás közben megvan a labdajáték".

Czollner erre csak annyit tudott maga elé suttogni, hogy "úristen". Aztán szépen megbeszélték, hogy a fociedző Helena Costa nem szép, nem elég nőies nő. Czollner utolsó érvére, miszerint nő miniszterelnökök is vannak a világban, Balogh őszinte csodálkozással kérdezte, hogy kire gondol. Czollner megemlítette a valóban kevéssé ismert Angela Merkel nevét, mire Balogh pompás szójátékkal vetett véget az elmebajnokságnak.

"Mer' kell". 

Ezek után rákerestünk Magyarország egyértelműen legsuttyóbb műsorvezetőjének bemutatkozó oldalára. Ez sok mindent megmagyaráz, kiderül belőle például, hogy a rádiósként is dolgozó Balogh állított meg nyelvvel pörgő ventilátort és evett ping-pong labdányi wasabit. Szívből gratulálunk.

A zseniális műsorszámot itt lehet megnézni, Balogh borzalma 8.45-nél kezdődik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flankerr 2014.06.04. 17:26:09

Ekkora bunkó tahót..

Zagyas 2014.06.04. 17:41:09

Igazi agyas. Anyukája biztos büszke rá. Faszkalap.

dr.C. · http://www.ingatlanjog.hu 2014.06.04. 18:23:09

A lányom szinkronúszik. Nem szeretném az uszoda környékén meglátni.

Bwana Mzé 2014.06.04. 18:26:03

@dr.C.: nem könnyű úgy szinkronúszni, ha nem mehet az uszoda közelébe

dr.C. · http://www.ingatlanjog.hu 2014.06.04. 18:26:35

A sportklub politikája a provokáció, legalábbis nehéz másra gondolni az ottani felhozatal alapján. A hozzá nem értésnek, a pökhendiségnek, a harsányságnak olyan ötvözete van ott, hogy az csak a "páratlan" jelzővel illethető. Jellemző, hogy Koko, aki nem tanulta ezt a dolgot, magasan a legszínvonalasabb műsorvezető ott. Az egyébként megvan, hogy Sebők V. vezeti a tipszmiksz műsort?

dr.C. · http://www.ingatlanjog.hu 2014.06.04. 18:27:20

@Bwana Mzé: Javítom: ezt a köcsögöt nem szeretném az uszoda környékén meglátni...

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.06.04. 19:02:50

Miért engednek be egy ekkora idiótát a stúdióba?? Biztos valakinek a valakije..

moli 2014.06.04. 19:05:53

ez kurvajo, lehet nezni fogom a musort.

spinat 2014.06.04. 19:06:03

most öszintén ,de szinkronúszók anyukáján kívül érdekel valamit, hogy a lányok mit pancsolnak a vízben?

Corry 2014.06.04. 19:07:37

Jól sejtem, hogy ő egyben a MusicFM-en is műsort vezet?

musicfm.hu/musor/roadshow

A hangja ismerős volt...

Úgy tudom az egyik műsorvezető kisasszony a barátnője, arra kíváncsi lennék, ő hogyan vélekedik erről a teljesítményről ...

quint0 2014.06.04. 19:08:52

Csak óvatosan a megjegyzésekkel! Ha a csókára felfigyelnek, akkor hamarosan a kormány tagja lesz, én meg majd hordhatom nektek a zizit a beszélőre :)

moli 2014.06.04. 19:09:11

nem fogom, nincs sportklubom :(

majdjólmegmondoménnektek 2014.06.04. 19:11:33

És szerelmes a saját hangjába is :)

spellbinder 2014.06.04. 19:25:51

És ha így szól helyesen?
"Marha jó. A női focit ugye imádom. És most az irónia táblát el kell képzelni itt a fejem mellett: Nem is értem..."
Mindjárt más a leányzó fekvése némi jóindulattal.

Monsieur Padoncour 2014.06.04. 19:34:05

Úristen hímsoviniszták voltak az egyik tesztoszteron csatornán? Remélem a túlzott feminizmust is felügyelitek valamelyik Punci Café csatornán...

nál 2014.06.04. 19:35:38

@spellbinder:
Ha így lenne, akkor nem azzal folytatta volna, hogy "Vannak annyira szép és gyönyörűséges sportok, amik a hölgyeknek lettek kitalálva".
Ebből azért elég egyértelműen kiderül, hogy mit gondol a női fociról.
Aztán ott a folytatás... Sok-sok jóindulattal sem lehet kihozni, hogy ez a faszi nem egy barom.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.06.04. 19:39:29

Nemrégen néztem meg egy adás a neten akkor is ő volt ez egyik oldalon, a másik Bárdos, de sztem elég gázul vezette a műsort.

kovacsattis 2014.06.04. 20:08:55

Nagyon próbál híres lenni az srác, csak így nem érdemes...

kedves okos honfitársaim 2014.06.04. 20:10:28

Nem az a szomorú, hogy mindig van, aki védi az ilyeneket, hanem az, hogy ennek a dzsigolónak ettől nem lesz kevesebb numerája. CSak elköhinti, hogy tv-show műsorokat "vezet", és nyírják egymást érte az egyetemista (!), sőt a több diplomás (!!!) nők. A hétköznapi tapasztalat sajnos az, hogy a mai "hölgyek" többsége olyan, hogy gyakorlatilag egy szakma halt ki a viselkedésük miatt.

Joe84 2014.06.04. 20:16:34

Jaj jaj, azt merte mondani, hogy neki tetszenek a nők feszes úszódresszben.
Eljutottunk oda, hogy az már nem politikailag korrekt, ha valakinek tetszenek a nők és ezt ki is mondja. Akinek nem a szakállas nők tetszenek az nem is Európába való.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.04. 20:21:31

Angele Merkel, azert "mer kell"
a nap dodzsem vitaja
ironia tabla

most majd megkerik a gyengebb jatekosok kedveert hogy ilyen esetekben egy szmájlit rakjanak ki a kepernyore

Thomas Dantes 2014.06.04. 20:22:23

Szerintem illik ez ma délelőtti híradós videóhoz, ahol a család a rezsicsökkentésből spórolt giccses szarnak örült. Ez egy színvonal kérem szépen. Hát rohadt alacsony színvonal az igaz. Ennyi erővel azt is mondhatták volna: a nő helye a konyhában van! És csak arra jó, hogy gyerek potyogjon ki belőle!ha meg pofázik, össze futhat egy vak komondorral!
És ismét az a szomorú, hogy sok ilyen tahón gondolkodó ember van. Hát itt tartunk.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.04. 20:22:24

@Joe84: az egy noi ruhaba beoltozott szakallas buzi, es igen angolosan "it" lett volna :)))

samcro 2014.06.04. 20:32:08

Én úgy tudom, hogy USA-ban a soccert női sportnak tekintik.

nimrod666 2014.06.04. 20:32:13

Nem is értem miért nem nézem soha ezt a trágya csatornát...

Czollnert meg sajnálom, hogy ide kellett süllyednie, hogy munkája legyen.

nimrod666 2014.06.04. 20:35:29

@samcro: Igen, pont az olyan európai focisták miatt, mint a kis picsogós picsa C. Ronaldo...

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2014.06.04. 20:37:35

Most mi van, én is jobban szeretem a női úszást nézni, mint a női focit. Náci vagyok?

Nyílméregbéka 2014.06.04. 20:38:51

Múltkor belefutottam az egyik sportcsatornán egy női foci meccsbe. Sokkal keményebbek és technikásabbak voltak, mint a magyar válogatott fiúk, élvezetesebb volt nézni. Arról nem is beszélve, hogy az iram is gyorsabb volt. Ez gyerek meg tapló gyökér.

Nathaniel Katzenberg 2014.06.04. 20:42:16

aki egy ilyen videó miatt felháborodik, annál felmerül a ratyi beállítottság gyanúja.

nimrod666 2014.06.04. 20:44:59

@Joe84: "Jaj jaj, azt merte mondani, hogy neki tetszenek a nők feszes úszódresszben."

Itt közel sem erről van szó. Persze a legtöbb nő is azért néz úszást(ha néz) vagy focit, mert várja, hogy mikor dobják már le magukról a felsőt a pasik(gólöröm vagy vége a meccsnek).
Itt arról van szó, hogy ez a bunkó lenézi a nőket és szerinte felháborító és jól meg kéne rugdosni azt aki engedélyezte(!!!!), hogy egy férfi focicsapatnak női(!!!) edzője legyen.

Persze fordítva ezzel nincs semmi gond, mert a férfiak felsőbbrendűek(szerinte) és a nők maradjanak a konyhában.

És érdekes, hogy az F1-es csapatvezető NŐről nem tudott...(megjegyzem a hölgy Monisha Kaltenborn) és ez már egy 2012-es hír...
Az ürge rendesen le van maradva. Az nem zavarja, hogy Monisha Kaltenborn meg az F1-es pilótáknak dirigál, akik szintén férfiak?

Hova tart a világ?

nimrod666 2014.06.04. 20:46:46

@Nyílméregbéka: Igen.

Egyszer összeengedném a női focistákat a férfiakkal. Nagyon kíváncsi lennék, hogy mi lenne az eredmény.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2014.06.04. 20:50:51

No jo, eresszük össze a magyar fociválogatottat mondjuk a női vébé-győztes csapattal (de lehet, elég lesz az egyik selejtezős is), aztán lehet "hatháromaranycsapatozni" hazáig.

ByeKitty 2014.06.04. 20:55:01

Mekkora szarházi...

Nyílméregbéka 2014.06.04. 20:57:31

@nimrod666: Akiket én láttam, két német női csapat, szerintem komolyan aláznának jópár "élvonalbeli" magyar csapatot, erre komolyabb összeggel is mernék fogadni! :)

johevi 2014.06.04. 20:59:45

3-4 páros szokta váltani egymást minden este, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy nincs műsora, közvetíthető eseménye a SportKlubnak, kénytelenek ilyen egymással vagy szuólóban a nézővel beszélgető műsorokat adni órák hosszatt. Ez a csávó sehol nem volt eddig, egy normális mondata, értelmes véleménye nem volt. Szegény Czollner.

pucros 2014.06.04. 21:04:31

Egy adott kor fölött az ügyetlen fiúk is verik az ügyes lányokat, egyszerűen a fizikai különbségek miatt. Ezt kb. úgy kell elképzelni, hogy hiába tikitakáznak gyönyörűen a csajok, a fiúk előállítanak ugyanannyi gólt kiugratásokkal, megfutásokkal.

Ettől még a lányok is tudnak annyira szép játékot mutatni, csak a dinamikája nem ugyanaz. Viszont, mivel a női fociban még nem divat agyonrúgni egymást, több szép megoldás fér bele, szét lehet cselezni a védőket bántódás nélkül. Kicsit ahogy a férfiaknál volt régen.

2014.06.04. 21:08:15

Ez egy sötét fasz, és még kérkedik is vele.

Melee 2014.06.04. 21:09:54

A SportKlub a Cool/Echo TV/stb. színvonalán mozog. Jó idje nem nézek bele 3 percnél hosszabban, ez várhatóan nem is fog változni.

jupiterfeneke 2014.06.04. 21:20:59

Szerintem a női tenisz és műkorcsolya a (női) sportok csúcsa. Tudjátok: igencsak mini szoknyák… Na, meg a sikítások. Hö-hö!
Foci?
Minek?
Ugyanmár, kiábrándító a káromkodó-szotyihéjat köpködő ficiedző nő, nem?
Na, lapozzunk!
Női súlyemelés… Minek? Emancipáció?
Ó, baszki! Akkor már legyenek női kőműves és kovács tanfolyamok is. Meg bányász és hegesztő.
Gondolkozott már valaki azon, hogy miért csak nőkről vannak elnevezve a tisztítószerek, törlőkendők? Miért nincs Károly WC-papír és Lajos törlőkendő és Zoltán mosogatószer?

Tusán 2014.06.04. 21:23:09

Tökéletes példája annak, hogy a média egy kapcsolatorientált szakma. Mert ha a teljesítménye szerint ítélték volna meg ezt a vadbarmot, még gyakornoknak sem kellett volna.

halor 2014.06.04. 22:08:14

mindig érdekes dolgok sülnek ki belőle, amikor majmokat emberi cselekedetekre akarnak rávenni, és akkor így sikerül. azért megpróbálta.

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.06.04. 22:11:46

Mit gondolhat egy ilyen ember a női olimpikonjainkról? Mit gondolhat egy Risztov Éváról vagy egy Egerszegi Krisztináról? Mennyire tiszteli őket?

A hegymászó nők, női orvosok korában jobb helyeken ezért azonnal kirúgnák.

Lucretia/My Reflection 2014.06.04. 22:29:07

@kedves okos honfitársaim: ezt honnan veszed, hogy ilyen degenerált alakokra nyomulnak diplomás nők?
Nekem ettől a videótól konkrétan a gyomrom emelkedett meg. Pont azért van egyre több szingli nő, mert ha választaniuk kell az ilyen "komondoros férfiak" meg a magány közül, akkor simán az utóbbi mellett döntenek.

A Sport Klub nem rokona véletlenül az RTL Klubnak? Az értelmi szintje alapján ez a rémalak egy kikukázott ValóVilág jelentkezőnek tűnik.

BaktaLórántLánya 2014.06.04. 22:41:42

Ha nő, akkor sem. Ha cigány, akkor sem. Ha homokos akkor sem.
Kirúgni csak heteró fehér keresztény férfit lehet egy vélemény miatt.

BaktaLórántLánya 2014.06.04. 22:43:46

Kedves kommentelő népek, gondolkozzatok, ne a feminista agymosott szöveget mondjátok itt vissza.

Gondolatébresztőnek olvassatok itt:

www.ferfihang.hu

BaktaLórántLánya 2014.06.04. 22:48:12

Ja, és tegye fel a kezét, aki órákig el tudná nézni a férfi szinkronúszást! :)

mizie 2014.06.04. 22:52:50

@BaktaLórántLánya: ezen mi a feminista? Legyél már elég férfi és ne egy honlappal takarózzál!

BaktaLórántLánya 2014.06.04. 23:04:20

@mizie: Ismered az oldalt? Nem takarózok én semmivel, valamit félreértettél szerintem.

TGabi 2014.06.04. 23:13:02

Amilyen színvonalas a hazai férfi futball, a nők már ebben is lekörözik őket. Lassan a hölgyek töltik meg az újabb és újabb stadionokat.

Apropó:az összes bunkó férfi vezetékneve Balogh? Mint a komondoros? (A normális Baloghoktól persze elnézést...)

mizie 2014.06.04. 23:35:18

@BaktaLórántLánya: Ismerem és aki férfiként be van szarva a feminizmustól (pláne ami abból itthon van) annak azt hiszem a saját férfiasságában kellene keresnie a hibát. Mondom ezt férfiként.

vinyard 2014.06.05. 00:00:44

a csávó tahó, nem vitás. talán az zavarja meg, hogy a sport másképp néz ki, mikor nők űzik azt, és nem képes helyén kezelni.
btw, a sport nem pc világ, normális esetben a teljesítmény számít. nagyobb statisztikai a valószínűsége, hogy a legjobb rabszolgák leszármazottjainak izomszerkezete olyan, hogy nagyobb a fehér izomrostok részaránya, ergo gyorsabbak, irányító és erőpozícoióban meg fehérek vannak. ugyanakkor, lehetnek atletikusak a fehérek is és lehetnek jó qb-k is a feketék között. persze, az átlag a4-es fekete és fehér, kb. ugyanarra képes, szal elég vicces mikor egy csúcsteljesítmény kapcsán egyesek kvázi magukénak tudják azt, me' épp' azonos színűek.

L.A.M 2014.06.05. 03:54:33

Ez a műsor a televíziózás egyik mélypontja.

Czollnert megvédeném, nem rendelkezik ugyan kifejezetten jó verbális képeségekkel (ami elég vicces egy sportkommentátornál), de látszik rajta, hogy azért agya van, ellentétben a vele szemben ülő véglénnyel, aki fosni tudja a szót, csak gondolkozni nem. Az milyen már, amikor a végén elélvez a saját szánalmas poénjától?

Mondjuk a kilencvenes évek végén, kétezres évek elején, amikor Bárdos András csillaga meredeken emelkedett,nem gondoltam volna, hogy egyszer egy ilyen műsorba süpped bele. Gondolom, neki is fizetnie kell a lakáshitelét.

istvankah 2014.06.05. 05:25:12

89óta magyarországot elöntőtte az ilyen patkányok hada!A kontraszelekciójuk sikeres,mert a politikától a buditísztitásig mindenhol átvették a hatalmat!A maradék tőbbség,meg bűszkén béget,ha hallja őket szarthányni!

különvélemény 2014.06.05. 07:05:47

Azt mondták, ha jön a reklámadó, akkor csökkenni fog a retekklub, meg a tévékettő színvonala.

Innen? Hova?

Lajos Böde 2014.06.05. 07:23:34

Az ilyenek azt hiszik magukról hogy ők milyen ,,jó riporterek,,ez a szomorú..........

unionista (törölt) 2014.06.05. 07:54:27

védjük meg az rtl klub sportcsatornáját a nemtelen támadásoktól most, amikor az orbán sátán kiveti rájuk a különadót.

gigabursch 2014.06.05. 08:17:33

Most az egy dolog, hogy vannak soprtok, amik egyáltalán nem valók nőknek és én tényleg egyszerűen megszüntetném a női szakágakat. Ilyen pl. a női ökölvívás is. Egyszerűen visszataszító őket így látni.
Legsúlyosabb nők elleni vétség a női kenuzás.
Mert az, hogy egy férfinak az egyik válla tartosan lejjebb lesz a másik vállánál, még hagyján, bár egy nő szépségének nem tesz jót, viszont, az, hogy a tartós terhelés hatására a medencecsont egy kicsit megcsavarodik az évek alatt az tény, s ez a szülésnél könnyen okoz komplikációt.
Hasonló probléma van an női síugrással. Szóval a mellek erővel való lefele tépése mindene gyes érkezéskor nem biztos, hogy nyerő megoldás.

Ellenben pl. a női vívás, labdajátékok, úszás stb. ellen az égvilágon semmi kifogásom nincs.

ügyfélszolgálatos 2014.06.05. 08:40:13

Nyilvánvaló paraszt, nyilvánvaló.

miskolc 2014.06.05. 09:03:30

@Nyílméregbéka. Meg áll az eszem az ilyen testnevelésből felmentett ember véleményén. Bármelyik magyar NB1-es csapat kétszámjegyű vereséget mérne az aktuális női világbajnokra. Nem véletlen, hogy akárcsak a női kézilabdában, edzőmeccseket sokszor fiú ificsapatok ellen játszanak és ott talán a gyengébbek ellen pariban vannak. Eleve a fizikai hátrányuk (láttál már jó női kapust?)nem teszi lehetővé a jobb teljesítményt. Ettől függetlenül jó meccseket játszanak és nem durvák.

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2014.06.05. 09:12:36

@gigabursch: Arr meg ugye gondolni sem lehet, hogy esetleg egy nőnek ne az legyen az életcélja, hogy a férfiak szépnek tartsák vagy horrible dictu szüljön?

Mert ugye a maratoni bringázás meg a férfiak golyóit teszi tönkre, akkor azt is "tíccsákbe"?

koschwarz 2014.06.05. 09:13:28

@gigabursch: Mondjuk azok a női sportolók kurvára eldönthetik maguk, hogy a sport miatt beáldozzák-e a nőiességüket vagy sem.
Képzeld, vannak nők, akik nem tip-top csini családanyáknak valók, még nehéz is elképzelni.
Mit törődsz te vele, hogy milyen komplikációi lesznek szüléskor?

Ha már női sport, akkor kizárólag az iszapbirkózást tudom nézni. :D

kolbászmustárral (törölt) 2014.06.05. 09:23:15

Hát nem tudom, szerintem túljátssza a szerepét. Oké, hogy jó páran így gondolkodnak, de ez a faszi csak reklámot akart csinálni magának.
Fogadjunk otthon ő végzi a házimunkát és ágyba viszi a reggelit a csajának.

@punciuspilatus:

Ugyanerre gondoltam, amikor olvastam a férfihangot és a huffnágelt.
Kíváncsi vagyok mikor kiáltják ki a feminizmus áldozatának a gyilkos fiút és avatják hőssé? :I

kolbászmustárral (törölt) 2014.06.05. 09:28:51

@kedves okos honfitársaim:
Nah még egy frusztrált lélek, aki nem tudott meghúzni egy DIPLOMÁS NŐT, most nem lehetett zsidózni-cigányozni-buzizni, gondoltad "eh akkor jó lesz ez, "diplomásnőzzünk" egyet". :)

István Tamasi 2014.06.05. 09:39:00

@koschwarz:
Sok férfi sportoló beáldozza a férfiasságát a sportért például amikor kokszol és tudja, hogy a szer nemzőképességét és potenciaképességét erősen csökkenti.

Pet1988 2014.06.05. 09:41:22

Ki ez a sz@rházi B. Tamás??? Ki engedte a TV-be?!?!?!?!?!? Idióta, konzervatív korlátolt alak!

meszi 2014.06.05. 09:52:49

ez nem az a buzigyerek a music fm-ből?

gigabursch 2014.06.05. 09:53:44

@koschwarz:
Momentán engem az iszapbírkózás sose kötött le, de ízlés nem vita tárgya. Sportértékét nem tudom még csak megbecsülni sem.
:-)

@hatláb:
Nem célom belemenni egy adok-kapokba, remélem mindazt amit megírtam értetted.
Jópár sporttal kapcsolatosan fenntartásaim vannak férfioldalról is, női oldalról is.
pl. a komplett szteroid sportokat nem is nevezném sportnak sem.
De a női szertornából ha meglátom a felemáskorlátot vagy épp a gerendát, azonnal elkapcsolok, mert viszolygok tőle. Nézni is rossz.

Kreta 2014.06.05. 09:56:06

Eddig is csak útban volt ez a béna csatorna, de most rávettek, hogy megpróbáljam törölni. Biztos megérte. Amíg nem jön a hír, hogy ez a majom már nem ott dolgozik, addig nem lesz nézettség a részemről.
#trashtalk.hu nál korrekt a hozzáállás, és még vicces is.

gigabursch 2014.06.05. 09:59:00

@Lucretia/My Reflection:
Sose legyél szingli, még ha a "köszönet nővéreit" szereted, akkor se.
Mondjuk az jó zene, azt én is szeretem.

butschq 2014.06.05. 10:17:26

Én ismerek női focistát, Marozsán Dzsenifer, és a német válogatottban játszik.

Ez a csávó egy pöcs. Collner meg a végére tiszta idegállapotba került :) Mondjuk megértem, én pofán is basztam volna..

snowboard 2014.06.05. 10:34:18

A fiatalember rendkívül antipatikus.
Az a fajta kis köcsög, akit legszívesebben fél perc után kérdezés nélkül tarkónbaszna az ember vascsővel.

thegoddamnbatman 2014.06.05. 10:39:11

egy kósza bazmegért kirúgnak valakit, ez az őstahó meg gond nélkül ossza itt azt a kevés észt, ami jutott neki. Szégyen. Én kérek elnézést a nőktől a nevében.

bbwd 2014.06.05. 10:43:33

@Nyílméregbéka: jól rá is basznál...

kosárlabdában az U16 fiúk simán verik a profi felnőtt nőket.

de néha még az U 14 is

aki nem érti meg, hogy férfiak és nők között alapvető fizikai és érzelmi különbség van, és mindig is lesz, az egy barom

Raindropp 2014.06.05. 11:18:43

En ugy erzem kicsit elkanyarodott a tema azzal, hogy azt boncolgatjatok, hogy a nok mennyire tudjak felvenni a sportokban a versenyt a ferfiakkal.
Itt egy vezetoedzorol van szo, amit ez a paraszt nem tudott feldolgozni a musor kozben. Azt pedig azert remelem senki nem ketli, hogyha a fizikai adottsagai nem is olyanok, mint egy ferfinak azert strategiai es taktikai erzeke lehet annyira, mint barmelyik ferfi edzonek.

A vakvagannyal kapcsoaltban: nyilvan a nok fizikuma altalanossagban a ferfiake alatt van, nem veletlenul vannak elvalasztva minden sportban. De azert itt azt is kijelentette gyakorlatilag, hogy a nok, mint sportolok nem ertekesek, mert maximum azert vannak, hogy a nyalunkat csorgassuk rajuk. En azert jot izgultam pl a Gyor kezi BL dontojen es mint olyan aki jar ki meccsekre megneznem azt pl, hogy oket melyik U16-os csapat verne el.. Bar az mar neccesebb, de a magyar foci allapotat elnezve en abban sem ketelkednek teljesen, hogy egy noi vilagbajnok valogatott legalabb megtudna szorongatni a magyar ferfi csapatok egy reszet.

Lucretia/My Reflection 2014.06.05. 11:24:28

@butschq: a kommentemmel nem a szingliség mellett kampányoltam, én sem ezt tartom ideálisnak. De akármennyi hátránya van, még mindig jobb egyedül, mint a videóban szereplő díszpéldány és hasonszőrű társai mellett fizikailag-lelkileg megnyomorodni.

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2014.06.05. 11:34:12

@Vajda Gábor (Gabor_V): hímsoviniszta leszek, de nyócegyezés lesz belőle :D

B3NZiN 2014.06.05. 11:41:35

Végre egy nem befeszült sportműsor. humorban mondjuk még van mit fejlődni.

monyon le 2014.06.05. 11:42:45

Nos, a színvonal kb. olyan mint egy kisvárosi rádió állomás, közhelyes műsort vezető, szar lakossági zenéket preferáló segédbemondója.

"Tudását" a műsorban előtérbe helyezni, a ripacs kategóriát súrolja. De ezt a csírát is valaki kasztingolta, hagyta hogy belebüfögje okfejtéseit a kamerába!

walter sobchak 2014.06.05. 11:53:43

Huh, Czollner milyen fejet vág be 11:40-nél a hatalmas poénra (amúgy nem is az, hogy szar, hanem ahogy beröhög saját magán utána).

vinyard 2014.06.05. 12:16:26

@Raindropp: ha az ördög ügyvédje akarok lenni: egy olyan sportban, mint a sakk, miért vannak elválasztva a nemek? ez nehezen érthet
a pc minimum és maximum a témában az, hogy elismerjük a nők azon jogát, hogy bármit csináljanak. bármit. a vita szempontjából tök indifferens, hogy léteznek olyan női sportolók, akik a férfiakhoz hasonló szinten űznek egy sportot. joga van eldönti a nézőnek, hogy kíváncsi-e a női kosárlabdára, női focira, mint ahogy joga van eldönteni, hogy leül-e megnézni egy ffi magyar bajnokit. a piac beárazza a ligákat. és megint csak: ez a gyerek egy jó nagy tapló és ez nem mentesítő körülmény, mindazonáltal azok, akik itt túlkompenzálnak, és elmondják "jaja, vannak élvezhető női sportközvetítések", nem értik a problémát.

Dr_utcai_arcos 2014.06.05. 12:16:48

@koschwarz: iszap??Miről beszélsz?? Méz! Az igen ;)!

dívamacska 2014.06.05. 12:46:57

@gigabursch: Miért? Félsz, hogy leesnek, és megütik magukat?

Ejoy 2014.06.05. 12:49:07

igazi nyikhaj faszparaszt...

Sadist 2014.06.05. 13:17:10

@Raindropp: "Azt pedig azert remelem senki nem ketli, hogyha a fizikai adottsagai nem is olyanok, mint egy ferfinak azert strategiai es taktikai erzeke lehet annyira, mint barmelyik ferfi edzonek."

Az majd kiderül. De azt elfelejted, hogy agyi felépítésben és gondolkodásmódban is elég jelentős különbségek vannak a két nem között. Legalább akkorák, mint fizikai téren.

dívamacska 2014.06.05. 13:44:07

@Sadist: Milyen agyi felépítésbeli különbségekre gondolsz?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.06.05. 14:12:28

Ha nem vigyázunk, pár évtized múlva felmegy a parlamenti képviselőnők száma 10% fölé. Láncoljuk már őket hozzá a sparhelthez!

Sadist 2014.06.05. 14:46:43

@dívamacska: Agytérfogat, két agyféltekét összekötő szinapszisok száma, egyes agyterületek fejlettsége, bonyolultsága.

Sadist 2014.06.05. 14:49:46

@atpijkamo: Azért különösen röhejes az alacsony parlamenti arány miatt sopánkodni, mert a választásra jogosultak több mint 50%-a nő.

Jlungberg 2014.06.05. 15:02:39

Nem igazán értem, miért kellett ezt a hisztiposztot összerakni. Az lehet, hogy bunkó a srác, de végül is mondott olyat, ami nem igaz? Szerintem nem. Igaz, hogy a női sportolók ( néhány olyan sportot kivéve, amihez nem kell fizikai erő) nullák a férfi sportolókhoz képest? Igaz. Igaz, hogy a legtöbb férfi csak azért néz női sportot, mert formás hátsót akar látni? Igaz. Akkor most mi gond?:). De látom, már megjött néhány feminista is:).

Eléggé eltérek az posttól, de látom, mások is megtették. Nagyon egyszerű egyébként: mindenki tudja legbelül ( szerintem a legtöbb nő is), hogy a férfiak átlagban erősebbek és észbeli képességeik is jobbak. Ez nem csoda, hiszen teljesen más a testük és az agyuk felépítése is. A probléma az, hogy ezt a nagyon sok nő nem tudja elfogadni, és végtelenül frusztrálja. Ezért is írnak olyan orbitális baromságokat, hogy "csak nevelés kérdése az egész, nincsenek agyi különbségek", vagy hogy "csak az elnyomás miatt van kevés fizikai Nobel-díjas nő". Ezekről ők is tudják belül, hogy nem igazak.
Nekem nincs bajom a nőkkel, még vicces is sokszor az erőlködésük

Sadist 2014.06.05. 15:46:08

@beebeer: "a férfiak ÁTLAGBAN erősebbek és észbeli képességeik is jobbak" (Kiemelés tőlem.)

2014.06.05. 15:51:55

@Jlungberg: Mennyi orbitális baromságot hordtál itt össze!
" mindenki tudja...hogy a férfiak átlagban erősebbek és észbeli képességeik is jobbak."
Megjelölnéd a forrást, mert akkor én is linkelnék párat, addig egy idézet az egyik tanulmányból:

"A kérdés már régóta sokakat foglalkoztat: a férfiak tényleg okosabbak a nőknél? A válasz: nem, de meg vannak győződve ennek ellenkezőjéről... hogy a férfiak és nők IQ-ja nagyjából megegyezik, ám a nők alulbecsülik képességeiket, míg a férfiak pedig túlbecsülik a sajátjukat."

Te meg Balogh pont eklatáns példái vagytok az utolsó bekezdésnek.

Jlungberg 2014.06.05. 15:52:52

@beebeer: azt írtam, hogy ÁTLAGBAN.
1,ilyen gyenge szövegértéssel talán ne alkoss véleményt más észbeli képességéről.
2, az ilyen cáfolatnélküli személyeskedő válasz 14 év felett elég ciki.

Lucretia/My Reflection 2014.06.05. 15:54:13

@Sadist: ez két bármelyik, random emberre igaz. Nemektől függetlenül.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.06.05. 16:11:34

@Sadist: Akárhogy szavaztak volna, az arány naggyából ugyanez.

A nők nem tudnak jól lopni, az az alapvető baj. Vastag bőr kell hozzá.

Jlungberg 2014.06.05. 16:13:05

@SmittyB: neked sem megy a személyeskedés nélkül reagálni? mi ez, óvoda?
haha. igen, a BBC 2005-ös tanulmánya szerint is körülbelül megegyezik a nők és a férfik IQ-ja, csak van "kisbetűs rész" is. A nők többsége átlagos IQ-val rendelkezik, a férfiak között meg több a retardált, viszont több a zseni is. Ez azt jelenti, hogy 120-as IQ felett gyakorlatilag már alig vannak nők. ennek evolúciós okai vannak, egyrészt a férfiakat az Y kromoszóma könnyen támadhatóvá teszi, másrészt a nők szülnek, ergó fontosabbak (két férfi és 30 nő sokkal hamarabb nemz kellő számú utódot, mint fordított arányban).
Ez van, akkor is, ha sokaknak ez fáj. de nem szándékozom biológia korrepetálást tartani, aki akar, utánanéz, aki nem, az meg fröcsög és személyeskedik. Sztem te is tudod használni a google-t, és el tudsz olvasni tanulmányokat pl. agykutatóktól.

Mellesleg ha a ezektől eltekintünk, akkor vehetünk hétköznapi példákat is:
Miért szidják a nők a bunkókat, közben mégis velük fekszenek le nagyrészt?
Miért öltöznek kihívóan, aztán siránkoznak, hogy csak "azt" akarják tőlük?
Miért nem képesek személyeskedés nélkül érvelni? stb.
Részemről ennyi, a lényeget leírtam, a további hiszti különösebben nem érdekel.

Lucretia/My Reflection 2014.06.05. 16:33:54

@Jlungberg: jót nevettem a kommenteden.

Miért szidják a férfiak a ribancokat, közben mégis utánuk futnak nagyrészt?
Miért villognak a pénzükkel, aztán siránkoznak, hogy csak "azt" akarják tőlük?
Miért nem képesek személyeskedés nélkül érvelni?

Ezek tipikusan olyan sablonok, amiket mindegyik nemre rá lehet húzni. Csak nem érdemes.

Sadist 2014.06.05. 17:30:53

@Lucretia/My Reflection: Két random választott ember agya különböző? Nem mondod, bazmeg!? :D

A kérdés arra irányult, hogy az agytérfogatot, bonyolultságot, kognitív képességeket vizsgálva lehet-e nemspeficikus különbségeket találni, amire a válasz igen, lehet.
Egy koponya fMRI-ről ugyanúgy meg lehet állapítani az illető nemét, mint a medencecsontról.

Sadist 2014.06.05. 17:34:31

@atpijkamo: Akkor miért kellene 10%-nál nagyobb arány, ha ennyire megvetett és lenézett dolog?

Sadist 2014.06.05. 17:47:16

@Jlungberg: "egyrészt a férfiakat az Y kromoszóma könnyen támadhatóvá teszi"

Én inkább úgy mondanám, hogy a férfiakban az Y kromoszóma miatt sokkal nagyobb potenciál és variációs lehetőség van, mint a nőkben.
A nőknél a két X kromoszóma haszna pedig a genetikai stabilitás.
Ebből következik, hogy a Homo Sapiens történelme során a legéletképtelenebb retardáltak és a legnagyobb zsenik is mind férfiak voltak és lesznek. Az evolúció a férfiakon kísérletezik.

Lucretia/My Reflection 2014.06.05. 18:13:21

@Sadist: nemspecifikus különbségeket persze, hogy lehet. De ebből nem adódik az, hogy a férfiak okosabbak lennének a nőknél (vagy fordítva). Egyik sem jobb, vagy rosszabb: különböznek. Éppen ezért illenek össze, mert kiegészítik egymást.

Csak ebből a férfiak egy része folyton azt süti ki, hogy ők az okosabbak. Nehéz eldönteni, hogy ezt a korlátoltság, felsőbbrendűségi tévképzetek, valamiféle irigység, vagy simán a rosszindulat mondatja velük.

Mindenesetre örvendetes, hogy egyre többen mellőzik az ilyen példányokat. Talán kiszelektálódnak végre ebből az egész evolúciós társasjátékból.

TibChee 2014.06.05. 18:17:05

A nők és a férfiak alapvetően mások (és itt nem csak az elsődleges nemi jellegekre gondolok). Ennélfogva bizonyos területeken a nők egyértelműen gyengébben teljesítenek, vagy mondjuk úgy, alsóbbrendűek a férfiakhoz képest. Mondjuk fizikai erő. Persze simán lehet, hogy egy adott nő erősebb, mint egy adott férfi, de átlagban ez nem így van.
Nyílván a fordítottja is megvan, amiben a nők (sokkal) jobbak, mint a férfiak.

Aztán hogy valaki lenézi azokat a dolgokat, amikben a nők jobbak, az már egy más kérdés, de valahol azért van alapja a dolognak.

Lehet, hogy a csóka egy sekélyes f@szfej(nek tűnik), de a kifogásolt vita szerintem szórakoztató. Én jót röhögök, ha egy ilyen beszélgetést elkapok egy kocsmában mondjuk, és jót röhögtem most is.

Nem értem, mit kell ezen ennyire fenn akadni...

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.06.05. 18:32:24

@TibChee:

Az tisztelet hiányával van baj.

18 év alatti élsportoló lányok étrendjét is rendszeresen összeállítjuk. Ők is hallhatják a műsorban, hogy a 4-6 éves kortól végzett napi több óra erőfeszítésük sportként értelmezhetetlen egy sportriporter számára. Azt hallják, hogy felnőttként sem lesz értéke annak az erőfeszítésnek, amelynek következtében gyakran maradandó károsodásokat szereznek. Akkor sem lesz értéke, ha kijutnak az olimpiára. Nincs értéke edzőként egy női edzőnek sem, nincs értéke a riporter szerint Fábiánné Rozsnyói Katalinnak sem.

Ez az ember alkalmatlan erre a munkára.

TibChee 2014.06.05. 19:00:54

@Teljesítményfokozó sporttáplálkozás:
Én nem akarom védeni, de
1) az ember mióta sportriporter? Csak egy rádiós műsorvezető, ha jól tévedek.
2) ilyet rohadtul nem mondott!
3) teljesen más dolog egy sporteseményt csak úgy megnézni, mint a saját nemzeted egy sportolójának valamilyen versenyét.
4) lehet, hogy rohadtul hímsoviniszta, bunkó meg satöbbi ilyet mondani, de: "XY nő világrekordot futott 100m-en. És? ZX férfi ezzel az idővel a döntőbe sem jutott volna be". Van ennek (A nyílván általam kitalált példa)mondatnak igazságalapja? Kétségtelenül. Akkor meg?

2014.06.05. 19:06:34

@Jlungberg: Mi van mimóza, kő zsepi?
Nem volt itt személyeskedés, idézet volt és ténymegállapítás.
Annak azért örülök hogy most már te is utánanéztél, és árnyaltabban fogalmazol, bár ha többet olvasnál, lehetne még árnyalni.
Valakinek te írtad nagy betűvel ÁTLAG, akkor legyél már következetes és akkor is vedd az átlagot, ha épp téged cáfol.
Mivel ismered a google-t nem linkelek tanulmányokat, valószínű te is megtaláltad őket, csak ciki beismerni, hogy lövésed sem volt a tényekről.

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.06.05. 19:08:33

@TibChee:

Ezt csak a laikusok hiszik. Mi akik sportélettannal is foglalkozunk tudjuk, hogy ez nem igaz. Vannak eltérések, előnyök-hátrányok mindkét nem oldalán.

Je Si-ven (Ye Shiwen) eredményei megosztják a sportvilágot. Miközben a NOB orvosi bizottságának elnöke, Arne Ljungqvist mindaddig tapsolni fog a sikereinek, amíg valaki be nem bizonyítja, hogy a 16 éves úszónő doppingolt, sokaknak a kínai úszósport első nagy korszaka jutott eszébe a 400 méteres vegyesúszás döntőjének utolsó 50 méterén a férfi győztes Ryan Lochtenél is jobb időt úszó Jeről.

sportgeza.hu/2012/london/cikkek/lattunk_mar_semmibol_jovo_kinai_csodauszot/

Itt sem igaz:

Pam Reed on Skates (born Pamela J. Reed, February 27, 1961, Palmer, Michigan, United States) is an American ultrarunner

In 2002 Reed was the first woman to become the overall winner of the Badwater Ultramarathon.

She subsequently repeated as overall winner of the race in 2003.

en.wikipedia.org/wiki/Pam_Reed

Polgár Judit (Budapest, 1976. július 23. –) magyar sakkozó, nemzetközi nagymester, hétszeres sakkolimpikon a férfiak között, kétszeres női sakkolimpiai bajnok, magyar szuperbajnok a férfiak között, U14 és U12 korosztályos ifjúsági világbajnok a fiúk között.
A sakktörténet legjobb női sakkozója. Legmagasabb pontszámát, 2735 pontot 2005 júliusában érte el. Legjobb helyezése a férfi világranglistán a 8. hely volt, 2005 októberében.

hu.wikipedia.org/wiki/Polg%C3%A1r_Judit

TibChee 2014.06.05. 19:47:41

@Teljesítményfokozó sporttáplálkozás:
És ezekkel a linkekkel mit is cáfolsz?
Mert hogy nem az én állításaimat, az is biztos...

Jlungberg 2014.06.05. 20:03:21

@Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: az első hozzászólásodban csupa olyan dolgot írtál le, amit senki nem mondott. Most ez hogy jön ide?

Jlungberg 2014.06.05. 20:47:56

@SmittyB: news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/education/4183166.stm
„A study to be published later this year in the British Journal of Psychology says that men are on average five points ahead on IQ tests.”
Ez alapján a férfiak átlagban is magasabb IQ-júak, mint a nők, tehát igaz, amit írtam, utána csak udvariasabban fogalmaztam, h „körülbelül egyenlő a nők és férfiak IQ-ja átlagban”. utána pedig kifejtettem azt is, h az alsó és felső rétegben mi a helyzet.
Félreérthetően fogalmaztam talán, de mondjuk nem is csodálom,h nem érted, mivel bemásoltál vmi tanulmányrészletet arról,h a férfiak túlbecsülik az IQ-jukat, ami lehet,h igaz, csak mondjuk nem cáfolja amit írtam, de mindegy:D. és az sem cáfolja, h „At scores of 155, associated with genius, there were 5.5 men for every woman.”. Ajajj, ezek szerint mégis igazam volt. Talán ha kisebb arccal próbálnál okoskodni…

jupiterfeneke 2014.06.05. 21:07:23

@Locassen:
Tényleg, pl. a Kis Hableányt (a mesefigurát) is így hívják. De mekkora már: Ariel, a HAB-leány : )
Persze elsősorban én magyar nevekre gondoltam.

2014.06.05. 21:07:54

@Jlungberg: "Talán ha kisebb arccal próbálnál okoskodni…"
Ez nagyon csúnya volt, kisírtam magam a személyeskedésed miatt, de azért linkelek:
írásban
www.nyest.hu/hirek/ma-mar-okosabbak-a-nok
szóban
tv2.hu/musoraink/tenyek/20739_nok_okosabbak_mint_a_ferfiak.html

Ha még nem csatlakoztál :)
hu-hu.facebook.com/pages/A-f%C3%A9rfiak-okosabbak-mint-a-n%C5%91k/309751279051688

Sadist 2014.06.05. 22:17:27

@Lucretia/My Reflection: "De ebből nem adódik az, hogy a férfiak okosabbak lennének a nőknél (vagy fordítva)."

Attól függ hogy definiálod az okosságot. Ha a jó nyelvi, és kommunikációs készségekkel, akkor a nők az okosabbak.
Ha meg a problémamegoldással, rendszerszemlélettel, akkor a férfiak.
Nem véletlen, hogy azokon a területeken, ahol emberekkel kell foglalkozni, a nők vannak többségben és ők a sikeresebbek, ahol pedig élettelen rendszerekkel, ott a férfiak.

Sadist 2014.06.05. 22:29:29

@Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: "Azt hallják, hogy felnőttként sem lesz értéke annak az erőfeszítésnek, amelynek következtében gyakran maradandó károsodásokat szereznek."

Most volt nem rég Szegeden a kajak-kenu világkupa, tele volt a város sportolókkal. Az egyik buszmegállóban láttam egy olyan vállas nőt, hogy először simán azt hittem, hogy férfi. Biztos, hogy akkora izmokkal kurva jól tudja húzni az evezőt, de egy nőnek az adja az értékét, hogy képes gyereket szülni, mert az a természet által elrendelt funkciója, amire senki más nem képes.

Sadist 2014.06.05. 22:41:53

@Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: Khm, némi csúsztatásokkal azért sikerült kihoznod, hogy a legjobb nők is képesek olyan eredményekre, mint a legjobb férfiak.

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.06.05. 22:43:03

@Sadist:

Biztos, hogy akkora izmokkal jól tudja húzni az evezőt egy férfi, de egy férfinak az adja az értékét, hogy képes gyereket nemzeni, mert az a természet által elrendelt funkciója, amire senki más nem képes.

Egy meddő háziorvosnő értékét nem ez adja. Ne használj írást, ha szerinted nincs több létfunkciód, mint egy egérnek!

Sadist 2014.06.06. 08:09:29

@Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: Nope. Egy férfi értékét az adja, hogy képes alakítani a környezetét az erejével és a tudásával. Egy erős, okos férfi képes alkotni, védelmet adni, vagy akár rombolni is, ha szükséges. A szaporodás szempontjából viszont az értéke szinte elhanyagolható egy nőéhez képest, mert sperma van dögivel, minden férfi termel másodpercenként kb. 1000-et, a nők szervezete meg havonta érlel egyetlen petesejtet.

2014.06.06. 10:56:25

A blogján is érdemes olvasgatni: www.lifetilt.hu/, különösen a korai bejegyzéseit.

sweeney todd 2014.06.06. 12:11:40

@Sadist: " de egy nőnek az adja az értékét, hogy képes gyereket szülni, mert az a természet által elrendelt funkciója, amire senki más nem képes."

anyám borogass, ilyet leírni 2014-ben! akkor én biztos halál értéktelen vagyok, hogy nő létemre egyáltalán nem akarok gyereket.

sweeney todd 2014.06.06. 12:36:15

@Sadist: "de egy nőnek az adja az értékét, hogy képes gyereket szülni, mert az a természet által elrendelt funkciója, amire senki más nem képes."

Teréz anya is szörnyen értéktelen nő volt, végül is egy herevakaró teremtés koronájának sem adott életet.

Istenem, ha a férfiak felülemelkednének végre azon, hogy a nők csak lombiktartályokként hasznosak, sokkal szebb lenne a világ!

sweeney todd 2014.06.06. 13:24:13

@Sadist: és világosítson már föl valaki, hogy mi köze a vállszélességnek a gyerekszüléshez?

Sadist 2014.06.06. 14:21:31

@sweeney todd: "anyám borogass, ilyet leírni 2014-ben! akkor én biztos halál értéktelen vagyok, hogy nő létemre egyáltalán nem akarok gyereket."

Tisztán biológiai oldalról nézve igen. Társadalmi szempontból ettől még lehetsz értékes, ha pl. rendesen adózol vagy vigyázol más gyerekeire.

2014.06.06. 14:31:30

@Sadist: LOL !Írjál még!

sweeney todd 2014.06.06. 16:59:19

@Sadist: ha vigyázok más gyerekeire? LOL innen is.

Hambre Voraz (törölt) 2014.06.07. 12:08:54

Jó nagy paraszt ez az ember. Miért dolgozhat még?

Ettől függetlenül a női foci sztem is nézhetetlen, épp mint a magyar férfiszakág meccsei.
A női kézi, na az már ott van! Ahogy Amorim védekezik vagy Görbe test mellett lövi, az már kézilabda, ami a férfi csapatoknál is megállná a helyét.
A női box viszont kegyetlen és nincs sportértéke sztem.
Kb. egyenlő a ketrecharccal...

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.06.16. 10:55:35

@Sadist: Ez így is van:

"a szélsőségesen nagy teljesítőképességű nők és férfiak, éppúgy mint a szélsőségesen gyenge teljesítőképességűek, kivételt képeznek a népesség egészén belül. Igaz, a nők teljesítőképessége átlagosan 10-12%-kal alacsonyabb mint a férfiaké, a bemutatott megoszlás azonban azt is ábrázolja, hogy a legjobb teljesítőképességű nők magasabb teljesítményszintet foglalnak
el, mint a férfiak 90-95%-a.

A testsúlyra vonatkoztatott maximálisan elérhető szívnagyobbodás a nőknél mintegy 10-15%-kal alacsonyabb, mint a férfiaknál. Ennek az átlagban alacsonyabb edzésterhelés, és a csekélyebb edzhetőség egyaránt oka lehet. Tiszta hatásként egy összességében alacsonyabb maximális oxigénfelvétel/testsúly kg lehet, és így az állóképességi sportágakban mintegy 10%-kal alacsonyabbak a csúcsteljesítmények (126. ábra).

gyorsasági sportágakban felállított csúcsteljesítmények alapján alapvetően felismerhető (126. ábra), hogy az állóképességhez hasonlóan, a teljesítményben is fennáll egy kb. 10%-os, nemre jellemző eltérés."

Sportélettan, sportorvostan
Hans-Hermann Dickhuth

10% eltérésre nem építenék nagy elméleteket. 10%-nál többször nagyobb eltérés erőben még egy építkezés munkásai között is általános.

Sadist 2014.06.16. 11:13:13

@Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: "Igaz, a nők teljesítőképessége átlagosan 10-12%-kal alacsonyabb mint a férfiaké, a bemutatott megoszlás azonban azt is ábrázolja, hogy a legjobb teljesítőképességű nők magasabb teljesítményszintet foglalnak
el, mint a férfiak 90-95%-a."

Nem veszed észre, hogy a legjobb teljesítményű nőket hasonlítja az átlagos férfiakhoz?
Az élsportoló, csúcsteljesítményű nőket a szintén élsportoló férfiakhoz kellene hasonlítani...
Meggebedhetsz az ellenkezőjét bizonyítva, de az a 10-12% eltérés ugyanúgy megvan minden sportban, ahol erő és/vagy állóképesség kell.

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.06.16. 11:41:25

@Sadist:

Tudom értelmezni mit írnak. Ez a szakmám.

"Meggebedhetsz az ellenkezőjét bizonyítva, de az a 10-12% eltérés ugyanúgy megvan minden sportban, ahol erő és/vagy állóképesség kell."

Tényleg, biztos, mindig? :D

Kínai lány gyorsabb a férfi csodaúszónál
2012. július 30., hétfő 11:03

A swimnews.com szakírója, Craig Lord vette észre, hogy a kínai Je Siven pár századnyi különbséggel, közel ugyanannyi idő alatt teljesítette a 400 vegyes gyorsúszását, mint a férfiaknál aranyérmes Ryan Lochte.

A gyorsúszás első ötven méterén Lochte két tizeddel gyorsabb volt, a másodikon viszont Je 29 másodperc alá került, míg az amerikai egy tizeddel kívül maradt ezen a részidőn. Az utolsó ötvenen tehát nemcsak a nőket, de Lochtet is lehagyta volna. A százra vetítve három század a különbség Lochte javára.

Lochte is megszólalt, elismerte, szombat este ez volt a téma a vacsoránál, ugyanakkor ő nem gyanúsnak, hanem "lenyűgözőnek" nevezte Je produkcióját, és félig komolyan azt is mondta, hogy ha egymás ellen kellene úszniuk, nem biztos hogy ő (mármint Lochte) nyerne.

Itt sem igaz:

"Pam Reed on Skates (born Pamela J. Reed, February 27, 1961, Palmer, Michigan, United States) is an American ultrarunner

In 2002 Reed was the first woman to become the overall winner of the Badwater Ultramarathon.

She subsequently repeated as overall winner of the race in 2003."

Már régen megcáfoltalak.

Arról van szó, hogy ÁLTALÁBAN létezik ez az eltérés. Nem mindig és mindenben. De 10% eltérés semmilyen társadalmi szerepet és sportértéket nem határoz meg. Ennél sokkal nagyobb a férfiak halmazán belüli eltérés. Erre ne építs ideológiát, ez nem tesz semmire alkalmasabbá.

Sadist 2014.06.16. 15:01:57

@Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: "Tudom értelmezni mit írnak. Ez a szakmám."

Akkor nem űzöd valami jól :(

"Kínai lány gyorsabb a férfi csodaúszónál"

a.te.ervelesi.hibad.hu/mazsolazgatas
Megint nem ahhoz hasonlítod, akihez kellene, hanem mazsolázgatsz.

Olimpiai rekordok:
200 m individual medley 2:07.57 Ye Shiwen
200 m individual medley 1:54.23 Michael Phelps
Különbség: ~11%

400 m individual medley ♦4:28.43 Ye Shiwen
400 m individual medley ♦4:03.84 Michael Phelps
Különbség: ~10%

De még Lochteval összehasonlítva is alul marad:
Ye Shiwen
200 m IM 2:07.57
400 m IM 4:28.43
Lochte
200 m individual medley 1:54.00
400 m individual medley 4:05.18

"In 2002 Reed was the first woman to become the overall winner of the Badwater Ultramarathon.

She subsequently repeated as overall winner of the race in 2003."

És újból abba a hibába esel, hogy egy hangyafasznyi mintából próbálsz általánosítani.

Legjobb idők:
Pamela Reed 27:56:47
Valmir Nunes 22:51:29

"Már régen megcáfoltalak."

Aha :) Eddig nem úgy tűnik.

"Arról van szó, hogy ÁLTALÁBAN létezik ez az eltérés. Nem mindig és mindenben. De 10% eltérés semmilyen társadalmi szerepet és sportértéket nem határoz meg. Ennél sokkal nagyobb a férfiak halmazán belüli eltérés."

Ha tisztában volnál a biológiai alapokkal, akkor tudnád, hogy magasságban, testtömegben, erőben, állóképességben, intelligenciában, kreativitásban, gyakorlatilag mindenben a férfiaknál nagyobb a szórás, emiatt ha a várható érték (gyk. az átlag) ugyanott is van, a legjobbak akkor is férfiak lesznek.

"Erre ne építs ideológiát, ez nem tesz semmire alkalmasabbá."

Erre csak te és a gendernácik építenek ideológiát, akik képtelenek elfogadni a tényeket.

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.06.16. 18:22:57

@Sadist: "Meggebedhetsz az ellenkezőjét bizonyítva, de az a 10-12% eltérés ugyanúgy megvan minden sportban, ahol erő és/vagy állóképesség kell."

Már meg vagy cáfolva. Felesleges erőlködnöd. Általánosságban igaz, adott rendezvényen adott sportolók között már nem feltétlenül. Semmiféle általánosítást nem végeztem, próbálj meg szöveget értelmezni! Egyedi példákat emeltem ki, amikor verhetőek a férfiak. Semmiféle érvelési hibát nem ejtettem ezzel, hiszen kiemeltem a példa egyediségét. A adott versenyeken, rendezvényeken nem érvényesült ez a 10% eltérés.

A férfiaknál nagyobb a fogyatékosok aránya is. Ebből nem következik a nemekre vonatkozó elképzelésed:

Sadist 2014.06.05. 22:29:29
"Most volt nem rég Szegeden a kajak-kenu világkupa, tele volt a város sportolókkal. Az egyik buszmegállóban láttam egy olyan vállas nőt, hogy először simán azt hittem, hogy férfi. Biztos, hogy akkora izmokkal kurva jól tudja húzni az evezőt, de egy nőnek az adja az értékét, hogy képes gyereket szülni, mert az a természet által elrendelt funkciója, amire senki más nem képes."

10% eltérés nem határoz meg funkciót és értéket. Az előítéleteidet kevered tudománnyal. Nem vezet sehova.

"Erre csak te és a gendernácik építenek ideológiát, akik képtelenek elfogadni a tényeket."

A leírtakban nem volt elmélet. Nem volt ideológia.
a.te.ervelesi.hibad.hu/naci-kommunista-liberalis-kartya

Sadist 2014.06.16. 18:52:01

@Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: Miért félsz ennyire a tényektől? :)
Elmagyarázzam a normáleloszlás tulajdonságait, mint egy kisiskolásnak? Mert úgy látom, hogy az alapok megértésével vagy még erősen hadilábon.

Hambre Voraz (törölt) 2014.06.16. 20:58:25

Ne veszekedjetek már. That makes me a very sad Panda :(

Amúgy nem is értem a vitátokat. Egy nőnek nem a férfiakat kell legyűrnie a sportpályán és ez így van jól. Egyedül kosarazni szerettem csajok ellen, mert volt mire fogni a véletlen taperolást.

Sadist 2014.06.16. 21:47:58

@Hambre Voraz: Pont azt próbáltam magyarázni ennek a csökött agyúnak, hogy a két nem között alapvető különbségek vannak (sport esetén a férfiak javára), és pont ezért versenyeznek külön. De látod, arra nem képes, hogy két időeredményt összehasonlítson.

Hambre Voraz (törölt) 2014.06.20. 22:17:21

Mondjuk azt nem értem, hogy pl. sakkban, dartsban, bowlingban miért vannak külön versenyek, míg autóversenyben vagy pókerben nem?
süti beállítások módosítása