Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A köztévé szemérmesen elhallgatja az Eurovíziós győztes nevét

2014. május 13. 09:20 sixx 418 komment

Eszem megáll ezen az országon, és a képmutatás magasiskoláját jelentő közmédián. Miután az Eurovíziós Dalversenyt egy Conchita Wurst művésznevű, szakállas, de női ruhában fellépő osztrák induló nyerte meg, az lenne a minimum, hogy ha az eseményről beszámol egy magára valamit is adó médium, a tudósításban legalább a nevét megemlítik, attól még senki nem lett transzvesztita, ugye. 

De hát ez itt az a köztévé, amit olyan, magukat konzervatív értékeket képviselőnek beállító emberek irányítanak, akik azt sem veszik észre, amikor éppen páros lábbal rúgják magukat tökön, hiszen mi, magyarok is 10 pontot adtunk a nyertesnek, azaz az ország lakosságának, legalábbis annak a hányadának, ami szavazott szombat este, semmi problémája nincs azzal, ha valaki magas sarkú cipőben és kisestélyiben, de húsznapos szakállal az arcán énekel. Tolerancia, mi? (via Cink.hu)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Micronodulus 2014.05.13. 16:19:10

Az az igazság, hogy rátokfért már Conchita a maga Kolbászával. Amikor szegény Kállay-Saunders (miért nem Sounders?) elindult A Dal versenyén, itt fröcsögött mindenki, hogy nehogymá' egy feketebőrű amerikai képviselje Turulországot. Az 5. helyezése óta már nem bántja senki. Toleránsabbak nem, legfeljebb elnézőek lettetek, ez hát a büntetésetek. Én nagyon jól szórakozom a témán.

Cinkes 2014.05.13. 16:19:41

@Mr. Mojo: te figyi azt tudod e, hogy a gyerek rólad vesz példát és arról hogyan kezeled az ilyen helyzeteket. attól nem tudod megóvni, hogy ilyennel találkozzon, inkább az lesz rá hatással ahogyan megmagyarázod neki.

Peterpapo 2014.05.13. 16:22:37

@Baranyai Radomér:

A filmes részt jól látod, viszont nincs logika a filmben látottakkal és egy transziról kitett képpel az iskolában között. Ki kérné és miért, hogy legyen kint a képe? Senki nem mondta, hogy természetes jelenség. Van ilyen és ezzel együtt kell tudni élni. Az hogy elfogadod, hogy van ilyen, nem jelenti azt, hogy ezt reklámozni is kell. Ha Wurstot, mint mondjuk Modern Talkingot teszik ki, mert szeretik a számait, azzal nincs semmi gond, de csak úgy kitenni nincs értelme. A gyerekek a facebookon azt csinálják, amit a többiektől létnak, de attól még egy szülő felelőssége, hogy a gyerek mit posztol ki, vagy mit írogat oda. Elvileg gyerek nem is lehetne facebook felhasználó. Ez is a szülő felelőssége. Én nem teszek ki, de ha a lányomnak tetszene a zenéje, és mint zenei ideál tenné ki, nem tiltanám meg.

Cinkes 2014.05.13. 16:23:49

@hopptarisznyarák: ja, meg az üldözési mániád is a liberonácik hibája

ablakkktalan (törölt) 2014.05.13. 16:24:26

@szanalmas: Te ott voltál, honnan tudod hogy nem volt jobb?

Amúgy meg ja, valószínűleg régen pl. azért is büntethették kézlevágással a lopást, meg akasztással a gyilkosságot, mert normális embernek eszébe nem jutott lopni, meg gyilkolni, így valószínűleg arányában sokkal kevesebb embert érintett a büntetés mint most, belefért a súlyos büntetés.

Ma meg már úgy nősz fel, hogyha lopást látsz, elfordulsz, gyilkosságot meg átlapozod az újságban, ha mindenkinek levágnák a kezét aki lopott, tele lenne magyarország félkezű emberrel.

Croma Soma 2014.05.13. 16:29:02

A tolerancia azt jelenti szó szerint, hogy elviselés. Konkrétan valami bántó, idegen, nem jó dolgot károsodás nélkül elviselni, túlzott reakció nélkül hagyni.

Puncsíta Virslit én tökéletesen toleráltam, amikor jött a műsorban, kimentem... :) Minek bosszantsam magam, nem jó az nekem, ha forog a gyomrom. :)

Az eredményhirdetésnél pedig egyre nagyobb undorral figyeltem, ahogy pillog. Brrrr!

Ez a dolog tavaly óta volt egy kicsit érdekes számomra, ahogy egy kicsit a dalokról szólt. Elfogadtam, hogy ez nálunk jobban így van, Európában meg kevésbé. De ez így különösen, hogy a dal, amit énekelt kimondottan szar is volt (A végén csak meg néztem, gondoltam hátha én tévedek! :) ) szóval így túl van az elviselhetőség határán. Egy beteg kelést se szívesen nézeget az ember, hát ezt se...

2014.05.13. 16:30:13

@Baranyai Radomér: "Arról, hogy a gyerekekre nincs hatással az ilyesmi, vagyis nem árt neki."

Nem mondtam, hogy nincs hatással, mert nagyon is hatással van. Azonban az, hogy mi lesz ez a hatás, az nem a mesétől/szakállas nőtől/stb. függ, hanem attól, hogy az információ feldolgozásában és integrálásában milyen segítséget kap a szülőtől. És itt van egy hatalmas lehetőség arra, hogy vagy elfogadó és alkalmazkodóképes gyereked legyen, vagy a magyarázat és feldolgozás hiányában káros alternatív magyarázat szülessen a gyerek fejében, és felnőttként esetleg másokat hibáztasson dolgokért csak azért, mert nem volt kitől tanulnia. Utóbbi a félelmetes, nem a kiváltó inger.

"A kérdés az, hogy te miért nem veszel a gyerekednek egy (18+)-os dvd filmet vagy videojátékot?"

Természetesen azért, mert a gyerek életkortól függően nem feltétlenül áll készen ilyen tartalmakra, és kellenek biztonságot jelentő határok, amíg önállóan nem képes dönteni. De a cél éppen az, hogy erre képes legyen. Nem jó a burokban nevelés. A határok éppen ezért nem tiltást vagy büntetést jelentenek (hiszen a média vagy a kortársak hatását úgysem tudod kizárni), hanem egy értékrend közvetítését és partnerséget is abban, hogy a szerinted ártalmas ingereket a gyerek úgy tudja feldolgozni, hogy abból pozitívan jöjjön ki. De mire is gondolsz tulajdonképpen, amikor ártalomról beszélsz? Hogy női ruhába öltözik? ;-)

"tegyél be a gyereknek egy horrort, vegyél neki egy hentelős videojátékot, és utána ülj le vele, és beszeljétek át a látottakat."

Azt én sem mondom, hogy így menj elébe a dolgoknak (nyugodtan add át neki azt, amit te értékesnek tartasz, de legyél felkészült és elfogadó, ha a gyerek hátat fordít ennek), de ha belebotlasz egy ilyenbe, tudni kell tárgyalni a dologról a gyerekkel. Megismerni az ezzel kapcsolatos érzéseit, gondolatait, tapasztalatait stb, szóval beszélgetni vele és odafigyelni rá.
Azért az kicsit erős, ha a szakállas nőt a horrorral akarnád szembeállítani.

hopptarisznyarák 2014.05.13. 16:31:52

@Cinkes: " attól nem tudod megóvni, hogy ilyennel találkozzon"... Ez a köztévé feladata. És a gyerekem az életben nem fog ilyennel találkozni, mint ahogy én sem nagyon látok ilyeneket. Még tangás homót sem láttam, pedig 13.kerületi vagyok. A vonaglásaikat felőlem megtarthatják. Nem megyünk arra. Bár ott is jobban örülnék, ha a tangásokat kiemelné a rendőrség, mert sokan az útmenti házakban laknak, és nem kíváncsiak erre.

ámulookbámulook 2014.05.13. 16:33:19

Az abszolut identitását vesztett ember mintája ez a figura. Nem nő, mert megvan állítása szerint a "wurst" De férfi sem, mert nőnek aposztrofálja magát. Műköröm és tsai, ellenpólusként szakáll...hmm Ebben semmi eredetit nem találok, mivel izzadságszagú menedzsmenti polgárpukkasztó, botrányokozásnak tűnik csupán. Egy veszélyes és felháboritó meghökkentés, melynek felelős megmagyarázását a szülőkre testálják a nem tisztelt libsik. Nekem kell a gyereknek elmagyaráznom egy ilyen minekisnevezzem jelenséget? Nekem és sok ezer másik szülőnek? Nekem aki maga sem érti, hogy mit is lát éppen? A gyerekek meg azt látják, hogy a normális az ami nem normális és vice-verza. Köszönjük "sógorok" köszönjük liberálisok, köszönjük eurovizio. Szép kilátásokat vizionáltatok közösen szombaton éjszaka nekünk szülőknek. Igazi követendő példát a felnövő generációnak. Gratula mindenkinek aki hozzájárult ennek a csökevénynek a sikeréhez.

2014.05.13. 16:33:49

@Mr. Mojo: Szerintem meg inkább neked vannak szövegértési gondjait. Van ilyen.

ablakkktalan (törölt) 2014.05.13. 16:34:14

@Peterpapo: Figyelj már okoska, gyerekként te találtad fel a focit? Nem, ugye? Akkor miért fociztál gyerekkorodban? Mert megmutatták, hogy ez a foci, így kell focizni, húzzál a többi közé, oszt' rúgd a bőrt.

Magadtól feltalálnád a transzneműséget? Nem, ugye? Ha nem mutatják meg, hogy ez a transzneműség, így kell transzneműnek lenni, akkor lövésed nem lenne az egészről. Ha meg megmutatják, akkor van rá esély, hogy vagánynak látod a dolgot és követni kezded.

A transzneműséget, a 18+-os erőszakos filmeket akkor kéne megmutatni egy embernek, amikor már a másik oldalról is tapasztalta a dolgokat, szexelt nővel, tudja hogy milyen, van gyereke és fel tudja fogni, hogyha valakit vagányul lelőnek a filmben, aki meghal, az szintén valakinek a gyereke volt, szóval azért nem olyan jó ez a dolog sehogysem...

Egy gyereknek nem mutogathatod meg előre a transzneműséget, meg az erőszakos filmeket, anélkül, hogy széleskörű tapasztalata lenne, mert könnyen lehet hogy információ birtokában nem a helyén fogja kezelni a dolgokat. Mondjuk nem jut el odáig, hogy érezze miért nem helyes lelőni valakit, vagy hogy milyen fasza dolog egy normális hetero párkapcsolatban élni és életet adni egy gyereknek.

2014.05.13. 16:37:06

@Mr. Mojo: "Olyannal, akit szeretne megkímélni minden rossztól"

Gratulálok. Most buktál meg szülőségből sokadjára. Sajnálom a gyereked, de tényleg.

hopptarisznyarák 2014.05.13. 16:37:28

@trev: egy szakállas nő simán lehet 18-as kategória, úgyhogy majd beszámol róla az esti híradó. -ha ez annyira zavarja Puncsíta rajongükat. Én is imádom a mangapornót, de nem várom el a többségtől, hogy a saját kis szubkultúrám legyen főműsoridőben... Pedig sok színésznőcskén átmentem, és érdekel a karrierjük alakulása. Azt nem értem, hogy egy liberálisban miért nincs empátia a többség iránt? Nagyon elkényelmesedtek már az urak. Örülök, hogy a Fidesz visszarántotta őket a fellegekből. Ez nem nyugat-európa. -- de nincseneke már határok, el lehet menni. (mellesleg ott is kezd már betelni a pohár)

Mr. Mojo 2014.05.13. 16:37:41

@trev: Ó, bazzeg, ugye most ezt nem érvként köhögted ide nekem??? Hát, komolyan, nem semmi vagy. :)

2014.05.13. 16:39:24

@Mr. Mojo: "a szart is kirugdosnám az ilyen szakállas nőkből, meg az olyan toleranciabarmoktól, mint akik ti vagytok."

És gondolom, büszke leszel a csemetére, amikor majd rád hivatkozva egyszercsak meg is teszi, amiről apuka még csak ábrándozott egy haldokló liberális demokráciában. Undorodom tőled.

Cinkes 2014.05.13. 16:39:44

@hopptarisznyarák: nem ez nem az ő feladatuk. utcán, akárhol találkozhat devianciával és ha megtanulja kezelni vagy van aki segít neki ebben akkor nem hinném, hogy aggódni kéne ilyenek miatt. attól, hogy kikiáltasz valakiket bűnbaknak még nem válaszolsz meg egy kérdést sem a gyereknek.

hopptarisznyarák 2014.05.13. 16:40:22

@hopptarisznyarák: mármint "manga szerű", kínai/magyar tiniken...

Mr. Mojo 2014.05.13. 16:41:57

@trev: Ó, őt ne sajnáld, tudod, minden, ami normális egy gyermek életében, azt megkapja, sőt, annál többet is. Sajnálom, hogy nem rángatom ide a gép elé, hogy megnézze ennek a nyamvadt buzinak a videóját (ugyanis ez egy ocsmányszar, ha már travi, akkor inkább a brazil shemale-ek, de azt sem nézetek vele), és nem nézetek horrort sem vele, mint ahogyan nem engedném, hogy egy rohadt szavadat is elolvassa, és megfürödjön abban a nulla nihilista fostengerben, amelyben te lubickolsz. Az meg egyenesen vicces, hogy valami faszverő kis buzi akarja nekem elmondani, hogyan neveljem a gyermekemet. :)

2014.05.13. 16:42:32

@hopptarisznyarák: Ööö... izé, ezzel a véleménnyel te vagy a kisebbség. Sajnálom, ha így kellett megtudnod. A többség szerint a szakállas nő nyert. Az összeesküvés-elméletektől (hogy előre le volt zsírozva, naná) meg kímélj meg, ha kérhetem.

hopptarisznyarák 2014.05.13. 16:43:27

@trev: és akkor mi van? Ha az egyik fél erőszakos rámtukmálja magát, akkor nem védekezhetek? Ugyan.. Ez nem homoland, öcsém.
Volt régen egy idióta divat: magamutogató lánykák hugyoztak nyilvánosan.. És ezt tették föl pornó oldalakra. Na az egyik járókalő megunta, és úgy seggbe rúgta a nőt, hogy majdnem szaltót nyomott. (ez is fent van a weben) EZekkel így kell bánni, mert másból nem értenek. És igenis ez a bácsi volt gerinces, és nem a sok "toleráns" kis szar alak, akik elfordultak a botrány láttán. Ha ilyen lesz a gyerekem, büszke leszek rá!

Roppantó 2014.05.13. 16:43:40

Az nem zavar senkit, hogy az egész műsort élőben közvetítette a KÖZTÉVÉ???!!!

Ez a poszt szánalom a köbön...

2014.05.13. 16:45:38

@Mr. Mojo: "Az meg egyenesen vicces, hogy valami faszverő kis buzi akarja nekem elmondani, hogyan neveljem a gyermekemet."

Felőlem úgy neveled a kölyködet, ahogy akarod. Remélhetőleg ennek következményeivel is neked kell majd legnagyobbrészt szembesülnöd, ha mindenkinek szerencséje lesz.

hopptarisznyarák 2014.05.13. 16:46:38

@trev: szeretnéd.. Az egész világ a fejét fogja. És ha szavaztak is, az csak képmutatásból tették. Sixx jól írta a korábbi -cenzúrázatlan- cikkében, hogy igencsak érdekes, hogy még olyan országokból is magas pontszámot kapott, ahol amúgy be van tiltva a melegfelvonulás.. (mert a közfelháborodás betiltatta).. mint példul Izrael... -- mellesleg ezt a mondatot kitöröltették vele... Van akikről nem szabad csúnyát mondani.

2014.05.13. 16:48:13

@hopptarisznyarák: "Ha az egyik fél erőszakos rámtukmálja magát, akkor nem védekezhetek? Ugyan.."

Amiről te beszélsz, az nem védelem (nem foglalkozok vele), hanem támadó agresszió (megpróbálom elérni, hogy más se férjen hozzá, mert ez nem hmoland). Broáf. Érzed a különbséget?

2014.05.13. 16:49:47

@hopptarisznyarák: "Az egész világ a fejét fogja."

Mármint a te kis beszűkült környezeted világa? "mind a 100 ismerősöm fel volt háborodva, tehát az egész világ homofób". :-D Ne viccelj már.

hopptarisznyarák 2014.05.13. 16:51:54

@Cinkes: a deviancia kezelését hogyan érted? Fordítsa el a fejét, ha valamitől ösztönösen hányingert kap? Ez a meghunyászkodás a "toleráns viselkedés"? Na ebből volt elég! Aki azt akarja, hogy leköpjék az utcán, az húzzon csak tangabugyit... Ha az anyja nem tanította meg viselkedni, majd pár tökösebb járókelő megtanítja.

2014.05.13. 16:52:39

@hopptarisznyarák: "magamutogató lánykák hugyoztak nyilvánosan.. És ezt tették föl pornó oldalakra. Na az egyik járókalő megunta, és úgy seggbe rúgta a nőt, hogy majdnem szaltót nyomott. (ez is fent van a weben) EZekkel így kell bánni, mert másból nem értenek."

Én csak azt nem tudom, hogy hol lehet ilyen videókat megnézni? :-o Pornóból sem olyat nézek, ami nem az én ízlésem. Miért az rinyál a leghangosabban, aki olyasmiket néz, amiken fel tud háborodni? Mekkora képmutató vagy.

Mr. Mojo 2014.05.13. 16:53:49

@trev: Azt ne mondd már, hogy elhiszed, hogy ez a liberál-hányás van többségben. Leírt szavaid jó lenne, ha átgondolnád... :) "Mármint a te kis beszűkült környezeted világa? "mind a 100 ismerősöm örül, tehát az egész világ buzi liberális". :-D Ne viccelj már."
Ti aztán semmiből nem tanultok, biztosan azért nem kér belőletek pl. Magyarország, mert mindenki ostoba, csak ti vagytok helikopterek. :)

hopptarisznyarák 2014.05.13. 16:53:53

@trev: a facebook-on mindenki ezen röhög. (nemzetközi ismerősök is) És csak kevés libernyák kardoskodik a szakállas nők mellett. De amúgy iagzad van.. tojok a világra. A lényeg, hogy a magyar köztévé tegye a dolgát, és max éjfél után mondjanak valamit erről az amőbáról.

szonár 2014.05.13. 16:55:48

Már délben megcáfolták a hírt, az index jellemző módon még mindig nem vette le.

Egyre gázabb itt a helyzet. :)

Életke2012 2014.05.13. 16:56:21

Milyen idióta barom írta ezt a cikket ? Ez a legnagyobb problémája? Nézze a neten,ha annyira érdekli. A közmédiának nem kötelessége minden aberràlt mutogatasa. Egyébként manipulàlt az eredmény, nehogymàr a magyarok egy ilyen női ruhàba bújt agyament hîmnemûre szavazzanak. Nőnek pedig végképp ne nevezze senki ezt a véglényt.

Cinkes 2014.05.13. 16:57:15

@hopptarisznyarák: gondolom akkor ha nem tetszik neki a szuri akkor meg rúgja tökön az orvost... tudod az olyan embereket akik nem tudnak nekik nem tetsző dolgokkal megbirkózni azokra elég kutya világ vár. az agressziót normális válasznak beállítani hát... nem mondom, hogy nem élek vele olykor de legalább nem gondolom róla, hogy normális.

hopptarisznyarák 2014.05.13. 16:58:17

@trev: Az hogy én tisztában vagyok a gyengeségeimmel, és nem akarom ezt ráerőltetni a többségre, az nem képmutatás!!! Ha példul cigiznék, de másokat lebeszélnék erről, az képmutatás? Ha hugyos pornót nézek, de a köztévében ilyet nem szeretnék látni, az képmutatás??? Nem! Ez a toleráns viselkedés. És nem a te ostoba egoista, agresszív hozzáállásod, hogy mindenkinek a torkán le akarod nyomni a saját aberrációidat! Ezért hívják a liberókat liberálnácinak.

otgorbebogre 2014.05.13. 17:00:53

@ablakkktalan: soha nem ertem meg hogy mi abban a szorakoztato egyeseknek hogy ket felnott ember kapcsolatat ami senkit es semmit nem bant parhuzamba vonjak olyan dolgokkal ami eletre megnyomorit gyerekeket vagy allatokat. b. meg leirnad reszletesen sajat peldaval hogy mit szabad tenni a haloszobaban ket embernek ami szerinted nem beteges? misszionarius poz mehet? vagy csak lepedon at? es kivel lehet megtenni? szakallas ferfi oke? bajszos? ha novel van? nonek milyen divatot kell kovetnie? Na halljuk ugy erzem nagy tudassal allunk szembe hogy mi megengedheto ket felnott ember kozott a haloszobaban, de szeretnem ha a vilag okulhatna. remelem azt is melle irod csak hogy pelda is legyen hogy te hogy csinalod es kivel hanyszor nehogy veletlenul azt higyjuk hogy te nem az eloirasoknak megfeleloen elsz.

2014.05.13. 17:05:18

@hopptarisznyarák: "Ez a köztévé feladata."

Jaja, mindenki másé, de a tiéd biztos nem, igaz? :-D

2014.05.13. 17:08:50

@hopptarisznyarák: Akar a halál lenyomni a bármit is a torkodon, én csak közlöm veled, hogy hülye vagy, oszt jónapot. Jogod van hozzá, amíg nem ártasz vele senkinek.

"Ha hugyos pornót nézek, de a köztévében ilyet nem szeretnék látni, az képmutatás??? Nem! "

De. Ha a köztévében nem szeretnél ilyet látni, akkor talán kapcsolj el. Ennyi a te felelősséged, nem az, hogy mit ad le a köztévé, és mit nem.

otgorbebogre 2014.05.13. 17:09:42

@Baranyai Radomér: Te mikor dontotted el hogy heteroszexualis leszel?

2014.05.13. 17:10:14

@Mr. Mojo: " Azt ne mondd már, hogy elhiszed, hogy ez a liberál-hányás van többségben. "

Na ki nyerte idén a dalfesztivált? Mi? :-DDD

ablakkktalan (törölt) 2014.05.13. 17:11:18

@otgorbebogre: nem nagyon értem, hogy mit akarsz, meg hogy jön ez ide...

2014.05.13. 17:11:54

@hopptarisznyarák: "A lényeg, hogy a magyar köztévé tegye a dolgát, és max éjfél után mondjanak valamit erről az amőbáról. "

Mi jön ezután? Hogy hős vezérünk éberen őrködik a becsületes dolgozó magyar (maradék)társadalom értékein?

Mr. Mojo 2014.05.13. 17:11:57

@trev: "Ennyi a te felelősséged, nem az, hogy mit ad le a köztévé, és mit nem." ÖNGÓL, hülyegyerek. :)

xclusiv 2014.05.13. 17:13:49

@ablakkktalan: " Nem védem a pedokat, párhuzamot vontam a két dolog között, szövegértés kisfiam."

Ja, két merőleges dolog között vontál párhuzamot, te senkiházi hazug.

"Amúgy meg mi van, csak az abban a témában vagy liberális, ami neked tetszik? Náci vagy?"

Amúgy meg fogalmi zavaraid vannak.

"A gyerek meg pont annyira korlátolt pedó témában, mint a homárvédők homártémában."

Mondom, buta vagy mint a fekete föld. Utálod a buzikat, azt értjük, de ennyit tudsz meg a neved,
Ezen kívül az általad leírt szavak jelenzésével se vagy tisztában, felfogni se vagy képes mások érveit, csak fröcsögni tudsz. Szerencsétlen jószág...

Mr. Mojo 2014.05.13. 17:16:48

Mi van egyenlősdi? :) Most akkor mit kell beleugatni, hogy a köztévében mutatnak-e szakállas nőket, vagy nem? :) Amúgy azt hittem eleinte, hogy felnőtt emberrel társalgok-vitázom itt, de látom, ez butuskaság volt tőlem. :) Biztosan amúgy egész "Ájrópa" azon izgult, hogy az a buzi nyerje a fesztivált... :) Én is csak utólag tudtam meg, mert hát nem egy nagy horderejű esemény, és, ha nem egy cirkuszi látványosságot "tolerálnak fel", akkor továbbra sem érdekelne.

Mr. Mojo 2014.05.13. 17:20:30

@xclusiv: :) Amúgy meg az, hogy dolgokra nemet mondasz, az szerinted érvelés, vagy bármilyen témában ennyire nyitott vagy? :) "Amúgy meg nem eszünk tojásos lecsót vacsorára, te hülye ribanc"

mindenkitmeg 2014.05.13. 17:24:26

@otgorbebogre: kb. 6 évesen mikor a szomszéd lánnyal bementünk a biciklitárolóba "puszilkodni".
De most ez az infó minek kellett neked? :)

hopptarisznyarák 2014.05.13. 17:26:11

@trev: szerencsére nem az egyszázalékos szélsőség mondja meg mi lesz a köztévében.

mindenkitmeg 2014.05.13. 17:32:52

@otgorbebogre: De most, hogy jobban belegondolok az oviban egyszer bementem egy lány után a wc-be, volt belőle egy kisebb balhé. Mert miközben o ült a wc-n én lehúztam a wc-t, és ettől megijedt, elkezdett sírni, a óvónénik meg bejöttek.
Meg úgy ált.5ben egy foglalkozáson a tanárnő melle a fejemhez ért, az is jó érzés volt.
Így hirtelen kb. ennyi, de még mindig nem világos, hogy mit kezdesz ezzel az információval.

jb29 2014.05.13. 17:34:58

Elkeserítően unalmas és fantáziátlan a média agyrothasztása (ahogy pl. ezt a furcsa kreatúrát hypeolták a nulladik perctől fogva), de sokkal fárasztóbb a magukat felvilágosultnak, szabadelvűnek képzelő zombiármádia buta fröcsögése a normalitást védeni kívánókkal szemben.

Soha, egyetlen percet sem láttam semmiféle dalfesztiválból és szinte soha nem nézek tévét, mégis kikerülhetetlenül a képembe nyomul ez a förtelem.

A képmutatás csúcsa pedig éppen az, amikor a rendkívül felvilágosult / roppant kreatív / független / szabad / még mindig SZDSZ-es / idealista / nagyon művelt / stb. (egy vagy több igény szerint aláhúzandó) söpredék képes azon hisztériázni, hogy a magyar köztévé nem reklamírozza (ezer más orgánummal ellentétben) ezt a moslékot, miközben egy második világháborús emlékmű ellen képes tüntetni.

Gyorsan lejegyzem, hogy fikarcnyit sem vagyok a köztévé híve, az Indexen pedig sokszor hasznos, értelmes és érdekes cikkeket is találni. Az oldal politikai beállítottsága olyan, amilyen, nem azért olvasom mert egyetértek vele - ugyanakkor a fenti cikkhez hasonló ostobaságok nagyon zavarók tudnak lenni.

Peterpapo 2014.05.13. 17:46:08

@ablakkktalan:

Ha normálisan el tudod magyarázni a gyereknek, hogy ez nem követendő példa, akkor nem fogja követendő példának tekinteni. Ha megengeded neki, hogy Irigy Hónaljmirigyet nézzen, amiben szintén férfiak nőnek öltözve énekelnek, akkor mi a gond? Hogy magyarázod meg neki, ha azt látja az utcán, hogy egy hatalmas mellű nő nadrágban és zakóban sétálgat? Mit mondasz neki?

A kézlevágásos eszmefuttatásodhoz pedig annyit, hogy régen volt Taigetosz is.

fotózós 2014.05.13. 17:52:05

Ismeritek?:
-Apa! Be kell,hogy valljam neked, hogy meleg vagyok....
-Fiam! Van neked Ferrarid?
-Nincs.
-Fiam! Van neked tengerparti nyaralód?
-Nincs.
-Fiam! Te egy ismert ember, egy celeb vagy?
-Nem vagyok.
-Ááá fiam! Akkor te nem vagy meleg! Csak egy ócska kis buzi vagy...
;-)

♔bаtyu♔ 2014.05.13. 17:52:13

Most akkor mi van, sértődjünk meg?
Pina és fasz sincs, pedig nyilván lenne rá érdeklődés.

Nem kell ezt bonyolítani, a liberálmocsokra ott van az index és tsai.

♔bаtyu♔ 2014.05.13. 18:04:04

@jb29: Igen, ez érdekes. A nép megválasztotta Orbánékat, mivel nem ballibsiket akart látni a hatalomban. Orbánék pontosan kifejezték, hogy alapvetően a konzervatív értékeket részesítik előnyben, keresztény és zsidó vallás, hagyományos családmodell, anyámkínja. Elég jól látszott, ez elmúlt 4 év során, hogy ehhez a közTV is alkalmazkodott, bár ott mindig is nagyobb hangsúlyt helyeztek arra, hogy akármilyen szemetet ne jelenítsenek meg csak azért mert az polgárpukkasztó. A nép újraválasztotta Orbánékat, amivel jelezte azt is, egyetért.

Erre jönnek a libsik felháborodva, hogy Kövér nem fogna kezet a nővel, a TV nem mondta a szakállas nevét, egyáltalán, miért nem volt örömünnep, tűzijáték és miért nem vonult ki az ország lakossága egyemberként megünnepelni egy osztrák buzit.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.05.13. 18:05:29

@♔bаtyu♔:

"Pina és fasz sincs"

De, utóbbi itt van, most idéztem.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.05.13. 18:08:47

@♔bаtyu♔:
"Elég jól látszott, ez elmúlt 4 év során, hogy ehhez a közTV is alkalmazkodott"

A KözGépTévé tudod mihez alkalmazkodott? Orbán hátsójának fényesre nyalásához, és a Fideszmocsok világgá kürtöléséhez alkalmazkodott a MocsokTévé.

Ennek köszönhető, hogy ma magyarországon nagyon sokan azt hiszik, hogy

1. Simon Gábornak van hamis útlevele,
2. Rogán Antal nem lopott,
3. Lázár János nem köztörvényesen csalta el a trafikokat,
4. Orbán Viktor nem hazudik mint a disznó.

A nép pedig ezek alapján választott, mert azt hazudták neki Orbánék, hogy minden fasza lesz - pedig csak a Fidesztetűkre igaz ez, mondjuk ők azok is voltak, nem csak lesznek:)

Mr. Mojo 2014.05.13. 18:13:28

@Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van?: Jól van buksika, te betegebb vagy még a szakállas nőnél is, hacsak nem szép kis pénzecskével tolerálják, hogy erre a szarra izgulsz, és beokádod bárhová, mint egy őrült, ha kell hanem a saját kis fixa ideádat.

♔bаtyu♔ 2014.05.13. 18:20:03

@Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van?: Hogyne a hiteles Fodorra kellett volna szavazni.

Erre szoktam mondani, hát miért nem biztosítottál alternatívát baszki. Jöttök H.KOváccsal, Lendvaival, Gyurcsánnyal, Bajnaival, Kunczéval, egy csomó lejáratott figurával majd meg vagy sértődve, hogy Orbán.

Orbán megtiltotta, hogy normális arcokkal álljatok ki, vagy mi a tököm?

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.05.13. 18:37:11

@Mr. Mojo:

" a saját kis fixa ideádat"

Kinek a saját ideája???

Mit okádott a KözGépMocsokTévé? Na mit okádott ki magából a választások előtt naponta tizenakárhányszor, fő-, mellék-, és minden műsoridőben?

Azt okádta, hogy Simon Gábor, bilincs, börtön. Ezt okádta, fideszgörénykém.

Ennek köszönhetitek most azt, hogy bár az ország fele elhányja magát tőletek, mégis ugathattok megint, mint Orbán kutyája, Lázár.

És ez nagyon is kapcsolódik a poszt témájához, mert a "Köztévé", amelyik százmilliókat költött az Eurovízióra, az a kurvaKöztévé nehogymár pártutasításos alapon ossza az erkölcsöt meg az észt. Menjetek ezzel a Lánchídrádióba, meg a Hírtévébe, tudod?

Köcsög Fideszes:)

otgorbebogre 2014.05.13. 19:06:41

@Baranyai Radomér:
Jeee nem egy TV musor alapjan dontottel??? Az itt kialakult beszelgetes alapjan azt hittem csak en voltam aki nem tudatosan egy TV musor alapjan hatarozott arrol hogy a kisfiukat vagy a kislanyokat kedveli jobban.

igazi Ténytár 2014.05.13. 19:32:46

@ Szajer Jozsef nevet kiejtettek valaha az MTV-ben?

igazi Ténytár 2014.05.13. 19:35:08

@Mr. Mojo: "de nem akarom, hogy ezt mindenképpen az lássa, akit nem érdekel, érted? Bazmeg, a helyzet az, hogy az ilyen tolerancia-bajnokok buzibbak a buziknál. "

Inkabb azok azok akik bar nem buzik - mondjak ezerrel hogy ok aztan olyan macsok hogy csak na - de valamiert ALLANDOAN a melegekkel foglalkoznak, nem pedig vallat randitanak, mint egy igazi ferfi, hogy ot nem erdekli

Cia, cia, latencia.

igazi Ténytár 2014.05.13. 19:39:58

@♔bаtyu♔: "alapvetően a konzervatív értékeket részesítik előnyben, keresztény és zsidó vallás, hagyományos családmodell, anyámkínja. Elég jól látszott, ez elmúlt 4 év során, hogy ehhez a közTV is alkalmazkodott,"

Fideszes Kereszteny ertekek?

Dajcs allando FELREKURASAI?

A feltucatnyi NOKET VERO fideszes, akit meg meg is vedenek?

A feszulet elott PUCERAN fenykepezkedo kepviselo?

A Bayer fele ALPARI MOCSKOS szovegek?

Darth_Vader 2014.05.13. 19:42:35

sixx is szakállas, így egész más megvilágításba kerül a cikk. :-)

igazi Ténytár 2014.05.13. 19:45:36

@ Erdekes orszag a "kereszteny" nemzeti oldalaval.

A melegekkel allandoan fogalkoznak felhaborodva, de hogy egy FARKAT MUTOGATO PASI NYERT MOST IS a legnezettebb TV musorban, az orszag szavazati alapjan.

mert az nem buzi, az nem art a gyereknek, az nem serto hogy orszagos celeb lett belole.

Mr. Mojo 2014.05.13. 20:12:03

"Inkabb azok azok akik bar nem buzik - mondjak ezerrel hogy ok aztan olyan macsok hogy csak na - de valamiert ALLANDOAN a melegekkel foglalkoznak," Hú, ez mekkora geci nagy duma. Gondolom, mindenki, aki utálja az ilyen magamutogató buzikat, az buzi akar lenni. A zsidók meg lelkük mélyén nácik akarnak lenni, ugye, nem beszélve a liberális aljanépről? :) "nem pedig vallat randitanak, mint egy igazi ferfi, hogy ot nem erdekli"... :) Már megint egy buzi csicska akarja nekem megmondani, hogyan létezzek, ez úgy nem zavarja a baszom toleráns fajtátokat? :)

Mr. Mojo 2014.05.13. 20:13:42

@ténytár: Nem beszélve arról, hogy amennyiben köthető vagy ahhoz a tenytar blogfoshoz, , hát inkább próbálj meg magadba mélyedni a faszságaiddal.

2014.05.13. 20:26:29

@♔bаtyu♔: "A nép megválasztotta Orbánékat, mivel nem ballibsiket akart látni a hatalomban. "

Helyesen: a nép megválasztotta Orbánékat, mivel a rájuk szavazók nem ismerik sem a liberalizmus, sem a bolsevizmus szavak jelentését, így folyton összemossák ezt a kettőt. Arra meg már ki sem érdemes térni, hogy a liberalizmus funkcióival és lehetőségeivel sincsenek tisztában, ha azt várták, hogy az erre épülő rendszer majd szájukba repteti a sült galambot. Így marad a nosztalgia a Kádár rendszer után. Orbán apádtól majd megkapod.

2014.05.13. 20:34:11

@Mr. Mojo: "Már megint egy buzi csicska akarja nekem megmondani, hogyan létezzek, ez úgy nem zavarja a baszom toleráns fajtátokat?"

A látens buziság rólad való feltételezését ne vedd kötelező érvényű felszólításnak magadra nézve, még ha ehhez is vagy szoktatva.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.05.13. 20:34:27

@Mr. Mojo: Szerintem a vállrándítás arra utal, hogy kiafaszt érdekel, hányszor és milyen mélyen dugod be a nyelvedet Orbán sggébe. Sőt, ki-be is húzogathatod, le se szarja senki. Esetleg Viktor :)

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.05.13. 20:35:59

Napi háromszor nyaltok be az MSZP-nek !

Nem lesz kicsit sok ?

Alig van blog amelyik jobban tolja nálatok a MSZP-s párt propagnadát.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.05.13. 20:37:47

@ténytár:

Sokat elárul a hazai ballibekről, hogy egy Punci Virsli nevű transzvesztitát tűztek a héten a zázszlajukra.. :DDD

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.05.13. 20:48:55

@Trompf:

"Sokat elárul a hazai ballibekről, hogy egy Punci Virsli nevű transzvesztitát tűztek a héten a zázszlajukra.. "

Tévedsz, mert szerintem a KözGépTévé van feltűzve, az Orbán-Fidesz féle hazugmocsokkal besározva..:)

MrZombieEater 2014.05.13. 21:14:57

Aki Fideszes az köcsög. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy én MSZP-s vagyok, vagy bármi más. Csak simán azt, hogy aki Fideszes, az köcsög. És ezt alá is tudom támasztani. De úgyse hallgat senki érvekre, szóval..

xclusiv 2014.05.13. 22:58:18

@Mr. Mojo: ":) Amúgy meg az, hogy dolgokra nemet mondasz, az szerinted érvelés, vagy bármilyen témában ennyire nyitott vagy? :)"

Én sok témában nyitott vagyok, sok más témáról pedig megvan a véleményem de tolerálom másokét, de ennek nincs köze ehhez a témához.

Viszont vannak dolgok, amikre nem vagyok nyitott, ilyen pl. a pedofília és a hazugság.

Mert az hazugság a javából, hogy jön egy (sok) senkiházi, aki utálja a buzikat, de igazából nem tud semmi érvet felhozni az ellen, hogy két (három, akármennyi) ember olyan dolgokat csináljon, ami _neki_ _nem_ _tetszik_. Aztán ha szembeszállsz az "érveikkel", akkor hősünk elkezd olyanokat hazudozni, hogy "mert te támogatnád/engednéd a pedofíliát is", meg hogy "szerinted akkor nincs semmi a baj a pedofilokkal sem", meg ilyesmi.
Nos ez hazugság, az ilyen hazugoknak meg bele szoktam nyomni az orrát a saját szarjukba. És nem, nem fogok az ilyen hazugokkal érdemben vitatkozni, csak elküldöm őket a 'csába diszkréten.

xclusiv 2014.05.13. 23:19:29

@♔bаtyu♔: "A nép megválasztotta Orbánékat, mivel nem ballibsiket akart látni a hatalomban."

Ha a nép véleményét nézzük a nép orbánékat se akarja hatalomban látni, legalábbis ha a rájuk szavazók számát nézzük...

"Orbánék pontosan kifejezték, hogy alapvetően a konzervatív értékeket részesítik előnyben, keresztény és zsidó vallás, hagyományos családmodell, anyámkínja."

orbánék _látszólag_ mindenféle keresztény és konzervatív ingyombingyomot _mondanak_, miközben teljesen mást tesznek. Színház ez, de annak is szar, mert ha jó lenne legalább az előadás alatt elhinnéd a történetet, vagy legalábbis beleélnéd magad. Itt meg dajcs-most_már_nem_für tamásokkal meg pálgiumokkal tolják a konzervatív és keresztény maszlagot.

"Elég jól látszott, ez elmúlt 4 év során, hogy ehhez a közTV is alkalmazkodott"

A fideszhez? Persze.

"bár ott mindig is nagyobb hangsúlyt helyeztek arra, hogy akármilyen szemetet ne jelenítsenek meg csak azért mert az polgárpukkasztó."

Egen, azért nem találták meg a tüntetőket az Operánál xD
És az egész ojróvíziós szavazósó nem is a köztévén ment... oh, wait!

"A nép újraválasztotta Orbánékat, amivel jelezte azt is, egyetért."

Mármint 2 millió X-et behúztak a lehetséges 8-ból. Hát ennyire ért egyet a nép orbánnal, a köztévével meg annyira, amennyi a nézettsége...

"Erre jönnek a libsik felháborodva, hogy Kövér nem fogna kezet a nővel, a TV nem mondta a szakállas nevét, egyáltalán, miért nem volt örömünnep, tűzijáték és miért nem vonult ki az ország lakossága egyemberként megünnepelni egy osztrák buzit."

És ismét egy hazugság tőled.
Mert annyit mindenképpen illene megemlíteni, hogy ki is nyerte meg ezt a műsort, amin hősünk 5. lett. Ha már, ugye.

xclusiv 2014.05.13. 23:23:55

@Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van?: "Mit okádott a KözGépMocsokTévé? Na mit okádott ki magából a választások előtt naponta tizenakárhányszor, fő-, mellék-, és minden műsoridőben?

Azt okádta, hogy Simon Gábor, bilincs, börtön. Ezt okádta"

Eddig igaz. De ezt a köztévét kb. senki se nézi.

"Ennek köszönhetitek most azt, hogy bár az ország fele elhányja magát tőletek, mégis ugathattok megint, mint Orbán kutyája, Lázár."

De nem ezért nyert a fidesz. Lehet, hogy a 2/3 pont ezen múlt, de a győzelmük az pont nem.

xclusiv 2014.05.13. 23:28:01

@Mr. Mojo: "@ténytár: Nem beszélve arról, hogy amennyiben köthető vagy ahhoz a tenytar blogfoshoz, , hát inkább próbálj meg magadba mélyedni a faszságaiddal."

Hát azt a blogfost nem ártana amúgy érdemben cáfolni, mert én még eddig csak hihető számokat láttam rajta. Persze nem olvastam minden post-ot és nem ellenőriztem le minden egyes mondatot, de amit onnan olvastam eléggé hitelesnek tűnt.

xclusiv 2014.05.13. 23:30:13

@Trompf: "Napi háromszor nyaltok be az MSZP-nek !"

Hazudsz ismét.

"Nem lesz kicsit sok ?"

A hazugságodból? De, már eléggé sok.

"Alig van blog amelyik jobban tolja nálatok a MSZP-s párt propagnadát."

Ismét egy hazugság. Jól fizetnek a Lendvai utcában?

igazi Ténytár 2014.05.14. 06:06:24

@Mr. Mojo: Az hogy kiirtottak a nagyszüleidet es azóta félsz mindentől neked mióta azonos azzal, hogy macsó férfiak állandóan a buzikkal foglalkoznak?

A latens-nacikra inkább az állandó Trianonozas az ellenpélda, hogy nem minden magyar latens-irredenta.

igazi Ténytár 2014.05.14. 06:07:49

@Trompf: Fodor Gábor megélhetési politikus, volt egyetemi poszt hazudó, 6 gyerekes hajléktalant leordító tényleg szánalom...

igazi Ténytár 2014.05.14. 06:10:16

@Mr. Mojo: Amiatt vagytok latensek/képmutatók, hogy ezt egy olyan ember mondja akinek "keresztény" országa éppen egy FARKÁT MUTOGATÓ FÉRFI NYERT a legnézettebb valosagshowban!

Érdekes, senki sem buzizott, keresztényerkölcsözött, hogy a MAGYAR FÉRFIAK/FIUK IS egy MÁSIK PASI FARKAT NÉZVE szavaztak!

(Akkor valahogy téged sem zavart, szavaztal ra mi? ;-)))

velvet.hu/celeb/2014/05/11/vv6_donto_percrol-percre/

igazi Ténytár 2014.05.14. 06:15:44

@xclusiv: Kellemetlen neki a teny, adat! ahogy ugye most fikazzak a Eurovizot/EU-t egy teljesen felöltözött de szakállas férfi miatt, de hogy párnapja a keresztény magyar lakosság szavazott egy farkat mutogató férfire (és nem csak nők vagy 40 feletti lakosság szavazott!!!) az rendben.

Akkor biztos nyálát csorgatta, mert nem volt ekkora balhe miatta ;-)))

Úgy latszik keresztény nemzeti magyarhonban férfiaknak is másik fiatal férfi farkat nézni az macsó. De egy nőnek öltözött férfi?!

Világvége, meg fúj EU.

igazi Ténytár 2014.05.14. 06:19:35

@Mr. Mojo: "azért nem kér belőletek pl. Magyarország, mert mindenki ostoba, csak ti vagytok helikopterek. :) "

Igen Magyarország csak farkat mutogató férfiakból kér mint kiderült.

igazi Ténytár 2014.05.14. 06:25:21

@Mr. Mojo: "És a történet úgy van, hogy a gyerekemet szeretem, az olyan istenverte barmokat pedig nem, akik szeretnék megfosztani ártatlan és tiszta gyermeki lelkétől. "

Akkor ugye következetesen KATOLIKUS TEMPLOMBA, PAPOK KÖZELÉBE sem engeded a gyereked, mert százszámra ismerjük az eseteket.

És az előző Pápa (akit ugye szentté avattak) is nem hogy kiátkozta, kirúgta volna az ilyen gyerekmolesztálót hanem MEGVÉDTE, felfele buktatta.

Nesze neked "tiszta gyermeki lelkétől" ki is fosztja meg!

De EZ RENDBEN van a keresztény jobboldaliaknak, meg neked is ugye?

Trollmen (törölt) 2014.05.14. 06:59:08

@ténytár:

Akkor ennek a regednek is leirom...

A fő probléma az, hogy az elmúlt 1 hétben a csapból is ez a buzi folyt és sajnos még mindig mutogatják körbe, mint a véres kardot. Internet/tv mindenhol ennek a selejtnek kellett az undorító képét bámulni... AKARVA-AKARATLANUL.

Sok a buzikból már...a fajtádból túl sok már. Elég volt.

Figyelj..400 komment után, már látom, hogy ez egy meddő vita.

Te faszt szopni szeretsz, én meg puncit nyalni.

Más az orientációnk ezért nem fogunk egyet érteni. Veled se, meg a Trev féle ostoba buzikkal se.

De egy valami biztos!
Amibe nem tudtok belekötni és ez az ami bosszant titeket, de nagyon.

Magyarország nem fog lezülleni a nyugat szintjére.. hiába szeretnétek ennyire. Nem az abberált libsik vannak kormányon! A Fidesz nem fogja engedni, hogy a fajtátok beteg, torz, rothadt világképe eluralkodjon itt. :)

Értitek ?
Lehet itt kardoskodni.
Csak nincs értelme. :)

Trollmen (törölt) 2014.05.14. 07:11:32

Egyébként meg azt kívánom azoknak a betegeknek, akik rászavaztak, hogy reggel ébredjenek mellette. :-)

Tetves_Dög 2014.05.14. 09:10:44

@krisz__001:
"De ezt nem tudod, mert tanítod neki az élet normális biológiai rendjét és akkor itt van ami nem fér bele sehova."
Látod, ez a nagy baj veletek, meg úgy általában a magát normálisnak képzelő, valójában viszont fekete-fehérben megkövesedett világképű ún. jobboldallal: egyszerűen képtelenek vagytok megérteni és elfogadni, hogy bizony, **ez is normális**!
Igenis normális jelenség az, hogy az emberek egy kis része mindig is bizonytalan nemi identitású, az is volt, és az is lesz. Ez egyértelmű biológiai-genetikai tény, és a nemcsak szóban normális embereknek semmilyen problémát nem okoz ennek a ténynek az elfogadása, sem pedig a gyerekkel való megértetése.
És mielőtt elkezdenétek okádni a szokásos primitív és hazug mantrátokat, mint pl. itt alig feljebb ez a trollparaszt, még időben jelzem: nem, ettől még egyáltalán nem tetszenek nekem sem, sem az ilyen gusztustalan transzbohócok, sem az egymást nyalogató-tapogató fiúk vagy bácsik, de amíg ezt kölcsönösen együttértésben teszik (és megmaradnak a 'szokásos' pároktól is elfogadott keretek között), nem látok benne semmi kivetni- vagy titkolnivalót.
*EZ* a valódi liberális, európai, továbbá normális és egyszerűen humánus álláspont. Mindössze ennyi.
(Ajánlom a nagyhangú műkeresztények figyelmébe is.)

Erzsébet Gyulai 2014.05.14. 09:21:41

Szomorú, hogy nem magáról az eszméletlen jó dalról és az eszméletlen jó előadásáról vitáztok. Igaz, az nem is lehet vita tárgya. Nem véletlenül nyerte meg Conchita torony magasan a versenyt. Andrásnak is gratula a sok kezdeti bántás ellenére! Akkor még nem volt "jó magyar", egy este alatt az lett, amikor dicsőséget szerzett az országnak.
Hajrá tehetségesek!!!

Erzsébet Gyulai 2014.05.14. 09:23:53

@Bradolf Pittler: nem is vagy gáz Brad Pitt fényképével kommentelni. Nem tudom mit szól ehhez Brad? Nem félsz, hogy beperel valaki?

2014.05.14. 11:07:40

@Trollmen: "Magyarország nem fog lezülleni a nyugat szintjére.. hiába szeretnétek ennyire. Nem az abberált libsik vannak kormányon! A Fidesz nem fogja engedni, hogy a fajtátok beteg, torz, rothadt világképe eluralkodjon itt. :) "

No, cimbora, ebben egyetértünk. Fejétől bűzlik a hal, szokták mondani, ezt kiegészíteném azzal, hogy Magyarország olyan diktatórikus vezetést kapott, amilyet érdemel. Nem EU-konform, az értelmesebbje elhúzott külföldre, vagy most csomagol, mert nem akar egy balkáni értékrendű országban vergődni a hozzád hasonló idióták körében. Ez van, cimbora, remélem, egyszer észhez térsz.

igazi Ténytár 2014.05.14. 11:28:48

@Trollmen: egy FARKÁT MUTOGATÓ FÉRFI NYERT a legnézettebb valosagshowban és ez megy mar egy hete, hogy mekkora celeb, mi mindent kapott!

Érdekes, az nem zavar. Na ja, hisz a MAGYAR FÉRFIAK/FIUK IS egy MÁSIK PASI FARKAT NÉZTÉK!

helyhej 2014.05.14. 11:50:35

A dal és előadásmód teátrális volt, de gyenguska. Megnéztem Conchita pár videóját, beszélgetését, nem rossz srác, kicsit sajnálom, bár lehet, hogy ő nem bánja, hogy ekkora vita középpontjába került. Igazából az egész nem róla szól, hanem valami egészen másról.

pocaklakó minimanó 2014.05.15. 09:06:22

@trev:

"A szakállas nő nem árt neked, mint ahogy nekem sem a libamáj."

Neked az sem árt, ha Kovács Romulusz és Kovács Rémusz (tesók) egymást prütykölik. Sőt az sem árt neked, ha Kovács Hozéármándó meg a nyolcvanéves nagyijával teszi ugyanezt és még jól össze is házasodnak - családban marad.

Légy elfogadó és ne kezdj el holmi normákra hivatkozni, ha már a szakállas néninél ezt figyelmen kívül hagytad. :)

pocaklakó minimanó 2014.05.15. 09:12:36

@otgorbebogre:

"...mi megengedheto ket felnott ember kozott a haloszobaban..."

Például te (ha idős öregasszony vagy) nyugodtan prütykölhetsz a fiúunokáddal, ha mindketten benne vagytok. Senkinek nem okoztok vele kárt, gyermekáldás úgysem lesz belőle, satöbbi és satöbbi.

Nem is értem, MIÉRT NEM PROPAGÁLOD EZT IS FRANKÓKÉNT? :)

xclusiv 2014.05.15. 18:19:03

@Trollmen: "A fő probléma az, hogy az elmúlt 1 hétben a csapból is ez a buzi folyt és sajnos még mindig mutogatják körbe, mint a véres kardot. Internet/tv mindenhol ennek a selejtnek kellett az undorító képét bámulni... AKARVA-AKARATLANUL."

Hát ezt nem tapasztaltam. Nekem a múlt hét végén mutatta valaki ezt a "szakállas nőt" egy újságban, én jót röhögtem, lefotóztam és elküldtem a haveroknak, akik korábban szintén nem tudtak erről. Aztán hétvégén lement a verseny, (talán) vasárnap kint volt a kép index címlapon (de nem érdekelt ezért nem kattintottam rá), azt kb. ennyi.
Én annyit tapasztaltam abból, hogy - idézlek - "mindenhol ennek a selejtnek kellett az undorító képét bámulni... AKARVA-AKARATLANUL."

Nem kerültem tudatosan, de még így se igaz amit mondasz, pedig nézek TV-t és olvasok internetet is. Szóval a hiba inkább a te tartalomfogyasztási preferenciáidban lehet...

"Magyarország nem fog lezülleni a nyugat szintjére.. hiába szeretnétek ennyire."

No, ez egy igazi csemege, ennyi hazugságot egy ilyen rövid mondatban ritkán olvasni.
Nézzük sorban:
1. kijelented, hogy at ország erkölcsi szintje a nyugat fölött van (ami hazugság, leginkább jóval alatta),
2. a _saját_ _véleményedet_ beállítod egy erkölcsi magaslatnak (nem szintén igaz, fasság),
3. a véleményedet kinevezed Magyarország (a magyarok, legalábbis a többség) véleményének, ami szintén nettó hazugság,
4. és aki nem ért veled egyet azt egyből ki is zárod a magyarságból, mivel le akarja zülleszteni az országot, stb.

Gyönyörű...

igazi Ténytár 2014.05.16. 05:38:32

@Trollmen: "Magyarország nem fog lezülleni a nyugat szintjére.. hiába szeretnétek ennyire. Nem az abberált libsik vannak kormányon! A Fidesz nem fogja engedni, hogy a fajtátok beteg, torz, rothadt világképe eluralkodjon itt. :) "

Mondod ezt pár nappal (!) azután hogy a keresztény magyar egy FARKAT MUTOGATÓBÓL CSINÁLT NEMZETI CELEBET?

www.valovilag.hu/video/234383

Igaz, következetesek vagytok ebben ti "nem fogja engedni" Fideszesek, hisz náluk a KÉPVISELŐIK IS FESZÜLET ELŐTT FOTÓZKODNAK EGY SZÁL FAROKBAN! ;-)))

www.stop.hu/belfold/meztelen-felvetelek-a-fideszes-kepviselorol/176450/

De nem ez nem (látens)melegség, nem fertő, hogy "nemzeti keresztény" férfiak más férfiak farkat bámulják. Nem. Ez ősi naturalista hun szokás.;-)

pocaklakó minimanó 2014.05.16. 13:02:53

@xclusiv:

Jé, ez a négy pont egy az egyben ráhúzható a "felvilágosultan mértékadó liberális" állampolgárok véleményére is. :)
süti beállítások módosítása