Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Tényleg feljelentették Sebestyén Balázst egy tévéműsor miatt

2014. május 08. 06:30 sixx 202 komment

balazs_ok.jpg

A Blikk mai infója szerint valaki fogta magát, és felnyomta a rendőröknél Sebestyén Balázst, mert a műsorvezető a Vundersőn és Zuperszexi egyik adásának felvételén biztonsági öv nélkül vezetett a forgalomban. Vadon Janinak volt annyi esze, hogy az anyósülésen bekösse magát, a kocsit vezető Balázs azonban nem. Sebestyén Balázs egyébként a Class FM Morning show című műsorban el is ismerte, hogy biztonsági öv nélkül vezetett, de azt a magyarázatot adta, hogy

Direkt nem csatoltam be az övet, mert kíváncsi voltam arra, hogy ki, mikor fog ezért feljelenteni. Jani még rám is szólt, amikor beszálltunk és bekötötte magát, hogy nekem is használnom kellene a biztonsági övet, de én direkt nem tettem eleget. Szerintem ez egy feljelentős ország, ezért kíváncsi vagyok, mennyi időbe telik, amíg valaki feljelent. Nekem megér tízezer forintot, hogy kiderüljön, igazam van-e. Az autó nem állt tréleren.

Hát, a küldetés teljesítve: a Budapesti Rendőr-főkapitányság közigazgatási eljárást kezdeményezett, így nyomozás indult az ügyben. Balázs nem reagált a Blikk megkeresésére, izgatottan várjuk, mi lesz a reakciója.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2014.05.08. 07:41:50

Nagy arccal ment házhoz a pofonért, reméljük, meg is kapja.

Hozzátenném: "ez egy ilyen ország", hogy a "celebek" azt hiszik, hogy ők bármit megtehetnek...
Pont nekik kellene példát mutatni.

Phteven 2014.05.08. 07:57:35

Mint az agresszív kismalac: Kuss, én így szoktam leszállni!

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2014.05.08. 07:58:24

Magyarázza az ostobaságot. Echte sűrű sötét magyar.

Az a biciklis anyuka jut az eszembe, akit hallottam kb. négyéves, gyerekülésben szállított csemetéjének magyarázni sötétedéskor, hogy "azért kapcsoljuk fel a lámpát, mert a rendőrbácsi megbüntet". Á, nem azért, mert egy autós esetleg nem vesz észre, és kilapít bennünket, ugyan. Az életünk az nem fontos. Csak a rendőrbácsi meg ne büntessen.

Erre a majomra is ráférne, hogy öv nélkül egy jó nagy ütközésben összetörje azt a nagy arcát.

Ja, egyébként a feljelentő is csak azért jelentette fel, mert kíváncsi volt, mennyi idő alatt jut el büntetésig a dolog, és mekkora pénzbüntetés lesz belőle.

tybcsi 2014.05.08. 07:58:33

Hát ja. Csak nem 10 ezer lesz hanem 30. Mert ott kezdődik kb ha feljelentenek. 10-el csak helyszíni bírságot lehet megúszni.

okoskodó 2014.05.08. 07:59:37

Ez a profi felfogás, hogy azt mondják "mindent megtehetnek".

Én meg azt mondom, hogy én tehetek meg mindent, még azt is, hogy bekapcsolom az övet. Ez sokkal jobb.

Amúgy, a szövegben használt szavakból, ha szó szerint mondta így, akkor ez nem teszt volt, hanem utólagos magyarázat. Én jobb dumát találtam volna ki.

okoskodó 2014.05.08. 08:01:25

@okoskodó:

Ja, meg a Tesztet előre bejelentjük, közjegyzővel hitelesítjük, nehogy úgy járjunk, mint az ADAC. :-)))

Norick08 2014.05.08. 08:05:46

Ez tényleg nagyon jó : én azt hiszem,hogy ő azt hiszi,de nem ezért ,hanem azért...:-)) Egy nagy katyvasz az egész.Nem védem egyiket sem (Balázst és a feljelentőt),de azért az érdekes,hogy jobb dolguk nincs az embereknek?? Ültettek volna egy fát ez idő alatt,vagy tudomisén összesepertek volna egy járdát stb. Jaaa, hogy így nem lehet a címlapra kerülni ?? Ahaa , már értem akkor

Sejk a derék katona 2014.05.08. 08:07:45

a zsidókat/cigányokat is egy nap alatt foglyák deportálni...

szorgos népünk győzni fog...

szerencsére a hivatalok (pl rendőrség) a topon vannak és kifogástalanul működnek...
nyilván már minden rendben az örsön verik a pöcsüket és várják hogy mit kéne még csinálni

ez az ország egyre kisebb... és jobb is ha meghuzza magát ez a hitvány nép

Barbaarb 2014.05.08. 08:08:06

Én szoktam hallgatni a rádióműsorát és rendszeresen kifejti ellenérzését az "önjelölt rendőrök"kel szemben, és egyszerűen nem tudom megérteni, hogy mi a problémája ezzel. Vannak törvények, szabályok, amit minden állampolgárnak be kell tartania akkor is, ha épp nem látja rendőr (amire elég jó esély van).
Ha valaki gyilkosságot, tettlegességet, nemi erőszakot, rablást lát, természetes hogy jelenti. Miért kellene ezt másképp kisebb tételeknél, egyébként is állampolgári kötelesség.
Bár ha belegondolok a chemtrailes álláspontjára, akkor kezdem érteni, hogy miért nem látja értelmét ennek.

a keresztényeket bántani tilos 2014.05.08. 08:09:07

@panaszmuki: Kap egy ötezres büntetést, oszt jónapot. A kávéjáért többet fizet a Starbucksban.

LiberAll 2014.05.08. 08:10:48

Balázs azt tesztelte, hogy változott-e valami az emberek fejében a Rákosi, ÁVH-s csengőfrászos korszak óta, a jelek szerint nem. Nem az a probléma, hogy Balázs nem kötötte be magát, remélem be szokta, de ez az Ő élete,

HANEM AZ HOGY EBBEN A KÚRVA ORSZÁGBAN SEMMI NEM VÁLTOZOTT A FEJEKBEN AZ 1950-ES ÉVEK ÓTA! (direkt nagybetű!)

Vagy tévedek kérlek cáfoljatok meg... Mert itt mindenki feljelent mindenkit, s röhög a markába, hogy "hogy kibasztam a Köcsöggel" pedig csak a saját értelmi, érzelmi nyomorát leplezi ezzel, meg a gigantikus kisebbrendűségi komplexusát...

P.S.: Sebestyén Balázs meg nem a "kedvenc celebem" általában irritál a srác, de ha ezt most tudatosan csinálta, akkor big respekt neki..

tybcsi 2014.05.08. 08:11:10

Amúgy is baromság. Hiábavaló "teszt" volt. Ezt 100%-ra lehetett tudni, és ezt ő is tudja. Csak hát a címlap az címlap......

Valandil 2014.05.08. 08:11:35

A celeb meg a politikus azt hiszi, hogy ő a törvények felett áll (a fizikai törvények is ide értendők).
Aztán néha úgy járnak, mint Toller...

lyken 2014.05.08. 08:11:46

Az lenne a szép, ha a Rendőrségnek hivatalból kötelessége lenne eljárni, ha belefut egy videóba. Mert most ha egy rendőr meglát egy ilyet, akkor vállat von és megy tovább.
Persze ebben benne van az is, hogy egy rendőrre jut több tucat párhuzamos nyomozás.

ghater 2014.05.08. 08:12:50

SZERETNÉM A HATÓSÁGOK FIGYELMÉT FELHÍVNI, HOGY "LL JUNIOR" SZINTÉN NEM HASZNÁLT BIZTONSÁGI ÖVET EGY CELEB MŰSOR FELVÉTELEKOR

Sejk a derék katona 2014.05.08. 08:14:15

@lyken: pl ijjenek... jutnak rá lyuk.. ijjen "nagy" ügyek....

a szügyészség majd nyomoz:)))) persze persze
meg a rendőrség is:)))))

www.origo.hu/itthon/20140507-feljelentest-tett-az-orban-eskuvo-pincere.html

Sejk a derék katona 2014.05.08. 08:14:58

nagyon jo a blog!
végre egy hej ahol normális méretben láthatom az AVATAROM...

RespectBoy 2014.05.08. 08:18:17

Egyébként simán kimagyarázható lenne tréler nélkül is. Egyszerűen csak igazolni kellene, hogy filmforgatás volt egy előre biztosított útszakaszon és a körülötte lévő pár autóban statiszta ült. Azokat meg kerít, hogy ezt igazolják. A lényeg, lenyomozhatatlan lenne. Tényleg csak akkor lehetne ezt ráverni, ha mindenképpen fizetni akar...

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2014.05.08. 08:18:37

@LiberAll:
Az a baj, hogy fel kellett jelenteni, mert

1) Nem kötötte be magát, és ezt még ország-világ előtt mutogatta is.

2) A rendőrség nem indított hivatalból eljárást.

Pont leszarom, ha Pista bácsi az 5 számjegyű földúton két tanya között nem köti be magát. Legfeljebb ha részegen beborul az árokba, nagyon bibs lesz. Még az újság sem fogja megírni.
De nagy nyilvánosság előtt legalább csináljunk már úgy, mintha betartanánk a szabályokat, hogy a sok kis birka 17 éves friss jogsis majom is bekösse magát, ha beül a kocsiba, mert ezt látja a Balázstól.

Érted, mi a probléma, ugye?

RespectBoy 2014.05.08. 08:19:32

@ghater: Az le lett zárva pont a tréleres magyarázattal...

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2014.05.08. 08:20:13

@lyken: Ó, amikor meg nem kéne, akkor meg megteszik...
Az megvan, amikor valamelyik műsor riporterei menekültek az őket fenyegető(k) elől, és valami falusi seriff eljárást indított, mert nem kötötték be magukat?

mojszipupi 2014.05.08. 08:20:18

Most akkor minden mozifilmben ahol nincsenek bekötve a színészek fel lehet jelenteni? Teljesen mindegy h tv műsort v filmet forgatnak. A rendező azt mondta ne kösse be az övet a sofőr. A magyarnak nem az öv fáj hanem a range rover mert nem övék. Savanyú a szőlő, dögöljön meg a szomszéd lova is, mondhatni tipikus magyar virtus

Sejk a derék katona 2014.05.08. 08:20:43

csak akkor tuggyák megbüntetni
ha ő maga is akarja...
és vallomást tesz maga ellen...

Gombperec hídlakó 2014.05.08. 08:22:35

Ugyanmár, megbüntetik 30.000 Ft-ra, azt simán kifizeti, még jól is jár anyagilag. Más esetben ennél sokkal többet kéne fizetnie egy Blikk cikkért, ő pedig ebből él, hogy néhány hetente szerepel a Blikkben/Storyban/Velvetben.

kispotzak 2014.05.08. 08:22:41

@LiberAll: Értem én, és még tán igazad is lenne, ha egy olyan emberről lenne szó, aki akár csak minimális szinten felmutatott vmit abból, hogy azok az értékek, elvek, változások, amelyekre utalsz, fontosak neki. Ha volt ilyen, én lemaradtam róla, igaz, Balázs az utolsó, akit a tévében nézek. Tizenvhány éve néztem, akkor egy kivagyi, ostoba tuskó volt. A mostani viselkedése nekem nem vmiféle határozott kiállásnak tűnik, hanem szimpla arcoskodásnak, utólagos kimagyarázkodással megfejelve. Annyira, de annyira picike kis senkinek tűnik ez a fiú - pont annyira, amennyire erőlködik, hogy nagyobbnak tűnjön. Most épp azzal, hogy "bebizonyította", hogy micsoda egy nyamvadt ország vagyunk, majd' 10 millió ember között van 1 (azaz egy) aki elég érzékeny arra, hogy egy közismert ember egyenes adásban ne vezessen már biztonsági öv nélkül. És ez egyúttal azt is bizonyította, hogy ez egy "feljelentős" ország. Ja, meg egy "övnélkülvezetős ország" is, ugyebár.

LiberAll 2014.05.08. 08:25:14

@panaszmuki: Nem túlzottan, de biztos ez az én problémám, nekem még azt mondták a szüleim, hogy aki hülye az haljon meg...

Ha lesz gyerekem, akkor ezt az értékes tapasztalatot tovább adom majd neki, meg azt is hogy a TV-ben amit látnak az rohadtul nem a követendő példa....

LiberAll 2014.05.08. 08:27:58

@kispotzak: Nekem az a tapasztalatom, hogy itt azért is feljelentenek, mert szar kedvük van. S sajna a hivatal nem köteles vizsgálni a feljelentő elemállapotát.... pedig néha kéne.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2014.05.08. 08:29:06

@kispotzak: "Tizenvhány éve néztem, akkor egy kivagyi, ostoba tuskó volt. "
Légy nyugodt, azóta sem lett több. Legfeljebb az arca lett nagyobb (hogy mire fel, az rejtély).
Egy közismert SENKI. (Ezt a kategóriát nevezték nálunk korábban celebnek, manapság sztárnak. Röhej.)

JoeyTribiani 2014.05.08. 08:30:32

@LiberAll: "Balázs azt tesztelte..." mi ez a hülye szerecsen mosdatás? Te pedig teszteld azt, hogy fizetés nélkül hajtasz el egy benzinkútról, vagy törj de a szomszédodba! És ha majd feljelentenek biztasd magad azzal, hogy ez egy ilyen kurva ország ahol csupa feljelentgetős ÁVO-s lakik. Miután kijöttél a böriből már nem lesz olyan kényelmes ez az álláspont szerintem.
Te mit tettél azért, hogy jobb legyen ez a hely? Estleg láttál egycserben hagyást és továbbmentél? Mondván nem vagyok én rendőr.
További szép napot mindenkinek.

Jimbo75 2014.05.08. 08:31:48

Nagyon helyes. Ez a patkány sem áll a törvények felett, bármennyire is celeb....

Hauzer 2014.05.08. 08:34:56

Azért megnézném azt az embert(?) aki ezzel foglalkozik..Megnézi a műsort és utána jól feljelenti..egyszer egy ilyennel találkozni..

tintamin 2014.05.08. 08:36:00

Ki nem szarja le, hogy bekötött-e magát?
Bazmeg, szánalmas nép vagyunk.
Házmesternemzet.

Béla az IFÁban 2014.05.08. 08:38:00

Ez a biztonsági öv a legnagyobb faszság ami létezik. Mi a fasznak kell bárkit is kötelezni, hogy bekösse azt a szart? Szerintem mindenkinek egyéni érdeke, hogy bekösse, mert ha bekötöm, nagyobb esélyem van. Na de kötelezni erre? Ez olyan, mintha törvény tiltaná, hogy mondjuk tilos meginni a hipót, vagy mondjuk bedugni a pöcsöd a porszívóba.
Egyébként meg tényleg tipikus, hogy valakit utálnak valami miatt, hát egyből szaladnak a kis névtelen gecik a rendőrséghez...

RespectBoy 2014.05.08. 08:38:18

@panaszmuki: hülyeség és indokolatlan amit írsz mindaddig amíg a szórakoztatóipar olyan filmeket csinál legálisan mint a halálos iramban stb filmek. Ne legyél már nevetséges...

Épelméjű 2014.05.08. 08:39:47

Grat Balázsnak, ismét sikerült bebizonyítani, hogy a debileknek mindig nagy a pofája és még a celebeknél is ostobábbak.
Egyrészt a feljelentő, másrészt a net aljának kommentjei is ezt igazolják, lásd alább...

Bakker, nekem ég a pofám a sok megkeseredett, az életben teljesíteni képtelen, mindig mást hibáztató, más sikerei irigy, lelkük mélyen totál kommenyista, neten nagyon nagy arccal kommentelő Júzerek miatt.

Francba, ostobák vagytok, ostobák:)
A vígaszhoz valót megadom: okosodjatok!
tanulni, tanulni, tanulni, sose késő nekiállni! Ha már leéltél az életedből 30-40-50 évet ostobán, fene vigye... De legalább a maradék 10-20-30-ban legyél kicsit intelligens, kérlek! A lótúrót kérlek, KÖNYÖRGÖM! :)

Jozeph Pelikahn 2014.05.08. 08:41:38

"Szerintem ez egy feljelentős ország"

Sajnos nem eléggé. Nézze meg mondjuk Svájcot.

JoeyTribiani 2014.05.08. 08:43:47

@Hauzer: @tintamin:
Szerintem nincs igazatok. Kik azok akik ilyenekért feljelentenek másokat? Sajnos kevesen. Én úgy látom nem házmester nemzet vagyunk hanem inkább cinkosan összekacsintó nemzet, elnéző nemzet. Hadd csinálja csak úhysem lesz baj.
Régen volt egy másik celeb is Császár Előd. Ott bizonyítottuk be, hogy egy szimpatikus ismert srác bármit megtehet. Következmények nélkül.

KovA 2014.05.08. 08:45:07

Azé' me' valaki nem köti be magát nem kell feljelenteni, magát veszélyezteti.
Tulajdonképpen az egész idiótamódra van szabályozva.
Az hogy valaki saját magát veszélyezteti pl. nem hord sisakot motoron, vagy nem köti be magát az autóban elsősorban a saját kockázata és felelőssége.
Abból a szempontból érdekes, ha emiatt szenved sérülést erre nem szól a TB - maga állja a kezelés költségét - ennyi.

A kivilágítatlan biciklis már nemcsak magát veszélyezteti hanem közveszély - az már joggal feljelentendő és büntetendő sok más egyéb dolog mellet ami felett nem kellene a közösségnek szemet hunyni, mert közügy.

Leadfoot 2014.05.08. 08:45:39

@LiberAll: "ez az Ő élete"

A nagy lófaszt, kérlek alássan.

Sokan sok helyen levezették már, miért nem csak rá tartozik az övhasználat.

RespectBoy 2014.05.08. 08:45:43

@JoeyTribiani: A Hasonlatod nem jó. Cs. Előd esete azt bizonyította, hogy akkor tehetsz meg sok mindent ha van rengeteg pénzed jó ügyvédre, különben a műanyag lakat is rád rohad...

LiberAll 2014.05.08. 08:46:45

@JoeyTribiani: Na a te fejedben kurvára van valami gond, nem vagyok szakember, de keressél fel egyet.

Amúgy az a fószer vagyok aki a földre viszi a tolvajt aki a szemem előtt lopta el egy férfi táskáját, a táskát visszaszereztük a tolvaj pattant, mert nem akartunk önbíráskodoni. Mindezt egy megyei jogú város belvárosában, mert ott nem volt éppen rendőr... további szép napot.

blogvadasz 2014.05.08. 08:47:39

@Barbaarb: Jajj Te jó ég , hogy itt mennyi tökéletes törvénytisztelő polgár van ! Mindjárt összefosom magam ! Komolyan mintapéldányok vagytok ! Nem ezt a majmot védem , mert tőlem távol áll , de ha tényleg hallgatnád a műsorát és egy kicsit lenne gógyid akkor értenéd ! ÉS NEM A SZABÁLYOKAT NEM BETARTANI KELL HANEM TUDNI KELL ALKALMAZNI ! Normális helyen legalább is így működik ! Azért kell kisebb tételeknél mert a sok degenerált ebben éli ki magaát ! Gondolom te is közéjük tartozol. ha neked szar legyen másnak is mi ?

LiberAll 2014.05.08. 08:47:46

@Leadfoot: ok, hogy veszélyes arra is aki mellette ül, de azt döntse már el az aki beül mellé...

blogvadasz 2014.05.08. 08:48:45

@LiberAll: Jól látod ! Nem egy tyű de jó fej de igen erre ment ki ! És a szomorú , hogy ez nem csak rá igaz. Mármint , ha éppen van egy rossz akaród azért is feljelent mert rosszul nézel ! és ez a szomorú

Barbaarb 2014.05.08. 08:49:25

@tintamin: Egy ember feljelentette, ha jól értem nem is túl korán. Ebből az következik, hogy szánalmas nép vagyunk? Biztos, hogy a nép szánalmas?

@Béla az IFÁban: A társadalomnak érdeke, hogy tagjai életben maradjanak. Amennyiben valami súlyosan káros hatással van a társadalomra, abban lépni kell szabályalkotással. Ezért a bekötés kötelezésével semmi baj nincs. Az más kérdés, hogy közben van még jó néhány dolog, amit ezen elv alapján szabályozni kellene.

LiberAll 2014.05.08. 08:51:44

@Barbaarb: Az, hogy a társadalom érdeke, azt vitatnám, mert a társadalomnak az az érdeke, hogy addig maradj életben amíg tejelsz az állam kasszába, ha már beteg vagy és nyugdíjas akkor már szarnak rád az egészségügyben. Szóval ne általánosítsunk, a társadalom kb. szarik rá, hogy életben vagy-e, ez neked kell hogy fontos legyen....

Sulopest 2014.05.08. 08:52:15

bár nem láttam a felvételt így nem tudom megítélni de még mindig jobb lett volna ha azt mondják, hogy nem is vezetett mert tréleren volt a kocsi és azt húzták a forgalomban.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2014.05.08. 08:52:25

@Barbaarb: Én mondjuk nem hallgatom, de egy érdekes gondolatot vetettél fel.

A sötétben bujkáló aljas feljelentő lát valamit, ami nem tetszik, és névvel-címmel-fáradsággal megteszi a feljelentést.

A műsorvezető tapasztal valamit, ami nem tetszik (pl. a nála szabálykövetőbbeket) és névvel-címmel-fáradsággal műsort csinál belőle egy országos rádióban.

Nevezze meg a két kép között a 0 különbséget! :)

blogvadasz 2014.05.08. 08:53:03

@panaszmuki: Barátom az már rég rossz ha 17 évesen az ilyenektől formálódik egy ember ! Érdekes engem sosem befolyásolt semmi ilyesmi...ja , hogy neveltek otthon , hm...érdekes.

Barbaarb 2014.05.08. 08:53:16

@blogvadasz: Szerintem ne bíráskodj tájékozatlanul.
Nem arról van szó, hogy mennyi törvénytisztelő állampolgár van, vagy hogy miért lovagol ezen a témán rendszeresen, vagy hogy mekkora tétel. Arról van szó, hogy SB szabálytalankodott, egy jó idő elteltével egy ember feljelentette, és ebből azt a következtetést vonjuk le, hogy milyen sz@ralak a magyar nép...

blogvadasz 2014.05.08. 08:55:49

@JoeyTribiani: TE tényleg ilyen debil vagy? Mit kell itt a végletekkel jönni ? Hogy jön ide most egy cserbenhagyásos gázolás Te degenerált. Azt feljelenteném aki elhajt egy kútról igen , mert kárt okozott másnak stb de hogy jön most ez ide. I T É L Ő K É P S S É G !!!

JoeyTribiani 2014.05.08. 08:56:29

@LiberAll: ügyes vagy, hogy elkaptad, bár tök mindegy, hol milyen jogú város vagy tanya vagy bármi. Az is ok, hogy elment, mert nyílván nem korlátozhatod személyi szabadságában. De remélem tettél feljelentést,adtál személy leírást.
Elnézésed kérem amiért nem voltam tisztában azzal, hogy ilyen típusú srác vagy és a legkomolyabban mondom, hogy több ilyen kellene mint te.
Ugyanakkor továbbra is úgy vélem, hogy jobb hely lesz ez az ország attól, hogy a celebeket feljelentik az ilyenek miatt. Hamár csak ilyen ócska pélkat látunk a tévében hallunk a rádióban legalább a törvény előtt ne legyenek különbek tőlünk.

Barbaarb 2014.05.08. 08:58:19

@LiberAll: Én alap társadalmi értékekről beszélek, nem az aktuálpolitika által megfertőzöttről. Tisztában vagyok vele, hogy a valóság nem az az ideális világ, mint amit alap esetben elvárnánk, de ettől még ez áll az ilyen szabályozások mögött.

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2014.05.08. 08:59:56

@blogvadasz: Sajnos nem mindenkit nevelnek otthon megfelelőn.
És sajnos a megfelelően nevelt fiatalok jó részénél is van az a bizonyos lázadós korszak.

Barbaarb 2014.05.08. 09:01:56

@JoeyTribiani: Ráadásul az ilyen nyilvános "példamutatás" nem is feltétlen életszerű. Hiszen ha én láttam volna ezt a műsort, majd hallottam volna később a rádióban, hogy miért, valószínűleg én is elgondolkodtam volna a feljelentésen, de nem azért mert én ilyen spicli, másnak kárt okozó akárki vagyok (amíg nem muszáj nem megyek semmilyen hivatalba), hanem csak azért mert ilyen patkányságot beszél.
Magyarul attól, hogy egy ilyen esetben valaki feljelentette, nem biztos hogy akkor is megtette volna, ha a városban csak úgy látja, hogy öv nélkül vezet.

blogvadasz 2014.05.08. 09:02:12

@Barbaarb: Kifordítod: Nem azzal van a baj , ha a törvény és szabályok szerint él valaki. Hanem mint írtam az intelligens ember a szabályokat alkalmazza és nem szemellenzővel a fején betartja. Példa.: Te teszem azt láttad ezt a műsort, akkor éreztél volna késztetést , hogy fú meg ha én most ezt feljelentem ! Mert sokan igen. És ez a majom erre próbált rávilágítani. Hogy egy megkeseredett ország vagyunk igen. És nem megpróbálunk együtt élni , hanem feljelentgetünk , keresztbe teszünk stb. Csak egy példa a buta , ostoba emberre: Pont a Balázs műsorvezető társa Feri mesélte szintén valamelyik reggel. A felesége leparkolt , mert segítette egy embernek akit újra kellett éleszteni, a parkolóőr már fényképezte a kocsiját.... HÁT MI EZ HA NEM BALKÁNI OSTOBA HOZZÁÁLLÁS ! CSAK MERT A SZABÁLY AZ SZABÁLY, ugyan már...

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2014.05.08. 09:03:16

@RespectBoy: Egy film, ami kifejezetten a valóságtól elrugaszkodott, más, mint egy beszélgetős TV műsor.

De ha te nem tudsz különbséget tenni a Híradó meg a Gyűrűk Ura között, akkor nálad is marha nagy gond van.

John Silver 2014.05.08. 09:04:20

A sok (ál)szent ember.... Nem a felnyomók országa vagyunk hanem az álszenteké....
Erre volt kíváncsi és ezek a hozzászólások egyértelműen alátámasztanak mindent.
Papolnak itt egyesek pálcát törnek mindenki feje felett aztán beülnek az autóba és átmennek egy piroson (amiről persze önmaguknak is megmagyarázzák, hogy sárga volt még...)
Vicc... :-)

LiberAll 2014.05.08. 09:04:40

@JoeyTribiani: Persze,hogy tettem, bent dekkoltam 2+ órát a rendőrségen, de sajna nem lett meg, akit gyanúsítottak, annak volt alibije... :(

JoeyTribiani 2014.05.08. 09:05:46

@blogvadasz:Én meg csak teszteltem, hogy lesz-e valaki aki lehurrog a túlzó példa miatt;-)
B E S Z O P T A D!!!

blogvadasz 2014.05.08. 09:06:23

@panaszmuki: Igen számítottam erre a válaszra és egyet is értek veled ! És az is igaz , hogy milyen pengeélen táncolnak a szülők , hogy a gyerek ne menjen tevútra ! Nagyon nehéz feladat. Aláírom. De abban azért egyezzünk meg , hogy 17 évesen (akkor már vezethet) ha csak azért nem köti be magát mert látta ettől a majomtól ott már azért gondok vannak az értékrenddel.

És még annyi és ez nem is neked címzem. Mindíg a celebeket szidják lehet is de hát mi tápláljuk Őket, hogy mehet egy édes élet @ om tudja családi drámás és stb műsor. Mondjuk egy berkit vagy egy balázst egy lapon sem említeném. De ha változna az értékrend akkor nem lenne táptalaja ezeknek a gyökér embereknek.

blogvadasz 2014.05.08. 09:08:24

@JoeyTribiani: Na persze. De abban ügyes vagy , hogy jól kitaláltad , hogy majd ezt fogod mondani, pts. Ez olyan mint a fejfájás a nőknél. Ha nem hiszed el te vagy a gci , ha porbálkozol akkor is .... ! Nekem nem kell , hogy magyarázkodj de ügyes probálkozás.

2014.05.08. 09:08:29

Nem is tudom Balázs, tényleg, de ennyire unatkozol és ennyire nem fontos neked 10ezer forint? Szar lehet neked.
Inkább adakoztál volna, vagy valami hasznosra költöd azt a 10ezret, mondjuk a fiadra.
Ez a feljelentősdi, felesleges tesztelgetni, igen, ilyen a magyar, ezt bármilyen teszt nélkül, bárki megmondta volna neked és nem túloz.

JoeyTribiani 2014.05.08. 09:09:10

@blogvadasz:köszi szerintem is jó voltam.

kispotzak 2014.05.08. 09:09:57

@Épelméjű: Picikét általánosítasz....

"ismét sikerült bebizonyítani, hogy a debileknek mindig nagy a pofája és még a celebeknél is ostobábbak"

Nagy a pofájuk a debileknek? Mármint az már nagy pofának számít, hogy kommentelnek a kommentelők egy kommentelős oldalon? Upsz.

"Egyrészt a feljelentő, másrészt a net aljának kommentjei is ezt igazolják, lásd alább..."

Keveset netezhetsz, az "alja" ennél sokkal lejjebb van...

"Bakker, nekem ég a pofám a sok megkeseredett, az életben teljesíteni képtelen, mindig mást hibáztató, más sikerei irigy, lelkük mélyen totál kommenyista, neten nagyon nagy arccal kommentelő Júzerek miatt."

Azért ez egy elég negatív, megkeseredett, frusztrált egy komment volt :-P
Komolyan abból vonsz le messzemenő következtetéseket vadidegen emberek életéről, mentalitásáról, világlátásáról, hogy egy Blikkes(!) sztori alapján, Balázs(!) egy idióta megjegyzéséről és/vagy bátor kiállásáról (?) mit kommentel vki 1-2 mondatban? Vagy nagyon fiatal, vagy nagyon szűklátókörű vagy :( (A szomor nem a fiatalnak szól, akkor érthető :)

"Francba, ostobák vagytok, ostobák:)
A vígaszhoz valót megadom: okosodjatok!
tanulni, tanulni, tanulni, sose késő nekiállni! Ha már leéltél az életedből 30-40-50 évet ostobán, fene vigye... De legalább a maradék 10-20-30-ban legyél kicsit intelligens, kérlek! A lótúrót kérlek, KÖNYÖRGÖM! :)"

Jó, tényleg gyerek vagy. Épelméjű felnőtt nem ír, nem gondol olyat, hogy aki leélt 50 évet ostobán, az majd a te kérésedre, könyörgésedre a következő 10-et, akárhányat hirtelen intelligensen fogja.. De hát egy felnőtt nem is könyörög.

JoeyTribiani 2014.05.08. 09:10:23

@blogvadasz: Balázstól tanultam egy órája.

Count Adyn 2014.05.08. 09:11:48

Ugyanitt tartunk:)
"Címet tudja.. Papírja van.. Ceruzája van.. Főjelent. Kész! Tudod ez a három már elég indok, nem?"

RespectBoy 2014.05.08. 09:16:24

@panaszmuki: A gond a te fejedben van, hogy annyira hülyének nézed az embereket, hogy azt hiszed pl. egy 18 éves azért nem kapcsolja be az övet, mert Bazsi a tv-ben nem kapcsolta be...A híradóban háború is van meg gyilkosságok is, tehát ezt nézve a 18 éves tuti gyilkos is lesz. Ne viccelj már.A mintáknak, mint értelme kb 5-6 éves korig a mesékkel még hatásos lehet az emberre, utána már az egész egy szociogenetikai dolog és nem ilyen gyerekes érv miatt nem csatol be övet, mert ezt látta egy szórakoztató műsorban..

tybcsi 2014.05.08. 09:18:39

@sixx: Szia!
Csak azt akartam írni, hogy nagyon sok dologban egyetértünk (ettől a cikktől függetlenül is), tetszik a józan felfogásod és a blogod témái. Ja! És az Égéstér szerintem a jelenlegi legjobb a műfajban a Nagy Magyar Valóságban!!! Mindenki jó fej az adásban csak így tovább!!!

Ui.: Az égéstérben figyeltem fel a blog "reklámodra" :)))

kacagány 2014.05.08. 09:19:02

Sebestyén Balázs Ottót legalább 50 ezerre fogják megb*szni, és meg is érdemli a kisköcsög. A szabályok mindenkire vonatkoznak, és ha ilyen kihívóan viselkedik ("mert megtehetem"), akkor ne csodálkozzon, ha megtalálják a büntivel.

Barbaarb 2014.05.08. 09:20:16

@blogvadasz: Ezzel így viszont nem bizonyít semmit, mert ha szándékosan egy műsorban csinál ilyet, egyáltalán nem biztos hogy ugyanazt az eredményt éri el, mint az életben. Meg egyébként is egy ember feljelentette, ebből szerinted az következik, hogy ez egy megkeseredett, vagy feljelentgetős ország?
Amit Feri mondott, az valóban taplóság. Már ha tényleg volt ilyen...

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2014.05.08. 09:21:14

@RespectBoy: Naiv vagy, ha azt hiszed, hogy az emberek nem ilyen buták. Sajnos de.
És igen, lesznek a híradók hatására is gyilkosok.
De sokkal ritkább, hogy valaki egy hír hatására Osama bin Laden rajongó lesz, minthogy egy celeb rajongója.
Ráadásul a "veszélyeztetett" társadalmi réteg nem is néz híradót, ellenben olyan szinten vágják a celebek napi életét, mint a saját családtagjaikét sem.

buksiqtya 2014.05.08. 09:21:54

"biztonsági öv nélkül vezetett a forgalomban"

azt meg hogy csinalta? talan csak nem kivagta a kocsibol ecetes olloval, hogy ne legyen benne?

amire te gondolsz, az szerintem az, hogy BECSATOLT biztonsagi ov nelkul, mas szoval: nem volt BECSATOLVA a biztonsagi ove

b

Barbaarb 2014.05.08. 09:22:24

@Brunnenthaler: Én is szabálytalankodtam már nem egyszer nem kétszer, de ha valaki ilyen esetben feljelentett volna, akkor biztosan nem ágaskodtam volna. Arról nem beszélve, hogy mivel ilyen még nem történt, a legkevésbé sem feljelentgetős ország ez, attól hogy egyszer-egyszer megtörténik ilyesmi.

emhetes 2014.05.08. 09:23:21

Szabályosan totyogsz 40-el a városban. Eléd ugrik egy kutya (Pesten ló). Elkapod a kormányt, ütközöl a szabályos szembejövő 40-el tötyögővel,
"A" változat: akinek be volt az öve kapcsolva. Kiszálltok bosszankodva, rendezitek a kárt, téged elkaszálnak a baleset miatt pár tízezerre.
"B" változat: szembejövő öv nélkül: te kiszállsz, és hívod a súlyosan sérülthöz a mentőt. Téged elkaszálnak sok-sok tízezerre, hiszen olyan balesetet okoztál, ami súlyos sérüléssel járt, a TB rádveri a gyógyítást, stb.
Szóval nem teljesen "én dolgom" az öv.
Aki szerint tévedek, hívjon meg egy sörre.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.05.08. 09:24:43

@bonifac: "Ja, egyébként a feljelentő is csak azért jelentette fel, mert kíváncsi volt, mennyi idő alatt jut el büntetésig a dolog, és mekkora pénzbüntetés lesz belőle."

nagy duma :)))

Barbaarb 2014.05.08. 09:25:18

@blogvadasz: "hogy 17 évesen (akkor már vezethet) ha csak azért nem köti be magát mert látta ettől a majomtól"

Nem kell ennyire kiélezni. Nem valószínű, hogy csak emiatt nem fogja magát bekötni, de ha netán többször lát ilyet, biztos hogy hatással van a hanyagságára.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.05.08. 09:27:20

@Tűzvályó: remelem nem az en TBmre ment!!!
az ilyennek ki kell szamlazni a teljes osszeget, velelemezni lehet hogy semmi baja nem tortent volna ha bekoti magat igy a teljes mentos kiszallast es cakli pakli fizetni mindent

Barbaarb 2014.05.08. 09:31:16

@kacagány: Na ja, mifelénk is amikor egy két nagypofájú ittas és/vagy lámpa nélküli biciklistát megbüntettek a rendőrök 80-120 ezer forintra (vérvétel és bevitel költségeit is felszámítva), akkor az terjedt el, hogy a köcsög rendőrök 100 ezerre büntetnek fel nem kapcsolt lámpáért.
Nagyon nem mindegy, hogy ki milyen helyzetben szabálytalankodik, és hogyan fogadja a jogos büntetést.

kispotzak 2014.05.08. 09:31:52

@blogvadasz: "A felesége leparkolt , mert segítette egy embernek akit újra kellett éleszteni, a parkolóőr már fényképezte a kocsiját.... HÁT MI EZ HA NEM BALKÁNI OSTOBA HOZZÁÁLLÁS ! CSAK MERT A SZABÁLY AZ SZABÁLY"

Sajnos (valószínűleg) még csak nem is azért fotózta, mert "a szabály az szabály", és ő egy piszkosul szabálykövető ember. Azért fotózta, mert ezért fizetik, és leszarja, hogy közben életet mentenek...

(Ismerősömmel találkoztam Bp-en, én is, ő is piszkosul magasak vagyunk, ő ráadásul magassarkúban jött, és egy khm, hát kimondottan asszonyos típus - mit mondjak, nehéz nem észrevenni. Kiszállt a kocsiból, elmentünk a parkolóóráig, vett parkolójegyet, visszamentünk, a parkolóőr ott fotóz. Ember volt vagy 150 cm magas. Távol voltunk a kocsitól kb fél percig vagy addig sem, kb 30 m távolságra, és mindketten 180 cm felettiek vagyunk. A reakció: nem látott minket.
Látott. És rohant fotózni, amint hátat fordítottunk, hogy legyen ideje, mielőtt visszaérünk.)

Tuti ziher, hogy van rendes parkolóőr, de sajnos sok olyannal találkoztam, aki egyáltalán nem egyszerűen "szabálykövető", hanem szándékosan rosszindulatú, igazságtalan, aljas. Ennek nincs köze szerintem a szemellenzősséghez és szabálykövetéshez.

RespectBoy 2014.05.08. 09:33:28

@panaszmuki: Hidd el hogy nem így van.20-30 éve sőt annál régebben is kötelező volt a biztonsági öv.Tulajdonképpen nagyon régóta. Régebben mégis tömegével leszarták az emberek, pedig töredéke nem volt olyan a műsoroknak, főleg az átkosban ami rossz példát mutat. Semmi de semmi nem használt. Csak azóta kezdték el az emberek ilyen szinten figyelni az övre, mióta pont a tv sulykolta az emberekbe, milyen büntetéssel jár, és ezt tapasztalták is az utakon.

John Silver 2014.05.08. 09:34:41

@Barbaarb:

A hozzászólásom mely részében olvastad azt hogy feljelentgetős az országunk avagy sem?
Számomra a hírnél (és a feljelentésnél is) érdekesebb az, hogy egyesek itt mennyire tisztán látják másokban a hibákat (és ezzel párhuzamosan elfedik saját magukban...)

Pont ezért fogalmaztam úgy álszent az egész...

Abba inkább nem mennék bele milyen lelkivilága van annak aki lát egy műsort fogja a telefont és tárcsáz...(függetlenül ettől az esettől és függetlenül Sebestyén Balázstól)

Persze nem vagyunk egyformák....(hálistennek)

Épelméjű 2014.05.08. 09:34:46

@kispotzak:

igazad van, gyerek vagyok.
fel kell nőnöm :)

első kommentelőkből pár:

"Magyarázza az ostobaságot. Echte sűrű sötét magyar.

Az a biciklis anyuka jut az eszembe, akit hallottam kb. négyéves, gyerekülésben szállított csemetéjének magyarázni sötétedéskor, hogy "azért kapcsoljuk fel a lámpát, mert a rendőrbácsi megbüntet". Á, nem azért, mert egy autós esetleg nem vesz észre, és kilapít bennünket, ugyan. Az életünk az nem fontos. Csak a rendőrbácsi meg ne büntessen.

Erre a majomra is ráférne, hogy öv nélkül egy jó nagy ütközésben összetörje azt a nagy arcát.

Ja, egyébként a feljelentő is csak azért jelentette fel, mert kíváncsi volt, mennyi idő alatt jut el büntetésig a dolog, és mekkora pénzbüntetés lesz belőle."

"Nagy arccal ment házhoz a pofonért, reméljük, meg is kapja.

Hozzátenném: "ez egy ilyen ország", hogy a "celebek" azt hiszik, hogy ők bármit megtehetnek...
Pont nekik kellene példát mutatni."

ez az érdekes, nem amit belőlem váltott ki az ilyen és ehhez hasonló komment.

kispotzak 2014.05.08. 09:35:34

@emhetes: Nem tudom, csak remélem, hogy tévedsz... Ilyenkor nem lehet azzal védekezni, hogy a másik nem kötötte be a biztonsági övet? - van vmi olyan, hogy igazságügyi kárszakértő, vagy orvoszszakértő, vagy mi a lópikula, az nem tudja megállapítani, hogy ha be van kötve, akkor is megsérült volna, és kb milyen mértékben?

Lova 2014.05.08. 09:35:51

Akkor most mindannyian fogadjuk meg, hogy holnaptól mindig, mindannyian és MAGUNKTÓL
- bekötjük magunkat,
- nem dobunk el csikket az utcán
- befizetjük az adónkat
- nem fizetünk zsebbe az autószerelőnél/boltban/orvosnál
- úgy általában betartjuk az írott és íratlan szabályokat
- és nem a más életével foglalkozunk

és egyből hárommal k.rvajóbb ország leszünk, higyjétek el. :|

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2014.05.08. 09:36:38

@RespectBoy: Hidd el hogy nem így van.
30 éve pl. nem volt kötelező hátul bekötni a biztonsági övet, sőt olyan autókat is lehetett újonnan forgalomba helyezni, amiben nem is volt hátul biztonsági öv.
Ráadásul közel sem volt annyi autó az utakon, ebből kifolyólag a hülye/alkalmatlan sofőrök száma is sokkal kevesebb volt.

kispotzak 2014.05.08. 09:38:44

@Épelméjű: Hát, amiket idéztél, azokból - függetlenül attól, hogy nem értek egyet minden egyes szóval, vagy nem gondolom, hogy mindegyik adekvát reakció :) - én messze nem vonnám le, hogy nagypofájú debil minden kommentelő. Mindegy, nem akarlak én meggyőzni semmiről, nomeg úgyse menne :)

Captain Irony 2014.05.08. 09:40:33

Balázs nem csak hogy nem kötötte be magát, de még mobilozott is eközben, stb. Viszont az egész direkt meg volt rendezve, ugyanis traileren vitték az autót. Újabb nulla értékű hír, de a sok buta embernek kell a szenzáció a pofájába, mint malacnak a moslék.

degeco 2014.05.08. 09:40:35

Proliorszag proli celebekkel! Milyen jó, hogy nem kell ott élnem!

thegoddamnbatman 2014.05.08. 09:42:03

direkt nem kötötte be magát. El ne hidd már!

Épelméjű 2014.05.08. 09:42:04

@kispotzak:

hol írtam hogy mindegyik vagy mindenki debil?
rosszul értelmezted.
debil ki úgy viselkedik. ennyi. senkit se nevesítettem. gondoltam tudja mindenki maga hova tartozik :)

Bérgyilkos Bohóc 2014.05.08. 09:42:15

A buszmegállóban hagytam a pénztárcámat, mert kíváncsi voltam, hogy a Magyarország tolvaj ország-e. A pénztárcám eltűnt, tehát levonhatjuk a következtetést, a magyarok tolvajok.
Gratulálok. Nem elég, hogy kihívja maga ellen sorsot és szándékosan(?) hergeli a nézőket, még van pofája egyetlen reakcióból általánosítani. Ennél már csak az lenne a rosszabb, ha mindez egy gerinctelen hazudozás eredménye lenne, és csak a következményeket nem vállalása miatt vetette volna be ezt a "kísérlet" kamu dumát.

RespectBoy 2014.05.08. 09:42:41

@panaszmuki: A hátsó biztonsági öves példát érdemtelen arra nem is reflektálnék, mert az nem indokolja azt hogy az emberek nem csatolták be az övet. Az is érdemtelen, hogy a forgalomvban lévő autó számokkal jössz. A példám tökéletes. De még 10 20 évre visszamenőleg is. Ma az utakon 10 autóbol 8-9 ember tuti becsatolja az övet,10-20 éve 10 autóbol 5-6 ember, 30 éve meg szinte ciki volt.. ennyi

John Silver 2014.05.08. 09:46:25

@Bérgyilkos Bohóc:

Áruld már el légyszi hol hallottad hogy bárhol bármilyen médiában a Balázst ebben a témában általánosítani?
Kíváncsi lennék...
Hallottad egyáltalán beszélni őt ezzel kapcsolatban?

A hozzászólásod azt mutatja nem igazán....

okoskodó 2014.05.08. 09:49:40

@KovA:

"Azé' me' valaki nem köti be magát nem kell feljelenteni, magát veszélyezteti."

Ezt nem praktikus reklámozni.
Ha nekimész egy olyan autónak, ami kijön eléd, amiben nincsenek bekötve, akkor lecsuknak, mert meghal/komolyan sérül.
Ha be van kötve, adsz neki egy kék-sárgát, és mentek dolgotokra.

Nem vagy egy lángelme.

exec 2014.05.08. 09:50:01

inkabb adta volna egy hajlektalannak...

applefan69 2014.05.08. 09:50:05

Egyetlen egy a probléma: ha ütközik, az én adómból (járulékomból) többet kell költeni a gyógyítására, mintha be lett volna kötve. Engem csak ez érdekel. Ha a biztonsági övet nem használónak ki kellene fizetni a baleseti ellátásának legalább az 50%-át, akkor OK. Amíg nem, addig kösse be magát, ne szórakozzon a pénzemmel, az élete senkit sem érdekel.

Azért tényleg el kell gondolkodni, hogy nincs-e szükség celebképző iskolára. OKJ-s, persze. Mert valamennyi tudást, stílust, értékrendet csak kellene szerezniük valahogy...

Bérgyilkos Bohóc 2014.05.08. 09:55:22

@Brunnenthaler:
Nem kell messze menni, csak a cikket kéne elolvasni. Oda van írva: "Szerintem ez egy feljelentős ország".

John Silver 2014.05.08. 09:58:55

@Bérgyilkos Bohóc:

:-) ok akkor az úgy is történt.... :-)

Még szerencse hogy az ide irdogálok nem általánosítanak... :-)

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2014.05.08. 09:59:16

@RespectBoy: Ha "érdemtelen" a biztonsági öves példa, akkor miért azt hoztad fel?
Ja, hogy közben kiderült, hogy rosszul tudtad, és régen mégsem volt kötelező, azért?

John Silver 2014.05.08. 09:59:52

@applefan69:

Atya ééég.... Komolyan gondoltad?

Bellagio 2014.05.08. 10:00:51

A szabalysertes tenyetol fuggetlenul, azert megneznem azt a szerencsetlent, aki emiatt bement a Rendorsegre feljelentest tenni. Boldog elete lehet.

exec 2014.05.08. 10:07:52

igy van, aki bukosisak vagy biztonsagi ov stb hianya miatt serul meg ki kellene fizettetni vele a teljes ellatast.

RespectBoy 2014.05.08. 10:08:24

@panaszmuki: Ember logikátlan az érved. 30 éve is kötelező volt a biztonsági öv, Természetesen ha a kresz úgy kérte , akkor csak elöl ha olyan az autó. De akkor ugyanúgy ahol volt biztonsági öv ott be kellett csatolni. Érted amit írok hahó??? felfogod? anno ugyanúgy kötelező volt a biztonsági öv mindenkinek, természetesen egy trabantban hátul nem mert nem volt és ezt még engedték. De ugyanúgy elől akkoriban 10 autóból töredék ember csatolta be az övét és ez ma 80-90 %os annak köszönhetően amit mondtam. És ez arányaiban van vágod? matek. 10 autóbol arányosan több. És statisztikailag is bizonyított hogy sokkal kevesebb arányaiban ma a biztonsági öv nem becsatolása miatt baleset mint 10-15 sőt 30 évvel ezelőtt..Egyébként 1976 január elseje óta kötelező a biztonsági öv. előtte csak ajánlott volt.

Egy Srác 2014.05.08. 10:08:56

@Lova:
"Akkor most mindannyian fogadjuk meg, hogy holnaptól mindig, mindannyian és MAGUNKTÓL
- bekötjük magunkat (kivéve BMW, Audi, Mercedes tulajok),
- nem dobunk el csikket az utcán (de, sőt, az utolsó füstöt a szembejövő babakocsiba fújjuk)
- befizetjük az adónkat (be hát... nincs nekünk multi-áruházláncunk, hogy ne tegyük)
- nem fizetünk zsebbe az autószerelőnél/boltban/orvosnál (dehogynem, úgy az ócsó)
- úgy általában betartjuk az írott és íratlan szabályokat (majd ha a politikusok is...)
- és nem a más életével foglalkozunk (de muszáj, mert nekünk nincs már olyan)

és egyből... k.rva...ország leszünk, higyjétek el. :| "

Elhiszem. :(

kynorptor 2014.05.08. 10:10:02

Ebben az országban túl sok ember túl sokat foglalkozik másokkal és nagyon keveset saját magával. Érdekes viszont, hogy ezen emberek nagy része szereti a legjobban kiabálni ha róla van szó, hogy lesz.rom, mit gondolnak az emberek.

John Silver 2014.05.08. 10:10:07

@Bellagio:

Így van erről szól az egész. :-)

Barbaarb 2014.05.08. 10:17:06

@Brunnenthaler: És azt akkor honnan veszed, hogy ő az álszentekre volt kíváncsi? Csak mert elég világosan fogalmazott.

Barbaarb 2014.05.08. 10:19:56

@Brunnenthaler: Ember! Ebben a cikkben idézik: "Szerintem ez egy feljelentős ország, ezért kíváncsi vagyok, mennyi időbe telik, amíg valaki feljelent.".

jpmjpm 2014.05.08. 10:24:57

@exec: meg ha eltöri a lábát foci közben vagy elvágja az ujját. há nem? miért nem vigyáz a barom állatja.

exec 2014.05.08. 10:26:53

@jpmjpm: amiket en felsoroltam azok kotelezo vedo felszerelesek.

jpmjpm 2014.05.08. 10:30:47

a kommentek tökéletesen tükrözik azt a mentalitást amiről balázs beszélt. nekem fájt végigolvasni.

indapass90210 2014.05.08. 10:34:55

@Sulopest: "bár nem láttam a felvételt így nem tudom megítélni de még mindig jobb lett volna ha azt mondják, hogy nem is vezetett mert tréleren volt a kocsi és azt húzták a forgalomban."

Nincs olyan szabály, hogy tréleren vitt autóban tilos utazni?

2014.05.08. 10:36:27

Jesszus mi van ha öv nélkül vezetett? Baromarc lehetett aki képes volt bejelentést tenni, vagy netán imádja Balázst és aggódik a tesi épségéért.?
Mert ugye ezzel senki mást nem veszélyeztetett csak magát!

Megnézném ezt a gyökeret, amikor lát az utcán feküdni egy embert, továbblép mondván tuti részeg, vagy akkor is jó állampolgár és odamegy segít neki?
Költői volt.

John Silver 2014.05.08. 10:43:35

@Barbaarb:

:D...
Látom nem érjük egymást....
Nem célom mások véleményét elemezgetni (a Balázsét sem)...
Akkor kibontom.
Az álszentet azon kommentelőkre értem akik pálcát törnek más emberek feje felett (holott a sajátjuk felett is törhetnék) miközben ők nap mint nap belemennek ebben az "utcába"...

Az más kérdés hogy mélyen egyetértek azzal aki felteszi a kérdést vajon milyen lelki világa van annak aki imegnézve egy műsort tollat ragad (vagy telefont) és intézkedik....

applefan69 2014.05.08. 10:44:23

@Brunnenthaler: Az anyagiakat igen, a celebképzőt szatirikusan.

John Silver 2014.05.08. 10:44:41

@jpmjpm:

Rövid komment mégis tele igazsággal....
Egy véleményen vagyunk!

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2014.05.08. 10:45:57

@RespectBoy: Nem logikátlan az érvem, ellenben te rosszul tudod.
30 éve, nem volt állandóan, minden utas számára kötelező becsatolni a biztonsági övet.
És nem arányokról, hanem darabról írtam.
Ha összesen van 10 sofőr, akiből egy hülye, akkor csak egy hülye van.
És még ha ez 10% javul is, ha 100 sofőrből csak 5 lesz hülye, akkor is ötször annyi hülye sofőr lesz az utakon.

"És statisztikailag is bizonyított hogy sokkal kevesebb arányaiban ma a biztonsági öv nem becsatolása miatt baleset"
Ezt olvasd el még egyszer.
Aztán még egyszer.
És most elmondom, mit írtál: hogy az olyan baleset arányaiban kevesebb, ami amiatt következett be, mert valaki a járműben nem kapcsolta be a biztonsági övet.
Szerintem meg az összes balesetet figyelembe véve statisztikailag nem mérhető azoknak a baleseteknek a száma, ami amiatt következett be, mert valaki nem csatolta be a biztonsági övet a járműben.
Tessék: a KSH sem méri ezt okot: www.ksh.hu/docs/hun/xftp/idoszaki/baleset/baleset12.pdf

2014.05.08. 10:48:28

@okoskodó: Bezzeg te, taxiban meg buszban is kösd be magad.
@jpmjpm: Csatlakozom

indapass90210 2014.05.08. 10:49:31

@panaszmuki: szerintem arra gondolt a csávesz, hogy kevesebben murdelnek meg benemkötés miatt. Csak megfogalmazni nem tudta ezt.

John Silver 2014.05.08. 10:49:59

@applefan69:

Ne haragudj de ez igen tragikomikus...
Vicces ez az "én adómból" szöveg, és talán a legviccesebb ha el is hiszed hogy így van...
A "te adódból" pl köteles az orvos megmenteni azt is aki életében nem fizetett az államnak egy petákot sem (vagy pl egy bűnözőt)... Az nem fáj????

Bár egyébként ha majd egyszer megérünk az sem fog... :-)

indapass90210 2014.05.08. 10:50:14

@jpmjpm: ugye, hogy a 444-en jobbak a kommentek? :D

okoskodó 2014.05.08. 10:52:47

@SmittyB:

"Bezzeg te, taxiban meg buszban is kösd be magad."

Úgyvan. Mert talán pont őket ne érné baleset a karma miatt?

dr Smittpálelnökúr 2014.05.08. 10:53:30

Ezzel a tuskóval "csak" az a baj, hogy egy ostoba barom.
Konkrétan leszarom, hogy beköti-e magát, vagy sem, hogy feljelentik-e ezért vagy sem. A feljelentő és a sb között maximum annyi a különbség, hogy sb az ismertsége okán harsányabban ontja az ostobaságot. Azt, hogy egy segg, a feljelentő másképpen nem tudta a tudomására hozni, csak a feljelentéssel.
Az értelmesebb emberek persze a büdös életben nem jelentenek fel senkit ilyen pitiáner dolog miatt.

okoskodó 2014.05.08. 10:55:31

@jpmjpm:

Arra ott a sport, és egyéb balesetbiztosítások. Pufff.

RCH 2014.05.08. 10:57:01

Vannak szabályok, amik az embereket saját maguktól is védik.
A szokásos érv ez ellen: ha valaki nem köti be magát, az az ô döntése, ô halhat meg, a magánügye.
Lépjünk ezen túl és nézzük a hozzátartozók szemszögébôl, akik majd eltemetik.
Vajon Balázs (és a többi, övet mellôzô) gondolt arra, milyen lesz a szüleinek, feleségének, gyermekének, ha egy - akár vétlen - baleset után nekik kell majd elhantolniuk? Hogy ez milyen következményekkel jár az egész családja számára? Hány ember életére lesz ez hatással anyagilag, érzelmileg, egzisztenciálisan?

BSz 2014.05.08. 10:57:34

@Brunnenthaler:
Ki a *szom megy bele ebbe az utcába?
Bekötni, nem bekötni, nem bekötni és felvenni, nem bekötni és felvenni majd műsoridőben leadni, nem bekötni és felvenni majd műsoridőben leadni és utólag ezen még faszolni is nem ugyanaz a műfaj!

Ebbe az utcába Hajdú Péter se ment bele, mert ő is egy köcsög ha parkolni kell, de legalább utólag elnézést kért minden alkalommal, és ő se műsoridőben csinálta.

BSz 2014.05.08. 10:59:03

@dr Smittpálelnökúr:
Én Lovász Lászlót is feljelenteném ha műsoridőben nem köti be az övét. Vagy ha nem is, reménykedek, hogy valaki megteszi.
Csak ő nem csinál ilyet valamiért, nem is értem miért.

A szabályok mindenkire vonatkoznak, híres emberekre százszorosan!

2014.05.08. 10:59:55

@okoskodó: Besétáltál, welcome.
Akkor ezt beszéld meg a jogalkotókkal, mert ugyanis ott nem kötelező.

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2014.05.08. 11:01:30

@Dövan: Szerintem lényegtelen, hogy mire gondol, mert azt nem lehet elvárni senkitől, hogy rájöjjön, hogy ő teljesen mást ért azon, amit leír.
Ilyen joggal azt is lehet feltételezni, hogy ő nem is vitatkozik velem, hanem teljesen egyetért, és ezt bizonygatja, csak rosszul fogalmazza meg.

Pirx 2014.05.08. 11:01:43

@SmittyB: Tudod egy hete voltam Németországban céges tréningen. Este elvittek minket egy kicsit lazulni, busszal. A buszvezető felállt, és végignézte, hogy mindenki bekötötte-e magát, mint a stewardessek a repülőún, és cask azután indult el. Vajon miért?

A Balázzsal meg csak az a baj, hogy hülye és hazudik. Egy morningsóban éppen azzal érvelt, hogy nem köti be magát, mert ez az ő dolga. Majd ma reggel meg közli, hogy mindig beköti magát. Szánalmas alak, és nem azrét, mert nem köti be magát. hanem azért, mert nem meri felvállalni a tettének a következményeit, hanem a két padavanjával felmeneteti magát, hogy em is úgy volt,, és kísérlet, meg különben is. Tehát egy senki.
És nehogy már az legyen a hibás, aki feljelenti azért, mert szabálytalan volt! Nem vitatom, lehet azon mélázni, vajon miért jelent fel valaki valakit ilyesmiért, de számomra még mindig elfogadhatóbb a feljelentő, mint az a szánalmas mosakodás, amit ország-világ előtt előad SB.

Dr. Tim Pedersen Dr. (egy L-lel) 2014.05.08. 11:02:53

@LiberAll: És megvéd téged is! Ha karambolozunk a Te hibádból és én meghalok mert nem voltam bekötve (ha be lettem volna, akkor valszeg csak sérülök), akkor te halálos kimenetelű baleset okozásáért fogsz felelni és azért már alapesetben börtön jár. Az csak enyhítő körülmény lesz, hogy én nem voltam bekötve, Te akkor is halált okoztál. Aztán majd mondogathatod a lelkiismeretedenek, hogy azért haltam meg mert nem voltam bekötve.

Az is szép, hogy az autógyártók dollármilliókat költenek az autók biztonságára (amit végül te fizetsz ki), meg extraként megvesszük a mindenféle biztonsági cuccokat, aztán nem kötjük be magunkat és adunk egy pofont a szarnak.

Pirx 2014.05.08. 11:04:39

@SmittyB: Te sétáltál be:
48§;5 b) Csak a soférnek nem kell bekötni magát a taxiban
Busz:
"Az autóbusz biztonsági övvel felszerelt ülésein utazókat tájékoztatni kell a biztonsági övek kötelező használatáról
az ülésen elhelyezett jelzéssel
a járművezető által
kalauz, idegenvezető vagy a csoport vezetőjeként kijelölt személy által, vagy
audiovizuális eszközök (pl. videó) útján"

2014.05.08. 11:05:53

@Pirx: Hát én meg elég sokat utazok Németországba busszal, és még egyszer nem nézték meg hogy be vagyok-e kötve, de kösz legközelebb rákérdezek, rám miért nem vigyáznak.

John Silver 2014.05.08. 11:06:00

@dr Smittpálelnökúr:

Ez szép volt gratula hozzá, köszönjük Emese... őőő izééé... :-)

Építő jellegű komment (ez is)... :-)

Pirx 2014.05.08. 11:10:06

@SmittyB: Ja. És ez is hozzátartozik:
48. § (4) A külön jogszabályban meghatározott M1, M2, M3, N1, N2, N3 kategóriájú gépkocsiban, amelynek meghatározott üléseit biztonsági övvel kell felszerelni, továbbá olyan járműben, amelynek üléseit biztonsági övvel szerelték fel, az ülésen utazó személynek a biztonsági öv becsatolásával kell magát rögzíteni.
(5) Nem kell becsatolni a biztonsági övet:
d) a lakott területen menetrend szerinti személyszállítást végző autóbuszban;
e) a lakott területen kívül menetrend szerinti személyszállítás végző autóbuszban, ha álló utasokat is szállíthat;
f) az autóbuszban szállított 3. életévét még be nem töltött gyermeknek;
(6) Az autóbusz biztonsági övvel felszerelt ülésein utazókat:
a) az ülésen elhelyezett jelzéssel (161/a. ábra),
b) a járművezető által,
c) kalauz, idegenvezető vagy a csoport vezetőjeként kijelölt személy által, vagy
d) audiovizuális eszközök (pl. videó) útján
tájékoztatni kell a biztonsági övek kötelező használatáról."

John Silver 2014.05.08. 11:10:25

@BSz:

Hangosan nevettem most fel... köszi

Az "utca" természetesen képletesen értendő, aztán akinek inge az magára veheti...

Még mindig nem erről beszélek de legalább megnevettetél, köszi mégegyszer...

Ja, gondolod ha valaki elnézést kér majd ugyanúgy szarik az egészre az jobb... Újfent ismételni tudom magamat ÁLSZENTSÉG...

És még mielőtt valaki beírna egy újabb baromságot NEM CELEBRE gondolok... :-)

Petyat 2014.05.08. 11:12:46

Nem értem azokat, akik azt mondják hogy a szélvédőn kirepülés magánügy. Miután a dohányosokat állandóan azzal basztatják, hogy sokba kerülnek az egészségügynek, akkor a motoros igenis vegyen fel sisakot, az autós pedig kösse be magát!

Az extrém sportokat űzők pedig kössenek külön biztosítást és az extremitásban szerzett sérüléseikre ne legyen érvényes a TB kártyájuk, mint ahogy a detoxban is fizetni kell, pedig az ugyanaz az önpusztító kategória.

Ettől függetlenül a feljelentgetősdi gusztustalan, viszont fontos népnevelő eszköze a kádár rendszernek, amiben élünk.

2014.05.08. 11:15:34

@Pirx: 'Oszt én mibe? Olvasd el az előzményt, aztán reagálj!

Kösz hogy kimásoltad a jogszabályt, megerősítetted az igazam. Ja vicc vót, nem kérdezem meg ám a sofőrt miért nem vigyáz rám, mert netán hülyének nézne, és közölné ez nem céges rendezvény, csak egy menetrend szerinti Eurolines busz.

petegunn 2014.05.08. 11:20:22

Ha jól gondolom, akkor a hatályos magyar törvények szerint egy hatóságot képviselő (tehát a törvények, szabályok betartatásáért felelős) személy HIVATALBÓL köteles bármi ilyesmi észlelése esetén feljelentést tenni. Namost nem igazán hiszem, hogy ezt az szemetet (értsd a műsort) egyetlen rendőr, közterület felügyelő, vagy más ilyen kategóriába tartozó "spicli" sem látta, akiknek hivatalból fel kellett volna jelenteniük ezt a majmot. Más kérdés, hogy elég nehéz rábizonyítani bárkire is, hogy nézi a retekklubot, és pont látta az esetet.

Az övet meg MINDIG bekötöm (és az utasaim is - vagy lehet gyalogolni), és nem azért, hogy a rendőr NE BÜNTESSEN MEG. Ugyebár.

okoskodó 2014.05.08. 11:26:31

@SmittyB:

Szövegértés nem megy.

Magam miatt kapcsolom be, nem a rendőrbácsi kedves pillantásáért, teeeeeeee.

okoskodó 2014.05.08. 11:28:30

@Pirx:

Ez a jóember nem érti. Nemrég volt, amikor a németek azt hitték, mi még barlangban lakunk itt. Már értem miért.

Pirx 2014.05.08. 11:29:54

@okoskodó: Látom, hogy csak azt olvassa el, ami a vélt igazát erősíti, ezért nem is erőlködök tovább. :)

okoskodó 2014.05.08. 11:31:09

@SmittyB:

Az kizárt, hogy te jártál a németeknél.

Ennyi ésszel még Hegyeshalom is elérhetetlen táv neked,....még Győrtől is, nemhogy Szabolcsból. :-)))

KovA 2014.05.08. 11:35:17

@okoskodó: Te sem vagy egy lángelme :-)
Ha nekimegyek egy autónak, nem annak kell számítani, hogy meghal vagy nem, hanem annak hogy ki a szabálytalan és hogy nekimentem, de ha már a következményt is mindenáron beleveszik - akkor a bekötetlen utas sérülése/halála mint következmény nem kell hogy figyelembevétessék. Megintcsak a szabályok szarok.
Sajnos azokat nem lángelmék csinálják.
Ha lelövök egy halottat ugyanúgy gyilkos vagyok.
Attól hogy valaki meghal vagy nem nem vagyok kevésbbé vagy jobban szabálytalan. A baleset csak egyértelműsíti a szabálytalanságot.
Sazbálytalanság/hiba nélkül - ritka kivátellel - nincs baleset.
Büntetni a szabálytalanságot kell különösen ha a baleset egyértelműsíti hogy megtörtént a szabálytalanság.
A következménynek köze lehet a mértékéhez, de nem a következmény a büntetendő, hanem a vétség/bűn.
Vili ?
Sajnos kevés a világosan gondolkozó ember e témában.

okoskodó 2014.05.08. 11:35:26

@Pirx:

" Ja. És ez is hozzátartozik:
48. § (4) A külön jogszabályban meghatározott M1, M2, M3, N1, N2, N3 kategóriájú gépkocsiban, amelynek meghatározott üléseit biztonsági övvel kell felszerelni, továbbá olyan járműben, amelynek üléseit biztonsági övvel szerelték fel, az ülésen utazó személynek a biztonsági öv becsatolásával kell magát rögzíteni.
(5) Nem kell becsatolni a biztonsági övet:
d) a lakott területen menetrend szerinti személyszállítást végző autóbuszban;
e) a lakott területen kívül menetrend szerinti személyszállítás végző autóbuszban, ha álló utasokat is szállíthat;
f) az autóbuszban szállított 3. életévét még be nem töltött gyermeknek;
(6) Az autóbusz biztonsági övvel felszerelt ülésein utazókat:
a) az ülésen elhelyezett jelzéssel (161/a. ábra),
b) a járművezető által,
c) kalauz, idegenvezető vagy a csoport vezetőjeként kijelölt személy által, vagy
d) audiovizuális eszközök (pl. videó) útján
tájékoztatni kell a biztonsági övek kötelező használatáról." "

Úgyvan. Győzzünk meg mindenkit, hogy a biztonsági öv, a mocskos nyugat bűnbe csábító eszköze, amitől minden használó a legundorítóbb, gyógyíthatatlan fertőzéseit szedhetjük össze.

Sőt hozzuk nyilvánosságra, hogy a legújabb kutatások szerint rákot okoz, ezért ahol lehet, kerüljük a használatát!

okoskodó 2014.05.08. 11:36:33

@KovA:

Mit szívsz?

Jó anyag, itt buli lesz, küldjél már belőle 20 főre! :-))))

Pirx 2014.05.08. 11:39:21

@okoskodó: A chemtrailt kihagytad!

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2014.05.08. 11:48:03

@KovA: Hiába a nem a bekötetlen személy lesz a baleset okozója, azért nagyon nem mindegy, hogy anyagi kárral jár egy baleset, vagy a bíróságra kell járogatni mert a vád halált okozó közúti baleset okozása lesz.
Valószínű, hogy felmentik az embert, de akkor is stresszes.

2014.05.08. 12:01:14

@okoskodó:Ó a jó öreg személyeskedés: jelzi a vitapartner IQ-ját, no meg azt, hogy megállt a tudomány.
@Pirx: Téged értelmesebb vitapartnernek gondoltalak.

Szántó Gábor · http://choirs.oftheworld.club 2014.05.08. 12:01:45

@Petyat: "Az extrém sportokat űzők pedig kössenek külön biztosítást és az extremitásban szerzett sérüléseikre ne legyen érvényes a TB kártyájuk"

Csak úgy szólok, hogy ez már pár éve így van.

Tomasz_a_gozmozdony 2014.05.08. 12:06:46

Kb. Ket honapja volt szo errol a morningsóba', gratulalok siksz kettonek a naprakesz infoert...

Barbaarb 2014.05.08. 12:15:10

@Brunnenthaler: Figyelj, én elfogadom az álláspontodat, még ha nem is értek egyet vele, mert bár nyilván én sem vagyok szent, mégis Balázs ezen akciója ellen vagyok, de értelemszerű hogy nem azért, mert én azt gondolom, hogy sosem követtem el semmi rosszat. Mindössze nem értek egyet Balázzsal abban, hogy ez egy egy feljelentgető ország, vagy nép. Még akkor sem, ha volt egy egész ember, aki feljelentette.

Viszont amivel problémám van az az, hogy te írtad a következőket:

"A sok (ál)szent ember.... Nem a felnyomók országa vagyunk hanem az álszenteké....
Erre volt kíváncsi és ezek a hozzászólások egyértelműen alátámasztanak mindent."

Majd, amikor erre reagáltam, arra azt írtad, hogy:

"A hozzászólásom mely részében olvastad azt hogy feljelentgetős az országunk avagy sem?"

és (nem nekem):

"Áruld már el légyszi hol hallottad hogy bárhol bármilyen médiában a Balázst ebben a témában általánosítani?
Kíváncsi lennék...
Hallottad egyáltalán beszélni őt ezzel kapcsolatban?

A hozzászólásod azt mutatja nem igazán...."

Szóval a problémám a fellengzősséggel van, miközben épp te voltál tájékozatlan.

Pirx 2014.05.08. 12:27:43

@SmittyB: Nem rendít meg. Tudod azon már túl vagyok, hogy nyilvánvaló dolgokon elkezdjek küzdeni. Aki a leírtakból arra következtet, hogy neki van igaza, annak igaza van. Nem fogok vitatkozni.
AZt írtad, a taxiban nem kötelező sz öv. Idéztem a szabályt, mely szerint a sofőrnek nem kötelező, de a zutasnak igem. Azt írtad a buszon nem kötelező. Idéztem a szabályt, mely esetekben kötelező az övhasználat a buszon.
Ebből te azt vontad le, hogy Németországban az életedre tört a sofőr, mert nem figyelmeztetett az övhasználatra. OK! Én tévedek, a velem megtörtént eset egy bérelt buszon biztosan nem általános jelenség Németországban. ott os mindenki úgy értelmezi a szabályt, ahogy neki jó. Te is. És ez Magyarország.

ghater 2014.05.08. 12:35:40

@RespectBoy: Kösz ezt nem tudtam. Eléggé necces, nekem nem úgy tűnt mintha tréleren közlekedne.
Akkor viszont:
TRÉLEREN NEM TARTÓZKODHAT UTAS A GÉPJÁRMŰBEN A VONTATÁS IDEJE ALATT.

John Silver 2014.05.08. 12:38:47

@Barbaarb:

Nem akartam már többet reagálni de erre úgy gondolom kell, részben azért mert úgy látom kicsit belezavarodtál, részben azért mert én még mindig nem látom hol beszélek feljelentgetésről???

Szóval:

Viszont amivel problémám van az az, hogy te írtad a következőket:

"A sok (ál)szent ember.... Nem a felnyomók országa vagyunk hanem az álszenteké....
Erre volt kíváncsi és ezek a hozzászólások egyértelműen alátámasztanak mindent."

Majd, amikor erre reagáltam, arra azt írtad, hogy:

"A hozzászólásom mely részében olvastad azt hogy feljelentgetős az országunk avagy sem?"

Igen , mi is ezzel a gond? ÁLSZENT-égről írtam és ezt tartom most is... Az hogy mennyire "felnyomó" (vagy mennyire nem) ez az ország arról is megvan a véleményem de ezt most megtartanám...

és (nem nekem):

"Áruld már el légyszi hol hallottad hogy bárhol bármilyen médiában a Balázst ebben a témában általánosítani?
Kíváncsi lennék...
Hallottad egyáltalán beszélni őt ezzel kapcsolatban?

A hozzászólásod azt mutatja nem igazán...."

Szóval a problémám a fellengzősséggel van, miközben épp te voltál tájékozatlan.

Ez a legjobb, de ha ilyen akkurátusan kikerested eme sorokat gondolom megtaláltad a rá adott válaszomat is... :-)

"@Bérgyilkos Bohóc:

:-) ok akkor az úgy is történt.... :-)

Még szerencse hogy az ide irdogálok nem általánosítanak... :-)"

Teshow 2014.05.08. 14:09:17

Aki Blikket olvas, az megérdemli.
Aki el is hiszi, amit olvas, az gyűjtsön Izaura felszabadítására!

Itt az eredeti cikk, fél évvel ezelőttről:
www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/szandekosan-szegte-meg-balazs-a-kresz-t-2223443

Itt az update - láthatóan ugyanaz a fotó, és a szöveget is csak meghúzták itt-ott:
www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/rendorsegi-eljaras-indult-balazs-ellen-2251299

2014.05.08. 14:12:02

@Pirx: "Nem fogok vitatkozni... "
Legalább következetes lennél, de az sem.

Teshow 2014.05.08. 14:32:10

Ha eltekintünk attól, hogy ez nyilvánvalóan egy gerilla marketing és/vagy helykitöltés egy időben el nem készült cikk helyett, továbbá kizárjuk a kommentek közül a személyeskedő/fikázókat, akkor kb a hozzászólók nagyobbik részének igaza van, mert:
- az övet be kell csatolni, mert az a szabály
- a szabályt be kell tartani, mert akkor jön a büntetés
- a büntetést meg kell fizetni, akár celeb valaki, akár nem
- DE valójában az övet nem a fentiek miatt kell bekötni, hanem mert MEGVÉD, ugyanis okos bácsik, sok munkával, sok-sok pénzért sok autót összetörve azért találták ki, hogy nekünk jó és biztonságos legyen
- a TV-ben szerepelni felelősség is, mert az ember akkor is példát mutat, ha nem akarja
- lehet persze szándékosan tesztelni a társadalom tűrőképességét, de annak megvannak a játékszabályai; azokat betartva nincs bünti és nincs rizikó
Kb ennyi ...

Tusán 2014.05.08. 14:46:29

Tök jó, hogy Balázsnak a sok munka mellett még ilyen faszságokkal is van ideje szórakozni.

RCH 2014.05.08. 15:17:01

@Teshow: Korrekt összefoglalás.

odium 2014.05.08. 15:32:58

Kedves "nekemnemondjamegsenkibecsatoloeazövet" kommentelők!

Tegyük fel, hogy haladok a fospumpámmal a hetesen, nem nagyon vagyok bekötve. Jössz szembe, közeli hozzátartozód melletted ül. Csörög a telefonom, elkezdek kutakodni a kesztyűtartóban, közben szépen átvezetek a sávodba. Ütközünk. Közelid életveszélyes állapotban szorul be, én közepesen súlyos sérüléssel rántom magamra a műszerfalat. Mentő, tűzoltó kiér. Nem a közelidet fogják először kivágni, hanem engem, mert úgy ítélik meg, hogy még menthető vagyok. Ha bekötöttem volna magam, egy CT után hazaengednek a kórházból, közelid meg a gyors/gyorsabb beavatkozásnak köszönhetően túléli.

m3gtr72 2014.05.08. 15:36:43

Ha pont egy rendőr nézi meg a felvételt, neki hivatalból is feljelentést kell tennie. Azt meg ugye nem tudjuk ki jelentette fel.

csakférfi 2014.05.08. 15:52:21

@Tusán: Ez az ember(balázs) elkövet egy szabálysértést,mivel sok ember nézi csak azért hogy saját véleményét igazzá tegye.
"feljelentős ország"A véleménye ugy is sértő rám nézve hiszen még nem jelentettem fel senkit,és ebben az országban élek.Tehát az állítása hazugság.
Aztán a saját hazugságát megfejeli azzal a hazugsággal hogy nem kapcsolom be az övet mert a szabály erre utasít.Önmagának hazudik mert nem félti az életét.Mivel ezzel a cselekedettel (nem kapcsolom be)szélsőséges esetben az öv megmentheti.Mindenki szeretne életben maradni egy baleset után.Legalább is akit normálisnak tartok.
Ezen okfejtés kapcsán kijelenthetem hogy az említett (balázs)személy.Hazug nagyképű majom,aki önmagát többre tartja a saját hallgatóinál és még erre büszke is.
Sajnos eddig is ezt feltételeztem,ő meg most bebizonyította.

makk_ász 2014.05.08. 16:00:19

persze kíváncsi voltál, hagyjuk már ezt a parasztvakítást. elkúrtad, valaki bemószerolt, valószínű hogy egy megkeseredett fa.sz. haladjunk tovább nincs itt semmi látnivaló.

wolves84lb 2014.05.08. 16:00:55

@exec: annyira szánalmas ez a sírás...az én adómból térítik meg...blablabla. Az nem zavar, b+, hogy a te adódból költenek a sok alkeszra is? Sztem több megy el szinte mindenre, mint a kimutathatóan a biztonsági öv be nem csatolása miatt előforduló plusz sérülésekre.
De nyomjátok csak a mantrát.

Amúgy lakott területen belül 20k, kívül 30k a biztonsági öv. Csak mondom. Mert én fizettem már érte. Reggel hatkor. Vasárnap. Amikor csak a rendőr és én voltunk az úton.

KovA 2014.05.08. 16:08:30

@panaszmuki: Tökmindegy. Ha az illető nem volt bekötve, akkor vállalta a kockázatot, hogy a bekötetlenség követketében halált okozó a szerencsétlenség.
És továbbra is azt mondom a büntetés szempontjából mindegynek kell lenni hogy mit okoz.
Ha nekiállok emberekre lövöldözni a cselekedetem megítélése szempontjából tökmindegy, hogy eltalálok-e valakit vagy nem.
A puszta tény - a veszélyeztető magatartás a büntetendő - nem az eredmény. Az eredmény csak egyértelműsítí hogy tényleg szabálytalanság történt. Onnantól, hogy eldőlt ki a ludas ugyanazt a súlyos büntetést érdemli függetlenül a halottak számától. Mert ő attól nem annyival jobb amennyivel kevesebb a halott. Az maximum csak az érintettek szerencséje, hogy túlélték - nem a vétkes jobb volta.
Bizony szar a törvények logikája.

applefan69 2014.05.08. 17:19:52

@Brunnenthaler: De, az is fáj.
Két dologról beszélünk. Az egyik, hogy mennyivel többe kerül, ha valaki nem használja az övét és balesetet szenved. Sokkal. A másiknak közgazdasági jelentősége van.
Mindkettő érdekes számomra, mivel, mielőtt közgazdász lettem, a mentőknél is dolgoztam, ott pedig rohamkocsin :-). Láttam, ahogy ki tudják nyírni magukat, láttam, ahogy banális balesetek komoly sérüléseket okoznak. Sebestyén Balázs nyilván nem tudja, hogy a légzsák képes eltörni a nyakcsigolyákat, ha valaki nincs bekötve. A test előrelendül 70-80 akármennyi kilójával, míg az a nyomorult légzsák valahogy pont ellentétesen robban, nyak meg törik (törhet). Na de nem ez a lényeg, hanem az, hogy a sérülések gyógyítása bizonyítottan többe kerül azoknál, akik nem voltak bekötve. És igen, ez már egyszer-kétszer fel is merült az OEP-nél, hogy ha bizonyítottan nem volt valaki bekötve, akkor kerüljön pénzbe neki is a gyógyíttatása (nem az életmentés, az grátisz), mert egyrészt szabályt szegett, másrészt a felesleges virtusa sokba fáj a társadalomnak.

Nyilvánvaló, hogy egy ilyen eset nem fogja megrengetni az ország anyagi helyzetét, azt az összeget, amibe kerülne Balázs összerakása, azt 3.9 M munkavállaló teszi össze (az lenne a pontos, ha levonnánk a közalkalmazottakat, köztisztviselőket, de mindegy).

Viszont az életmentés nem ugyanaz a gyógyítással. Az életedet ingyen (??!!) megmentik, a gyógyítás és a rehab más kérdés. Azzal nem kell foglalkoznunk, hogy életmentés, az jár. De annak, aki keresi a bajt, miért ne kerülhetne többe a gyógyítás és a rehab? Ha tényleg mindent elkövetett nagyképűségből azért, hogy tetézze a bajt, az miért jelent pluszkiadást a társadalomnak? "Gyönyörű" látni, ahogy állnak gyermekek a két ülés között, gyönyörű látni, ahogy a kocsma előtt beülnek ittasan az autóba, sorolhatnám. Aki közlekedik, láthatja nap-mint nap, hogy tudatosan mennyire kísértik a sorsot az embertársaink.

A másik, hogy el kell kezdenie egy országnak úgy gondolkodni végre, hogy minden pénzbe kerül. Mindennek ára van, mindent ki kell fizetni. Ha tömegesen szarunk bele, akkor lesz az, amit most látsz magunk körül.

Fánkevő Fáncsi 2014.05.08. 17:39:17

Balázs bolond, hogy ezért fekete pontokat vállal a jogsijába és mág büntetést is. Mindezt azért mert be akarja bizonytani, hogy ez egy feljelentős ország. Ez nem teljesen így van. Egyrészt a "feljelentés" teljesen jogos, hiszen nem kellene a TV-ben azt propagálni, hogy le kell szarni a KRESZ-t és nem kell bekapcsolni az övet, lehet azt tenni ami csak jólesik a volánnál. Aztán meg csodálkozik, hogy a magyarok úgy vezetnek mint a balkánon, megy az erőszakos káosz az utakon, mindenki szarik a szabályokra.
Másrészt ez a "feljelentés" az ő celeb létének szól, annak hogy beképzelt manuszok úgy gondolják hogy ők mindent megtehetnek. Lásd Liptai rokkantigazolványát, vagy Hajdű Péter parkolási szokásait.
Úgyhogy nagyon helyes, hogy Balázs fel lett jelentve, a celebek taplók, megérdemlik ha felnyomják őket. Ilyenkor az emberek minél nagyobb büntetést kívánnak nekik. Hahaha.

Svartalfar 2014.05.08. 19:27:56

...meg jelencsük fel Swarcit is mer' a terminátorba nem vót rajta sisak mikor leugratott a hídról!
MOST KOMOLYAN EMBEREK EZ A LEGNAGYOBB PROBLÉMA EBBEN AZ ORSZÁGBAN????
Agymosás complete!

Boka1 2014.05.08. 19:29:31

A nemzet nagy része önkéntes rendőrökből áll. Ahogy a mondás tartja: annak a madárnak, aki kalitkában született, a repülés egy betegség. Nem tudom, hogy egy bekötetlen vezető szabálysértésnél ki a károsult. Amikor a Császár Előd belement a rendőr autóba, nem tudom, hogy az akasztást követelő népréteg vizsgálta-e, hogy az elhunyt rendőr be volt-e kötve. Mindig csak a szemét híres ember a szemét Bmw-vel volt hallható. Tanulság: Balázsnak igaza volt. Mondjuk az a nepréteg is megérdemli, aki ilyen műsorokat néz vagy hallgat. Meg Én is megérdemlem, hogy minősítem a népemet.

Fánkevő Fáncsi 2014.05.08. 19:44:41

@Boka1: "Tanulság: Balázsnak igaza volt"
Miben volt igaza ?

Egyébként pedig mit nyert vele? Pénzt ? Szeretetet ? Mit ?

Istóczy Viktor · http://kuruc.info 2014.05.08. 20:11:47

Hogy nem kötötte be az övet, az alapvetően az ő baja, ugyanis ő lapulna ki, ha ütközne (bár az ablakon kirepülő teste mások testi épségét, anyagi javait veszélyeztetné).

Hogy másokat arra tanít, hogy ne kössék be az övet, azért fél évi jövedelmére büntetném.

A magyarozásért pedig kiszophatja a faszomat, 50 botütést neki!

Eddig semmire nem tartottam, most viszont nagyon negatív lett róla a véleményem.

Istóczy Viktor · http://kuruc.info 2014.05.08. 20:14:14

Valószínűleg egyébként Hofitól tanulta Sebestyén ezt az "ez egy ilyen ország" típusú dumáját, amit azok löktek mindig is a leghangosabban, akiknek köszönhetően "ilyenné" vált Magyarország - legalábbis kinézetre a nagypofájú, gátlástalan fajtájuk révén, akiket egyébként mindig is megvetett a "csendes többség".

csakférfi 2014.05.08. 20:36:28

@Istóczy Viktor: Tetszik a stílusod!
Meg az ítéleted!
:):):)

johnclayborne 2014.05.08. 21:08:24

@Pirx: Egy átlag embert nem jelentene fel senki.
Csak az ilyen bicskanyitogató senkiket, akik a pofázós munkájukkal napi több százezret keresnek, más meg kemény munkával keres annyit egy hónap alatt jó esetben.
És ténylegesen semmihez, de semmihez nem értenek, viszont akkora az arcuk, hogy nem fér rá a képernyőre sem....

johnclayborne 2014.05.08. 21:13:44

@csakférfi: Balázs egy igazi senki és valakinek tartja magát...
Se szakmája, se nyelvtudása, se semmilye, csak a szája és a hosszú nyelve....:) Ez aztán a karrier, kedves Balázs!!!

2014.05.08. 21:21:44

@johnclayborne: Kapaszkodj meg, Balázs valaki, és te?

Itt annyi irigy, frusztrált ember kommentel, von le messzemenő következtetéseket egy piti ügyből, hogy az ember csak kapkodja a fejét a sok sületlenségen.

csakférfi 2014.05.08. 21:24:10

@johnclayborne: mivel néhányszor hallottam a rádión keresztül (TV.-t régen nem nézek)ezt gondoltam(kö.sög).De mivel olyan sokan hallgatják- állítolag- elbizonytalanodtam.
Eddig!
:):):)

csakférfi 2014.05.08. 21:28:43

@johnclayborne: mivel néhányszor hallottam a rádión keresztül (TV.-t régen nem nézek)ezt gondoltam(kö.sög).De mivel olyan sokan hallgatják- állítolag- elbizonytalanodtam.
Eddig!
:):):)
@SmittyB: Az is lehet.Mármint hogy nincs igazunk.balázs pedig egy kiváló ember aki provokálja a saját hallgatóságát.Valamint vicceset akar csinálni és semmi komoly,mindezt persze nem azért hogy még népszerübb legyen.

Boo 2014.05.08. 21:41:48

"a Budapesti Rendőr-főkapitányság közigazgatási eljárást kezdeményezett, így nyomozás indult az ügyben"....pfff, hogy keveredtem ide..

zsoci 2014.05.08. 22:13:57

Ez már mennyire bunkó, gusztustalan mentalítás? Ha nem köti be magát, hát nem köti. Kinek mi köze hozzá?
Azért az a rendőrség is megéri a pénzét, akinek ez a legfontosabb dolga!

Bikli néni 2014.05.08. 23:10:04

@Béla az IFÁban: "Ez olyan, mintha törvény tiltaná, hogy mondjuk tilos meginni a hipót, vagy mondjuk bedugni a pöcsöd a porszívóba. "
Bár a komment nagyon találó és jót nevettem rajta, azért mégse ugyanaz a kategória.
Az általad említett példákhoz ugyanis csak te magad kellenél, a közlekedési baleset viszont olyan, hogy akkor is bekövetkezhet, ha te épp a lehető legszabályosabban közlekedtél az úton. Aztán, ha nem voltál bekötve b*szhatod.
(Mondjuk megint más kérdés, mennyit ér egy biztonsági öv vagy annak hiánya, ha csak azt nézzük, milyen autója van az embernek. Balázs a Range Roveréből valószínűleg előbb száll ki élve egy ütközés után öv nélkül, mint én a 17 éves Suzukimból biztonsági övvel... :( Nem irigylem Balázstól azt a kocsit, ne értse félre senki. Lehet utálni a stílusa miatt, de azért ő is dolgozik annyit, mint egy átlagpolgár irodista - az más kérdés, hogy ezért mennyire van túlfizetve.)

Fánkevő Fáncsi 2014.05.08. 23:17:41

@SmittyB: "Kapaszkodj meg, Balázs valaki, és te?"

Kapaszkodj meg Smitty, Balázs egy nagy senki, meg úgy általában a magyar celebvilág nagy senkikből áll. Természetesen csak abban az értelemben, hogy általában nem kiemelkedő tehetség, képességek lévén lesznek ezek az emberek közismertek, "népszerűek". Hanem egyszerűen jól teszik a dolgukat és a mögöttök álló médiabirodalom őket választja, jobb híján. Nincs más, ez egy pici ország. Az ismertségük, jövedelmük nincs arányban a képességeikkel. Ez a legtöbb esetben önértékelési problémákat okoz bennük. Nem kell frusztráltnak lenni, hogy ezt valaki felismerje. Ezek mind kiszeltündék, csak az egyik jobban a másik kevésbé. Ilyen a showbiznisz. Mondjuk én Hajdú Pétert szeretem a legjobban utálni, de ha nincs más Balázs is jó, ő is nagy tapló.
www.youtube.com/watch?v=2ewL4W5gQ40
www.youtube.com/watch?v=ulREAQa7O7g

Monsieur Padoncour 2014.05.09. 00:07:40

A feljelentést mindig nagyon komolyan kell venni, kiváltképp ha névtelen.

Sandokohn - a maláj jiddis 2014.05.09. 00:23:09

Balázs egy nagypofájú fasz. Azt kapta, amit megérdemelt. Viszont a feljelentő is egy gyökér.

kpityu2 2014.05.09. 05:54:35

Büdös parasztok, hát nem feljelentik a szabályszegőt? Ezért tart itt az ország.

Dr.Korász 2014.05.09. 06:13:26

@applefan69: Teged csak ez erdekel? Az nem erdekel, hogy hogy van, aki megserult? Biztos vagyok benne, hogy nem ezt akartad mondani, csak felreertettelek.

Barbaarb 2014.05.09. 07:27:32

@Brunnenthaler: Igen, olvastam a későbbi reakciódat, csakhogy addigra a mi párbeszédünk már elindult.

zrx_xzr 2014.05.09. 08:12:06

szerintem balazska vezess neg igy gyakran kamera elott majd ugrik a jogsi is nagyon fogunk sirni erted xD

KovA 2014.05.12. 18:07:31

@Boka1: Nem kell vizsgálni. Azt kell vizsgálni ki a vétkes. És mindegyiket úgy büntetni, mintha egy családot irtott volna ki.
Ez az alap.
Ha figyelembe akarják venni a következményt - ami helytelen - akkor lehet enyhítő körülmény, ha a kárvallott nem volt bekötve.
De szerintem a következményt figyelembe venni helytelen.
A cselekedet a mérvadó.
süti beállítások módosítása