A Variety szellőztette meg, hogy az éppen Londonban forgó, új 24-évad (ami paradox módon csak 12 részes lesz) a Fox szerint az év egyik nagy durranása lesz, legalábbis erre utal, hogy az első két epizód alatti reklámidőt aranyában adják a médiavásárlóknak: 500 000 dollár alatt nincs lehetőség hirdetni, és ez is csak fél percre lesz elég. Az új évad többi epizódjában már olcsóbban, 325 000 - 350 000 dollárért is lehet szerepelni, amivel a 24 még így is a legdrágább műsorok közé emelkedett - csak az amerikaifutball-közvetítések reklámpercei drágábbak (vasárnap: 628 000 dollár, hétfő: 408 000).
A május 5-én jelentkező, limitált- vagy event-, azaz minisorozatnak bejelentett 24 iránt az érdeklődés óriási lehet, hiszen azt nehezen tudjuk elképzelni, hogy a Fox a reklámidőt nem a lehető legdrágábban árusítja. A 24 utolsó évadában egyébként 200 000 - 280 000 dollár közötti összegért lehetett reklámidőt venni, a finálé alatt, 2010 májusában viszont már 650 000 dollárt kellett kipengetni fél percért. A Foxnak azért (is) fontos a 24 sikere, mert most indították be a hagyományos, őszi-tavaszi rendszerű, 22-24 epizódos évadokra építő évad átalakítását, és 10-13 részes limitált, de az egész évre elosztva vetített (azaz télen és nyáron is adnának minőségi kontentot) sorozatokban látják a jövőt.
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2014.03.06. 14:20:54
s4tch 2014.03.07. 09:50:43
insidetv.ew.com/2014/03/06/24-live-another-day-10-new-photos-including-punked-out-chloe/
jópofa gárdát rántottak össze.