Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Tényleg ekkora taplók dolgoznak a közmédiában?

2014. február 16. 11:35 sixx 108 komment

Angyallány. Fekszem az ágyon. Moziklip. Törd be a szívem. Tűzvarázsló. Várj, míg felkel majd a Nap. Csak pár olyan V'Moto Rock-sláger, amivel lehetett volna emlékezni a tegnapelőtt elhunyt Herpai Sándorra, aki egykoron a zenekar dobosa volt, és akit kihűlve találtak meg egy leányfalui padon. A Kossuth rádió erre melyik számmal tisztelgett az emléke előtt?

Hát a Jégszívvel.

Eszem megáll.

(A 444.hu találata

UPDATE: a TV2-nél is sikerült ugyanezt a dalt választani a szombati Tényekhez, bravó.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sirwalter 2014.02.16. 12:44:45

Neked is mindegy, csak negatív legyél...

M_R 2014.02.16. 12:46:19

Pillanatnyilag taplók vezetik a (köz)kormányszolgálati médiát.

Jelenleg a "köz"média leginkább a 70-es évek végi, 80-as évek eleji "állami" televízióra hasonlít. Erre a mostani bősz fideszdroidok nem emlékeznek/nem akarnak emlékezni.

He youtube-on megkeresel egy korabeli TV híradót, ugyanazok a frázisok puffognak: hanyatló nyugat, jól teljesítő magyar gazdaság, stb. Tiszta időgép :)

Marengoo 2014.02.16. 12:50:15

Szerintem kellene még két állami TV és rádiócsatorna.

thelizardking 2014.02.16. 12:55:36

Gyertyák, Ne kövess. Én ezekkel emlékeztem rá.

zotyesz11 2014.02.16. 12:58:46

@sixx: Ahogy a csiri bá is rámutatott, a felsorolt listád is legalább ugyanakkora öngól, ha nem nagyobb...

@csiri bá: +1

2014.02.16. 13:00:42

Nem a közmédia a tapló, hanem az, aki még az ilyesmibe is mindenáron kegyeletsértést akar belelátni. Talán ha egy ismeretlen számot rángattak volna elő, de hát ez elég ismert V-Moto Rock-dal, de nem annyira elcsépelt, mint a Várj, míg felkel majd a nap, a Fekszem az ágyon vagy az Angyallány.

útonjáró 2014.02.16. 13:02:51

Ez a blogger rosszindulatú projekciója, prekoncepciója. Feltételezzünk az emlékezőkről (TV-sek) jó indulatot: szerintem valószínűbb, hogy semmi bántó szándék nem volt a számválasztás során.

Az viszont sajnos beszédes, hogy a blogger megemlékezés helyett a halálesetet arra használja fel, hogy belerúgjon másokba...

2014.02.16. 13:04:39

Mellesleg, ha mondjuk a Várj, míg felkel majd a nap ment volna, azzal az lett volna a baj, hogy micsoda bunkóság, mert szegénynek már sose fog felkelni a nap, a Fekszem az ágyon is taplóság, amikor szerencsétlen éppen a halottasházban fekszik, az Angyallányról meg nem is szólva, végtére is más lányokat az elhunyt már úgysem fog látni, vagyis rosszindulatú dolog erre kihegyezni az emlékezést. Egy szó, mint száz, kötözködni mindenen lehet...

Genius2 2014.02.16. 13:07:23

mi az a v' ? A moto meg a rock érthető, de ezzel együtt???

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2014.02.16. 13:08:07

@Athos64: sajnos a közmédia tényleg nem tapló. Az ugyanis túlságosan pozitív jelző rájuk.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.02.16. 13:10:58

Vagy lehetett volna a Barbaro bármelyik számával is emlékezni.
Azzal is értek el egészen nagy sikereket, és annak is elejétől haláláig tagja volt Herpás (gondolom, ezzel annak a zenekarnak is vége).

Kár, hogy a zenekart viszonylag kevesen ismerik ma már, pedig náluk zenél az ország messze legjobb gitárosa, Cziránku Sándor (meg saját zenekarában, a Kárpát Möbius-ban).

sóhajó 2014.02.16. 13:14:16

Ezt a baromságot még kommentezni is kár...úgyhogy ezt be sem küldöm... :D

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.02.16. 13:16:47

Ha meg már V' Moto Rock, akkor egyértelműen a Gyertyák, az alkalomhoz illő, szövegében is.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.02.16. 13:17:30

Ha meg már V' Moto Rock, akkor egyértelműen a Gyertyák, az alkalomhoz illő, szövegében is.

lobster thermidor 2014.02.16. 13:18:43

A Barbaro is jó lett volna, de mondjuk akár egy V73 számmal is emlékezhettek volna, amikor a Sáfár Dodóval, és a Lerch Istvánnal instrumenrális zenét játszottak. Az inkább Herpairól szólt volna, mint ezek a buta Demjén szívdöglesztések.

Mária 2014.02.16. 13:22:52

A Fekszem az ágyon, a Tűzvarázsló vagy a Várj, míg felkel majd a Nap ugyanolyan necces lett volna, ha valaki kötözködni akar.

Másrészt mi történhetett valójában?

Ült bent szombat reggel valami kis csutka huszonéves segédszerkesztő, aki kb. semmit nem tudott se az elhunytról, se a V'Moto Rockról, mert már az apja is a Modern talking, a Pet Shop Boys meg a Goombay Dance Band dalain nőtt fel :D

Nem lehetett tőle elvárni, hogy a félig konzerv reggeli műsorban megkeresse a tökéletes búcsúzenét egy számára tök ismeretlen rocker halálhíréhez.

Szerintem ez történt.

campobaszo 2014.02.16. 13:22:54

60 éves korában elhunyt Herpai Sándor.Emlékezzünk rá a Moziklippel : "Negyven a jegy, s talán hatvan az élet" - ebbe is belekötött volna valaki.

Zakk (törölt) 2014.02.16. 13:26:57

szerintem tökéletes választás volt

feketehun 2014.02.16. 13:28:26

"Jégből vagyok, talán fel sem olvadok. "

Biztos vagyok benne, hogy nem direkt taploság volt a rádiósoktól ez a szám, de egy kicsit morbidra sikerült így szerintem.

Ebből politikát csinálni eszméletlenül szánalmas.

RIP

MAC-Ka 2014.02.16. 13:40:47

A "köz"-média (ami minden csak nem "köz") ugyan valóban gyakran szándékosan tapló, de speciel ez inkább csak egy szerencsétlen választás volt. A Gyertyák az tökéletes, máshol azt adták a hír mellé.

csiri bá 2014.02.16. 13:41:26

@Genius2: "A V’Moto-Rockot 1977-ben alapította a Bergendy együttesből kilépett Demjén Ferenc az addigi V’73-ban játszó Herpai Sándorral és Lerch Istvánnal.
A névben szereplő V betű (akárcsak a V’73 esetében) arra utalt, hogy az együttest a Volán támogatta."

lmgtfy.com/?q=%22v%20moto%20rock%22#

james dockery 2014.02.16. 13:42:13

@Kukorica József:
"Persze jár érte az index címlap"
-A tahóskodásért a bulvárgonzó újságírás esetén mindig jár a címlap. Ez kattintásra megy. A kattintás meg profitra.

"és én hülye még kommentelem is."
-Nem vagy hülye, amiért szót emelsz a gagyi bulvárújságírás ellen.

@sirwalter: "Neked is mindegy, csak negatív legyél..."
-Ez az index-féle bulvárgonzó újságírás.

@M_R: "He youtube-on megkeresel egy korabeli TV híradót, ugyanazok a frázisok puffognak: hanyatló nyugat, jól teljesítő magyar gazdaság, stb. Tiszta időgép :)"
-Ez igaz, de nem tartozik ide. Ez most nem politikai ügy, ez a médiáról, az újságírásról szól.

@pocakos focisla: "Pillanatnyilag taplók vezetik a ComentCom-ot.0"
-Nem mindenki tapló a comment:comnál sem. Meg kell egyeseket védenem :)

"Jelenleg a CommentCom leginkább az MSZMP pártszékházban megírt blognak tűnik leginkább, "
-ez erős túlzás,
"ahol mindenbe belekötnek."
inkább mindent fikáznak.
Még mindig nem politikai kérdés ez az ügy.

@sóhajó: "Ezt a baromságot még kommentezni is kár..."
-Nem kár. Minél többen megírhatják a "tisztelt" szerzőnek, hogy mennyire baromság volt ez a (posztnak álcázott) cikk.

Nuuk 2014.02.16. 13:46:07

Elszomorít, hogy a comment.com is teljes gőzzel bekapcsolódott a kampányba. Nem is ez az egy cikk, hanem az utóbbi hetekben gombamódra elszaporodó kommentárok miatt mondom ezt. A szerző néha kilép a médiaelemző szerepből és a saját pártpolitikai kirohanásaival fűszerezi a posztokat.

A legkirívóbb példa "A kommunista sajtó diszkrét bája" (2014.02.10.). Említhetném még az "Állítólag" (2014.02.01.) c. bejegyzést is, de ezzel mondjuk jól befürdött a teljes ballib média, nem csak a CC.

doktorötker 2014.02.16. 13:54:08

miért kell ennek a szegény embernek a halálából is politikai ügyet kreálni ?
ezért szakadt szét az ország, mert a média így hisztérizálja az olvasókat...
sixx maradjon inkább a csak való világnál...

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.16. 13:55:10

@Nuuk: a közmédia elbaszásait pontosan annyiszor vesszük elő, mint a kertévékét. ha valaki hülye, nem mi tehetünk róla, de hogy ezt az olvasók se lássák, az egészen elkeserítő.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.16. 13:56:14

@doktorötker: milyen politikai ügyet, te szerencsétlen? ha a tv2 vagy az rtl hozza így le a halálhírt, akkor arról írjuk meg. tényleg nem értetek semmit.

dr. v.b.1990 2014.02.16. 13:58:18

@sixx: Egyesek inkább nem akarják látni.

Borenbukk 2014.02.16. 14:01:53

@Nuuk: "Említhetném még az "Állítólag" (2014.02.01.) c. bejegyzést is, de ezzel mondjuk jól befürdött a teljes ballib média, nem csak a CC."

Ezt megvilagitanad kicsit! Hogyan is furodtek be ezzel?

Pedró27 2014.02.16. 14:02:10

Sziasztok!

Nem igazán értem. Szerintem jó választás volt a Jégszív.

Mark Bolt 2014.02.16. 14:04:06

Ez nem taplóság. A szokásos kontraszelektált tehetségtelenek műve. Akartak egy dalt a hír mellé, ez a legismertebb, nem agyalták túl a dolgot.

Borenbukk 2014.02.16. 14:05:00

@sixx: Tul bonyolult logikai folyamatokat kepzelsz a homlokok moge. Ha rosszat mondtal a kozteverol, akkor a partrol mondtal rosszat. Ha a partrol mondtal rosszat, akkor az politika. Mielott meg rakerdeznel, nem, a partrol jot mondani nem politika. Az teljesen hetkoznapi, emberi, oszinte dolog. Talan meg szakralis is.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.16. 14:11:18

@Borenbukk: értem én, meg sejtettem, csak szar azzal szembesülni, hogy az index olvasók / cc-olvasók egy része funkcionális analfabéta.

doktorötker 2014.02.16. 14:17:23

@sixx: még szerencse, hogy itt vagy nekünk te, a tudományos akadémia tiszteletbeli tagja..:-) fő az önbizalom !!! :-)

Michel Djerzinski 2014.02.16. 14:20:56

@sixx: jobb, ha legalább te nem szerencsétlenezel. Nem áll jól. Szégyelld magad

Herpai Sándor nyugodjon örök békében, és köszönöm azokat a dalokat, amikben játszott.

sirwalter 2014.02.16. 14:24:53

@sixx: figyelemre méltó ez a "nem értetek semmit", meg "az olvasók funkcionális analfabéták" hozzáállás... kevesen merik vállalni a "mindenki hülye, de én tudom a tutit" álláspontot... ez nagyon őszinte dolog, köszönjük, többet nem is kell mondanod... ;)

Az meg, hogy leszerencsétlenezed a veled egyet nem értő kommentelőt, megint csak sokat elmond rólad... meg az Index-szellemiségről...

sirwalter 2014.02.16. 14:25:34

@sirwalter: @sixx: és te beszélsz taplóságról... phh

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.16. 14:27:01

@sirwalter: olvasd el, mire írtam. kurvára unom, hogy ha a köztévéről BÁRMIT is merészelünk írni, akkor menten mszps pártkatonák leszümk.

zotyesz11 2014.02.16. 14:33:37

@sixx: Igen, általában az emberekkel van a baj, pláne ha nem értenek...
Értem én, hogy próbáltok amolyan önjelölt ORTT-ét játszani, csak néha alaposan beletenyereltek a lecsóba és szarul jöttök ki belőle, vagy sehogy.

[Végezetül bocsánatot kérek mindenkitől, hogy lealacsonyodtam erre a vita szintjére.]

Fatal Error! System Halted! 2014.02.16. 14:36:26

Nem csak ezért, de megdögölhet az összes közmédiás a faszba. Tetves gerinctelen, cinikus köcsög az összes.

Borenbukk 2014.02.16. 14:43:03

@sixx: Udvozollek a vilagban! Meg a kifejezetten ertelemes emberek is folyton osszekeverik az olvasott szoveget a sajat gondolatikkal, eloiteleteikkel es elvarasaikkal.

Borenbukk 2014.02.16. 14:51:06

@sixx: Ja. Es nem egy resze, hanema nagytobbsege, es ez nem igazan funkcionalis analfabetizmus. Ez a kovetkezo lepcsofok, mikor az ember mar kepes ertelmezni az informaciokat, de nem farad vele, hanem rogton a kovetkeztetesre ugrik, aminek igy tobb koze lesz a sajat elmejehez es erzelmeihez, mint a beerkezo informaciokhoz, de a francot se erdekli.

psmithc 2014.02.16. 14:56:50

lehet Off a komment, de pár hete: DunaTV, Kívánságkosár, bal felső csatornalogó alatt az "ÉLŐ" felirat és valaki egy Zámbó Jimmy-számot kért. Jimmy duett koncertfelvétel, és ott virít az "ÉLŐ" jelző. Technikai malőrnek tartom, bár szerintem ugyanakkora figyelmet érdemelne ennek az eltüntetése ilyen esetben, mint pl. reklámidő alatt a logo-hide...

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2014.02.16. 14:58:42

@psmithc: nagyon hiányoztál innen ezzel a fasságoddal. :(

InteriorLulu 2014.02.16. 15:28:03

Valóban kicsit szerencsétlenre sikerült a dalválasztás, de emiatt valóban nem volt érdemes fika-posztot írni. A közmédia nem emiatt akkora fos, amekkora.
Egyébként az Angyallány, a Várj..., és a Tűzvarázsló sem lett volna jó választás, egyszerűen mert Herpai sem zenészként, sem szerzőként nem szerepel bennük, bár lehet, hogy tévedek. Ellenben a Barbarotól, melyben Herpai jobban érezte magát, mint a Vémociban, egy rádióbarátabb dalt nyugodtan leadhattak volna.

Advanced Flight 2014.02.16. 15:31:32

@sixx: akkor menten mszps pártkatonák leszümk.

De hát tényleg azok vagytok :-)

Mailer Daemon 2014.02.16. 15:33:02

@Kukorica József: Nem. Az a durva, hogy BÁRKI így hal meg.

Koca Caola 2014.02.16. 15:44:21

Ez egy véletlen baki, maximum.
Szerinem nagyobb taplóság, hogy a vv-nél az rtl konkrétan hülyének nézi az embereket! A "műsorvezetők" gusztustalan, hányigerkeltő alázásai(volt itt homofób is) és az adás szerkesztései is "pártatlanok".
Egy ilyen cikkre nagyon kiváncsi lennék itt a comment-en, de úgy látom ezeket nem nagyon firtatjátok!

huong 2014.02.16. 16:40:15

@lobster thermidor: ja, a kommentíró meg a közmédia megérdemli egymást.
Nem a Demjén-féle zenekar, hanem a Barbaro volt Herpai Sándor meghatározó zenekara. De sajnos a Barbarót legtöbben hírből sem ismerik, és a legújabbkori fővonalas népieskedők sem igen foglalkoznak ezzel a zseniális zenekarral. Pedig ha Bartók a század első felében, akkor itt a kevesek között a Barbaro, ugye t. Rákay Filip és Fekete György?

2014.02.16. 16:40:27

Na ki a tapló? Na kiiii? Mi ebben a taplóság bazmeg? Komolyan nem értelek benneteket. Mi ebben a taplóság!!!!!? Mert szerintem semmi. Fújjuk fel a lufit effektus. Ezért cikket írni. Eszem megáll. Irigyellek, hogy ez is probléma lehet valakinek. Ezek szerint nincs nagyobb.

lobster thermidor 2014.02.16. 16:51:02

@sixx:

A becsületes dolgozó magyar emberek csak úgy nem hagyják bántani a közmédiát. Ha majd nem "ezek" lesznek ott, hanem "azok", akkor lehet kritizálni, sőt kötelező lesz. Addig tessék csak szépet, és jót írni, mert a sikerekről kell beszámolni a népnek.

mi legyen a nick? 2014.02.16. 16:51:05

Kedves egybegyűltek!
Meghalt egy ember, aki kihűlt a padon (miért, nem tudjuk /de tudom: megállt a szíve/). Ha hidegebb lett volna, akkor a teste meg is fagyott volna. De a mostani állapotában is erősen kihűlt (a halál természetéből fakadóan a keringés leáll és testünket nem melegíti már semmi).
Ezek után erre az emberre, aki zenész és bizonyos -általam amúgy nem igazán kedvelt- együttesekben játszott egy olyan számmal emlékezni, amiben -mégha talán nem is konkrétan, de- arról van szó, hogy jégből vagyok (vagyis ki vagyok hűlve) és fel sem olvadok (hiszen meghaltam), az eléggé abszurd.
A közmédia is egyre abszurdabb. A hallgató pedig vagy falba veri a fejét és botránkozik, vagy repülő cirkusz utánérzésnek fogja fel és röhög. Én reggel ez utóbbit műveltem... És nem, nem az elhunyt polgártársunkon mulattam -ha valaki félreértené.
Sixx, nem gondolod, hogy ez abszurd humor volt? Meglehet az elhunyt is szerette (nem ismerem) és a szerkesztő ezért tette tiszteletét előtte...
És ebben semmi politika nincs -amit egyesek belelátni szeretnének ill. belemagyaráznak.
A hétköznap reggeli híradásnak nevezett propaganda sokkal inkább a politika terepe és a mélységek mélysége, mint pártatlan, közérdekű, az adófizetők pénzéből fizetett közszolgálat.
De ez nem témája most a hozzászólásomnak és azen nem röhögök, mint a ma reggeli híradáson...

dr. Aullah 2014.02.16. 17:05:38

Én nem értem, miért vannak egyesek kiakadva. Nagyon szép szám.

Doki 2014.02.16. 17:14:24

Féregkultúrájú országtól mit lehet várni :(

vernarancs 2014.02.16. 17:16:14

Pedig rakosi filip meleg.

bat4 2014.02.16. 17:30:42

"Tényleg ekkora taplók dolgoznak a közmédiában?"
Nem, a comment com szerkesztői között vannak igazi kretének.

KopaszMercis 2014.02.16. 17:38:32

@vernarancs: nem filip kérem, hanem pülöp

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.16. 17:40:13

Vessetek a mókusok elé, de a jégszív szerintem jó választás.

@Huang Kwan Chong: "Tényleg a comment:com akar bárkit is taplóságból kioktatni?
Eszem megáll..."

:))

agapornisz 2014.02.16. 17:51:26

Gyerekek! Tudtok ennél népszerűbb, ismert számáról? Azon kívül, már csak "költői beteljesülés mián" is ütősnek érzem ennek a dalnak a választását. Nagyon tré dolognak tartom és az egész társadalomra veszélyesnek, hogy minden történést, lett lényen gazdasági, kulturális, tudományos, etc. életbeli, politikai aspektusból, ideológiai alapállásból ítélünk meg. Ez nekem, egyfajta, 50-es évekbeli szellemi reinkarnációnak tűnik. Őszintén szólva mindkét "oldal" részéről.

burakefendi 2014.02.16. 17:53:46

ennek a blognak a szerzőit is azért fizetik, hogy taplók legyenek. nem értem a felháborodást.

Kalmár 2014.02.16. 18:06:31

Igazán jó választás a Jégszív!
Szerintem ő is ezt választotta volna, hiszen ezt választotta halálnak is. Szomorú, hogy így lezüllik egy ilyen jó zenész, de sajnos ez valahogy nem ritka ebben a szakmában.
Nem fogadta a segítő kezeket, feladta.

Pandaaaa (törölt) 2014.02.16. 18:08:41

@james dockery: "A tahóskodásért a bulvárgonzó újságírás esetén mindig jár a címlap. "
Főleg, ha ő ma a címlapszerkesztő.

WérMiki 2014.02.16. 20:00:17

jogos a poszt elvégre a zindexen mindent tudnak a taplóságról, hisz percenként művelik ^^

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.02.16. 20:02:35

@sixx: A közmédiának évi 80 milliárd a költségvetése. Ezrek élnek abból - jól - hogy pumpolják, és cserébe nem kérnek tőlük sem hozzáértést, sem jóízlést, sem igényes munkát, csak lojalitást. Nem csoda, hogy rajokban rontanak rá mindenkire, aki kritizálni merészeli a fos munkájukat. Ez tükröződik ezekből a kommentekből, nem az index/cc olvasóinak funkcionális analfabétizmusa.

­DezInf 2014.02.16. 20:18:11

Nem pontosan értem mi ebben a bunkóság.

Ha meghal egy ember, akkor nem ritka se ma, se régebben, hogy énekelnek, meghallgatnak egy számot a halálról a hozzátartozók akár a temetésen is.

Annyi minden másba bele lehetne kötni.
Ebben semmi bunkóság nincs.
A halottakra emlékezni nem bunkó dolog.

Csak legfeljebb comment.com-os mércével.

Dr.Démonmac1 2014.02.16. 20:49:56

A felsorolt számok közül, mindegyikbe bele lehet kötni.
de nem akarok, mert attól nem lesz jobb a világ.

Peterpapo 2014.02.16. 20:53:28

Ez kábé olyan, mint amilyen egy pár napja volt az egyik rádió kívánság műsorában:

- Szeretnék egy dalt küldeni a páromnak.
- És mit üzensz neki?
- Hogy nagyon szeretem.
- Akkor most hallgassuk meg a Zanzibár együttes Szerelemről szó sem volt című dalát!

:) :) :)

Monsieur Padoncour 2014.02.16. 21:05:12

Kivételesen egyet kell értenem Hatoss úrral ez tényleg nem volt szerencsés húzás a rádiótól.

Abban viszont neki kell egyetértenie, hogy tény, hogy a napi Trónok Harca rovatot felváltó napi Közmédia rovat nehezen hihetően nem kampánycélokat szolgál.

Normális 2014.02.16. 21:12:11

Morbid választás volt, nincs mit mentegetni rajta.
Bízom abban, hogy a zenét beszerkesztő munkatársnak nem volt tudomása Herpai halálának körülményeiről.
(kb. annyira morbid, mint mondjuk Eric Clapton fiának elhunytát a Color együttes "Ikarus" c. számával, vagy mondjuk Cserháti Zsuzsa, Radics Béla, Illés Lajos elhunytát Szilágyi János "Van olyan ember" c. számával illusztrálni...

Oxica 2014.02.16. 21:16:54

"Jégből vagyok, talán fel sem olvadok"

Egy padon megfagyott szerencsétlen emberre ezzel a dallal emlékezni bizony taplóság vagy még annál is rosszabb.

Ez jól mutatja hogy a fasisztoid közmédiában mekkora férgek munkálkodnak és rágják a nemzet testét.

sebajtobias 2014.02.16. 21:38:55

vicces, milyen sokan vélik úgy, hogy ha valaki a közmédiát ekézi, akkor az a kormányt (fideszt) ekézi.
Ha ennyien egyenlőségjelet tesznek a kettő közé, akkor valami tényleg el lett tolva...

Zoltán Pataki Lajos 2014.02.16. 21:48:06

Hová az édesanyátok picsájánba tettétek a gyúrcsánynak a videóját ott az orbáné kint van kocsog kétszintu indexes banda a kurva anyátokat rakjátok segbe gecik. Azonnal tegyétek ki a gyursányét is mert mondog gecik bajt hozok rátok van ismerősöm az mszpbe ti retkek.

zsebkettő 2014.02.16. 21:51:25

"Jégből vagyok, talán fel sem olvadok" - hát így kell ezt.

Vombatus Ursinus 2014.02.16. 21:56:16

@Zoltán Pataki Lajos: Na végre! Egy tiszta hang! Ez a beszéd! :)

Sárga Pecsenyekacsa 2014.02.16. 21:56:56

@csiri bá: Hát azért az ember letett a padra mást is a vémotorokkon kívül, ha bárkit érdekelne.

Vombatus Ursinus 2014.02.16. 22:03:22

@Zoltán Pataki Lajos: Ja, bocs, látom, hogy az egész Blog.hu-t telehánytad ezzel az okádással a legújabb nickeden. Remélem kibasznak a fenébe, hátha megtanulsz viselkedni, te gyökér.

Sárga Pecsenyekacsa 2014.02.16. 22:04:02

@Genius2: Azért, mert nincs elég infód, vagy műveletlen vagy, nem kell vele eldicsekedni.

Vannak amúgy "V" motorok, ha nem tudnád. A zenekar pedig az Emerson Lake & Palmer féle V'73 nevű bandából bővült, próbáltaka névből is továbbvinni valamit, hogy tudják, ez a Herpai-Lerch-Menyhárt féle cucc, kibővülve Demjénnel.

Most, hogy rákerestem, már a V betűre is megvan a magyarázat:
hu.wikipedia.org/wiki/V%E2%80%9973
De ez bárkinek épp ekkora fáradság ám...

Herpai meg elsősorban Barbaro, péntek óta újra azt hallgatom, s próbálom leütni a hétnyolcadait. (Néha még a négy negyedet is abban csinálta! :-) Nagyon sajnálom, hogy meghalt. Kedvenc zenészem volt.

Zoltán Pataki Lajos 2014.02.16. 22:07:43

@Vombatus Ursinus: Nemtudok hova irni nem figyelnek ram. Csak az orban van mindenhol o fog nyerni ezert. Kella gyurcsany meg a tobbiek igy hogy irtam mindenhol nem tudjak letagadni elhalgattatni. Ezert irtam mindenhol, hogy lassak orbant akarják elnoknek csak azt mondja az index hogy gyurcsanyt.

Sárga Pecsenyekacsa 2014.02.16. 22:08:50

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Bizony, bizony! Azt hittem Both Mikivel újra szárnyalnak majd, de kevesen hallják / értik ez a muzsikát.
Most meg már... Amúgy Cziránkunak is jól felvitte isten a dógát, talán már több házban is közös képviselő Csepelen...

Szégyen a magyar zenére. Egy szomorú szamurájnak meg--- áh-

Sárga Pecsenyekacsa 2014.02.16. 22:10:39

@lobster thermidor: Amúgy az előbb tévedtem, hogy Menyhártot belekevertem a V'73-ba, de nézzétek el nekem, csalóka emlékezetből dolgoztam, aztán néztem wikipédiát.

Sárga Pecsenyekacsa 2014.02.16. 22:14:35

@InteriorLulu: Legalább végre lett volna a rádióban Barbaro.
A Duna tévében egyszer láttam őket, tehát nem volt az annyira idegen. :-(

Sárga Pecsenyekacsa 2014.02.16. 22:18:08

@agapornisz:
Ez a világ olyan világ,
mint a mogyorófavirág.
Sokat ígér, keveset ad.
Amit ad keserűt ad.

zsoltix 2014.02.16. 22:46:21

A "Várj, míg felkel majd a Nap"-ban nincs dob. Ha úgy vesszük, az sem lett volna jó választás, mivel dobos volt.

Berzengő 2014.02.17. 07:12:58

@feketehun: A fidesz zombikon kivul, akik mindenben legyen az akar a leggusztustalanabb dolog is azonnal ugranak vedeni a munder becsuletet, ugyan HOL VOLT itt szo politikarol?

Ja, hogy a szektatatgok magukbol indultak ki?

Robiekin · http://megfizethetetlenegeszseg.blogspot.hu/ 2014.02.17. 08:35:56

Egy szónak is száz a vége: az érintett médiáknak le kell adni a Tűzvarázsló számot és ezzel semlegesítve van minden....;-)

2014.02.17. 11:11:56

Kicsit túl van lihegve ez a dolog nem?

kekhaz 2014.02.17. 17:01:00

Te Sixx! Azért a "Várj, míg felkel majd a nap" is elég necces, ha jobban belegondolsz.

Monsieur Padoncour 2014.02.17. 17:19:19

@sebajtobias: Igen vicces, hiszen egy médiás-sorozatos blognak a közoktatás-politika, vagy a gazdaságpolitika témája felől kellene kampányolnia. Azért adok egy simit.

neanderthal 2014.02.17. 17:57:35

Nem az a lényeg, hogy melyik dallal emlékeztek a Kossuthon, hanem az, hogy megtették! Nyugodj békében Herpai Sándor!
www.youtube.com/watch?v=wWVTJe6bLyA

Csuzdi_Gabor 2014.02.19. 09:48:37

@M_R: "Jelenleg a "köz"média leginkább a 70-es évek végi, 80-as évek eleji "állami" televízióra hasonlít." Ezt a 70-es 80-as évek MTV-je nevében kikérem magamnak... :-) Akkor készültek igényes, értelmes, oktató és szórakoztató műsorok is. Most meg talicskával tolják ki a pénzt a különféle Orbán-közeli külsős cégek. Ez nagy különbség...

KeMa 2014.02.21. 18:38:15

Nem olvastam vissza a komment-áradatot, de a TV2-nek már a címválasztásért is lehet gratulálni, mert ha megosztjuk Facebook-on, az így néz ki:

kepfeltoltes.hu/140221/dr_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
süti beállítások módosítása