Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kállay-Saunders 40 ponttal A Dal döntőjében

2014. február 16. 22:44 sajó d. 37 komment

A_DAL_masodik_elodonto_adaskepek_20140201_fotokredit_MTVA_Galos_M_Samu (99) (1)_1.JPG

Kállay-Saunders András és a Fool Moon ment tovább a zsűri, Pál Dénes és a Honeybeast pedig a közönség szavazatai alapján A Dal második középdöntőjében. Kállay 40 pontot kapott a produkciótól félájulttá váló zsűritől, akik még az elképesztően feledhető Fool Moont vitték tovább, hogy aztán a döntőben esélyük se legyen. Pál Dénes produkciójára én már most sem emlékszem, de a nézőknél ő lett az első illetve a fájdalmas giccsparádéval előrukkoló Honeybeast zenekar. Azon kívül, hogy a Muzikfabrik zenekarnak el kellett magyarázni a potmétercsavargatásra érzékeny zsűrinek az elektronikus tánczene képletét, semmi érdekes nem történt. Ők lesznek a döntőben:

  • Bogi
  • Depresszió
  • Király Viktor
  • New Level Empire
  • Kállay-Saunders András
  • Fool Moon
  • Pál Dénes
  • Honeybeast

Már most nagy összegben fogadni lehet arra, hogy majd a zsűri az egekig ajnározza Saunderst és Király Viktort, aztán úgyis a nézők döntsék el ki nyer. Felőlem lehet Bogi tipikusan az Eurovízió plasztikus boldogság-szeretet hangulatához passzoló dala a nyerő, mert valahogy nála kevésbé idegesít, amikor Rákay Philip a modorgenerátorának utolsó el nem használt közhelyeivel próbál valami értelmesnek tűnőt mondani. Aztán lehet valami rajongói roham után a Depresszió nyer. Az mondjuk tök vicces lenne.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2014.02.16. 22:58:42

A műsor - mai magyar mércével, mai magyar felhozatallal nézve - jónak mondható. Gondolom, nézettségben agyonveri majd a vele egy időben futó Nagy duettet illetve VV6-ot. Jogosan teszi, ha teszi. A vasárnapi mezőny erősebb volt. Ez valahol igazságtalan.
A zsűri döntésével egyetértek, a két továbbjuttatott dal kellően egyedi, más... a közönség tévedett, mert Hernádi lánya csapnivalóan ad elő egy egyébként korrekt, viszonylag érdekes számot.

Akiért kár: Oláh Ibolya illetve az elektronikus történet.

Figyuzzka 2014.02.16. 23:18:23

Pl Gigi hogy van két élő műsorban egyszerre???

Rodolfo63 2014.02.16. 23:23:39

@Figyuzzka: miért, hol vagy egyszerre?

Lepo 2014.02.16. 23:25:04

ja, félreértés ne essék, ezt sajó d-nek írtam

Figyuzzka 2014.02.16. 23:25:48

m1 + tv2 (dal + nagy duett) de ha vasárnap lesz a Dal döntője, akkor Király Viki is bajban lesz...

bombadil 2014.02.16. 23:30:05

Meg kellene súgni a Nagy Magyar Szavazók 99%-ának valahogyan (és ezen baromira meg fognak lepődni), hogy Európában él néhány ember, aki csak "külföldiül" tud, magyarul sajna nem.... Az a néhány ember meg csak annyit mondana a Honeybeast számára, hogy Hö.WTF.
Bogi teljesen vállalható egy ajróvíziós fesztiválon, mert az a potom néhányszázmilla ember, aki külföldiül beszél, a dalhoz, ritmushoz ezt az üzenetet fogja kapcsolni:
www.youtube.com/watch?v=YSP5q0T6OG0
(Alex más stílus volt, mert magyarul énekelt ugyan, de a dallam vitt mindent. Lett is belőle kábé 42-féle nyelvű változat.)
A Depresszió "tényleg" nagy hecc lenne egy olyan országtól, ahol 9 milla ember folyamatosan napidepi. Nomen est omen...

The Crazy One 2014.02.17. 00:38:13

Nem értem ezt a Kállai Szandibandit, neki mindig annyira fáj minden. Rettenetesen tud szenvedni. Egyébként meg szörnyen mű; körülbelül annyira eredeti, mint egy fénymásoló. Pál Dénes talán Magyarország legunalmasabb haknizenésze. Remek hang, de olyan semilyen. Csatlakozom a jegyző Úrhoz, már el is felejtettem, hogy mit énekelt.
Király Viktortól, sőt az egész Királyságtól frászt kapok. Velük is hasonló bajom van. Mű! A dal igazi közepes, nagyon felejthető.
Én azt mondom, menjen a Bogi. Eurovíziós tucat, meg lehet próbálni.
Bár nem neki szurkolok. Nekem kimondottan bejövős a New Level Empire, bár lehet, hogy csak a DJ(?) csaj miatt figyeltem fel a dalra, azt a Zolit nem igen ismerem.

Nyolc éve nyert a Lordi, azóta mindenféle kramancoknak sikerült diadalmaskodni. Bár a Depresszió dala kurvára kimeríti a kramanc fogalmát, én azt mondom győzzön a metál, hajrá Depi. Ők legalább hangszerekkel játsznak.

Summa: ma nem tudtan senkire sem szavazni, nálam ilyenkor az est fénypontja a Rátonyi Kriszta. Na most ő az, akit feltétel nélkül szeretünk. Ugye, Uraim?

muscas01 2014.02.17. 01:45:22

Én nem egészen értem a kommenteket. A Bogi dala simán az első 3-ban lesz Dániában. A szerkezete a műsornak: minden dalból kivesznek 5-6 mp-et, azt futtatják egész este. Erre az 5-6 mp-re kell felkészülni. Az emberek nem nézik/fáradtak nézni a showt. A végén a kétpercesek alapján döntenek. Ezért a Bogi dala még nyerő is lehet... Remélem, hogy végre NEM AKARUNK MÁSOK LENNI, alternatívkodni!

muscas01 2014.02.17. 01:50:10

Ez a Bogi dal tipikus nyerő... Sematikus, sablonos, pont oda való.

Bérgyilkos Bohóc 2014.02.17. 05:53:28

Hihetetlen, hogy pl. az éneklő nagymamák, Lordi vagy akár ByAlex 8. helyezése után (azóta is röhögök a hülyéken, akik előre szóltak, hogy nem EV-s dal, és ki fogunk esni), még mindig azon a baromságon rugózik valaki, hogy ne akarjunk mások lenni és, hogy tucatdalt kell vinni.

takingsider 2014.02.17. 07:49:16

Bogi sajnos hamisan énekel, és ez abban a 8 mp.-ben is gáz

Zongora 2014.02.17. 08:18:24

Az utobbi 4 ev gyoztesei kivetel nelkul mind az un. radiobarat dalokkal nyertek, fulbemaszo dallammal, amit egybol lehet dudolgatni.

Aki meg azzal jon, hogy "bezzeg lordi is megmutatta anno rock hallelujah-val", hallgassa mar meg azt a dalt megint.
A szam nagy reszeben a gitart NAGYON elnyomja a szinti, a horgos reszekre is ra van eresztve egy baromi nagy adag "eneklo" vokal, slageres a refren stb. Ugy rock az, ahogy a UB40 reggae. Ha nem gitarokkal adnak elo marcona palik, akkor ez egy tipikus pop-slager, nem ugy mint a depresszio.

A jelenlegi mezonybol sajna en is az enekelni nem tudo, bena kiejtessel biro, de egy vidam, az elmult evek gyoztesei soraba befero notat kapott bogit kuldenem az eu-viziora.

2014.02.17. 09:09:19

Ki a faszt érdekel ez a műsor?

tingli-tangli 2014.02.17. 09:26:09

Én Bogit nem hallottam hamisnak, szerintem nem semmi 17 évesen kiállni és így énekelni élőben. Azt sem értem, miért kell leszólni a Honeybeast-et? Nagyon ütős a szöveg magyarul, de tény, ezt nem lehet így kivinni. Ez egy igazi magyaros, depis nóta, de a figyelmet megérdemlik. Viktor dala szokás szerint az idegnyúzó kategória, a Fire-ön kívül csak ilyen van neki. Andrástól nem igazán értem, miért ájultak el, bár belátták, ez túl komoly kintre. A téma fontos, de ki akar ilyen témával foglalkozni egy össznépi happening-en? Dénes és a New Level Empire dala jó, fülbemászó. Sajnos ByAlex 10. helyét szerintem nem tudjuk überelni senkivel, hacsak nem a Depresszió megy. Erre megvan az esély, a közönség kizárt hogy a Viktorra, vagy az Andrásra szavazzon.

bounty112 2014.02.17. 09:29:18

A Kállaynak a Saunders a vezetékneve (része), nem? Csak mert Rákay lesaundersezte, ami olyan, mintha őt lerákayznák. Na jó, utóbbi azért durvább egy fokkal.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2014.02.17. 10:08:18

Elképesztő, hogy újságírónak vallhatják magukat olyan emberek, akik képtelenek különbséget tenni giccs és irónia között.

A Honeybeast dala szerintem zseniális; nemcsak fülbemászó, de valami egészen érdekes, fanyar, intelligens humor van benne. A kínálatból nekem a "legbejövősebb". Hogy mit értenének belőle külföldön, az egy másik kérdés; dehát mit értettek ByeAlexből, aztán mégis mennyien imádták.

Kállay és Király nekem is valahogy mű, egyetértek @The Crazy One: -nal. Jól meg van csinálva, meg tudnak énekelni, meg minden, de hiányzik az a szikra, ami egy dalt felejthetetlenné tesz.

zöld erdőbe jártam... 2014.02.17. 10:15:46

Az édesbestia száma jó, de a kisHernádni nagyon gyengécske. Hörgős metálban sem jobb...
A múzikfabrikban a vokalista csaj nagyon jól nyomta - jövőre induljon és a Wéber Helga is. Sajnálom a Dér Henit és az Ibit, hogy nem jutottak be.

avionics 2014.02.17. 10:27:12

Miért van az, hogy itt a c:c-n képtelen valaki egy normális zenei kritikát összehozni? Ki a szart érdekel hogy a blogírót mi idegesíti kevésbé? Vissza kéne venni kicsit a mellényből és megpróbálni objektív, szakmai véleményt alkotni... pl. a dalokról. Senkit sem érdekel, hogy a szerzőnek milyen baja van az élettel...

joska61 2014.02.17. 10:33:16

Minél egyedibb megy ki, annál jobb. Nyerési esélye Magyar versenyzőnek szerintem sosem lesz, de nem is szükséges. Nem erről szól alapvetően a történet.

Zsanett Molnár 2014.02.17. 10:51:04

Az az erdekes hog ebbol kb egyiket sem ismerem. Hol marad mondjuk az irie maffia, punnany, kiscsillag stb. Akik tenyleg csinalnak valamit az orszag zenei vilagaban nem csak idenyaladzanak...

koboldka 2014.02.17. 11:53:29

A Honeybeast-tel az a legnagyobb baj, hogy bár a dal egész jó, a csaj tök hamis élőben. Bántóan hamis...

belga6 2014.02.17. 11:56:29

Nekem aztán teljesen mindegy, ki jut ki. Egy előadót kivéve. A Bogi nevű kislány 3 hangot képes énekelni, és mind a 3 bűn hamis. Szóval legalább ezzel ne égessük magunkat!

Vombatus Ursinus 2014.02.17. 12:19:28

@koboldka: Nem csak ő rettenetesen hamis, de ő különösen. Szerintem egy hangot sem talált el.

akyyy 2014.02.17. 12:23:45

mekkora poén lenne ha Bogi jutna ki, és még meg is nyerné, aztán a 2015-ös eurivizió abba a kis szar dalos studióba lenne megrendezve :DSA:DSA

p&n 2014.02.17. 12:24:45

@Csöncsön: "A Honeybeast dala szerintem zseniális"

Szerintem is :) Bár el tudná énekelni élőben is stúdióminőségben, így www.youtube.com/watch?v=Pfwo6TFvY_A

A hamiskássága ellenére is nekik drukkolok, végül is dal-verseny, nem ének...

Állítsuk meg a ......... 2014.02.17. 12:43:55

"Kállay Saunders András egy társával májusban vert össze egy testvérpárt a Hajógyári-szigeten.
A Dalban szombaton fellépő zenész egyetlen ütéssel törte el egy fiú orrát, a másikat pedig akkor rúgta fejbe, amikor már ájultan feküdt a földön"

"A lapnak egy szemtanú mesélt megdöbbentő részleteket a verekedésről.Kállay Saunders András egy társával májusban vert össze egy testvérpárt a Hajógyári-szigeten. Az MTVA úgy döntött, egyelőre nem zárják ki a versenyből."

„Saunders egyetlen ütéssel törhette el az egyik fiú orrát, akit később szemfenékcsonttöréssel is kezeltek. Testvérét is többen ütötték, amikor pedig a földre került, az énekes és a társa is fejbe rúgta őt. Pedig a fiú akkor már ájult lehetett, a testvére a testével védte őt"

"Egyikük arc- és orrcsonttörést szenvedett, míg testvére agylebenysérüléssel napokig feküdt az intenzív osztályon. Utóbbi akár könnyen a halálához is vezethetett volna, így a súlyos testi sértés miatt indult nyomozást átminősítették életveszélyt okozó testi sértéssé. A rendőröknek a nyomozás során sikerült egyértelműen azonosítaniuk a támadókat. Kállay-Saunders András az egyik, akit gyanúsítottként már ki is hallgattak."

Legközelebb a baltás gyilkost indítják a köztévén?

Always.A.Lesson! 2014.02.17. 13:21:48

Nem nézem ezt a műsort kb. két éve, de tavaly is belehallgattam a döntősökbe youtube-on, és idén is. Ezek alapján szerintem a New Level Empire lehetne a legesélyesebb, nagyon jó a daluk! De kár abba a hitbe rángatni magunkat, hogy esélyesek lennénk a győzelemre... talán nem is ez a lényeg.

Kitsilatzi · http://leggitar.blog.hu/ 2014.02.17. 13:42:18

Csak a szombati adást láttam, de az minden szempontból iszonyatos volt. Két pozitívumot lehet elmondani: Gundel azon kevesek közé tartozik a köztévében, akik konyítanak valamit a tévézéshez, illetve a backstage-es csaj elég dekoratív teremtés.

Amúgy meg szánalmas az egész. Radics Gigi lesz az új Demjén, aki ha nem ide születik, akkor világsztár lett volna? Ennek a Boginak meg valaki szólhatna, hogy mikor az énekesnők bevetik a mezítlábas kunsztot, akkor általában a törékenységüket, nőiességüket akarják kihangsúlyozni, az meg inkább komikus, mint nőies, mikor egy kislány egy 43-as hegedűtokkal csámborog a színpadon.

Ha zsűri a döntőben is ezt az elvtelen nyalást csinálja Király meg a kiscsaj felé, akkor a Depresszió csont nélkül fog nyerni ezzel az erőtlen, műanyag kamurockkal.

grande 2014.02.17. 14:02:00

Annyira kilóg a lóláb Király Viktornál. Agyba fòbe dicséri,nyal neki a zsűri, élén Csiszárral. A szám hallgathatattlanul gyenge, rossz, de szinte biztosan ezt favorizálják. Nekem teljesen úgy tűnik, hogy Király familia betett egy kis szponzor pénzt.

closedown' 2014.02.17. 15:12:24

Csiszár egy vállalhatatlan vén ripacs, aki úgy modoroskodik, mint valami harcedzett rádiós, akinek a véleménye meghatározó. Pedig egy olyan ripacs, hogy én a helyében már elbújtam volna régen. Rákay Philip ugyancsak vállalhatatlan. Már ezzel komolytalanná vált a dolog, hogy ők zsűriznek. A Kállay szám szar, a Király Viktor szar, de nem is ez a lényeg. Nem való Eurovízióra szerintem. Akkor már tényleg Bogi, ilyenek szoktak jól menni, vagy akár nyerni. Vagy a New Level Empire. Ha tényleg szeretnénk előkelő helyen végezni, akkor szerintem velük van esély.

Lucretia/My Reflection 2014.02.17. 16:07:30

Nem tudom a Fool Moon meg a Depresszió mégis mitől lenne olyan különleges az Eurovízión...

Minden évben van legalább egy olyan ország, amelyik azt hiszi, hogy valami nagyon trú lepukkant rockbandával ők nagyon ki fognak tűnni és jó helyet érnek el, mert ők legalább zenészeket küldtek. Hát rohadtul nem. Az ilyenek hullanak ki elsőként az elődöntőben.

A Fool Moon sem a világ legújabb találmánya, pár éve Belgium éppen egy acapella bandával zúgott ki már az elődöntőben.

Szar számmal, semmitmondó, unalmas produkcióval még soha nem ment senki semmire.

Pozitív, fülbemászó dal kell és fiatal, szerethető előadó, ez az Eurovízión mindig működik. Most pont akadt egy ilyen jelölt Bogi személyében, hát menjen ő. Egyedül benne látom az esélyt egy újabb top10-es szerepléshez.

Hell-Ász 2014.02.17. 17:41:52

Ha már egy nyomorult foci EB-t se kapunk még társbérletben sem, akkor rá kell hajtani a Jurovízióra. Csak el kell találni az aktuális trendet, ehhez szerintem a NLE áll legközelebb. Világfájdalmas nótákkal most nem megyünk semmire.

satch 2014.02.18. 10:04:32

Belehallgattam a döntősökbe. Egyik sem különösebben tetszik, de amennyire tudom objektívan nézni ezekől Kállay illetve az ő dala a legjobb és ami még talán sikeres is lehet. Bogi féle dal is lehet sikeres, mert sablonosabb talán nem is lehetne. A depresszió dalt mint rockzenét szerető egy merényletnek tartom.

@Zsanett Molnár:
Punnany? Az ugye az amikor valami trombitás lötyögősre egy srác dünnyögve felolvassa a közhelyszótárt? Ne vicceljünk már, azt még ezek is verik mind.
süti beállítások módosítása