Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Félmillió dolláros reklámszpot-díjak az Így jártam anyátok-finálé alatt

2014. február 13. 15:55 sixx 9 komment

maxresdefault.jpg

Március 31-én búcsúzik a CBS egyik sikersorozata, az Így jártam anyátokkal című sitcom, aminek fináléja alatt mélyen zsebbe kell nyúlni egy félperces reklámszpotért. Jó, nem 4,5 milló dollárról beszélünk, mint a Super Bowl esetében, "csak" félmillióról, de ez is elég meredek - olyannyira, hogy a sorozat epizódjai alatt jelenleg reklámozó cégek közül nem is mindenki hajlandó kifizetni a pluszköltséget, a szpotok ára ugyanis 170 000 dollár körül mozog normális esetben. Akik hamar kapcsoltak, már tavaly májusban lefoglalták a finálé szpotjait, úgy 300-350 000 dollárért és most röhögnek a többiek sírós arcán.

Nem ez lesz a legdrágább sorozatzáró egyébként, az ABC 2010-ben 850-900 000 dollár közötti összegért mérte a Lost-finálé alatti reklámokat, a 24-zárás alatt 650 000 dollárba került félpercnyi hirdetés, de ez is samfu, hiszen a Seinfeld utolsó része 1,4-1,8 millió dolláros költségtöbbletet jelentett a cégeknek, ÉS MÉG ERRE IS RÁ TUDUNK TENNI EGY LAPÁTTAL: a Jóbarátokat (1,5-2,3 millió dollár). Érdekes, de a csökkenő nézettség ellenére a reklámdíjak emelkednek, és nemcsak network, de kábeltévén is, a The Walking Dead alatt 408 000 dollárba kerül 30 másodperc (igaz, 18-49-ben nincs nála nézettebb sehol a sorozatvidéken).

Címkék: tv sorozat himym

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.13. 17:50:38

Mennyi?! (mint a reklámban olyan hangon)

TheUlysses 2014.02.13. 18:22:43

Az a baj ezzel a sorozattal, hogy nagyon jól indult, de a végét elcseszték. Már csak azért nézem, mert ha eddig eljutottam, érdekel a vége, de az utolsó évad annyira kínszenvedés, feleslegesen elnyújtva.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.13. 18:52:09

@TheUlysses: a végére, Amilyen jó volt az első 3 évad olyan gyenge az utána következő 5. :S

fran7 2014.02.13. 21:36:50

Az árakhoz hozzászólva a legrosszabb nézettségű Seinfeld résznél, akkor mennyibe kellett volna kerülni egy félperces reklámnak?

netiltsálle 2014.02.14. 07:19:30

az a 18 millió dollár kicsit soknak tűnik :)

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2014.02.16. 18:58:34

@TheUlysses:
ugyanezt szerettem volna irni. nagy remenyekkel indult es nagyon leeresztett az utolso 2-3 evadra. jobaratok potleknak jo volt. talan meg hianyozni is fog.

most vagyok bajba: friends, house, himym, csi:ny... mind vegetert... megis mely sorozatba vagjak bele? :-S

TheUlysses 2014.02.16. 19:54:43

@retrodj: Doctor Who, ha a klasszikus évadokat is elkezded nézni, akkor pár évre lekötöd magad :)
süti beállítások módosítása