Az A&E nevű amerikai adó Duck Dynasty című reality-műsora még úgy is kiemelt célpontja a médiavásárlóknak, hogy az egyik szereplője a homoszexualitást az állatokkal való fajtalankodás előszobájának tartja és a lánygyermeket mint olyat, 14 évesen már feleségnek adna, és akkor arról nem is beszéltünk, hogy az egész műsor egy csomó szakállas paliról szól, akik terepszínű fegyverekkel lőnek kacsára a louisianai mocsarakban.
És ebben a műsorban egy reklámperc 340-360 000 dollárt ér. Az 75-80 millió forint.
A kacsavadászoknál drágább hirdetni, mint a kétszer több nézőt érdeklő NCIS-ben (308 000 dollár), a Michael J. Fox Show-ban (190 000 dollár), a Nashville.ben (214 000 dollár) vagy az X-factorban (332 000 dollár). 2013 első három negyedévében a Duck Dynasty 80 millió dolláros reklámbevételt termelt, úgy, hogy 10-12 milliós nézettsége van, igaz, ennek nagy része érthetetlenül a 18-49-es korosztályból kerül ki. És igen, láttunk belőle pár részt, és nem, így sem értjük.
dzsedi 2014.01.08. 15:52:40
Nyílméregbéka 2014.01.08. 17:21:04
fran7 2014.01.08. 17:34:06
symor 2014.01.08. 18:22:58
Mi mást néznének, ha nem ezt?
fran7 2014.01.08. 18:48:02
symor 2014.01.08. 22:59:59
Értem én, hogy nem csak ők és vannak kimosakodottabb bugrisok is, persze :)
Néhányan alapból poénból követhetik a műsort az értelmesebbje közül, mint egy ősembershowt, de még azok között is akiknél nagyjából dívik a borotva és mondjuk még valami vállalkozásuk is van, ami termel ugyanúgy jelen van ez a szívüknek kedves mentalitás. Merthogy az amerikaiak egyes területeken ezt büszkén képviselik.
Például ezek a kacsavadász tulkok is milliomosok voltak már régen a műsor előtt is, merthogy az egydimenziós világukat megfelelő szakmai fortéllyal tökéletesítették, ami azért valamilyen szinten tiszteletreméltó is. Emiatt példaképek a saját közösségükben.
A lakókocsibugrisoknak amúgy ugyanúgy van vásárlóereje, vesznek kaját, csalit, ruhát, a túlélő cuccokra kifejezetten hajtanak, néha (mit néha, legtöbbször) a kocsijuk többe kerül, mint az a hely, ahol laknak. Járnak horgászni, vadászni és a többi...
Tehát nem mondanám, hogy nincs vásárlóerejük, csak maximum nem arra költik a pénzüket, hogy ez az életkörülményeiken is meglátsszon, az életmódjukra viszont már annál inkább fordítanak pénzt és ebben van üzlet ennél a rétegnél is.