Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A buzizás sem riasztja el a reklámozókat

2014. január 08. 15:30 sixx 6 komment

Az A&E nevű amerikai adó Duck Dynasty című reality-műsora még úgy is kiemelt célpontja a médiavásárlóknak, hogy az egyik szereplője a homoszexualitást az állatokkal való fajtalankodás előszobájának tartja és a lánygyermeket mint olyat, 14 évesen már feleségnek adna, és akkor arról nem is beszéltünk, hogy az egész műsor egy csomó szakállas paliról szól, akik terepszínű fegyverekkel lőnek kacsára a louisianai mocsarakban.

És ebben a műsorban egy reklámperc 340-360 000 dollárt ér. Az 75-80 millió forint.

A kacsavadászoknál drágább hirdetni, mint a kétszer több nézőt érdeklő NCIS-ben (308 000 dollár), a Michael J. Fox Show-ban (190 000 dollár), a Nashville.ben (214 000 dollár) vagy az X-factorban (332 000 dollár). 2013 első három negyedévében a Duck Dynasty 80 millió dolláros reklámbevételt termelt, úgy, hogy 10-12 milliós nézettsége van, igaz, ennek nagy része érthetetlenül a 18-49-es korosztályból kerül ki. És igen, láttunk belőle pár részt, és nem, így sem értjük.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyílméregbéka 2014.01.08. 17:21:04

Pár részbe belenéztem és én sem értem a sikerét. Ennél még a Honey Boo Boo is nézhetőbb, szórakoztatóbb. Egy rakás beltényésztett rednek barom szánalmas mindennapjai... Mondjuk nálunk is nézett volt a Győzike, az sem szánalmasabb.

fran7 2014.01.08. 17:34:06

@Nyílméregbéka: Azért nem olyan nehéz belátni ennek a műsornak a sikerét. Részszint az amerikai egy része nem elsősorban önvédelem miatt vesz fegyvert. Hanem mert vadászó népek ott a vadonban. S ők azok, akik nem engedik elvenni a fegyverviselési jogukat. S ezzel a legerősebb lobbicsoport az USÁ-ban Másrészt a középső államok szülöttei, akik beköltöztek valami nagy amerikai megapoliszba, akiknek ismerősek az ottani figurák és épp ezért szimpatikusak, mostanra már nagy vásárlóerejű emberek. Így megéri reklámokat venni a kedvenc műsorukban. Amerikában a vadászat nem csak a milliomosok szórakozása, akik már nem tudják hovatenni a pénzüket.

symor 2014.01.08. 18:22:58

Potenciális bőrnyakú, kertésznadrágos amerikai ifjúsági műsor, ami elé a lakókocsipark alulképzett, alul-foglalkoztatott nemes hegy- és láplakói leülhetnek egy sörrel a kezükben leöblíteni a rágott dohányt, miután jól megcsapkodták az asszonyt, megrugdosták a kutyát és ellőttek pár töltényt a szomszéd szemétdombja mellett.

Mi mást néznének, ha nem ezt?

fran7 2014.01.08. 18:48:02

@symor: A poén az, hogy abszolút nemcsak ők nézik, hiszen ők hiába 18-49 évesek,ha nincs vásárlóerejük. Amit azért pontosan tudnak a tévék. Sixx is linkelt ilyen adatot már.

symor 2014.01.08. 22:59:59

@fran7:

Értem én, hogy nem csak ők és vannak kimosakodottabb bugrisok is, persze :)

Néhányan alapból poénból követhetik a műsort az értelmesebbje közül, mint egy ősembershowt, de még azok között is akiknél nagyjából dívik a borotva és mondjuk még valami vállalkozásuk is van, ami termel ugyanúgy jelen van ez a szívüknek kedves mentalitás. Merthogy az amerikaiak egyes területeken ezt büszkén képviselik.

Például ezek a kacsavadász tulkok is milliomosok voltak már régen a műsor előtt is, merthogy az egydimenziós világukat megfelelő szakmai fortéllyal tökéletesítették, ami azért valamilyen szinten tiszteletreméltó is. Emiatt példaképek a saját közösségükben.

A lakókocsibugrisoknak amúgy ugyanúgy van vásárlóereje, vesznek kaját, csalit, ruhát, a túlélő cuccokra kifejezetten hajtanak, néha (mit néha, legtöbbször) a kocsijuk többe kerül, mint az a hely, ahol laknak. Járnak horgászni, vadászni és a többi...

Tehát nem mondanám, hogy nincs vásárlóerejük, csak maximum nem arra költik a pénzüket, hogy ez az életkörülményeiken is meglátsszon, az életmódjukra viszont már annál inkább fordítanak pénzt és ebben van üzlet ennél a rétegnél is.
süti beállítások módosítása