Amikor nézettség miatt hullámozunk itten, és a magyar tévében kétmilliós, az amerikaiban 20 milliós, a Super Bowl után meg 100 milliós nézettségek láttán tapsikolunk, hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy a világ legnagyobb tévés piacán a 100 milliós nézettség az meglehetősen szarnak számít. Kínáról van szó, perszehogy, ahol most éppen egy Where Are We Going Dad? (Hova megyünk, apa?) című reality vezeti a nézettségi listákat a maga 600 milliós nézettségével, mármint hetente és adásonként, még mielőtt. Ja, és ehhez még 640 millió letöltés is jár, (mert streamen meg ennyien nézik a műsort) a helyi Twitteren meg 40 millió találat.
A hamarosan nyugati tévékben is feltűnő formátum (ha van esze a TV2 új tulajdonosának, már lecsapott rá) rém egyszerű, de ha jól megcsinálják, nagyon sikeres tud lenni: öt celabapuka viszi el a gyerekét egy országjárásra, és mindenféle érdekes környékeken járnak-kelnek, közben meg közel kerülnek egymáshoz, vagy mi. A műsor októberben jelentkezett először, a nézettsége stabilan a csillagokban van, a második évadot már be is rendelték a készítő cégtől és a szponzorációs díjak elérték az 50 millió dollárt - ami azért azt igazolja, hogy a nézettség növekedése Kínában nem feltétlenül jár együtt a reklámpénzek égbe emelkedésével.
A műsor sikerének titka, írja a The Atlantic, hogy a hagyományos kínai családmodelltől eltérően az apuka nem az a szigorú alak, aki csak távolról nézi, ahogy a kedves mama neveli a trónörököst, hanem kiveszi a részét a melóból, no meg az, hogy a helyi celebek mindennapjaiba kukkant be, és az emberközelbe hozott hírességekkel szórakoztatja a jónépet.
Mugli 2013.12.24. 00:05:46
Az odáig megvan, hogy az átlag technikai fejlettség Kína nyomában sincs. Viszont Bollywood tudtommal nagyon sikeres.