Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Melyik reality-nek van több mint félmilliárd nézője?

2013. december 23. 14:00 sixx 1 komment

030d7efaa.jpg

Amikor nézettség miatt hullámozunk itten, és a magyar tévében kétmilliós, az amerikaiban 20 milliós, a Super Bowl után meg 100 milliós nézettségek láttán tapsikolunk, hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy a világ legnagyobb tévés piacán a 100 milliós nézettség az meglehetősen szarnak számít. Kínáról van szó, perszehogy, ahol most éppen egy Where Are We Going Dad? (Hova megyünk, apa?) című reality vezeti a nézettségi listákat a maga 600 milliós nézettségével, mármint hetente és adásonként, még mielőtt. Ja, és ehhez még 640 millió letöltés is jár, (mert streamen meg ennyien nézik a műsort) a helyi Twitteren meg 40 millió találat.

A hamarosan nyugati tévékben is feltűnő formátum (ha van esze a TV2 új tulajdonosának, már lecsapott rá) rém egyszerű, de ha jól megcsinálják, nagyon sikeres tud lenni: öt celabapuka viszi el a gyerekét egy országjárásra, és mindenféle érdekes környékeken járnak-kelnek, közben meg közel kerülnek egymáshoz, vagy mi. A műsor októberben jelentkezett először, a nézettsége stabilan a csillagokban van, a második évadot már be is rendelték a készítő cégtől és a szponzorációs díjak elérték az 50 millió dollárt - ami azért azt igazolja, hogy a nézettség növekedése Kínában nem feltétlenül jár együtt a reklámpénzek égbe emelkedésével.

A műsor sikerének titka, írja a The Atlantic, hogy a hagyományos kínai családmodelltől eltérően az apuka nem az a szigorú alak, aki csak távolról nézi, ahogy a kedves mama neveli a trónörököst, hanem kiveszi a részét a melóból, no meg az, hogy a helyi celebek mindennapjaiba kukkant be, és az emberközelbe hozott hírességekkel szórakoztatja a jónépet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mugli 2013.12.24. 00:05:46

Csak bizonytalan kérdés, nincs kedvem utánajárni, de Indiában van tévé? Népességszámban ugye második.
Az odáig megvan, hogy az átlag technikai fejlettség Kína nyomában sincs. Viszont Bollywood tudtommal nagyon sikeres.
süti beállítások módosítása